Leeftijd: 24
Opleiding(en): HBO Technisch Informatica (ben nog bezig) en hiervoor jaartje IMM gedaan
Certificaten: MSCA en nog wat kleine dingen
Werkervaring: 4
Werkgever: SAAS werkplekboer
Huidige functie: Operator/monitoring
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: nog niet
Laptop: Ja
GSM: weggedaan
Leaseauto: nope
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: internetvergoeding
Land: NL
Regio: Noord-Holland
Reistijd: 20 minuutjes
Reiskostenvergoeding: 140 euro
Maand salaris (bruto): € 2300
Netjes me dunkt, werk hier nu al bijna 3 jaar, meteen vast contract, veel plezier in wat ik doe en doe studie nu in mijn eigen tijd, daarnaast fix ik nog pc's/servers in eigen tijd, geen reden om eigenlijk weer fulltime naar school te gaan, doe gewoon wat langer over mijn HBO (dan maar). In april weer loonsverhoging. Zat wel een beetje rond te kijken, wil(de) toch eigenlijk max. 5 jaar hier blijven, maar goed dat is nog even een beetje de vraag (in april).
Opleiding(en): HBO Technisch Informatica (ben nog bezig) en hiervoor jaartje IMM gedaan
Certificaten: MSCA en nog wat kleine dingen
Werkervaring: 4
Werkgever: SAAS werkplekboer
Huidige functie: Operator/monitoring
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: nog niet
Laptop: Ja
GSM: weggedaan
Leaseauto: nope
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: internetvergoeding
Land: NL
Regio: Noord-Holland
Reistijd: 20 minuutjes
Reiskostenvergoeding: 140 euro
Maand salaris (bruto): € 2300
Netjes me dunkt, werk hier nu al bijna 3 jaar, meteen vast contract, veel plezier in wat ik doe en doe studie nu in mijn eigen tijd, daarnaast fix ik nog pc's/servers in eigen tijd, geen reden om eigenlijk weer fulltime naar school te gaan, doe gewoon wat langer over mijn HBO (dan maar). In april weer loonsverhoging. Zat wel een beetje rond te kijken, wil(de) toch eigenlijk max. 5 jaar hier blijven, maar goed dat is nog even een beetje de vraag (in april).
[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 04-02-2011 12:21]