Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambikiller
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 19:36
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:37:
Weet iemand waar ik een hoesje kan bestellen met een snelle levertijd? Die gripis heeft een levertijd van 10 dagen. Iets te lang voor mij
Miss. gewoon naar de stad gaan daar kun je hem meteen mee nemen en je kunt je telefoon zelfs nog passen...
ik wil niet lullig doen maar internet is niet de enige manier om aan een fatsoenlijk hoesje te komen..

ik heb nu een valenta hoesje _/-\o_ bij de saturn gehaald in tilburg.
past perfect geen probleem mee.
maar wel een beetje losjes maar dat maakt me niet uit.
er is wel vaker over dit hoesje hier gesproken (kon hem niet zo snel vinden)

ik maak nog een paar fotos van het hoesje + desire...... ben nu te moe......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 18:12
Fasterinside schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:06:
Een tip voor mensen die gaan bestellen bij PhoneXtra,

Ik had hem voor 18euro ipv 28euro. >:) Voeg de code; Teenslipper in, dan krijg je 33% korting :+
Kortingscode werkt niet meer, heb je een nieuwe ? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkebal
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2024
Afgelopen week bij mobilefun.co.uk het s520 hoesje van HTC besteld, samen met screenprotector en autolader. Ben wel benieuwd naar dat hoesje. Als het er is zal ik proberen wat foto's te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 15:34
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:11:
Heb nu ook mijn zagg maximum eropzitten. Moet zeggen dat ik heel blij ben. Zoals gezegd verdwijnen bijna alle foutjes na enkele dagen. Ook geen vette vingers meer op het scherm, flare verdwenen maar het belangrijkste vind ik nog de grip. Doordat de maximum eropzit glipt de desire bijna niet meer uit je handen. Had daar wel last van. Ook past hij nog in mijn PDAir flip-case en de Haicom autohouder.
Ik heb één andere reactie van een 'full protection' owner gevonden (op GOT), die was negatief.
Deze reactie was positief. Niet echt handig om een keuze op te baseren ;-)
Verder zoeken levert ook geen duidelijk beeld op of het Top of Flop is.

Ik voel zelf wel voor zo'n full protection. Maar ik ben bang dat het een enorm geklooi is om hem erop te krijgen. Zeker bij de full protection moet je alles perfect plakken omdat het als het goed is naadloos aansluit. Of is de praktijk dat ze toch ruimte bij de naden hebben. Dan vraag ik me weer af of het er wel enigszins uitziet...
En ziet het er überhaupt uit, je brengt tenslotte toch een laagje op je telefoon aan, ondanks dat het 'invisible shield' heet.
De meeste reviews gaan over het krassen (positief) of aanbrengen (sterk wissleende reacties), mmar weinig over het visuele aspect. De conclusie dat je er dan blijkbaar niets van ziet is wat kort door de bocht denk ik omdat men wellicht accepteert dat je voor protectie op fraaiheid inlevert...

Een aantal mensen meldde ook 'regenboog' achtige effecten (door de vloeistof?).
Zijn er mensen die inmiddels al wat langer een Zagg full protection erop hebben zitten en die hun mening willen delen?
Fasterinside schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:06:
Een tip voor mensen die [Gripis hoesje] gaan bestellen bij PhoneXtra,

Ik had hem voor 18euro ipv 28euro. >:) Voeg de code; Teenslipper in, dan krijg je 33% korting :+
Helaas, nu toch de volle mep betalen :-(

Goed tip van iemand dat omdat je vocht gebruikt je watersensor even af moet plakken omdat anders je garantie weg is. Nog even zoeken waar die zit.

[ Voor 12% gewijzigd door Titusvh op 31-05-2010 07:47 . Reden: Update nav verder googlen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Linkebal schreef op zondag 30 mei 2010 @ 12:46:
Afgelopen week bij mobilefun.co.uk het s520 hoesje van HTC besteld, samen met screenprotector en autolader. Ben wel benieuwd naar dat hoesje. Als het er is zal ik proberen wat foto's te maken.
Had ook al twee foto's gepost van het s520 hoesje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Is er ergens een handleiding voor het aanbrengen van een Brando screenprotector op de Desire, op mijn psp en nokia's had er nooit een probleem mee, maar bij de Desire heb ik er al 2 verkloot. Ik krijg de eerste sticker er makkelijk af, maar de sticker die je moet verwijderen nadat je de protector hebt aangebracht verziekt heel de protector.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
MeNTaL_TO schreef op zondag 30 mei 2010 @ 16:14:
Is er ergens een handleiding voor het aanbrengen van een Brando screenprotector op de Desire, op mijn psp en nokia's had er nooit een probleem mee, maar bij de Desire heb ik er al 2 verkloot. Ik krijg de eerste sticker er makkelijk af, maar de sticker die je moet verwijderen nadat je de protector hebt aangebracht verziekt heel de protector.
Bij mij ging dit heel makkelijk juist. En bij mij stond er op de verpakking in 4 stappen wat je moest doen. Heb je hem niet toevallig verkeerd om?

In iedergeval eerst je scherm goed schoonmaken met een doekje (niet nat!!). Zorgen dat er geen stof of haartjes of vet op het scherm zit. Plak daarna de screenprotector erop. Begin aan de zijkant en breng hem langzaam aan op het hele scherm. Druk hem daarna goed aan. Kijk of er geen bubbletjes onder zitten. Sommige kan je nog wegdrukken (door vegedende bewegingen naar de zijkant). Heb je er 1 die niet weggaat, moet je hem er weer af halen (staat op de verpakking, maar bij mij ging het in 1 keer goed). Als laatste haal je voorzichtig de bovenkant eraf. Als het goed is gaat dit vrij simpel. Hoop dat het je zo lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Ik heb bij de Media Markt de Valenta Pocket Sport Black/White (echter zonder pull cord) gekocht, past de Desire perfect in. Eerste keren komt die wat stroef eruit, maar het leer zet een beetje uit en na 2 dagen schuift het al veel beter.
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_EdUkuOlyKsc/TAOfb2xRWzI/AAAAAAAADRc/8yQGIJ5LcDA/s640/IMAG0002.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door SuB-Gold op 31-05-2010 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
vandaag mijn cheap ass ebay hoesjes binnen gehad :) in afwachting van een case-mate barely-there case.

ze waren wel goedkoop, maar de pasvorm is echt verbazend goed, er zit geen milimeter speling op.
het hoesje bestaat uit 2 helften, dit wist ik niet van te voren, maar ook die verbinding zit superstrak en zonder kiertje of andere gekkigheid.
het hoesje zelf is 2 mm dik, dat was overigens ook een eis voor mij, de HTC is natuurlijk al geen kleine telefoon en om er dan nog een klomp omheen te vouwen vond ik wat teveel van het goede.
heb het hier besteld.

er komt ook nog een goed passende screenprotector mee, maar die heb ik verziekt wat overigens geheel mijn schuld was. :(

Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/gsm/a0fff7e5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/gsm/8b69b650.jpg

er komt nog een foto dat de desire erin zit, maar die komt vanavond aangezien ik nu geen los telefoontoestel bij me heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Shanquish op 31-05-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magua
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06 23:57
shameete schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 21:15:
[...]

(knip)
als de lader echter maar 500mAh kan leveren, dan wordt de telefoon gewoon langzamer opgeladen omdat ie niet aan z'n max. stroom kan komen.
Ik heb net een simpele carloader bij DevilPower gekocht. Maar hij kan maar 550 Mili ampere leveren, zie ik op het stickertje staan. Klopt het wat Shameete hier boven zegt? (heb mijn Desire nog niet binnen, dus kan nog niet testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Laatst online: 23:00
Heeft iemand al ervaring met een zonnelader of extra externe accu (bv met AA'tjes) i.c.m. de Desire.

Ik wil het ook meenemen op fietsvakantie en dan heb ik niet dagelijks een stopcontact in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
KarlMarX schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:42:
Heeft iemand al ervaring met een zonnelader of extra externe accu (bv met AA'tjes) i.c.m. de Desire.

Ik wil het ook meenemen op fietsvakantie en dan heb ik niet dagelijks een stopcontact in de buurt.
Ik heb er geen ervaring mee. Op AA'tjes heb ik ook nog niet eerder gezien. Zijn die er? Wel deze:

http://www.mobilefun.co.u...harger-1500mah-p22322.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Welke cradle raden jullie me aan? Dit is de enige die ik tot nu toe heb gevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:10

Ibex

^^ met stom.

SuB-Gold schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:31:
Ik heb bij de Media Markt de Valenta Pocket Sport Black/White (echter zonder pull cord) gekocht, past de Desire perfect in. Eerste keren komt die wat stroef eruit, maar het leer zet een beetje uit en na 2 dagen schuift het al veel beter.
[afbeelding]
Deze heb ik ook, perfect hoesje moet ik zeggen. Toch hoop ik binnenkort een hoesje te vinden waar ik enkele creditcards (of andere plastiek rotzooi met een identiek formaat) kan bij insteken. Het lijkt me super om dit als een soort van portefuille te hebben.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruiker_brink
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
kavish schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:33:
Welke cradle raden jullie me aan? Dit is de enige die ik tot nu toe heb gevonden. :)
Ik ben ook opzoek en twijfel om onderstaande aan te schaffen.
http://cgi.ebay.com.au/ws...iewItem&item=140411320337

Heeft iemand deze al in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
kavish schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:33:
hier zijn er nog een paar:

http://www.mobilefun.co.uk/cat/Desire-Desk-Stands.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohen
Ik heb een brodit auto houder (zal er binnenkort een paar foto's van maken)
Deze zit perfect kan niet anders zeggen. deze

Tevens heb ik een cradle gevonden op dealextreme. Heeft iemand deze al besteld/ uitgeprobeerd?
zie hier
KarlMarX schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:42:

Ja ik heb een zonnelader, ooit gekocht via dagactie.com dit werkt perfect. met de zonnelader laad hij zelfs heel mijn toestel op. De zonnecollectoren die erop zitten zorgen ervoor dat de accupack die erin zitten vol zijn. Zodra jij (via usb) je lader aansluit gaat je telefoon laden maar de accu word ook weer geladen door de zonnecellen. Ik ben tevreden. Wil het merk wel voor je opzoeken, if you want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
gebruiker_brink schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 00:03:
[...]

Er zijn hier volgens mij al foto's van gepost door iemand anders, plus voor- en nadelen van zowel die persoon als mij.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Laatst online: 18-09 08:48
Magua schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:32:
[...]

Ik heb net een simpele carloader bij DevilPower gekocht. Maar hij kan maar 550 Mili ampere leveren, zie ik op het stickertje staan. Klopt het wat Shameete hier boven zegt? (heb mijn Desire nog niet binnen, dus kan nog niet testen)
Hij zal je Desire opladen maar als je aan het navigeren bent niet daar is 550 te weinig voor.

Je hebt minimaal 900mA nodig en een lader waar de middelste 2 pennetjes van de usb connectie zijn doorverbonden. Alleen dan weet de Desire dat hij meer dan 500mA mag trekken uit de voeding.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflector
  • Laatst online: 14-09 13:38
Ik ben mijn standaard klokwidget kwijt. Hoe kan ik deze weer aanzetten?

Edit: opgelost, hij was verplaatst naar het andere scherm.

[ Voor 30% gewijzigd door Reflector op 01-06-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Qli-max schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 20:54:
Ik heb maar even wat simpels zelf bedacht om als cradle te functioneren. Gedaan omdat ik de cradles die te koop zijn niet mooi vind en ik vind ze niet stevig lijken (met name de mini usb verbinding). Doe er dan toch liever zelf met beleid de kabel in... Het is niet echt een cradle, maar het werkt wel prettig vind ik.
Je hebt het volgende nodig:
  • Dubbelzijdige tape
  • Bureau dat tegen tape kan :P
  • Oud en klein spiegeltje of glas (zoek zelf nog een kleinere, heb je nodig omdat zuignap op tafel niet werkt :+ )
  • Een universele houder voor in de auto (had ik nog ergens zwerven)
  • Voor de eenvoud: een data kabel die je in je computer kunt laten zitten
En dan maak je dit :) :
[afbeelding]
[afbeelding]

Stelt dus niks voor, maar vind het wel prettig werken, scherm kun je op deze manier nagenoeg op ooghoogte plaatsen (op plaatje niet het geval).
En dit is wel mooi? :+
gebruiker_brink schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 00:03:
[...]

Ja, staat een paar pagina's terug. Schijnt je complete kamer te verlichten. Verder stond er een vraag of ie genoeg gewicht had om hem met 1 hand eruit te kunnen trekken, maar die is niet beantwoord.
Kohen schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 07:36:

Tevens heb ik een cradle gevonden op dealextreme. Heeft iemand deze al besteld/ uitgeprobeerd?
zie hier
De eerste bureau stand die ik er een beetje mooi uit vind zien! Tevens met extra batterijvak. Ik heb best wel interesse!
Ja ik heb een zonnelader, ooit gekocht via dagactie.com dit werkt perfect. met de zonnelader laad hij zelfs heel mijn toestel op. De zonnecollectoren die erop zitten zorgen ervoor dat de accupack die erin zitten vol zijn. Zodra jij (via usb) je lader aansluit gaat je telefoon laden maar de accu word ook weer geladen door de zonnecellen. Ik ben tevreden. Wil het merk wel voor je opzoeken, if you want.
Als je dat kan uitzoeken graag! Liefst met typenummer erbij :)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ja ik wil graag ook wel meer over je zonnelader weten.

Ik heb vandaag mijn Brando screenprotector erop gedaan. Zit perfect, zonder stof of bubbels. Is wel wat te klein, maar zeker niet storend. Hij trekt nu veel minder stof aan en ook minder vingerafdrukken. Ook durf ik het nu pas in mijn zak te stoppen. Voordeel van de Brando is dat het relatief voordelig is en geen geklooi met vloeistoffen of lijm o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de flexishield binnen gekregen, valt niet tegen! Vind het apparaat er nog steeds erg mooi uitzien en die skin past als ..een huid! Bovendien is de achterkant glad dus glijdt ie zo je zak in

Deze is exclusief voor de Desire en dus geen nexus one logo..ook de kleur lijkt aangepast aan de desire. Zeker een aanrader

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

@eRR_ Kan je wat pics maken, ik ben wel nieuwsgierig hoe deze flexishield er in het echt uit ziet. Ik zit er namelijk ook over te denken, maar heb ook wat mindere geluiden gehoord.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kohen
Als je dat kan uitzoeken graag! Liefst met typenummer erbij :)
deze heb ik dus

maar dan goedkoper

[ Voor 5% gewijzigd door Kohen op 02-06-2010 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Titusvh schreef op zondag 30 mei 2010 @ 14:05:
[...]

Ik heb één andere reactie van een 'full protection' owner gevonden (op GOT), die was negatief.
Deze reactie was positief. Niet echt handig om een keuze op te baseren ;-)
Verder zoeken levert ook geen duidelijk beeld op of het Top of Flop is.

Ik voel zelf wel voor zo'n full protection. Maar ik ben bang dat het een enorm geklooi is om hem erop te krijgen. Zeker bij de full protection moet je alles perfect plakken omdat het als het goed is naadloos aansluit. Of is de praktijk dat ze toch ruimte bij de naden hebben. Dan vraag ik me weer af of het er wel enigszins uitziet...
En ziet het er überhaupt uit, je brengt tenslotte toch een laagje op je telefoon aan, ondanks dat het 'invisible shield' heet.
De meeste reviews gaan over het krassen (positief) of aanbrengen (sterk wissleende reacties), mmar weinig over het visuele aspect. De conclusie dat je er dan blijkbaar niets van ziet is wat kort door de bocht denk ik omdat men wellicht accepteert dat je voor protectie op fraaiheid inlevert...

Een aantal mensen meldde ook 'regenboog' achtige effecten (door de vloeistof?).
Zijn er mensen die inmiddels al wat langer een Zagg full protection erop hebben zitten en die hun mening willen delen?
Kijk, de zagg ligt er nu bijna een maand op en ben altijd even tevreden als toen. Van regenboog effect heb ik geen last. Nog een voordeel: als je bij het plaatsen niet helemaal juist bent kan je de shield er gemakkelijk terug af trekken, beetje bevochtigen en terug proberen. Ga dan toch een nadeel meegeven: het sinaasappel effect dat je op het scherm hebt van de shield, maar dat stoort mij niet.
Volgens mij hangt veel af van de manier waarop je hem plaatst. Maar dat heb je bij alle shields! Hopelijk maak je de juiste beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 22:27
Weet iemand of je bij deze case ook je kabel van je oordopjes in de telefoon kan pluggen zonder dat je de case eraf haalt?

http://cgi.ebay.nl/PU-LEA...19bc315d07#ht_2713wt_1137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Van de week heb ik m'n Brando UC op m'n telefoon gedaan, maar had hem net iets te laag gedaan waardoor ik telkens luchtbelletjes kreeg onderaan. Net dus even m'n protector proberen er opnieuw op te doen... had ik beter niet kunnen doen, allemaal stof eronder nu :/
Gelijk maar even 2 nieuwe besteld want dit ziet er echt niet uit ;(

Net ook bericht gekregen dat m'n Gripis morgen verstuurd wordt, beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09
Ik begin er niet meer aan, aan een screenprotector. Doe mn telefoon gewoon netjes in een zacht beschermhoesje, niet bij sleutels oid. Dan is het prima wat mij betreft.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Is er nog een case of hoesje die je me kunt aanbevelen?

Heb nu de HTC Desire Pull Case - PO S520 op het oog. :)

EDIT:

Heeft iemand deze of deze?

@ SuB-Gold: ziet er netjes uit, hoeveel heeft hij gekost?

[ Voor 64% gewijzigd door Brutes op 02-06-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09
Ik gebruik geen case maar een hoesje. Zie mn signature voor welke.
Gewoon simpel, wat je toestel niet weer weet ik hoeveel dikker maakt. Maar nogmaals dat is geen case. Case is voor mij echt zo'n plastic omhulsel zoals ze hier wel eens langs komen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Gimbooze schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:43:
Van de week heb ik m'n Brando UC op m'n telefoon gedaan, maar had hem net iets te laag gedaan waardoor ik telkens luchtbelletjes kreeg onderaan. Net dus even m'n protector proberen er opnieuw op te doen... had ik beter niet kunnen doen, allemaal stof eronder nu :/
Gelijk maar even 2 nieuwe besteld want dit ziet er echt niet uit ;(

Net ook bericht gekregen dat m'n Gripis morgen verstuurd wordt, beter!
Tip voor degene die problemen hebben met een screenprotector:

Als de protector er verkeerd opzit of er veel stof/vuil/vet achter zit:

Gewoon de protector even in een sopje van afwasmiddel dompelen. Daarrna de Desire licht bevochtigen met het sop (zeker niet kleddernat maken!!) en daarna weer aanbrengen.
Met een pasje omkleed met een zacht doekje de evt. bellen en overtollig water eronderuit vegen.

Dus: niet gelijk nieuwe kopen. :)

Hergebruik kan zeer vaak en werkt bij alle protectors, ook die met een stroeve kant.
Tenzij natuurlijk de protector zelf beschadigd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibex schreef op maandag 31 mei 2010 @ 23:58:
[...]

Deze heb ik ook, perfect hoesje moet ik zeggen. Toch hoop ik binnenkort een hoesje te vinden waar ik enkele creditcards (of andere plastiek rotzooi met een identiek formaat) kan bij insteken. Het lijkt me super om dit als een soort van portefuille te hebben.
Bedoel je zoiets?
http://cgi.ebay.com/E4-Cu...ories&hash=item563c332415
http://cgi.ebay.com/E2-Cu...ories&hash=item5ad96e0d48

Zit zelf ook naar zo'n easecase te kijken, zien er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
kavish schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 21:19:
Is er nog een case of hoesje die je me kunt aanbevelen?

Heb nu de HTC Desire Pull Case - PO S520 op het oog. :)

EDIT:

Heeft iemand deze of deze?

@ SuB-Gold: ziet er netjes uit, hoeveel heeft hij gekost?
PO S250 is perfect, zou voor die gaan.. Ook nog mooi HTC er in gedrukt ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
Verwijderd schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 20:26:
[...]
Kijk, de zagg ligt er nu bijna een maand op en ben altijd even tevreden als toen. Van regenboog effect heb ik geen last. Nog een voordeel: als je bij het plaatsen niet helemaal juist bent kan je de shield er gemakkelijk terug af trekken, beetje bevochtigen en terug proberen. Ga dan toch een nadeel meegeven: het sinaasappel effect dat je op het scherm hebt van de shield, maar dat stoort mij niet.
Volgens mij hangt veel af van de manier waarop je hem plaatst. Maar dat heb je bij alle shields! Hopelijk maak je de juiste beslissing.
Heb je ook de full protection? Ben ook erg benieuwd hoe mooi alle losse stukjes aansluiten.
Op een scherm zal je hem nauwelijks zien. Maar als ik ook zijkanten achterkand en gelakte onderdelen ga bedekken kon het ook wel 's heel lelijk uitpakken.
Het Zagg full protection principe spreekt me erg aan, maar een mooi toestel moet er ook wel mooi uit blijven zien.

Edit:
Behalve dat je de sinaasappelschil voelt, zie je hem ook? Niet hinderlijk in beeld?

[ Voor 4% gewijzigd door Titusvh op 03-06-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:07

Nakebod

Nope.

Binnen 2 weken hoop ik wat foto's te kunnen maken :P
Mijn E4 is begin deze week verzonden, mits alles goed gaat moet dat te doen zijn.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:01:
[...]

Binnen 2 weken hoop ik wat foto's te kunnen maken :P
Mijn E4 is begin deze week verzonden, mits alles goed gaat moet dat te doen zijn.
Ben benieuwd hoe het bevalt. Meer mensen met een E4 of een E2 die hem al binnen hebben? Hoe bevalt het? Ik denk dat ik ook voor de E4 ga. Wel handig met wat pasjes erbij, heb er veel te veel in mijn portomonnee anders, dus wel handig :) Ik hoor graag van je als je hem binnen hebt!

Edit:
Zie nu dit staan:
3. Closure: One magnetic snap
Magnetisch is niet zo handig als er bankpasjes in zitten.. Misschien toch een ander hoesje uitkiezen dan?

Edit 2:
Zie dat je ook een andere closure kunt kiezen! Super!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 14:27
Ik denk dat zo'n klein magneetje niet zoveel effect heeft. Je telefoon heeft er meer effect op denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddos schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:48:
Ik denk dat zo'n klein magneetje niet zoveel effect heeft. Je telefoon heeft er meer effect op denk ik :)
Een telefoon die je bankpas leeghaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 20:28
Ik zoek twee accesoires!

1. Brando Screenprotectors - Snel leverbaar en goedkoop.
2. Een houder voor op mijn bureau (desk) - liefst geen cradle met oplaadfuntie

Iemand tips?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Verwijderd schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:05:
[...]

Een telefoon die je bankpas leeghaalt?
Of het bij bankpasjes zo is weet ik niet, ik weet dat telefoons altijd diskette's vernielde. Ik heb weleens gehoord dat meiden met handtasjes vaak een defecte pinpas hadden omdat ze de telefoon er los bij hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenixx2000
  • Laatst online: 19-07 14:27
Meer mensen die last hebben van allemaal kleine krasjes op het venster voor de camera? Ik heb zojuist een hoesje binnen gekregen (http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=270575210893) die hier wel tegen beschermd, maar moet nu wel een nieuwe battery cover kopen. Heeft iemand al een keer een nieuwe cover besteld, want ik vind het best duur, € 20,- (valt nog wel mee, maar € 10,- verzendkosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vandaag ook m'n Cradle binnen gehad uit China (of Japan, who knows :P). Had hem op 20-5 besteld en betaald. 10 dagen later hier op de mat.

Afbeeldingslocatie: http://www.htcacc.com/images/201005/goods_img/6_P_1274133627369.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.htcacc.com/images/201005/goods_img/6_P_1274133627034.jpg

Staat prima. Degelijk mooi afgewerkt ding. Niet te klagen voor die €14,13 EUR inclusief verzendkosten :)

[ Voor 22% gewijzigd door Elect op 04-06-2010 07:40 ]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Elect schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:25:
Vandaag ook m'n Cradle binnen gehad uit China (of Japan, who knows :P). Had hem op 20-5 besteld en betaald. 10 dagen later hier op de mat.

[afbeelding]

[afbeelding]

Staat prima. Degelijk mooi afgewerkt ding. Niet te klagen voor die €14,13 EUR inclusief verzendkosten :)
Linkje? :)

EDIT:
Al gevonden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Laatst online: 21:41
Ook maar de Brando Ultra clear x2 gekocht na de Desire een week in bezit te hebben gehad. Ben er te zuinig op om er krassen op te laten komen :)
henidde schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:07:
Ik zoek twee accesoires!

1. Brando Screenprotectors - Snel leverbaar en goedkoop.
Iemand tips?
http://screenprotector.nl...+Screenprotector&catid=2&

[ Voor 52% gewijzigd door Pontifex op 03-06-2010 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

[afbeelding]

[afbeelding]

Volgens mij is dit dezelfde als die op DealExtreme. Deze is alleen zonder extra adapter en kabel voor zover ik kan zien.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn otb usb dockingstation binnengekregen maar helaas, herkend de HTC niet dat hij is aangesloten op de USB en de computer herkend ook niet dat er iets met USB is aangelsoten.
En er knipperen wel twee irritante lampjes.achterop (groen/rood) dus ik ga morgen maar even met het bedrijf bellen waar ik hem besteld heb. Want ik geloof niet dat ik hier iets aan verkeerd kan doen.
Immers er branden wel lampjes dus er is contact/stroom! ;-)
GRRRR! en ik had er al zo lang op moeten wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Weet iemand of ze de HTC Desire Pull Case - PO S520 ook in een fysieke winkel hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

Zoiets zoek ik inderdaad. Ik zie dat een aantal mensen hem reeds besteld hebben, dus ik wacht even af. Lijkt me wel interessant :). Ik vraag me af of er een vak is voor briefjes, en hoe groot het geheel is (in verhouding met de losse telefoon), daar het natuurlijk wel handig moet passen in m'n broekzak.

Lijkt me wel lollig zicht als je iemand ziet bellen met z'n gsm nog in het ding :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
kavish schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:47:
[...]

EDIT:
Al gevonden;)
Voor de mensen die hem nog niet hebben gevonden: Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
kavish schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 18:47:
[...]

EDIT:
Al gevonden;)
Kan deze alleen opladen via de PC of ook via het net?

Herkent de PC de Desire ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkebal
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2024
De HTC S520 binnen gehad. Past erg mooi en is al snel ietsjes losser zodat je de telefoon er goed in krijgt. De telefoon is ook helemaal bedekt. Blij met de keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Kievit1964 schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:14:
[...]

Kan deze alleen opladen via de PC of ook via het net?

Herkent de PC de Desire ook?
De Cradle heeft 1 ingangen, 1 voor enkel opladen en 1 voor connectie met de PC en opladen. De PC herkende m'n Desire ook (niet dat ik dat gebruik, want ik doe alles met RemoteSMS en Websharing. Net even wat handiger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe bevalt hij? Lijkt idd op die van DX: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39321
Kun je je telefoon er makkelijk uit halen?
Welke stekkertjes zitten er aan? (heb nog een lader voor USB mini die nu ligt te verstoffen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
jules schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 12:25:
[...]

Hoe bevalt hij? Lijkt idd op die van DX: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39321
Kun je je telefoon er makkelijk uit halen?
Welke stekkertjes zitten er aan? (heb nog een lader voor USB mini die nu ligt te verstoffen ;) )
Pro's
  • Geen lelijk design i.t.t. de meeste docking stations (ook weer niet súper mooi)
  • Extra batterijoplader handig voor als je een meerdere dagen weg gaat zonder oplader. Heb nog geen 2e accu, maar is altijd meegenomen voor in de toekomst
  • Desire past er mooi in.
  • Dubbele USB aansluiting zorgt voor 2x 500 mA. Evenveel als de meegeleverde oplader.
Con's
  • Hij neemt toch wel wat plek in op het bureau. De versie zonder batterijlader is handiger..
  • Fragiel is het zeker niet te noemen, maar hij steunt 90% op de USB poort. Hij valt niet om, maar je moet er ook niet tegen stoten. Wil niet weten wat er dan gebeurd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een hoesje van Valenta van de mediamarkt. Met magnetisch bandje. Hij past er precies in.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/35ndhg0.jpg
shameete schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:55:
vandaag mijn cheap ass ebay hoesjes binnen gehad :) in afwachting van een case-mate barely-there case.

ze waren wel goedkoop, maar de pasvorm is echt verbazend goed, er zit geen milimeter speling op.
het hoesje bestaat uit 2 helften, dit wist ik niet van te voren, maar ook die verbinding zit superstrak en zonder kiertje of andere gekkigheid.
het hoesje zelf is 2 mm dik, dat was overigens ook een eis voor mij, de HTC is natuurlijk al geen kleine telefoon en om er dan nog een klomp omheen te vouwen vond ik wat teveel van het goede.
heb het hier besteld.

er komt ook nog een goed passende screenprotector mee, maar die heb ik verziekt wat overigens geheel mijn schuld was. :(

[afbeelding]

[afbeelding]

er komt nog een foto dat de desire erin zit, maar die komt vanavond aangezien ik nu geen los telefoontoestel bij me heb.
Ik heb deze ook maar gelijk besteld. Lekker goedkoop maar ziet er goed uit. Als je hem laat vallen dan biedt dit ding wel bescherming toch? Kun je het even uitproberen voor me ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
Net ook even een Valenta hoesje gehaald bij de Media Markt.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/zspptz.jpg

Nu nog tot morgen wachten op het belangrijkste..... Mijn Desire! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Je bedoelt net niet? Zie nog net een beetje van de telefoon uitsteken nl :P
Elect schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:05:
[...]

Pro's
  • Geen lelijk design i.t.t. de meeste docking stations (ook weer niet súper mooi)
  • Extra batterijoplader handig voor als je een meerdere dagen weg gaat zonder oplader. Heb nog geen 2e accu, maar is altijd meegenomen voor in de toekomst
  • Desire past er mooi in.
  • Dubbele USB aansluiting zorgt voor 2x 500 mA. Evenveel als de meegeleverde oplader.
Con's
  • Hij neemt toch wel wat plek in op het bureau. De versie zonder batterijlader is handiger..
  • Fragiel is het zeker niet te noemen, maar hij steunt 90% op de USB poort. Hij valt niet om, maar je moet er ook niet tegen stoten. Wil niet weten wat er dan gebeurd :F
Klinkt goed allemaal. Dat ie op de USB poort voornamelijk steunt lijkt me helaas wel een beetje logisch. Dat waren die cradles voor de Touch Diamond ook :(.

Welke aansluitingen/kabeltjes heeft hij? Micro of mini usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jules schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:08:
[...]

Hij steekt er idd een paar mm uit. Maar vindt ik geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
jules schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 16:08:
[...]

[...]

Klinkt goed allemaal. Dat ie op de USB poort voornamelijk steunt lijkt me helaas wel een beetje logisch. Dat waren die cradles voor de Touch Diamond ook :(.

Welke aansluitingen/kabeltjes heeft hij? Micro of mini usb?
2x mini USB naar een normale USB poort aansluiting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Vandaag is mijn Gripis Zwart binnengekomen :)

Zit goed en stevig in elkaar en trekkoord werkt prima ben er erg blij mee.
Heb bij phone-extra besteld en voor degene die dit ook van plan zijn kan ik 10% korting geven als je een nieuwe klant bent daar (via dm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit hoesje van een verkoper op Marktplaats gekocht. 5 Euro incl. verzendkosten, als gegoten, maakt de Desire nauwelijks dikker.
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/30ngqcw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2s1ri11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/j16e10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:55:
Ik heb dit hoesje van een verkoper op Marktplaats gekocht. 5 Euro incl. verzendkosten, als gegoten, maakt de Desire nauwelijks dikker.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan die ook dicht? Neem aan dat er geen ritsje op zit ivm krasjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]

en hoe zit het met het gewicht? blijft de cradle staan als je de telefoon pakt of blijft ie aan het toestel vast zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig al de Mugen Power Extended Battery al besteld? Vind persoonlijk de 3200 versie van Seido zoals die vd Nexus mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
shameete schreef op maandag 31 mei 2010 @ 13:55:

belofte maakt schuld :)

Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/gsm/DSC03334.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/gsm/DSC03333.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/gsm/DSC03332.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/gsm/DSC03331.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er verbazingwekkend goed uit voor het prijsje. Denk je dat ie een val nu zal overleven?
En voel je nog scherpe randjes waar de helften opelkaar aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
Sta ik op het punt een Zagg Invisible Shield (full protection) te kopen, zie ik dit...
Ik hoop dat dat een grapje is. Ziet er niet uit. Onbeschermde delen en forse naden tussen de diverse 'stukjes' shield.
Pontifex schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 20:41:
Zit goed en stevig in elkaar en trekkoord werkt prima ben er erg blij mee.
Heb bij phone-extra besteld en voor degene die dit ook van plan zijn kan ik 10% korting geven als je een nieuwe klant bent daar (via dm)
Ah, net te laat...

Maar inderdaad erg fraaie hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 14:36:
[...]

Kan die ook dicht? Neem aan dat er geen ritsje op zit ivm krasjes
Nee, dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 juni 2010 @ 14:53:
[...]

Dat ziet er verbazingwekkend goed uit voor het prijsje. Denk je dat ie een val nu zal overleven?
En voel je nog scherpe randjes waar de helften opelkaar aansluiten?
geen idee of ie een val nu zal overleven, maar zeker is is dat het in elk geval extra bescherming biedt.
en ik merk niks van scherpe randjes, bij geen van de drie. (3 hoesjes besteld, blauw, zwart en deze rode)

[ Voor 4% gewijzigd door Shanquish op 07-06-2010 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 02:46

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Is er nog steeds niemand die een mooie bedrade headset heeft gevonden met knopjes voor next/previous/opnemen? :{

[ Voor 6% gewijzigd door gday op 06-06-2010 23:34 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristallx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-04-2022
Voor de mensen die interesse hebben in een solar lader ... hier eentje in de aanbieding.

http://www.priceattack.nl...portable-lader-p-726.html

Mvg.
Cristallx

Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
Titusvh schreef op zondag 06 juni 2010 @ 16:11:
Sta ik op het punt een Zagg Invisible Shield (full protection) te kopen, zie ik dit...
Ik hoop dat dat een grapje is. Ziet er niet uit. Onbeschermde delen en forse naden tussen de diverse 'stukjes' shield.
[...]
Neen, dat is geen grap. Het ziet er inderdaad niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

Ik heb de Deluxe Cradle gepre-ordered, denk dat dit de mooiste cradle op dit moment is

http://www.mobilefun.co.u...harging-cradle-p24549.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

gday schreef op zondag 06 juni 2010 @ 23:33:
Is er nog steeds niemand die een mooie bedrade headset heeft gevonden met knopjes voor next/previous/opnemen? :{
Ik was er ook naar op zoek. Heb nu een van de standaard versies waarop je je eigen headset kan plaatsen. Deze heeft 1 knop waarmee je de muziek kan laten afspelen/stoppen door de knop eenmaal in te drukken. Bij tweemaal start je een gesprek op met de persoon waarmee je het laatste gebeld hebt. Previous/next zijn er niet, of je moet de andere standaard headset nemen (en evt modden als je er een eigen headset op wilt).
Jabba schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:04:
Ik heb de Deluxe Cradle gepre-ordered, denk dat dit de mooiste cradle op dit moment is

http://www.mobilefun.co.u...harging-cradle-p24549.htm
Die ziet er wel erg nice uit! Denk dat ik voor deze ga zodra die in NL te verkrijgen is en er wat reviews beschikbaar zijn (en positief uitvallen).

Zijn er overigens al losse accu's beschikbaar/ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:52

Jabba

Firkan

jules schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:44:

Die ziet er wel erg nice uit! Denk dat ik voor deze ga zodra die in NL te verkrijgen is en er wat reviews beschikbaar zijn (en positief uitvallen).
zodra ik hem binnen heb zal ik mijn bevindingen posten... geen idee alleen hoe lang het duurt voordat hij binnen komt aangezien er geen datum opgegeven is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:24
Voor mijn zilveren Desire was ik op zoek naar een zwarte case om (onder andere) de cameralens te beschermen.
Daarvoor heb ik deze gisteren besteld. Die zijn bij case-mate wel te bestellen voor de N1 maar die passen niet perfect op de Desire (volgens xda).
Alleen op e-bay is de Desire versie van case-mate wel te koop, voor 22 euro heb je hem thuis.
Ook leverbaar in zilver :> .

[ Voor 35% gewijzigd door Josvdv op 07-06-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Ik heb trouwens deze car holder besteld via ebay kleine 9 euro.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Iemand ervaring met deze mooie dock?

Want wat ik me afvraag..
Kan het kwaad als je bijvoorbeeld een of ander raar chinees merk hebt die je telefoon op kan laden?
Dan bedoel ik ivm netspanning en volt enzo wat de dock afleverd.
Wil graag wel een dock bestellen, maar ben er wat huiverig voor omdat de prijzen zo goedkoop liggen dat ik bang ben dat het niet goed voor mijn Desire is..

http://cgi.ebay.nl/USB-La...3f0046c251#ht_3631wt_1137

[ Voor 47% gewijzigd door henidde op 08-06-2010 10:33 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 02:46

gday

TENACIOUS D TIME!!!

jules schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:44:
[...]

Ik was er ook naar op zoek. Heb nu een van de standaard versies waarop je je eigen headset kan plaatsen. Deze heeft 1 knop waarmee je de muziek kan laten afspelen/stoppen door de knop eenmaal in te drukken. Bij tweemaal start je een gesprek op met de persoon waarmee je het laatste gebeld hebt. Previous/next zijn er niet, of je moet de andere standaard headset nemen (en evt modden als je er een eigen headset op wilt).
Ja, ik zou heel graag een next/previous knop willen hebben met goede oordopjes, maar ik denk dat de enige manier is om de standaard headset te modden zodat je er je eigen dopjes op aan kunt sluiten ... :{

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ziet er goed uit!

Zou deze hetzelfde zijn? (is nog iets goedkoper)
http://cgi.ebay.nl/HARD-R...m3efff95e92#ht_1695wt_911
Afbeeldingslocatie: http://i291.photobucket.com/albums/ll293/moonwill/201005/0506/200/M-RUBBERSIDESIREBLACK_1.jpg

En deze lijkt wel erg op die case-mate barely there, maar dan voor een fractie van de case-mate prijs
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...link:top:nl#ht_1695wt_911
Afbeeldingslocatie: http://i291.photobucket.com/albums/ll293/moonwill/201005/0519/200/M-RUBBERDESIRERED_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

EASECASE binnen _O_
Ziet er stoer uit met dat rood. Ik had gekozen voor een beetje ruw leer aan de buitenkant, en gladder leer aan de binnenkant.
De extra gaatjes voor de speaker werken ook prima. Het cameragat is wel iets ruimer uitgevallen dan ik dacht, maar beter dan dat het hoesje er half voor zit :P
En pasjes passen ook prima, en een beetje creatief met briefgeld omgaan en je kan briefgeld ook prima kwijt :P
Alleen mijn naam komt wat minder mooi naar voren, wel leesbaar, maar ook weer niet heel duidelijk.

EASECASE
Custom made EASECASE E4
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9JkDXVmXuXJX518Xrhhqo1wY/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fRNvbx2ItvhkdpeyLMCCzzpw/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7BHu62izHpcOmNFDklStYURp/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/an21ImUw4doBWoE3qKG17imd/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/D6BsDmMhbxJ1BMr1S6xcCwbs/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/50vWtfjit1YXxXdDCBxdyw5w/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/86JfGOWojxJ831tDSqSBmjyW/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5C63B9VcPJ1Cd3qXFOKlwSg0/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qhRwPRg1y1SqbrAY0F7dGRxQ/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UkaTydcRSgNxM6cPpIPW4LKP/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gcwUW3rCN4fzpoddaWMoSyqI/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bm00V4ZOk0NFbq2aziF3915N/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
Wat ik me nu afvraag, ik zie dat je je pinpas bij je telefoon doet, maar is het niet zo dat wanneer je telefoon bij je pinpas doet voor een tijdje dat dan de gegevens gewist worden(van de pinpas)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KarlMarX schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:15:
[...]

Ziet er goed uit!

[afbeelding]
Dit is volgens mij exact dezelfde. Weet ook niet of die goedkoper is, want bij de andere kreeg je 3 verschillende kleuren en een screen beschermer erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

joris1989 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 18:52:
Wat ik me nu afvraag, ik zie dat je je pinpas bij je telefoon doet, maar is het niet zo dat wanneer je telefoon bij je pinpas doet voor een tijdje dat dan de gegevens gewist worden(van de pinpas)?
Heb er vooralsnog geen bronnen voor gevonden. Dus als iemand er bewijs voor heeft.. :)
Tot die tijd zien we wel wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

Een aantal vraagjes:
• Hoe vast zit je gsm in het hoesje, valt hij er gemakkelijk uit?
• Kan je de afmetingen even doorgeven, met de gsm erin, toegeklapt (hoogte, breedte, dikte)
• Zit het geheel confortabel in je broekzak?
• Het vak voor de pasjes; zitten de pasjes helemaal tot beneden in het vakje bij de foto's, of kan je ze zegmaar helemaal naar binnen schuiven
• Passen er meerdere (2/3/4) pasjes in eenzelfde vakje?
• Het grote vakje, waar bij jou het briefgeld inzit, wat zijn daar de inwendige afmetingen ongeveer van? Hier in .be hebben we namelijk nog geen digitaal rijbewijs, en het huidige is vrij groot.

Ik vind het er erg mooi uitzien, maar helaas heb ik nogal een bende pasjes (7 pasjes + rijbewijs die ik tochwel elke dag bij hoor te hebben). Brief en muntgeld heb ik minder vaak mee, dus dat valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

KarlMarX schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:15:
[...]

Ziet er goed uit!

[afbeelding]

En deze lijkt wel erg op die case-mate barely there, maar dan voor een fractie van de case-mate prijs
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...link:top:nl#ht_1695wt_911
[afbeelding]
Jammerlijke van dit soort hoesjes is, dat ze mijn brando in de hoekjes los duwen. Zit nu te twijfelen of ik het hoesje er maar af haal en voor een andere ga zoeken of zonder brando verder ga.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Dat moet ik niet hebben, ik heb ook een Brando en ik wil niet zonder verder.
Dan zou die onderste (die barely there achtige) wel een optie zijn, want daar komt het hoesje niet zover dat het de Brando raakt volgens mij....

Ik vond dit overigens goedkoper, aangezien ik al een Brando heb en ik geen drie verschillende kleuren hoesjes hoef. Ik vond 2,50 inclusief verzenden wel goedkoop. Daar kan je bijna geen miskoop aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ibex schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:13:
Een aantal vraagjes:
• Hoe vast zit je gsm in het hoesje, valt hij er gemakkelijk uit?
Als het hoesje dichtgeklapt is, moet ik echt heel stevig schudden en dan komt hij er langzaam aan een beetje uit. Is het hoesje open, dan is redelijk schudden voldoende. Maar de kans dat hij eruit "valt" zonder dat je het merkt is eigenlijk 0.

• Kan je de afmetingen even doorgeven, met de gsm erin, toegeklapt (hoogte, breedte, dikte)
Ongeveer 12.5 x 7 x 2.5 CM. En dan kan je hem nog wat indrukken.

• Zit het geheel confortabel in je broekzak?
Als je redelijk ruime zakken hebt is het te doen, heb hem tot nu toe pas in één broek getest, en dat ging goed.

• Het vak voor de pasjes; zitten de pasjes helemaal tot beneden in het vakje bij de foto's, of kan je ze zegmaar helemaal naar binnen schuiven
Op de foto's zitten de pasjes er helemaal in.

• Passen er meerdere (2/3/4) pasjes in eenzelfde vakje?
Ja en nee. Maar misschien komt dat ook nog omdat hij dus zo nieuw is. Maar ik heb net 3 pasjes in 1 vakje gedaan, alleen dan is het al vrij lastig een 4e pasje in een tweede vak te stoppen. Ik heb er net 5 pasjes in gehad, 2, 2 en 1, en dat ging wel. Denk dat 6 ook wel gaat dan. Alleen ben ik bang dat op langer termijn dat niet helemaal goed is voor je hoesje.
Hij is nu nog erg nieuw, ik krijg de pasjes er nog wat stoef uit, verwacht wel dat het iets soepeler gaat straks.

• Het grote vakje, waar bij jou het briefgeld inzit, wat zijn daar de inwendige afmetingen ongeveer van? Hier in .be hebben we namelijk nog geen digitaal rijbewijs, en het huidige is vrij groot.
Ik heb mijn rijbewijs (NL) er net ingestopt, die is10.5 x 7.5 CM, en steekt 2 CM uit in de breedte, dus wordt zeg maar om de zijkant gevouwen. (Waar je het briefgeld ook ziet uitsteken)
Het vak zelf zal inwendig ongeveer 11x7 CM zijn.

Ik vind het er erg mooi uitzien, maar helaas heb ik nogal een bende pasjes (7 pasjes + rijbewijs die ik tochwel elke dag bij hoor te hebben). Brief en muntgeld heb ik minder vaak mee, dus dat valt wel mee.
Als de echt niet met minder pasjes kan, valt hij af. 7 pasjes zal misschien wel lukken als je ook het insteekvak gebruikt, maar of dat praktisch is...
Ik moet nog wel even wennen eraan, eerste hoesje in deze vorm, dus met opnemen van de telefoon nog ff handigheid krijgen om het hoesje handig open te klappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Brando Ultra Clear erop zitten.

Had er 2 besteld want ben er normaal gesproken niet al te handig mee maar het ging in 1x perfect :) reserve protector is altijd handig.
Is bijna onzichtbaar , gevoeligheid van scherm is nog steeds gelijk en krassen zitten er nog niet op in tegenstelling tot de goedkope ebay dingetjes die ik voor mijn oude telefoon had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

Nakebod schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:39:
[...]

Als de echt niet met minder pasjes kan, valt hij af. 7 pasjes zal misschien wel lukken als je ook het insteekvak gebruikt, maar of dat praktisch is...
Ik moet nog wel even wennen eraan, eerste hoesje in deze vorm, dus met opnemen van de telefoon nog ff handigheid krijgen om het hoesje handig open te klappen :P
Thx voor de duidelijke antwoorden :) ! Moet wel een grappig zicht zijn als je met je portefuille aan het bellen bent :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Nakebod schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:39:
[...]

Krassen je pasjes niet op je beeldscherm, of zit daar nog een beschermlaag tussen?kan het niet zo goed zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Scherm zelf is niet extra beschermd, is gewoon "open". Pasjes zijn wel breder dan het scherm zelf, dus een gedeelte zal rusten op de randen, en als er wat op de hoes drukt zal het pasje vast wel het scherm raken.
Krassen zal het denk ik niet, als het pasje het scherm al raakt, het is niet zo dat het constant in beweging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
Heb zonet 2x de volgende Dock besteld: http://cgi.ebay.nl/USB-La...3f0046c251#ht_3631wt_1137

Een voor mij en een voor een mede Desire gebruiker!

Nu vraag ik me af:
Kan het kwaad om een telefoon, zoals de Desire, aan zo'n ding te hangen ivm netspanning cq voltage.
Kan het eventueel kwaad voor de telefoon?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
Nakebod schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 16:42:
[...]

Goed, ik heb wat meer getest met de Moto.V8 oplader, maar ik denk wel onder de slechtste omstandigheden.
Telefoon achter de voorruit, in de volle zon.. heet, heel heet :+ Mijn Diamond stopte onder die omstandigheden met opladen. De Desire mogelijk ook.
Ik begon met 55% accu, met CoPilot en Waze aan, dus GPS en ook het scherm. Wederom na een minuut of 45 thuis gekomen, en hij stond op 53% accu.
De volgende keer, wat waarschijnlijk pas volgende week is, eens testen met alleen CoPilot aan, en hopen dat de zon niet vol op de voorruit staat.
Hoe is nu, na een paar weken, je mening over de lader..?
Nu google navigatie uit is, lijkt het me wel handig om een houder + lader in de auto te hebben, voor het geval dat.. Heb je toch altijd nav. bij de hand!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henidde schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:00:
Heb zonet 2x de volgende Dock besteld: http://cgi.ebay.nl/USB-La...3f0046c251#ht_3631wt_1137

Nu vraag ik me af:
Kan het kwaad om een telefoon, zoals de Desire, aan zo'n ding te hangen ivm netspanning cq voltage.
Wauw die ziet er mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

henidde schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:00:

Nu vraag ik me af:
Is Duits dus normaal de zelfde netspanning als in Nederland, België, Frankrijk, ...
Steker is zelfs compatibel. :)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online
Steker.. Grappig :P Hij bedoelt natuurlijk de stekker ;) Vlaams of typefoutje, iig compatible ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Elect op 09-06-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik erger me er aan om 1 kabeltje te hebben om me telefoon op te laden en te syncen met de pc dus ik was aan het kijken naar een dockingstation als deze:
http://cgi.ebay.nl/NEW-DE...rgers&hash=item2ead2de7b7

Mijn vraag is alleen: dan kan ik dus syncen met de pc én even snel opladen als aan het stopcontact? Ty

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

SmithNL schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:06:
[...]

Hoe is nu, na een paar weken, je mening over de lader..?
Nu google navigatie uit is, lijkt het me wel handig om een houder + lader in de auto te hebben, voor het geval dat.. Heb je toch altijd nav. bij de hand!
Door mijn overhitting/reboot problemen met de Desire (En tijdgebrek om terug te sturen, hij is nu eindelijk weg..) heb ik de oplader / navigatie vrijwel niet kunnen gebruiken.
Ga ik er even van uit dat die problemen niet ontstaan zijn door de oplader.. :D

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste