Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:11:
Heb nu ook mijn zagg maximum eropzitten. Moet zeggen dat ik heel blij ben. Zoals gezegd verdwijnen bijna alle foutjes na enkele dagen. Ook geen vette vingers meer op het scherm, flare verdwenen maar het belangrijkste vind ik nog de grip. Doordat de maximum eropzit glipt de desire bijna niet meer uit je handen. Had daar wel last van. Ook past hij nog in mijn PDAir flip-case en de Haicom autohouder.
Ik heb één andere reactie van een 'full protection' owner gevonden (op GOT), die was negatief.
Deze reactie was positief. Niet echt handig om een keuze op te baseren ;-)
Verder zoeken levert ook geen duidelijk beeld op of het Top of Flop is.
Ik voel zelf wel voor zo'n full protection. Maar ik ben bang dat het een enorm geklooi is om hem erop te krijgen. Zeker bij de full protection moet je alles perfect plakken omdat het als het goed is naadloos aansluit. Of is de praktijk dat ze toch ruimte bij de naden hebben. Dan vraag ik me weer af of het er wel enigszins uitziet...
En ziet het er überhaupt uit, je brengt tenslotte toch een laagje op je telefoon aan, ondanks dat het 'invisible shield' heet.
De meeste reviews gaan over het krassen (positief) of aanbrengen (sterk wissleende reacties), mmar weinig over het visuele aspect. De conclusie dat je er dan blijkbaar niets van ziet is wat kort door de bocht denk ik omdat men wellicht accepteert dat je voor protectie op fraaiheid inlevert...
Een aantal mensen meldde ook 'regenboog' achtige effecten (door de vloeistof?).
Zijn er mensen die inmiddels al wat langer een Zagg full protection erop hebben zitten en die hun mening willen delen?
Helaas, nu toch de volle mep betalen
Goed tip van iemand dat omdat je vocht gebruikt je watersensor even af moet plakken omdat anders je garantie weg is. Nog even zoeken waar die zit.
[
Voor 12% gewijzigd door
Titusvh op 31-05-2010 07:47
. Reden: Update nav verder googlen ]