Pff, zit nog te wachten op m'n silicon case, car adapter en screenprotectors. 1,5 week terug besteld bij Amazon UK en het is nog niet binnen.
Hopelijk dit weekend.
Hopelijk dit weekend.
Vergelijkbaar product van andere verkoper, gister 2 stuks van binnengekregen.Eddos schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:22:
Is er iemand die onderstaande houder al besteld/geprobeerd heeft, en mij kan vertellen of de houder los te halen is? Ik heb nog een zwanehals waar van die HR-richter bevestigingspunten opzitten, as deze dat ook heeft (lijikt helaas niet zo) zou dat ideaal uitwisselbaar zijn
http://cgi.ebay.nl/Fahrra...6r_KM&hash=item2a07219192
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Zou je hem ook geschikt achten voor tijdens het mountainbiken in ruig terrein of alleen voor rustig tourfietsen?Nakebod schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:59:
[...]
Vergelijkbaar product van andere verkoper, gister 2 stuks van binnengekregen.
Het is idd gewoon een HR Richter mount, kan hem nu op mijn fiets doen, en eventueel in de auto, al heb ik daar al een andere houder voor. (Zie eerdere post in dit topic)
De Desire past an sich wel, maar je merkt dat de houder eigenlijk gericht is op de Nexus One. Zeer waarschijnlijk komt dat door het kleine knikje in de Desire.
Van mijn Diamond ben ik gewend dat hij er goed vast in klemt op alle 3 de punten, nu klemt hij iets minder vast op het middelste bevestigingspunt, maar ook weer niet dat ik verwacht dat hij eruit valt. Al helemaal niet in de auto, op de fiets is het met meer trillingen wel wat enger met direct een harde grond onder je
Owja, ook gaatje voor camera aanwezig
Al ervaringen?Cristallx schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:56:
[afbeelding]
Ik heb dit hoesje besteld voor mijn Desire, een mooie smartphone verdient ook een degelijk hoesje "in real leather kwaliteit"
Creating my own hero.
Ik zou het niet aandurven op ruig terrein iig. Verwacht niet dat hij er snel uit zou vallen, maar meer het idee.jules schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:17:
[...]
Zou je hem ook geschikt achten voor tijdens het mountainbiken in ruig terrein of alleen voor rustig tourfietsen?
Groetjes Danny
Yep, heb het vandaag binnen, vorige week donderdag besteld (wel 1 feestdag tussen). Mijn eerste bevindingen zijn zeker positief. Ziet er in het echt zeer mooi uit, de Desire verdwijnt er helemaal in en steekt er niet een stukje uit. Kwaliteit is ook zéér degelijk !. Wereld van verschil met mijn vorig hoesje (op ebay gekocht voor 4 €
[ Voor 14% gewijzigd door Cristallx op 21-05-2010 14:35 ]
Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...
Bedankt !Cristallx schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:29:
[...]
Yep, heb het vandaag binnen, vorige week donderdag besteld (wel 1 feestdag tussen). Mijn eerste bevindingen zijn zeker positief. Ziet er in het echt zeer mooi uit, de Desire verdwijnt er helemaal in en steekt er niet een stukje uit. Kwaliteit is ook zéér degelijk !. Wereld van verschil met mijn vorig hoesje (op ebay gekocht voor 4 €)
Nog effe een tip (google translate) van de Gripis site
"Voor gebruik moet het leer precies zoals een paar schoenen van fijn met kleurloze vet, bij voorkeur op een ingevette Vaselinbasis en gepolijst na een korte contacttijd. Dus het wordt een ongelooflijk patina."
Hier enkele foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
Creating my own hero.
ook bij PhoneXtra?erikjannemann schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:02:
Ik heb hem ook in het zwart besteld, begin deze week. Nog niet ontvangen. Ontvang vandaag de telefoon, dus hoop dat het hoesje snel volgt.
Creating my own hero.
Je kan em bij htc op de website bestellen oftewel ook bij expansys.nl. Deze ga ik ook bestellenRokusha schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:12:
Heeft iemand toevallig al een Nederlandse winkel gevonden waar ze dat hoesje van htc zelf verkopen? Die PO S520?
Verwijderd
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=199436Rokusha schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:12:
Heeft iemand toevallig al een Nederlandse winkel gevonden waar ze dat hoesje van htc zelf verkopen? Die PO S520?
hier ben ik ook wel benieuwd naar.Dino_V schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:28:
Weet iemand of een hoesje zoals deze (dus met creditcard ruimte etc) al ergens verkrijgbaar is voor de desire?
http://www.senacases.com/...3g-3gs-cases/wallet-skin/
nee, gewoon bij die duitse site. Heb nu de telefoon binnen, maar nog geen hoesje
[ Voor 34% gewijzigd door erikjannemann op 22-05-2010 10:28 ]
Dan kom ik toch weer met de custom made hoesjes van Easecase
[ Voor 12% gewijzigd door Nakebod op 22-05-2010 11:01 ]
Zie nog geen reviews of opmerkingen, dus vind het iets te duur om te proberen (ook omdat leveringen van dealextreme snel 3 weken duren), maar wel hartelijk dank voor het meedenken (zeker aangezien je geen desire hebt). Wil iemand anders de testpersoon zijnJackPoint schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 10:53:
Op DealExtreme hebben ze nu voor $18.20 (ongeveer €14.50, geen verzendkosten) een "USB/AC Battery Dual Charging Dock Cradle with Sync for HTC G7/Desire"
Ik heb zelf geen Desire, maar misschien heeft iemand hier er wat aan.
Ben echt reuze benieuwd (foto's!!!Nakebod schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 11:35:
Goed, heb toch maar besloten om een Easecase E4 te bestellen, zat al een tijdje te twijfelen.
En op extra aanvraag is dat inclusief: Camera/flits gat, en gaatjes voor de speaker, en als finishing touch: rood stiksel met zwart leer
Zeg maar een beetje het effect zoals op deze foto van een random zwart product met rood stiksel
Kan nergens op internet vinden hoeveel mA die autolader levert, weet jij dat?redfoxert schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 13:42:
Tot 12 uur morgenmiddag (zondag 23 mei) : http://www.dagelijksekoop...met-gratis-autolader.html
[ Voor 72% gewijzigd door Qli-max op 22-05-2010 15:05 ]
Er is 28.99 van mijn PayPal account afgeschreven voor de E4 versie, tijd voor het maken 5-7 werkdagen, en daarna shipping.Qli-max schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 15:00:
[...]
Zie nog geen reviews of opmerkingen, dus vind het iets te duur om te proberen (ook omdat leveringen van dealextreme snel 3 weken duren), maar wel hartelijk dank voor het meedenken (zeker aangezien je geen desire hebt). Wil iemand anders de testpersoon zijn?
[...]
Ben echt reuze benieuwd (foto's!!!), klinkt in ieder geval vet! Hoeveel moest je aftikken en hoe snel leveren ze?
[...]
Kan nergens op internet vinden hoeveel mA die autolader levert, weet jij dat?
[ Voor 6% gewijzigd door ElayZ op 24-05-2010 01:14 ]
Dat heb ik ook, maar dan met een bruine desire. Bij mij kun je het gewoon met een poetsdoekje wegvegen.ElayZ schreef op maandag 24 mei 2010 @ 01:12:
Weet iemand hier hoe/of je verkleuring van de achterkant van de desire weg kunt krijgen?
Ik heb afgelopen week mn desire gehaald (zilvere) en m dus paar dgn in een valenta hoesje gehad (met zo'n uit-trek koort) maar ik zie nu duidelijk een verkleuring waar dat bandje aan de binnenkant zit.
Niet wat je verwacht van een 20+eu hoesje!
Zijn er ervaringen met andere merken hoesjes die geen verkleuring geven?
Of is alleen het originele hoesje betrouwbaar?
één webshop zegt 5V met 500mA, maar volgens mij voldoende om de desire op te laden.Qli-max schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 15:00:
[...]
Kan nergens op internet vinden hoeveel mA die autolader levert, weet jij dat?
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Gegroet!
Dit kun je gewoon melden bij de winkel/Valenta zelf.ElayZ schreef op maandag 24 mei 2010 @ 01:12:
Weet iemand hier hoe/of je verkleuring van de achterkant van de desire weg kunt krijgen?
Ik heb afgelopen week mn desire gehaald (zilvere) en m dus paar dgn in een valenta hoesje gehad (met zo'n uit-trek koort) maar ik zie nu duidelijk een verkleuring waar dat bandje aan de binnenkant zit.
Niet wat je verwacht van een 20+eu hoesje!
Zijn er ervaringen met andere merken hoesjes die geen verkleuring geven?
Of is alleen het originele hoesje betrouwbaar?
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 11:57:
Voila, hier de foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb 'm ook in huis. Geen eigen foto's daar bovenstaande foto's meer dan goed weergeven hoe het ding eruit ziet.
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Dank voor je antwoord. Ik heb voor de zekerheid maar vast een mailtje gestuurd (zal je zien dat hij morgen op de mat ligtNakebod schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:27:
l3art, had jij hem ook niet bij dezelfde eBay shop gehaald als waar ik hem vandaan had? FoneM8 / talklinesales?
Ik had hem dus in 4 dagen binnen. 11 mei besteld, de 15e had ik hem. Collega van mij had hem in een dag of 7 á 8.
Nakebod in "Accessoires voor de HTC Desire"
Ik heb trouwens gister een gaatje gemaakt in het lipje, zodat ik de camera kan gebruiken icm live streaming diensten zoals bambuser/qik/ustream
Wellicht heb je de verkeerde gekregen, inderdaad. Het past allemaal heel netjes.Leech_NL schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:22:
Ik heb dus dezelfde gekocht, en ik ben er dus niet tevreden mee. De arm is prima. Erg stevig en de zuignap doet prima z'n werk. De lader heb ik nog niet in de auto geprobeerd, maar ziet er goed uit. Alleen bij mij is de cradle veel te groot. Mijn Desire wordt er niet in vast gehouden, en valt er gewoon uit. De uitsparing voor de kabel zit ook niet goed, dus ik vermoed dat ik een verkeerde cradle heb gekregen. Ik ga maar eens mailen...
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 26-05-2010 12:25 ]
Inderdaad ... kan ook. Maar de orginele gebruik ik voor op mijn werk . Vandaar.l3art schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:25:
Of gewoon vervangen door de originele bij geleverde stekker die krijgt bij je Desire???
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
[ Voor 18% gewijzigd door ElayZ op 26-05-2010 16:13 ]
Ik heb dezelfde:Cristallx schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:11:
[afbeelding]
Heb deze vandaag binnen gekregen.
Vrijdag besteld vandaag in huis, past perfect en zal netjes naast mijn bed staan (geen lege battery meer s'morgens :-) ).
Hier gekocht > http://cgi.ebay.com.au/ws...K:MEWNX:IT#ht_1618wt_1137. Vorige vrijdag besteld en vandaag in huis (maandag was het dan nog een feestdag, dus supersnel). Enig nadeel, wordt geleverd met engelse stekker. Maar deze is snel te vervangen door een europese zoals deze
[afbeelding]
Ik ben dik tevreden !!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
- Hier gaat ie er toch redelijk vlot in en uitPhusebox schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:45:
[...]
Ik heb dezelfde:
Nadelen:
- klikt niet echt lekker erin, ben bang mijn usb poort te slopen
- ac adapter was al na 1 dag kapot
- blauwe ledje verlicht 's nachts de hele slaapkamer
Class 6Inktpotje schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:42:
Ik ben opzoek naar een 16Gb/32GB geheugenkaart iemand leuke tips?
Zoek eens op amazon. Voor verzending restricties zie deze amazon pagina onder het kopje restrictions. Daar word je doorverwezen naar amazon global dat ook naar nederland verscheept. Als je daar vervolgens zoekt op bijvoorbeeld (en ik doe maar een gokjewph schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:33:
De standaardkaart is met 4gb aan de kleine kant en daarom wil ik een grotere, namelijk een 16gb class 6 kaart. Iemand anders toevallig iets goedkoops gezien bij een of andere exotische webshop?
[ Voor 33% gewijzigd door Qli-max op 27-05-2010 01:40 ]
Verwijderd
Vanop mijn werk(garage). Is zo van die tape om elektriciteitsdraden bijeen te houden.l3art schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:18:
Hoe lang heeft het er bij jou over gedaan voordat je hem in huis had?
Heb hem zelf op 19/05 besteld en betaald.
@ Hans_D waar heb jij dat tape vandaan???
Ebay afgelopen, ook via site zelf voor zelfde prijs te koop.Cristallx schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:11:
[afbeelding]
Hier gekocht > [url]http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll?
Ik ben dik tevreden !!
[ Voor 16% gewijzigd door Qli-max op 27-05-2010 13:17 ]
Je moet de cradle vasthouden ... maar denk dat je dit bij andere modellen van cradle's ook zal moeten doen of het zou al een behoorlijk zware cradle moeten zijn. De Desire moet connectie maken door middel van de mini usb en dus niet zoals bij sommige andere smartphones door gewoon enkele connectiepunten.Qli-max schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:52:
[...]
Ebay afgelopen, ook via site zelf voor zelfde prijs te koop.
Ben aan het overwegen om hem te kopen (al vind ik hem niet heel erg mooi, maar heeft tenminste iets van support aan achterzijde).
Vraagje: moet je de cradle vasthouden om de telefoon eruit te kunnen trekken of is de cradlle zwaar genoeg zodat je je telefoon er eenvoudig en snel in kan duwen en uit kan trekken?
Ok, ben niet zo'n held in die voltages, is dat dan niet teveel voor het toestel? Of te weinig?Qli-max schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:15:
Output voor dergelijke USB adapters is (volgens mij) altijd 5 volt en ampere afhankelijk van de adapter
Creating my own hero.
[ Voor 9% gewijzigd door bcd87 op 27-05-2010 19:25 ]
Verwijderd
Dat blauwe ledjes effect ken ik. Had voor de Touch Diamond ook zo'n cradle die dat deed. Met viltstift zwart getekend; probleem opgelostPhusebox schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:45:
[...]
Ik heb dezelfde:
Nadelen:
- klikt niet echt lekker erin, ben bang mijn usb poort te slopen
- ac adapter was al na 1 dag kapot
- blauwe ledje verlicht 's nachts de hele slaapkamer
Wat zijn je eigen zoekpogingen geweest tot nog toe? Ben zelf voorlopig voor 16 GB class 2 gegaan. Class 4 maakt volgens mij niet zo heel veel uit, of heeft iemand andere ervaringen? 32GB vond ik nog wat te duur, over een jaartje is de prijs gok ik met een 50% gedaald, koop ik me dan wel een grotere kaartInktpotje schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:42:
Ik ben opzoek naar een 16Gb/32GB geheugenkaart iemand leuke tips?
Bevalt die 12-24? Foto heb je zeker gemaakt met die 50/1.4?wolver1ne schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:38:
Toch maar een case van Gripis gekocht (vanuit Duitsland). Tot dusver ben ik zeer tevreden mee.
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door jules op 27-05-2010 20:42 ]
Die is zéééér mooi !!!wolver1ne schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:38:
Toch maar een case van Gripis gekocht (vanuit Duitsland). Tot dusver ben ik zeer tevreden mee.
[afbeelding]
.
Bij mij wel. Ligt eraan hoe strak je broek zit. Heb een zo'n gripis hoesje. Past nog prima hoor.Sj44k13 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:44:
Ik vraag me af: met zon lederen hoesje, past de desire dan nog in je zak??
14-24.jules schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:42:
Bevalt die 12-24? Foto heb je zeker gemaakt met die 50/1.4?
Past prima. Leder is heel zacht overigens.Sj44k13 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:44:
Heb zelf de officiele HTC hoes, je merkt wel dat de telefoon wat groter is maar als je broek niet al te strak zit gaat het prima.Sj44k13 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:44:
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Creating my own hero.
Ik heb hetzelfde probleem.shameete schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:31:
[...]
ik heb deze vanmiddag binnen gekregen, leuk spul voor het geld.
zitten goed in elkaar, connectoren klemmen goed.
echter 'ziet' de pc de telefoon niet, de telefoon laad overigens wel op.
bij mij persoonlijk maakt dat niet uit want de mijne synct via Gmail, maar bestanden e.d. kopieren kan dus niet via dit verloopje.
ik heb net even goed naar zo'n verloopje gekeken, en vind dat toch gek dat ie niet synct omdat wel alle koperen connectiestripjes er wel in lijken te zitten.
ik ga er dan ook vanuit dat er iets in het binnenwerk niet goed zit aangesloten.
Was bij mij ook het geval. Waarschijnlijk was hij voor de HD2 bestemd.Ibex schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 08:13:
Ik heb m besteld de 18de, en hij was gisteren binnen. Net een weekje onderweg dus.
[...]
Wellicht heb je de verkeerde gekregen, inderdaad. Het past allemaal heel netjes.
Ja ik heb er ook een miniscuul stukje zwarte gemaakte tape overheen gedaan. Kan ik het altijd nog ongedaan maken.jules schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:42:
[...]
Dat blauwe ledjes effect ken ik. Had voor de Touch Diamond ook zo'n cradle die dat deed. Met viltstift zwart getekend; probleem opgelost.
Was jij niet ook actief in een van de Siemens S55 topics?
[...]
[...]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Oorzaak gevonden: ik heb de stekker open gemaakt en wat blijkt:Kievit1964 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:19:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem.
Laat wel op maar kan niet synchroniseren.![]()
Ligt ligt het inderdaad aan het 'binnenwerk' of is er iets anders niet goed aan?
Meer mensen met deze ervaring?
Goede tip, even kijken hoe ik mijn order van gisteravond kan annuleren en een nieuwe met korting kan plaatsen.Fasterinside schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:06:
Een tip voor mensen die gaan bestellen bij PhoneXtra,
Ik had hem voor 18euro ipv 28euro.Voeg de code; Teenslipper in, dan krijg je 33% korting
Verwijderd
Juist. Kan ik diezelfde convertor dan gebruiken om mijn tomtom HD traffic ontvanger mijn Desire te laten laden? Moet ik dan de twee doorverbindingen weghalen?Kievit1964 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:13:
[...]
Oorzaak gevonden: ik heb de stekker open gemaakt en wat blijkt:
Er zijn maar twee draden doorverbonden!!! ipv vijf.
De middelste drie zijn niet met elkaar verbonden.
Verder zijn op de micro-usb stekker de twee middelste aan elkaar gesoldeerd.
Conclusie: de stekkertjes zijn erg goedkoop maar alleen geschikt voor opladen. (in de auto dus goed te gebruiken)
Zal zelf eens proberen draadjes er tussen te solderen en dan eens kijken wat er gaat gebeuren.
Het zijn universele convertors van mini-USB naar micro-usb, dus ik denk dat dat moet lukken. Mits je ontvanger een uitgang van 5 V heeft natuurlijkVerwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:39:
[...]
Juist. Kan ik diezelfde convertor dan gebruiken om mijn tomtom HD traffic ontvanger mijn Desire te laten laden? Moet ik dan de twee doorverbindingen weghalen?
[ Voor 6% gewijzigd door Kievit1964 op 28-05-2010 17:54 ]
Is ook al eerder langs gekomen hier. Die zijn inderdaad bedoeld om alleen op te laden. Doordat de middelste pinnetjes niet apart verbonden zijn trekt de telefoon ook meer stroom waardoor deze sneller oplaadt. Handig als je niet wil dat je telefoon leeg loopt tijdens het navigeren bijvoorbeeld.Kievit1964 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:13:
[...]
Conclusie: de stekkertjes zijn erg goedkoop maar alleen geschikt voor opladen. (in de auto dus goed te gebruiken)
.
[ Voor 85% gewijzigd door bsmpower op 29-05-2010 14:51 ]
Even 2 foto's om te checken of ik echt de verkeerde holder/cradle heb gekregen. Kunnen jullie bevestigen dat jullie niet deze hebben gekregen:Leech_NL schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:22:
Ik heb dus dezelfde gekocht, en ik ben er dus niet tevreden mee. De arm is prima. Erg stevig en de zuignap doet prima z'n werk. De lader heb ik nog niet in de auto geprobeerd, maar ziet er goed uit. Alleen bij mij is de cradle veel te groot. Mijn Desire wordt er niet in vast gehouden, en valt er gewoon uit. De uitsparing voor de kabel zit ook niet goed, dus ik vermoed dat ik een verkeerde cradle heb gekregen. Ik ga maar eens mailen...
Verwijderd
Ja ok, die heb ik wel verdiend denk ikQli-max schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 18:09:
Met alle respect voor je, Leech_NL, maar ik lig hier helemaal in een deuk om de volledig terechte opmerking van JeepXJ89, hahahaha lol!
[ Voor 22% gewijzigd door Qli-max op 29-05-2010 21:15 ]
Ik kreeg ook zo'n zelfde... is de houder van een HD2 en krijg nu een nieuwe opgestuurd van de eBay verkoper.Leech_NL schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:46:
[...]
Even 2 foto's om te checken of ik echt de verkeerde holder/cradle heb gekregen. Kunnen jullie bevestigen dat jullie niet deze hebben gekregen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk, daar kan ik wat meeXoReP schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 20:55:
[...]
Ik kreeg ook zo'n zelfde... is de houder van een HD2 en krijg nu een nieuwe opgestuurd van de eBay verkoper.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq