Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
Pff, zit nog te wachten op m'n silicon case, car adapter en screenprotectors. 1,5 week terug besteld bij Amazon UK en het is nog niet binnen.
Hopelijk dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:50

Nakebod

Nope.

Eddos schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:22:
Is er iemand die onderstaande houder al besteld/geprobeerd heeft, en mij kan vertellen of de houder los te halen is? Ik heb nog een zwanehals waar van die HR-richter bevestigingspunten opzitten, as deze dat ook heeft (lijikt helaas niet zo) zou dat ideaal uitwisselbaar zijn :)

http://cgi.ebay.nl/Fahrra...6r_KM&hash=item2a07219192
Vergelijkbaar product van andere verkoper, gister 2 stuks van binnengekregen.
Het is idd gewoon een HR Richter mount, kan hem nu op mijn fiets doen, en eventueel in de auto, al heb ik daar al een andere houder voor. (Zie eerdere post in dit topic)
De Desire past an sich wel, maar je merkt dat de houder eigenlijk gericht is op de Nexus One. Zeer waarschijnlijk komt dat door het kleine knikje in de Desire.

Van mijn Diamond ben ik gewend dat hij er goed vast in klemt op alle 3 de punten, nu klemt hij iets minder vast op het middelste bevestigingspunt, maar ook weer niet dat ik verwacht dat hij eruit valt. Al helemaal niet in de auto, op de fiets is het met meer trillingen wel wat enger met direct een harde grond onder je :D

Owja, ook gaatje voor camera aanwezig :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Nakebod schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 09:59:
[...]

Vergelijkbaar product van andere verkoper, gister 2 stuks van binnengekregen.
Het is idd gewoon een HR Richter mount, kan hem nu op mijn fiets doen, en eventueel in de auto, al heb ik daar al een andere houder voor. (Zie eerdere post in dit topic)
De Desire past an sich wel, maar je merkt dat de houder eigenlijk gericht is op de Nexus One. Zeer waarschijnlijk komt dat door het kleine knikje in de Desire.

Van mijn Diamond ben ik gewend dat hij er goed vast in klemt op alle 3 de punten, nu klemt hij iets minder vast op het middelste bevestigingspunt, maar ook weer niet dat ik verwacht dat hij eruit valt. Al helemaal niet in de auto, op de fiets is het met meer trillingen wel wat enger met direct een harde grond onder je :D

Owja, ook gaatje voor camera aanwezig :+
Zou je hem ook geschikt achten voor tijdens het mountainbiken in ruig terrein of alleen voor rustig tourfietsen?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Cristallx schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:56:
[afbeelding]

Ik heb dit hoesje besteld voor mijn Desire, een mooie smartphone verdient ook een degelijk hoesje "in real leather kwaliteit" :+
Al ervaringen?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

jules schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:17:
[...]

Zou je hem ook geschikt achten voor tijdens het mountainbiken in ruig terrein of alleen voor rustig tourfietsen?
Ik zou het niet aandurven op ruig terrein iig. Verwacht niet dat hij er snel uit zou vallen, maar meer het idee.
Niet met deze houder, maar ook niet met een houder die wel beter zou klemmen om eerlijk te zijn :P

Vind het, vooral nu in het begin, al "eng" genoeg op een normale fiets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:25
@Nakebod: Bedankt voor je reactie, zal je andere post ook nog even bekijken :)
Ik wil de mount op de motor monteren, dus ik wacht wel even af hoe het met jou fiets-ervaringen afloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokusha
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 14:13
Heeft iemand toevallig al een Nederlandse winkel gevonden waar ze dat hoesje van htc zelf verkopen? Die PO S520?

Groetjes Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 15:52
voor het mountainbiken kan je beter een silicone case oid aanschaffen,
niet mounten op je fiets, aangezien er in de bossen oid nogal eens wat blub licht/los zand/ vallen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristallx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-04-2022
Yep, heb het vandaag binnen, vorige week donderdag besteld (wel 1 feestdag tussen). Mijn eerste bevindingen zijn zeker positief. Ziet er in het echt zeer mooi uit, de Desire verdwijnt er helemaal in en steekt er niet een stukje uit. Kwaliteit is ook zéér degelijk !. Wereld van verschil met mijn vorig hoesje (op ebay gekocht voor 4 € :+)

Nog effe een tip (google translate) van de Gripis site

"Voor gebruik moet het leer precies zoals een paar schoenen van fijn met kleurloze vet, bij voorkeur op een ingevette Vaselinbasis en gepolijst na een korte contacttijd. Dus het wordt een ongelooflijk patina."

Hier enkele foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05/21/1274435867-720.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05/21/1274435916-440.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Cristallx op 21-05-2010 14:35 ]

Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Cristallx schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 14:29:
[...]

Yep, heb het vandaag binnen, vorige week donderdag besteld (wel 1 feestdag tussen). Mijn eerste bevindingen zijn zeker positief. Ziet er in het echt zeer mooi uit, de Desire verdwijnt er helemaal in en steekt er niet een stukje uit. Kwaliteit is ook zéér degelijk !. Wereld van verschil met mijn vorig hoesje (op ebay gekocht voor 4 € :+)

Nog effe een tip (google translate) van de Gripis site

"Voor gebruik moet het leer precies zoals een paar schoenen van fijn met kleurloze vet, bij voorkeur op een ingevette Vaselinbasis en gepolijst na een korte contacttijd. Dus het wordt een ongelooflijk patina."

Hier enkele foto's

[afbeelding]

[afbeelding]
Bedankt !

Deze ga ik ook aanschaffen, in het zwart :).

http://www.phonextra.nl/a...luxe-lederen-telefoonhoes

Kost ie maar 26,50 incl verzenden :)

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik heb hem ook in het zwart besteld, begin deze week. Nog niet ontvangen. Ontvang vandaag de telefoon, dus hoop dat het hoesje snel volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
erikjannemann schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:02:
Ik heb hem ook in het zwart besteld, begin deze week. Nog niet ontvangen. Ontvang vandaag de telefoon, dus hoop dat het hoesje snel volgt.
ook bij PhoneXtra?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 12:51
Rokusha schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:12:
Heeft iemand toevallig al een Nederlandse winkel gevonden waar ze dat hoesje van htc zelf verkopen? Die PO S520?
Je kan em bij htc op de website bestellen oftewel ook bij expansys.nl. Deze ga ik ook bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Is iemand nog een headset tegengekomen die de fm radio ontvangst verbeterd? Het setje dat er bij zit geeft nogal veel storing. Het lijkt mij dat radio minder stroom verbruikt als mp3
of streaming. Streaming is in het buitenland sowieso geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rokusha schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:12:
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=199436

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=199436

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Dino_V schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:28:
Weet iemand of een hoesje zoals deze (dus met creditcard ruimte etc) al ergens verkrijgbaar is voor de desire?

http://www.senacases.com/...3g-3gs-cases/wallet-skin/
hier ben ik ook wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
nee, gewoon bij die duitse site. Heb nu de telefoon binnen, maar nog geen hoesje :p. Beetje jammer want wil het toestel niet zo in mijn broekzak doen. Dan kan ik net zo goed gelijk met mijn sleutels eroverheen krassen...

[ Voor 34% gewijzigd door erikjannemann op 22-05-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

MantaMania schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 08:40:
[...]

hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Dan kom ik toch weer met de custom made hoesjes van Easecase :+
Opties: A5, E2 en E4, waarvan de E4 het meest lijkt op je voorbeeld.
De A5 heeft de optie om aan de achterkant één bankpas formaat kaartje te stoppen, en de E2 en E4 hebben meerdere gleuven.

En mogelijk als je contact opneemt met de verkoper dat ze dat ook wel op de A1 en D3 willen doen.

Edit: ZOMG! Die mensen zijn snel met antwoorden! Ik heb zelf namelijk ook interesse in een E4, en had er 4 vragen over. Had binnen enkele minuten al een goed en duidelijk antwoord.

[ Voor 12% gewijzigd door Nakebod op 22-05-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:20
Op DealExtreme hebben ze nu een "USB/AC Battery Dual Charging Dock Cradle with Sync for HTC G7/Desire"
Ik heb zelf geen Desire, maar misschien heeft iemand hier er wat aan.
De prijs is $18.20 (ongeveer €14.50), geen verzendkosten.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39321

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Goed, heb toch maar besloten om een Easecase E4 te bestellen, zat al een tijdje te twijfelen.
En op extra aanvraag is dat inclusief: Camera/flits gat, en gaatjes voor de speaker, en als finishing touch: rood stiksel met zwart leer :D
Zeg maar een beetje het effect zoals op deze foto van een random zwart product met rood stiksel :P

En een update over mijn FoneM8 autohouder (Nakebod in "Accessoires voor de HTC Desire" Nakebod in "Accessoires voor de HTC Desire" Nakebod in "Accessoires voor de HTC Desire")

Gisteravond getest, en het ziet er positiever uit dan mijn laatste bericht. Waarschijnlijk werd hij toch te warm afgelopen woensdag door de volle zon. Heb gister niet heel lang gereden, maar de accu was iets meer geladen aan het einde van de rit. Misschien dat het ook scheelt dat CoPilot niet aanstond, alleen Waze deze keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tot 12 uur morgenmiddag (zondag 23 mei) : http://www.dagelijksekoop...met-gratis-autolader.html

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2022
Ik ben van plan om een Zagg Invisibleshield aan te schaffen voor de HTC Desire..

Mijn probleem is dus, ik kan nergens een nederlandse site vinden die ze verkoopt, en ik zal dus gewoon bij zagg.com moeten bestellen.

Nu heb ik dus ook geen creditcard, maar was ik in het HTC Desire topic dit tegen gekomen.

http://www.mywirecard.com/nl/

Kan iemand mij enige uitleg geven hoe mywirecard werkt? Is het gewoon van mijn eigen bankrekening geldstoren op mywirecard, en dan kan ik via mywirecard bij zagg.com weer bestellen?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
JackPoint schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 10:53:
Op DealExtreme hebben ze nu voor $18.20 (ongeveer €14.50, geen verzendkosten) een "USB/AC Battery Dual Charging Dock Cradle with Sync for HTC G7/Desire"
Ik heb zelf geen Desire, maar misschien heeft iemand hier er wat aan.
Zie nog geen reviews of opmerkingen, dus vind het iets te duur om te proberen (ook omdat leveringen van dealextreme snel 3 weken duren), maar wel hartelijk dank voor het meedenken (zeker aangezien je geen desire hebt). Wil iemand anders de testpersoon zijn :P ?
Nakebod schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 11:35:
Goed, heb toch maar besloten om een Easecase E4 te bestellen, zat al een tijdje te twijfelen.
En op extra aanvraag is dat inclusief: Camera/flits gat, en gaatjes voor de speaker, en als finishing touch: rood stiksel met zwart leer :D
Zeg maar een beetje het effect zoals op deze foto van een random zwart product met rood stiksel :P
Ben echt reuze benieuwd (foto's!!! :P ), klinkt in ieder geval vet! Hoeveel moest je aftikken en hoe snel leveren ze?
Kan nergens op internet vinden hoeveel mA die autolader levert, weet jij dat?

[ Voor 72% gewijzigd door Qli-max op 22-05-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Laatst online: 18-12-2022
Ik zie nu trouwens dat iShield.nl ook de HTC Desire invisbleshield verkoopt..

Maar wel voor 22.95 euro. Terwijl ik 'm bij ZAGG kan halen voor +/- 16$ inclusief verzending..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Qli-max schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 15:00:
[...]

Zie nog geen reviews of opmerkingen, dus vind het iets te duur om te proberen (ook omdat leveringen van dealextreme snel 3 weken duren), maar wel hartelijk dank voor het meedenken (zeker aangezien je geen desire hebt). Wil iemand anders de testpersoon zijn :P ?

[...]

Ben echt reuze benieuwd (foto's!!! :P ), klinkt in ieder geval vet! Hoeveel moest je aftikken en hoe snel leveren ze?

[...]

Er is 28.99 van mijn PayPal account afgeschreven voor de E4 versie, tijd voor het maken 5-7 werkdagen, en daarna shipping.
Dus een week of 3 á 4 schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Weet iemand hier hoe/of je verkleuring van de achterkant van de desire weg kunt krijgen?

Ik heb afgelopen week mn desire gehaald (zilvere) en m dus paar dgn in een valenta hoesje gehad (met zo'n uit-trek koort) maar ik zie nu duidelijk een verkleuring waar dat bandje aan de binnenkant zit.

Niet wat je verwacht van een 20+eu hoesje!

Zijn er ervaringen met andere merken hoesjes die geen verkleuring geven?
Of is alleen het originele hoesje betrouwbaar?

[ Voor 6% gewijzigd door ElayZ op 24-05-2010 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 17:19
ElayZ schreef op maandag 24 mei 2010 @ 01:12:
Weet iemand hier hoe/of je verkleuring van de achterkant van de desire weg kunt krijgen?

Ik heb afgelopen week mn desire gehaald (zilvere) en m dus paar dgn in een valenta hoesje gehad (met zo'n uit-trek koort) maar ik zie nu duidelijk een verkleuring waar dat bandje aan de binnenkant zit.

Dat heb ik ook, maar dan met een bruine desire. Bij mij kun je het gewoon met een poetsdoekje wegvegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:41
Qli-max schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 15:00:

[...]

één webshop zegt 5V met 500mA, maar volgens mij voldoende om de desire op te laden.

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:19
Alleen opladen wel, maar icm navigatie is het niet voldoende.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Welke is nou beter, de normale HTC pouch of die met het trek-koord. ? En past me Desire allebij evengoed ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

ElayZ schreef op maandag 24 mei 2010 @ 01:12:

Dit kun je gewoon melden bij de winkel/Valenta zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 21:46
Ik heb bij mobilefun.co.uk volgende besteld:
Desire Pull Case PO S520
Flexishield
Desire Screen protector

Vorige week zondag besteld/ maandag mail dat het verstuurd is / vrijdag afgeleverd.

Desire past precies in de case. Steekt er niet bovenuit. Met pullcordje makkelijk eruit te halen. Leer zit er goed uit en qua constructie netjes afgewerkt.
Flexishield is gemaakt voor de desire. Dit is niet de nexus-one uitvoering. Past perfect. Opening boven voor de oordoppen en onderkant usb aansluiting. Achtekant gaat mooi om het oog en flitser en luisprekertje. Past allemaal heel goed.

Screen protector past precies. Zelfs het kleine gaatje voor led lampje zit precies goed. Linksboven zit wel een kleine rechthoekige uitsnede. Geen idee waar dat voor dient.
De screenprotector trekt wel meer vuil/stof aan dan zonder. Je moet hem meer schoonhouden. Qua leesbaarheid eigenlijk geen verschil met/zonder.
Gelukkig zaten er 2 in want de 1e ging al gelijk snel in de pullenbak. Kwam veel stof op.
Zorg ervoor dat de telefoon uitstaat (lijkt alsof het scherm licht statisch is als telefoon aanstaat) en dat je scherm ook echt stofvrij is. Opplakken is appeltje eitje
Persoonlijk vind ik screenprotector niet mooi. Maar omdat ik de desire veel in mijn broekzak heb zitten soms met munten en/of sleutels zou het zonde zijn als er krassen op het scherm komen. Vandaar dat ik een screenprotector erop geplakt heb

Al met al geven alle3 hele goede bescherming voor je mooie desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ allemaal... check ook even de HTC website, staat nu vol met accesoires!
http://www.htcaccessoryst...p_htc_phone.aspx?i=196001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:44

Ibex

^^ met stom.

Ik heb 'm ook in huis. Geen eigen foto's daar bovenstaande foto's meer dan goed weergeven hoe het ding eruit ziet.

Voordelen:
- Erg stevige en solide indruk
- Het ding houdt de gsm perfect op de plaats en de gsm gaat niet bewegen
- De gsm past er soepel in, je hoeft niet te drukken/sleuren
- Netjes instelbaar met voldoende nauwkeurigheid
- Het ding zal niet snel van de voorruit afdonderen, de grendel zet de zuignap echt keihard vast. Toen ik de houder terug van de voorruit wou afhalen, moest ik na het lossen van de grendel nog een stevige ruk geven eer het wou lossen.

Nadelen:
- Gsm zit niet volledig strak vast, hoewel hij niet beweegt ofzo, lijkt hij soms een beetje schuin te zitten, maar dat kan je dus snel even corrigeren en hij zal ook niet vanzelf terug schuin gaan hangen
- Het is gewoon plastiek, dus geen idee of het krassen kan maken op je gsm. Ikzelf ga er zodadelijk wat zelfklevende mousse opkleven om eventuele krassen toch te voorkomen.
- De lader heeft wel een erg korte kabel, dus ik denk niet dat die echt bruikbaar is voor wanneer de gsm in de houder zit.

Conclusie: aanrader!

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Hoe lang heeft het er bij jou over gedaan voordat je hem in huis had?
Heb hem zelf op 19/05 besteld en betaald.

@ Hans_D waar heb jij dat tape vandaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

l3art, had jij hem ook niet bij dezelfde eBay shop gehaald als waar ik hem vandaan had? FoneM8 / talklinesales?
Ik had hem dus in 4 dagen binnen. 11 mei besteld, de 15e had ik hem. Collega van mij had hem in een dag of 7 á 8.
Nakebod in "Accessoires voor de HTC Desire"

Ik heb trouwens gister een gaatje gemaakt in het lipje, zodat ik de camera kan gebruiken icm live streaming diensten zoals bambuser/qik/ustream :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 23:01
Ik heb dus dezelfde gekocht, en ik ben er dus niet tevreden mee. De arm is prima. Erg stevig en de zuignap doet prima z'n werk. De lader heb ik nog niet in de auto geprobeerd, maar ziet er goed uit. Alleen bij mij is de cradle veel te groot. Mijn Desire wordt er niet in vast gehouden, en valt er gewoon uit. De uitsparing voor de kabel zit ook niet goed, dus ik vermoed dat ik een verkeerde cradle heb gekregen. Ik ga maar eens mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Nakebod schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:27:
l3art, had jij hem ook niet bij dezelfde eBay shop gehaald als waar ik hem vandaan had? FoneM8 / talklinesales?
Ik had hem dus in 4 dagen binnen. 11 mei besteld, de 15e had ik hem. Collega van mij had hem in een dag of 7 á 8.
Nakebod in "Accessoires voor de HTC Desire"

Ik heb trouwens gister een gaatje gemaakt in het lipje, zodat ik de camera kan gebruiken icm live streaming diensten zoals bambuser/qik/ustream :D
Dank voor je antwoord. Ik heb voor de zekerheid maar vast een mailtje gestuurd (zal je zien dat hij morgen op de mat ligt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:44

Ibex

^^ met stom.

Ik heb m besteld de 18de, en hij was gisteren binnen. Net een weekje onderweg dus.
Leech_NL schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:22:
Ik heb dus dezelfde gekocht, en ik ben er dus niet tevreden mee. De arm is prima. Erg stevig en de zuignap doet prima z'n werk. De lader heb ik nog niet in de auto geprobeerd, maar ziet er goed uit. Alleen bij mij is de cradle veel te groot. Mijn Desire wordt er niet in vast gehouden, en valt er gewoon uit. De uitsparing voor de kabel zit ook niet goed, dus ik vermoed dat ik een verkeerde cradle heb gekregen. Ik ga maar eens mailen...
Wellicht heb je de verkeerde gekregen, inderdaad. Het past allemaal heel netjes.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:01
Ik heb deze houder in NL gekocht voor 19 euro excl. verzendkosten. Mocht je hem direct willen hebben. Er zit alleen geen lader bij.

http://www.digitalsonline...gnap-voor-htc-desire.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Nog even een update mbt de autoladers. Ik heb de volgende van Ebay:

Ebay linkje

Een klein half uurtje met Google navi (dus GPS en data) en de bluetooth carkit laadt de phone met ongeveer 8% tot 10% op. En dat voor een paar € :)

Dus als je nog op zoek bent is dit een aardig alternatief.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Zeker de moeite om te onthouden. Vind deze ook erg mooi (hou wel van blauwe lichtjes ;)), wordt alleen nog niet verteld door de poster of hij ook goed werkt mbt het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Zo gisteren mijn Gripis hoesje binnengekregen. Erg net hoesje, past perfect en dat trekkoordsysteem is erg handig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristallx
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05/26/1274858477-220.png

Heb deze vandaag binnen gekregen.
Vrijdag besteld vandaag in huis, past perfect en zal netjes naast mijn bed staan (geen lege battery meer s'morgens :-) ).

Hier gekocht > http://cgi.ebay.com.au/ws...K:MEWNX:IT#ht_1618wt_1137. Vorige vrijdag besteld en vandaag in huis (maandag was het dan nog een feestdag, dus supersnel). Enig nadeel, wordt geleverd met engelse stekker. Maar deze is snel te vervangen door een europese zoals deze

Afbeeldingslocatie: http://www.amltelecom.com/kleinhandel/product_images/c/1499_usb_charger__67918_thumb.jpg

Ik ben dik tevreden !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Of gewoon vervangen door de originele bij geleverde stekker die krijgt bij je Desire???

[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 26-05-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristallx
l3art schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:25:
Of gewoon vervangen door de originele bij geleverde stekker die krijgt bij je Desire???
Inderdaad ... kan ook. Maar de orginele gebruik ik voor op mijn werk . Vandaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Bij PDAshop.nl heb ik van Noreve dit hoesje gekocht:

http://www.pdashop.nl/pro...ther-case-htc-desire.html

Bevalt prima, ik wilde perse 1 met klepje, dat vind ik t makkelijkst. Ik moet alleen nog wennen dat de klep precies de andere kant open gaat als die van mijn Nokia N95, en om op te laden moet de klep ook open.

Verder zitten er openingen in voor de camera en de speaker en lampje, en zijn de aan/uit knop en koptelefoonopening vrij.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Mooi hoesje van Noreve maar wel echt belachelijk duur 45 eu...

Ik vind 26 eu voor die originele bij expansys al vrij aan de prijs. (inc verzenden natuurlijk, maar 10eu verzendkosten slaat ook nergens op)

Eigenlijk jammer dat je er niet gewoon een hoesje bij krijgt zoals bij veel andere telefoons.

[ Voor 18% gewijzigd door ElayZ op 26-05-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Met de aankomende release van FroYo wordt het voor iedereen mogelijk om apps op de sd-kaart op te slaan. De standaardkaart is met 4gb aan de kleine kant en daarom wil ik een grotere, namelijk een 16gb class 6 kaart. In Nederland zijn die kaarten vrij prijzig, de goedkoopste kaart die ik gezien heb is de eerder vermeldde Peak-kaart voor iets van 47 euro. Dit vind ik toch redelijk prijzig. Ik ben al een tijdje aan het zoeken op internet of ik ergens iets goedkopers kan vinden, maar tot nu toe met weinig succes. Alleen op ebay zie ik af en toe een kaartje voor rond de 40 euro, maar dan komt het uit Verweggistan en komen er meestal nog verzendkosten bij. Iemand anders toevallig iets goedkoops gezien bij een of andere exotische webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:33
Cristallx schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:11:
[afbeelding]

Heb deze vandaag binnen gekregen.
Vrijdag besteld vandaag in huis, past perfect en zal netjes naast mijn bed staan (geen lege battery meer s'morgens :-) ).

Hier gekocht > http://cgi.ebay.com.au/ws...K:MEWNX:IT#ht_1618wt_1137. Vorige vrijdag besteld en vandaag in huis (maandag was het dan nog een feestdag, dus supersnel). Enig nadeel, wordt geleverd met engelse stekker. Maar deze is snel te vervangen door een europese zoals deze

[afbeelding]

Ik ben dik tevreden !!
Ik heb dezelfde:

Nadelen:
- klikt niet echt lekker erin, ben bang mijn usb poort te slopen
- ac adapter was al na 1 dag kapot
- blauwe ledje verlicht 's nachts de hele slaapkamer

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashmint
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-08 20:31
Ik ben opzoek naar een 16Gb/32GB geheugenkaart iemand leuke tips :p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:30
mijn 3GS hoesje van Fabrix(Iphoneclub) past perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag: ik gebruik in mijn auto een TomTom Go met een HD Traffic ontvanger/lader.
Kan ik met behulp van een mini-naar-micro USB covertor de TomTom HD traffic ontvanger gebruiken om mijn Desire in de auto te laden?
De Mini-naar-Micro USB die ik heb heeft de bekende twee contactjes doorverbonden om te zorgen voor de hogere laadstroom, maar die doorverbinding kan ik eventueel losmaken. Ik ben slechts geïnteresseerd in de laadstroom van de HD traffic ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristallx
Phusebox schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:45:
[...]

Ik heb dezelfde:

Nadelen:
- Hier gaat ie er toch redelijk vlot in en uit :+ .
- Adapter, misschien pech gehad ...
- Dat blauwe ledje stoort me niet hoor, valt best mee.

Mvg.
Cristallx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Inktpotje schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:42:
Class 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
wph schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:33:
De standaardkaart is met 4gb aan de kleine kant en daarom wil ik een grotere, namelijk een 16gb class 6 kaart. Iemand anders toevallig iets goedkoops gezien bij een of andere exotische webshop?
Zoek eens op amazon. Voor verzending restricties zie deze amazon pagina onder het kopje restrictions. Daar word je doorverwezen naar amazon global dat ook naar nederland verscheept. Als je daar vervolgens zoekt op bijvoorbeeld (en ik doe maar een gokje ;) ) "microSDHC Class 6" dan is de eerste hit een transcend 8GB SDHC class 6 kaartje voor 24.13 dollar met gratis verzending en adapter. Verder: zoekt en gij zult vinden :P

(Edit: had in mijn kop een 8gb zitten maar zag bij het herlezen dat het een 16 gb (en voor sommige zelfs een 32 gb) moet zijn, kan alleen even zo snel een 16GB class 4 lexar vinden, dus sorry, je zult toch moeten zoeken op andere sites. In ieder geval suc6!)

[ Voor 33% gewijzigd door Qli-max op 27-05-2010 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 20:18:
Hoe lang heeft het er bij jou over gedaan voordat je hem in huis had?
Heb hem zelf op 19/05 besteld en betaald.

@ Hans_D waar heb jij dat tape vandaan???
Vanop mijn werk(garage). Is zo van die tape om elektriciteitsdraden bijeen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Cristallx schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:11:
[afbeelding]
Hier gekocht > [url]http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll?
Ik ben dik tevreden !!
Ebay afgelopen, ook via site zelf voor zelfde prijs te koop.
Ben aan het overwegen om hem te kopen (al vind ik hem niet heel erg mooi, maar heeft tenminste iets van support aan achterzijde).
Vraagje: moet je de cradle vasthouden om de telefoon eruit te kunnen trekken of is de cradlle zwaar genoeg zodat je je telefoon er eenvoudig en snel in kan duwen en uit kan trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Ik heb voor in de auto een stekker waarin je een USB kabel kunt steken, kan ik daar de oplaadkabel van de Desire op inprikken en het toestel opladen?
Of moet er nog gelet worden op volts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Output voor dergelijke USB adapters is (volgens mij) altijd 5 volt en ampere afhankelijk van de adapter

[ Voor 16% gewijzigd door Qli-max op 27-05-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristallx
Qli-max schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:52:
[...]

Ebay afgelopen, ook via site zelf voor zelfde prijs te koop.
Ben aan het overwegen om hem te kopen (al vind ik hem niet heel erg mooi, maar heeft tenminste iets van support aan achterzijde).
Vraagje: moet je de cradle vasthouden om de telefoon eruit te kunnen trekken of is de cradlle zwaar genoeg zodat je je telefoon er eenvoudig en snel in kan duwen en uit kan trekken?
Je moet de cradle vasthouden ... maar denk dat je dit bij andere modellen van cradle's ook zal moeten doen of het zou al een behoorlijk zware cradle moeten zijn. De Desire moet connectie maken door middel van de mini usb en dus niet zoals bij sommige andere smartphones door gewoon enkele connectiepunten.

Mvg.
Cristallx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Vandaag dan mn carmount ontvangen via de ondertussen welbekende ebay winkel. Moet zeggen dat ik het er erg netjes uit vind zien.
Ook past mn Desire er netjes in. Er zit nog ietwat speling in, maar dat is te verwaarlozen. Binnenkort ook de charger erbij uitproberen. Die trouwens voor de Nokia 8600 lijkt te zijn. Output is 1500mAh. Maakt me allemaal geen donder uit, als die maar laadt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Qli-max schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:15:
Output voor dergelijke USB adapters is (volgens mij) altijd 5 volt en ampere afhankelijk van de adapter
Ok, ben niet zo'n held in die voltages, is dat dan niet teveel voor het toestel? Of te weinig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Kijk eens op je oplader die bij de desire zit ;) Dat is dus prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Gisteren het Gripis hoesje besteld bij Phonextra, ik ben benieuwd. :)

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 15-10-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Toch maar een case van Gripis gekocht (vanuit Duitsland). Tot dusver ben ik zeer tevreden mee.

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/5071/gripis.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vandaag m'n Brando UC protector binnengekregen. Nu nog wachten op m'n zwart-rode Gripis cover en, het belangrijkst, m'n HTC Desire :P

Had ik die foto hierboven eerder gezien had ik die waarschijnlijk besteld trouwens, erg nice!
Iemand nog foto's van de zwart-rode Gripis?

Edit: Order is verandert naar donker-bruin :P

[ Voor 9% gewijzigd door bcd87 op 27-05-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een antwoord op mijn vraag of ik in de auto mijn TomTom HD traffic lader kan gebruiken voor het laden van mijn desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Phusebox schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:45:
[...]

Ik heb dezelfde:

Nadelen:
Dat blauwe ledjes effect ken ik. Had voor de Touch Diamond ook zo'n cradle die dat deed. Met viltstift zwart getekend; probleem opgelost :).

Was jij niet ook actief in een van de Siemens S55 topics?
Inktpotje schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:42:
Wat zijn je eigen zoekpogingen geweest tot nog toe? Ben zelf voorlopig voor 16 GB class 2 gegaan. Class 4 maakt volgens mij niet zo heel veel uit, of heeft iemand andere ervaringen? 32GB vond ik nog wat te duur, over een jaartje is de prijs gok ik met een 50% gedaald, koop ik me dan wel een grotere kaart :Y).
wolver1ne schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:38:
Toch maar een case van Gripis gekocht (vanuit Duitsland). Tot dusver ben ik zeer tevreden mee.

[afbeelding]
Bevalt die 12-24? Foto heb je zeker gemaakt met die 50/1.4?

[ Voor 14% gewijzigd door jules op 27-05-2010 20:42 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cristallx
wolver1ne schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:38:

[afbeelding]
Die is zéééér mooi !!! :P :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Zojuist de zwarte Gripis besteld bij Phonextra. Zeer mooie hoes voor acceptabele prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:24
Ik zoek een leuke standaard voor op mijn bureau waar ik mijn HTC Desire in/op kan zetten.
Liefst via een Nederlandse website en niet al te duur.

Iemand tips? =D

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik vraag me af: met zon lederen hoesje, past de desire dan nog in je zak??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Sj44k13 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 22:44:
Bij mij wel. Ligt eraan hoe strak je broek zit. Heb een zo'n gripis hoesje. Past nog prima hoor.

Heb overigens de zwarte, zie nu pas de optie voor rode stiksels. Ben daar ook wel benieuwd naar. Heeft iemand deze besteld, want dan zou ik wel een foto'tje willen zien :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
jules schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:42:
Bevalt die 12-24? Foto heb je zeker gemaakt met die 50/1.4?
14-24. :) En ja.
Past prima. Leder is heel zacht overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
Heb zelf de officiele HTC hoes, je merkt wel dat de telefoon wat groter is maar als je broek niet al te strak zit gaat het prima.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Een tip voor mensen die gaan bestellen bij PhoneXtra,

Ik had hem voor 18euro ipv 28euro. >:) Voeg de code; Teenslipper in, dan krijg je 33% korting :+

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
shameete schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:31:
[...]

ik heb deze vanmiddag binnen gekregen, leuk spul voor het geld.
zitten goed in elkaar, connectoren klemmen goed.
echter 'ziet' de pc de telefoon niet, de telefoon laad overigens wel op.
bij mij persoonlijk maakt dat niet uit want de mijne synct via Gmail, maar bestanden e.d. kopieren kan dus niet via dit verloopje.

ik heb net even goed naar zo'n verloopje gekeken, en vind dat toch gek dat ie niet synct omdat wel alle koperen connectiestripjes er wel in lijken te zitten.
ik ga er dan ook vanuit dat er iets in het binnenwerk niet goed zit aangesloten.
Ik heb hetzelfde probleem.
Laat wel op maar kan niet synchroniseren. :/
Ligt ligt het inderdaad aan het 'binnenwerk' of is er iets anders niet goed aan?

Meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
Ibex schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 08:13:
Ik heb m besteld de 18de, en hij was gisteren binnen. Net een weekje onderweg dus.
[...]

Wellicht heb je de verkeerde gekregen, inderdaad. Het past allemaal heel netjes.
Was bij mij ook het geval. Waarschijnlijk was hij voor de HD2 bestemd.
Na een mailtje kon ik hem terug sturen en de nieuwe (juiste?) is onderweg.

Deden totaal niet moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
[[url="http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/Audi%20TT/new/7031bc10.jpg"]afbeelding[/url]]

beetje rottig te zien, maar er zit een druppel soldeertin tussen de middelste pinnetjes.

vandaar dat mijn Desire hoogstwaarschijnlijk dus wel wordt opgeladen met een simpele 700mAh car charger en die van bijv. l3art niet, ondanks dat ie dezelfde plug bij Bigdennis had aangeschaft.

nu heb ik deze converter ook aan m'n pc gekoppeld gehad, ik hoop toch niet dat dat schade aan m'n usb poort heb opgeleverd, voorlopig lijkt het daar iig niet op.

[/quote]

Kan dit de reden zijn dat met deze mini-stekker eraan er niet gesynchroniseerd kan worden? Als hij doorverbonden is dan ziet hij het blijkbaar als lader en niet als PC.

Kun je dat testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Nu online
Eergister om 16.53 bij Dataio een 16GB microSD class 6 kaartje besteld voor totaal 72,50. Best wel prijzig, maar dan heb je ook wat.

Had om 17.37 al een mailtje dat hij verzonden was, en om half 11 gisterochtend had ik hem al binnen.. :) Werkt als een malle, gewoon even alletwee de kaartjes in me pc gedaan, de ene naar de andere gekopieerd, en gewoon gelijk werken. Heb nog niet echt gemerkt dat muziek nu net iets sneller laad ofzoiets, dus dat is wel jammer, maar binnenkort maar eens een custom rom erop en dan kijken of apps het wel gewoon goed doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:33
jules schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:42:
[...]

Dat blauwe ledjes effect ken ik. Had voor de Touch Diamond ook zo'n cradle die dat deed. Met viltstift zwart getekend; probleem opgelost :).

Was jij niet ook actief in een van de Siemens S55 topics?

[...]

[...]
Ja ik heb er ook een miniscuul stukje zwarte gemaakte tape overheen gedaan. Kan ik het altijd nog ongedaan maken.

En ja ik heb ook een Siemens S45, S55 en S65 gehad.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
Kievit1964 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:19:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem.
Laat wel op maar kan niet synchroniseren. :/
Ligt ligt het inderdaad aan het 'binnenwerk' of is er iets anders niet goed aan?

Meer mensen met deze ervaring?
Oorzaak gevonden: ik heb de stekker open gemaakt en wat blijkt:

Er zijn maar twee draden doorverbonden!!! ipv vijf.
De middelste drie zijn niet met elkaar verbonden.

Verder zijn op de micro-usb stekker de twee middelste aan elkaar gesoldeerd.

Conclusie: de stekkertjes zijn erg goedkoop maar alleen geschikt voor opladen. (in de auto dus goed te gebruiken)
Zal zelf eens proberen draadjes er tussen te solderen en dan eens kijken wat er gaat gebeuren.

Heeft iemand stekkertjes waar wel mee gesynchroniseert kan worden? (zijn meerdere leveranciers nl. op E-bay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
Fasterinside schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 09:06:
Een tip voor mensen die gaan bestellen bij PhoneXtra,

Ik had hem voor 18euro ipv 28euro. >:) Voeg de code; Teenslipper in, dan krijg je 33% korting :+
Goede tip, even kijken hoe ik mijn order van gisteravond kan annuleren en een nieuwe met korting kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kievit1964 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:13:
[...]

Oorzaak gevonden: ik heb de stekker open gemaakt en wat blijkt:

Er zijn maar twee draden doorverbonden!!! ipv vijf.
De middelste drie zijn niet met elkaar verbonden.

Verder zijn op de micro-usb stekker de twee middelste aan elkaar gesoldeerd.

Conclusie: de stekkertjes zijn erg goedkoop maar alleen geschikt voor opladen. (in de auto dus goed te gebruiken)
Zal zelf eens proberen draadjes er tussen te solderen en dan eens kijken wat er gaat gebeuren.
Juist. Kan ik diezelfde convertor dan gebruiken om mijn tomtom HD traffic ontvanger mijn Desire te laten laden? Moet ik dan de twee doorverbindingen weghalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:39:
[...]

Juist. Kan ik diezelfde convertor dan gebruiken om mijn tomtom HD traffic ontvanger mijn Desire te laten laden? Moet ik dan de twee doorverbindingen weghalen?
Het zijn universele convertors van mini-USB naar micro-usb, dus ik denk dat dat moet lukken. Mits je ontvanger een uitgang van 5 V heeft natuurlijk :*)

De doorverbindingen zouden dan moeten blijven zitten lijkt mij.

Wat ik wil, is hem gereed maken voor een volledige USB stekker, dus incl. data transport. :9

[ Voor 6% gewijzigd door Kievit1964 op 28-05-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Kievit1964 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:13:
[...]
Is ook al eerder langs gekomen hier. Die zijn inderdaad bedoeld om alleen op te laden. Doordat de middelste pinnetjes niet apart verbonden zijn trekt de telefoon ook meer stroom waardoor deze sneller oplaadt. Handig als je niet wil dat je telefoon leeg loopt tijdens het navigeren bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:24
Ik zoek een leuke standaard voor op mijn bureau waar ik mijn HTC Desire in/op kan zetten.
Liefst via een Nederlandse website en niet al te duur.

Iemand tips? =D

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:05
Ik twijfel over het gebruik van een pull case, is de ringtone nog wel goed te horen als je de telefoon in een dergelijk hoesje hebt zitten?!

[ Voor 85% gewijzigd door bsmpower op 29-05-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
Leech_NL schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 00:22:
Even 2 foto's om te checken of ik echt de verkeerde holder/cradle heb gekregen. Kunnen jullie bevestigen dat jullie niet deze hebben gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://www.parkposse.nl/images/thumbfrontholder.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.parkposse.nl/images/thumbtopholder.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gast, maak je een grapje? Een blinde vink ziet toch dat die cradle verkeerd is...

Gewoon terugsturen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Met alle respect voor je, Leech_NL, maar ik lig hier helemaal in een deuk om de volledig terechte opmerking van JeepXJ89, hahahaha lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 12:51
Vandaag voor de Desire een Pull Case S520 en 2 screen protectors P360 binnen gehad! Ik had ze dinsdag bij mobilefun.co.uk besteld! :D

Ik heb de Desire nog niet (over paar dagen pas) maar zo te zien passen de screen protectors er precies op! De case ziet er ook goed en degelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Ik heb dit hoesje via ebay besteld:

Afbeeldingslocatie: http://i635.photobucket.com/albums/uu71/966797/091015/-077-3.gif

Past precies en voelt en ruikt als leer (maar ja...). Op het eerste gezicht prima voor slechts 3 Euro met verzenden en ook nog met een (redelijke) screen protector. Ik had 'm met 6 dagen in huis, dus nog snel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
Qli-max schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 18:09:
Met alle respect voor je, Leech_NL, maar ik lig hier helemaal in een deuk om de volledig terechte opmerking van JeepXJ89, hahahaha lol!
Ja ok, die heb ik wel verdiend denk ik 8)7 . Maar omdat andere mensen schreven dat hun versie de telefoon ook niet 100% vasthield...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Ik heb maar even wat simpels zelf bedacht om als cradle te functioneren. Gedaan omdat ik de cradles die te koop zijn niet mooi vind en ik vind ze niet stevig lijken (met name de mini usb verbinding). Doe er dan toch liever zelf met beleid de kabel in... Het is niet echt een cradle, maar het werkt wel prettig vind ik.
Je hebt het volgende nodig:
  • Dubbelzijdige tape
  • Bureau dat tegen tape kan :P
  • Oud en klein spiegeltje of glas (zoek zelf nog een kleinere, heb je nodig omdat zuignap op tafel niet werkt :+ )
  • Een universele houder voor in de auto (had ik nog ergens zwerven)
  • Voor de eenvoud: een data kabel die je in je computer kunt laten zitten
En dan maak je dit :) :
Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_Ei3_OdIvxGQ/TAFnKdVF27I/AAAAAAAAA3A/J4a6wdOS8ac/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_Ei3_OdIvxGQ/TAFnFNOweSI/AAAAAAAAA20/e7Dw_ADcZag/2.jpg

Stelt dus niks voor, maar vind het wel prettig werken, scherm kun je op deze manier nagenoeg op ooghoogte plaatsen (op plaatje niet het geval).

[ Voor 22% gewijzigd door Qli-max op 29-05-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Laatst online: 16:42
Leech_NL schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 16:46:
[...]

Even 2 foto's om te checken of ik echt de verkeerde holder/cradle heb gekregen. Kunnen jullie bevestigen dat jullie niet deze hebben gekregen:

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik kreeg ook zo'n zelfde... is de houder van een HD2 en krijg nu een nieuwe opgestuurd van de eBay verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
XoReP schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 20:55:
[...]

Ik kreeg ook zo'n zelfde... is de houder van een HD2 en krijg nu een nieuwe opgestuurd van de eBay verkoper.
Kijk, daar kan ik wat mee :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik een hoesje kan bestellen met een snelle levertijd? Die gripis heeft een levertijd van 10 dagen. Iets te lang voor mij
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste