Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 08:48
l3art schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:05:
Hier ook wat problemen met een pico lader. Normaal doet hij het goed. Maar zodra GPS gebruikt gaat worden dan blijft de accu langzaam leeg lopen. Ondanks dat het een 1A lader zou moeten zijn......

Iemand ervaring met deze?
[afbeelding]

Of tips van laders die het wel aankunnen om bluetooth en navigatie tegelijk aan te hebben zijn ook welkom :) Moet over een paar maandjes naar Zwitserland rijden dus toch handig als de telefoon het dan vol houdt aan de lader :)
Ik heb er een en de desire loopt leeg tijdens navigeren. Er was laatst iemand die die 2A ging proberen hoe is dat afgelopen?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:24
Daarom nu ééntje van 1200mA gekocht, misschien dat net voldoende is.

Edit:
Ik heb trouwens een lader van 2A maar niet zo'n kleintje. Maar die past niet goed en valt er dus snel uit helaas. Moeilijk om te proberen dus.

[ Voor 52% gewijzigd door 13art op 14-05-2010 23:04 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sfm schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:22:
[afbeelding]

Heb deze Krussel besteld en vandaag binnen gekregen, nu de Desire nog.
Volgens de officiele Krusell website zou deze geschikt zijn voor de Desire, en bij www.d2onderdelen.nl kost ie maar 15 euro incl. verzenden, geen geld lijkt me.
Hier past de Desire prima in ik heb hem zelf ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
l3art schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:03:
[...]

Gekocht en geprobeerd. Maar ook bij deze loopt mn telefoon langzaam leeg bij gelijktijdig gebruik van bluetooth carkit en navigatie (Motonav) :(
Maar eens kijken of ik ergens een kleine 2A lader kan vinden.
da's echt gek, ik heb daar totaal geen last van met datzelfde ding dus, van de week met een bijna lege accu een autorit van 3 uur gehad, telefoon is van 13% naar zo'n 80% gegaan, en dat icm bluetooth carkit én Sygic mobile maps.
oke, niet zo snel dus als wanneer ie gewoon aan de lader ligt, maar iig. het tegenovergestelde als wat jij hebt.

laad je telefoon wel goed en snel op als ie gewoon aan een 230v lader ligt?
zou bijna aan een defect aan het laadcircuit van je telefoon gaan denken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Nou ik ben niet de enige die problemen ervaart, kijk maar eens op XDA.
Gewoon aan het stopcontact laadt hij prima. Geen problemen mee. Maar goed met mij zijn er dus velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:13
Wil ik net de autohouder en lader proberen en wat blijkt? GSMwijzer heeft een verkeerde lader gestuurd :?
Ééntje met mini-usb ipv micro-usb.
Maandag maar weer eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
l3art schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:57:
Nou ik ben niet de enige die problemen ervaart, kijk maar eens op XDA.
Gewoon aan het stopcontact laadt hij prima. Geen problemen mee. Maar goed met mij zijn er dus velen.
dan weet ik het ook niet meer :|
ik moet vanavond weer een flink stuk rijden. ik zal dan met juiceplotter eens kijken hoe de laadcurve e.d. is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Snelle levering, mijn FoneM8 autohouder is binnen!

HTC Desire
HTC Desire
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zuR0h5YPff44L5SqTuCszRHy/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DQP2QvyytmxP6QG9mC5licj9/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/I0ms8Uqbbu9yU0L5ir2H4JE8/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YU7fdqUgOTezbMXK1E48GB0R/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Q9xBgWPYZuMpCdzzVOCGrt4U/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GpzgmFGBs2VNXnTWVWTHapRc/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MhnG9TAu1l5plgRIlXlmUnzJ/thumb.jpg

Er zit een "Mot.V8" oplader bij van 1.5A. Ergens heb ik het idee dat het een Motorola oplader is :P Hopen dat hij de Desire kan opladen tijdens navigeren, anders heb je er nog niets aan :D
Houder zelf voelt stevig aan, 2 knoppen die je moet indrukken voordat je hem kan draaien op de scharnierpunten. Als je dat niet doet zit hij vast, hij klikt ergens in ofzo.
De telefoonhouder zelf is draaibaar (Op foto 2, onder het vierkante bevestigingsgedeelte).

Je kan de telefoon er op 2 manieren in stoppen, en eigenlijk maar op één manier eruit halen, en dat is de goede manier :P An sich kan je de telefoon namelijk gewoon een beetje vanaf de voorkant erin klikken, en zit hij ook wel erin.

De officiële methode is het lipje naar achter duwen (zit een veertje achter) en hem er van "bovenaf" inschuiven.
Zo moet je hem er ook uitschuiven. En zo ben ik er ook achter gekomen dat de beste montagestand voor mij de horizontale stand is, zoals op de laatste foto. Nu kan ik de oplader er makkelijk instoppen, en de telefoon er ook eenvoudig uitschuiven. In verticale stand zit of het dashboard in de weg, of het raam. Dan moet je hem iedere keer kantelen,

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 21:50
ik heb de 27e april de HTC Desire car pack besteld bij mobilefun, maar nog steeds niet binnen helaas... wss is mn pakketje zoek. Wordt gelukkig netjes afgehandeld door mobilefun.

Verder heb ik een case van Crumpler, Le Royale
Deze past na een aantal dagen best goed, zit wel wat strak, maar dit zal nog verder oprekken.
De Desire komt er maar een paar mm bovenuit. Ik heb er ook een iPhone ingedaan van een klasgenoot en deze kreeg ik er maar moeilijk uit. De iPhone zat gewoon vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 11:59
Nakebod schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:05:

HTC Desire
HTC Desire
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Er zit een "Mot.V8" oplader bij van 1.5A. Ergens heb ik het idee dat het een Motorola oplader is :P Hopen dat hij de Desire kan opladen tijdens navigeren, anders heb je er nog niets aan :D
Houder zelf voelt stevig aan, 2 knoppen die je moet indrukken voordat je hem kan draaien op de scharnierpunten. Als je dat niet doet zit hij vast, hij klikt ergens in ofzo.
De telefoonhouder zelf is draaibaar (Op foto 2, onder het vierkante bevestigingsgedeelte).

Je kan de telefoon er op 2 manieren in stoppen, en eigenlijk maar op één manier eruit halen, en dat is de goede manier :P An sich kan je de telefoon namelijk gewoon een beetje vanaf de voorkant erin klikken, en zit hij ook wel erin.

De officiële methode is het lipje naar achter duwen (zit een veertje achter) en hem er van "bovenaf" inschuiven.
Zo moet je hem er ook uitschuiven. En zo ben ik er ook achter gekomen dat de beste montagestand voor mij de horizontale stand is, zoals op de laatste foto. Nu kan ik de oplader er makkelijk instoppen, en de telefoon er ook eenvoudig uitschuiven. In verticale stand zit of het dashboard in de weg, of het raam. Dan moet je hem iedere keer kantelen,
Ik heb precies dezelfde en ben er zeer over te spreken! :+

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Lijkt op de foto's net of die aan de onderkant niet goed past, maar misschien is dat gezichtsbedrog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Ik heb dit hoesje. Gekocht bij de T for Telecom. Was het enige hoesje dat pastte.

Afbeeldingslocatie: http://online.schippersnet.nl/upload/org/img4bef24fb1b737.jpg

Afbeeldingslocatie: http://online.schippersnet.nl/upload/org/img4bef250a16315.jpg

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Nakebod schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:05:
Pedr0 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 18:54:
[...]
Ik heb precies dezelfde en ben er zeer over te spreken! :+
l3art schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 20:56:
Lijkt op de foto's net of die aan de onderkant niet goed past, maar misschien is dat gezichtsbedrog?
Dat zag ik ook al, lijkt net alsof hij aan de onderkant niet in de houder zit maar op de randen van de houder rust, is dit ook zo? Verder zou ik graag willen weten wat de batterij doet tijdens navigeren en opladen in de auto, kunnen jullie daar wat meer info over geven, want als dat goed zit is het wel een heerlijk goedkope houder en oplader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Heb hem nog niet reallife getest, komt binnenkort :)
Op de laatste foto zit hij idd wel iets scheef in de houder, hij zit verder wel stevig met een heel klein beetje bewegingsruimte.
Op de foto waar hij rechtop inzit lijkt hij idd wat vaag te zitten onderin, kan mij echter niet herinneren dat ik die ervaring ook had toen ik hem erin deed.
Denk dan ook eerder dat dat voornamelijk optisch is, het oog wil ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op zondag 16 mei 2010 @ 09:45:
Op de laatste foto zit hij idd wel iets scheef in de houder, hij zit verder wel stevig met een heel klein beetje bewegingsruimte.
Op de foto waar hij rechtop inzit lijkt hij idd wat vaag te zitten onderin, kan mij echter niet herinneren dat ik die ervaring ook had toen ik hem erin deed.
Is dat Sygic navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Ok ik wacht rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:25

mace

Sapere Aude

Ik heb mijn PDAir hoesje binnen, en ik ben er erg tevreden mee!
Afbeeldingslocatie: http://www.pdair.com/catalog/images/product/3BHTDEF41_7.jpg

Ik zal proberen een foto te maken, maar mijn desire is mijn enige camera op dit moment. 8)7

Afwerking van dit hoesje is erg goed, en het leer is erg mooi. De riemclip werkt ook goed maar ik ben er nog niet over uit of ik hem ga gebruiken of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:28
ik ben op zoek naar een remote control, eigenlijk dezelfde die bijgeleverd is bij de Desire, maar dan wil ik mijn eigen oordopjes erop aansluiten, kan nergens iets vinden, misschien heeft iemand een link voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swishy
  • Laatst online: 23-04-2023
Ik heb de Nokia headset binnen. Helaas werkt ie dus inderdaad niet. Sowieso doen de knoppen niets, maar ook de zang komt niet goed door, dus als simpel verlengsnoer is ie ook niet geschikt, jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

riotrick schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:51:
Ik heb dit hoesje. Gekocht bij de T for Telecom. Was het enige hoesje dat pastte.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik wil ook deze halen, of een leren. Houd deze je scherm beetje pluis en vingervrij en beetje bestand tegen stootjes ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Cristallx schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:56:
[afbeelding]

Ik heb dit hoesje besteld voor mijn Desire, een mooie smartphone verdient ook een degelijk hoesje "in real leather kwaliteit" :+
Ik heb dit hoesje vandaag ook besteld (maar dan de dark brown versie), tevens heb ik een Brando ultra clear besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mace schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:11:
[afbeelding]

Ik zal proberen een foto te maken, maar mijn desire is mijn enige camera op dit moment. 8)7

Afwerking van dit hoesje is erg goed, en het leer is erg mooi. De riemclip werkt ook goed maar ik ben er nog niet over uit of ik hem ga gebruiken of niet.
Ziet er erg mooi uit maar maakt het de telefoon niet erg dik???
en werkt het scherm niet een stuk minder????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:37:
[...]

Ziet er erg mooi uit maar maakt het de telefoon niet erg dik???
en werkt het scherm niet een stuk minder????
Scherm zit nergens achter he, dit soort hoesjes maken je telefoon wel 0.5 keer dikker over het algemeen maar is het wel een fantastische oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
l3art schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:03:
Daarom nu ééntje van 1200mA gekocht, misschien dat net voldoende is.

Edit:
Ik heb trouwens een lader van 2A maar niet zo'n kleintje. Maar die past niet goed en valt er dus snel uit helaas. Moeilijk om te proberen dus.
kun je een linkje van die 1200 geven en hem testen of hij laad? Alvast bedankt

Als ik die motv8 opzoek dan lees ik 800 mA. Ik heb o even mijn usb dingetje opengemaakt zo'n die allen in de sig zit en waar de usb stekker dan inpast.
De regelaar die er in zit zou tot 1.5 A moeten kunnen kennelijk hebben ze hem beperkt tot 700mA wat te weinig is voor de desire

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een autohouder voor de desire die op een HR Richter aansluiting te schuiven valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:32:
Is er al een autohouder voor de desire die op een HR Richter aansluiting te schuiven valt?
Ik heb ze (nog) niet gezien. Maar heb je zelf al gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard, maar ik sluit niet uit dat iemand die een houder van Ebay besteld iets krijgt dat compatible is met een Richter houder, dwz de bekende 4 schuifgaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02-2024
-TheNose- schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:14:
[...]

Ik heb dit hoesje vandaag ook besteld (maar dan de dark brown versie), tevens heb ik een Brando ultra clear besteld. :)
Ik heb het hoesje in het zwart besteld :). Nu nog een screenprotector... (brando ultra clear is er 1 neem ik aan? Is dat een goede?)

Brando Ultra clear gevonden op het net. Ook maar gelijk besteld.

[ Voor 8% gewijzigd door erikjannemann op 17-05-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een hele domme vraag, maar is het zo dat bij de autohouders die voor de desire gemaakt zijn, dat die dus ook precies passen bij alleen een desire en geen speling hebben, dat wil zeggen iets verder kunnen uitrekken en met een soort veersysteem vastklikken/op zijn plek houden? Dit vraag ik omdat ik op het moment een case om mijn desire heen heb, wat mijn telefoon natuurlijk wat dikker en groter maakt en dus niet meer zal passen in een houder die niet meer mee kan bewegen.

Dan zou in zo'n geval een universele houder wellicht beter zijn, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:30:
Uiteraard, maar ik sluit niet uit dat iemand die een houder van Ebay besteld iets krijgt dat compatible is met een Richter houder, dwz de bekende 4 schuifgaatjes.
Al eens op richter gezocht in dit topic?
Dan kom je op een post van Sick Nick waarin hij vertelt dat zijn houder is aangekomen. Als je dan in het topic op zijn posts zoekt vind je ook meteen waar hij zijn houder heeft gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertalizer schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:53:
[...]

Al eens op richter gezocht in dit topic?
Dan kom je op een post van Sick Nick waarin hij vertelt dat zijn houder is aangekomen. Als je dan in het topic op zijn posts zoekt vind je ook meteen waar hij zijn houder heeft gehaald...
Nu je het zegt heb ik die foto's vaker gezien. Te veel Desire topics te volgen denk ik.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:46:
Misschien een hele domme vraag, maar is het zo dat bij de autohouders die voor de desire gemaakt zijn, dat die dus ook precies passen bij alleen een desire en geen speling hebben, dat wil zeggen iets verder kunnen uitrekken en met een soort veersysteem vastklikken/op zijn plek houden? Dit vraag ik omdat ik op het moment een case om mijn desire heen heb, wat mijn telefoon natuurlijk wat dikker en groter maakt en dus niet meer zal passen in een houder die niet meer mee kan bewegen.

Dan zou in zo'n geval een universele houder wellicht beter zijn, of niet?
Wanneer je een case hebt zal een houder specifiek voor de Desire niet gaan passen nee. Die zijn inderdaad precies op maat gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Heb op 26 april een HTC Desire Pull Case - PO S520 op mobilefun.co.uk besteld, kreeg dezelfde dag een mailtje dat hij out of stock was en dat hij binnen 2 tot 3 weken weer leverbaar zou zijn. Kreeg 12 mei een mailtje dat ze hem verzonden hadden en vond hem nu net in de brievenbus :)

Eerste indrukken:
- Hij zit lekker strak dus gaat er wat moeilijker in (hij is van leer dus zal wel slapper worden in de loop van de tijd, hoop alleen niet te slap).
- De binnenkant is zacht maar geeft geen stofjes af op het scherm.
- Het trek systeem werkt goed, in het lipje zit een klein/zwak magneetje zodat het lipje netjes tegen het hoesje aan blijft zitten.
- De afwerking is mooi (niet gewoon twee stukken leer tegen elkaar genaaid, maar de naden zijn afgewerkt dus ook de zijkanten/randen zijn zwart en glad.

Al met al zeer tevreden!

Edit: Twee foto's (klik voor vergroting) met desire

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_Ei3_OdIvxGQ/TAJVBLT0rdI/AAAAAAAAA3Y/FG1cIxlJR0U/Foto1.jpg

Foto 1: Het treksysteem, de grijze stof die je ziet is ook de binnenkant van de hoes

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_Ei3_OdIvxGQ/TAJVFA2Cd8I/AAAAAAAAA3c/x4SszGHbK9I/Foto2.jpg
Foto 2: De desire past er geheel in (zoals te verwachten viel natuurlijk :P )

[ Voor 61% gewijzigd door Qli-max op 30-05-2010 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Btje schreef op maandag 17 mei 2010 @ 06:27:
[...]

kun je een linkje van die 1200 geven en hem testen of hij laad? Alvast bedankt
l3art schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:17:
Eentje van 1200mA gevonden.
En niet eens zo duur, €8,92.

[afbeelding]

Ben benieuwd.
Als deze ook niet voldoende levert dan ga ik proberen om wat pinnetjes met elkaar te verbinden. Ben er alleen niet achter welke en hoe.... Dus als iemand me daar mee kan helpen door even een duidelijke uitleg te geven dan graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
Qli-max schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:52:
Heb op 26 april een HTC Desire Pull Case - PO S520 op mobilefun.co.uk besteld, kreeg dezelfde dag een mailtje dat hij out of stock was en dat hij binnen 2 tot 3 weken weer leverbaar zou zijn. Kreeg 12 mei een mailtje dat ze hem verzonden hadden en vond hem nu net in de brievenbus :)

Eerste indrukken:
- Hij zit lekker strak dus gaat er wat moeilijker in (hij is van leer dus zal wel slapper worden in de loop van de tijd, hoop alleen niet te slap).
- Het trek systeem werkt goed, in het lipje zit een klein/zwak magneetje zodat het lipje netjes tegen het hoesje aan blijft zitten.
- De afwerking is mooi (niet gewoon twee stukken leer tegen elkaar genaaid, maar de naden zijn afgewerkt dus ook de zijkanten/randen zijn zwart en glad.

Al met al zeer tevreden!

[afbeelding]

Foto 1: Het treksysteem, de grijze stof die je ziet is ook de binnenkant van de hoes

[afbeelding]
Ah nice! Ik heb 'm vorige week op eBay besteld, hopelijk deze week in huis. Goed te zien dat 'ie bevalt!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met een autoholder in combinatie met een desire met case? Ik heb geen zin om telkens mijn desire uit de case te moeten halen als ik in de auto stap, ook niet echt bevorderlijk voor de case zelf, plus dat het idee van de case dan een beetje wegvalt.

Als het niet anders kan is het een ander verhaal natuurlijk, maar is er iemand die een universele holder heeft gekocht waar een ietsiepietsie breder dan normale Desire in zou passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
http://www.mobilefun.co.u...ery-htc-desire-p24215.htm

Op bovenstaande site wordt een batterij voor de Desire geleverd. Er staat echter bij dat de originele batterij 1400mAh is. De batterij daar is 1600 mAh. Mijn vraag is of de telefoon daar tegen kan, of de accu dan wel oplaad met de bij de telefoon geleverde lader en of je het verschil zou merken t.o.v. de originele batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Heb nu ook mijn Neoprene hoesje binnen van eBay, eprice-ukshop.
De eerste verzending dan :+ Had hier al gelezen dat hij te klein zou zijn, dus had al contact opgenomen met de verkoper, en als het goed is is de nieuwe versie ook al onderweg.
Twijfel nog steeds of ik ook nog zo een custom made easecase wil :+ Dat is toch ook wel erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Hij kan er tegen, geen probleem. Je zult dus grofweg 15% meer batterij hebben, dus de vraag is hoe zinnig is dit? Ik zit elke avond rond de 25% procent over, dus met 15% extra zou de telefoon alsnog elke avond aan de lader moeten.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:18:
Iemand ervaring met een autoholder in combinatie met een desire met case? Ik heb geen zin om telkens mijn desire uit de case te moeten halen als ik in de auto stap, ook niet echt bevorderlijk voor de case zelf, plus dat het idee van de case dan een beetje wegvalt.

Als het niet anders kan is het een ander verhaal natuurlijk, maar is er iemand die een universele holder heeft gekocht waar een ietsiepietsie breder dan normale Desire in zou passen?
Ik kamp nu ook met dit probleem, erg irritant als je hem steeds eruit moet halen wanneer je hem in de holder wilt zetten. Morgen ga ik even naar de halfords om te kijken wat zij te bieden hebben. Ik weet wel dat ze een ventair mount hebben voor nog geen 6 euro, dus dan nog even een houder vinden met de universele montage aansluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
erikjannemann schreef op maandag 17 mei 2010 @ 17:30:
http://www.mobilefun.co.u...ery-htc-desire-p24215.htm

Op bovenstaande site wordt een batterij voor de Desire geleverd. Er staat echter bij dat de originele batterij 1400mAh is. De batterij daar is 1600 mAh. Mijn vraag is of de telefoon daar tegen kan, of de accu dan wel oplaad met de bij de telefoon geleverde lader en of je het verschil zou merken t.o.v. de originele batterij.
Niet lullig bedoeld, maar op XDA is daar ook een heel topic over, en als ik het goed heb is de conclusie dat hij uiteindelijk nog wat minder levert dan de originele accu...
Maar lees het topic daar nog even door voor de exacte details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Hmm, niet lullig bedoeld? Zet dat er dan niet in. Maar toch bedankt voor je reactie.

Ik weet niet wat XDA is. Heb nu even gegoogled en zit op een site http://www.xda-developers.com/. Op het forum zie ik wel veel info staan over de Desire, maar kan hetgeen jij beschrijft niet vinden. Heb je wellicht een link?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Qli-max schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:52:

Eerste indrukken:

Al met al zeer tevreden!

[afbeelding]

[afbeelding]
Laat het pull stukje een grote afdruk achter op de achterkant, anders haal ik die ook =)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Top, bedankt. Dit heeft het voor mij verduidelijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kale Kiwi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 18:25
Ik ga binnenkort naar Australië en nu vroeg ik me af aangezien die stekker zo mooi opgebouwd is uit verschillende componenten kan ik ook een inzet stuk voor Australië ergens kopen? Heb al gezocht op ebay en de accesorystore maar kan tot nog toe niks vinden...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:41:
[...]

Ik kamp nu ook met dit probleem, erg irritant als je hem steeds eruit moet halen wanneer je hem in de holder wilt zetten. Morgen ga ik even naar de halfords om te kijken wat zij te bieden hebben. Ik weet wel dat ze een ventair mount hebben voor nog geen 6 euro, dus dan nog even een houder vinden met de universele montage aansluitingen.
Hopen dat je wat tegenkomt daar. Ben benieuwd naar je ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 15:52
erikjannemann schreef op maandag 17 mei 2010 @ 19:15:
Hmm, niet lullig bedoeld? Zet dat er dan niet in. Maar toch bedankt voor je reactie.

Ik weet niet wat XDA is. Heb nu even gegoogled en zit op een site http://www.xda-developers.com/. Op het forum zie ik wel veel info staan over de Desire, maar kan hetgeen jij beschrijft niet vinden. Heb je wellicht een link?

Bij voorbaat dank.
gaat het daar over 1 specifieke accu dan,
een accu met "meer inhoud" Ah, zou in principe een langere batterijduur moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
  • Laatst online: 21-09-2024
Weet iemand of een hoesje zoals deze (dus met creditcard ruimte etc) al ergens verkrijgbaar is voor de desire?

http://www.senacases.com/...3g-3gs-cases/wallet-skin/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dino_V
  • Laatst online: 21-09-2024
mace schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:11:
[afbeelding]

Kan je dit hoesje vastmaken aan de achterkant? Dus dat de "flap" aan de achterkant vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
Decennia schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:10:
[...]
Laat het pull stukje een grote afdruk achter op de achterkant, anders haal ik die ook =)
Nee, nergens een afdruk te vinden. Zoals je de telefoon erin stopt komt hij er ook weer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
The Yorick schreef op maandag 17 mei 2010 @ 20:56:
Ik ga binnenkort naar Australië en nu vroeg ik me af aangezien die stekker zo mooi opgebouwd is uit verschillende componenten kan ik ook een inzet stuk voor Australië ergens kopen? Heb al gezocht op ebay en de accesorystore maar kan tot nog toe niks vinden...

Iemand een idee?
Ik weet helaas niet waar je een australisch stekker voor je HTC oplader kunt kopen. Maar is het niet handiger om gewoon zo'n airport stekker/adapter te kopen? Dan kan je al je andere apparaten er ook mee opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
l3art schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:17:
Eentje van 1200mA gevonden.
En niet eens zo duur, €8,92.

[afbeelding]

Ben benieuwd.
Als deze ook niet voldoende levert dan ga ik proberen om wat pinnetjes met elkaar te verbinden. Ben er alleen niet achter welke en hoe.... Dus als iemand me daar mee kan helpen door even een duidelijke uitleg te geven dan graag :)
Heb je hem al getest?

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Heb hem nog niet binnen, dus nog niet de mogelijkheid gehad om hem te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
mesm90 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 23:04:
[...]

gaat het daar over 1 specifieke accu dan,
een accu met "meer inhoud" Ah, zou in principe een langere batterijduur moeten hebben.
Het gaat daar over die specifieke Seido Accu. Echter zowel de originele als de Seido accu levert niet de waarde die er op staat. En de Seido levert nog een stuk minder zelfs. Je kan bijv leuk 2000mA op een accu zetten maar als die maar 50%, dus 1000mA levert, dan heb je er nog niet veel aan.
Apparently Seidio batteries operate at about 80-85% of stated capacity... I guess this is within industry standards.

Unfortunately, the stock HTC batteries seem to operate at over 95% of stated capacity, so these Seidio batteries actually have less capacity as standard than the battery you just replaced.

Verified by independent testing:

http://batteryboss.org/

Stock HTC clocked in at 1357mAh
Seidio 1600mAh was rated at 1314mAh (82% of stated capacity)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikjannemann
Goede info Bart. Heeft mij weer geld bespaard. Wil wel een extra batterij, maar ga dan denk ik gewoon voor een extra origineel exemplaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:18

sphere

Debian abuser

sphere schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:55:
Aangaande de OEM Flexible Neoprene Case Pouch For HTC Desire Bravo:

[...]

Nou ik zal het morgen wel meemaken als ik mijn Desire binnen krijg, want gisteren was de pouch binnen. Moeten Vodafone en T-Mobile nog wel even meewerken ;)
Nou die werkten dus niet mee :P Portering was gisteren pas rond. Pouch is inderdaad aan de krappe kant, en sowieso te kort (qua lengte).
Sick Nick schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 14:32:
Brodit Proclip met daarop een kogel-gewricht swivel mount met HR Richter standaard 4-punts montage
[afbeelding]
Is die Richter montageplaat met die 4 nokjes ook los te koop? Ik heb nu een Brodit proclip op MP gekocht, met tilt swivle, maar als ik dan die zuignaphouder van 12 eurie haal op ebay past het weer niet natuurlijk :/

edit: hrm, deze denk ik http://www.mobilestunter....-adapter-male-p-3107.html

[ Voor 36% gewijzigd door sphere op 18-05-2010 14:34 ]

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Maar het neoprene hoesje past wel.. met moeite :+ Als het goed is is mijn 2e zending ook onderweg, ervanuitgaande dat die wel past. Hij is beter dan mijn stoffen zakje die ik had, niet eens voor een telefoon. Duurt waarschijnlijk wel even voordat het goede hoesje binnen is, de foute versie deed er ook ruim 3.5 weken over, dus misschien dat ik de goede over 2 weken heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24
Nakebod schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:02:
Heb nu ook mijn Neoprene hoesje binnen van eBay, eprice-ukshop.
De eerste verzending dan :+ Had hier al gelezen dat hij te klein zou zijn, dus had al contact opgenomen met de verkoper, en als het goed is is de nieuwe versie ook al onderweg.
Twijfel nog steeds of ik ook nog zo een custom made easecase wil :+ Dat is toch ook wel erg vet.
ik heb hem ook binnen heeft in totaal 8 dagen geduurd wat ik dus extreem snel vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Btje schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 23:00:
[...]

Ik heb er een en de desire loopt leeg tijdens navigeren. Er was laatst iemand die die 2A ging proberen hoe is dat afgelopen?
Van het weekend een 2A variant van Ebay uitgeprobeerd. En de Desire loopt gewoon leeg tijdens het navigeren :'(
Staat de navigatie uit, dan laad ie wel op. Vraag me af of ie wel echt daadwerkelijk 2A is...

Een andere optie zou kunnen zijn dat er in de Desire een beveiliging zit dat als ie te warm is, dat hij dan niet oplaad. Laatst was ik in slaap gevallen op de telefoon toen ie aan de lader hing. Hij was behoorlijk warm geworden en niet volledig opgeladen, terwijl hij dit wel al lang had moeten zijn.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Verwijderd schreef op donderdag 29 april 2010 @ 16:44:
[...]

na je post toch maar gewoon geplakt en je ziet er idd vrijwel niets van d:)b
Ik heb ook zojuist een brando ultraclear screen protector erop geplakt. Was even prutsen om hem zonder stofjes aan te brengen. Maar het zit prima. Je ziet er nauwelijks iets van.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 16:12
SmithNL schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:46:
[...]

Ah nice! Ik heb 'm vorige week op eBay besteld, hopelijk deze week in huis. Goed te zien dat 'ie bevalt!
Vandaag in de bus. Echt een mooi hoesje. Lekker strak, mooi leer en ideaal pull-cord.
Echt een aanrader!

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
jules schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:09:
[...]
Van het weekend een 2A variant van Ebay uitgeprobeerd. En de Desire loopt gewoon leeg tijdens het navigeren :'(
Staat de navigatie uit, dan laad ie wel op. Vraag me af of ie wel echt daadwerkelijk 2A is...

Een andere optie zou kunnen zijn dat er in de Desire een beveiliging zit dat als ie te warm is, dat hij dan niet oplaad. Laatst was ik in slaap gevallen op de telefoon toen ie aan de lader hing. Hij was behoorlijk warm geworden en niet volledig opgeladen, terwijl hij dit wel al lang had moeten zijn.
Ik vraag me af wat voor lader er aan de Brodit actieve houder zit dan? Die laadt namelijk gewoon op tijdens het navigeren, terwijl het toestel echt niet overdreven warm wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Laatst online: 21:54
jules schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 17:09:
[...]

Niet dat ik een expert ben op het gebied van accu's, maar ik heb al een paar keer gelezen dat het 'te snel' opladen van de batterij, de levensduur aanzienlijk verkort. Ik pas dus wel op met een 2A lader halen..

Edit:
Wikipedia: Lithium-ion-accu
Toch even wikipedia erbij gepakt.
"Gevallen van explosie door hoge temperaturen." 8)7
Wikipedia: Lithium-ion battery
"Also, high charge levels and elevated temperatures (whether resulting from charging or being ambient) hasten permanent capacity loss for lithium-ion batteries."

[ Voor 20% gewijzigd door LogiZ5500 op 18-05-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Laatst online: 22:56

Ibex

^^ met stom.

De meeste li-ion of lipo batterijen mogen toch tegen 1C worden opgeladen, wat voor de 1400mAh batterij van de Desire uitkomt op een laadstroom van 1.4A. Een 2A car charger zal (het blijft wellicht wel chinees spul) misschien effectief een 1A kunnen leveren, dus ik denk wel dat je dan vrij safe zit.

Bovendien heeft de laadelectronica ook nog een hele portie te zeggen. Het is niet omdat je bij wijze van spreken 6A laadstroom kan leveren aan de Desire dat de laadelectronica ook zoveel zal vragen. Deze zal normaalgezien zelf bepalen wat de batterij juist nodig heeft, afhankelijk van de temperatuur en de lading van de individuele cellen (geen idee hoeveel cellen de batterij van de Desire heeft). Het lijkt me dus zeker mogelijk dat een desire die in volle zon hangt in de wagen niet meer zal laden omdat de electronica hierdoor teveel zou kunnen opwarmen.

Ik heb ook de 2A lader van ebay besteld, ik ga eens kijken (als ik het niet vergeet) of ik vanbinnen kan meten hoeveel stroom hij daadwerkelijk aan de desire kan leveren.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Das ook wat?!
Die autolader besteld die 1200mA was. Is nu die hele link niet meer te vinden en vervangen door een "Werkzeug zum Abisolieren von Koax-Leitungen "

Stomme is dat ook via een prijsvergelijkingssite, waar ik dat artikel dus was tegen gekomen, ook de link nu staat naar dat andere apparaat....
Is ook beetje mijn eigen fout want in de mail stond wel gewoon dat artikel ipv de usb lader... Maar ja dat artikel is nu al opgestuurd... Flink balen dus. Maar wel even een mailtje gestuurd. Maar denk dat ik precies op het verkeerde moment (dat ze net artikelen veranderden op de site ofzo) heb besteld :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Ik heb gevonden waarom het niet werkt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=670702

De desire heeft blijkbaar 2 laadstanden. 500mA aan usb en 900 als je de 2 data lijnen (middelste pennen van de usb connector) kortsluit.

Ik moet nog wel ff bedenken of ik probeer die van mij aan te passen de chip binnen in kan 1.5A leveren maar op de site staat 700mA.

Deze heb ik: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Ik heb totaal geen last van het leeglopen van de batterij.

Ik gebruik een 700 mA lader van de Primafoon. Als ik in de auto zit staat zo'n beetje alles aan, Navigatie (dus GPS), Wifi, Bluetooth (carkit), maar de Desire wordt gewoon netjes opgeladen.

Het gaat wel niet zo snel, maar dat is niet erg, hij loopt ook niet leeg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
10 tegen 1 dat het een speciale kabel betreft die de data verbinding doorverbonden heeft.
Anders loopt hij volgens mij toch echt leeg.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Laatst online: 22:56

Ibex

^^ met stom.

Het is overigens niet aan te raden om de datapinnen te kortsluiten. Deze zal de HTC gebruiken om uit te vissen hoeveel stroom hij mag trekken van de USB bus. Beter is om deze twee via een weerstand te verbinden.
quote: Wikipedia
In Battery Charging Specification[28], new powering modes are added to the USB specification. A host or hub Charging Downstream Port can supply a maximum of 1.5 A when communicating at low-bandwidth or full-bandwidth, a maximum of 900 mA when communicating at high-bandwidth, and as much current as the connector will safely handle when no communication is taking place; USB 2.0 standard-A connectors are rated at 1500 mA by default. A Dedicated Charging Port can supply a maximum of 1.8 A of current at 5.25 V. A portable device can draw up to 1.8 A from a Dedicated Charging Port. The Dedicated Charging Port shorts the D+ and D- pins with a resistance of at most 200 ohm. The short disables data transfer, but allows devices to detect the Dedicated Charging Port and allows very simple, high current chargers to be manufactured. The increased current (faster, 9 W charging) will occur once both the host/hub and devices support the new charging specification.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Btje schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 07:45:
10 tegen 1 dat het een speciale kabel betreft die de data verbinding doorverbonden heeft.
Zijn die kabels zo te koop dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ondertussen al getest of hij gewoon oplaad tijdens navigeren???

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 19-05-2010 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Btje schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 07:45:
bij mij zit er gewoon een standaard usb kabel tussen, zonder kortsluitingen oid. en wordt gewoon netjes opgeladen.
ik moet overigens de eerste kabel die moedwillig een kortsluiting maakt nog tegenkomen hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door Shanquish op 19-05-2010 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

l3art schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:04:
[...]

Ondertussen al getest of hij gewoon oplaad tijdens navigeren???
Toevallig vanmorgen :+ Heb niet zovaak de auto nodig :P
Nu heb ik 45 minuten in de auto gezeten, met CoPilot aan (Vind Sygic zoals op de foto's toch niet zo fijn..) en op de achtergrond Waze mee laten lopen. Dus GPS en scherm constant aan, en vast ook wel wat CPU power.
De accu was al wel vol toen ik weg ging, en volgens de indicator ook vol toen ik aankwam. Nu had ik op dit moment geen applicatie om batterij level te checken, dus of het 100% was, of misschien ietsjes leeggelopen, geen idee...
Eens even iets zoeken. Vanmiddag zal de telefoon vast wel wat leger zijn, en dan kan ik zien wat hij doet.
Zal daarna wel even een update posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Nakebod schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:58:
[...]

Nu heb ik 45 minuten in de auto gezeten, met CoPilot aan (Vind Sygic zoals op de foto's toch niet zo fijn..) en op de achtergrond Waze mee laten lopen. Dus GPS en scherm constant aan, en vast ook wel wat CPU power.
De accu was al wel vol toen ik weg ging, en volgens de indicator ook vol toen ik aankwam. Nu had ik op dit moment geen applicatie om batterij level te checken, dus of het 100% was, of misschien ietsjes leeggelopen, geen idee...
Eens even iets zoeken. Vanmiddag zal de telefoon vast wel wat leger zijn, en dan kan ik zien wat hij doet.
juiceplotter installeren, dan kun je mooi de (ont)laad curve bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
shameete schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:35:
[...]

bij mij zit er gewoon een standaard usb kabel tussen, zonder kortsluitingen oid. en wordt gewoon netjes opgeladen.
ik moet overigens de eerste kabel die moedwillig een kortsluiting maakt nog tegenkomen hoor.
Ik moet het nog meten aan mijn desire lader maar ik kan me voorstellen dat de kortsluiting is gemaakt in de lader zodat je er elke kabel op kunt prikken.

Ze moeten iets gedaan hebben om aan te geven dat hij aan de lader hangt en niet aan een usb poort. Het zou anders ook geen nut hebben een 1A lader mee te leveren.

[ Voor 14% gewijzigd door Btje op 19-05-2010 11:55 ]

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 21:53

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb gisteren de onderstaande pouch binnengekregen via Ebay, en hij past prima:
Afbeeldingslocatie: http://img.yoki.org/IMG_7284.JPG

Het is weliswaar niet de echte van de Nexus One dus ik zal zien hoe duurzaam hij is ... :)

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Btje schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 10:37:
[...]

Ze moeten iets gedaan hebben om aan te geven dat hij aan de lader hangt en niet aan een usb poort. Het zou anders ook geen nut hebben een 1A lader mee te leveren.
lijkt mij dat de telefoon zelf wel kan signaleren of ie op de pc of op een lader is aangesloten dmv. of de dataconnectoren zijn aangesloten of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Nakebod schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 09:58:
[...]

Klinkt veel belovend... En waar had je hem ook alweer besteld?
Hier toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Was idd via die eBay verkoper (talklinesales / FoneM8).
Straks kan ik het echt goed testen, heb mijn accu goed gebruikt vandaag, zit nu op 60%, zal nu wel wat minder hard gaan de rest van de middag. Dus vanmiddag weet ik of hij kan opladen, het niveau gelijk kan houden, of leegloopt tijdens het navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:24
gday schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 12:45:
Ik heb gisteren de onderstaande pouch binnengekregen via Ebay, en hij past prima:
[afbeelding]

Het is weliswaar niet de echte van de Nexus One dus ik zal zien hoe duurzaam hij is ... :)
ik heb deze ook echter bij mij past de telefoon niet helemaal. deze steekt er aan de bovenkant eens stukje uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chou3
  • Laatst online: 18-08 14:25
RenaldoNiels schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:34:
[...]

ik heb deze ook echter bij mij past de telefoon niet helemaal. deze steekt er aan de bovenkant eens stukje uit
Ik heb hem ook. Bij mij past hij perfect.Hij steekt niet uit.
Als je de pouch nou bij de lipjes vastpakt en de Desire er eens goed naar binnen drukt,steek hij dan nog steeds uit? Het kan zo zijn dat je een rechtop staande naad/rand binnen hebt die voorkomt dat je Desire helemaal naar binnen gaat.

edit: raar taal gebruik

[ Voor 3% gewijzigd door chou3 op 19-05-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Btje schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 06:16:
Ik heb gevonden waarom het niet werkt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=670702

De desire heeft blijkbaar 2 laadstanden. 500mA aan usb en 900 als je de 2 data lijnen (middelste pennen van de usb connector) kortsluit.

Ik moet nog wel ff bedenken of ik probeer die van mij aan te passen de chip binnen in kan 1.5A leveren maar op de site staat 700mA.

Deze heb ik: http://cgi.ebay.de/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Dat is interessante stof. Dus je kunt nu beter alleen de officiële HTC autolader scoren, of een half jaar wachten totdat alle Ebay boeren dit ook snappen en het geïmplementeerd hebben in hun product...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Of gewoon niet iedere keer voor 8 euro een honkietonkie lader kopen en bij elkaar zowat hetzelfde kwijt zijn als aan een goede Brodit lader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Nakebod schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 13:28:
Was idd via die eBay verkoper (talklinesales / FoneM8).
Straks kan ik het echt goed testen, heb mijn accu goed gebruikt vandaag, zit nu op 60%, zal nu wel wat minder hard gaan de rest van de middag. Dus vanmiddag weet ik of hij kan opladen, het niveau gelijk kan houden, of leegloopt tijdens het navigeren.
Goed, ik heb wat meer getest met de Moto.V8 oplader, maar ik denk wel onder de slechtste omstandigheden.
Telefoon achter de voorruit, in de volle zon.. heet, heel heet :+ Mijn Diamond stopte onder die omstandigheden met opladen. De Desire mogelijk ook.
Ik begon met 55% accu, met CoPilot en Waze aan, dus GPS en ook het scherm. Wederom na een minuut of 45 thuis gekomen, en hij stond op 53% accu.
De volgende keer, wat waarschijnlijk pas volgende week is, eens testen met alleen CoPilot aan, en hopen dat de zon niet vol op de voorruit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
oke, wss ben ik er dus nu achter waarom m'n Desire onderweg dus wel oplaad...

ik heb op Ebay deze gekocht.

meteen een zakje van 4 stuks gekocht, aangezien het toch amper wat kost.

Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/Audi%20TT/new/7d9dcc3e.jpg

van de week viel er eentje op de grond en stap er pardoes op, kapot :(
maar dit gaf me wel de kans om het binnenwerk eens goed te bekijken.
aangezien het hier over het doorlussen gaat van de middelste 2 connectoren, bekeek ik de converter dus nog eens goed, en die blijkt dus ook te zijn doorverbonden te zijn.. :o

Afbeeldingslocatie: http://i177.photobucket.com/albums/w221/shameete/Audi%20TT/new/7031bc10.jpg

beetje rottig te zien, maar er zit een druppel soldeertin tussen de middelste pinnetjes.

vandaar dat mijn Desire hoogstwaarschijnlijk dus wel wordt opgeladen met een simpele 700mAh car charger en die van bijv. l3art niet, ondanks dat ie dezelfde plug bij Bigdennis had aangeschaft.

nu heb ik deze converter ook aan m'n pc gekoppeld gehad, ik hoop toch niet dat dat schade aan m'n usb poort heb opgeleverd, voorlopig lijkt het daar iig niet op.

[ Voor 10% gewijzigd door Shanquish op 19-05-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Wel goed om te onthouden.
Heb nu de carmount besteld die hier ook al is besproken. Werkt die ook niet goed dan wordt het gewoon een kabeltje kopen van usb naar mini usb en dan zo'n plugje erop. En dan zou het dus moeten werken :)

edit:
Misschien goed om ook even op XDA te plaatsen???

[ Voor 33% gewijzigd door 13art op 19-05-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
l3art schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 21:14:
Wel goed om te onthouden.
Heb nu de carmount besteld die hier ook al is besproken. Werkt die ook niet goed dan wordt het gewoon een kabeltje kopen van usb naar mini usb en dan zo'n plugje erop. En dan zou het dus moeten werken :)

edit:
Misschien goed om ook even op XDA te plaatsen???
ik heb er geen account, maar be my guest om m'n post te pasten aldaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

l3art schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 08:43:
[...]

Zijn die kabels zo te koop dan???
Volgens mij heeft Samsung dergelijke autoladers. Anders Nokia/Blackberry wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
shameete schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 22:47:
[...]

ik heb er geen account, maar be my guest om m'n post te pasten aldaar :)
Ok gedaan :)
Nickalicious schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 00:00:
[...]

Volgens mij heeft Samsung dergelijke autoladers. Anders Nokia/Blackberry wel
Echt specifiek voor het opladen??? Heb nu wel een kabel van nokia in mn auto maar die is niet specifiek voor het opladen geloof ik. Ten minste, phone loopt gewoon leeg tijdens navigeren...

[ Voor 48% gewijzigd door 13art op 20-05-2010 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
Vanmorgen even de lader van htc gemeten en zijn de middelste 2 pinnen gewoon doorverbonden.

Dan kun je er dus elke kabel in duwen die je wilt de desire zal dit zien als he ik mag meer stroom trekken.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Welke lader hebben we het dan over? de 5V lader of de 220V lader?
Wel bizar dat ze de autolader zo achterlijk duur hebben gemaakt.

Zijn er trouwens nog kleinere laders dan die van Belkin?

[ Voor 75% gewijzigd door 13art op 20-05-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
220 volt

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Denk niet dat ik mijn 2A autoladertje ga aanpassen. Straks krijgt m'n Desire te veel voor z'n kiezen. Verder wel interessante stof dat de laadstroom dus gewoon ook over de datakabel gestuurd word en niet eens een apart lijntje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
hmm het is niet zo dat de desire 2A te verduren krijgt, de telefoon bepaalt zelf wat ie nodig heeft en welke amperage hij gebruikt (of trekt) de stroom word niet vanuit de spanningsbron geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
jules schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 17:18:
Denk niet dat ik mijn 2A autoladertje ga aanpassen. Straks krijgt m'n Desire te veel voor z'n kiezen. Verder wel interessante stof dat de laadstroom dus gewoon ook over de datakabel gestuurd word en niet eens een apart lijntje heeft.
huh? er wordt geen laadstroom over de datakabeltjes verstuurd hoor, dat verkloot waarschijnlijk je telefoon.

de 2 data connectortjes worden met elkaar verbonden, zodat de telefoon weet dat ie meer stroom kan trekken.
mesm90 schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 20:28:
hmm het is niet zo dat de desire 2A te verduren krijgt, de telefoon bepaalt zelf wat ie nodig heeft en welke amperage hij gebruikt (of trekt) de stroom word niet vanuit de spanningsbron geleverd
juist ;) de telefoon gebruikt pak 'm beet 950 mAh, de lader kan maximaal 1000mAh (1A dus) leveren, dus dat gaat prima.
als de lader echter maar 500mAh kan leveren, dan wordt de telefoon gewoon langzamer opgeladen omdat ie niet aan z'n max. stroom kan komen.

[ Voor 33% gewijzigd door Shanquish op 20-05-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesm90
DNA_Saint schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:09:
[...]

Ik heb hem gekocht. Desire past erin. Wel beetje krap, snap eigenlijk niet waarom, omdat de iPhone groter is. Maar misschien hoort het strak te zitten :p

Grappige is dat volume knop op precies dezelfde plek zit als de iPhone.

Band is van goede kwaliteit. En de touchscreen werkt gewoon nog door de vrij dikke doorzichtige plastic.

Ik ga het nu echt testen. Post zo de ervaringen en foto's.

(Ik ga het nu testen met Runkeeper, gisteren getest met Run Star)
en hoe bevalt de band nu?
blijft de desire goed zitten tijdens het rennen?(oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk

N1ckk

l3art schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 04:30:
[...]

Ok gedaan :)

[...]

Echt specifiek voor het opladen??? Heb nu wel een kabel van nokia in mn auto maar die is niet specifiek voor het opladen geloof ik. Ten minste, phone loopt gewoon leeg tijdens navigeren...
Ja, ik ben ze tegen gekomen waar inderdaad de data contactpunten vervangen zijn door plastic. Zal binnenkort even kijken welke het ook al weer was en hoeveel mAh eigenlijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:57
Is er iemand die onderstaande houder al besteld/geprobeerd heeft, en mij kan vertellen of de houder los te halen is? Ik heb nog een zwanehals waar van die HR-richter bevestigingspunten opzitten, as deze dat ook heeft (lijikt helaas niet zo) zou dat ideaal uitwisselbaar zijn :)

http://cgi.ebay.nl/Fahrra...6r_KM&hash=item2a07219192
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste