Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Want? Alles werk zoals het moet, dus waarom niet. Het lijkt misschien wel erg lelijk op de foto. Maar in het echt valt het reuze mee.Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:14:
[...]
Sorry hoor, maar dat wil je toch niet om je telefoon hebben man.
[ Voor 4% gewijzigd door jroersma op 09-05-2010 23:18 ]

Alle Fabrix hoesjes zijn allemaal wel mooi
Die verkleuringen had ik ook, beetje regenboogeffect?gday schreef op zondag 09 mei 2010 @ 17:48:
[...]
Heb zojuist ook de invisibleSHIELD erop gezet. Installatie viel mee, en ik heb dan ook geen belletjes. Ik heb wel last van verkleuringen (wellicht iets te veel vloeistof gebruikt?) maar ik hoop dat die nog weg gaan. Ik heb ook precies als jij onderaan een klein stukje dat niet goed plakt omdat ik de screen protector iets onder het midden heb geinstalleerd. Ik kwam daar pas achter toen ik alle belletjes weggewerkt had en 'durfde' het toen niet meer aan om dat ding los te trekken omdat hij niet herbruikbaar is en ik dus niet weet of ie al te lang op m'n Desire had gezeten ...
Wordt wel minder.
De verkoper heeft gereageerd op je vraag over dit objectsphere schreef op zondag 09 mei 2010 @ 18:13:
Volgens mij heb ik dat bericht niet eens ontvangen...naja ik zal eens een bericht sturen.
Hi friend,thanks for your purchases our goods.if you can't get the item until now,we can give you a resend order,this case we were offer a wrong size for HTC Desire .do you mind that we resend this kind to you:"OEM Flexible Neoprene Soft Case Pouch For HTC Smart L"
wait for your reply, Regards!
- eprice-uk

Smaken verschillen, maar hoe dan ook, ben het eens met ciris.wolver1ne schreef op zondag 09 mei 2010 @ 21:48:
[...]
Want? Alles werk zoals het moet, dus waarom niet. Het lijkt misschien wel erg lelijk op de foto. Maar in het echt valt het reuze mee.
Ik heb er een screenprotector op gedaan omdat ie regelmatig mee naar het strand moet en waar strand is, is zand. Ik zou het toch wel zonde vinden als het scherm daardoor onnodig krast. Verder heb ik heel mooi compact Valenta hoesje (casepocket B01) gekocht. Gewoon een degelijke leren hoesje die het geheel niet al te groot maakt.
Iemand ervaring met deze?

Of tips van laders die het wel aankunnen om bluetooth en navigatie tegelijk aan te hebben zijn ook welkom
[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 10-05-2010 10:14 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Hi friend,thanks for your purchases,your item was shipped out on 28th Apr.it will takes about 15-25 business days for arrival.Don't worry about that,if any problem that nothing to you,sphere schreef op maandag 10 mei 2010 @ 08:39:
[...]
De verkoper heeft gereageerd op je vraag over dit object
Hi friend,thanks for your purchases our goods.if you can't get the item until now,we can give you a resend order,this case we were offer a wrong size for HTC Desire .do you mind that we resend this kind to you:"OEM Flexible Neoprene Soft Case Pouch For HTC Smart L"
wait for your reply, Regards!
- eprice-uk
contact us again,we will solve for you. Please wait for some days more,and that is the mail to remind you to do the feedback,you can do it after recieve it,if any problem,contact us again.
Regards!
- eprice-uk
Die kreeg ik

Is eigenlijk voor de Nexus One maar ik neem aan dat ie rekbaar is om de extra millimeter van de Desire aan te kunnen.
Schijnt wel lang te duren qua levertijd ivm de naweeën van de aswolk ...

ingen vill veta var du köpt din tröja
Bericht van verkoper: "we are expecting stock tomorrow". Wacht dus nog eventjes af voor ik ergens bestel, heb namelijk het liefst de officiele HTC caseSmithNL schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:09:
Iemand al ervaring met de HTC PO S250..? http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=199436
Op HTC staat een leverdatum van 27/06, terwijl een ebay verkoper sneller zegt te kunnen leveren..
Ziet er wel strak uit, incl pull-tab..
Zal de ebay-verkoper wel even mailen mbt. leverdatum..!
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Cradle al binnen? En wat is de kwaliteit? Zit zelf ook voor zoiets te kijken. Handig op m'n nachtkastje.Joker schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 16:09:
[...]
Zoiets heb ik ook in bestelling staan (kostte 3,55 inclusief verzenden), evenals deze cradle:
http://cgi.ebay.com.au/ws...iewItem&item=360257627174
[afbeelding]
Ben benieuwd. Zal nog wel even duren voor 'ie er is.
Verder heb ik nog een HR Richter vent-mount setje aangeschaft voor in de auto.

Geef de HTC Desire een vaste plek op je bureau met de Adapt Desktop Cradle HTC Desire. Deze cradle synchroniseert je HTC Desire via een USB-kabel met uw computer of laptop. Laat je Desire niet rondslingeren, maar geef hem een prominente plek op je bureau. Je hebt ook geen losliggende adapters meer, de thuislader laadt de HTC Desire op als hij in de cradle geplaatst is.
Blijft wel een heel coole pouch idd.gday schreef op maandag 10 mei 2010 @ 11:19:
Heb gisteren deze pouch besteld vanuit Hong Kong via eBay:
[afbeelding]
Is eigenlijk voor de Nexus One maar ik neem aan dat ie rekbaar is om de extra millimeter van de Desire aan te kunnen.
Schijnt wel lang te duren qua levertijd ivm de naweeën van de aswolk ...
Niet de mooiste maar deze moet het aankunnen:l3art schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:05:
Hier ook wat problemen met een pico lader. Normaal doet hij het goed. Maar zodra GPS gebruikt gaat worden dan blijft de accu langzaam leeg lopen. Ondanks dat het een 1A lader zou moeten zijn......
[afbeelding]
Of tips van laders die het wel aankunnen om bluetooth en navigatie tegelijk aan te hebben zijn ook welkomMoet over een paar maandjes naar Zwitserland rijden dus toch handig als de telefoon het dan vol houdt aan de lader
http://cgi.ebay.com/2A-ca...es_RL&hash=item439de00e6e
ga eens met je muis op het plaatje staanmace schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:45:
Heb je daar een link van?
overigens kan niemand er nog mee bekend zijn Ray187, het apparaat is pas vanaf 26-5 leverbaar
ben er wel erg benieuwd naar, voornamelijk of het apparaat zwaar genoeg is zodat ie blijft staan als je de desire eruit pakt.
dan zal die 1A toch stiekem geen 1A zijn....l3art schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:05:
Hier ook wat problemen met een pico lader. Normaal doet hij het goed. Maar zodra GPS gebruikt gaat worden dan blijft de accu langzaam leeg lopen. Ondanks dat het een 1A lader zou moeten zijn......
[afbeelding]
Of tips van laders die het wel aankunnen om bluetooth en navigatie tegelijk aan te hebben zijn ook welkomMoet over een paar maandjes naar Zwitserland rijden dus toch handig als de telefoon het dan vol houdt aan de lader
ik heb deze: http://www.bigdennis.com/...-p-14852.html?language=nl kost €2,99
geen enkel probleem, telefoon wordt gewoon bijgeladen als navigatie (sygic) aanstaat en BT aanstaat voor de carkit.

deze is 700 mAh btw, vandaar dat ik ernstig vermoed dat die van jou geen 1A kan zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Shanquish op 10-05-2010 14:03 ]
Ik snap er niks van. Ws. heeft hij gewoon niks verstuurd, want ik heb ook geen bericht ontvangen via Ebay dat er wat verstuurd is. Twijfel of ik nu mijn geld moet terugvragen, of dat die HTC Smart pouch ook past.Nickalicious schreef op maandag 10 mei 2010 @ 10:29:
Hi friend,thanks for your purchases,your item was shipped out on 28th Apr.it will takes about 15-25 business days for arrival.Don't worry about that,if any problem that nothing to you,
contact us again,we will solve for you. Please wait for some days more,and that is the mail to remind you to do the feedback,you can do it after recieve it,if any problem,contact us again.
Regards!
- eprice-uk
Die kreeg ik
Ik heb bij dezelfde persoon hoesjes besteld en heb ik keurig ontvangen. Het heeft wel een tijdje geduurd 3-4 weken. Vliegverkeer heeft door de vulkaanuitbarsting ook vertraging opgelopen en dat zal zeker ook van invloed zijn op levering van de pakketten.sphere schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:32:
[...]
Ik snap er niks van. Ws. heeft hij gewoon niks verstuurd, want ik heb ook geen bericht ontvangen via Ebay dat er wat verstuurd is. Twijfel of ik nu mijn geld moet terugvragen, of dat die HTC Smart pouch ook past.
http://www.pdashop.nl/pro...op-cradle-htc-desire.htmlmace schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:45:
Heb je daar een link van?
Misschien dat iemand hem via een webwinkel heeft gekocht uit het buitenland.overigens kan niemand er nog mee bekend zijn Ray187, het apparaat is pas vanaf 26-5 leverbaar
ben er wel erg benieuwd naar, voornamelijk of het apparaat zwaar genoeg is zodat ie blijft staan als je de desire eruit pakt.
Dat lijkt me een fijn ding! Alleen jammer dat de verzendkosten het dubbele zijn van de prijs van dat ding zelf ...shameete schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:57:
[...]
ga eens met je muis op het plaatje staan![]()
overigens kan niemand er nog mee bekend zijn Ray187, het apparaat is pas vanaf 26-5 leverbaar![]()
[...]
dan zal die 1A toch stiekem geen 1A zijn....
geen enkel probleem, telefoon wordt gewoon bijgeladen als navigatie (sygic) aanstaat en BT aanstaat voor de carkit.
[afbeelding]
deze is 700 mAh btw, vandaar dat ik ernstig vermoed dat die van jou geen 1A kan zijn.

Bij onze vrienden van DX zie ik deze 2 trouwens:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.35687 (max 1A)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.36013 (700mA)
Bij de eerste staat dus max 1A ... dat houdt dus zeker in dat ie dat niet levert?
[ Voor 12% gewijzigd door gday op 10-05-2010 16:52 ]
Verwijderd
-Seidio Innocell Extended Life Battery
-Kidigi Deluxe HTC Desire Desktop Charging Cradle
-Smart Stand - Google Nexus One / HTC Desire
-Noreve Tradition A Leather Case for HTC Desire
-HTC Desire Cliphanger Stick Black
[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 19:36 ]
Verwijderd
ding staat echt al weken met 2254 stemmen op 'under review' maar geen zicht op een defintieve 'Go'
Verwijderd
Heb ook gezien dat het zo lang duurt. Heel nadelig voor merk. Eigenaars zullen al lang iets anders gekocht hebben.shameete schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:12:
inderdaad, alleen jammer dat case-mate nog niet zover is met een Barely there case![]()
ding staat echt al weken met 2254 stemmen op 'under review' maar geen zicht op een defintieve 'Go'
Die extended life battery heeft uiteindelijk minder capaciteit dan de officiële accu van HTC. Ik weet de termen even niet maar ik las gisteren dat die van Seidio effectief iets van 1300mAh heeft en die van HTC 1350mAh.Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 18:55:
De accessoires voor de Desire komen nu langzamerhand. Zag weer een paar leuke accessoires
-Seidio Innocell Extended Life Battery
-Kidigi Deluxe HTC Desire Desktop Charging Cradle
-Smart Stand - Google Nexus One / HTC Desire
-Noreve Tradition A Leather Case for HTC Desire
-HTC Desire Cliphanger Stick Black
Schiet je dus helemaal niets mee op!
Heb je geen last van verkleuringen op het scherm?Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 20:11:
Heb nu ook mijn zagg maximum eropzitten. Moet zeggen dat ik heel blij ben. Zoals gezegd verdwijnen bijna alle foutjes na enkele dagen. Ook geen vette vingers meer op het scherm, flare verdwenen maar het belangrijkste vind ik nog de grip. Doordat de maximum eropzit glipt de desire bijna niet meer uit je handen. Had daar wel last van. Ook past hij nog in mijn PDAir flip-case en de Haicom autohouder.
[ Voor 20% gewijzigd door gday op 10-05-2010 21:26 ]
die is wel nice^^
Heb het ding vorige week besteld in Hong kong, dus t is pas op z'n vroegst volgende week hier... wel jammer dat het dus.blijkbaar niet werktVerwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 17:20:
[...]
heb hier ook zo'n nokia geval liggen en werkt niet
Ik las ook dat andere mensen weinig problemen hadden met de invisibleshield. Ik ben denk ik niet zo goed met screenprotectors, want ik heb nog steeds last van regenboogvlekjes. Ook óp de shield, waar soms 'natte' vegen van m'n vinger op zitten, waar ik met het kale scherm veel minder last van had... T ding heeft z'n nut als bescherming iig al wel bewezen, ik zie al wat putjes als ik er vlak op kijk
Ben trouwens ook benieuwd naar het pdair hoesje, 't leek me een mooi en vooral praktisch ding!
[ Voor 6% gewijzigd door swishy op 10-05-2010 22:17 ]
Thnx ga ik die maar eens proberen....shameete schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:57:
[...]
[afbeelding]
Heb ook een lader van DX liggen, maar die past niet zo goed. Valt er snel uit.
[ Voor 58% gewijzigd door 13art op 11-05-2010 01:01 ]
Heb hem zelf laatst gehaald bij amazon voor 12.80 euro. zker fijn dingUnknown Alien schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:07:
Ik ben van plan om deze aan te schaffen. Iemand bekend mee toevallig?
Geef de HTC Desire een vaste plek op je bureau met de Adapt Desktop Cradle HTC Desire. Deze cradle synchroniseert je HTC Desire via een USB-kabel met uw computer of laptop. Laat je Desire niet rondslingeren, maar geef hem een prominente plek op je bureau. Je hebt ook geen losliggende adapters meer, de thuislader laadt de HTC Desire op als hij in de cradle geplaatst is.
http://www.youtube.com/watch?v=bp3GrxCtI3Q
heb er ook meteen even klein filmpje met men desire van gemaakt
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Nou ik zal het morgen wel meemaken als ik mijn Desire binnen krijg, want gisteren was de pouch binnen. Moeten Vodafone en T-Mobile nog wel even meewerkenYes friend,we were sent the first order you did,
and we got some other customers feedback for us that the size not fit,recently.
Now you contact us that haven't recieve this case. we can resend this bigger one to you, avoid that you wait for a long time that get the wrong size case. Do you mind the resend order to you now?or a refund to you? Sorry about that.
Regards!!
- eprice-uk
Zit er zo'n tilt-swivel bij die Brodit? Ik heb net op MP een clip met tilt swivel gekocht. Dus dan zou die dubbel zijn
[ Voor 17% gewijzigd door sphere op 11-05-2010 12:04 ]
Dat zal voor mij dan ook wel opnieuw verzenden worden. Ik had dan wel een andere pouch maar nog niet aangekomen wel dezelfde shop.sphere schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:55:
Aangaande de OEM Flexible Neoprene Case Pouch For HTC Desire Bravo:
[...]
Nou ik zal het morgen wel meemaken als ik mijn Desire binnen krijg, want gisteren was de pouch binnen. Moeten Vodafone en T-Mobile nog wel even meewerken
[...]
Zit er zo'n tilt-swivel bij die Brodit? Ik heb net op MP een clip met tilt swivel gekocht. Dus dan zou die dubbel zijn
Hmmmmm bij nader inzien toch maar een refund. Ga dan liever voor een mofi case

en

samen ongeveer een tientje
morgen komt de postbode mn desire brengen, oordeel dan meteen even of ik er een invisibleshield voor bestel of niet..
Ja, hij zit op een kogelgewricht. Helaas gaat landscape voor mij niet werken omdat hij in mijn auto dan deels achter het stuur terecht komt. Dat komt omdat de Desire alleen naar links toe kantelt, tenzij ik binnenkort iets vind daarop
[ Voor 25% gewijzigd door J0YR1D3R op 11-05-2010 15:44 ]
Mijn ervaring met dat soort zwanenhals houders is dat op één of andere manier of die hals na verloop van tijd zo flexibel is dat hij altijd verkeerd hangt, of dat hij op een gegeven moment afbreekt.Fried schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:10:
gisteren besteld:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
morgen komt de postbode mn desire brengen, oordeel dan meteen even of ik er een invisibleshield voor bestel of niet..
Hoop voor je dat hij stevig is
Heb nu net zelf de Fone8 car holder + charger gekocht. Zo te zien dezelfde als bij mobilefun, alleen dan goedkoper. Ziet er op het oog wel stevig uit.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Zo, en dan de pics:
Brodit Proclip met daarop een kogel-gewricht swivel mount met HR Richter standaard 4-punts montage

De houder erop geklikt

De desire erin

Kan ik er weer tegenaan
[ Voor 33% gewijzigd door Sick Nick op 11-05-2010 15:10 . Reden: foto's erbij ]
Deze houder ligt thuis op me te wachten hoor ik net van mijn vriendin!
Brodit
mwah, beetje kwaliteits zuignap blijft wel zitten hoor, de mijne vliegt er zelfs niet vaanf als ik over die kaseien rijdt in AntwerpenJ0YR1D3R schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:41:
Nadeel van dat soort houders is dat ze altijd wel een keer naar beneden komen én dat je ruit niet meer vrij is. Ik heb ook een tijdje een universele houder gehad die werkte met een zuignap, maar als je met 100 over de snelweg rijdt en dat ding dondert omlaag heb je er ook niet echt lol van
maar zo'n houder als jij hebt is zeker veel mooier en steviger, de mijne wiebelt toch een beetje heen en weer door de zwanehals constructie.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Ben eigenlijk wel benieuwd, als we dit jaar nog een zomer krijgen
Mijn Diamond werd in de zomer te warm, werd hij niet meer opgeladen en zat je met een lege batterij.
Anders moet ik straks alsnog een andere houder zoeken.
Verwijderd
Wel is hij zoals eerder gemeld wat stroever dan de protector die ik had (6 stuks Ebay voor €5).
Hoe is de krasbestendigheid van de Brando eigenlijk? iemand ervaring? Minder dan Zagg neem ik aan?
Verwijderd
http://cgi.ebay.nl/Nexus-...tions&hash=item2eacdc5ee0
( o.a. http://www.mobilefun.co.u...l-case-po-s520-p24268.htm )
Helaas heb ik geen creditcard en PayPal vraagt bij betaling ook om een koppeling met creditcard.
Normale banktransactie is lastig vanwege bankkosten.
Anyway, heeft iemand de HTC Desire PO S520 Pouch al ergens op een Nederlandse site gezien?
Wil hem snel bestellen
Groetjes Frank
Is al een paar keer voorbijgekomenVerwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:07:
Kwam nog een mooie dock tegen, jammer dat hij zo duur is![]()
http://cgi.ebay.nl/Nexus-...tions&hash=item2eacdc5ee0
Hij steekt maar heel iets er boven uit, maar dat maakt me niet uit.
Banktransactie binnen de Europese Economische Ruimte(EER) zijn volgens mij gratis als je het bedrag maar in Euro's over maakt.frank1989 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:46:
Het officiële hoesje (van HTC) voor de Desire is nu te verkrijgen in Engeland.
Helaas heb ik geen creditcard en PayPal vraagt bij betaling ook om een koppeling met creditcard.
<knip>
Groetjes Frank
Bij mobilefun.co.uk kun je ook aangeven of je in GBP of in EUR wil betalen dus dat zou dus gratis overgemaakt moeten kunnen worden. Je moet de IBAN en Swift code van de bankrekening hebben van mobilefun en zie wat er op hun site staat:
If you are paying in Euros:
Account name: Mobile Fun Limited
Account number: 66712066
Sort code: 20-54-78
IBAN: GB82BARC20841366712066
SWIFT ID: BARCGB22
Antenne en masten malloot
Alleen gaf het Valenta hoesje bij mij strepen op de telefoon.Vlooi schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:10:
Heb een Valento hoesje direct bij de telefoon gekocht en deze lijkt heel er op het officiële HTC hoesje.
Hij steekt maar heel iets er boven uit, maar dat maakt me niet uit.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik ga 'm nu hier bestellen.. nog goedkoper ookfrank1989 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:46:
Het officiële hoesje (van HTC) voor de Desire is nu te verkrijgen in Engeland.
Anyway, heeft iemand de HTC Desire PO S520 Pouch al ergens op een Nederlandse site gezien?
Wil hem snel bestellen
Groetjes Frank
Bij welke shop heb je hem besteld? Als ik google op viplus of idealer komt ik niet veel verderFried schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:10:
gisteren besteld:
[afbeelding]
en
[afbeelding]

Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2010 12:11 ]
http://cgi.ebay.nl/Orig-B...r&hash=item53e1048051
Ik ga er namelijk geen screenprotector opdoen, dit lijkt me niet nodig met zo'n hoes/sleeve.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Moet zeggen dat het er prima uit ziet, mooi zacht, netjes afgewerkt.
Prima dus!
Nu heb ik er twee gekregen.
Dus misschien dat ik er hier iemand (voor een kleine vergoeding) nog blij mee kan maken. Stuur anders maar ff een berichtje of mailtje. Want ja twee heb ik er toch niet nodig.

Geweldig, precies wat ik zocht! PM me even svp!l3art schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:20:
Vandaag dan eindelijk mn hoesje voor de Desire ontvangen.
Moet zeggen dat het er prima uit ziet, mooi zacht, netjes afgewerkt.
Prima dus!
Nu heb ik er twee gekregen.
Dus misschien dat ik er hier iemand (voor een kleine vergoeding) nog blij mee kan maken. Stuur anders maar ff een berichtje of mailtje. Want ja twee heb ik er toch niet nodig.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar..............:)Bij welke shop heb je hem besteld? Als ik google op viplus of idealer komt ik niet veel verder
[ Voor 11% gewijzigd door Pedr0 op 12-05-2010 13:46 ]
ebay, zoeken op htc desire carkitjules schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 10:07:
[...]
Bij welke shop heb je hem besteld? Als ik google op viplus of idealer komt ik niet veel verder
hij is shipped.. dus je kan ook even wachten totdat ik kan zeggen of het de moeite waard is!
ik ben bang dat je tegen hetzelfde 'probleem' aan ga lopen als met de mijne, namelijk het zwieberen tijdens het rijden, dat komt door die zwanehals constructie.Fried schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:26:
[...]
ebay, zoeken op htc desire carkit
hij is shipped.. dus je kan ook even wachten totdat ik kan zeggen of het de moeite waard is!
daarom zit ik ook te denken aan zo'n brodit active holder, enige probleem is dat mijn auto nog 3/4 jaar meegaat en dat ie retour leasemij. gaat.
en dan zit ik dus met een niet bruikbare proclip, want die gaat in de nieuwe vast niet passen.
Standaard zit er class 2 in. Heb nu een 16 GB class 2 erin zitten. Zelfs met de grotere mp3's (podcasts van 60 MB en kortere mp3's encoded op 320 kbit) vind ik het niet dramatisch. Ja, de files starten niet instant, maar er zit 1 sec tussen ofzo. Dat vind ik doable. Het is niet dat je 10 secs hoeft te wachten, en vermoedelijk word het niet heel veel korter als je naar een hogere class gaat. Of iemand anders moet dat tegenspreken.Verwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:12:
Hi kon mij het beloofd 8gb niet leveren dus heb ik geld gekregen om deze zelf aan te schaffen. Alleen weet ik niet zoveel van dit onderwerp. Ik wil denk ik 8gb maar maakt het nog veel uit of je class 4 of 6 neemt?
Dan wacht ik je review wel af. Voor de Touch Diamond had ik ook zo'n constructie met zuignap. Zat vaker in wisselende auto's en heb hem ook niet bijzonder veel gebruikt, maar om het uberhaubt te hebben is wel zeer prettig. En omdat ik hem maar incidenteel gebruikte en voor iedere rit dus monteerde, zal hij er daarom ook nooit naar beneden gekomen zijn. Vermoed dat dat alleen gebeurd als die zuignap langer gemonteerd blijft zitten. Ik vond het iig ideaal!Fried schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 13:26:
[...]
ebay, zoeken op htc desire carkit
Veel zuignappen hebben tegenwoordig een extra klipje waarmee je hem nog strakker vastmaakt, moet normaal wel blijven zitten.
Zou me zoals eerder vermeld eerder zorgen maken over de zwanenhals. Dat is de reden waarom ik gekozen heb voor een zwanenhalsloze oplossing.

[ Voor 8% gewijzigd door Pedr0 op 12-05-2010 16:42 ]
Verwijderd
Oke dan weet ik genoeg. Dankjeweljules schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:18:
[...]
Standaard zit er class 2 in. Heb nu een 16 GB class 2 erin zitten. Zelfs met de grotere mp3's (podcasts van 60 MB en kortere mp3's encoded op 320 kbit) vind ik het niet dramatisch. Ja, de files starten niet instant, maar er zit 1 sec tussen ofzo. Dat vind ik doable. Het is niet dat je 10 secs hoeft te wachten, en vermoedelijk word het niet heel veel korter als je naar een hogere class gaat. Of iemand anders moet dat tegenspreken.
Ik heb zelf deze besteld (Dus zonder zwanenhals), en als het plaatje klopt, is het dezelfde die MobileFun verkoopt, ook inclusief oplader, en daar zie je wel een klipje zitten op de extra foto's.jules schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 15:45:
Die van mij had idd een extra klipje om hem strakker te zetten. Hoe zit dat met de Ebay variant?
En voor de fun heb ik vandaag ook nog een houder voor de fiets gekocht
En.. deze heeft dezelfde bevestiging (HR Richter) die ik al had voor mijn ventilatierooster-mount. Dus als de Desire te warm wordt in de zomer kan ik altijd nog deze gebruiken als back-up, dan hangt hij direct voor de airco voor wat extra cooling.
ik heb hem gehaald bij Saturn in Tilburg voor 8 euro dus niet veel geld.
het scherm wordt ook vette vinger vrij gemaakt bij het in/uit schuiven.

Ik weet het de fotos zijn niet egt hoge kwaliteit maar momenteel heb ik niet beter
Nu kwam mn betaling er wel doorheen (zonder creditcard)
The_Wireless_Guy schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:57:
[...]
Banktransactie binnen de Europese Economische Ruimte(EER) zijn volgens mij gratis als je het bedrag maar in Euro's over maakt.
Bij mobilefun.co.uk kun je ook aangeven of je in GBP of in EUR wil betalen dus dat zou dus gratis overgemaakt moeten kunnen worden. Je moet de IBAN en Swift code van de bankrekening hebben van mobilefun en zie wat er op hun site staat:
[...]
Verwijderd
Mocht iemand dus een hoesje hebben zonder stoffige binnen voering dan hou ik me aanbevolen voor prijzen en winkels zodat ook mijn desire een beetje een mooie huisje heeft

Ik heb dit hoesje besteld voor mijn Desire, een mooie smartphone verdient ook een degelijk hoesje "in real leather kwaliteit"
Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...
Heeft iemand toevallig de autohouder/lader die je bij GSMwijzer er bij kunt selecteren ook meebesteld?
Ik heb die er namelijk wel bij besteld maar de foto is wel erg klein op GSMwijzer.Ben dus benieuwd of het wat is.
Ik kan bevestigen dat het inderdaad om hetzelfde gaat. Heb hem namelijk via dezelfde eBay verkoper al enkele dagen binnen. Erg tevreden, ben ik ermee!Nakebod schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:16:
[...]
Ik heb zelf deze besteld (Dus zonder zwanenhals), en als het plaatje klopt, is het dezelfde die MobileFun verkoopt, ook inclusief oplader, en daar zie je wel een klipje zitten op de extra foto's.
http://shop.gripis.com/gripis-fuer-htc/
Komt wel nog een € of 3 bij voor verzending.
Grtzzz ...
Blijft ze eindelijk slapen , slaapt ze ...
Die is inderdaad ook erg mooi! De zwart/rode ziet er erg mooi uit.. maar goed, nu heb ik al een andere besteldCristallx schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 09:41:
@ Coob
http://shop.gripis.com/gripis-fuer-htc/
Komt wel nog een € of 3 bij voor verzending.
Grtzzz ...
Die is mooiCristallx schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 00:56:
[afbeelding]
Ik heb dit hoesje besteld voor mijn Desire, een mooie smartphone verdient ook een degelijk hoesje "in real leather kwaliteit"
Creating my own hero.
Zoiets moet ik eigenlijk ook nog hebben voor op de MTB. Blijft deze een beetje zitten bij hobbelpaadjes?Nakebod schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:16:
[...]
En voor de fun heb ik vandaag ook nog een houder voor de fiets gekocht
En.. deze heeft dezelfde bevestiging (HR Richter) die ik al had voor mijn ventilatierooster-mount. Dus als de Desire te warm wordt in de zomer kan ik altijd nog deze gebruiken als back-up, dan hangt hij direct voor de airco voor wat extra cooling.
Een vergelijkbare houder met die 2 hoekjes en klip in het midden had ik ook voor mijn Diamond, wel in de auto dan, maar die valt er echt niet uit. Dat zit stevig vast,
Nog nooit van de pricewatch gehoord?Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 20:35:
Welke is de "beste"(goedkoopste) winkel om een brodit te bestellen volgens jullie?
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 21:35 ]
Verwijderd
zonder de pro-clip dan?Upquark schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 22:07:
Yep, ik heb 'm bij mobilefun.co.uk besteld: 31,47 pond, omgerekend een kleine 40 euro.
Verwijderd
Het werkt toch überhaupt niet? De desire heeft in tegenstelling tot de nexus one geen dock connecties onder de telefoon zitten.Nickalicious schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 00:07:
Iemand al dat officiele Google Nexus One dock getest voor de Desire? Of t (goed) werkt
Verwijderd
Zojuist deze binnengekregen. Ik ben zelf niet zo van een tasje, omdat je dan je telefoon er steeds uit moet halen (ik weet het, geen vreselijk lastig werk, maar toch), dus vandaar de bovenstaande link gevolgd en besteld, in combinatie met de Zagg screenprotector, maar die is nog onderweg.
Ziet er op de foto's mooier uit dan hij is. De voor en achterkant zijn ok, aan de zijkant sluit hij niet helemaal perfect, plus een klein (paars) beschadigingetje vlakbij het plekje waar je de case opent (zie foto 3).
Al met al niet heel slecht, zeker niet voor dat geld, maar ik denk dat ik nog wat verder zoek.

Overal verkochten ze iets voor een iPod Nano of voor de iPod touch, wat net iets te klein is.
Mijn laatste hoop is nu bij pdashop deze kopen:

iPhone is 3 mm korter, maar dikte en breedte is wel groter. Dus de Desire zou erin moeten passen.
Huub Huub Barbatruc!
Gekocht en geprobeerd. Maar ook bij deze loopt mn telefoon langzaam leeg bij gelijktijdig gebruik van bluetooth carkit en navigatie (Motonav)shameete schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:57:
[...]
dan zal die 1A toch stiekem geen 1A zijn....
[afbeelding]
Maar eens kijken of ik ergens een kleine 2A lader kan vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 14-05-2010 19:03 ]
Ik heb hem gekocht. Desire past erin. Wel beetje krap, snap eigenlijk niet waarom, omdat de iPhone groter is. Maar misschien hoort het strak te zittenUpquark schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:13:
Post je je ervaringen als je 'm binnenhebt? Ben wel benieuwd of het wat is.
Grappige is dat volume knop op precies dezelfde plek zit als de iPhone.
Band is van goede kwaliteit. En de touchscreen werkt gewoon nog door de vrij dikke doorzichtige plastic.
Ik ga het nu echt testen. Post zo de ervaringen en foto's.
(Ik ga het nu testen met Runkeeper, gisteren getest met Run Star)
[ Voor 11% gewijzigd door DNA_Saint op 14-05-2010 19:09 ]
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
Deze uiteindelijk maar besteld, niet zo mooi als die voor de nexus one, maar wel een stuk goedkoper
En niet eens zo duur, €8,92.

Ben benieuwd.
Als deze ook niet voldoende levert dan ga ik proberen om wat pinnetjes met elkaar te verbinden. Ben er alleen niet achter welke en hoe.... Dus als iemand me daar mee kan helpen door even een duidelijke uitleg te geven dan graag
[ Voor 87% gewijzigd door 13art op 14-05-2010 21:39 ]
Ik heb hem zojuist binnengekregen en bevalt me top! Het viel mij op dat dit gewoon de Haicom "HI-104" is. Die voor 20 euro ook te koop is via pdashop. De oplader die erbij zit moet ik nog even testen, maar de Desire klikt er iig goed en je kan hem dus ook 360 graden draaien.MikeOO schreef op zondag 09 mei 2010 @ 09:12:
[...]
Ben benieuwd naar je ervaringen als hij eenmaal binnen is.

Heb deze Krussel besteld en vandaag binnen gekregen, nu de Desire nog.
Volgens de officiele Krusell website zou deze geschikt zijn voor de Desire, en bij www.d2onderdelen.nl kost ie maar 15 euro incl. verzenden, geen geld lijkt me.