Inmiddels de autolader geprobeerd die bij mijn car holder kit zat (500mA). Ik startte met 63%, en met 2x15 minuten navigeren met Co-pilot eindigde ik met 64%. Kortom, het is voldoende, maar niet meer dan dat.
Hmmm ik heb mijn case nog altijd niet binnen. Ik ga maar eens mailen.
Had deze besteld.
Dat het vertraging heeft opgelopen kan ik me voorstellen maar het wordt me nu wel heel gortig.
Al ben ik ook wel ergens van mening dat die hoesjes het krassen op je scherm alleen maar erger kan maken. Neem nou een zandkorreltje die per ongeluk in je desire valt. Zit je toch met een zandkorrel in je hoesje. Desire erbij, kortom dat kan dan krassen als een maloot. Daarom heb ik zelf liever gewoon een goede brede screenprotector die ook over de rand van het scherm gaat. Dus een hoesje....
Had deze besteld.
Dat het vertraging heeft opgelopen kan ik me voorstellen maar het wordt me nu wel heel gortig.
Al ben ik ook wel ergens van mening dat die hoesjes het krassen op je scherm alleen maar erger kan maken. Neem nou een zandkorreltje die per ongeluk in je desire valt. Zit je toch met een zandkorrel in je hoesje. Desire erbij, kortom dat kan dan krassen als een maloot. Daarom heb ik zelf liever gewoon een goede brede screenprotector die ook over de rand van het scherm gaat. Dus een hoesje....
Zie ik het nou goed dat die Brando gewoon over het complete scherm valt en dus niet alleen het gedeelte waar daadwerkelijk wat op te zien is als het scherm aan staat...BastiaanN schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:49:
Ik vind het resultaat wel aardig
[afbeelding]
[afbeelding]
Je merkt qua gevoeligheid van het touchscreen niet dat de screenprotector er op zit
[ Voor 29% gewijzigd door 13art op 02-05-2010 19:05 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Bijna jal3art schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:02:
Zie ik het nou goed dat die Brando gewoon over het complete scherm valt en dus niet alleen het gedeelte waar daadwerkelijk wat op te zien is als het scherm aan staat...
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Ik ben een hoesje gewoon kwijt (op internet)
Ik weet echt heel zeker dat ik in een topic dat hoesje heb gezien, maar kan hem nu nergens meer vinden. Hij was zwart, van binnen geloof ik wit. Er zat een touwtje met zo'n ding met een knopje eraan, zodat je hem strak dicht kan maken. Hij werd ook ergens verkocht als voor Nokia, maar paste gewoon bij de Desire en andere sites verkochten hem ook zo. Verder was hij heel goedkoop (3 pond ofzo). Iemand een idee?

Ik heb dezelfde gekocht. Ze zijn 24 dagen onderweg geweest.l3art schreef op zondag 02 mei 2010 @ 19:02:
Hmmm ik heb mijn case nog altijd niet binnen. Ik ga maar eens mailen.
Had deze besteld.
[...]
Zie ik het nou goed dat die Brando gewoon over het complete scherm valt en dus niet alleen het gedeelte waar daadwerkelijk wat op te zien is als het scherm aan staat...
Ik heb de brando ultraclear in combinate met het hoesje. Hij is inderdaad schermvullend. De protector is een (heel) klein beetje te klein. Ik heb em bij het plaatsen overal 0,5mm van de rand gehouden. Als je het niet weet dan zie je niet dat hij er op zit.
Is het niet zo dat de screenprotectors van Brando afwasbaar zijn? Ik heb er ook één op mijn Hero gehad en kon deze er af halen en er weer op plakken. Schoonmaken had ik nog niet geprobeerd, maar het staat wel op hun site:BastiaanN schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:49:
Ben ik zo slim om bij het opplakken van de eerste met mijn vingers (waar blijkbaar nog een broodkruimeltje aan zat) de achterkant van de screenprotector beet te pakken waardoor dat broodkruimeltje er op bleef plakken. Na een hopeloze poging om dat broodkruimeltje er weer vanaf te krijgen kwam er alleen maar meer stof opDus ik heb de tweede er maar opgeplakt.
Gebruikersgemak en voordelen:
- Behoudt van originele kleuren
- Beschermd tegen krassen
- Stofafstotend
- Op maat gemaakt,past precies
- Zeer gemakkelijk aan te brengen
- 100% helder
- Verwijderbaar en opnieuw bruikbaar
- Afwasbaar
Verwijderd
De mijne van haicom kan ik wel degelijk draaien wanneer bevestigd op de voorruit.Wekkel schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:36:
[...]
Ik heb 'm nu ook binnen. Met stof bekleden acht ik niet nodig (het inschuiven gaat soepel genoeg met wat handigheid). Hij zit stevig op de voorruit. Een paar minpuntjes:
• je kan niet op een draaivoet draaien van landscape/portrait en vice versa; dan moet je de houder zelf eraf halen, draaien en er opnieuw opschuiven;
• snoer van de bijgeleverde lader is kort
• de lader is 'slechts' 500mA (de officiële HTC autolader geeft max 1A).
Al met al een prima setje voor de prijs. Met een paar dagen in huis via Mobilefun.
Eigenlijk versta ik niet goed waarom je het koopt via mobilefun als je ze gewoon in nederland kan bestellen via telcomtelecom.
even een voor de hand liggende vraag: waar in Nederland?
Die van mij heb ik 11-04 besteld. Dus ik geven ze nog even extra de tijd, aangezien er ook nog zo'n aswolk gehangen heeft die alles plat legde.
Dan wordt dat de combi denk ik.bertalizer schreef op zondag 02 mei 2010 @ 20:49:
[...]
Ze zijn 24 dagen onderweg geweest.
Ik heb de brando ultraclear in combinate met het hoesje. Hij is inderdaad schermvullend. De protector is een (heel) klein beetje te klein. Ik heb em bij het plaatsen overal 0,5mm van de rand gehouden. Als je het niet weet dan zie je niet dat hij er op zit.
Die van mij heb ik 11-04 besteld. Dus ik geven ze nog even extra de tijd, aangezien er ook nog zo'n aswolk gehangen heeft die alles plat legde.
[ Voor 84% gewijzigd door 13art op 03-05-2010 07:35 ]
-----En doe je nog zo je best-----
[ Voor 93% gewijzigd door 13art op 03-05-2010 07:35 ]
Hoe kan je op die website bestellen? Of moet je het via een andere shop doen?Fasterinside schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:33:
Iemand ervaringen of foto's met dit hoesje? (Krusell Donso)
http://www.krusell.se/pro...?catid=110&productid=3901
Ik heb hem al verschillende keren voorbij zien komen, maar nog geen ervaringen e.d.
Mwah, nooit geprobeerd. De stress om al dat stof e.d. weer van die protector af te krijgen is het mij niet waardJeroen04 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 00:37:
[...]
Is het niet zo dat de screenprotectors van Brando afwasbaar zijn? Ik heb er ook één op mijn Hero gehad en kon deze er af halen en er weer op plakken. Schoonmaken had ik nog niet geprobeerd, maar het staat wel op hun site:
[...]
Sopje maken, protector erin doen, met schone borstel er paar keer overheen wrijven, laten drogen en opnieuw plaatsen?? Waar zie ik het hoofdstukje stress?BastiaanN schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:37:
[...]
Mwah, nooit geprobeerd. De stress om al dat stof e.d. weer van die protector af te krijgen is het mij niet waard
edit: en oh ja, op de badkamer doen, na het douchen of als je de warme kraan een paar minuten aanzet en er een vochtige damp ontstaat is ook een aanrader.
[ Voor 16% gewijzigd door jules op 06-05-2010 11:07 ]
In dat stukje laten drogen zit er meestal weer stof op (bij mij wel iig)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
ik kreeg net een mailtje van Carkitstunter dat de brodithouders voor de Desire vanaf morgen op de website staan en dat ze binnen 2 weken leverbaar zijn. Goed nieuws dus, heb al jaren brodithouders en ze bevallen mij erg goed. Nooit iets mee aan de hand geweest.
Bovenstaand bericht over de carkits heb ik 26 april al van PDAplus ontvangen, dus ik denk dat ze dan al vanaf de 10de uitgeleverd gaan worden. Ik zit er wel een beetje op te wachten, dan kan die van de Diamond eruit. Zal vanavond nog wat foto's maken van mijn Desire + Adapt screenprotector + Fabrix hoesje 
PDAShop heeft ze vanaf de 10de: http://www.pdashop.nl/acc...a-s/htc-desire-brown.html
PDAShop heeft ze vanaf de 10de: http://www.pdashop.nl/acc...a-s/htc-desire-brown.html
[ Voor 17% gewijzigd door J0YR1D3R op 03-05-2010 19:12 ]
^ Dat dusMeNTaL_TO schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:13:
Ik heb de bruine krusell case (size M) bijna 2 weken. Bevalt prima. Lijkt in begin erg strak te zitten, maar na een paar dagen zit ie goed. Gewoon bij mediamarkt gekocht.diabolofan schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:16:
[...]
Hoe kan je op die website bestellen? Of moet je het via een andere shop doen?
Edit:slecht gelezen:P
[ Voor 89% gewijzigd door zaamoot op 03-05-2010 23:49 ]
schuift het toestel hier een beetje makkelijk in en uit? Ik heb de desire ook al geprobeerd in een crumpler culchie (ook een hoesje voor de iphone) en dat past op zich wel maar hij zit vrij strak en gaat er dus moeilijk in en uit. Steekt het toestel aan de bovenkant ook een klein beetje uit het hoesje?J0YR1D3R schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:37:
Fabrix Side Stripe hoesje & HTC Desire
Toestel gaat er heel makkelijk in en uit en past er ook compleet in. Hij maakt het toestel wel ietsje dikker, maar daar is prima mee te leven. Zit ook prima in elkaar en weer eens wat anders dan een leren hoesje wat ik hiervoor om mijn Touch Diamond had zitten.
ik zou voor Vodafone kiezen die hebben een 50% aktiezaamoot schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:51:
Hey,
Ik ga binnenkort de desire halen, maar welke abonnement is tactisch om te nemen.
Vodafone bel+SMS+internet 150 of t-mobile 20 + internet?
Dan bedoel ik bijvoorbeeld de snelheid van het internet en service etc.![]()
Ik zou het waarderen als iemand hier zijn ervaring over wil delen!
Thanks!
Ik heb de Brodit houder sinds vorige week via pdaplus. Ik heb de passieve, Bevalt prima, Past uitstekend en houdt de foon goed op zn plek.Binnetie schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:40:
ik kreeg net een mailtje van Carkitstunter dat de brodithouders voor de Desire vanaf morgen op de website staan en dat ze binnen 2 weken leverbaar zijn. Goed nieuws dus, heb al jaren brodithouders en ze bevallen mij erg goed. Nooit iets mee aan de hand geweest.
Fijn dat de houder standaard draaibaar is. Altijd makkelijk igv navigatie e.d.
Voor wie er interesse in heeft:
Ik heb een nieuwe Zagg maximum coverage liggen die niet gebruikt is.
De rede dat ik hem weg doe is dat ik erg blij ben met mijn hoesje (van €2
) en deze skin dus niet meer wil gebruiken.
Ik heb een nieuwe Zagg maximum coverage liggen die niet gebruikt is.
De rede dat ik hem weg doe is dat ik erg blij ben met mijn hoesje (van €2
Heb zelf een Audi A4 avant uit 2007 met ingebouwde af fabriek carkit. Nou kan je hier van die Cullmann houders voor kopen, alleen zijn ze niet zo snel met het uitbrengen van nieuwe types. Zijn er mensen die hier al een oplossing voor hebben gevonden?
Zou al blij zijn al er bijvoorbeeld een Brodit houder opgeklikt kan worden zodat hij alleen oplaadt. De verbinding verloopt toch via bluetooth via m'n RNS-E Multimedia.
Zou al blij zijn al er bijvoorbeeld een Brodit houder opgeklikt kan worden zodat hij alleen oplaadt. De verbinding verloopt toch via bluetooth via m'n RNS-E Multimedia.
Ik heb net in de mediamarkt een hoesje gekocht van Valenta.
Een goed en stevig leren hoesje die perfect past en dat voor nog geen 15 euro!
http://javimedia.nl/shop/product.php?id_product=616
Deze is het, zit ook nog een handig 'pull system' in zodat de telefoon er zo uit is.
Deze is het, zit ook nog een handig 'pull system' in zodat de telefoon er zo uit is.
Die heb ik ook gehaald. Past precies en er zit een mooi systeem in om je telefoon uit het hoesje te halen. Ik ben er erg blij mee. :-)annebaabjan schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:03:
Ik heb net in de mediamarkt een hoesje gekocht van Valenta.
Ik heb ook deze gekocht gister. Nadat ik een kras had gevonden op mijn scherm (gaat niet meer wegSonnema1981 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:32:
[...]
Die heb ik ook gehaald. Past precies en er zit een mooi systeem in om je telefoon uit het hoesje te halen. Ik ben er erg blij mee. :-)
Ben maar even zo vrij geweest om de gegevens van je auto op Brodit.com in te vullen onder het kopje vehicle mount. Daar zie je de verschillende plekken waar je een brodit clip vast kan maken. Audi A4 Avant 2007. Op de vihicle mount moet je dan wel weer een device holder plaatsen.cue schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 15:43:
Heb zelf een Audi A4 avant uit 2007 met ingebouwde af fabriek carkit. Nou kan je hier van die Cullmann houders voor kopen, alleen zijn ze niet zo snel met het uitbrengen van nieuwe types. Zijn er mensen die hier al een oplossing voor hebben gevonden?
Ik heb deze gekocht.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...OU:NL:1123#ht_1480wt_1165
Koop die aub niet want het ding is focking crap.
Hij past wel maar het camera gat zit veel te laag.
Oortelefoon opening zit niet goed.
Jammer dat ik daar $10,- aan heb besteed ...
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...OU:NL:1123#ht_1480wt_1165
Koop die aub niet want het ding is focking crap.
Hij past wel maar het camera gat zit veel te laag.
Oortelefoon opening zit niet goed.
Jammer dat ik daar $10,- aan heb besteed ...
[ Voor 16% gewijzigd door King_Pin op 04-05-2010 22:55 ]
Een tip voor degene die nog op zoek zijn naar een autolader.
Bij de Primafoon (KPN) hebben ze een autolader met micro-usb, laadstroom 700 mA.
Wel merkloos, maar ziet er goed uit en werkt ook prima. Kosten: € 9,95.
Ik ben in Eindhoven geweest, nadat ik eerst bij de Mediamarkt had gekeken, waar ze een Adapt verkochten voor € 12,95, maar daar zat mini-usb op, en dus moest er weer een verloopje tussen.
Bij mij in de auto ging de Desire van 70% naar 82% in 15 a 20 minuten...
Bij de Primafoon (KPN) hebben ze een autolader met micro-usb, laadstroom 700 mA.
Ik ben in Eindhoven geweest, nadat ik eerst bij de Mediamarkt had gekeken, waar ze een Adapt verkochten voor € 12,95, maar daar zat mini-usb op, en dus moest er weer een verloopje tussen.
Bij mij in de auto ging de Desire van 70% naar 82% in 15 a 20 minuten...

Verwijderd
Eventueel kun je ook de Nokia DC-6 kopen. Deze is gemaakt voor Nokia's die ook al aan de Europese standaard voldoen. Geen idee hoeveel mAh deze Nokia lader output. Volgens mij was ie 13€ bij MM.
Over een jaar zal het gros van de telefoons (hopelijk) aan de standaard voldoen, dat maakt het leven voor de consument een stuk makkelijker. Je kunt gewoon even de lader van je vriendin lenen..
Over een jaar zal het gros van de telefoons (hopelijk) aan de standaard voldoen, dat maakt het leven voor de consument een stuk makkelijker. Je kunt gewoon even de lader van je vriendin lenen..
Mijn zagg invisibleshield was al een tijdje binnen, maar vandaag pas de moed gehad om hem erop te zetten... eerste indruk: Wat een pielwerk! Ik ben wel erg perfectionistisch met dit soort dingen (absoluut geen stof en het ding moet recht zitten) maar ik denk dat ik m zeker 5 a 6 keer opnieuw heb geplakt
met als resultaat dat een hoekje nu al een beetje verkreukeld is... Hij is nu aan het drogen, hopelijk gaan de laatste oneffenheden er ook uit (24h niet prutsen met m'n desire... benieuwd hoe lang ik het volhoud
)
Foto's en ervaringen volgen, gezien de foon nu even mijn enige camera is

Foto's en ervaringen volgen, gezien de foon nu even mijn enige camera is
Verwijderd
Je hoort vaak dat Zagg zo dik is. Vind jij dat ook?Foto's en ervaringen volgen, gezien de foon nu even mijn enige camera is
Voelt hij gladder of stroever aan dan de protectorloze display?
Ik kan hem niet vergelijken met andere protectors, maar ik vind hem inderdaad vrij dik. Niet storend dik, maar afgaand op de foto's hier wel... zichtbaarder..Ik hoop maar dat dan ook meer bescherming betekentVerwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:07:
[...]
Je hoort vaak dat Zagg zo dik is. Vind jij dat ook?
Voelt hij gladder of stroever aan dan de protectorloze display?
Hij is iets stroever dan de display zelf, waarschijnlijk omdat er een miniem reliëf inzit. Vooralsnog denk ik dat het in gebruik niet zoveel uitmaakt (misschien met zoomen), maar testen doe ik morgen pas
Iemand ervaring met deze shop: http://www.telefoonlader.nl/htc/desire.html ? Ik vind het wel een interessante prijs voor een autolader icm een passive holder van Brodit bijvoorbeeld. De active holder van brodit vind ik erg duur als ik heel eerlijk mag zijn, dus ik zoek naar een alternatief
We've got that ring of confidence
Verwijderd
Voor diegene die nog een case zoeken, degelijk en speciaal voor de HTC desire, kijk hier
(zijn wel prijzig €70,-)
(zijn wel prijzig €70,-)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2010 22:54 ]
Ik heb al bijna 2 jaar Zagg voor mn iPhone('s). Het grote voordeel is vooral dat er geen krassen op komen. Als je een goedkope harde screenprotector hebt en je gaat er met je sleutel overheen dan zit er en kras op je protector. Gevolg: na een paar maanden zitten er zoveel krassen op je protector dat je het scherm niet goed meer ziet. Bij de zagg is daar dus totaal geen sprake van. Vaak genoeg mensen laten schrikken door met mijn sleutels op mn iphone scherm te krassenswishy schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:25:
[...]
Ik kan hem niet vergelijken met andere protectors, maar ik vind hem inderdaad vrij dik. Niet storend dik, maar afgaand op de foto's hier wel... zichtbaarder..Ik hoop maar dat dan ook meer bescherming betekent
Hij is iets stroever dan de display zelf, waarschijnlijk omdat er een miniem reliëf inzit. Vooralsnog denk ik dat het in gebruik niet zoveel uitmaakt (misschien met zoomen), maar testen doe ik morgen pas
Die van Zagg zijn inderdaad ietsje dikker, ook is het oppervlak een beetje bobbelig. Dat zagg stroef is mag duidelijk zijn, als ik mijn iphone op zijn scherm op het tafeltje van een collegebank leg en het tafeltje zachtjes opklap dan blijft hij een tijdje hangen (tafeltje staat dan bijna verticaal), nadeel daarvan is weer dat je soms met je vingers op het scherm wat last kan hebben van de stroefheid, persoonlijk nooit aan geërgerd.
Tso, mijn 16 GB Sandisk Micro SD HC class 2 is ook binnen en inmiddels werkende. Het originele kaartje was ook een class 2 zag ik. De 32 GB en of class 6 versies waren me nog iets te duur. Besteld overigens bij Data IO en relatief vlot in huis.
Doe het dan in een vochtige badkamerMeNTaL_TO schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:13:
Iemand hier die al een goede car holder + car charger combi heeft?
Ik ben op deze twee gestuit:
http://www.telefoonlader....L699rm1vaECFdMq3god2kutAA
http://cgi.ebay.com/WINDS...es_RL&hash=item51924d0587
Iemand enig idee of deze autolader voldoende is? Dus dat de telefoon dan ook daadwerkelijk oplaadt.
Ik ben op deze twee gestuit:
http://www.telefoonlader....L699rm1vaECFdMq3god2kutAA
http://cgi.ebay.com/WINDS...es_RL&hash=item51924d0587
Iemand enig idee of deze autolader voldoende is? Dus dat de telefoon dan ook daadwerkelijk oplaadt.
op zich een prima combi lijkt me.
Ik ben zelf alleen op zoek (ook voor een vriendin van me) naar een fatsoenlijke en betaalbare houder die je in je ventilatierooster kunt klikken.
Ik ben zelf alleen op zoek (ook voor een vriendin van me) naar een fatsoenlijke en betaalbare houder die je in je ventilatierooster kunt klikken.
Moet je even zoeken op "HTC Desire Airvent" op ebay dan kom je wel wat tegen.
Heb zelf voor mijn oude telefoon ook een luchtrooster bevestiging van HR Richter, alleen voor de Desire heb ik nog geen losse houder gezien die op de HR Richter bevestiging past. Wel een fietshouder die ook voldoet aan de HR Richter mounts, dus die kan ik eventueel nemen en dan gewoon de houder lost van de bevestiging halen. (En ook op de fiets gebruiken
)
Mogelijk nadeel (
) is dat mijn houder niet draaibaar is, en altijd rechtop zit. Geen idee of breedbeeld fijner is met navigatie.
Heb zelf voor mijn oude telefoon ook een luchtrooster bevestiging van HR Richter, alleen voor de Desire heb ik nog geen losse houder gezien die op de HR Richter bevestiging past. Wel een fietshouder die ook voldoet aan de HR Richter mounts, dus die kan ik eventueel nemen en dan gewoon de houder lost van de bevestiging halen. (En ook op de fiets gebruiken
Mogelijk nadeel (
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Bedankt voor het zoekwerk. Deze had ik ook al gevonden. Ik bedoelde alleen een houder (van b.v. cullmann) die op de telefoon voorbereiding geklikt kan worden. De telefoon wordt dan meteen geladen en gekoppeld met de externe antenne van de auto. Op die manier heb je helemaal geen kabeltjes meer nodig en heb je beter ontvangst.3ssen schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:21:
[...]
Ben maar even zo vrij geweest om de gegevens van je auto op Brodit.com in te vullen onder het kopje vehicle mount. Daar zie je de verschillende plekken waar je een brodit clip vast kan maken. Audi A4 Avant 2007. Op de vihicle mount moet je dan wel weer een device holder plaatsen.
Zie foto's voor meer info:
Voorbereiding in auto:

Hier kan je dan zo'n module op klikken. Hiervan heb ik er helaas nog geen een kunnen vinden voor de Desire.

Is een leuke prijs voor een lader, maar ik kies toch liever voor een actieve houder, je schuift je telefoon er dan zo in. Nu moet je nog prutsen met de lader voor je hem in de houder schuift.Yukkie schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:08:
Iemand ervaring met deze shop: http://www.telefoonlader.nl/htc/desire.html ? Ik vind het wel een interessante prijs voor een autolader icm een passive holder van Brodit bijvoorbeeld. De active holder van brodit vind ik erg duur als ik heel eerlijk mag zijn, dus ik zoek naar een alternatief
Ik kreeg net en smsje van PDAshop dat de actieve houder van Brodit op voorraad is. Even kort prijsvergelijken tussen PDAshop of Carkitstunter.
Edit:
Wat is nu het verschil tussen de actieve houder en de actieve houder fixed ondanks het vrij grote prijsverschil: http://www.carkitstunter....brodit-houder.html#p45150
[ Voor 13% gewijzigd door Binnetie op 06-05-2010 17:53 ]
Andere aansluiting, de normale is met een sigarettenplug, de fixed met molex. PDAshop heeft overigens gratis verzending.
Edit: heb hem daar meteen maar besteld, morgen op het werk bezorgen en van het weekend meteen een houder. Ging eigenlijk uit van de 10de (stond eerst op de site) maar dit is nog een stuk beter!
Edit: heb hem daar meteen maar besteld, morgen op het werk bezorgen en van het weekend meteen een houder. Ging eigenlijk uit van de 10de (stond eerst op de site) maar dit is nog een stuk beter!
[ Voor 66% gewijzigd door J0YR1D3R op 06-05-2010 18:05 ]
Verwijderd
Ik heb ook het volgende hoesje gekocht: http://javimedia.nl/shop/product.php?id_product=616
ik heb de HTC desire zilver maar het hoesje geeft af op de achterkant er komen lichtzwarte streepjes op hebben jullie dat ook?
groetjes
ik heb de HTC desire zilver maar het hoesje geeft af op de achterkant er komen lichtzwarte streepjes op hebben jullie dat ook?
groetjes
Ah, goed om te horen, dat is nl. een van de hoofdredenen dat ik de zagg gekocht hebpposthoorn schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 01:59:
[...]
Ik heb al bijna 2 jaar Zagg voor mn iPhone('s). Het grote voordeel is vooral dat er geen krassen op komen. Als je een goedkope harde screenprotector hebt en je gaat er met je sleutel overheen dan zit er en kras op je protector. Gevolg: na een paar maanden zitten er zoveel krassen op je protector dat je het scherm niet goed meer ziet. Bij de zagg is daar dus totaal geen sprake van. Vaak genoeg mensen laten schrikken door met mijn sleutels op mn iphone scherm te krassen
Mijn 'review':
Ik heb de Zagg Invisibleshield besteld op de website van Zagg zelf, met een kortingscode voor 50%. De shield voor het scherm kwam inc. verzendkosten op $10,98. Kreeg keurig een email dat mijn bestelling verzonden was, maar geen track & trace oid. 7 werkdagen na deze email had ik het pakketje in huis.
Het pakketje bestaat uit de shield, een bakje applicatievloeistof + spons, een doekje, een kaartje om de protector aan te wrijven en een gebruiksaanwijzing.
Het aanbrengen had wat voeten in de aarde. Dit is de eerste screenprotector die ik aanbreng, maar ik vond het proces niet echt makkelijk. De shield moet erg vochtig zijn om nog kleine aanpassingen te kunnen doen als je hem erop plakt, wat ik persoonlijk nogal riskant vond bij dit soort apperatuur.
Zoals gezegd heb ik er ongeveer 5 a 6 keer over gedaan voordat de shield naar tevredenheid op mijn desire zat. De laatste twee keer heb ik de shield afgespoeld onder de kraan, omdat er hardnekkig kleine pluisjes aan kleefden. Ook met gewoon kraanwater plakt de shield behoorlijk
Het lastigste was om de kleine bubbeltjes onder de shield vandaan te krijgen. Dat ik er niet op vertrouwde dat deze vanzelf op zouden lossen is de voornaamste reden om de shield zoveel keer opnieuw te plakken.
Na 24h drogen ziet het er als volgt uit (niet de scherpste foto's, sorry):

Wat mij opvalt:
Het lijkt bij mij alsof er nog vocht onder de shield zit, waardoor er wat verkleuringen optreden, vooral bij lichte kleuren. Op foto's komt het helaas niet duidelijk over. Het zijn maar kleine plekjes, maar ik sluit niet uit dat het zo gaat irriteren dat ik het ding eraf trek. Misschien komt dit doordat ik gewoon water heb gebruikt ipv de applicatievloeistof...
De shield heeft geen invloed op de gevoeligheid van het scherm, voor zover ik kan merken. De shield is wel redelijk stroef, je merkt dat je vingers als het ware meer aan het scherm plakken. Ikzelf vind het niet storend, en was er na een kwartiertje spelen al aan gewend. Op de een of andere manier geeft het ook een veilig gevoel
Het lijkt wel alsof de shield statisch is, vooral op de randen zit een hoop stof bij mij... (zie vooral laatste foto)
Samenvattend: Ik kan nog niet echt zeggen of ik het de moeite waard vind. Als de shield inderdaad zo goed is als pposthoorn zegt, zal ik er zeker tevreden mee zijn. Ook de levenslange garantie op het ding geeft mij goede hoop, maar ik ben nog niet zover dat ik met sleutels over m'n scherm ga krassen
Verwijderd
Ik zoek eigenlijk een USB kabel zoals ze aan al die laders zitten. Voor het gemak noem ik het maar even wokkelkabel. Ik heb namelijk een Belkin USB lader in mijn auto (super dingetje!) maar daarbij wil ik graag een USB-Micro-USB wokkelkabel. Dus zoals de lader hieronder maar aan het uiteinde een standaard USB-male.

Weet iemand waar ze te koop zijn?

Verwijderd
Ik hoop dat het regenboog effect snel verdwijnt bij je. Hij zit er wel netjes op!
Waarom heb je water gebruikt en niet de meegeleverde vloeistof?
Hoe komen jullie aan die Zagg kortingscodes?
heb ik in dit topic laten weten...Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:13:
[...]
Inschrijven voor de iPad, dan krijg je een kortingscode voor een x% korting. (De korting verschilt.)
Heb ik hier eigenlijk vrienden op Tweakers?
Ik heb twee kortingscodes (25%).
Heb ik hier eigenlijk vrienden op Tweakers?
[ Voor 4% gewijzigd door Dadona op 06-05-2010 20:30 ]
Heb zelf exact dit modelletje gehaald. Zag 'm in de opruimbak liggen bij Office centre amersfoort. 9,95 ex btw. Heb geen idee of ze er nog meer hebben. Is gewoon origineel nokia maar werkt perfect.Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:11:
Ik zoek eigenlijk een USB kabel zoals ze aan al die laders zitten. Voor het gemak noem ik het maar even wokkelkabel. Ik heb namelijk een Belkin USB lader in mijn auto (super dingetje!) maar daarbij wil ik graag een USB-Micro-USB wokkelkabel. Dus zoals de lader hieronder maar aan het uiteinde een standaard USB-male.
[afbeelding]
Edit.... Excuses heb te snel gelezen... Ik heb de versie van het plaatje, dus met sigaretten plug.
[ Voor 6% gewijzigd door cue op 06-05-2010 20:39 ]
Thanks, ik hoop het ookVerwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:13:
Ik hoop dat het regenboog effect snel verdwijnt bij je. Hij zit er wel netjes op!
Ik heb water gebruikt omdat de vloeistof na de eerste 4x plakken op was

Zo, vandaag de Brodit active Holder ontvangen, en de Desire past perfect kan ik wel zeggen.
Morgenochtend de oude holder van mijn N95 even demonteren in de auto en die voor de Desire er op.
Ik ben er dan weer helemaal klaar voor.
Morgenochtend de oude holder van mijn N95 even demonteren in de auto en die voor de Desire er op.
Ik ben er dan weer helemaal klaar voor.
Van Noreve heb ik voor mijn oude Nokia N95 een leren case, zij hebben nu ook eentje voor de DesireVerwijderd schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:21:
Voor diegene die nog een case zoeken, degelijk en speciaal voor de HTC desire, kijk hier
(zijn wel prijzig €70,-)
[afbeelding]
http://www.noreve.com/bra..._HTC_Bravo_Tradition.html
Is een stuk goedkoper, EUR39.99 voor de goedkoopste versie.
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
is dat wel nodig zo'n snelle kaart? vanavond net het toestel opgehaald en ben op zoek naar een betaalbare 16GB kaart, voornamelijk voor de MP3, dat moet toch wel lukken voor ongeveer 35 euries? hier in het dorp Gouda loopt het tegen de 50 euries!rummikub87 schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 20:34:
http://www.dataio.nl/shop...id=83&Itemid=53&TreeId=20
voor de geinteresseerde.
De 16GB versie is welteverstaan 65 euri. Nog best stevig...
Verwijderd
Ik heb deze twee langs zien komen in dit topic: USB 2.0 A Male to Micro USB B Male Data Charging Cable & USB 2.0 A Male to Micro USB B Male Data Charging Cable[2].
Iemand enig idee hoe lang die zijn? Misschien kijk ik er net 4 keer overheen, maar ik zie het er niet bij staan. Ik vind de meegeleverde kabel van de Desire aan de korte kant. Een kabel die zo'n 1,5 meter lang is zou fijn zijn...
Iemand enig idee hoe lang die zijn? Misschien kijk ik er net 4 keer overheen, maar ik zie het er niet bij staan. Ik vind de meegeleverde kabel van de Desire aan de korte kant. Een kabel die zo'n 1,5 meter lang is zou fijn zijn...
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2010 22:44 ]
Dit heb ik inderdaad ook, echter heb ik de donkere versie van de Desire. Je ziet een soort spoor op de plek waar de band zit om het toestel uit het hoesje te trekken. Het is volgens mij geen beschadiging, het is een afdruk die je er af kan vegen, het heeft hetzelfde effect als een vingerafdruk. Misschien is dit wat problematischer op de zilveren versie.Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 18:12:
Ik heb ook het volgende hoesje gekocht: http://javimedia.nl/shop/product.php?id_product=616
groetjes
Verwijderd
Bij de mediamarkt hebben ze er 1 voor € 9,95 die kan je met een zuignap bevestigen maar ook eventueel in je ventilatie rooster. Denk dat ik die zelf ook ga aanschaffen®icha®d schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 15:29:
op zich een prima combi lijkt me.
Mja, dan heb je een universele. Da's ook net niks, gewoon eentje halen die qua vorm voor de desire is gemaakt zoals deze:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/...iewItem&item=190387974802
12 euro ben je klaar
Heb er ook een besteld, verwacht m over 2 weken binnen. Dat zuignap ding gaat direct de kast in, de houder past namelijk op de brodit pro-clip die al in auto zit

12 euro ben je klaar
USB 2.0 A Male to Micro USB B Male Data Charging Cable\[2] is 1m (zopas speciaal voor jou gemeten)Verwijderd schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 22:39:
Ik heb deze twee langs zien komen in dit topic: USB 2.0 A Male to Micro USB B Male Data Charging Cable & USB 2.0 A Male to Micro USB B Male Data Charging Cable\[2].
Nog een tip als je schermen als de ZAGG aanbrengt, kwam ik ergens tegen op XDA.
Je moet de batterij eruit halen om de folie aan te brengen, dit wordt althans als advies gegeven. Daar kwam iemand op een slim idem. De telefoon heeft aan de binnenkant een sensor die van kleur veranderd als deze in contact komt met water. Plak dus voor je de ZAGG aanbrengt met de vloeistof of water en deze sensor af met een stukje plakband. Op zich wel iets voor te zeggen. Als er een druppel water opvalt kun je de garantie wel vaarwel zeggen. Doe er je voordeel mee.
Je moet de batterij eruit halen om de folie aan te brengen, dit wordt althans als advies gegeven. Daar kwam iemand op een slim idem. De telefoon heeft aan de binnenkant een sensor die van kleur veranderd als deze in contact komt met water. Plak dus voor je de ZAGG aanbrengt met de vloeistof of water en deze sensor af met een stukje plakband. Op zich wel iets voor te zeggen. Als er een druppel water opvalt kun je de garantie wel vaarwel zeggen. Doe er je voordeel mee.
Ik heb deze net een paar dagen binnen, maar er zit bij mij geen draaikogel aan. Ik heb de kogel van mijn brodit losgeschroeft en aan deze vastgemaakt. Nu zit mijn Desire perfect.Sick Nick schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 23:23:
Mja, dan heb je een universele. Da's ook net niks, gewoon eentje halen die qua vorm voor de desire is gemaakt zoals deze:
[afbeelding]
12 euro ben je klaarHeb er ook een besteld, verwacht m over 2 weken binnen. Dat zuignap ding gaat direct de kast in, de houder past namelijk op de brodit pro-clip die al in auto zit
Nog een tip, pak wel wat fijn schuurpapier om de scherpe randjes van de houder weg te halen. Kost 20 seconden maar lijkt mij beter voor je phone.
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Verwijderd
Goedemorgen, en ik dank u zeerbertalizer schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:32:
[...]
USB 2.0 A Male to Micro USB B Male Data Charging Cable\[2] is 1m (zopas speciaal voor jou gemeten)
Uiteindelijk deze maar gekocht: http://cgi.ebay.com/ws/eB...TRK:MEWNX:IT#ht_500wt_956
Voor 15 euro krijg je er een verstelbare carkit + autolader bij. Voor deze prijs heb ik dat nog nergens gezien. Ik ben echter benieuwd naar de kwaliteit... Ik laat het jullie weten zodra hij binnen is!
Voor 15 euro krijg je er een verstelbare carkit + autolader bij. Voor deze prijs heb ik dat nog nergens gezien. Ik ben echter benieuwd naar de kwaliteit... Ik laat het jullie weten zodra hij binnen is!
Mijn Brodit actieve houder is ook binnen. Van het weekend maar eens inbouwen, zal dan ook wel wat foto's maken
Ziet er zoals altijd goed uit, weet tenminste zeker dat het past nu
Verwijderd
Bij de zilvere zie je hij vrij goed het is idd de band die een afdruk achter laat maar ik kan het er niet af poetsen heb het al paar keer geprobeerd maar tgaatg niet weg het is in de lak/caoting getrokken denk ik, ik was naar de winkel geweest en die zijden dat ze hier niks aan konden doen en dat ik het hoesje een keer kon uitwassen ofzo en ik kon ook htc bellen voor een nieuw achterkant en als je dan bon meestuurt krijg je die wss gratis.t0mmiiiii schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 22:46:
[...]
Dit heb ik inderdaad ook, echter heb ik de donkere versie van de Desire. Je ziet een soort spoor op de plek waar de band zit om het toestel uit het hoesje te trekken. Het is volgens mij geen beschadiging, het is een afdruk die je er af kan vegen, het heeft hetzelfde effect als een vingerafdruk. Misschien is dit wat problematischer op de zilveren versie.
Verwijderd
Ik heb hem net in een bak met warm water en zeep gelegd en het water werd helemaal zwart.. daarna uitgespoeld met water en ff in een bak met azijn en nu drogenVerwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 13:21:
[...]
Bij de zilvere zie je hij vrij goed het is idd de band die een afdruk achter laat maar ik kan het er niet af poetsen heb het al paar keer geprobeerd maar tgaatg niet weg het is in de lak/caoting getrokken denk ik, ik was naar de winkel geweest en die zijden dat ze hier niks aan konden doen en dat ik het hoesje een keer kon uitwassen ofzo en ik kon ook htc bellen voor een nieuw achterkant en als je dan bon meestuurt krijg je die wss gratis.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het al wisten en kennen, maar ik zag het hier nog niet voorbij komen.
HTC heeft nu officiële Desire screen protectors voor €10,-
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=197020
Ervaringen hiermee? Aangezien ik denk dat deze perfect zullen passen. De Brando's passen niet 100%.
EDIT: Wel hoge verzendkosten, daarbij heb je wel een Twinpack
HTC heeft nu officiële Desire screen protectors voor €10,-
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=197020
Ervaringen hiermee? Aangezien ik denk dat deze perfect zullen passen. De Brando's passen niet 100%.
EDIT: Wel hoge verzendkosten, daarbij heb je wel een Twinpack
[ Voor 8% gewijzigd door Fasterinside op 07-05-2010 18:38 . Reden: info ]
Creating my own hero.
Heb gelijk PDSplus maar even gemaild, mijn active holder moet eraan komen dan en snel ook!J0YR1D3R schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:38:
Mijn Brodit actieve houder is ook binnen. Van het weekend maar eens inbouwen, zal dan ook wel wat foto's makenZiet er zoals altijd goed uit, weet tenminste zeker dat het past nu
Die zuignapdingen zijn waardeloze rommel trouwens, trillen als een gek tijdens het rijden.
http://cgi.ebay.nl/Black-...3eff10ef9a#ht_3592wt_1264
zojuist is deze pouch aangekomen.
Heb m'n desire nog niet maar die komt maandag aan. Heb wel al even bij een vriend gekeken of de desire goed past, en het bleek dat die er goed in paste.
Het hoesje is wel vrij dun en van nep-leer maar ik had ook niet anders verwacht. Zal komende maandag even wat foto's posten.
zojuist is deze pouch aangekomen.
Heb m'n desire nog niet maar die komt maandag aan. Heb wel al even bij een vriend gekeken of de desire goed past, en het bleek dat die er goed in paste.
Het hoesje is wel vrij dun en van nep-leer maar ik had ook niet anders verwacht. Zal komende maandag even wat foto's posten.
Bedankt voor de tip, dacht ik... mijn hoesje (kostte 20 euro bij BC) is nu helemaal verneukt. Hele binnenkant heeft kale stukken waar de voering is opgelost in het water...Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:26:
[...]
Ik heb hem net in een bak met warm water en zeep gelegd en het water werd helemaal zwart.. daarna uitgespoeld met water en ff in een bak met azijn en nu drogenik raad andere mense dit ook aan mijn achterkantje is iig verneukt want ik krijg het er niet af
Aargh.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nu ik (hopelijk) binnenkort mijn Desire krijg, ben ik me af gaan vragen hoe ik mijn Desire kan beschermen.
Ik heb voorheen altijd niks gehad(geen protector, geen hoesje), maar omdat de Desire zo gevoelig is, wil ik toch maar iets hebben om mijn 2e liefde te beschermen
Nu vraag ik me af, wat is de beste mogelijkheid, een screenprotector, een (stoffen)sok of beide?
Wat zeggen de ervaren gebruikers?
Ik heb voorheen altijd niks gehad(geen protector, geen hoesje), maar omdat de Desire zo gevoelig is, wil ik toch maar iets hebben om mijn 2e liefde te beschermen
Nu vraag ik me af, wat is de beste mogelijkheid, een screenprotector, een (stoffen)sok of beide?
Een week terug anti-glare screen protectors op ebay gekocht van de user e_cell. De fit is best prima, zeker voor de prijs (3 stuks voor 3,30 euro incl bezorging. URL).
De protector werkt fijn. Scrollen enzo gaat nu soepeler en het scherm werkt vrijwel net zo direct. Ik ben alleen toch niet helemaal tevreden, want door de protector lijken er een soort van lijntjes te lopen op het scherm. Dit is vooral bij een witte achtergrond te zien. Ik zal zometeen foto's maken
De protector werkt fijn. Scrollen enzo gaat nu soepeler en het scherm werkt vrijwel net zo direct. Ik ben alleen toch niet helemaal tevreden, want door de protector lijken er een soort van lijntjes te lopen op het scherm. Dit is vooral bij een witte achtergrond te zien. Ik zal zometeen foto's maken
Ik ben benieuwd of de desire erin past. Desire heeft een knik, de nexus niet. En ik ben hiermee al onderuit gegaan met hoesjesSick Nick schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 23:23:
[afbeelding]
12 euro ben je klaarHeb er ook een besteld, verwacht m over 2 weken binnen. Dat zuignap ding gaat direct de kast in, de houder past namelijk op de brodit pro-clip die al in auto zit
De knik is zo minimaal dat ik niet denk dat het problemen gaat opleveren. Past het niet dan kan ik m altijd nog aan een collega geven die een nexus heeft meegenomen na z'n vakantie
Verwijderd
Ik vind 'm helemaal niet zo gevoelig.joris1989 schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 12:50:
Nu ik (hopelijk) binnenkort mijn Desire krijg, ben ik me af gaan vragen hoe ik mijn Desire kan beschermen.
Ik heb voorheen altijd niks gehad(geen protector, geen hoesje), maar omdat de Desire zo gevoelig is, wil ik toch maar iets hebben om mijn 2e liefde te beschermen![]()
Ding zit nu zo'n week of twee, drie onbeschermd in mijn jas- of broekzak en er is nog geen krasje te zien.
Hmm ok, bedankt voor je antwoord.
Ik denk dat ik toch maar een hoesje bestel, ik bewaar hem veel in mijn broekzak. 3Gs is hetzelfde hoesje toch?
Ik denk dat ik toch maar een hoesje bestel, ik bewaar hem veel in mijn broekzak. 3Gs is hetzelfde hoesje toch?
zijn ondertussen op ebay genoeg hoesjes te vinden voor de desire zelf;) je weet nooit zeker of een 3gs hoesje precies past.
EDIT;
kwam net trouwens een mooie dock tegen op ebay
http://cgi.ebay.com/Nexus...2eacdc5ee0#ht_3510wt_1165
jammer dat die er prijzig is....
EDIT;
[ Voor 51% gewijzigd door SquareOne op 08-05-2010 23:58 ]
Na ruim 3 weken nog niet binnen. Stukje neopreen in een envelop kan toch niet zo moeilijk zijnsphere schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 22:42:
Totdat ik iets vind naar mijn smaak bestel ik deze maar alvast, dan blijft het onderwijl heel.
[afbeelding]
Iemand anders deze ook besteld?
ik heb een andere besteld bij dezelfde verkoper. Is 24 dagen onderweg geweest...sphere schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:21:
[...]
Na ruim 3 weken nog niet binnen. Stukje neopreen in een envelop kan toch niet zo moeilijk zijn
Vraag me ook af of dat werkt, is eigenlijk gemaakt voor de Nexus (zonder knik, en aparte dock connectors).Brm-G schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:46:
zijn ondertussen op ebay genoeg hoesjes te vinden voor de desire zelf;) je weet nooit zeker of een 3gs hoesje precies past.
EDIT;
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ben benieuwd naar je ervaringen als hij eenmaal binnen is.kenkreutzer schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:28:
Uiteindelijk deze maar gekocht: http://cgi.ebay.com/ws/eB...TRK:MEWNX:IT#ht_500wt_956
1.5 week geleden ook besteld bij dezelfde verkoper, dus ik kan nog wel even wachten als ik het zo hoorsphere schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:21:
[...]
Na ruim 3 weken nog niet binnen. Stukje neopreen in een envelop kan toch niet zo moeilijk zijn
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Is de Desire wel voorbereid op het aansluiten van een externe antenne dan? Ik zie nergen mmc of iets dat er op lijkt. Denk dat je gewoon pech hebt, op het opladen na misschien. Maar goed, daarvoor heb je zo'n cullmann natuurlijk niet.cue schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 16:04:
Bedankt voor het zoekwerk. Deze had ik ook al gevonden. Ik bedoelde alleen een houder (van b.v. cullmann) die op de telefoon voorbereiding geklikt kan worden. De telefoon wordt dan meteen geladen en gekoppeld met de externe antenne van de auto. Op die manier heb je helemaal geen kabeltjes meer nodig en heb je beter ontvangst.
Ehm, ik dacht dat USB poorten niet meer dan 500mA konden leveren. Ik kan me ook voorstellen dat je er niet meer dan 500 op mag zetten? Hoeveel mA is de lader eigenlijkMark_640 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:15:
[ Voor 27% gewijzigd door sphere op 09-05-2010 12:02 ]
Same here, ook nog steeds niet binnensphere schreef op zondag 09 mei 2010 @ 00:21:
[...]

[ Voor 11% gewijzigd door N1ckk op 09-05-2010 13:54 ]
Ik heb mijn Zagg Invisibleshield er nu een dag of twee opzitten. Erg invisible is hij niet maar het stoort ook niet. Wel is het scherm een stuk plakkeriger, niet dat het stof aantrekt maar als je met je vinger er over gaat is het net alsof je over rubber gaat. (nouja niet zo erg maar om een idee te geven).
Het is alleen wel goed te doen als je niet al te hard drukt dus ik denk dat ik er wel aan kan wennen.
Ik heb hem per ongeluk heel iets uit het midden geplakt dus ik heb onderaan een klein stukje wat niet goed plakt, hopelijk komt er niet teveel stof onder maar ik ben er bang voor.
Ook had ik een klein luchtbelletje maar die is vanzelf verdwenen dus dat is wel prettig.
Applicatie was wel erg makkelijk met de bijgeleverde natte spons en kaart. Wel opletten dat het scherm goed vet- en stofvrij is maar dat is met elke screenprotector zo.
Tot nu toe ben ik er wel tevreden over. Het scherm reageert prima en het is nog net zo helder als eerst. Ik heb hem nog niet in mijn broekzak gehad dus ik ben benieuwd hoe hij omgaat met de stofjes in mijn broek.
Verder heb ik nog een PDair hoesje besteld dus als die binnenkomt zal ik er ook even over schrijven.
Ook heb ik op ebay 3 verloopstekkertjes gekocht, van mini- naar micro-USB, voor 99 dollarcent per stuk incl. verzenden. Die strooi ik dan door het huis heen zodat ik hem altijd kan aansluiten omdat ik de bijgeleverde kabel toch een keer kwijt ga raken en mini-USB kabels heb ik genoeg.
Het is alleen wel goed te doen als je niet al te hard drukt dus ik denk dat ik er wel aan kan wennen.
Ik heb hem per ongeluk heel iets uit het midden geplakt dus ik heb onderaan een klein stukje wat niet goed plakt, hopelijk komt er niet teveel stof onder maar ik ben er bang voor.
Ook had ik een klein luchtbelletje maar die is vanzelf verdwenen dus dat is wel prettig.
Applicatie was wel erg makkelijk met de bijgeleverde natte spons en kaart. Wel opletten dat het scherm goed vet- en stofvrij is maar dat is met elke screenprotector zo.
Tot nu toe ben ik er wel tevreden over. Het scherm reageert prima en het is nog net zo helder als eerst. Ik heb hem nog niet in mijn broekzak gehad dus ik ben benieuwd hoe hij omgaat met de stofjes in mijn broek.
Verder heb ik nog een PDair hoesje besteld dus als die binnenkomt zal ik er ook even over schrijven.
Ook heb ik op ebay 3 verloopstekkertjes gekocht, van mini- naar micro-USB, voor 99 dollarcent per stuk incl. verzenden. Die strooi ik dan door het huis heen zodat ik hem altijd kan aansluiten omdat ik de bijgeleverde kabel toch een keer kwijt ga raken en mini-USB kabels heb ik genoeg.
sphere schreef op zondag 09 mei 2010 @ 11:54:
Ehm, ik dacht dat USB poorten niet meer dan 500mA konden leveren. Ik kan me ook voorstellen dat je er niet meer dan 500 op mag zetten? Hoeveel mA is de lader eigenlijk
Mark_640 schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 14:15:
Het is ook geen lader via USB, maar een autolader. Je originele 220V lader levert 1A.
Beetje vaag waarom de adverteerder ook de Desire neer zet, terwijl het alleen voor de Nexus One is gemaakt.Brm-G schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:46:
[..]
De Desire en Nexus One mogen wel dezelfde hardware en vorm hebben, toch heeft de Desire geen gouden contact puntjes (dit is om de Nexus One op te laden).
zie: http://www.google.com/pho...-nexusone_tech_specs.html
@Mark_640: Ik bedoelde de HTC lader
Had ik er in mijn hoofd bijgetypt
En verder zijn alle laders voor de Desire via USB.
[ Voor 32% gewijzigd door sphere op 09-05-2010 17:03 ]
Sinds gisteren binnen uit HK. Twee stuks incl screen protectors en kleine doekjes. Voor 3 euro, niet slecht. Als iemand de tweede wilt hebben, stuur ik gratis op.

en werkt het?swishy schreef op donderdag 15 april 2010 @ 16:01:
Ik bestel binnenkort een desire, en ben nu op zoek naar een headset met bediening voor muziek, liefst een waar je je eigen oortjes op kan aansluiten. Ik zag deze op DealExtreme, een 'originele' nokia:
[afbeelding]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24661
iemand enig idee of dit gaat werken op een desire? Anders bestel ik hem om te proberen, voor $6 wil ik dat risico nog wel lopen
Heb zojuist ook de invisibleSHIELD erop gezet. Installatie viel mee, en ik heb dan ook geen belletjes. Ik heb wel last van verkleuringen (wellicht iets te veel vloeistof gebruikt?) maar ik hoop dat die nog weg gaan. Ik heb ook precies als jij onderaan een klein stukje dat niet goed plakt omdat ik de screen protector iets onder het midden heb geinstalleerd. Ik kwam daar pas achter toen ik alle belletjes weggewerkt had en 'durfde' het toen niet meer aan om dat ding los te trekken omdat hij niet herbruikbaar is en ik dus niet weet of ie al te lang op m'n Desire had gezeten ...mace schreef op zondag 09 mei 2010 @ 14:05:
Ik heb mijn Zagg Invisibleshield er nu een dag of twee opzitten. Erg invisible is hij niet maar het stoort ook niet. Wel is het scherm een stuk plakkeriger, niet dat het stof aantrekt maar als je met je vinger er over gaat is het net alsof je over rubber gaat. (nouja niet zo erg maar om een idee te geven).
ingen vill veta var du köpt din tröja
jammer verder zoeken dus, ik wil in ieder geval mijn eigen in ears erop aan sluiten, want die erbij zitten zijn waardeloos.Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 17:20:
[...]
heb hier ook zo'n nokia geval liggen en werkt niet
Volgens mij heb ik dat bericht niet eens ontvangen...Nickalicious schreef op zondag 09 mei 2010 @ 13:52:
Same here, ook nog steeds niet binnen(besteld op 27 april en kreeg op de 28e een melding dat die verzonden was..)
Iemand al ervaring met de HTC PO S250..? http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=199436
Op HTC staat een leverdatum van 27/06, terwijl een ebay verkoper sneller zegt te kunnen leveren..
Ziet er wel strak uit, incl pull-tab..
Zal de ebay-verkoper wel even mailen mbt. leverdatum..!
Op HTC staat een leverdatum van 27/06, terwijl een ebay verkoper sneller zegt te kunnen leveren..
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Verwijderd
Sorry hoor, maar dat wil je toch niet om je telefoon hebben man.wolver1ne schreef op zondag 09 mei 2010 @ 17:03:
Sinds gisteren binnen uit HK. Twee stuks incl screen protectors en kleine doekjes. Voor 3 euro, niet slecht. Als iemand de tweede wilt hebben, stuur ik gratis op.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het een mooie case. Ben erg benieuwd hoe hij er uit ziet in het echt.SmithNL schreef op zondag 09 mei 2010 @ 20:09:
Iemand al ervaring met de HTC PO S250..? http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=199436
Van die andere site
Dus eerst moet je 51 dagen wachten, en daarna wordt "u" geleverd. Aan wie danAls u dit product vandaag voor 16h00 CET uur bestelt, kunt u met 51 dagen geleverd worden. Vul je email adres in voor voorraad