Inderdaad even goed door drukken. Mijn, zo-goed-als-versleten, ipod oordopjes werken ook gewoon.wontcachme schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:56:
[...]
druk je ze er ver genoeg in? Mijn goedkope Sony oortjes werken gewoon. Maar ik merkte wel dat je een beetje hard moet drukken voor het laatste stukje
Heeft iemand al een goed werkende (niet al te dure) dockingstation voor de desire getest? Ik weet dat een paar man ondertussen een dockingstation besteld hebben, maar ik weet nog niet wat hun ervaringen hiermee zijn. Kan iemand me hiermee helpen, ik vind zon station een stuk makkelijker dan iedere keer die kabel opnieuw aan te moeten sluiten.
Zit er standaard geen hoesje bij, begrijp ik? Ik zoek in dat geval een goedkoop, simpel hoesje, welke zouden jullie aanraden? Hoeft geen fancy leren ding te zijn.
Standaard zit er geen hoesje bij nee. Ik heb deze al diverse keren voorbij zien komen in dit topic:
http://cgi.ebay.nl/OEM-Fl...uches?hash=item2559e38d0c
Zal vanavond wat pics posten van mijn aanwinst
http://cgi.ebay.nl/OEM-Fl...uches?hash=item2559e38d0c
Zal vanavond wat pics posten van mijn aanwinst
Die ziet er eigenlijk best goed uit voor zijn prijs.
Gelijk maar 1 besteld, daarna zie ik nog wel of ik ooit wat beters koop
Gelijk maar 1 besteld, daarna zie ik nog wel of ik ooit wat beters koop
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Anoniem: 338112
Dit soort berichten voegen niets toe.
[ Voor 66% gewijzigd door RoD op 27-04-2010 12:00 ]
ik zie het nergens staan...je kan 'm natuurlijk alle kanten opdraaien, maar als je 'm horizontaal hebt, wordt ie toch niet tegengehouden en kan ie eruit schuiven?BastiaanN schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:06:
[...]
Die kan je gewoon horizontaal zetten hoorDat staat er netjes bij vermeld. Er zit een draai/kantel mechanisme in de houder.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Zie enkele van mijn posts in dit topic. Ben nu redelijk happy met een HTC variant icm eigen doppen. Mis alleen nog wat remote knoppen erop, maar die zijn er volgens mij ook nietDujardinn schreef op maandag 26 april 2010 @ 11:51:
Het valt mij op dat mijn Desire alleen compatibel is mijn z'n eigen headset (3.5mm).
Mijn nokia headset (3.5mm), mijn sony inear headset en mijn philips inear headset werken alle 3 niet:(.
Net naar HTC gebeld en ze kunnen mij alleen garanderen dat HTC merk headsets altijd werken op de desire. Andere headsets zullen dus 1st uitgeprobeerd moeten worden.
Ik ben nogal gewend aan een goeie headset en het liefst inear want voor mij hoeft niet heel de omgeving te kunnen horen wat ik aan het luisteren ben.
Heeft er al iemand een goeie inear headset + afstandbediening (volgend nummer en handsfree bellen) gevonden die ook daadwerkelijk werkt tegen een normaal budget (35 euro ong) ?

Voor letterlijk een paar euro meer heb je een originele prima werkende HTC versie bij GSMweb, zie een paar posts van mij hierboven.prein2 schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:15:
op 1dfayfly wordt op dit moment een soort voorloopstukje aangeboden voor je eigen headset. daar zit dan een microfoon in.
zou het werken op de desire?
http://www.1dayfly.nl
Hmz, daar gaat m'n lader
Kunnen ze van ebay nu wel lekker misbruik maken"EUROPEAN POSTAL MAIL DELAY DUE TO VOLCANIC ASH"
Owing to the huge Iceland volcanic ash over European sky, many European countries
(including UK Royal Mail) have announced that the closure of Europe airspace
since 2010-4-15 is affecting the transportation of mails by air. This is
impacting UK and other European mails which travel by international mail
entering or the UK and other European airports. As a result of this, european
buyers should expect some delays in the delivery of your parcels.
We are still monitoring the situation and waiting for updated news. Please
email us once you have any questions about your eBay purchase.
we will ship out the above item/items to you on Tue, 27 Apr, 2010 from Hong
Kong using international airmail via Hong Kong Post Office to: (unless we
get your special instruction)
[ Voor 26% gewijzigd door jules op 27-04-2010 09:11 ]
Had zelf deze besteldPolluxDKB schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:31:
Zit er standaard geen hoesje bij, begrijp ik? Ik zoek in dat geval een goedkoop, simpel hoesje, welke zouden jullie aanraden? Hoeft geen fancy leren ding te zijn.
http://cgi.ebay.co.uk/Twi...kid%3D8943152391748347758
Gistern ontvangen na 2,5 week. Zien er prima uit en pas perfect voor de desire.
Was totaal 2,75 euro kwijt incl verzending. Dat ze er dan evengoed nog iets aan verdienen.
Ja met de Adapt screenprotector die via smartphoneshop.nl te krijgen is. Past perfect en je merkt niet eens meer dat hij er op zit (je moet echt goed kijken om de randjes te zien). Heeft totaal geen effect op werking van touchscreen en multitouch.Pixelz schreef op woensdag 14 april 2010 @ 11:11:
Iemand trouwens ervaringen met screenprotectors voor de Desire (invisible shield bijvoorbeeld)?
(wel goed dat ik het duo pack had besteld, eerste keer aanbrengen verknald en zat daarna direct vol stofjes die er niet meer af te krijgen waren (eigen fout

En die "privacy" onzin dan, dat de kijkhoek verkleind wordt? Lijkt me niet echt fijn.robvanwalbeek schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:43:
[...]
Ja met de Adapt screenprotector die via smartphoneshop.nl te krijgen is. Past perfect en je merkt niet eens meer dat hij er op zit (je moet echt goed kijken om de randjes te zien). Heeft totaal geen effect op werking van touchscreen en multitouch.
(wel goed dat ik het duo pack had besteld, eerste keer aanbrengen verknald en zat daarna direct vol stofjes die er niet meer af te krijgen waren (eigen fout). Tweede protector moest dus direct aangesproken worden.. maar is nu wel perfect).
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 93986
Man man, wat een drama om een screenprotector en hoesje van 10 euro. Koop gewoon een aantal van die dingen, probeer wat je fijn vind werken en zet wat je over hebt weer te koop of geef het weg.
80% van dit topic gaat over dit soort zut. Gebruik de zoekfunctie want je bent niet de eerste die zoiets gevraagd heeft. En dan bedoel ik niet Phusebox maar de mensen die vragen "wat voor protector kan ik gebruiken" geleuter.
80% van dit topic gaat over dit soort zut. Gebruik de zoekfunctie want je bent niet de eerste die zoiets gevraagd heeft. En dan bedoel ik niet Phusebox maar de mensen die vragen "wat voor protector kan ik gebruiken" geleuter.
Zou je er eens een foto van kunnen maken?MikeOO schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:50:
[...]
Had zelf deze besteld
http://cgi.ebay.co.uk/Twi...kid%3D8943152391748347758
Gistern ontvangen na 2,5 week. Zien er prima uit en pas perfect voor de desire.
Was totaal 2,75 euro kwijt incl verzending. Dat ze er dan evengoed nog iets aan verdienen.
Mensen die er hier aan denken een invisible shield aan te schaffen...
Op XDA loopt een thread, er heeft ook iemand foto's gepost (je hebt een xda account nodig om deze te kunnen zien). Ik vind dat het er maar rommelig uitziet (o.a. stof aan de randen). Touchscreen zou ook iets minder gemakkelijk te bedienen zijn (protector heeft geen invloed op de gevoeligheid maar het scherm wordt minder glad waardoor zoomen minder gemakkelijk gaat).
Ik heb een brando ultraclear besteld bij screenprotector.nl en wacht nu a een paar weken op deze van ebay (ondertussen doe ik het maar met een zelf gemaakt hoesje in fleece).
Op XDA loopt een thread, er heeft ook iemand foto's gepost (je hebt een xda account nodig om deze te kunnen zien). Ik vind dat het er maar rommelig uitziet (o.a. stof aan de randen). Touchscreen zou ook iets minder gemakkelijk te bedienen zijn (protector heeft geen invloed op de gevoeligheid maar het scherm wordt minder glad waardoor zoomen minder gemakkelijk gaat).
Ik heb een brando ultraclear besteld bij screenprotector.nl en wacht nu a een paar weken op deze van ebay (ondertussen doe ik het maar met een zelf gemaakt hoesje in fleece).
Bij deze. Komt niet helemaal goed uit op de foto. Hoesje is gewoon zwart van kleur en er staat als tekst HTC op.

@bertalizer
Ik heb dus dezelfde besteld en duurde bij mij ook even voor ze binnen waren. Heb op 8-4 besteld en kreeg ze gistern binnen.
[ Voor 16% gewijzigd door MikeOO op 27-04-2010 13:29 ]
@MikeOO
Ik heb op 03/04 besteld
Is binnenkant van zacht materiaal? Zacht materiaal maakt het scherm een beetje proper bij het instoppen en uithalen.
Ik heb op 03/04 besteld
Is binnenkant van zacht materiaal? Zacht materiaal maakt het scherm een beetje proper bij het instoppen en uithalen.
Heeft er iemand inmiddels al een docking station gekocht die goed bevalt? Of weet iemand waar je er een binnen NL kan bestellen?
[ Tesla MIG MYP ]
Ik heb een Zagg invisible shield besteld net, ik zag tijdens het bestellen dat je een couponcode kon invullen. 5sec googelen was genoeg om een werkende te vinden, toen ging er $3 vanaf.
[ Voor 4% gewijzigd door mace op 27-04-2010 14:29 ]
Als je inschrijft op de nieuwsbrief via de ipad wedstrijd krijg je automatisch een random coupon code toegestuurd van 25, 30, 40 of 50% korting.mace schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:28:
Ik heb een Zagg invisible shield besteld net, ik zag tijdens het bestellen dat je een couponcode kon invullen. 5sec googelen was genoeg om een werkende te vinden, toen ging er $3 vanaf.
Hier zijn er 2 (slechts 1 maal geldig dus snel wezen)
40% is66njzd
30% isj6nwn6
heeft iemand dit hoesje toevallig?

link
Lijkt me een vrij stevig ding, kan iemand dat bevestigen toevallig?
Ik hoop mijn Desire volgende week een keer te krijgen maar er blijkt helemaal geen hoesje bij te zitten.
Collega kreeg bij zijn HD2 wel een hoesje van HTC.

link
Ik hoop mijn Desire volgende week een keer te krijgen maar er blijkt helemaal geen hoesje bij te zitten.
Binnenkant is gelijk aan de buitenkant. Is enkele stof zeg maar. Maar is wel zacht.bertalizer schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 14:09:
@MikeOO
Ik heb op 03/04 besteld![]()
Ik zou hem even via ebay een mail sturen. Het kan tot 30 dagen duren zeggen ze maar beter even melden. Door de vulkaan in ijsland is alles wel vertraagd maar je hebt hem eerdere besteld dus dan zou je zeggen dat hij er toch ook eerder moet zijn.
Mocht het helemaal niet lukken stuur mij dan maar een mail en dan mag je mijn extra hoes wel overnemen.
een vriend van me heeft dat hoesje;) past perfect. Heb net de desire besteld, ben nu ook aant kijken voor accessoires.coob schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:52:
[afbeelding]
link
Nou zonet proberen de screenprotector van Zagg geprobeerd aan te brengen. Zag er gewoon niet uit, geen bubbels maar lelijke afdrukken. Uiteindelijk maar weer erafgegooid en een goedkoop pouche via ebay gekocht...
Ik zag toevallig in deze video bovenstaand hoesje. Je kan zien dat de zijkant onderaan open is (niet doorgestikt).coob schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:52:
[afbeelding]
link
@MikeOO
Bedankt. Ik contacteer de verkoper en wacht ondertussen af.
ik heb deze vanmiddag binnen gekregen, leuk spul voor het geld.bertalizer schreef op zondag 11 april 2010 @ 14:50:
Even herhalen wat ik al in het Desire topic had vermeld...
Voor de mensen die nog veel mini usb kabels hebben rondslingeren. Ebay heeft deze adapterstekkertjes al vanaf $0.99 inclusief verzending (eventjes rangschikken op "Price + shipping: lowest first).
[afbeelding]
zitten goed in elkaar, connectoren klemmen goed.
echter 'ziet' de pc de telefoon niet, de telefoon laad overigens wel op.
bij mij persoonlijk maakt dat niet uit want de mijne synct via Gmail, maar bestanden e.d. kopieren kan dus niet via dit verloopje.
ik heb net even goed naar zo'n verloopje gekeken, en vind dat toch gek dat ie niet synct omdat wel alle koperen connectiestripjes er wel in lijken te zitten.
ik ga er dan ook vanuit dat er iets in het binnenwerk niet goed zit aangesloten.
Deze heb ik (vrind van Brm-G) ja, gekocht via ebay.coob schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:52:
[afbeelding]
link
Ben er te spreken over, het past en ziet er naar mij mening goed uit.
Kwaliteit is redelijk, niet hoog, maar kan je ook niet verwachten voor deze prijs.
Het is wat zachter leer, niet hard; je kan hem dus buigen.
Heb hem nu 2 weken in bezit, en is nog steeds goed, boven in is het leer wel aan 't kartelen.
foto:

Meer foto's (5): Klik Picasa
[ Voor 8% gewijzigd door RendyHD op 27-04-2010 19:54 ]
Ik ondervind nog steeds problemen met me headset.
Het valt me wel op dat sommige headsets/oordopjes wel werken en sommige 3.5mm niet.
Zijn er mensen die hier goeie suggesties hebben voor inear headsets (beetje fatsoenlijke kwaliteit) en liefst een afstandbediening erbij voor volume en volgend nummer.
Anders zal ik toch een x de fysieke winkel in moeten duiken want na 2 uur de bijgeleverde oordopjes gebruikt te hebben voel ik me muzikaal verkracht, wat een bras zeg.
Het valt me wel op dat sommige headsets/oordopjes wel werken en sommige 3.5mm niet.
Zijn er mensen die hier goeie suggesties hebben voor inear headsets (beetje fatsoenlijke kwaliteit) en liefst een afstandbediening erbij voor volume en volgend nummer.
Anders zal ik toch een x de fysieke winkel in moeten duiken want na 2 uur de bijgeleverde oordopjes gebruikt te hebben voel ik me muzikaal verkracht, wat een bras zeg.
@Blck.
Ah, kijk!
Tnx voor de foto's. is het wel echt leer dan?
En hoe lang duurde het voor je hem thuis had?
Mocht ie snel slijten dan koop ik na een paar maanden wel weer wat anders toch?
Ah, kijk!
Of het echt leer is, tjsah ben ik niet zo goed in.. kzal Brm-G us vragen,coob schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:14:
@Blck.
Ah, kijk!
Het zier er echt uit, en de binnekant is zacht.
En buiten dat kleine kartelen houdt het zich heel goed, geen andere defecte? te bekennen, vind het een fijn hoesje en ook nog eens mooi. En ja, die 4€ euro doen het hem zich ook niet als hij na een paar maanden kapot zou gaan, toch? klik
Levertijd was zo'n weekje of 2, van 3 april tot 14 als ik me niet vergis. Mijne kwam ook uit de UK.
ik heb deze besteld^^
http://cgi.ebay.nl/Black-...3eff10ef9a#ht_3592wt_1264
ach voor 4 euro zullen we zien of het allemaal goed aankomt en of het wat is
http://cgi.ebay.nl/Black-...3eff10ef9a#ht_3592wt_1264
ach voor 4 euro zullen we zien of het allemaal goed aankomt en of het wat is
Ik heb weer niet goed gezocht zie ik, ik heb teveel betaald.Blck schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:22:
[...]
Of het echt leer is, tjsah ben ik niet zo goed in.. kzal Brm-G us vragen,
Het zier er echt uit, en de binnekant is zacht.
En buiten dat kleine kartelen houdt het zich heel goed, geen andere defecte? te bekennen, vind het een fijn hoesje en ook nog eens mooi. En ja, die 4€ euro doen het hem zich ook niet als hij na een paar maanden kapot zou gaan, toch? klik
Levertijd was zo'n weekje of 2, van 3 april tot 14 als ik me niet vergis. Mijne kwam ook uit de UK.
Klik
waar jij bestelt hebt ziet die er wel beter uit dan op die andere foto haha
Volgende week komen ze mijn desire dan eindelijk brengen.
Ik wil er gelijk een 16gb kaart instoppen.
Vanuit de pricewatch kwam ik op :
pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2
uit.
Ik zag ook dat er class 6 kaartjes waren, zit hier groot verschil tussen, en werkt bovenstaand kaartje gewoon icm de desire?
uit.
Ik zag ook dat er class 6 kaartjes waren, zit hier groot verschil tussen, en werkt bovenstaand kaartje gewoon icm de desire?
Cons:::BB4E
Damn hoezo verknal je de desire met die invisible shieldbertalizer schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:06:
Class 6 is sneller (Of 2 langzamershameblaster schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:39:
Volgende week komen ze mijn desire dan eindelijk brengen.
uit.
Ga je het merken? Ligt eraan waarvoor je je SD kaart gaat gebruiken. Nu er naar alle waarschijnlijkheid morgen root access mogelijk is, kan je straks met apps2sd de applicaties op je SD kaart installeren. En daarvoor raden ze toch wel minimaal een class 6 aan ivm de snelheid.
Voor normaal gebruik (Bijv MP3 opslaan, navigatie kaarten, foto's maken) zal het volgens mij niet veel uitmaken.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
pricewatch: Transcend SDHC 16GB Class 6Nakebod schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:55:
[...]
Class 6 is sneller (Of 2 langzamer)
Ga je het merken? Ligt eraan waarvoor je je SD kaart gaat gebruiken. Nu er naar alle waarschijnlijkheid morgen root access mogelijk is, kan je straks met apps2sd de applicaties op je SD kaart installeren. En daarvoor raden ze toch wel minimaal een class 6 aan ivm de snelheid.
Voor normaal gebruik (Bijv MP3 opslaan, navigatie kaarten, foto's maken) zal het volgens mij niet veel uitmaken.
Die komt dan beter in de buurt voor vrijwel hetzelfde bedrag
Las zo iets ja over root acces, maar is in gaan verdiepen wat dat nou precies is. Nog nooit van gehoord
[ Voor 6% gewijzigd door shameblaster op 27-04-2010 22:04 ]
Ik vond hem er wel 8€ waard uit zien, haha.Brm-G schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 20:38:
waar jij bestelt hebt ziet die er wel beter uit dan op die andere foto haha
Mischien betere kwaliteit? Zal wel niet.
Ach ja, die 4 euro extra. In de winkel heb je volgens mij onder de 10€ helemaal niets.
Dat is een normale SDshameblaster schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:56:
[...]
pricewatch: Transcend SDHC 16GB Class 6
Las zo iets ja over root acces, maar is in gaan verdiepen wat dat nou precies is. Nog nooit van gehoord
Dat is SD en niet MicroSDshameblaster schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:56:
[...]
pricewatch: Transcend SDHC 16GB Class 6
knip, laat maar
[ Voor 92% gewijzigd door Cache op 27-04-2010 23:47 ]
Haha ja zie het nu idd.Negaiido schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:35:
[...]
Dat is een normale SDje hebt je waarschijnlijk vergist.
Vind de micro sd 6x, nog best prijzig. Ik ga gewoon voor een classe II kaartje dan.
Ik heb via een bepaalde pricewatch van een andere website de volgende gevonden. Ik weet niet of Peak een goed merk is maar het is wel een class 6 microSD.shameblaster schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:47:
[...]
Haha ja zie het nu idd.
Vind de micro sd 6x, nog best prijzig. Ik ga gewoon voor een classe II kaartje dan.
http://www.cool-prices.nl...-sdhc-card-class-6-618666
edit:
of deze class 10
http://www.salland.eu/product/535284?ref=9
[ Voor 6% gewijzigd door Negaiido op 27-04-2010 23:51 ]
Kan me niet voorstellen dat deze Invisable Shield een aanwinst is voor je Desire.bertalizer schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 13:06:
Ah, vandaar dat ie bij mij begint te miepen dat het geheugen vol raakt. Heb al te veel apps geïnstalleerd dus voor het interne geheugen.Nakebod schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 21:55:
[...]
Class 6 is sneller (Of 2 langzamer)

Hoeveel apps heb je er dan op geïnstalleerd?jules schreef op woensdag 28 april 2010 @ 08:14:
Ah, vandaar dat ie bij mij begint te miepen dat het geheugen vol raakt. Heb al te veel apps geïnstalleerd dus voor het interne geheugen.
Deze Adapt luxe desktop cradle is in de aanbieding voor €25 excl. verzendkosten.
http://www.weekopweek.nl/
Heb ze niet stuk voor stuk geteld, maar ik gok een 20-30 ofzo? Zag wel dat Navigon een fikse aanslag is met z'n 20MB. Moet er maar weer eens stevig in snoeienDjemme schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:52:
[...]
Hoeveel apps heb je er dan op geïnstalleerd?
ow, daar zou ik me echt aan gaan ergeren, een los snoertje is imo not done op een cradle, zeker als die als 'luxe' wordt bestempeld.Faris schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:57:
Deze Adapt luxe desktop cradle is in de aanbieding voor €25 excl. verzendkosten.
Ik deel ook die mening, an sich mooi ding, maar het snoertje verpest het hem. Dan had je hem net zo goed met een snoertje kunnen aansluiten. Waar die cradle voor dient is dan weer een raadsel...shameete schreef op woensdag 28 april 2010 @ 13:25:
[...]
ow, daar zou ik me echt aan gaan ergeren, een los snoertje is imo not done op een cradle, zeker als die als 'luxe' wordt bestempeld.
Ik zie net dat m'n kaartje ook zo vol is als ik weet niet watjules schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:10:
[...]
Heb ze niet stuk voor stuk geteld, maar ik gok een 20-30 ofzo? Zag wel dat Navigon een fikse aanslag is met z'n 20MB. Moet er maar weer eens stevig in snoeien

zijn hier mensen die bovenstaand kabeltje ontvangen hebben die ook problemen ondervinden?LB06 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 02:22:
[...]
http://cgi.ebay.nl/USB-2-...?hash=item3a59c19c39#shId
Deze heb ik besteld. Er staat dat de eerste 300 klanten hem voor 1,69GBP per stuk krijgen, maar dat de prijs daarna 2,99GBP wordt. Er zijn 297 orders gedaan momenteel, dus ik ben net op tijd.
Maar volgens mij zijn die dingen overal te krijgen. Wilde ook nog op DX kijken, maar de search was kaputt en ik had geen zin om lang op een shipment vanuit HK te wachten.
Toen ik de kabel voor het eerst en mijn PC stak (zonder de telefoon aangekoppeld) kreeg ik de melding "unknown device connected". Ik heb nog nooit meegemaakt dat een stomme kabel wordt herkend als een device (Windows 7 64bit in mijn geval). Als ik de telefoon aankoppel (enkel getest als storage) werkt het eventjes tot windows de geluidjes begint te maken van het aankoppelden en afkoppelen van devices. Het lijkt een slecht contact, raar. De verkoper maar effe mailen.
EDIT: 2 uur na mijn mailtje al bericht terug dat een nieuwe kabel vandaag nog wordt opgestuurd! Top!
[ Voor 3% gewijzigd door bertalizer op 28-04-2010 19:08 ]
Er staat dat het een micro sd kaartlezer heeft, daar heb je niet veel aan omdat tegenwoordig micro sdhc de standaard is (zie ook de micro sdhc kaart die is meegeleverd met je desire)....Faris schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:57:
Je kunt je micro-sd kaartje in een sd-kaart adapter stoppen. Dan werkt het wel.Qli-max schreef op woensdag 28 april 2010 @ 18:42:
[...]
Er staat dat het een micro sd kaartlezer heeft, daar heb je niet veel aan omdat tegenwoordig micro sdhc de standaard is (zie ook de micro sdhc kaart die is meegeleverd met je desire)....
Beetje huiverig voor magnetische velden...? misschien onterecht..?Faris schreef op woensdag 28 april 2010 @ 11:57:
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Heb bij bovenstaande aanbieding 3 kabeltjes besteld, gisteren stond de postbode voor een dichte deur, vandaag opgehaald. Om te laden doen ze het prima, en op de Mac (Snow Leopard) doen ze het om bestanden te kopiëren ook prima.bertalizer schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:53:
[...]
zijn hier mensen die bovenstaand kabeltje ontvangen hebben die ook problemen ondervinden?
Toen ik de kabel voor het eerst en mijn PC stak (zonder de telefoon aangekoppeld) kreeg ik de melding "unknown device connected". Ik heb nog nooit meegemaakt dat een stomme kabel wordt herkend als een device (Windows 7 64bit in mijn geval). Als ik de telefoon aankoppel (enkel getest als storage) werkt het eventjes tot windows de geluidjes begint te maken van het aankoppelden en afkoppelen van devices. Het lijkt een slecht contact, raar. De verkoper maar effe mailen.
EDIT: 2 uur na mijn mailtje al bericht terug dat een nieuwe kabel vandaag nog wordt opgestuurd! Top!
Kan iemand mij het nut van de cradles en docks uitleggen?
Dit hoesje besteld, aangezien ik graag zo'n neoprene nexus one hoesje wilde hebben. Betwijfel of het "echt" is, maar we zullen het over ongeveer een maand zien, wanneer hij hopelijk op de deurmat ligt (bedankt ijsland). Voor 4 euro wilde ik het er wel op wagen.
http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
http://cgi.ebay.com/ws/eB...&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Deze kwam ik ook tegen een Cradle for HTC Desire voor €17, prijs valt erg mee.
http://www.expansys.nl/d.aspx?i=199195
http://www.expansys.nl/d.aspx?i=199195
Heeft iemand de flip-case van pdair al binnen? En hoe bevalt ie?
Jullie hebben meer geluk dan ikjules schreef op woensdag 28 april 2010 @ 22:05:
[...]
Heb bij bovenstaande aanbieding 3 kabeltjes besteld, gisteren stond de postbode voor een dichte deur, vandaag opgehaald. Om te laden doen ze het prima, en op de Mac (Snow Leopard) doen ze het om bestanden te kopiëren ook prima.
tot m'n grote verbazing dat er roest op zat. Heb direct een mailtje gestuurd, maar na 2/3 dagen nog steeds geen
reactie.
Heb deze inmiddels in gebruik: http://www.mobilefun.co.u...c-desire-black-p24206.htm

Bevalt echt super. Gaat er makkelijk in en uit en mobiel blijft lekker dun. hierbij is meteen het "probleem" verholpen dat de camera een stukje uit steekt. Staat alleen klein plaatje "nexus one" achterop. Alle uitgesneden gaten kloppen echter wel gewoon voor de desire.
Heb deze nog besteld voor op het nachtkastje
Ideale wekker
. Ben benieuwd. http://www.mobilefun.co.u...harging-cradle-p24203.htm

Tot nu toe met mobilefun geen enkel probleem gehad met afhandeling en betaling.

Bevalt echt super. Gaat er makkelijk in en uit en mobiel blijft lekker dun. hierbij is meteen het "probleem" verholpen dat de camera een stukje uit steekt. Staat alleen klein plaatje "nexus one" achterop. Alle uitgesneden gaten kloppen echter wel gewoon voor de desire.
Heb deze nog besteld voor op het nachtkastje

[ Voor 30% gewijzigd door cue op 29-04-2010 10:17 ]
Moet je lang wachten op de levering?cue schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:09:
Heb deze inmiddels in gebruik: http://www.mobilefun.co.u...c-desire-black-p24206.htm
[afbeelding]
Heb deze nog besteld voor op het nachtkastjeIdeale wekker
[afbeelding]
Die FlexiShield Skin is mooi.
Ik had een screenprotector van InvisibleSHIELD van zagg.com besteld.
Nou ben ik sowieso al geen held met het aanbrengen van screenprotectors, maar als ze ook niet de juiste afmetingen hebben dan ben ik het al snel zat. Zo ook met dit ding. Veel mensen zijn er enthousiast over. Maar ik kreeg hem er niet goed op. Tevens was hij ook wat kleiner (in de breedte) dan het scherm zelf. Ook niet echt handig aanbrengen. Meteen maar weg geflikkerd.
Nu nog in dubio wat ik zal doen, andere screenprotector proberen of gewoon een hoesje kopen. Al heb ik ook al wel gelezen dat er mensen zijn die een hoesje hebben maar ondanks dat toch krassen hebben.
Nou ben ik sowieso al geen held met het aanbrengen van screenprotectors, maar als ze ook niet de juiste afmetingen hebben dan ben ik het al snel zat. Zo ook met dit ding. Veel mensen zijn er enthousiast over. Maar ik kreeg hem er niet goed op. Tevens was hij ook wat kleiner (in de breedte) dan het scherm zelf. Ook niet echt handig aanbrengen. Meteen maar weg geflikkerd.
Nu nog in dubio wat ik zal doen, andere screenprotector proberen of gewoon een hoesje kopen. Al heb ik ook al wel gelezen dat er mensen zijn die een hoesje hebben maar ondanks dat toch krassen hebben.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Indien voorradig niet. Voordeel is ook dat het door de brievenbus kan. Ik had het met 3 dagen in huis.Faris schreef op donderdag 29 april 2010 @ 11:24:
[...]
Moet je lang wachten op de levering?
Die FlexiShield Skin is mooi.
Anoniem: 118189

eerste keer dat ik een screenprotector op me tel wil, maar eeuh hoort die niet preciezer te passen???
het is de ultra clear van brando
In plaats van wegflikkeren kun je hem beter terugsturen, krijg je tenminste je geld nog terug.l3art schreef op donderdag 29 april 2010 @ 13:33:
Ik had een screenprotector van InvisibleSHIELD van zagg.com besteld.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Denk eens na?gebruikershaes schreef op donderdag 29 april 2010 @ 00:57:
Kan iemand mij het nut van de cradles en docks uitleggen?
Weet je zeker dat je wel de Desire versie hebt besteld EN ontvangen? Ik kan het zelf nog niet controleren, krijg de mijne pas zaterdag binnen.Anoniem: 118189 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:24:
[afbeelding]
eerste keer dat ik een screenprotector op me tel wil, maar eeuh hoort die niet preciezer te passen???
ja staat duidelijk op de verpakking, dit is de 2de al wat niet 100% past heb al eerder de adapt geprobeer en die is nog kleiner dan dezeredfoxert schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:36:
[...]
Weet je zeker dat je wel de Desire versie hebt besteld EN ontvangen? Ik kan het zelf nog niet controleren, krijg de mijne pas zaterdag binnen.

Heb zelf de Brando er ook vandaag op gedaan (zonder problemen en zonder luchtbellen...). Echt super strakAnoniem: 118189 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:24:
[afbeelding]
Formaat is bij mij precies hetzelfde. Wanneer je 'm netjes plakt heb je rondom misschien randje van 1 mm. Naar mijn idee niets mis mee.
Zou me niets verbazen als dit gedaan is om het opkrullen tegen te gaan. Als je een screenprotector helemaal tot aan de rand plakt dan laten de zijkanten makkelijker los.
Die flexishield kun je ook hier kopen, maar dan duurt de levering wat langer denk ik (Hong-Kong)
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&Item=250608688823
http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&Item=250608688823
na je post toch maar gewoon geplakt en je ziet er idd vrijwel niets vancue schreef op donderdag 29 april 2010 @ 15:48:
[...]
Heb zelf de Brando er ook vandaag op gedaan (zonder problemen en zonder luchtbellen...). Echt super strak
Formaat is bij mij precies hetzelfde. Wanneer je 'm netjes plakt heb je rondom misschien randje van 1 mm. Naar mijn idee niets mis mee.
Zou me niets verbazen als dit gedaan is om het opkrullen tegen te gaan. Als je een screenprotector helemaal tot aan de rand plakt dan laten de zijkanten makkelijker los.
Anoniem: 347556
Heb die besteld aan PDAir zelf, maar kreeg toen deze bevestigingsmail:mace schreef op donderdag 29 april 2010 @ 09:02:
Heeft iemand de flip-case van pdair al binnen? En hoe bevalt ie?
"Hi,
Thank you for your order. We are glad to inform you that your shipment has been processed and sent out by air on 27 Apr 2010. Normally the delivery time for air mail via Hong Kong Post Office varies from 7 to 20 working days (not including Sat & Sun).
Due to the disruption of flights caused by the volcanic eruption in Iceland, there is a backlog of international air mail items destined for European destinations currently held at Hongkong Post pending resumption of flights to Europe. With the huge demand built up for air cargo space to Europe, Hongkong Post expects that it may take weeks to clear the existing backlog after the frequency of flights to Europe returns to the levels before the volcanic eruption."
Balen!
ik ben wel benieuwd naar jouw ervaring, ik ben vooral benieuwd of dat ding een beetje gewicht heeft waardoor je makkelijk de telefoon erin en eruit kan halen zonder dat je de cradle met het toestel meeneemt bij het oppakken.cue schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:09:
[afbeelding]
Anoniem: 337953
heb deze ook besteldcue schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:09:
[afbeelding]
[afbeelding]
210667
Deze kwam ik tegen op Ebay...maar meteen besteld...cue schreef op donderdag 29 april 2010 @ 10:09:
[...]
Zijn die dingen niet gewoon bijna allemaal uit dezelfde fabriek?
Mocht er trouwens iemand toevallig een goedkope dock tegenkomen voor de nexus, waarbij niet micro usb maar de contactpuntjes onderin gebruikt worden, dan lees ik dat graag
Mocht er trouwens iemand toevallig een goedkope dock tegenkomen voor de nexus, waarbij niet micro usb maar de contactpuntjes onderin gebruikt worden, dan lees ik dat graag
Welke screenprotectors zijn wel precies passend? Dus echt over het complete scherm vallen en dus niet alleen het zichtbare gedeelte?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik heb 'm nu ook binnen. Met stof bekleden acht ik niet nodig (het inschuiven gaat soepel genoeg met wat handigheid). Hij zit stevig op de voorruit. Een paar minpuntjes:Anoniem: 347556 schreef op zondag 25 april 2010 @ 11:57:
Voila, hier de foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
• je kan niet op een draaivoet draaien van landscape/portrait en vice versa; dan moet je de houder zelf eraf halen, draaien en er opnieuw opschuiven;
• snoer van de bijgeleverde lader is kort
• de lader is 'slechts' 500mA (de officiële HTC autolader geeft max 1A).
Al met al een prima setje voor de prijs. Met een paar dagen in huis via Mobilefun.
Weet iemand toevallig ook of er een opvouwbaar geschikt bluetooth toetsenbord voorhandig is voor de Desire?
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 4090 | Varjo Aero | 32GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Morgen naar New York.. eens kijken of daar een passende hoes (lees: N1 hoes) te vinden is
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Bluetooth keyboards zijn nogal een moeilijk verhaal op de Desire. Er zijn wel succesverhalen door gebruik van specifieke keyboards in combinatie met specifieke software (bv BlueInput).flopdoc schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 20:37:
Weet iemand toevallig ook of er een opvouwbaar geschikt bluetooth toetsenbord voorhandig is voor de Desire?
Mijn no_name keyboard krijg ik in ieder geval niet aan de gang. Iets waar het verguisde Windows Mobile nou geen enkele moeite mee had

BLueInput heb ik even nagetrokken, met de Desire is het kennelijk nog problematisch:
http://www.teksoftco.com/...c752125bb9a82f36734b6405d
Ik wacht het nog maar af, maar bedankt voor de tip.
http://www.teksoftco.com/...c752125bb9a82f36734b6405d
Ik wacht het nog maar af, maar bedankt voor de tip.
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 4090 | Varjo Aero | 32GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Kwam net dit tegen:
officiële HTC Desire screen protector SP P360 twin pack €6,49 inclusief verzenden
Lijkt me een goede deal.
officiële HTC Desire screen protector SP P360 twin pack €6,49 inclusief verzenden
Lijkt me een goede deal.
Iemand ervaringen of foto's met dit hoesje? (Krusell Donso)
http://www.krusell.se/pro...?catid=110&productid=3901
Ik heb hem al verschillende keren voorbij zien komen, maar nog geen ervaringen e.d.
http://www.krusell.se/pro...?catid=110&productid=3901
Ik heb hem al verschillende keren voorbij zien komen, maar nog geen ervaringen e.d.
Creating my own hero.
Ik had twee van die brando ultraclear screenprotectors gekocht zodat ik er nog een op reserve zou hebben. Ben ik zo slim om bij het opplakken van de eerste met mijn vingers (waar blijkbaar nog een broodkruimeltje aan zat) de achterkant van de screenprotector beet te pakken waardoor dat broodkruimeltje er op bleef plakken. Na een hopeloze poging om dat broodkruimeltje er weer vanaf te krijgen kwam er alleen maar meer stof op
Dus ik heb de tweede er maar opgeplakt.
Ik vind het resultaat wel aardig

Je merkt qua gevoeligheid van het touchscreen niet dat de screenprotector er op zit

Je merkt qua gevoeligheid van het touchscreen niet dat de screenprotector er op zit
[ Voor 5% gewijzigd door BastiaanN op 01-05-2010 10:50 ]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
waar heb je ze besteld?BastiaanN schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:49:
Ik had twee van die brando ultraclear screenprotectors gekocht zodat ik er nog een op reserve zou hebben. Ben ik zo slim om bij het opplakken van de eerste met mijn vingers (waar blijkbaar nog een broodkruimeltje aan zat) de achterkant van de screenprotector beet te pakken waardoor dat broodkruimeltje er op bleef plakken. Na een hopeloze poging om dat broodkruimeltje er weer vanaf te krijgen kwam er alleen maar meer stof opDus ik heb de tweede er maar opgeplakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb die van mij er deze ochtend op geplakt.BastiaanN schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:49:
Ik had twee van die brando ultraclear screenprotectors gekocht zodat ik er nog een op reserve zou hebben.
[...]
Het scherm wordt inderdaad niet minder gevoelig. Ik vind wel dat het nu minder glad is.
Het is eventjes wennen, vooral het pinchen (van binnen naar buiten) vind ik wat lastiger.
Ik heb wel vaker screenprotectors van Brando gehad en die zijn in het begin altijd stroefbertalizer schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 11:50:
[...]
Ik heb die van mij er deze ochtend op geplakt.
Het scherm wordt inderdaad niet minder gevoelig. Ik vind wel dat het nu minder glad is.
Het is eventjes wennen, vooral het pinchen (van binnen naar buiten) vind ik wat lastiger.
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Anoniem: 239951
Gister in de stad wezen kijken voor een fatsoenlijke sleeve voor m'n Desire.
Alles gepast; Valenta, Krusell en allemaal X-merken. Uiteindelijk paste maar 1 type van Valenta.
Helaas was dat ene hoesje in het 'pimp-wit' leder en de zwarte versie hadden ze niet.
Thuis eens nagedacht en wat gaan pielen. Na wat zoeken een stuk fijne viltstof gevonden en de Desire uitgetekend op de stof. Knippen, naaien en presto! Een super chille sleeve.
Het vilt geeft voldoende 'grip' op de rubber achterkant waardoor ie er niet uit schiet. De stiknaad zo geplaatst dat het toestel er toch nog soepel uitglijdt. (Een probleem bij leder hoesjes.)
Voor de komende tijd zal het hoesje het vast wel uithouden maar ik wil toch eens die neopreen Nexus One sleeve proberen. Heeft iemand misschien deze van Ebay al binnen? Ervaringen?
Alles gepast; Valenta, Krusell en allemaal X-merken. Uiteindelijk paste maar 1 type van Valenta.
Helaas was dat ene hoesje in het 'pimp-wit' leder en de zwarte versie hadden ze niet.
Thuis eens nagedacht en wat gaan pielen. Na wat zoeken een stuk fijne viltstof gevonden en de Desire uitgetekend op de stof. Knippen, naaien en presto! Een super chille sleeve.
Het vilt geeft voldoende 'grip' op de rubber achterkant waardoor ie er niet uit schiet. De stiknaad zo geplaatst dat het toestel er toch nog soepel uitglijdt. (Een probleem bij leder hoesjes.)
Voor de komende tijd zal het hoesje het vast wel uithouden maar ik wil toch eens die neopreen Nexus One sleeve proberen. Heeft iemand misschien deze van Ebay al binnen? Ervaringen?
Ik heb eenzelfde besteld, maar nog niet binnen, duurt waarschijnlijk nog wel even (zie notice in the advertentie). Denk trouwens ook van dezelfde verkoper, alleen heeft deze een soortgelijke naam, maar wel exact dezelfde advertentie. Ben benieuwd!
Het artikel is in bovengenoemde advertentie trouwens 20-30 cent goedkoper, dan waar ik hem besteld heb!
Het artikel is in bovengenoemde advertentie trouwens 20-30 cent goedkoper, dan waar ik hem besteld heb!
[ Voor 8% gewijzigd door Cache op 01-05-2010 14:39 ]
Ik wil eigenlijk de Norêve case. Maar zou die samen gaan met een docking station?
het is zo'n flip case. Dus dat baart mij wel zorgen.
(er is nog geen plaatje beschikbaar voor de htc desire, maar die komt wel :
iemand ervaring met docking stations in combinatie met een flip case?
het is zo'n flip case. Dus dat baart mij wel zorgen.
(er is nog geen plaatje beschikbaar voor de htc desire, maar die komt wel :
iemand ervaring met docking stations in combinatie met een flip case?
[ Voor 49% gewijzigd door zaamoot op 01-05-2010 15:47 ]
Zoiets heb ik ook in bestelling staan (kostte 3,55 inclusief verzenden), evenals deze cradle:Cache schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 14:38:
Ik heb eenzelfde besteld, maar nog niet binnen, duurt waarschijnlijk nog wel even (zie notice in the advertentie). Denk trouwens ook van dezelfde verkoper, alleen heeft deze een soortgelijke naam, maar wel exact dezelfde advertentie. Ben benieuwd!
http://cgi.ebay.com.au/ws...iewItem&item=360257627174
Ben benieuwd. Zal nog wel even duren voor 'ie er is.
Verder heb ik nog een HR Richter vent-mount setje aangeschaft voor in de auto.
Iemand al ergens al voor zo'n 10 euro een extra batterij gezien voor de Desire?
Overigens hier heb je die case die cue aanhaalde (http://www.mobilefun.co.u...c-desire-black-p24206.htm), maar dan goedkoper.
Ik vraag me bij deze dingen alleen af of de telefoon niet wat heet wordt...misschien toch maar gewoon een hoesje gebruiken ipv case
Ik vraag me bij deze dingen alleen af of de telefoon niet wat heet wordt...misschien toch maar gewoon een hoesje gebruiken ipv case
[ Voor 17% gewijzigd door marteltor op 01-05-2010 21:52 ]
Zojuist deze besteld: http://tinyurl.com/2vx8r3p
3,50 euro incl verzend kosten. Geen ramp iig als het bagger is.
3,50 euro incl verzend kosten. Geen ramp iig als het bagger is.

Hey,
Ik ga binnenkort de desire halen
, maar welke abonnement is tactisch om te nemen.
Vodafone bel+SMS+internet 150 of t-mobile 20 + internet?
Dan bedoel ik bijvoorbeeld de snelheid van het internet en service etc.
Ik zou het waarderen als iemand hier zijn ervaring over wil delen!
Thanks!
Ik ga binnenkort de desire halen
Dan bedoel ik bijvoorbeeld de snelheid van het internet en service etc.
Thanks!
Hebben we het sub-topic Telecomproviders voorzaamoot schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:51:
Hey,
Ik ga binnenkort de desire halen, maar welke abonnement is tactisch om te nemen.
Dan bedoel ik bijvoorbeeld de snelheid van het internet en service etc.![]()
Thanks!