Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:56
Nakebod schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:55:
[...]

Door mijn overhitting/reboot problemen met de Desire (En tijdgebrek om terug te sturen, hij is nu eindelijk weg..) heb ik de oplader / navigatie vrijwel niet kunnen gebruiken.
Ga ik er even van uit dat die problemen niet ontstaan zijn door de oplader.. :D
Hm.. daar ga ik dan ook maar niet vanuit, haha..!
Maar de keren dat je 'm hebt gebruikt, ben je tevreden over..? Wat ik zeg.. ik zal 'm maar incidenteel gebruiken, maar vooral de oplader in de auto kan wel handig zijn.. :)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54

Nakebod

Nope.

Zover ik kan oordelen was de oplader an sich prima. Opladen zonder navigatie is sowiezo geen probleem. Opladen tijdens het navigeren werkt in zoverre ook dat hij iig niet (hard) leegloopt, na een uurtje was hij geloof ik wel iets leger. Ook maar iets van 2% ofzo, en dan had ik meerdere applicaties (actief) meelopen. Dus relatief een zware belasting. Met slechts 1 navigatie aan zal dat vast wel beter werken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Nakebod schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:33:
Zover ik kan oordelen was de oplader an sich prima. Opladen zonder navigatie is sowiezo geen probleem. Opladen tijdens het navigeren werkt in zoverre ook dat hij iig niet (hard) leegloopt, na een uurtje was hij geloof ik wel iets leger. Ook maar iets van 2% ofzo, en dan had ik meerdere applicaties (actief) meelopen. Dus relatief een zware belasting. Met slechts 1 navigatie aan zal dat vast wel beter werken.
Thanks voor de uitleg! Ga 'm maar gewoon bestellen ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
Ik heb deze autolader gekocht op ebay: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWNX:IT#ht_2246wt_962

Erg goedkoop en werkt prima. De middelste pinnen zijn doorverbonden, waardoor de desire in fast mode oplaadt (zelfde als de meegeleverde oplader voor in het stopcontact).

Scherm 100%, GPS, Bluetooth + Navigatie aan gaat prima, de desire laadt ondertussen zelfs nog op.

Afbeeldingslocatie: http://www.elcell.co.uk/ebayimages/2009/phones/chargers/M-C-8600-ebaypic.jpg

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 12:41

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Elect schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 16:12:
Steker.. Grappig :P Hij bedoelt natuurlijk de stekker ;) Vlaams of typefoutje, iig compatible ;)
Typefoutje, in Oost-Vlaanderen zeggen ze trouwens eerder een pries. :+

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-09 07:10
Nakebod schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:10:
[...]

Heb er vooralsnog geen bronnen voor gevonden. Dus als iemand er bewijs voor heeft.. :)
Tot die tijd zien we wel wat er gebeurd.
Ik had een ease case in combinatie met rabobankpasje en telefoon is in 7 dagen onwerkbare pinpas.. de geldautomaat van de rabobank herkende hem niet eens meer! :S dus ik zeg pas op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demander
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-09 07:58
Ik ben van plan om deze lader aan te schaffen voor 5,80

2A car charger + USB cable

Afbeeldingslocatie: http://imagehost.vendio.com/a/32032443/aview/Legend_HTC_car_charger_Cable_BB_puk.jpg

2A omdat ik navigatie wil gebruiken in de auto en omdat de Desire als een tierelier leegloopt tijdens het navigeren wil ik wel genoeg power hebben dat hij ook nog oplaadt tijdens het navigeren (Motonav/IgomyWay)

Verder wil ik de volgende Ventilatie mount (met kogelgewricht) aanschaffen (ben niet zo van de zuignappen ivm inbraak TomTom ervaring...)

HR Richter ventilatie mount

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalsonline.nl/upl/fts/1241191770.jpg

en als houder aanschaffen (met meteen handig voor op de fiets

Bike mount holder (HR Richter)

Afbeeldingslocatie: http://www.onchee.com/Pictures_for_eBay/AF1111_eBay_1.jpg

Iemand toevallig al ervaring met 1 van deze producten? Is de houder goed genoeg (aangezien de Desire en Nexus One nagenoeg even groot zijn)

Die 2A moet toch geen problemen geven aangezien de Desire alleen pakt wat hij nodig heeft?

Hoor graag iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-03 17:47
Demander schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 10:31:

[afbeelding]

2A omdat ik navigatie wil gebruiken in de auto en omdat de Desire als een tierelier leegloopt tijdens het navigeren wil ik wel genoeg power hebben dat hij ook nog oplaadt tijdens het navigeren (Motonav/IgomyWay)

Heb zelf een lader van 1,5 A en dat gaat goed. Hij laat ook nog op als Navigatie aan staat.

Dus 2A moet meer dan voldoende zijn.

De stekker is toch wel micro-usb? lijkt zo op het oog mini-usb

Die 2A moet toch geen problemen geven aangezien de Desire alleen pakt wat hij nodig heeft?

2A is inderdaad geen probleem, gaat alleen sneller mee.

[ Voor 32% gewijzigd door Kievit1964 op 10-06-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Die fietshouder heb ik ook:
Nakebod in "Accessoires voor de HTC Desire"

HR ventilatie mount heb ik ook, alleen niet dat type. Ik heb een ouder type zonder kogelgewricht.
Voldoet verder prima icm de "fiets"houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demander
@Kievit1964

Waar heb je die 1.5 lader vandaan? Is dat toevallig met een gekrulde kabel (zou ik liever willen hebben..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KarlMarX schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:15:

En deze lijkt wel erg op die case-mate barely there, maar dan voor een fractie van de case-mate prijs
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...link:top:nl#ht_1695wt_911
[afbeelding]
Had deze als probeersel besteld op www.netimes.com, ook in het rood, en ik moet zeggen, ik ben helemaal om. Hiervoor had ik de gewone harde case, vond ik wel mooi, maar was nog niet helemaal overtuigd. De zachtere rubberen case besteld, hetzelfde verhaal, zeker niet verkeerd. Maar deze achterhoes is het helemaal. Eenvoudig aan te brengen, makkelijk weer af te doen. Ik ga hem meteen in meerdere kleuren bestellen, elke dag wat anders. Zou er een mooie oranje bij zitten? Hup Holland Hup!

Ander mogelijk voordeel, maar daar heb ik iemands hulp voor nodig. Bij een complete case wordt je telefoon over zijn gehele omvang wat dikker, waardoor die niet meer past in cradles, docks en auto-ophangers die speciaal voor de desire zijn gemaakt, logisch. Maar deze hoesjes houden de onderkant, op de hoekjes en de zijkant na, vrij. Zou dit dan betekenen dat je telefoon dan wel in een cradle bijvoorbeeld zou kunnen passen? Is er hier iemand die die combinatie heeft?

Nou gaat die natuurlijk wel vrij makkelijk om en weer af, dus voor hem in de cradle zetten even zijn jasje uitdoen is geen ramp, maar ik dacht ik vraag het even.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
(verplaatst vanaf het Desire topic)

Weet er iemand of de Nokia HDB-5 boom-headset compatible is met de Desire? De extra functies (opnemen/ophangen) zijn niet echt belangrijk, maar mic+geluid natuurlijk wel...

De bijgeleverde stereo "dopjes" zijn niet echt handig in auto en ik was altijd erg tevreden over m'n Nokia boom icm m'n Nokia N73...

Afbeeldingslocatie: http://pdaden.com/shop/images/NokiaBoomHeadset(HDB-5).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Verder wil ik de volgende Ventilatie mount (met kogelgewricht) aanschaffen (ben niet zo van de zuignappen ivm inbraak TomTom ervaring...)

HR Richter ventilatie mount
Is deze ook geschikt voor de Desire of is het meer dat je dit soort houder wil hebben?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dat is puur de mount met HR Richter bevestiging, daar moet nog een houder op, zoals in zijn, en mijn, voorbeeld de fietshouder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:54

Ibex

^^ met stom.

[afbeelding]

Zelf heb ik ook deze later, maar dan voor de Nexus One (is uiteindelijk dezelfde lader, enkel de kabels ziet er bij mij iets anders uit).

Werkt uitstekend, maar let wel dat hoewel het een 2A lader is, de Desire maar 500mA zal gebruiken omdat de twee middelste pennetjes niet zijn verbonden (met een kleine weerstand). Je Desire zal dus nog steeds (welliswaar trager) leeglopen. Ikzelf heb de lader even opengeklikt, en een weerstand van 150 Ohm tussen de datapinnetjes gesoldeerd, waarna hij de Desire zonder veel moeite kan bijladen tijdens het navigeren :).

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net toch maar een Fabrix hoesje besteld. Deze vind ik toch het mooiste en is nog enigszins betaalbaar. Zal nog wel ff fotootje maken als ik hem binnen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb deze dock gekocht voor de Desire. Simpel ding, maar werkt prima. Het inzetten is niet heel erg gemakkelijk, omdat je de telefoon op de micro-usb-aansluiting moet zetten, ipv dat je hem er zo in schuift. Maar dat is niet zo'n probleem, en als je er aan gewend bent zet je hem er zo in.

Leuke van dit ding is dat je er een screenprotector bij krijgt. Los worden die dingen bij Smartphoneshop voor 18 euro verkocht, waardoor je dus eigenlijk dat dock voor 7 euro hebt (als je toch nog een screenprotector moest). Goeie deal lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

Gisteren ook maar een mooi Valanta hoesje gekocht (15€) bij de Mediamarkt. Moet zeggen dat ze online een stuk duurder zijn, daar durven ze dan 25€ te vragen voor zelfde modellen op shops als smartphoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
Demander schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:28:
@Kievit1964

Waar heb je die 1.5 lader vandaan? Is dat toevallig met een gekrulde kabel (zou ik liever willen hebben..)
Ik heb hem hier besteld. Deze is echter met car-houder. De kabel is gekruld.

FoneM8 autohouder

Ze hebben hem ook zonder houder: (ik denk tenmiste dat het dezelfde is, zou je even kunnen vragen aan FoneM8)

http://cgi.ebay.co.uk/CAR...es_RL&hash=item53e0d9f654

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:32
Het is in ieder geval een dondersgoede lader, die je telefoon ook echt oplaad tijdens het navigeren :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
l3art schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:21:
Het is in ieder geval een dondersgoede lader, die je telefoon ook echt oplaad tijdens het navigeren :)
Mijn idee!!! :) :)

Alleen één klein minpuntje: ik vind het snoer niet al te lang. Vanaf mijn aansteker (zit in middenconsole) tot de voorruit is eigenlijk net te ver. Moet ik nog iets op verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lock77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
KarlMarX schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:15:
[...]

Ziet er goed uit!

Zou deze hetzelfde zijn? (is nog iets goedkoper)
http://cgi.ebay.nl/HARD-R...m3efff95e92#ht_1695wt_911
[afbeelding]

En deze lijkt wel erg op die case-mate barely there, maar dan voor een fractie van de case-mate prijs
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...link:top:nl#ht_1695wt_911
[afbeelding]
Die eerste heb ik ook besteld, vond zelf dat de 2 helften niet goed op elkaar aansluiten. Heb nu die andere besteld, die je daaronder hebt staan.
De echte case-mate versie staat ook op ebay..test eerst wel die andere, en anders bestel ik de case-mate.
Wel vreemd dat hij niet op de site van Case-mate zelf staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Kievit1964 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:25:
[...]

Mijn idee!!! :) :)

Alleen één klein minpuntje: ik vind het snoer niet al te lang. Vanaf mijn aansteker (zit in middenconsole) tot de voorruit is eigenlijk net te ver. Moet ik nog iets op verzinnen.
Hmmm bij mij geen last van moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 18:50
Misschien is dit onderwerp hier al eens langsgekomen, mijn excuses dan.

Ik zit te kijken naar een solar charger voor m'n Desire (en dan zou ik er ook bv m'n iPod mee opladen). Nu kwam ik deze tegen op eBay, en vind hem er relatief redelijk stevig uitzien. Kost incl verzending zo'n 13 euro. Is zoiets van eBay halen uberhaupt een goed idee, of ligt hij na een paar dagen in stukken? :P verder lijkt hij mij qua specs wel in orde, 1500mAh.

Afbeeldingslocatie: http://www.dorsetdigitall.co.uk/pix/400solar%20charger.jpg

(dit is een wat kleiner alternatief)

[ Voor 13% gewijzigd door thamm op 13-06-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
thamm schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:57:

Ik zit te kijken naar een solar charger voor m'n Desire (en dan zou ik er ook bv m'n iPod mee opladen). Nu kwam ik deze tegen op eBay, en vind hem er relatief redelijk stevig uitzien. Kost incl verzending zo'n 13 euro. Is zoiets van eBay halen uberhaupt een goed idee, of ligt hij na een paar dagen in stukken? :P verder lijkt hij mij qua specs wel in orde, 1500mAh.

[afbeelding]

Ebay is prima, let wel even op de beoordeling van de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
Misschien was het een beetje onduidelijk geformuleerd, maar ik twijfel meer aan het product zelf. Over ebay en die verkoper heb ik geen twijfels hoor. Maargoed, wat is 13 euro nou, denk dat ik het maar eens ga proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Je zou kunnen kijken in de beoordelingen van de verkoper. Daar staat bij welk product er is gekocht en vaak staat er wel iets over de kwaliteit bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamm
Yups inderdaad, 'works fine' volgens een aantal mensen. Heb 'm besteld, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

ben van plan ook een desire te kopen en ik heb enkele vraagjes.
Als je de "Case-Mate Barely there" gebruikt, past hij dan nog in de "Adapt Desktop Cradle HTC Desire" ?
En dan zoek ik ook nog een pouch als deze http://img.yoki.org/IMG_7284.JPG ongeveer, iemand die me iets kan aanraden? (er zit toch geen standaard zakje in de doos bij de desire? of wel?)
En hierbij ook dezelfde vraag, kan je de pouch gebruiken in combinatie met de Case-Mate.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
haling schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:42:
Weet er iemand of de Nokia HDB-5 boom-headset compatible is met de Desire? De extra functies (opnemen/ophangen) zijn niet echt belangrijk, maar mic+geluid natuurlijk wel...

De bijgeleverde stereo "dopjes" zijn niet echt handig in auto en ik was altijd erg tevreden over m'n Nokia boom icm m'n Nokia N73...

[afbeelding]
Niemand?

Als bonus zal ik dan vertellen dat ik echt heel erg blij ben met m'n Brodit active holder voor m'n desire. _/-\o_

Past perfect en laad ook nog eens goed op!

Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/productgalleries/24284/a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:53:
Hey,

ben van plan ook een desire te kopen en ik heb enkele vraagjes.
Als je de "Case-Mate Barely there" gebruikt, past hij dan nog in de "Adapt Desktop Cradle HTC Desire" ?
En dan zoek ik ook nog een pouch als deze http://img.yoki.org/IMG_7284.JPG ongeveer, iemand die me iets kan aanraden? (er zit toch geen standaard zakje in de doos bij de desire? of wel?)
En hierbij ook dezelfde vraag, kan je de pouch gebruiken in combinatie met de Case-Mate.

alvast bedankt!
Ik heb de HTC PO S250, ideaal ding, in mijn ogen. Volop op Ebay etc te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
haling schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:28:
[...]
Als bonus zal ik dan vertellen dat ik echt heel erg blij ben met m'n Brodit active holder voor m'n desire. _/-\o_

Past perfect en laad ook nog eens goed op!

[afbeelding]
+1, ik ben er echt heel tevreden over. Toestel valt er makkelijker in dan bij mijn Touch Diamond. Ik zit alleen nog te wachten op een slanke docking voor op t werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 11:38

gakkethijs

niks

thamm schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:57:

[afbeelding]

Als je kijkt naar de specs zie je dat dit paneel 'maar' 500mA kan leveren dus snel opladen van je desire is er niet bij.

specs:

* Panel material: amorphous silicon
* Solar panel: 0.4W
* AC input: AC100V-240V
* DC output: DC5.5V
* Max output current: DC 500mA
* Built-in Li-ion battery: 1500mAh
* Weight: 110 g
* Size: 120X73X10 mm

Misschien een tip voor mensen die een datakabel zoeken:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29779 is een CA-101 van nokia. De kabel oogt en voelt degelijk. Ik zoek zelf net als vele een USB-kabel met de middelste twee pinnen doorverbonden. Zo'n kabel maken zie ik niet zitten. Hoe herken je deze nou, ik zie ze in dit topic langs komen maar als ik in de toekomst er één wil bestellen waar moet ik opletten? Of kan ik beter een andere 230v naar usb stekker kopen die wel snapt hoe het moet?

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/cb/Types-usb_new.svg/500px-Types-usb_new.svg.png

punt nummer 2 en 3 dienen dus doorverbonden te zijn om de kabel te zien als oplaadkabel.

[ Voor 69% gewijzigd door gakkethijs op 14-06-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD1
  • Laatst online: 04-02 15:14
Nakebod schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 16:20:
EASECASE binnen _O_
Ziet er stoer uit met dat rood. Ik had gekozen voor een beetje ruw leer aan de buitenkant, en gladder leer aan de binnenkant.
De extra gaatjes voor de speaker werken ook prima. Het cameragat is wel iets ruimer uitgevallen dan ik dacht, maar beter dan dat het hoesje er half voor zit :P
En pasjes passen ook prima, en een beetje creatief met briefgeld omgaan en je kan briefgeld ook prima kwijt :P
Alleen mijn naam komt wat minder mooi naar voren, wel leesbaar, maar ook weer niet heel duidelijk.
.....
Ik heb net een EaseCase E2 besteld met een microfiber suede aan de binnenkant (stond niet in de specificatie)
Kleuren zijn een beetje moelijk te bepalen op Ebay...dus een gokje gewaagd
Afbeeldingslocatie: http://img.auctiva.com/imgdata/3/8/6/5/9/8/webimg/365075568_o.jpg
Snelle response, geen enkel probleem met de afwijkende keuze.

#. Item code: EC-E2-HTC-Desire
1. Outer leather: LC cowhide brown
2. Lining leather: Microfiber Suede Brown
3. Closure: None
4. Back: None
5. Personal words engraving: Initialen

Even afwachten hoe snel de bezorgtijd is nadat hij gemaakt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
JohnD1 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 20:33:
[...]

Ik heb net een EaseCase E2 besteld met een microfiber suede aan de binnenkant (stond niet in de specificatie)
Kleuren zijn een beetje moelijk te bepalen op Ebay...dus een gokje gewaagd
[afbeelding]
Snelle response, geen enkel probleem met de afwijkende keuze.

#. Item code: EC-E2-HTC-Desire
1. Outer leather: LC cowhide brown
2. Lining leather: Microfiber Suede Brown
3. Closure: None
4. Back: None
5. Personal words engraving: Initialen

Even afwachten hoe snel de bezorgtijd is nadat hij gemaakt is :)
Ik heb precies dezelfde bevalt goed.. alleen geen bankpasjes in doen want die zijn binnen 7 dagen volledig onbruikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 14:18
henidde schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:00:
Heb zonet 2x de volgende Dock besteld: http://cgi.ebay.nl/USB-La...3f0046c251#ht_3631wt_1137

Een voor mij en een voor een mede Desire gebruiker!

Nu vraag ik me af:
Kan het kwaad om een telefoon, zoals de Desire, aan zo'n ding te hangen ivm netspanning cq voltage.
Kan het eventueel kwaad voor de telefoon?
Sinds vandaag ook de bovenstaande dock binnen en moet zeggen naast de degelijkheid ziet het er allemaal goed uit. Naast de dock word ook een usb kabel en een aparte stekker (net als bij de HTC) meegeleverd.
Zelf nu de dock via USB op de pc aangesloten en zowel laden als het overzetten van data PC > Desire werkt allemaal perfect. Bestelling en levering heeft ongeveer 3 dagen geduurd dus vrij snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:27

Syzzer

Prutser

Mabili schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:35:
[...]

Sinds vandaag ook de bovenstaande dock binnen en moet zeggen naast de degelijkheid ziet het er allemaal goed uit. Naast de dock word ook een usb kabel en een aparte stekker (net als bij de HTC) meegeleverd.
Zelf nu de dock via USB op de pc aangesloten en zowel laden als het overzetten van data PC > Desire werkt allemaal perfect. Bestelling en levering heeft ongeveer 3 dagen geduurd dus vrij snel :)
Hoe goed past de telefoon in deze dock? Ik had een soortgelijke voor mijn Touch HD, maar daar bleef het vaak pielen om hem goed op de usb aansluiting te krijgen. Dat was wel miniUSB, kan me voorstellen dat het met microUSB wel soepel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:05
Ik ben op zoek naar een car-dock die zowel de google Nexus One als de Desire van stroom kan voorzien in de auto. De Desire is 1mm breder, maar ze hebben beide de micro-usb aansluiting op dezelfde plek zitten. Wat zouden jullie mij hier aanraden? Pinnetjes die de car-home applicatie op de nexus one automatisch zouden opstarten zijn zouden mooi zijn.

Ik kom zelf op de brodit carhouder uit, maar 50 euro voor een houdertje en een lader vind ik toch een beetje veel van het goede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 14:18
Syzzer schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:17:
[...]

Hoe goed past de telefoon in deze dock? Ik had een soortgelijke voor mijn Touch HD, maar daar bleef het vaak pielen om hem goed op de usb aansluiting te krijgen. Dat was wel miniUSB, kan me voorstellen dat het met microUSB wel soepel gaat.
Het pielen ermee is nog wel aanwezig hoor.. Want soms gaat het gelijk goed en soms ben je even aan het stoeien om hem goed erop te krijgen. Maar als het eenmaal er goed op zit werkt het perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
SmithNL schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:23:
[...]

Thanks voor de uitleg! Ga 'm maar gewoon bestellen ;)
Net de carkit+lader binnengehad, mooi ding! Snoer is tikje kort, maar dankzij de 'krul', uitrekbaar en prima te gebruiken.
De carkit zelf gebruik ik op de tomtom beanbag en zeker dankzij de extra 'vacuum-hendel' zit dat perfect. Wil geen vieze afdrukken op m'n voorruit, vandaar ;)

Enige angst is een echte noodstop, waar m'n telefoon dan met beanbag en al door de auto knalt, maar uit ervaring weet ik dat de beanbag erg stevig staat.

Ook het geluid valt me niks tegen, oplader werkt ook prima.

Zal 'm morgen naar het werk eens goed testen, kan ik meteen eens kijken hoe Google Maps Navigation omgaat met files enzo.

Al met al een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

TWFpa2Vs schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 08:35:
[...]
Ik heb precies dezelfde bevalt goed.. alleen geen bankpasjes in doen want die zijn binnen 7 dagen volledig onbruikbaar :(
Heb je dit effectief voorgehad? En wat is er dan onbruikbaar, de magneetstrip of de chip, want die eerste is hier nagenoeg niet meer in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Ibex schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:20:
[...]

Heb je dit effectief voorgehad? En wat is er dan onbruikbaar, de magneetstrip of de chip, want die eerste is hier nagenoeg niet meer in gebruik.
Magneetstrip niet meer in gebruik? elke geldautomaat en pinapparaat in nederland (uitzondering BP) gebruikt nog deze magneetstrip.. Ik kon niet meer pinnen bij de AH en geen geld meer ophalen uit de geldautomaat bij zowel SNS, ABN & Rabobank. Bij de Rabobank (mijn eigenbank) accepteerde de pinautomaat al niet eens de pas meer, hij weigerde hem in te nemen.

[ Voor 10% gewijzigd door TWFpa2Vs op 15-06-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Laatst online: 08-03-2021
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/88598/haicom-car-holder-htc-hero-hi-.jpg?dimensionid=17&shopid=2

Zojuist de Haicom car-holder binnen gekregen en moest echt lachen toen ik hem kreeg. Het blijkt gewoon de Iphone houder te zijn waarin de HTC Desire dus ook perfect past. En aangezien ik nog een haicom fiets houder heb voor de Iphone heb ik gekeken of het past en deze past ook op mijn fiets er leuk i.c.m. het programma "Runkeeper" uit de market.

De carhouder is echt aan te raden de zuignap zuigt zich goed vast op het raam en is verstelbaar ideaal. En een bonuspuntje is dus dat ik hem nu ook op me fiets kan gebruiken :) i.c.m. de haicom iphone 3G fietshouder
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:51:
[...]

Magneetstrip niet meer in gebruik? elke geldautomaat en pinapparaat in nederland (uitzondering BP) gebruikt nog deze magneetstrip.. Ik kon niet meer pinnen bij de AH en geen geld meer ophalen uit de geldautomaat bij zowel SNS, ABN & Rabobank. Bij de Rabobank (mijn eigenbank) accepteerde de pinautomaat al niet eens de pas meer, hij weigerde hem in te nemen.
Je moet oppassen met pinpasjes en creditcards i.c.m. hoesjes welke een magneet in de hoes verwerkt hebben. Dit heeft mij een paar jaar geleden nog 7 pinpassen gekost omdat ik het probleem niet kon achterhalen wat het nu kon zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door lexi1986 op 15-06-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex

Ibex

^^ met stom.

Dan vraag ik me af of het nu het magneetje is, of de gsm, wat dat is wel een groot verschil.

Overigens gebruiken bijna alle systemen hier in belgie de chip. Enkel mijn tankkaart gebruikt nog de magneetstrip, en die wil ik liever niet stukmaken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demander
Kievit1964 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 10:50:
[...]

Ik heb hem hier besteld. Deze is echter met car-houder. De kabel is gekruld.

FoneM8 autohouder

Ze hebben hem ook zonder houder: (ik denk tenmiste dat het dezelfde is, zou je even kunnen vragen aan FoneM8)

http://cgi.ebay.co.uk/CAR...es_RL&hash=item53e0d9f654
Heb de vraag uitstaan, zodra ik een reactie heb laat ik het weten. Wellicht interessant voor anderen om voor weinig een goede lader te hebben (die ook oplaadt tijdens het navigeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
@ Lexi: lol, dat is precies dezelfde als die ik binnen heb. Desire zit er iets te los in, maar geen probleem. En een perfecte zuignap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Laatst online: 08:48
Hoe zit het nu met de snelheid van micro SD kaartjes en de désiré?
Ik ben op zoek naar de o zo zeldzame class 6 kaartjes van 16 gb.
Maar na het lezen van deze review twijfel ik.
[url]http://http://tweakers.net/productreview/15279/nokia-mu-44-microsdhc-16gb-class-2.html[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:05
Even een vraag, past een fietshouder ook op een racefiets?
Verder zag ik dus deze, niet duur: http://www.netimes.com/sh...-p-2696.html?cPath=80_753

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi1986
  • Laatst online: 08-03-2021
Michie23 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:51:
Verder zag ik dus deze, niet duur: http://www.netimes.com/sh...-p-2696.html?cPath=80_753
De Haicom houder zal ook op een racefiets passen, zitten rubbertjes bij zodat die eigenlijk op elk stuur gezet kan worden. Ik heb hem op mijn mountainbike zitten en moet zeggen dat het echt leuk is om te zien hoeveel calorien je verbrand hebt wat je gemiddelde snelheid was en welke route je gereden hebt.
SmithNL schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:27:
@ Lexi: lol, dat is precies dezelfde als die ik binnen heb. Desire zit er iets te los in, maar geen probleem. En een perfecte zuignap!
Als je op de onderkant van je houdertje kijkt zul je zien staan I-3G onder het schuifmechanisme. Hij zit er inderdaad niet super strak in maar strak genoeg om niet te trillen ofzo, ook niet tijdens het fietsen dus ik ga er niet over klagen maar vond het wel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD1
TWFpa2Vs schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:51:
[...]

Dat wordt vervelend, want ik wil daar wel een bankpas en tankpas in stoppen...
Anders had ik hem net zo goed niet kunnen kopen.....

Hoewel misschien heb ik er geen last van aangezien ik geen sluiting genomen heb, dus geen extra magneetjes.
Ik heb nog niet gehoord dat een mobiel je bankpas kan vernielen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:25

Neo

Ik ben ook erg benieuwd naar de problemen met de bankpas. Het lijkt een ideaal hoesje, maar dit zou het wel aardig verpesten. @JohnD1 kan je laten weten wat je ervaringen zijn. Ik stond ook op het punt de E2 te bestellen maar met sluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Als ik mijn Desire weer terugheb, en dus eindelijk het hoesje kan gaan gebruiken, kan ik binnenkort wel vertellen of mijn bankpasje het overleeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
SmithNL schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:48:
[...]

Net de carkit+lader binnengehad, mooi ding! Snoer is tikje kort, maar dankzij de 'krul', uitrekbaar en prima te gebruiken.
De carkit zelf gebruik ik op de tomtom beanbag en zeker dankzij de extra 'vacuum-hendel' zit dat perfect. Wil geen vieze afdrukken op m'n voorruit, vandaar ;)

Enige angst is een echte noodstop, waar m'n telefoon dan met beanbag en al door de auto knalt, maar uit ervaring weet ik dat de beanbag erg stevig staat.

Ook het geluid valt me niks tegen, oplader werkt ook prima.

Zal 'm morgen naar het werk eens goed testen, kan ik meteen eens kijken hoe Google Maps Navigation omgaat met files enzo.

Al met al een aanrader!
Net ritje Soest - Utrecht gedaan. Vertrokken met 90% batterij, bij aankomst 93%, bij normaal gebruik Google Maps Navigation. Werkt prima dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demander
peppie71 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:37:
Hoe zit het nu met de snelheid van micro SD kaartjes en de désiré?
Ik ben op zoek naar de o zo zeldzame class 6 kaartjes van 16 gb.
Maar na het lezen van deze review twijfel ik.
[url]http://http://tweakers.net/productreview/15279/nokia-mu-44-microsdhc-16gb-class-2.html[/url]
Dat vroeg ik me nu ook af. M'n 4 gb kaartje zit nu voor 3/4 vol en dan heb ik er nog niet eens muziek op staan... Heb ook al wel 16 gb kaartjes class 6 gezien maar de reviews werd je niet blij van (en werden vaak weer uit het assortiment verwijderd).

Zul je heel veel verschil merken als je een class 2 kaartje ipv een 4/6 class erin zet? De class 2 16 gb zijn namelijk niet zo heel duur... ongeveer 30 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01-2024
SmithNL schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:39:
[...]

Net ritje Soest - Utrecht gedaan. Vertrokken met 90% batterij, bij aankomst 93%, bij normaal gebruik Google Maps Navigation. Werkt prima dus! :)
Dat klinkt goed. Had je hem op map of op satelliet weergave staan?
Volgens mij kost de satelliet weergave meer stroom, omdat hij gedetailleerde afbeeldingen moet downloaden..

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou mijn Fabrix hoesje nog even showen. Heb hem net binnen gekregen en hij is mooooooi!! En past perfect, hoewel hij gemaakt is voor de Iphone :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rafiki-kinderopvang.nl/Images/IMG_1607.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.rafiki-kinderopvang.nl/Images/IMG_1608.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.rafiki-kinderopvang.nl/Images/IMG_1609.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.rafiki-kinderopvang.nl/Images/IMG_1610.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Realityweb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 11:49:
[...]

Dat klinkt goed. Had je hem op map of op satelliet weergave staan?
Volgens mij kost de satelliet weergave meer stroom, omdat hij gedetailleerde afbeeldingen moet downloaden..
Map. Satelliet vind ik te onduidelijk om werkbaar te zijn en zal inderdaad ook meer stroom verbruiken.

offtopic:
Blijft een onaardige stem op de GM navigatie..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
SmithNL schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:11:
[...]

Map. Satelliet vind ik te onduidelijk om werkbaar te zijn en zal inderdaad ook meer stroom verbruiken.

offtopic:
Blijft een onaardige stem op de GM navigatie..!
Oke. Gekocht van die verkoper op Ebay? Hoelang duurde het voordat je hem binnen had? Wil hem daar ook wel kopen, maar wil eerst ff weten of het te vertrouwen is.. Koop normaal nooit op Ebay.

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Realityweb schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:56:
[...]

Oke. Gekocht van die verkoper op Ebay? Hoelang duurde het voordat je hem binnen had? Wil hem daar ook wel kopen, maar wil eerst ff weten of het te vertrouwen is.. Koop normaal nooit op Ebay.
Yup, via Ebay. Binnen een week in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 10:55
Ondanks dat ik (nog :9~) geen desire heb, wil ik het toch even melden hier.
Bij dealextreme komen net de volgende hoesje binnen.

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_39929_1_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_39928_1_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_39927_1_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_39926_1_small.jpg

Ze kosten $2.20 per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Ik ben nu 10 pagina's aan posts doorgegaan, maar het is me nog steeds niet duidelijk welke autolader (met losse usb-kabel!) ik moet hebben, zodat mijn htc wel laad tijdens navigatie maar waar ik niet zelf een weerstand moet zitten tussen solderen...

Iemand een ebay-linkje voor mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Fire69 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 21:21:
Ik ben nu 10 pagina's aan posts doorgegaan, maar het is me nog steeds niet duidelijk welke autolader (met losse usb-kabel!) ik moet hebben, zodat mijn htc wel laad tijdens navigatie maar waar ik niet zelf een weerstand moet zitten tussen solderen...

Iemand een ebay-linkje voor mij? :)
Correct me if I'm wrong:

- Met houder: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=350344927919 (zelf in gebruik, dus ik weet dat het werkt)
- Zonder houder: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=200457097628 of http://cgi.ebay.nl/CAR-CH...es_RL&hash=item53e0d9f654

[ Voor 10% gewijzigd door SmithNL op 16-06-2010 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Die hebben allemaal een vaste kabel. :P
Ik moet eentje hebben met losse kabel ofdat ik er ook mijn HTC HD wil mee laden en die heeft mini-usb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
SmithNL schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 14:01:
[...]

Yup, via Ebay. Binnen een week in de bus.
Ok thnx, ook besteld! :)
Ben benieuwd!

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
Fire69 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:42:
Die hebben allemaal een vaste kabel. :P
Ik moet eentje hebben met losse kabel ofdat ik er ook mijn HTC HD wil mee laden en die heeft mini-usb. :)
oh sorry, dat detail had ik over het hoofd gezien :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 09-10 22:57

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb nog nooit een horizontale dock gezien voor op je nachtkastje bijvoorbeeld. Nu is dat ook wel moeilijker dan voor de Motorola Droid omdat de aansluiting onderop zit, maar toch zou het wel moeten kunnen? Ik zou verwachten dat ik het op z'n minst op eBay zou kunnen vinden voor de Desire of N1, maar helemaal niets ... :{

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Michie23 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 21:51:
Daar zul je zelf over moeten oordelen. Ik weet niet hoe je je cockpit ingericht wilt hebben, welke stuurbuisdiameter je hebt etc.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.belkin.com/images/product/F8Z445ea/FUL1_F8Z445ea.jpg

Is dit nou een goeie? Met de datalijnen doorverbonden?
Phusebox, jij gebruikt deze denk ik. Doet hij het goed? Hoeveel mA is het?

[ Voor 4% gewijzigd door Fire69 op 17-06-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
500mAh volgens mij. Niet voldoende dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Zover ik weet heeft de officiële HTC Micro USB autolader een losse kabel en usb-autostekker. Dan kan je altijd je Mini USB erin stoppen van je Touch HD. Gewoon een winkel binnenstappen en je hebt 'm. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kievit1964
Fire69 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:50:
[afbeelding]

De data lijnen zijn doorverbonden bij de kabel die bij de 230 v lader zit lijkt me? Dus die kabel zou je kunnen gebruiken tussen de desire en een voldoende sterke (>= 1 A) lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant verhaal van die 16 GB kaartjes. Zit te kijken welke ik moet nemen, en dan denk ik dat ik toch ook maar voor de goedkopere optie lagere klasse ga. Mooie review. Wel een vraagje. Ik zie bij sommige een gewone 16 GB, en bij sommige 16 GB transflash erachter staan. Wat is het verschil, en zijn ze allebei bruikbaar voor de Desire?
JackPoint schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 17:16:
Ondanks dat ik (nog :9~) geen desire heb, wil ik het toch even melden hier.
Bij dealextreme komen net de volgende hoesje binnen.

Ze kosten $2.20 per stuk
Ze zijn ook niet zo heel erg mooi, althans, smaken verschillen natuurlijk, maar dat is mijn mening. Ik heb de zwarte thuisliggen, besteld op ebay. Vind het niks. Mocht je toch geïnteresseerd zijn, pm me even, stuur ik hem naar je op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudvisje
  • Laatst online: 19-09 21:09
Mabili schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:56:
[...]

Het pielen ermee is nog wel aanwezig hoor.. Want soms gaat het gelijk goed en soms ben je even aan het stoeien om hem goed erop te krijgen. Maar als het eenmaal er goed op zit werkt het perfect.
Ik heb net ook zo'n dock binnen gekregen, is er nog een handigheidje om de desire er in te zetten? Want na een kwartier pielen en wat krassen bij de usb aansluiting verder heb ik hem er nog niet in gekregen... Ik wil toch echt voorkomen dat heel mijn onderkant onder de krassen zit of ik iets sloop aan mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Kievit1964 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:27:
[...]

De data lijnen zijn doorverbonden bij de kabel die bij de 230 v lader zit lijkt me? Dus die kabel zou je kunnen gebruiken tussen de desire en een voldoende sterke (>= 1 A) lader.
Doel je op de officiele HTC lader en de kabel die daarbij zit.
Is niet logisch dat ze daar bij doorverbonden zijn aangezien je je telefoon ook moet kunnen syncen met de PC, etc. Daar is hij dus echt niet doorverbonden. Wel is mogelijk dat in de lader zelf de contacten zijn doorverbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 17:21
Ik heb vandaag ook het dockingstation ontvangen. Ben erg tevreden, Desire zit goed vast zonder speling. Na een beetje oefenen is het super simpel om hem er in en eruit te halen! Kijk goed naar de hoek waarin de connector in het dock zit, onder precies die hoek moet je je Desire ook erin doen, anders lukt het niet. Hij laadt goed op, enige jammere is de afwerkingskwaliteit. Aluminium is van het goedkoopste soort en ik moest hem nog een beetje bij buigen, omdat 'ie anders makkelijk achterover kieperde.

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/ncsgh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2ag5cpk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/1zxwf8g.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2cojtsh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2uduj40.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/33ttn4l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/5y7luw.jpg

Ook heb ik 6 screenprotectors ontvangen voor €2,50. Koopje! Screenprotectors zijn perfect, makkelijk aan te brengen en zonder bubbels in één keer! Heb er nog 3 over (hou er 2 reserve), mocht je interesse hebben, PM me even, dan stuur ik ze voor 50 cent p/s op. Screenprotector maakt het scherm een fractie stroever, zonder hinderlijk te worden. Erg fijn, zeker voor het geld. Op bovenstaande foto's zit de screenprotector er overigens al op, en zoals je kunt zien is hij nagenoeg onzichtbaar, inmiddels zijn de 'vlekken' aan de randen ook al verdwenen. Top!

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 09-10 22:57

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ivo NL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:09:
Ik heb vandaag ook het dockingstation ontvangen. Ben erg tevreden, Desire zit goed vast zonder speling. Na een beetje oefenen is het super simpel om hem er in en eruit te halen! Kijk goed naar de hoek waarin de connector in het dock zit, onder precies die hoek moet je je Desire ook erin doen, anders lukt het niet. Hij laadt goed op, enige jammere is de afwerkingskwaliteit. Aluminium is van het goedkoopste soort en ik moest hem nog een beetje bij buigen, omdat 'ie anders makkelijk achterover kieperde.

Foto's:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ook heb ik 6 screenprotectors ontvangen voor €2,50. Koopje! Screenprotectors zijn perfect, makkelijk aan te brengen en zonder bubbels in één keer! Heb er nog 3 over (hou er 2 reserve), mocht je interesse hebben, PM me even, dan stuur ik ze voor 50 cent op. Screenprotector maakt het scherm een fractie stroever, zonder hinderlijk te worden. Erg fijn, zeker voor het geld. Op bovenstaande foto's zit de screenprotector er overigens al op, en zoals je kunt zien is hij nagenoeg onzichtbaar, inmiddels zijn de 'vlekken' aan de randen ook al verdwenen. Top!
Da's een mooie! Waar heb je die vandaan?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 17:21
Al ergens eerder in dit topic genoemd, maar, hier :)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar ik vind die dock oerlelijk ;)
Zit te wachten totdat deze in de NL shops verschijnen.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/10o0l5l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeder
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.soundwear.nl/images/27LBBBUGSLM.jpg

Iemand dit hoesje ook? Vriend van me neemt hem voor me mee. Is eigenlijk een iPhone-hoesje, maar gister even getest en past precies. Aanrader dus!

Reality is wrong. Dreams are for real

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1
  • Laatst online: 27-09 13:07

BD1

Met welke silicon case hebben jullie goede ervaringen? En weet iemand of deze silicon cases ook verkrijgbaar zijn in een winkel BelCompany? Op de site van BelCompany zijn in ieder geval geen silicon cases te vinden voor de Desire...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 01:46
Fire69 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 22:50:
[afbeelding]

Ik heb exact deze lader. Hij is volgens Belkin 1 A, volgens sommige mensen ietsje minder (rond de 800-900mA). De datapinnen zijn niet doorverbonden bij deze lader en de Desire laadt dus met max. 500 mA op. Dit is de reden dat ik alsnog de officiële HTC lader gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Nu online
Ah, bedankt voor de info! :)

Dan ga ik maar even verder zoeken, eventueel naar een officiële...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heeft er iemand ervaring met deze lader? MicroUSB Autolader / Car Charger High Power 2000mAh / 2A Output

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ik zoek me helemaal rot maar heeft iemand misschien een tasje gezien waar ook 2 pinpassen in kunnen?
en dan bedoel ik dus gewoon een zacht hoesje stof of leer met een extra vakje erop ofzo.
dus geen openklappend dik ding waar de telefoon ook helemaal in vast zit.
ik zie wel eens hoesjes wat wel zowat organisers zijn zo dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigDrummer1 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:03:
Met welke silicon case hebben jullie goede ervaringen? En weet iemand of deze silicon cases ook verkrijgbaar zijn in een winkel BelCompany? Op de site van BelCompany zijn in ieder geval geen silicon cases te vinden voor de Desire...
Ik weet eigenlijk niet of die van mij van siloconen is, maar ik heb dus een case bij de Belcompany gehaald.
Deze is het geloof ik (ziet er iig hetzelfde uit): http://www.pdashop.nl/pro...ategory-25710-cases/49255

En ben er erg tevree mee. Past perfect, voelt een stuk steviger en valt niet zo makkelijk meer uit je handen. Was €20,-

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2010 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 01:46
Voor degenen die een beetje handig met klussen zijn: je kunt natuurlijk ook zelf je autolader uit elkaar halen en de datapinnen doorverbinden met een beetje soldeersel. Ik heb hier echter vanaf gezien, aangezien de Belkin een erg compacte lader is die waarschijnlijk na demonteren weer lastig in elkaar te zetten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 11:38

gakkethijs

niks

mac1987 schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 02:15:
Voor degenen die een beetje handig met klussen zijn: je kunt natuurlijk ook zelf je autolader uit elkaar halen en de datapinnen doorverbinden met een beetje soldeersel. Ik heb hier echter vanaf gezien, aangezien de Belkin een erg compacte lader is die waarschijnlijk na demonteren weer lastig in elkaar te zetten is.
Ik heb het wel gedaan met twee 230v AC -> usb opladers. Het enige nadeel is dat ze erg goed vast zaten en ik lomp ben. Het gevolg is dat ze nu met tape weer vast zitten :P. De volgende moet toch echt beter kunnen en met secondelijm ofzo weer in elkaar geprutst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1

BD1

Verwijderd schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:48:
[...]

Ik weet eigenlijk niet of die van mij van siloconen is, maar ik heb dus een case bij de Belcompany gehaald.
Deze is het geloof ik (ziet er iig hetzelfde uit): http://www.pdashop.nl/pro...ategory-25710-cases/49255

En ben er erg tevree mee. Past perfect, voelt een stuk steviger en valt niet zo makkelijk meer uit je handen. Was €20,-
OK, bedankt. Ik ben namelijk van plan om komend weekend een Desire aan te schaffen en ik heb hier een bon liggen van BelCompany waarmee ik €25,- aan accesoires gratis krijg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
SmithNL schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 22:37:
[...]

Correct me if I'm wrong:

- Met houder: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=350344927919 (zelf in gebruik, dus ik weet dat het werkt)
Ondanks dat ik een Brodit houder heb, heb ik ook deze houder gekocht. Waarom? In september ga ik een aantal weken met een andere auto op stap en wil ik mijn Desire gebruiken voor navigatie. De Brodit houder overzetten gaat daarbij niet en dit leek mij de beste en goedkoopste optie :) Als ik hem binnen heb zal ik wel wat pics en ervaringen posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:42
Ik heb bij MobileFun.co.uk de HTC Desire Dual Desktop Charging Cradle gekocht. Na bestelling en betaling op zondag 13 juni werd de cradle bezorgd op vrijdag 18 juni.

Dit leek me een mooie stabiele cradle om mijn Desire te kunnen laden; met een extra batterijlader. En met een vaste gleuf/houder voor de telefoon (bij andere cradles heb ik een los plaatje als telefoonsteuntje gezien, dat leek me niets).

Nu blijkt de accu niet te passen! :( En is er geen microUSB aansluiting waar de telefoon in klikt; in plaats daar van is er een los microUSB kabeltje aan de zijkant van de cradle maar die is zinloos terwijl de telefoon in de houder staat.

Accu past niet
Geen microUSB in gleuf/houder

Dat wordt terug sturen :/

Dat de accu niet past zal een productiefoutje zijn maar dat er geen microUSB aansluiting onderin de steun/gleuf zit dat vind ik echt raar.
Heeft iemand anders deze cradle al besteld en in gebruik? Zit er bij jou wel een microUSB aansluiting onder de telefoon?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD1
Neo schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:08:
Ik ben ook erg benieuwd naar de problemen met de bankpas. Het lijkt een ideaal hoesje, maar dit zou het wel aardig verpesten. @JohnD1 kan je laten weten wat je ervaringen zijn. Ik stond ook op het punt de E2 te bestellen maar met sluiting.
Vandaag verstuurd (airmail) vanuit China, nu even afwachten wanneer het hier aankomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Voor de mensen die nog een solar charger zochten: Aldi heeft morgen een Solar Charger in de aanbieding.
http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_25/OFF14.SHTML
Specs onbekend, ook niet helemaal duidelijk of er ook een micro-usb verloopje bijzit, lijkt er wel op. Is niet echt duidelijk te zien op de foto.
Alleen daarbij kwam ik op mijn zoektocht wat anders tegen: Fuzzillogic in "De EL-kroeg - Deel 3"
Gaat dan wel over een ander product, maar zal denk ik niet veel verschillen. En na wat verder zoeken lees ik een vergelijkbare ervaring van meer mensen. Dus als accu pack die je thuis oplaad is hij prima geschikt, maar de ingebouwde accu vol krijgen via de zonnecellen: no-go.

Denk maar niet dat ik hem ga halen, maar wie eens een gokje wilt wagen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Pacjack schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:50:
Dat de accu niet past zal een productiefoutje zijn maar dat er geen microUSB aansluiting onderin de steun/gleuf zit dat vind ik echt raar.
Een niet passende accu lijkt me toch zeker geen productiefoutje?! Dat zijn millimeters speling wat ik zie op je foto's, heb je uberhaupt wel de goede cradle gekregen? :?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Pacjack schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 16:50:
Ik heb bij MobileFun.co.uk de HTC Desire Dual Desktop Charging Cradle gekocht. Na bestelling en betaling op zondag 13 juni werd de cradle bezorgd op vrijdag 18 juni.

Dit leek me een mooie stabiele cradle om mijn Desire te kunnen laden; met een extra batterijlader. En met een vaste gleuf/houder voor de telefoon (bij andere cradles heb ik een los plaatje als telefoonsteuntje gezien, dat leek me niets).

Nu blijkt de accu niet te passen! :( En is er geen microUSB aansluiting waar de telefoon in klikt; in plaats daar van is er een los microUSB kabeltje aan de zijkant van de cradle maar die is zinloos terwijl de telefoon in de houder staat.

[afbeelding]
[afbeelding]

Dat wordt terug sturen :/

Heeft iemand anders deze cradle al besteld en in gebruik? Zit er bij jou wel een microUSB aansluiting onder de telefoon?
Ik betwijfel of je wel de goeie hebt gekregen :?. Volgens mij zie ik ook maar 2 pinnetjes bij het batterij vakje.

edit: ik heb zelf deze http://www.mobilefun.co.u...harging-cradle-p24203.htm en doet wat ie moet doen.. opladen.

[ Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 23-06-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1

BD1

Net deze case besteld:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=270582505106

Wel heel goedkoop, maar aan die paar euro's ga je toch niet dood. In totaal maar €2,51 inc. verzendkosten!
(offtopic)Snap niet hoe ze hier winst uit kunnen halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiThere
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2022
Even een vraag over een fatsoenlijke houder voor m'n desire. Ik ga dagelijks op de fiets naar mijn werk en de afgelopen maanden had ik mijn desire dan in mijn jaszak. Nu het te warm is om een jas aan te hebben, heb ik een probleem: waar laat ik mijn telefoon? Ik vind die broekclips niet fraai, maar wat moet ik anders? Iemand een idee of ervaringen hiermee?

Edit: heb wel de opmerkingen over de fietshouder gezien, maar dat zie ik in de regen niet echt zitten....

[ Voor 14% gewijzigd door HiThere op 23-06-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BigDrummer1 schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:16:
Net deze case besteld:

http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=270582505106

Wel heel goedkoop, maar aan die paar euro's ga je toch niet dood. In totaal maar €2,51 inc. verzendkosten!
(offtopic)Snap niet hoe ze hier winst uit kunnen halen...
Die heb ik hier ook liggen, in 3 verschillende kleurtjes ;)
Ik vond het toch een beetje tegenvallen, en heb een paar dagen later bij de Belcompany een barely there case mate gehaald voor 20 euro ( deze http://www.pdashop.nl/pro...ategory-25710-cases/49255 ). En die is echt stukken beter. Ziet er ook veel beter uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Na lang dit topic doorlezen en zoeken op verschilende sites heb ik ook eindelijk wat accessoires aangeschaft:

- autohouder: Haicom car holder, vent mount
http://www.pdashop.nl/pro...nt-htc-desire-vi-104.html

Omdat ik graag een gsmhouder had voor in de auto die niet aan het raam zou hangen maar meer op een vaste plaats in de auto geplaats kon worden (dagelijks +-150km) heb ik hiervoor gekozen. Ik had nog even een brodit overwogen, maar dan kom je al snel uit op 80+ euro voor de hele set die niet eens volledig mee kan bij een nieuwe of andere wagen.
Deze houder werd in een simpel doosje verstuurd zonder extra's. Bij het plaatsen voor de eerste keer dacht ik direct dat ik hem al kapot had, maar dit was gelukkig makkelijk te repareren. De houder werkt namelijk (zoals op de foto zichtbaar) met veertjes om achter het ventilatierooster te hangen. Zo een veertje was er uit gesprongen maar kon dus makkelijk terug worden geplaatst. Nu hangt de houder perfect (jammer genoeg is mijn ventilatie zeer licht naar boven gericht maar dat stoort niet hard) en de telefoon past er ook perfect in. Nadelen zijn dan de lichte bouwkwaliteit (wil je hem 90° draaien, kan je beter de houder bij het klepje onderaan tegenhouden) en mogelijke gebruiksporen op de achterkant van de telefoon (hier ben ik nog niet zeker van, maar ik ga er mogelijk toch een lichte voering op plakken).
Al bij al ben ik voor deze prijs perfect tevreden en gelukkig.

- autolader: FoneM8 car charger
http://www.amazon.co.uk/g...003IBGTG2/ref=oss_product

Deze is simpel maar ideaal. Op de lader staat 1.5A. Een simpele test wees uit dat hij op een rit van +-30min met Google Nav en sync aan van volledig leeg naar 7% laadt. Voldoende voor mij. En met het gekruld snoer heeft hij de ideale lengte om in mijn auto tot bij bovengenoemde autohouder te geraken. Ik ben dus tevreden.

- hoesje: GENUINE HTC DESIRE LEATHER PULL UP CASE POUCH PO S520 (OFFICIAL CASE)
http://www.amazon.co.uk/g...003HRZRCE/ref=oss_product

Dit is het officiële hoesje van HTC en zit dus perfect rond de telefoon. De telefoon wordt er wat breder van maar dat levert geen problemen. Het zit er strak rond, de telefoon kan er dus niet uitvallen, maar kan er uit getrokken worden door de handige pull cord met magneetje zodat het er niet aan 'bengelt'.
Een goede aankoop omdat ik het niet zo vertrouwde mijn telefoon mee te nemen op stap (ivm bier morsen en schokken etc). Hij is nu reeds 1 maal gevallen ook en er was niets van te merken op de telefoon.

- screen protector: FoneM8 - HTC Desire Screen Protector (PACK OF 5)
http://www.amazon.co.uk/F...UKGK/ref=pd_bxgy_ce_img_b

Deze heb ik erbij gekocht omdat het bij amazon als pack werd voorgesteld en ze niet duur waren. Ook had ik altijd schrik voor krassen op het scherm. Echter ben ik er nog niet toe gekomen om ze te testen, maar er zat wel wat materiaal bij om het scherm te zuiveren en om de protector stevig aan te wrijven/bellen te verwijderen. Dat er 5 inzitten is voor mij ook een voordeel aangezien ik niet bepaald handig ben met zulke dingen :)

In totaal was ik voor de laatste 3 producten een 25euro kwijt omdat er nog eens 15 euro verzendkosten bij kwamen kijken, echter waren de producten op amazon.de niet te vinden (gratis shipping daar).
Maar voor 45euro totaal heb ik nu alles wat ik nodig heb en ben er zeer tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Yohsoog schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 13:02:
- autolader: FoneM8 car charger
http://www.amazon.co.uk/g...003IBGTG2/ref=oss_product

Deze is simpel maar ideaal. Op de lader staat 1.5A. Een simpele test wees uit dat hij op een rit van +-30min met Google Nav en sync aan van volledig leeg naar 7% laadt. Voldoende voor mij. En met het gekruld snoer heeft hij de ideale lengte om in mijn auto tot bij bovengenoemde autohouder te geraken. Ik ben dus tevreden.
Klinkt alsof hij het echt net aan red..op zich wel goed, maar aan de andere kant ook wel jammer. De lader bij mijn Brodit houder gooit er in 15 min zo'n 15% bij. Volgens mij zit de FoneM8 lader ook bij mijn andere carkit voor de huurauto, die verwacht ik binnen nu en een week. Kan ik ze mooi vergelijken :)
Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste