HTC Desire - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste
Acties:
  • 185.166 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:11

mphilipp

Romanes eunt domus

TWFpa2Vs schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:47:
[...]
In het topic op XDA word gesproken dat Google niet gekozen heeft voor Websafe Colors en er daardoor die roze gloed kan onstaan. Als Google nu gewoon in Froyo of een andere release kiest voor Websafe colors dan heb je nergens meer last van met je Amoled scherm.
Evengoed moet het mogelijk blijven om een correctie toe te passen, of het nu is os via een 'websafe colours' toestand of iets anders. De kleuren lijken mijn niet gefixt in zo'n apparaat. Dat is wat ik probeerde aan te geven.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Erg gave telefoon. Je hebt nauwelijks het gevoel dat de telefoon moeite heeft met wat je doet want alles gaat zo snel! De roze gloed valt eigenlijk ook nauwelijks op, zeker niet bij hoge brightness. Als ik dan een nadeel mag noemen is dat kleine tekst op het scherm niet leesbaar is om het gewoon té korrelig wordt dan.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
BastiaanN schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:07:
Erg gave telefoon. Je hebt nauwelijks het gevoel dat de telefoon moeite heeft met wat je doet want alles gaat zo snel! De roze gloed valt eigenlijk ook nauwelijks op, zeker niet bij hoge brightness. Als ik dan een nadeel mag noemen is dat kleine tekst op het scherm niet leesbaar is om het gewoon té korrelig wordt dan.
Precies, het roze valt alleen op als de brightness echt op het laagste standje staat. Ik heb hem op automatisch zijn en ik heb er totaal geen last van. Valt totaal niet op eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-07 11:58
Even mijn bevindingen posten na een dag intensief gebruik:

- Zoals iedereen ondertussen al weet valt het roze bij lage helderheid duidelijk op, bij hoge zo goed als niet.
- Om eerlijk te zijn, als er veel progs open staan vind ik hem soms wat laggy, hapert bij het openen van sommige instellingen/bestanden en ik heb de mijne ook al 2x moeten rebooten omdat de desire vast zat (als ik pinch to zoom gebruikte op men home menu kreeg ik maar 1 scherm te zien ipv 7 en mijn kalender (widget) was ook eens vastgelopen)
- scherm is ook zeer gevoelig (misschien wel iets te), gebeurt wel eens dat mijn duim op het scherm ligt zonder het te beseffen met vreemde gevolgen. ook de optical trackpad is naar mijn mening iets te gevoelig.
- van de batterij had ik iets meer verwacht. (ik bedoel dan met wifi en gps op)
- bij intensief gebruik kan de gsm wel eens warm worden

+ zeer veel mogelijkheden om te costumizen, zeer veel leuke widgets, zeer grote (gratis) appmarket
+ kvind de camera wel best te pruimen!
+ als je eventjes met de gsm bezig bent gaat hij beter reageren en reageert ook minder laggy
+ prachtig design
+ opstarttijd, er wordt wel eens gezegd dat deze lang duurt, ik vind dat niet :D
+ ...

Lijken veel negatieven maar dan zijn we aan het mierenneuken, overall is dit een bangelijke gsm en zeer de moeite waard! Heb nog geen seconde spijt gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Obviously op 08-04-2010 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:29

codex

Geen OpenAI agent :)

Obviously schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:21:

- Zoals iedereen ondertussen al weet valt het roze bij lage helderheid duidelijk op, bij hoge zo goed als niet.
- Om eerlijk te zijn, als er veel progs open staan vind ik hem soms wat laggy, hapert bij het openen van sommige instellingen/bestanden en ik heb de mijne ook al 2x moeten rebooten omdat de desire vast zat (als ik pinch to zoom gebruikte op men home menu kreeg ik maar 1 scherm te zien ipv 7 en mijn kalender (widget) was ook eens vastgelopen)
- scherm is ook zeer gevoelig (misschien wel iets te), gebeurt wel eens dat mijn duim op het scherm ligt zonder het te beseffen met vreemde gevolgen. ook de optical trackpad is naar mijn mening iets te gevoelig.
- van de batterij had ik iets meer verwacht. (ik bedoel dan met wifi en gps op)
- bij intensief gebruik kan de gsm wel eens warm worden

+ zeer veel mogelijkheden om te costumizen, zeer veel leuke widgets, zeer grote (gratis) appmarket
+ kvind de camera wel best te pruimen!
+ als je eventjes met de gsm bezig bent gaat hij beter reageren en reageert ook minder laggy
+ prachtig design
+ opstarttijd, er wordt wel eens gezegd dat deze lang duurt, ik vind dat niet :D
+ ...

Lijken veel negatieven maar dan zijn we aan het mierenneuken, overall is dit een bangelijke gsm en zeer de moeite waard! Heb nog geen seconde spijt gehad.
In de laatste 2 minpunten kan ik me ook vinden. Al biedt de telefoon dermate veel goeds dat ik me er niet aan kan ergeren. Ik heb overigens ook een vraag. De taal van mijn toestel staat op Nederlands, maar als ik via telefoon een contact wil toevoegen na het intikken van het nummer staat het "nummer toevoegen" in het Frans. Iemand een idee hoe dit te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Obviously schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:21:

- scherm is ook zeer gevoelig (misschien wel iets te), gebeurt wel eens dat mijn duim op het scherm ligt zonder het te beseffen met vreemde gevolgen.

Ik denk dat dit gewoon een kwestie van wennen is hoor. Voor mij ook, was hiervoor in het bezit van een N97, daar moest ik toch echt stevig drukken voordat er iets gebeurde. Hier is een lichte aanraking genoeg en ik merk dat ik dit zeer prettig vindt tijdens het typen van bijvoorbeeld een SMS. Ik zat eigenlijk uit te kijken naar een toestel met fysiek toetsenbord maar met de manier waarop HTC het onscreen toetsenbord heeft geïmplementeerd op de Desire hoor je mij daar niet meer om vragen :)

Die gevoeligheid heeft natuurlijk twee kanten. Voor mij is het positief in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wat ik me nu wel een beetje afvraag is of die warmte in de zomer geen problemen gaat geven.. (vastlopers vanwege te hoge temperaturen?)

* Stukfruit is op dit moment aan het wachten op z'n foon.. Als het meezit nog maximaal 2 uurtjes en een kwartier :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:52
Snap niet dat mensen klagen over de GPS icm de batterij. Het is algemeen bekend dat GPS gewoon energie vreet en dat je met de meeste toestellen het dan gewoon niet langer dan 2 a 3 uur vol houdt. Natuurlijk is het mooi dat het langer kan, maar als ik naar mezelf kijk wordt gps toch bijna alleen maar gebruikt tijdens navigatie en dan hangt de telefoon toch ook meteen aan de lader.

GPS op een toestel is gewoon voor gegarandeerd snel je batterij leeg als je de GPS gaat gebruiken.
BastiaanN schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:38:
[...]

Ik denk dat dit gewoon een kwestie van wennen is hoor. Voor mij ook, was hiervoor in het bezit van een N97, daar moest ik toch echt stevig drukken voordat er iets gebeurde.
Dat is nou juist de bedoeling met een captive scherm. Dat reageert op aanraking en niet op indrukken. Daarom werkt een normale stylus ook niet op dit soort schermen.

[ Voor 32% gewijzigd door 13art op 08-04-2010 10:52 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Stukfruit schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:44:
Wat ik me nu wel een beetje afvraag is of die warmte in de zomer geen problemen gaat geven.. (vastlopers vanwege te hoge temperaturen?)

* Stukfruit is op dit moment aan het wachten op z'n foon.. Als het meezit nog maximaal 2 uurtjes en een kwartier :P
Je brand je vingers niet hoor :P Hij voelt gewoon "lauw" aan op het moment dat je er flink mee loopt te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
l3art schreef op donderdag 08 april 2010 @ 10:50:
Snap niet dat mensen klagen over de GPS icm de batterij. Het is algemeen bekend dat GPS gewoon energie vreet en dat je met de meeste toestellen het dan gewoon niet langer dan 2 a 3 uur vol houdt. Natuurlijk is het mooi dat het langer kan, maar als ik naar mezelf kijk wordt gps toch bijna alleen maar gebruikt tijdens navigatie en dan hangt de telefoon toch ook meteen aan de lader.

GPS op een toestel is gewoon voor gegarandeerd snel je batterij leeg als je de GPS gaat gebruiken.

[...]
Ik snap nog steeds niet waarom een Nokia E71 het zó gigantisch lang uit kan houden met GPS.. Ligt dat echt aan de batterij die gewoon huge is, of is die GPS chip zo zuinig? Daarnaast wordt GPS tegenwoordig voor veel meer doeleinden van alleen navigeren gebruikt. Even in de stad opzoeken waar de dichtsbijzijnde pin-automaat is, dat hele foursquare-gedoe, etc etc etc. Maar je hebt gelijk, al die dingen duren niet 2/3 uur, en zullen je accu dus niet volledig leeghalen. Voor de mensen die per-ce meer dan 2/3 uur uit de GPS willen halen zonder lader, zouden alsnog een externe bluetooth GPS ontvanger kunnen overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:49

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Alles leuk en wel maar hoe is het bellen nu. ;)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
KroontjesPen schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:09:
Als ik er mee kan SMS'en, internetten en custom Roms er op kan gooien is dat genoeg. Bellen is bijzaak 8)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
KroontjesPen schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:09:
Wat kun je erover zeggen?
Bellen gaat hier gewoon goed en beide kanten kunnen elkaar goed verstaan.
Let wel, dit is gebaseerd op een niet zo lang durend telefoon gesprek ;)

Ook leuk om te weten: Telefoon tegen je oor = beeldscherm uit
klaar met bellen dus telefoon voor je = scherm gaat aan en je kunt ophangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ben dit topic flink aan het volgen.
* EWK wil graag een nieuwe foon

Heb nu een HTC Diamond2 en die is nu toch echt retetraag aan het worden dankzij mijn hudge inbox (>2500 berichten) en vindt mij niet zo lief meer. Verwijderen doe ik niet, ben nu dus flink aan het googlen hoe ik mijn agenda, contacten, en smsinbox van WM over kan zetten naar android. Volgens mij een lastige klus (vooral de inbox) , maar wel te doen voor een tweaker :).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GamezMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:12:
[...]

Wat kun je erover zeggen?
Bellen gaat hier gewoon goed en beide kanten kunnen elkaar goed verstaan.
Let wel, dit is gebaseerd op een niet zo lang durend telefoon gesprek ;)

Ook leuk om te weten: Telefoon tegen je oor = beeldscherm uit
klaar met bellen dus telefoon voor je = scherm gaat aan en je kunt ophangen!
Dat is niet nieuw hoor, dat hebben de meeste smartphones tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
RoD schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:14:
Plus zo briljant schijnt de proximity sensor in de Desire niet te zijn volgens andere reviews ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
RoD schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:14:
[...]

Op mijn 1,5 jaar oude HTC HD zat het nog niet, dus ik vind het een leuke toevoeging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GamezMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:17:
[...]

Op mijn 1,5 jaar oude HTC HD zat het nog niet, dus ik vind het een leuke toevoeging ;)
Anderhalf jaar? Je weet dat dat een eeuwigheid is in smartphone-land hè? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
RoD schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:18:
[...]

Anderhalf jaar? Je weet dat dat een eeuwigheid is in smartphone-land hè? :P
Haha ja daarom ben ik ook zo blij met mijn nieuwe speeltje ;)
maar dit valt toch onder slowchat? foei! en dat voor een mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit te kijken of ik hem ga bestellen, maar ik kan tot nu toe niet vinden of wat ik wil lukt. Is het mogelijk om zowel met een Exchange server, als met meerder Google apps (Gmail) accounts te syncen (mail, kalender, contacten)? Ik wil dolgraag een toestel dat alles bij elkaar veegt; van de Exchange op de zaak en van mijn paar Google accounts zodat ik alles in één oogopslag kan zien.

Andere vraag: is het mogelijk om aliassen toe te voegen aan een emailaccount zodat je daar mail mee kunt verzenden? Ik heb bijvoorbeeld info@domein.nl en sander@domein.nl onder één gmail account staan, dus ik heb ook maar 1 gmail sync en/of imap sync nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Wat is nu de beste manier om je gmail ( for domains ) te lezen?

Ik heb gmail ingesteld en die synchroniseert wel,maar ik vind toch redelijk veel vertraging inzitten voordat ik melding krijg van nieuwe mail.
Bovendien kan ik niet zomaar de laatste paar mailtjes zien in bijvoorbeeld een widget want die koppelt zich aan imap of een exchange account en niet aan gmail ( wellicht is er wel een app voor maar zou toch moeten kunnen koppelen ).

Is het gebruik van exchange tool toch beter als alleen gmail app te gebruiken? ivm het pushen van mail icm gmail ( for domains )?
Is mijn eerste ervaring met Android en dat is tot nu toe positief, alleen de logica voor gmail en de beschikbare widget waar gmail niet te koppelen is ontgaat mij... Wellicht dat dit al besproken is in andere topics, maar ik kan het iig niet zo snel vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.E.O
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-01-2022
Ook ik ben het in het bezit van deze telefoon, mijn eerste smartphone dus ben nog een leek op dit gebied (hiervoor een sony ericsson k750i :P). Spreekt voor zich dat ik zeer te spreken ben over de tel (een hele nieuwe wereld is open gegaan voor mij). Maar ik heb toch een (waarschijnlijk domme) vraag over geheugenspecificties van deze tel. ROM: 512mb en RAM: 576mb volgens het boekje. Nou heb ik van de market een app gedownload om dit te controleren (i Quick System Info) en die geeft mij de volgende gegevens:

Internal storage. Total: 148mb
System cache. Total: 40mb
Memory. Total: 398 mb

Mijn vraag klopt dit? En hoe zit dat bij degene die ook een Desire bezitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
besteld! vandaag ophalen bij pdashop!! kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:50
GrandPuba schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:23:
Wat is nu de beste manier om je gmail ( for domains ) te lezen?

Ik heb gmail ingesteld en die synchroniseert wel,maar ik vind toch redelijk veel vertraging inzitten voordat ik melding krijg van nieuwe mail.
Bovendien kan ik niet zomaar de laatste paar mailtjes zien in bijvoorbeeld een widget want die koppelt zich aan imap of een exchange account en niet aan gmail ( wellicht is er wel een app voor maar zou toch moeten kunnen koppelen ).
Ik heb zelf inderdaad ook de ervaring dat het pushen met de gmail app erg traag is/dan wel niet werkt. Mailtjes komen 15 tot 30 minuten later pas binnen. Moet eerlijk toegeven dat ik nog niet echt hierop gegoogled heb.
Is het gebruik van exchange tool toch beter als alleen gmail app te gebruiken? ivm het pushen van mail icm gmail ( for domains )?
Is mijn eerste ervaring met Android en dat is tot nu toe positief, alleen de logica voor gmail en de beschikbare widget waar gmail niet te koppelen is ontgaat mij... Wellicht dat dit al besproken is in andere topics, maar ik kan het iig niet zo snel vinden
Wat betreft de widget, viel dat mij gister ook op. Heb toen een snelle search gedaan en het bleek niet mogelijk te zin het in de widget te krijgen tenzij je gmail als exchange gebruikt.

Als ik vandaag tijd heb ga ik het nog verder uitzoeken/testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijn1985 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:36:
Wat betreft de widget, viel dat mij gister ook op. Heb toen een snelle search gedaan en het bleek niet mogelijk te zin het in de widget te krijgen tenzij je gmail als exchange gebruikt.

Als ik vandaag tijd heb ga ik het nog verder uitzoeken/testen.
Graag, ik ben benieuwd! :) Maar het is toch gelimiteerd op 1 Exchange account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:12

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb zojuist de review gelezen en ik ben wel wat afgekoeld qua mijn beslissing vreemd genoeg. Ik bezit nu een HTC Magic (Vodafone) en deze crashed nu wel regelmatig waarom ik een vervangende telefoon wil aanschaffen. Echter ik vind het design van de Legend mooier maar ik wil zeker de prestaties van de Desire, maar de X10 komt dan weer om de hoek welke dan weer het design en de prestaties hebben maar echter op Android 1.6 draait wat ik nu ook heb.

En ik heb niet zoveel behoefte aan al die Sense dingen, vriendin heeft een HTC HD2 en ik zie er echt totaal het nut er niet van in. En zoals we allemaal konden lezen is de telefoon nog niet bug vrij... Dat staat me tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een bug vrije telefoon wilt hebben dan zal je sowieso geen net uitgekomen telefoon kunnen kopen want die hebben altijd bugs.
Persoonlijk vind ik de Desire qua design echt niet onder doen voor de Legend. Sterker nog, vind de Desire gewoon mooier en praktischer vormgegeven.
De X10 is voor mij veels te groot en na het lezen van verschillende reviews zie ik het al helemaal niet meer zitten met die telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Geen enkele telefoon is perfect of werkt perfect, dit word altijd met de tijd opgelost. Ook voldoet een telefoon nooit aan iedereen zijn eisen, dat is het voordeel van android telefoons/Iphone dat er applicaties beschikbaar zijn welke de eisen die je stelt tegemoet komen.

Heb nu een dag de Desire, kom van de Iphone 3GS af maar moet zeggen dat het best lekker werkt, wel tegen enkele problemen uiteraard aangelopen, maar daarvoor is het internet uitgevonden.

[ Voor 25% gewijzigd door lubbertkramer op 08-04-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

O.K., misschien had ik het over de bugs niet moeten schrijven, dat is "the least of my worries" zeg maar. Maar het design van de Legend lijkt een stuk strakker cq. gelikter op de foto's. Strak metaal aan de onderkant, achterkant, mooie knik et cetera. Meer architectuur dan de Desire die gewoon naadjes laat zien e.d. ;)

Meningen verschillen ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Voor de mensen die vinden dat het te lang duurt om melding te krijgen van een mail bericht, Kijk eens hoe dit is met het mail programma K9 Mail. Is ook iets uitgebreider dan de standaard gmail client die op android zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Nu online
aKra schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:10:
O.K., misschien had ik het over de bugs niet moeten schrijven, dat is "the least of my worries" zeg maar. Maar het design van de Legend lijkt een stuk strakker cq. gelikter op de foto's. Strak metaal aan de onderkant, achterkant, mooie knik et cetera. Meer architectuur dan de Desire die gewoon naadjes laat zien e.d. ;)

Uiteraard, aan smaak valt niet te twisten, daarom is er ook zoveel keuze, voor ieder wat wils :)
l3art schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:11:
Voor de mensen die vinden dat het te lang duurt om melding te krijgen van een mail bericht, Kijk eens hoe dit is met het mail programma K9 Mail. Is ook iets uitgebreider dan de standaard gmail client die op android zit.
K9 Mail, zal het zo eens gaan proberen, neem aan dat het gewoon downloadbaar is in de market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:38:
[...]

Graag, ik ben benieuwd! :) Maar het is toch gelimiteerd op 1 Exchange account?
Snelle google, doet mij vermoeden dat je dus wel meerdere exchanges accounts kunt toevoegen, heb het zelf nog niet geprobeerd:

http://blog.daveburrows.c...ltiple-exchange-accounts/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
HTC Sense heeft het echter gelimiteerd tot 1 exchange account als ik het goed heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar HTC heeft het gelimiteerd voor zover ik weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Laatst online: 15-09 09:01

cue

Zilveren versie is besteld :) Nu kan het wachten beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
Brad Pitt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:49:
[...]

Instellingen / Draadloze bedieningselementen / Mobiele netwerken / Alleen 2G-netwerken gebruiken.
bij mij staat er enkel "GSM/WDCMA auto" en daar kan ik GSM of WDCMA of beide kiezen (bij gsm alleen valt mij verbinding weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

aKra schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:10:

De legend schijnt daarentegen weer (kleine) problemen met wifi ontvangst te hebben.

Het blijft een beetje een gok helaas, denk zelf dat ik ook voor de desire ga maar ik wacht nog wel even 2 a 3 maanden om te kijken hoe htc de bugs op gaat lossen. Heb hiervoor de n96 op launchday gehaald en nog nooit ergens zoveel spijt van gehad.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-07-2024
[b][message=33786453,noline]
Andere vraag: is het mogelijk om aliassen toe te voegen aan een emailaccount zodat je daar mail mee kunt verzenden? Ik heb bijvoorbeeld info@domein.nl en sander@domein.nl onder één gmail account staan, dus ik heb ook maar 1 gmail sync en/of imap sync nodig :)
Yep dat kan (althans.. als je gebruik maakt van Google Apps), wanneer je in Gmail inlogt als admin van het domein krijg je de optie: Dit domein beheren (rechts boven in). Vervolgens kan je in je dashboard naar gebruikers en groepen en klik je de gewenste gebruiker aan. En ergens halverwege bij die gebruiker kan je een bijnaam / alias toevoegen. Dan komt alles netjes binnen op 1 account.

Heb al mijn domeinen onder Google Apps draaien. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
ik heb hem ook sinds gistermiddag. Geweldig mooi ding (mijn eerste nieuwe telefoon in 5 of 6 jaar. vorige was een Samsung D600.).

Ik had hem net aan mijn pc hangen om op te laden. Als hij opgeladen wordt laat ik het scherm actief. Landde er net een vlieg op het schermpje, en deze bleef op 1 plek zitten, waardoor mijn telefoon dacht dat er een widget verplaatst moet worden :+

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leslinho schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:24:
[...]

Yep dat kan (althans.. als je gebruik maakt van Google Apps), wanneer je in Gmail inlogt als admin van het domein krijg je de optie: Dit domein beheren (rechts boven in). Vervolgens kan je in je dashboard naar gebruikers en groepen en klik je de gewenste gebruiker aan. En ergens halverwege bij die gebruiker kan je een bijnaam / alias toevoegen. Dan komt alles netjes binnen op 1 account.

Heb al mijn domeinen onder Google Apps draaien. Heerlijk!
Klopt, zo heb ik het ingesteld, mijn vraag was meer gericht op de Android client kant. Kan die aan één mailserver config meerdere aliassen toekennen en daar mailtjes mee verzenden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag contact gehad met Coolblue over de problemen met de roze schermen. Zij gaven aan nog geen klachten te hebben gehad van Nederlandse klanten en dat het probleem zich alleen voordoet bij toestel uit de UK. Verder kan je het toestel gewoon ruilen als je het toch hebt. Ik neem aan dat een vergelijkbare regeling bij andere (web)winkels ook geldt.
Het heeft mij in ieder geval over de streep getrokken om met een gerust hart een Desire te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:24

Boy

www.byoscoop.nl

heeft iemand 'm al uitgeprobeerd met z'n bluetooth carkit?
Ik ga over een paar maanden een nieuwe auto rijden (met van fabriek uit bluetooth carkit, weet nog niet welke auto, dus weet er verder nog niets van)...iemand problemen ondervonden?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:33

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Wat ik mijzelf nou de hele tijd al afvraag: wordt er nou een micro-sd-kaart meegeleverd? er wordt namelijk geen woord over gesproken, terwijl het wel in sommige beschrijvingen staat.

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-07 11:58
InjecTioN schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:35:
Wat ik mijzelf nou de hele tijd al afvraag: wordt er nou een micro-sd-kaart meegeleverd? er wordt namelijk geen woord over gesproken, terwijl het wel in sommige beschrijvingen staat.
bij pdashop zat er een 4 gb kaartje bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:31:
Ik heb vandaag contact gehad met Coolblue over de problemen met de roze schermen. Zij gaven aan nog geen klachten te hebben gehad van Nederlandse klanten en dat het probleem zich alleen voordoet bij toestel uit de UK. Verder kan je het toestel gewoon ruilen als je het toch hebt. Ik neem aan dat een vergelijkbare regeling bij andere (web)winkels ook geldt.
Het heeft mij in ieder geval over de streep getrokken om met een gerust hart een Desire te bestellen.
Er is al zo vaak verteld dat de roze gloed op een laag brightness niveau gewoon normaal is, alle telefoons met zo een scherm hebben er last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:54
InjecTioN schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:35:
Ja, er zit een 4Gb kaartje bijgeleverd (besteld bij 2Call)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
Hm, dat weet ik eerlijk gezegd niet.. Zie geen optie om een afzender te selecteren.. Blijkbaar verstuurd hij alles vanaf je primary alias..
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:28:
[...]

Klopt, zo heb ik het ingesteld, mijn vraag was meer gericht op de Android client kant. Kan die aan één mailserver config meerdere aliassen toekennen en daar mailtjes mee verzenden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Boy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:35:
Ik ga over een paar maanden een nieuwe auto rijden (met van fabriek uit bluetooth carkit, weet nog niet welke auto, dus weet er verder nog niets van)...iemand problemen ondervonden?
Zodra ik hem heb zal ik er wat over melden hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Obviously schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:37:
[...]

bij pdashop zat er een 4 gb kaartje bij
die kreeg je neem ik aan niet standaard in het doosje van de desire, of wel? (gewoon losse verpakking er langs)

edit: De site "smartphonestunts.nl" heeft zojuist de specificaties ge-update. 4GB kaartje zit idd in de doos. Misschien handig om dit ook in de startpost te plaatsen?

Inmiddels ook al een 16GB kaartje erlangs besteld. Stuk fijner. Ik had al te weinig aan mijn 8GB kaartje in de Touch Pro 2 :P

[ Voor 35% gewijzigd door InjecTioN op 08-04-2010 12:45 ]

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 12:26
Hij zit er standaard al in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
Inderdaad, was hem gister ook aan het zoeken, bleek hij dus al in de telefoon te zitten. (staat sync op en een pdf met de manual)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:04
cue schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:20:
Zilveren versie is besteld :) Nu kan het wachten beginnen :D
Ik neig nu zelf ook een beetje naar de zilveren versie, jammer dat die exclusief is bij de winkels die zich de hoofdprijs vragen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Wat ik me nu af vraag:

Waarom ruilt coolblue alle telefoons met een roze gloed om? Ze gaan er daar dus duidelijk vanuit dat het gewoon een defect is =\.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Laatst online: 11-09 13:04
Ik heb hem zojuist binnen gehad van PDAshop samen met een collega.. en heb er een aantal andere telefoons bijgelegd, hieronder wat foto's:
Afbeeldingslocatie: http://www.vdweb.nl/_img/P100408_113148.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vdweb.nl/_img/P100408_113203.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vdweb.nl/_img/P100408_113214.jpg

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46
Yep, hier. Nog niet daadwerkelijk gebeld, maar telefoon ging gewoon goed over. Pairen ging nog vervelend, zei steeds dat ik verkeerde code had ingevuld..bleek uiteindeljk te komen omdat het geheugen van de radio vol zat (max 3 gepairde telefoons..). Alle vormen van pairen geprobeerd. Bluetooth aan, dan radio, en vise versa. Beide pairde hij automatisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
heeft er al iemand navigatiesoftware op draaien? en zo ja welke?
ik twijfel namelijk heel erg of ik mijn WiMo toestel erop zal ruilen, maar een harde eis van mij is toch wel navigatie.
nav4all werkt in elk geval niet (meer), ik weet niet of google maps een goeie vervanger is voor tomtom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.E.O
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-01-2022
C.E.O schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:24:
Ook ik ben het in het bezit van deze telefoon, mijn eerste smartphone dus ben nog een leek op dit gebied (hiervoor een sony ericsson k750i :P). Spreekt voor zich dat ik zeer te spreken ben over de tel (een hele nieuwe wereld is open gegaan voor mij). Maar ik heb toch een (waarschijnlijk domme) vraag over geheugenspecificties van deze tel. ROM: 512mb en RAM: 576mb volgens het boekje. Nou heb ik van de market een app gedownload om dit te controleren (i Quick System Info) en die geeft mij de volgende gegevens:

Internal storage. Total: 148mb
System cache. Total: 40mb
Memory. Total: 398 mb

Mijn vraag klopt dit? En hoe zit dat bij degene die ook een Desire bezitten?
Kan iemand hier wat over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

C.E.O schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:57:
[...]

Kan iemand hier wat over zeggen?
Ik zou zeggen dat het geheugen gewoon gebruikt wordt voor de cache en het interne geheugen, alleen kom ik dan bij het optellen op 10MB meer uit... Ik durf er echter niet over te twijfelen dat het daadwerkelijk wel op die manier gedaan wordt. Zo zat het nml ook bij Windows Mobile, en zo zal het hier ook zitten. Het is mogelijk dat de grootte van de cache en het interne geheugen automatisch met 5MB verschil aangepast wordt. en dat die 5MB er bij beide opgeteld wordt in het programma. Dit is echter slechts een theorie, geen idee of het echt zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

l3art schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:41:
[...]

Zodra ik hem heb zal ik er wat over melden hier. :)
super! ik hou het in de gaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra

aKra

Dat ligt er maar net aan wat voor een auto je hebt besteld, ik heb gewerkt bij BMW en daar moesten ze in de fabriek vaak toestellen nog pre-configureren en was het eerst zo als het toestel niet bekend was werkte het gewoonweg niet. Uiteindelijk 'standaard' Bluetooth ondersteuning gegeven dat wel elke telefoon zou moeten werken (zonder garantie dacht ik), en toestellen die op een list stonden kon je dan het telefoonboek syncen en dat soort grapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
shameete schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:57:
ik twijfel namelijk heel erg of ik mijn WiMo toestel erop zal ruilen, maar een harde eis van mij is toch wel navigatie.
nav4all werkt in elk geval niet (meer), ik weet niet of google maps een goeie vervanger is voor tomtom ?
Ik heb dezelfde "eis" en heb sinds enige tijd Sygic Mobile Maps op mijn Touch Diamond staan. Dat is er ook voor Android en werkt wat mij betreft niet veel minder dan TomTom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Android: Turn by turn navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

aKra schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:05:
[...]

Dat ligt er maar net aan wat voor een auto je hebt besteld, ik heb gewerkt bij BMW en daar moesten ze in de fabriek vaak toestellen nog pre-configureren en was het eerst zo als het toestel niet bekend was werkte het gewoonweg niet. Uiteindelijk 'standaard' Bluetooth ondersteuning gegeven dat wel elke telefoon zou moeten werken (zonder garantie dacht ik), en toestellen die op een list stonden kon je dan het telefoonboek syncen en dat soort grapjes.
Ik heb 'm nog niet besteld...over 2 maanden mag ik een leaseauto uitzoeken, denk dat ik met de foon gewoon ga testen bij dealers sowieso...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjalex
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:25
Als ik in de standaardbrowser van m'n Desire een https pagina probeer te openen komt er steeds te staan dat de "webpagina niet beschikbaar" is... (Via mobiel internet en wifi geprobeerd!) Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
Dus als ik je goed begrijp, weiger je de auto wanneer bluetooth niet werkt? >:)
Boy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:09:
[...]

Ik heb 'm nog niet besteld...over 2 maanden mag ik een leaseauto uitzoeken, denk dat ik met de foon gewoon ga testen bij dealers sowieso...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:08
Heb hem ook binnen sinds vanochtend. Touchscreen werkt heerlijk, scherm is zeer helder en kleurrijk (ja het is wat rozig als je het scherm dimt, maar dat doe ik niet ! O-) ) .

Verder nog niet echt mee gespeeld omdat hij even moet opladen, en vind het niet fijn werken als die kabel erin zit. Het is wel allemaal razendsnel

Bestelt bij pdashop btw, krijg je dus standaard 4 gb kaartje bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Ik heb brut's hack voor google maps erop draaien. De basis werkt, maar nog geen voice guidance, straatnamen, en grote pijl die je stuurt. Voor de rest werkt het wel prima, vooral de streetview met overlay is een echte WOW factor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

In de review wordt gesproken over het niet zo fijn/snel werken van Friendstream t.o.v. Timescape van SonyEricsson. Het moet dan toch best mogelijk zijn om via een custom rom dit te installeren als iemand dat erin bakt, maar dan wel zo dat de rest van Sense behouden blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
Bij belcompany kreeg je er ook 4gb bij. dit is volgens mij dus gewoon standaard.

Overigens heb ik ook een reactie van mark moons:

Wordt momenteel geen update gepland voor Desire. Er komt er wel een op korte termijn voor Legend I.v.m. camera apps als layar

voorlopig geen update dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

leslinho schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:13:
Dus als ik je goed begrijp, weiger je de auto wanneer bluetooth niet werkt? >:)
[...]
ehm, klinkt vreemd, maar ik vind het een belangrijk punt...hoort gewoon fatsoenlijk te werken...dus, inderdaad...het is een punt waar ik op kan kiezen tussen auto's...

Ik hecht veel waarde aan technologie in een auto...

[ Voor 6% gewijzigd door Boy op 08-04-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 16-09 22:46
Heeft Maps op de Desire multitouch-ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
MarcoC schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:34:
Heeft Maps op de Desire multitouch-ondersteuning?
Ja, by default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Waarom de Legend dan niet :( . Maar dat is offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcoC schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:36:
Waarom de Legend dan niet :( . Maar dat is offtopic.
Dan installeer je een losse .apk =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:02

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Wat ik zo jammer vind is dat ze maar een USB-kabel van ong. één meter erbij hebben gedaan. Nu heb ik ooit gehoord dat er een maximale lengte aan USB-kabels zit, maar één meter (volgens mij is dat een stukje meer namelijk)?
Eens kijken of ik ergens anders een langere kan vinden. Ik wil sowieso een kabel voor thuis en op een voor op het werk.

[ Voor 7% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 08-04-2010 13:43 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Sjaak_Afhaak schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:43:
Wat ik zo jammer vind is dat ze maar een USB-kabel van ong. één meter erbij hebben gedaan. Nu heb ik ooit gehoord dat er een maximale lengte aan USB-kabels zit, maar één meter (volgens mij is dat een stukje meer namelijk)?
Eens kijken of ik ergens anders een langere kan vinden. Ik wil sowieso een kabel voor thuis en op een voor op het werk.
In principe is de maximale lengte van een usb kabel zonder versterker 5 meter. Dit wil niet zeggen dan kabels die langer zijn niet werken maar de werking wordt tot 5 meter gegarandeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Laatst online: 24-08 23:10
Heeft deze telefoon wel of geen Assisted gps? Nergens vind ik hier iets van terug! Of moet ik gewoon concluderen dat hij het niet heeft. Mijn 5800 heeft namelijk een ERG trage GPS fix ZONDER Agps.

Dus ik hoop dat dit hier ook op zit, of toch zeker dat het een snellere gps is dan die in mijn 5800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
bedankt voor alle reacties aangaande navigatie _/-\o_
Boy schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:33:
[...]

ehm, klinkt vreemd, maar ik vind het een belangrijk punt...hoort gewoon fatsoenlijk te werken...dus, inderdaad...het is een punt waar ik op kan kiezen tussen auto's...

Ik hecht veel waarde aan technologie in een auto...
zorg dat er een parrot oid. in komt, 1) je bent onafhankelijk van het type auto en 2) die zijn achteraf te updaten als iets niet werkt. en 3) ze zijn er ook met GPS functionaliteit... vooral handig in situaties als je een voorruit hebt waardoor maar moeilijk een GPS signaal doorheen kan komen.

maar goed.. dat is offtopic.

nu weer verder over dit prachtige toestel, de 13e komt de zilveren wellicht mijn kant op. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Termike schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:51:
Heeft deze telefoon wel of geen Assisted gps? Nergens vind ik hier iets van terug! Of moet ik gewoon concluderen dat hij het niet heeft. Mijn 5800 heeft namelijk een ERG trage GPS fix ZONDER Agps.

Dus ik hoop dat dit hier ook op zit, of toch zeker dat het een snellere gps is dan die in mijn 5800.
Ik weet niet of er iets als QuickGPS wat ook op de Diamond(2) zit. Dat werkt eigenlijk erg goed, even de gegevens downloaden en binnen een paar tellen een fix. Assisted GPS zit bij mijn Diamond alleen maar in de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:46
Weet iemand of je de e-mailaccounts in een gecombineerde inbox (combined inbox) kunt krijgen? Schijnt een feature te zijn van Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Laatst online: 24-08 23:10
J0YR1D3R schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:54:
[...]

Ik weet niet of er iets als QuickGPS wat ook op de Diamond(2) zit. Dat werkt eigenlijk erg goed, even de gegevens downloaden en binnen een paar tellen een fix. Assisted GPS zit bij mijn Diamond alleen maar in de weg.
En zit er op deze telefoon dan quick gps? Overal vind ik enkel gps. Maar over eventuele uitbreidingen wordt met geen woord gerept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb navigon erop draaien, werkt perfect met NL stemmen en alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:56
Termike schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:51:

Ook gps werkt prima op de Desire: na de eerste cold fix duurt het slechts een paar seconden om een signaal op te pikken, en daarmee is de smartphone veel sneller dan veel concurrerende toestellen.
Ik denk dat dat wel goed zit ;)

Bron: http://tweakers.net/reviews/1604/10/htc-desire-begeerte-heeft-ons-aangeraakt-bereik-en-accu.html

[ Voor 5% gewijzigd door janvanduschoten op 08-04-2010 14:01 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:56

d0s

sssst

Mobile Maps van Sygic werkt perfect op Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
1 ding wat ik wel heel erg slordig vind:

Telefoon had al lichte krasjes toen deze uit de verpakking kwam...

Op het stukje ijzer tussen het scherm en de toetsjes in (dus boven de trackpad zegmaar), zitten van links naar rechts hele lichte krasjes =\. Hebben jullie dit ook? Beetje raar vind ik het imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

Nipje schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:17:

Op het stukje ijzer tussen het scherm en de toetsjes in (dus boven de trackpad zegmaar), zitten van links naar rechts hele lichte krasjes =\. Hebben jullie dit ook? Beetje raar vind ik het imo
ik zou dat niet acceptabel vinden, maar om 'm terug te sturen is ook weer zoiets he... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit er geen screenprotector op... die er slecht op zit en 't er zo uit laat zien..?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Nu online

Dan zou ik hem terugsturen, die van mij was helemaal in het plastic gewikkeld, zat geen krasje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
lubbertkramer schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:23:
[...]

Dan zou ik hem terugsturen, die van mij was helemaal in het plastic gewikkeld, zat geen krasje op
Die van mij kwam ook helemaal in het plastic :S Maar op dat stukje ijzer boven de trackpad zitten toch echt heeeele lichte krasjes :S. Slordig hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Nu online
Nipje schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:24:
[...]

Die van mij kwam ook helemaal in het plastic :S Maar op dat stukje ijzer boven de trackpad zitten toch echt heeeele lichte krasjes :S. Slordig hoor..
Kan een keer voorkomen, is niet gelijk een wereldramp te noemen vind ik persoonlijk, kan per ongeluk gebeurt zijn bij het inpakken of dergelijk, als een enkel toestel op de zoveel het heeft vind ik dat best netjes van de fabrikant, denk dat als je gewoon normaal belt dat je een nieuwe krijgt, maar dan moet je dat wel gelijk doen na levering, niet een dag later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
Nipje schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:54:
Wat ik me nu af vraag:

Waarom ruilt coolblue alle telefoons met een roze gloed om? Ze gaan er daar dus duidelijk vanuit dat het gewoon een defect is =\.
het is simpeler en klantvriendelijker om een telefoon terug te sturen naar HTC dan een totale noob uit te leggen hoe zo'n AMOLED scherm werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
CLB schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:36:
[...]

Dan installeer je een losse .apk =)
Dat wil ik niet :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben je nou een Tweaker of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Nu online
chosen1 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:33:
[...]

het is simpeler en klantvriendelijker om een telefoon terug te sturen naar HTC dan een totale noob uit te leggen hoe zo'n AMOLED scherm werkt.
Maar dan stuurt iedereen hem terug, want iedereen heeft het probleem, zou wel een stunt zijn als iedereen massaal hem terug zou sturen, denk dat ik zo maar eens een belletje doe, hoe of wat het precies zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
EWK schreef op donderdag 08 april 2010 @ 11:13:
Ben dit topic flink aan het volgen.
* EWK wil graag een nieuwe foon

Heb nu een HTC Diamond2 en die is nu toch echt retetraag aan het worden dankzij mijn hudge inbox (>2500 berichten) en vindt mij niet zo lief meer. Verwijderen doe ik niet, ben nu dus flink aan het googlen hoe ik mijn agenda, contacten, en smsinbox van WM over kan zetten naar android. Volgens mij een lastige klus (vooral de inbox) , maar wel te doen voor een tweaker :).
Had je een beetje goeie manier gevonden??? Ik vond alleen een optie voor SMS waar je je android foon voor moet kunnen rooten. En ik wil hem eigenlijk zo lang mogelijk heel houden voor ik dat ga doen :$ I know, niet erg tweaker like.. Ik heb nog een stenentijdperk Touch, dus vraag me sowieso af of het wel mogelijk is 8) Thanks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:56

d0s

sssst

myrthe schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:37:
[...]

Had je een beetje goeie manier gevonden??? Ik vond alleen een optie voor SMS waar je je android foon voor moet kunnen rooten. En ik wil hem eigenlijk zo lang mogelijk heel houden voor ik dat ga doen :$ I know, niet erg tweaker like.. Ik heb nog een stenentijdperk Touch, dus vraag me sowieso af of het wel mogelijk is 8) Thanks!!!
agenda, -> google calender sync, synct hij je outlook naar je gmail

contacten -> CSV maken en importeren in gmail

Bij de eerste startup van android heb je dan deze al voor elkaar (syncen doet hij automatisch)

SMS inbox zal wat moeilijker zijn, maar daar bestaat ongetwijfeld wel een tooltje voor, van android naar nieuwe android ging bij mij in ieder geval perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
d0s schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:40:
[...]

agenda, -> google calender sync, synct hij je outlook naar je gmail

contacten -> CSV maken en importeren in gmail

Bij de eerste startup van android heb je dan deze al voor elkaar (syncen doet hij automatisch)

SMS inbox zal wat moeilijker zijn, maar daar bestaat ongetwijfeld wel een tooltje voor, van android naar nieuwe android ging bij mij in ieder geval perfect.
Het eerste gedeelte had ik al een tijdje geleden gedaan, je moet wat als je aan het wachten bent ;)
Maar sms tooltje kon ik niet zo snel vinden :( ik hoopte daardoor dat iemand hier toevallig hetzelfde probleem had O-) maar thanks iig, ga ik later even verder zoeken :D Bezigheidstherapie tot de 16e (Hi bestelling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wauw, dat beeldscherm is echt wauw :) Hopelijk blijft dat scherm ook echt twee jaar lang zo helder!

Weet je zeker dat het krasjes zijn? Ik dacht namelijk hetzelfde, maar toen ik beter keek bleken het alleen maar twee stofjes te zijn die tussen het scherm en het deel met het trackpad zaten. Ze zijn wat moeilijk weg te vegen, maar als je tegen de ligrichting in veegt dan kan je ze er (vanaf de zijkant kijkend) zo voorzichtig vanaf plukken :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 23:05
Ik twijfel, zou ik er een screenprotector op doen of niet? Hoesjes vind ik zowiezo onnodig, zit toch alleen maar in mn broekzak (en in mijn hand :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 20:47
Nog niemand uitgevonden hoe je week in de full page htc calender widget op maandag kan laten beginnen ipv op zondag? Dat is het enige waar ik me aan stoor op het moment. Verder een top telefoon
Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.