HTC Desire - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste
Acties:
  • 185.167 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:21:
Ik ga hele erge ruzie krijgen morgen met mijn vriendin denk ik, maar ik het de Desire besteld en mn Milestone verkocht...
Toetsenbordje gebruikte ik toch niet zo heel veel, moest echt bewust denken om hem uit te schuiven anders ging ik gewoon op het scherm zelf typen. En wat dat betreft hoe dunner hoe beter.
Ook verwacht/vermoed ik (heb me nog niet ingelezen) dat de Desire veel beter te customizen is dan dat de milestone nu is. Hopelijk komt de postbode nog voordat ik naar mn werk ben morgen :)
Zal wel een review schrijven ter vergelijking.
Ja graag een vergelijkend review , ik twijfel nog erg tussen de Milestone en de Desire.

Thanx

EJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22
De pagina's gaan zo snel dus ren bevestiging zal er vast al wezen.
Bij deze bevestig ik nogmaals dat het scherm GOED te lezen is in de directe zon indien backlight op max staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik ben het trouwens wel heel erg eens met dat wat in de review op de frontpage geschreven werd; het voelt alsof je eerst met een breekijzer je hele Desire kapot moet scheuren voordat je de sim en accu erin kan leggen :')

Dat vind ik wel een stevig minpunt. Als je niet weet hoe dat ding vastzit dan doe je enerzijds heel voorzichtig om geen pinnetjes ed. te breken, maar als je te voorzichtig doet ga je in rare houdingen dat ding open proberen te krijgen waardoor het hele apparaat bijna van de tafel afvliegt als je uitschiet (en dat met trillende handjes door de spanning, je wil 'm toch zo snel mogelijk proberen :P).

Voor iedereen die hem nog niet heeft gekregen: wees niet al te bang bij het openmaken van de achterkant, het is aardig flexibel en een stukje buigbaar, en hij zit alleen maar vast met een paar kleine nipjes, dus dat zal vast ook niet snel afbreken :)
Althans, dat zou je hopen met zo'n duur apparaat!
MercenaryAtWork schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:54:
Ik twijfel, zou ik er een screenprotector op doen of niet? Hoesjes vind ik zowiezo onnodig, zit toch alleen maar in mn broekzak (en in mijn hand :D)
Juist in m'n broekzak zou ik er een protector en/of hoesje omheen doen!

Mijn Touch Diamond kwam altijd wat stoffig en met warm weer zelfs een beetje "vochtig" uit m'n broekzak (vraag me niet hoe en waarom, zo erg zweet ik ook weer niet :?). Ik heb er daarom maar gelijk een nieuw hoesje bij besteld want ik durf het echt niet aan om hem zo "naakt" in m'n broek te stoppen...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 08:03
Termike schreef op donderdag 08 april 2010 @ 13:51:
Heeft deze telefoon wel of geen Assisted gps? Nergens vind ik hier iets van terug! Of moet ik gewoon concluderen dat hij het niet heeft. Mijn 5800 heeft namelijk een ERG trage GPS fix ZONDER Agps.

Dus ik hoop dat dit hier ook op zit, of toch zeker dat het een snellere gps is dan die in mijn 5800.
Volgens deze gegevens wel

PDADB - HTC Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 16:17
Heb em eindelijk, wat een verschil zeg met de iPhone en n95.

Heeft iemand een site in nederland waar desire of n1 bosjes te koop zijn. Ik vind ze alleen in het buitenland voor een te hoge prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:46
Mart81 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:17:
Heb em eindelijk, wat een verschil zeg met de iPhone en n95.

Heeft iemand een site in nederland waar desire of n1 bosjes te koop zijn. Ik vind ze alleen in het buitenland voor een te hoge prijs.
Ebay kun je veel vinden, voor 5 euro inclusief verzendkosten uit Hong Kong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chosen1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09-2024
lubbertkramer schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:36:
[...]

Maar dan stuurt iedereen hem terug, want iedereen heeft het probleem, zou wel een stunt zijn als iedereen massaal hem terug zou sturen, denk dat ik zo maar eens een belletje doe, hoe of wat het precies zit.
waarom zou je dat willen doen? Je bent je telefoon minstens 3 dagen kwijt en je krijgt gewoon een toestel terug met dezelfde hardware.

Lijkt me nogal dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
chosen1 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:19:
[...]

waarom zou je dat willen doen? Je bent je telefoon minstens 3 dagen kwijt en je krijgt gewoon een toestel terug met dezelfde hardware.

Lijkt me nogal dom.
Was ook sarcastisch bedoeld, van wat als iedereen dat zou gaan doen, daarom stond er ook dat dat best een stunt zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

myrthe schreef op donderdag 08 april 2010 @ 14:37:
[...]

Had je een beetje goeie manier gevonden??? Ik vond alleen een optie voor SMS waar je je android foon voor moet kunnen rooten. En ik wil hem eigenlijk zo lang mogelijk heel houden voor ik dat ga doen :$ I know, niet erg tweaker like.. Ik heb nog een stenentijdperk Touch, dus vraag me sowieso af of het wel mogelijk is 8) Thanks!!!
Heb me er nog niet erg in verdiept, ja google enzo, maar nog niets concreets gevonden. Behalve die ene van root met een XML bestand. Nu nog even druk, begin volgende week ga ik me er eens verder in verdiepen. Mocht er ondertussen een tweaker zijn met de gouden tip om smsjes van je WM device naar Android te zetten dan houdt ik me aanbevolen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heli0s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-04 15:07

Heli0s

Liberate tuteme ex inferis

Net mn Desire gehaald. Was de laatste die de hadden in Leiden.Had hier voor een palm treo 500, wat een verademing is dot sev! Razend snel en veel finer dan wm! Snel weer verder spelen.

The fear that keeps me going and going and going. Is the same fear that brings me to my knees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 07:56

d0s

sssst

EWK schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:27:
[...]

Heb me er nog niet erg in verdiept, ja google enzo, maar nog niets concreets gevonden. Behalve die ene van root met een XML bestand. Nu nog even druk, begin volgende week ga ik me er eens verder in verdiepen. Mocht er ondertussen een tweaker zijn met de gouden tip om smsjes van je WM device naar Android te zetten dan houdt ik me aanbevolen.
http://android.riteshsahu...windows-mobile-to-android

Misschien kun je hier iets mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:23
Iemand al 800x480 backgrounds aan de praat :? Bij mij wil die dan een deel van die foto selecteren, en wordt het dus uitgerekt..dat wil ik niet! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Ik verstuur dit bericht vanaf mijn desire en het werkt echt super. Erg blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 08:48
Luqq schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:34:
Iemand al 800x480 backgrounds aan de praat :? Bij mij wil die dan een deel van die foto selecteren, en wordt het dus uitgerekt..dat wil ik niet! :(
Je selecteert wel het héle plaatje, door dat rechthoekje even groot te maken als het plaatje daadwerkelijk is? Door wat te slepen en rekken en zo. Dan zou het gewoon volledig op je scherm moeten komen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Brad Pitt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:42:
[...]

Je selecteert wel het héle plaatje, door dat rechthoekje even groot te maken als het plaatje daadwerkelijk is? Door wat te slepen en rekken en zo. Dan zou het gewoon volledig op je scherm moeten komen.
Bedankt voor het meedenken, wist ik ook nog niet, maar het lukt me niet om hem op het volledige scherm te krijgen. Hij lijkt een maximale hoogte te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een antwoord op de vraag waarom het telefoon geheugen zo laag is slechts 138 MB
En dit bij het installeren van Widgets en gebruik drastisch naar beneden gaat.

Ik heb even de toepassingen doorlopen en merkte op dat aardig wat internet grelateerde programma's continue gegevens opslaan in het cache geheugen wat dus van je interne telefoongeheugen afgaat.
Bestaat er een mogelijkheid dat de cache in je micro sd kaart wordt opgeslagen?

Hoe kan het er zo weinig intern telefoongeheugen over is?
Zijn dit de op voorhand geinstaleerde programma's widgets etc?

Wat gebeurt als dit helemaal volloopt? Waarschijnlijk opschonen anders wordt de Desire traag?

Deze vragen zijn al een paar gesteld maar nog geen duidelijk antwoordt? Ik hoop dat iemand hier mee kan helpen?

Gr. Ludo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Luqq schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:46:
Bedankt voor het meedenken, wist ik ook nog niet, maar het lukt me niet om hem op het volledige scherm te krijgen. Hij lijkt een maximale hoogte te hebben..
Als je dat selectie-ding helemaal maximaliseert heb je alsnóg geen volledig scherm?? Dus zoiets als:

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/wallpaper.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Brad Pitt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:55:
[...]

Als je dat selectie-ding helemaal maximaliseert heb je alsnóg geen volledig scherm?? Dus zoiets als:

[afbeelding]
Nope, mijn 800x480 plaatje loopt nog door buiten die balk. Mijn selectieding( :+ ) wordt niet groter dan op dat plaatje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:56
Het Android OS werkt simpelweg op deze manier. Door gegevens van applicaties op te slaan kunnen deze snel weer opgestart worden mocht dit nodig zijn. En maak je geen zorgen, Android weet heel erg goed welke applicaties overbodig zijn en zal deze tijdig ruimen mocht dit nodig zijn. :)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• myrthe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 16:41
Thanks, die had ik zelf nog niet gevonden _/-\o_ was precies wat ik zocht!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Luqq schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:46:
[...]

Dit komt omdat je als je van homescreen naar homescreen springt je achtergrond ook deels van links naar rechts gaat. de oplossing zou dus zijn om een bredere achtergrond te nemen (800x600?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Hmm..de originele wallpaper heeft een reso van 960x800..lijkt dus 6:5 verhouding te zijn..

http://downloadsphoto.com/WVGAWallpaper/

Hier een flinke verzameling, have fun! :)

[ Voor 69% gewijzigd door Luqq op 08-04-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 11:16
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:52:
Iemand al een antwoord op de vraag waarom het telefoon geheugen zo laag is slechts 138 MB
Het viel mij ook al op, ik heb nog nergens kunnen vinden hoe Android nou precies met telefoon geheugen omgaat. Ik heb dat ding juist gekocht vanwege 500+ MB intern geheugen voor apps, en nu zie ik dat je met een kale telefoon slechts 100 MB ofzo over hebt. WTF!?

Verder wel een geil toestel, ik kom van een Nokia E51 af :) En de eerste hardcore iPhone lover zei gisteren al tegen me "oh, dat ziet er wel heel goed uit" hahahahaha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
GamezMaster schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:57:
[...]

Dit komt omdat je als je van homescreen naar homescreen springt je achtergrond ook deels van links naar rechts gaat. de oplossing zou dus zijn om een bredere achtergrond te nemen (800x600?)
Kijk ook ff in de Market, voor de app" Zedge ", daarmee krijg je ook passende backgrounds (althans, bij mijn Hero). Kun je gewoon op je SD kaart downloaden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-05 11:10
Vanmiddag mijn desire gekregen en wat is het een verschrikkelijk gaaf ding vergeleken met mijn Diamond Pro :)
hieronder mijn bevindingen.

Negatief:
Als je de telefoon kantelt om een groter toetsenbord te krijgen verdwijnt de invoer/OK/verzenden knoppen uit beeld ...
ow en nog 1 heel groot minpunt .... geen mini usb aansluiting .... maar een zeer dunne usb aansluiting die mij doet denken aan de samsung toestellen .... Nooit meer makkelijk even snel aansluiten op pc bij anderen met gebruik van usb mini kabel ... dat word dus usb kabel bijbestellen...

Positief:
Als eerste , teveel om op te noemen.
Snelheid
GUI is super
Android rules
talloze applicaties op de markt!
Scherm is super mooi ( idd het zwart is idd super zwart )
Met htc sense waren mijn contacten en agenda zo bijgewerkt!

Super toestel!
Iedereen die hem heeft/nog gaat ontvangen, heel veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trub
  • Laatst online: 12-09 10:27
King_Pin schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:12:
...
ow en nog 1 heel groot minpunt .... geen mini usb aansluiting .... maar een zeer dunne usb aansluiting die mij doet denken aan de samsung toestellen .... Nooit meer makkelijk even snel aansluiten op pc bij anderen met gebruik van usb mini kabel ... dat word dus usb kabel bijbestellen...
...
De bedoeling is juist dat dit de nieuwe standaard wordt van telefoons zodat deze kabel overal hetzelfde is.
In het begin zal je waarschijnlijk deze kabels nog niet overal vinden bij anderen, maar tegen hier en 2 jaar zal je waarschijnlijk wel bij iedereen al zo een kabeltje vinden, net zoals dit met mini-usb in het begin ook wel niet het geval was. :)
Dit is trouwens micro-usb.

(wacht vol ongeduld op zijn desire :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trub schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:18:
[...]

De bedoeling is juist dat dit de nieuwe standaard wordt van telefoons zodat deze kabel overal hetzelfde is.
In het begin zal je waarschijnlijk deze kabels nog niet overal vinden bij anderen, maar tegen hier en 2 jaar zal je waarschijnlijk wel bij iedereen al zo een kabeltje vinden, net zoals dit met mini-usb in het begin ook wel niet het geval was. :)
Dit is trouwens micro-usb.

(wacht vol ongeduld op zijn desire :))
Ik dacht dat die mini-usb gewoon de standaard zou worden bij alle telefoons, camara's enz.? Als je om de 2 jaar een nieuwe standaard neemt, schiet het ook niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:16

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:23:
[...]

Ik dacht dat die mini-usb gewoon de standaard zou worden bij alle telefoons, camara's enz.? Als je om de 2 jaar een nieuwe standaard neemt, schiet het ook niet echt op.
dat zit er op het moment eigenlijk best wel dik in, aangezien Micro-USB3.0 ook niet al te lang meer op zich laat wachten :P

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Vanmiddag mijn desire gekregen en wat is het een verschrikkelijk gaaf ding vergeleken met mijn Diamond Pro :)

Negatief:
Als je de telefoon kantelt om een groter toetsenbord te krijgen verdwijnt de invoer/OK/verzenden knoppen uit beeld ...

*knip*

Super toestel!
Iedereen die hem heeft/nog gaat ontvangen, heel veel plezier ermee!
Dat van die USB is niet echt een verrassing hé, staat op de frontpage ook,
Aansluiting Micro USB (USB 2.0)
bron: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1403569

Wel leuk om te horen dat hij goed bevalt!

[edit] Typ ik ff iets langzamer, zijn er direct al 3 á 4 nieuwe reacties. Lekker actief topic!

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 08-04-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Brad Pitt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 15:55:
[...]

[afbeelding]
Hoe maak jij een screenshot van je Desire scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb gisteren even een Desire in mijn handen gehad en ik vroeg me meteen af of het mogelijk is om het scherm ietsjes minder gevoelig te maken? (ietsjes maar!) Als ik wat ga typen en ik raak het scherm NIET aan maar zweef er met mijn vinger heel dicht boven dan registreert ie dat als een touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lubbertkramer schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:26:
* CLB mompelt iets over de resolutie van de screenshot en die van de HTC Desire ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
lubbertkramer schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:26:
Niet... Heb een Magic ;(

[Edit] CLB: zal 'm voortaan eerst ff upscalen okay ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 08-04-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Wat? Meen je dat? Daar heb ik niet eens over nagedacht dat het niet zo zou zijn. Was dat niet een nieuwe europese regel dat alles met een uniforme (lees mini usb) oplader zou moeten gaan werken?

Dit is echt een enorme ontwerpfout zeg als er geen mini usb opzit.

edit: ben ik nou aan het ijlen en haal ik twee dingen door elkaar? Vast wel... ff opzoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 08-04-2010 16:35 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Phusebox schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:29:
Wees blij, aangezien micro-USB de standaard wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
CLB schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:28:
[...]

* CLB mompelt iets over de resolutie van de screenshot en die van de HTC Desire ;)
Is het wel mogelijk een screenshot te maken? Vanuit mijn vorige telefoon, de Iphone 3GS moest ik even 2 knopjes indrukken en hij maakte een screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarvoor zul je root-acces moeten hebben of je moet Home++ installeren (homescreenreplacement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:23:
[...]

nee idd zeg ...
janvanduschoten schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:26:
[...]

Dat van die USB is niet echt een verrassing hé, staat op de frontpage ook,

[...]
heb je gelijk in maar heb daar net als Phusebox overheen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
lubbertkramer schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:32:
Is het wel mogelijk een screenshot te maken? Vanuit mijn vorige telefoon, de Iphone 3GS moest ik even 2 knopjes indrukken en hij maakte een screenshot.
De meeste (leuke) apps hebben root nodig, maar je kan ook via ddms in een command prompt uit de Android SDK een screenshot maken d.m.v. CTRL-S.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/ddms-1.jpg
<clickable>

[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 08-04-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
lubbertkramer schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:32:
[...]

Kan vaak alleen met root-acces ;) Dus nog ff wachten op de tovenaars bij XDA. Als er goede root acces is kan er veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
Brad Pitt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:30:
[...]

Wees blij, aangezien micro-USB de standaard wordt ;)
Dus ik kan al mijn carchargers en andere zooi op micro usb weggooien... logisch om te kiezen voor een standaard die nog bijna op geen enkele telefoon zat tot nu toe. :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Phusebox schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:37:
Dus ik kan al mijn carchargers en andere zooi op micro usb weggooien... logisch om te kiezen voor een standaard die nog bijna op geen enkele telefoon zat tot nu toe. :S
Je micro-USB zooi zou ik nu juist even bewáren als ik jou was 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Volgens mij nog niet gepost. Een video die laat zien hoe je de HTC Desire meer op de Google Nexus One laat lijken. Heb zelf geen HTC Desire (of welke andere Android phone dan ook) dus kan het zelf niet uitproberen (so don't hit me if i got it wrong ;) ). Toch lijkt het erop of ze in de video de Sense interface uitschakelen.

[ Voor 4% gewijzigd door mmedia op 08-04-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12

Negatief:
Je kan het toetsbord laten verdwijnen (één vd toesten linksonder) en dan komen die knoppen ook weer te voorschijn. Dus dat minpunt valt ook weer weg. ;)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mmedia schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:44:
Volgens mij nog niet gepost. Een video die laat zien hoe je de HTC Desire meer op de Google Nexus One laat lijken. Heb zelf geen HTC Desire (of welke andere Android phone dan ook) dus kan het zelf niet uitproberen (so don't hit me if i got it wrong ;) ). Toch lijkt het erop of ze in de video de Sense interface uitschakelen.
Yes terwijl er eerst nog werd gezegd dat dit niet zou kunnen bij de Desire...

Waarschijnlijk dus wel, gewoon zo:
Vanuit je homescreen klik je op de menuknop. Kies nu instellingen, Toepassingen, Toepassingen beheren. In de volgende lijst met geinstalleerde programma’s selecteer je HTC sense. Wanneer je nu de knop Standaardwaarden Wissen selecteerd zal Sense niet meer de standaard interface zijn. Druk nu op de Home knop van je Android telefoon en er zal zich een keuze menu openen met daarin Startpagina wat de standaard Android interface is en TouchFlo voor de Sense interface. Wil je dat de volgende keer de standaard Android interface gebruikt wordt zet dan een vinkje bij Standaard gebruiken voor de actie en kies vervolgens voor Startpagina. Wil je elke keer als je op de Hometoets drukt kunnen kiezen welke interface je gebruikt laat je uiteraard het vakje leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trub
  • Laatst online: 12-09 10:27
[...]

Ik had ook liever mini usb gezien, ik denk dat deze connectoren toch iets steviger zijn dan micro-usb, deze lijkt zo fragiel. Hopelijk is dit niet zo, maar spijtig genoeg ben je niet de enige die de autoladers etc mag gaan vervangen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:45:
De retail Desire's hebben geen normale launcher meer.
Waarschijnlijk dus wel, gewoon zo
Nope ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja m'n post was ietwat apart, maar het komt er op neer dat de retailversies het idd niet meer hebben =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
CLB schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:45:
[...]

Waarschijnlijk dus wel, gewoon zo:

[...]
Psies! Dit doen ze ook in de video ook. Kan iemand met een Desire dit bevestigen?
Blijkbaar kan het niet meer met de retail versie.

[ Voor 6% gewijzigd door mmedia op 08-04-2010 16:49 . Reden: is al beantwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
pateen75 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:44:
[...]

Je kan het toetsbord laten verdwijnen (één vd toesten linksonder) en dan komen die knoppen ook weer te voorschijn. Dus dat minpunt valt ook weer weg. ;)
Ik snap niet waarom ze überhaupt uit beeld verdwijnen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:47:
Ja m'n post was ietwat apart, maar het komt er op neer dat de retailversies het idd niet meer hebben =)
Een enorm vreemde en mijns inziens onlogische beslissing, maar goed, er zal wel een reden voor zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trub schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:46:
Ik had ook liever mini usb gezien, ik denk dat deze connectoren
toch iets steviger zijn dan micro-usb, deze lijkt zo fragiel. Hopelijk is dit niet zo,
Lijkt allemaal zeer fragiel, maar gebruik het nu zo'n 4 a 5 maanden op m'n Motorola Milestone en werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 11:16
[...]

De Moto Milestone is ook micro-usb. En er zijn verloopstekkertjes voor mini naar micro. Koop er een stuk of wat van op ebay en je kan al je oude spul gebruiken. Of koop gewoon voor een paar tientjes een nieuwe kabel, lader en autolader :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
Waarom kun je geen foto's uploaden via de social network app ... voor in je twitter bericht
Moet ik daar nu een andere app voor downloaden?

ow en vraagje.
Is het nu wel of niet verstandig om een screen protector over het scherm heen te plakken?
Ik hoorde dat het scherm al vrijwel on-krasbaar is ...

[ Voor 37% gewijzigd door King_Pin op 08-04-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
King_Pin schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:59:
Waarom kun je geen foto's uploaden via de social network app ... voor in je twitter bericht
Moet ik daar nu een andere app voor downloaden?

ow en vraagje.
Is het nu wel of niet verstandig om een screen protector over het scherm heen te plakken?
Ik hoorde dat het scherm al vrijwel on-krasbaar is ...
Als het hetzelfde soort scherm is als op mijn huidige HTC Hero, dan is dat mijns inziens niet nodig. Ik heb hem al circa 6 maanden dagelijks in mijn broekzak, en mijn vrouw en dochtertje van 5 spelen er ook regelmatig een spelletje op, en nog geen enkel krasje op het scherm. Ik heb geen screenprotector of hoesje oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Pin
janvanduschoten schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:09:
[...]

Als het hetzelfde soort scherm is als op mijn huidige HTC Hero, dan is dat mijns inziens niet nodig. Ik heb hem al circa 6 maanden dagelijks in mijn broekzak, en mijn vrouw en dochtertje van 5 spelen er ook regelmatig een spelletje op, en nog geen enkel krasje op het scherm. Ik heb geen screenprotector of hoesje oid.
thnx, dan laat ik het mooi zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg je dan de normale Android launcher op je Desire.. (via de launcher .apk van de N1 ofzo?)
lukt het ook niet door de Sense te verwijderen of uit te schakelen?
zodat je de optie krijgt om te kiezen. (Android of Sense)
want zo kom je eigenlijk toch weer in een gesloten omgeving terecht. toch of zit ik er naast?

is de rand die om het scherm zit dat bruin/bronze is dat aluminium?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enkele posts boven je staat dat je Sense niet kunt uitschakelen... even zoeken / lezen / scrollen..!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:39:
Enkele posts boven je staat dat je Sense niet kunt uitschakelen... even zoeken / lezen / scrollen..!?
I Know maar ik vroeg me af of iemand al geprobeerd had de N1 launcher te gebruiken en zo kon switchen.

wat gebeurd er dan als je sense verwijdert bij toepassingen (kun je nix meer?) of kan dat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:43:
I Know maar ik vroeg me af of iemand al geprobeerd had de N1 launcher te gebruiken en zo kon switchen.
Zodra er root toegang is zal de N1 launcher gewoon werken op de Desire. Daarvoor gaat dat niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:49:
[...]

Zodra er root toegang is zal de N1 launcher gewoon werken op de Desire. Daarvoor gaat dat niet lukken.
ohja duh had ik ff beter moeten denken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft de roze waas, ik hoorde dat als je via de desire naar htc.com gaat dat de hele website roze is?
Is dat bij iedereen, of zijn dit zeldzame gevallen? low brightness/high verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Laatst online: 24-04 23:05
janvanduschoten schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:09:
[...]

Dus jij zegt geen screenprotector nodig? Ik heb mijn huidige telefoon (SE W890i) ook 2 jaar in mijn broekzak gehad, geen enkel krasje te bekennen. Maar ik twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Laatst online: 13-01 13:11
Zijn er mensen die een Iphone hoesje hebben gekocht voor hun desire en kunnen bevestigen dat alles past? Ik neem aan dat het moet lukken, aangezien beide telefoons niet heel veel van elkaar verschillen qua afmetingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Laatst online: 24-04 23:05
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:59:
Betreft de roze waas, ik hoorde dat als je via de desire naar htc.com gaat dat de hele website roze is?
Is dat bij iedereen, of zijn dit zeldzame gevallen? low brightness/high verschil?
Bij mij staat mijn helderheid niet op 100% maar ik heb nog geen roze gloedwaargenomen in de interface nog op de HTC site. Kan ook aan mijn ogen liggen, maar volgensmij valt het allemaal wel mee, mensen willen soms graag dingen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:59:
Iedereen, als het goed is, want dat ligt aan het scherm. Als je het niet weet valt het echter niet op, is mijn ervaring (met brightness hoogst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:49:
Zodra er root toegang is zal de N1 launcher gewoon werken op de Desire.
Waarom is root required dan? Draai ook al maanden de Launcher.apk op m'n niet gerootte Milestone...

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 08-04-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
xavier! schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:10:
Zijn er mensen die een Iphone hoesje hebben gekocht voor hun desire en kunnen bevestigen dat alles past? Ik neem aan dat het moet lukken, aangezien beide telefoons niet heel veel van elkaar verschillen qua afmetingen.
Ik laat het vanavond weten. Ik heb er net 1 gekocht.
http://www.crumpler.nl/?p...&product_id=TCC-003&size=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:11:
[...]

Iedereen, als het goed is, want dat ligt aan het scherm. Als je het niet weet valt het echter niet op, is mijn ervaring (met brightness hoogst).
Geldt dit ook als de brightness op laag staat, ik begrepe dat de roze kleur, LILA ROZE was. Dat is wel erg extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:12:
Waarom is root required dan? Draai ook al maanden de Launcher.apk op m'n niet gerootte Milestone...
En die zat er nog niet op toen je hem kocht? Zo niet heb je inderdaad geen root nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:18:
[...]

Geldt dit ook als de brightness op laag staat, ik begrepe dat de roze kleur, LILA ROZE was. Dat is wel erg extreem.
Het is niet lila roze... Ik weet niet waar al die spookverhalen vandaan komen, maar je moet wel erg goed kijken wil je verschil zien. Zet je de hele backlight op zijn laagst, ja dan verkleurt het, maar dat heeft mijn iPhone 3G ook. Overigens zie je dan sowieso vrij weinig, dus waarom het dan perse kleur echt moet weten mag Joost weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:50:
En die zat er nog niet op toen je hem kocht? Zo niet heb je inderdaad geen root nodig ;)
Noopz los gedownloadet en geinstalleerd... Dus als iemand met 'n Desire dat zou willen testen?
Ben benieuwd of het gaat werken aangezien HTC natuurlijk z'n Sense op dat ding geplempt heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:52
zijn er ondertussen al enkele must have apps in de android store waarvan je zegt van nou die MOET je hebben als je een HTC Desire hebt of nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tripwire999 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:07:
zijn er ondertussen al enkele must have apps in de android store
waarvan je zegt van nou die MOET je hebben als je een HTC Desire hebt of nog niet?
Android Software & Discussie topicreeks & GoT Community Android Awards - Nominatietopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Om eerlijk te zijn merk ik erg weinig van die zogenoemde roze waas wanneer ik het toestel normaal gebruik. Het is wel iets rozer dan hier te zien is, maar ik vind het eigenlijk niet eens echt storend..
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/rsspir.jpg

Het is voor zover ik kan zien voornamelijk bij grijze vlakken, de rest is allemaal normaal. Alleen als je heel goed (en dan bedoel ik ook echt: HEEL GOED) kijkt, dan zie je wat rozigs in sommige elementen op het beeldscherm.

Zelfde geldt voor het PenTile-gebeuren.. in het begin lijkt het irritant te gaan worden, maar dat valt ook al reuze mee :) De mensen onder ons die lenzen dragen hebben daarbij helemaal mazzel, want omdat je zicht dan "verkleind" wordt vallen die pixels nog minder op dan zonder lenzen in. Hebben die slechte ogen toch nog eens nut :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie geen roze in die foto van je ;) haha.Gelukkig , ik dacht dat het echt lila roze was...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 13:17
Stukfruit schreef op donderdag 08 april 2010 @ 19:10:
Om eerlijk te zijn merk ik erg weinig van die zogenoemde roze waas wanneer ik het toestel normaal gebruik. Het is wel iets rozer dan hier te zien is, maar ik vind het eigenlijk niet eens echt storend..
[afbeelding]

Het is voor zover ik kan zien voornamelijk bij grijze vlakken, de rest is allemaal normaal. Alleen als je heel goed (en dan bedoel ik ook echt: HEEL GOED) kijkt, dan zie je wat rozigs in sommige elementen op het beeldscherm.

Zelfde geldt voor het PenTile-gebeuren.. in het begin lijkt het irritant te gaan worden, maar dat valt ook al reuze mee :) De mensen onder ons die lenzen dragen hebben daarbij helemaal mazzel, want omdat je zicht dan "verkleind" wordt vallen die pixels nog minder op dan zonder lenzen in. Hebben die slechte ogen toch nog eens nut :+
Best een roze zweem erover en inderdaad, die blokjes.. maar goed, dit is een foto.. nothing beats my eye ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*niet veel nuttigs te melden, maar*

Ik was vandaag even bij Belcompany in Arnhem. Ik liep de winkel binnen en zag de Desire al staan. Hier had wel zoiets van wow, wat ik bij de legend niet had. Ik vroeg of ik deze even mocht bekijken en stiekem wou ik hem meteen meenemen. Nog 30 dagen en ik mag verlengen. Dit gaat lang duren.
Ik vind wel leuk om alle ervaringen hier te lezen.

Ik heb al wel een leren hoesje besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Zo vanmiddag met mijn exemplaar zitten spelen, even wennen aan android, maar man man alles vliegt over mijn scherm. Een prachtig scherm! Nu even op must have apps zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die van mij gisteravond laat besteld, zit nu bij TNT en morgen komt die binnen! Ben erg benieuwd; wordt mijn eerste smartphone! Vond het wel erg veel geld, maar hopelijk komt er ook veel plezier van. Als ik dat hier zo lees komt dat wel goed :)

Enige jammere; ik heb net een paar weken geleden bij Telfort mijn sim-only abo verlengd. Toen had ik er nog geen internetbundel bij, en aangezien ik nu nog in de "activatieperiode" zit, krijg ik die pas de 22e van april. Zo lang wachten met dat apparaat, zonder internet! Thuis en op m'n werk heb ik geen wifi; misschien dat ik dan voor thuis maar ook meteen een wifi-router koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Waarschijnlijk hebben meerdere van jullie het al, maar ik heb een mooie app gevonden: systempanel. Echt prachtig programmaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:52:
[...]

Noopz los gedownloadet en geinstalleerd... Dus als iemand met 'n Desire dat zou willen testen?
Ben benieuwd of het gaat werken aangezien HTC natuurlijk z'n Sense op dat ding geplempt heeft...
Yes, deze werkt! Gewoon via de HTC Sync app erop gezet. Je hebt me erg blij gemaakt :) Het is me al voorgevallen dat ik per ongeluk iemands telefoon liet overgaan doordat ik op die gigantische phone knop onderin had gedrukt en daarna op de knop call die op exact dezelfde plek zit -.-' Ik heb de telefoon functie veel liever gewoon als app op mn homescreen staan, inplaats van als knop.

Dit werkt, en het werkt snel. De Nexus One interface is erg simplistisch en daar hou ik nu juist van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Belcompany heeft een standaard slee waar hij prima in past, overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door codex op 08-04-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musthave apps:
Handcent sms: pakken beter dan standaard sms, kan zelfs quickcompose vanuit elke app als je SEARCH knop ingedrukt houdt
gesture search: letters tekenen op je scherm om zo een contact te zoeken, werkt zeer goed
Shazam: muziek taggen
Barcode scanner: scan een barcode en zoek het in google, scan een android code en zoek deze in market
Msn Talk: messenger
Opera Mini: voor wie snel wilt browen
What the Doodle: online met mensen pictionary spelen, zeer plezant
Tvgids
Navigon
Places direction: restaurant, tankstations en nog veel meer opzoeken in googlemaps
SMS popup: pop up van sms in lockscreen
Trapster: Zie waar de flitsers langs de baan staan
Google goggles: scan een text en hij googled die, scan een object en je krijgt uitleg erover
Astro: Filemanager prog en ook handig om niet zo legale progs te installeren

Als iemand mij kan vertellen hoe ik betaalde apps kan installeren in Belgie ? dan wil ik dit ook wel graag weten
zonder root access

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Is het batterij leven echt zo slecht??

Want lees er heel veel slechte dingen over.

Je kunt toch wel 1 dag volhouden als die in de ochtend vol is neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die batterij trekt het echt lang vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:28:
musthave apps:
Handcent sms: pakken beter dan standaard sms, kan zelfs quickcompose vanuit elke app als je SEARCH knop ingedrukt houdt
gesture search: letters tekenen op je scherm om zo een contact te zoeken, werkt zeer goed
Barcode scanner: scan een barcode en zoek het in google, scan een android code en zoek deze in market
Tvgids
Navigon
Places direction: restaurant, tankstations en nog veel meer opzoeken in googlemaps
Google goggles: scan een text en hij googled die, scan een object en je krijgt uitleg erover

Als iemand mij kan vertellen hoe ik betaalde apps kan installeren in Belgie ? dan wil ik dit ook wel graag weten
zonder root access
Allemaal gratis apps?? Zo ja, thanx voor de tips! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
hummel003, top zo'n lijstje... aangezien ik in de apps nog niet zo thuis ben leuke starter om te proberen.
TreinLite is ook een leuke applicatie voor mensen die met de trein reizen...

Ik mis een beetje een topic of stukje met must have apps, iets om gmail als widget te laten zien, om processen te beheren en eventueel af te sluiten en het liefste vooral de gratis apps... of echte must have betaalde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Software kan hier besproken worden: Android Software & Discussie - Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
alwaysleft schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:30:
[...]

Allemaal gratis apps?? Zo ja, thanx voor de tips! :) :)
Zedge is ook echt een aanrader :) Gratis Wallpapers & Ringtones downloaden _/-\o_ Ideaal
Edit : Sorry RoD, ik zag je melding net te laat |:(

[ Voor 9% gewijzigd door DennusB op 08-04-2010 20:40 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-07-2024
Lol, heb bijna de zelfde progs geinstalleerd..

Zal mijn lijstje ff afmaken:

Dropbox: Online storage voor files e.d.
Ebuddy (Spreekt voorzich..)
Advanced Task killer, apps afsluiten
9292OV Applicatie: openbaar vervoer info
Aldiko: Very nice ebookreader (Nu nog op zoek naar leuke ebooks ^^)
Androidworld Reader (reader van gelijknamige website)
Fring (Puur omdat skype niet in de market staat, bel wanneeri k thuis ben veel met skype)
Hyves (voor de liefhebber)
Layar: Puur om interessant mee te doen.. :D
Sygic Mobile Maps (navigatie software)
Nu.nl (Nieuws & meer)
Pathe! (Film informatie & trailers)
Photoshop.com (foto edit software, niet uitgebreid, wel handig)
Quick System Info (Systeem informatie e.d.)
Tvgids.tv (geen uitleg nodig lijkt mij)
Twidroid: Twitter app

Allemaal gratis te downloaden in de market (behalve sygic :$)
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:28:
musthave apps:
Tvgids
Navigon

zonder root access
EDIT:
Sorryyyyy

[ Voor 5% gewijzigd door leslinho op 08-04-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:30:
die batterij trekt het echt lang vind ik
Elaborate 8)7

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Phusebox schreef op donderdag 08 april 2010 @ 16:29:
[...]

Wat? Meen je dat? Daar heb ik niet eens over nagedacht dat het niet zo zou zijn. Was dat niet een nieuwe europese regel dat alles met een uniforme (lees mini usb) oplader zou moeten gaan werken?

edit: ben ik nou aan het ijlen en haal ik twee dingen door elkaar? Vast wel... ff opzoeken.
Wat zitten jullie nu te klagen. Mini usb is iets te groot en er is juist een overeenstemming van Micro USB de nieuwe standaard word, dus dat je nu overal mini usb kabel hebt heb je straks allemaal micro usb kabel. Ik heb ook nog een Nokia N810 en die had ook al Micro USB. Ik heb zelf zo'n klein mini naar micro usb verloop kabeltje, erg handig.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik lees enkele pagina's terug van gebruikers dat ze 'maar' 100-130 MB telefoongeheugen hebben... Heeft iedereen zit of zijn dat maar enkele gebruikers?

Daarnaast 100-130 MB is niet veel om applicaties op te installeren, of moet ik dat anders zien..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-09 12:43
Wie maakt er eens wat foto's met zijn Desire? Liefst van een witte achtergrond. Ik wil wel eens weten of de camera dezelfde roze gloed in het midden van de foto heeft als de HTC HD2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Laatst online: 24-08 23:10
Ik weet niet precies waarom. Maar ik ben daarstraks de desire gaan halen in de winkel. Heerlijk toestel. Dat gezegd zijnde heb ik toch een probleem.
Ik denk echter dat het eerder een Android vraagje is dan een Desire.
Maar toch:
Ik heb vanzelf mijn Mobistar internet packet data toegangspunt gekregen bij het opstarten van de telefoon.
Echter wil de telefoon hier geen verbinding mee maken via de browser. Dat zegt hij toch. Hij toont bovenaan een grote H, met een pijltje ernaar en een pijltje ervan weg. Geen flauw idee waarvoor de H staat. Deze pijltjes wisselen van wit naar grijs alsof er data passeert. Maar dat gebeurd dus niet...
De market toepassing daarentegen kan precies WéL verbinding maken met de packet data. Want dit werkt terwijl wifi uitstaat.

Waarom de browser niet? Ik doe duidelijk iets verkeerd, of foutieve instelling ofzo?
Van zodra ik wifi activeert werkt alles in elke toepassing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik heb drie uur nonstop zitten spelen met het ding (alle programma's die er op staan) en daarna nog twee uur radio geluisterd (met tussendoor even wat internet) tijdens het werk dat er aardig bij in begon te schieten door al het enthousiasme. Hij zit nu bijna op de helft (van de positieve kant), dus dat valt mij iig nog wel mee :)

Heb nog wel een paar extra minpunten gevonden:

• Geen tabbladen in de Webkit-browser die wordt meegeleverd :?
• Verplicht aanmaken van een Google-account bij bezoeken van de Markt
• Heen en weer zoeven van de bureaubladen gaat snel, maar alleen met de vinger. Via trackpad "hapert" het een beetje.

Positieve puntjes:

• Het scherm blijft beter schoon dan ik had verwacht
• Het hele systeem is meestal razendsnel!
• Niet hoeven afsluiten van programma's is imho een groot pluspunt. Windows Mobile maakte het een ramp, maar Android gaat er heerlijk mee om. Super!

Wat me ook opvalt is dat het nu weer echt voelt alsof ik een mobiele telefoon gebruik ipv een mini-desktop zoals met WM zo is. Het voelt voor mij als een kruising tussen de oude simpele mobieltjes zonder echt OS en een soort desktopsysteem. Bijzonder :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
reemprive schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:17:
Waarschijnlijk hebben meerdere van jullie het al, maar ik heb een mooie app gevonden: systempanel. Echt prachtig programmaatje.
Vet! Die is echt mooi en kewl, kende ik nog niet, thanks! ;)
Stukfruit schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:16:
Heb nog wel een paar extra minpunten gevonden:

• Geen tabbladen in de Webkit-browser die wordt meegeleverd :?
Je kan toch een nieuw browser-venster openen en daarin verder surfen terwijl de andere(n) open blijven?

[ Voor 35% gewijzigd door Brad Pitt op 08-04-2010 21:23 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.