HTC Desire - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste
Acties:
  • 185.168 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-07-2024
Die H staat voor HSDPA (3.5G), snelst mogelijk internet wat er beschikbaar is voor de mobiele telefoon wanneer ik me niet vergis, en die pijltjes zijn inderdaad voor aan te geven in welke richting data stroomt. Over je internet browser moet ik ff nakijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Heeft iemand hier ook last van ?

Dat er licht tussen de behuizing doorkomt ?
Dit word door de verlichting van de knoppen veroorzaakt.

Afbeeldingslocatie: http://img707.imageshack.us/img707/1687/dsc01083g.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bedevir
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:56
Weet iemand hier ook of je de inbox standaard vanuit android kunt beveiligen of dat dit door een app moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
mregeling2005 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:20:

[afbeelding]
Ik heb hier alleen last (last wil ik het eigenlijk niet eens noemen) van als ik op een bepaald punt kijk. Maar niet zo erg als op jouw foto.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:56
Stukfruit schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:16:
[...]
• Geen tabbladen in de Webkit-browser die wordt meegeleverd :?
Niet? Hm, dat verbaast me wel een beetje. In ieder geval, Opera Mini heeft wel tabbladen, dus je kan altijd nog daarnaar overstappen. Als de standaard browser inderdaad geen tabbladen ondersteund is dat ook het eerste wat ik ga doen.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij worden tabbladen gewoon ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
Kazu schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:27:
[...]

Niet? Hm, dat verbaast me wel een beetje. In ieder geval, Opera Mini heeft wel tabbladen, dus je kan altijd nog daarnaar overstappen. Als de standaard browser inderdaad geen tabbladen ondersteund is dat ook het eerste wat ik ga doen.
Ze noemen het in de native Adroid browser 'vensters'. Er zijn inderdaad geen 'tabs' boven je webpagina, maar je kan wel degelijk meerdere pagina's tegelijk open hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_Guardian_I schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:05:
[...]

Welke foof heb je? Wat zijn de afmetingen? Komt het toestel boven het hoesje uit? enz?
Want voor de iphone zijn er leuke hoezen te vinden:)
Ik heb de foof met de Koi er op en de Desire zit er keurig en strak in zonder er uit te steken.
Ik heb 'm vorig jaar gewoon besteld zonder expressvracht en binnen 6 dagen lag ie in de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Megalo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:30:
[...]
Ze noemen het in de native Adroid browser 'vensters'. Er zijn inderdaad geen 'tabs' boven je webpagina, maar je kan wel degelijk meerdere pagina's tegelijk open hebben staan.
Ah op die fiets. Dan zijn er geen problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
ik heb via de usb kabel een video op de telefoon gezet, hoe open ik deze? Voor mp3 is een map, maar voor de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK11195
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-09-2021
mregeling2005 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:20:

Ik zie ook in ieder geval dat puntje net boven het vergrootglas. Maar ik kan dit alleen vanuit bepaalde hoeken zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 11:16
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:50:
[...]
Het is niet lila roze... Ik weet niet waar al die spookverhalen vandaan komen, maar je moet wel erg goed kijken wil je verschil zien. Zet je de hele backlight op zijn laagst, ja dan verkleurt het, maar dat heeft mijn iPhone 3G ook. Overigens zie je dan sowieso vrij weinig, dus waarom het dan perse kleur echt moet weten mag Joost weten.
Ik vind het hele roze/pinkish verhaal overdreven. Ja het scherm heeft een neiging naar een wat roze gloed, dat is inherent aan AMOLED en de kleuren van de interface (kan dus deels opgelost worden als Google betere websafe kleuren kiest, of het gaat gebeuren is iets anders).

Ik heb het scherm vandaag met een Milestone vergeleken en aan een collega laten zien en zijn reactie was : wat een gezeur, het is gewoon een geil toestel, ik zou er wel aan kunnen wennen (dat bedoeld is positief wat betreft Android)...

Als je een 100% kleurecht scherm wilt moet je geen AMOLED nemen, of in ieder geval niet de Desire/Legend. Wil je een verschrikkelijk geil toestel met gelikte GUI, die lekker in de hand ligt en ook in de bruine kleur er goed uitziet, met vette specs: dan is de desire jouw toestel. Ik wilde eerst de zilveren nemen, maar eigenlijk is de bruine ook heel chique, zo chiquer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 14:11
Cadezo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:11:
Ik lees enkele pagina's terug van gebruikers dat ze 'maar' 100-130 MB telefoongeheugen hebben... Heeft iedereen zit of zijn dat maar enkele gebruikers?

Daarnaast 100-130 MB is niet veel om applicaties op te installeren, of moet ik dat anders zien..?
Jou vraag zag ik vaker voorbij komen. Een tweaker die gereageerd had op een review van een andere tweaker over deze telefoon maakte een link naar deze site:
http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/

Lees dat eens door. Waarschijnlijk is je vraag dan al beantwoord. Voor mensen die geen zin hebben om te lezen: Om zo weinig geheugen over te hebben is niet erg. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Laatst online: 17-09 11:16
-verkeerde quote geknipt, ging over klein lichtlekje-

Yep, ook bij mij zie je op die plek een klein puntje licht. Ohjee, de behuizing is niet helemaal lichtdicht, HELP!

:-)

*speelt fijn verder met zn Desire*

[ Voor 39% gewijzigd door Odie op 08-04-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn 3GS kon ik binnen 10 minuten lezen en schrijven en met mijn Desire niet maar dat is omdat de Desire véél uitgebreider is wat menu's en mogelijkheden betreft!

Ik heb nog wel een vraagje. Hoe stel ik mp3 ringtones in? Ik kan alleen maar een mogelijkheid vinden om de standaardringtones in te stellen.

Zedge is trouwens ongelooflijk zo enorm veel ringtones daar in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wat ik trouwens ook geweldig vind: Google Maps voor Android is stukken beter dan die voor WM! Alleen al de extra ondersteuning voor Streetview met de compas-mode is geweldig _/-\o_
Megalo schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:30:
[...]
Die had ik idd gevonden, maar wat heb je aan "vensters" als je er niet tussen kan switchen?

Dat is juist het voordeel van tabs.. je kan tussendoor even terugkijken op een andere tab als je dat wil. Die mogelijkheid heb ik nog niet kunnen ontdekken in Android + bijbehorende browser.

Misschien kijk ik er overheen en is er ook een soort Alt+Tab voor Android waarmee er alsnog tussen "vensters" geswitched kan worden? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Stukfruit op 08-04-2010 22:14 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 25-08 06:19
Nog wat meer foto's in vergelijking met de Legend :

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/7452/dsc01086o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/4358/dsc01085cf.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img638.imageshack.us/img638/6836/dsc01084u.jpg

Verder reageert het toestel vele malen sneller als de legend.
Kan alleen op de Desire geen Google Earth vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:02:
Met mijn 3GS kon ik binnen 10 minuten lezen en schrijven en met mijn Desire niet maar dat is omdat de Desire véél uitgebreider is wat menu's en mogelijkheden betreft!

Ik heb nog wel een vraagje. Hoe stel ik mp3 ringtones in? Ik kan alleen maar een mogelijkheid vinden om de standaardringtones in te stellen.

Met de app Ringdroid, gratis in de market te vinden :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 13:02
Termike schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:14:
Ik weet niet precies waarom. Maar ik ben daarstraks de desire gaan halen in de winkel. Heerlijk toestel. Dat gezegd zijnde heb ik toch een probleem.
Ik denk echter dat het eerder een Android vraagje is dan een Desire.
Maar toch:
Ik heb vanzelf mijn Mobistar internet packet data toegangspunt gekregen bij het opstarten van de telefoon.
Echter wil de telefoon hier geen verbinding mee maken via de browser. Dat zegt hij toch. Hij toont bovenaan een grote H, met een pijltje ernaar en een pijltje ervan weg. Geen flauw idee waarvoor de H staat. Deze pijltjes wisselen van wit naar grijs alsof er data passeert. Maar dat gebeurd dus niet...
De market toepassing daarentegen kan precies WéL verbinding maken met de packet data. Want dit werkt terwijl wifi uitstaat.

Waarom de browser niet? Ik doe duidelijk iets verkeerd, of foutieve instelling ofzo?
Van zodra ik wifi activeert werkt alles in elke toepassing!
Hier (bijna) hetzelfde probleem. Maar dan bij Proximus! H (of G) icoontje verschijnt met op en neer bewegende pijltjes maar geen internetverbinding in de browser, geen mail (meteen 'connection error'), geen sync van de widgets. De Market doet het ook niet (ik zie wel de laatst geopende pagina maar als ik op iets klik krijg ik een netwerk foutmelding). Op Wifi werkt alles perfect.
Waar heb jij die van jou gekocht? Mijn Desire komt van bij smartphoneshop.be. Wat me opviel is dat ik bij de instellingen ('select locale') België niet terugvindt, enkel Nederland en Luxemburg. Hoe is dit bij jou? (over dit laatste heb ik deze ochtend trouwens een mail gestuurd naar smartphoneshop, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 13:17
Stukfruit schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:12:
Wat ik trouwens ook geweldig vind: Google Maps voor Android is stukken beter dan die voor WM! Alleen al de extra ondersteuning voor Streetview met de compas-mode is geweldig _/-\o_
Werkt Streetview een beetje soepel op de Desire..? Vind het op m'n iPod Touch prachtig werken (het inzoomen van maps naar streetview en ook de snelheid), is dat een beetje vergelijkbaar...?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:02:

Via music, menu > set as ringtone?

Vraagje van mij, zit er geen filebrowser in android? Heb net wat videobestanden op mijn SD kaart gezet, maar weet nu niet hoe ik ze af moet spelen (xvid btw) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn zat filebrowsers of videospelers in de Market te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:16:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk meer een kant en klare ringtone maar heb het al gevonden. Gewoon de ringtone via de muziekspeler afspelen en dan via de menu toets de optie ringtone kiezen. Nu kan ik Guus weer ons Brabantse volkslied horen zingen als ik gebeld wordt :)

@ TheNose, yepp, net gevonden. Maar was mijn rintones kwijt op mijn geheugenkaartje en daarom lukte het eerst niet. Toch bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:16:
[...]

Of je kiest een nummer in de standaard MP3 speler en kiest die als ringtone..

Edit: Spuit 11 dus.. :o

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Grootste issues op dit moment zijn gemis aan divx/xvid en geen ondersteuning van mijn Bluetooth keyboard. Dat wordt op den duur wel opgelost, denk ik.

Navi is geïnstalleerd, dus alle standaard zaken heb ik nu wel voor elkaar.

Ander klein puntje: uit de standaard koptelefoon komt niet veel bas. Het is verder wel helder geluid. Afstandsbediening voor je muziekplayer werkt niet in elk programma. Met Cube Player gaat dat wel goed.

Het is bekend dat killer app Google Earth niet beschikbaar is voor de Desire in de Market. Dat zal ook nog wel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de 1.6 browser heten tabs: 'windows'. Schakelen gaat door drukken op de fysieke menu knop en dan 'windows' optie te kiezen. Dan zie je miniatuur weergaven van al je openstaande tabs (windows) en door op 1 van ze te drukken ga je naar die window toe...weet niet of het in 2.1/sense hetzelfde is. Maar onder 1.6 heb je dus gewoon tabs (lees: windows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Weet iemand hoe ik dat weerdingetje onder de klok kan krijgen? Ik heb de weersvoorspelling wel werkend in de widgets op de bureaubladen, alleen onder de klok wil hij maar niet tevoorschijn komen!
SmithNL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:19:
[...]

Werkt Streetview een beetje soepel op de Desire..? Vind het op m'n iPod Touch prachtig werken (het inzoomen van maps naar streetview en ook de snelheid), is dat een beetje vergelijkbaar...?
Aan dit antwoord heb je waarschijnlijk niet veel omdat ik niet weet hoe soepel het op een iPod Touch draait, maar ik vind het op zich best lekker soepel gaan ja. Het lijkt iig soepeler te gaan dan gewoon op de pc/laptop. En de animaties zullen er vast ook wel bij helpen om het wat soepeler aan te laten voelen :)
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:47:
in de 1.6 browser heten tabs: 'windows'. Schakelen gaat door drukken op de fysieke menu knop en dan 'windows' optie te kiezen. Dan zie je miniatuur weergaven van al je openstaande tabs (windows) en door op 1 van ze te drukken ga je naar die window toe...weet niet of het in 2.1/sense hetzelfde is. Maar onder 1.6 heb je dus gewoon tabs (lees: windows).
Ah, dank je, ik zal straks eens kijken of dat met 2.1 / Sense ook gaat lukken :)

[ Voor 25% gewijzigd door Stukfruit op 08-04-2010 22:51 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
Wekkel schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:44:
[..]

Ander klein puntje: uit de standaard koptelefoon komt niet veel bas. Het is verder wel helder geluid. Afstandsbediening voor je muziekplayer werkt niet in elk programma. Met Cube Player gaat dat wel goed.

[..]
Ik vind de geluidskwaliteit van de bijgeleverde oortjes ook niet vet.
Ik gebruik nu de SoundMagic MP21. Ben er heel tevreden over. Heeft alleen geen knopjes voor volume, enkel knopje voor beantwoorden van het gesprek (bij de muziekspeler werkt dit knopje voor play/pause).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 10:34
Odiebla schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:53:
[...]

Yep, ook bij mij zie je op die plek een klein puntje licht. Ohjee, de behuizing is niet helemaal lichtdicht, HELP!

:-)

*speelt fijn verder met zn Desire*
Verkeerde gequote gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ter aanvulling, Divx/xvid met xyflash of die chinese player werkt niet goed op de Desire. Meer appz voor divx ken ik nu nog niet.

Voor uploaden van plaatjes naar Twitter gebruik ik Seesmic. De integratie met de camera is alleen nog niet optimaal. Dus eerst normaal een foto maken, dan Seesmic starten en daarmee een foto uit de gallery oppikken voor een 'peep'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 13:40
Misschien is dit een niet-Desire specifieke vraag, maar meer Android:

Kan een Google Apps account ook gebruikt worden om mee te syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3rm1t
  • Laatst online: 08-11-2022
Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 17:38:
hoe krijg je dan de normale Android launcher op je Desire.. (via de launcher .apk van de N1 ofzo?)
lukt het ook niet door de Sense te verwijderen of uit te schakelen?
zodat je de optie krijgt om te kiezen. (Android of Sense)
want zo kom je eigenlijk toch weer in een gesloten omgeving terecht. toch of zit ik er naast?
Enkele pages terug las ik van een gozer die m al binnen had dat ie dit had opgelost door een andere homescreen app te installeren en weer te de-instaleren. Vervolgens kreeg hij wel telkens de keuze voor Sense of Android.

Heb m nog niet zelf, dus kan niet kijken of dat de oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3rm1t
  • Laatst online: 08-11-2022
Zelf nog wel een vraagje: kan het zevenvoudig homescreen ook een wallpaper van 800x3660 aan? (3360 = 7x480).

Lijkt me nl wel gaaf om een van mn vakantiefoto's zo onderhanden te nemen dat t lijkt dat je er echt voorbij glijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
xtreme_lunatic schreef op donderdag 08 april 2010 @ 21:52:
[...]
Jou vraag zag ik vaker voorbij komen. Een tweaker die gereageerd had op een review van een andere tweaker over deze telefoon maakte een link naar deze site:
http://geekfor.me/faq/you...task-killer-with-android/

Lees dat eens door. Waarschijnlijk is je vraag dan al beantwoord. Voor mensen die geen zin hebben om te lezen: Om zo weinig geheugen over te hebben is niet erg. :)
Ik heb het helemaal doorgelezen en het is dus niet erg voor het runnen van applicaties (er wordt automatisch ruimte gemaakt), maar:

Als ik 100 MB heb en applicaties bijv 2 MB groot zijn, dan kan je toch maar 50 apps installeren (of zit ik hier fout...?), dat lijkt me nogal weinig en je zal toch ook wel eens iets grotere apps hebben (4 MB ofzo), dus dan kan je toch maar heel erg weinig apps installeren...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:17:
[...]
Yes, deze werkt! Gewoon via de HTC Sync app erop gezet.
Dit werkt, en het werkt snel. De Nexus One interface is erg simplistisch en daar hou ik nu juist van :)
Kun je die file nog ff ergens neer gooien dan kunne we uhm vast downloodu.. :) link doet nie meer..
op google niet te vinde ¿ of only voor motorola, en dan weer met sense :P
dus als ik ut goed begrijp heb je nu gewoon de standaard interface net als de N1..
thanx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:45
Vraagje over google maps. Het werkt allemaal heerlijk, alleen ik kan Streetview niet vinden ? Moet ik nog wat downloade oid ? Of zie ik het gewoon over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
De eerste indrukken zijn echt geweldig ik typ momenteel vanaf mijn desire.
Het scherm is subliem die roze waas is zwaar over roepen. De kleuren spatten gewoon van het scherm.
ik had zelf een beetje bang van het typen op een touch screen maar met het predictive keyboard is dit echt geweldig gemakkelijk.

Mensen die twijfelen om de desire te kopen omwille van het toetsenbord moeten echt geen bang hebben. Dat is toch bij mij het geval. En als je nog niet overtuigt ben moet je het gewoon even in de winkel kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
6pack15 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:31:
Vraagje over google maps. Het werkt allemaal heerlijk, alleen ik kan Streetview niet vinden ? Moet ik nog wat downloade oid ? Of zie ik het gewoon over het hoofd ?
Hier is een video die je het haarfijn uitlegd.

http://www.youtube.com/wa...4&feature=player_embedded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Over toetsenborden gesproken, ik vind het ook echt super dat ie met iedere toetsaanslag een klein trillinkje geeft! Dat maakt dat het toch wat fijner typt dan met alleen feedback op het scherm :)
6pack15 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:31:
Uit m'n hoofd: ik dacht dat ie onder de menu-knop ergens zat :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 19:57
SmithNL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:19:
[...]

De leuke animatie die je op de ipod krijgt zie je niet. Rondkijken gaat echt super soepel en smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsepiels
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-11-2015
H3rm1t schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:20:
Zelf nog wel een vraagje: kan het zevenvoudig homescreen ook een wallpaper van 800x3660 aan? (3360 = 7x480).

Lijkt me nl wel gaaf om een van mn vakantiefoto's zo onderhanden te nemen dat t lijkt dat je er echt voorbij glijdt.
Ik zou de foto 960 (2x480) x 800 maken. De wallpapers voor de 360x480 schermen waren 640 (2x320) x 480...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 16:17
Is er iemand er al uit gekomen hoe je je contacten synced met gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
mregeling2005 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:15:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooie foto's! Het is duidelijk dat de Desire warmere kleuren heeft dan de Legend.

Wat wel grappig is, is dat je Legend een andere weersverwachting heeft dan de Desire. Probeert HTC ons een roze bril op te zetten met de Desire? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wekkel schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:06:
Meer appz voor divx ken ik nu nog niet.
YxFlash, maar dat is ook maar half gaar!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel zéér sterk aan het twijfelen om een Desire te halen (heb nu een Samsung Star...).
Ik heb momenteel een iPod Touch die ik geniaal vind om muziek mee af te spelen. Nu vroeg ik me af: Is de muziek speler van de Desire een beetje goed/relaxt? Aangezien ik van plan ben mijn Touch te verkopen als ik een Desire koop.
En Desire halen of niet? Convice me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ja, gewoon doen.

Over Divx. Dat komt bij de volgende update.

Enne, ik weet niet of mensen die weten die willen verlengen. Maar je mag dit al 3 maanden doen voordat je abbo is afgelopen he?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb nu een Omnia i8910 en zit daar nog een jaar aan vast. Ik ga morgen een Desire bestellen in ieder geval(los toestel)! Krijg je hier trouwens standaard een microSD kaartje bij? Anders moet ik er ergens eentje optrommelen ;)
Ik heb vanavond de schermen van de i8910 en Desire vergeleken, Er zit inderdaad een een iets roze gloed over het scherm waar dit bij de i8910 niet het geval is. Daarintegen lijkt het scherm wel helderder (wit) en komt blauw ietsjes beter naar voren dan bij de i8910.
Naast elkaar vergeleken vind ik het scherm van de i8910 wel iets mooier.

Overigens lijkt het sterk op een instelling in het OS en staat er gewoon iets teveel rood aan. Ik verwacht dat dit makkelijk opgelost kan worden. (In hoeverre het ook opgelost moet worden, want het valt niet erg op en is ook totaal niet storend.)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mregeling2005 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:15:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zijn de kleuren van de Legend nou mooier of ligt het aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat kaartje zit er standaard in...

* Stukfruit ziet nu trouwens inderdaad dat er een functie in de browser zit om alle vensters weer te geven, super! :)

Wat me nu ook opvalt is dat typen echt veel makkelijker en sneller gaat dan op mijn oude touch diamond :D

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Het enige waar ik me tot nu toe mateloos aan irriteer bij mijn Desire, is dat hij automatisch het scherm vergrendeld na zoveel minuten, waarna je m weer moet unlocken met de powerknop. Alleen het aantal minuten is in te stellen, of de functie gewoon uit zetten en zelf vergrendelen, maar is er geen middenweg?
Zo zou ik het liefste zien dat de backlight dimt na een minuut, en eventueel dat het scherm vergrendelt na iets langere tijd. Het onhandigste aan het automatisch vergrendelen vind ik vooral dat je het moet ontgrendelen met de powerknop, en die zit me soms net ff te ver weg! (ben iets kleinere toestellen gewend ;)) Ik kan geen optie vinden om dat bijvoorbeeld te koppelen aan de home-knop of de touchpadknop (wat ideaal zou zijn imo), of de mogelijkheid om in te stellen dat een veeg op het scherm genoeg is om te ontgrendelen. Weet iemand een oplossing?

Edit: soort van oplossing gevonden in de market, aol genaamd No Lock. Nu kan ik mn telefoon ontgrendelen met elke hardware knop. Tevens slaat hij nu de swipe-unlock over. Niet helemaal wat ik zocht, maar oké.

[ Voor 10% gewijzigd door Svenderson op 09-04-2010 02:58 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hoe gaat het met jullie accu's? Mijns houdt et niet langer dan een uurtje of 10 vol... misschien dat de accu nog op gang moet komen ofzo. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Ik ben vandaag bij de belcompany langs geweest om dit mooie toestel te bewonderen en ik moet zeggen dat het apparaatje in het echt nog mooier is dan op de foto's.. Ook heb ik met de helderheidsinstelling gespeeld en een roze gloed is mij niet opgevallen.. Verder verbaasde ik me over de vloeiende en soepele werking van de software..

Helaas scheelt het me zo'n €300 ten opzichte van de prijs op hi.nl, anders had ik hem direct meegenomen.. :) Nu zal ik nog tot 21 april moeten wachten volgens de website..

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Uur of 10 lijkt mij een prima score. Dat was op mijn vertrouwde wimo machine niet anders. Bovendien laat hij snel op, ook via PC USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Wekkel schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 03:39:
Uur of 10 lijkt mij een prima score. Dat was op mijn vertrouwde wimo machine niet anders. Bovendien laat hij snel op, ook via PC USB.
10uur een prima score? Sochtens half 9 uit de lader, savond half 7 leeg... kom nou. Ik snap dat het een mooi toestel is maar om dan alles maar voor lief te nemen is een beetje teveel van het goede. Met mijn 2 jaar oude TyTN2 kan ik zelf nog langer doen.
Je argument dat hij snel oplaad via USB is leuk. Helaas heb ik geen USB in/uitgang op mijn voorhoofd zitten. Heb er ook nog nooit 1 in de trein gezien, of in de kroeg. Toevallig heb ik er wel 1 op mijn autoradio maar 99% hier denk ik niet.

Ik heb hem zelf nog niet in de handen gehad hoor, maar in de T.net review vind het het scherm een beetje klein overkomen. Helemaal als hij naast de X10 staat. Dat scherm ziet er toch echt een stuk groter uit ook al scheelt het maar 0,3 inch.

Voor mij personlijk reden temeer om toch nog even op de Samsung Galaxy S te wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door kaasaanfiets op 09-04-2010 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

10 uur tijd, maar wat doe je ermee? Is het 10 uur standby tijd?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:06

mphilipp

Romanes eunt domus

DNA_Saint schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 04:26:
10 uur tijd, maar wat doe je ermee? Is het 10 uur standby tijd?
Als die dingen deze week pas uitgeleverd zijn, kun je ervan uitgaan dat ie 'm niet de hele dag op zijn buro in standby heeft liggen om er naar te kijken... ;) Hij zal wel redelijk intensief gebruikt zijn. Maar toch, inderdaad erg jammer dat die 'moderne' apparaten gewoon niet eens een volle dag zonder bijladen kunnen als je ermee doet waarvoor ze gemaakt zijn: gebuiken. Je bent dus gewoon genoodzaakt om 'm elke dag op te laden. Dat kan leuk worden op een kampeervakantie...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:01
Ik vind dat zulke rare argumenten: als ik met mijn laptop dezelfde dingen wilt doen is hij binnen 2-3 uur leeg (en ja, hij heeft een groter scherm en slurpt meer stroom, maar hij heeft ook een veel grotere accu).
Als je een goede batterijduur wil, moet je nou eenmaal geen smartphone kopen met alles erop en eraan en dan ook alles doen wat je ermee kan doen. Mijn laptop kan het 3 á 4 uur volhouden, maar ook anderhalf uur (als ik hem volledig gebruik), voor een telefoon is dat niet anders.

Ik snap wel dat iedereen het lastig vind, maar weet gewoon dat je hem vaak al veel meer gebruikt dan je oude toestel (t.o.v. de vergelijking met de TyTN2) omdat deze net nieuw is dus daar wil/ga je veel mee spelen. Ik weet niet wat je doet in die 10 uur maar die van mij was gisteren ook in 10 uur op (een HTC Hero), normaal kan ik er wel 1,5 - 2 dagen mee doen maar ik heb nu zelf teveel zitten spelen om dat te gaan redden (veel 3G downloaden, veel apps gebruiken om dingen aan te passen, etc.)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 23:10
bertalizer schreef op donderdag 08 april 2010 @ 22:19:
[...]

Hier (bijna) hetzelfde probleem. Maar dan bij Proximus! H (of G) icoontje verschijnt met op en neer bewegende pijltjes maar geen internetverbinding in de browser, geen mail (meteen 'connection error'), geen sync van de widgets. De Market doet het ook niet (ik zie wel de laatst geopende pagina maar als ik op iets klik krijg ik een netwerk foutmelding). Op Wifi werkt alles perfect.
Waar heb jij die van jou gekocht? Mijn Desire komt van bij smartphoneshop.be. Wat me opviel is dat ik bij de instellingen ('select locale') België niet terugvindt, enkel Nederland en Luxemburg. Hoe is dit bij jou? (over dit laatste heb ik deze ochtend trouwens een mail gestuurd naar smartphoneshop, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen)
Ik heb er geen flauw idee van wat ik gewijzigd heb maar nu werkt het wel...
De mijne komt ook van smartphoneshop. Was er gistere naartoe gereden om te gaan kijken eer ik hem kocht.

Wat ik nu ontdekt heb is echter.
Je hebt een On/Off switch voor packet data te activeren, dit bevindt zich in het instellingen ==> Draadloos en netwerken menu. Daar vind je Gegevensverbinding. Hier moet een groen vinkje achter staan. Dan zie je dus inderdaad packet data.

Wat ik nu wel toch zeer jammer vind tov mijn nokia 5800. Als die verbinding wou met internet. Bv wanneer je je browser opent dan kwam er een kader met de vraag hoe je op internet wil, via packet data of via wifi.

Hier lijkt het andersom te zijn. je moet eerst naar je instellingen navigeren om packet data te activeren en dan pas kan je overal van internet gebruik maken. Waarom kan hij dit zelf niet activeren wanneer nodig?
En wanneer je dan wil stoppen met surfen of andere dingen op internet dien je weer handmatig alles de deactiveren... Vreemd toch?

Voor wifi is het IETS eenvoudiger, hiervoor is er een widget welke je eenvoudig toelaat wifi te activeren en de deactiveren. Echter moet je ook hier nog steeds handmatig eerst activeren en nadien deactiveren

Kan dit echt niet eenvoudiger? Als in een vraagje om je internetkeuze(wifi of packet data) in te schakelen als je wil browsen? Voor mij moet wifi/packet data heus niet continu aanstaan, maar het lijkt niet mogelijk anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Heeft iemand hier al geprobeerd om de nexus interface/homescreen (standaard android 2.1) te draaien op de desire? Sense is mooi hoor, maar je blijft nieuwsgierig met zo'n nieuw apparaatje he. :P

Klopt het trouwens dat via notifications de standaard mail app van android geopend wordt en via de widget de mail app van sense? Ik heb mijn account ook twee keer in moeten stellen. :? De standaard mail app laat meteen images etc in de mail zien, de mail app van sense lijkt wel alleen plain tekst? Ik zal als winmo gebruiker wel wat over het hoofd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Novah schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 01:26:
Hoe gaat het met jullie accu's? Mijns houdt et niet langer dan een uurtje of 10 vol... misschien dat de accu nog op gang moet komen ofzo. Iemand een idee?
Meestal wordt dit in en weekje of wat vanzelf wat meer. Toen ik net m'n Hero binnen had, was een werkdag ook net te redden. In het begin speel je er het meeste mee, en is de accu nog het slechtst. Na een paar weken (bij mij eigenlijk niet ;) ) ga je er minder mee spelen en is de accu op z'n best. Als ik nu "normaal" bel, internet en SMS, dan gaat hij een dag of 2 mee ipv 10 uur de eerste paar dagen. Ga ik veel WiFi internetten, downloaden en een custom ROM flashen e.d., dan is het in een dag ook bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-09 13:17
RaptorRVL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:49:
[...]

De leuke animatie die je op de ipod krijgt zie je niet. Rondkijken gaat echt super soepel en smooth.
Helder, dankje! d:)b

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Laatst online: 17-09 10:00
Gisteren mijn Desire binnen gekregen. Ik kom van een TYTN II welke toch wel erg outdated begon te worden.

Wat mij meteen opviel was het open maken van de achterkant van de telefoon. Je moet toch wat kracht uitoefenen op het plastic. Bij het terug klikken merkte ik dat de zijkanten een klein stukje omhoog staan en niet meer heel erg aansluiten met de rest van het toestel. Voor mij is het de linker kant. Terwijl de rechter kant wel mooi aansluit. Zijn er meer mensen die dit ervaren? Persoonlijk komt het een beetje goedkoop over.

Verder een heel mooi, heb tot nu toe weinig gemerkt van de roze waas. enkel op de htc pagina. Wat ik me wel afvroeg, is het mogelijk om de gevoeligheid van de touchscreen aan te passen? Vooral aan de zijkanten raak ik het scherm aan als ik hem vasthoud.

Nu eens kijken wat android en de marketplace mij allemaal kan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renekatier
  • Laatst online: 07-04 07:44
Mart81 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 23:58:
Is er iemand er al uit gekomen hoe je je contacten synced met gmail?
DIt doet die automatisch zodra jij je gmail account koppelt met de telefoon.
Moet je natuurlijk wel contact personen in je gmail account hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Het is altijd lastig vergelijken met batterijduur, omdat ieders gebruik verschilt. Ik heb een ochtend sessie, zeer beperkt wat updates overdag en dan een avondsessie. Dan zit er nog meer dan genoeg in. Bovendien heb ik meer dan voldoende oplaadmogelijkheden de gehele dag door.

Als je je smartphone twee dagen door de woestijn wil brengen (of trein/vliegveld) , wordt het een stuk spannender. Dan is er maar een mogelijkheid: meer accu's kopen of zo'n aftermarket boekel zodra beschikbaar.

Batterijtechniek is domweg nog niet zover dat we 2 dagen vol van onze gadget gebruik kunnen maken. Daar moet je gewoon mee leren leven.

In mijn beleving is de Desire niet slechter dan mijn wimo phoon. Dat is dus prima nu batterijtechniek niet verschilt. Gisteren 4 uur wireless op de bank surfen op basis van even 2 uurtjes bijladen via de PC 's middags. Dat is niet slecht.

Maar onrealistische wensen vormen uiteindelijk de basis voor vooruitgang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termike schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:08:
[...]

De mijne komt ook van smartphoneshop. Was er gistere naartoe gereden om te gaan kijken eer ik hem kocht.

Je hebt een On/Off switch voor packet data te activeren, dit bevindt zich in het instellingen ==> Draadloos en netwerken menu. Daar vind je Gegevensverbinding. Hier moet een groen vinkje achter staan. Dan zie je dus inderdaad packet data.

Wat ik nu wel toch zeer jammer vind tov mijn nokia 5800. Als die verbinding wou met internet. Bv wanneer je je browser opent dan kwam er een kader met de vraag hoe je op internet wil, via packet data of via wifi.

Hier lijkt het andersom te zijn. je moet eerst naar je instellingen navigeren om packet data te activeren en dan pas kan je overal van internet gebruik maken. Waarom kan hij dit zelf niet activeren wanneer nodig?
En wanneer je dan wil stoppen met surfen of andere dingen op internet dien je weer handmatig alles de deactiveren... Vreemd toch?

Voor wifi is het IETS eenvoudiger, hiervoor is er een widget welke je eenvoudig toelaat wifi te activeren en de deactiveren. Echter moet je ook hier nog steeds handmatig eerst activeren en nadien deactiveren

Kan dit echt niet eenvoudiger? Als in een vraagje om je internetkeuze(wifi of packet data) in te schakelen als je wil browsen? Voor mij moet wifi/packet data heus niet continu aanstaan, maar het lijkt niet mogelijk anders?
Is het niet zo, dat als je de on off button of ophang button langer ingedrukt houdt, je een menuutje krijgt waarmee je bijvoorbeeld airplane mode kan aan/uitzetten, maar ook je Mobile Internet aan en uit kan zetten? Ik krijg op mijn hero op deze manier de opties om aan/uit te zetten:

Uitschakelen
Stille modus
Trilstand
Vliegmodus
Mobiel Netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi allemaal !

Gister men desire opgehaald ! Wat een top ding ! _/-\o_

Had alleen even een vraagje.... Weet iemand wanneer je de screen lock aanzet ( hardkey links boven op ), en daarna het scherm weer wilt aanzetten dit ook met een van de andere hardkeys kan? Ik kan nergens zo 1 2 3 de instellingen hier van vinden... 8)7

Ik vindt het hinderlijk om iedere x maar weer naar links boven te gaan om men screen te unlocken :9

edit; en weet iemand een goede itunes syc voor de desire? eentje doe gelijk album hoezen en playlists pakt! en voor MAC graag !

Thnx ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2010 09:42 . Reden: iets vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 16:17
Na een dag de desire te hebben, merk ik toch dat de accu erg snel leeg raakt. Echter ik gebruik hem nu natuurlijk meer dan normaal. Na de telefoon vol opgeladen is en 6 op standby lag, staat de indicator op 75%. Wat ik acceptabel vind.

Dan nog 1 vraag. Zijn er "must have" apps voor elke Android toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:40:
[...]

Is het niet zo, dat als je de on off button of ophang button langer ingedrukt houdt, je een menuutje krijgt waarmee je bijvoorbeeld airplane mode kan aan/uitzetten, maar ook je Mobile Internet aan en uit kan zetten? Ik krijg op mijn hero op deze manier de opties om aan/uit te zetten:

Uitschakelen
Stille modus
Trilstand
Vliegmodus
Mobiel Netwerk
Akkoord, ik ken de flight mode.
Maar mijn wat ik eigelijk echt wil is het volgende, en ik weet precies niet of het wel mogelijk is:

Ik heb mijn altijd verbinding met internet afstaan. Om de batterij te besparen.
Packet data en wifi staan uit.

Dan maak ik volgende situatie.
Ik klik op de browser.
Deze zegt onmiddellijk dat hij geen verbinding met internet kan maken.
Ben ik volledig mee akkoord, maar waarom vraagt hij dan niet om een keuze te maken tussen de verbindingsmogelijkheden? Wifi of packet data?
Dat moet je dus namelijk eerst handmatig activeren én nadien deactiveren.

Dat is toch alles behalve gebruiksvriendelijk?

Zie je het al gebeuren, een vriend vraagt of ie even iets mag checken op internet. Dan moet jij eerst door je instellingen scrollen het internet activeren en DAN pas kan ie surfen... Toch niet handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen waarbij de GPS niet (lijkt?) te werken?

Ik heb een uur in de auto gezeten met GPS aan, buiten een kwatiertje gestaan maar geen fix. Met GPS programma uit de market laat hij ook zien 0 in view, 0 in use.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:51:
Zijn er ook mensen waarbij de GPS niet (lijkt?) te werken?

Ik heb een uur in de auto gezeten met GPS aan, buiten een kwatiertje gestaan maar geen fix. Met GPS programma uit de market laat hij ook zien 0 in view, 0 in use.
Weet je heel zeker dat je de GPS ontvanger aangezet hebt? Die staat standaard uit. Makkelijkste kun je de widget "energiebeheer" op je homescreen zetten en het via die checken.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Laatst online: 04-09 07:51
Termike schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:51:
[...]

Akkoord, ik ken de flight mode.
Maar mijn wat ik eigelijk echt wil is het volgende, en ik weet precies niet of het wel mogelijk is:

Ik heb mijn altijd verbinding met internet afstaan. Om de batterij te besparen.
Packet data en wifi staan uit.

Dan maak ik volgende situatie.
Ik klik op de browser.
Deze zegt onmiddellijk dat hij geen verbinding met internet kan maken.
Ben ik volledig mee akkoord, maar waarom vraagt hij dan niet om een keuze te maken tussen de verbindingsmogelijkheden? Wifi of packet data?
Dat moet je dus namelijk eerst handmatig activeren én nadien deactiveren.

Dat is toch alles behalve gebruiksvriendelijk?

Zie je het al gebeuren, een vriend vraagt of ie even iets mag checken op internet. Dan moet jij eerst door je instellingen scrollen het internet activeren en DAN pas kan ie surfen... Toch niet handig?
heb je al in de market gegekeken of er een widget bestaat om 3g aan /uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:53:
[...]

Weet je heel zeker dat je de GPS ontvanger aangezet hebt? Die staat standaard uit. Makkelijkste kun je de widget "energiebeheer" op je homescreen zetten en het via die checken.
Zojuist toegevoegd. Ik zie 5 icoontjes.

Wifi - Uit
Bluetooth - Uit
GPS - Aan
Sync - Aan
Iets met zonnetje? - Aaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:40:
Hi allemaal !

Gister men desire opgehaald ! Wat een top ding ! _/-\o_

Had alleen even een vraagje.... Weet iemand wanneer je de screen lock aanzet ( hardkey links boven op ), en daarna het scherm weer wilt aanzetten dit ook met een van de andere hardkeys kan? Ik kan nergens zo 1 2 3 de instellingen hier van vinden... 8)7

Ik vindt het hinderlijk om iedere x maar weer naar links boven te gaan om men screen te unlocken :9
Dat is precies wat ik me dus ook afvroeg, check de vorige pagina. ;)
Een oplossing hiervoor is de app No Lock, te vinden in de market. Nu kan ik m ontgrendelen met elke hardwaretoets, maar valt het swipegebeuren (helaas) ook weg.

@Termike: voor mobiel internet is er precies zo'n zelfde widget als voor WiFi! Te vinden als je een widget toevoegt, onder instellingen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Svenderson op 09-04-2010 10:01 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Novah schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 01:26:
Die van mij was gisteravond opeens uitgevallen toen hij in het hoesje zat :P maar heb er daarvoor wel een flinke tijd gebruik van gemaakt. Surfen, youtuben, spelletjes, noem het maar op. M'n Touch Diamond was sneller leeg na zo'n periode van intensief gebruik, dus ik ben er eigenlijk al redelijk tevreden over.

Ik had daarbij trouwens alleen de internetverbinding aan staan. Wifi, gps en de rest stond uit.

koekoek2003nl schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 03:55:
Ik heb hem zelf nog niet in de handen gehad hoor, maar in de T.net review vind het het scherm een beetje klein overkomen. Helemaal als hij naast de X10 staat. Dat scherm ziet er toch echt een stuk groter uit ook al scheelt het maar 0,3 inch.
"een beetje klein"? :D _O-

Misschien komt het omdat ik ben overgestapt van een TD, maar ik vind het scherm toch behoorlijk groot hoor! Broekzaktechnisch had hij iig niet veel groter moeten zijn...

* Stukfruit heeft vanochtend vroeg nog een uurtje zitten browsen in de Market

Over de Market kan ik eigenlijk heel kort zijn:
• Er is maar een handvol aan programma's die redelijk in de buurt komen van nuttig + nette interface
• Van kwaliteit hebben de meeste "programmamakers" nooit gehoord.
• Afschuwelijk veel programma's die weinig nuttigs doen (of zelfs helemaal niets)
• Rampzalig veel programma's met een smerige interface (kom op zeg, bikini babes als achtergrond voor een tetrisspelletje? kanariegele achtergronden voor een financieel programma? 50 widgets in een enkel scherm bovenop elkaar gepropt?)

..om te janken dus.

Ik hoop echt dat dit nog gaat verbeteren, want zoals het er nu uitziet is de Android Market voor nog geen 0.01% een concurrent voor die van Apple. En dat is jammer, want ik had me er echt op verheugd om lekker goedkoop programmaatjes van een paar euro te scoren die ook nog eens doen wat ze moeten doen.

Misschien kan ik het beter buiten de Market zoeken?

Als laatste vind ik het scherm toch nog een klein beetje een minpunt. Op m'n TD kon ik de teksten op een internetpagina nog lezen wanneer deze was uitgezoomd, maar op dit beeldscherm lukt dat niet ivm het PenTile-spul. Je moet eerst even inzoomen voordat je kan beginnen met lezen.

Gelukkig is dat vooral mierenneuken, want hoewel het op de TD wel mogelijk was, was het niet makkelijk :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
[...]

Kan jij België kiezen bij de instellingen? Heb antwoord gekregen op mijn mail naar smartphoneshop. België kan op mijn toestel niet ingesteld worden. Ik heb ook gevraagd of dit geen problemen geeft met de Android Market. Daar werd (naar mijn gedacht) een beetje afwijkend op geantwoord. "Alles zou moeten werken".
Heb ik inderdaad aangevinkt, maar het werkt dus niet... Iemand een idee?

[...]
Net als de wifi widget is er toch de widget voor mobile data? Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Laatst online: 04-09 07:51
Svenderson schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:55:
[...]

Dat is precies wat ik me dus ook afvroeg, check de vorige pagina. ;)
Een oplossing hiervoor is de app No Lock, te vinden in de market. Nu kan ik m ontgrendelen met elke hardwaretoets, maar valt het swipegebeuren (helaas) ook weg.

@Termike: voor mobiel internet is er precies zo'n zelfde widget als voor WiFi! Te vinden als je een widget toevoegt, onder instellingen. :)
in het verleden kon het gewoon met de menu toets werkt dit op de desire niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Misschien een stomme vraag, maar ik heb zojuist even bij
instellingen --> Draadloos en netwerken --> Mobiele netwerken --> netwerkmodus
"alleen GSM" aangevinkt; mobiel internet gaat pas over een maand in, en in het kader van batterijleven maar even UMTS (WCDMA) uitgezet. Maar tot mijn verbazing waren de drie opties;
- Alleen WCDMA (UMTS)
- Alleen GSM
- GSM / WCDMA Automatisch
Ik zie er geen HSDPA tussen staan... Hoe zit dit, ik ga er maar even van uit dat de Desire wel degelijk HSDPA kan ontvangen, wordt dat automatisch zonder dat je het kunt instellen gebruikt voor internet? En kun je dan je gespreksverbinding instellen op "alleen GSM" zonder dat dit invloed heeft op je HSDPA connectie, of moet je altijd ook WCDMA (UMTS) ingeschakeld hebben om te kunnen internetten?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DuDePrOdUcTiOnS schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 01:56:
Ik ben vandaag bij de belcompany langs geweest om dit mooie toestel te bewonderen en ik moet zeggen dat het apparaatje in het echt nog mooier is dan op de foto's.. Ook heb ik met de helderheidsinstelling gespeeld en een roze gloed is mij niet opgevallen.. Verder verbaasde ik me over de vloeiende en soepele werking van de software..

Helaas scheelt het me zo'n €300 ten opzichte van de prijs op hi.nl, anders had ik hem direct meegenomen.. :) Nu zal ik nog tot 21 april moeten wachten volgens de website..
Ja dat wachten op je toestel en het lezen en lezen en f5en van dit topic valt me erg zwaar ... had Hi gisteren maar weer een gebeld, en dit was de tweede persoon die mij kon vertellen dat er een kans bestaat dat deze vanaf de 16e geleverd kan gaan worden ... nou laten we hopen dat dit klopt, kan echt niet meer wachten nu om die android market te terroriseren .. (eerste Android, dus ben benieuwd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:07

DarkSide

theres no place like ::1

Zo de knoop ook maar doorgehakt. En van de week besteld en inmiddels binnen.
Heerlijk apparaat. Gmail en contacts werken prima. Perfecte integratie met mijn exchange account van werk.
Alleen jammer is dat de standaard Gmail app wel meteen notificeert als er mail is. En de Mail app van HTC geen push ondersteund. Vindt de HTC app vele malen mooier namelijk. Maar de app en de widget laten dit pas (veel) later zien.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een mogelijkheid om ervoor te zorgen dat de Desire uit de standby modus gaat als ik bv. een bericht binnen krijg? Nu wordt de trilfunctie wel geactiveerd maar ik zou ook graag willen dat het scherm aan gaat als ik een bericht krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
Obiter dictum schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:16:
Misschien een stomme vraag, maar ik heb zojuist even bij
instellingen --> Draadloos en netwerken --> Mobiele netwerken --> netwerkmodus
"alleen GSM" aangevinkt; mobiel internet gaat pas over een maand in, en in het kader van batterijleven maar even UMTS (WCDMA) uitgezet. Maar tot mijn verbazing waren de drie opties;
- Alleen WCDMA (UMTS)
- Alleen GSM
- GSM / WCDMA Automatisch
Ik zie er geen HSDPA tussen staan... Hoe zit dit, ik ga er maar even van uit dat de Desire wel degelijk HSDPA kan ontvangen, wordt dat automatisch zonder dat je het kunt instellen gebruikt voor internet? En kun je dan je gespreksverbinding instellen op "alleen GSM" zonder dat dit invloed heeft op je HSDPA connectie, of moet je altijd ook WCDMA (UMTS) ingeschakeld hebben om te kunnen internetten?
WCDMA = HSDPA.
Er is een extra layer op WCDMA toegevoegd voor HSPA(zijnde HSDPA en HSUPA)
Dus als je GSM instelt zal je enkel met EDGE kunnen werken en zal 3G en 3.5G uitgeschakeld zijn.
Vergeet niet, EDGE kost ook geld als je zo verbinding maakt met internet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Gisteren ook de desire binnen gekregen na eerst een zilveren besteld te hebben, maar steeds meer "spijt" gekregen en meteen gereageerd toen pdashop mij de mogelijkheid bood om de zilveren "om te ruilen" voor de bruine (vanwege een latere levering van de zilveren). Bruin wil ik 'm niet noemen, eerder grijs/paars afhankelijk van het licht.
Er zijn wel wat puntjes van onbegrip en "dat moet nog even wennen", zeker omdat het touchscreen toch anders reageert dan op mijn touchHD.

Allereerst is er wel degelijk de beruchte roze waas. Niet op 100% helderheid, maar met automatische aanpassing van de helderheid wel. Als voorbeeld dit forum, het grijs is wel degelijk zeer licht roze. Ook de lockbalk heeft een roze gloed als ik 's avonds (dus met lagere helderheid) mijn telefoon unlock.
Is het erg, nee. Is het jammer, ja, had het graag anders gezien, maar komt nu eenmaal samen met het gebruikte scherm.
Verder heb ik nogal wat problemen met het gebruik van het touchscreen. Nu is het woord problemen lichtelijk overdreven en komen de ergernissen geheel door mijn aangeleerde technieken gebaseerd op een resistief touchscreen.
Bijvoorbeeld als ik "vroeger" een link wilde selecteren op een pagina, dan deed ik dat met mijn nagel, waarbij mijn vingertopje heel licht het scherm raakte, maar vanwege de "ongevoeligheid" werd alleen mijn nagel geregistreerd. Nu echter wordt mijn vingertop wel gevoeld en open ik dus een link die lager staat dan mijn bedoelde link. Ook selecteer ik vaak items doordat ik ongemerkt het scherm aanraak. Daartegenover staat dat ik, in een poging minder bruut op het scherm te drukken, vaak links niet selecteer omdat ik dan weer te snel en voorzichtig het scherm aanraak. Al met al "klachten" die aan mij liggen en met wat meer gewenning verdwijnen.

Het eerder genoemde gedoe met het selecteren van data verbindingen komt me bekend voor. Het duurde even voordat ik doorhad dat hij niet zelf een verbinding opzette, maar dat je dat zelf moet doen. Met de bijgevoegde widgets is dat prima te doen, maar was wel even zoeken. Hiervoor heb ik niet de energiebeheer widget gebruikt, maar losse widgets die elk 1 verbinding laten zien (staan onder widgets>instellingen).
Helaas heb ik nog niets gezien dat mij (out of the box) laat selecteren of ik wel of niet 3G wil.Net gevonden met behulp van de post hierboven.

Ondanks de snelle processor, merk ik wel degelijk heel soms haperingen. Uiteraard niet zo erg als op mijn touchHD, maar als ik een app download van de market, dan is het scrollen door die market minder vloeiend als wanneer ik niets download.

Sommige (google) apps zijn werkelijk briljant. Sky maps, maps en goggles zijn echt een toevoeging. Helaas verzuip ik regelmatig in de market, echt een kwestie van door de bomen het bos niet meer zien.

Qua batterij is er weinig te zeggen door het vele spelen met het toestel. Heb nu 2,5 uur het ding van de lader (na een nacht laden) en in die 2,5 uur is er 25% van de lading verdwenen. Dat na wat surfen (via wifi), world war spelen, sky maps/google/maps maar na elke keer wel alle verbindingen uit. Binnenkort mag ik weer werken en dan heb ik meer kijk op het verbruik in normale situaties.

Nu nog 2 vraagjes, bij de lijst van widgets staat dat ik ook meer HTC widgets kan downloaden, echter bij mij geeft hij dan een foutmelding aan. Zijn er meer met die fout?
En als ik controleer of er updates zijn van de systeemsoftware, zegt hij dat het up to date is, maar dat er updates op de telefoon staan. Enig idee wat dat inhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 09:55:
[...]

Zojuist toegevoegd. Ik zie 5 icoontjes.
Oké die is dus aan. Het zonnetje is overigens het snel schakelen tussen een paar brightness levels. Dan zou ik het niet weten, GPS heeft hier bijna instant een verbinding.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Termike schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:28:
WCDMA = HSDPA.
Er is een extra layer op WCDMA toegevoegd voor HSPA(zijnde HSDPA en HSUPA)
Dus als je GSM instelt zal je enkel met EDGE kunnen werken en zal 3G en 3.5G uitgeschakeld zijn.
Vergeet niet, EDGE kost ook geld als je zo verbinding maakt met internet!!
Ah, helder! Als ik je goed heb begrepen, kan ik dus komende maand (oud abo, geen mobiel internet) de Desire ingesteld houden op "alleen GSM", en zodra mn nieuwe abo ingaat moet ik switchen naar "automatisch" zodat mn internet in elk geval over HSDPA loopt. Zou ik gaan internetten met "gsm only" modus aan, dan zou dat geld kosten. Beetje correct begrepen?

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
Kan jij België kiezen bij de instellingen? Heb antwoord gekregen op mijn mail naar smartphoneshop. België kan op mijn toestel niet ingesteld worden. Ik heb ook gevraagd of dit geen problemen geeft met de Android Market. Daar werd (naar mijn gedacht) een beetje afwijkend op geantwoord. "Alles zou moeten werken".
Ik heb België ook niet in de instellingen. Dit wijzigde echter niets. Packet data werkt nu gewoon wel zonder problemen.
Heb ik inderdaad aangevinkt, maar het werkt dus niet... Iemand een idee?
Wat zijn je packetdata gegevens, zijn ze wel correct?
Wat is je access point enz..?
Ik heb op mijn vorige telefoon het access point van mobistar zelf moeten instellen. Namelijk mworld.be
maar op deze telefoon heeft hij dit vanzelf gewijzigd!
Net als de wifi widget is er toch de widget voor mobile data? Of heb ik het mis?
Ik heb dit nog niet gevonden dan, de enige widget die ik gebruik en die er iets mee te maken heeft is Energiebeheer wat gemaakt is door Android en niet door HTC.
HTC lijkt vooral widgets te hebben die gericht zijn op foto's, facebook, twitter en agenda zaken.
Hoe noemt de 3G widget waar jullie het over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BastiaanN schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:34:
[...]

Oké die is dus aan. Het zonnetje is overigens het snel schakelen tussen een paar brightness levels. Dan zou ik het niet weten, GPS heeft hier bijna instant een verbinding.
Ok dank je wel. Zal dan maar contact opnemen met de webshop die hem geleverd heeft. Neem aan dat dit nog altijd de beste weg is in plaats van direct naar HTC te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 18:57
Fly-guy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:34:

Nu nog 2 vraagjes, bij de lijst van widgets staat dat ik ook meer HTC widgets kan downloaden, echter bij mij geeft hij dan een foutmelding aan. Zijn er meer met die fout?
Dat was bij mij gisteren, toen ik het toestel kreeg, ook het geval, maar lijkt nu miraculeus opgelost te zijn. In ieder geval is de enige verandering dat ik WiFi uit heb gezet en die lijst dus via 3G wordt binnengehaald, maar het lijkt me sterk dat het daar aan zou liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
Obiter dictum schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:36:
[...]

Ah, helder! Als ik je goed heb begrepen, kan ik dus komende maand (oud abo, geen mobiel internet) de Desire ingesteld houden op "alleen GSM", en zodra mn nieuwe abo ingaat moet ik switchen naar "automatisch" zodat mn internet in elk geval over HSDPA loopt. Zou ik gaan internetten met "gsm only" modus aan, dan zou dat geld kosten. Beetje correct begrepen?
Neen, niet echt.
EDGE
3G UMTS
3.5G HSPA en HSPA+
zijn technieken alombekend die internetverbindingen tiperen op je gsm of andere mobiele toestellen.

WCDMA
CDMA2000
zijn manieren om verbinding te maken met je 3G netwerk. UMTS gebruikt dus W-CDMA.
Een andere manier(die in de US vooral gebruikt wordt) is CDMA2000.

Echter, aangezien je GSM selecteert en EDGE een techniek is die onder GSM valt kan je dus nog STEEDS op internet. Internet = Internet. Of het nu traag(EDGE) of snel(HSPA) is. het valt onder je abonnement voor internet. heb je geen abonnement zal dit je dus geld kosten, ongeacht of je verbonden bent met een EDGE of een 3G netwerk.

Best je access point verwijderen, pas dan zit je echt safe dat je dus in die maand geen mobiel internet gebruikt. je gsm weet namelijk niet hoe de verbinding gemaakt moet worden!

Hopelijk is dit duidelijker... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
Stukfruit schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:09:
[...]
*knip*

Als laatste vind ik het scherm toch nog een klein beetje een minpunt. Op m'n TD kon ik de teksten op een internetpagina nog lezen wanneer deze was uitgezoomd, maar op dit beeldscherm lukt dat niet ivm het PenTile-spul. Je moet eerst even inzoomen voordat je kan beginnen met lezen.

Gelukkig is dat vooral mierenneuken, want hoewel het op de TD wel mogelijk was, was het niet makkelijk :P
In je standaard browser drukken op [menu] toets, [meer] op je scherm drukken, pop up schermpje helemaal onderin [Instellingen], de optie "Pagina's openen in overzicht" uitvinken. Je krijgt dan niet meer de volledige pagina op je scherm te zien, maar een gedeelte ervan (direct goed leesbaar :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Helder, zeker, dankjewel :) Voorlopig dus zuiver voor de batterij even op GSM laten staan, daarna automatisch. Mn accespoints staan er wel, maar (met uitzondering van MMS) niet ingesteld; geen poorten, proxies, server, gebruikersnaam etc. Voorts is bij de eerste start al ingesteld dat alleen WIFI gebruikt mag worden, en als dat uitstaat krijg ik ook geen verbinding als ik de market/mail/browser start, dus heb wel vertrouwen dat ik écht geen connectie open heb staan :).

Hak en tak; waarom worden je emails (hotmail) niet lokaal opgeslagen? Net even (over WIFI O-)) gesynced, wifi uitgezet, wou nog even lezen, waren mn mails pleite en kon hij ze ook niet ophalen (want: geen internetverbinding). Zoiets moet toch gewoon na ophalen van de server op de telefoon blijven staan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Ik heb sinds gisteren de Desire en ik moet zeggen, echt een top telefoon! Kom zelf van een htc mda touch plus (winmo) en dat is een echte verademing. Heb zelf nog geen last ondervonden van de 'roze waas' waarover veel is geschreven...

Nu heb ik echter wel een probleempje: Als ik via settings->applications->manage applications wil openen krijg ik de volgende error:

Sorry! the application Settings (process com.android.settings) has stopped unexpectedly. Please try again.

Hierna sluit de application manager af. Ik kan dus geen aanpassingen meer doorvoeren langs deze weg! :(
een reboot werkte niet... Heeft iemand misschien ook dit probleem al eens gehad of wellicht een oplossing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Megalo schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:43:
[...]
Dat was bij mij gisteren, toen ik het toestel kreeg, ook het geval, maar lijkt nu miraculeus opgelost te zijn. In ieder geval is de enige verandering dat ik WiFi uit heb gezet en die lijst dus via 3G wordt binnengehaald, maar het lijkt me sterk dat het daar aan zou liggen.
Het werkt nu bij mij ook ja. (wel een beetje een anticlimax, nu ik zie wat ik kan downloaden na zoveel gedoe erom :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
ruurd v. schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:56:
Ik heb sinds gisteren de Desire en ik moet zeggen, echt een top telefoon! Kom zelf van een htc mda touch plus (winmo) en dat is een echte verademing. Heb zelf nog geen last ondervonden van de 'roze waas' waarover veel is geschreven...

Nu heb ik echter wel een probleempje: Als ik via settings->applications->manage applications wil openen krijg ik de volgende error:

Sorry! the application Settings (process com.android.settings) has stopped unexpectedly. Please try again.

Hierna sluit de application manager af. Ik kan dus geen aanpassingen meer doorvoeren langs deze weg! :(
een reboot werkte niet... Heeft iemand misschien ook dit probleem al eens gehad of wellicht een oplossing? :?
Dat laden van applications duurt ook wel lang bij mij moet ik toegeven. Echter na het "Laden" schermpje komen alle applicaties er wel tussen te staan dus geen probleem daar! Misschien je telefoon eens herstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Termike schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:00:
[...]

Dat laden van applications duurt ook wel lang bij mij moet ik toegeven. Echter na het "Laden" schermpje komen alle applicaties er wel tussen te staan dus geen probleem daar! Misschien je telefoon eens herstarten?
je bedoeld naar de factory settings? want heb al meerdere malen opnieuw opgestart :+

Het rare is dat ik de eerste keer ook geen probleem had, maar sinds gisteravond krijg ik die foutmelding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkSide schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:19:
Zo de knoop ook maar doorgehakt. En van de week besteld en inmiddels binnen.
Heerlijk apparaat. Gmail en contacts werken prima. Perfecte integratie met mijn exchange account van werk.
Alleen jammer is dat de standaard Gmail app wel meteen notificeert als er mail is. En de Mail app van HTC geen push ondersteund. Vindt de HTC app vele malen mooier namelijk. Maar de app en de widget laten dit pas (veel) later zien.
Cool :) Zie je al je mail wel in 1 app, of je moet je switchen? Ik heb geen idee hoe het eruit komt te zien als ik eerlijk ben :X Worden de agenda's van Exchange en je Gmail gebundeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Lol dat probleem van het omgaan met het scherm wat Fly-guy aangeeft heb ik ook. Druk nog regelmatig met mijn nagel op het scherm omdat dit bij mijn touch HD wel nodig was. :P
Mijn mail probleem is opgelost, ik gebruik idd nu twee mail apps voor hetzelfde :')
Even een GMail widget zoeken. (Er wordt trouwens gezegd dat Sense geweldig is met wel 7 homescreens, ik krijg ze niet eens vol joh :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Fly-guy schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:34:
Allereerst is er wel degelijk de beruchte roze waas. Niet op 100% helderheid, maar met automatische aanpassing van de helderheid wel. Als voorbeeld dit forum, het grijs is wel degelijk zeer licht roze. Ook de lockbalk heeft een roze gloed als ik 's avonds (dus met lagere helderheid) mijn telefoon unlock.
Is het erg, nee. Is het jammer, ja, had het graag anders gezien, maar komt nu eenmaal samen met het gebruikte scherm.
GoT heeft ook een licht grijs roze creme tint, dus dat verbaasd me niks :P

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

-TheNose- schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:18:
Lol dat probleem van het omgaan met het scherm wat Fly-guy aangeeft heb ik ook. Druk nog regelmatig met mijn nagel op het scherm omdat dit bij mijn touch HD wel nodig was. :P
Mijn mail probleem is opgelost, ik gebruik idd nu twee mail apps voor hetzelfde :')
Even een GMail widget zoeken. (Er wordt trouwens gezegd dat Sense geweldig is met wel 7 homescreens, ik krijg ze niet eens vol joh :P)
Zijn er ook apps waarbij je verschillende e-mail aliassen (verschillende e-mail adressen) kan instellen bij het beantwoorden van mail uit een en dezelfde mailbox?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
ruurd v. schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:56:
...

Ik heb het inmiddels opgelost, heb via een uninstaller app 'locale' en 'uitzending gemist' eraf gehaald en nu doet ie het weer. Weet dus niet aan welke van de twee het heeft gelegen, maar was over beiden toch niet echt te spreken, dus ik ga ze niet opnieuw installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
jules schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:19:
[...]
GoT heeft ook een licht grijs roze creme tint, dus dat verbaasd me niks :P
Klopt inderdaad, maar uiteraard heb ik het met meer sites. En GoT is toch een stuk rozer op mijn desire dan op mijn (ongekalibreerde) monitor. Maar heb het ook in sommige menu's op mijn telefoon.
Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.