weet iemand hoe het met het opnemen van video zit bij de desire? Bij de hero was dat echt triestig, hoe zit het bij de desire?
Maakt jullie camera ook een beetje geluid wanneer je hem bijvoorbeeld gebruikt met de barcode scanner? Lijkt wel dat ie dan focust of zo.
Weet iemand toevallig een adres in Amsterdam waar je de Desire uit kan proberen? Hi store zal wel niet gebeuren, aangezien ze daar ook geen test model hebben van de Legend.
Wil je zeggen dat de Desire hetzelfde camera probleem heeft als de HTC HD2?DaannO schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:08:
Iemand al foto's gemaakt met de Desire? Probeer is op een foto te maken van een wit vel en bekijk het is op de pc vervolgens. Zien jullie dan ook een paarse waas in het midden?
Dit is bij mij ook,Brammel schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:40:
Maakt jullie camera ook een beetje geluid wanneer je hem bijvoorbeeld gebruikt met de barcode scanner? Lijkt wel dat ie dan focust of zo.
Ik meen het ook waar te nemen met mijn htc magic & de htc hero van een vriend van me doet precies het zelfde
@ DaannO: wanneer komt jullie review?
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Verwijderd
Sorry!Gersompie schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:55:
Oke.. bij dezen: Omdat hij nu geleverd is bij meerdere mensen.
Poll: Scherm
Klik hieronder om te stemmen
• Mijn scherm is prima!
• Er is een roze waas, maar niet heel erg
• Storende waas over scherm (Klik hier; niet faken aub)
• Ik heb nog geen desire maar wil toch stemmen
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Als de stemmen vooral bij 1e (en misschien een beetje bij 2e) liggen dan bestel ik hem morgen ook =)
stem net voor de storende waas over scherm maar was niet de bedoeling!
Bedoelde dat ik nog geen desire heb maar toch wil stemmen.. klikte beetje scheef...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2010 19:56 ]
Dat is de (mechanische) auto focus.z0bin schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:54:
[...]
Dit is bij mij ook,
Ik meen het ook waar te nemen met mijn htc magic & de htc hero van een vriend van me doet precies het zelfde
Verwijderd
Voila, kleine opname test van mij vandaag: http://www.youtube.com/watch?v=ZvPShF2QrPc Dit is opgenomen in 800x480.pina schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:14:
weet iemand hoe het met het opnemen van video zit bij de desire? Bij de hero was dat echt triestig, hoe zit het bij de desire?
Verwijderd
Hoe kan ik apk bestanden installeren op de Desire? Ik heb het bestand al op de telefoon gezet maar ik kan geen verkenner of iets vinden?
*Android n00b*
*Android n00b*
Dat je niet bekend bent met het Android-platform geeft niet, maar even Googlen kun je volgens mij welVerwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:58:
Hoe kan ik apk bestanden installeren op de Desire? Ik heb het bestand al op de telefoon gezet maar ik kan geen verkenner of iets vinden?
*Android n00b*
Lol, als ex wm gebruiker had ik hetzelfde probleem, thanksRoD schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:59:
[...]
Dat je niet bekend bent met het Android-platform geeft niet, maar even Googlen kun je volgens mij wel
Welke foof heb je? Wat zijn de afmetingen? Komt het toestel boven het hoesje uit? enz?Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:39:
[...]
Heb net mijn Desire opgehaald en hij past keurig in mijn foof die ik voor mijn 3GS heb. Wellicht dat je zoiets ook kunt proberen.
Want voor de iphone zijn er leuke hoezen te vinden:)
Ik ga hele erge ruzie krijgen morgen met mijn vriendin denk ik, maar ik het de Desire besteld en mn Milestone verkocht...
Toetsenbordje gebruikte ik toch niet zo heel veel, moest echt bewust denken om hem uit te schuiven anders ging ik gewoon op het scherm zelf typen. En wat dat betreft hoe dunner hoe beter.
Ook verwacht/vermoed ik (heb me nog niet ingelezen) dat de Desire veel beter te customizen is dan dat de milestone nu is. Hopelijk komt de postbode nog voordat ik naar mn werk ben morgen
Zal wel een review schrijven ter vergelijking.
Toetsenbordje gebruikte ik toch niet zo heel veel, moest echt bewust denken om hem uit te schuiven anders ging ik gewoon op het scherm zelf typen. En wat dat betreft hoe dunner hoe beter.
Ook verwacht/vermoed ik (heb me nog niet ingelezen) dat de Desire veel beter te customizen is dan dat de milestone nu is. Hopelijk komt de postbode nog voordat ik naar mn werk ben morgen
Zal wel een review schrijven ter vergelijking.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Als ff iemand t voor me zou willen testen dan weten we dus meerCinner schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:53:
[...]
Wil je zeggen dat de Desire hetzelfde camera probleem heeft als de HTC HD2?
Deze week nog.cv8x schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:54:
@ DaannO: wanneer komt jullie review?
wat mij opvalt is dat ik lang niet altijd m'n toestel kan kantelen om zo een breder en fijner toetsenbord te krijgen. wel bij nieuwe berichtjes maken, maar bijvoorbeeld al niet als ik het vergrootglas indruk om wat te zoeken, niet in de agenda en zo op vele andere plekken.
Iemand hier ook last van of is er een oplossing voor?
Iemand hier ook last van of is er een oplossing voor?

Heeft iemand van jullie ook al gekeken naar een carkit/houder ?
Ik zit er namelijk ook aan te denken om hem aan te schaffen, mag m'n abonnement al een geruime tijd
verlengen maar wilde wachten op een nieuw high-end toestel.
Is er ook iemand die hiervoor een iphone 3gs had? Mijn vriendin is namelijk in het bezit van een Iphone en ik
vind het wel een fijn toestel. Echter heb ik liever een android toestel en vind ik de prijs van een Iphone 3gs veels
te hoog. Maar ik zou wel graag een vergelijking willen zien tussen deze 2 toestel.
Ik zit er namelijk ook aan te denken om hem aan te schaffen, mag m'n abonnement al een geruime tijd
Is er ook iemand die hiervoor een iphone 3gs had? Mijn vriendin is namelijk in het bezit van een Iphone en ik
vind het wel een fijn toestel. Echter heb ik liever een android toestel en vind ik de prijs van een Iphone 3gs veels
te hoog. Maar ik zou wel graag een vergelijking willen zien tussen deze 2 toestel.
Verwijderd
Gelukkig! nadat ik maandag de Desire bij PDAshop had besteld, belden ze mij net voor een leverafspraak.
Morgen heb ik er ook 1 in mijn bezit, de eerste supertelefoon die ik zal krijgen na een: SE k300i, rare lelijke dikke sagem en de samsung star die ik meer dan zat ben!
Heeeeerlijk gevoel
Morgen heb ik er ook 1 in mijn bezit, de eerste supertelefoon die ik zal krijgen na een: SE k300i, rare lelijke dikke sagem en de samsung star die ik meer dan zat ben!
Heeeeerlijk gevoel
Is de optical track pad ook in de browser te gebruiken? Dit is mij nergens echt duidelijk geworden...
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Ik twijfel nog, heb ook samsung star nu. Hoe bevalt die overstap? Lijkt me best wel gigantisch, van niets, naar allesVerwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:36:
Gelukkig! nadat ik maandag de Desire bij PDAshop had besteld, belden ze mij net voor een leverafspraak.
Heeeeerlijk gevoel
Verwijderd
Hahaha,modernization schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:39:
[...]
Ik twijfel nog, heb ook samsung star nu. Hoe bevalt die overstap? Lijkt me best wel gigantisch, van niets, naar alles
van een onwerkbaar touchscreen naar een perfecte...
van een telefoon zonder apps naar eentje met alles....
van samsung kwaliteit naar HTC.....
van tergend langzaam internet naar Wifi.....
van meer dan een seconde wachten tot iets is geopend naar meteen klaar....
overstap lijkt me lastig maar wel prettig
Yep, switcht dan tussen links in de pagina.Speedfight schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:37:
Is de optical track pad ook in de browser te gebruiken? Dit is mij nergens echt duidelijk geworden...
Vanmiddag bij BC Hoofddorp ook de Desire aangeschaft. Geen roze waas hier!
Niet gepre-ordered, gewoon op de bonnefooi naar binnen gelopen!
Kom van 5 jaar symbian, 6680, e51 en e52. Erg wennen!
Kort de plus- en minpunten (na een uurtje spelen):
+ Mooi en groot scherm
+ Alles werkt vloeiend
+ Toestel ziet er zelf super uit (brown)
- Niet-sluitende apps (niet specifiek Desire natuurlijk)
- Scherm komt wat plastic over, in tegenstelling tot het glazen scherm van de iPhone
Verder super toestel!
Niet gepre-ordered, gewoon op de bonnefooi naar binnen gelopen!
Kom van 5 jaar symbian, 6680, e51 en e52. Erg wennen!
Kort de plus- en minpunten (na een uurtje spelen):
+ Mooi en groot scherm
+ Alles werkt vloeiend
+ Toestel ziet er zelf super uit (brown)
- Niet-sluitende apps (niet specifiek Desire natuurlijk)
- Scherm komt wat plastic over, in tegenstelling tot het glazen scherm van de iPhone
Verder super toestel!
Dan springt ie van link naar link, hij scrollt niet zoals met je vingers.Speedfight schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:37:
[ Voor 22% gewijzigd door NRG-81 op 07-04-2010 21:15 . Reden: Antwoord toegevoegd ]
Hebben jullie ook dat je niet kan zien hoeveel karakters je hebt getypt of nog kan typen in een sms voordat er een 2e sms bij komt? Of kijk ik er gewoon overheen?
Je kunt toch gewoon naar een winkel gaan waar ze hem op voorraad hebben, en dan even vragen of ze hem uit de verpakking kunnen halen en kunnen laten zien?xavier! schreef op woensdag 07 april 2010 @ 19:42:
Weet iemand toevallig een adres in Amsterdam waar je de Desire uit kan proberen? Hi store zal wel niet gebeuren, aangezien ze daar ook geen test model hebben van de Legend.
Lijkt me een kleine moeite voor ze.
Als je even het topic doorleest, dan lees je dat vele gebruikers hiervoor een iPhone hebben gehad.Galactus schreef op woensdag 07 april 2010 @ 20:36:
Heeft iemand van jullie ook al gekeken naar een carkit/houder ?
Huub Huub Barbatruc!
Nah, net filmpje gekeken van blendtec ipad, loopt prima syncVerwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:23:
Klopt het dat de youtube filmpjes iets out of sync zijn?
Las zoiets op XDA namelijk....
Verwijderd
Offtopic: Heerlijk hoe die appels worden geblend, het is ook niets meer dan stof!Luqq schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:29:
[...]
Nah, net filmpje gekeken van blendtec ipad, loopt prima sync
Ontopic: Mooi stelt mij gerust, ik kom de nacht wel door.
Omdat ik ook gewend ben om met mijn Iphone 3GS zeer gemakkelijk te kunnen syncen heb ik inmiddels al meerdere programma's geprobeerd om mijn HTC Desire te laten syncen met mijn macbook (niet voor agenda etc maar voor muziek)
Helaas werkt tot nu toe nog niets, heb doubletwist geprobeerd, the missing sync, iemand anders nog een optie die ik nog niet geprobeerd heb?
EDIT:
Inmiddels syncen werkende gekregen met Doubletwist!
Helaas werkt tot nu toe nog niets, heb doubletwist geprobeerd, the missing sync, iemand anders nog een optie die ik nog niet geprobeerd heb?
EDIT:
Inmiddels syncen werkende gekregen met Doubletwist!
[ Voor 8% gewijzigd door lubbertkramer op 07-04-2010 21:52 ]
Dit is de roze waas bij ons model http://www.facebook.com/p...d=3901221&id=104066913100
Tot nu toe ben ik erg onder de indruk. Ik ben ook wel van een N96 af gekomen, dus een absolute wereld van verschil. Hoewel ik heel veel heb geprobeerd ik heb de telefoon geen enkele keer dusdanig onder druk weten te zetten dat er ook maar iets van vertraging zichtbaar was. Batterij gaat wel snel leeg, maar uiteraard geld dit voor elke smartphone.
Zo, serieus probleem. Hebben meer mensen dit probleemDaannO schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:33:
Dit is de roze waas bij ons model http://www.facebook.com/p...d=3901221&id=104066913100
die dit toestel al hebben met foto's?
Rooten is gelukt volgens Paul O'Brien, nu nog schrijfrechten krijgen. 
bron: twitter
bron: twitter
Iemand al hoesjes getest die eigenlijk bedoeld zijn voor de N1..?
Wil deze graag bestellen (http://www.senacases.com/.../ultra-slim-pouch-sleeve/), maar als ik deze foto's zie lijkt me de N1 toch net een slagje groter/te groot: http://media.macworld.co....s%20One%20%28left%291.jpg & http://www.slashphone.com...e-hands-on-02-540x373.jpg
Hopelijk kan iemand zijn ervaringen posten
Wil deze graag bestellen (http://www.senacases.com/.../ultra-slim-pouch-sleeve/), maar als ik deze foto's zie lijkt me de N1 toch net een slagje groter/te groot: http://media.macworld.co....s%20One%20%28left%291.jpg & http://www.slashphone.com...e-hands-on-02-540x373.jpg
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Hey
dit wordt m'n 1e android, heb tot nu toe alleen maar Nokia's gehad.
Mijn contactpersonen staat 1: in mijn Nokia en 2: gesynchroniseerd op pc in outlook. Tevens ook mn agenda items. Hoe krijg ik deze uiteindelijk naar de Desire?
Mijn contactpersonen staat 1: in mijn Nokia en 2: gesynchroniseerd op pc in outlook. Tevens ook mn agenda items. Hoe krijg ik deze uiteindelijk naar de Desire?
Dat heb ik, maar dat blijft beperkt tot de 3G of een vergelijking tussen de touchscreens. Ik zou het echterDNA_Saint schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:20:
[...]
Als je even het topic doorleest, dan lees je dat vele gebruikers hiervoor een iPhone hebben gehad.
waarderen of er iemand is die hier wat dieper op in zou kunnen gaan, m.b.t. het syncen, browsen, snelheid, wlan etc.. Om maar een aantal dingen te noemen. Ik hoop dat er mensen zijn die hun ervaring willen delen, ben namelijk erg benieuwd.
wanneer maak je nou een gehele witte foto?alwaysleft schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:38:
[...]
Zo, serieus probleem. Hebben meer mensen dit probleem
Dus geen serieus probleem. Bij alle foto's die ik tot nu heb gezien, heb ik geen 1 paarse vlek gezien.
Waarschijnlijk is het oppervlak gewoon te wit, waardoor het een soort reflecteert op de lens.
Huub Huub Barbatruc!
Ik verwacht dat je ze vanuit Outlook wel met de Sync tool van HTC naar je foon kunt krijgen...die Sync tool staat (iig bij de Hero) gewoon op de sd kaart bij levering...en anders download je hem van htc.comkoenmm schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:44:
Hey![]()
syncen, geen ideeGalactus schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:45:
[...]
Dat heb ik, maar dat blijft beperkt tot de 3G of een vergelijking tussen de touchscreens. Ik zou het echter
waarderen of er iemand is die hier wat dieper op in zou kunnen gaan, m.b.t. het syncen, browsen, snelheid, wlan etc.. Om maar een aantal dingen te noemen. Ik hoop dat er mensen zijn die hun ervaring willen delen, ben namelijk erg benieuwd.
browsen gaat sneller. En je hebt flash. En je hebt een functie waardoor tekst automatisch aanpast aan het scherm. En je hebt wanneer je tekst selecteert 3 speciale functies.
Dit heeft iphone allemaal niet.
snelheid: Is de Desire natuurlijk oppermachtig.
wlan: idem
Je hebt niet goed gezocht, want in vorige topic is gewoon een filmpje gepost, waarbij je dit allemaal kan zien.
Huub Huub Barbatruc!
Er is een filmpje waarin het browsen vergeleken wordt....de Desire is snellerGalactus schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:45:
[...]
Dat heb ik, maar dat blijft beperkt tot de 3G of een vergelijking tussen de touchscreens. Ik zou het echter
Verwijderd
De Sync tool stond bij mij HTC op de 4GB sd kaart die erbij zat, dit is dus gewoon meegeleverdTheVMaster schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:48:
[...]
Ik verwacht dat je ze vanuit Outlook wel met de Sync tool van HTC naar je foon kunt krijgen...die Sync tool staat (iig bij de Hero) gewoon op de sd kaart bij levering...en anders download je hem van htc.com
ja deze:
Huub Huub Barbatruc!
Ik heb sinds vandaag de htc desire en moet zeggen dat het geweldige telefoon is, voornamelijk door wat iedere review zegt het scherm.

Maar ik heb een klein probleem; Het lijkt als of mijn geheugen al bijna vol zit. Als ik naar settings->sd & phone storage (heb taal op engels) ga dan staat er als internal phone storage available space 61.5 MB wat ik toch erg laag vind, want op dit moment heb ik 10 apps geïnstalleerd die bij elkaar minder dan 44.4 MB (gevonden in settings->applications->manage applications) zijn. Waar is de overige 400+MB gebleven die ik zou moeten hebben? Hebben andere gebruikers dit probleem ook, want zo kun je toch maar heel erg weinig apps installeren.
Voor de mensen die .apk bestanden willen installeren, dat kun je gewoon doen met htc sync (op de megeleverde micro sd card) werkt prima.
Maar ik heb een klein probleem; Het lijkt als of mijn geheugen al bijna vol zit. Als ik naar settings->sd & phone storage (heb taal op engels) ga dan staat er als internal phone storage available space 61.5 MB wat ik toch erg laag vind, want op dit moment heb ik 10 apps geïnstalleerd die bij elkaar minder dan 44.4 MB (gevonden in settings->applications->manage applications) zijn. Waar is de overige 400+MB gebleven die ik zou moeten hebben? Hebben andere gebruikers dit probleem ook, want zo kun je toch maar heel erg weinig apps installeren.
Voor de mensen die .apk bestanden willen installeren, dat kun je gewoon doen met htc sync (op de megeleverde micro sd card) werkt prima.
[ Voor 9% gewijzigd door Flaggie op 07-04-2010 22:43 ]
iemand die weet of dezelfde gps-chip aanwezig is in de hero en de desire? Of zit er in de desire een andere gps-chip?
Zo, ik ben nu een uurtje bezig met dit apparaat. De ervaring is tweeledig:
1. machtig glad en krachtig apparaat
2. wat voel ik mij onmachtig met het instellen daarvan (ik word oud
)
Ad 1. Websites laadt hij flitsend met Wifi. Een PC/Notebook hoef je er niet meer bij te pakken, veel te onhandig/langzaam
Het is nogal geekish, maar youtube op je telefoon met browsen is best vet.
Straks eens wat Mp4 films op de SD kaart zetten en de koptelefoon checken.
Ad 2. Ik denk dat vooral meespeelt dat een man die zijn studentenjaren voorbij is gewoon domweg weinig tijd heeft/neemt om op zijn gemak een gadget te leren kennen.
Ik ga op zoek naar een fatsoenlijke Widget RSS reader die meerdere RSS streams kan pakken. De standaard nieuws widget ben ik gelijk al zat (je kan CNN niet eens deleten, en kennelijk maar één stream per keer instellen (en daarna ook niet meer aanpassen
)).
Voor degenen die nog moeten wachten: pica's
Vergelijking met het verleden: E-Ten M800 (overigens nog te koop) en een Blackberry 8700g van de baas.

1. machtig glad en krachtig apparaat
2. wat voel ik mij onmachtig met het instellen daarvan (ik word oud
Ad 1. Websites laadt hij flitsend met Wifi. Een PC/Notebook hoef je er niet meer bij te pakken, veel te onhandig/langzaam
Straks eens wat Mp4 films op de SD kaart zetten en de koptelefoon checken.
Ad 2. Ik denk dat vooral meespeelt dat een man die zijn studentenjaren voorbij is gewoon domweg weinig tijd heeft/neemt om op zijn gemak een gadget te leren kennen.
Ik ga op zoek naar een fatsoenlijke Widget RSS reader die meerdere RSS streams kan pakken. De standaard nieuws widget ben ik gelijk al zat (je kan CNN niet eens deleten, en kennelijk maar één stream per keer instellen (en daarna ook niet meer aanpassen

Voor degenen die nog moeten wachten: pica's
Vergelijking met het verleden: E-Ten M800 (overigens nog te koop) en een Blackberry 8700g van de baas.

Volgens mij heb ik dan serieus last van mijn ogenalwaysleft schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:38:
[...]
Zo, serieus probleem. Hebben meer mensen dit probleem

//edit: Ik keek nog ff een tweede keer en nu zag ik het wel, heel licht iets links & lager van t midden.. Ze houden daar wel van roze bij HTC!
[ Voor 19% gewijzigd door Pizr op 07-04-2010 22:17 ]
ja ik geloof ik ookPizr schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:14:
[...]
Volgens mij heb ik dan serieus last van mijn ogen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Da's goeie shitWekkel schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:07:
Zo, ik ben nu een uurtje bezig met dit apparaat.
Maar serieus, ik vind hem erg dik
[ Voor 4% gewijzigd door J0YR1D3R op 07-04-2010 22:39 ]
Verwijderd
Ach dan komt het tenminste overeen met je Desire als je die op lage brightness hebt met een witte achtergrondDaannO schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:33:
Wow, zeer mooie foto's. Bedankt hiervoor! Door zulke dingen kan ik het wel een beetje volhoudenWekkel schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:07:
........
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ook hier geen roze waas...
Huub Huub Barbatruc!
Ik heb 'm vanmiddag vlak voor zessen opgehaald en ben er tot nu toe erg blij mee. Ik heb 'm hiervoor al een paar keer in m'n handen gehad maar heb met meerdere modellen (en nu ook met de mijne) geen roze waas kunnen ontdekken. Kan ook aan mijn slechte ogen liggen want ik zie met die foto van Daanno ook niks paars. Toch iets positiefs aan het hebben van slechte ogen ;-)
Ik ben er verder ontzettend tevreden mee! Helemaal in vergelijking met mijn oude G1 is hij fantastisch. Ontzettend snel, prachtig scherm, werkt goed.
Valt me trouwens wel op dat de Market bij mij enkel gratis applicaties laat zien (waar ik met Android 1.6 op mijn oude toestel gewoon ook de betaalde zag) en dat als ik een applicatie laat installeren het ontzettend lang duurt voordat het scherm met de permissions tevoorschijn komt. Hebben andere mensen hier ook last van?
Ik ben er verder ontzettend tevreden mee! Helemaal in vergelijking met mijn oude G1 is hij fantastisch. Ontzettend snel, prachtig scherm, werkt goed.
Valt me trouwens wel op dat de Market bij mij enkel gratis applicaties laat zien (waar ik met Android 1.6 op mijn oude toestel gewoon ook de betaalde zag) en dat als ik een applicatie laat installeren het ontzettend lang duurt voordat het scherm met de permissions tevoorschijn komt. Hebben andere mensen hier ook last van?
Ik heb daar geen last van, ik zie tot nu toe alle betaalde apps die ik met mijn magic ook zag (kan ook wat over het hoofd gezien hebben natuurlijk)Leekah schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:19:
...
en het installeren van apps gaat ook gewoon vlot
tot nu toe erg tevreden over dit apparaat
Dit is dan gelijk de eerste bijdrage via de Desire. Typen werkt in gekantelde modus echt prima. En hoe meer ik typ, des te meer woorden leert dat ding...
Het browsen werkt echt prima met multi touch zoom erbij. Ik kan wel een video maken maar daar heeft iedereen er wel genoeg van gezien de afgelopen week. Bovendien krijgen we de Tweakers review nog
Al iets irritants opgemerkt: even een woord toevoegen of wijzigen midden in een tekst is lastig. Ik ben nog niet een delete knop tegengekomen.
Het browsen werkt echt prima met multi touch zoom erbij. Ik kan wel een video maken maar daar heeft iedereen er wel genoeg van gezien de afgelopen week. Bovendien krijgen we de Tweakers review nog
Al iets irritants opgemerkt: even een woord toevoegen of wijzigen midden in een tekst is lastig. Ik ben nog niet een delete knop tegengekomen.
Wat ik me afvraag is of ik bij Wifi-verbindingen ook een verbinding m.b.v. 802.1x kan gebruiken. Dat is namelijk de beveiliging die gebruikt wordt op de Universiteit Twente (iemand van de UT hier..?). Ik weet dat het in Android 1.5 niet kon, maar ondersteunt Android 2.1 dit inmiddels...?
@Wekkel
Je kan op de N1 met je trackball nauwkeurig tussen de letters gaan staan. Ik druk altijd in de buurt van waar ik wil typen, en ga naar de exacte plek met mn trackball.
Je kan op de N1 met je trackball nauwkeurig tussen de letters gaan staan. Ik druk altijd in de buurt van waar ik wil typen, en ga naar de exacte plek met mn trackball.
Ik ga er vanuit dat ze bij de TU hetzelfde eduroam netwerk + beveiliging (of anders een andere form van WPA(2) - Enterprise) gebruiken, Ja. Op mijn Legend werkt het prima op school.Cadezo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 22:45:
Wat ik me afvraag is of ik bij Wifi-verbindingen ook een verbinding m.b.v. 802.1x kan gebruiken. Dat is namelijk de beveiliging die gebruikt wordt op de Universiteit Twente (iemand van de UT hier..?). Ik weet dat het in Android 1.5 niet kon, maar ondersteunt Android 2.1 dit inmiddels...?
De optische trackball op de Desire doet niets in landscape modus. Ofwel, gewoon pielen of ik doe het gewoon verkeerd.
Weet iemand of het verschil tussen legend en Desire ook 130 euro waard is?
Dat moet je zelf bepalen.Negaiido schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:23:
Men neme: een sync-tool voor outlook om de contacten van uit je huidige telefoon in te zetten, exporteert de contacten naar CSV (comma seperated value), en importeert ze vervolgens in contacten van je gmail-account. synchroniseer wel van te voren met gmail, anders krijg je geen "starred in android" -folder, waarin je ze uiteindelijk moet importeren.koenmm schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:44:
Hey![]()

[ Voor 8% gewijzigd door InjecTioN op 07-04-2010 23:33 ]
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Lees deze thread eens door zou ik zeggen.Negaiido schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:23:
Zijn hier trouwens mensen die overgestapt zijn van een HTC Hero op de HTC Desire? Wat zijn jullie bevindingen tot nu toe? Is de overstap gerechtvaardigd, en zo ja, waarom?
[ Voor 3% gewijzigd door AdnanKananda op 07-04-2010 23:31 ]
Ik heb dat SENA hoesje besteld en thuis liggen, zoals je misschien wel hebt gelezen in m'n review. De telefoon krijg ik morgen binnen, dus dan kan ik er meer over kwijt.SmithNL schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:41:
Iemand al hoesjes getest die eigenlijk bedoeld zijn voor de N1..?
Ik begin op een hangende plaat te lijken, maar message2mods -> dit soort posts moeten van een tag voorzien kunnen worden als in +++ waardevol
lol, tnxWekkel schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:33:
[...]
Ik begin op een hangende plaat te lijken, maar message2mods -> dit soort posts moeten van een tag voorzien kunnen worden als in +++ waardevol
Dit werkt overigens met zowel nokia als winmo-telefoons! (active sync en dat nokia-sync-progsel)
[ Voor 15% gewijzigd door InjecTioN op 07-04-2010 23:41 ]
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Mag toch hopen dat er ook een mogelijkheid is om je desire te syncen met je outlook d.m.v. los programma zoals bijvoorbeeld active sync?InjecTioN schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:28:
[...]
Men neme: een sync-tool voor outlook om de contacten van uit je huidige telefoon in te zetten, exporteert de contacten naar CSV (comma seperated value), en importeert ze vervolgens in contacten van je gmail-account. synchroniseer wel van te voren met gmail, anders krijg je geen "starred in android" -folder, waarin je ze uiteindelijk moet importeren.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dankje, ik was duidelijk even lui bezig. :xAdnanKananda schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:29:
[...]
Lees deze thread eens door zou ik zeggen.
Zijn hier trouwens mensen die overgestapt zijn van een HTC Hero op de HTC Desire? Wat zijn jullie bevindingen tot nu toe? Is de overstap gerechtvaardigd, en zo ja, waarom?
Verwijderd
Dit ontdekte ik dus ook al. Toen ik nog niets geinstalleerd had gaf het systeem van de Desire aan dat ik nog slechts 138MB over had. Iemand enig idee hoe dit kan en waarom dit niet meer is?
Verder heb ik totaal geen last van een roze gloed bij welke website ook gelukkig!
Alvast bedankt
Verder heb ik totaal geen last van een roze gloed bij welke website ook gelukkig!
Alvast bedankt
Flaggie schreef op woensdag 07 april 2010 @ 21:59:
Ik heb sinds vandaag de htc desire en moet zeggen dat het geweldige telefoon is, voornamelijk door wat iedere review zegt het scherm.![]()
![]()
HTC levert zelf HTC Sync mee, die bespaart je inderdaad alle stappen door middel van het direct synchroniseren met Outlook. Dan hoef je dus niet te gaan exporteren en importeren, maar kan je alles heerlijk in Outlook laten staancue schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:58:
[...]
Mag toch hopen dat er ook een mogelijkheid is om je desire te syncen met je outlook d.m.v. los programma zoals bijvoorbeeld active sync?
Of men neme (alleen voor je agenda dan) het programma Google Calander Sync
Die synct je outlook agenda met je google calander.
Yep, ik ben van een Hero naar de Desire gegaan. Het is natuurlijk allemaal persoonlijk, maar de overstap is zeker 'gerechtvaardigd'.AdnanKananda schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:29:
[...]
Lees deze thread eens door zou ik zeggen.
De hogere resolutie, het amoled scherm. Alleen die twee dingen zijn al zoveel mooier dan de Hero.
Maar! Mijn grootste minpunt bij de Hero was toch wel het gebrek aan snelheid. Als je even wat te snel gaat dan kan de Hero het al niet meer 100% bijbenen. Het is echt een verademing om met de Desire te werken. Wat gaat dat ding rap en lekker soepel zeg!
Zeker als je een beetje van webbrowsen houdt op je toestel, dan gaat dat veel en veel beter dan op de Hero. Bijv. gewoon met WiFi, dan moet je altijd nog behoorlijk lang wachten voordat de Hero klaar is met het renderen van de pagina. Dat gaat VELE malen sneller op de Desire, voelt echt veel lekkerder aan. Ook het scrollen en zoomen gaat zoveel beter.
Dus, laat ik het zo stellen: Ik ben heel erg blij met de overstap naar de Desire en heb er dan ook geen moment spijt van gehad en ga ik ook op zeker niet krijgen.
Mijn vriendin die ook een Hero heeft en mijn altijd voor gek verklaard dat ik toestellen los koop twijfelt nu ook heel erg en gaat waarschijnlijk de zilveren versie aanschaffen. Die steelt nu mijn Desire omdat het browsen op haar Hero zo traag gaat

Maar! (disclaimer). Als je het niet zeker weet: Ga ergens met een Desire spelen (probeer even te webbrowsen e.d. Doe de dingen die je belangrijk vind). En dan weet je 100% zeker of je het geld er voor over hebt. Je kunt overigens nog wel wat geld krijgen voor een Hero als je hem netjes hebt behandeld.
[ Voor 7% gewijzigd door RaptorRVL op 08-04-2010 00:45 ]
Ik vraag me af of dat roze scherm gedoe wel echt aan Amoled ligt. Ik heb nl thuis ook een keer gehad dat ik mijn scherm verkeerd had ingesteld (mbv een Colourvision Spyder) en dan zijn ook sites/afbeeldingen met bepaalde grijstinten min of meer roze. Bij mij opgelost door de RGB waarden wederom aan te passen. Is zoiets (intern) in de Desire ook niet mogelijk? Ik kan me voorstellen dat er een mogelijk zou kunnen zijn die een compensatie toepast, net zoals ik een kleurprofiel genereer voor mijn windows pc. Geen idee of dat mogelijk is met een dergelijk scherm.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Jij hebt een Pentile-grid monitor thuis ja?mphilipp schreef op donderdag 08 april 2010 @ 00:46:
Bij mij opgelost door de RGB waarden wederom aan te passen. Is zoiets (intern) in de Desire ook niet mogelijk?
Nickname does not reflect reality
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze de camera werkend hebben op de resolutie van de nexus one. Volgens mij zou dat niet zo heel moeilijk moeten zijn. Ik vermoed ook dat het dezelfde chip gebruikt als in de nexus one, en dat de veranderingen puur softwarematig zijn.....
Dat wordt XDA dus maar even goed in de gaten houden
(als het niet al mogelijk is)
Dat wordt XDA dus maar even goed in de gaten houden
hehe, snap wel wat ie bedoeld. maar denk niet dat het hier van toepassing is.Brad Pitt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 00:50:
[...]
Jij hebt een Pentile-grid monitor thuis ja?
Heb een Samsung T260 en daar waren de kleuren ook vrij raar toen ik het aansloot. Heb toen de samsung kleurprofiel verwijdert en standaard windows toegepast. En dat fixte het wel
Huub Huub Barbatruc!
Verwijderd
ben ik de enige die vind dat als de live wallpapers aanstaan, dat het homescreen swappen lagt ? en valt wel fel op vind ik
ook als je helicopter view gebruikt enz
valt het felste op bij die bubble achtergrond
ook als je helicopter view gebruikt enz
valt het felste op bij die bubble achtergrond
heh, valt idd wel 'fel' op (komt vast en zeker uit België!
).
Maar ik denk dat Sensen en/of die live wallpapers nog wat geoptimaliseerd moeten worden. Maar inderdaad, als je die dingen aan hebt dan lagged het soms wel een beetje.
Jammer, ik vind die van HTC wel erg mooi met die kleurtjes
Maar ik denk dat Sensen en/of die live wallpapers nog wat geoptimaliseerd moeten worden. Maar inderdaad, als je die dingen aan hebt dan lagged het soms wel een beetje.
Jammer, ik vind die van HTC wel erg mooi met die kleurtjes
Wat is het leven toch zo mooi soms
- http://twitpic.com/1dxbn4 (3 beste HTC toestellen naast elkaar).
Vandaag even gespeeld met de Desire. Heerlijk toestel, ik zou hem nemen ware het niet dat ik al een HD2 heb
en ik geen behoefte heb aan nog een enorm scherm toestel.
Scherm is echt super, kleur t.o.v. HD is gewoon 10x beter (overigens heeft de Legend ook dit voordeel). Scherm reageert lekker op aanraken, vond de Legens net iets lekkerder reageren (het scherm is net wat meer responsive).
Voor de rest weinig anders te zeggen dan dat het gewoon heel degelijk aanvoelt. Misser vind ik (wederom) hoe de cam aan de achterkant is afgewerkt, steekt iets uit (1/2mm) maar wederom scherpe randen (wel minder dan bij de HD2). Met als gevolg dat je goed moet kijken dat je niet je hele tafel aan het schuren bent. Openen van de achterklep voelt alsof je het toestel kapot aan het trekken bent, echt raar. Het hele toestel heeft overigens de plastic rubberlaag (ala PEBL van Motorola het eerst had). Dus het toestel ligt lekker en stevig in de hand, het voelt ook wel aan dat het tegen een stoot kan.
Vandaag even gespeeld met de Desire. Heerlijk toestel, ik zou hem nemen ware het niet dat ik al een HD2 heb
Scherm is echt super, kleur t.o.v. HD is gewoon 10x beter (overigens heeft de Legend ook dit voordeel). Scherm reageert lekker op aanraken, vond de Legens net iets lekkerder reageren (het scherm is net wat meer responsive).
Voor de rest weinig anders te zeggen dan dat het gewoon heel degelijk aanvoelt. Misser vind ik (wederom) hoe de cam aan de achterkant is afgewerkt, steekt iets uit (1/2mm) maar wederom scherpe randen (wel minder dan bij de HD2). Met als gevolg dat je goed moet kijken dat je niet je hele tafel aan het schuren bent. Openen van de achterklep voelt alsof je het toestel kapot aan het trekken bent, echt raar. Het hele toestel heeft overigens de plastic rubberlaag (ala PEBL van Motorola het eerst had). Dus het toestel ligt lekker en stevig in de hand, het voelt ook wel aan dat het tegen een stoot kan.
Nou die mag z'n handen wel eens wassen want elk scherm heeft strepen van vette vingers (en niet zo'n klein beetje ook)xesisoj schreef op donderdag 08 april 2010 @ 03:05:
Wat is het leven toch zo mooi soms- http://twitpic.com/1dxbn4 (3 beste HTC toestellen naast elkaar).
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Dat vroeg ik me nu juist af...dus dit is niet echt een antwoord natuurlijk. Wat voor technologie het ook is, er moeten op een of andere manier kleuren getoond worden, toch? En aangezien computers geen idee hebben wat rood of zwart is, moet dat op een bepaalde manier geprogrammeerd worden. Doorgaans zie je dat het (of het nu een printer, plotter of beeldscherm is) via RGB of vergelijkbare techniek gaat. Vandaar dus. Het zou me eerlijk gezegd verbazen als al die 16miljoen kleuren vast geprogrammeerd zijn met een naampje en nooit meer verandert kunnen worden.Brad Pitt schreef op donderdag 08 april 2010 @ 00:50:
[...]
Jij hebt een Pentile-grid monitor thuis ja?
Ik heb me dus niet verdiept in schermtechnologie met een leuke naam, maar ik ga gewoon uit van hoe dergelijke apparaten doorgaans aangestuurd worden.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
In het topic op XDA word gesproken dat Google niet gekozen heeft voor Websafe Colors en er daardoor die roze gloed kan onstaan. Als Google nu gewoon in Froyo of een andere release kiest voor Websafe colors dan heb je nergens meer last van met je Amoled scherm.mphilipp schreef op donderdag 08 april 2010 @ 07:40:
[...]
Dat vroeg ik me nu juist af...dus dit is niet echt een antwoord natuurlijk. Wat voor technologie het ook is, er moeten op een of andere manier kleuren getoond worden, toch? En aangezien computers geen idee hebben wat rood of zwart is, moet dat op een bepaalde manier geprogrammeerd worden. Doorgaans zie je dat het (of het nu een printer, plotter of beeldscherm is) via RGB of vergelijkbare techniek gaat. Vandaar dus. Het zou me eerlijk gezegd verbazen als al die 16miljoen kleuren vast geprogrammeerd zijn met een naampje en nooit meer verandert kunnen worden.
Ik heb me dus niet verdiept in schermtechnologie met een leuke naam, maar ik ga gewoon uit van hoe dergelijke apparaten doorgaans aangestuurd worden.
[ Voor 8% gewijzigd door TWFpa2Vs op 08-04-2010 07:48 ]
Kon het geld niet meer in mijn zak houden, gisteren avond de desire besteld bij pdashop.nl. Werk vandaag thuis, dus kan hem gelijk in ontvangst nemen. Kan niet wachten.
Ik stap over van een HTC diamond, dus dat zal een wereld van verschil zijn. Qua snelheid en OS heb hoge verwachtingen.
Ik stap over van een HTC diamond, dus dat zal een wereld van verschil zijn. Qua snelheid en OS heb hoge verwachtingen.
[ Voor 26% gewijzigd door waslijn op 08-04-2010 08:05 ]
Maar met los kopen ben je gewoon altijd duurder uit, ik ken geen enkel sim-only abonnement dat i.c.m. met een losse telefoon goedkoper is dan een abonnement met telefoon.RaptorRVL schreef op donderdag 08 april 2010 @ 00:41:
[...]
Mijn vriendin die ook een Hero heeft en mijn altijd voor gek verklaard dat ik toestellen los koop twijfelt nu ook heel erg en gaat waarschijnlijk de zilveren versie aanschaffen.
Dus als je inderdaad het extra geld ervoor over hebt kun je dat doen, anders ben je idd gek
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
nu misschien wel, maar 2 jaar geleden was ik volgens mij echt wel goedkoper uit met de aankoop van m'n losse telefoon...Phusebox schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:09:
[...]
Maar met los kopen ben je gewoon altijd duurder uit, ik ken geen enkel sim-only abonnement dat i.c.m. met een losse telefoon goedkoper is dan een abonnement met telefoon.
Dus als je inderdaad het extra geld ervoor over hebt kun je dat doen, anders ben je idd gek
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Volgens mij ligt het er ook maar net aan hoe lang je met je toestel doet. Als je elk jaar een toestel los koopt dan ben je duurder uit, maar als je bijvoorbeeld 3 jaar met een telefoon doet, dan wordt het wel al snel wat goedkoper volgens mij (aangenomen dat men normaal gesproken een 1 jarig of 2 jarig abo heeft waarbij met telkens een nieuw toestel krijgt.
Geen zin om daadwerkelijk een berekening uit te voeren
hoe lang je ermee doet maakt toch totaal niets uit...? Het gaat gewoon om de totale kosten...l3art schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:22:
Volgens mij ligt het er ook maar net aan hoe lang je met je toestel doet. Als je elk jaar een toestel los koopt dan ben je duurder uit, maar als je bijvoorbeeld 3 jaar met een telefoon doet, dan wordt het wel al snel wat goedkoper volgens mij (aangenomen dat men normaal gesproken een 1 jarig of 2 jarig abo heeft waarbij met telkens een nieuw toestel krijgt.
je moet( telefoonabo met foon - sim only ) x 12 (of 24) + evt bijbetaling telefoon rekenen en dan weet je wat je voor je telefoon betaald hebt...
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Heel stuk over waarom er een wat roze gloed over het scherm zit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=656128
En toch blijven er mensen beweren dat ze geen last hebben van een roze gloed =\. Datk an dan toch niet, IEDEREEN met een desire zou het probleem dan moeten hebben.l3art schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:37:
Heel stuk over waarom er een wat roze gloed over het scherm zit:
Ik heb hem zelf gister avond even uitgepakt en ik heb er inderdaad ook last van op de HTC site. Verder totaal niet op witte schermen etc, alleen met 1 bepaalde grijstint ..
Ik hoopte al op een reactie van jou, inderdaad! Ben benieuwdgreenlizzard schreef op woensdag 07 april 2010 @ 23:31:
[...]
Ik heb dat SENA hoesje besteld en thuis liggen, zoals je misschien wel hebt gelezen in m'n review. De telefoon krijg ik morgen binnen, dus dan kan ik er meer over kwijt.
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Ben heel erg benieuwd naar je ervaringen, vooral de grootte van het toestel en de resolutie van het scherm. Ik ga namelijk (waarschijnlijk) dezelfde overstap makenwaslijn schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:03:
Kon het geld niet meer in mijn zak houden, gisteren avond de desire besteld bij pdashop.nl. Werk vandaag thuis, dus kan hem gelijk in ontvangst nemen. Kan niet wachten.
Dat wordt niet veel werken ben ik bang ;)!waslijn schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:03:
Dat zou je wel verwachten, maar zoals te lezen is is het alleen te zien in bepaalde situaties, en aangezien niet bij iedereen de situatie hetzelfde is, zien sommige het nu wel en andere niet.Nipje schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:52:
[...]
En toch blijven er mensen beweren dat ze geen last hebben van een roze gloed =\. Datk an dan toch niet, IEDEREEN met een desire zou het probleem dan moeten hebben.
Ik heb hem zelf gister avond even uitgepakt en ik heb er inderdaad ook last van op de HTC site. Verder totaal niet op witte schermen etc, alleen met 1 bepaalde grijstint ..
Boehoe, lijkt er op dat mn Desire vandaag nog in het sorteercentrum blijft liggen aangezien hij nog niet in de distributie zit
[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 08-04-2010 09:11 ]
Ik heb op volle brightness geen probleem met een roze gloed (alles is dan zoals het hoort), wel bij minder, dan komt de kleur duidelijk naar voren.Nipje schreef op donderdag 08 april 2010 @ 08:52:
[...]
En toch blijven er mensen beweren dat ze geen last hebben van een roze gloed =\. Datk an dan toch niet, IEDEREEN met een desire zou het probleem dan moeten hebben.
Overigens duurt het opladen van de batterij erg lang vind ik, hij deed er 3 uur over aan de oplader

XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Snel een vraagje: ik zit bij een provider die EDGE en 3G aanbiedt. Nu zou ik enkel EDGE willen gebruiken (de switch kost véél batterij).
Kan ik dat ergens instellen?
Verwijderd
Wat ik heb gezien kun je aangeven of je een data abbo hebt of niet. Aan de hand daarvan bepaald de telefoon of hij data mag versturen over het telefoonnetwerk, anders alleen wifi.chosen1 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:37:
Snel een vraagje: ik zit bij een provider die EDGE en 3G aanbiedt. Nu zou ik enkel EDGE willen gebruiken (de switch kost véél batterij).
Maar die switch ga je totaal niet merken in de accuduur, de desire heeft een goede accu en kan het met gemak een dag uithouden. Plus, edge is gigantisch traag. Je zit weer op een of andere modem verbinding dan, en het wachten op die data downloads kosten meer accu dan een paar keer per dag switchen van en naar 3G.
Instellingen / Draadloze bedieningselementen / Mobiele netwerken / Alleen 2G-netwerken gebruiken.chosen1 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 09:37:
Nickname does not reflect reality
Nog even over de roze kleur
Inderdaad komt dit alleen bij lage helderheid voor
Probeer dit maar eens: ga naar menu > instellingen > Geluiden en weergave > Helderheid
Zet deze op handmatig, schuif de balk helemaal naar links.
Dan is het scherm bij mij echt heel roze. Schuif je hem 1mm naar links dan springt hij ineens al veel meer naar grijs.
Ik heb mark moons een twitter berichtje gestuurd met de vraag of hier een update voor komt..
Ik laat het antwoord wel weten
Verder: TOP telefoon!
Inderdaad komt dit alleen bij lage helderheid voor
Probeer dit maar eens: ga naar menu > instellingen > Geluiden en weergave > Helderheid
Zet deze op handmatig, schuif de balk helemaal naar links.
Dan is het scherm bij mij echt heel roze. Schuif je hem 1mm naar links dan springt hij ineens al veel meer naar grijs.
Ik heb mark moons een twitter berichtje gestuurd met de vraag of hier een update voor komt..
Ik laat het antwoord wel weten
Verder: TOP telefoon!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.
Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.
Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.