Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-05 13:05

Boy

www.byoscoop.nl

stutrecht schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:14:
Ik heb mijn desire net binnen.

Over de roze waas heb ik het volgende te zeggen: toen ik de HTC site opende, zag ik pas na goed kijken dat het licht roze was. Ik stoor me er zelf niet aan, vooral omdat ik het op zwartwit foto's nog niet tegen ben gekomen.

Voor de rest ben ik tot nu toe erg tevreden. Het scherm is groot zat en helder, de telefoon reageert snel en het gewicht is een stuk lager dan mijn oude telefoon (HTC touch dual)

Ik heb wel nog één, misschien wel domme, vraag:

Dit is mijn eerste androidtoestel en hoe sluit je een programma af? Ik heb het idee dat alles op de achtergrond door blijft lopen namelijk..
lichter dan touch dual? dat is fijn! Die heb ik ook...

hij sluit programma's af op het moment dat het nodig is geloof ik, als er te weinig vrij geheugen is voor een nieuw programma...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is mijn eerste androidtoestel en hoe sluit je een programma af?
Ik heb het idee dat alles op de achtergrond door blijft lopen namelijk..
Android doet dat niet ;) Dus als je dat echt wil is een taskkiller installeren de optie...
Je kan de homescreen even indrukken en dan zie je je laatste 6 openstaande applicaties...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:01
@lubbert ga je nog wat met die 4Gb doen? Anders wil ik hem wel overkopen :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:43
Hier nog een vraag. Hoe kan ik in de kalender widget van HTC de week op maandag laten beginnen? In de applicatie kan ik het instellen, en daar werkt het dus ook, maar de fullscreen widget begint op zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
CLB schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:06:
En dan nog is het de vraag of jij geen verkeerd exemplaar / verkeerde batch / ergere batch krijgt...

Tevens vind ik het best slecht dat ik al dingen lees als 'oja aan die roze waas ben ik snel gewend'
Imho is een roze waas op een high-end toestel gewoon not done en begrijp ook niet waar het vandaan komt.
De Samsung Galaxy bijvoorbeeld heeft ook een AMOled scherm, maar daar las je nooit iets over roze waas..
Volgens mij heeft HTC z'n AMOledschermen / kennis / hardware op dat punt nog niet helemaal geoptimaliseerd.
Ik heb net nog even gekeken op m'n Galaxy. En als je de brightness op z'n laagst zet is het inderdaad gewoon roze. En dan bedoel ik ook écht roze. Het zal dus wel echt aan het amoled / pentile matrix-gedoe liggen.

Bij de helderheid op halfvol zie ik ook nog wat roze, maar valt het niet op. Je kan het zien, maar als je het niet weet, zou je het niet roze noemen, denk ik.

Bij volledige helderheid is er niets meer van het roze te zien. Daarnaast komt sowieso bij volledige brightness de kleuren er het beste uit (en daarom heb ik em ook altijd daar op staan en viel het roze scherm me nooit eerder op) en is er dus eigenlijk niets aan de hand.

Edit: dit is dus ook de eerste keer dat het me opvalt. Dat zegt wel genoeg over of het echt een probleem is denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 07-04-2010 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 08:45
arnoudwokke schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:59:
Over de Tweakers.net-review:

*knip* Desire naast oa Sony Ericsson X10 en HTC HD2 om te bekijken hoe het scherm eruitziet en hoe groot hij werkelijk is, een uitgebreide netwerkontvangsttest enz enz.

In de conclusie ga ik ook nog even in op de grootste voor- en nadelen ten opzichte van de X10, Legend en Nexus One, omdat veel mensen lijken te twijfelen tussen deze toestellen. Al met al is het dus een diepgravende en lijvige review geworden :)

Kortom: het is even wachten, maar ik denk dat de review het wachten meer dan waard is ;)

ps. Het testtoestel is kennelijk geproduceerd op 26 januari, zo staat te lezen op een van de onderdelen ;)
[afbeelding]
Kortom....
Hier zit ik op te wachten..
Kan ik misschien eindelijk kiezen tussen de x10 en de desire!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Hoe is het geluid van de Desire? Vind het geluid uit de speakers van de Hero namelijk zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 13:41
Ik heb mijn desire net binnen.

Over de roze waas heb ik het volgende te zeggen: toen ik de HTC site opende, zag ik pas na goed kijken dat het licht roze was. Ik stoor me er zelf niet aan, vooral omdat ik het op zwartwit foto's nog niet tegen ben gekomen.

Voor de rest ben ik tot nu toe erg tevreden. Het scherm is groot zat en helder, de telefoon reageert snel en het gewicht is een stuk lager dan mijn oude telefoon (HTC touch dual)

Ik heb wel nog één, misschien wel domme, vraag:

Dit is mijn eerste androidtoestel en hoe sluit je een programma af? Ik heb het idee dat alles op de achtergrond door blijft lopen namelijk..
Is even wennen, maar je hoeft niks af te sluiten. Programma's gaan in een soort 'standby' in het geheugen en zijn dan niet meer actief. Het schijnt zelfs dat bij gebruik van taskmanagers/taskkillers de batterij duur minder is ipv meer.
En in 2.1 zijn ook veranderingen doorgevoerd die bepaalde problemen die er eerder waren (in 1.5 etc) moeten verhelpen. Er was iets van een optie waardoor programma's toch nog cpu konden gebruiken o.i.d. en die mogelijkheid is er nu uit gesloopt (lees: klok klepel verhaal, ik heb alleen onthouden dat het nu beter moet zijn :D ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yassir020
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-01 22:12
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon en ik dat de Desire de opvolger wordt van samsung star. Ik heb natuurlijk wel een paar vraagjes.

- Werkt de touchscreen even goed als de iphone ? Dus dat het heerlijk vloeiend gaat. Want de touchscreen van de Star valt me zeer tegen. Ik moet gewoon echt drukken als ik iets wil selecteren.

- Kan ik allerlei applicaties downloaden net zoals bij de iphone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:52
@watercoolertje Je mag hem overkopen als je wilt, doe er niets mee, had namelijk ook ngo een oude van 4 gig liggen, wist neit of deze nog zou werken, en omdat ik gewend was met mijn iphone 3gs om 16 gig te hebben wilde ik sowieso minimaal 8, al vond ik het wel een verrassing om hem te vinden :) wel goede service van HTC

Edit:
@Yasser
Het werkt zeer fijn het touchscreen, ikzelf kom nu van een iphone 3GS af en moet zeggen dat het net zo lekker werkt als op de iphone

Qua apps is het aanbod groot, maar sommige applicaties die er voor de iphone wel zijn ontbreken bij android nog, maar denkt dat dat een kwestie van dagen/weken is voordat ook die applicaties verschijnen in de android market store

[ Voor 37% gewijzigd door lubbertkramer op 07-04-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Yassir020 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:19:
Ik ben toe aan een nieuwe telefoon en ik dat de Desire de opvolger wordt van samsung star. Ik heb natuurlijk wel een paar vraagjes.

- Werkt de touchscreen even goed als de iphone ? Dus dat het heerlijk vloeiend gaat. Want de touchscreen van de Star valt me zeer tegen. Ik moet gewoon echt drukken als ik iets wil selecteren.

Doe aub zelf eerst wat moeite voordat je hier je vragen dumpt. Er zijn talloze video's en reviews beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10

- ja. capacatief touchscreen ipv resistief bij de Star.
- ja.

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
RoD schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:18:
[...]

Ik heb net nog even gekeken op m'n Galaxy. En als je de brightness op z'n laagst zet is het inderdaad gewoon roze. En dan bedoel ik ook écht roze. Het zal dus wel echt aan het amoled / pentile matrix-gedoe liggen.

Bij de helderheid op halfvol zie ik ook nog wat roze, maar valt het niet op. Je kan het zien, maar als je het niet weet, zou je het niet roze noemen, denk ik.

Bij volledige helderheid is er niets meer van het roze te zien. Daarnaast komt sowieso bij volledige brightness de kleuren er het beste uit (en daarom heb ik em ook altijd daar op staan en viel het roze scherm me nooit eerder op) en is er dus eigenlijk niets aan de hand.
EXACT dezelfde ervaring met de Desire. Wel 'mooi' om te horen dat andere amoled schermen dat ook hebben. Ik ben bang dat het gewoon bij de techniek hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Dus als ik het goed begrijp: resolutie op zijn hoogst zetten en je merkt niets van de roze waas?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42
Brightness.. Resolutie staat vast lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
CLB schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:06:
En dan nog is het de vraag of jij geen verkeerd exemplaar / verkeerde batch / ergere batch krijgt...

Tevens vind ik het best slecht dat ik al dingen lees als 'oja aan die roze waas ben ik snel gewend'
Imho is een roze waas op een high-end toestel gewoon not done en begrijp ook niet waar het vandaan komt.
De Samsung Galaxy bijvoorbeeld heeft ook een AMOled scherm, maar daar las je nooit iets over roze waas..
Volgens mij heeft HTC z'n AMOledschermen / kennis / hardware op dat punt nog niet helemaal geoptimaliseerd.
hehe, het is dan ook echt geen probleem als je het apparaat hebt. En het hoort toch bij amoled kennelijk (zie reactie op de Galaxy).
En het valt ook écht niet zo op, tot je of a. de brightness heel laag zet of b. er een ander toestel bij houdt ter vergelijking. (en c. als je er echt op gaat letten).

Maar ik kan mensen alleen maar aanraden om bij twijfel zo'n ding in de winkel te gaan bekijken. En dan ook even te spelen met de brightness. Zie je precies wat er aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:04
Dit stelt mij redelijk gerust. Niet dat ik mijn order uberhaupt gecanceled zou hebben. Ik wacht het wel af, en als ik het echt irritant vind (binnen een week) gaat ie gewoon weer terug. Ik verwacht dat het allemaal wel meevalt, zeker na deze reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354106

Wii4all schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:53:
weet iemand van wie die muziek is?
Van de HTC volgens mij desire reklame.
http://www.bol.com/nl/p/m...index.html#product_images

Nummer 4 klikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-05 14:45
Heb nu net een maand mijn Legend, en ik begin nu al spijt te krijgen... Niet dat de Legend niet goed is, maar als ik iets meer geduld had gehad had ik nu een Desire kunnen kopen die beter is, en bij het contract dat ik heb afgesloten nog goedkoper zou zijn ook.... 8)7
Vraag me alleen af, zit die roze waas ook bij de legend? Tis mij namelijk nog niet opgevallen dus als dit probleem zich ook bij de Legend voordoet, zou het voor mij bij de Desire ook geen probleem zijn... Dan kan ik altijd mijn Legend nog verkopen en overstappen op het beste van het beste!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
Zou die roze waas ook een softwarematig probleem kunnen zijn? Ik heb mn desire nog niet uit kunnen pakken (nog op mn werk). Ik zal vanavond eens controleren of ik er ook problemen mee heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Laatst online: 11:04
Op XDA zijn ze erover uit dat het hardwarematig is en gewoon inherent aan alle AMOLED schermen. Het schijnt gewoon zo te zijn dat AMOLED schermen de kleuren net even anders weergeven dan LCD schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 15:57

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Heb ik nu al echt zo vaak gehoord. je hebt 2 soorten touchscreens.
resistive en capacitive.
Jij hebt een resistive, oftewel druk gevoeligheid.
Desire en iPhone hebben capacitve, oftewel "electrische lading" gevoeligheid.

=========
Over AMOLED
Ik wil veel liever een AMOLED dan een LCD, dan maar een beetje rose als je brightness laag zet. Zet het meestal toch op normaal (midden).
Je krijgt hiervoor veel mooie kleuren voor terug. Vooral bij films kijken zal het een genot zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door DNA_Saint op 07-04-2010 14:46 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
luappul schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:37:
Heb nu net een maand mijn Legend, en ik begin nu al spijt te krijgen... Niet dat de Legend niet goed is, maar als ik iets meer geduld had gehad had ik nu een Desire kunnen kopen die beter is, en bij het contract dat ik heb afgesloten nog goedkoper zou zijn ook.... 8)7
Vraag me alleen af, zit die roze waas ook bij de legend? Tis mij namelijk nog niet opgevallen dus als dit probleem zich ook bij de Legend voordoet, zou het voor mij bij de Desire ook geen probleem zijn... Dan kan ik altijd mijn Legend nog verkopen en overstappen op het beste van het beste!!! :)
Heb je je brightness al eens op laag gezet? :), want enkel dan lijkt het voor te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-05 23:10

BPP

Besteld bij studentmobiel met een Vodafone B+S+W 150 zonder bijbetaling *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-05 23:59
Ik lees van mensen dat ze Layar niet kunnen installeren (ontbrreekt in de android market). Is dat echt zo? Is voor mij belangrijk ivm een project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354049

wat een verdomd fijn dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij Mobile-review hebben ze ook al het eea getest met de brightness op het laagste niveau vs hoogste niveau

Laagste
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/desire/display/small/books01.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/desire/display/small/books02.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/desire/display/small/books03.jpg

Hoogste
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/desire/display/small/books04.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/desire/display/small/books05.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/desire/display/small/books06.jpg

Tevens een aantal vergelijken met de HD2 qua kleuren:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/desire/display/vs01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/desire/display/vs02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/desire/display/vs03.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 16:52

Freshnezz

Why so serious?

inderdaad!

vanmiddag binnengekregen op werk = improductieve dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 22:22
BPP schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:51:
Besteld bij studentmobiel met een Vodafone B+S+W 150 zonder bijbetaling *O*
Met een 2 jarig abonnement neem ik aan? Mijn nieuwe 1-jarige BSW350 leverde een bijbetaling van 139 euro op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05 20:31
in belgie is hij sinds vandaag te koop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

oooooooooooooooh....dat roze valt echt helemaal mee.
Het was dus eigenlijk mierenneuken imo.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cunro
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02 13:48
Heb ff kunnen spelen met de Desire en het valt reuze mee die roze waas gedoe, je moet wel heel goed je best doen om het te kunnen zien.

Het is gewoon een probleem van alle AMOLED schermen en laat dit je niet in de weg staan om een Desire te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

J0YR1D3R schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:54:
Bij Mobile-review hebben ze ook al het eea getest met de brightness op het laagste niveau vs hoogste niveau

Laagste
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Hoogste
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Tevens een aantal vergelijken met de HD2 qua kleuren:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
De Desire komt beter uit de bus dan de HD2. Mooi!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

J0YR1D3R schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:54:
De kleuren van de Desire zijn veel warmer en voller, mooi om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matn013
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-05-2021
pina schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:56:
in belgie is hij sinds vandaag te koop _/-\o_
Weet je soms in welke winkels hij al te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Toch maak ik me zorgen om die roze gloed, moet het zelf straks nog even gaan bekijken. Zouden deze problemen bij de volgende batch desire's misschien opgelost zijn ? =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nipje schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:12:
Toch maak ik me zorgen om die roze gloed, moet het zelf straks nog even gaan bekijken. Zouden deze problemen bij de volgende batch desire's misschien opgelost zijn ? =X
Nee, tenzij die zonder amoled geleverd worden, wat niet gaat gebeuren. En dat wil je waarschijnlijk ook niet. Amoled is over het algemeen veel beter en de roze kleuren zie je alleen bij bepaalde tinten en dat valt eigenlijk nooit op. Het valt mij op mijn Galaxy nu pas op, nu ik er over gelezen heb. En ik heb het toestel al een hele tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
RoD schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:14:
[...]

Nee, tenzij die zonder amoled geleverd worden, wat niet gaat gebeuren. En dat wil je waarschijnlijk ook niet. Amoled is over het algemeen veel beter en de roze kleuren zie je alleen bij bepaalde tinten en dat valt eigenlijk nooit op. Het valt mij op mijn Galaxy nu pas op, nu ik er over gelezen heb. En ik heb het toestel al een hele tijd.
Hmm ok fijn om te horen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Net binnen, eerste indruk : Holy fuck, wat is dat ding snel zeg :/
Vooral de boottijd vergeleken met m'n Hero is echt impressive!!
Roze waas zie ik heeeeel klein beetje, maar zeker niet storend.

Ik ga nu ff verder lekker spelen :) Meer komt later

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-05 20:31
matn013 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:07:
[...]

Weet je soms in welke winkels hij al te koop is?
in antwerpen, coolblue. Of via hun webshop op www.smartphoneshop.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obviously
  • Laatst online: 14-01 13:12
Sorry voor het noob vraagje, maar ben totaal nieuw met android en heb hier helemaal geen ervaring mee.

Mijn vraag:

Wat is de gemakkelijkste manier om bestanden, foto's, muziek en filmpjes over te zetten naar mijn desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Met een USB kabeltje komt je een heel eind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 21:24

DarkSide

theres no place like ::1

Obviously schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:24:
Sorry voor het noob vraagje, maar ben totaal nieuw met android en heb hier helemaal geen ervaring mee.

Mijn vraag:

Wat is de gemakkelijkste manier om bestanden, foto's, muziek en filmpjes over te zetten naar mijn desire?
Gewoon aan te sluiten op je PC. Je telefoon word dan een extra HD (net als een USB stick) en je kunt dan copy pasten.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Mn Desire in mn handen, kan alleen nergens de functie vinden om het laden via USB uit te zetten.
Wil hem aan mn laptop hangen, maar wil niet dat hij dan gaat opladen... kan de functie echt nergens vinden.

Op andere HTC toestellen is dit geen probleem, andere mensen hier ook ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-03 09:10
Novah schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:43:
Mn Desire in mn handen, kan alleen nergens de functie vinden om het laden via USB uit te zetten.
Wil hem aan mn laptop hangen, maar wil niet dat hij dan gaat opladen... kan de functie echt nergens vinden.

Op andere HTC toestellen is dit geen probleem, andere mensen hier ook ervaringen mee?
Waarom zou je dat niet willen..?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Laatst online: 20-05 23:40
De mijne ligt ook thuis op me te wachten.......jammer genoeg zit ik nu nog ff op m'n werk.

Nog een vraagje.......speelt tie nou standaard divx af of niet? Lijkt me wel leuk om The Pacific in de bus te gaan kijken van de week. Divx zou mooi zijn, scheelt weer met converteren naar mp4.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:17
Ik heb de vraag al meerdere keren voorbij zien komen, maar door alle 'roze scherm postjes' welke mee lijken te vallen mis ik nog altijd antwoord:

Hoe zit het met de Android Market? Zijn 'alle' applicaties te vinden, of krijg je compatibiliteits problemen met de resolutie / Android 2.1 ... (zoals nog altijd enorm veel applicatie missen op de HTC Tattoo)

Hoe is de kwaliteit van de speaker?
Op de legend vind ik deze wel erg zacht klinken bij bv Uitzending Gemist / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
De speakers zijn crap, maar das logisch. Het volume valt me ook n beetje tegen. Gelukkig werkt mn mooie skullcandy prachtig, ook de opneemknop in het snoertje werkt voor de muziekspeler e.d. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 08:34
Ik heb al een mooi hoesje voor mijn Desire besteld, echter misschien wil ik een nog betere bescherming van het scherm.

Ik lees goede dingen over Veripart screen clean echter misschien is een screenprotector geschikter?
JunkieXP geeft in "Het Algemene Screen-Protectors Topic" aan dat Brando anti glare protectors een matte look geven, met zo'n mooi amoled-scherm lijkt me dat niet wenselijk. Ultra-clear maar doen dan? Zijn er meer mensen die voor de Desire deze protector hebben besteld? Op mijn huidige Palm treo 500v bevalt 'ie in ieder geval prima...

Kan je trouwens gewoon de Google nexus one protector bestellen?

[ Voor 10% gewijzigd door musicfreak op 07-04-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

pateen75 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:47:
De mijne ligt ook thuis op me te wachten.......jammer genoeg zit ik nu nog ff op m'n werk.

Nog een vraagje.......speelt tie nou standaard divx af of niet? Lijkt me wel leuk om The Pacific in de bus te gaan kijken van de week. Divx zou mooi zijn, scheelt weer met converteren naar mp4.
is toch niet slim om te doen? Betekend dat je een zeer groot formaat op je telefoon zet, terwijl het niet eens die resolutie aan kan.

maar volgens mij is pas divx beschikbaar bij de nieuwe update.

[ Voor 5% gewijzigd door DNA_Saint op 07-04-2010 16:00 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Met een anti glare wordt alles iets mat, maar heb je dus echt minder last van reflecties. Bij een ultra clear protector blijft alles er net zo mooi uit zien, maar heb je dus weer meer last van reflecties e.d.
Vraag me af of er nog anti-glare protectors zijn die er ergens tussenin zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
  • Laatst online: 16-07-2023
Hier even een Benchmark van de HTC Desire

HTC HTC Desire htc_wwe/htc_bravo/bravo/bravo:2.1-update1/ERE27/155070:user/release-keys
Processor ARMv7 Processor rev 2 (v7l) Linux BogoMIPS 662.40
Memory RAM 407900 Memory SWAP 0

Graphics
Total graphics score;28.070313
Draw opacity bitmap;9.985373;MPixels per sec
Draw transparent bitmap;7.1834445;MPixels per sec

CPU Whetstone
Total CPU score;684.93164
MWIPS DP;52.68704;MWIPS(DP)
MWIPS SP;53.44735;MWIPS(SP)
MFLOPS DP;6.46785;MFLOPS(DP)
MFLOPS SP;8.178436;MFLOPS(SP)
VAX MIPS DP;35.09368;VAX MIPS(DP)
VAX MIPS SP;34.43491;VAX MIPS(SP)

Memory
Total memory score;327.52975
Copy memory;297.61905;Mb/sec

Filesystem
Total file system score;48.499054
Creating 1000 empty files;6.26;sec
Deleting 1000 empty files;3.954;sec
Write 1M into file;2.3348122;M/sec
Read 1M from file;95.2381;sM/sec;

SD card perfomance
Creating 250 empty files;6.328;sec
Deleting 250 empty files;7.728;sec
Write 1M into file;40.98361;M/sec
Read 1M from file;204.08163;sM/sec;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zilverdael80 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:49:
Ik heb de vraag al meerdere keren voorbij zien komen, maar door alle 'roze scherm postjes' welke mee lijken te vallen mis ik nog altijd antwoord:

Hoe zit het met de Android Market? Zijn 'alle' applicaties te vinden, of krijg je compatibiliteits problemen met de resolutie / Android 2.1 ... (zoals nog altijd enorm veel applicatie missen op de HTC Tattoo)
Dat zou ik ook graag willen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

BeRtjh schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:59:
Hier even een Benchmark van de HTC Desire

HTC HTC Desire htc_wwe/htc_bravo/bravo/bravo:2.1-update1/ERE27/155070:user/release-keys
Processor ARMv7 Processor rev 2 (v7l) Linux BogoMIPS 662.40
Memory RAM 407900 Memory SWAP 0

Graphics
Total graphics score;28.070313
Draw opacity bitmap;9.985373;MPixels per sec
Draw transparent bitmap;7.1834445;MPixels per sec

CPU Whetstone
Total CPU score;684.93164
MWIPS DP;52.68704;MWIPS(DP)
MWIPS SP;53.44735;MWIPS(SP)
MFLOPS DP;6.46785;MFLOPS(DP)
MFLOPS SP;8.178436;MFLOPS(SP)
VAX MIPS DP;35.09368;VAX MIPS(DP)
VAX MIPS SP;34.43491;VAX MIPS(SP)

Memory
Total memory score;327.52975
Copy memory;297.61905;Mb/sec

Filesystem
Total file system score;48.499054
Creating 1000 empty files;6.26;sec
Deleting 1000 empty files;3.954;sec
Write 1M into file;2.3348122;M/sec
Read 1M from file;95.2381;sM/sec;

SD card perfomance
Creating 250 empty files;6.328;sec
Deleting 250 empty files;7.728;sec
Write 1M into file;40.98361;M/sec
Read 1M from file;204.08163;sM/sec;
Kan eigenlijk vrij weinig met deze info als ik geen vergelijking heb :p

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
DNA_Saint schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:01:
[...]

Zal even een vergelijking maken met een gemodde HTC Tytn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Laatst online: 20-05 23:40
DNA_Saint schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:59:
[...]

is toch niet slim om te doen? Betekend dat je een zeer groot formaat op je telefoon zet, terwijl het niet eens die resolutie aan kan.

Kwestie van liever lui dan moe zullen we maar zeggen. Maar ik heb op m'n huidige BB Bold (2,4 inch scherm) ook wel is een divx film zitten kijken. Enige reden dat ik dat niet trok de hele film was dat het scherm kwa formaat gewoon te klein is, verder was het prima te doen. Maar ik ben misschien niet zo heel veeleisend en zoals gezegd liever lui dan moe. Heb daarnaast ook een inmiddels verouderde laptop en daar kost dat converteren naar mp4 me gewoon teveel tijd mee, snappie. ;)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
Hier een benchmark van een gemodde HTC Tytn
HTC HTC Kaiser google/passion/passion/mahimahi:2.1/ERD72/22132:user/release-keys
Processor ARMv6-compatible processor rev 4 (v6l) Linux BogoMIPS 383.38

Memory RAM 93348 Memory SWAP 0
Graphics
Total graphics score;15.526501
Draw opacity bitmap;5.530651;MPixels per sec
Draw transparent bitmap;3.9659176;MPixels per sec

CPU Whetstone
Total CPU score;106.53683
MWIPS DP;7.3583527;MWIPS(DP)
MWIPS SP;8.005764;MWIPS(SP)
MFLOPS DP;1.4520983;MFLOPS(DP)
MFLOPS SP;1.8391559;MFLOPS(SP)
VAX MIPS DP;5.4151287;VAX MIPS(DP)
VAX MIPS SP;5.5309134;VAX MIPS(SP)

Memory
Total memory score;109.06838
Copy memory;99.108025;Mb/sec

Filesystem
Total file system score;28.408484
Creating 1000 empty files;3.902;sec
Deleting 1000 empty files;2.114;sec
Write 1M into file;20.79002;M/sec
Read 1M from file;36.363636;sM/sec;

SD card perfomance
Creating 250 empty files;62.276;sec
Deleting 250 empty files;7.844;sec
Write 1M into file;1.2943308;M/sec
Read 1M from file;25.906736;sM/sec;

Android draait hier vanuit SD kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:40
DNA_Saint schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:01:
Hier dan even een vergelijking tussen de über Desire en een zielig Magicje (met JIT-enabled Rom) ;) :

Graphics: 28 / 109
CPU: 685 / 291
Memory: 328 / 105
Filessytem: 48 / 31

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176327

Zit die roze waas dan ook op de Legend?
Want ik ging daar even mee klooien bij de Belcompany en daar viel me dat totaal niet op.
Als dat hetzelfde is als bij de Desire hoef ik me geen zorgen te maken. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, op alle amoled-schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 23:05
Denk dat de roze tint aan de leveringspartij ligt, zo te horen hebben alleen mensen van de PDA shop er tot nu toe last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MercenaryAtWork schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:20:
Denk dat de roze tint aan de leveringspartij ligt, zo te horen hebben alleen mensen van de PDA shop er tot nu toe last van.
Lees je even in over dit probleem, dan zul je zien dat dat niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:33
Hier is die ook binnen, wát een apparaat. Echt al een dik uur non-stop zitten spelen :D Voice recognition d'r ook even op gekwakt, werkt alleen nog niet met de originele htc keyboard. Moet je steeds handmatig naar android KB switchen om daar gebruik van te maken. Maar het werkt wél in maps, en de google search widget! :)

Wat een top ding, érg weinig gemerkt van roze gloed trouwens. Alleen op de htc site een klein beetje met lage brightness, wat ik toch nooit ga gebruiken. Scherm word wel een beetje snel vies, maar dat is logisch..Ok, nu zijn al mijn nadelen op :+ en ga ik weer verder spelen!

Al mijn email, contacten en agendas liepen trouwens supersoepel binnen, moest alleen 1x handmatig nog contacten syncen (heb er dan ook ~ 300 met 90% een plaatje..).

Iemand trouwens al een google task widget?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262068

Net mijn desire besteld in de Hi shop. Kan pas vanaf 21-4 geleverd worden.
Die screenprotectors vind ik wel interessant opzich. Hij lijkt mij toch bijzonder irritant dat je haast niets meer kan zien in de zon (vooral met het weer wat nu voor de deur staat :p). Als die reflectie dan nog erger wordt met een screenprotector kies ik denk ik liever voor de matte versie.
Zou iemand met een Desire nog extra aanvullig kunnen geven over hoe erg de reflectie buiten is?

Edit: Ook las ik al op xda dat het scherm snel krast? Des te meer reden voor een protector..

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 262068 op 07-04-2010 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Zo, navigatie dr ook even opgezet, denk dat ik maar even weg ga met de auto, het een en ander testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05 20:03
DNA_Saint schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:59:
[...]

Als je em in 480p download, dan heb je bijna precies de resolutie van het scherm. En nee DIVX niet out of the box, maar heb ergens gelezen (weet ff neit meer waar dus geen link) dat dit binnenkort in android gepatched word, XVID was onduidelijk of dat dan ook ondersteund zou worden.

Verder meot er vast en zeker een videoplayer op de market zijn die DIVX en XVID ondersteund. Voor WinMo deed TCMP coreplayer dit wel namelijk met het benodigde codec pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 12-05 14:45
Anoniem: 176327 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:19:
Zit die roze waas dan ook op de Legend?
Want ik ging daar even mee klooien bij de Belcompany en daar viel me dat totaal niet op.
Als dat hetzelfde is als bij de Desire hoef ik me geen zorgen te maken. O-)
RoD schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:20:
Ja, op alle amoled-schermen.
Dat blijkt dus kennelijk niet zo te zijn. Ik vroeg me het in dit topic al eerder af, en zag het nu ook bij het topic van de HTC Legend staan: de legend blijkt een RGB-stripe-panel te hebben, met 3 subpixels i.p.v. RGBW-pentile met 2 subpixels....
_Christiaan_ schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:00:
Foto van het scherm van mijn Legend:

[afbeelding]

[afbeelding]

edit: Dus niks te Pentile scherm, en ook geen roze waas. Het scherm is wel erg fel :P
De HTC Legend heeft dus zoals ik begrijp uit de reacties daar geen last van een roze waas door de 3 subpixels i.p.v. 2... (wat overeenkomt met mijn ervaringen, ik heb het niet kunnen ontdekken)

[ Voor 18% gewijzigd door luappul op 07-04-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

Weet iemand toevallig waar ze tasjes/hoesjes in Nederland verkopen voor de Desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-05 20:37
Net totaal onverwacht de telefoonwinkel uitgelopen met een Desire in mijn hand, eerste indruk is goed. Touchscreen is voor mij wennen, ik ga eens kijken waar ik op stuit. De roze gloed zie ik inderdaad ook, al vind ik het niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-05 22:29

n00bs

Het is weer Zomer!

Luqq schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:26:
Hier is die ook binnen, wát een apparaat. Echt al een dik uur non-stop zitten spelen :D Voice recognition d'r ook even op gekwakt, werkt alleen nog niet met de originele htc keyboard. Moet je steeds handmatig naar android KB switchen om daar gebruik van te maken. Maar het werkt wél in maps, en de google search widget! :)

Wat een top ding, érg weinig gemerkt van roze gloed trouwens. Alleen op de htc site een klein beetje met lage brightness, wat ik toch nooit ga gebruiken. Scherm word wel een beetje snel vies, maar dat is logisch..Ok, nu zijn al mijn nadelen op :+ en ga ik weer verder spelen!

Al mijn email, contacten en agendas liepen trouwens supersoepel binnen, moest alleen 1x handmatig nog contacten syncen (heb er dan ook ~ 300 met 90% een plaatje..).

Iemand trouwens al een google task widget?
Voice? hoe heb je dat voor elkaar gekregen want zover ik weet ondersteund de ROM het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
Marbo schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:53:
Ik lees van mensen dat ze Layar niet kunnen installeren (ontbrreekt in de android market). Is dat echt zo? Is voor mij belangrijk ivm een project.
Nergens problemen mee.. Heb Layar 3.0.6 gewoon gevonden in de Android Market en succesvol geïnstalleerd.
Getest en hij draait perfect!

Mijn eerste bevindingen met mijn Desire (paar uurtjes mee zitten pielen):
- Toestel draait supersnel! Vooral merkbaar met het browsen op internet.. Heb hier nog een Touch Pro 2 en een iPhone 3G liggen, maar de Desire is by far het fijnst qua internet ervaring.
- Wat betreft de roze waas, heb ik net als een ieder de brightness wat hoger gezet, dan is het 'probleem' ook niet meer zichtbaar.
- Camera op de Desire overtreft mijn verwachtingen, gezien mijn ervaringen met vorige HTC toestellen (lees: Diamond en TP2)
- Merk wel dat het toestel wel erg gevoelig is voor 'vette' vingers. Dit zie je op het display, maar ook op de 'softtouch' achterkant van het toestel. Het is echter wel eenvoudig schoon te maken :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
Heeft iemand enig idee waar je dit http://cgi.ebay.nl/Origin...ories?hash=item4a9ff1bac9 hoesje in Nederland kan halen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
n00bs schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:42:
[...]

Voice? hoe heb je dat voor elkaar gekregen want zover ik weet ondersteund de ROM het niet.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=655094

Op pagina 2 of 3 is er een linkje naar het standaard android keyboard, deze neemt voice recognition mee naar je hele OS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marbo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-05 23:59
Nergens problemen mee.. Heb Layar 3.0.6 gewoon gevonden in de Android Market en succesvol geïnstalleerd.
Getest en hij draait perfect!
Mooi! Bedankt voor het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

luappul schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:34:
[...]

[...]

Dat blijkt dus kennelijk niet zo te zijn. Ik vroeg me het in dit topic al eerder af, en zag het nu ook bij het topic van de HTC Legend staan: de legend blijkt een RGB-stripe-panel te hebben, met 3 subpixels i.p.v. RGBW-pentile met 2 subpixels....

[...]

De HTC Legend heeft dus zoals ik begrijp uit de reacties daar geen last van een roze waas door de 3 subpixels i.p.v. 2... (wat overeenkomt met mijn ervaringen, ik heb het niet kunnen ontdekken)
Ik heb juist op XDA gelezen dat de Legend er ook last van heeft? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Layar werkt hier ook goed, net als goggles, shopper, barcode scanner, hyves, maps (met navigatie(wel door hack)), alleen google earth niet! Maar die schijnt voor de droid ook te zijn gepulled uit de market..hier kun je hem toch krijgen in apk formaat:
http://www.droid-life.com...e-earth-for-2-1-update-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Laatst online: 15-04-2024
Toen ik op Tweakers las dat de Belcompany te Groningen hem op voorraad had, ben ik toch ook maar even in mijn eigen stad gaan kijken. En jawel hoor, ik was netjes op tijd, ze hadden hem nog. _/-\o_

Wat een mooie telefoon, en nu hier goed bijlezen en bijblijven om te zien wat er allemaal kan.
Ik ga de komende uren spelen denk ik. ;)
Als ik dat allemaal lees over Hyves, barcode, goggles en meer van dat heb ik nog heel wat uit te vogelen.

Maar gaaf is ie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 08:34
reemprive schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:36:
Net totaal onverwacht de telefoonwinkel uitgelopen met een Desire in mijn hand
Kwam je eigenlijk voor een ander toestel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-05 18:48
luappul schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:34:
Bij de legend van m'n moeder is al het grijze lichtelijk aan de bruine kant.. Wit is dan wel weer wit maar dat bruine zou ook niet moeten.
Maar ik ga de brightness op m'n desire wel voluit zetten. Heb ik er geen last van.. vanavond bestellen bij pdashop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-05 20:37
DikkeDijk schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:04:
Toen ik op Tweakers las dat de Belcompany te Groningen hem op voorraad had, ben ik toch ook maar even in mijn eigen stad gaan kijken. En jawel hoor, ik was netjes op tijd, ze hadden hem nog. _/-\o_

Wat een mooie telefoon, en nu hier goed bijlezen en bijblijven om te zien wat er allemaal kan.
Ik ga de komende uren spelen denk ik. ;)
Als ik dat allemaal lees over Hyves, barcode, goggles en meer van dat heb ik nog heel wat uit te vogelen.

Maar gaaf is ie. 8)
Ik stond binnen bij Belcompany in Amsterdam Zuid om te vragen of ze hem hadden uit nieuwsgierigheid. Ik zat even kort te babbelen met de verkoper om dat toestel nu te krijgen gezien mijn huidige abo nog loopt, kwam de koerier binnen om ze af te geven. Ik had de eerste van die vestiging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ben ik weer even met wat meer ervaringen.
Heb er nu even mee lopen spelen, en nogsteeds blijf ik erbij dat dat ding RETE sne l is.
Of je nu 1 ding tegelijk doet, of 5, dat ding is net een raket! Ik hoef nergens op te wachten(en dat overdrijf ik niet).
Die roze waas zie je niet als je er niet naar gaat lopen zoeken... dus dat is ook top :)
Tot nu toe echt nog geen nadelen gezien aan deze telefoon.

DennusB is weer blij :P

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Ik vraag me af wanneer Vodafone ze zal leveren aan mensen die hem verlengen ipv pre-orderen...

Verder vroeg ik me af, hoe is het sms/mail op de desire?
Ik heb nu een Omnia en dat toetsenbord is zo gaar. Zit 9 van de 10 keer de verkeerde woorden te typen -_-
Hoop dat het beter zal gaan op de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
De developer van Villainroms voor de Hero heeft net toegezegd voor de Desire roms te gaan maken zodra we schrijfpermissie hebben tot /system..:D

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=659594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-05 22:21
Anoniem: 218826 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:26:
Ik vraag me af wanneer Vodafone ze zal leveren aan mensen die hem verlengen ipv pre-orderen...

Ik heb nu een Omnia en dat toetsenbord is zo gaar. Zit 9 van de 10 keer de verkeerde woorden te typen -_-
ze hebben mij gezegd begin volgende week... al betwijfel ik dat zelf eigenlijk. Bij mijn touch dual duurde het ook 2 weken langer ofzo... :(

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Anoniem: 195305 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:36:
Weet iemand toevallig waar ze tasjes/hoesjes in Nederland verkopen voor de Desire?
Heb net mijn Desire opgehaald en hij past keurig in mijn foof die ik voor mijn 3GS heb. Wellicht dat je zoiets ook kunt proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Vandaag binnen gekregen op kantoor, tegelijk de sim uit de Hero en in de Desire; 10 minuten later was het "updaten" alweer gebeurd. De Desire is een stuk sneller dan de Hero (in alles). Prachtige telefoon en door het niets iets grotere scherm is er erg goed op weg te typen met het HTC toetsenbord.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-05 15:42

jbr

Right back @ ya

LightYears schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:39:
Vandaag binnen gekregen op kantoor, tegelijk de sim uit de Hero en in de Desire; 10 minuten later was het "updaten" alweer gebeurd. De Desire is een stuk sneller dan de Hero (in alles). Prachtige telefoon en door het niets iets grotere scherm is er erg goed op weg te typen met het HTC toetsenbord.
Hier ook een Hero bezitter die de Desire vandaag in handen heeft gehad. Ik beaam dat, van dat grotere scherm. Wat ik vooral bij het typen fijn vond was dat de 'toetsen' net iets groter waren en dat de lag die ik nu ervaar tussen het indrukken van een letter en het moment dat ie op het scherm verschijnt helemaal weg is. Tel daarbij op de vloeiende werking (bijvoorbeeld ook van de Live wallpapers - het doet verder geen reet naast de extra eyecandy, maar het voelt daardoor wel meer "af") en je hebt een geweldige smartphone!

Het is jammer dat ik nog een paar maanden aan mijn Hero vastzit, haha :)

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:58
Luqq schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:36:
De developer van Villainroms voor de Hero heeft net toegezegd voor de Desire roms te gaan maken zodra we schrijfpermissie hebben tot /system..:D

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=659594
Volgens mij kun je beter op roms van Paul O'Brien of cyanogen wachten. Nathan is erg enthousiast maar niet al te netjes. Zo gebruikt hij vaak patches en roms van andere mensen zonder enige vorm van bronvermelding. Ook zijn z'n roms voor de hero vaak een rommeltje. Iedere keer als ie een nieuwe leak in z'n handen krijgt gooit ie alles weg en gaat op de nieuwe basis verder. Met weer nieuwe bugs tot gevolg. Heb niet het idee dat er ene stijgende lijn in z'n roms zit qua zorgvuldigheid.

Allemaal mijn mening overigens, wellicht dat niet iedereen het met me eens is ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05 20:03
Vriend van me was vandaag wezen vragen, die zei ent dat vodafone ze pas over een maand levert. Maar die had niet ge-pre-ordered of iets dergelijks.

[ Voor 23% gewijzigd door boratnl op 07-04-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:52

Ik heb mijn vodafone abo ook gewoon verlengd voor een jaar met de pre order, telefoon nu binnen, enige nadeel is dat ik via vodafone hem gratis zou krijgen maar zou moeten wachten tot minimaal 12 april (Had in eerste instantie via vodafone verlengd, persoon a bij vodafone loyalty vertelde mij vorige week dinsdag dat ze de dag erna al binnen zouden komen en na het paasweekend verstuurd, na later nogmaals gebeld te hebben bleek dat dit niet het geval was en dat het minimaal 12 april werd), had ik geen interesse in, hierdoor 50 euro moeten neerleggen. Maar die 50 euro was het waard!

Maar dit vind ik sowieso slecht bij Vodafone, in januari riepen ze nog dat ze als eerste de nexus one zouden uitgeven en vervolgens kun je hem bij meerdere shops verkrijgen icm vodafone abo maar via vodafone zelf nog niet, deze tel had namelijk eerst mijn voorkeur.

[ Voor 19% gewijzigd door lubbertkramer op 07-04-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Fijn dat ik al een hero had om tot het volgende te komen: ik mis apps op de market!
Ik heb bepaalde games gekocht op mn hero die ik op de milestone nog heb kunnen spelen maar de desire vind ze niet. Sommige apps zijn weer wel te vinden zoals twidroid pro en copilot, maar games zoals crystaldefense weer niet.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:48
Maverick schreef op woensdag 07 april 2010 @ 17:51:
[...]

Volgens mij kun je beter op roms van Paul O'Brien of cyanogen wachten. Nathan is erg enthousiast maar niet al te netjes. Zo gebruikt hij vaak patches en roms van andere mensen zonder enige vorm van bronvermelding. Ook zijn z'n roms voor de hero vaak een rommeltje. Iedere keer als ie een nieuwe leak in z'n handen krijgt gooit ie alles weg en gaat op de nieuwe basis verder. Met weer nieuwe bugs tot gevolg. Heb niet het idee dat er ene stijgende lijn in z'n roms zit qua zorgvuldigheid.

Allemaal mijn mening overigens, wellicht dat niet iedereen het met me eens is ;)
Hij heeft idd wel leuke ROMs, maar er is altijd wel iets dat niet goed werkt. Meestal kleine dingen, die waarschijnlijk ook wel te wijten zijn aan het feit dat hij 2.1 ROM's gebruikt die niet voor de Hero zijn, en dus aan alle kanten moeten worden aangepast. Ach, ik flash en wipe op dit moment zo vaak m'n Hero, dat ik het anders wel zou gaan missen bij mijn nieuwe Desire :)
Fijn dat ik al een hero had om tot het volgende te komen: ik mis apps op de market!
Ik heb bepaalde games gekocht op mn hero die ik op de milestone nog heb kunnen spelen maar de desire vind ze niet. Sommige apps zijn weer wel te vinden zoals twidroid pro en copilot, maar games zoals crystaldefense weer niet.
Als je in de market bent, en je klikt op [downloads], zie je toch gewoon de door jouw met je Hero gedownloade apps? (dit werkt alleen de 1e keer als je met je nieuwe android toestel op de market komt) staan ze daar helemaal niet meer bij?

[ Voor 21% gewijzigd door janvanduschoten op 07-04-2010 18:10 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Iemand al foto's gemaakt met de Desire? Probeer is op een foto te maken van een wit vel en bekijk het is op de pc vervolgens. Zien jullie dan ook een paarse waas in het midden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:04

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Eerste post vanaf de desire, dit internet een stuk lekkerder dan m'n 5800

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248885

@ Sjaak_Afhaak
Ik heb ook een 5800, nu vraag ik me af: hoe zet jij je contacten over? Via Outlook, Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 23:05
Edit: verkeerde topic :O

[ Voor 93% gewijzigd door MercenaryAtWork op 07-04-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik begin ondertussen flink bang te worden dat ik na morgen niet meer zo hip zal zijn met mijn Desire, omdat iedereen er dan al een heeft :P

Wel grappig om te zien dat HTC nu echt flink hard op de markt aan het timmeren is. Hier in NH hangt bij ieder bushokje wel een poster van de Desire!
MercenaryAtWork schreef op woensdag 07 april 2010 @ 18:55:
Net aan de telefoon gehangen met Vodafone, nu verwachten ze hem weer tussen 15 en 23 april te leveren. Ik weet het niet meer hoor, als ik iedereen hier zo hoor met zn telefoon, misschien maar annuleren...
Ik zeg: doen! Ik heb hem vanmiddag pas besteld bij pdashop en morgenochtend ga ik hem volgens alle mails, telefoontjes en smsjes al krijgen, bliksemsnel zijn ze daar :)

[ Voor 45% gewijzigd door Stukfruit op 07-04-2010 18:59 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenstein
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-05 11:55
Jeuj, eindelijk m'n Desire ook binnen :)
Nu eens ff een goed navigatiepakketje zoeken voor op dat android gebeuren, ben totale android n00b (voorheen wm gebruiker)
ff de market afstruinen naar hippe leuke apps.

De bruine kleur die het toestel heeft valt amper op, ik vind het een zeer mooie kleur.
Als ik hem vergelijk met m'n diamond2 is dit ding echt stukken sneller kwa menu performance, vooral het webbrowsen is ook 200% snelheidsverschil! Bevalt prima tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Iemand nog ervaringen/foto's van de Desire die hij of zij vandaag heeft binnen gekregen? Zou ik nou wel wachten op de zilveren versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leslinho
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-07-2024
Ben momenteel al een hele dag aan het spelen met de Desire, heb hem nu aan het infuus moeten hangen (nog geen zin gehad om hem op te laden).

Toestel voelt zeer solide aan, totaal geen cheap plastic gevoel oid (al moet ik zeggen dat ik het bruin niet echt bruin vind.. in zonlicht zou ik zeggen dat het paarsachtig is). Scherm is onwijs helder wanneer je binnen bent, en iets wat lastiger lezen wanneer je buiten loopt. Moet wel zeggen dat het scherm erg vatbaar is voor vette vingers, maar dat kan ook aan mijn eet gedrag liggen ^^

Het toestel reageert heerlijk snel, en heb er totaal geen spijt van. Tijdens het wachten op de bus even dumpert bezocht (was eerste wat in me op kwam wat met een flash speler werkt) en werkte prima. Internet (vodafone) reageerde vlot en laden van de website is zo gelukt.

Over de roze waas: wanneer je de helderheid wat lager zet merk je idd dat wit niet echt wit is en de grijze kleuren soms wat roze lijken. Of het stoort? Nee hoor, ben er na 2 uur mee spelen aan gewend.

Ook even gekeken naar google maps, gps fix had ik binnen nog geen 10 seconden, stond er echt van te kijken! Straks even wat foto's maken, nu eerst even eten :)

Iemand nog suggesties voor leuke apps? Als iemand vragen heeft, tell me..

Edit: veel vragen gelezen over hoesjes.. Ik heb bij Dixons een of ander el chipo (11,50) kunstleren hoesje gehaald voor de Iphone. Past prima, en zit zo'n handig trek koortje aan zodat hij snel uit het hoesje is. Nu alleen nog een screenprotector bestellen.. just in case..

[ Voor 13% gewijzigd door leslinho op 07-04-2010 19:17 ]

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over bestellingen, prijzen, winkels, abonnementen en al het andere wat niet met de telefoon zelf te maken heeft worden verwijderd.

Voor accessoires mag er in dit topic gepost worden.