Al zakelijke klanten die telefonisch besteld hebben enig bericht ontvangen? Ik ben dus zakelijke klant, heb rond 12:00 besteld op de dag voor vaste klanten.
Ook hier op zelfde adres een particuliere bestelling via 'my T-mobile' online. Deze laatste heeft de micro-sim al binnen, de brieven in huis en staat al op stap 4!
De zakelijk bestelde I4 is nog niets van te zien, geen wijzigingen in gegevens op my-tmobile, geen brief, geen micro-sim helemaal niets! Bij navraag eerder vertelde KS dat er met 5 dagen een bevestigingsbrief zou komen. Ook die is natuurlijk niet gekomen. Ook gaven ze aan dat ze niet in het systeem konden zien wat de actuele status was van een eventuele bestelling maar stelden gerust dat het allemaal goed was gegaan. Yeah right, ik kan niets zien in het systeem, zij kunnen niets zien maar het is allemaal prima gegaan.
Als zakelijke klant zal je inderdaad wel verkeerd zitten bij T-mobile. Als het allemaal niet bevestigd wordt en de order 'zoek' is geraakt in de chaos van T-mobile is er nog geen man overboord. Dan wachten we gewoon totdat de I4 elders beschikbaar komt en zijn we alvast van 1x T-mobile af hier in huis
Met het brakke netwerk lag er toch al maanden een 2de nummer naast van een ander netwerk, dat hoeft dan ook niet meer
update:
Net wel de KS te pakken gekregen, inderdaad niets te vinden over mijn verlenging met Iphone 4, oftewel order zoekgeraakt denk ik. Maanden wachten en nu al betalen voor de I4 gaan we dus niet meer doen. De medewerker had er totaal geen moeite mee dat ik afscheid nam van T-mobile, "of ik nog meer vragen had en wenste me een prettige avond nog". Dat laatste heb ik dan ook maar gedaan, andere vragen had ik niet.
Het incompetente zooitje van T-mobile als het gaat om de verwerking van orders en stroomlijnen van de introductie van een nieuwe telefoon alsook het brakke netwerk maken vast dat ik geen spijt ga krijgen van mijn afscheid. Alle anderen hier veel succes en plezier met de I4, ik wacht nog even en bestel haar wel i.c.m. een andere provider als ze er weer zijn.
[
Voor 23% gewijzigd door
robbvdb op 28-07-2010 19:57
]