[iPhone] Levertijden Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste
Acties:
  • 144.767 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
@mmout We verwachten nu inderdaad een levertijd van 8-10 weken. Eerder ontvangen we geen nieuwe levering van Apple. ^AdW
-O-

Op de vraag: Kun je er vanuit gaan dat het ontvangen van een smsje betekent dat je niet bij de eerste lichting zit?
@Tubbel Ja, helaas wel. ^AdW

[ Voor 36% gewijzigd door funk-e op 28-07-2010 16:56 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-03 23:14
voor degene die via BL hebben besteld, ik kreeg 2 mailtjes binnen voor uiteraard 2 iPhone's, daar zat 20 min tussen. Moet ik hieruit opmaken dat 1 pakketje invoeren in het systeem 20 min duurt ??? :D
arjan, hoelang zat er tussen jou mailtjes (als je er 2 besteld hebt?)
of iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Weet iemand of AMP Logistics / T-Mobile ook op zaterdag bezorgt ?

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Wel ideaal dat mijn abonnement ingaat per 11 augustus en dat mijn iphone ergens in november wordt geleverd ofzo. Mensen met een witte iphone kunnen hun reservering net zo goed aanhouden. Je betaald dus een aantal maanden abbo zonder toestel.

Tegen de tijd dat de rest zwarte iphones krijgt zijn die witte er ook wel weer.

[ Voor 10% gewijzigd door LtMarx op 28-07-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Tijdstip: 20 juli rond 9:30
Via: Webformulier
Soort: Particulier (verlenging)
Type: 16Gb Zwart
Betaling: Geen idee, geen bericht over gehad
Ordernummer/salesnummer: Niet bekend bij mij
Status bestelling: Geen idee, ordernummer niet bekend bij mij
Aflevertijd.nl: Gevonden, order nog niet fysiek aanwezig
Brief ontvangen ?: Nee, helemaal niets van T-Mobile gehoord
Micro-sim ontvangen ?: Ja, vandaag
Beruchte SMS ontvangen Nee

Kortom: waardeloze communicatie van T-Mobile (want heb officeel nog niets gehoord), maar prima omdat het er uit ziet dat ik bij de eerste levering zit.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
hgerrit schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:57:
voor degene die via BL hebben besteld, ik kreeg 2 mailtjes binnen voor uiteraard 2 iPhone's, daar zat 20 min tussen. Moet ik hieruit opmaken dat 1 pakketje invoeren in het systeem 20 min duurt ??? :D
arjan, hoelang zat er tussen jou mailtjes (als je er 2 besteld hebt?)
of iemand anders?
Of er zaten andere iPhones tussen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 05-09 20:23
T-mobile meld nu op Twitter het volgende:
We verwachten nu inderdaad een levertijd van 8-10 weken. Eerder ontvangen we geen nieuwe levering van Apple. ^AdW
Lekker dan. Nu vraag ik me af hoe het kan dat Belcompany wel elke week een kleine hoeveelheid binnenkrijgt, vraag me af of dat wel klopt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:56
nou ook een sms gekregen en dat met ordernr 2416xx.. wat een bullshit nou ja het was ook te verwachten eigenlijk. het blijft natuurlijk T-No-Mobile ;)

zou je je verlenging eigenlijk nog kunnen annuleren? heb de 20ste de bestelling gedaan.

als ik toch 8 tot 10 weken moet wachten kan ik net zo goed naar Vodafone overstappen en wachten totdat hun de iphone gaan leveren.

[ Voor 42% gewijzigd door Donnie Darko op 28-07-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-03 23:14
graceful schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:12:
[...]

Of er zaten andere iPhones tussen..
daar zat ik ook al aan te denken, maar aangezien het suitenummer hetzelfde is lijkt me dat ze deze na elkaar gedaan hebben...vandaar dat ik wil weten of iemand anders met 2 iphones ook daar verschil in had. Totaal nutteloos, maar ben erg nieuwsgierig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
hgerrit schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 17:19:
[...]

daar zat ik ook al aan te denken, maar aangezien het suitenummer hetzelfde is lijkt me dat ze deze na elkaar gedaan hebben...vandaar dat ik wil weten of iemand anders met 2 iphones ook daar verschil in had. Totaal nutteloos, maar ben erg nieuwsgierig :D
Ze verwerken iPhones op binnenkomst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Tot nu toe allemaal stap 2 mensen met SMS zeker? Heb trouwens mijn micro sim ook binnen :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemsiz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 07:46
Dit stond op het forum iPhoneclub.nl

Wat berichten op het forum van T-Mobile(het belangrijkste dikgedrukt):

remko1 vandaag, 28 juli 2010 16:40 ORDERMANAGEMENT

Hoe werkt de wachtlijst en levertijd?

De levertijd voor de zwarte 16 en 32 gig iPhones is gebaseerd op de informatie die wij van Apple krijgen over leveringen en het aantal klanten dat wij verwachten die gaan bestellen. Op basis van deze informatie verwachten we dat je maximaal ongeveer 8 -10 moet wachten. Het kan dus zijn de vraag en/of het aanbod wijzigt, we zullen dan een nieuwe verwachte levertijd communiceren.

Iedereen die bij T-Mobile bestelt komt op 1 lijst te staan op basis van datum/ tijdstip van bestellen. Als we toestellen beschikbaar hebben dan gaan we uitleveren op basis van de volgorde van deze lijst.

We krijgen elke week leveringen van Apple. Er zal dus een relatief kleine groep zijn die korter dan 8 - 10 weken hoeft te wachten, dit zijn de klanten die bovenaan de lijst staan.

remko1 vandaag, 28 juli 2010 16:44ORDERMANAGEMENT

inge75 zei:
Dus als je na vrijdag geen sms hebt ontvangen, moet je nog 8-10 weken wachten?
ik hoop dat ik op tijd was met mijn negen uur in de ochtend eindelijk iemand aan de lijn...
krijgt iedereen al een micro sim of is het een indicatie dat je vrijdag al eentje krijgt?

Iedereen krijgt een microsim, dat is geen indicatie wanneer je je iPhone krijgt.
Idem voor de sms, zie ook het topic over 'hoe werkt de wachtlijst en levertijd'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groeselt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07-2023
Heb nu nog IPhone 3G en heb de micro simkaart ontvangen.
Nou staat op het Stappenplan dat indien je je gegevens op je huidige simkaart wilt behouden raadpleeg dan de handleiding van je telefoon.

Staan er uberhaupt gegevens op de simkaart van T-Mobile van je Iphone? of kan ik met een gerust hart de micro laten activeren omwisselen en klaar? Ik hoef trouwens geen nieuwe activatie te doen via Itunes?

Als ik de iphone 4 ontvang zie ik dan wel verder... neem aan dat dan mijn contacten, mails, sms-en etc van een oude kopie van de Iphone 3G overgenomen worden?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

.

[ Voor 118% gewijzigd door m-m op 28-07-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
T-Mobile is weer lekker inconsistent mensen aan het informeren:

Ik: Ik heb geen "6-10" weken smsje ontvangen voor iphone 4. Betekend dit ik 'm eerder krijg dan mensen die wel een sms kregen ?
tmobile_webcare: Dat zou goed kunnen. Je wordt in dat geval morgen verder geïnformeerd. ^AdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 16:30

MAZZA

Barbie is er weer!

Tijdstip: 20 juli rond 10:30
Via: My T-Mobile
Betaling: Bij aflevering (rembours)
Ordernummer/salesnummer:2422XX
Status bestelling: 2
Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.
Aflevertijd.nl: Daar kennen ze me nog niet
Brief ontvangen ?: Ja.
Micro-sim ontvangen ?: Nee
Beruchte SMS ontvangen Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:10
ik wacht het allemaal nu even af. voor zover ik het begrijp heb je gelijk besteld zit je goed. zo niet wachten 8-10 weken wachten. even rustig de kat uit de boom kijken voor mij. Succes verder met jullie bestellingen :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:55

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ja maar het komt dus door T-Mobile zelf, eerst was er het formulier, (hebben wij ook gebruikt) , toen telefonisch omdat dat formulier brak was (ook gedaan) en toen kon je via my tmobile verlengen, en dan laat ik de shops er even buiten

Dat zijn 4 kanalen waarvan er 3 haperde.

Daarnaast het feit dat ze mooi aankondigde dat je vanaf 08:00 kon bestellen, wat 09:00 werd.
Daarnaast het feit dat ze slecht communiceren.
En dan laat ik het dramatisch slechte netwerk nog even buiten beschouwing.

Bij de zakelijke kant is het drama nog groter, daar zijn ze eerst lekker iedereen tot vandaag aan toe gaan terugbellen , en pas vandaag(of gisteren) orders gaan verwerken.
Alle beschikbare iphones waren op dat moment dus al op richting de particulieren.
Bij T-Mobile zit je als zakelijke klant dus blijkbaar absoluut verkeerd.

[ Voor 16% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-07-2010 18:54 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:53
Tijdstip: 20 juli rond 11:00
Via: 1200
Betaling: Bij aflevering (rembours)
Ordernummer/salesnummer:xxxxxx
Status bestelling: 3
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.
Aflevertijd.nl: Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
Brief ontvangen ?: Welke brief?
Micro-sim ontvangen ?: Ja
Beruchte SMS ontvangen Nee.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik heb inmiddels status 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Ow en voor die mensen die nog geen sms hebben gehad, maak jezelf niet te blij, T-Mobile kennende krijg je die sms gewoon nog.

Er is dus absoluut geen sprake van verwerking op volgorde van binnenkomst zo te lezen aan de posts.
worthless without pics :o

[ Voor 27% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-07-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 18:52:
Ow en voor die mensen die nog geen sms hebben gehad, maak jezelf niet te blij, T-Mobile kennende krijg je die sms gewoon nog.

Er is dus absoluut geen sprake van verwerking op volgorde van binnenkomst zo te lezen aan de posts.

[...]

worthless without pics :o
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/2m5106s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

damn :'(

feli voor jou uiteraard :)

Hoe laat en hoe had jij je order geplaatst?

[ Voor 103% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-07-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Screenshot or it didn't happen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

andromedaan schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 18:57:
[...]

Screenshot or it didn't happen!
Kijk eens boven je :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 18:57:
damn :'(

feli voor jou uiteraard :)

Hoe laat en hoe had jij je order geplaatst?
Dat was rond 10:45 via de site.

Nog geen verandering op aflevertijd.nl though.

[ Voor 9% gewijzigd door Da.Rock op 28-07-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
INFO:
  • Iedereen krijgt morgen bericht. Ten eerste: De uitverkorenen die de iPhone vrijdag geleverd krijgen, krijgen bericht van AMP om een afspraak te maken. Ten tweede: de rest, die 'm later krijgt, krijgt bericht van T-Mobile wanneer we 'm dan wel mogen verwachten.
  • Als je het beruchte sms'je hebt ontvangen lijkt het erop dat je een paar weekjes mag wachten
  • Als je geen sms hebt ontvangen, zoals ik, zit je waarschijnlijk bij de eerste levering
De tweets van webcare die dit onderbouwen:
Als je je toestel vrijdag krijgt ontvang je bericht van AMP, anders ontvang je uiterlijk morgen een sms/email met de levertijd(!).
als je sms hebt ontvangen zal de levertijd 8-10 weken zijn. ^AdW
vraag:En als je nou geen sms hebt ontvangen? Welke conclusie kan je dan trekken? :)
antwoord: dat je mogelijk bij de eerste levering zit. Je wordt in dat geval morgen verder geïnformeerd. ^AdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Da.Rock schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:01:
[...]

Dat was rond 10:45 via de site.
Dan weet ik het nu zeker, feli voor jou uiteraard, maar dan is er niks op basis van binnenkomst afgehandeld :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:51
Zijn er hier mensen die hun iPhone op 23 juli hebben besteld in de UK? Ik lees op iPhoneclub allemaal verhalen van mensen die hem de 22ste of eerder hebben besteld nu al Prepared for Shipment hebben. En zelfs 1 van 23 juli, dit terwijl diegene een paar uur na mij heeft besteld. En ik heb nog steeds dat verschrikkelijke Not yet Shipped :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Nice !! Laat ons weten hoe het verder verloopt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
Oeh nice bij mij ondertussen ook naar stap 4 :D

20juni rond 10.50 via MyTmobile gelijk betaald met iDeal =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 08:56
ManTra schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:55:
[...]

Niet voor zover ik weet. Tenzij je misschien geen nummerbehoud wilt. Dan kan je een nieuw abbo afsluiten vermoed ik. Ik waag het er vrijdag gewoon even op :)
Bericht van de tmobile_webcare naar aanleiding van mijn vraag:

Ik: heb de 8 weken sms gehad. In de shop sta ik 4e, kan ik vrijdag dat toestel meenemen bij m'n al verwerkte verlenging?

Tmobile: [1/2] Niet in combinatie met de doorgevoerde vernieuwing. Als je in de Shop een toestel kunt krijgen, dienen zij een nieuwe vernieuwing door te voeren. ^AdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Bpow schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:21:
Oeh nice bij mij ondertussen ook naar stap 4 :D

20juni rond 10.50 via MyTmobile gelijk betaald met iDeal =)
Feli ook voor jou :) :o

Ook een fail van mijn kant, probeer ik steeds ons zakelijk ordernummer te volgen op de tmobile site, maar hij kan niks vinden steeds over de order.

Lees ik nu net pas goed wat er staat
Vul hieronder jouw ordernummer (geen zakelijk ordernummer), postcode en huisnummer in, zodat je de status van jouw bestelling kunt opvragen.
:')

Weet iemand toevallig hoe je een zakelijke order WEL kunt volgen?

[ Voor 48% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-07-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Weet iemand hoe je je order kan bijhouden als je in een T-Mobile Shop zelf hebt gereserveerd? Of word je dan gewoon gebeld op vrijdag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Als je geen ordernummer hebt kun je het niet volgen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Fucking hell!!! Ook hier stap 4 :D :D :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Royz schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:38:
En hoe laat heb jij je order geplaatst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
[message=,noline]Royz schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:38[/message]:
Nice. Mensen met stap 4, wat is jullie situatie ? Hoelaat besteld, telefonisch of web ? Verlenging, early renewal ? Hoe betaald of rembours gedaan ?

Thanks in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

andromedaan schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:41:
[...]

Nice. Mensen met stap 4, wat is jullie situatie ? Hoelaat besteld, telefonisch of web ? Verlenging, early renewal ? Hoe betaald of rembours gedaan ?

Thanks in advance!
idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Al zakelijke klanten die telefonisch besteld hebben enig bericht ontvangen? Ik ben dus zakelijke klant, heb rond 12:00 besteld op de dag voor vaste klanten.

Ook hier op zelfde adres een particuliere bestelling via 'my T-mobile' online. Deze laatste heeft de micro-sim al binnen, de brieven in huis en staat al op stap 4!

De zakelijk bestelde I4 is nog niets van te zien, geen wijzigingen in gegevens op my-tmobile, geen brief, geen micro-sim helemaal niets! Bij navraag eerder vertelde KS dat er met 5 dagen een bevestigingsbrief zou komen. Ook die is natuurlijk niet gekomen. Ook gaven ze aan dat ze niet in het systeem konden zien wat de actuele status was van een eventuele bestelling maar stelden gerust dat het allemaal goed was gegaan. Yeah right, ik kan niets zien in het systeem, zij kunnen niets zien maar het is allemaal prima gegaan. 8)7

Als zakelijke klant zal je inderdaad wel verkeerd zitten bij T-mobile. Als het allemaal niet bevestigd wordt en de order 'zoek' is geraakt in de chaos van T-mobile is er nog geen man overboord. Dan wachten we gewoon totdat de I4 elders beschikbaar komt en zijn we alvast van 1x T-mobile af hier in huis :)

Met het brakke netwerk lag er toch al maanden een 2de nummer naast van een ander netwerk, dat hoeft dan ook niet meer :9

update:
Net wel de KS te pakken gekregen, inderdaad niets te vinden over mijn verlenging met Iphone 4, oftewel order zoekgeraakt denk ik. Maanden wachten en nu al betalen voor de I4 gaan we dus niet meer doen. De medewerker had er totaal geen moeite mee dat ik afscheid nam van T-mobile, "of ik nog meer vragen had en wenste me een prettige avond nog". Dat laatste heb ik dan ook maar gedaan, andere vragen had ik niet. |:(

Het incompetente zooitje van T-mobile als het gaat om de verwerking van orders en stroomlijnen van de introductie van een nieuwe telefoon alsook het brakke netwerk maken vast dat ik geen spijt ga krijgen van mijn afscheid. Alle anderen hier veel succes en plezier met de I4, ik wacht nog even en bestel haar wel i.c.m. een andere provider als ze er weer zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door robbvdb op 28-07-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 13:07
Yey status 4
Order nummer: 2417XX
Verlenging.
Besteld en betaald om 10:58 via de website
Kan niet wachten :)

[ Voor 6% gewijzigd door NLRay op 28-07-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:41:
[...]

En hoe laat heb jij je order geplaatst ?
Ook 10.50 ;).

Meteen betaald met CC, via MyTmobile.

Lijkt me erg helder hoe dit is gegaan nu :) (ik vermoedde al niet anders trouwens)

Gaat om een verlenging btw

[ Voor 4% gewijzigd door Royz op 28-07-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Royz schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:43:
[...]

Ook 10.50 ;).

Meteen betaald met CC, via MyTmobile.

Lijkt me erg helder hoe dit is gegaan nu :) (ik vermoedde al niet anders trouwens)

Gaat om een verlenging btw
toch heel apart ik 3 minuten later en ik sta nog op stap 2.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Donnie Darko schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:45:
[...]

toch heel apart ik 3 minuten later en ik sta nog op stap 2.....
ook al betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
nope rembours zou dat het verschil maken dan? kan me herinneren dat er hier iemand was die ook onder rembours had besteld en die wel gewoon status 3 stond. (inmiddels waarschijnlijk status 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:23
Tijdstip: 20 juli rond 11:00
Via: website
Type: 32Gb Zwart
Betaling: direct betaald via iDeal
Ordernummer/salesnummer : 241xxx

Status bestelling: 4
******Order op transport
******De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak.

En die van mijn vrouw :

Tijdstip: 20 juli rond 11:15
Via: website
Betaling: direct betaald via iDeal
Ordernummer/salesnummer : 242xxx

Status bestelling: 3

Kwartiertje verschil in besteltijd, die van mij staat op transport, en van mijn vrouw nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Dus met andere woorden de particulieren waarvan ze meteen hebben geincasseerd krijgen hun iphone morgen Vrijdag.....

Rare gang van zaken..

[ Voor 5% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-07-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:02
Tijdstip: 20 juli rond 10:45
Via: website (t-mobile shop)
Soort: Particulier (verlenging i-150 met 3g uit 2008)
Betaling: direct betaald via credit card
Ordernummer/salesnummer : 241xxx

"Order op transport
De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak."

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Jeeej!!
Orderstatus naar 4!!
10.48 uur besteld via My TM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Het lijkt er inderdaad sterk op dat diegene die direct via iDeal of CC hebben betaald, vooropstaan bij het afleveren.

Of kan iemand dat ontzenuwen?

[ Voor 12% gewijzigd door Pierre_nr1 op 28-07-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Dat vermoeden had ik ook bij het bestellen dus heb ik maar direct met credit card betaald ipv bijvoorbeeld rembours. Denk dat kan alleen maar in mijn voordeel werken want dan hebben ze het geld al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt er niet op!

http://www.iphoneclub.nl/...rzicht-26.html#post503194
http://www.iphoneclub.nl/...rzicht-26.html#post503199

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 20:10 . Reden: Nog een link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
Ik denk dat het enige dat meespeelt is dat jullie via internet besteld hebben toen de bestelsystemen net weer beschikbaar waren, woordoor jullie dus vet mazzel hebben gehad en als eerste in het systeem terecht zijn gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Pierre_nr1 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:07:
Het lijkt er inderdaad sterk op dat diegene die direct via iDeal of CC hebben betaald, vooropstaan bij het afleveren.

Of kan iemand dat ontzenuwen?
Eiríkr schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:09:
Dat vermoeden had ik ook bij het bestellen dus heb ik maar direct met credit card betaald ipv bijvoorbeeld rembours. Denk dat kan alleen maar in mijn voordeel werken want dan hebben ze het geld al binnen.
Niks van waar.. Zat meldingen van rembours die ook al op orderstatus 3 stonden. En zelf had ik rembours en ben sinds vandaag naar 4..
PWSoft schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:10:
Ik denk dat het enige dat meespeelt is dat jullie via internet besteld hebben toen de bestelsystemen net weer beschikbaar waren, woordoor jullie dus vet mazzel hebben gehad en als eerste in het systeem terecht zijn gekomen...
Exactomundo!

[ Voor 19% gewijzigd door UltraSub op 28-07-2010 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bweap
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:48
Hier ook status 4
Geen sms
Microsim wel ontvangen

In de ochtend rond 10:50 besteld via de website en meteen betaald via ideal.

[ Voor 14% gewijzigd door Bweap op 28-07-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
ik heb op precies dezelfde manier besteld (om 10:53) maar sta toch echt nog op status 2
wel onder rembours besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nou ja mazzel... heb sinds 8 uur zitten F5-en en geloofde al helemaal niet in die 45min rij voor de telefoon... achteraf makkelijk praten maar is wel zo gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Ja dus toch mazzel dat je hebt volgehouden en net erin bent gerold :)

Hmm ja nu weet ik het helemaal niet meer :)

It's bullcrap i tell you bullcrap

lies damn lies

[ Voor 78% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-07-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
Royz schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:13:
[...]

Nou ja mazzel... heb sinds 8 uur zitten F5-en en geloofde al helemaal niet in die 45min rij voor de telefoon... achteraf makkelijk praten maar is wel zo gegaan
Mazzel als in mazzel dat T-mobile zo'n prutsers zijn dat ze latere bestellingen voor laten gaan op vroege bestellingen terwijl er gestimuleerd werd zo vroeg mogelijk te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

PWSoft schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:15:
[...]

Mazzel als in mazzel dat T-mobile zo'n prutsers zijn dat ze latere bestellingen voor laten gaan op vroege bestellingen terwijl er gestimuleerd werd zo vroeg mogelijk te bestellen...
Idd en dus een enorme fail voor T-Mobile op dit punt (alweer).

Ik vraag me ook af of we dit T-Mobile kunnen aanrekenen of verantwoordelijk houden , ook al zeiden ze tegen iedereen 8 tot 10 weken.

Uiteraard hoor je mij niet meer als blijkt dat ik er 1 heb gekregen, zo hypocriet ben ik dan weer wel :o

[ Voor 26% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-07-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

PWSoft schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:15:
[...]

Ze hadden die telefonische bestellingen direct moeten invoeren ipv noteren en pas om 13.00 massaal inschrijven. Dan had je echt een mooie first come first get gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bweap
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:48
Royz schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:17:
[...]

Ze hadden die telefonische bestellingen direct moeten invoeren ipv noteren en pas om 13.00 massaal inschrijven. Dan had je echt een mooie first come first get gehad
Zal denk ik wel het zelfde systeem zijn als de website. En als die dus plat ligt en je telefoon staat rood gloeiend, en je hebt al een flink aantal mensen opgeschreven. Dan kan ik me dus voorstellen dat de mensen via de website dus sneller zijn toen de boel weer in de lucht kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Is er al iemand die het voor elkaar heeft gekregen om via My TM die nieuwe sim te activeren? In de brief staat dat dat kan (maar ik zie het nergens), en de HD is dicht.

/edit
Hoe kan ik mijn simkaart activeren?
Wanneer je een nieuwe simkaart hebt ontvangen en je hebt geen werkende simkaart meer in bezit, dan kun je je nieuwe simkaart direct weer activeren op My T-Mobile. Binnen enkele minuten kun je weer bellen.

Activeer je simkaart op My T-Mobile (inloggen)
Klik ik op die link (ben ingelogd in TM):
Onjuiste inloggegevens
De ingevoerde inloggegevens geven geen toegang tot deze pagina

Sorry, je hebt geen toegang tot de informatie op deze pagina.
Doh!

[ Voor 65% gewijzigd door UltraSub op 28-07-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
'Ik denk dat het enige dat meespeelt is dat jullie via internet besteld hebben toen de bestelsystemen net weer beschikbaar waren, woordoor jullie dus vet mazzel hebben gehad en als eerste in het systeem terecht zijn gekomen...'

Ik denk inderdaad dat dat de reden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ik heb gebeld, nieuwe SIM zit nu in mijn 3G, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
We hebben alleen vandaag al 10 pagina's in dit topic aan replies gepost, en we hebben nog een lange avond te gaan.. Wat een bizar fenomeen is dit toch :P. Epic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groeselt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07-2023
Eiríkr schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:27:
Ik heb gebeld, nieuwe SIM zit nu in mijn 3G, werkt prima :)
Heb je eerst nog wat van je SIM moeten overzetten? Daar staat niks op in principe toch?

Nog altijd stap 3, alles ontvangen, behalve de sms natuurlijk... 11:16 besteld online nog ff afwachte, ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
Royz schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:17:
[...]

Inderdaad. Ik heb T-mobile daar nog naar gevraagd via Twitter maar ze beweren dat ze nooit iets als "first come, first served" gezegd hebben. Terwijl ik toch echt een sms heb gehad waarin gezegd werd dat de orders in volgorde van binnenkomst zouden worden afgehandeld.

Mij werd aan de telefoon overigens verzekerd dat ik bij de eerste batch zou zitten en dat dat maximaal over 6 weken zou zijn. Mooi voorgelogen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Pierre_nr1 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:26:
'Ik denk dat het enige dat meespeelt is dat jullie via internet besteld hebben toen de bestelsystemen net weer beschikbaar waren, woordoor jullie dus vet mazzel hebben gehad en als eerste in het systeem terecht zijn gekomen...'

Ik denk inderdaad dat dat de reden is.
nope ! zoals eerder gemeld ik heb ook via my t-mobile besteld om 10:53 en sta gewoon nog fijn op status 2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Donnie Darko schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:30:
[...]

nope ! zoals eerder gemeld ik heb ook via my t-mobile besteld om 10:53 en sta gewoon nog fijn op status 2....
dat vind ik ook bizar... had je betalings achterstand? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Groeselt schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:29:
[...]

Heb je eerst nog wat van je SIM moeten overzetten? Daar staat niks op in principe toch?
Ik heb nog niks kunnen ontdekken inderdaad. Volgens mij staat er geen persoonlijke data op je SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
[...]

Sja.. das dan ook een volle 5 minuten na mij. En met 100 per minuut zijn dat er 500. Voor mij zaten er ook al (waren al orders om 10.45 zag ik hier), dus zou best wel eens kunnen dat dat al te laat was. Ik weet niet, ik roep ook maar wat...

Nu hoop ik maar dat een status 4 ook betekent dat ik hem vrijdag of zaterdag krijg :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Iemand met ordernummer 2438xx die al op 4 staat?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
[...]

Schiet mij maar lek, er is blijkbaar geen peil op te trekken. Ik kan er geen logica meer in ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist t-mobile aan de telefoon gehad. Was zo'n vrouwtje die er net werkt en netjes de instructies op haar schermpje volgt. Dus ze weet bar weinig van de gang van zaken.

Ik vroeg naar mijn ordernummer om dit op t-mobile te kunnen volgen. Ze gaf mij 2627XX. Ik proberen, maar die werkt helemaal niet?! Ze zei dat er geen ander nummer in het systeem staat.

Mensen die mij kunnen helpen, hoe ik wel aan een werkend nummer kom?

(Ze gaf aan dat ik wel in het systeem stond en mijn abo had verlengd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Royz schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:32:
[...]

dat vind ik ook bizar... had je betalings achterstand? ;)
haha nee wordt automatisch geregeld kreeg zelfs korting deze maand :P
Sja.. das dan ook een volle 5 minuten na mij. En met 100 per minuut zijn dat er 500. Voor mij zaten er ook al (waren al orders om 10.45 zag ik hier), dus zou best wel eens kunnen dat dat al te laat was. Ik weet niet, ik roep ook maar wat...

Nu hoop ik maar dat een status 4 ook betekent dat ik hem vrijdag of zaterdag krijg
ja maar er zijn mensen die 5 minuten na mij hebben besteld die wel status 4 hebben....

[ Voor 47% gewijzigd door Donnie Darko op 28-07-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
[message=,noline]carpebios schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:36[/message]:
Iemand met ordernummer 2438xx die al op 4 staat?
2438xx maar sta nog op 3 :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dan zitten we in hetzelfde 100-tal ;)

Ik vrees voor een smsje morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komen jullie aan de ordernummers. Ik heb het telefonische geregeld en heb een brief binnen, maar zie daar nergens een ordernummer op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
[message=,noline]carpebios schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:43[/message]:
Dan zitten we in hetzelfde 100-tal ;)

Ik vrees voor een smsje morgen.
Okay laten we een cijfer verdergaan, misschien zitten we in hetzelfde 10-tal :P, dit is mijn nr: 24388X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Via twitter gevraagd aan tmobile_webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
ik eindig op 5x, niet ver van elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:01
carpebios schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:48:
Via twitter gevraagd aan tmobile_webcare
Ik heb 242XXX stap 2 en die K** sms gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
[message=,noline]carpebios schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:49[/message]:
ik eindig op 5x, niet ver van elkaar :)
Okay hoelaat heb je besteld ? Effe kijken of die nummers elkaar nou wel of niet opvolgen. Ik rond 16:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Ik veel eerder, voor 12 uur dacht ik, kan het me niet zo meer herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemsiz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 07:46
andromedaan schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:52:
[...]

Okay hoelaat heb je besteld ? Effe kijken of die nummers elkaar nou wel of niet opvolgen. Ik rond 16:00.
mijn nummer is 2446xx en rond 16.30 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Daar zit je dan. Zonder ordernummer of iets behalve een brief met een kassabon... afwachtend of je er vrijdag wel of niet eentje krijgt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
en zie je hier niks? http://www.aflevertijd.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ik heb nog geen SMS, maar ook geen afleverstatus, omdat ik mijn order niet kan tracken bij T-Mobile (zakelijk ordernummer)
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Laatst online: 28-10-2022
Extreme smell schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 19:03:
Zijn er hier mensen die hun iPhone op 23 juli hebben besteld in de UK? Ik lees op iPhoneclub allemaal verhalen van mensen die hem de 22ste of eerder hebben besteld nu al Prepared for Shipment hebben. En zelfs 1 van 23 juli, dit terwijl diegene een paar uur na mij heeft besteld. En ik heb nog steeds dat verschrikkelijke Not yet Shipped :'(
Ik heb op 21 juli besteld en mijne staat nog op "not yet shipped". Heb dan wel een 32GB model.

Rare is dat ik zojuist een 16GB voor m'n zus heb besteld, en die "shipping date" staat exact 3 weken later (18 augustus) maar de delivery date staat slechts 2 dagen later (20 augustus), terwijl mijn eigen order van vorige week (order op 21 juli, shipping op 11 aug) een hele week nodig heeft voor delivery (18 aug). Hoe dan ook: het lijkt erop alsof de wachttijden in de UK store korter worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Tijdstip: 20 juli rond 11:45
Betaling: Credit Card
Ordernummer/salesnummer:2424XX
Brief ontvangen ?: Ja (contractbevestiging).
Micro-sim ontvangen ?: Ja.
Beruchte SMS ontvangen: Nee.

Ik had niet verwacht bij de 1ste lichting te zitten en zo te zien komt dat ook uit (dus niet erg teleurgesteld). Raar dat ik al wel de SIM krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TlighT schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:29:
Tijdstip: 20 juli rond 11:45
Betaling: Credit Card
Ordernummer/salesnummer:2424XX
Micro-sim ontvangen ?: Ja.

Ik had niet verwacht bij de 1ste lichting te zitten en zo te zien komt dat ook uit (dus niet erg teleurgesteld). Raar dat ik al wel de SIM krijg.
Hehe, ik heb precies dezelfde tijd en ordernr! Alleen wel de sms ontvangen en geen sim...... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:45
Tijdstip: 20 juli rond 16:00 (had om 8:50 al wel mijn nummer achter gelaten)
Via: Klantenservice (1200)
Betaling: Nog niet
Ordernummer/salesnummer:2435XX
Aflevertijd.nl: Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
Micro-sim ontvangen ?: Weet ik niet, waarschijnlijk wel.

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 10:55
Ik heb ondertussen nog steeds status 3, geen SMS wel microsim + 2x een brief van T-Mobile.
Ordernummer: 2425xx
Morgen eerst microsim even activeren.

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Is dat wel verstandig? Dan ben je gelijk je oude simkaart kwijt dacht ik. Die werkt dan niet meer en zit je zonder werkende telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
CoDe-ReD schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:28:
[...]

Ik heb op 21 juli besteld en mijne staat nog op "not yet shipped". Heb dan wel een 32GB model.

Rare is dat ik zojuist een 16GB voor m'n zus heb besteld, en die "shipping date" staat exact 3 weken later (18 augustus) maar de delivery date staat slechts 2 dagen later (20 augustus), terwijl mijn eigen order van vorige week (order op 21 juli, shipping op 11 aug) een hele week nodig heeft voor delivery (18 aug). Hoe dan ook: het lijkt erop alsof de wachttijden in de UK store korter worden...
16GB gaan nu wat sneller bij AppleUK mijn 32GB die ik op 20 juli besteld heb is ook nog not yet shipped.

Maar wie weet komen er morgen paar dozen met 32GB binnen en krijgen alle mensen die een 32GB besteld hebben die meteen binnen :9~

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gogol
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:10
Ik begrijp niet dat ik een order 2422XX heb van 20 juli via webshop (zoals bedoeld door T-Mobile), bevestigd in email met bovenstaand ordernummer om 12:04 uur, dat ik niets uitgeleverd krijg (8 -10 weken wachten).

Waarom zit T-Mobile dan tot 2000 uur 's avonds orders op te nemen die ze niet eens uit kunnen leveren. Is dit de "VIP behandeling" die we krijgen?

Ik ben nu verleid tot een abonnementsverlenging terwijl ik niets ontvang op de zogenaamde releasedatum.
Ik denk dat ik het toestel maar ga weigeren als het me aangeboden wordt (binnen 7 dagen na ontvangst van toestel kun je contractsverlenging annuleren volgens de besvestigingsbrief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjeno1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-09 09:29
Wel raar dit.. hebben meerder mensen ook gewoon een simkaartje ontvangen EN ook de sms van de lange levertijd gekregen?

Rare praktijken zijn het wel van T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Vind dat er toch wel erg veel mensen klagen over de 8-10 weken levertijd als je niet bij de eerste batch bent. Hadden jullie dan werkelijk sneller verwacht? Niks mee gekregen bij de 3G dan? Was precies het zelfde. Daar kan TM weinig aan doen imo. En iedereen kon zien aankomen dat er niet meer dan een 2000 toestelletjes beschikbaar zouden zijn bij launch. Tel daarbij op dat alle statistieken aantonen dat de 4 een factor 10 gewilder is dan toentertijd de 3G en je weet hoe laat het is als je pas 's middags een order plaatst. Heb ik het even niet over volgordes e.d. Maar die 8 weken kon een blinde zelfs nog zien aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Apple faalt gewoon elke keer weer om een goede schatting te maken, ik zeg niet dat ze het niet express doen natuurlijk.

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.