Dat lijkt mij ook niet verkeerd een verzekering.
thx.
Heb nog gebeld en dat kun je zodra je de iphone hebt ontvangen alsnog afsluiten.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat lijkt mij ook niet verkeerd een verzekering.
De Bestel Status kan op dit moment niet gebruikt worden. Probeer het later nog eens.
Anoniem: 237914
De online shop ligt er ook al de hele dag uit. Zo kunnen ze het aantal bestellingen beter aan denk ikXrenity schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:41:
De hele middag al dit op mijn bestelstatus pagina:
[...]
Zelfde scenario hier,, ik heb post gelezen van sommige mensen die hem binnenkregen, maar nog steeds "being processed" op de borderlinx site hadden staan... Hopelijk is dat nu ook het gevalAnoniem: 236428 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:13:
1 augustus bij Apple UK besteld, de 19e geshipt, de 20e aangekomen bij Bordelinx. Meteen betaald en hij staat nu als being processed. Hopelijk gaat het snel en werken ze het weekend ook door
Nope, kwartaal staat op mijn contract
[ Voor 26% gewijzigd door LogiForce op 24-08-2010 16:55 ]
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Mm, bij welke verzekeraar heb je dat gedaan dan en wat zijn de voorwaarden?LogiForce schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:42:
[...]
En het kost eenmalig 8.50 administratie kosten.
Bij de Belcompany hier hadden ze er tot 18 augustus maar 3 binnen gekregen, de 19e kregen ze er ineens 10.Anoniem: 237914 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:53:
Ik heb hem vanaf 1 augustus bij Belcompany in de winkel gereserveerd en kon hem vrijdag ophalen.
Er waren wederom slechts enkele toestellen binnengekomen en geen grote aantallen.
Wel zuur voor de mensen die er meer "recht" op hebben dan ik nog steeds op hun toestel wachten.
Schrale troost: Het is het wachten waard. Vandaag toestel ff naast een 3GS gelegd van een vriend en het scherm is echt enorm verbeterd!!!
Anoniem: 109652
In ieder geval een gerust stelling voor jou.Anoniem: 109652 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:54:
Zijn ze vanochtend geweest met me Iphone 4 (belnu zakelijk) en had me vrouw mijn legitimatie niet bij zich. Nu moet ik weer minimaal een dag wachten![]()
![]()
![]()
Truusmobiel heb ik nog steeds niet kunnen pakken om mijn annulering te controleren en me ouwe abo stop te zetten.
Kan je er wel iemand anders voor laten tekenen ? Ik las namelijk van niet, maar ik heb er geen problemen mee als ik mijn vriendin mijn paspoort en pinpas moet geven als dat betekent dat ik er niet vrij voor hoef te nemenAnoniem: 109652 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:54:
Zijn ze vanochtend geweest met me Iphone 4 (belnu zakelijk) en had me vrouw mijn legitimatie niet bij zich. Nu moet ik weer minimaal een dag wachten![]()
![]()
![]()
Truusmobiel heb ik nog steeds niet kunnen pakken om mijn annulering te controleren en me ouwe abo stop te zetten.
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Anoniem: 355444
Dank je.Tanakiam schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:54:
[...]
In ieder geval een gerust stelling voor jou.![]()
Hoop dat je het wat je oude abo betreft, allemaal goed afloopt
Opzeggingen wil soms wel eens verkeerd gaan.
Gewoon vaker bellen wil ook helpen, spreek je verschillende mensen dan heb je meer kans op succes.
Mijn ervaring dan.
blijft erg leesbaar, dit LEVERTIJDEN-topic...Tc-Chub schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:58:
Hoe zet je programma's echt uit op je iphone 4, ik kan het gewoon niet vinden.
Dude! Als ik de iphone4 had wist ik het misschien wel, dacht iets met 2x homeknop en dan wijst dat zich vanzelf....of jaja deze werkt altijd....RTFM!Tc-Chub schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:58:
Hoe zet je programma's echt uit op je iphone 4, ik kan het gewoon niet vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Tanakiam op 23-08-2010 14:29 ]
Anoniem: 326695
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
En dan kan T-Mobile zogenaamd niet leveren(in afwachting van levering van Apple), maar de kleintjes volop...wat een aanfluiting.ma9ma schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:02:
Nou, bij mij ging het eigenlijk zo soepel:
- 18 augustus 20:00 uur online besteld bij Belcompany (inclusief nieuw abo)
- 19 augustus 16:00 uur afspraak gemaakt met koerier
- 20 augustus 14:30 uur de iPhone 4 (16GB) in mijn handen.
Sorry voor al diegenen die (te) lang wachten, maar blijkbaar heeft (had?) Belcompany Online een stapel op voorraad...
Belcompany wil ik nu niet echt een kleintje noemen. Zij hebben in totaal meer dan 220 winkels in NL (inclusief telefoonkopen.nl)Tanakiam schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:10:
[...]
En dan kan T-Mobile zogenaamd niet leveren(in afwachting van levering van Apple), maar de kleintjes volop...wat een aanfluiting.
...less is more
Heb net een chat met t-mobile gedaan.funk-e schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:21:
[...]
Belcompany wil ik nu niet echt een kleintje noemen. Zij hebben in totaal meer dan 220 winkels in NL (inclusief telefoonkopen.nl)
Waar kan je deze chat vinden?Tanakiam schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:57:
[...]
Heb net een chat met t-mobile gedaan.
Heb je dus geen zak aan.
Nieuwe klanten moeten wachten en bestaande krijgen een voorkeurs behandeling a.h.w.
Fly or Die
Wat? Ik bedoel van je Borderlinx adres naar je NL adres... Dus niet vanaf de datum dat je besteld hebt..Tc-Chub schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:51:
Ongeveer 3 tot 4 weken, ligt eraan of dat je net tijdens het verschepen van je telefoon vanuit Engeland naar Nederland buiten het weekend zit en dat borderlinx een beetje opschiet.
Je moet gewoon je order annuleren en een reservering maken bij een telefoonkopen.nlTanakiam schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:57:
[...]
Heb net een chat met t-mobile gedaan.
Heb je dus geen zak aan.
Nieuwe klanten moeten wachten en bestaande krijgen een voorkeurs behandeling a.h.w.
...less is more
Ah ok, te snel gelezen. Ik kreeg hem dinsdag bij borderlinx binnen, 's avonds betaald. Woensdag om 3 uur 's middags verstuurd door borderlinx, donderdag om 10 uur s' ochtens binnen. Vrij vlot dusExecutor16 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:13:
[...]
Wat? Ik bedoel van je Borderlinx adres naar je NL adres... Dus niet vanaf de datum dat je besteld hebt..
[ Voor 10% gewijzigd door Mrk87 op 23-08-2010 17:01 ]
89,95 i.c.m. i300, gewoon de standaard formule dus.Tc-Chub schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:18:
Hahah, vertel er dan ook even bij hoeveel je er voor betaald hebt en met welke provider want als dat met T-mobile is dan zou ik het alsnog niet willen.
waarom zou je dat niet willen?Tc-Chub schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:18:
Hahah, vertel er dan ook even bij hoeveel je er voor betaald hebt en met welke provider want als dat met T-mobile is dan zou ik het alsnog niet willen.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Anoniem: 126989
heb gebeld kan wel even duren... ivm aantal preorders...stime schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:27:
Ik heb zojuist bij Smartphoneshop.nl de iPhone 4 16GB besteld. Op de website staat dat de verwachte leverdatum 25-8 is, hoop dat ik daar bij zit.
How are you doing?
Omdat het bereik hier heel slecht is en ik de service van T-mobile gewoon helemaal niets vind. Wacht dus liever 3 weken op mijn iphone icm met Vodafone dan dat ik hem gelijk heb met T-mobile.
Ik prefereer toch 100% zekerheid dat ik er een krijg dan dat ik het risico loop 170 euro in het putje te gooien richting een of andere gure webshop. De reacties die over belnu.nl geschreven worden zijn niet allemaal erg lovend...
[ Voor 4% gewijzigd door laurenssie op 24-08-2010 00:23 ]
Maar heeft belnu wel voorraad... als ik dit lees http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-belnu/Anoniem: 126989 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:58:
Suf hoor. Bestel je bij T-mobile dan moet je wachten, en afwachten hoelang, belnu.nl heeft gewoon voorraad....
ergens gaat er dan serieus iets mis in een organisatie.
Anoniem: 14144
Gisteren in de middag heb ik gebeld om te verifieren of de voorraadstatus op de site klopte.dcl! schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:23:
[...]
Maar heeft belnu wel voorraad... als ik dit lees http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-belnu/
...less is more
De mijne ligt op het postkantoor om opgehaald te worden, vanaf 13:00 uurlaurenssie schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:21:
[...]
Ik prefereer toch 100% zekerheid dat ik er een krijg dan dat ik het risico loop 170 euro in het putje te gooien richting een of andere gure webshop. De reacties die over belnu.nl geschreven worden zijn niet allemaal erg lovend...
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Kheb vrijdag een contractsverlengings-brief ontvangen.YMGV4LIFE schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:50:
[...]
en heb je al iets van een bevestiging of iets dergelijks gehad?
Wacht maar tot je 'm ophaalt, blijkt er een steen in te zitten.Anoniem: 109652 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:48:
[...]
De mijne ligt op het postkantoor om opgehaald te worden, vanaf 13:00 uur. Vrijdag besteld bij belnu.nl en nu al bijna in handen (was gister niet thuis). Dus over dat ongure, dat valt best mee. Ik heb alleen goede ervaringen met deze webshop. Ik zou zeggen ga maar lekker naar T-mobile en wacht en wacht en wacht maar. Deed ik ook totdat ik belnu zag.
ik heb tot op heden nog niets ontvangen. een collega die gisteren zich telefonisch heeft aangemeld als nieuwe klant kreeg meteen bevestiging per email met odernummer e.d.Thasquealer schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:15:
[...]
Kheb vrijdag een contractsverlengings-brief ontvangen.
Ofwel bevestiging dat mn bestelling doorgaat.
Maar nog geen status van mn bestelling helaas, dus het wachten gaat verder.
Daar bovenop heb ik ook nog keelontsteking opgelopen
If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!
Dank uYMGV4LIFE schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:30:
[...]
ik heb tot op heden nog niets ontvangen. een collega die gisteren zich telefonisch heeft aangemeld als nieuwe klant kreeg meteen bevestiging per email met odernummer e.d.
beterschap.
Ordernr. 28xxx status 2 vandaaag per post een factuur gekregen met overzicht van mijn 32GB zwrt + 3ff Simpack.(Microsim nog niet geleverd)Jumpman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:23:
Heeft iemand die bij T-Mobile Klanten Service heeft besteld met een 28XXXX of 29XXXX nummer zijn iPhone 4 bestelling al op status 3 staan of zelfs ontvangen? Ik weet dat het niet helemaal op volgorde gaat, maar toch benieuwd wat het hoogste ordernummer is wat ze nu uitleveren.
[ Voor 3% gewijzigd door Tanakiam op 24-08-2010 13:38 ]
Anoniem: 291068
Ik zit in de 29XXXX reeks, maar ik sta nog steeds op status 2Jumpman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:23:
Heeft iemand die bij T-Mobile Klanten Service heeft besteld met een 28XXXX of 29XXXX nummer zijn iPhone 4 bestelling al op status 3 staan of zelfs ontvangen? Ik weet dat het niet helemaal op volgorde gaat, maar toch benieuwd wat het hoogste ordernummer is wat ze nu uitleveren.
285, nog steeds op status 2, besteld op 6 augustus. Simkaart en brief een week na bestelling ontvangen. Het gaat bij mij om een verlenging en er werd gezegd dat het tussen de 8 en 10 weken kan duren. Nu staat op de site dat het tussen 3 en 4 weken duurt, ben benieuwd...Jumpman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:23:
[ Voor 14% gewijzigd door Appo op 24-08-2010 13:00 ]
Ik vond niet zo 1-2-3 de link naar die tweet. Heb m.b.v. Tweetdeck die tweet naar boven getoverd. Hij maakt er alleen een short url van. Sorry voor de verwarring!D-Ed schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:24:
Waarom linked iedereen tegenwoordig met die rare url's?? Leuk om te zien hoeveel mensen erop klikken dat snap ik maar wat is daar nu de meerwaarde van... Per definitie klik ik al niet eens op dat soort afgekorte url's...
Maar goed, mijn iPhone wordt vandaag bezorg op het adres van een bekende in Engeland.. Met een beetje geluk stuurt die de telefoon vandaag nog door!
294xxx hier. Op de 12e besteld, status 2...Jumpman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:23:
Aha, via Twitter. Verklaart alweer een hoopAlpha89 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:13:
[...]
Ik vond niet zo 1-2-3 de link naar die tweet. Heb m.b.v. Tweetdeck die tweet naar boven getoverd. Hij maakt er alleen een short url van. Sorry voor de verwarring!
[ Voor 5% gewijzigd door guardian-spirit op 24-08-2010 13:24 ]
Anoniem: 194622
Hey, kan je ons ook vertellen waar je deze verzekering hebt afgesloten?LogiForce schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:42:
[...]
En het kost eenmalig 8.50 administratie kosten.
Thanks voor de info!guardian-spirit schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:21:
Ik heb net een uur mijn Iphone binnen.
2696xx, order nummer op de 30 juli binnen gekregen.
Ongeveer 8 dagen geleden naar status 3 gegaan en vandaag op afgesproken datum binnen de tijdsvak binnen gekregen.
Omdat ik helemaal nieuw ben binnen de iphone gebeuren en binnen t-mobile, de volgende tips voor de newbies:
-lijst-
Het bovenstaande is alleen voor de beginners, dus niet voor de apple en t-mobile gurus
Ik ben van een treo 680 naar een iphone 4 gegaan...godsamme wat een verschil...(positief). En de doos is echt klein!!!!!!
Ordernr 301xxx, de 17e besteld, de volgende dag een leveringsafspraak gemaakt en inmiddels al een paar dagen in bezitJumpman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:23:
Ik kan geen defnitief antwoord geven op je vraag omdat ik vanaf prepaid kom (vodafone).djpdjpnl schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:35:
[...]
Thanks voor de info!Je nummerbehoud, kun je dat ook sneller laten gaan als je tekent? Dus het oude contract op laten zeggen via nummerbehoud? Anders duurt het nog een maand... een maand!!!!
Online heb ik 't geregeld, maar er staat dat 't contract ingaat als m'n nummer geporteerd wordt en elders lees ik weer dat dat gebeurd als m'n huidige contract is afgelopen. Zal wel eens bellen straks.guardian-spirit schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:49:
[...]
Ik kan geen defnitief antwoord geven op je vraag omdat ik vanaf prepaid kom (vodafone).
Anders zou ik toch even bellen met t-mobile om te vragen of het iets sneller geregeld kan worden?
Het loont wel denk ik, direct online je nummerbehoud te regelen zodra je een order nummer toegewezen krijgt via mail. Dan heb je die stap alvast gehad. Het tekenen kon ik pas doen toen ik het toestel kreeg (helaas niet eerder).
Update: werd zojuist gebeld en hij wordt donderdag a.s. tussen 12:30 en 18:00 geleverdstime schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:27:
Ik heb zojuist bij Smartphoneshop.nl de iPhone 4 16GB besteld. Op de website staat dat de verwachte leverdatum 25-8 is, hoop dat ik daar bij zit.
Zit in de doos inderdaad een hele mooie steen, namelijk een Iphone 4djpdjpnl schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:18:
[...]
Wacht maar tot je 'm ophaalt, blijkt er een steen in te zitten.
Ik heb vorige week woensdag al een afspraak gemaakt voor levering morgen, maar sta nog op status 3 (nog niet naar koerier voor levering). Spannend zo hoor.
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
Net even T-Mobile gebeld en die gaven inderdaad vier weken aan. Minimaal zelfs! KPN daarna eens gebeld of ik daar iets aan kon doen (€€€) maar dat kan niet. Dat is de laatste trap die een provider uitdeelt als een klant vertrekt.djpdjpnl schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:01:
[...]
Online heb ik 't geregeld, maar er staat dat 't contract ingaat als m'n nummer geporteerd wordt en elders lees ik weer dat dat gebeurd als m'n huidige contract is afgelopen. Zal wel eens bellen straks.
[ Voor 0% gewijzigd door Alpha89 op 24-08-2010 16:49 . Reden: typo ]
Anoniem: 194622
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 194622 op 24-08-2010 17:16 ]
Kan ik je echt adviseren. Nog nooit meegemaakt zo snel en netjes. Ik weet niet hoelang de voorraad houdt maar succes!DBreda schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:27:
Wat een positieve reacties allemaal over PDAShop, ik denk dat ik m daar ook maar ga halen!
[ Voor 4% gewijzigd door Dosed op 24-08-2010 17:53 ]
Anoniem: 327036
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 327036 op 24-08-2010 17:50 ]
Ik heb er een brief bij gekregen dat het 4,95 Euro administatiekosten kost om eraf te komen. Maar dat je dan wel de rest ook terug krijgt. Om dit te doen moet je terug naar de T-mobile shop waar je gereserveerd hebt.Dosed schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:50:
Hmm, zit der ook aan te denken om toch maar online de iphone te bestellen, begin vorige week gereserveerd bij tmobile shop in zwolle en die 50 euro aanbetaald. Kan je die terugkrijgen nog als je er toch vanaf ziet? Heb verder nog niets qua contract afgehandeld daar. (kom over van kpn)
Bij pdashop staat preorder nu? Maar ze leveren 'm al gewoon zoals ik lees, dus op voorraad.
Hoop ik voor je :-)Anoniem: 327036 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:50:
Ik blijf wel wachten ......kan toch niet meer dan 2 week duren .........hoop ik01-08 besteld
[ Voor 14% gewijzigd door Alpha89 op 24-08-2010 18:04 ]
ok thnx, maar even een contact opnemen met pdashopAlpha89 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:01:
[...]
Ik heb er een brief bij gekregen dat het 4,95 Euro administatiekosten kost om eraf te komen. Maar dat je dan wel de rest ook terug krijgt. Om dit te doen moet je terug naar de T-mobile shop waar je gereserveerd hebt.
[ Voor 20% gewijzigd door Dosed op 24-08-2010 18:38 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik zou zeggen vraag het bij de lokale mod aan...Royz schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:18:
Wanneer komt er een nieuw deel? ik ben wel al een pagina of 30 klaar met dit topic eigenlijk
Damn, spijtig. Ze deden ook eigenlijk alleen maar de 32GB promoten. Ik krijg het idee dat de 16GB een veeeeeeeel grotere vraag heeft dan de 32GB.Dosed schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:33:
[...]
ok thnx, maar even een contact opnemen met pdashop
-edit-
Zojuist gebeld met hun, 16GB hebben ze niet meer op voorraad en ze weten ook niet wanneer de volgende levering binnen komt. Alleen de 32GB hebben ze nog, maar dat word mij net wat te duur helaas
Op de site zag ik vanmiddag dat er inderdaad al weer 5 weken levertijd wordt genoemd nu...djpdjpnl schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:13
Net even T-Mobile gebeld en die gaven inderdaad vier weken aan. Minimaal zelfs!
Sorry, misschien was ik onduidelijk. Ik had het in mijn post over de nummerportering. Die duurt vier weken.dcl! schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:18:
[...]
Op de site zag ik vanmiddag dat er inderdaad al weer 5 weken levertijd wordt genoemd nu...
en ja hoor, vandaag per post de bevestiging binnen gekregenYMGV4LIFE schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:30:
[...]
Zal het dan zo zijn dat het doorzetten cq. verwerken van een bestelling intern ong. 4 dagen duurt bij T-mobile??? dan zal dat voor mij dus ong. dinsdag zijn dat ik bevestiging krijg.
If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 82% gewijzigd door Mooody op 25-08-2010 09:30 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik heb een reservatie in de winkel gedaan. Hier krijg je instructies erbij om ervan af te zien. Misschien moet je gewoon eens T-mobile bellen?BrcBas schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:54:
Hoe hebben jullie het gedaan wanneer jullie bij T-mobile online hadden besteld en dat hebben afgezegd en vervolgens ergens anders hebben besteld? Heb al wel de 189 euro betaald voor de 32gb heb order 275*** maar vindt het toch erg lang duren.
Heb hetzelfde besteld en reeds betaald annuleren hoe snel ik ook kan krijgen is natuurlijk verleidelijk.BrcBas schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:54:
Hoe hebben jullie het gedaan wanneer jullie bij T-mobile online hadden besteld en dat hebben afgezegd en vervolgens ergens anders hebben besteld? Heb al wel de 189 euro betaald voor de 32gb heb order 275*** maar vindt het toch erg lang duren.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq