[iPhone] Levertijden Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste
Acties:
  • 144.505 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Megapaul schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:47:
[...]

Volgens mij is dat per maand ;)
Dat lijkt mij ook niet verkeerd een verzekering.
thx.

Heb nog gebeld en dat kun je zodra je de iphone hebt ontvangen alsnog afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
De hele middag al dit op mijn bestelstatus pagina:
De Bestel Status kan op dit moment niet gebruikt worden. Probeer het later nog eens.
:{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237914

Ik heb hem vanaf 1 augustus bij Belcompany in de winkel gereserveerd en kon hem vrijdag ophalen.
Er waren wederom slechts enkele toestellen binnengekomen en geen grote aantallen.

Wel zuur voor de mensen die er meer "recht" op hebben dan ik nog steeds op hun toestel wachten.

Schrale troost: Het is het wachten waard. Vandaag toestel ff naast een 3GS gelegd van een vriend en het scherm is echt enorm verbeterd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-05 21:50
Xrenity schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:41:
De hele middag al dit op mijn bestelstatus pagina:

[...]

:{
De online shop ligt er ook al de hele dag uit. Zo kunnen ze het aantal bestellingen beter aan denk ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickyNick
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:03
Anoniem: 236428 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:13:
1 augustus bij Apple UK besteld, de 19e geshipt, de 20e aangekomen bij Bordelinx. Meteen betaald en hij staat nu als being processed. Hopelijk gaat het snel en werken ze het weekend ook door :)
Zelfde scenario hier,, ik heb post gelezen van sommige mensen die hem binnenkregen, maar nog steeds "being processed" op de borderlinx site hadden staan... Hopelijk is dat nu ook het geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-04 16:15

LogiForce

The Black Whole

Megapaul schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:47:
[...]

Volgens mij is dat per maand ;)
Nope, kwartaal staat op mijn contract ;)
En het kost eenmalig 8.50 administratie kosten.

Eh, je had toch gelijk per maand 6.50 + 1 maal 8.50 administratie kosten. 8)7
Op het papier wat ik in de winkel kreeg voorgeschoteld stond toch echt per kwartaal. |:(

[ Voor 26% gewijzigd door LogiForce op 24-08-2010 16:55 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
LogiForce schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:42:
[...]

Mm, bij welke verzekeraar heb je dat gedaan dan en wat zijn de voorwaarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JERONY
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-02-2024
Anoniem: 237914 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 18:53:
Ik heb hem vanaf 1 augustus bij Belcompany in de winkel gereserveerd en kon hem vrijdag ophalen.
Er waren wederom slechts enkele toestellen binnengekomen en geen grote aantallen.

Wel zuur voor de mensen die er meer "recht" op hebben dan ik nog steeds op hun toestel wachten.

Schrale troost: Het is het wachten waard. Vandaag toestel ff naast een 3GS gelegd van een vriend en het scherm is echt enorm verbeterd!!!
Bij de Belcompany hier hadden ze er tot 18 augustus maar 3 binnen gekregen, de 19e kregen ze er ineens 10.
Zelf heb ik de mijne bij een winkel van telefoonkopen.nl gekocht. Zij hebben geen reserveringslijsten en krijgen elke dag telefoons geleverd. Ze weten zelf van tevoren niet of er iPhones tussen zitten maar als je geluk heb bel je net als ze geleverd hebben gekregen
Ik belde op 17 augustus voor het eerst en 18 augustus liep ik met mijn nieuwe iPhone naar buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109652

Zijn ze vanochtend geweest met me Iphone 4 (belnu zakelijk) en had me vrouw mijn legitimatie niet bij zich. Nu moet ik weer minimaal een dag wachten :'( :'( :'(

Truusmobiel heb ik nog steeds niet kunnen pakken om mijn annulering te controleren en me ouwe abo stop te zetten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Anoniem: 109652 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:54:
Zijn ze vanochtend geweest met me Iphone 4 (belnu zakelijk) en had me vrouw mijn legitimatie niet bij zich. Nu moet ik weer minimaal een dag wachten :'( :'( :'(

Truusmobiel heb ik nog steeds niet kunnen pakken om mijn annulering te controleren en me ouwe abo stop te zetten. :(
In ieder geval een gerust stelling voor jou. :)
Hoop dat je het wat je oude abo betreft, allemaal goed afloopt
Opzeggingen wil soms wel eens verkeerd gaan.
Gewoon vaker bellen wil ook helpen, spreek je verschillende mensen dan heb je meer kans op succes.
Mijn ervaring dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 20:06
Anoniem: 109652 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:54:

Kan je er wel iemand anders voor laten tekenen ? Ik las namelijk van niet, maar ik heb er geen problemen mee als ik mijn vriendin mijn paspoort en pinpas moet geven als dat betekent dat ik er niet vrij voor hoef te nemen :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355444

Yay! Van het weekend van stap 2 naar 3 gegaan, vandaag via sms een melding gekregen om een afspraak te maken. Dus aanstaande donderdag me iphone4 16GB met ordernummer 272... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
vrijdag bevestiging van contractverlenging ontvangen per post, nu is het wachten op de simkaart en natuurlijk de koeriersdienst om een afspraak te maken.

Bij t-mobile gaven ze aan dat de huidige levertijden 3-4weken max is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tanakiam schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:54:
[...]

In ieder geval een gerust stelling voor jou. :)
Hoop dat je het wat je oude abo betreft, allemaal goed afloopt
Opzeggingen wil soms wel eens verkeerd gaan.
Gewoon vaker bellen wil ook helpen, spreek je verschillende mensen dan heb je meer kans op succes.
Mijn ervaring dan. ;)
Dank je.
Truusdebiel net gebeld en die bevestigden de anulering en dat alles weer als vanouds is. Jammer alleen dat ze het dus niet doorgeven en dat een schriftelijke bevestiing er ook niet inzit. Effe kijken of ik vanavond nog langs de TNT kan langswippen om me pakje op te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Tc-Chub schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:58:
Hoe zet je programma's echt uit op je iphone 4, ik kan het gewoon niet vinden.
blijft erg leesbaar, dit LEVERTIJDEN-topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Tc-Chub schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:58:
Hoe zet je programma's echt uit op je iphone 4, ik kan het gewoon niet vinden.
Dude! Als ik de iphone4 had wist ik het misschien wel, dacht iets met 2x homeknop en dan wijst dat zich vanzelf....of jaja deze werkt altijd....RTFM!

[ Voor 6% gewijzigd door Tanakiam op 23-08-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326695

Just my 2 cents..

Op 30 juli online besteld via Belsimpel.nl
Op 31 juli eveneens laten reserveren bij belcompany
Tot afgelopen vrijdag geen nieuws van beide partijen
Vrijdag telefoontje van BC gehad dat er eentje klaar ligt
Order geannuleerd bij BS en vandaag mn nieuwe iphone opgehaald :P :P :P _/-\o_

Sterkte met wachten voor iedereen die em nog niet heeft!

PS. Het gaat hier om een nieuw abonnement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 19:43

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Nou, bij mij ging het eigenlijk zo soepel:

- 18 augustus 20:00 uur online besteld bij Belcompany (inclusief nieuw abo)
- 19 augustus 16:00 uur afspraak gemaakt met koerier
- 20 augustus 14:30 uur de iPhone 4 (16GB) in mijn handen.

Sorry voor al diegenen die (te) lang wachten, maar blijkbaar heeft (had?) Belcompany Online een stapel op voorraad...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
ma9ma schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:02:
Nou, bij mij ging het eigenlijk zo soepel:

- 18 augustus 20:00 uur online besteld bij Belcompany (inclusief nieuw abo)
- 19 augustus 16:00 uur afspraak gemaakt met koerier
- 20 augustus 14:30 uur de iPhone 4 (16GB) in mijn handen.

Sorry voor al diegenen die (te) lang wachten, maar blijkbaar heeft (had?) Belcompany Online een stapel op voorraad...
En dan kan T-Mobile zogenaamd niet leveren(in afwachting van levering van Apple), maar de kleintjes volop...wat een aanfluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Tanakiam schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:10:
[...]

En dan kan T-Mobile zogenaamd niet leveren(in afwachting van levering van Apple), maar de kleintjes volop...wat een aanfluiting.
Belcompany wil ik nu niet echt een kleintje noemen. Zij hebben in totaal meer dan 220 winkels in NL (inclusief telefoonkopen.nl)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoe lang duurt de levering vanuit Borderlinx UK naar Nederland gemiddeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ongeveer 3 tot 4 weken, ligt eraan of dat je net tijdens het verschepen van je telefoon vanuit Engeland naar Nederland buiten het weekend zit en dat borderlinx een beetje opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
funk-e schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:21:
[...]

Belcompany wil ik nu niet echt een kleintje noemen. Zij hebben in totaal meer dan 220 winkels in NL (inclusief telefoonkopen.nl)
Heb net een chat met t-mobile gedaan.
Heb je dus geen zak aan.

Nieuwe klanten moeten wachten en bestaande krijgen een voorkeurs behandeling a.h.w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

Fjeze

AllesPerfect!

Tanakiam schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:57:
[...]

Heb je dus geen zak aan.

Nieuwe klanten moeten wachten en bestaande krijgen een voorkeurs behandeling a.h.w.
Waar kan je deze chat vinden?
gewoon op de site van T-Mobile?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tc-Chub schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:51:
Ongeveer 3 tot 4 weken, ligt eraan of dat je net tijdens het verschepen van je telefoon vanuit Engeland naar Nederland buiten het weekend zit en dat borderlinx een beetje opschiet.
Wat? Ik bedoel van je Borderlinx adres naar je NL adres... Dus niet vanaf de datum dat je besteld hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Tanakiam schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:57:
[...]

Heb je dus geen zak aan.

Je moet gewoon je order annuleren en een reservering maken bij een telefoonkopen.nl
Of voor de 32GB studentmobiel.nl, belnu.nl is ook erg snel, belcompany.nl blijkt ook binnen een week te leveren!

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-05 12:13
Jeeejjj
20 juli vooraanmelding gedaan voor 32gb.

En ik krijg hem woensdag al binnen! slechts een maand..... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Executor16 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:13:
[...]

Wat? Ik bedoel van je Borderlinx adres naar je NL adres... Dus niet vanaf de datum dat je besteld hebt..
Ah ok, te snel gelezen. Ik kreeg hem dinsdag bij borderlinx binnen, 's avonds betaald. Woensdag om 3 uur 's middags verstuurd door borderlinx, donderdag om 10 uur s' ochtens binnen. Vrij vlot dus :)

Gemiddeld is dat dus 2 a 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Laatst online: 04-05 19:28
Bij mij ging het zo: om 10 uur 's morgens (6-8)gebeld naar The Phonehouse in Kampen om een iPhone 4 16GB te reserveren (had gehoord dat er daar teveel geleverd waren) en om 12 uur opgehaald :P

[ Voor 10% gewijzigd door Mrk87 op 23-08-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Hahah, vertel er dan ook even bij hoeveel je er voor betaald hebt en met welke provider want als dat met T-mobile is dan zou ik het alsnog niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Laatst online: 04-05 19:28
Tc-Chub schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:18:
Hahah, vertel er dan ook even bij hoeveel je er voor betaald hebt en met welke provider want als dat met T-mobile is dan zou ik het alsnog niet willen.
89,95 i.c.m. i300, gewoon de standaard formule dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-04 18:38
Ik heb zojuist bij Smartphoneshop.nl de iPhone 4 16GB besteld. Op de website staat dat de verwachte leverdatum 25-8 is, hoop dat ik daar bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Joepie, net bij de T-mobile winkel hier een iPhone 4 16GB besteld. Ze zeiden 8 tot 10 weken, maar dat moest ik met een korreltje zout nemen volgens de verkoper - een week of 2 hooguit. Ik zie het wel ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154173

Ik heb via de telefoon bij t-mobile besteld. Kan ik ergens een status oid vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:30
Tc-Chub schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:18:
waarom zou je dat niet willen?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126989

Suf hoor. Bestel je bij T-mobile dan moet je wachten, en afwachten hoelang, belnu.nl heeft gewoon voorraad....
ergens gaat er dan serieus iets mis in een organisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-05 19:10
stime schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:27:
Ik heb zojuist bij Smartphoneshop.nl de iPhone 4 16GB besteld. Op de website staat dat de verwachte leverdatum 25-8 is, hoop dat ik daar bij zit.
heb gebeld kan wel even duren... ivm aantal preorders...

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Alekz87 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:22:
[...]

waarom zou je dat niet willen?
Omdat het bereik hier heel slecht is en ik de service van T-mobile gewoon helemaal niets vind. Wacht dus liever 3 weken op mijn iphone icm met Vodafone dan dat ik hem gelijk heb met T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
Ik prefereer toch 100% zekerheid dat ik er een krijg dan dat ik het risico loop 170 euro in het putje te gooien richting een of andere gure webshop. De reacties die over belnu.nl geschreven worden zijn niet allemaal erg lovend...

[ Voor 4% gewijzigd door laurenssie op 24-08-2010 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Anoniem: 126989 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:58:
Suf hoor. Bestel je bij T-mobile dan moet je wachten, en afwachten hoelang, belnu.nl heeft gewoon voorraad....
ergens gaat er dan serieus iets mis in een organisatie.
Maar heeft belnu wel voorraad... als ik dit lees http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-belnu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14144

Was ik na het eten net bezig een mailtje te dichten naar Borderlinx aangezien live chat en call back geen effect leek te hebben werd er aangebeld door een man van DHL met m'n iPhone 4!! :)
Hoe maak je m'n dag goed!

Al met al heeft het dus precies een maand geduurd vanaf bestellen bij Apple UK tot aflevering thuis. Helaas heeft het 2.5 week geduurd vanaf het moment dat ie binnen was bij Borderlinx en de status was de afgelopen 2 weken ook niet gewijzigd dus was zeer verrast toen de bel ging, maar wel blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
Vanmiddag tussen 15:30 en 18:30 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Gisteren in de middag heb ik gebeld om te verifieren of de voorraadstatus op de site klopte.
Een aardige mevrouw vertelde mij dat de voorraad die ze hadden waarschijnlijk net op ging aan de orders die die ochtend waren geplaatst. Je kunt dus altijd even bellen voordat je een bestelling doet.

Bij studentmobiel hebben ze volgens mij een grote partij 32GB op voorraad. De actuele status op die website lijkt wel te kloppen.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laurenssie schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:21:
[...]

Ik prefereer toch 100% zekerheid dat ik er een krijg dan dat ik het risico loop 170 euro in het putje te gooien richting een of andere gure webshop. De reacties die over belnu.nl geschreven worden zijn niet allemaal erg lovend...
De mijne ligt op het postkantoor om opgehaald te worden, vanaf 13:00 uur :9. Vrijdag besteld bij belnu.nl en nu al bijna in handen (was gister niet thuis). Dus over dat ongure, dat valt best mee. Ik heb alleen goede ervaringen met deze webshop. Ik zou zeggen ga maar lekker naar T-mobile en wacht en wacht en wacht maar. Deed ik ook totdat ik belnu zag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Laatst online: 11:42
Typhone meld dat de 32GB op voorraad is met 24U verzending. http://bit.ly/9P6m6t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04:58
Heeft iemand die bij T-Mobile Klanten Service heeft besteld met een 28XXXX of 29XXXX nummer zijn iPhone 4 bestelling al op status 3 staan of zelfs ontvangen? Ik weet dat het niet helemaal op volgorde gaat, maar toch benieuwd wat het hoogste ordernummer is wat ze nu uitleveren.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Waarom linked iedereen tegenwoordig met die rare url's?? Leuk om te zien hoeveel mensen erop klikken dat snap ik maar wat is daar nu de meerwaarde van... Per definitie klik ik al niet eens op dat soort afgekorte url's...

Maar goed, mijn iPhone wordt vandaag bezorg op het adres van een bekende in Engeland.. Met een beetje geluk stuurt die de telefoon vandaag nog door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05 11:50
YMGV4LIFE schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:50:
[...]

en heb je al iets van een bevestiging of iets dergelijks gehad?
Kheb vrijdag een contractsverlengings-brief ontvangen.
Ofwel bevestiging dat mn bestelling doorgaat.
Maar nog geen status van mn bestelling helaas, dus het wachten gaat verder.

Daar bovenop heb ik ook nog keelontsteking opgelopen :(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Anoniem: 109652 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:48:
[...]

De mijne ligt op het postkantoor om opgehaald te worden, vanaf 13:00 uur :9. Vrijdag besteld bij belnu.nl en nu al bijna in handen (was gister niet thuis). Dus over dat ongure, dat valt best mee. Ik heb alleen goede ervaringen met deze webshop. Ik zou zeggen ga maar lekker naar T-mobile en wacht en wacht en wacht maar. Deed ik ook totdat ik belnu zag. :+
Wacht maar tot je 'm ophaalt, blijkt er een steen in te zitten. :+

Ik heb vorige week woensdag al een afspraak gemaakt voor levering morgen, maar sta nog op status 3 (nog niet naar koerier voor levering). Spannend zo hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YMGV4LIFE
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-04 10:50
Thasquealer schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:15:
[...]

Kheb vrijdag een contractsverlengings-brief ontvangen.
Ofwel bevestiging dat mn bestelling doorgaat.
Maar nog geen status van mn bestelling helaas, dus het wachten gaat verder.

Daar bovenop heb ik ook nog keelontsteking opgelopen :(
ik heb tot op heden nog niets ontvangen. een collega die gisteren zich telefonisch heeft aangemeld als nieuwe klant kreeg meteen bevestiging per email met odernummer e.d.

beterschap.

If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05 11:50
YMGV4LIFE schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:30:
[...]

ik heb tot op heden nog niets ontvangen. een collega die gisteren zich telefonisch heeft aangemeld als nieuwe klant kreeg meteen bevestiging per email met odernummer e.d.

beterschap.
Dank u ;)

Maare vreemd, ik zou dan tog maar eens gaan bellen. Als je echt niks ontvangen hebt dan klopt er iets niet.
Ik ga denk eens bellen over mn orderstatus, en ja ik ben een beetje ongeduldig. Kan gewoon niet wachten.
Die 3g wordt egt langzaam :(

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Jumpman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:23:
Heeft iemand die bij T-Mobile Klanten Service heeft besteld met een 28XXXX of 29XXXX nummer zijn iPhone 4 bestelling al op status 3 staan of zelfs ontvangen? Ik weet dat het niet helemaal op volgorde gaat, maar toch benieuwd wat het hoogste ordernummer is wat ze nu uitleveren.
Ordernr. 28xxx status 2 vandaaag per post een factuur gekregen met overzicht van mijn 32GB zwrt + 3ff Simpack.(Microsim nog niet geleverd)
Factuur datum van vorige week donderdag de 19e?!!!
Is tevens garantiebewijs.
Voor de rest jammer nog geen witte rook.

[ Voor 3% gewijzigd door Tanakiam op 24-08-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291068

Ik zit in de 29XXXX reeks, maar ik sta nog steeds op status 2

Ik heb hem de 11 deze maand via internet besteld, als bestaande klant van t-molbile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-04 16:38
285, nog steeds op status 2, besteld op 6 augustus. Simkaart en brief een week na bestelling ontvangen. Het gaat bij mij om een verlenging en er werd gezegd dat het tussen de 8 en 10 weken kan duren. Nu staat op de site dat het tussen 3 en 4 weken duurt, ben benieuwd...

[ Voor 14% gewijzigd door Appo op 24-08-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 00:18
16/08 besteld, ordernr. 300XXX, status 2, verlenging, contract en factuur ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
D-Ed schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:24:
Waarom linked iedereen tegenwoordig met die rare url's?? Leuk om te zien hoeveel mensen erop klikken dat snap ik maar wat is daar nu de meerwaarde van... Per definitie klik ik al niet eens op dat soort afgekorte url's...

Maar goed, mijn iPhone wordt vandaag bezorg op het adres van een bekende in Engeland.. Met een beetje geluk stuurt die de telefoon vandaag nog door!
Ik vond niet zo 1-2-3 de link naar die tweet. Heb m.b.v. Tweetdeck die tweet naar boven getoverd. Hij maakt er alleen een short url van. Sorry voor de verwarring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
294xxx hier. Op de 12e besteld, status 2...

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Alpha89 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:13:
[...]

Ik vond niet zo 1-2-3 de link naar die tweet. Heb m.b.v. Tweetdeck die tweet naar boven getoverd. Hij maakt er alleen een short url van. Sorry voor de verwarring!
Aha, via Twitter. Verklaart alweer een hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik heb net een uur mijn Iphone binnen.

2696xx, order nummer op de 30 juli binnen gekregen.
Ongeveer 8 dagen geleden naar status 3 gegaan en vandaag op afgesproken datum binnen de tijdsvak binnen gekregen.

Omdat ik helemaal nieuw ben binnen de iphone gebeuren en binnen t-mobile, de volgende tips voor de newbies:
  • Maak alvast een apple id aan: http://store.apple.com/nl/help/your_account
    Hiermee activeer je via itunes je iphone (je hoeft geen apple email te gebruiken => dus ....@apple.com)
  • Je sim-slot zit aan de rechterkant van je iphone (als je je scherm naar je toe houdt), je ziet een kleine gaatje, hierin moet je het pinnetje induwen die je in je hoesje van je handleidingen vindt, daarin je zie een afbeeldingkje die het nog eens aangeeft. het pinnetje zover induwen totdat de bracket een stukje eruit schuift. => http://webtrickz.com/how-to-insert-sim-card-in-iphone-4/
  • nummerbehoud, als het goed is heb je online je nummerbehoud geregeld maar je moet bij levering van je iphone nog een formulier ondertekenen om je nummerbehoud te regelen daarna gaat je nummerbehoud pas in (voor mij, het is vandaag dinsdag, binnen 48 uur moeten ondertekende de papieren binnen zijn en verwerkt zijn, donderdag dus even terugbellen of alles is geregeld. [b]nummerbehoud gaat dus niet direct in[b]
  • Ik heb op laatste moment besloten om geen verzekering te nemen, ik heb even gebeld naar t-mobile het enige wat ik hoefde te doen is naar pro-assist te mailen en aan geven dat ik geen toch geen verzekering wilde en bij aankomst van de toestel het verzekeringspapiertje niet ondertekenen.(dat was volgens de bezorger ook helemaal in orde)
    edit:
  • Na installatie van itunes, sluit je je iphone aan en moet je de stappen doorlopen, bij mij werde iphone de eerste 4x niet direct correct herkend....de 5e keer wel...dus niet direct beginnen te #$%^&*!!!
Het bovenstaande is alleen voor de beginners, dus niet voor de apple en t-mobile gurus ;)

Ik ben van een treo 680 naar een iphone 4 gegaan...godsamme wat een verschil...(positief). En de doos is echt klein!!!!!!

[ Voor 5% gewijzigd door guardian-spirit op 24-08-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194622

LogiForce schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:42:
[...]

Hey, kan je ons ook vertellen waar je deze verzekering hebt afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvandervelde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-05 15:53
275xxx hier en nog steeds status 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
guardian-spirit schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:21:
Ik heb net een uur mijn Iphone binnen.

2696xx, order nummer op de 30 juli binnen gekregen.
Ongeveer 8 dagen geleden naar status 3 gegaan en vandaag op afgesproken datum binnen de tijdsvak binnen gekregen.

Omdat ik helemaal nieuw ben binnen de iphone gebeuren en binnen t-mobile, de volgende tips voor de newbies:
-lijst-
Het bovenstaande is alleen voor de beginners, dus niet voor de apple en t-mobile gurus ;)

Ik ben van een treo 680 naar een iphone 4 gegaan...godsamme wat een verschil...(positief). En de doos is echt klein!!!!!!
Thanks voor de info! :) Je nummerbehoud, kun je dat ook sneller laten gaan als je tekent? Dus het oude contract op laten zeggen via nummerbehoud? Anders duurt het nog een maand... een maand!!!! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-04 13:59
Ordernr 301xxx, de 17e besteld, de volgende dag een leveringsafspraak gemaakt en inmiddels al een paar dagen in bezit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ik vind het erg jammer dat ik niet zelf mijn nieuwe 06 nummer kan kiezen :(
(of ten minste een voorkeur voor een eigen gekozen nummer kan aangeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
djpdjpnl schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:35:
[...]

Thanks voor de info! :) Je nummerbehoud, kun je dat ook sneller laten gaan als je tekent? Dus het oude contract op laten zeggen via nummerbehoud? Anders duurt het nog een maand... een maand!!!! :o
Ik kan geen defnitief antwoord geven op je vraag omdat ik vanaf prepaid kom (vodafone).
Anders zou ik toch even bellen met t-mobile om te vragen of het iets sneller geregeld kan worden?

Het loont wel denk ik, direct online je nummerbehoud te regelen zodra je een order nummer toegewezen krijgt via mail. Dan heb je die stap alvast gehad. Het tekenen kon ik pas doen toen ik het toestel kreeg (helaas niet eerder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
guardian-spirit schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:49:
[...]

Ik kan geen defnitief antwoord geven op je vraag omdat ik vanaf prepaid kom (vodafone).
Anders zou ik toch even bellen met t-mobile om te vragen of het iets sneller geregeld kan worden?

Het loont wel denk ik, direct online je nummerbehoud te regelen zodra je een order nummer toegewezen krijgt via mail. Dan heb je die stap alvast gehad. Het tekenen kon ik pas doen toen ik het toestel kreeg (helaas niet eerder).
Online heb ik 't geregeld, maar er staat dat 't contract ingaat als m'n nummer geporteerd wordt en elders lees ik weer dat dat gebeurd als m'n huidige contract is afgelopen. Zal wel eens bellen straks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
stime schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:27:
Update: werd zojuist gebeld en hij wordt donderdag a.s. tussen 12:30 en 18:00 geleverd :D
Mooi snel, ben ik erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humi1979
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04 12:33
Vrijdag 20-8 om 19:00 uur de iphone 4 32 GB besteld bij belcompany.nl
icm een 1-jarig iphone 300 verlenging.

Ben vandaag gebeld wordt morgen geleverd!

Ben benieuwd, mijn eerste iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djpdjpnl schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:18:
[...]

Wacht maar tot je 'm ophaalt, blijkt er een steen in te zitten. :+

Ik heb vorige week woensdag al een afspraak gemaakt voor levering morgen, maar sta nog op status 3 (nog niet naar koerier voor levering). Spannend zo hoor. :P
Zit in de doos inderdaad een hele mooie steen, namelijk een Iphone 4 :+ Verder zat er geen micro-sim in. Gelukkig heb ik die van de vorige bestelling nog en die geactiveerd :+

MAW ben voorzien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Vandaag de hele dag pdashop zitten f5en en jawelhoor opeens "leverbaar". Direct alles ingevuld, betaald en verstuurd. Gelijk binnen 2 uur terug gebeld en morgen tussen 09:00 en 13:00 komt AMP hem brengen! Nu alleen nog even bij T-mobile de reservering annuleren.

Ik heb de 32GB gepakt :D . Status: Je bestelling staat klaar en wacht op inpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Hij staat nu nog steeds op voorraad, je kunt daar gewoon bestellen icm een t-mobile abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 11:24

reminder

oi....

Ik had mijn iPhone op 2 augustus besteld bij T-Mobile maar ben het wachten ook zat geworden.

Zojuist m'n iPhone maar besteld bij de PDAshop en nu net een afspraak gemaakt voor morgen ochtend. Zo kan het dus ook. Toch een beetje jammer van T-Mobile dat ze zelf de traagste zijn.

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
djpdjpnl schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:01:
[...]

Online heb ik 't geregeld, maar er staat dat 't contract ingaat als m'n nummer geporteerd wordt en elders lees ik weer dat dat gebeurd als m'n huidige contract is afgelopen. Zal wel eens bellen straks. :)
Net even T-Mobile gebeld en die gaven inderdaad vier weken aan. Minimaal zelfs! KPN daarna eens gebeld of ik daar iets aan kon doen (€€€) maar dat kan niet. Dat is de laatste trap die een provider uitdeelt als een klant vertrekt. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 21:59
Ordernr. 274xxx en nog steeds status 2... Besteld op 2 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
PDAShop is echt snel. Nieuwe telefoonnummer al bekend en goedgekeurd door T-mobile!

In 1 dag meer resultaat dan wat ik met de reservatie met T-mobile gehaald heb :P .

Maarjah het abbo is toch bij T-mobile dus zo erg zullen ze het toch wel niet vinden!

[ Voor 0% gewijzigd door Alpha89 op 24-08-2010 16:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194622

Heb net ook mijn verlenging bij T-mobile eruit laten halen en bij PDA-shop gelijk besteld.
Nu nog even het belletje afwachten en rond maken... Wat een snelheid weer bij T-mobile... hahahaha

Edit:
Net telefonisch contact gehad en morgen in bezit... Kijk dit noemen we nu snelheid in NL...

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 194622 op 24-08-2010 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBreda
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-05 11:15
Wat een positieve reacties allemaal over PDAShop, ik denk dat ik m daar ook maar ga halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
DBreda schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:27:
Wat een positieve reacties allemaal over PDAShop, ik denk dat ik m daar ook maar ga halen!
Kan ik je echt adviseren. Nog nooit meegemaakt zo snel en netjes. Ik weet niet hoelang de voorraad houdt maar succes!

Ze komen tussen 8:30 en 13:00 en laat morgen nu net mijn laatste vakantiedag zijn! Goede timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Hmm, zit der ook aan te denken om toch maar online de iphone te bestellen, begin vorige week gereserveerd bij tmobile shop in zwolle en die 50 euro aanbetaald. Kan je die terugkrijgen nog als je er toch vanaf ziet? Heb verder nog niets qua contract afgehandeld daar. (kom over van kpn)

Bij pdashop staat preorder nu? Maar ze leveren 'm al gewoon zoals ik lees, dus op voorraad.

[ Voor 4% gewijzigd door Dosed op 24-08-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327036

Ik blijf wel wachten ......kan toch niet meer dan 2 week duren .........hoop ik ;) 01-08 besteld

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 327036 op 24-08-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Dosed schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:50:
Hmm, zit der ook aan te denken om toch maar online de iphone te bestellen, begin vorige week gereserveerd bij tmobile shop in zwolle en die 50 euro aanbetaald. Kan je die terugkrijgen nog als je er toch vanaf ziet? Heb verder nog niets qua contract afgehandeld daar. (kom over van kpn)

Bij pdashop staat preorder nu? Maar ze leveren 'm al gewoon zoals ik lees, dus op voorraad.
Ik heb er een brief bij gekregen dat het 4,95 Euro administatiekosten kost om eraf te komen. Maar dat je dan wel de rest ook terug krijgt. Om dit te doen moet je terug naar de T-mobile shop waar je gereserveerd hebt.
Anoniem: 327036 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:50:
Ik blijf wel wachten ......kan toch niet meer dan 2 week duren .........hoop ik ;) 01-08 besteld
Hoop ik voor je :-)

[ Voor 14% gewijzigd door Alpha89 op 24-08-2010 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
31 juli rond 1800 besteld, 32gb zwart, order nr 272***.

Vandaag naar status 3 en bezorgafspraak :)
Maar kan hem pas volgende week aannemen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Alpha89 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:01:
[...]

Ik heb er een brief bij gekregen dat het 4,95 Euro administatiekosten kost om eraf te komen. Maar dat je dan wel de rest ook terug krijgt. Om dit te doen moet je terug naar de T-mobile shop waar je gereserveerd hebt.
ok thnx, maar even een contact opnemen met pdashop

-edit-

Zojuist gebeld met hun, 16GB hebben ze niet meer op voorraad en ze weten ook niet wanneer de volgende levering binnen komt. Alleen de 32GB hebben ze nog, maar dat word mij net wat te duur helaas

[ Voor 20% gewijzigd door Dosed op 24-08-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 04-05 13:27

Royz

Kleurenblind!!

Wanneer komt er een nieuw deel? ik ben wel al een pagina of 30 klaar met dit topic eigenlijk

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Royz schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:18:
Wanneer komt er een nieuw deel? ik ben wel al een pagina of 30 klaar met dit topic eigenlijk
Ik zou zeggen vraag het bij de lokale mod aan...
Dosed schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:33:
[...]

ok thnx, maar even een contact opnemen met pdashop

-edit-

Zojuist gebeld met hun, 16GB hebben ze niet meer op voorraad en ze weten ook niet wanneer de volgende levering binnen komt. Alleen de 32GB hebben ze nog, maar dat word mij net wat te duur helaas
Damn, spijtig. Ze deden ook eigenlijk alleen maar de 32GB promoten. Ik krijg het idee dat de 16GB een veeeeeeeel grotere vraag heeft dan de 32GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Is ook niet zo heel gek aangezien je voor de 16gb al heel veel geld betaald en voor de meeste mensen dit al meer dan ruim genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Gezien m'n abo dus pas over 4 weken in gaat, kan ik dan überhaupt iets met dat ding (ivm activatie via sim) of kan ik 'm na ontvangst alleen in de kast leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Als je alleen al een microsim hebt, zonder dat hij uberhaupt is geactiveerd (de microsim), dan werkt het volgens mij al. Ik kan het bevestigen aangezien ik van KPN een microsim had en daarmee de iphone heb geactiveerd zonder dat ik uberhaupt Netwerk had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
djpdjpnl schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:13

Net even T-Mobile gebeld en die gaven inderdaad vier weken aan. Minimaal zelfs!
Op de site zag ik vanmiddag dat er inderdaad al weer 5 weken levertijd wordt genoemd nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-04 16:53
Dank aan allen die telefoonkopen.nl tipten!

Vrijdag 12:00 een reservering gedaan bij de winkel in Apeldoorn. Vandaag 12:00 iPhone 4 32GB opgehaald!
Volgens de verkoper kregen ze wekelijks zo'n 8 a 9 toestellen binnen.

Ik heb net trouwens ook van de smartphoneshop een mailtje gekregen dat de 32GB op voorraad was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
dcl! schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:18:
[...]

Op de site zag ik vanmiddag dat er inderdaad al weer 5 weken levertijd wordt genoemd nu...
Sorry, misschien was ik onduidelijk. Ik had het in mijn post over de nummerportering. Die duurt vier weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YMGV4LIFE
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-04 10:50
YMGV4LIFE schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:30:
[...]

Zal het dan zo zijn dat het doorzetten cq. verwerken van een bestelling intern ong. 4 dagen duurt bij T-mobile??? dan zal dat voor mij dus ong. dinsdag zijn dat ik bevestiging krijg.
en ja hoor, vandaag per post de bevestiging binnen gekregen :)

If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Wow nog eens 3 mails van PDAShop. Erg netjes allemaal. De eerste vertelde mij dat hij om 22:45 overgedragen is aan AMP. De tweede stuurt mij de factuur en de 3e verteld mij dat de verwachte aflevertijd tussen 10:20 en 13:00 ligt. We zijn benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
30 juli besteld, gisteren binnen, 3,5 week voor mij als nieuwe klant, valt mee als je kijkt dat ze toen nog 8 tot 10 weken zeiden :)
Heb alleen sinds vannacht ofzo dat ik "Geen service" te zien krijg ... Maar dat is voor een ander topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:46
Het is de hoogste tijd voor een nieuw deel, wie wil het doen?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10-2024

Mooody

elmoody

Zoals gezegd, Belnu.nl is erg snel met leveren.

[ Voor 82% gewijzigd door Mooody op 25-08-2010 09:30 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrcBas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:01
Hoe hebben jullie het gedaan wanneer jullie bij T-mobile online hadden besteld en dat hebben afgezegd en vervolgens ergens anders hebben besteld? Heb al wel de 189 euro betaald voor de 32gb heb order 275*** maar vindt het toch erg lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
BrcBas schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:54:
Hoe hebben jullie het gedaan wanneer jullie bij T-mobile online hadden besteld en dat hebben afgezegd en vervolgens ergens anders hebben besteld? Heb al wel de 189 euro betaald voor de 32gb heb order 275*** maar vindt het toch erg lang duren.
Ik heb een reservatie in de winkel gedaan. Hier krijg je instructies erbij om ervan af te zien. Misschien moet je gewoon eens T-mobile bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
BrcBas schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:54:
Heb hetzelfde besteld en reeds betaald annuleren hoe snel ik ook kan krijgen is natuurlijk verleidelijk.
Maar ik wil het voorkomen dat ik straks om 189,00 weer er achteraan moet bellen of na weken dat bedrag terug te krijgen.

Ik wacht nu een kleine 3 weken, tjaa het is lang maar eenmaal in huis dan is het ook weer relaxed.
Dan maar wachten wetende dat ik het nooit meer op deze manier ga doen.
Dit is klant onvriendelijk en zeker geen manier van zaken doen.
Zij wisten precies wie mochten verlengen (TAS invoersysteem zoniet eigen databank) daarop hadden ze ruim kunnen bestellen.
T-mobile kiest voor pre-ordenen, gegarandeerd een verkocht toestel en klant weer voor 1 á 2 jr. vastgelegd.

Tjaaaaa ik wacht dus ook en de langst wachtende gaat voor.
Hopelijk doen ze dat bij T-Maffia ook...hahahahha (betwijfel ik als ik dit topic lees).

BrcBas een gerustelling voor jou is dat ik ordernr. 285xxxx heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:46

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 25 26 Laatste

Dit topic is gesloten.