[quote]TheSolutioner schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:17:
[...]
En nog 1 hier
Vol verwachting klopt ons hart als we straks naar huis fietsen
[...]
En nog 1 hier
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Aaah ik moet stoppen met dit topic te lezen. Ik trek het niet meerenzoronald schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:03:
[...]
Tuurlijk heb ik gelijk, behalve dat die van mij nog niet verstuurd is. Maar goed, heb em dan ook een paar daagjes later besteld, dus die van mij zal wel verder in het magazijn staan
[ Voor 0% gewijzigd door OnTheJazz op 28-07-2010 14:30 . Reden: nostradamus af... datum correctie ]
Be the change you want to see in the world
Verwijderd
Ff in de rijm sfeer blijven hétymon41 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:23:
Vol verwachting klopt ons hart, als ik straks naar huis fietsen mag
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 14:29 ]
/nick Nostradamus ??OnTheJazz schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:25:
[...]
Aaah ik moet stoppen met dit topic te lezen. Ik trek het niet meer.
History:
Order Date: Jul 18, 2010 around 03:00 PM GMT
Estimated Shipping: 09 Aug, 2010
Estimated Delivery: 16 Aug, 2010
"Cancel items" link grayed out: opgemerkt 28 Jul, 2010 15.30 uur
Status 28 Jul 2010 14:22 uur:
Status UK store: "Not yet shipped"
Status na inloggen via de US store (dezelfde order): "Prepared for Shipment"
Status na inloggen via de NL store (dezelfde order): "Nog niet verzonden"
Dat betekent, stam + t .
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 14:32 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
[ Voor 70% gewijzigd door Nowa op 28-07-2010 14:35 ]
43% of all statistics are worthless.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Nee, niet terug gelezen maar hij had wel al mijn gegevens dus ik neem aan dat hij de goede account voor zich had..OVERLORD_1982 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:18:
[...]
Very strange... heeft hij/zij het nummer teruggelezen zodat je weet dat er geen type/luisterfout is ingeslopen?
Zo niet gewoon nog een keer bellen.
Tijdstip: 20 juli 17.00 |
Via: Telefonisch |
Soort: Particulier (Verlenging) |
Type: 32Gb Zwart |
Betaling: Rembours |
Ordernummer/salesnummer: 244xxx |
Status bestelling: 2 - Order Verwerkt |
Aflevertijd.nl: Order niet gevonden |
Micro-sim ontvangen?: Ja, maar niet te activeren... |
ja eigenlijk was dat wel een mooie actie geweest van t-mobile ik was 172To_Tall schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:34:
Ik vind het wel jammer dat T-Mobile de 500 eerste klanten die ook in rotterdam hebben gestaan op 10 juni 2008 niet een beetje voorgetrokken hebben. Zijn toch de eerste 500 officeele iPhone Klanten.... Ben 106 ;-)
Verwijderd
Blijft een raar verhaal. Dit bewijst namelijk dat er ook geen lijn zit in www.aflevertijd.nl / orderstatus en de ontvangst van een microsim...DaSchop schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:36:
[...]
Nee, niet terug gelezen maar hij had wel al mijn gegevens dus ik neem aan dat hij de goede account voor zich had..
Trouwens inmiddels een nummer via twitter gekregen, stap 2, nog niet op bestelstatus..
Tijdstip: 20 juli 17.00 Via: Telefonisch Soort: Particulier (Verlenging) Type: 32Gb Zwart Betaling: Rembours Ordernummer/salesnummer: 244xxx Status bestelling: 2 - Order Verwerkt Aflevertijd.nl: Order niet gevonden Micro-sim ontvangen?: Ja, maar niet te activeren...
16GB zeker?OnTheJazz schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:25:
[...]
Aaah ik moet stoppen met dit topic te lezen. Ik trek het niet meer.
History:
Order Date: Jul 18, 2010 around 03:00 PM GMT
Estimated Shipping: 09 Aug, 2010
Estimated Delivery: 16 Aug, 2010
"Cancel items" link grayed out: opgemerkt 28 27 Jul, 2010 15.30 uur
Status 28 Jul 2010 14:22 uur:
Status UK store: "Not yet shipped"
Status na inloggen via de US store (dezelfde order): "Prepared for Shipment"
Status na inloggen via de NL store (dezelfde order): "Nog niet verzonden"
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
[ Voor 5% gewijzigd door robertolli op 28-07-2010 14:45 ]
Tijdstip: 20 juli 10:30 |
Via: Telefonisch |
Soort: Particulier (Early Renewal) |
Type: 16Gb Zwart |
Ordernummer/salesnummer: 2449xx |
Status bestelling: Status 2 |
Brief ontvangen ?: Ja |
Micro-sim ontvangen ?: Nee |
Tijdstip: 20 juli 10:45 |
Via: Webformulier |
Soort: Particulier (Early Renewal) |
Betaling: Bij eerstvolgende rekening |
Ordernummer/salesnummer: 2416xx |
Micro-sim ontvangen ?: Nee (Weet ik niet, zie ik als ik thuis kom) |
You shall not pass!!!
Tijdstip: 20 juli 11:14 |
Via: Online verlenging via MyTmobile |
Soort: Particulier (verlenging) |
Ordernummer/salesnummer: 2419xx |
Micro-sim ontvangen ?: Nee (Weet ik niet, zie ik als ik thuis kom) |
Ordernummer heeft gewoon niks met de volgorde van bestellen te maken..........robertolli schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:44:
Lees net dit. Wat moet dat nou betekenen. Zij worden toch ook boos als je in de rij staat bij de kassa en ineens mag iemand middenin voorin de rij gaan staan.
via tmobile_webcare op twitter
@stephangroen Het ordernummer heeft niks te maken met de positie op de lijst. Dus dit zijn niet mijn woorden, Stephan.^HdN
Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II
Verwijderd
Ik heb een order nummer van de Phonehouse..is dat hetzelfde...?CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:34:
Nou Nou Nou,
Iedereen die een Sales/order nummer heeft, je zit bij de eerste batch.
Iedereen die er nog geen heeft, jammer dan
(ik heb er dus geen)
Verder zijn de orders van T-Mobile Zakelijk pas sinds GISTEREN in verwerking...
Alle particulieren hebben dus alle i4's uit de eerste batch , en de zakelijke klanten moeten achteraansluiten.
Tijd om de contracten op te zeggen dunkt me (denkt er nog over na)
Hoop van wel, dat zou betekenen dat heel veel mensen in dit topic de iPhone 4 vrijdag/zaterdag krijgen en dan is het hier weer wat rustigerwjzijderveld schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:52:
[...]
Ordernummer heeft gewoon niks met de volgorde van bestellen te maken..........
Hier ook nog één, zonder mij voor te stellen zelfs... Ik neem de topic al een tijdje door en me net ff geregistreerd, vorige week dus besteld om 10:20 via de tel en de dag daarna de order bevestigd gekregen tot op heden nog niets gezien of gehoord. Elke keer als ik er na vraag hebben ze geen informatie voor mij... Zwaar irritand dus.andromedaan schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:26:
Sommigen zeggen hier dat mensen die nu hun microsim hebben waarschijnlijk de iPhone 4 vrijdag kunnen verwachten. Waarop is dit gebaseerd ?
Ik ben wel benieuwd hoe veel/weinig mensen de microsim al hebben. Als het een select groepje is maakt dat de kans groter dat we bij de elite horen die 'm vrijdag kunnen verwachten. En we worden een dag van te voren gebeld om een afspraak te maken met de koerier, dus morgen hele dag m'n iPhone bij de hand houden.
Verwijderd
Why??To_Tall schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:34:
Ik vind het wel jammer dat T-Mobile de 500 eerste klanten die ook in rotterdam hebben gestaan op 10 juni 2008 niet een beetje voorgetrokken hebben. Zijn toch de eerste 500 officeele iPhone Klanten.... Ben 106 ;-)
Wat bedoel je met "hier nog een" ? We hebben namelijk niks gemeen, behalve dat we beide op de iPhone 4 wachten (no offenceTufan28 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:00:
[...]
Hier ook nog één, zonder mij voor te stellen zelfs... Ik neem de topic al een tijdje door en me net ff geregistreerd, vorige week dus besteld om 10:20 via de tel en de dag daarna de order bevestigd gekregen tot op heden nog niets gezien of gehoord. Elke keer als ik er na vraag hebben ze geen informatie voor mij... Zwaar irritand dus.
i.i.g hoop ik dus ook dat ik vanavond in de brievenbus mijn microsim kan verwachten..
Dan heb ik me vergist met een ander die momenteel op het werk zitten en aan het afwachten zijn of de microsim binnen is gekomen of niet...andromedaan schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:05:
[...]
Wat bedoel je met "hier nog een" ? We hebben namelijk niks gemeen, behalve dat we beide op de iPhone 4 wachten (no offence).. Kijk maar:
- Ik zit al langer op GoT
- Elke keer als ik info vraag aan T-Mobile geven ze me netjes antwoord en goede uitleg
- Ik heb wel iets gehoord van T-Mobile, namelijk een bevestigingsbrief
- Ik heb vandaag m'n microsim binnen
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
akkoord. Het heeft niet met volgorde van bestellen te maken. Dat blijkt ook wel uit de ordernummers van mensen die 's ochtends vroeg hebben gebeld en pas later daadwerkelijk in het ordersysteem zijn ingevoerd. Deze mensen hebben een hoger ordernummer dan mensen die 's ochtends via MyTmobile hebben kunnen bestellen, maar je bent toch wel met me eens dat het wel met de volgorde van uitlevering te maken moet hebben.wjzijderveld schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:52:
[...]
Ordernummer heeft gewoon niks met de volgorde van bestellen te maken..........
Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II
Veel mensen op internet zeiken over de T-Mobile klantenservice.. Niet alleen over T-Mobile trouwens, mensen zeuren over elk bedrijf. Eerlijk gezegd wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan en krijg ik nagenoeg altijd goede antwoorden (voor zover ze bepaalde info mogen delen).Tufan28 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:09:
[...]
elke keer als ik een t-mobile medewerker spreek, lijkt het wel alsof ze me aan het voorliegen zijn, maar i.i.g merk ik het in de loop van deze dagen wel..
Ben bang dat dit 'het' smsje is dat je vrijdag geen iPhone krijgt...Beste klant,
Via deze weg bevestigen wij nogmaals uw bestelling van de iPhone 4. De eerder gecommuniceerde levertijd blijft gelijk namelijk 8 ? 10 weken.
Indien deze wijzigt zullen wij u z.s.m informeren.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile.
Ok, dus jij stond in stap 2 en krijgt nu een sms-je... wordt spannend nuPWSoft schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:27:
Hm zojuist een sms gehad van T-mobile:
[...]
Ben bang dat dit 'het' smsje is dat je vrijdag geen iPhone krijgt...
[ Voor 4% gewijzigd door Royz op 28-07-2010 15:30 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
[ Voor 15% gewijzigd door CoDe-ReD op 28-07-2010 15:37 ]
Verwijderd
Haha. Dikke pret. Even kijken:quote: T-MobileJe Factuur online staat klaar op My T-Mobile. Log in op www.t-mobile.nl en bekijk je factuur met specificatie. Met vriendelijke groet, T-Mobile.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 15:57 ]
Ben ik de enige die dat weinig vind ?andromedaan schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:15:
Net een interessant gesprek met AMP Logistics gehad:
(...) Ik vroeg wat hun mankracht/capaciteit was.. Als ze bijvoorbeeld (hypothetisch) een miljoen iPhones zouden krijgen, hoeveel ze er dan vrijdag zouden kunnen leveren. En hij vertelde dat dat er 1.000 kunnen zijn of 1.500.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ik weet niet of je dat zo hard kan zeggen. Het ligt natuurlijk ook aan welk model je besteld hebt. Als je een 32GB hebt besteld en die zijn op, maar iemand met een hoger nummer heeft een 16GB besteld waar ze er nog wel van hebben, dan gaan ze echt niet die uitlevering achterhouden omdat jouw 32GB versie er niet meer is.robertolli schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:11:
(...) maar je bent toch wel met me eens dat het wel met de volgorde van uitlevering te maken moet hebben. (...)
En ook jij had status 2 dus?edvdvc schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:39:
Ook net een SMS van TM met de mededeling dat ik een iPhone 4 heb besteld en dat de levertijd 8 tot 10 weken bedracht en als het veranderd ik daar weer bericht over krijg.....we wachten weer af
Tesla Model Y RWD (2024)
Inderdaad maarja, ik ging sowieso van die 3 weken uit. Dus elke dag minder is al winst.CoDe-ReD schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:34:
Hmm, dus de verzendtijden op de 16GB modellen uit de UK store zijn momenteel slechts 1,5 week? Ik dacht dat die nou juist moeilijker leverbaar waren door hun populariteit... Ben benieuwd wat momenteel de levertijden zijn van de 32GB modellen. Heb vandaag precies een week geleden een 32GB besteld en zowel op de NL, US als UK sites staat m'n order op "nog niet verzonden" (had niet anders verwacht).
Edit: excuses, had reactie van mod nog niet gelezen voor het plaatsen van dit bericht.
Edit 2: danku voor het verplaatsen van het bericht.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
You shall not pass!!!
[ Voor 77% gewijzigd door Bweap op 28-07-2010 15:54 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Aaargh! op 28-07-2010 15:50 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
[ Voor 38% gewijzigd door Aaargh! op 28-07-2010 15:53 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Rickth64 op 28-07-2010 15:56 ]
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Verwijderd
Toch bestaat er geen verband tussen orderstatus/microsim en sms... Zie hierboven.DaSchop schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:36:
[...]
Nee, niet terug gelezen maar hij had wel al mijn gegevens dus ik neem aan dat hij de goede account voor zich had..
Trouwens inmiddels een nummer via twitter gekregen, stap 2, nog niet op bestelstatus..
Tijdstip: 20 juli 17.00 Via: Telefonisch Soort: Particulier (Verlenging) Type: 32Gb Zwart Betaling: Rembours Ordernummer/salesnummer: 244xxx Status bestelling: 2 - Order Verwerkt Aflevertijd.nl: Order niet gevonden Micro-sim ontvangen?: Ja
Verwijderd
haha, I knew it...Marcjeno1 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 15:58:
Sim kaartje binnen en ook net het smsje gehad met levertijd van 8-10 weken
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2010 16:02 ]
[ Voor 47% gewijzigd door Tekla op 28-07-2010 16:02 ]
Ik denk dat dan te maken heeft dat je collega dan in de 3e lading zit.Tekla schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:02:
Net de beruchte 8 - 10 weken SMS gehad, stond op stap 2.
Echter krijgt een collega net de SMS, maar dan met 12 - 14 weken. Het wordt steeds interessanter.
PSN/XBL: DarkTaufu
ach kom op zeg, 14 weken ! gekke henk ...... 3 of meer maanden levertijd op een toestel dat is echt belachelijk.Tufan28 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:03:
[...]
Ik denk dat dan te maken heeft dat je collega dan in de 3e lading zit.
Jongens zo maken jullie je helemaal gek. Ik weet het is lastig de onzekerheid maar als je zo door gaat voelt een dag als een week.Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:01:
[...]
haha, I knew it...
Wat zegt nu wanneer je vrijdag een iPhone krijgt:
- orderstatus 2 + microsim + beruchte sms? Ik denk het niet
- orderstatus 2 + microsim + geen sms? Geen idee
- orderstatus 3 + microsim + geen sms? Denk het wel
- orderstatus 3 + geen microsim + geen sms? Geen flauw idee.
WTF?!
Ik neem aan dat die mensen dan direct een iPhone 5 krijgen, aangezien de iPhone 4 tegen die tijd zwaar antiek is ?Tufan28 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:03:
[...]
Verwijderd
Maar is het dan zo moeilijk om gewoon consequent te zijn?N00bi3 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:05:
[...]
Jongens zo maken jullie je helemaal gek. Ik weet het is lastig de onzekerheid maar als je zo door gaat voelt een dag als een week.
tegen de tijd dat ze hem zouden moeten hebben wel ja, trouwens krijg net ook smsje van t-mobile..Aaargh! schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:05:
[...]
Ik neem aan dat die mensen dan direct een iPhone 5 krijgen, aangezien de iPhone 4 tegen die tijd zwaar antiek is ?
Hier had uw reclame kunnen staan.
Heheh epic tabelletje..[message=,noline]BeeTB1 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:01[/message]:
- orderstatus 2 + microsim + beruchte sms? Ik denk het niet
- orderstatus 2 + microsim + geen sms? Geen idee
- orderstatus 3 + microsim + geen sms? Denk het wel
- orderstatus 3 + geen microsim + geen sms? Geen flauw idee.
WTF?!
Verwijderd
"En weer wordt alles anders"?Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:13:
hier ook een sms...orderstatus 2.
Op iPc trouwens wel mensen met status 3 en microsim die een sms kregen.
You shall not pass!!!
Tijdstip: 20 juli 16:30 |
Via: Webformulier |
Soort: Particulier |
Ordernummer/salesnummer: 2446xx |
Micro-sim ontvangen ?: Ja |
Beruchte SMS ?: Ja |
De persoon die ik aan de lijn had deed het in elk geval voorkomen als Phonehouse het grootste deel van de administratie van alle iPhoneleveringen voor zijn rekening neemt. Ik ben zelf echter een beetje bang dat een reservering bij de Phonehouse betekent dat de Phonehouse vrijdag, wanneer de inschrijving van T-Mobile weer opent, de inschrijvingslijst aan T-M doorstuurt en dat alle PH-klanten in de tweede batch terecht komen.Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 13:26:
[...]
Betekend dit, dat ik wellicht binnen een week toch iets krijg?
PH komt bij mij over, als een nietswetende initiatiefloze organisatie...of komt dat toevallig door dat callcenter?
Peace is not simply the absence of war.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door wezzley op 28-07-2010 16:23 ]
Die lui lullen alleen maar uit hun nek en de boel volgens mij gewoon aan het voorliegen... Hele week niets gehoord geen ordernummer of de status van de bestelling... en dan zo'n lullig smsje erbij pfff..nemsiz schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:19:
Tijdstip: 20 juli 16:30 Via: Webformulier Soort: Particulier Type: 16Gb Zwart Betaling: Rembours Ordernummer/salesnummer: 2446xx Status bestelling: Status 2 Aflevertijd.nl: Order niet gevonden Brief ontvangen ?: Ja Micro-sim ontvangen ?: Ja Beruchte SMS ?: Ja
Ik heb het 8-10 weken smsje gekregen, maar de micro-sim wel ontvangen! Verschillende medewerkers benadrukte me dat ik bij de eerste lading zou zitten, er zei zelf eentje dat ik bij de eerste 150/200 mensen zou zitten... rare gang van zaken bij tmobile
[ Voor 12% gewijzigd door OVERLORD_1982 op 28-07-2010 16:25 ]
Het bleek een andere collega te zijn die een prank pulldeTufan28 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:03:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door funk-e op 28-07-2010 16:26 ]
...less is more
http://www.google.nl/sear...=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=dj_jari schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:31:
Heeft er nog iemand die t-mobile link om je orderstatus te checken?
[ Voor 21% gewijzigd door Kassad op 28-07-2010 16:36 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
aagzooo.. Tja het boeit me allemaal niet meer, ik zie de iphone vanzelf verschijnen, ik werk me alleen maar in de stres zo.Tekla schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:26:
[...]
Het bleek een andere collega te zijn die een prank pullde
Verwijderd
wanneer heb je besteld en hoe laat en hoe? ordernummer?OVERLORD_1982 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:25:
order: 2424xx, status 3, microsim, geen SMS......
Onder welke steen lag jij bij de 3G launch?Tufan28 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:34:
[...]
ik heb wel eens fouten gezien van telecom aanbieders, maar deze blunder van t-mobile doet het hem echt
T-Mobile is inderdaad bijzonder slecht bezig.. ze hebben echt een blok voor hun kop daar.Tufan28 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:34:
ik heb wel eens fouten gezien van telecom aanbieders, maar deze blunder van t-mobile doet het hem echt
You shall not pass!!!
Toen heb ik geen 8-10 weken gewacht op mijn iPhone hoor, toen had ik hem (na wat later besteld te hebben) na paar weken in huis. (8-10 weken is speculatie aan de hand van het smsje)CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:35:
Onder welke steen lag jij bij de 3G launch?
[ Voor 8% gewijzigd door TheSolutioner op 28-07-2010 16:36 ]
You shall not pass!!!
Laat me raden je hebt hem 2-4 weken na de launch besteld en had hem 4 weken later ?TheSolutioner schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:36:
[...]
Toen heb ik geen 8-10 weken gewacht op mijn iPhone hoor, toen had ik hem (na wat later besteld te hebben) na paar weken in huis.
Gezeik over T-Mobile telkens.. Alsof ze hun accountingsysteem moeten aanpassen (kost miljoenen) om een paar obsessieve iPhone-nazi's (waaronder ikzelf) het gemakkelijker te kunnen maken om iets op te maken uit de ordernummers.Tufan28 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:34:
[...]
aagzooo.. Tja het boeit me allemaal niet meer, ik zie de iphone vanzelf verschijnen, ik werk me alleen maar in de stres zo.
[ Voor 25% gewijzigd door andromedaan op 28-07-2010 16:39 ]
Ahja, gewoon positief denken! 8 weken is pak 'n beet 2 maandenCrankyGamerOG schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:37:
[...]
Laat me raden je hebt hem 2-4 weken na de launch besteld en had hem 4 weken later ?
(per saldo is dat ook 8 weken)
Weten ze ook niet. Apple beslist. Was bij iPads ook zoLt. Marx schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:34:
Net tmobile gebeld om dan toch maar de witte om te laten zetten in een zwarte. Krijg ik het verhaal dat ik dan wel helemaal achteraan op de wachtlijst komt terwijl tmobile webcare vandaag heeft getweet dat het niet uitmaakt voor je plaats op de lijst. Kunnen die gasten gewoon niet communiceren ofzo? Mag iedereen daar gewoon bij elke klant maar wat verzinnen?
Mijn status: Ordernummer: 248xxx, geen sim, wel sms van 8-10 weken, 20 juli besteld om 09:30
Ik krijg enorm het idee dat tmobile eigenlijk ook niet weet hoeveel toestellen ze krijgen. Ze hebben gewoon de eerste +/-500 man een microsim opgestuurd zodat die meteen kunnen beginnen als ze al een iphone 4 krijgen. Zo niet hebben die mensen iig al een microsim.
[ Voor 59% gewijzigd door graceful op 28-07-2010 16:41 ]
Tja, als je bij mobistar kijkt, die laten je een webform invullen (als ze slim waren geweest hadden ze naam aan mobistar-nummer gekoppeld om te checken of er geen malle Nederlanders onder een fake nummer zouden registreren), en als ze meer inschrijvingen dan iphones te verwerken krijgen, kun je gewoon niet meer inschrijven. Zo weet iedereen precies waar ie aan toe is.andromedaan schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:37:
[...]
Gezeik over T-Mobile telkens.. Alsof ze hun accountingsysteem moeten aanpassen (kost miljoenen) om een paar obsessieve iPhone-nazi's (waaronder ikzelf) het gemakkelijker te kunnen maken om iets op te maken uit de ordernummers.
Ook de klantenservice is keer op keer vriendelijk tegen mij geweest, ze waren soms inconsistent en gaven antwoorden niet makkelijk weg, maar dat is altijd zo. Al met al, gezien de drukte om de iPhone 4 heen, vind ik dat ze het goed hebben gedaan. Ik weet dat ik in de minderheid ben met deze mening.
Dat betekent, stam + t .
daar ben ik niet op de hoogte van aangezien ik niet eerder een iphone heb gehad en 2 jaar terug een nokian96 had genomen. Ik heb het trouwens over een persoonlijke ervaring met telecom aanbieders...CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:35:
[...]
Onder welke steen lag jij bij de 3G launch?
Dat dusTufan28 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:40:
[...]
het zou dus maar zo kunnen dat t-mobile deze blunder wat vaker heeft geflikt en nog steeds niet heeft kunnen leren van hun fouten..
Hoezo goed gedaan, hun communicatie is totale chaos.andromedaan schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:37:
[...]
Al met al, gezien de drukte om de iPhone 4, vind ik dat ze het goed hebben gedaan. Ik weet dat ik in de minderheid ben met deze mening.
Ja dus ? dat jij een goed ervaring met t-mobile ( klantenservice ) hebt wilt niet zeggen dat anderen daar hetzelfde over denken... Tenslotte ben ik dus niet een telefoonnerd die elke dag aan de telefoon hangt met de klantenservice over de status van mijn contractverlenging, ik wacht rustig mijn order af maar dat de klantenservice mij op zo'n lullige manier op de hoogte houd vind ik echt de druppel, dus grote frustratie kan je uit mijn woorden wel begrijpen neem ik aan ?andromedaan schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:37:
[...]
Gezeik over T-Mobile telkens.. Alsof ze hun accountingsysteem moeten aanpassen (kost miljoenen) om een paar obsessieve iPhone-nazi's (waaronder ikzelf) het gemakkelijker te kunnen maken om iets op te maken uit de ordernummers.
Ook de klantenservice is keer op keer vriendelijk tegen mij geweest, ze waren soms inconsistent en gaven antwoorden niet makkelijk weg, maar dat is altijd zo. Al met al, gezien de drukte om de iPhone 4, vind ik dat ze het goed hebben gedaan. Ik weet dat ik in de minderheid ben met deze mening.
# Update iPhone wit
Vanaf maandag ontvangt iedereen die online of via telesales een witte iPhone (4G) heeft besteld een e-mail waarin je kan aangeven dat je:
1) Een zwarte iPhone wilt i.p.v. een witte iPhone
2) Op een lijst komt waarmee je op de hoogte wordt gehouden wanneer de witte iPhone komt. Je huidige bestelling wordt dan geannuleerd.
3) De order wilt annuleren.
Als je voor optie 1 kiest (en dus de witte iPhone vervangt door een zwarte iPhone) dan behoud je dezelfde plek op de wachtlijst. Iedereen wordt op volgorde van bestellen beleverd.
Hoe weet je wat de status van je bestelling is?
Als je bestelt via t-mobile.nl of telesales dan krijg je een e-mail met als onderwerp 'bestelling ontvangen'. In deze e-mail zit een link naar de orderstatus tool van T-Mobile.
Daarbij krijg je een sms van T-Mobile met een bevestiging van je levertijd.
Mocht de levertijd wijzigen dan ontvang je een update per sms.
Zodra je toestel binnen is word je bestelling verwerkt door het magazijn en ontvang je van onze koeier (AMP Logistics) een e-mail en sms waarmee je direct online een bezorgafspraak kan maken.
En nu dus allemaal gewoon netjes braaf afwachten of je vandaag/morgen een mailtje krijgt van koerier =)Hoe werkt de wachtlijst en levertijd?
De levertijd voor de zwarte 16 en 32 gig iPhones is gebaseerd op de informatie die wij van Apple krijgen over leveringen en het aantal klanten dat wij verwachten dat gaat bestellen. Op basis van deze informatie verwachten we dat je maximaal ongeveer 8 -10 moet wachten. Het kan dus zijn de vraag en/of het aanbod wijzigt, we zullen dan een nieuwe verwachte levertijd communiceren.
Iedereen die bij T-Mobile bestelt komt op 1 lijst te staan op basis van datum/ tijdstip van bestellen. Als we toestellen beschikbaar hebben dan gaan we uitleveren op basis van de volgorde van deze lijst.
We krijgen elke week leveringen van Apple. Er zal dus een relatief kleine groep zijn die korter dan 8 - 10 weken hoeft te wacchten, dit zijn de klanten die bovenaan de lijst staan.
[ Voor 79% gewijzigd door Tufan28 op 28-07-2010 16:51 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq