[iPhone] Levertijden Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste
Acties:
  • 144.942 views

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:25

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

UltraSub schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:27:
Vind dat er toch wel erg veel mensen klagen over de 8-10 weken levertijd als je niet bij de eerste batch bent. Hadden jullie dan werkelijk sneller verwacht? Niks mee gekregen bij de 3G dan?
Ow dus ik ben dom dat ik verbetering verwachte na het 3G release debacle?
Was precies het zelfde. Daar kan TM weinig aan doen imo. En iedereen kon zien aankomen dat er niet meer dan een 2000 toestelletjes beschikbaar zouden zijn bij launch.
Verkondig dan NIET aan je vaste iPhone klanten dat ze kunnen preorderen en dat als je een van de eerste bent , dat je dan hem snel in huis hebt.
Zeg dan dat de RELEASE op 31e is, en zeg dat hij bij T-Mobile VANAF de 31e te krijgen is in BEPERKTE oplage.

Verder is het een FAAL van jewelste dat T-Mobile zijn klanten schijnbaar WILLEKEURIG bevoorraadt, en niet zoals ze zeiden dat als je als eerste erbij was dat je hem dan ook op de LAUNCH krijgt.
Tel daarbij op dat alle statistieken aantonen dat de 4 een factor 10 gewilder is dan toentertijd de 3G en je weet hoe laat het is als je pas 's middags een order plaatst. Heb ik het even niet over volgordes e.d. Maar die 8 weken kon een blinde zelfs nog zien aan komen.
statistics, damn lies and statistics, dit is een kuntmatig gecreerd probleem zodat de hype nog groter word.
Je kan me echt NIET wijs maken dat Apple niet meer dan 2000 toestellen kon leveren, ik denk eerder dat T-Mobile heeft gezegd start maar met 2000 toestellen.
Daarbij is dit iets wat ik bijna zeker weet omdat ik uit eerste hand heb dat T-Mobile dit niet had zien aankomen omdat...... tromgeroffel...... ze nooit verwacht hadden dat zoveel mensen de i4 wilde ivm de antenne problemen.

Dus kom aub niet aan met die onzin, de feiten liggen toch echt anders.

T-Mobile maakt gewoon weer de zoveelste grote blunder, en niemand die er iets aan kan doen, en dat is Apple weer schuld imho.

[ Voor 3% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-07-2010 22:38 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-11 23:29
carpebios schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:32:
Apple faalt gewoon elke keer weer om een goede schatting te maken, ik zeg niet dat ze het niet express doen natuurlijk.
Schatting om de systemen(callcenter/webformulieren etc) snel te houden ja. Het aantal iPhones zullen ze niets aan kunnen doen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

MrBlueEyes schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:37:
[...]

Schatting om de systemen(callcenter/webformulieren etc) snel te houden ja. Het aantal iPhones zullen ze niets aan kunnen doen.
Lees ff mijn post ;)
T-Mobile heeft de faal gemaakt niet Apple.
T-Mobile heeft de vraag onderschat omdat ze er vanuit gingen dat er weinig vraag zou zijn vanwege de antenne problemen.

Als je wilt kan ik dit zelfs staven met een audiofragment, maar ik weet niet hoe dat juridisch ligt.

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 10:55
carpebios schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:16:
Is dat wel verstandig? Dan ben je gelijk je oude simkaart kwijt dacht ik. Die werkt dan niet meer en zit je zonder werkende telefoon.
Sowieso staat in de brief + flyer die je erbij krijgt al dat je dat moet doen. Maar ook is mijn contract verlengt die begin juli al afliep.
Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4131/4838386778_dc74e00b7f_m.jpg.
Zoals je hier misschien kan zien, krijg je een microsim die ook nog als gewone sim te gebruiken is totdat je de microsim eruit breekt.

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:08
Oke, dan heb ik het verkeerd begrepen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Gogol
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10 08:12
carpebios schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:32:
Apple faalt gewoon elke keer weer om een goede schatting te maken, ik zeg niet dat ze het niet express doen natuurlijk.
Apple levert en T-Mobile bestelt, neem ik aan?
Ik heb binnen een half uur na het ontvangen van een vertraagde uitnodigings email om te gaan bestellen een iphone besteld en krijg niets geleverd. Raar!

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat er niet gesorteerd is op volgorde binnenkomst, maar op einde contracts datum om geen klanten te verliezen.

• Danido
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10-2021
Ik heb een zakelijk abonnement.

Geen ordernummer omdat het zakelijk is.

Klantenservice vanmiddag gebeld, die zei dat we redelijk boven aan de lijst staan, maar verder moeten wachten op sms of mail.

Nog geen sim ontvangen.

Ben toch benieuwd of hij vrijdag binnen komt rollen...

Nog meer zakelijke klanten hier?

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Jongens, dit klinkt heel raar misschien maar volgens mij leveren ze juist uit puur op achternaam. Ga dat eens na want ik denk dat daar meer structuur in zit dan in een order nummer ;)

Everything Can Help!

Verwijderd

Je kan me echt NIET wijs maken dat Apple niet meer dan 2000 toestellen kon leveren, ik denk eerder dat T-Mobile heeft gezegd start maar met 2000 toestellen.
Ik denk dat ik je het wel ga wijsmaken, ik vrees dat het nogal een logistiek probleem is om zoveel toestellen de wereld in te sturen, fabrikanten kunnen het niet aan.

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Ik zal ff een transcript uitschrijven van het gesprek met een manager bij T-Mobile :

Ik : Even een vraag over de release zelf, en dit moet u aub niet opvatten als een beschuldiging of een persoonlijke aanval.
Ik : Heeft T-Mobile geen lering getrokken uit de chaos bij de release van de 3G destijds

T-Mobile : Jawel, maar wij hadden nooit verwacht dat de iPhone 4 populairder zou zijn dan de 3G of de 3GS, vooral icm de complicaties die spelen met de iPhone4 vanwege het antenne probleem.

Ik : Ok. dus jullie hadden niet verwacht dat de i4 populairder was, dus het wat een inschattingsfout?

T-Mobile : Ja, helaas wel, de enorme vraag verbaasde ons en we waren er niet op voorbereid.
Danido schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:44:
Ik heb een zakelijk abonnement.

Geen ordernummer omdat het zakelijk is.

Klantenservice vanmiddag gebeld, die zei dat we redelijk boven aan de lijst staan, maar verder moeten wachten op sms of mail.

Nog geen sim ontvangen.

Ben toch benieuwd of hij vrijdag binnen komt rollen...

Nog meer zakelijke klanten hier?
Ja hier, maar ik moet je helaas teleur gaan stellen.
Als je nu nog geen bevestiging hebt dan is je order er ook niet doorheen, T-Mobile zakelijk heeft een achterstand van een week, en is pas gisteren begonnen met orders invoeren.
(ik heb sinds vanmiddag eindelijk de bevestiging)

[ Voor 36% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-07-2010 22:53 ]

• carpebios
Die simkaart activeren werkt ook niet,

Onjuiste inloggegevens
De ingevoerde inloggegevens geven geen toegang tot deze pagina

Sorry, je hebt geen toegang tot de informatie op deze pagina.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• MrBlueEyes
CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:39:
[...]

Lees ff mijn post ;)
T-Mobile heeft de faal gemaakt niet Apple.
T-Mobile heeft de vraag onderschat omdat ze er vanuit gingen dat er weinig vraag zou zijn vanwege de antenne problemen.

Als je wilt kan ik dit zelfs staven met een audiofragment, maar ik weet niet hoe dat juridisch ligt.
Dat dachten ze inderdaad, maar zo veel zullen ze er van Apple ook wel ni kunnen krijgen. Er is niet voor niets in de UK ook een levertijd van 3 weken.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

MrBlueEyes schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:48:
[...]

Dat dachten ze inderdaad, maar zo veel zullen ze er van Apple ook wel ni kunnen krijgen. Er is niet voor niets in de UK ook een levertijd van 3 weken.
Leverijd van 3weken ? dacht het niet hoor, heb je er bronnen voor?

• wjzijderveld
carpebios schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:47:
Die simkaart activeren werkt ook niet,

Onjuiste inloggegevens
De ingevoerde inloggegevens geven geen toegang tot deze pagina

Sorry, je hebt geen toegang tot de informatie op deze pagina.
Wat ik begreep: Alleen zakelijk klanten kunen via MyTMobile activeren (staat in de brief). 06 2400 1200 tegen 21.00 gebeld, maar die zijn er van 8:00 tot 20:00, vandaar morgen proberen ;)

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
UltraSub schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:27:
Vind dat er toch wel erg veel mensen klagen over de 8-10 weken levertijd als je niet bij de eerste batch bent.
Ik zie weinig mensen klagen over die 8-10 weken levertijd. Het is meer de slechte afhandeling van T-Mobile op 20 juli en de (schijnbare?) willekeurigheid in wie nu wel of niet in de eerste levering zit.

• carpebios
In die brief staat, U kunt deze activeren via My T-mobile(uitgezonderd zakelijke eindgebruikers) of door ....

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:46:
[...]

Ik denk dat ik je het wel ga wijsmaken, ik vrees dat het nogal een logistiek probleem is om zoveel toestellen de wereld in te sturen, fabrikanten kunnen het niet aan.
Ja dag ;)
Alle iPhones komen uit het oosten, of ze nu naar US moeten. UK of naar ons dat maakt logistiek gezien niks uit.
T-Mobile heeft er te weinig besteld, geloof maar dat Apple er meer kon leveren.
Denk je nou echt dat Apple 2 weken voor de hoofdrelease pas is begonnen met de productie van de i4?

Je moet niet vergeten dat vziw elke iPhone vooruit betaald moet worden door T-Mobile ;)
TlighT schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:54:
[...]

Ik zie weinig mensen klagen over die 8-10 weken levertijd. Het is meer de slechte afhandeling van T-Mobile op 20 juli en de (schijnbare?) willekeurigheid in wie nu wel of niet in de eerste levering zit.
Dit dus, al krijg ik hem pas over 3 maanden, daar gaat het niet om, het gaat erom dat ik een week niks wist als zakelijke klant, en dat ik zelf erachteraan moest, sterker nog, als ik dat niet gedaan had was onze order er nu nog niet doorheen, want dat is gebeurd terwijl ik aan de telefoon was met een account manager,die hem er toen handmatig doorheen heeft geduwd.
Had ik niet gebeld had ik nog geeneens een bevestiging zoals andere zakelijke klanten

[ Voor 44% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-07-2010 23:04 ]

• robertolli
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Beste mensen,

Aangezien ik best wel baal van de gang van zaken en graag enig verband wil ontdekken in de uitleveringen ben ik de hele avond bezig geweest om alle gegevens uit het leverstatustopic op iPhoneclub in dit topic in een Excel te zetten, zodat alles duidelijk is.

Ik kan voorzover geen verband vinden in de gegevens en dat vind ik des te kwalijker. Gebruik het met plezier. Voor aanpassingen kun je me altijd pm'en. Mijn doel is om het bestand elke avond up te daten.

Hij is te downloaden vanaf hier en is bijgewerkt tot 28 juli 22.10:

http://files.me.com/rjbrethouwer/htzvfp

• wjzijderveld
carpebios schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:54:
In die brief staat, U kunt deze activeren via My T-mobile(uitgezonderd zakelijke eindgebruikers) of door ....
Ben ik even scheel 8)7
Ik ga het ook eens proberen dan maar :)

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

robertolli, mooi initiatief, zo kan er nog wellicht iets duidelijker worden als er meer data is verzameld.

Een puntje van kritiek, er staat niet bij of het om particuliere/zakelijke abbo's gaan.

• carpebios
wjzijderveld schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:00:
[...]

Ben ik even scheel 8)7
Ik ga het ook eens proberen dan maar :)
Ben benieuwd of het jou wel lukt!

• MrBlueEyes
CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:51:
[...]

Leverijd van 3weken ? dacht het niet hoor, heb je er bronnen voor?
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/dc33h4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2uxrp.jpg

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Ja goed, i stand corrected, maar 3 weken is acceptable in principe, maar 10 weken ? kom op zeg dat 2 maanden! (ja iets meer i know).
En bij de release in de UK waren er echt veel op voorraad , zie het borderlinx gedoe :) , die kreeg er zoveel tegelijk dat ze ze niet eens konden verwerken :o
Borderlinx zelf kreeg er dan zo snel uitgerekend ongeveer net zoveel als de exclusieve aanbieder(T-Mobile in dit geval) in Nederland.

Maar zoals ik al zei, de levertijd is het probleem an sich niet eens,
de extreme willekeur bij uitleveren, slechte communicatie en onheldere bestel procedure doen het hem, en die veroorzaken de chaos.

[ Voor 73% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-07-2010 23:11 ]

• MrBlueEyes
CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:07:
Ja goed, i stand corrected, maar 3 weken is acceptable in principe, maar 10 weken ? kom op zeg dat 2 maanden! (ja iets meer i know).
En bij de release in de UK waren er echt veel op voorraad , zie het borderlinx gedoe :) , die kreeg er zoveel tegelijk dat ze ze niet eens konden verwerken :o
Borderlinx zelf kreeg er dan zo snel uitgerekend net zoveel als de exclusieve aanbieder in Nederland.

Maar zoals ik al zei, de levertijd is het probleem an sich niet eens,
de extreme willekeur bij uitleveren, slechte communicatie en onheldere bestel procedure doen het hem, en die veroorzaken de chaos.
Ja, dat is ook wat ik zei ;)

Maarja ik wacht nu op AppleUK en niet meer T-mobile.

• wjzijderveld
carpebios schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:02:
[...]
Ben benieuwd of het jou wel lukt!
Helaas niet, deze keer wel een pagina gevonden waar ook daadwerkelijk een link naar het activeren staat: https://my.t-mobile.nl/pe...ntact/service-wijzer.aspx maar ook daar krijg je gewoon een pagina met 'Sorry, je hebt geen toegang tot de informatie op deze pagina'.
Ach, morgen maar even bellen, kleine moeite.

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
robertolli schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:55:
Beste mensen,

Aangezien ik best wel baal van de gang van zaken en graag enig verband wil ontdekken in de uitleveringen ben ik de hele avond bezig geweest om alle gegevens uit het leverstatustopic op iPhoneclub in dit topic in een Excel te zetten, zodat alles duidelijk is.

Ik kan voorzover geen verband vinden in de gegevens en dat vind ik des te kwalijker. Gebruik het met plezier. Voor aanpassingen kun je me altijd pm'en. Mijn doel is om het bestand elke avond up te daten.

Hij is te downloaden vanaf hier en is bijgewerkt tot 28 juli 22.10:

http://files.me.com/rjbrethouwer/htzvfp
Nice work, Sherlock !
Een ding is me al opgevallen, mensen met een ordernummer boven de 244XX hebben de SMS ontvangen. Als je die tabel sorteert zie je dat zo:

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/27c5e0e071b276adc985/content
Die 'Ja' rechts van de ordernummer is dus een Ja voor SMS ontvangen.

[ Voor 3% gewijzigd door andromedaan op 28-07-2010 23:22 ]

Be the change you want to see in the world

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:28
20 juli verlengd,
Contract brief T-mobile ontvangen,
Sim kaart ontvangen,
Status: stap 4!!! :D

PSN/XBL: DarkTaufu

• andromedaan
Ah, nog iets interessants uit robertolli's tabel: Niemand die op orderstatus 3 staat heeft de beruchte SMS ontvangen. Helemaal niemand volgens de tabel. Mensen die op 3 staan hoeven dus waarschijnlijk niet bang te zijn de SMS te krijgen.

Verwijderd

MichaelK1985 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:45:
Jongens, dit klinkt heel raar misschien maar volgens mij leveren ze juist uit puur op achternaam. Ga dat eens na want ik denk dat daar meer structuur in zit dan in een order nummer ;)
Dat zou een goeie geweest zijn. Achternaam van het abonnement begint met een A..

Dan was ik een van de eersten geweest..

Zoals het nu lijkt; een van de laatsten.

Ik heb alleen al medelijden met de mensen die een nieuw abo af willen sluiten. Alleen binnen mijn familie haakt men al spontaan af omdat men niet gewend is voor een toestel op de wachtlijst te moeten. Daar gaan mijn facetime contacten, thanks, tmobile.

Ik zelf sta trouwens ook op het punt van annulering. Ben er nog steeds niet overheen dat ik €70 heb betaald voor een early renewal en met lege handen sta. Volgens mij was de bedoeling van een early renewal dat je eerder het toestel hebt. En dat later je abo vetlengt wordt. Nu heb ik straks mijn toestel in de ruime periode van een normale verlenging (september/oktober) en 70€ armer. Dat zijn geen zaken.

Niet alleen vanwege mijn zaak, maar ik vind dat early renewals sowieso in de eerste lichting hadden moeten zitten. 70€ voor NIETS vragen is DIEFSTAL. Al helemaal als je die ook nog even DEZE maand verrekend.

Het punt is alleen dat 1-jarige abos bij welke provider dan ook t*fus duur zijn. Je wordt bijna gedwongen om weer voor 2 jr te tekenen. En dat doe ik niet voor een ander toestel dan een iPhone. Verdoemme, hadden we nu maar meer providers die dat ding leverden..

• robertolli
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
andromedaan schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:21:
[...]

Nice work, Sherlock !
Een ding is me al opgevallen, mensen met een ordernummer boven de 244XX hebben de SMS ontvangen. Als je die tabel sorteert zie je dat zo:

[afbeelding]
Die 'Ja' rechts van de ordernummer is dus een Ja voor SMS ontvangen.
Die sortering klopt niet van je volgens mij. Er staan ook ordernummers onder 244XXX in het bestand die een sms hebben ontvangen. Waaronder mijzelf 2419XX

• andromedaan
Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:38:
[...]
Niet alleen vanwege mijn zaak, maar ik vind dat early renewals sowieso in de eerste lichting hadden moeten zitten. 70€ voor NIETS vragen is DIEFSTAL. Al helemaal als je die ook nog even DEZE maand verrekend.
Ik vind die €70 inderdaad ook heel raar. Tuurlijk heb ik 'm ook betaald, en tuurlijk weet T-Mobile dat ze dit makkelijk kunnen vragen gezien hun monopolie op de iPhone 4. Maar eigeljk is elke provider heel blij met een 2 jaar contract, en al helemaal als een klant deze vroegtijdig met 2 jaar extra wilt verlengen. Ik zie zie echt geen reden waarom we daar €70 voor zouden moeten betalen. But hey, that's life :P.
robertolli schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:40:
[...]
Die sortering klopt niet van je volgens mij. Er staan ook ordernummers onder 244XXX in het bestand die een sms hebben ontvangen. Waaronder mijzelf 2419XX
Een enkeling inderdaad.

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

Mijn ordernr begint met 242xxx ik sta op status 2 en heb gewoon de sms ontvangen.
12:30 besteld via website. Dan te bedenken dat ik om 8:30 een medewerker aan de lijn had waarbij ik kon bestellen die me toen ff mooi vertelde dat de kloothommel die me in jan/feb gebeld heeft of ik de 3gs wilde hebben me toch aangemeld had en ik dus die boel eerst moest annuleren (toestel al in februari, maar medewerker destijds had dus niet de verlenging geannuleerd en dat kon ik dus op 20 juli nog gaan regelen.
Wat dat betreft dan wel weer goed geholpen, ik geloof het allemaal wel me die uitleveringen. Het is sowieso een bende website orders worden meteen geprocessed terwijl telefoon orders in batches of later verwerkt worden, slaat qua eerlijkheid finaal nergens op. Ze hadden gewoon niet hoog van de toren moeten blazen dat ze wel ff eerlijk een reserveringslijst af zouden gaan. Met de shitload aan vekroopkanalen is dat gewoon niet te overzien.

Edit voor spreadsheet:
username: scim
Datum/tijd: 20 juli 11:34 (geaccepteerd om 12:08 2 mails)
Bestelwijze: my tmobile (webshop)
Toestel: 16 GB zwart
Ordernr: 2421XX
Orderstatus: 2
SMS gehad: ja
SIM ontvangen: onzeker maar denk het niet (moet m'n kamer adres nog ff checken, ben nu bij ouders, dat zal ook nog wel door elkaar heen lopen (aflever adres bestelling is ouders, administratie = kamer)

[ Voor 17% gewijzigd door scim op 29-07-2010 00:29 ]

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Ik had 2416XX, echt 1 van de eerste als ik die lijst zie. Heb wel me witte versie laten switchen voor een zwarte, omdat ik geen zin heb om zo lang te wachten. Alleen het nummer i.c.m postcode en huisnummer werkt niet meer, is dus vervallen. Hopen dat ik nog wel bij 1 van de eersten zit. Heb wel vandaag een sms gekregen.

R.D50

Verwijderd

Ik heb op 23 juli een iPhone 16GB besteld bij Apple UK en kreeg net een mail dat hij voor of op 30 juli wordt bezorgt bij Borderlinx. Dat is toch mooi 2 weken sneller dan de 3 weken die was aangegeven.

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 01:59:
Ik heb op 23 juli een iPhone 16GB besteld bij Apple UK en kreeg net een mail dat hij voor of op 30 juli wordt bezorgt bij Borderlinx. Dat is toch mooi 2 weken sneller dan de 3 weken die was aangegeven.
Damn, ze hebben dan zeker veel iPhones 16GB op voorraad. Hopen dat 32GB er ook snel aan komt.

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-11 22:58
MrBlueEyes schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 02:13:
[...]

Damn, ze hebben dan zeker veel iPhones 16GB op voorraad. Hopen dat 32GB er ook snel aan komt.
Ik hoop het ook, want ik wil die iPhone echt heel graag hebben.
Ik was eigenlijk er eigenlijk al vanuit gegaan dat hij een week eerder verzonden zou worden. Ach ja dat weekje langer (wat eigenlijk gewoon nog de verwachte levertijd is :P) overleef ik ook nog wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Luckyluuk op 29-07-2010 02:18 ]

• MrBlueEyes
Luckyluuk schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 02:17:
[...]

Ik hoop het ook, want ik wil die iPhone echt heel graag hebben.
Ik was eigenlijk er eigenlijk al vanuit gegaan dat hij een week eerder verzonden zou worden. Ach ja dat weekje langer (wat eigenlijk gewoon nog de verwachte levertijd is :P) overleef ik ook nog wel.
Mijn vodafone abbo gaat pas 23 augustus in dus ik heb nog wel even de tijd.

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-11 13:07
Storend om te zien dat er mensen zijn die de 23e een 16gb besteld hebben vrijdag al geleverd wordt, en mensen die rond de 14e een 32gb besteld hebben nog niks gehoord hebben..

Had ik dan toch maar 2x 16gb besteld :p

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-11 11:33

Royz

Kleurenblind!!

Daar gaan we dan, volgens mij zou vandaag iedereen een sms of afleverafspraak krijgen. Ben benieuwd wie als eerst nieuws meldt :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Ben zojuist naar stap 4 gegaan bij tmobile :):), op aflevertijd is nog niks meer bekend als gister.
Heb ordernr 2427XX. alles binnengehad en gelukkig geen sms gekregen.

Ben benieuwd op welke volgorde ze nou uitlveren..

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
nubcaek schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 02:51:
Storend om te zien dat er mensen zijn die de 23e een 16gb besteld hebben vrijdag al geleverd wordt, en mensen die rond de 14e een 32gb besteld hebben nog niks gehoord hebben..

Had ik dan toch maar 2x 16gb besteld :p
Ik heb de 20e, 2 x 16GB besteld. Die van mij staat gewoon nog op 10 aug. verzenden en 17 aug. de aflevering. Snap dus niet dat mensen die later hebben besteld nog eerder over hun bestelling kunnen beschikken :(

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

• Martijn1899
  • Laatst online: 03-11 02:30
Sta sinds vanochtend ook op status 4.

Besteld 20 juli rond 13:00 uur. iPhone 4 16GB Early Renewal.

Ordernummer 242xxx

Edit: Telefonisch besteld

[ Voor 10% gewijzigd door Martijn1899 op 29-07-2010 08:52 ]

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Martijn1899 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:41:
Sta sinds vanochtend ook op status 4.

Besteld 20 juli rond 13:00 uur. iPhone 4 16GB Early Renewal.

Ordernummer 242xxx
Ik weet echt niet meer wat de logica van t-mobile is. Ik had besteld op 20 juli rond 11.30 iphone 4 16gb verlenging en sta nog op stap 2!!!

edit: ordernummer ook 242XXXX

[ Voor 4% gewijzigd door xamirz op 29-07-2010 08:51 ]

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hmm apart! Ik heb op 20 juli besteld in de Apple Store UK en staat nog steeds op shipping Aug 10 , delivery Aug 17. 16 GB, zwart.

Dat betekent, stam + t .

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
"donderdag, Juli 29, 2010
Zending bij koerier voor aflevering Amsterdam - Netherlands, The 08:41 +1 Colli"

Spannend :)

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 15:15
Apache4u schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:49:
[...]

Hmm apart! Ik heb op 20 juli besteld in de Apple Store UK en staat nog steeds op shipping Aug 10 , delivery Aug 17. 16 GB, zwart.
Same here. dus ook op 20 juli een 16gb besteld en wel prepared for shipping in us store (niets in uk store) sinds gisteren, maar nog steeds niet verstuurd. Lees behoorlijk wat berichten van mensen die zelfs al een 16gb op 14 juli besteld hebben maar nog niet verstuurd is, waarbij er ook mensen zijn die op 22 of 23 juli besteld hebben waarbij hij al wel verstuurd is....

• wjzijderveld
xamirz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:49:
[...]

Ik weet echt niet meer wat de logica van t-mobile is. Ik had besteld op 20 juli rond 11.30 iphone 4 16gb verlenging en sta nog op stap 2!!!

edit: ordernummer ook 242XXXX
Nog maar een variant dan, zelfde ordernummer (2425xx) rond zelfde tijd besteld, ook verlenging maar op stap 3. Maar als ik zo de trend zie, verwacht ikzelf vandaag nog wel naar 4 te gaan.

Verwijderd

PWSoft schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:10:
Ik denk dat het enige dat meespeelt is dat jullie via internet besteld hebben toen de bestelsystemen net weer beschikbaar waren, woordoor jullie dus vet mazzel hebben gehad en als eerste in het systeem terecht zijn gekomen...
Ik heb om 11.14 uur besteld via My TM.
order 2419xx
onder rembours
sta nog gewoon op status 2 :(

dan val, ik dus net buiten de boot??!! GVD

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-11 17:25
CrankyGamerOG schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:36:
[...]

Ow dus ik ben dom dat ik verbetering verwachte na het 3G release debacle?
Verbetering in de Apple levertijden, ja... ;)
Dat debacle had toen al niks met TM te maken, dat was toen ook al wereldwijd, bij iedere provider.
[...]

Verkondig dan NIET aan je vaste iPhone klanten dat ze kunnen preorderen en dat als je een van de eerste bent , dat je dan hem snel in huis hebt.
Um.. Dat is toch zo geweest? Precies dat? Er is alleen hier op Tweakers al een behoorlijke groep die waarschijnlijk al vrijdag/zaterdag een toestel heeft.
Zeg dan dat de RELEASE op 31e is, en zeg dat hij bij T-Mobile VANAF de 31e te krijgen is in BEPERKTE oplage.
Agree. Dat hadden ze moeten doen inderdaad.
Verder is het een FAAL van jewelste dat T-Mobile zijn klanten schijnbaar WILLEKEURIG bevoorraadt, en niet zoals ze zeiden dat als je als eerste erbij was dat je hem dan ook op de LAUNCH krijgt.
Dat blijft giswerk volgens mij, maar ik ben met je eens, het lijkt er wel op. Maar bedacht ik me vanmorgen, zou het niet ook iets te maken kunnen hebben met het aantal 16GB's en het aantal 32GB's wat ze krijgen? Per definitie is de 16GB schaarser. Altijd geweest, omdat de meeste mensen die willen.
[...]
statistics, damn lies and statistics, dit is een kuntmatig gecreerd probleem zodat de hype nog groter word.
Dat kun jij wel vinden, maar dat neigt een beetje naar conspiracy theories ;)
Dit is een wereldwijd issue! Er is geen land waar geen gigantische wachtlijsten zijn. Moeten er nog meer mensen bij Foxconn van het gebouw springen?
Daarbij is dit iets wat ik bijna zeker weet omdat ik uit eerste hand heb dat T-Mobile dit niet had zien aankomen omdat...... tromgeroffel...... ze nooit verwacht hadden dat zoveel mensen de i4 wilde ivm de antenne problemen.
Je draait hier nu een beetje zoals de wind staat. Eerst loop je in het hele topic te "blaten" dat iedereen maar wat anders roept bij de HD, en nu verkondig je een verhaal van één medewerker als de waarheid.. :P
Dus kom aub niet aan met die onzin, de feiten liggen toch echt anders.

T-Mobile maakt gewoon weer de zoveelste grote blunder, en niemand die er iets aan kan doen, en dat is Apple weer schuld imho.
Nogmaals, wereldwijd zijn er levertijd problemen. Ook bij andere providers. Leg dus niet volledig de schuld bij TM. Das ook niet terecht imo. Als je zo ontzettend gefrustreerd bent met de gang van zaken, dan haal je hem toch in het buitenland? Verschillende rekensommen die in het providers en abonnementen topic te vinden zijn, laten zien dat je in the end ook nog goedkoper uit bent ;)

• TlighT
UltraSub schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:00:
[...]

Dat blijft giswerk volgens mij, maar ik ben met je eens, het lijkt er wel op. Maar bedacht ik me vanmorgen, zou het niet ook iets te maken kunnen hebben met het aantal 16GB's en het aantal 32GB's wat ze krijgen? Per definitie is de 16GB schaarser. Altijd geweest, omdat de meeste mensen die willen.
Ik krijg juist het idee dat er meer 16GB zijn dan 32GB. Ik zie namelijk een heel aantal hogere ordernummers dan ik die al op 4 staan, en dat zijn allemaal 16GB, terwijl ik met m'n 32GB nog steeds op 2 sta.

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:38
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:00:
[...]

Ik heb om 11.14 uur besteld via My TM.
order 2419xx
onder rembours
sta nog gewoon op status 2 :(

dan val, ik dus net buiten de boot??!! GVD
Ik heb om 11:01 besteld, Ordernummer 2417xx en ook status 2 inclusief sms en zonder sim.

Maar hell no dat ik 10 weken ga wachten. Heb ik bij de 3G ook gehad en dat ga ik dus niet weer meemaken.

Study everything, You'll find something you can use

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
wjzijderveld schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:57:
[...]

Nog maar een variant dan, zelfde ordernummer (2425xx) rond zelfde tijd besteld, ook verlenging maar op stap 3. Maar als ik zo de trend zie, verwacht ikzelf vandaag nog wel naar 4 te gaan.
Nou ik hoop het voor je :) . Ik heb zelf geen vertrouwen meer in k**-mobile

Verwijderd

Misschien dat je nog wat wijzer kan worden uit de ordernummers, we hebben het hier alleen over salesnrs.
maar je weet maar nooit.

mijn order(dus niet sales :P) nummer : 259XXX

• -=Arjan=-
Ik heb dan wel een maand moeten wachten maar vanmiddag komt m'n UK/Borderlinx iPhone 4.
Vodafone Microsim er in en gaan! Totaal 630 euro.

Snap soms niet dat mensen zich zo afhankelijk opstellen van T-Mobile als ze al jaren bewijzen dit soort dingen helemaal niet aan te kunnen. En als dank dan nog een paar honderd euro extra betalen aan dure abbo's, renewal kosten, zus kosten, zo kosten.

Maar goed, ieder z'n ding ;)

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Heel leuk die smsjes en orderstatussen, maar ik heb het idee dat dat niet voor zakelijke klanten opgaat :/

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Troll. Mijn 16GB op 11e besteld en 27e mail gehad komt max. 2 Aug. aan bij Borderlinx. Als jij op de 29e mail krijgt dat hij morgen geleverd word is er iets goed mis daar ;)

• Apache4u
  • Niet online
-=Arjan=- schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:13:
Ik heb dan wel een maand moeten wachten maar vanmiddag komt m'n UK/Borderlinx iPhone 4.
Vodafone Microsim er in en gaan! Totaal 630 euro.

Snap soms niet dat mensen zich zo afhankelijk opstellen van T-Mobile als ze al jaren bewijzen dit soort dingen helemaal niet aan te kunnen. En als dank dan nog een paar honderd euro extra betalen aan dure abbo's, renewal kosten, zus kosten, zo kosten.

Maar goed, ieder z'n ding ;)
Vodafone micro-sim? Nieuw voor mij, dus misschien dat dit al eerder voorbij is gekomen in dit topic, maar levert vodafone de micro-sim in Nederland?? Zo ja, hoe heb je dat geregeld? (Of heb je net zoals ik gewoon geknipt?).

Dat betekent, stam + t .

• wjzijderveld
Ook ik sta ondertussen op status 4.

Ook heb ik zojuist T-Mobile gebeld om de nieuwe SIM te activeren.
- Eerst kreeg ik doodleuk te horen dat dat nog niet mogelijk was, toen ging hij informeren en kon het opeens wel.
- Toen ik de laatste 4 cijfers van het sim-kaart nummer oplas, had hij een ander nummer en moest dus toch maar het volledige nummer oplezen.
- Maar toen moest ik hem wel vertellen dat het een gewone sim + microsim in-één is en dus in mijn iPhone 3G ook te gebruiken is.

Communicatie is nog steeds een verbeterpunt bij T-Mobile dus :P

edit:
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:12:
Misschien dat je nog wat wijzer kan worden uit de ordernummers, we hebben het hier alleen over salesnrs.
maar je weet maar nooit.

mijn order(dus niet sales :P) nummer : 259XXX
Mijn salesnummer: 262xxx, ordernummer: 2425xx

edit: hieronder, hij heeft hem geactiveerd, ik ga hem zo in mijn telefoon stoppen.

[ Voor 28% gewijzigd door wjzijderveld op 29-07-2010 09:25 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

En is het uiteindelijk wel gelukt?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• -=Arjan=-
Apache4u schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:21:
[...]

Vodafone micro-sim? Nieuw voor mij, dus misschien dat dit al eerder voorbij is gekomen in dit topic, maar levert vodafone de micro-sim in Nederland?? Zo ja, hoe heb je dat geregeld? (Of heb je net zoals ik gewoon geknipt?).
Via Corporate, 25 stuks binnengekregen.
Maar het zijn eigenlijk iPad Sims uit de consumer markt. Zie Hier

SIM wissel laten uitvoeren naar zo'n microsim en gaan :) Tot nu toe in microsim adapter in gewone Nokia telefoon.

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 15:15
Net nog even verder er in gedoken hoe lang het nu echt kan duren voordat hij van prepared for shipment naar shipping gaat:

het lijkt erop dat hier soms vaker verschillen in kunnen zitten. Afhankelijk van de plek en tijdstip dat je order prepared for shipment is. Meestal is het binnen 24 uur, maar ik heb zelfs gevallen gelezen van 6 dagen (!).
Eigenlijk moet ik niet klagen, gezien hij officieel pas 10 augustus verstuurd zou worden

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
enzoronald schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:43:
Net nog even verder er in gedoken hoe lang het nu echt kan duren voordat hij van prepared for shipment naar shipping gaat:

het lijkt erop dat hier soms vaker verschillen in kunnen zitten. Afhankelijk van de plek en tijdstip dat je order prepared for shipment is. Meestal is het binnen 24 uur, maar ik heb zelfs gevallen gelezen van 6 dagen (!).
Eigenlijk moet ik niet klagen, gezien hij officieel pas 10 augustus verstuurd zou worden
Ik had gehoopt dat Prepared for Shipment optrad bij het uitprinten van je Delivery sticker, zegmaar. Ach ja, het geeft een indicatie van "leven" ;)

• wjzijderveld
Simkaart activeren nog niet gelukt, maar puur omdat ik mijn SIM niet uit mijn 3G krijg :/
Ondertussen alleen geen service meer op die telefoon...

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:12
TlighT schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:06:
[...]

Ik krijg juist het idee dat er meer 16GB zijn dan 32GB. Ik zie namelijk een heel aantal hogere ordernummers dan ik die al op 4 staan, en dat zijn allemaal 16GB, terwijl ik met m'n 32GB nog steeds op 2 sta.
ik denk ook dat ze te weinig 32gb's hebben anders klopt er weinig van ik heb om 10:53 besteld met order nr: 2416xx

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 14:53
Ik ook, ook een 32GB. Sta op stap 4, heb de sim.

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:12
ik heb nog even contact gehad met t-mobile over de volgorde van leveringen
daarbij gezegd dat ik het vreemd vind dat mensen die NA mij hebben besteld via my t-mobile wel geleverd krijgen. kreeg de uitleg dat het erop aankwam hoe je had besteld en op welke stapel je bent beland. nadat ik had gemeld dat het via my t-mobile is gegaan en er mensen na mij ook met my t-mobile hebben besteld. kwam de reactie dat hij dat ging uitzoeken en hij vroeg me ook waar ik deze informatie vandaan had. dus wellicht krijgen we hier een reactie van t-mobile (hij had het erover dat die een tweakers account hebben).

en dan hoop ik dat het een duidelijk verklaring is van t-mobile ;)
Rickth64 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:20:
Of ze trekken mensen voor die direct betaald hebben en laten ze mensen die voor rembours gekozen hebben langer wachten?
nope dat is al uitgesloten

[ Voor 16% gewijzigd door Donnie Darko op 29-07-2010 10:25 ]

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:22
Of ze trekken mensen voor die direct betaald hebben en laten ze mensen die voor rembours gekozen hebben langer wachten?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

13 juli heb ik hem besteld en hij zou 2 augustus worden verzonden en uiterlijk 6 aug aan komt bijh Borderlinx. Erg knap dat hij bij jou binnen een week verzonden zou worden.
graceful schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:15:
[...]

Troll. Mijn 16GB op 11e besteld en 27e mail gehad komt max. 2 Aug. aan bij Borderlinx. Als jij op de 29e mail krijgt dat hij morgen geleverd word is er iets goed mis daar ;)

Hoi!

• Apache4u
  • Niet online
-=Arjan=- schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:27:
[...]

Via Corporate, 25 stuks binnengekregen.
Maar het zijn eigenlijk iPad Sims uit de consumer markt. Zie Hier

SIM wissel laten uitvoeren naar zo'n microsim en gaan :) Tot nu toe in microsim adapter in gewone Nokia telefoon.
Ahh ok, dank voor het antwoord.
Zakelijk dus :). Dat zullen ze niet doen voor een simpele tv-gids aanbieding lijkt me ;).

Dat betekent, stam + t .

• Apache4u
  • Niet online
EWK schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:24:
[...]

13 juli heb ik hem besteld en hij zou 2 augustus worden verzonden en uiterlijk 6 aug aan komt bijh Borderlinx. Erg knap dat hij bij jou binnen een week verzonden zou worden.

[...]
Misschien heeft ie (per ongeluk) de 3GS besteld? ;)

Dat betekent, stam + t .

• Isegrimm
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-10 14:56

Isegrimm

Hallo, hoe is 't hier?

Yes, zonet sms gehad van T-Mobile voor het maken van de bezorgafspraak met AMP Logisitics. Ik krijg morgen m'n iPhone 4 :D :D :D

Aldus sprak ik.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Isegrimm schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:26:
Yes, zonet sms gehad van T-Mobile voor het maken van de bezorgafspraak met AMP Logisitics. Ik krijg morgen m'n iPhone 4 :D :D :D
Woww je bent de 1e :). Afwachten nu! hoe is de afspraak geregeld trouwens? bellen ze niet gewoon op?

[ Voor 10% gewijzigd door Royz op 29-07-2010 10:30 ]

• Bweap
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-10 21:34
Lol here we go, hehe ik sta op status 4, heb de microsim, ben benieuwd of ik ook een sms krijg ;)
Gisteren was ik blij dat ik er geen kreeg, nu wil ik er eeen!

Verwijderd

Groeselt schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:29:
[...]

Heb je eerst nog wat van je SIM moeten overzetten? Daar staat niks op in principe toch?

Nog altijd stap 3, alles ontvangen, behalve de sms natuurlijk... 11:16 besteld online nog ff afwachte, ben benieuwd :D
groeselt wat voor een toestel heb je 16Gb of 32 GB???

• Groeselt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07-2023
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:35:
[...]

groeselt wat voor een toestel heb je 16Gb of 32 GB???
Ik heb 16Gb.. vanmorgen overgegaan naar stap 4 trouwens :D
hopelijk krijg ik vandaag ook nog een sms voor de bezorging, zou wel fijn zijn, ga zaterdag op vakantie haha

• Isegrimm

Isegrimm

Hallo, hoe is 't hier?

Royz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:28:
[...]

Woww je bent de 1e :). Afwachten nu! hoe is de afspraak geregeld trouwens? bellen ze niet gewoon op?
Ik kreeg eerst een email voor het maken van een bezorgafspraak, en een minuut later de sms erachteraan dat ik m'n mail moest checken :P
Via www.mijnorderstatus.nl/afspraak bevestig of wijzig je je afleveradres, waar je dan nog een bevestiging per email van krijgt.
Vervolgens krijg je de dag voor aflevering op www.aflevertijd.nl vanaf 21:00 de bezorgtijd te zien, dit krijg je ook nog per email én sms doorgestuurd. Ze bezorgen van 8:30 tot 18:00, maar men geeft de bezorgtijd in bloktijden van 3 uur aan, dus je hoeft niet de hele dag te wachten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Isegrimm op 29-07-2010 10:44 ]

Aldus sprak ik.

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:24
Ik ben blij voor de mensen die 'm morgen krijgen! Balen jullie ook een beetje voor mij? :D

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-11 17:25
Cool!

Ik zelf sta al sinds maandag op aflevertijd.nl, met "order nog niet fysiek aanwezig". Had wel verwacht dat die nu zo langzamerhand al geupdate zou zijn, maar nog niks verdoeme.. :)
* UltraSub wordt weer beetje nerveus nu!

• TlighT
Ik sta dus op stap 2 dus ik neem aan dat ik vandaag die beruchte SMS krijg. Best jammer want 2.5 maanden wachten is best wel lang.
Ik ben blij voor de mensen die 'm morgen krijgen! Balen jullie ook een beetje voor mij?
Ik baal met je mee. Gedeelde smart...

[ Voor 36% gewijzigd door TlighT op 29-07-2010 10:45 ]

• -=Arjan=-
Bezorgd! Vet hoor :)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Isegrimm schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:39:
[...]

Ik kreeg eerst een email voor het maken van een bezorgafspraak, en een minuut later de sms erachteraan dat ik m'n mail moest checken :P
Via www.mijnorderstatus.nl/afspraak bevestig of wijzig je je afleveradres, waar je dan nog een bevestiging per email van krijgt.
Vervolgens krijg je de dag voor aflevering op www.aflevertijd.nl vanaf 21:00 de bezorgtijd te zien, dit krijg je ook nog per email én sms doorgestuurd. Ze bezorgen van 8:30 tot 18:00, maar men geeft de bezorgtijd in bloktijden van 3 uur aan, dus je hoeft niet de hele dag te wachten :)
En wat was je ordernr? dan zijn we compleet :D

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:35

KroeT

[...]

Phonehouse Update:
Bron: telefonische helpdesk.

Mensen die via de Phonehouse telefonisch hebben besteld zijn direct ingevoerd in het systeem van T-Mobile en hebben dus kans op een iPhone uit de eerste batch. Mensen die via de Phonehouse-website hebben besteld zijn later op de dag of zelfs de volgende dag ingevoerd en maken dus geen kans om in de eerste batch te zitten. Wachttijd is dan dus 8 tot 10 weken.

Ik heb via de website besteld omdat ik er naïef genoeg vanuit ging dat de bestelsystemen gekoppeld waren of dat het tijdstip van bestellen zou worden doorgevoerd in het andere systeem. Jammer doch helaas, ik zal dus wat langer moeten wachten met het uitgeven van mijn geld. Het mooie is dat ik op vakantie geen nieuwe telefoon heb die bekrast kan worden ;).

Peace is not simply the absence of war.

• Luckyluuk
Zet er wel ff bij van Borderlinx, want anders worden al die T-Mobile mensen gelijk gek. :')
Bevalt ie een beetje? :D Das meer wat voor het Ervaringen & Discussie topic, anders wordt het hier helemaal een zootje. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Luckyluuk op 29-07-2010 10:48 ]

• -=Arjan=-
Had ik expres niet gedaan, beetje opstoken ;)

Ziet er mooi uit, nu 4.01 update en syncen.

Nog langer wachten.

LOL

• Isegrimm

Isegrimm

Hallo, hoe is 't hier?

Royz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:46:
[...]

En wat was je ordernr? dan zijn we compleet :D
2419XX, ik heb 'm de 20e via de website besteld om 11:14 (in de "sweet spot" zeg maar :)) en betaald via iDeal.
Het is een zwarte 32GB 8)

[ Voor 13% gewijzigd door Isegrimm op 29-07-2010 10:51 ]

Aldus sprak ik.

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Mooi! Veel plezier ermee in ieder geval :D

Ik moet nog even wachten maar dat maakt me niet uit, heb toch tijd zat.

• Luckyluuk
-=Arjan=- schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:48:
Had ik expres niet gedaan, beetje opstoken ;)

Ziet er mooi uit, nu 4.01 update en syncen.

Nog langer wachten.

LOL
Haha dat dacht ik al. :P
Mooi zo. :D
Ahh ik kan echt niet meer wachten, maar mijnes komt op z'n vroegst pas over 2 weken. :'(

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Isegrimm schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:48:
[...]

2419XX, ik heb 'm de 20e via de website besteld om 11:14 (in de "sweet spot" zeg maar :)) en betaald via iDeal.
Ok duidelijk... degenen rond 2419XX met status 4 kunnen gok ik wel een sms verwachten dan :)

• Groeselt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07-2023
Royz schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:52:
[...]

Ok duidelijk... degenen rond 2419XX met status 4 kunnen gok ik wel een sms verwachten dan :)
2419XX hiero!! 11:16 besteld online, meteen betaald 16Gb en status 4... alleen op aflevertijd.nl nog helemaal niks, uw order is niet gevonden of iets dergelijks...

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10 20:30
YES!! ook een SMS en Mail gehad. Heb gelijk een sfspraak voor morgen gemaakt.

Ik heb een 16GB Black iPhone besteld en deze onder REMBOURS laten komen.

Order: 2424xx
weet niet hoe laat ik had besteld maar zat iig in het 45min tijd windows.

[ Voor 23% gewijzigd door OVERLORD_1982 op 29-07-2010 10:57 ]

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:54
KroeT schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:46:
Phonehouse Update:
Bron: telefonische helpdesk.

Mensen die via de Phonehouse telefonisch hebben besteld zijn direct ingevoerd in het systeem van T-Mobile en hebben dus kans op een iPhone uit de eerste batch. Mensen die via de Phonehouse-website hebben besteld zijn later op de dag of zelfs de volgende dag ingevoerd en maken dus geen kans om in de eerste batch te zitten. Wachttijd is dan dus 8 tot 10 weken.

Ik heb via de website besteld omdat ik er naïef genoeg vanuit ging dat de bestelsystemen gekoppeld waren of dat het tijdstip van bestellen zou worden doorgevoerd in het andere systeem. Jammer doch helaas, ik zal dus wat langer moeten wachten met het uitgeven van mijn geld. Het mooie is dat ik op vakantie geen nieuwe telefoon heb die bekrast kan worden ;).
Lijkt me vrij sterk. Ik heb me ook via de site ingeschreven en zie staan dat mijn order op 8:30 geaccepteerd is (rond 8:10 heb ik me ingeschreven via de site)..... Denk dat er weer helpdeskers lopen te blaten. :) (aan de andere kant, ik heb nog niks vernomen qua sms brief mail of wat dan ook.....;) )

• Baynes
  • Laatst online: 12:16
Het lijkt erop dat ik net te laat ben geweest. Besteld om 11.29 (bevestigingsmail) en nog altijd stap 2. Ordernr. 2421xx, 32 Gb zwart (rembours).

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Gefeliciteerd voor de mensen die hem geleverd krijgen :)

Nu ik nog :(

Verwijderd

Apache4u schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:26:
[...]

Misschien heeft ie (per ongeluk) de 3GS besteld? ;)
Nope gewoon een 16GB iPhone 4, geen idee waarom die vandaag wordt bezorgt bij Borderlinx.

Shipment status nu volgens Apple:
Shipped to MILTON KEYNES, GB 28 Jul 2010
Estimated Delivery Date (Subject to change) 29 Jul 2010 (Subject to change)
Current Delivery Status Out for Delivery 29 Jul 2010

Had hem trouwens 22 juli 10 PM UK tijd besteld en net na middernacht me bevestiging mail gehad.

Lees net wel helaas dat ze het druk hebben met al die iPhones dus ik hoop dat ze hem nog voor het weekend verwerken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2010 11:06 ]

Verwijderd

Isegrimm schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:48:
[...]

Dan is het dus duidelijk dat ze mensen die via rembours hebben besteld benadelen.
Hier ook 11.14 via My TM besteld (tenminste bevestigingsmail gekregen). 32GB.
Echter via Rembours.
ordernummer 241964 (geef gewoon mijn hele ordernummer kan me geen reet schelen)

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:34

E-Vix

Nu met sneeuw!

Ik heb de domme fout gemaakt om telefonisch via the PhoneHouse mijn iPhone 4 te reserveren (32Gb zwart). Geen ordernummer, geen statusinformatie... Helemaal niets gekregen...
Ik zou nog teruggebeld worden om mijn informatie aan te vullen. Na een paar dagen helemaal niets gehoord te hebben heb ik toen zelf maar teruggebeld. "Oh. Ik zie uw inschrijving niet in ons systeem staan. Momentje. Oh. Hij staat wel in het systeem van T-Mobile. Vreemd hoor, maar de inschrijvingen worden gelukkig aan de hand van wat er in het systeem van T-Mobile staat verwerkt." Ik had om even over 9 mijn inschrijving telefonisch gedaan omdat je tot dat moment de 32Gb variant nog steeds niet online kon bestellen. In principe zou ik dus hoog op de lijst voor de 32Gb moeten staan.
Inmiddels zijn we weer bijna een week verder, en nog helemaal niets gehoord. Had wel een bevestiging of een ordernummer verwacht. Ik dus bellen met T-Mobile om daar een ordernummer op te vragen (volgens the PhoneHouse zou mijn reservering namelijk ook in hun systeem moeten staan). "Nee meneer. Ik zie helemaal niets op uw naam staan. Maar reserveringen van the PhoneHouse worden door the PhoneHouse zelf afgehandeld."
Ik dus the PhoneHouse weer gebeld om te vragen hoe en wat precies. "Morgen krijgen we de iPhones binnen en daarna worden ze meteen verstuurd.". Ik dus gevraagd of ze mij iets meer over mijn reservering konden vertellen (ordernummer, leverdatum, positie op de wachtlijst, of ik in de 1e batch zit of wat dan ook). "Sorry meneer. Daar kan ik helaas niets over zeggen."
WTF?

Dit is dus de laatste keer dat ik een telefoon via the PhoneHouse ga reserveren of kopen. De enige reden waarom ik voor ze gekozen had is omdat ze de 'beste' verzekering bieden. Leuk detail... Een paar dagen na mijn reservering ging mijn 3G kapot (iPhone + wasmachine = dode iPhone). Verzekerings gevalletje dus. Krijg ik te horen dat mijn iPhone naar Apple opgestuurd moet worden omdat Apple hem dood moet verklaren, en dat daarna pas mijn claim afgehandeld kan worden. Als ik dit vooraf had geweten, dan had ik niet perse voor the PhoneHouse gekozen, maar had ik hem gewoon rechtstreeks bij T-Mobile besteld.

Voor de goede orde, ik heb hem dinsdag de 20e om 9:04 telefonisch besteld en was daarmee bij the PhoneHouse (een van) de eerste die een zwarte 32Gb bestelde. Ik ben benieuwd wanneer ik hem ga krijgen, maar ik heb er zelf geen goed gevoel bij...

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• wjzijderveld
Ik heb ondertussen ook de mail gehad, maar omdat telefoon nu onbruikbaar is heb ik nog niet de afspraak gemaakt. Heb AMP even mail gestuurd om te vragen of het niet mobiel bereikbaar zijn een probleem is, als ik wel bereikbaar ben op een alternatief vast nummer.

• dj_jari
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-08 09:03
wjzijderveld schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:09:
Ik heb ondertussen ook de mail gehad, maar omdat telefoon nu onbruikbaar is heb ik nog niet de afspraak gemaakt. Heb AMP even mail gestuurd om te vragen of het niet mobiel bereikbaar zijn een probleem is, als ik wel bereikbaar ben op een alternatief vast nummer.
Is het ook mogelijk om telefonisch een afspraak te maken?
Ik heb ook een sms en mail gekregen vandaag, gisteren de Simkaart gekregen en vanochtend naar status 4 gegaan.

Overigens is mijn ordernr: 258xxx

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Next step in Aflevertijd: 2010-07-29 11:11 VAA Vooraangemeld

• wjzijderveld
Ben zojuist gebeld door AMP, ze hebben toen een afspraak gemaakt. het niet hebben van een 06 is geen probleem, ze bellen morgen op het vaste nummer een kwartiertje van tevoren. Ik kan vanavond op mijnorderstatus.nl zien in welk tijdvak hij bezorgd wordt.

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.