Ow dus ik ben dom dat ik verbetering verwachte na het 3G release debacle?UltraSub schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:27:
Vind dat er toch wel erg veel mensen klagen over de 8-10 weken levertijd als je niet bij de eerste batch bent. Hadden jullie dan werkelijk sneller verwacht? Niks mee gekregen bij de 3G dan?
Verkondig dan NIET aan je vaste iPhone klanten dat ze kunnen preorderen en dat als je een van de eerste bent , dat je dan hem snel in huis hebt.Was precies het zelfde. Daar kan TM weinig aan doen imo. En iedereen kon zien aankomen dat er niet meer dan een 2000 toestelletjes beschikbaar zouden zijn bij launch.
Zeg dan dat de RELEASE op 31e is, en zeg dat hij bij T-Mobile VANAF de 31e te krijgen is in BEPERKTE oplage.
Verder is het een FAAL van jewelste dat T-Mobile zijn klanten schijnbaar WILLEKEURIG bevoorraadt, en niet zoals ze zeiden dat als je als eerste erbij was dat je hem dan ook op de LAUNCH krijgt.
statistics, damn lies and statistics, dit is een kuntmatig gecreerd probleem zodat de hype nog groter word.Tel daarbij op dat alle statistieken aantonen dat de 4 een factor 10 gewilder is dan toentertijd de 3G en je weet hoe laat het is als je pas 's middags een order plaatst. Heb ik het even niet over volgordes e.d. Maar die 8 weken kon een blinde zelfs nog zien aan komen.
Je kan me echt NIET wijs maken dat Apple niet meer dan 2000 toestellen kon leveren, ik denk eerder dat T-Mobile heeft gezegd start maar met 2000 toestellen.
Daarbij is dit iets wat ik bijna zeker weet omdat ik uit eerste hand heb dat T-Mobile dit niet had zien aankomen omdat...... tromgeroffel...... ze nooit verwacht hadden dat zoveel mensen de i4 wilde ivm de antenne problemen.
Dus kom aub niet aan met die onzin, de feiten liggen toch echt anders.
T-Mobile maakt gewoon weer de zoveelste grote blunder, en niemand die er iets aan kan doen, en dat is Apple weer schuld imho.
[ Voor 3% gewijzigd door CrankyGamerOG op 28-07-2010 22:38 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner