N.v.m.
[ Voor 96% gewijzigd door Ronwiel op 16-08-2010 12:57 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 96% gewijzigd door Ronwiel op 16-08-2010 12:57 ]
Verwijderd
Order op transport
De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak.
[ Voor 4% gewijzigd door Iekozz op 16-08-2010 15:50 ]
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
[ Voor 9% gewijzigd door McWolf82 op 16-08-2010 16:17 ]
jeejmartenv schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:30:
mm die van mij via Borderlinx uit UK staat sinds vrijdag 20:00 op : Zending informatie ontvangen
Hopelijk dat hij vandaag daadwerkelijk meegenomen word door ze en dan morgen (hopelijk) of anders woensdag geleverd gaat wordennn
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Die van mij is vanmiddag afgeleverd bij m'n ouders. Na het werk gelijk ophalen.MrBlueEyes schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:03:
Yes, vanmiddag kwam eindelijk DHL met mijn iphone4 32 GB Black (20 juli besteld AppleUK)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Duidelijk verhaal maar jammer om te lezen.. Afin, mijn twee iPhone's worden 23 augustus in Engeland geleverd bij een bekende, daarna hopelijk binnen een dag of twee hier de leveringVerwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:46:
Levertijd voor iPhone vanuit Antwerpen opgelopen
Ik ben bij de Mediamarkt in Antwerpen geweest maar ze hebben geen iPhone 4 meer op voorraad. Ze hebben totaal geen idee wanneer er een nieuwe levering volgt maar het zullen er naar verwachting niet veel zijn omdat er in heel Belgie (en heel Europa) een tekort is en elke winkel om een levering staat te springen.
Reserveren kan maar er staan al veel mensen op de lijst en ze kunnen niet garanderen dat je de iPhone 4 binnen een maand hebt. Je aanbetaling krijg je zowiezo niet meer terug. Langsgaan bij de mediamarkt heeft ook geen zin meer, want ze gaan eerst de reserveringen af en verwachten dat het nog wel een paar weken duurt voordat de huidige lijst met reserveringen is afgewerkt.
Ook bij andere winkels in Antwerpen helaas allemaal al lang uitverkocht. Ik ben langsgegaan bij: 3 mobistar winkels (zeer onvriendelijk hier), Saturn (geen idee wanneer nieuwe levering), Switch (verwacht geen leveringen) en van den Borre (half september weer voorraad). Overal hangen zelfs al bordjes of papiertjes met: "iPhone 4 uitverkocht" Bij de meesten is zelfs de 3GS niet meer te koop!!!
Dus na de levering van vorige week moeten we weer wachten..... helaas voor niets naar Antwerpen geweest. Dan toch maar via de UK route
Yup, 16GB. En ik heb zojuist al een afspraak gemaakt om hem te laten bezorgen op de 19e.WasBak schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:12:
Eldariel & Moejo, ik neem aan 16GB versies?
hier hetzelfde verhaalScirocco schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:43:
De 30ste via webformulier besteld en sta nog steeds op status 2. Terwijl er anderen zijn die later besteld hebben en hun iphone al hebben... Heeft het zin om tmob te bellen om te vragen hoe t met mn order zit?
[ Voor 34% gewijzigd door THE_BASE op 16-08-2010 18:41 ]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Bij mij was het zo het geval, ik had nog de status 2 toen ik op de zaterdag na de release van de iphone4 mijn microsim kreeg. de maandag daarop sprong hij op 3 waarop ik na 3 dagen mijn iphone4 binnen kreeg. op dinsdag kwam hij dus op status 4 en donderdag 5 augustus had ik de mijne binnen gekregen..THE_BASE schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:38:
Zojuist is mijn order van 30 juli rond 11.00 uur (266XXX) naar Status 3 gezet.
Iemand een idee hoelang het nu dan nog kan duren? :-)
Trouwens heb ik het sterke vermoeden dat je status opschiet wanneer je abonnement echt vernieuwd is/in gaat. Dat is bij mij namelijk vandaag.
De 7e is bij mij het abonnement ingegaan maar T-mobile haast zich nog altijd nietTHE_BASE schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:38:
Zojuist is mijn order van 30 juli rond 11.00 uur (266XXX) naar Status 3 gezet.
Iemand een idee hoelang het nu dan nog kan duren? :-)
Trouwens heb ik het sterke vermoeden dat je status opschiet wanneer je abonnement echt vernieuwd is/in gaat. Dat is bij mij namelijk vandaag.
Ja. Rond half vijf kreeg ik een sms en email van AMP logistics wanneer ik een bezorgafspraak wou maken. Ze komen nu op de 19e langs.WasBak schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:12:
Eldariel & Moejo, ik neem aan 16GB versies?
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Same here. Vandaag is mijn status van 2 naar 4 geschoten en heb ik al meteen een afspraak kunnen maken om m'n iPhone te laten bezorgen. De datum dat mijn verlenging is ingegaan: 16-08-2010.THE_BASE schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:38:
Waar kan je dat zien?dylan5102 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:06:
[...]
De 7e is bij mij het abonnement ingegaan maar T-mobile haast zich nog altijd niet
ingang datum staat op het contract en de status kun je hier zien:Scirocco schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:34:
[...]
Waar kan je dat zien?
Ik ben nieuwe klant en nog op status 2 dus kan niet inloggen op tmob site, kan ik het ergens anders zien?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Waar kan ik het contract vinden? In de 2 bevestigings emails staat er niks over. Meer info van tmob heb ik niet.dylan5102 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:40:
[...]
ingang datum staat op het contract en de status kun je hier zien:
https://www.t-mobile.nl/p...e/status/searchorder.aspx
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 21:41 ]
Ik ben ook erg benieuwd. Hoop wel dat ik hem vrijdag heb!Ravnoss schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:16:
Vandaag dan ook van 2 naar 3 gegaan
32Gb en nummer 2610xx , had hem de 21ste besteld. Eens kijken hoe lang het gaat duren om van 3 naar 4 te gaan.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Je krijgt als het goed is een orderbevestiging toegestuurd waar dit op staat.Scirocco schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:27:
[...]
Waar kan ik het contract vinden? In de 2 bevestigings emails staat er niks over. Meer info van tmob heb ik niet.
Afhandeling: | |
---|---|
Besteld: | 30 juli 16.00u |
bevestiging, e-mail: | 30 juli 16.00u |
bevestiging, brief: | 6 augustus |
microsim ontvangen: | 7 augustus |
iPhone ontvangen: | ?? |
Orderstatus updates: | |
status 2 (Order verwerkt): | 30 juli 16.00u |
status 3 (Order verzonden naar magazijn): | 16 augustus |
status 4 (Order verzonden): | ?? |
Of zijn ze gewoon 's nachts alle statussen aan het bijwerken? Iemand dit eerder gehad?Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.
[ Voor 12% gewijzigd door anonimoes op 17-08-2010 01:22 ]
Gemberthee: water met een smaakje.
Dat is zeker die bevestingings brief? kom net er achter dat ik die nog zou moeten krijgen...die heb ik dus ook niet... *gaat morgen toch echt ff tmob bellen*dylan5102 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:06:
[...]
Je krijgt als het goed is een orderbevestiging toegestuurd waar dit op staat.
1
2
3
4
| 1: Order Ontvangen 2: Order Verwerkt 3: Order verzonden naar magazijn Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden. |
L201 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:48:
Ik zie hier allerlei berichten van mensen die van orderstatus 2 naar 3 gaan, maar hoelang was dit na bestelling dan?
Ik heb namelijk gisteren mijn contract verlengd (ordernr 301xxx, 32GB), en ik keek zojuist naar mijn status, en die staat al op 3... Status 3 klinkt mij dus niet als een status van joepie we zijn er bijna
code:
1 2 3 4 1: Order Ontvangen 2: Order Verwerkt 3: Order verzonden naar magazijn Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.
Na (online) bestellen kreeg ik dus eerst mailtje met onderwerp Bestelling ontvangen (status 1), en 1 minuut later een mailtje met Bestelling geaccepteerd (status 2?)
Hee, kijk uit he! Je moet mij nu toch niet teveel hoop geven hoorRavnoss schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:53:
[...]
, Dat heeft bij mij toch enkele weken geduurd. Lijkt erop dat ze nu echt heel veel 32Gb's hebben binnengekregen
If it aint fixed, it's broken.
30 juli 11:00 een 32gb besteld, ordernr. 266xxxloyske schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:03:
30 juli 10:15 een 16gb besteld, ordernr. 266xxx
Gister de afspraak gemaakt voor bezorgen op 19-08.
Als ik dit topic niet had gekend was ik er gewoon vanuit gegaan dat je al snel naar status 3 gaat, en daar dan een paar weken in zou blijven... Ik zou zelfs niet eens weten wanneer ik al op status 3 stond, want ik keek vanmorgen voor het eerst. Maar vreemd vindt ik het ook wel ja.. ga er ook nog niet vanuit dat ik hem, ondanks mijn status, al snel zal hebben...Bakkert schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:00:
Toch vreemd dat iemand direct naar status 3 gaat. Mijn 282xxx staat nog steeds op status 2 (verlenging).
www.nlairsoft.com
Kreeg gisteren rond 17:30 een sms en mail om een afspraak in te plannen.THE_BASE schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:15:
[...]
30 juli 11:00 een 32gb besteld, ordernr. 266xxx
Gisteren naar status 3 gegaan. Wanneer kon jij een datum regelen?
[ Voor 18% gewijzigd door dapluiz op 17-08-2010 09:41 ]
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Dus gisteren ben ik naar 3 gegaan, wanneer zou ik dan een sms moeten krijgen?loyske schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:38:
[...]
Kreeg gisteren rond 17:30 een sms en mail om een afspraak in te plannen.
Ben dus gisteren van status 2 naar 3 en door naar 4 gegaan.
Geen idee, komt misschien doordat je een 32gb hebt besteldTHE_BASE schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:55:
[...]
Dus gisteren ben ik naar 3 gegaan, wanneer zou ik dan een sms moeten krijgen?
Ben niet ongeduldig hoor, maar als het gaat opschieten, heb ik het niet meer!
32 Heb ik besteld.L201 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:22:
[...]
Als ik dit topic niet had gekend was ik er gewoon vanuit gegaan dat je al snel naar status 3 gaat, en daar dan een paar weken in zou blijven... Ik zou zelfs niet eens weten wanneer ik al op status 3 stond, want ik keek vanmorgen voor het eerst. Maar vreemd vindt ik het ook wel ja.. ga er ook nog niet vanuit dat ik hem, ondanks mijn status, al snel zal hebben...
Welke versie heb je besteld dan? 16 of 32?
Verwijderd
Verwijderd
Klopt niet helemaal nee, ik heb mijn iphone4 ook op 30 juli besteld, en heb al lang een bevestigings brief per post gehad, ik zou even nabellen...Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:43:
Zitten ze nou een spelletje met me te spelen ?... Ik zal ze zo eens gaan opbellen, horen
wat voor smoes/onzin ze nu weer hebben te melden.
30juni - 7:45 besteld, heb van beide orders nog geen bevestigingsbrief ontvangen. Wel
2 mailtjes p. order. Nieuwe klant.. klopt dit ?
Nog steeds status 2 op allebei mn Iphone's..
16gb Iphone 4 (black) - 2656xx
32gb Iphone 4 (black) - 2656xx
Verwijderd
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Verwijderd
Net T-Mobile gebeld hierover. Kreeg een aardig persoon aan de lijn, welke redelijk op de hoogteVerwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:43:
Zitten ze nou een spelletje met me te spelen ?... Ik zal ze zo eens gaan opbellen, horen
wat voor smoes/onzin ze nu weer hebben te melden.
30juni - 7:45 besteld, heb van beide orders nog geen bevestigingsbrief ontvangen. Wel
2 mailtjes p. order. Nieuwe klant.. klopt dit ?
Nog steeds status 2 op allebei mn Iphone's..
16gb Iphone 4 (black) - 2656xx
32gb Iphone 4 (black) - 2656xx
Ik durf het bijna niet te zeggen...L201 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:48:
Ik zie hier allerlei berichten van mensen die van orderstatus 2 naar 3 gaan, maar hoelang was dit na bestelling dan?
Ik heb namelijk gisteren mijn contract verlengd (ordernr 301xxx, 32GB), en ik keek zojuist naar mijn status, en die staat al op 3... Status 3 klinkt mij dus niet als een status van joepie we zijn er bijna
code:
1 2 3 4 1: Order Ontvangen 2: Order Verwerkt 3: Order verzonden naar magazijn Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.
Na (online) bestellen kreeg ik dus eerst mailtje met onderwerp Bestelling ontvangen (status 1), en 1 minuut later een mailtje met Bestelling geaccepteerd (status 2?)
1
2
| 4: Order op transport De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak |
Damn you you lucky basterd!L201 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:38:
[...]
Ik durf het bijna niet te zeggen...Maar ik zag net dat ik naar status 4 ben gegaan
:
code:
1 2 4: Order op transport De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak
Afhandeling: | |
---|---|
Besteld: | 30 juli 16.00u |
bevestiging, e-mail: | 30 juli 16.00u |
bevestiging, brief: | 6 augustus |
microsim ontvangen: | 7 augustus |
iPhone ontvangen: | ?? |
Orderstatus updates: | |
status 2 (Order verwerkt): | 30 juli 16.00u |
status 3 (Order verzonden naar magazijn): | 16 augustus |
status 4 (Order verzonden): | 17 augustus |
[ Voor 14% gewijzigd door anonimoes op 17-08-2010 13:53 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Appo op 17-08-2010 13:54 ]
[ Voor 33% gewijzigd door FerdiV op 17-08-2010 13:33 ]
Vreemd, ik heb namelijk geen bevestiging via mail gekregen. Ik had op 6 augustus besteld, vorige week simkaart ontvangen en bevestigings brief.L201 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:59:
@Appo, in het mailtje van ... Bestelling ontvangen staat op de 2e regel een Klik hier om de status van je bestelling te controleren.
Zojuist kreeg ik een mailtje om een bezorgafspraak te maken... De eerstkomende mogelijkheid was op zaterdag, dus dat maar gedaan danLekker snel, gisteren besteld, zaterdag (hopelijk) de tel. binnen
Bedankt, de link werkt, alleen heb ik geen ordernummer, dus toch maar even bellen...L201 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:07:
Er zit een lange link achter, met daarin een versleuteld orderid oid.
Het begint echter met: https://www.t-mobile.nl/p...e/status/statusorder.aspx en ik zie dat als je naar die pagina toegaat dat je dan je ordernummer + postcode etc in kan vullen.. dus zo te zien kom je er dan ook?
[ Voor 11% gewijzigd door Appo op 17-08-2010 14:26 ]
Op mijnorderstatus zie je pas de status als je Iphone aan AMP is overgedragen om bezorgd te worden, je krijgt hier vanzelf een e-mail over als je op de TM statuspagina in stap 4 zit, eerst dus de TM pagina in de gaten houdenAppo schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:22:
[...]
Bedankt, de link werkt, alleen heb ik geen ordernummer, dus toch maar even bellen...
Gebeld en ik heb nog status 2..
Ps. ze had ook deze site gegeven; https://www.mijnorderstatus.nl/ kun je ook je status bekijken. Of het verschil uitmaakt, weet ik niet.
Dus dat is hetVerwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:14:
Heb de iPhone 4 zakelijk besteld bij t-mobile. Kom er net achter dat je dan geen ordernummer krijgt en ook niet op de t-mobile site de status kan checken itt particuliere aanvragen...
Best balen dus, meteen m'n verkoopadviseur gebeld en die gaf aan dat hij denkt dat het nog max 2 weken gaat duren voordat ik mn iPhone krijg, maar kon geen concrete uitspraken doen. Ik moet nu savonds na 2100u de site www.aflevertijd.nl in de gaten houden.
Heb de orderbevestiging 03-08 ontvangen, helaas dus zonder ordernummer zodat het op de site van t-mobile niet bij te houden is voor mij.
Rare gang van zaken vind ik het als je je zakelijke klanten minder service biedt dan je particuliere klanten.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 14:36 ]
Alleen een datum helaas... Je kan tot 18.00 de dag ervoor nog wijzigingen aanbrengen, dus eventueel toch nog een andere dag kiezen.. Helaas krijg je pas om 21.00 de avond ervoor een tijdsinterval (3 uur) waarin het bezorgd wordt, je kan dan echter niet meer wijzigen..Thasquealer schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:32:
Ik heb even een kort vraagje, kan je bij AMP ook een bepaald tijdstip opgeven voor aflevering, of alleen een datum?
[ Voor 30% gewijzigd door L201 op 17-08-2010 14:37 . Reden: quote toegevoegd omdat er alweer berichten tussen waren gekomen ]
Je hebt gelijk, ik had ze gemaild, hieronder de reactie;anonimoes schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:29:
[...]
Op mijnorderstatus zie je pas de status als je Iphone aan AMP is overgedragen om bezorgd te worden, je krijgt hier vanzelf een e-mail over als je op de TM statuspagina in stap 4 zit, eerst dus de TM pagina in de gaten houden
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 16:26 ]
Als T-Mobile m'n voorletter goed had gehad zat ik ook in 267xxx, maar ben ca. 1500 plaatsen gezakt nadat ik een uur later een correctie door liet voeren (betekend nieuwe order bij T-Mobile). Ben benieuwd, zou toch mooi zijn als het zoveel sneller zou gaan.Base_NL schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:16:
Telefoon: Iphone 4 16GB Black
Besteld: 30-7-2010 in de ochtend
Ordernr: 267xxx
Gisteren SMS van AMP gehad, meteen afspraak gemaakt en de telefoon wordt a.s. donderdag geleverd
YeahHierbij bevestigen wij de bezorgafspraak voor uw T-Mobile bestelling.
Leverdag: 19-08-10
Voor een snelle en succesvolle afhandeling is de volgende informatie van belang:
Legitimatie
De chauffeur zal uw legitimatiebewijs controleren. Het is mogelijk om een ander persoon uw bestelling in ontvangst te laten nemen. Deze persoon dient u dan uw legitimatiebewijs te tonen.
Rembourskosten
Indien er voor uw bestelling rembourskosten van toepassing zijn (eenmalige kosten te voldoen aan T-Mobile), dan kunt u dit bedrag aan onze chauffeur voldoen, bij voorkeur per pinbetaling. De rembourskosten voor uw bestelling bedragen € 169.95.
pff hoezo geluk..mister iks schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:59:
Vanmiddag om half 3 een iPhone 4 32 GB zwart besteld op studentmobiel.nl.
Net bericht gehad dat hij vertuurd is en morgenochtend wordt afgeleverd.
en ik wou m eerst daar nog wel bestellen, nu heb ik er spijt van dat ik het niet gedaan heboZy schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:13:
studentmobiel.nl heeft iphone 4 32gb op voorraad dus dan kan het snel gaan...
Ik heb zelf ook best geluk gehad geloof ik. Donderdag 5 augustus gebeld waarom ik nog niet terug gebeld was nav het voorinschrijving formulier, stond niet in het systeem... Alsnog besteld met kanttekening of de order 'wat voorrang' kon krijgen ivm missen voorinschrijving. Ik dacht dat dat een loze belofte zou zijn maar kreeg maandag 9 augustus sms om levering afspraak te maken en woensdag 11 augustus had ik mijn iPhone binnen
Verwijderd
R.D50
2JZ TT6 :D
Ik had hem zaterdag betaald, maandag bevestiging van verzenden en vandaag voor de deurTc-Chub schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:12:
Net bij borderlinx betaald. Hopelijk vandaag of morgen verzonden en dan hopelijk donderdag/vrijdag binnen
Hoi!
En wanneer had je besteld?Tc-Chub schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:12:
Net bij borderlinx betaald. Hopelijk vandaag of morgen verzonden en dan hopelijk donderdag/vrijdag binnen
Al een tijdje terug eerder gezegd, kon je niet weten hoor, maar ik heb hem besteld op 28 / 29 juli. Relatief snel binnen dus naar mijn idee.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 00:02 ]
Ja ik heb er ook besteld op 6 augustus, kreeg toen te horen dat hij op voorraad was en dat deze mogelijk 11e verstuurd zou worden, kreeg toen mail dat dit niet ging gebeuren en dat er niets op voorraad was en dat er pas 31e weer een levering komt die ze dan op volgorde gaan uitleveren. Via de orderstatus krijg ik echter door dat vandaag 18 augustus mogelijk een nieuwe voorraad binnenkomt en ik daarbij mogelijk kan zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:09:
Ik heb 5 augustus de 16GB bij Typhone besteld.
Op 6 augustus gaven ze op Twitter aan dat de toestellen die dag op vooraad zijn. Als je dan zou bestellen zou je hem binnen 1 tot 5 werkdagen ontvangen. Nu geven ze aan dat de levering vanuit T-Mobile moeizaam verloopt en dat ze hem in week 34 verwachten te leveren.. Een uur daarna kreeg ik een mail dat de bestelling gereed wordt gemaakt voor verzending en dat de microsim binnen 2 werkdagen verstuurd wordt. Ik ga er maar van uit dat het toestel in week 34 geleverd wordt, dan kan het altijd meevallen...
Nog anderen die bij Typhone besteld hebben?
Verwijderd
Hmm.. Ik heb op 30 juli besteld en mijn "cancel items" knopje is nog steeds blauw. Heb jij de 16GB? Ik de 32GB, misschien is dat het?Tc-Chub schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:52:
[...]
Al een tijdje terug eerder gezegd, kon je niet weten hoor, maar ik heb hem besteld op 28 / 29 juli. Relatief snel binnen dus naar mijn idee.
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Verwijderd
Ik zat in dezelfde situatie.Gister had ik hierover gebeld naar T-Mobile.dapluiz schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:00:
Zijn er trouwens mensen in stap 2 die al wel bevestigingsbrief en/of sim-kaart hebben gekregen ? Nieuwe klanten dus ? Ik heb namelijk behalve de 2 mailtjes verder nog helemaal niks gehoord of gekregen..
En kan je bij de aflevering ook iemand anders machtigen om de iphone in ontvangst te nemen ? Mijn vriendin is toch nog tot volgende week vrijdag vrij, ik hoop dat ik m dan toch ergens krijg
Verwijderd
Je kan de Micro Sim vandaag al activeren...heb je geen wachttijd als je iphone er is.Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 00:00:
20e een 16 gig bij T-mobile online besteld, en gister eindelijk bericht gehad dat ze hem komen brengen. Vandaag belt Phonehouse ook met de vraag of ik hem nog wil, daar had ik begin juli gereserveerd. Maar toch maar afgezegd, die twee dagen overleef ik ook wel.
Die microsim activeren kan je dat op de dag zelf ook doen of is dat handiger even van te voren?
Als je iets doet, doe het dan goed.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq