[iPhone] Levertijden Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste
Acties:
  • 144.758 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
N.v.m.

[ Voor 96% gewijzigd door Ronwiel op 16-08-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martenv
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:41
mm die van mij via Borderlinx uit UK staat sinds vrijdag 20:00 op : Zending informatie ontvangen

Hopelijk dat hij vandaag daadwerkelijk meegenomen word door ze en dan morgen (hopelijk :9 ) of anders woensdag geleverd gaat wordennn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levertijd voor iPhone vanuit Antwerpen opgelopen

Ik ben bij de Mediamarkt in Antwerpen geweest maar ze hebben geen iPhone 4 meer op voorraad. Ze hebben totaal geen idee wanneer er een nieuwe levering volgt maar het zullen er naar verwachting niet veel zijn omdat er in heel Belgie (en heel Europa) een tekort is en elke winkel om een levering staat te springen.

Reserveren kan maar er staan al veel mensen op de lijst en ze kunnen niet garanderen dat je de iPhone 4 binnen een maand hebt. Je aanbetaling krijg je zowiezo niet meer terug. Langsgaan bij de mediamarkt heeft ook geen zin meer, want ze gaan eerst de reserveringen af en verwachten dat het nog wel een paar weken duurt voordat de huidige lijst met reserveringen is afgewerkt.

Ook bij andere winkels in Antwerpen helaas allemaal al lang uitverkocht. Ik ben langsgegaan bij: 3 mobistar winkels (zeer onvriendelijk hier), Saturn (geen idee wanneer nieuwe levering), Switch (verwacht geen leveringen) en van den Borre (half september weer voorraad). Overal hangen zelfs al bordjes of papiertjes met: "iPhone 4 uitverkocht" Bij de meesten is zelfs de 3GS niet meer te koop!!!

Dus na de levering van vorige week moeten we weer wachten..... helaas voor niets naar Antwerpen geweest. Dan toch maar via de UK route

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:18
Order op transport
De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak.
*O*

20 juli besteld om halv vijf via het web formulier. Alleen de AMP site (www.aflevertijd.nl) geeft nog geen update.. Hoe lang duurt zo iets gemiddeld? Ervaringen?

Edit: Ordernummer 2611XX

[ Voor 4% gewijzigd door Iekozz op 16-08-2010 15:50 ]

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 14:12
Hoera! Net even m'n order status bekeken en ik zie dat ik nu ineens van 2 naar 4 gesprongen ben. Oftewel even wachten tot AMP contact met me opneemt om een afspraak te maken. Gebeurt dit overigens telefonisch of via de mail?

Oh ja, m'n ordernummer was 2672xx en ik heb op de 20e verlengd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Eldariel & Moejo, ik neem aan 16GB versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Je krijgt een SMS als je een afspraak kunt maken met AMP. Vervolgens ga je naar hun site en plan je een afspraak in. Vervolgens krijg je weer een SMS met daarin de dag en het tijdsbestek (3 uur) waarin AMP langskomt. Je krijgt ook e-mails als het goed is.

AMP zou bij mij langskomen tussen 13.35 uur en 16.35 uur.
Uiteindelijk kwam er iemand om 16.00 uur.

[ Voor 9% gewijzigd door McWolf82 op 16-08-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martenv
martenv schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:30:
mm die van mij via Borderlinx uit UK staat sinds vrijdag 20:00 op : Zending informatie ontvangen

Hopelijk dat hij vandaag daadwerkelijk meegenomen word door ze en dan morgen (hopelijk :9 ) of anders woensdag geleverd gaat wordennn
jeej :D status naar : Zending opgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Yes, vanmiddag kwam eindelijk DHL met mijn iphone4 32 GB Black (20 juli besteld AppleUK)

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wuhu, ook naar status 3.

2599XX
32GB
21 juli +/- 11 uur
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

MrBlueEyes schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:03:
Yes, vanmiddag kwam eindelijk DHL met mijn iphone4 32 GB Black (20 juli besteld AppleUK)
Die van mij is vanmiddag afgeleverd bij m'n ouders. Na het werk gelijk ophalen. :D

Ook 20 juli besteld via AppleUK/Borderlinx.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Woohaa, hij is binnen. De mannen van AMP maakten het nog spannend. Een kwartier van te voren werd ik gebeld dat van de pinautomaat de accu leeg was of ik contact kon betalen...dat was even racen naar de bank...veel sterkte iedereen met het verdere wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:46:
Levertijd voor iPhone vanuit Antwerpen opgelopen

Ik ben bij de Mediamarkt in Antwerpen geweest maar ze hebben geen iPhone 4 meer op voorraad. Ze hebben totaal geen idee wanneer er een nieuwe levering volgt maar het zullen er naar verwachting niet veel zijn omdat er in heel Belgie (en heel Europa) een tekort is en elke winkel om een levering staat te springen.

Reserveren kan maar er staan al veel mensen op de lijst en ze kunnen niet garanderen dat je de iPhone 4 binnen een maand hebt. Je aanbetaling krijg je zowiezo niet meer terug. Langsgaan bij de mediamarkt heeft ook geen zin meer, want ze gaan eerst de reserveringen af en verwachten dat het nog wel een paar weken duurt voordat de huidige lijst met reserveringen is afgewerkt.

Ook bij andere winkels in Antwerpen helaas allemaal al lang uitverkocht. Ik ben langsgegaan bij: 3 mobistar winkels (zeer onvriendelijk hier), Saturn (geen idee wanneer nieuwe levering), Switch (verwacht geen leveringen) en van den Borre (half september weer voorraad). Overal hangen zelfs al bordjes of papiertjes met: "iPhone 4 uitverkocht" Bij de meesten is zelfs de 3GS niet meer te koop!!!

Dus na de levering van vorige week moeten we weer wachten..... helaas voor niets naar Antwerpen geweest. Dan toch maar via de UK route
Duidelijk verhaal maar jammer om te lezen.. Afin, mijn twee iPhone's worden 23 augustus in Engeland geleverd bij een bekende, daarna hopelijk binnen een dag of twee hier de levering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
De 30ste via webformulier besteld en sta nog steeds op status 2. Terwijl er anderen zijn die later besteld hebben en hun iphone al hebben... Heeft het zin om tmob te bellen om te vragen hoe t met mn order zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorteXLP
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-12-2024
Yay, ik heb 'm eindelijk binnen (32 GB Zwart) :D
Heerlijk ding! Volhouden jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
WasBak schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:12:
Yup, 16GB. En ik heb zojuist al een afspraak gemaakt om hem te laten bezorgen op de 19e. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan5102
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-08-2021
Scirocco schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:43:
De 30ste via webformulier besteld en sta nog steeds op status 2. Terwijl er anderen zijn die later besteld hebben en hun iphone al hebben... Heeft het zin om tmob te bellen om te vragen hoe t met mn order zit?
hier hetzelfde verhaal :(
zal wel geen zin hebben 30e om 10 uur besteld nog steeds status 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier net mijn 32gb binnengekregen. Raar verhaal: mijn 16 gb is wel bevestigd door AMP (wordt geleverd komende woensdag) maar mijn tmobile order status is nog steeds status 2.

Rare jongens die tmobile medewerkers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zojuist is mijn order van 30 juli rond 11.00 uur (266XXX) naar Status 3 gezet.

Iemand een idee hoelang het nu dan nog kan duren? :-)

Trouwens heb ik het sterke vermoeden dat je status opschiet wanneer je abonnement echt vernieuwd is/in gaat. Dat is bij mij namelijk vandaag.

[ Voor 34% gewijzigd door THE_BASE op 16-08-2010 18:41 ]

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tufan28
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03 21:53
THE_BASE schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:38:

Trouwens heb ik het sterke vermoeden dat je status opschiet wanneer je abonnement echt vernieuwd is/in gaat. Dat is bij mij namelijk vandaag.
Bij mij was het zo het geval, ik had nog de status 2 toen ik op de zaterdag na de release van de iphone4 mijn microsim kreeg. de maandag daarop sprong hij op 3 waarop ik na 3 dagen mijn iphone4 binnen kreeg. op dinsdag kwam hij dus op status 4 en donderdag 5 augustus had ik de mijne binnen gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan5102

De 7e is bij mij het abonnement ingegaan maar T-mobile haast zich nog altijd niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:01

Don Quijote

El Magnifico

Vandaag dan ook van 2 naar 3 gegaan
32Gb en nummer 2610xx , had hem de 21ste besteld. Eens kijken hoe lang het gaat duren om van 3 naar 4 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Laatst online: 21:18
WasBak schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:12:
Ja. Rond half vijf kreeg ik een sms en email van AMP logistics wanneer ik een bezorgafspraak wou maken. Ze komen nu op de 19e langs.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moejo
Same here. Vandaag is mijn status van 2 naar 4 geschoten en heb ik al meteen een afspraak kunnen maken om m'n iPhone te laten bezorgen. De datum dat mijn verlenging is ingegaan: 16-08-2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
dylan5102 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:06:
[...]

De 7e is bij mij het abonnement ingegaan maar T-mobile haast zich nog altijd niet :P
Waar kan je dat zien?
Ik ben nieuwe klant en nog op status 2 dus kan niet inloggen op tmob site, kan ik het ergens anders zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan5102
Scirocco schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:34:
[...]

Waar kan je dat zien?
Ik ben nieuwe klant en nog op status 2 dus kan niet inloggen op tmob site, kan ik het ergens anders zien?
ingang datum staat op het contract en de status kun je hier zien:
https://www.t-mobile.nl/p...e/status/searchorder.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 12:34

justifire

Shut up and squat !!

Wat een drama bij TM zeg :z
Had dan vrijdagmorgen eindelijk de bevestigingsmail gehad, zonder ordernummer.
Ik netjes terug gemaild en gevraagd of mijn ordernummer al bekend is.
Vrijdag niets terug gehad, vandaag ook niets, denk dat dit een heel lang verhaal gaat worden :X

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
dylan5102 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:40:
[...]

ingang datum staat op het contract en de status kun je hier zien:
https://www.t-mobile.nl/p...e/status/searchorder.aspx
Waar kan ik het contract vinden? In de 2 bevestigings emails staat er niks over. Meer info van tmob heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff.. 30Juli rond 7:40 2 i4's besteld. Een 16 & 32gb model. Nu
lees ik dat mensen die hem later hebben besteld die dag, al wel naar
status 3 zijn gegaan... Beetje apart ?

Ik vroeg mn bed uitgegaan, omdat volgens tmobile; 'de orders op volgorde
van besteltijd worden uitgeleverd'.. en vervolgens dit... Hopen dat ze morgen
naar stap3 springen 8)7 ...

edit:
16gb Iphone 4 (black) - 2656xx
32gb Iphone 4 (black) - 2656xx

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ravnoss schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:16:
Vandaag dan ook van 2 naar 3 gegaan
32Gb en nummer 2610xx , had hem de 21ste besteld. Eens kijken hoe lang het gaat duren om van 3 naar 4 te gaan.
Ik ben ook erg benieuwd. Hoop wel dat ik hem vrijdag heb!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan5102
Scirocco schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:27:
[...]

Waar kan ik het contract vinden? In de 2 bevestigings emails staat er niks over. Meer info van tmob heb ik niet.
Je krijgt als het goed is een orderbevestiging toegestuurd waar dit op staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

De volgorde in uitleveren lijkt inderdaad ver te zoeken te zijn... Wat wel goed nieuws is, is dat er wel aardig wat phones geleverd worden!

Terwijl ik dit typ check ik mijn orderstatus trouwens even en die is ineens naar 3 verschoven! (Niet eerlijk voor eerdere bestellers natuurlijk, dat onderstreept alleen de wanorde bij TM nog maar meer natuurlijk...) * anonimoes is voor zichzelf alleen stiekem toch wel een beetje blij :o

Tijdlijn order nummer 2695xx (iPhone 4G 32GB, zwart, bestaande T-Mobile klant)

Afhandeling:
Besteld: 30 juli 16.00u
bevestiging, e-mail: 30 juli 16.00u
bevestiging, brief: 6 augustus
microsim ontvangen: 7 augustus
iPhone ontvangen: ??
Orderstatus updates:
status 2 (Order verwerkt): 30 juli 16.00u
status 3 (Order verzonden naar magazijn): 16 augustus
status 4 (Order verzonden): ??

Ik ben benieuwd wanneer de Iphone geleverd gaat worden, uit de rest van het topic maak ik op dat er tussen stap 3 en 4 vaak niet meer dan een dag of een paar dagen zit en tussen 4 en daadwerkelijk leveren kan toch ook niet meer dan een paar dagen zitten... Wellicht dus eind van de week in huis?

Laat ik dan nog één theorietje opperen: wellicht dat TM voor de orders van de 30e toch eerst eigen klanten levert? Ik heb zelf in elk geval verlengd maar heb geen beeld of mensen die eerder besteld hebben maar nog geen telefoon hebben gekregen nieuwe klanten zijn of niet.

Edit: en toen was mijn order ineens kwijt? Krijg nu de volgende melding op de orderstatus pagina:
Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.
Of zijn ze gewoon 's nachts alle statussen aan het bijwerken? Iemand dit eerder gehad?

Edit2: Nu toch weer gewoon status 3, ook bekend op aflevertijd.nl ("Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.").

@scirocco: dat zou ook nog wel kunnen ja, ik heb iig via internet vooraf betaald.

[ Voor 12% gewijzigd door anonimoes op 17-08-2010 01:22 ]

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
dylan5102 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:06:
[...]

Je krijgt als het goed is een orderbevestiging toegestuurd waar dit op staat. :)
Dat is zeker die bevestingings brief? kom net er achter dat ik die nog zou moeten krijgen...die heb ik dus ook niet... *gaat morgen toch echt ff tmob bellen*

zoals hierboven: misschien is de trage levering omdat tmob eerst aan klanten levert.
Een andere theorie; kan het te maken hebben met de betaalwijzen? Dat als je op internet al betaald hebt, dat het sneller gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:54
eindelijk naar status 3 voor mijn 32gig

2607xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martenv
martenv schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:32:
[...]

jeej :D status naar : Zending opgehaald
En nu is hij uit voor levering dus krijg k hem als goed is vandaag! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:20
Ik zie hier allerlei berichten van mensen die van orderstatus 2 naar 3 gaan, maar hoelang was dit na bestelling dan?
Ik heb namelijk gisteren mijn contract verlengd (ordernr 301xxx, 32GB), en ik keek zojuist naar mijn status, en die staat al op 3... Status 3 klinkt mij dus niet als een status van joepie we zijn er bijna :)

code:
1
2
3
4
1: Order Ontvangen
2: Order Verwerkt
3: Order verzonden naar magazijn
       Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.

Na (online) bestellen kreeg ik dus eerst mailtje met onderwerp Bestelling ontvangen (status 1), en 1 minuut later een mailtje met Bestelling geaccepteerd (status 2?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:01

Don Quijote

El Magnifico

L201 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:48:
Ik zie hier allerlei berichten van mensen die van orderstatus 2 naar 3 gaan, maar hoelang was dit na bestelling dan?
Ik heb namelijk gisteren mijn contract verlengd (ordernr 301xxx, 32GB), en ik keek zojuist naar mijn status, en die staat al op 3... Status 3 klinkt mij dus niet als een status van joepie we zijn er bijna :)

code:
1
2
3
4
       Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.

Na (online) bestellen kreeg ik dus eerst mailtje met onderwerp Bestelling ontvangen (status 1), en 1 minuut later een mailtje met Bestelling geaccepteerd (status 2?)
:), Dat heeft bij mij toch enkele weken geduurd. Lijkt erop dat ze nu echt heel veel 32Gb's hebben binnengekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
Ravnoss schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:53:
[...]

:), Dat heeft bij mij toch enkele weken geduurd. Lijkt erop dat ze nu echt heel veel 32Gb's hebben binnengekregen
Hee, kijk uit he! Je moet mij nu toch niet teveel hoop geven hoor :9 Ik ging al helemaal uit van een levering in september :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:32

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Toch vreemd dat iemand direct naar status 3 gaat. Mijn 282xxx staat nog steeds op status 2 (verlenging).

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Laatst online: 15:21
30 juli 10:15 een 16gb besteld, ordernr. 266xxx
Gister de afspraak gemaakt voor bezorgen op 19-08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
loyske schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:03:
30 juli 10:15 een 16gb besteld, ordernr. 266xxx
Gister de afspraak gemaakt voor bezorgen op 19-08.
30 juli 11:00 een 32gb besteld, ordernr. 266xxx
Gisteren naar status 3 gegaan. Wanneer kon jij een datum regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
Bakkert schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:00:
Toch vreemd dat iemand direct naar status 3 gaat. Mijn 282xxx staat nog steeds op status 2 (verlenging).
Als ik dit topic niet had gekend was ik er gewoon vanuit gegaan dat je al snel naar status 3 gaat, en daar dan een paar weken in zou blijven... Ik zou zelfs niet eens weten wanneer ik al op status 3 stond, want ik keek vanmorgen voor het eerst. Maar vreemd vindt ik het ook wel ja.. ga er ook nog niet vanuit dat ik hem, ondanks mijn status, al snel zal hebben...
Welke versie heb je besteld dan? 16 of 32?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlickAxe
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-09-2015
T-Mobile Tilburg krijgt er ongeveer 20 binnen per dag zegt men. Ze zijn nu rond nummer 60 van de voorinschrijvingen daar in de winkel...

www.nlairsoft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
THE_BASE schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:15:
[...]

30 juli 11:00 een 32gb besteld, ordernr. 266xxx
Gisteren naar status 3 gegaan. Wanneer kon jij een datum regelen?
Kreeg gisteren rond 17:30 een sms en mail om een afspraak in te plannen.
Ben dus gisteren van status 2 naar 3 en door naar 4 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:21
2691** Status staat nog op 2 :(
30 juli om 15:05 besteld.. Nieuwe aanvraag trouwens.

[ Voor 18% gewijzigd door dapluiz op 17-08-2010 09:41 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
loyske schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:38:
[...]

Kreeg gisteren rond 17:30 een sms en mail om een afspraak in te plannen.
Ben dus gisteren van status 2 naar 3 en door naar 4 gegaan.
Dus gisteren ben ik naar 3 gegaan, wanneer zou ik dan een sms moeten krijgen?

Ben niet ongeduldig hoor, maar als het gaat opschieten, heb ik het niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
THE_BASE schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:55:
[...]

Dus gisteren ben ik naar 3 gegaan, wanneer zou ik dan een sms moeten krijgen?

Ben niet ongeduldig hoor, maar als het gaat opschieten, heb ik het niet meer!
Geen idee, komt misschien doordat je een 32gb hebt besteld ;)

het ging bij mij trouwens om een verlenging, mocht iemand wat aan die info hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

L201 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:22:
[...]

Als ik dit topic niet had gekend was ik er gewoon vanuit gegaan dat je al snel naar status 3 gaat, en daar dan een paar weken in zou blijven... Ik zou zelfs niet eens weten wanneer ik al op status 3 stond, want ik keek vanmorgen voor het eerst. Maar vreemd vindt ik het ook wel ja.. ga er ook nog niet vanuit dat ik hem, ondanks mijn status, al snel zal hebben...
Welke versie heb je besteld dan? 16 of 32?
32 Heb ik besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten ze nou een spelletje met me te spelen ?... Ik zal ze zo eens gaan opbellen, horen
wat voor smoes/onzin ze nu weer hebben te melden.

30juni - 7:45 besteld, heb van beide orders nog geen bevestigingsbrief ontvangen. Wel
2 mailtjes p. order. Nieuwe klant.. klopt dit ?

Nog steeds status 2 op allebei mn Iphone's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:43:
Zitten ze nou een spelletje met me te spelen ?... Ik zal ze zo eens gaan opbellen, horen

30juni - 7:45 besteld, heb van beide orders nog geen bevestigingsbrief ontvangen. Wel

Klopt niet helemaal nee, ik heb mijn iphone4 ook op 30 juli besteld, en heb al lang een bevestigings brief per post gehad, ik zou even nabellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
orderdatum 07-08-2010 bevestiging en acceptatie op dezelfde dag in mijn mailbox.
Betaling gelijk gedaan(spijt) nu wachten. Lees ik goed dat er mensen hier gisteren besteld heeft en status 3 heeft en ik sta met anderen nog gewoon op 2....tja is klote maar wel relax voor degene die hem dus gaat krijgen.

Het is een warboel bij T-maffia..LMAO. Maar goed 6 weken was de maximale wachttijd. dus nog kleine 4 weken wachten.
Tegen die tijd kan vodafone hem ook leveren zo niet KPN, als ik de berichten mag geloven.
Maar zal eerst netjes moeten wachten.....pffffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de iPhone 4 zakelijk besteld bij t-mobile. Kom er net achter dat je dan geen ordernummer krijgt en ook niet op de t-mobile site de status kan checken itt particuliere aanvragen...

Best balen dus, meteen m'n verkoopadviseur gebeld en die gaf aan dat hij denkt dat het nog max 2 weken gaat duren voordat ik mn iPhone krijg, maar kon geen concrete uitspraken doen. Ik moet nu savonds na 2100u de site www.aflevertijd.nl in de gaten houden.

Heb de orderbevestiging 03-08 ontvangen, helaas dus zonder ordernummer zodat het op de site van t-mobile niet bij te houden is voor mij.

Rare gang van zaken vind ik het als je je zakelijke klanten minder service biedt dan je particuliere klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Base_NL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 11:08
Telefoon: Iphone 4 16GB Black
Besteld: 30-7-2010 in de ochtend
Ordernr: 267xxx

Gisteren SMS van AMP gehad, meteen afspraak gemaakt en de telefoon wordt a.s. donderdag geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Net van status 3 naar status 4 gegaan en de koerier neemt snel contact op.

Heb nog geen sms of mail gekregen en status op aflevertijd is nog niet gewijzigd. Wanneer kan ik een sms verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Heb de iphone 4 vorige week donderdag bij studentenmobiel.nl besteld en kreeg gisteren zowaar een mailtje dat hij vandaag geleverd gaat worden aan mijn huisadres :$ Had echt niet verwacht dat de telefoon zo snel geleverd zou worden! Dus voor mensen die snel een iphone 4 in handen willen hebben...je weet waar je m moet bestellen ;)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:43:

Net T-Mobile gebeld hierover. Kreeg een aardig persoon aan de lijn, welke redelijk op de hoogte
was van de huidige situatie. Hij gaf toe dat het uitlever proces inderdaad raar verloopt, en
dat het niet gaat zoals het moet gaan (uitleveren op volgorde van bestellen).

Ik moet nog even rustig wachten. Pfff.. ik ben wel pissed hoor, mn vriendin (heb ik de 16gb voor besteld) hyped me de oren van mn kop :9 .. Ik kan niet meer wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-07 11:28
Nou ik zie hier al een heleboel mensen die de 30ste hebben besteld de telefoon uitgeleverd krijgen. Ik heb de 20ste besteld en nog steeds status 2. Geduld is een schone zaak schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
L201 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:48:

code:
1
2
3
4

Ik durf het bijna niet te zeggen... :X Maar ik zag net dat ik naar status 4 ben gegaan _/-\o_ :
code:
1
2
4: Order op transport
       De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja denk.. L201, you lucky mofo :P
Nu snap ik er helemaal niets meer van!..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

L201 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:38:
[...]

Ik durf het bijna niet te zeggen... :X Maar ik zag net dat ik naar status 4 ben gegaan _/-\o_ :
code:
1
2
4: Order op transport
       De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak
Damn you you lucky basterd! :D Het kan dus wél!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Laatst online: 24-07-2017
Ik gaat zodadelijk nog schreeeuwen...aRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH hahahahhaha lol
@L201 ur sooooo lucky. veel plezier ermee...

BTW krijg net mijn invisible shield via de post......nu de Iphone 4 nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes

anonimoes

En zonet ben ik ook van status 3 naar 4 gegaan! Wel echt maf dat het zo'n chaos is bij TM dat zelfs mensen die op de 20e besteld hebben nog niks hebben en er nu wel links en rechts telefoons aan bestellers op de 30e en later worden uitgeleverd...

Tijdlijn order nummer 2695xx (iPhone 4G 32GB, zwart, bestaande T-Mobile klant)

Afhandeling:
Besteld: 30 juli 16.00u
bevestiging, e-mail: 30 juli 16.00u
bevestiging, brief: 6 augustus
microsim ontvangen: 7 augustus
iPhone ontvangen: ??
Orderstatus updates:
status 2 (Order verwerkt): 30 juli 16.00u
status 3 (Order verzonden naar magazijn): 16 augustus
status 4 (Order verzonden): 17 augustus

Edit: zojuist ook de afleverafspraak met AMP gemaakt, helaas konden ze pas op zijn vroegst a.s. zaterdag leveren, aan de andere kant was het doordeweeks toch lastig geworden dus da's ook weer geen onoverzienbare ramp :) Al met al zou ik dan drie weken levertijd hebben waar me 8-10 weken belooft was dus dat is best netjes!

[ Voor 14% gewijzigd door anonimoes op 17-08-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Zojuist een afspraak gemaakt voor vrijdag. Dat was de eerst mogelijke datum.

Heeft het zin ze te bellen voor donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13
Waar zien jullie de status updates? Op mijn persoonlijke pagina van t-mobile kan ik niks vinden....

[ Voor 48% gewijzigd door Appo op 17-08-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Jeuj!!! krijg net een mail om een afspraak te maken voor de levering. Bellen voor de status hoeft dus niet meer. Ik heb voor komende vrijdag gekozen (was eerste mogelijkheid natuurlijk :P) en dat betekent precies 3 weken levertijd. Dat is snel :)

@de mensen die op de 20e besteld hebben: Ik maak het zo vaak mee. Mensen die als eerst bestellen zijn vaak net iets later dan mensen die daarna besteld hebben. Zie ik altijd gebeuren in die levertijd topics, mmm. Hardlopers zijn doodlopers? :P

[ Voor 33% gewijzigd door FerdiV op 17-08-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
@Appo, in het mailtje van ... Bestelling ontvangen staat op de 2e regel een Klik hier om de status van je bestelling te controleren.

Zojuist kreeg ik een mailtje om een bezorgafspraak te maken... De eerstkomende mogelijkheid was op zaterdag, dus dat maar gedaan dan :) Lekker snel, gisteren besteld, zaterdag (hopelijk) de tel. binnen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
L201 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:59:
@Appo, in het mailtje van ... Bestelling ontvangen staat op de 2e regel een Klik hier om de status van je bestelling te controleren.

Zojuist kreeg ik een mailtje om een bezorgafspraak te maken... De eerstkomende mogelijkheid was op zaterdag, dus dat maar gedaan dan :) Lekker snel, gisteren besteld, zaterdag (hopelijk) de tel. binnen :9~
Vreemd, ik heb namelijk geen bevestiging via mail gekregen. Ik had op 6 augustus besteld, vorige week simkaart ontvangen en bevestigings brief.

Kun je misschien de link geven om de bestelling te controleren, anders moet ik ze even bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
Er zit een lange link achter, met daarin een versleuteld orderid oid.
Het begint echter met: https://www.t-mobile.nl/p...e/status/statusorder.aspx en ik zie dat als je naar die pagina toegaat dat je dan je ordernummer + postcode etc in kan vullen.. dus zo te zien kom je er dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
L201 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:07:
Er zit een lange link achter, met daarin een versleuteld orderid oid.
Het begint echter met: https://www.t-mobile.nl/p...e/status/statusorder.aspx en ik zie dat als je naar die pagina toegaat dat je dan je ordernummer + postcode etc in kan vullen.. dus zo te zien kom je er dan ook?
Bedankt, de link werkt, alleen heb ik geen ordernummer, dus toch maar even bellen...

Gebeld en ik heb nog status 2..

Ps. ze had ook deze site gegeven; https://www.mijnorderstatus.nl/ kun je ook je status bekijken. Of het verschil uitmaakt, weet ik niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Appo op 17-08-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:54
status 4 hier :D
32gig 2607xx
20ste besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes

anonimoes

Appo schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:22:
[...]

Bedankt, de link werkt, alleen heb ik geen ordernummer, dus toch maar even bellen...

Gebeld en ik heb nog status 2..

Ps. ze had ook deze site gegeven; https://www.mijnorderstatus.nl/ kun je ook je status bekijken. Of het verschil uitmaakt, weet ik niet.
Op mijnorderstatus zie je pas de status als je Iphone aan AMP is overgedragen om bezorgd te worden, je krijgt hier vanzelf een e-mail over als je op de TM statuspagina in stap 4 zit, eerst dus de TM pagina in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:43
Ik heb even een kort vraagje, kan je bij AMP ook een bepaald tijdstip opgeven voor aflevering, of alleen een datum?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 12:34

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:14:
Heb de iPhone 4 zakelijk besteld bij t-mobile. Kom er net achter dat je dan geen ordernummer krijgt en ook niet op de t-mobile site de status kan checken itt particuliere aanvragen...

Best balen dus, meteen m'n verkoopadviseur gebeld en die gaf aan dat hij denkt dat het nog max 2 weken gaat duren voordat ik mn iPhone krijg, maar kon geen concrete uitspraken doen. Ik moet nu savonds na 2100u de site www.aflevertijd.nl in de gaten houden.

Heb de orderbevestiging 03-08 ontvangen, helaas dus zonder ordernummer zodat het op de site van t-mobile niet bij te houden is voor mij.

Rare gang van zaken vind ik het als je je zakelijke klanten minder service biedt dan je particuliere klanten.
Dus dat is het :(
Wilde al weer gaan bellen om mijn ordernummer te achterhalen maar dat heeft dus geen zin.
Heb jij al wel een brief en/of simkaart ontvangen ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog andere mensen zakelijk besteld bij T-mobile? Vaag dat je zakelijk je status niet kan zien.....

Ook nog geen brief of simkaart ontvangen...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
Thasquealer schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:32:
Ik heb even een kort vraagje, kan je bij AMP ook een bepaald tijdstip opgeven voor aflevering, of alleen een datum?
Alleen een datum helaas... Je kan tot 18.00 de dag ervoor nog wijzigingen aanbrengen, dus eventueel toch nog een andere dag kiezen.. Helaas krijg je pas om 21.00 de avond ervoor een tijdsinterval (3 uur) waarin het bezorgd wordt, je kan dan echter niet meer wijzigen..

[ Voor 30% gewijzigd door L201 op 17-08-2010 14:37 . Reden: quote toegevoegd omdat er alweer berichten tussen waren gekomen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
anonimoes schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:29:
[...]

Op mijnorderstatus zie je pas de status als je Iphone aan AMP is overgedragen om bezorgd te worden, je krijgt hier vanzelf een e-mail over als je op de TM statuspagina in stap 4 zit, eerst dus de TM pagina in de gaten houden :)
Je hebt gelijk, ik had ze gemaild, hieronder de reactie;

Op dit moment zijn in ons systeem nog geen gegevens bekend behorend bij uw naam of postcode. Wij zullen uw order nog niet ontvangen hebben vanuit onze opdrachtgever. Zodra uw bestelling binnenkomt bij ons wordt er automatisch contact met u gezocht voor het inplannen van de leverafspraak.

Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update! :D

17-08 @ 15:16
32gb Iphone4 (2656xx) > Stap 3
16gb Iphone4 (2656xx) == Stap 2

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan5102
16gb Iphone 4 (266xxx) naar stap 3 rond 15:30
online besteld op 30-7 9:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Base_NL schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:16:
Telefoon: Iphone 4 16GB Black
Besteld: 30-7-2010 in de ochtend
Ordernr: 267xxx

Gisteren SMS van AMP gehad, meteen afspraak gemaakt en de telefoon wordt a.s. donderdag geleverd :)
Als T-Mobile m'n voorletter goed had gehad zat ik ook in 267xxx, maar ben ca. 1500 plaatsen gezakt nadat ik een uur later een correctie door liet voeren (betekend nieuwe order bij T-Mobile). Ben benieuwd, zou toch mooi zijn als het zoveel sneller zou gaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:14
Hierbij bevestigen wij de bezorgafspraak voor uw T-Mobile bestelling.

Leverdag: 19-08-10

Voor een snelle en succesvolle afhandeling is de volgende informatie van belang:

Legitimatie
De chauffeur zal uw legitimatiebewijs controleren. Het is mogelijk om een ander persoon uw bestelling in ontvangst te laten nemen. Deze persoon dient u dan uw legitimatiebewijs te tonen.

Rembourskosten
Indien er voor uw bestelling rembourskosten van toepassing zijn (eenmalige kosten te voldoen aan T-Mobile), dan kunt u dit bedrag aan onze chauffeur voldoen, bij voorkeur per pinbetaling. De rembourskosten voor uw bestelling bedragen € 169.95.
Yeah :D ! Vorige week zaterdag in de t-mobile winkel (Nijmegen) besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister iks
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-11-2024
Vanmiddag om half 3 een iPhone 4 32 GB zwart besteld op studentmobiel.nl.
Net bericht gehad dat hij verstuurd is en morgenochtend wordt afgeleverd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan5102
mister iks schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:59:
Vanmiddag om half 3 een iPhone 4 32 GB zwart besteld op studentmobiel.nl.
Net bericht gehad dat hij vertuurd is en morgenochtend wordt afgeleverd. :D
pff hoezo geluk.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

studentmobiel.nl heeft iphone 4 32gb op voorraad dus dan kan het snel gaan...

Ik heb zelf ook best geluk gehad geloof ik, maar dan via T-Mobile zelf. Donderdag 5 augustus gebeld waarom ik nog niet terug gebeld was nav het voorinschrijving formulier, stond niet in het systeem... Alsnog besteld met kanttekening of de order 'wat voorrang' kon krijgen ivm missen voorinschrijving. Ik dacht dat dat een loze belofte zou zijn maar kreeg maandag 9 augustus sms om levering afspraak te maken en woensdag 11 augustus had ik mijn iPhone binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan5102
oZy schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:13:
studentmobiel.nl heeft iphone 4 32gb op voorraad dus dan kan het snel gaan...

Ik heb zelf ook best geluk gehad geloof ik. Donderdag 5 augustus gebeld waarom ik nog niet terug gebeld was nav het voorinschrijving formulier, stond niet in het systeem... Alsnog besteld met kanttekening of de order 'wat voorrang' kon krijgen ivm missen voorinschrijving. Ik dacht dat dat een loze belofte zou zijn maar kreeg maandag 9 augustus sms om levering afspraak te maken en woensdag 11 augustus had ik mijn iPhone binnen :)
en ik wou m eerst daar nog wel bestellen, nu heb ik er spijt van dat ik het niet gedaan heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er meer informatie over wanneer de Mobistar winkels weer toestellen verwachten...
Heb een reservering gedaan (€200) op de 32GB de 6e in Bree. Zal uiteraard nog wel ff duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-08 22:13
Ik heb mijn Iphone 4 (32gb) met een nieuw abbonement 11 augustus besteld en kreeg vandaag te horen dat ik deze week of begin volgende week mijn iphone geleverd krijg :). Ik heb besteld bij de Belcompany (online). ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Morgen wordt mijn iPhone afgeleverd. Was eerst ordernummer 2407XX, maar had een witte besteld. Order geswitched naar zwarte iPhone en kreeg nummer 2753XX.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT88
  • Laatst online: 06-07 19:37
Okej even in het kort:

20 juli in de voorinschrijving een witte iphone 4 32GB besteld.
30 juli toch maar voor zwart gewisseld omdat de witte wel erg lang ging duren.
17 augustus (vandaag) mijn afspraak gemaakt om hem te laten bezorgen.

Wachttijd voor mij tot de afspraak was dus 4 weken, en tot de aflevering wordt het 5 weken. Al met al redelijk vind ik. Nu nog wachten tot volgende week... whaa! :P

2JZ TT6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Net bij borderlinx betaald. Hopelijk vandaag of morgen verzonden en dan hopelijk donderdag/vrijdag binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Tc-Chub schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:12:
Net bij borderlinx betaald. Hopelijk vandaag of morgen verzonden en dan hopelijk donderdag/vrijdag binnen :D
Ik had hem zaterdag betaald, maandag bevestiging van verzenden en vandaag voor de deur :).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tc-Chub schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:12:
En wanneer had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Liquid schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:50:
[...]

En wanneer had je besteld?
Al een tijdje terug eerder gezegd, kon je niet weten hoor, maar ik heb hem besteld op 28 / 29 juli. Relatief snel binnen dus naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04-2022
Yeah! Eindelijk afspraak gemaakt.

Besteld op 30 Juli (releasedate :P) bij T-mobile
Vandaag (17 Augustus) afspraak gemaakt voor 23 Augustus

2,5 week is toch wel wat minder dan 8-10 weken.So I'm not complaining xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20e een 16 gig bij T-mobile online besteld, en gister eindelijk bericht gehad dat ze hem komen brengen. Vandaag belt Phonehouse ook met de vraag of ik hem nog wil, daar had ik begin juli gereserveerd. Maar toch maar afgezegd, die twee dagen overleef ik ook wel.

Die microsim activeren kan je dat op de dag zelf ook doen of is dat handiger even van te voren?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:07

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:09:
Ik heb 5 augustus de 16GB bij Typhone besteld.

Op 6 augustus gaven ze op Twitter aan dat de toestellen die dag op vooraad zijn. Als je dan zou bestellen zou je hem binnen 1 tot 5 werkdagen ontvangen. Nu geven ze aan dat de levering vanuit T-Mobile moeizaam verloopt en dat ze hem in week 34 verwachten te leveren.. Een uur daarna kreeg ik een mail dat de bestelling gereed wordt gemaakt voor verzending en dat de microsim binnen 2 werkdagen verstuurd wordt. Ik ga er maar van uit dat het toestel in week 34 geleverd wordt, dan kan het altijd meevallen...

Nog anderen die bij Typhone besteld hebben?
Ja ik heb er ook besteld op 6 augustus, kreeg toen te horen dat hij op voorraad was en dat deze mogelijk 11e verstuurd zou worden, kreeg toen mail dat dit niet ging gebeuren en dat er niets op voorraad was en dat er pas 31e weer een levering komt die ze dan op volgorde gaan uitleveren. Via de orderstatus krijg ik echter door dat vandaag 18 augustus mogelijk een nieuwe voorraad binnenkomt en ik daarbij mogelijk kan zitten.

Krijg net een mail met PDF factuur waarop de Iphone vermeld staat met serie nr...zouden ze hem dan toch binnen hebben..staat nog niet bij dat er verzonden word..maar hoe kom je anders aan een serienummer denk ik dan..

Ik weet het ff niet, maar wacht het wel af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tc-Chub schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:52:
[...]

Al een tijdje terug eerder gezegd, kon je niet weten hoor, maar ik heb hem besteld op 28 / 29 juli. Relatief snel binnen dus naar mijn idee.
Hmm.. Ik heb op 30 juli besteld en mijn "cancel items" knopje is nog steeds blauw. Heb jij de 16GB? Ik de 32GB, misschien is dat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:21
Zijn er trouwens mensen in stap 2 die al wel bevestigingsbrief en/of sim-kaart hebben gekregen ? Nieuwe klanten dus ? Ik heb namelijk behalve de 2 mailtjes verder nog helemaal niks gehoord of gekregen..
En kan je bij de aflevering ook iemand anders machtigen om de iphone in ontvangst te nemen ? Mijn vriendin is toch nog tot volgende week vrijdag vrij, ik hoop dat ik m dan toch ergens krijg ;)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dapluiz schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:00:
Zijn er trouwens mensen in stap 2 die al wel bevestigingsbrief en/of sim-kaart hebben gekregen ? Nieuwe klanten dus ? Ik heb namelijk behalve de 2 mailtjes verder nog helemaal niks gehoord of gekregen..
En kan je bij de aflevering ook iemand anders machtigen om de iphone in ontvangst te nemen ? Mijn vriendin is toch nog tot volgende week vrijdag vrij, ik hoop dat ik m dan toch ergens krijg ;)
Ik zat in dezelfde situatie.Gister had ik hierover gebeld naar T-Mobile.
Alle informatie had ik via de mail gehad (2mailtjes), er waren geen brieven
verstuurd omdat ze toch dezelfde informatie als de mails bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 00:00:
20e een 16 gig bij T-mobile online besteld, en gister eindelijk bericht gehad dat ze hem komen brengen. Vandaag belt Phonehouse ook met de vraag of ik hem nog wil, daar had ik begin juli gereserveerd. Maar toch maar afgezegd, die twee dagen overleef ik ook wel.

Die microsim activeren kan je dat op de dag zelf ook doen of is dat handiger even van te voren?
Je kan de Micro Sim vandaag al activeren...heb je geen wachttijd als je iphone er is.
have fun...hij is mjammie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 12:44
De mijne (zwart, 16GB) heb ik besteld op 23 juli bij Apple UK. Verzenddatum stond toen verwacht op 13 augustus en aflevering (bij Borderlinx) verwacht op 20 augustus.

De iPhone is op 11 augustus al gestuurd en op 12 augustus bij Borderlinx aangekomen. Die hebben het pakketje de volgende dag verzonden en afgelopen maandag had ik het binnen. :)

Meteen even bij T-mobile langsgelopen voor een microsim. Meteen geactiveerd en binnen een paar minuten kon ik 'm al gebruiken.

Over een paar weken gaat mijn abonnement over naar KPN. Daar heb ik de simkaart al van binnen en dat is een gewone. Dus dan moet ik nog een keertje langs voor een microsim.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.