G*d! &#*# AMP-Logistics net aan de deur, moest ik 89,95 aftikken. Terwijl ik die allang betaald had, had geen cash en toevallig net kapotte pinpas. Kut t-mobile!
R.D50
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
R.D50
Als je dat allang betaald hebt ga je dat toch niet nog een keer betalen ?rodian50 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:08:
G*d! &#*# AMP-Logistics net aan de deur, moest ik 89,95 aftikken. Terwijl ik die allang betaald had, had geen cash en toevallig net kapotte pinpas. Kut t-mobile!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nee, ik had het wel liggen. Maar heb het helemaal gehad met T-Mobile. Ga nu ook mijn order annuleren. Er gaat niks, maar dan ook niks goed bij dat bedrijf.justifire schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:41:
[...]
Als je dat allang betaald hebt ga je dat toch niet nog een keer betalen ?
R.D50
En zojuist binnenm-m schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:58:
Voor de volledigheid:
32 GB Zwart
20e besteld rond 13.00 (webformulier)
Ordernummer 2491xx
Microsim in huis, abo is verlengd, bestelstatus 2
Bij mij gaat vooralsnog alles goed in 12 jaar. :-)rodian50 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:50:
[...]
Nee, ik had het wel liggen. Maar heb het helemaal gehad met T-Mobile. Ga nu ook mijn order annuleren. Er gaat niks, maar dan ook niks goed bij dat bedrijf.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Thanks voor de gouden tip!mister iks schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:59:
Vanmiddag om half 3 een iPhone 4 32 GB zwart besteld op studentmobiel.nl.
Net bericht gehad dat hij verstuurd is en morgenochtend wordt afgeleverd.
[ Voor 23% gewijzigd door djpdjpnl op 18-08-2010 15:04 ]
T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Graag maken wij een bezorgafspraak met u.
Dat kan in twee eenvoudige stappen:
[ Voor 30% gewijzigd door dapluiz op 18-08-2010 15:15 ]
Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg
Dat kun je altijd proberen natuurlijkdapluiz schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:12:
[...]
![]()
Beetje jammer dat ze op zijn vroegst pas dinsdag kunnen ...
Of zijn er al mensen brutaal genoeg geweest om te bellen of ze eerder kunnen ?
Onder de grote rots, naast die kleine
[ Voor 7% gewijzigd door Clifmeister op 18-08-2010 22:43 ]
Dinsdag was inderdaad nog vrij! Ik heb net een afspraak kunnen maken voor dinsdag dusdjpdjpnl schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:59:
Afspraak gemaakt voor volgende week woensdag.Dinsdag was nog wel beschikbaar voor zij die nog een afspraak kunnen maken vandaag.
[ Voor 7% gewijzigd door Scirocco op 18-08-2010 16:21 ]
Zakelijke klant toevallig ?Scirocco schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:21:
[...]
Dinsdag was inderdaad nog vrij! Ik heb net een afspraak kunnen maken voor dinsdag dus![]()
Dan heb ik dus een levertijd gehad van iets minder dan 4 weken, best prima.
Wel vaag, want ik heb geen bevestigings brief gekregen en ook nog geen simkaart ?? Moet ik tmob ff bellen of word de simkaart er dan bijgeleverd?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nee, nieuwe klant zelfs...30ste om 10 uur besteld
Ik heb ook geen brief gehad, enkel een mail. Die microsim zou je er bij levering gewoon bij moeten krijgen.Scirocco schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:21:
[...]
Dinsdag was inderdaad nog vrij! Ik heb net een afspraak kunnen maken voor dinsdag dus![]()
Dan heb ik dus een levertijd gehad van iets minder dan 4 weken, best prima.
Wel vaag, want ik heb geen bevestigings brief gekregen en ook nog geen simkaart ?? Moet ik tmob ff bellen of word de simkaart er dan bijgeleverd?
Anoniem: 159350
Anoniem: 371699
Heb inderdaad de 16gb. Daarbij wordt het knopje grijs op de dag voor dat hij wordt verzonden of een paar dag(en) ervoor, het loopt meestal wel op schema. Borderlinx heeft het vanuit hun kant weer verzonden dus hopelijk morgen/vrijdag en anders maandagAnoniem: 193286 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:08:
[...]
Hmm.. Ik heb op 30 juli besteld en mijn "cancel items" knopje is nog steeds blauw. Heb jij de 16GB? Ik de 32GB, misschien is dat het?
Thanks voor de tip, ook hier is de Iphone besteld. Mijn vriendin was vandaag bij de T-Mobile shop en daar wisten ze te vertellen dat het bijna niet mogelijk was dat andere hem op voorraad hebben want 'Zij krijgen als eerste geleverd'Anoniem: 159350 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:46:
smartphoneshop.nl heeft ze nu op voorraad. Ik heb mn order bij t-mobile gister gecancelled na veel gezeur, en direct besteld bij smartphoneshop, krijg hem nu morgen avond binnen! Wel alleen de 16g versie btw...
Maar op de site staat ie nu nog steeds op voorraad, dus doe er je voordeel mee
Anoniem: 355867
Ik denk dat je me net voor bent, ik was bezig met mijn bestelling en opeens is er geen voorraad meer.......Benn1e schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:54:
[...]
Thanks voor de tip, ook hier is de Iphone besteld. Mijn vriendin was vandaag bij de T-Mobile shop en daar wisten ze te vertellen dat het bijna niet mogelijk was dat andere hem op voorraad hebben want 'Zij krijgen als eerste geleverd'
Gelukkig weten wij hier op het forum wel beter, als het goed is dan komt deze morgen binnen en gaan we naar de T-Mobile shop toe om hem te laten zien
Ik las ook op het forum dat er voorraad was bij deze winkel, dus zojuist besteld. In de bevestigingsmail staat het volgende:Jeroen797 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:05:
[...]
Ik denk dat je me net voor bent, ik was bezig met mijn bestelling en opeens is er geen voorraad meer.......![]()
Nu maar weer wachten
Inmiddels is er gebeld, Iphone wordt morgen tussen half 9 en 13 uur geleverd.Jorismoen schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:10:
[...]
Ik las ook op het forum dat er voorraad was bij deze winkel, dus zojuist besteld. In de bevestigingsmail staat het volgende:
"Je bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is bellen wij je om een afspraak voor aflevering te maken. Je ontvangt je bestelling naar verwachting op donderdag 19 augustus 2010."
Ik word binnen 2 uur opgebeld, zal wel even laten weten of ze er inderdaad nog op voorraad hebben.
Keep us informed!!!Leroy schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:07:
Zojuist ook een iPhone 4 32GB besteld bij Apple UK via Borderlinx. Ben benieuwd hoe lang het duurt
Nice! Ben zojuist ook gebeld, morgenochtend komen ze hem afleverenBenn1e schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:02:
[...]
Inmiddels is er gebeld, Iphone wordt morgen tussen half 9 en 13 uur geleverd.
Vandaag 17.50 uur besteld en morgen dus binnen.
Sorry voor al de mensen die via T-Mobile al zo lang wachten...
Anoniem: 354621
F*ck. heb ik net paar dagen terug op T-mob.nl besteldJorismoen schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:16:
[...]
Nice! Ben zojuist ook gebeld, morgenochtend komen ze hem afleverenWow, ik had niet verwacht dat dit mogelijk zou zijn.. Lo3n, ontzettend bedankt voor deze tip! Voor alle andere lezers: de 16GB versie is dus op voorraad bij smartphoneshop.nl
Anoniem: 39303
Inmiddels zijn ze al weer op... Maar een beperkt aantal binnen gehad!Jorismoen schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:16:
[...]
Nice! Ben zojuist ook gebeld, morgenochtend komen ze hem afleverenWow, ik had niet verwacht dat dit mogelijk zou zijn.. Lo3n, ontzettend bedankt voor deze tip! Voor alle andere lezers: de 16GB versie is dus op voorraad bij smartphoneshop.nl
Anoniem: 135729
Heb net gebeld en mij werd dit ook verteld.... Heb nu ook maar bij smartphoneshop een pre order geplaatst, hopelijk volgende week dan mijn eerste Apple deviceAnoniem: 39303 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:37:
[...]
Inmiddels zijn ze al weer op... Maar een beperkt aantal binnen gehad!
Eind volgende week is er weer een levering! Komt morgen op de website als het goed is!
Vast korterSpetertje schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:49:
Zojuist via de site van T-Mobile de iPhone 4 besteld. Er staat 3 tot 4 weken levertijd, ben benieuwd! Zal wel langer duren....
[ Voor 9% gewijzigd door FerdiV op 18-08-2010 23:30 ]
Ik hoop het! Zoals ik hier ook al op het forum lees zal het wel mee vallen.FerdiV schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:30:
[...]
Vast korter
Mijne komt vrijdag, bijna dus! Heb de 30e besteld.
Kom net thuis van mijn werk, ligt er een tnt briefje, pakketje van Typhone, gezien de stats van trackentracke moet dit de Iphone 4 zijn..morgen wordt ie gebracht. Spannend. Gekke is dus dat ze zeggen dat er pas de 31e geleverd gaat worden, ik geen verzend status mail heb gehad maar hij dus wel aangeboden is. Dus ook bij typhone is het niet helemaal duidelijkphemelrijk schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 00:39:
[...]
Ja ik heb er ook besteld op 6 augustus, kreeg toen te horen dat hij op voorraad was en dat deze mogelijk 11e verstuurd zou worden, kreeg toen mail dat dit niet ging gebeuren en dat er niets op voorraad was en dat er pas 31e weer een levering komt die ze dan op volgorde gaan uitleveren. Via de orderstatus krijg ik echter door dat vandaag 18 augustus mogelijk een nieuwe voorraad binnenkomt en ik daarbij mogelijk kan zitten.
Krijg net een mail met PDF factuur waarop de Iphone vermeld staat met serie nr...zouden ze hem dan toch binnen hebben..staat nog niet bij dat er verzonden word..maar hoe kom je anders aan een serienummer denk ik dan..
Ik weet het ff niet, maar wacht het wel af
De mijne ligt gezellig naast de jouwe in hetzelfde busjeTc-Chub schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:25:
Gaat best snel via borderlinx:
Wednesday, August 18, 2010 Location Time
5 Processed at East Midlands - UK East Midlands - UK 21:10
4 Arrived at Sort Facility East Midlands - UK East Midlands - UK 20:38
3 Departed Facility in Birmingham - UK Birmingham - UK 19:22
2 Processed at Birmingham - UK Birmingham - UK 17:08
1 Shipment picked up Birmingham - UK 16:56
28 juli besteld en vandaag of morgen in huis. 3 weken dusEmile schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:14:
3 dagen geleden een iPhone 4 besteld vanuit de UK met Borderlinx. In de mail staat dat ze verwachten 'm rond 6 September te versturen. Ben benieuwdHoe lang duurde het bij anderen die niet al te lange tijd geleden besteld hebben?
Si hoc legere scis nimium eruditiones habes
Of niet... ik heb hem maandag besteld bij T-Mobile, en dinsdag kon ik een afleverafspraak maken (voor zaterdag, was helaas de eerste mogelijkheid).. Maar goed, tussen bestellen en in de handen hebben zit dan 5 dagenSpetertje schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:49:
Zojuist via de site van T-Mobile de iPhone 4 besteld. Er staat 3 tot 4 weken levertijd, ben benieuwd! Zal wel langer duren....
Anoniem: 327036
Anoniem: 193286
Anoniem: 193286
Ik heb de 32gb besteld op 30-07 en vandaag is het linkje "cancel items" grijs geworden, wat volgens mij betekent dat hij klaar ligt voor verzending. Als hij morgen wordt verzonden, is dat precies op de verwachtte verzenddatum, 20-08.Emile schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:14:
3 dagen geleden een iPhone 4 besteld vanuit de UK met Borderlinx. In de mail staat dat ze verwachten 'm rond 6 September te versturen. Ben benieuwdHoe lang duurde het bij anderen die niet al te lange tijd geleden besteld hebben?
En, wordt die van jou inderdaad vandaag afgeleverd? Ik werd gebeld met de mededeling dat er iets mis was gegaan, nu wordt hij morgenmiddag bezorgd. Krijg wel een voucher van 20 euro, dat is dan wel weer aardig.. Erg fijne klantenservice bij dat bedrijfbasel411 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:25:
vandaag om 17.00 uur een iphone besteld bij smartphoneshop.nl
morgenochtend wordt die geleverd. Prima.![]()
Wel beetje jammer voor iedereen die bij t-mob moet wachten...
Anoniem: 61754
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
VetAshy schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:38:
Ik geloof dat ik de eerste ben die de iphone via de SG store heeft besteld, ik kan in elk geval het volgende melden:
2/08/2010 at 08:26 PM JST -
Prepared for Shipment
Product Qty.
IPHONE 4 BLACK 16GB-ITS
Ships: 24/08/2010
Delivers: 26/08/2010
26-8-2010 was de originele datum, morgen wordt ie geleverd. (uiteraard bij een adres in sg). verder gewoon met nederlandse cc betaald, en mijn nederlandse apple account gebruikt.
Anoniem: 61754
Ja dit was inderdaad ook de laatste keer dat ik iets bij T-mobile heb afgesloten. Ik heb een abo-verlening (2 jaar) gedaan van een zakelijk i-500 contract met de 32gb iphone4 zwart. Ik heb wel de bevestiging in PDF van de contractverlenging ontvangen. Kan ik mijn verlening nog ongedaan maken??Crazyclaws schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:37:
Als ik dit allemaal zo lees, lijkt het wel alsof bestellen bij een ander bedrijf dan T-mobile zelf, meer zin heeft.
ik heb zelf twee weekjes moeten wachten bij de Phonehouse in Zwolle en via T-mobile zelf had ik hem nog niet gehad..
Yep, beroerde service en zeker voor de zakelijke klant.Anoniem: 61754 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:18:
Nog anderen die zakelijk besteld hebben bij T-mobile en totaal niet weten waar ze aan toe zijn?
If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!
Kheb ze maandag gebeld, toen gaven ze via de telefoon aan dat het 4 tot 6 weken kan duren.YMGV4LIFE schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:12:
Zojuist ook de iphone 4 besteldbij T-mobile met contractverlenging.
verwachte levertijd is 3-4 weken.
Volgens mij is het gewoon allemaal een wassenneus. Waarschijnlijk zijn wij met een 2 weken al de trotse eigenaar.Thasquealer schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:33:
[...]
Kheb ze maandag gebeld, toen gaven ze via de telefoon aan dat het 4 tot 6 weken kan duren.
Khoop dat het net zoals bij jou wordt bijgeschaald naar 3-4 weken
If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!
[ Voor 37% gewijzigd door goosche op 19-08-2010 12:43 ]
Ik hoop voor jullie dat jullie je iPhone4 snel hebben.YMGV4LIFE schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:36:
[...]
Volgens mij is het gewoon allemaal een wassenneus. Waarschijnlijk zijn wij met een 2 weken al de trotse eigenaar.
Zo'n gevoel heb ik dus ook, mja dan hebben ze in ieder geval uitlooptijd mocht dat nodig zijn.YMGV4LIFE schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:36:
[...]
Volgens mij is het gewoon allemaal een wassenneus. Waarschijnlijk zijn wij met een 2 weken al de trotse eigenaar.
[ Voor 8% gewijzigd door Thasquealer op 19-08-2010 12:51 ]
Een vriend van mn vriendin heeft daar een huis, dus vandaar. verder verblijf ik nu in indonesië, moet m dus ook nog van singapore naar indonesië zien te krijgen. Was ongeveer 505 euro kwijt.Pino112 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:41:
[...]
Vet
Heb je een bekende daar wonen oid?
En op hoeveel euro kwam je uit?
Hetzelfde gevoel deel ik ook. Het lijkt wel alsof de iphone op meer plaatsen snel beschikbaar wordt en dat de levertijden terug lopen. Gsmweb geeft nu ook aan 1-2 weken. Enige wat niet klopt is dat mensen die als eerste al een bestelling hebben geplaatst de telefoon nog niet hebben...?!YMGV4LIFE schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:36:
[...]
Je hebt toch een micro-sim gekregen?goosche schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:39:
me simkaart past niet zeggen ze ook niet even Thumbs down voor Tmobile
Normale sim-kaarten werken ook niet in de iPhone 4. Alleen een micro-sim werkt.goosche schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:39:
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Je kunt hem zelf knippen als je het aandurft :-)goosche schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:39:
Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro
[ Voor 20% gewijzigd door KoudeAardbei op 19-08-2010 14:45 ]
...less is more
Anoniem: 371699
Anoniem: 110299
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 19-08-2010 15:20 ]
Anoniem: 366569
Ik had m toch terug gebrachtAnoniem: 366569 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:09:
Hier is die ook binnen, tussen kwart voor 11 en kwart voor 2 zou die komen. Ze belden rond half 2 op dat het waarschijnlijk kwart over 2 zou worden en toen was hij er ook. Beetje jammer alleen dat toen ik hem uit de doos haalde er al een kleine beschadiging op de home knop zat.
Maargoed, verder ben ik er blij mee
PhoneHouse (Emmen), gelieve niet te bellen , maar langs te komen.funk-e schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:56:
zeg de naam maar wel, dat is geen reclame...
Dat is mede-tweakers helpen.
Sprak vandaag met een phonehouse medewerker.
Zij hebben nog geen 1 toestel binnen gehad.
Ze geloofde me niet toen ik zei dat de toestellen bij veel webshops en fysieke winkels wekelijks geleverd worden. Toen heb ik haar de link van de forums van iPhoneclub en tweakers gegeven
[ Voor 23% gewijzigd door KoudeAardbei op 19-08-2010 15:27 ]
Geen microsim erbij, goh vreemd, bij de PH hier in Zwolle kreeg ik hem er wel kosteloos bij.KoudeAardbei schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:24:
[...]
PhoneHouse (Emmen), gelieve niet te bellen , maar langs te komen.
Overdag is het veel te druk om telefoon op te nemen!
Over de andere PhoneHouse vestiging,
Geef als tip dat ze even op 'mowblinet ' (eventueel zoeken op iPhone 4) moeten kijken voor preciese procedure, dan heb je hem zo!
We kunnen helaas bij een verlenging geen microsim geven, iets met onze rechten in het systeem, daarvoor moet je een winkel verder (t-mobile).
Kost je eenmalig 10 euro of je kunt onze schaar gebruiken
[ Voor 13% gewijzigd door Alabama_man op 19-08-2010 15:57 ]
T-Mobile heeft recentelijk nog te kennen gegeven dit in tegenstelling tot Vodafone en KPN niet van plan te zijn. In het ergste geval krijg je boven een bepaalde grens een teruggeschroefde bandbreedte, zoals nu al het geval is met de WebNWalk plus abonnementen.Physics schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:56:
Ik bestel de Iphone pas rond eind september, ik mag al begin sept een nieuwe uitkiezen. Maar zoals ik hier en daar lees pfooee...
Trouwens, klopt het ook voor T-mobile dat ze het internet free policy gaan aanpassen per 6 september? zoals vodafone? Zo ja zou dat heel erg...ruk zijn natuurlijk!
SubliemMetten schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:13:
[...]
T-Mobile heeft recentelijk nog te kennen gegeven dit in tegenstelling tot Vodafone en KPN niet van plan te zijn. In het ergste geval krijg je boven een bepaalde grens een teruggeschroefde bandbreedte, zoals nu al het geval is met de WebNWalk plus abonnementen.
Thnx voor de tip man!mister iks schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:59:
Vanmiddag om half 3 een iPhone 4 32 GB zwart besteld op studentmobiel.nl.
Net bericht gehad dat hij verstuurd is en morgenochtend wordt afgeleverd.
PSN: Geengrenzuh
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq