[iPhone] Levertijden Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste
Acties:
  • 144.565 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:31

rvd50

...................

G*d! &#*# AMP-Logistics net aan de deur, moest ik 89,95 aftikken. Terwijl ik die allang betaald had, had geen cash en toevallig net kapotte pinpas. Kut t-mobile!

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 23:01
Oeh, dat zuigt! Ik heb mijn kosten ook al direct via iDeal betaald, hopelijk flikken ze mij niet hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:18

justifire

Shut up and squat !!

rodian50 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:08:
G*d! &#*# AMP-Logistics net aan de deur, moest ik 89,95 aftikken. Terwijl ik die allang betaald had, had geen cash en toevallig net kapotte pinpas. Kut t-mobile!
Als je dat allang betaald hebt ga je dat toch niet nog een keer betalen ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Laatst online: 00:31

rvd50

...................

justifire schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:41:
[...]

Als je dat allang betaald hebt ga je dat toch niet nog een keer betalen ?
Nee, ik had het wel liggen. Maar heb het helemaal gehad met T-Mobile. Ga nu ook mijn order annuleren. Er gaat niks, maar dan ook niks goed bij dat bedrijf.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

m-m schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:58:
Voor de volledigheid:

32 GB Zwart
20e besteld rond 13.00 (webformulier)
Ordernummer 2491xx
Microsim in huis, abo is verlengd, bestelstatus 2
En zojuist binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
rodian50 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:50:
[...]

Nee, ik had het wel liggen. Maar heb het helemaal gehad met T-Mobile. Ga nu ook mijn order annuleren. Er gaat niks, maar dan ook niks goed bij dat bedrijf.
Bij mij gaat vooralsnog alles goed in 12 jaar. :-)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
mister iks schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:59:
Vanmiddag om half 3 een iPhone 4 32 GB zwart besteld op studentmobiel.nl.
Net bericht gehad dat hij verstuurd is en morgenochtend wordt afgeleverd. :D
Thanks voor de gouden tip! :) Gisteravond de 32GB versie besteld met contractverlenging. Uur geleden ofzo het contract teruggemaild en nu al bericht dat ik hem kan ophalen. Straks dus in het bezit van de iPhone 4 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:51
Zojuist mij bij T-mobile op de lijst gezet.

Het wachten begint. Ze gokken op 8 weken levertijd. Komt goed uit want dan ben ik jarig :-P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Jaaaaa! :D Net om naar status 3! (2685xx, 30 juli en nieuwe klant)

[ Voor 23% gewijzigd door djpdjpnl op 18-08-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 20:06
T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Graag maken wij een bezorgafspraak met u.
Dat kan in twee eenvoudige stappen:
:D :D

Beetje jammer dat ze op zijn vroegst pas dinsdag kunnen ... :)
Of zijn er al mensen brutaal genoeg geweest om te bellen of ze eerder kunnen ? ;)

[ Voor 30% gewijzigd door dapluiz op 18-08-2010 15:15 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
dapluiz schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:12:
[...]

:D :D

Beetje jammer dat ze op zijn vroegst pas dinsdag kunnen ... :)
Of zijn er al mensen brutaal genoeg geweest om te bellen of ze eerder kunnen ? ;)
Dat kun je altijd proberen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Mijn iPhone is gister afgeleverd. Order nr. 2525xx, besteld op 20 juli rond 18:45

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 20:35
Twee weken geleden de iPhone 4 bij de Phonehouse in Zwolle besteld, vandaag een telefoontje. Alles geregeld, ze hadden ook nog een microsim liggen.

Ben er maar wat blij mee, mijn oude 3G was langzaam geworden na ios.

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Afspraak gemaakt voor volgende week woensdag. :) Dinsdag was nog wel beschikbaar voor zij die nog een afspraak kunnen maken vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

Nijmegen was hij vandaag voorradig! Heb een nieuwe iPhone 4 16GB!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifmeister
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-05 01:50
4 augustus besteld bij smartphoneshop.nl
18 augustus geleverd

valt best mee 2 weken levertijd!

32gb versie

[ Voor 7% gewijzigd door Clifmeister op 18-08-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
djpdjpnl schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:59:
Afspraak gemaakt voor volgende week woensdag. :) Dinsdag was nog wel beschikbaar voor zij die nog een afspraak kunnen maken vandaag. :)
Dinsdag was inderdaad nog vrij! Ik heb net een afspraak kunnen maken voor dinsdag dus *O*
Dan heb ik dus een levertijd gehad van iets minder dan 4 weken, best prima.

Wel vaag, want ik heb geen bevestigings brief gekregen en ook nog geen simkaart ?? Moet ik tmob ff bellen of word de simkaart er dan bijgeleverd?

[ Voor 7% gewijzigd door Scirocco op 18-08-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Scirocco schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:21:
[...]

Dinsdag was inderdaad nog vrij! Ik heb net een afspraak kunnen maken voor dinsdag dus *O*

Wel vaag, want ik heb geen bevestigings brief gekregen en ook nog geen simkaart ?? Moet ik tmob ff bellen of word de simkaart er dan bijgeleverd?
Zakelijke klant toevallig ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Nee, nieuwe klant zelfs...30ste om 10 uur besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Scirocco schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:21:
[...]

Ik heb ook geen brief gehad, enkel een mail. Die microsim zou je er bij levering gewoon bij moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159350

smartphoneshop.nl heeft ze nu op voorraad. Ik heb mn order bij t-mobile gister gecancelled na veel gezeur, en direct besteld bij smartphoneshop, krijg hem nu morgen avond binnen! Wel alleen de 16g versie btw...

Maar op de site staat ie nu nog steeds op voorraad, dus doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 371699

Vraagje: ik ben een nieuwe klant van T-mobile en heb op 30 juli, ergens in de middag, een iPhone4 besteld. Waarbij ik ook een aanbetaling van 50 euro heb gedaan. Maar verder heb ik nog helemaal niets gehoord. Nu lees ik hier in dit topic regelmatig mensen die zeggen dat ze een bevestigings email hebben ontvangen. Heeft iedereen die ontvangen? Of alleen bestaande klanten? Ik heb namelijk helemaal nooit zo'n email ontvangen.
Nu weet ik dat er een flinke levertijd geldt, maar een bevestiging dat ik een bestelling heb gedaan lijkt me toch wel zo netjes.
Dusss: zijn er meer nieuwe klanten die ook geen email ontvangen hebben, en nog altijd wachten op bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Anoniem: 193286 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:08:
[...]

Hmm.. Ik heb op 30 juli besteld en mijn "cancel items" knopje is nog steeds blauw. Heb jij de 16GB? Ik de 32GB, misschien is dat het?
Heb inderdaad de 16gb. Daarbij wordt het knopje grijs op de dag voor dat hij wordt verzonden of een paar dag(en) ervoor, het loopt meestal wel op schema. Borderlinx heeft het vanuit hun kant weer verzonden dus hopelijk morgen/vrijdag en anders maandag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefeloef
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-07-2023
Zojuist via de site van T-Mobile de iPhone 4 besteld. Er staat 3 tot 4 weken levertijd, ben benieuwd! Zal wel langer duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Anoniem: 159350 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 16:46:
smartphoneshop.nl heeft ze nu op voorraad. Ik heb mn order bij t-mobile gister gecancelled na veel gezeur, en direct besteld bij smartphoneshop, krijg hem nu morgen avond binnen! Wel alleen de 16g versie btw...

Maar op de site staat ie nu nog steeds op voorraad, dus doe er je voordeel mee :)
Thanks voor de tip, ook hier is de Iphone besteld. Mijn vriendin was vandaag bij de T-Mobile shop en daar wisten ze te vertellen dat het bijna niet mogelijk was dat andere hem op voorraad hebben want 'Zij krijgen als eerste geleverd'

Gelukkig weten wij hier op het forum wel beter, als het goed is dan komt deze morgen binnen en gaan we naar de T-Mobile shop toe om hem te laten zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355867

31 juli online besteld bij t-mobile en vandaag bezorgafspraak gemaakt voor komende dinsdag. Kortom een ruime 3 weken levertijd, nog vrij netjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Laatst online: 13:58
Benn1e schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:54:
[...]

Thanks voor de tip, ook hier is de Iphone besteld. Mijn vriendin was vandaag bij de T-Mobile shop en daar wisten ze te vertellen dat het bijna niet mogelijk was dat andere hem op voorraad hebben want 'Zij krijgen als eerste geleverd'

Gelukkig weten wij hier op het forum wel beter, als het goed is dan komt deze morgen binnen en gaan we naar de T-Mobile shop toe om hem te laten zien >:)
Ik denk dat je me net voor bent, ik was bezig met mijn bestelling en opeens is er geen voorraad meer....... |:(
Nu maar weer wachten :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 22:25
Zojuist ook een iPhone 4 32GB besteld bij Apple UK via Borderlinx. Ben benieuwd hoe lang het duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorismoen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 21:34
Jeroen797 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:05:
[...]

Ik denk dat je me net voor bent, ik was bezig met mijn bestelling en opeens is er geen voorraad meer....... |:(
Nu maar weer wachten :-(
Ik las ook op het forum dat er voorraad was bij deze winkel, dus zojuist besteld. In de bevestigingsmail staat het volgende:

"Je bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is bellen wij je om een afspraak voor aflevering te maken. Je ontvangt je bestelling naar verwachting op donderdag 19 augustus 2010."

Ik word binnen 2 uur opgebeld, zal wel even laten weten of ze er inderdaad nog op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Jorismoen schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:10:
[...]

Ik las ook op het forum dat er voorraad was bij deze winkel, dus zojuist besteld. In de bevestigingsmail staat het volgende:

"Je bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is bellen wij je om een afspraak voor aflevering te maken. Je ontvangt je bestelling naar verwachting op donderdag 19 augustus 2010."

Ik word binnen 2 uur opgebeld, zal wel even laten weten of ze er inderdaad nog op voorraad hebben.
Inmiddels is er gebeld, Iphone wordt morgen tussen half 9 en 13 uur geleverd.
Vandaag 17.50 uur besteld en morgen dus binnen.

Sorry voor al de mensen die via T-Mobile al zo lang wachten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
ik heb net via studentmobiel besteld

Ik wacht al vanaf 9 juli in de Tshop, ben het nu toch goed zat!

Volgens studentmobiel staat er een voorraad 32GB...
Hopelijk ben ik de gelukkige.. alles al rond, contract net opgestuurd met de benodigde documenten.

Zal tijd worden, en dan kan ik met een bigsmile naar de Tshop en zeggen: Hoi, ik kom de 50 euro terughalen!

Of zal ik weer pech hebben en is die uitverkocht.. :(

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:17
Leroy schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:07:
Zojuist ook een iPhone 4 32GB besteld bij Apple UK via Borderlinx. Ben benieuwd hoe lang het duurt :)
Keep us informed!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorismoen
Benn1e schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:02:
[...]

Inmiddels is er gebeld, Iphone wordt morgen tussen half 9 en 13 uur geleverd.
Vandaag 17.50 uur besteld en morgen dus binnen.

Sorry voor al de mensen die via T-Mobile al zo lang wachten... :(
Nice! Ben zojuist ook gebeld, morgenochtend komen ze hem afleveren >:) Wow, ik had niet verwacht dat dit mogelijk zou zijn.. Lo3n, ontzettend bedankt voor deze tip! Voor alle andere lezers: de 16GB versie is dus op voorraad bij smartphoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Marcel_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:01
Als iedereen hem nou mooi ergens anders haalt en de t-shop bestelling annuleert dan kan ik mooi volgende week maandag mijn abo verlengen via de t-shop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 354621

Jorismoen schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:16:
[...]

Nice! Ben zojuist ook gebeld, morgenochtend komen ze hem afleveren >:) Wow, ik had niet verwacht dat dit mogelijk zou zijn.. Lo3n, ontzettend bedankt voor deze tip! Voor alle andere lezers: de 16GB versie is dus op voorraad bij smartphoneshop.nl
F*ck. heb ik net paar dagen terug op T-mob.nl besteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39303

Jorismoen schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:16:
[...]

Inmiddels zijn ze al weer op... Maar een beperkt aantal binnen gehad!

Eind volgende week is er weer een levering! Komt morgen op de website als het goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbosie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-04 01:11
:P mijne komt ook dinsdag binnen heb ook op 30-07-2010 besteld rond 1 uur smiddags

order nr 2686xx :P

kan niet wachten ik hoor aanstaande maandag hoelaat ze dinsdag dat kreng komen brengen :D
heb via de t-mobile shop besteld en heb net mn telfort abbo geannuleerd :D

Heb wel een vraagje aan iedereen die hem DEZE week binnen heeft gekregen WELKE VERSIE IS HET ?

ik hoop niet dat ze al begonnen zijn met de 4.0.2 versie uit te leveren die kan je niet jailbraken jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135729

Ik heb net ook een iPhone 4 16GB besteld bij Apple UK via Borderlinx. Heb nog een reservering staan bij S&S in België maar dat duurt me te lang :) Benieuwd hoe lang het via de UK gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Laatst online: 13:58
Anoniem: 39303 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:37:
[...]

Inmiddels zijn ze al weer op... Maar een beperkt aantal binnen gehad!

Eind volgende week is er weer een levering! Komt morgen op de website als het goed is!
Heb net gebeld en mij werd dit ook verteld.... Heb nu ook maar bij smartphoneshop een pre order geplaatst, hopelijk volgende week dan mijn eerste Apple device :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ga maar gewoon uit van een maandje (inclusief verzenden vanuit Bordelinx). Zelf heb ik hem 1 augustus besteld, verwachte aankomst datum in Engeland is 25 aug. (een bekende stuurt hem dan door naar Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
Zijn jullie dan allemaal op zoek naar de 16gb?

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyNL
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-05 19:41
Gisteren bij de Phonehouse Zevenaar een iPhone 4 16gb besteld.
Werd ik vandaag al gebeld dat de iPhone voor mij klaar lag.
Natuurlijk super blij met deze geweldige telefoon en de snelle levering :)

Mijn iPhone is trouwens nog gewoon geleverd met 4.0.1
Toch fijn dat een jailbreak mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Gaat best snel via borderlinx:

Wednesday, August 18, 2010 Location Time
5 Processed at East Midlands - UK East Midlands - UK 21:10

4 Arrived at Sort Facility East Midlands - UK East Midlands - UK 20:38

3 Departed Facility in Birmingham - UK Birmingham - UK 19:22

2 Processed at Birmingham - UK Birmingham - UK 17:08

1 Shipment picked up Birmingham - UK 16:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-05 22:19
Spetertje schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:49:
Zojuist via de site van T-Mobile de iPhone 4 besteld. Er staat 3 tot 4 weken levertijd, ben benieuwd! Zal wel langer duren....
Vast korter ;)

Mijne komt vrijdag, bijna dus! Heb de 30e besteld.

[ Voor 9% gewijzigd door FerdiV op 18-08-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefeloef
  • Laatst online: 18-07-2023
FerdiV schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:30:
[...]

Vast korter ;)

Mijne komt vrijdag, bijna dus! Heb de 30e besteld.
Ik hoop het! Zoals ik hier ook al op het forum lees zal het wel mee vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:32
Vandaag in Alkmaar bij telefoonkopen.nl langsgeweest, daar hadden ze nog één van 32gb liggen.
Medewerker daar belde voor me naar een vestiging in Zaandam. Daar hadden ze er nog één van 16gb, ik ben er meteen heen gereden ben nu de eigenaar van een iPhone 4. Geen gedoe met reserveringen of iets dergelijks, ging best makkelijk. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Laatst online: 24-05 22:17
Op de site van studentmobiel kom ik 65 euro voordeliger uit voor een 32 gb tov dezelfde optie via TM.
(1 jaar relax 25 bijbetalen 458 ipv 529.95 en dan wel weer verzendkosten+7 bij sm en niet bij tm).
Hoe kan dat nou? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:36

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ze leveren tegenwoordig al 4.0.2 (8A400). Hierboven lees ik dat die nog niet te jailbreaken zijn dus?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03-2023

phemelrijk

Wat is dat dan ?

phemelrijk schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 00:39:
[...]

Ja ik heb er ook besteld op 6 augustus, kreeg toen te horen dat hij op voorraad was en dat deze mogelijk 11e verstuurd zou worden, kreeg toen mail dat dit niet ging gebeuren en dat er niets op voorraad was en dat er pas 31e weer een levering komt die ze dan op volgorde gaan uitleveren. Via de orderstatus krijg ik echter door dat vandaag 18 augustus mogelijk een nieuwe voorraad binnenkomt en ik daarbij mogelijk kan zitten.

Krijg net een mail met PDF factuur waarop de Iphone vermeld staat met serie nr...zouden ze hem dan toch binnen hebben..staat nog niet bij dat er verzonden word..maar hoe kom je anders aan een serienummer denk ik dan..

Ik weet het ff niet, maar wacht het wel af :)
Kom net thuis van mijn werk, ligt er een tnt briefje, pakketje van Typhone, gezien de stats van trackentracke moet dit de Iphone 4 zijn..morgen wordt ie gebracht. Spannend. Gekke is dus dat ze zeggen dat er pas de 31e geleverd gaat worden, ik geen verzend status mail heb gehad maar hij dus wel aangeboden is. Dus ook bij typhone is het niet helemaal duidelijk :)

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
3 dagen geleden een iPhone 4 besteld vanuit de UK met Borderlinx. In de mail staat dat ze verwachten 'm rond 6 September te versturen. Ben benieuwd :) Hoe lang duurde het bij anderen die niet al te lange tijd geleden besteld hebben?

• basel411
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
vandaag om 17.00 uur een iphone besteld bij smartphoneshop.nl
morgenochtend wordt die geleverd. Prima. :)
Wel beetje jammer voor iedereen die bij t-mob moet wachten...

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 23-05 22:28
Ik denk dat de meesten onder ons hun contract verlengen. Scheelt toch dubbele maandlasten. :)

• Neurd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:14
Tc-Chub schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:25:
Gaat best snel via borderlinx:

Wednesday, August 18, 2010 Location Time
5 Processed at East Midlands - UK East Midlands - UK 21:10

4 Arrived at Sort Facility East Midlands - UK East Midlands - UK 20:38

3 Departed Facility in Birmingham - UK Birmingham - UK 19:22

2 Processed at Birmingham - UK Birmingham - UK 17:08

1 Shipment picked up Birmingham - UK 16:56
De mijne ligt gezellig naast de jouwe in hetzelfde busje :9
Emile schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:14:
3 dagen geleden een iPhone 4 besteld vanuit de UK met Borderlinx. In de mail staat dat ze verwachten 'm rond 6 September te versturen. Ben benieuwd :) Hoe lang duurde het bij anderen die niet al te lange tijd geleden besteld hebben?
28 juli besteld en vandaag of morgen in huis. 3 weken dus :*)

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 23:01
Spetertje schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:49:
Of niet... ik heb hem maandag besteld bij T-Mobile, en dinsdag kon ik een afleverafspraak maken (voor zaterdag, was helaas de eerste mogelijkheid).. Maar goed, tussen bestellen en in de handen hebben zit dan 5 dagen :)

Anoniem: 327036

01-08-2010 besteld en nog op status 2 maar ik hoop toch echt dat hij volgende week danwel de week er na komt.

Had hem gewoon bij een winkel moeten bestellen en niet online bij t-mobile .....

Anoniem: 193286

Bij mij exact hetzelfde. 30 juli 32GB besteld, verwachte verzending op 20 augustus naar BL. Sinds vandaag is het "cancel items" linkje van blauw naar grijs gegaan. Wordt dus precies op de verwachte dag verzonden. Met de 16GB heb je misschien geluk dat het sneller gaat.

Anoniem: 193286

Emile schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:14:
Ik heb de 32gb besteld op 30-07 en vandaag is het linkje "cancel items" grijs geworden, wat volgens mij betekent dat hij klaar ligt voor verzending. Als hij morgen wordt verzonden, is dat precies op de verwachtte verzenddatum, 20-08.

• Jorismoen
basel411 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:25:
vandaag om 17.00 uur een iphone besteld bij smartphoneshop.nl
morgenochtend wordt die geleverd. Prima. :)
Wel beetje jammer voor iedereen die bij t-mob moet wachten...
En, wordt die van jou inderdaad vandaag afgeleverd? Ik werd gebeld met de mededeling dat er iets mis was gegaan, nu wordt hij morgenmiddag bezorgd. Krijg wel een voucher van 20 euro, dat is dan wel weer aardig.. Erg fijne klantenservice bij dat bedrijf

Anoniem: 61754

Nog anderen die zakelijk besteld hebben bij T-mobile en totaal niet weten waar ze aan toe zijn?

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05 22:29

qless

...vraag maar...

Yep hier ook, heb tot nu toe 1 mailtje gehad, paar dagen na bestellen. Verder "all quiet on the western front..."

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• Crazyclaws
Als ik dit allemaal zo lees, lijkt het wel alsof bestellen bij een ander bedrijf dan T-mobile zelf, meer zin heeft.

ik heb zelf twee weekjes moeten wachten bij de Phonehouse in Zwolle en via T-mobile zelf had ik hem nog niet gehad..

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:45
Ik geloof dat ik de eerste ben die de iphone via de SG store heeft besteld, ik kan in elk geval het volgende melden:

2/08/2010 at 08:26 PM JST -
Prepared for Shipment
Product Qty.

IPHONE 4 BLACK 16GB-ITS
Ships: 24/08/2010
Delivers: 26/08/2010

26-8-2010 was de originele datum, morgen wordt ie geleverd. (uiteraard bij een adres in sg). verder gewoon met nederlandse cc betaald, en mijn nederlandse apple account gebruikt.

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:05
Ashy schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:38:
Ik geloof dat ik de eerste ben die de iphone via de SG store heeft besteld, ik kan in elk geval het volgende melden:

2/08/2010 at 08:26 PM JST -
Prepared for Shipment
Product Qty.

IPHONE 4 BLACK 16GB-ITS
Ships: 24/08/2010
Delivers: 26/08/2010

26-8-2010 was de originele datum, morgen wordt ie geleverd. (uiteraard bij een adres in sg). verder gewoon met nederlandse cc betaald, en mijn nederlandse apple account gebruikt.
Vet :D
Heb je een bekende daar wonen oid?
En op hoeveel euro kwam je uit?

Anoniem: 61754

Crazyclaws schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:37:
Als ik dit allemaal zo lees, lijkt het wel alsof bestellen bij een ander bedrijf dan T-mobile zelf, meer zin heeft.

ik heb zelf twee weekjes moeten wachten bij de Phonehouse in Zwolle en via T-mobile zelf had ik hem nog niet gehad..
Ja dit was inderdaad ook de laatste keer dat ik iets bij T-mobile heb afgesloten. Ik heb een abo-verlening (2 jaar) gedaan van een zakelijk i-500 contract met de 32gb iphone4 zwart. Ik heb wel de bevestiging in PDF van de contractverlenging ontvangen. Kan ik mijn verlening nog ongedaan maken??

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online

Freedive

] Ken sent me _

Zucht, 20 juli 10:00 uur 's ochtends besteld bij t-mobile. paar dagen erna mailtje dat ik binnenkort meer hoor. Weekje gewacht, ik bellen was niet goed gegaan.
Mevrouw van KS vertelde dat er enkele order mis gegaan waren en dat ik daar ook bij zat order ingeschoten en ze ging het voorleggen bij haar manager dat ik op de wachtrij kwam te staan waar ik hoorde.
inmiddels nog steeds status 2 :-( order nummer is 273***).
Na Lowlands ga ik bellen :-) ik wil hem toch niet tijdens lowlands hebben :P

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Hier ook nog altijd Status 2 Besteld op 07-08 00:48 uur. wachttijd is 6 weken.

Net gebeld en ze zijn nog steeds in afwachting van Apple.zelf?!!!....tjaaa wachten moet je bij iedereen .
Twjijfel nu of ik beter naar een ander moet gaan, heb namelijk ook al betaald voor de 32GB zwart.
Zaterdag is het 2 weken geleden.

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Anoniem: 61754 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:18:
Nog anderen die zakelijk besteld hebben bij T-mobile en totaal niet weten waar ze aan toe zijn?
Yep, beroerde service en zeker voor de zakelijke klant.
Eerst de order niet doorvoeren, dan na 2 keer bellen een bevestiging krijgen met datum van een week later.
Vervolgens heb je helemaal niets aan die bevestiging want er staat geen ordernummer in.
Ook nog geen brief binnen gehad.
Nou ja de 10 weken zijn nog niet om maar zou toch wel fijn zijn als je weet waar je aan toe bent.
Is er hier trouwens al iemand met een zakelijk abo die hem al in huis heeft ?

• YMGV4LIFE
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-04 10:50
Zojuist ook de iphone 4 besteld :D bij T-mobile met contractverlenging.

verwachte levertijd is 3-4 weken.

If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-05 17:02

KrL

Foto foto..

2 weken geleden bij The Phonehouse in Hilversum een 16GB Iphone 4 besteld met contractverlenging, gisteren gebeld dat hij er was en direct opgehaald. Toen ik hem bestelde was ik nummer 6 op de lijst, had niet het idee dat er gister veel waren binnengekomen.

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-05 15:42
YMGV4LIFE schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:12:
Zojuist ook de iphone 4 besteld :D bij T-mobile met contractverlenging.

verwachte levertijd is 3-4 weken.
Kheb ze maandag gebeld, toen gaven ze via de telefoon aan dat het 4 tot 6 weken kan duren.
Khoop dat het net zoals bij jou wordt bijgeschaald naar 3-4 weken :)

Steam

• YMGV4LIFE
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-04 10:50
Thasquealer schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:33:
[...]

Kheb ze maandag gebeld, toen gaven ze via de telefoon aan dat het 4 tot 6 weken kan duren.
Khoop dat het net zoals bij jou wordt bijgeschaald naar 3-4 weken :)
Volgens mij is het gewoon allemaal een wassenneus. Waarschijnlijk zijn wij met een 2 weken al de trotse eigenaar.

If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 19:40
ik kan hem ophalen maar VD vergeet ik mijn paspoort ROLF

Ik heb maar 1 week gewacht het is echt precies een week geleden.

[ Voor 37% gewijzigd door goosche op 19-08-2010 12:43 ]

• Crazyclaws
YMGV4LIFE schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:36:
[...]

Volgens mij is het gewoon allemaal een wassenneus. Waarschijnlijk zijn wij met een 2 weken al de trotse eigenaar.
Ik hoop voor jullie dat jullie je iPhone4 snel hebben.
Maar ik blijf het raar vinden dat mensen die hem op 30 juli besteld hebben via T-mobile nog niks hebben, terwijl ik het via de Phonehouse binnen twee weken binnen heb.

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-05 15:42
[...]

Zo'n gevoel heb ik dus ook, mja dan hebben ze in ieder geval uitlooptijd mocht dat nodig zijn.
Ik gaat echt balen als mn broer hem eerder heeft dan mij.
Dan zou ie als bouwboer eerder zijn als een ict'er :(
Mja in iedergeval op my t-mobile staat dat ik mn abbo niet meer kan verlengen, dus ze hebben al wat gegevens doorgevoerd. Helaas nog geen bevestiging, terwijl mn broer (via internet besteld) dat al wel heeft :(

Btw, khad daarvoor nog ff Phonehouse Woerden gebeld, maar die gaven aan dat ik dan eind oktober hem zou hebben : 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Thasquealer op 19-08-2010 12:51 ]

Steam

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:45
Pino112 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:41:
[...]

Vet :D
Heb je een bekende daar wonen oid?
En op hoeveel euro kwam je uit?
Een vriend van mn vriendin heeft daar een huis, dus vandaar. verder verblijf ik nu in indonesië, moet m dus ook nog van singapore naar indonesië zien te krijgen. Was ongeveer 505 euro kwijt.

• _Marcel_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:01
[...]

Hetzelfde gevoel deel ik ook. Het lijkt wel alsof de iphone op meer plaatsen snel beschikbaar wordt en dat de levertijden terug lopen. Gsmweb geeft nu ook aan 1-2 weken. Enige wat niet klopt is dat mensen die als eerste al een bestelling hebben geplaatst de telefoon nog niet hebben...?!

• goosche
me simkaart past niet zeggen ze ook niet even Thumbs down voor Tmobile

• hatsjoe123
  • Laatst online: 28-04 21:38
goosche schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:39:
Je hebt toch een micro-sim gekregen?

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 11:24
Normale sim-kaarten werken ook niet in de iPhone 4. Alleen een micro-sim werkt.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online

Freedive

] Ken sent me _

Je kunt hem zelf knippen als je het aandurft :-)
http://www.iphoneclub.nl/...ippen-of-kopen-beginners/

• goosche
ik kan hem gratis ophalen in de winkel 10 min van mijj vandaan

• Tufan28
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03 21:53
Net nog even naar tm shop geweest, gratis simkaart houder gehaald.

• nicow101
  • Laatst online: 27-03 18:57
Zojuist m'n iPhone 4 (32GB) opgehaald bij de plaatselijke Belcompany, ik had em op 20 juli besteld, nog net binnen een maand geleverd zeg...

Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:28

KoudeAardbei

Moderator

Vaag dit allemaal qua levertijden, ga hier geen namen noemen van welke winkel ik werk, maar <1 week is bij ons normaal?

Maandag besteld, dinsdag hadden we ze weer binnen!

ot:
Zitten hier nog meer mensen die gebruikmaken van T.A.S. / T-mobile dealer zijn?

[ Voor 20% gewijzigd door KoudeAardbei op 19-08-2010 14:45 ]

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
zeg de naam maar wel, dat is geen reclame...
Dat is mede-tweakers helpen.

Sprak vandaag met een phonehouse medewerker.
Zij hebben nog geen 1 toestel binnen gehad.

Ze geloofde me niet toen ik zei dat de toestellen bij veel webshops en fysieke winkels wekelijks geleverd worden. Toen heb ik haar de link van de forums van iPhoneclub en tweakers gegeven ;)

...less is more

Anoniem: 371699

Net een sms-je gekregen, mijn iPhone 4, als nieuwe klant, ligt voor me klaar bij de T-Mobile shop! Op 30 juli besteld, en nu kan ik 'm dus ophalen. Heeft het dus ongeveer 3 weken geduurd allemaal, valt me reuze mee :)

Anoniem: 110299

!!Gouden Tip voor de mensen die op zoek zijn naar iPhones 4!!

Ga naar Telefoonkopen.nl !!! Zij krijgen als een van de weinigen regelmatig leveringen.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 110299 op 19-08-2010 15:20 ]

Anoniem: 366569

Hier is die ook binnen, tussen kwart voor 11 en kwart voor 2 zou die komen. Ze belden rond half 2 op dat het waarschijnlijk kwart over 2 zou worden en toen was hij er ook. Beetje jammer alleen dat toen ik hem uit de doos haalde er al een kleine beschadiging op de home knop zat.

Maargoed, verder ben ik er blij mee :)

• dylan5102
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-08-2021
Anoniem: 366569 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:09:
Hier is die ook binnen, tussen kwart voor 11 en kwart voor 2 zou die komen. Ze belden rond half 2 op dat het waarschijnlijk kwart over 2 zou worden en toen was hij er ook. Beetje jammer alleen dat toen ik hem uit de doos haalde er al een kleine beschadiging op de home knop zat.

Maargoed, verder ben ik er blij mee :)
Ik had m toch terug gebracht :P T-mobile heeft ze vast op voorraad.
Die van mij komt dinsdag :D

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:28

KoudeAardbei

Moderator

funk-e schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:56:
zeg de naam maar wel, dat is geen reclame...
Dat is mede-tweakers helpen.

Sprak vandaag met een phonehouse medewerker.
Zij hebben nog geen 1 toestel binnen gehad.

Ze geloofde me niet toen ik zei dat de toestellen bij veel webshops en fysieke winkels wekelijks geleverd worden. Toen heb ik haar de link van de forums van iPhoneclub en tweakers gegeven ;)
PhoneHouse (Emmen), gelieve niet te bellen , maar langs te komen.
Overdag is het veel te druk om telefoon op te nemen!

Over de andere PhoneHouse vestiging,
Geef als tip dat ze even op 'mowblinet ' (eventueel zoeken op iPhone 4) moeten kijken voor preciese procedure, dan heb je hem zo!

We kunnen helaas bij een verlenging geen microsim geven, iets met onze rechten in het systeem, daarvoor moet je een winkel verder (t-mobile).
Kost je eenmalig 10 euro of je kunt onze schaar gebruiken :)

[ Voor 23% gewijzigd door KoudeAardbei op 19-08-2010 15:27 ]

• Sspruijt
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 14:10
- Zaterdag (14-08) teruggekomen van vakantie.
- Maandag (16-08) gereserveerd bij BelCompany Maassluis
- Vandaag (19-08) telefoontje dat hij kon worden opgehaald.

Ik ben dus in het bezit van een iPhone 4 16GB :)

• W4rlock
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-12-2014
Hier in Zweden is de levertijd bij Tele2 van 8 weken (!) naar "onbekend" gegaan. Ze nemen nu ook geen nieuwe orders meer aan. Toen dacht ik, ik ga naar de phonehouse. Maar daar was-ie uiteraard ook uitverkocht. Achja eigenlijk voldoet m'n 3G ook nog wel :).

• Crazyclaws
KoudeAardbei schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:24:
[...]

PhoneHouse (Emmen), gelieve niet te bellen , maar langs te komen.
Overdag is het veel te druk om telefoon op te nemen!

Over de andere PhoneHouse vestiging,
Geef als tip dat ze even op 'mowblinet ' (eventueel zoeken op iPhone 4) moeten kijken voor preciese procedure, dan heb je hem zo!

We kunnen helaas bij een verlenging geen microsim geven, iets met onze rechten in het systeem, daarvoor moet je een winkel verder (t-mobile).
Kost je eenmalig 10 euro of je kunt onze schaar gebruiken :)
Geen microsim erbij, goh vreemd, bij de PH hier in Zwolle kreeg ik hem er wel kosteloos bij.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Hierbij mijn ervaring:
- 30 Juli Iphone 4 32 gb zwart gereserveerd bij t-mobile winkel Kalverstraat Amsterdam
- Vandaag (19 aug) telefoontje gekregen dat ik em kon ophalen

In totaal een kleine 3 weken wachten :)

Het scheen dat ze er vandaag in totaal zo'n 64 binnen hadden binnengekregen. Voor de duidelijkheid deze waren allemaal voor mensen die een reservering hadden geplaatst.

[ Voor 13% gewijzigd door Alabama_man op 19-08-2010 15:57 ]

• Physics
  • Laatst online: 17-08-2020
Ik bestel de Iphone pas rond eind september, ik mag al begin sept een nieuwe uitkiezen. Maar zoals ik hier en daar lees pfooee...
Trouwens, klopt het ook voor T-mobile dat ze het internet free policy gaan aanpassen per 6 september? zoals vodafone? Zo ja zou dat heel erg...ruk zijn natuurlijk!

• goosche
trouwens ik 60 korting gekregen :D

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:19

Metten

ik hou het graag simpel

Physics schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:56:
Ik bestel de Iphone pas rond eind september, ik mag al begin sept een nieuwe uitkiezen. Maar zoals ik hier en daar lees pfooee...
Trouwens, klopt het ook voor T-mobile dat ze het internet free policy gaan aanpassen per 6 september? zoals vodafone? Zo ja zou dat heel erg...ruk zijn natuurlijk!
T-Mobile heeft recentelijk nog te kennen gegeven dit in tegenstelling tot Vodafone en KPN niet van plan te zijn. In het ergste geval krijg je boven een bepaalde grens een teruggeschroefde bandbreedte, zoals nu al het geval is met de WebNWalk plus abonnementen.

• Physics
  • Laatst online: 17-08-2020
Metten schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:13:
[...]

T-Mobile heeft recentelijk nog te kennen gegeven dit in tegenstelling tot Vodafone en KPN niet van plan te zijn. In het ergste geval krijg je boven een bepaalde grens een teruggeschroefde bandbreedte, zoals nu al het geval is met de WebNWalk plus abonnementen.
Subliem :) hou er nooit van verrast te worden door hoge kosten van data verbruik. Liever terugschroeven dan hoge kosten :P

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

mister iks schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:59:
Vanmiddag om half 3 een iPhone 4 32 GB zwart besteld op studentmobiel.nl.
Net bericht gehad dat hij verstuurd is en morgenochtend wordt afgeleverd. :D
Thnx voor de tip man!

Order bij T-mobile gecanned en gister daar een iphone 4 32GB besteld. Net een mailtje ontvangen dat ie morgen wordt bezorgd. 32 Gig is nog op voorraad volgens de site dus mensen sla je slag!

PSN: Geengrenzuh

• Julio_Ricardo
  • Laatst online: 13-05 19:58
Mijn ervaringen tot nu toe:
- Op 23 juli heb ik me bij de Belcompany op een reserveringslijst laten zetten.
- Op 12 augustus ben ik langs de Belcompany gegaan om te vragen hoe het met de levering was en of ik nog veel personen voor me had staan. Ik kreeg de opmerking dat de levering erg karig was, dat ik niet bij de eerste 20 zat en dat er ook nog een aantal medewerkers waren die hem graag wilden hebben. Dit was voor mij het teken om het toch direct te proberen bij T-Mobile. Dezelfde middag verlengt via T-Mobile.nl.
- Op 18 augustus: bevestiging van contractverlenging middels een brief.
- Op 19 augutus: orderstatus nog steeds 2.

(iPhone 4 32GB)
Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.