My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Als ik zo dit topic volg zit er geen enkele relatie tussen het ontvangen van de microsim en de Iphone zelf. Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen de sim een week na bestellen wel binnen, voor de Iphone ligt dat helaas anders... Niet om je te pesten maar zo ligt het volgens mij wel. Zelf heb ik de sim in elk geval al een week in huis en in die tijd is er verder niets gebeurd met mijn order.LuNaTiC schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:22:
vanmiddag sim kaart opgestuurd gekregen, dus hopelijk binnenkort bericht voor de telefoon zelf. (4 augustus besteld, verlenging van contract).
Gewoon de duosim gebruiken zou toch geen probleem moeten zijn lijkt me, of zou T-mobile je oude sim deactieveren als je van abbo veranderd/verlengd?Toevallig heb ik pas geleden een duo simkaart aangevraagd (vanwege m'n iPad), dus heb al 2 microsims. Ik neem aan dat als ik de nieuwe sim gewoon laat liggen en m'n ouwe sim gebruik, dat er dan niets aan de hand is en dat ook gewoon kan?
Anders vrees ik dat ik weer opnieuw een duosimkaart kan gaan aanvragen (want m'n oude simkaart bij het aanvragen van die duosimkaart stopte toen ook met werken toen die andere 2 waren geactiveerd).
Gemberthee: water met een smaakje.
lol...aan de andere kant is hilariteit ook wel op zijn plaats hier.Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:33:
Order nummer:295XXX
Ik laat me wel invriezen
Met z'n alle met ze allluhhhh..
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Oh heb wel even geduld hoor... m'n 3GS doet het nog prima en voorlopig vermaak ik me ook nog wel even met m'n iPadanonimoes schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:51:
[...]
Als ik zo dit topic volg zit er geen enkele relatie tussen het ontvangen van de microsim en de Iphone zelf. Volgens mij heeft zo'n beetje iedereen de sim een week na bestellen wel binnen, voor de Iphone ligt dat helaas anders... Niet om je te pesten maar zo ligt het volgens mij wel. Zelf heb ik de sim in elk geval al een week in huis en in die tijd is er verder niets gebeurd met mijn order.
En inderdaad is er geen pijl op te trekken, vandaar dat ik JUIST hoop dat ie sneller komt dan je misschien zou verwachten (sorry mensen die al lang wachten, ben egoïstisch
Dat was ook mijn redenatie, maar dat is dus idd m'n vraag. Maar het lijkt me een beetje raar dat t-mobile op afstand gaat deactiveren, je zou maar met je oude sim verder gaan en op een gegeven moment heb je geen bereik meerGewoon de duosim gebruiken zou toch geen probleem moeten zijn lijkt me, of zou T-mobile je oude sim deactieveren als je van abbo veranderd/verlengd?
Dus ga er wel vanuit, maar we zien het wel.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
En dan te bedenken dat ik 'm eigenlijk morgen zou krijgen. Maar T-mobile had een fout gemaakt en nu sta ik weer achteraanTanakiam schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:35:
[...]
lol...aan de andere kant is hilariteit ook wel op zijn plaats hier.
Met z'n alle met ze allluhhhh..
Bij Borderlinx zie je bij je delivery status een tracking nummer staan.MrBlueEyes schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:41:
Hoe kan je trouwens tracking volgen van borderlinx? Of komt vanzelf te staan waar het pakketje op dat moment is?
Als je die op de site van DHL invult, kan je je order tracken.
[ Voor 5% gewijzigd door Luckyluuk op 13-08-2010 00:44 ]
Werkt volgende dag zeker pas?Luckyluuk schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 00:43:
[...]
Bij Borderlinx zie je bij je delivery status een tracking nummer staan.
Als je die op de site van DHL invult, kan je je order tracken.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
25-7 besteld, verwachte verzenddatum 16-8, verwachte leverdatum 23-8.
12-8 verzonden, verwachte leverdatum: 13-8!! Holy crap, dat is vandaag!
Ik heb een UPS trackingnummer gekregen, en het blijkt dat mijn iPhone uit Tamworth in de UK komt... Vreemd, maar ik klaag niet...
Nu maar wachten op een mailtje van Borderlinx...
Verwijderd
Hopelijk vonden ze nog mijn tweede pakket ... (nr 2 voorlopig nog niet in suite)
vrijdag, Augustus 13, 2010 Locatie Tijd Colli
10 Zending gearriveerd op DHL-vestiging Amsterdam - Netherlands, The Amsterdam - Netherlands, The 06:57
1 Colli
9 Vertrokken van DHL vestiging in Brussels - Belgium Brussels - Belgium 03:46
1 Colli
8 Verwerkt in Brussels - Belgium Brussels - Belgium 01:58
1 Colli
7 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum Brussels - Belgium Brussels - Belgium 01:42
donderdag, Augustus 12, 2010 Locatie Tijd Colli
6 Vertrokken van DHL vestiging in East Midlands - UK East Midlands - UK 23:13
5 Verwerkt in East Midlands - UK East Midlands - UK 21:15
4 Zending gearriveerd in DHL-sorteercentrum East Midlands - UK East Midlands - UK 20:43
1 Colli
3 Vertrokken van DHL vestiging in Birmingham - UK Birmingham - UK 19:48
1 Colli
2 Verwerkt in Birmingham - UK Birmingham - UK 18:02
1 Colli
1 Zending opgehaald Birmingham - UK 17:35
1 Colli
Gister avond nog twee iPhones besteld, één 32G en een 16GB om weg te geven onder onze nieuwsbrief leden. Zal jullie op de hoogte houden hoe deze bestelling loopt.
Weet iemand of het nog mogelijk is om te annuleren als je je sim al hebt ontvangen en hebt geactiveerd?
Mijn 3G is gaar, heb met spoed een andere telefoon nodig
Je kan gewoon annuleren. Je kan zelfs annuleren als je abonnement als is ingegaan, maar je de iPhone 4 nog niet hebt ontvangen.jojoba007 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:31:
Heb de iPhone 4 32gb op 30 juli telefonisch bestel om 9:15, ordernr 268***. Nog steeds niets geleverd.
Weet iemand of het nog mogelijk is om te annuleren als je je sim al hebt ontvangen en hebt geactiveerd?
Mijn 3G is gaar, heb met spoed een andere telefoon nodig
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 13:38 ]
Iphone 4 32GB, ordernr 246xxx, besteld 20 juli.
Alleen staat hij nu nog steeds op *being Processed* dus hopelijk vandaag nog wel verstuurd!
Weet er iemand of DHL ook op een zaterdag levert vanuit Borderlinx?
Je moet eerst nog een mailtje van Borderlinx krijgen met de melding "Your POD is being shipped". Dat betekent dat hij is aangemeld bij DHL en klaarligt om opgehaald te worden. Bij mij kreeg ik dat 'shipped' mailtje om 18:50 en werd m'n iPhone pas om 17:44 de volgende dag daadwerkelijk opgehaald. Vanaf dan kun je ook je zending traceren op de site van DHL. Als die van jou nu nog op being processed staat gok ik erop dat hij vandaag zal worden aangemeld en maandag opgehaald door DHL (tenzij ze dat ook in het weekend doen, maar dat denk ik niet (meerprijs).martenv schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:00:
Die van mij gisteren middag aangekomen bij Borderlinx en 8minuten later gelijk betaald![]()
Alleen staat hij nu nog steeds op *being Processed* dus hopelijk vandaag nog wel verstuurd!
Weet er iemand of DHL ook op een zaterdag levert vanuit Borderlinx?Kon het niet echt terug vinden op de site of via Google.
Die van mij is dinsdagochtend aangekomen, heb ik woensdagochtend betaald en is nu "out for delivery".
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
M'n iPhone kan overal zijn en later op de dag hopen ze te weten waar precies (of ergens bij DHL of ergens bij BL).
Echt wat een k*tbedrijf.
Ik hoop voor iedereen die nog met BL gaat werken dat alles soepel verloopt, want dit is echt gewoon k*t. Ik heb er geen ander woord voor.
Er zweeft nu ergens 599 pond, maar niemand weet blijkbaar waar.
Thanks voor de info...en ik denken mischien heb ik hem dit weekend nogTourniquet schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:14:
[...]
Je moet eerst nog een mailtje van Borderlinx krijgen met de melding "Your POD is being shipped". Dat betekent dat hij is aangemeld bij DHL en klaarligt om opgehaald te worden. Bij mij kreeg ik dat 'shipped' mailtje om 18:50 en werd m'n iPhone pas om 17:44 de volgende dag daadwerkelijk opgehaald. Vanaf dan kun je ook je zending traceren op de site van DHL. Als die van jou nu nog op being processed staat gok ik erop dat hij vandaag zal worden aangemeld en maandag opgehaald door DHL (tenzij ze dat ook in het weekend doen, maar dat denk ik niet (meerprijs).
Die van mij is dinsdagochtend aangekomen, heb ik woensdagochtend betaald en is nu "out for delivery".
Maar zo te horen zou ik hem dan als het meezit dinsdag/woensdag binnen moeten kunnen hebben!
T-Mobile zakelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door CrankyGamerOG op 13-08-2010 11:44 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik had m'n 4G nu al kunnen hebben, maar heb de levering geannuleerd omdat ik de iPhone ook al in de T-Mobile winkel heb gereserveerd. Dat heb ik gedaan omdat ik dan met mijn puntensaldo een 4G voor een paar tientjes op het goedkoopste jaarabonnement kan verkrijgen.
Dat ging niet via My T-Mobile. Daar kwam ik dus pas achter op 30-07-10. Toen gereserveerd en €50,- aanbetaald.
Nu zie ik hier en in de media vaak mededelingen dat de iPhone her en der (af en toe) gewoon op voorraad is?
Dan kunnen de T-Mobile winkels toch niet achter blijven zou je denken?
Vrijdag 30 juli contract verlengd en nog steeds geen bevestigingsmail gehad.
Had maandag al gebeld en zou geregeld worden, nog niets binnen gehad.
Nu blijkt dus dat ze mijn mailadres niet goed hadden ingevoerd, dus eindelijk bevestiging gehad via de mail en ja hoor, datum onder de verlenging 9-8-2010, afgelopen maandag dus

Nog geen ordernummer gehad dus dat word weer wachten, goed geregeld bij tm
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
echter bij mij in amsterdam heeft een winkel... telefoonkopen.nu er gewoon 4x 32 gigs op voorraad..
enkelt sluiten hun het alleen af met een i abbo en niet met een relax... ivm commisie die ze dan mislopen...
dus maar besteld bij t-mobile..
ordernr: 292xxx
Ze zeggen 5 weken levertijd... maar komt mooi uit heb nu toch geen geld
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Bij "mijn" T-shop in Gouda hadden ze vorige week niks binnengekregen en deze week 1 iPhone (een 32GB).readytoflow schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:58:
Hoe zit het met de voorraad iPhones in de T-Mobile shops?
Laat die 32 GB nou net voor mij zijn...
Kortom niet echt heeel veeel iPhones dus bij deze T-Shop sinds de launch, welgeteld 1!.

Nouja, ik geef het een Beetje op eigenlijk..
Leuk hè. Pfff. Had ik maar online besteld....hatsjoe123 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:24:
Net even in Alkmaar geweest. Verkoper bij de T shop vertelde dat er 12 weken () levertijd was. Bij telefoonkopen.nl waren alleen toestellen aanwezig voor mensen die besteld hadden. Daar dachten ze dat er in Zaandam vandaag nog wel nieuwe voorraad kwam, dus geinteresseerden kunnen het wellicht daar proberen..
Dit kan nooit goed gaan
Misschien krijg je ook 2 IphonesSillymidget schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:30:
Gister mijn 2de microsim binnen gekregen, terwijl ik maar 1 bestelling heb lopen.
Dit kan nooit goed gaan
Steam: PortoNL | PSN: PortoNL
Vraag me af of ik echt zo lang nog moet wachten
[ Voor 14% gewijzigd door FerdiV op 13-08-2010 13:34 ]
Verwijderd
op aanraden van verkoper nog geen overstap gemaakt, pas bij levering toestel. Dit ivm dubbele maandlasten, omdat leverdatum niet exact bekend is.
Nu ik thuis ben denk ik dat ik over 2 weken weer even langsga om ook de abo-overstap maar direct te regelen, heb geen zin om straks wel de telefoon te hebben, maar dan nog 6 weken te moeten wachten voordat abo is overgezet.
Ja iemand hier op het forum had z'n iPhone op zaterdag gekregen.MrBlueEyes schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:00:
Levert DHL ook op zaterdag?
Maar iemand anders zei ook weer dat ze alleen op aanvraag op zaterdag leverden.
Anders moet je gewoon even met DHL bellen, die kunnen je het beste informatie daarover geven.
Ze hebben vanmorgen een bezorgpoging gedaan, maar m'n ouders waren net niet thuis toen. Morgen doen ze weer een poging, dus lijkt erop van wel!MrBlueEyes schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:00:
Levert DHL ook op zaterdag?
Vandaag besteld met order nummer 297***.
And now we play the waiting game...
Ziet er naar uit dat ze eerder komen dan verwachtjapkebab schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:57:
Levertijd op de t-mobile site was vandaag 6 weken in tegenstelling tot 8 weken gisteren.
Ik heb ook op 30 juli besteld (rond 16.00, ordernr 2695xx) en volgens mij zouden wij vanaf nu nog maximaal 4 weken moeten wachten. (zie twitter berichten van tmobile_iphone of tmobile_webcare)FerdiV schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:29:
Ik heb op launchdag de iPhone 32GB besteld bij T-Mobile (via telefoon) waar de levertijd zo 8 tot 10 weken is. Zijn er al mensen die iets hebben ontvangen of hebben gehoord over de bestellingen vanaf de launchdag?
Vraag me af of ik echt zo lang nog moet wachten
Afgelopen week overigens de microsim geactiveerd en nog in de minisim omhulling in mijn oude telefoon gezet zodat ik straks meteen over kan naar de Iphone
Ik had vanmorgen naar T-Mobile KS gebeld, en daar gaven ze inderdaad ook een levertijd van 5/6 weken aan.japkebab schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:57:
Levertijd op de t-mobile site was vandaag 6 weken in tegenstelling tot 8 weken gisteren.
Verwijderd
Nog maar maximaal 3 weken, zie twitter bericht:anonimoes schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:07:
[...]
Ik heb ook op 30 juli besteld (rond 16.00, ordernr 2695xx) en volgens mij zouden wij vanaf nu nog maximaal 4 weken moeten wachten. (zie twitter berichten van tmobile_iphone of tmobile_webcare)
Dus je zou hem netzoals mij, uiterlijk op 3 september krijgen.tmobile_iphone Voor bestellingen die vanaf 30 juli zijn gedaan geldt nog een levertijd van maximaal 5 weken
Betekent dit nu dat ze de iPhone 4 al wel gereserveerd hebben en dus binnenkort voor mij binnenkomt?Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij gelden de genoemde 5 weken vanaf het moment waarop dit getwitterd werd, en dat was één week na de 30e, totaal dus 6 weken wachten, nu twee voorbij = nu nog maximaal 4 weken wachttijd volgens mij. Ik hoop natuurlijk dat het eerder isVerwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:42:
[...]
Nog maar maximaal 3 weken, zie twitter bericht:
[...]
Dus je zou hem netzoals mij, uiterlijk op 3 september krijgen.
Twee uur geleden heb ik via twitter even gevraagd of het voor de levertijd nog uitmaakt of je een 16 of 32GB model besteld hebt, nog geen antwoord helaas maar als ze er iets over zeggen dan zal ik dat natuurlijk hier ook even melden.
Jemig, wist niet dat de ordernummers voor de bestellers op de 20e tot zo hoog kwamen. Dan zit ik er redelijk dicht op met mijn 2695xx van 30 juli 16.00u, da's alleen maar mooi natuurlijk!Eldariel schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:50:
Zojuist is mijn sjunitatus van twee naar drie gegaan! Ordernummer 2611xx besteld op 20 juli om half vijf. Gaat om een 16GB iPhone 4. Wel staat er dit bij:
[...]
Betekent dit nu dat ze de iPhone 4 al wel gereserveerd hebben en dus binnenkort voor mij binnenkomt?
[ Voor 27% gewijzigd door anonimoes op 13-08-2010 16:54 ]
Verwijderd
Verwijderd
Die was voor mijn vriendin....uiteindelijk is er dus geen witte gekomen maar toch een zwarte..grappige is wel dat de telefoon afgelopen maandag geleverd is en ik zag dat haar order (nog steeds voor de 32GB wit) via de TMobile site vandaag van status 3 naar status 4 is gegaan. Ben dus benieuwd of AMP vandaag weer een mailtje stuurt voor een nieuwe afleverafspraakChrones schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:07:
Hoe is het trouwens afgelopen met die witte iPhone dat geleverd zal worden?
Ik heb die van mij ook binnen en ik moet zeggen wat een enorm soepel toestelletje zeg...Face Time is ook wel een leuke gadget...maar dat scherm
succes met wachten allemaal.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 17:17 ]
Vreemd. Misschien omdat het een 2e poging is. Of de chauffeur toch in de buurt woont ofzo?MrBlueEyes schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:16:
DHL zegt dat ze niet leveren op zaterdag. Maar standaard alleen op werkdagen. Behalve als door de zender anders word aangegeven.
Waarschijnlijk omdat het een 2e poging is ja.Tourniquet schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:24:
[...]
Vreemd. Misschien omdat het een 2e poging is. Of de chauffeur toch in de buurt woont ofzo?Ik merk het wel morgen!
Ja, ik denk dat je hem volgende week wel krijgt. Hopelijk komt mijne maandag of dinsdaganonimoes schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:52:
[...]
Dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij gelden de genoemde 5 weken vanaf het moment waarop dit getwitterd werd, en dat was één week na de 30e, totaal dus 6 weken wachten, nu twee voorbij = nu nog maximaal 4 weken wachttijd volgens mij. Ik hoop natuurlijk dat het eerder is![]()
Twee uur geleden heb ik via twitter even gevraagd of het voor de levertijd nog uitmaakt of je een 16 of 32GB model besteld hebt, nog geen antwoord helaas maar als ze er iets over zeggen dan zal ik dat natuurlijk hier ook even melden.
Jemig, wist niet dat de ordernummers voor de bestellers op de 20e tot zo hoog kwamen. Dan zit ik er redelijk dicht op met mijn 2695xx van 30 juli 16.00u, da's alleen maar mooi natuurlijk!
[ Voor 10% gewijzigd door Iekozz op 13-08-2010 17:43 ]
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Verwijderd
Wanneer heb jij besteld dan? Ik heb gisteren besteld en zit op 295XXXLt. Marx schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:58:
En hier is de 16gb versie ook bevestigd. Wordt woensdag geleverd; ordernummer: 285xxx
hmmm ik zit nog op status 2 en heb ordernr: 275xxLt. Marx schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:58:
En hier is de 16gb versie ook bevestigd. Wordt woensdag geleverd; ordernummer: 285xxx
Verwijderd
Maar moet zeggen je weet het maar nooit want een echte volgorde ....
Verwijderd
Maar ik heb gisteren bij T-mobile.nl ook een besteld. ook al betaald
Wat zal ik doen
Nu zit ik alleen met het probleem dat BL m'n adres maar half er heeft opgezet.
Als naam staat er m'n account nummer (suite nummer), m'n huisnummer ontbreekt en m'n woonplaats ontbreekt ook.
Echt een stelletje mongolen daar bij BL ik kan niet anders zeggen.
DHL bellen zou ik zeggen. Waar zie je dat trouwens, in een notification-mailtje van DHL? Daar zie ik ook mijn suitenummer als naam maar dat is geen probleem want hij is wel aangeboden vandaag. Daaronder staan wel straat + huisnummer en dan twee keer de postcode.Luckyluuk schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:16:
Nou, m'n iPhone is nu opgehaald door DHL dat is in ieder geval weer een probleem minder.
Nu zit ik alleen met het probleem dat BL m'n adres maar half er heeft opgezet.![]()
Als naam staat er m'n account nummer (suite nummer), m'n huisnummer ontbreekt en m'n woonplaats ontbreekt ook.
Echt een stelletje mongolen daar bij BL ik kan niet anders zeggen.
[ Voor 12% gewijzigd door Tourniquet op 13-08-2010 20:22 ]
Ja ik zie het net pas in het mailtje staat het.Tourniquet schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:20:
[...]
DHL bellen zou ik zeggen. Waar zie je dat trouwens, in een notification-mailtje van DHL? Daar zie ik ook mijn suitenummer als naam maar dat is geen probleem want hij is wel aangeboden vandaag.
Nou morgen maar ff DHL bellen dan, want de klantenservice is nu gesloten.
Ik word echt helemaal gek van BL alles wat ze bij mij doen gaat fout.
Edit: Bij mij staat er dit:
Ship From:
BORDERLINX
UNIT 6 MAIDSTONE ROAD
KINGSTON BUSINESS PARK
, MK10 0BY
Ship To:
Suite nummer
Straat zonder huisnummer
Postcode
Nog een keer postcode
Voor de rest staat er niks onder.
Edit 2: Iemand uit de BL chat zegt nu dat m'n adres goed is doorgegeven en heeft het gecheckt.
Niet dat ik de BL chat nou geloof, maar ik hoop dat ze gelijk hebben.
In ieder geval morgen maar even met DHL bellen.
[ Voor 30% gewijzigd door Luckyluuk op 13-08-2010 20:30 ]

Weer een stap verder.

Nog een stap verder.

2 stappen verder.

Volgende stap.

[ Voor 61% gewijzigd door MrBlueEyes op 14-08-2010 09:06 ]
[ Voor 4% gewijzigd door r00kw0rst op 13-08-2010 22:05 ]
Ik reken er nog maar niet op, heb de 32GB versie besteld en ik heb toch het idee dat die wat achterlopen bij de 16GB modellen...Eldariel schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:42:
[...]
Ja, ik denk dat je hem volgende week wel krijgt. Hopelijk komt mijne maandag of dinsdag.
Valt wel mee denk ik. Echte cijfers krijgen we nooit natuurlijk, maar er zullen wel ongeveer evenveel uitgaan.anonimoes schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:24:
[...]
Ik reken er nog maar niet op, heb de 32GB versie besteld en ik heb toch het idee dat die wat achterlopen bij de 16GB modellen...
En de status? Voel me echt een dwaas hier.
[ Voor 11% gewijzigd door FerdiV op 14-08-2010 00:35 ]
wanneer heb jij hem bestyeld dan..mijn ordernr.begint ook met 285*** 32GBLt. Marx schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:58:
Die 206XXX zou 'm moeten zijn. Status is hier te achterhalenFerdiV schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:32:
Waar halen jullie het ordernummer nou weer vandaanIk heb een factuur waar een ordernummer met 7 cijfers opstaat. Op de brief waar de SIM in zat staat wel 206XXX. Is dat hem?
En als het nr niet klopt, even de KS bellen..
[ Voor 4% gewijzigd door emiel74 op 14-08-2010 06:46 ]
Als het goed is heb je een email gehad met een linkje naar je 'order-status', als je daarop klikt kom je op een roze/witte pagina terecht. In die pagina zie je bovenaan in een grijze vlak met daarin ongeveer zo iets:FerdiV schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 00:32:
Waar halen jullie het ordernummer nou weer vandaanIk heb een factuur waar een ordernummer met 7 cijfers opstaat. Op de brief waar de SIM in zat staat wel 206XXX. Is dat hem?
Staat er echt nergens (naast/boven/onder het nummer 206XXX) de label ordernummer in je brief??Order nummer: 269xxx <= in mijn geval
Product: Apple iPhone 4 32GB Zwart <= in mijn geval
206xxx is best een laag nummer, daarmee zou je toch een van de allereerste moeten zijn? (of dat nummer stelt iets heel anders voor?).
Verwijderd
Ik ook, maar een 32GB. Ordernummer 2663XX, dus de 16GB lijkt echt beter leverbaar!Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 07:34:
Ik had op 30 juli rond 11:00 het t-mobile formuliertje ingevuld, hij word vandaag geleverd voor 11:40!16g/zwart.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
EDIT: bij de T-shop
Mvg,
Leroy
[ Voor 8% gewijzigd door AFCAjax op 14-08-2010 11:31 ]
Relaxed! (Als in: mooi dat ze al aan mensen die op de 30e besteld hebben leveren) Dan lijken de 16GB versies inderdaad sneller te lopen dan de 32-ers (Heb zelf 'helaas' een 32GB exemplaar besteld)Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 07:34:
Ik had op 30 juli rond 11:00 het t-mobile formuliertje ingevuld, hij word vandaag geleverd voor 11:40!16g/zwart.
Wat is jouw ordernummer?
[ Voor 8% gewijzigd door anonimoes op 14-08-2010 11:34 ]
Nee, ik heb geen mail van T-Mobile ontvangen, alleen een aantal brieven waaronder mijn nieuwe SIM-kaart.guardian-spirit schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 06:28:
Als het goed is heb je een email gehad met een linkje naar je 'order-status', als je daarop klikt kom je op een roze/witte pagina terecht. In die pagina zie je bovenaan in een grijze vlak met daarin ongeveer zo iets:
Op die brief waar de SIM-kaart in zat staat dat 206XXX nummer, vlak boven die grote streepjes code. Als ik die code gebruik krijg ik een error op die website van emiel74.Staat er echt nergens (naast/boven/onder het nummer 206XXX) de label ordernummer in je brief??
206xxx is best een laag nummer, daarmee zou je toch een van de allereerste moeten zijn? (of dat nummer stelt iets heel anders voor?).
Verder heb ik een "Pakbon" ontvangen en daar staat ordernummer op. Maar dat nummer bestaat uit 7 cijfers en lijkt me niet de juiste.
Enige manier is toch om de KS te bellen voor het ordernummer. Omdat ik telefonisch had verlengd, kreeg ik ook geen bevestigingsmail, wel een bevestigingsbrief maar zonder ordernummer.FerdiV schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:12:
[...]
Nee, ik heb geen mail van T-Mobile ontvangen, alleen een aantal brieven waaronder mijn nieuwe SIM-kaart.
[...]
Op die brief waar de SIM-kaart in zat staat dat 206XXX nummer, vlak boven die grote streepjes code. Als ik die code gebruik krijg ik een error op die website van emiel74.
Verder heb ik een "Pakbon" ontvangen en daar staat ordernummer op. Maar dat nummer bestaat uit 7 cijfers en lijkt me niet de juiste.
Een telefoontje naar 1200 hielp me uit de brand.
Bij mij staat er ook een 206xxx nummer boven die streepjescode en mijn ordernr is 2695xx dus dat kan niet het goede getal zijn. Op de andere papieren die je per post krijgt kan ik mijn ordernr niet ontdekken. Ik zou via twitter (@tmobile_iphone) je ordernr even opvragen of de KS bellen.FerdiV schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:12:
Op die brief waar de SIM-kaart in zat staat dat 206XXX nummer, vlak boven die grote streepjes code. Als ik die code gebruik krijg ik een error op die website van emiel74.
Ze hadden vandaag 14x 32GB binnengekregen.. volgende week krijgt hij weer alleen maar 16GB's.
Kan ik eindelijk 's Facetime gaan testen als hij thuis is van vakantie..want heb de iPhone 4 nu al 1,5 week maar nog geen één keer Facetime kunnen testen..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Binnenste schermpje kapot terwijl de buitenste nog heel is, lekker dan.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Nee hoor. Waarom denk je dat? Eerst werden iPhones van Apple UK verzonden uit Hong Kong, maar nu gewoon uit Engeland. Vandaar dat het ook allemaal zo snel ging het verzenden. Helaas bezorgd DHL niet op zaterdag en moet ik op maandag wachten.VulcanRaven schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:20:
Ligt het nou aan mij, of gaan Iphones die via Borderlinx besteld zijn eerst de hele wereld rond? Wat is dat voor onduidelijk systeem.
Ik moet ook wachten tot maandag helaas.MrBlueEyes schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 16:00:
[...]
Nee hoor. Waarom denk je dat? Eerst werden iPhones van Apple UK verzonden uit Hong Kong, maar nu gewoon uit Engeland. Vandaar dat het ook allemaal zo snel ging het verzenden. Helaas bezorgd DHL niet op zaterdag en moet ik op maandag wachten.
Ik vind het wel slechte service van DHL dat ze niet standaard ook op zaterdag leveren. Maar goed ik heb nu toch al zo lang gewacht die paar dagen kunnen er ook wel bij
Ja, oke maarja toch jammer. Zeker als je ziet dat hij om 9 uur vanochtend al in Amsterdam was.Luckyluuk schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:28:
[...]
Ik moet ook wachten tot maandag helaas.
Ik vind het wel slechte service van DHL dat ze niet standaard ook op zaterdag leveren. Maar goed ik heb nu toch al zo lang gewacht die paar dagen kunnen er ook wel bij
Volgens mij maakt dat ordernummer zowiso niet uit...Lt. Marx schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:55:
Voor de nieuwsgierigen: ik heb de 16gb de 20e besteld (wit) en is later omgezet naar zwart met ordernummer 285xxx. Dit houdt dus dan ook meteen in dat het ordernummer niets zegt en dat ze een andere manier hebben om te registreren wanneer je aan de beurt bent.
Ik heb de 30ste om 10uur besteld op de tmob site en er zijn al mensen die later besteld hebben en hun iphone al binnen hebben... ik heb nog geen eens een simkaart en zit nog op status 2
Lijkt wel volgens volstrekte willekeur te gaan...
[ Voor 4% gewijzigd door Scirocco op 14-08-2010 20:53 ]
Die van mij is toch ook niet bezorgd. Maandag gaat ook lastig worden, er is een groot deel van de dag niemand thuis.Luckyluuk schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:28:
[...]
Ik moet ook wachten tot maandag helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door MrBlueEyes op 15-08-2010 04:46 ]
Klopt, op de dag van bestelling (20 juli) was het totaalbedrag zo'n €730-€735, daarna is de euro flink gezakt.MrBlueEyes schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 04:46:
Damn euro staat wel slecht tegenover de pond zeg. De iPhone4 32GB staat eindelijk op mijn creditcard voor €732,61 voor Borderlinx heb ik inclusief de 10% korting op de verzendkosten en betaling per PayPal €36,88 betaald. Totaal kom ik dus uit op: €769,49.
Ongeloofelijk, voor dat bedrag (€ 750,00) kon je hem reserveren op de eerste dag bij Mobistar in België. Het loont dus niet om in de UK te bestellen. Dit had ik niet gedacht.MrBlueEyes schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 04:46:
Damn euro staat wel slecht tegenover de pond zeg. De iPhone4 32GB staat eindelijk op mijn creditcard voor €732,61 voor Borderlinx heb ik inclusief de 10% korting op de verzendkosten en betaling per PayPal €36,88 betaald. Totaal kom ik dus uit op: €769,49.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 15-08-2010 11:56 ]
Ja, de Euro staat gewoon slecht nu. 1 pond is nu €1,22 waard iets van een jaar geleden was dat €1,09. Dan was hij maar €650,- geweest, zo groot is dat verschil dus.Jumpman schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:33:
[...]
Ongeloofelijk, voor dat bedrag (€ 750,00) kon je hem reserveren op de eerste dag bij Mobistar in België. Het loont dus niet om in de UK te bestellen. Dit had ik niet gedacht.
Maarja ik krijg hem nu dus morgen, dus maakt voor mij nu niet meer uit.

Dan vergeet je wel dat als je de Iphone in Belgie reserveerd je hem daar alsnog moet ophalen. Dit terwijl je bij borderlinx hem thuis krijgt gestuurd. Dit loont dus wel behoorlijk wat benzinekosten, als je een redelijk eind van belgie af woontJumpman schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 11:33:
[...]
Ongeloofelijk, voor dat bedrag (€ 750,00) kon je hem reserveren op de eerste dag bij Mobistar in België. Het loont dus niet om in de UK te bestellen. Dit had ik niet gedacht.
De iPhone 4 32GB kost in België € 740,00, dus heb je altijd nog € 29,00 over om te verstoken aan bezine. Tevens heb je garantie in België i.p.v. in de UK. Het maakt dus niet zoveel uit, en het ligt er helemaal aan waar je woont, al is dichterbij garantie natuurlijk beter.VickyNick schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:23:
[...]
Dan vergeet je wel dat als je de Iphone in Belgie reserveerd je hem daar alsnog moet ophalen. Dit terwijl je bij borderlinx hem thuis krijgt gestuurd. Dit loont dus wel behoorlijk wat benzinekosten, als je een redelijk eind van belgie af woont.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 15-08-2010 19:45 ]
Verwijderd
https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 11:46 ]
Het blijft gewoon jammer, dat die euro zo slecht staat, anders was UK gewoon een stuk goedkoper geweest, maarja daar is niets aan te doen.Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:20:
Garantie maakt geen drol uit. Kijk jij maar eens met je serienummer van je iphone uit UK om de Apple site. Je hebt gewoon garantie. Doe zelf de test.
Levert DHL eigenlijk de hele dag? Of kan ik hem morgenochtend wel verwachten?
[ Voor 9% gewijzigd door MrBlueEyes op 15-08-2010 23:54 ]
Dat je kan lezen dat iemand die op 30 juli heeft besteld, zijn iPhone eerder krijgt dan mensen (zoals ik!
Het is tijd dat de iPhone eens bij de andere providers komt, zodat op dit soort "klant vriendelijkheid" ook geconcurreerd op kan worden.
Dit topic is gesloten.