[iPhone] Levertijden Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste
Acties:
  • 144.770 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 10:07
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:19:
[...]

Zoals o0oPhreako0o zegt :)

Ik heb vrijdag telefonisch mijn abonnement verlengd i.c.m. de iPhone 4 (hiervoor 3G die nu toch echt langzaam begint te worden...zeker na de OS-update). Mijn ordernummer is 301449. Heeft iemand een idee welke ordernummers al een iPhone hebben gekregen?
Ik geloof dat ze allemaal rond 241xxxx-255xxxx zaten

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PortoNL schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:25:
[...]
Ik geloof dat ze allemaal rond 241xxxx-255xxxx zaten
Hmmm, dan duurt het nog wel even dus :)

De jongen bij de klantenservice kon me vertellen dat het nog 6 weken zou duren. Uiteindelijk zal het wel iets minder lang duren, dus ik ga er een beetje van uit dat hij over een maandje wel binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:02

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:19:
[...]

Zoals o0oPhreako0o zegt :)

Ik heb vrijdag telefonisch mijn abonnement verlengd i.c.m. de iPhone 4 (hiervoor 3G die nu toch echt langzaam begint te worden...zeker na de OS-update). Mijn ordernummer is 301449. Heeft iemand een idee welke ordernummers al een iPhone hebben gekregen?
Kreeg jij een mail of een brief in de bus?

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bakkert schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:41:
[...]

Kreeg jij een mail of een brief in de bus?
En waar heb je je ordernummer vanaf gelezen? van de brief of een mailtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:23
Vrijdag besteld bij Smartphoneshop.nl, morgenochtend wordt mijn iPhone 4 16 Gb geleverd! Het is dat ze geen microsims meer hadden anders hadden ze nog eerder kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:38

Stewie!

Keen must die!

Vrijdag besteld bij smartphoneshop.nl
Morgen wordt de iPhone 4 geleverd.

Heb nog eentje via de UK in bestellen staan (simlock vrij). Hoop dat die ook snel komt, daar staat de indicatie op 25 augustus. Ook vorige week besteld.

Op 20 juli om 10:00 via Tmobile ook een iPhone 4 besteld; order kwijt, arrogant te woord gestaan, mocht achteraan in de rij aansluiten voor 8 weken levertijd. Nu dus wat beter opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Stewie! schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:03:

Heb nog eentje via de UK in bestellen staan (simlock vrij). Hoop dat die ook snel komt, daar staat de indicatie op 25 augustus. Ook vorige week besteld.

Op 20 juli om 10:00 via Tmobile ook een iPhone 4 besteld; order kwijt, arrogant te woord gestaan, mocht achteraan in de rij aansluiten voor 8 weken levertijd. Nu dus wat beter opgelost.
Dus hier is ie gewoon op voorraad!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een bestelling op 20 juli via het formulier op de website
Vandaag van status 2 naar 3 gegaan.

Hopelijk volgt status 4 snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:56:
[...]En waar heb je je ordernummer vanaf gelezen? van de brief of een mailtje?
Ik kreeg vandaag een envelop van T-mobile met daarin een microsim. Die heb ik laten activeren en aan de klantenservice gevraagd wat het ordernummer is van de iPhone. Dus gewoon even bellen met de klantenservice...best aardige mensen daar :) Duurt nog 6 weken dus...toen ik afgelopen vrijdag telefonisch m'n abonnement verlengde duurde het nog 8 tot 10 weken. De weken bij T-mobile zijn blijkbaar iets korter ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Mijn microsim is in ieder geval binnen! Nu die verrekte telefoon nog ;)

Ben in ieder geval blij dat mijn order is verwerkt, daar zat ik over in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bakkert schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:36:
Mijn microsim is in ieder geval binnen! Nu die verrekte telefoon nog ;)

Ben in ieder geval blij dat mijn order is verwerkt, daar zat ik over in.
Zat ik ook een beetje over in, omdat je geen enkele vorm van bevestiging krijgt. Heel bizar! Stuur ff een mailtje naar je klant...dat is toch wel het minste dat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Maandag iPhone 4 16GB met i150 2 jaar verlenging bij smartphoneshop.nl besteld.
Ik kreeg vandaag een belletje en morgen wordt het geleverd ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 22:35
Ook ik zat de 20e te F5'en 's ochtends, maar nadat het een puinhoop was wist ik wel van vorige keer met de 3G dat je beter niet vast kan zitten aan een reservering.

Zodoende zag ik iemand ergens posten dat phonehouse.nl voorraad had, afgelopen vrijdag middag met 1 jaar verlengt en m'n 32 GB vandaag ontvangen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pado schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:48:
Maandag iPhone 4 16GB met i150 2 jaar verlenging bij smartphoneshop.nl besteld.
Ik kreeg vandaag een belletje en morgen wordt het geleverd ^_^.
Aww ik belde net en hij zei dat er een levertijd van 8-10 weken op zit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Laatst online: 14-09 09:00
Mijn iPhone bij Borderlinx staat nog steeds op "Being processed". Gisterochtend betaald, maar nog steeds niet verzonden. Zonet nog even gechat met een medewerker, maar daar ben ik niet veel wijzer van geworden.
Hopelijk is die al verzonden maar veranderd de status gewoon niet net zoals meerdere mensen hier hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 22:13

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:19:
[...]

Aww ik belde net en hij zei dat er een levertijd van 8-10 weken op zit :'(
Verlenging of nieuw? Ik begin namelijk het vermoeden te krijgen dat er (nog steeds) met 2 maten gemeten wordt: verlengen of een nieuw contract. Maar dat is een vaag vermoeden hè, pin me er niet aan vast.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn pakje is blijkbaar boven water en zat in een andere suite, alleen o.55 kg terwijl ik er 2 had besteld. Iemand zelfde ervaring dat maar een in de suite werd ingescenned bij Borderlinx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ma9ma schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:59:
[...]

Verlenging of nieuw? Ik begin namelijk het vermoeden te krijgen dat er (nog steeds) met 2 maten gemeten wordt: verlengen of een nieuw contract. Maar dat is een vaag vermoeden hè, pin me er niet aan vast.
Ik vroeg gewoon wat voor levertijd er op de iPhone 4 zit, en hij zei meteen 8-10 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-09 15:16
Wanneer verwachten jullie dat de iPhone 4 gewoon goed leverbaar is, en dan voornaamlijk de 32 GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Verlengingen minder snel?

Ben nu bijna twee weken verder. Nog minstens een maand. :-(

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:55

B4tman_DH

To the Bat.....

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:01:
mijn pakje is blijkbaar boven water en zat in een andere suite, alleen o.55 kg terwijl ik er 2 had besteld. Iemand zelfde ervaring dat maar een in de suite werd ingescenned bij Borderlinx?
Had ik ook, later volgende de 2e. Ik moest daarna 2x 34,- betalen

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Borderlinx heeft m'n iPhone gisteren "verzonden" en ik kan op dhl.com de status nu ook zien.

1 Shipment information received Birmingham - UK 20:52

Volgens mij betekent dit dat hij is aangemeld en opgehaald wordt door DHL, right? Met een beetje geluk wordt hij dan morgen bezorgd, toch?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

B4tman_DH schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:50:
[...]

Had ik ook, later volgende de 2e. Ik moest daarna 2x 34,- betalen
Okay zo doen ze dat, twee keer geld pakken.

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:21:
[...]

Okay zo doen ze dat, twee keer geld pakken.
Vraag me af of ze dat bewust doen, denk dat de pakketjes apart binnen gekomen zijn en dan is het logisch dat ze apart berekend worden.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
Tourniquet schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 07:53:
Borderlinx heeft m'n iPhone gisteren "verzonden" en ik kan op dhl.com de status nu ook zien.

1 Shipment information received Birmingham - UK 20:52

Volgens mij betekent dit dat hij is aangemeld en opgehaald wordt door DHL, right? Met een beetje geluk wordt hij dan morgen bezorgd, toch?
die melding betekend alleen dat hij is aangemeld. Dan word ie vandaag waarschijnlijk opgehaald en dan heb je em morgen (bij mij is ie ook rond die tijd aangemeld)

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 11:05
Stewie! schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:03:

Mag ik vragen wat je met 2 iphones gaat doen?

Ik heb zaterdag bij ook Smartphoneshop (coolblue) besteld n.a.v. een tip hier op het forum. Ook het probleem dat de microsims er nog niet waren. Ik was even bang dat het lang ging duren, maar gisteravond een telefoontje. Als het goed is staat over een paar minuten de koerier voor de deur. :)

**edit** Hij is binnen! :)

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Hallo,

Heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat T-Mobile de iphones gaat leveren ?
Die van mij begin vorige week besteld...

16 GB Iphone4

ThnX!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 12:54
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:38:
[...]

Zat ik ook een beetje over in, omdat je geen enkele vorm van bevestiging krijgt. Heel bizar! Stuur ff een mailtje naar je klant...dat is toch wel het minste dat je kan doen.
Hier heb ik 2x over gebeld. Hoe moeilijk het kon zijn..?
Ze bleven maar vragen of ik pen en papier bij de hand had voor mn ordernummer.
"Mevrouw, we leven in de 2010, ik bestel een iphone 4 waarop ik van buienradar tot mn bankrekening kan checken. Pen en papier gebruiken we niet meer, stuur aub een mail met bevestiging zoals elk bedrijf!"

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

shakespeare schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:53:
Hallo,

Heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat T-Mobile de iphones gaat leveren ?

16 GB Iphone4

ThnX!
Over 7 weken krijg je hem. Zeg eind september? >:) :w

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Aeon schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:51:
[...]

Mag ik vragen wat je met 2 iphones gaat doen?

Ik heb zaterdag bij ook Smartphoneshop (coolblue) besteld n.a.v. een tip hier op het forum. Ook het probleem dat de microsims er nog niet waren. Ik was even bang dat het lang ging duren, maar gisteravond een telefoontje. Als het goed is staat over een paar minuten de koerier voor de deur. :)
Eentje naar m'n bijtje, of voor mijn Amerikaanse abonnement voor op reis.

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Hallo,

16 GB Iphone4

ThnX!
Reken op nog 4 á 6 weken.Had de mijne op 7 augustus besteld en gisteren gebeld of ze een indicatie hadden wanneer men gaat leveren.Tuurlijk krijgt degene die het langst wacht de eerstevolgende.
Andere met mij moeten ook wachten.
Punt nu is dat men afhankelijk is van APPLE? Dat is wat de callcentre medewerker dus beweert.

Maar T-Mobile heeft zelf de hand in alles, Apple verdient op elk verkocht toestel!!!!
Dus die voorraad is er gewoon of men heeft verkeerd ingekocht, ook dat geloof ik niet.
Dit heeft men toch moeten zien aankomen want als men in de eerste week in de VS 1,7 miljoen exemplaren verkoopt dan weet men ook dat er hier ook een run op komt.

Men strooit zand in de consument hun ogen.
Alsof Apple niet zou kunnen leveren, kom op zeg dus Apple kan wel voor 17 landen een voorraad aan leggen maar voor NL niet.
T-Mobile doet dit bewust.Gegarandeerde verkoop.Want de concurrentie is er gewoon maar mag nog niet mee eten van die APPLE-TAART.

Heb zelf bij KPN gewerkt en daar mocht je de iPhone 3GS bestellen als bestaande klant.
Wat blijkt soms moeilijk te leveren maar elke week hadden ze wel een nieuwe voorraad, het zij de ene keer minder maar de wachttijd was niet meer dan 2 á 3 weken.

Dat KPN afhaakt vind ik merkwaardig eerder onbegrijpelijk.
Maar goed wie ben ik in de wereld van de multinationals, precies What, Who ..waar heb je het over?! LOL

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Gisteren middag rond 17:00 ook een mailtje gehad dat m'n iPhone verzonden is met DHL vanaf Borderlinx. Als ik op de tracking details kijk zie ik enkel "Shipment data received." staan. Dus de iPhone is in feite nog niet verzonden. Hopen dat daar vandaag verandering in komt.

Ja, ik ben ongeduldig...

• Luckyluuk
Nou net weer eventjes met BL gechat.
Het komt er op neer dat ik gewoon moet wachten en dat ze er verder ook niks aan kunnen doen. (order staat nog steeds op being processed)
Ik heb al meerdere malen gezegd dat iPhones van andere mensen (die later zijn binnengekomen en later de verzendkosten hebben betaald) al verzonden zijn, maar daar zei ze alleen sorry op.
Maar goed het wordt maar gewoon wachten, want aan die BL chat heb je dus echt geen reet.

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Die van mij word tussen nu en 12 uur afgeleverd :-) Besteld bij T-Mobile.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Stouten schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:47:
Die van mij word tussen nu en 12 uur afgeleverd :-) Besteld bij T-Mobile.
En wannneer heb je besteld?

Verwijderd

Hallo,

16 GB Iphone4

ThnX!
Bij mislukte voor inschrijving en contractverlenging, 5 augustus besteld, gisteren in huis. _/-\o_

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:11:
[...]

Bij mislukte voor inschrijving en contractverlenging, 5 augustus besteld, gisteren in huis. _/-\o_
Waar?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Tjebakka

Tjebakka

Tanakiam schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:25:
[...]

Reken op nog 4 á 6 weken.Had de mijne op 7 augustus besteld en gisteren gebeld of ze een indicatie hadden wanneer men gaat leveren.Tuurlijk krijgt degene die het langst wacht de eerstevolgende.
Andere met mij moeten ook wachten.
Punt nu is dat men afhankelijk is van APPLE? Dat is wat de callcentre medewerker dus beweert.

Maar T-Mobile heeft zelf de hand in alles, Apple verdient op elk verkocht toestel!!!!
Dus die voorraad is er gewoon of men heeft verkeerd ingekocht, ook dat geloof ik niet.
Dit heeft men toch moeten zien aankomen want als men in de eerste week in de VS 1,7 miljoen exemplaren verkoopt dan weet men ook dat er hier ook een run op komt.

Men strooit zand in de consument hun ogen.
Alsof Apple niet zou kunnen leveren, kom op zeg dus Apple kan wel voor 17 landen een voorraad aan leggen maar voor NL niet.
T-Mobile doet dit bewust.Gegarandeerde verkoop.Want de concurrentie is er gewoon maar mag nog niet mee eten van die APPLE-TAART.

Heb zelf bij KPN gewerkt en daar mocht je de iPhone 3GS bestellen als bestaande klant.
Wat blijkt soms moeilijk te leveren maar elke week hadden ze wel een nieuwe voorraad, het zij de ene keer minder maar de wachttijd was niet meer dan 2 á 3 weken.

Dat KPN afhaakt vind ik merkwaardig eerder onbegrijpelijk.
Maar goed wie ben ik in de wereld van de multinationals, precies What, Who ..waar heb je het over?! LOL
Gast, we zitten hier niet op het Tros Radar forum. Die 4-6 weken is een indicatie die ze MOETEN vertellen in plaats van dat het een juiste indicatie is. Zo kan het alleen maar meevallen.

Dan nog iets: Je hoeft natuurlijk niet per se een iPhone 4 te bestellen als het je allemaal te lang duurt, of wanneer je T-Mobile en/of Apple slechte bedrijven vindt.

[ Voor 4% gewijzigd door Tjebakka op 12-08-2010 10:58 ]

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:27
Zei ik gisteren nog dat ik status 2 had, nu inmiddels status 3!!
Kom er dan toch schot in voor mij :)

20ste besteld rond 11.45 uur
via internet (verlening), 32GB zwart.
Ordernummer: 2423xx
Microsim heb ik 31-07-2010 ontvangen!

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Tanakiam
Bakkert schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:57:
[...]

Gast, we zitten hier niet op het Tros Radar forum. Die 4-6 weken is een indicatie die ze MOETEN vertellen in plaats van dat het een juiste indicatie is. Zo kan het alleen maar meevallen.

Dan nog iets: Je hoeft natuurlijk niet per se een iPhone 4 te bestellen als het je allemaal te lang duurt, of wanneer je T-Mobile en/of Apple slechte bedrijven vindt.
Dude....Ik ging uit van wat de medewerker mij vertelde......en mijn mening is wat ik ervan vind?
Ik heb besteld en moet ook wachten. net als anderen ik heb gewoon mijn gedachtengang losgelaten.
En volgens mij is daar niets mis mee toch...heb ik gezegd dat T-Mobile en Apple slecht zijn?
Maar goed al klaar.......my bad

• Tanakiam
[...]

Deel dezelfde mening!

Verwijderd

Chrones schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:41:
[...]
Ga er maar vanuit dat die preorder weg is, ik heb officieel ook een preorder bij MacMe en bij Belcompany staan, NOOIT iets gehoord.
Volgens mail nog steeds op de lijst overigens, maar kunnen niet aangeven wanneer er geleverd gaat worden. Zijn hier nog meer mensen die bij A-Mac hebben gereserveerd?

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:01
Bij smartphoneshop spreken ze elkaar ook een beetje tegen :?

Vanmorgen belde ik om te controleren om ze op vooraad waren.. ja meneer ze liggen in ons magazijn op vooraad maar we kunnen ze nog niet uitleveren want de microsims zijn nog niet bij ons aangekomen, zogauw deze geleverd worden (max 1 week) dan kunnen wij de toestellen ook uitleveren.

Nou mooi, ik nog even contact opgenomen met kpn ivm precieze einddatum van mijn huidige abbonnement.

Dus ik bel net smartphoneshop terug omdat ik nog een paar vraagjes had (of 4 dagen genoeg is om nog nummer portering aan te vragen omdat ik anders een maand langer bij kpn zit nog).
Zegt de mevrouw aan de lijn, nee meneer deze zijn allemaal op, dat waren preorders en we hebben ze allemaal verzonden.

Nou fijn... doe toch maar iets aan je communicatie dan binnen het bedrijf. lijkt me stug dat ze in 2 uur tijd alle toestellen ineens verstuurd hebben

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

jdiezrequejo schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:20:

Ik ben (249xxx, 32gb zw) sinds 11.05 vanochtend ook naar status 3. Lijkt erop dat ik 'm dus toch ga krijgen vóór de release van de iphone5... :)

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Ben zojuist ook naar status 3 gegaan (2525xx, 32GB)

Diablo3

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Vanmorgen smsje gehad van mijn T-shop dat ik hem kon ophalen! _/-\o_

iPhone 4 32GB met verlenging 9 Juli besteld, dus heb al wel even gewacht!

Maar eindelijk dus!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Gister een iPhone 4 32GB gereserveerd bij Phonehouse in rijswijk

Verwijderd

Ik ben naar 4 gegaan en heb een afspraak voor zaterdag gemaakt.
Salesnummer: 255XXX

• VorteXLP
  • Laatst online: 08-12-2024
YEAH! Ik ben ook naar status 4 gegaan, alleen nog geen e-mail van AMP gehad. :D

Nummer: 249XXX
Toestel: 32 GB / Zwart

Verwijderd

dudes met een iphone 4 32g die naar status 3 zijn gegaan: hoe laat hadden jullie hem besteld de 20e?
ik heb em rond 11:50 online besteld (2424xx), maar nog geen status 3 hier :(

• Barthak

Barthak

mcl

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:05:
dudes met een iphone 4 32g die naar status 3 zijn gegaan: hoe laat hadden jullie hem besteld de 20e?
ik heb em rond 11:50 online besteld (2424xx), maar nog geen status 3 hier :(
Ik had hem on 18:45 besteld. Zoals we al hebben gemerkt is dat niet de volgorde die ze aanhouden met uileveren.

Diablo3

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Voor degenen die nog een sim-lockvrije iPhone 4 willen i.c.m een Vodafone abo moeten even naar GSMShop Rotterdam Zwartjanstraat.

Heb half Rotterdam en Den Haag afgebeld zonder succes. (T-Mobile Verlenging) :(

[ Voor 5% gewijzigd door rvd50 op 12-08-2010 13:10 ]

R.D50

Verwijderd

Mijn Iphone 4 is zojuist binnengekomen!! :D De 20ste besteld via t-mobile.nl, de levertijd viel nog mee, dacht eerst aan 8 tot 10 weken.

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hier ook status 4 met een 32GB iphone 4! Nog geen mail though...

• BeRtjh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-07-2023
Tha BasZ schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:44:
Vanmorgen smsje gehad van mijn T-shop dat ik hem kon ophalen! _/-\o_

iPhone 4 32GB met verlenging 9 Juli besteld, dus heb al wel even gewacht!

Maar eindelijk dus!
Welke T-Shop is dat?

• Jumpman
  • Laatst online: 13:42
Net met T-Mobile Klanten Service gebeld. Ze verwachten alle tot de meeste T-Mobile orders die via de Klanten Service zijn gedaan komende twee weken uit te leveren.

Zou me niets verbazen als ze de volgende strategie gehanteerd hebben: 20 juli 2010 vast veel preorders scoren, 30 juli 2010 en verder orders scoren. 1e week van beschikbaarheid zoveel mogelijk iPhone's naar de winkels, zodat je daar ook goede aanloop krijgt, en de impuls aankopers scoort. Vervolgens als de preorder en order mensen beginnen te zeuren/cancellen, alle iPhone's naar de Klanten Service klanten uitleveren, om verloop te voorkomen, en op dit moment de winkels weer wachtlijsten laten opbouwen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Gewoon bellen met T-Mobile..

• VorteXLP
  • Laatst online: 08-12-2024
En net een bezorgafspraak gemaakt; maandag kan ik mijn iPhone verwachten! :D

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:25
Hier ook net een afspraak gemaakt voor bezorging (maandag was de eerste mogelijkheid :))
Heb hem op de eerste dag dat het kon besteld (ergens in de middag vanuit Italie).

Gelijk even mijn nieuwe sim geactiveerd :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 15:48
update:

orderdatum: 20 juli
model: 32GB zwart
ordernr: 2417xx
besteld via: t-mobile.nl (verlenging i150)
bestelstatus: 3 <-- sinds vandaag
aflevertijd.nl: aangemeld
microsim: ontvangen
betaling: rembours

het lijkt erop dat de 32GB'tjes dus ook een beetje binnendruppelen.

[ Voor 8% gewijzigd door wezzley op 12-08-2010 13:53 ]

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik heb te horen gekregen dat ik er weer niet bij zit!

Uhmmm is dat normaal?

9 juli, bovenaan de lijst 1e en 2e plaats..... Geen 32gb geleverd nog bij die Tshop.

Bekijk mijn site: Remko.me

Verwijderd

Chrones schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:55:

Uhmmm is dat normaal?

9 juli, bovenaan de lijst 1e en 2e plaats..... Geen 32gb geleverd nog bij die Tshop.
Weet niet of het normaal is, maar duurt wel verdomde lang als je zo alle andere berichten leest... dan baal je dat je al erg vroeg in de winkel hebt gereserveerd (laatste week juni!) en nog steeds niks hoort... of ligt het aan de levering van de 32GB??.... vragen, vragen, vragen....

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Nou ja zoals net al aangegeven ik heb raar genoeg nu wel vandaag smsje gehad voor mijn 32GB.

Ook de 9e besteld (toen 3e op de lijst).

Dus er zit op zich wel schot in, alleen bij sommige shops niet echt...

Verwijderd

Ik heb hem vorige week besteld over de telefoon, maar ik heb nog geen bevestiging op email of my-tmobile....

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik heb een afspraak voor komende maandag. Vandaag dus blijkbaar weer een batch binnengekomen...

Verwijderd

bellen met truusmobile is op dit moment niet leuk, de hele dag al wachttijden van meer dan 10 minuten. geen doorheen komen zeg.

• Jumpman
Chrones schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:55:

Uhmmm is dat normaal?

Ik zou toch maar eens bellen met de Klanten Service, dit riekt naar onder de toonbank aan eigen personeel of vrienden/kennissen daarvan (zeker als je al zolang eerste en tweede staat op de lijst). Andere optie is dat ze gezegd hebben tegen jou dat je eerst of tweede bent, zonder dat je dat in werkelijkheid bent.

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 12-08-2010 14:44 ]

• Tanakiam
Als de ordernrs...oplopen dan zijn degene beginnend met 24 nu aan de beurt, pfff betekent dat ik (28xxxx),nog zon 4000 gegadigden voor me heb. Ain't that a bitch!

• Jumpman
Tanakiam schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:43:
Als de ordernrs...oplopen dan zijn degene beginnend met 24 nu aan de beurt, pfff betekent dat ik (28xxxx),nog zon 4000 gegadigden voor me heb. Ain't that a bitch!
Volgens mij zitten er dan 40000 ordernummers tussen. ;-) Wees gerust, waarschijnlijk ook veel gecancelde en andere orders.

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 22:14
5 Minuten geleden nog met een kopje koffie in mijn hand. Nu met een juweeltje van een Iphone 4 :D
20e besteld en vorige week Dinsdag afspraak gemaakt voor vandaag (Vakantie).

• BaT
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Zojuist naar status 3 gegaan bij t-mobile en inmiddels ook al bekend bij aflevertijd.nl :9~

Zal wel volgende week een keer binnenkomen :9

Product Owner - Connec2

Verwijderd

Hoe kun je de orderstatus zien zonder telefoonnummer?

• guardian-spirit
  • Laatst online: 30-03-2023
Tanakiam schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:43:
Ik zag volgens mij iemand in de pagina hiervoor met ordernr. 255xxx die een aflever afspraak heeft gemaakt...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:23:
bellen met truusmobile is op dit moment niet leuk, de hele dag al wachttijden van meer dan 10 minuten. geen doorheen komen zeg.
Ach, telefoon op de speaker en gewoon doorgaan met je werk. Kost je amper tijd dan.

Verwijderd

Order nummer:295XXX

:')

Ik laat me wel invriezen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2010 17:11 ]

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:33:
Order nummer:295390

:')

Ik laat me wel invriezen
Ik heb 266XXX als ordernummer. Alle ordernummers zijn ook geldig voor andere orders met andere toestellen en gecancelde orders.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Verwijderd

THE_BASE schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:56:
[...]

Ik heb 266XXX als ordernummer. Alle ordernummers zijn ook geldig voor andere orders met andere toestellen en gecancelde orders.
Hmm, dat scheelt al. Maarja ik heb dan ook vandaag pas besteld (wel omdat andere winkels gefaald hebben) dus ik mag ook niet zeuren :P

• BaT

BaT

Net naar stap 4 gegaan en een SMS om een afspraak te maken :D
Gaat om een zwarte 32GB overigens.

Order status nummer : 248xxx

Laat hem morgen op werk bezorgen :D Leuke surprise zo voor het weekend.
Wat alleen raar is; sinds ik de afspraak heb gemaakt sta ik niet meer bekend op aflevertijd.nl :S

Als het goed is vanavond nog een SMS ter bevestiging dat hij morgen komt :)

edit: toch wel bekend op aflevertijd.nl; na het veranderen van het afleveradres, moet je hier ook mee inloggen op deze site; alles klopt dus. Me is happy :*)

[ Voor 17% gewijzigd door BaT op 12-08-2010 16:31 ]

Product Owner - Connec2

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ he apart! hier ook ordernummer 248xxx en zwarte 32Gb maar ik kon maandag pas als eerste optie kiezen!

• BaT

BaT

Ik zit in het 'verre' oosten; Enschede, laat hem bezorgen in Wierden; misschien dat dat dichterbij het distributie centrum van AMP Logistics zit ?

Product Owner - Connec2

• Barthak

Barthak

mcl

Net naar status 4 gegaan (ordernr. 2525xx) hierzo, nog geen afspraak kunnen maken

Diablo3

• dylan5102
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-08-2021
Dus, tot nu toe zijn er alleen maar Iphones 32gb van status 2 naar 3 en verder gegaan of ook 16gb?
hopenlijk komt morgen een nieuwe levering 16gb's waar ik bij hoop te zitten..

• Tjebakka

Tjebakka

282XXX heb ik. Ben benieuwd, zoals verwacht heb ik nu nog orderstatus 2.

Verwijderd

Hoelang duurde het om naar status 2 te gaan?

• Tjebakka

Tjebakka

Geen idee. Kreeg gister de simkaart binnen. Heb vorige week vrijdag besteld.

• Rastapopoulos
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-09 21:17
Bakkert schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:03:
Geen idee. Kreeg gister de simkaart binnen. Heb vorige week vrijdag besteld.
Ben je dan een nieuwe klant of heb je verlengt?

Ik belde vandaag namelijk met de klantenservice, omdat ik het raar vond dat ik nog steeds geen simkaart heb ontvangen terwijl ik de 30e heb besteld en ik zie dat veel mensen die later hebben besteld al wel een simkaart hebben ontvangen. Mevrouw zei dat alleen verlengingen een simkaart ontvangen en nieuwe klanten pas bij levering van de iPhone 4.

Ordernummer 266xxx

Verwijderd

Rastapopoulos schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:28:
[...]

Ik belde vandaag namelijk met de klantenservice, omdat ik het raar vond dat ik nog steeds geen simkaart heb ontvangen terwijl ik de 30e heb besteld en ik zie dat veel mensen die later hebben besteld al wel een simkaart hebben ontvangen. Mevrouw zei dat alleen verlengingen een simkaart ontvangen en nieuwe klanten pas bij levering van de iPhone 4.

Ordernummer 266xxx
Oh, goed om te weten!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 11:27
jdiezrequejo schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:20:

NU is alles in een trein vaart gegaan. Status 4, en een afspraak gemaakt met AMP!
De eerste volgende afspraak kon 'pas' op dinsdag gemaakt worden. :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Tjebakka

Tjebakka

Rastapopoulos schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:28:
[...]

Ordernummer 266xxx
Het antwoord geef je zelf al ;) Verlenging.

• wezzley
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 15:48
wezzley schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:51:
update:

orderdatum: 20 juli
model: 32GB zwart
ordernr: 2417xx
besteld via: t-mobile.nl (verlenging i150)
bestelstatus: 3 <-- sinds vandaag
aflevertijd.nl: aangemeld
microsim: ontvangen
betaling: rembours

het lijkt erop dat de 32GB'tjes dus ook een beetje binnendruppelen.
update 2 van vandaag:
nu status 4 (en afleverafspraak gemaakt). voor de duidelijkheid: vanmorgen nog status 2.

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Inderdaad :)

Heb de 31e besteld. Status 2, nog niks ontvangen. Order nummer 272XXX. 32GB.

• guardian-spirit
  • Laatst online: 30-03-2023
cradle: check!
screenprotector: check!
case: check!
extra usb kabel + usb stekker: check!
.
.
.
iphone: }:|

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

m-m schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:58:
Voor de volledigheid:

32 GB Zwart
20e besteld rond 13.00 (webformulier)
Ordernummer 2491xx
Microsim in huis, abo is verlengd, bestelstatus 2
Vanochtend om 11 uur naar status 3 gegaan, vanmiddag 4, afspraak gemaakt voor woensdag (dinsdag was de vroegste optie, maar dan kan ik niet.

[ Voor 9% gewijzigd door m-m op 12-08-2010 19:55 ]

Verwijderd

Belabberde levertijden... Ze hebben dat ding nergens op voorraad in Arnhem en Nijmegen!

Geen zin om 10 weken te wachten :S Iemand een tip (zoals die ene in Hoorn toevallig)?

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Shipment bericht van Borderlinx gekregen, dus nog ff!

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Luckyluuk
MrBlueEyes schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:55:
Mijn pod is ook eindelijk geshipt (moest blijkbaar bij mij 3 dagen duren en bij anderen maar 1) maar goed hopelijk heb ik hem morgen en anders (hoop ik) zaterdag.

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik zie dat de meesten hier via T-Mobile hebben besteld. Zijn er nog mensen die een bestelling bij Belcompany hebben geplaatst?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

• Tourniquet
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

MrBlueEyes schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:55:
Die van mij is al onderweg naar NL. Lijkt er sterk op dat hij er morgen is, tenzij de vlucht vanavond vanaf East Midlands niet gehaald wordt. Wordt nog even spannend of er morgen wel iemand thuis is als de koerier komt. :X

Afbeeldingslocatie: http://grab.by/5Soq

Die van jou zal maandag er dan wel zijn.

Geeft DHL trouwens ook het pakje af bij de buren? Als je een briefje bij de bel plakt dat dat mag?

[ Voor 9% gewijzigd door Tourniquet op 12-08-2010 21:25 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Tourniquet schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:15:
[...]

Die van mij is al onderweg naar NL. Lijkt er sterk op dat hij er morgen is, tenzij de vlucht vanavond vanaf East Midlands niet gehaald wordt. Wordt nog even spannend of er morgen wel iemand thuis is als de koerier komt. :X

[afbeelding]

Die van jou zal maandag er dan wel zijn.

Geeft DHL trouwens ook het pakje af bij de buren? Als je een briefje bij de bel plakt dat dat mag?
Zou kunnen ligt eraan wat op het doosje staat. Ik heb ooit weleens wat besteld en daar stond op niet afleveren bij de buren, dus een briefje helpt niet.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

... een hoop statusveranderingen van 32 GB Iphones ...
Jeej! Er komt dan eindelijk schot in lijkt het :)

Gemberthee: water met een smaakje.

Pagina: 1 ... 21 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.