Steam: PortoNL | PSN: PortoNL
Verwijderd
Hmmm, dan duurt het nog wel even dusPortoNL schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:25:
[...]
Ik geloof dat ze allemaal rond 241xxxx-255xxxx zaten
De jongen bij de klantenservice kon me vertellen dat het nog 6 weken zou duren. Uiteindelijk zal het wel iets minder lang duren, dus ik ga er een beetje van uit dat hij over een maandje wel binnen is.
Kreeg jij een mail of een brief in de bus?Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:19:
[...]
Zoals o0oPhreako0o zegt
Ik heb vrijdag telefonisch mijn abonnement verlengd i.c.m. de iPhone 4 (hiervoor 3G die nu toch echt langzaam begint te worden...zeker na de OS-update). Mijn ordernummer is 301449. Heeft iemand een idee welke ordernummers al een iPhone hebben gekregen?
If it aint fixed, it's broken.
Verwijderd
En waar heb je je ordernummer vanaf gelezen? van de brief of een mailtje?Bakkert schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:41:
[...]
Kreeg jij een mail of een brief in de bus?
Morgen wordt de iPhone 4 geleverd.
Heb nog eentje via de UK in bestellen staan (simlock vrij). Hoop dat die ook snel komt, daar staat de indicatie op 25 augustus. Ook vorige week besteld.
Op 20 juli om 10:00 via Tmobile ook een iPhone 4 besteld; order kwijt, arrogant te woord gestaan, mocht achteraan in de rij aansluiten voor 8 weken levertijd. Nu dus wat beter opgelost.
Dus hier is ie gewoon op voorraad!Stewie! schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:03:
Vrijdag besteld bij smartphoneshop.nl
Heb nog eentje via de UK in bestellen staan (simlock vrij). Hoop dat die ook snel komt, daar staat de indicatie op 25 augustus. Ook vorige week besteld.
Op 20 juli om 10:00 via Tmobile ook een iPhone 4 besteld; order kwijt, arrogant te woord gestaan, mocht achteraan in de rij aansluiten voor 8 weken levertijd. Nu dus wat beter opgelost.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Verwijderd
Vandaag van status 2 naar 3 gegaan.
Hopelijk volgt status 4 snel
Verwijderd
Ik kreeg vandaag een envelop van T-mobile met daarin een microsim. Die heb ik laten activeren en aan de klantenservice gevraagd wat het ordernummer is van de iPhone. Dus gewoon even bellen met de klantenservice...best aardige mensen daarVerwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:56:
[...]En waar heb je je ordernummer vanaf gelezen? van de brief of een mailtje?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 17:37 ]
Ben in ieder geval blij dat mijn order is verwerkt, daar zat ik over in.
Verwijderd
Zat ik ook een beetje over in, omdat je geen enkele vorm van bevestiging krijgt. Heel bizar! Stuur ff een mailtje naar je klant...dat is toch wel het minste dat je kan doen.Bakkert schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:36:
Mijn microsim is in ieder geval binnen! Nu die verrekte telefoon nog
Ben in ieder geval blij dat mijn order is verwerkt, daar zat ik over in.
Ik kreeg vandaag een belletje en morgen wordt het geleverd ^_^.
Zodoende zag ik iemand ergens posten dat phonehouse.nl voorraad had, afgelopen vrijdag middag met 1 jaar verlengt en m'n 32 GB vandaag ontvangen
Verwijderd
Aww ik belde net en hij zei dat er een levertijd van 8-10 weken op zitPado schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:48:
Maandag iPhone 4 16GB met i150 2 jaar verlenging bij smartphoneshop.nl besteld.
Ik kreeg vandaag een belletje en morgen wordt het geleverd ^_^.
Hopelijk is die al verzonden maar veranderd de status gewoon niet net zoals meerdere mensen hier hebben gehad.
Verlenging of nieuw? Ik begin namelijk het vermoeden te krijgen dat er (nog steeds) met 2 maten gemeten wordt: verlengen of een nieuw contract. Maar dat is een vaag vermoeden hè, pin me er niet aan vast.Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:19:
[...]
Aww ik belde net en hij zei dat er een levertijd van 8-10 weken op zit
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Verwijderd
Verwijderd
Ik vroeg gewoon wat voor levertijd er op de iPhone 4 zit, en hij zei meteen 8-10 weken.ma9ma schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:59:
[...]
Verlenging of nieuw? Ik begin namelijk het vermoeden te krijgen dat er (nog steeds) met 2 maten gemeten wordt: verlengen of een nieuw contract. Maar dat is een vaag vermoeden hè, pin me er niet aan vast.
Verlengingen minder snel?ma9ma schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:59:
[...]
Verlenging of nieuw? Ik begin namelijk het vermoeden te krijgen dat er (nog steeds) met 2 maten gemeten wordt: verlengen of een nieuw contract. Maar dat is een vaag vermoeden hè, pin me er niet aan vast.
Ben nu bijna twee weken verder. Nog minstens een maand.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Had ik ook, later volgende de 2e. Ik moest daarna 2x 34,- betalenVerwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:01:
mijn pakje is blijkbaar boven water en zat in een andere suite, alleen o.55 kg terwijl ik er 2 had besteld. Iemand zelfde ervaring dat maar een in de suite werd ingescenned bij Borderlinx?
1 Shipment information received Birmingham - UK 20:52
Volgens mij betekent dit dat hij is aangemeld en opgehaald wordt door DHL, right? Met een beetje geluk wordt hij dan morgen bezorgd, toch?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Okay zo doen ze dat, twee keer geld pakken.B4tman_DH schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:50:
[...]
Had ik ook, later volgende de 2e. Ik moest daarna 2x 34,- betalen
Vraag me af of ze dat bewust doen, denk dat de pakketjes apart binnen gekomen zijn en dan is het logisch dat ze apart berekend worden.Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:21:
[...]
Okay zo doen ze dat, twee keer geld pakken.
die melding betekend alleen dat hij is aangemeld. Dan word ie vandaag waarschijnlijk opgehaald en dan heb je em morgen (bij mij is ie ook rond die tijd aangemeld)Tourniquet schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 07:53:
Borderlinx heeft m'n iPhone gisteren "verzonden" en ik kan op dhl.com de status nu ook zien.
1 Shipment information received Birmingham - UK 20:52
Volgens mij betekent dit dat hij is aangemeld en opgehaald wordt door DHL, right? Met een beetje geluk wordt hij dan morgen bezorgd, toch?
Mag ik vragen wat je met 2 iphones gaat doen?Stewie! schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:03:
Vrijdag besteld bij smartphoneshop.nl
Ik heb zaterdag bij ook Smartphoneshop (coolblue) besteld n.a.v. een tip hier op het forum. Ook het probleem dat de microsims er nog niet waren. Ik was even bang dat het lang ging duren, maar gisteravond een telefoontje. Als het goed is staat over een paar minuten de koerier voor de deur.
**edit** Hij is binnen!
Heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat T-Mobile de iphones gaat leveren ?
Die van mij begin vorige week besteld...
16 GB Iphone4
ThnX!
Hier heb ik 2x over gebeld. Hoe moeilijk het kon zijn..?Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:38:
[...]
Zat ik ook een beetje over in, omdat je geen enkele vorm van bevestiging krijgt. Heel bizar! Stuur ff een mailtje naar je klant...dat is toch wel het minste dat je kan doen.
Ze bleven maar vragen of ik pen en papier bij de hand had voor mn ordernummer.
"Mevrouw, we leven in de 2010, ik bestel een iphone 4 waarop ik van buienradar tot mn bankrekening kan checken. Pen en papier gebruiken we niet meer, stuur aub een mail met bevestiging zoals elk bedrijf!"
Over 7 weken krijg je hem. Zeg eind september?shakespeare schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:53:
Hallo,
Heeft iemand een idee hoelang het duurt voordat T-Mobile de iphones gaat leveren ?
16 GB Iphone4
ThnX!
Eentje naar m'n bijtje, of voor mijn Amerikaanse abonnement voor op reis.Aeon schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:51:
[...]
Mag ik vragen wat je met 2 iphones gaat doen?
Ik heb zaterdag bij ook Smartphoneshop (coolblue) besteld n.a.v. een tip hier op het forum. Ook het probleem dat de microsims er nog niet waren. Ik was even bang dat het lang ging duren, maar gisteravond een telefoontje. Als het goed is staat over een paar minuten de koerier voor de deur.
Reken op nog 4 á 6 weken.Had de mijne op 7 augustus besteld en gisteren gebeld of ze een indicatie hadden wanneer men gaat leveren.Tuurlijk krijgt degene die het langst wacht de eerstevolgende.shakespeare schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:53:
Hallo,
16 GB Iphone4
ThnX!
Andere met mij moeten ook wachten.
Punt nu is dat men afhankelijk is van APPLE? Dat is wat de callcentre medewerker dus beweert.
Maar T-Mobile heeft zelf de hand in alles, Apple verdient op elk verkocht toestel!!!!
Dus die voorraad is er gewoon of men heeft verkeerd ingekocht, ook dat geloof ik niet.
Dit heeft men toch moeten zien aankomen want als men in de eerste week in de VS 1,7 miljoen exemplaren verkoopt dan weet men ook dat er hier ook een run op komt.
Men strooit zand in de consument hun ogen.
Alsof Apple niet zou kunnen leveren, kom op zeg dus Apple kan wel voor 17 landen een voorraad aan leggen maar voor NL niet.
T-Mobile doet dit bewust.Gegarandeerde verkoop.Want de concurrentie is er gewoon maar mag nog niet mee eten van die APPLE-TAART.
Heb zelf bij KPN gewerkt en daar mocht je de iPhone 3GS bestellen als bestaande klant.
Wat blijkt soms moeilijk te leveren maar elke week hadden ze wel een nieuwe voorraad, het zij de ene keer minder maar de wachttijd was niet meer dan 2 á 3 weken.
Dat KPN afhaakt vind ik merkwaardig eerder onbegrijpelijk.
Maar goed wie ben ik in de wereld van de multinationals, precies What, Who ..waar heb je het over?! LOL
Ja, ik ben ongeduldig...
Het komt er op neer dat ik gewoon moet wachten en dat ze er verder ook niks aan kunnen doen. (order staat nog steeds op being processed)
Ik heb al meerdere malen gezegd dat iPhones van andere mensen (die later zijn binnengekomen en later de verzendkosten hebben betaald) al verzonden zijn, maar daar zei ze alleen sorry op.
Maar goed het wordt maar gewoon wachten, want aan die BL chat heb je dus echt geen reet.
En wannneer heb je besteld?Stouten schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:47:
Die van mij word tussen nu en 12 uur afgeleverd :-) Besteld bij T-Mobile.
Verwijderd
Bij mislukte voor inschrijving en contractverlenging, 5 augustus besteld, gisteren in huis.shakespeare schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:53:
Hallo,
16 GB Iphone4
ThnX!
Waar?Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:11:
[...]
Bij mislukte voor inschrijving en contractverlenging, 5 augustus besteld, gisteren in huis.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Gast, we zitten hier niet op het Tros Radar forum. Die 4-6 weken is een indicatie die ze MOETEN vertellen in plaats van dat het een juiste indicatie is. Zo kan het alleen maar meevallen.Tanakiam schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:25:
[...]
Reken op nog 4 á 6 weken.Had de mijne op 7 augustus besteld en gisteren gebeld of ze een indicatie hadden wanneer men gaat leveren.Tuurlijk krijgt degene die het langst wacht de eerstevolgende.
Andere met mij moeten ook wachten.
Punt nu is dat men afhankelijk is van APPLE? Dat is wat de callcentre medewerker dus beweert.
Maar T-Mobile heeft zelf de hand in alles, Apple verdient op elk verkocht toestel!!!!
Dus die voorraad is er gewoon of men heeft verkeerd ingekocht, ook dat geloof ik niet.
Dit heeft men toch moeten zien aankomen want als men in de eerste week in de VS 1,7 miljoen exemplaren verkoopt dan weet men ook dat er hier ook een run op komt.
Men strooit zand in de consument hun ogen.
Alsof Apple niet zou kunnen leveren, kom op zeg dus Apple kan wel voor 17 landen een voorraad aan leggen maar voor NL niet.
T-Mobile doet dit bewust.Gegarandeerde verkoop.Want de concurrentie is er gewoon maar mag nog niet mee eten van die APPLE-TAART.
Heb zelf bij KPN gewerkt en daar mocht je de iPhone 3GS bestellen als bestaande klant.
Wat blijkt soms moeilijk te leveren maar elke week hadden ze wel een nieuwe voorraad, het zij de ene keer minder maar de wachttijd was niet meer dan 2 á 3 weken.
Dat KPN afhaakt vind ik merkwaardig eerder onbegrijpelijk.
Maar goed wie ben ik in de wereld van de multinationals, precies What, Who ..waar heb je het over?! LOL
Dan nog iets: Je hoeft natuurlijk niet per se een iPhone 4 te bestellen als het je allemaal te lang duurt, of wanneer je T-Mobile en/of Apple slechte bedrijven vindt.
[ Voor 4% gewijzigd door Tjebakka op 12-08-2010 10:58 ]
Kom er dan toch schot in voor mij
20ste besteld rond 11.45 uur
via internet (verlening), 32GB zwart.
Ordernummer: 2423xx
Microsim heb ik 31-07-2010 ontvangen!
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Dude....Ik ging uit van wat de medewerker mij vertelde......en mijn mening is wat ik ervan vind?Bakkert schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:57:
[...]
Gast, we zitten hier niet op het Tros Radar forum. Die 4-6 weken is een indicatie die ze MOETEN vertellen in plaats van dat het een juiste indicatie is. Zo kan het alleen maar meevallen.
Dan nog iets: Je hoeft natuurlijk niet per se een iPhone 4 te bestellen als het je allemaal te lang duurt, of wanneer je T-Mobile en/of Apple slechte bedrijven vindt.
Ik heb besteld en moet ook wachten. net als anderen ik heb gewoon mijn gedachtengang losgelaten.
En volgens mij is daar niets mis mee toch...heb ik gezegd dat T-Mobile en Apple slecht zijn?
Maar goed al klaar.......my bad
Deel dezelfde mening!ma9ma schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:59:
[...]
Verwijderd
Volgens mail nog steeds op de lijst overigens, maar kunnen niet aangeven wanneer er geleverd gaat worden. Zijn hier nog meer mensen die bij A-Mac hebben gereserveerd?Chrones schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:41:
[...]
Ga er maar vanuit dat die preorder weg is, ik heb officieel ook een preorder bij MacMe en bij Belcompany staan, NOOIT iets gehoord.
Vanmorgen belde ik om te controleren om ze op vooraad waren.. ja meneer ze liggen in ons magazijn op vooraad maar we kunnen ze nog niet uitleveren want de microsims zijn nog niet bij ons aangekomen, zogauw deze geleverd worden (max 1 week) dan kunnen wij de toestellen ook uitleveren.
Nou mooi, ik nog even contact opgenomen met kpn ivm precieze einddatum van mijn huidige abbonnement.
Dus ik bel net smartphoneshop terug omdat ik nog een paar vraagjes had (of 4 dagen genoeg is om nog nummer portering aan te vragen omdat ik anders een maand langer bij kpn zit nog).
Zegt de mevrouw aan de lijn, nee meneer deze zijn allemaal op, dat waren preorders en we hebben ze allemaal verzonden.
Nou fijn... doe toch maar iets aan je communicatie dan binnen het bedrijf. lijkt me stug dat ze in 2 uur tijd alle toestellen ineens verstuurd hebben
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ik ben (249xxx, 32gb zw) sinds 11.05 vanochtend ook naar status 3. Lijkt erop dat ik 'm dus toch ga krijgen vóór de release van de iphone5...jdiezrequejo schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:20:
Zei ik gisteren nog dat ik status 2 had, nu inmiddels status 3!!
iPhone 4 32GB met verlenging 9 Juli besteld, dus heb al wel even gewacht!
Maar eindelijk dus!
Nummer: 249XXX
Toestel: 32 GB / Zwart
Verwijderd
ik heb em rond 11:50 online besteld (2424xx), maar nog geen status 3 hier
Ik had hem on 18:45 besteld. Zoals we al hebben gemerkt is dat niet de volgorde die ze aanhouden met uileveren.Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:05:
dudes met een iphone 4 32g die naar status 3 zijn gegaan: hoe laat hadden jullie hem besteld de 20e?
ik heb em rond 11:50 online besteld (2424xx), maar nog geen status 3 hier
Heb half Rotterdam en Den Haag afgebeld zonder succes. (T-Mobile Verlenging)
[ Voor 5% gewijzigd door rvd50 op 12-08-2010 13:10 ]
R.D50
Verwijderd
Welke T-Shop is dat?Tha BasZ schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:44:
Vanmorgen smsje gehad van mijn T-shop dat ik hem kon ophalen!![]()
iPhone 4 32GB met verlenging 9 Juli besteld, dus heb al wel even gewacht!
Maar eindelijk dus!
Zou me niets verbazen als ze de volgende strategie gehanteerd hebben: 20 juli 2010 vast veel preorders scoren, 30 juli 2010 en verder orders scoren. 1e week van beschikbaarheid zoveel mogelijk iPhone's naar de winkels, zodat je daar ook goede aanloop krijgt, en de impuls aankopers scoort. Vervolgens als de preorder en order mensen beginnen te zeuren/cancellen, alle iPhone's naar de Klanten Service klanten uitleveren, om verloop te voorkomen, en op dit moment de winkels weer wachtlijsten laten opbouwen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Heb hem op de eerste dag dat het kon besteld (ergens in de middag vanuit Italie).
Gelijk even mijn nieuwe sim geactiveerd
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
orderdatum: 20 juli
model: 32GB zwart
ordernr: 2417xx
besteld via: t-mobile.nl (verlenging i150)
bestelstatus: 3 <-- sinds vandaag
aflevertijd.nl: aangemeld
microsim: ontvangen
betaling: rembours
het lijkt erop dat de 32GB'tjes dus ook een beetje binnendruppelen.
[ Voor 8% gewijzigd door wezzley op 12-08-2010 13:53 ]
Uhmmm is dat normaal?
9 juli, bovenaan de lijst 1e en 2e plaats..... Geen 32gb geleverd nog bij die Tshop.
Verwijderd
Weet niet of het normaal is, maar duurt wel verdomde lang als je zo alle andere berichten leest... dan baal je dat je al erg vroeg in de winkel hebt gereserveerd (laatste week juni!) en nog steeds niks hoort... of ligt het aan de levering van de 32GB??.... vragen, vragen, vragen....Chrones schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:55:
Ik heb te horen gekregen dat ik er weer niet bij zit!
Uhmmm is dat normaal?
9 juli, bovenaan de lijst 1e en 2e plaats..... Geen 32gb geleverd nog bij die Tshop.
Ook de 9e besteld (toen 3e op de lijst).
Dus er zit op zich wel schot in, alleen bij sommige shops niet echt...
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou toch maar eens bellen met de Klanten Service, dit riekt naar onder de toonbank aan eigen personeel of vrienden/kennissen daarvan (zeker als je al zolang eerste en tweede staat op de lijst). Andere optie is dat ze gezegd hebben tegen jou dat je eerst of tweede bent, zonder dat je dat in werkelijkheid bent.Chrones schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:55:
Ik heb te horen gekregen dat ik er weer niet bij zit!
Uhmmm is dat normaal?
[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 12-08-2010 14:44 ]
Volgens mij zitten er dan 40000 ordernummers tussen. ;-) Wees gerust, waarschijnlijk ook veel gecancelde en andere orders.Tanakiam schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:43:
Als de ordernrs...oplopen dan zijn degene beginnend met 24 nu aan de beurt, pfff betekent dat ik (28xxxx),nog zon 4000 gegadigden voor me heb. Ain't that a bitch!
20e besteld en vorige week Dinsdag afspraak gemaakt voor vandaag (Vakantie).
Zal wel volgende week een keer binnenkomen
Ik zag volgens mij iemand in de pagina hiervoor met ordernr. 255xxx die een aflever afspraak heeft gemaakt...Tanakiam schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:43:
Als de ordernrs...oplopen dan zijn degene beginnend met 24 nu aan de beurt, pfff betekent dat ik (28xxxx),nog zon 4000 gegadigden voor me heb. Ain't that a bitch!
Verwijderd
Ach, telefoon op de speaker en gewoon doorgaan met je werk. Kost je amper tijd dan.Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:23:
bellen met truusmobile is op dit moment niet leuk, de hele dag al wachttijden van meer dan 10 minuten. geen doorheen komen zeg.
Verwijderd
Ik laat me wel invriezen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2010 17:11 ]
Ik heb 266XXX als ordernummer. Alle ordernummers zijn ook geldig voor andere orders met andere toestellen en gecancelde orders.Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:33:
Order nummer:295390
Ik laat me wel invriezen
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Verwijderd
Hmm, dat scheelt al. Maarja ik heb dan ook vandaag pas besteld (wel omdat andere winkels gefaald hebben) dus ik mag ook niet zeurenTHE_BASE schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:56:
[...]
Ik heb 266XXX als ordernummer. Alle ordernummers zijn ook geldig voor andere orders met andere toestellen en gecancelde orders.
Gaat om een zwarte 32GB overigens.
Order status nummer : 248xxx
Laat hem morgen op werk bezorgen
Wat alleen raar is; sinds ik de afspraak heb gemaakt sta ik niet meer bekend op aflevertijd.nl
Als het goed is vanavond nog een SMS ter bevestiging dat hij morgen komt
edit: toch wel bekend op aflevertijd.nl; na het veranderen van het afleveradres, moet je hier ook mee inloggen op deze site; alles klopt dus. Me is happy
[ Voor 17% gewijzigd door BaT op 12-08-2010 16:31 ]
hopenlijk komt morgen een nieuwe levering 16gb's waar ik bij hoop te zitten..
Ben je dan een nieuwe klant of heb je verlengt?Bakkert schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:03:
Geen idee. Kreeg gister de simkaart binnen. Heb vorige week vrijdag besteld.
Ik belde vandaag namelijk met de klantenservice, omdat ik het raar vond dat ik nog steeds geen simkaart heb ontvangen terwijl ik de 30e heb besteld en ik zie dat veel mensen die later hebben besteld al wel een simkaart hebben ontvangen. Mevrouw zei dat alleen verlengingen een simkaart ontvangen en nieuwe klanten pas bij levering van de iPhone 4.
Ordernummer 266xxx
Verwijderd
Oh, goed om te weten!Rastapopoulos schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:28:
[...]
Ben je dan een nieuwe klant of heb je verlengt?
Ik belde vandaag namelijk met de klantenservice, omdat ik het raar vond dat ik nog steeds geen simkaart heb ontvangen terwijl ik de 30e heb besteld en ik zie dat veel mensen die later hebben besteld al wel een simkaart hebben ontvangen. Mevrouw zei dat alleen verlengingen een simkaart ontvangen en nieuwe klanten pas bij levering van de iPhone 4.
Ordernummer 266xxx
NU is alles in een trein vaart gegaan. Status 4, en een afspraak gemaakt met AMP!jdiezrequejo schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:20:
Zei ik gisteren nog dat ik status 2 had, nu inmiddels status 3!!
De eerste volgende afspraak kon 'pas' op dinsdag gemaakt worden.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Het antwoord geef je zelf alRastapopoulos schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:28:
[...]
Ben je dan een nieuwe klant of heb je verlengt?
Ordernummer 266xxx
update 2 van vandaag:wezzley schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:51:
update:
orderdatum: 20 juli
model: 32GB zwart
ordernr: 2417xx
besteld via: t-mobile.nl (verlenging i150)
bestelstatus: 3 <-- sinds vandaag
aflevertijd.nl: aangemeld
microsim: ontvangen
betaling: rembours
het lijkt erop dat de 32GB'tjes dus ook een beetje binnendruppelen.
nu status 4 (en afleverafspraak gemaakt). voor de duidelijkheid: vanmorgen nog status 2.
Inderdaad
Heb de 31e besteld. Status 2, nog niks ontvangen. Order nummer 272XXX. 32GB.
screenprotector: check!
case: check!
extra usb kabel + usb stekker: check!
.
.
.
iphone:
Vanochtend om 11 uur naar status 3 gegaan, vanmiddag 4, afspraak gemaakt voor woensdag (dinsdag was de vroegste optie, maar dan kan ik niet.m-m schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:58:
Voor de volledigheid:
32 GB Zwart
20e besteld rond 13.00 (webformulier)
Ordernummer 2491xx
Microsim in huis, abo is verlengd, bestelstatus 2
[ Voor 9% gewijzigd door m-m op 12-08-2010 19:55 ]
Verwijderd
Geen zin om 10 weken te wachten
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Mijn pod is ook eindelijk geshipt (moest blijkbaar bij mij 3 dagen duren en bij anderen maar 1) maar goed hopelijk heb ik hem morgen en anders (hoop ik) zaterdag.MrBlueEyes schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:55:
Shipment bericht van Borderlinx gekregen, dus nog ff!
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Die van mij is al onderweg naar NL. Lijkt er sterk op dat hij er morgen is, tenzij de vlucht vanavond vanaf East Midlands niet gehaald wordt. Wordt nog even spannend of er morgen wel iemand thuis is als de koerier komt.MrBlueEyes schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:55:
Shipment bericht van Borderlinx gekregen, dus nog ff!
Die van jou zal maandag er dan wel zijn.
Geeft DHL trouwens ook het pakje af bij de buren? Als je een briefje bij de bel plakt dat dat mag?
[ Voor 9% gewijzigd door Tourniquet op 12-08-2010 21:25 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Zou kunnen ligt eraan wat op het doosje staat. Ik heb ooit weleens wat besteld en daar stond op niet afleveren bij de buren, dus een briefje helpt niet.Tourniquet schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:15:
[...]
Die van mij is al onderweg naar NL. Lijkt er sterk op dat hij er morgen is, tenzij de vlucht vanavond vanaf East Midlands niet gehaald wordt. Wordt nog even spannend of er morgen wel iemand thuis is als de koerier komt.![]()
[afbeelding]
Die van jou zal maandag er dan wel zijn.
Geeft DHL trouwens ook het pakje af bij de buren? Als je een briefje bij de bel plakt dat dat mag?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Jeej! Er komt dan eindelijk schot in lijkt het... een hoop statusveranderingen van 32 GB Iphones ...
Gemberthee: water met een smaakje.
Dit topic is gesloten.
![]()