Reken op nog 4 á 6 weken.Had de mijne op 7 augustus besteld en gisteren gebeld of ze een indicatie hadden wanneer men gaat leveren.Tuurlijk krijgt degene die het langst wacht de eerstevolgende.
Andere met mij moeten ook wachten.
Punt nu is dat men afhankelijk is van APPLE? Dat is wat de callcentre medewerker dus beweert.
Maar T-Mobile heeft zelf de hand in alles, Apple verdient op elk verkocht toestel!!!!
Dus die voorraad is er gewoon of men heeft verkeerd ingekocht, ook dat geloof ik niet.
Dit heeft men toch moeten zien aankomen want als men in de eerste week in de VS 1,7 miljoen exemplaren verkoopt dan weet men ook dat er hier ook een run op komt.
Men strooit zand in de consument hun ogen.
Alsof Apple niet zou kunnen leveren, kom op zeg dus Apple kan wel voor 17 landen een voorraad aan leggen maar voor NL niet.
T-Mobile doet dit bewust.Gegarandeerde verkoop.Want de concurrentie is er gewoon maar mag nog niet mee eten van die APPLE-TAART.
Heb zelf bij KPN gewerkt en daar mocht je de iPhone 3GS bestellen als bestaande klant.
Wat blijkt soms moeilijk te leveren maar elke week hadden ze wel een nieuwe voorraad, het zij de ene keer minder maar de wachttijd was niet meer dan 2 á 3 weken.
Dat KPN afhaakt vind ik merkwaardig eerder onbegrijpelijk.
Maar goed wie ben ik in de wereld van de multinationals, precies What, Who ..waar heb je het over?! LOL