[iPhone] Levertijden Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste
Acties:
  • 144.774 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Als ik het achteraf had geweten dan had ik nooit 9 Juli! een pre-preorder gedaan bij de T-Shop zelf!

Gewoon lekker de 20ste besteld via T-Mobile Klantenservice of online...

Dan had ik hem in ieder geval al nu wel gehad!!

Erg vreemd dat er maar zo'n weinig iPhone 4 (in mijn geval 32GB) worden uitgeleverd aan de T-Shops zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Ik heb een verlenging gedaan met een iPhone 4 16GB. De 89,95 betaald via iDeal. Ik vind het echter veel te lang duren en in Den Haag zijn er shops met een voorraad. Is het mogelijk om me order te cancelen?

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09

KroeT

[...]

Tha BasZ schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:08:
@ KroeT -> waren dit zowel 16GB's als 32GB's?
Yup, maar de verhouding daartussen is mij onbekend.
THE_BASE schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:11:
[...]

Ook weer dezelfde prijzen als via T-Mobile?
Jazeker, gewoon dezelfde prijzen.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de vooraad/leveringen/levertijden bij de A-Mac resellers?
Heb daar namelijk eind juni (!) al een pre-order geplaatst in de winkel... 32Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:38:
Iemand ervaring met de vooraad/leveringen/levertijden bij de A-Mac resellers?
Heb daar namelijk eind juni (!) al een pre-order geplaatst in de winkel... 32Gb
Ga er maar vanuit dat die preorder weg is, ik heb officieel ook een preorder bij MacMe en bij Belcompany staan, NOOIT iets gehoord.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rexgildo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-07 15:21
BeRtjh schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:34:
Ik vind het nu ook veel te lang duren bij T-Mobile..
Das nog niet het enige, ik heb ook gewoon geen idee wanneer ik gebeld word door de T-Shop. (Daar heb ik besteld)
Heb ik ook, sterker nog liep gisteren even de winkel hier in Nijmegen binnen, en ze wilden niet eens even checken hoe ik er voor stond... Ze zeiden dat ze dat nooit deden. Toen ik de dame in kwestie vertelde dat zijzelf dat anderhalve week geleden wel voor me had gedaan, betichtte ze me ook nog bijna van liegen. Daarnaast waren ze niet eens op de hoogte van de nieuwe uitlever deadlines die bekend zijn gemaakt via de T-mobile twitter... Echt, wat een ongeloofelijke rommel die winkel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Tourniquet schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:47:
[...]

Staat op de factuur erbij (Bekijk Bestelinformatie / Print Factuur)

Dit is nu de status op UPS:
[afbeelding]

Tamworth ben ik geloof ik nog niet eerder tegengekomen hier?
Vanmorgen om 11:18 door UPS afgeleverd bij Borderlinx. :*)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Tourniquet schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:43:
[...]

Vanmorgen om 11:18 door UPS afgeleverd bij Borderlinx. :*)
Die van mij ook :9 Nu wachten op Borderlinx 8)

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-09 15:46
Gaat wel weer goed bij Borderlinx:

09-08 10:24 uur: UPS levert 3 pakketjes af
10-08 02:00 uur: 3 mails van BLX dat ze in m'n suite liggen
10-08 05:00 uur: betaald
10-08 12:30 uur: mail dat het geshipped is!!!

Sneller kan bijna niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausje_maus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
rodian50 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:32:
Ik heb een verlenging gedaan met een iPhone 4 16GB. De 89,95 betaald via iDeal. Ik vind het echter veel te lang duren en in Den Haag zijn er shops met een voorraad. Is het mogelijk om me order te cancelen?
mag ik vragen welke shops dat dan zijn in Den Haag (hebben ze ook 32GB)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-07-2023
Is er überhaupt nog iemand die gebeld is door de T-Shop?

Ik word nu toch wel een beetje ongeduldig, als ik hier zie dat Tweakers die ze bestellen in de UK eerder zijn dan mensen die ze in hun buurt in de T-Shop bestellen.
Ik was een van de eerste op de lijst (dat weet ik zeker), en ben nog steeds niet gebeld..
Was namelijk op vakantie toen de eerste levering arriveerde, en had met een medewerker afgesproken dat ze het toestel voor me zouden achterhouden, kom ik thuis, is ie 'omgereserveerd'. Dit omdat ze geen reservering 'mogen' achterhouden.. (Tenminste, dat zeggen ze..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 11:56
Gewoon geweldig dit :(
8/10/2010 2:06 pm Delivery attempted; recipient not home
al een paar keer gelezen dat mensen door DHL gebeld zijn en ik krijg alleen het bovenste gemaild.
Je moet denk ik gewoon geluk hebben met de courier. 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door N00bi3 op 10-08-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week maar eens gebeld waar mijn iPhone 4 16GB black bleef.. Blijkt dat ze mijn formuliertje niet door hebben gekregen de 20e juli, dus dat is ook lekker suf. Ik was tot die tijd niet thuis, dus had er nog niet achteraan gebeld. Maargoed, even gebeld met T-Mobile, vriendelijk geholpen, zelfs mijn iPhone besteld met een ander abo wat voor mij beter uit komt en voordeliger is, en morgen word hij afgeleverd. Al met al ben ik niet zo ontevreden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

BeRtjh schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:25:
Is er überhaupt nog iemand die gebeld is door de T-Shop?

Ik word nu toch wel een beetje ongeduldig, als ik hier zie dat Tweakers die ze bestellen in de UK eerder zijn dan mensen die ze in hun buurt in de T-Shop bestellen.
Ik was een van de eerste op de lijst (dat weet ik zeker), en ben nog steeds niet gebeld..
Was namelijk op vakantie toen de eerste levering arriveerde, en had met een medewerker afgesproken dat ze het toestel voor me zouden achterhouden, kom ik thuis, is ie 'omgereserveerd'. Dit omdat ze geen reservering 'mogen' achterhouden.. (Tenminste, dat zeggen ze..)
Same here!

Nog niet gebeld, dus af er komt niet veel binnen (hier een 32GB besteld @ 9-7) of ze leveren ze eerst aan collega's van de T-Shop zelf eerst uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:51:
Vorige week maar eens gebeld waar mijn iPhone 4 16GB black bleef.. Blijkt dat ze mijn formuliertje niet door hebben gekregen de 20e juli, dus dat is ook lekker suf. Ik was tot die tijd niet thuis, dus had er nog niet achteraan gebeld. Maargoed, even gebeld met T-Mobile, vriendelijk geholpen, zelfs mijn iPhone besteld met een ander abo wat voor mij beter uit komt en voordeliger is, en morgen word hij afgeleverd. Al met al ben ik niet zo ontevreden tot nu toe.
Dit zijn dus onbegrijpelijke acties, hoe is dit mogelijk terwijl de preorders nog niet eens allemaal zijn geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:01
Martijn schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:57:
Gaat wel weer goed bij Borderlinx:

09-08 10:24 uur: UPS levert 3 pakketjes af
10-08 02:00 uur: 3 mails van BLX dat ze in m'n suite liggen
10-08 05:00 uur: betaald
10-08 12:30 uur: mail dat het geshipped is!!!

Sneller kan bijna niet!
Mijn iPhone stond vannacht ook in m'n suite, alleen heb ik pas vanochtend rond half 9 de verzendkosten betaald. Hopelijk wordt die van mij ook vandaag nog verzonden. :P
Vandaag verzonden is donderdag/vrijdag in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:32
WasBak schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:13:
[...]

Dit zijn dus onbegrijpelijke acties, hoe is dit mogelijk terwijl de preorders nog niet eens allemaal zijn geleverd.
volgens mij zitten de grootste problemen bij de 32gb versies. en niet bij de 16gb versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:51:
Ben benieuwd of die echt morgen komt. Ik wilde mijn abonnement ook wijzigen na 2 weken geleden besteld te hebben. Ik kreeg van de service desk te horen dat dit niet mogelijk was en dat ik dan mijn order moest annuleren. Hierna zou de wachttijd van 6 weken opnieuw ingaan. Maar goed het nieuwe abonnement was voordeliger dus dan maar 2 weken langer wachten.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

mausje_maus schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:16:
[...]

mag ik vragen welke shops dat dan zijn in Den Haag (hebben ze ook 32GB)???
Bekenden van mij hebben bij LJS en telefoonkopen al een 16GB gescoord. De 32 gig versie was toen ook niet leverbaar. Heb vandaag half Den Haag afgebeld, zonder succes..

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Luckyluuk schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:16:
[...]

Mijn iPhone stond vannacht ook in m'n suite, alleen heb ik pas vanochtend rond half 9 de verzendkosten betaald. Hopelijk wordt die van mij ook vandaag nog verzonden. :P
Vandaag verzonden is donderdag/vrijdag in huis?
Ik zat net even op de Borderlinx chat en een vrouwtje zei me dat er een redelijk backlog is in shipments. Het kon dus goed zijn dat je de mail al gehad had, maar dat het nog wel even duurde voordat het daadwerkelijk weggestuurd werd...

De snelle statusveranderingen lijken dan dus gewoon cosmetisch... Blij maken met een dooie mus ofzo... Maargoed, we wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
N00bi3 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:32:
Gewoon geweldig dit :(

[...]

al een paar keer gelezen dat mensen door DHL gebeld zijn en ik krijg alleen het bovenste gemaild.
Je moet denk ik gewoon geluk hebben met de courier. 8)7
Vervelend, je kunt ook DHL zelf opbellen en vragen of ze hem ergens anders willen leveren (i.v.m. werk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
graceful schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:42:
[...]

Vervelend, je kunt ook DHL zelf opbellen en vragen of ze hem ergens anders willen leveren (i.v.m. werk?)
Ja zat ik ook aan te denken maar wacht denk even. Wil even thuis kijken of ze een briefje achter hebben gelaten en zo ja wat daarop staat. Meest waarschijnlijk komen ze morgen wel terug ben gelukkig vrij dus hele dag thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
Waarom is de uitlevering van de 32GB versie zo traag? Terwijl de uitlevering van de 16GB versie vlotter lijkt te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Mijn iPhone is bij mijn ouders afgeleverd door DHL *O*
Wordt spelen vanavond!
graceful schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:42:
[...]

Daarom had ik mijn ouders adres opgegeven als shipping address, want ik weet dat ik overdag toch nooit thuis ben :)

[ Voor 68% gewijzigd door Joepv op 10-08-2010 15:55 ]

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
Joepv schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:55:
Wordt spelen vanavond!
Sorry maar ik kan het niet laten om je een klein beetje te haten op het moment :P
Joepv schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:55:
Wordt spelen vanavond!

[...]

Daarom had ik mijn ouders adres opgegeven als shipping address, want ik weet dat ik overdag toch nooit thuis ben :)
mijn ouders wonen een paar uur bij mij vandaan had niet echt veel zin om heen een terug te rijden daarom heb ik het niet gedaan.

[ Voor 45% gewijzigd door N00bi3 op 10-08-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:58

Metten

ik hou het graag simpel

guardian-spirit schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:51:
Waarom is de uitlevering van de 32GB versie zo traag? Terwijl de uitlevering van de 16GB versie vlotter lijkt te gaan?
Misschien omdat het percentage bestelde 32GB iPhones groter is dan door Apple voorzien? Ik vind het in ieder geval niet zo erg, betekent dat ik minder lang hoef te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
N00bi3 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:56:
Sorry maar ik kan het niet laten om je een klein beetje te haten op het moment :P
Vandaag zie ik dat door de vingers ... :>
N00bi3 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:56:
mijn ouders wonen een paar uur bij mij vandaan had niet echt veel zin om heen een terug te rijden daarom heb ik het niet gedaan.
Jammer, en laten afleveren op je werk? Volgens mij als je DHL belt kun je het adres wijzigen, heb dat vaker voorbij zien komen dat mensen dit voor elkaar kregen. ;)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
Joepv schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:59:
[...]

Vandaag zie ik dat door de vingers ... :>

[...]

Jammer, en laten afleveren op je werk? Volgens mij als je DHL belt kun je het adres wijzigen, heb dat vaker voorbij zien komen dat mensen dit voor elkaar kregen. ;)
dat levert nog meer vertraging op denk ik. Ik werk bij ErasmusMC en onze interne post is trager dan een slak met tegen wind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:01
Martijn schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:40:
[...]

Ik zat net even op de Borderlinx chat en een vrouwtje zei me dat er een redelijk backlog is in shipments. Het kon dus goed zijn dat je de mail al gehad had, maar dat het nog wel even duurde voordat het daadwerkelijk weggestuurd werd...

De snelle statusveranderingen lijken dan dus gewoon cosmetisch... Blij maken met een dooie mus ofzo... Maargoed, we wachten af...
Ooh das dan weer minder. :-(
We wachten het inderdaad maar even af, misschien valt het uiteindelijk toch wel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
Wie heeft er inzicht in de leveringen bij de T-Shops?
Bij mijn T-Shop zeiden ze dat ze vorige week niks hadden gehad, neem aan dat ze dan deze week wel krijgen?

Zucht, ik heb zo'n hekel aan (lang) wachten... |:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
Tha BasZ schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:05:
[...]

Same here!

Nog niet gebeld, dus af er komt niet veel binnen (hier een 32GB besteld @ 9-7) of ze leveren ze eerst aan collega's van de T-Shop zelf eerst uit...
Tsja, das hier dus niet het geval. Vriend van me heeft in dezelfde shop besteld, en die heeft hem anderhalve week geleden al ontvangen.
Tevens hebben wij binnen dezelfde vijf minuten besteld..

Rare zaak hier.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 11:05
Ik heb mijn iPhone4 16gb inmiddels besteld. Deze was op voorraad... En er zijn meer plaatsen waar ze op voorraad zijn, maar er zijn wat problemen met het leveren van de Micro-sims.

Hopelijk gaat dat geen weken duren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

BeRtjh schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:29:
[...]

Tsja, das hier dus niet het geval. Vriend van me heeft in dezelfde shop besteld, en die heeft hem anderhalve week geleden al ontvangen.
Tevens hebben wij binnen dezelfde vijf minuten besteld..

Rare zaak hier.. |:(
Alletwee een 32GB besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
Nope 16GB Black. Nog steeds geen telefoontje van mijn T-Shop.
Ik kan me niet voorstellen dat ze in twee weken tijd geen één iPhone binnen hebben gekregen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 21:18
Zijn er hier mensen die op 20 juli hebben besteld en ook nog steeds niks hebben binnengekregen? Mijn ordernummer is 2611xx. Zo rond half vijf besteld.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Mijn op 12 juli bestelde iPhone 4 32GB is vandaag bij Borderlinx bezorgt, hoop hem deze week nog te ontvangen :)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
Eldariel schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:16:
Zijn er hier mensen die op 20 juli hebben besteld en ook nog steeds niks hebben binnengekregen? Mijn ordernummer is 2611xx. Zo rond half vijf besteld.
Heb hem al op 9 juli besteld, en nog steeds niks binnen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn laatste pakje is 5/8 bezorgd bij Borderlinx maar nog geen update, laat staan dat je netjes wordt geholpen door de helpdesk... geen updates etc.... Nu al drie in cidenten en men reageert niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:02

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

:/ nog geen bevestigingsbrief. Fuuuuu

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Wow, kom net thuis en ziedaar een mail van AMP logistics in mijn mailbox!! Gelijk maar een afspraak gemaakt. Normaal ben ik vrijdags thuis en net a.s. vrijdag niet :X Op mijn werk afleveren is niet echt een optie dus nog een hele lange week wachten....maar goed ik weet nu wanneer hij komt.

32GB zwart, 2454xx besteld op ma 20-07 per telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
MrBlueEyes schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:57:
[...]

Die van mij ook :9 Nu wachten op Borderlinx 8)
Yes, same here. Exact dezelfde tijd. Go Borderlinx! Ik hoop zo dat ik morgen een mailtje mag ontvangen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:21
Ik ben bij twee telefoonzaken binnengelopen, maar nergens op voorraad (was ook niet te verwachten natuurlijk). Beiden gaven een verwachte levertijd van 8 tot 10 weken aan.

Hoe ging dat vorige keren eigenlijk (met de 3GS, 3G enz.), op welk moment na introductie waren de levertijden enigszins normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Jappe
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:41
Vandaag een iPhone 4 16 GB gehaald bij de iCentre in Uitgeest (zonder reservering). Vriend van me heeft er een van 32 GB gehaald, was allemaal geen probleem. Moet wel zeggen dat er in dat uur wel flink wat iPhones over de toonbank gingen dus ik weet niet hoe de voorraad nu zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik had nooit via T-Mobile moeten bestellen, al die onzin over je een VIP voelen. Ok, ze hebben het allemaal heel netjes afgehandeld qua klantenservice maar via een dealer of een fysieke winkel had ik 'm allang gehad... Nog altijd gewoon status 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Mr.Jappe schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:21:
Vandaag een iPhone 4 16 GB gehaald bij de iCentre in Uitgeest (zonder reservering). Vriend van me heeft er een van 32 GB gehaald, was allemaal geen probleem. Moet wel zeggen dat er in dat uur wel flink wat iPhones over de toonbank gingen dus ik weet niet hoe de voorraad nu zit.
Die had ik eerder vandaag ook al gebeld, had inderdaad nog iPhones liggen... echter. GEEN micro-sims. Dus alleen interessant als je je abbonement gaat verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

Aeon schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:43:
[...]

Die had ik eerder vandaag ook al gebeld, had inderdaad nog iPhones liggen... echter. GEEN micro-sims. Dus alleen interessant als je je abbonement gaat verlengen.
Hoezo? Je zal toch vast wel een microsim kunnen krijgen als je aangeeft dat je een Iphone gekocht hebt en die graag zou willen gebruiken? En anders knip je toch gewoon je huidige simkaart een beetje bij?

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:23
Aeon schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:43:
[...]

Erg aardig dat mensen die al eind juni bij hun gereserveerd hebben niet even voor gaan, of in ieder geval even gebeld worden...

Nouja, nu al mijn iPhone 4 ergens anders gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand een idee of er in de buurt van Harderwijk nog ergens iPhones 4 liggen? Kom hier niet vandaan, maar ben op bezoek en heb morgen even tijd over. :-)

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik refresh net m'n Borderlinx suite, staat m'n iPhone er in eens in :) Gelijk betaald, hoop hem voor het weekend te hebben.

* CrashOne blij is :D

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:17

justifire

Shut up and squat !!

Bakkert schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:01:
:/ nog geen bevestigingsbrief. Fuuuuu
Hier nog een :(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
nou vandaag dus afspraak kunnen maken voor levering op vrijdag :)! (32gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Bij Borderlinx staat nu bij mijn shipping ook een tracking number, echter staat er niks bij waar ik dat kan tracken... Heb DHL / UPS en TNT al geprobeerd maar niemand kan er kaast van maken... Het is een 10-cijferig nummer dat start met een 9.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 5 augustus de 16GB bij Typhone besteld.

Op 6 augustus gaven ze op Twitter aan dat de toestellen die dag op vooraad zijn. Als je dan zou bestellen zou je hem binnen 1 tot 5 werkdagen ontvangen. Nu geven ze aan dat de levering vanuit T-Mobile moeizaam verloopt en dat ze hem in week 34 verwachten te leveren.. Een uur daarna kreeg ik een mail dat de bestelling gereed wordt gemaakt voor verzending en dat de microsim binnen 2 werkdagen verstuurd wordt. Ik ga er maar van uit dat het toestel in week 34 geleverd wordt, dan kan het altijd meevallen...

Nog anderen die bij Typhone besteld hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Volgens mij loopt het bij Borderlinx als een tierelier. Al meer dan de helft van de aangeleverde iPhones vandaag zijn ingescand volgens http://appblx.square7.ch/.

Ik verwacht dat de mijne vannacht ook wel gescand wordt. Morgen ochtend direct betalen en dan hopen dat hij direct die dag verzonden wordt. Wat zijn de betaalopties bij Borderlinx eigenlijk? PayPal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:05
Hoeveel kost een iPhone nou totaal als je via Borderlinx doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam er achter dat mijn pakket al enkele dagen in verkeerde suite ligt, benieuwd hoe snel ze dat updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
CoDe-ReD schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:06:
Volgens mij loopt het bij Borderlinx als een tierelier. Al meer dan de helft van de aangeleverde iPhones vandaag zijn ingescand volgens http://appblx.square7.ch/.

Ik verwacht dat de mijne vannacht ook wel gescand wordt. Morgen ochtend direct betalen en dan hopen dat hij direct die dag verzonden wordt. Wat zijn de betaalopties bij Borderlinx eigenlijk? PayPal?
Het lijkt allemaal wel snel te gaan ja, maar er schijnt bij de shipments wel een redelijke backlog te bestaan. Als je een mailtje van BL krijgt dat de status 'shipped' is betekent dat dat ze hun best doen het zo snel mogelijk te shippen, niet dat het daadwerkelijk al verzonden is. Krom, ik weet het, maar dat werd me verteld vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
M.C. schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:08:
Hoeveel kost een iPhone nou totaal als je via Borderlinx doet?
16GB kost zo'n 635 euro all in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mighty schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:20:
[...]

Ben benieuwd of die echt morgen komt. Ik wilde mijn abonnement ook wijzigen na 2 weken geleden besteld te hebben. Ik kreeg van de service desk te horen dat dit niet mogelijk was en dat ik dan mijn order moest annuleren. Hierna zou de wachttijd van 6 weken opnieuw ingaan. Maar goed het nieuwe abonnement was voordeliger dus dan maar 2 weken langer wachten.
Het probleem zat erin dat mijn pre-order van 20 juli nooit verwerkt is geweest helaas. Dat was bij een aantal klanten gebeurt. Dus mijn iPhone stond helemaal niet als besteld in het systeem! Toen werd ik ineens doorverbonden en was er van alles mogelijk :) . Misschien dat 6 jaar trouwe T-Mobile klant zijn eraan bijdraagt.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

CoDe-ReD schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:06:

En? Die van mij (ook gisteren bij Borderlinx aangekomen) zit nog niet in m'n suite helaas.

Edit:

Kreeg om 8:13 een mailtje dat hij in m'n box zat. :D Direct betaald. Kan met Creditcard en PayPal!

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/k12nv8.png

[ Voor 11% gewijzigd door Tourniquet op 11-08-2010 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Tourniquet schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 07:49:
[...]

En? Die van mij (ook gisteren bij Borderlinx aangekomen) zit nog niet in m'n suite helaas.

Edit:

Kreeg om 8:13 een mailtje dat hij in m'n box zat. :D Direct betaald. Kan met Creditcard en PayPal!

[afbeelding]
Woon jij ook in NL? Ik heb een pakket van 1.66kg maar had alleen de mogelijkheid tot 'standard delivery'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Om 08:00 precies kreeg ook ik een mailtje dat hij in m'n Borderlinx suite zat. Rare is dat ik Express of Standard delivery kan kiezen, en dat qua kosten niets scheelt. Ik ga maar voor de Express Delivery dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

CoDe-ReD schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:00:
Om 08:00 precies kreeg ook ik een mailtje dat hij in m'n Borderlinx suite zat. Rare is dat ik Express of Standard delivery kan kiezen, en dat qua kosten niets scheelt. Ik ga maar voor de Express Delivery dus :).
Heb ik even niet op gelet. Bij jou ook € 39,23 verzendkosten? Dacht dat het iets goedkoper zou zijn, maar komt waarschijnlijk doordat de pond weer wat gestegen is de afgelopen weken.

@Martijn: Woon in NL ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
CoDe-ReD schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:00:
Dit bewijst maar weer eens dat er nog wel het een en ander fout gaat bij BLX. Bij jou kloppen de prijzen niet, ik kon niet eens express kiezen. Ben benieuwd of ze überhaupt wel snel verzenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Tourniquet schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:04:
[...]

Heb ik even niet op gelet. Bij jou ook € 39,23 verzendkosten? Dacht dat het iets goedkoper zou zijn, maar komt waarschijnlijk doordat de pond weer wat gestegen is de afgelopen weken.

@Martijn: Woon in NL ja.
Jep, kosten waren 32 pond. Omgerekend is dat momenteel €40,33. Och die €5,- extra maakt me op zo'n groot bedrag niet zo heel veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
Martijn schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:53:
Bij Borderlinx staat nu bij mijn shipping ook een tracking number, echter staat er niks bij waar ik dat kan tracken... Heb DHL / UPS en TNT al geprobeerd maar niemand kan er kaast van maken... Het is een 10-cijferig nummer dat start met een 9.

Iemand een idee?
Volgens mij stuurt BLX altijd met DHL. het duurt meestal 24 uur voor het bij DHL wat te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martenv
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:54
Bij mij is *cancell items* eindelijk grijs geworden dus hopelijk dat hij snel verzonden gaat worden! :)

Besteld 32GB bij Apple UK op 23/07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Op welke datum heb jij besteld? En waar? Ik op 5 augustus, bij T-Mobile, voor verlenging. (telefonisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Martijn schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:11:
[...]

Dit bewijst maar weer eens dat er nog wel het een en ander fout gaat bij BLX. Bij jou kloppen de prijzen niet, ik kon niet eens express kiezen. Ben benieuwd of ze überhaupt wel snel verzenden...
Was bij mij ook. Express aangeklikt, vrijdag was die aangemeld bij DHL, maandag opgehaald door DHL en dinsdag (gisteren) had ik de iPhone in huis. ;)
Kostte mij vorige week omgerekend 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Bakkert schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:25:
[...]

Op welke datum heb jij besteld? En waar? Ik op 5 augustus, bij T-Mobile, voor verlenging. (telefonisch).
de mensen die op 20 juli hebben besteld zijn nog lang niet allemaal geholpen. dus het is op zich niet zo vreemd dat jij nog niet geholpen bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
Joepv schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:34:
[...]

Was bij mij ook. Express aangeklikt, vrijdag was die aangemeld bij DHL, maandag opgehaald door DHL en dinsdag (gisteren) had ik de iPhone in huis. ;)
Yeah same here ook 35 euro voor Express.

ze hadden gister idd een briefje in de bus gedaan dat ze het vandaag op nieuw gaan proberen. Ben de hele dag thuis so let the waiting game begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka

Tjebakka

Donnie Darko schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:47:
[...]

de mensen die op 20 juli hebben besteld zijn nog lang niet allemaal geholpen. dus het is op zich niet zo vreemd dat jij nog niet geholpen bent ;)
Dat is waar, maar volgens mij zijn heel veel van die 20 juli bestellingen gewoon niet doorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Bakkert schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:57:
[...]

Dat is waar, maar volgens mij zijn heel veel van die 20 juli bestellingen gewoon niet doorgekomen.
er zijn zat mensen die gewoon nog op order status 2 staan ;) dus die zijn wel gewoon doorgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Joepv schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:34:
[...]

Waardeloos dit. Staat nu bij 'previous shipments' dit bij mij:

* Shipment handed over to delivery agent
* Tracking #9696328***
* Invalid Airwaybill Number

Geen idee wat dat invalid verhaal nu weer betekent...

[edit] Even gechat met een BLX dame, blijkt dat ze mijn tracking nummer verkeerd ingevoerd hebben, dat moeten ze aanpassen, duurt weer ff. Verder zegt ze dat naar NL alleen maar Standard shipping bestaat, maar dat het aan de website kant nog wel eens fout gaat. Iedereen die express selecteert krijgt in feite gewoon standard... Ze dacht in ieder geval dat mijn pakketje al opgepikt was door DHL, echter kan ik het niet tracken vanwege het verkeerde nummer. Ben dus benieuwd wanneer het gaat komen,als ik op http://appblx.square7.ch/ kijk, dan is er al iemand van gisteren die het geleverd heeft gekregen :S...

[ Voor 35% gewijzigd door Martijn op 11-08-2010 10:21 . Reden: info van borderlinx chat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MIjn microsim en bestelbrief van Truusmobiel zijn nu binnen. Hoe kan ik zien wat mijn Iphone verzendstatus is, of moet ik er nu gewoon op gokken dat ie ooit binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie73
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-08 12:25
Flatwhite schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:54:
Loop vanmiddag een Telefoonkopen.nl winkel binnen in Zwolle en vroeg of ze nog iPhones hadden. Wat bleek... Ze hadden nog één 16Gb en één 32GB iPhone 4 op voorraad.

(...)

Blijkt dat in heel Nederland maar weinig mensen weten dat Telefoonkopen.nl ook iPhones mag verkopen. (...) M.a.w. even bellen naar een winkel zou ik zeggen..
BurkaN je bent een held! Maandag gelijk naar telefoonkopen.nl shops in Amsterdam gebeld en in Noord hadden ze nog 3 iPhones 32GB! 2 gereserveerde en... 1 voor mij zeg maar :D

In de winkel gelijk gecheckt of alles o.k was en mijn order bij TM gecanceld en vervangen door de order van Telefoonkopen.nl

mijn ordernummer WAS hiervoor 253XXX en ik moest nog drie tot vier weken wachten maandag zei de KS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:20:
MIjn microsim en bestelbrief van Truusmobiel zijn nu binnen. Hoe kan ik zien wat mijn Iphone verzendstatus is, of moet ik er nu gewoon op gokken dat ie ooit binnenkomt?
als je je ordernr hebt kan je naar de status pagina om te kijken hoever je bent.
daarnaast is het gewoon t-mobile (ookal is het een minder fijne provider ;) ) , frappant dat daar niet moeilijk over gedaan wordt. als je de naam van Microsoft verbasterd heb je meteen een legertje mods op je dak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0stack
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 16:16
Donnie Darko schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:47:
[...]

Yup heb ook op 20 juli besteld en mijn order staat nog steeds op "2"

Ach ja, er stond ook op de site dat je er vanuit moest gaan dat het 6 tot 8 weken duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
slayerduck schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:57:
[...]

Yup heb ook op 20 juli besteld en mijn order staat nog steeds op "2"

Ach ja, er stond ook op de site dat je er vanuit moest gaan dat het 6 tot 8 weken duurt.
nog max 2 weken voor mensen die op 20 juli hebben besteld. ik ben deze week aan de beurt vrijdag wordt ie eindelijk geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie Darko schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:51:
[...]

als je je ordernr hebt kan je naar de status pagina om te kijken hoever je bent.
daarnaast is het gewoon t-mobile (ookal is het een minder fijne provider ;) ) , frappant dat daar niet moeilijk over gedaan wordt. als je de naam van Microsoft verbasterd heb je meteen een legertje mods op je dak :P
Ordernummer?? wat ordernummer?? statuspagina?? waar dan? ik heb wel op de pakbon van de microsimkaart een ordernummer, is dat wat je bedoelt of het kenmerknummer van de bevestigingsbrief? Wat betreft de statuspagina: is daar een linkje van te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Iemand met ervaring met de levertijden van Belcompany?

Heb daar vorige week de 32 GB versie besteld. Kreeg een bevestigingsmail met akkoord etc, maar vervolgens heb ik niks meer van hun vernomen.

Nou heb ik eind vorige week gebeld en kreeg ik één of ander vaag studentje aan de lijn die niet kon vertellen wanneer ze konden leveren...

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:28
jdiezrequejo schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:31:
Hmm, hier nog steeds status 2! :(
De 20ste rond 11.45 uur via internet besteld (verlening), 32GB zwart..
Ordernummer: 2423xx

32GB gaat niet echt snel zo te zien? :(

Microsim heb ik 31-07-2010 ontvangen..!
Nog steeds geen verandering in. Had stiekem gehoopt deze week erbij te zitten :+

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:00:
[...]

Ordernummer?? wat ordernummer?? statuspagina?? waar dan? ik heb wel op de pakbon van de microsimkaart een ordernummer, is dat wat je bedoelt of het kenmerknummer van de bevestigingsbrief? Wat betreft de statuspagina: is daar een linkje van te krijgen?
Als je even de tijd had genomen om het topic door te lezen, dan weet je precies wat een ordernummer is. En de
status pagina kan je ook googlen. lmgtfy linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:40:
[...]

LOL....

Als je even de tijd had genomen om het topic door te lezen, dan weet je precies wat een ordernummer is. En de
status pagina kan je ook googlen. lmgtfy linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:23

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 07:39:
[...]

Het probleem zat erin dat mijn pre-order van 20 juli nooit verwerkt is geweest helaas. Dat was bij een aantal klanten gebeurt. Dus mijn iPhone stond helemaal niet als besteld in het systeem! Toen werd ik ineens doorverbonden en was er van alles mogelijk :) . Misschien dat 6 jaar trouwe T-Mobile klant zijn eraan bijdraagt.. :?
Joh 8-9 jaar klant, 5000 euro per jaar, ze boden 0 euro korting. Je hebt echt geboft met de persoon die je aan de lijn kreeg. Bij mij waren ze ranzig arrogant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het topic ook helemaal dorrgelezen en ben nog steeds geen centimeter wijzer. Vooral dat ordernummer kom ik dus nergens in het schrijven van T-mobile tegen, alleen mijn klantennummer en refferentienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
Is er al iemand de laatste weken gebeld door een T-Shop? Ben zeer benieuwd naar de werkelijke uitlevering van de T-Shops.

Bij mijn T-Shop hebben ze al twee weken lang geen iPhones binnen gekregen, lijkt me erg stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
N00bi3 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:48:
[...]

Yeah same here ook 35 euro voor Express.

ze hadden gister idd een briefje in de bus gedaan dat ze het vandaag op nieuw gaan proberen. Ben de hele dag thuis so let the waiting game begin.
GOED NIEUWS!!! :D Gisteren verstuurd vanuit BLX, en vandaag al binnen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Ben ik zowat de hele nacht op, krijg ik pas rond 8 uur mailtje van Borderlinx dat mijn iPhone is aangekomen.

Heb nu wel meteen betaald. Heb wel nog een promo code kunnen vinden via Google die 3 euro korting oplevert:

163887

(vergeet niet op recalculate te drukken)

Volgens Borderlinx kwam ik dan uit op 29,68 pond dat gelijk staat aan €35,70 alleen bij paypal is de koers iets anders en komt het op €36,88 uit.

[ Voor 21% gewijzigd door MrBlueEyes op 11-08-2010 13:33 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:03:
[...]

Ik heb het topic ook helemaal dorrgelezen en ben nog steeds geen centimeter wijzer. Vooral dat ordernummer kom ik dus nergens in het schrijven van T-mobile tegen, alleen mijn klantennummer en refferentienummer.
Even de klantenservice van T-Mobile bellen;
Geen klant ? 0800 - 7123
Bestaande klant 1200 (met je mobiel)

En vragen naar je ordernummer. Als je geen zin/tijd heb om te bellen. Vraag
dan op de tmobile_twitter om je ordernummer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:51
People vraagje?

Heb via borderlinx een iPhone besteld. Nou is deze binnengekomen en moet ik deze vrijgeven maar het viel op dat mijn 32GB iPhone genoteerd stond met een value van 500 GBP, nou heb ik al een ticket aangemaakt bij Borderlinx. Maar mijn vingers jeuken wel om de iPhone te laten vrijgeven.

Hebben er meerdere mensen dit opgemerkt?

Gr,

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

fener33 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:49:
People vraagje?

Heb via borderlinx een iPhone besteld. Nou is deze binnengekomen en moet ik deze vrijgeven maar het viel op dat mijn 32GB iPhone genoteerd stond met een value van 500 GBP, nou heb ik al een ticket aangemaakt bij Borderlinx. Maar mijn vingers jeuken wel om de iPhone te laten vrijgeven.

Hebben er meerdere mensen dit opgemerkt?

Gr,
Heb ik ook (ook 32GB), zie mijn screenshot van vanmorgen. Zolang het op je orderpagina van Apple goed staat is er niets aan de hand denk ik. Gok dat ze gewoon alle iPhones op 500 GBP hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

BeRtjh schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:07:
Is er al iemand de laatste weken gebeld door een T-Shop? Ben zeer benieuwd naar de werkelijke uitlevering van de T-Shops.

Bij mijn T-Shop hebben ze al twee weken lang geen iPhones binnen gekregen, lijkt me erg stug.
The same maar dan in Gouda.
Al nu sinds de launch geen nieuwe 32GB's binnengekomen (of in ieder geval binnengekomen voor klanten ;)).
Still waiting for a sms / call...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 00:06
Ik zou eerst voor een Desire gaan, maar op de pof gekozen voor een Iphone 4.
Afgelopen dinsdag besteld via een bevriende telecomwinkel in Barendrecht en vandaag al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er hier nu al één Belg die weet heeft van een 2de levering bij de Mobistar winkels in België?
Ik sta sinds begin juni als nr 8 op de lijst en 30 juli zijn er slechts 4 stuks (2 x 16 en 2 x 32GB) binnengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Tourniquet schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:55:
[...]

Heb ik ook (ook 32GB), zie mijn screenshot van vanmorgen. Zolang het op je orderpagina van Apple goed staat is er niets aan de hand denk ik. Gok dat ze gewoon alle iPhones op 500 GBP hebben staan.
Ik had het ook, heb gewoon meteen betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:07

Kalkie

NLMP

Met dank aan Kroet ben ik gisteren ook naar het iCentre in Uitgeest gereden, mijn verlenging die ik 's ochtends via T-Mobile gedaan had ter plekke geannuleerd (prima te woord gestaan door de T-Mobile medewerker!) en een iPhone 16Gb mee kunnen krijgen. Ze vonden het toch wel aardig om op Tweakers genoemd te worden. Vandaag nog even met een collega die kant op gegaan omdat ze nog steeds op voorraad zijn, helaas alleen te verkrijgen bij een verlenging van het abonnement. Microsims hadden ze overigens wel, 32Gb iPhones niet!

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
Martijn schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:19:
[...]

GOED NIEUWS!!! :D Gisteren verstuurd vanuit BLX, en vandaag al binnen!!!
Hij is eindelijk binnen. heb per ongeluk geactiveerd als me 3Gs. Dus weer een restore doen en krijg een of andere error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
Kalkie schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:55:
Met dank aan Kroet ben ik gisteren ook naar het iCentre in Uitgeest gereden, mijn verlenging die ik 's ochtends via T-Mobile gedaan had ter plekke geannuleerd (prima te woord gestaan door de T-Mobile medewerker!) en een iPhone 16Gb mee kunnen krijgen. Ze vonden het toch wel aardig om op Tweakers genoemd te worden. Vandaag nog even met een collega die kant op gegaan omdat ze nog steeds op voorraad zijn, helaas alleen te verkrijgen bij een verlenging van het abonnement. Microsims hadden ze overigens wel, 32Gb iPhones niet!
Dat vertelde ze me gisteren ook. Alleen maar bij verlenging te leveren. Maar als ze de Microsims hebben, waarom kunnen ze dan niet leveren naar nieuwe klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:37:
[...]Even de klantenservice van T-Mobile bellen;
Geen klant ? 0800 - 7123
Bestaande klant 1200 (met je mobiel)

En vragen naar je ordernummer. Als je geen zin/tijd heb om te bellen. Vraag
dan op de tmobile_twitter om je ordernummer.
Zoals o0oPhreako0o zegt :)

Ik heb vrijdag telefonisch mijn abonnement verlengd i.c.m. de iPhone 4 (hiervoor 3G die nu toch echt langzaam begint te worden...zeker na de OS-update). Mijn ordernummer is 301xxx. Heeft iemand een idee welke ordernummers al een iPhone hebben gekregen?
Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.