[iPhone] Levertijden Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste
Acties:
  • 144.775 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzkicker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-03-2016
Bij telefoonkopen in Den Haag hebben ze de iPhone 4 16gb gewoon op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59
adinsx schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:33:
Toch echt geen onzin.

Gister op een verjaardag sprak ik een familielid die werkt bij een telefoonfirma.
Ik vroeg wat te doen, Bij Hi blijven en de 3GS nemen, naar Tmobile of Vodafone voor de 4, of een HTC.
Ze zei letterlijk "ik zou nog even wachten, Apple komt met een nieuwe release van de 4 ivm de antenneproblemen, wij hebben afgelopen week een paar binnen gekregen." Ze had hem nog verder niet goed bekeken. Dus wat er veranderd was wist ze zo niet.

Ik kon er al weinig van terugvinden, maar hij zou voor eind van het jaar (misschien wel na 30 september als je de hoesjes niet meer erbij krijgt?) beschikbaar komen.
Omdat zulk soort info vaak wel snel hier te vinden is, dacht ik, laat ik die vraag eens even stellen.

Een internetbron o.i.d. heb ik nog niet voor je helaas.
Zeker een iPhone 4 met de 4.0.1 update erop...

Sorry, ik kon het niet laten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Die klantenservice medewerkers daar heb je helemaal niets aan. Ik vind dat de meeste mensen gewoon een soort van toets moeten afleggen zodat ze weten waar ze over praten voordat ze uberhaupt aan het werk mogen.

Ik had dat soort akkefietjes ook al bij mijn internetprovider. De een zij het anders als de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:00

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Toch echt geen onzin.

Gister op een verjaardag sprak ik een familielid die werkt bij een telefoonfirma.
Ik vroeg wat te doen, Bij Hi blijven en de 3GS nemen, naar Tmobile of Vodafone voor de 4, of een HTC.
Ze zei letterlijk "ik zou nog even wachten, Apple komt met een nieuwe release van de 4 ivm de antenneproblemen, wij hebben afgelopen week een paar binnen gekregen." Ze had hem nog verder niet goed bekeken. Dus wat er veranderd was wist ze zo niet.

Ik kon er al weinig van terugvinden, maar hij zou voor eind van het jaar (misschien wel na 30 september als je de hoesjes niet meer erbij krijgt?) beschikbaar komen.
Omdat zulk soort info vaak wel snel hier te vinden is, dacht ik, laat ik die vraag eens even stellen.

Sorry maar dit is ook echt onzin. Als iemand in NL bij een telefoonfirma dit al weet en die toestellen al binnen heeft is er geen enkele mogelijkheid dat apple blogs en nieuws sites hier nog niet van af weten. Er wordt zoveel gelekt en steeds vroeger dat dergelijk nieuws al veel eerder bekend zou zijn. En daarnaast komt dat verhaal een beetje door ilounge zijn verhaal over de nieuwe iphone in januari wat ilounge zelf als zeer onwaarschijnlijk bestempelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:46
Toch echt geen onzin.

Dit gaat helaas echt niet gebeuren!

ALS Apple het namelijk WEL zou gaan doen dan geven ze dus toe dat er daadwerkelijk een probleem was met de iPhone 4. Terwijl ze dit tijdens de persconferentie erg HARD hebben ontkend en stelden dat ALLE smartphones hier last van hebben. Wanneer ze dus de nieuwe zo snel uitbrengen dan kan je er van uit gaan
er heel veel advocaten in de VS hun mensen zullen gaan slijpen. In die claim cultuur kan je er van uit gaan dat er verschrikkelijk veel claims bij Apple terecht gaan komen! Dit wordt een gigantische publicitaire nachtmerrie voor Apple. Laat staan dat dit ze enorm veel geld gaat kosten, zowel aan advocaten als aan vergoedingen. Eerst ontkennen dat er überhaupt een probleem is en dan binnen 2-3 mnd een nieuwe "verbeterde" versie uitbrengen. Dat kan ECHT niet! en ik verwacht dan ook dat dit niet gaat gebeuren!

OF

Apple brengt WEL de nieuwe variant in september op de markt en gaat er voor zorgen dat alle overige iPhone 4's ingeruild kunnen worden. M.a.w. een recall!

Achja we gaan het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag is mijn iPhone binnen gekomen en nu wil ik mijn simkaart activeren. Ik weet dat het mogelijk is via de klantenservice, maar deze is op zondag natuurlijk dicht. In een brief staat dat het ook mogelijk is via MyTmobile... Alleen kan ik dat nergens vinden?

Iemand die dit wel weet of is het alleen mogelijk via de klantenservice?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Flatwhite schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:14:
[...]

Dit gaat helaas echt niet gebeuren!

ALS Apple het namelijk WEL zou gaan doen dan geven ze dus toe dat er daadwerkelijk een probleem was met de iPhone 4. Terwijl ze dit tijdens de persconferentie erg HARD hebben ontkend en stelden dat ALLE smartphones hier last van hebben. Wanneer ze dus de nieuwe zo snel uitbrengen dan kan je er van uit gaan
er heel veel advocaten in de VS hun mensen zullen gaan slijpen. In die claim cultuur kan je er van uit gaan dat er verschrikkelijk veel claims bij Apple terecht gaan komen! Dit wordt een gigantische publicitaire nachtmerrie voor Apple. Laat staan dat dit ze enorm veel geld gaat kosten, zowel aan advocaten als aan vergoedingen. Eerst ontkennen dat er überhaupt een probleem is en dan binnen 2-3 mnd een nieuwe "verbeterde" versie uitbrengen. Dat kan ECHT niet! en ik verwacht dan ook dat dit niet gaat gebeuren!

OF

Apple brengt WEL de nieuwe variant in september op de markt en gaat er voor zorgen dat alle overige iPhone 4's ingeruild kunnen worden. M.a.w. een recall!

Achja we gaan het zien...
Het gaat gewoon niet gebeuren. Volgende zomer komt de nieuwe iPhone uit. Dus ze richten zich daar nu compleet op. Om nu nog de iPhone 4 productie aan te passen is gewoon te weinig tijd voor. Dus die aanpassing komt er echt niet.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk kunnen er wel kleine aanpassingen doorgvoerd worden. Misschien is een klein beetje doorzichtige coating wel voldoende om het probleem op te lossen. Dit kun je gewoon doorvoeren zonder dat iemand het ook maar doorheeft.

Net alsof een product altijd met precies dezelfde onderdelen en op precies dezelfde wijze in elkaar gezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ meestal wel ja. Je probeert namelijk erg snel een ramp-up in productie om kosten te drukken en winst te maximaliseren. Dit kan alleen maar door massaal inkopen van benodigde tussenproducten en een hoge mate van standaardisatie van het productieproces. Ik denk dat jouw simpele aanpassing in het productieproces wel eens meer tijd en geld kost dan dat wij met zijn allen in dit topic verdienen in een paar jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oozie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 13:38
No way dat Apple de productie gaat aanpassen. Gezien het feit dat de productverantwoordelijke het bedrijf heeft verlaten en het feit dat ze nu hebben gekozen voor een gratis hoesje. Ze zijn nu een weg ingeslagen en zullen daar zeker niet vanaf wijken.

If you see me running, try to catch up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo juist 2 iPhones (1 x 16GB, 1 x 32 GB) besteld in de UK via Bordelinx, Verzend datum is 29 Augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch echt geen onzin.

Zou het pas geloven als jouw familielid bij Apple werkt en Jobs van zijn achternaam heet...0% kans dat dit gaat gebeuren...zie je de claims al gaan richting Apple?..daarmee erkennen ze het probleem van de 4. No way!
Sory maar we hebben allemaal zo een gekke oom of tante die altijd uit zijn of haar nek lul. We scharen dit verhaal van jouw familielid daar maar onder. lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 20:54:
[...]

Zou het pas geloven als jouw familielid bij Apple werkt en Jobs van zijn achternaam heet...0% kans dat dit gaat gebeuren...zie je de claims al gaan richting Apple?..daarmee erkennen ze het probleem van de 4. No way!
Sory maar we hebben allemaal zo een gekke oom of tante die altijd uit zijn of haar nek lul. We scharen dit verhaal van jouw familielid daar maar onder. lol.
Tante Hannie wilde ook even meepraten met de jongere generatie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eldariel schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:24:
[...]

Het hangt heel erg af van de persoon die je aan de lijn hebt. Als je via twitter @tmobile_webcare bericht, dan krijg je wel je ordernummer.
Oh, maar mijn ordernr heb ik ook wel (via Twitter idd), alleen de status wilde hij telefonisch niet doorgeven, iets wat ik nogal vreemd vond. Als ik mijn ordernr bij T-mobile online invul om mijn bestelling na te kijken komt er niets te voorschijn, vandaar dat ik ze belde om dat na te vragen.

Maar misschien mijn orderstatus maar even proberen via Twitter te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Mijn iPhone is door Borderlinx aan DHL overgedragen, maar het hele weekend staat er al:
Zending informatie ontvangen Birmingham - UK 05:45
Volgens mij ligt het pakket nog bij Borderlinx en is het alleen aangemeld. :(

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 08:56
Iemand die mij kan helpen?

Bij Typhone heb ik een 16GB iPhone 4 besteld icm. verlening van mijn abonnement, contract getekend en terug gemaild en nu wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending. Alleen nu heb ik spijt gekregen van het kiezen voor de 16GB en wil ik switchen naar de 32GB. Ik heb net gebeld met de vraag of ik het toestel nog kan veranderen, dit kan volgens de medewerker niet...

Wat moet/kan ik nu dan doen?

Klopt het dat ik dan het hele zooitje binnen 7 dagen (de wettelijke afkoel periode) terug moet sturen of kan ik ook het pakketje weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Lees de algemene voorwaarden eens op hun website, had je eigenlijk moeten lezen voor de aankoop, daar staat het namelijk in ;)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Joepv schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 08:50:
Lees de algemene voorwaarden eens op hun website, had je eigenlijk moeten lezen voor de aankoop, daar staat het namelijk in ;)
Ik weet het, ben dom geweest... |:(

Zoals ik het lees kan ik de telefoon wel terug sturen maar het contract met T-Mobile blijft bestaan (art 5.6). Dan is het voor mij redelijk kansloos, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:14
koentjek schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:10:
[...]

Ik weet het, ben dom geweest... |:(

Zoals ik het lees kan ik de telefoon wel terug sturen maar het contract met T-Mobile blijft bestaan (art 5.6). Dan is het voor mij redelijk kansloos, of niet?
Leuk, die algemene voorwaarden van Typhone, maar die gaan niet boven de wet. Het afsluiten van een abonnement via internet valt ook onder een koop op afstand. Wel is het zo dat een abonnement een dienst is en wanneer je deze dienst direct afneemt (je maakt meteen gebruik van je abonnement) geldt de afkoelperiode niet. Aangezien het om een verlenging gaat is het abonnement waarschijnlijk nog niet ingegaan. Als je minder dan 7 dagen geleden het contract hebt getekend kan je er gewoon onderuit met een beroep op de Wet koop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:04
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 12:40:
[knip] heel verhaal over op bestelling produceren [/knip]
Hier ben ik het niet mee eens. Vanuit het effectief produceren van producten moet je altijd kijken naar de product life-cycle (PLC) en de productie die daarmee gemoeid is. Gezien de korte ontwikkeltijd van het product (2 jaar voor zoveel aanpassingen, cq, nieuw product) is het best knap dat ze het zo snel op de markt gezet krijgen (nadeel van het op vaste tijden uitbrengen van nieuwe producten). Echter is het niet te verantwoorden om de productielijn op te zetten voor de eerste vraag waarbij het aantal bestellingen het grootst zal zijn. Daarmee ontstaat automatisch een productietekort in het eerste deel van het PLC waar anders een enorm productie overschot zal ontstaan met de enorme afschrijving van de productielijnen. Dit is een afweging die gemaakt moet worden. Een andere mogelijkheid is het bouwen van een voorraad. Ook dit is niet gebruikelijk van apple. De andere tactiek die ze wel toepassen is de introductie uitsmeren in de tijd over verschillende landen. Eigenlijk is dit wel de slimste zet die je kunt maken. Daarmee is bijvoorbeeld in Amerika de eerste stap van de PLC doorlopen en deze moet nog beginnen in Europa. Zo wordt in ieder geval de eerste maanden de productielijn optimaal benut zonder een te groot productie overschot op het einde van de PLC. Zie ook de BCG-matrix: Wikipedia: BCG-matrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Baynes schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:47:
[...]

Leuk, die algemene voorwaarden van Typhone, maar die gaan niet boven de wet. Het afsluiten van een abonnement via internet valt ook onder een koop op afstand. Wel is het zo dat een abonnement een dienst is en wanneer je deze dienst direct afneemt (je maakt meteen gebruik van je abonnement) geldt de afkoelperiode niet. Aangezien het om een verlenging gaat is het abonnement waarschijnlijk nog niet ingegaan. Als je minder dan 7 dagen geleden het contract hebt getekend kan je er gewoon onderuit met een beroep op de Wet koop op afstand.
Moet ik mij daar schriftelijk op beroepen of zou ik dat ook mondeling kunnen doen?

Ik heb een 'infoblad' gemaild gekregen, daarin staat dat de ingangsdatum is 06-08-2010 is. Dat is de zelfde datum als datum van tekening. Via My T-Mobile kan ik de startdatum zien van mijn huidige contract, dat is: 28-08-2008. Overigens kan ik nog steeds verlengen via My T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breuls
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 11:22

Breuls

Bad Wolf

iPhone 4, aangekomen op 4 augustus bij Borderlinx, gescand en betaald op 5 augustus, is vandaag verzonden. Ik heb alleen geen idee wat ik met dat tracking number kan, want DHL kent 'm niet... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 3 augustus met Truusmobiel gebeld. Mijn abonnement verlengd en sindsdien nooit meer iets vernomen van Truusdebiel.

Das pas een service zeg. Mij werd een bevestigingsmail en een brief beloofd, nou niets dus.
Van mij mogen ze wegblijven ik wacht wel op Vodafone of een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
ik heb een iphone 4 bij phonehouse besteld op 4 aug.
zaterdag de 7e word ik gebeld voor een aflever afspraak, welke op de 12e is gezet.

Had het niet zo snel verwacht.........ik heb een i300 abbo genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
koentjek schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:02:
[...]

Moet ik mij daar schriftelijk op beroepen of zou ik dat ook mondeling kunnen doen?

Ik heb een 'infoblad' gemaild gekregen, daarin staat dat de ingangsdatum is 06-08-2010 is. Dat is de zelfde datum als datum van tekening. Via My T-Mobile kan ik de startdatum zien van mijn huidige contract, dat is: 28-08-2008. Overigens kan ik nog steeds verlengen via My T-Mobile.
Mondeling of schriftelijk maakt niet zoveel uit. Bewijstechnisch is schriftelijk natuurlijk handiger (of het mondelinge gesprek opnemen, moet je wel even van tevoren zeggen). Wat de ingangsdatum betreft, je huidige contract zal tot 27-8-2010 lopen (ik ga even uit van een 2-jaar contract) dus de eerst mogelijke datum dat het nieuwe contract ingaat is 28-8-2010. Aangezien je 6-8 hebt getekend zit je nu nog ruim binnen de 7-dagen termijn en het abonnement is nog niet ingegaan. Volgens mij kan het niet anders dan dat je contract ontbonden moet worden.

Wil je het juridisch onderbouwen dan moet je artikel 7:46d BW (=burgerlijk wetboek, boek 7, artikel 46i) in samenhang met 7:46i BW en 7:46j BW even bekijken. Wetsartikelen zijn vaak voor meerdere interpretaties vatbaar dus je kan tegengas verwachten. Aangezien deze artikelen consumenten willen beschermen denk ik dat je vrij sterk staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Zo, mijn iPhone 4 is prepared for shipment. Twee dagen voor de originele shipdate.

Model: 32GB
Besteld op: 21 juli
Besteld via: Online Apple store UK (Borderlinx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoDe-ReD schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:00:
Zo, mijn iPhone 4 is prepared for shipment. Twee dagen voor de originele shipdate.

Model: 32GB
Besteld op: 21 juli
Besteld via: Online Apple store UK (Borderlinx)
Ok, dat valt mee, dacht dat de 32gb minimaal de verwachte levertijd zou duren. Ik heb 'm 30 juli besteld, dus heb nu goede hoop dat-ie rond de verwachte datum van 20 augustus wordt verzondern..

Edit: weet je nog op welke datum "cancel items" van blauw naar grijs veranderde? Mijne staat nl. nog steeds op blauw..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Ferrox1 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:48:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens. Vanuit het effectief produceren van producten moet je altijd kijken naar de product life-cycle (PLC) en de productie die daarmee gemoeid is. Gezien de korte ontwikkeltijd van het product (2 jaar voor zoveel aanpassingen, cq, nieuw product) is het best knap dat ze het zo snel op de markt gezet krijgen (nadeel van het op vaste tijden uitbrengen van nieuwe producten). Echter is het niet te verantwoorden om de productielijn op te zetten voor de eerste vraag waarbij het aantal bestellingen het grootst zal zijn. Daarmee ontstaat automatisch een productietekort in het eerste deel van het PLC waar anders een enorm productie overschot zal ontstaan met de enorme afschrijving van de productielijnen. Dit is een afweging die gemaakt moet worden. Een andere mogelijkheid is het bouwen van een voorraad. Ook dit is niet gebruikelijk van apple. De andere tactiek die ze wel toepassen is de introductie uitsmeren in de tijd over verschillende landen. Eigenlijk is dit wel de slimste zet die je kunt maken. Daarmee is bijvoorbeeld in Amerika de eerste stap van de PLC doorlopen en deze moet nog beginnen in Europa. Zo wordt in ieder geval de eerste maanden de productielijn optimaal benut zonder een te groot productie overschot op het einde van de PLC. Zie ook de BCG-matrix: Wikipedia: BCG-matrix
:O :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:39
MrBlueEyes schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 16:52:
[...]

Het gaat gewoon niet gebeuren. Volgende zomer komt de nieuwe iPhone uit. Dus ze richten zich daar nu compleet op. Om nu nog de iPhone 4 productie aan te passen is gewoon te weinig tijd voor. Dus die aanpassing komt er echt niet.
edit: nvm

[ Voor 16% gewijzigd door hatsjoe123 op 09-08-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

serienummer: 830305Q2A4T

aabccdddeef
aa = Factory and Machine ID
b = Year
cc = Production Week
ddd = Unique Identifier
ee = Color (A4=black)
f = size (S=16GB, T=32GB)
Ik heb 83-0-30-2PB-A4-S -> Zwart, 32GB van week 30 2010.

Datum van bestelling: 20 Juli 2010
Tijd van bestelling: 11.00u
Methode: Online (Was in Frankrijk)
Type: 32GB wit = zwart geworden (kennelijk niet goed ingevuld, de 3de omgezet naar zwart)
Abonnement: verlenging i-150
Ordernummer : 2522xx
Orderstatus:5/8/10 naar 3 (Nog steeds op 3)
Orderbevestiging: Ja
Micro-sim: Ja, zat bij de iPhoneAfspraakdatum: Maandag 9 augustus 2010
Aflevering op 12:40 :D

[ Voor 5% gewijzigd door srblackbird op 09-08-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:27:
[...]

Ok, dat valt mee, dacht dat de 32gb minimaal de verwachte levertijd zou duren. Ik heb 'm 30 juli besteld, dus heb nu goede hoop dat-ie rond de verwachte datum van 20 augustus wordt verzondern..

Edit: weet je nog op welke datum "cancel items" van blauw naar grijs veranderde? Mijne staat nl. nog steeds op blauw..
Vandaag of gisteren avond. In de UK store staat hij op "not yet shipped". US daarentegen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

32GB zwart

Bestelling geplaatst: 20 juli 18:45 via webformulier
Abonnement: verlenging 1 jarig i-150
Ordernummer: 2525xx
Orderstatus: 2
Microsim: ontvangen en geactiveerd

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
Martijn schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 10:54:
Eindelijk vandaag een tracknummer van UPS, echter als ik dat track zie ik dat de verzending uit 'multiple packages (3)' bestaat... Kan kloppen vanwege 2x iPhone + 2x docking station. Krijg ik nu bij Borderlinx dit ook binnen als 3 shipments of kan ik er vanuit gaan dat dit in 1 keer binnen gemeld wordt in mijn suite?
Nope, ik had 2 iphones besteld. De tweede werd pas een dag later na de eerste ingescand door BLX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Barthak schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:55:
32GB zwart

Bestelling geplaatst: 20 juli 18:45 via webformulier
Abonnement: verlenging 1 jarig i-150
Ordernummer: 2525xx
Microsim: ontvangen en geactiveerd
Jij wacht ook al flink lang he?

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 23:07
Door drukte vergeten te melden, maar zaterdag is mijn iPhone geleverd. AMP was lekker op tijd (ongeveer 11:00).

Bestelling geplaatst: 20 juli ~13:00 via 1200
Abonnement: verlenging 2 jarig i-150
Ordernummer: 245429
Orderstatus: 4
Microsim: ontvangen en geactiveerd vorige week woensdag
Levering: Zaterdag 07 augustus, rond 11:00 (tijdslot 10:00 - 12:25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

32GB zwart

Bestelling geplaatst: 20 juli 08:30 via KS 0800-1204
Abonnement: verlenging 2 jarig i-150
Ordernummer: 248xxx
Microsim: ontvangen (vorige week zaterdag) en geactiveerd
Abonnement nog niet verlengd op my tmobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-09 15:46
OnTheJazz schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:03:
[...]

Nope, ik had 2 iphones besteld. De tweede werd pas een dag later na de eerste ingescand door BLX.
Dus ik moet wachten tot ik drie mails heb van BLX? Lekker dan... Vandaag op UPS gezien dat alles bezorgd is, nu hopen de BLX een beetje snel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
Martijn schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:05:
[...]

Dus ik moet wachten tot ik drie mails heb van BLX? Lekker dan... Vandaag op UPS gezien dat alles bezorgd is, nu hopen de BLX een beetje snel is...
Mja hoeft niet. Ik heb eerst de ene betaald en toen de andere. Echter was het uiteindelijk resultaat dat ze samen op hetzelfde tijdstip verstuurd werden. Dus heb ik eigenlijk teveel betaald (was denk ik goedkoper om ze samen als 1 pakket te versturen). Handig linkje om wat statistieken rondom BLX snelheid te bekijken: http://appblx.square7.ch/

[ Voor 4% gewijzigd door OnTheJazz op 09-08-2010 14:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-02 19:36
Ik heb 2x de Iphone 4, 32GB besteld op 16 juli via UK store / Borderlinx.

Huidige status via Apple:
-Shipped to MILTON KEYNES, GB 05 Aug 2010
-Estimated Delivery Date (Subject to change) 10 Aug 2010 (Subject to change)
-Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment Delayed 09 Aug 2010
-Signed by

Via TNT zie ik de onderstaande informatie:
datum tijd TNT-lokatie status
07 Aug 2010 11:09:00 Hong Kong Shipment In Transit.
07 Aug 2010 02:16:47 Hong Kong Shipment In Transit.
06 Aug 2010 03:52:24 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
06 Aug 2010 00:05:00 SZ1 Shipment In Transit.
05 Aug 2010 21:33:52 SZ1 Shipment In Transit.
05 Aug 2010 20:14:44 SZ1 Shipment Collected From Sender.

Iemand enig idee hoelang het nog kan duren voordat ik hem via Borderlinx kan verzenden ?

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:23
Fuwor schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:32:
[...]

Heel erg bedankt!

Net de laatste telefonisch gereserveerd om maandag op te halen! :D Dus er zijn nu geen iPhone 4s meer op voorraad bij TelefoonKopen Hoorn.
Net mijn iPhone 4 opgehaald! :) Geweldig toestel ten eerste!

Verder is er nu nog 1 iPhone 4 16GB op voorraad bij TelefoonKopen Hoorn, tenminste, toen ik de iPhone net gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:01
H4ldrz schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:58:
Ik heb 2x de Iphone 4, 32GB besteld op 16 juli via UK store / Borderlinx.

Huidige status via Apple:
-Shipped to MILTON KEYNES, GB 05 Aug 2010
-Estimated Delivery Date (Subject to change) 10 Aug 2010 (Subject to change)
-Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment Delayed 09 Aug 2010
-Signed by

Via TNT zie ik de onderstaande informatie:
datum tijd TNT-lokatie status
07 Aug 2010 11:09:00 Hong Kong Shipment In Transit.
07 Aug 2010 02:16:47 Hong Kong Shipment In Transit.
06 Aug 2010 03:52:24 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
06 Aug 2010 00:05:00 SZ1 Shipment In Transit.
05 Aug 2010 21:33:52 SZ1 Shipment In Transit.
05 Aug 2010 20:14:44 SZ1 Shipment Collected From Sender.

Iemand enig idee hoelang het nog kan duren voordat ik hem via Borderlinx kan verzenden ?
Die van mij ziet er zo uit:

09 Aug 2010 09:50:00 Milton Keynes Depot Shipment Delivered In Good Condition.
09 Aug 2010 09:24:49 Milton Keynes Depot Out For Delivery.
09 Aug 2010 01:35:13 Milton Keynes Depot Shipment Received At Destination Depot.
06 Aug 2010 22:26:47 Northampton Hub Shipment In Transit.
05 Aug 2010 08:55:55 Arnhem Hub Shipment In Transit.
04 Aug 2010 09:14:00 Hong Kong Shipment In Transit.
04 Aug 2010 01:02:00 SZ1 Shipment In Transit.
04 Aug 2010 01:00:12 SZ1 Shipment In Transit.
03 Aug 2010 22:48:45 SZ1 Shipment Collected From Sender.

Dan weet je ongeveer hoe lang het allemaal duurt.
Ben nu nog aan het wachten op de update van Borderlinx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Loop vanmiddag een Telefoonkopen.nl winkel binnen in Zwolle en vroeg of ze nog iPhones hadden. Wat bleek... Ze hadden nog één 16Gb en één 32GB iPhone 4 op voorraad.

Nu nog alleen maar één 16GB ;)

Blijkt dat in heel Nederland maar weinig mensen weten dat Telefoonkopen.nl ook iPhones mag verkopen. Ze hebben tevens hele korte reserveringslijsten. M.a.w. even bellen naar een winkel zou ik zeggen..

Ben eindelijk van mijn ultra trage iPhone 3G af! *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Flatwhite op 09-08-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Net terug van een week vakantie. Check weer even de bestelstatus op de T-Mobile site. Nog steeds: Geen actieve order gevonden bij het ordernummer. Terwijl ze dat 2 weken geleden binnen paar dagen zouden regelen.

Net weer even gebeld. Order bestaat wel degelijk, alleen de bestelstatus is gelinkt aan die van de koerier. Ik zei maar ja, geen zin in een discussie. Weer dikke fail voor T-Mobile. Wacht al sinds de 20ste, terwijl mensen nu doodleuk de winkel in lopen en met een iPhone 4 naar huis gaan. Voortaan niet meer pre-orderen is mijn advies. Wat een drama organisatie bij dat T-Mobile.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Flatwhite schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:54:
Loop vanmiddag een Telefoonkopen.nl winkel binnen in Zwolle en vroeg of ze nog iPhones hadden. Wat bleek... Ze hadden nog één 16Gb en één 32GB iPhone 4 op voorraad.

Nu nog alleen maar één 16GB ;)

Blijkt dat in heel Nederland maar weinig mensen weten dat Telefoonkopen.nl ook iPhones mag verkopen. Ze hebben tevens hele korte reserveringslijsten. M.a.w. even bellen naar een winkel zou ik zeggen..

Ben eindelijk van mijn ultra trage iPhone 3G af! *O*
Volgens mij heb je dan wel ongunstigere prijzen? Maandelijkse korting? Toestelprijs? Volgens mij minder interessant dan direct via T-Mobile.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Stewie!

Keen must die!

Direct via tmobile is juist het duurste: geen kortingen, hoge vaste prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Sorry maar via Tmobile heb ik ook geen korting hoor i150 en toestel zijn precies volgens afspraak op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:34

justifire

Shut up and squat !!

Zoals al eerder gemeld, contract verlengt op 30 juli en zit nog steeds te wachten op de bevestigingsmail.
Dus vanmorgen maar even gebeld, verhaal uitgelegen, dame aan de lijn alles uitgezocht en overlegd met andere afdeling.
Ja meneer, u staat in het systeem en krijgt nog een bevestigingsmail, maar dit kan soms wel tot 10 dagen duren.
Dus ik, ja maar dit is dus al dag 10.
Zij, het komt goed meneer.
Ik nog gevraagd of ze misschien al een ordernummer voor me had, maar nee ook die had ze niet.
Wat een fantastisch bedrijf is dat toch, en dat noemt zich dan ook nog t-mobile zakelijk :s
Net thuis en je raad het al, nog geen mailtje gehad :/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Tja, typisch! Ik word er ook een beetje moedeloos van, 9 juli en het is nu.... ehhh? 8 augustus. 9 juli gereserveerd, 1e en 2e op de lijst van reservatie. Dat is nu 2,5 week na de release, voor iemand die bovenaan de lijst staar, bravo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Stewie!

Keen must die!

justifire schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:56:
Zoals al eerder gemeld, contract verlengt op 30 juli en zit nog steeds te wachten op de bevestigingsmail.
Dus vanmorgen maar even gebeld, verhaal uitgelegen, dame aan de lijn alles uitgezocht en overlegd met andere afdeling.
Ja meneer, u staat in het systeem en krijgt nog een bevestigingsmail, maar dit kan soms wel tot 10 dagen duren.
Dus ik, ja maar dit is dus al dag 10.
Zij, het komt goed meneer.
Ik nog gevraagd of ze misschien al een ordernummer voor me had, maar nee ook die had ze niet.
Wat een fantastisch bedrijf is dat toch, en dat noemt zich dan ook nog t-mobile zakelijk :s
Net thuis en je raad het al, nog geen mailtje gehad :/
Dan is je order niet goed ontvangen.
Mijn pre-order is schriftelijk bevestigd, toch zijn ze de order kwijt geraakt. Dat betekend dat de helft van de tmobile belmeisjes de order niet kan vinden, de andere helft wel en die meldt je dan keurig dat ze best wel even de order opnieuw willen inboeken. En je tegelijk achteraan in de rij laten aanschuiven.
  1. Tmobile komt afspraken niet na (bellen niet terug)
  2. Tmobile bevestigt bestellingen schriftelijk en houdt zich er dan niet aan (plots is de order kwijt)
  3. Tmobile heeft de arrogantie om een aanbod te doen dat "je niet kan weigeren": 0 euro korting. Slap in the face :F
  4. Winkels krijgen wel iPhones aangeleverd, pre-order klanten worden door tmobile bewust aan het lijntje gehouden, die zijn immers al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:21
Ik heb niet de hele thread gelezen, maar als ik het goed begrijp kan ik geluk hebben als ik gewoon een telefoonwinkel (T-Mobile of andere) binnenloop en dat ie gewoon op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

lexvo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:15:
Ik heb niet de hele thread gelezen, maar als ik het goed begrijp kan ik geluk hebben als ik gewoon een telefoonwinkel (T-Mobile of andere) binnenloop en dat ie gewoon op voorraad is?
:Y . Belachelijk eigenlijk, maar je hebt gelijk.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Ik zie dat vandaag mijn cancel order link grijs is geworden in de UKstore.

20 juli besteld verwachte verzenddatum 10 augustus.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Tufan28 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:04:
[...]

Zal dan niet lang duren voordat hij overspringt naar 3, wat me opviel is na het verkrijgen van mijn microsim de status veel sneller doorkwam. Kans is dus groot dat je bij de levering van volgende week dinsdag of eventueel donderdag kan zitten ;)
Voorlopig is de status nog onveranderd iig, hoopte stiekem dat er vandaag schot in zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 17:29

Mach

[END]Avengers

m-m schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:35:
[...]

Voorlopig is de status nog onveranderd iig, hoopte stiekem dat er vandaag schot in zou komen.
Nu alle hoop richten op dinsdag :)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
lexvo schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:15:
Dat had ik twee jaar geleden met de 3g. Was ook nergens te krijgen zo'n beetje. Liep ik toevallig in Rotterdam een Apple retail winkel binnen, hadden ze er genoeg op voorraad. Thank you very much :P

Oftewel, als je toevallig langs een telecomwinkel loopt, gewoon ff binnenglippen en vragen of ze toevallig een iPhone hebben liggen. Kom je vanzelf wel een winkel tegen die er een heeft. Denk niet dat je dan langer op je iPhone moet wachten dan wanneer je er een pre-ordert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
MrBlueEyes schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:28:
Ik zie dat vandaag mijn cancel order link grijs is geworden in de UKstore.

20 juli besteld verwachte verzenddatum 10 augustus.
En mail ontvangen dat hij verzonden is:D Dus 1 dag eerder dan de verwachtte verzenddatum.

32GB Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

MrBlueEyes schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:08:
[...]

En mail ontvangen dat hij verzonden is:D Dus 1 dag eerder dan de verwachtte verzenddatum.

32GB Black
Hier precies hetzelfde. Via de invoice het serienummer achterhaald: 83031xxxA4T. Week 31 dus, ze hebben nog geen voorraadje liggen dus. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
nou vandaag eindelijk naar status 3 gegaan met wat mazzel deze week dus eindelijk m'n iphone binnen.

ordernr: 2416xx
besteld om 10:53 met My T-mobile (verlenging)
32GB zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
THE_BASE schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:41:
[...]

Volgens mij heb je dan wel ongunstigere prijzen? Maandelijkse korting? Toestelprijs? Volgens mij minder interessant dan direct via T-Mobile.
Nee hoor! Gewoon normale prijzen. Zelfde als T-mobile. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-08 13:26
Well, BurkaN, gefeli.
Ik heb er helemaal niet aangedacht om bij telefoonkopen.nl binnen te lopen. Heb hem maar besteld bij de phonehouse op de Diezer, krijg ik nog wat centen terug voor mijn oude afgeragte 3G..

Vorige week besteldd, dus zal nog wel ff duren.

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breuls
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 11:22

Breuls

Bad Wolf

Breuls schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:10:
iPhone 4, aangekomen op 4 augustus bij Borderlinx, gescand en betaald op 5 augustus, is vandaag verzonden. Ik heb alleen geen idee wat ik met dat tracking number kan, want DHL kent 'm niet... :{
DHL tracking number levert inmiddels resultaten; pakketje is via Birmingham gegaan, en daar alweer weg:
Monday, August 09, 2010 Location Time
3 Departed Facility in Birmingham - UK Birmingham - UK 19:27
2 Processed at Birmingham - UK Birmingham - UK 18:31
1 Shipment picked up Birmingham - UK 13:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Flatwhite schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:12:
[...]

Nee hoor! Gewoon normale prijzen. Zelfde als T-mobile. :>
Dus een jaar lang gratis internet, twee jaar lang 5 euro korting en 3.000 sms'jes gratis?

Ach, ik hou wel, zal vanzelf een keer komen!

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
THE_BASE schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:11:
[...]

Dus een jaar lang gratis internet, twee jaar lang 5 euro korting en 3.000 sms'jes gratis?

Ach, ik hou wel, zal vanzelf een keer komen!
Uh! Ik had al een iPhone i-300 abbo. Deze heb ik gewoon verlengd. Het maakt niet uit waar je deze verlengd. Overal betaal je standaard bij een i-300 voor een 32GB €189,95 bij. Ik ben geen zakelijke klant, dus eventuele kortingen zijn ook niet van toepassing. Wat jij stelt is überhaupt niet mogelijk met een i-300 abbo!

Maar gefeliciteerd met je korting! :O

[ Voor 7% gewijzigd door Flatwhite op 09-08-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Baynes schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:33:
[...]

Mondeling of schriftelijk maakt niet zoveel uit. Bewijstechnisch is schriftelijk natuurlijk handiger (of het mondelinge gesprek opnemen, moet je wel even van tevoren zeggen). Wat de ingangsdatum betreft, je huidige contract zal tot 27-8-2010 lopen (ik ga even uit van een 2-jaar contract) dus de eerst mogelijke datum dat het nieuwe contract ingaat is 28-8-2010. Aangezien je 6-8 hebt getekend zit je nu nog ruim binnen de 7-dagen termijn en het abonnement is nog niet ingegaan. Volgens mij kan het niet anders dan dat je contract ontbonden moet worden.

Wil je het juridisch onderbouwen dan moet je artikel 7:46d BW (=burgerlijk wetboek, boek 7, artikel 46i) in samenhang met 7:46i BW en 7:46j BW even bekijken. Wetsartikelen zijn vaak voor meerdere interpretaties vatbaar dus je kan tegengas verwachten. Aangezien deze artikelen consumenten willen beschermen denk ik dat je vrij sterk staat.
Super bedankt voor deze info! Ik was alleen vandaag net te laat thuis om te kunnen bellen en ik zie net een mailtje dat het hele zooitje verstuurd is. Wel gewoon het pakket accepteren? En dan later mailen met een beroepen op bovengenoemde en vervolgens terug sturen?

nogmaals bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Wow, dat ging snel. iPhone is op de dag dat er in de US store "prepared for shipment" stond en de "cancel order" link grijs werd in de UK store ook daadwerkelijk verstuurd, met een aflevertijd van maar 1 dag. Morgen komt hij al bij Borderlinx aan. Wat zijn de huidige suite update tijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Breuls schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:00:
DHL tracking number levert inmiddels resultaten; pakketje is via Birmingham gegaan, en daar alweer weg:
Die van mij hangt nu boven de Noordzee denk ik:
3 Vertrokken van DHL vestiging in Birmingham - UK Birmingham - UK 19:27
1 Colli

2 Verwerkt in Birmingham - UK Birmingham - UK 14:03
1 Colli

zaterdag, Augustus 07, 2010 Locatie Tijd Colli
1 Zending opgehaald Birmingham - UK 05:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
  • Laatst online: 24-08 11:56
Joepv schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:38:
[...]

Die van mij hangt nu boven de Noordzee denk ik:

[...]
Helaas er is nog een tussen station in UK
Monday, August 09, 2010 Location Time
4 Arrived at Sort Facility East Midlands - UK East Midlands - UK 20:37

3 Departed Facility in Birmingham - UK Birmingham - UK 19:27

2 Processed at Birmingham - UK Birmingham - UK 13:46

Friday, August 06, 2010 Location Time
1 Shipment picked up Birmingham - UK 21:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Ja zie het nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

CoDe-ReD schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:27:
Wow, dat ging snel. iPhone is op de dag dat er in de US store "prepared for shipment" stond en de "cancel order" link grijs werd in de UK store ook daadwerkelijk verstuurd, met een aflevertijd van maar 1 dag. Morgen komt hij al bij Borderlinx aan. Wat zijn de huidige suite update tijden?
Verrek, heb begin van de avond mailtje gehad dat hij is verstuurd (was 10 aug volgens planning) en op de Shipment Status pagina (op applestore.bridge-point.com) staat nu 10 augustus ook als delivery date (was 17 aug). Zou dat betekenen dat hij nu al in Engeland is? Als ik het Carrier Tracking Number invul op de UPS site staat de status alleen nog maar op "Ontvangen Factuur Gegevens".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
Tourniquet schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:22:
[...]

Verrek, heb begin van de avond mailtje gehad dat hij is verstuurd (was 10 aug volgens planning) en op de Shipment Status pagina (op applestore.bridge-point.com) staat nu 10 augustus ook als delivery date (was 17 aug). Zou dat betekenen dat hij nu al in Engeland is? Als ik het Carrier Tracking Number invul op de UPS site staat de status alleen nog maar op "Ontvangen Factuur Gegevens".
denk het niet. Het onderstaande is het traject voor het bij BLX aan komt. met TNT natuurlijk maar neem aan dat met UPS een soort gelijk traject bewandeld wordt.
09 Aug 2010 09:50:00 Milton Keynes Depot Shipment Delivered In Good Condition.
09 Aug 2010 09:24:49 Milton Keynes Depot Out For Delivery.
09 Aug 2010 01:35:13 Milton Keynes Depot Shipment Received At Destination Depot.
06 Aug 2010 22:26:47 Northampton Hub Shipment In Transit.
05 Aug 2010 08:55:55 Arnhem Hub Shipment In Transit.
04 Aug 2010 09:14:00 Hong Kong Shipment In Transit.
04 Aug 2010 01:02:00 SZ1 Shipment In Transit.
04 Aug 2010 01:00:12 SZ1 Shipment In Transit.
03 Aug 2010 22:48:45 SZ1 Shipment Collected From Sender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
CoDe-ReD schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:27:
Hoe zie je dat die aflevertijd maar 1 dag is bij je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Tourniquet schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:22:
[...]

Juist, precies hetzelfde hier. Ik denk dat ze dan uit de UK voorraad leveren dan...? Hoe dan ook: ALS het een correcte schatting is, en Borderlinx een beetje meewerkt (suite update binnen 2 dagen) dan zou het betekenen dat ik op vrijdag mijn iPhone kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

N00bi3 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:27:
[...]

denk het niet. Het onderstaande is het traject voor het bij BLX aan komt. met TNT natuurlijk maar neem aan dat met UPS een soort gelijk traject bewandeld wordt.

[...]
Ja maar in die gevallen stond de 'Estimated Delivery Date' ook 5 dagen verder. Bij mij (en CoDe-ReD) staat hij op de volgende dag. Heb net het topic nog even doorgebladerd en het lijkt erop dat die datum behoorlijk betrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
MrBlueEyes schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:30:
[...]

Hoe zie je dat die aflevertijd maar 1 dag is bij je?
Op de UPS site kun je met je tracking nummer zien wanneer de geschatte aflevertijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

CoDe-ReD schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:36:
[...]

Op de UPS site kun je met je tracking nummer zien wanneer de geschatte aflevertijd is.
Ik heb 'm afgelezen op de Shipment Status pagina van Apple zelf (knopje 'Volg deze zending'). Zie nu net dat de status op de UPS-pagina ook is aangepast naar delivery morgen. :D

Dan moet het wel zo zijn dat ze eerst naar de UK gebracht worden en vanuit daar pas gefactureerd en verzonden. Het is niet zo dat hij daar al een tijd ligt, want aan het serienummer kan ik zien dat hij vorige week (week 31) is geproduceerd.

Edit: (van UPS.com)
TAMWORTH, GB 09/08/2010 21:27 HERKOMSTSCAN
GB 09/08/2010 12:08 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

[ Voor 8% gewijzigd door Tourniquet op 09-08-2010 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
Tourniquet schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:35:
[...]

Ja maar in die gevallen stond de 'Estimated Delivery Date' ook 5 dagen verder. Bij mij (en CoDe-ReD) staat hij op de volgende dag. Heb net het topic nog even doorgebladerd en het lijkt erop dat die datum behoorlijk betrouwbaar is.
OK dat is wel vreemd. lijkt er op dat ze vanuit UK worden geleverd dan.

Misschien hebben ze door te groote vraag een hele schipment over laten komen zodat ze sneller kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
koentjek schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:22:
[...]

Super bedankt voor deze info! Ik was alleen vandaag net te laat thuis om te kunnen bellen en ik zie net een mailtje dat het hele zooitje verstuurd is. Wel gewoon het pakket accepteren? En dan later mailen met een beroepen op bovengenoemde en vervolgens terug sturen?

nogmaals bedankt :)
Graag gedaan hoor. Wordt een beetje moe van die bedrijven die consumenten afschrikken met algemene voorwaarden die in strijd zijn met de wet. Heb het al vaker meegemaakt met Typhone. Dat was nog gekker, want het was geen probleem om het abonnement te annuleren maar het toestel terugsturen kon niet meer want de verpakking was opengemaakt. Yeah right.

Als je het pakket niet accepteert hoef je ook niet de moeite te doen om het pakket zelf terug te sturen. Als je het wel accepteert sta je wellicht wat sterker in je bewijs dat je het pakket ook echt hebt teruggestuurd. Weet zelf niet zo goed wat ik zou doen.

Succes ermee in ieder geval! Hopelijk gaat het allemaal lukken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Tourniquet schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:40:
[...]

Ik heb 'm afgelezen op de Shipment Status pagina van Apple zelf (knopje 'Volg deze zending'). Zie nu net dat de status op de UPS-pagina ook is aangepast naar delivery morgen. :D

Dan moet het wel zo zijn dat ze eerst naar de UK gebracht worden en vanuit daar pas gefactureerd en verzonden. Het is niet zo dat hij daar al een tijd ligt, want aan het serienummer kan ik zien dat hij vorige week (week 31) is geproduceerd.

Edit: (van UPS.com)
TAMWORTH, GB 09/08/2010 21:27 HERKOMSTSCAN
GB 09/08/2010 12:08 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Waar zie je je serienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

CoDe-ReD schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:45:
[...]

Waar zie je je serienummer?
Staat op de factuur erbij (Bekijk Bestelinformatie / Print Factuur)

Dit is nu de status op UPS:
Afbeeldingslocatie: http://grab.by/5ORa

Tamworth ben ik geloof ik nog niet eerder tegengekomen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddiag mailtje en sms gehad om bezorgafspraak te maken. Heb de microsim al een paar dagen in bezit. Ik heb echter geen ordernummer gekregen waar ik de status van kan zien :? Ach, donderdag (ben dan pas weer thuis) wordt 'ie bezorgd :D Had 'em op 20 juli op tmobile.nl besteld om ong. 11u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Tourniquet schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:47:
[...]

Staat op de factuur erbij (Bekijk Bestelinformatie / Print Factuur)

Dit is nu de status op UPS:
[afbeelding]

Tamworth ben ik geloof ik nog niet eerder tegengekomen hier?
Precies hetzelfde als bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
JEE weer een stapje verder
5 Verwerkt in East Midlands - UK East Midlands - UK 21:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Ik zie nu ook dat UPS is aangepast en ook dat hij morgen waarschijnlijk aankomt, zou erg mooi zijn dus:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02:41

Metten

ik hou het graag simpel

Kleine update na het correcte ordernummer achterhaald te hebben via twitter (telefonisch kreeg ik een héél ander nummer door wat ook niet in lijn was met de ordernummers in dit topic):

Besteld: iPhone 4 16GB zwart icm 2 jarig t-mobile i-300
Besteldatum: Maandag 2 augsutus
Ordernummer: 2749**
Huidige status: 2 (order verwerkt)
Microsim ontvangen: Ja (7 augustus)
Uiterste leverdatum volgens T-mobile: 10 september

Al met al had ik misschien ook gewoon even moeten zoeken naar winkels die hem wel hadden liggen, maarja :) Ik ben al blij als ik hem nog in augustus binnenkrijg, in her uiterste geval wordt het begin september dus het is nog te overzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
History update bestelling 2x iPhone 4 16Gb via AppleStore UK in combinatie met Borderlinx:

Order Date: Jul 18, 2010 around 03:00 PM GMT
Estimated Shipping: 09 Aug, 2010
Estimated Delivery: 16 Aug, 2010
"Cancel items" link grayed out: opgemerkt 28 Jul, 2010 15.30 uur
Shipped to MILTON KEYNES, GB [date 30 Jul 2010]
Estimated Delivery Date (Subject to change) 04 Aug 2010 (Subject to change)
Current Delivery Status In transit next updates expected in 4-5 business days [date 31 Jul 2010]
30 Jul 2010 22:15:35 SZ1 Shipment In Transit.
30 Jul 2010 22:51:00 SZ1 Shipment In Transit.
31 Jul 2010 00:23:47 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
31 Jul 2010 02:15:47 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 15:20:02 Hong Kong Shipment In Transit.
02 Aug 2010 16:37:28 Arnhem Hub Shipment In Transit.
03 Aug 2010 18:10:00 KG4 Shipment Received At Transit Point.
04 Aug 2010 01:40:34 Milton Keynes Depot Shipment Received At Destination Depot.
04 Aug 2010 01:40:37 Milton Keynes Depot Out For Delivery.
04 Aug 2010 07:45:45 Milton Keynes Depot Out For Delivery.
04 Aug 2010 11:20:00 Milton Keynes Depot Shipment Delivered In Good Condition.
Scanned by Borderlinx 05.08.2010 - 04:54
Payed 05.08.2010 - 06:12
Send by Borderlinx 06.08.2010 - 07:37
Received 09.08.2010 - 16:54

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09

KroeT

[...]

Een kennis van mij is gisteren de iCentre in Uitgeest binnengewandeld. Daar hadden ze nog een hele berg iPhones liggen. T-Mobile gebeld, order gecancelled, iPhone gekocht bij iCentre. Hop, geregeld.

Dus, als het wachten je te lang duurt is een belletje naar een retailer, zoals anderen hier ook al zeggen, vlotter dan wachten op T-Mobile zelf.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

@ KroeT -> waren dit zowel 16GB's als 32GB's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
KroeT schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 08:41:
Een kennis van mij is gisteren de iCentre in Uitgeest binnengewandeld. Daar hadden ze nog een hele berg iPhones liggen. T-Mobile gebeld, order gecancelled, iPhone gekocht bij iCentre. Hop, geregeld.

Dus, als het wachten je te lang duurt is een belletje naar een retailer, zoals anderen hier ook al zeggen, vlotter dan wachten op T-Mobile zelf.
Ook weer dezelfde prijzen als via T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds op mijn orderbevestiging van Truusmobiel te wachten (orderdatum 3 augustus). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02:41

Metten

ik hou het graag simpel

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:31:
Ik zit nog steeds op mijn orderbevestiging van Truusmobiel te wachten (orderdatum 3 augustus). :?
Heb je er al achteraan gebeld/getwitterd? Ik hoorde ook maar niks, heb ze na 2 dagen gebeld waarop ze me een verkeerd (!) ordernummer doorgaven. Via twitter @tmobile_webcare wel de correcte doorgekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N00bi3
Krijg net een maitje en een SMS van DHL
8/10/2010 8:03 am With delivery courier. Rotterdam, Netherlands, The
6:16 am Arrived at DHL facility. Rotterdam, Netherlands, The
4:21 am Depart Facility Brussels, Belgium
2:41 am Processed at DHL Location. Brussels, Belgium
1:57 am Transit through DHL facility Brussels, Belgium
8/9/2010 11:05 pm Depart Facility East Midlands, United Kingdom
9:39 pm Processed at DHL Location. East Midlands, United Kingdom
8:37 pm Transit through DHL facility East Midlands, United Kingdom
7:27 pm Depart Facility Birmingham, United Kingdom
1:46 pm Processed at DHL Location. Birmingham, United Kingdom
1:33 pm Departing origin. Birmingham, United Kingdom
8/6/2010 9:34 pm Picked Up by DHL.
ben alleen op me werk zullen ze wel bellen voor afspraak denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 06:44
Stomme vraag: ik zie jullie allemaal met orderstatussen zwaaien. Is dat de orderstatus op aflevertijd.nl?

Ik heb op 20 juli rond 11u via t-mobile.nl mijn contract verlengd icm iphone 4 32 gb zwart. Aflevertijd zegt nog altijd: order niet gevonden. Ik heb ook met t-mobile gebeld en zij vertelden mij dat mijn order geregistreerd staat op 26 juli en dat ik gewoon moet wachten. Maar goed ik heb dus niet op de 26e besteld. Iemand enig idee? (De sim heb ik overigens wel)

edit
gebeld met KS. ik heb nummer 2595XX Deze medewerker was extreem vriendelijk en gaf toe dat mijn order door alle drukte en slecht functioneren van de site veel te laat verwerkt was. Ik denk dat ik ga annuleren en een vodafone abo ga nemen.

[ Voor 32% gewijzigd door vandenhende op 10-08-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Goedemorgen, kan iemand mij een emailadres verschaffen omtrent een bestelling die ik online heb gemaakt.

iPhone 32GB bestelt met nr.behoud en i-300 abo.
Bevestiging en de betaling heb ik voldaan. heb 2 mailtjes ontvangen een bevestiging en een acceptatie bevestiging van T-Mobile.

Hoe lang duurt zoiets ik hoor 8 tot 12 wekenmaar de website zegt weer 6 weken?
Wat kun je eventueel doen afwachten of...T-Mobile lastigvallen met nutteloze vragen.
ik wacht zowiezo af....maar tips of dergelijke zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Ik heb op de 30ste besteld en toch zijn er mensen die in augustus hebben besteld en eerder een iphone krijgen...

Ik krijg wel erg de neiging om een shop in te lopen en daar een iphone te halen... Kan je dan meteen een tmob abonnement afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 10:48
vandenhende schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:39:

edit
gebeld met KS. ik heb nummer 2595XX Deze medewerker was extreem vriendelijk en gaf toe dat mijn order door alle drukte en slecht functioneren van de site veel te laat verwerkt was. Ik denk dat ik ga annuleren en een vodafone abo ga nemen.
Ik vrees dat ik hetzelfde heb. Ook de 20e netjes via de T-Mobile website besteld (verlenging abbo) en ordernummer 256XXX dus waarschijnlijk ook veel te laat verwerkt. Ik ga ook maar eens met de KS bellen. Wat een prutsers zijn het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-09 15:46
OnTheJazz schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:20:
[...]

Mja hoeft niet. Ik heb eerst de ene betaald en toen de andere. Echter was het uiteindelijk resultaat dat ze samen op hetzelfde tijdstip verstuurd werden. Dus heb ik eigenlijk teveel betaald (was denk ik goedkoper om ze samen als 1 pakket te versturen). Handig linkje om wat statistieken rondom BLX snelheid te bekijken: http://appblx.square7.ch/
Thanks voor de link, leuk om te volgen. In mijn geval valt het weer mee :D. Gisteren om 10:24 geleverd bij BL, en vannacht al in mijn suite, 3 pakketjes achter elkaar, dus 3 mails. Meteen betaald en nu maar afwachten, hopelijk nog deze week hier :D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-07-2023
Ik vind het nu ook veel te lang duren bij T-Mobile..
Das nog niet het enige, ik heb ook gewoon geen idee wanneer ik gebeld word door de T-Shop. (Daar heb ik besteld)

Even een vraagje: Als ik een iPhone 4 haal bij TelefoonKopen, kan je daar dan ook Early Renewal bij afsluiten? Of kan dit alleen bij de T-Shops?

Alvast bedankt!

[ Voor 20% gewijzigd door BeRtjh op 10-08-2010 11:36 . Reden: T-Shop.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PortoNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 10:07
BeRtjh schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:34:
Ik vind het nu ook veel te lang duren bij T-Mobile..
Even een vraagje: Als ik een iPhone 4 haal bij TelefoonKopen, kan je daar dan ook Early Renewal bij afsluiten? Of kan dit alleen bij de T-Shops?

Alvast bedankt!
Je kan alleen early renewal bij TM zelf doen..dus in een winkel of via KC/Web

Steam: PortoNL | PSN: PortoNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeRtjh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-07-2023
PortoNL schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:37:
[...]

Je kan alleen early renewal bij TM zelf doen..dus in een winkel of via KC/Web
Aii.. Oké bedankt in ieder geval. Dat word gewoon wachten dan..
Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.