Ah, 2 maal niemand thuis geweest? Wel netjes dat ze je bellen voor een afspraak.Martijn85 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:57:
Vanochtend belde DHL om een afspraak te maken. Ze komen hem vanavond tussen 5 en 9 afleveren
Nee, dit is de eerste keer dat ze langskomen. Dat het zo lang bij BL zou duren had ik wel verwacht toen ik op hun blog las over die backlog. Had ook al een "weddenschap" met m'n vriendin wat eerder zou komen, mijn iPhone of haar iMac. Zij kreeg gister een mailtje dat het een week langer gaat durengraceful schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:59:
[...]
Ah, 2 maal niemand thuis geweest? Wel netjes dat ze je bellen voor een afspraak.Na die week wachten bij BLX werd dat wel eens tijd voor je.
Sinds een half uurtje op status 3 ben benieuwd.
Wat zijn jouw eerste 3 getallen van je order nummer, voor zover ik vragen mag?Stouten schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:12:
Sinds een half uurtje op status 3 ben benieuwd.
Ordernr 246xxx, Status 2 nog hier. Iphone 4 32GB Zwart.
Wel is net mijn abbo status in my-tmobile opnieuw ingegaan vanaf morgen. Is dat een goed teken?
Wel is net mijn abbo status in my-tmobile opnieuw ingegaan vanaf morgen. Is dat een goed teken?
Tmobile webcare:
Update levertijd iPhone 4 16GB & 32GB Voor iedereen die op 20 juli heeft besteld geldt vanaf vandaag een levertijd van maximaal 3 weken. Vanaf 30 juli geldt een levertijd van maximaal 5 weken vanaf 5 augustus geldt een levertijd van maximaal 6 weken
bron: http://twitter.com/tmobile_iphone
Update levertijd iPhone 4 16GB & 32GB Voor iedereen die op 20 juli heeft besteld geldt vanaf vandaag een levertijd van maximaal 3 weken. Vanaf 30 juli geldt een levertijd van maximaal 5 weken vanaf 5 augustus geldt een levertijd van maximaal 6 weken
bron: http://twitter.com/tmobile_iphone
[ Voor 7% gewijzigd door LtMarx op 06-08-2010 14:34 ]
Ik heb ook een bestelling gedaan voor de iphone 4 16 bij Smartphoneshop.nl (04-08-10) . Ben zojuist gebeld voor een afspraak voor het afleveren van de telefoon op aanstaande maandagHekkeySE schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 20:46:
Zojuist maar bij Smartphoneshop.nl besteld met als verwachte afleverdatum 07-08-10. Hoop dat het ook zo is.
Op 20 juli 2010 voorinschrijving gedaan maar ondanks meerdere keren contact met T-Mobile heb ik tot op heden niets vernomen. Dan maar zo.
Verwijderd
Oké, het personeel lastig gevallen. Kameraad van me staat 3de nu. Ik sta 8ste. Hij heeft om 15:53 gereserveerd (22 juli), ik om 15:55. Verder was er toen niemand in de winkel. De meneer daar wist met een straight face te zeggen dat ik inderdaad 8ste sta, hoewel ik 2(!) minuten na mijn kameraad heb gereserveerd. "Het gaat op volgorde van datum en tijd."Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:51:
[...]
Zou kunnen, maar zeer onwaarschijnlijk aangezien het bonnetjes aantal wat voor die van ons kwam nog ongeveer hetzelfde leek. Waren er beduidend meer dan 7/8.
Vanmiddag misschien maar weer even het personeel lastig vallen.
"Dus ik kom na hem? (wijzend naar kameraad)."
"Nee, dat niet."
Iets met "..verschillende lijsten..". Vrienden en collegae zeker. Mooi, hoor.
Gelukkig heb ik mijn eigen iPhone 4 al, sinds gisteren. Dus het kan nog wel even wachten. Maar voor een aanbetaling van €50 zijn dit geen zaken.
huh? naja wat raar!menzo schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:39:
en die tweets zijn opeens weg
Op 20 juli rond 16:00 uur besteld, net even via twitter mijn ordernummer opgevraagd.
Ordernummer: 280xxx
Zwart 16GB
Volgens mij ben ik ergens weer achteraan geplaatst nadat ik gister gebeld had: Sillymidget in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..."
Ik heb mijn microsim al binnen en mijn contract gaat vandaag in.
Ordernummer: 280xxx
Zwart 16GB
Volgens mij ben ik ergens weer achteraan geplaatst nadat ik gister gebeld had: Sillymidget in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..."
Ik heb mijn microsim al binnen en mijn contract gaat vandaag in.
[ Voor 10% gewijzigd door RuudBurger op 06-08-2010 14:54 ]
Net gebeld met smartphoneshop.nl, ze hebben bij de 16GB een +, deze kan dus op zeer korte termijn geleverd worden, dus binnen deze week nog.
De 32GB staat in de -, dus daar staat een kleine wachtrij voor.
Voor die een 16GB willen, doe je voordeel bel even met ze, en je krijgt hem snel geleverd.
Was wel verleidelijk voor me, maar nee ik wil de 32GB, dus ik wacht wel. Ik kon hem maandag hebben als ik de 16GB koos.
De 32GB staat in de -, dus daar staat een kleine wachtrij voor.
Voor die een 16GB willen, doe je voordeel bel even met ze, en je krijgt hem snel geleverd.
Was wel verleidelijk voor me, maar nee ik wil de 32GB, dus ik wacht wel. Ik kon hem maandag hebben als ik de 16GB koos.
Vind ik niet zo raar.
Iedereen is verteld 8-10 weken en dan kan het alleen maar meevallen, waarom zou je nu opeens kortere tijden gaan noemen ?
Stel dat de voorraad stokt, dan krijgen ze weer een hoop gezeik terwijl met de 8-10 weken regel er niks aan de hand is.
*edit* was reactie op lt.marx
Iedereen is verteld 8-10 weken en dan kan het alleen maar meevallen, waarom zou je nu opeens kortere tijden gaan noemen ?
Stel dat de voorraad stokt, dan krijgen ze weer een hoop gezeik terwijl met de 8-10 weken regel er niks aan de hand is.
*edit* was reactie op lt.marx
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 06-08-2010 14:56 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
^^ eens, maar ze twitteren het bericht wel en zelfs via DM had ik al dergelijke levertijden beloofd gekregen!
nieuwe tweet. eigenlijk het zelfde
Update levertijd iPhone 4 16 & 32gb Voor bestellingen die op 20 juli zijn gedaan geldt vanaf vandaag een levertijd van maximaal 3 weken.
Voor bestellingen die vanaf 30 juli zijn gedaan geldt nog een levertijd van maximaal 5 weken.
Voor voor de bestellingen die vanaf 5 augustus zijn gedaan geldt een levertijd van maximaal 6 weken.
Update levertijd iPhone 4 16 & 32gb Voor bestellingen die op 20 juli zijn gedaan geldt vanaf vandaag een levertijd van maximaal 3 weken.
Voor bestellingen die vanaf 30 juli zijn gedaan geldt nog een levertijd van maximaal 5 weken.
Voor voor de bestellingen die vanaf 5 augustus zijn gedaan geldt een levertijd van maximaal 6 weken.
252guardian-spirit schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:15:
[...]
Wat zijn jouw eerste 3 getallen van je order nummer, voor zover ik vragen mag?
Heb 's ochtends 20/07 11:00 via website besteld.
Geen bevestiging gehad, gebeld met KC ordernummer gekregen.
Bleek witte iphone te zijn, omgezet naar zwart, order geannuleerd. Twee dagen later weer gebeld, nieuw ordernummer gekregen:
ordernummer:
2695xx
Brief gehad op 02-08 (tevens contract datum)
Nog geen microsim gehad en sta nog op status 2.
Zal mij benieuwen of ik volgende week de bestelling krijg, maar ik heb er vertrouwen in
Geen bevestiging gehad, gebeld met KC ordernummer gekregen.
Bleek witte iphone te zijn, omgezet naar zwart, order geannuleerd. Twee dagen later weer gebeld, nieuw ordernummer gekregen:
ordernummer:
2695xx
Brief gehad op 02-08 (tevens contract datum)
Nog geen microsim gehad en sta nog op status 2.
Zal mij benieuwen of ik volgende week de bestelling krijg, maar ik heb er vertrouwen in
Sta nu ook vermeld op aflevertijd.nl zou het dan echt gaan gebeuren?
Dinsdag 32gb iphone4 besteld in mobistar winkel, vandaag binnen, daar kan ik mee leven
If it ain't broken it doesn't have enough features
Ik nietApache schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 15:17:
Dinsdag 32gb iphone4 besteld in mobistar winkel, vandaag binnen, daar kan ik mee leven

Gefelie
Ik heb (samen met een vriend), in de T-Shop mijn iPhone 4 besteld (09/07/2010)..
Ging als volgt:
Ik: 'Ik ga van de 26e tot de 2e augustus op vakantie, als ie dan binnenkomt, kan je hem dan achterhouden?'.
Hij: 'Natuurlijk meneer!'.
Tijdens de vakantie bericht van die maat van mij dat ie m al had (stond voor hem op de lijst), dus ik dacht: 'Prima, die van mij zal dan wel klaarliggen'
1,5 week later:
Ik: 'Ik kom mijn iPhone ophalen.'.
Hij: 'Oh sorry meneer, die hebben we doorgeschoven.'.
Kan nu mooi wachten op de volgende levering omdat ze bij mijn T-Shop niet eens aan afspraken kunnen houden, fijn is dat.
Ging als volgt:
Ik: 'Ik ga van de 26e tot de 2e augustus op vakantie, als ie dan binnenkomt, kan je hem dan achterhouden?'.
Hij: 'Natuurlijk meneer!'.
Tijdens de vakantie bericht van die maat van mij dat ie m al had (stond voor hem op de lijst), dus ik dacht: 'Prima, die van mij zal dan wel klaarliggen'
1,5 week later:
Ik: 'Ik kom mijn iPhone ophalen.'.
Hij: 'Oh sorry meneer, die hebben we doorgeschoven.'.
Kan nu mooi wachten op de volgende levering omdat ze bij mijn T-Shop niet eens aan afspraken kunnen houden, fijn is dat.
[ Voor 3% gewijzigd door BeRtjh op 06-08-2010 15:26 . Reden: Tijden totaal verkeerd... ]
Het mooie is, de richtlijn was eerst 4 - 6 weken. Nu is het twee weken na 20 juli, en duurt het nog 3 weken. Aldus: totaal 5 weken, wat mooi tussen 4 en 6 zit. Maar fijn dat er nieuwe info wordt vrijgegeven.
Peace is not simply the absence of war.
Meneer AMP is laat
Hij zou hier om 15:05 zijn; dat werd 15:30 en dat is het nu... en nog steeds geen pakketje...
Edit: uiteindelijk wel gehad
Hij zou hier om 15:05 zijn; dat werd 15:30 en dat is het nu... en nog steeds geen pakketje...
Edit: uiteindelijk wel gehad
[ Voor 12% gewijzigd door TlighT op 06-08-2010 20:22 ]
Iemand al iets binnen gekregen via Smartphonestunts?
Kregen jullie direct na de bestelling (ik heb via de telefoon besteld) een mailtje met het ordernummer?
Bij mij is het nu zo'n 22 uur geleden dat ik mijn iPhone 4 32GB Black heb besteld maar zie nog niets...
Bij mij is het nu zo'n 22 uur geleden dat ik mijn iPhone 4 32GB Black heb besteld maar zie nog niets...
If it aint fixed, it's broken.
YES krijg me iphone 4 16 gb dinsdag geleverd via AMP helaas of gelukkig is maar hoe je het bekijkt ben ik momenteel op vakantie. Ik heb voor dat ik wegging een kopie van me ID pas achter gelaten bij me ouders en AMP opdracht gegeven hem daar af te leveren. Ik neem aan dat dit geen probleem is heeft iemad hier al ervaring mee??
Vandaag de microsim ontvangen, het grote wachten is nu dus alleen nog op de iPhone!
Tijdlijn order nummer 2695xx (iPhone 4G 32GB, zwart)
Tijdlijn order nummer 2695xx (iPhone 4G 32GB, zwart)
Afhandeling: | |
---|---|
Besteld: | 30 juli 16.00u |
bevestiging, e-mail: | 30 juli 16.00u |
bevestiging, brief: | 6 augustus |
microsim ontvangen: | 7 augustus |
iPhone ontvangen: | ?? |
Orderstatus updates: | |
status 2 (Order verwerkt): | 30 juli 16.00u |
status 3 (Order verzonden naar magazijn): | ?? |
status 4 (Order verzonden): | ?? |
Gemberthee: water met een smaakje.
Verwijderd
@anonimoes
Nieuwe T-Mobile klant ? Of heb je verlengd ?
Ik heb op 30juli 2 iphone's besteld;
@7:42 32gb, zwart 2656xx, status 2
@7:50 16gb, zwart 2656xx, status 2
Maar tot op heden nog geen bevestigings bief ontvangen. Wel een bevest. email, daarna
ook gelijk betaald. Ben een nieuwe T-Mobile klant
edit:
Mischien omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd ?
Maar tot op heden nog geen bevestigings bief ontvangen. Wel een bevest. email, daarna
edit:
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 17:47 ]
Nee, zit al een week te wachten op die bevestigingsmail, maar schijnt tot een dag of 11 te kunnen duren ivm drukte.Bakkert schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:38:
Kregen jullie direct na de bestelling (ik heb via de telefoon besteld) een mailtje met het ordernummer?
Zal mij niets verbazen als je uiteindelijk gewoon gebeld word voor een leveringsafspraak
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Neem even (telefonisch) contact op met de klantenservice van T-Mobile. In mijn geval, werd erjustifire schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:16:
[...]
Nee, zit al een week te wachten op die bevestigingsmail, maar schijnt tot een dag of 11 te kunnen duren ivm drukte.
Zal mij niets verbazen als je uiteindelijk gewoon gebeld word voor een leveringsafspraak
intern een mailtje gestuurd naar de afdeling welke de webshop beheert. 30min later had ik het bevestigings
mailtje ontvangen + bijgaande mails.
Wat heerlijk dat ik de Iphone 4 onderweg naar mijn vakantie adres gekocht heb in Montpellier. Was gereserveerd, maar dat was achteraf niet eens nodig, ze hebben er genoeg, en dat voor 629 (16gb)
Ben al dagen blij
Ben al dagen blij
Yes ik krijg hem aanstaande donderdag, jammer genoeg kon maandag niet omdat ik daarvoor niet in aanmerking kwam en maandagavond vlieg ik naar Istanbul dus mijn vriendin kan hem ook niet aannemen met mijn paspoort. Woensdagavond laat pas weer teurg dus donderdag is de dag ! YES!
Krijg net een mailtje van BL ''Thank you for your shipment request. We'll get your shipment to you just as soon as we can.'' en bij Delivery status staat ''Shipment handed over to delivery agent '' met een trackingnummer. iemand enige idee waar ik dat kan tracken? gewoon bij DHL??
Ik heb zelf ook op 30 juli een Iphone 4 16 gb zwart besteld met order nummer: 2659xxVerwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:45:
@anonimoes
edit:
30 juli rond 10 uur besteld.
30 juli bevestigings e-mail gekregen.
3 aug. order ontvangen.
5 aug. sim kaart gekregen.
6 aug. bevestigingsbrief gekregen.
Nog altijd status 2
Ben benieuwd wanneer ik hem mag ontvangen.. hoop ergens (eind) volgende week.
Edit: ben bestaande klant en heb online verlengd via My T-mobile.
[ Voor 3% gewijzigd door dylan5102 op 06-08-2010 19:54 ]
Verwijderd
yup...net afleverafspraak gemaakt voor mijn 32 GB. dinsdag 10-08 op z'n vroegst.
Mijn vriendin staat op maandag op de planning.Ga morgen maar ff bellen om te kijken of ze die van mij niet gewoon maandag mee kunnen nemen...anders moet die arme knul 2 keer mijn mooie wijk bezoeken.... en ik 2 keer vrij nemen grrrrr
succes...
Mijn vriendin staat op maandag op de planning.Ga morgen maar ff bellen om te kijken of ze die van mij niet gewoon maandag mee kunnen nemen...anders moet die arme knul 2 keer mijn mooie wijk bezoeken.... en ik 2 keer vrij nemen grrrrr
succes...
Gefeliciteerd! Wanneer heb je besteld?Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:56:
yup...net afleverafspraak gemaakt voor mijn 32 GB. dinsdag 10-08 op z'n vroegst.
succes...
Verwijderd
20-07 om 11.14 en 11.22 via my TM.
ordernrs 256142 en 242045
beiden 32 gb zwart na omwisseling
Netjes! Ik wacht nog op mijn 32gb, 9 juli besteld maar komt vast deze week.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:07:
Gaat nu toch wel wat sneller he met de 32gb!
Ik wil heel graag de iphone 4 aangezien mijn 3g wel zo z'n beste tijd heeft gehad. Er is zeker nog steeds niks bekend over een mogelijke release datum van de witte iphone?
39
Bestaande klant, online verlengt via T-mobile website.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:45:
@anonimoes
Mooi dat er nu ook meer berichten van 32GB leveringen komen, dat geeft hoop
@ fietsbel: volgens mij niet, Apple wil eerst een productieprobleem oplossen naar het schijnt. Alhoewel er ook geruchten zijn dat ze dit willen aangrijpen om de problemen rond de ontvangst meteeen op te lossen... Anyway: er is niets bekend over wanneer ze beschikbaar zouden moeten komen geloof ik.
[ Voor 31% gewijzigd door anonimoes op 06-08-2010 20:28 ]
Als ze chronologisch werken, lijkt er voor mij (nr 2567XX) ook schot in te gaan zitten, status 2 nog op dit moment, wel microsim ontvangen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:07:
DUGG
Meer 32GB's geeft zeker hoop!
Iemand nog meer info gekregen over de leverdagen bij de T-shops?
Is dat nog steeds de dinsdagen en de donderdagen?
Of kunnen we morgen ook iPhone's daar verwachten??
Same here!dylan5102 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:45:
[...]
Ik heb zelf ook op 30 juli een Iphone 4 16 gb zwart besteld met order nummer: 2659xx
30 juli rond 10 uur besteld.
30 juli bevestigings e-mail gekregen.
3 aug. order ontvangen.
5 aug. sim kaart gekregen.
6 aug. bevestigingsbrief gekregen.
Nog altijd status 2![]()
Ben benieuwd wanneer ik hem mag ontvangen.. hoop ergens (eind) volgende week.
Edit: ben bestaande klant en heb online verlengd via My T-mobile.
30/7 rond 10.30 uur gebeld met ordernummer 2663xx
03/8 bevestiging per post ontvangen
05/8 microsimkaart ontvangen
06/8 microsimkaart geactiveerd
Toch nog status 2. Maar ja, we zijn ook pas 1 week verder.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
iFactor heeft vanavond weer iPhones binnen gekregen, afhankelijk van wat Tmobile zelf richting de shops doet..... maar lijkt alsof het niet meer dag afhankelijk is maar ze elke dag binnen rollen en vooral niet op vaste dagen.. maarja.. wie geeft antwoord? Tmobile houdt zijn mond stijf dicht bij onze gevallenTha BasZ schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:15:
Meer 32GB's geeft zeker hoop!

Ik heb dan ook mijn micro sim ontvangen van T-Mobile. Wel staat nog steeds de leveringstatus op 2. Ik heb ook op 30 juli besteld rond 2 uur. Ordernummer 261xxx
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Ik ben dus ook vandaag gebeld en morgen komt hij binnen! Ben benieuwd maar inderdaad goede service daar!Bankie schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:41:
[...]
Ik heb ook een bestelling gedaan voor de iphone 4 16 bij Smartphoneshop.nl (04-08-10) . Ben zojuist gebeld voor een afspraak voor het afleveren van de telefoon op aanstaande maandag. Dat is nog eens snel zeg!
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Dat is je ordernummer, je hebt voor de status je trial id nodig.Eldariel schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:36:
Ik heb dan ook mijn micro sim ontvangen van T-Mobile. Wel staat nog steeds de leveringstatus op 2. Ik heb ook op 30 juli besteld rond 2 uur. Ordernummer 261xxx
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Hij werkt hier anders prima? http://www.t-mobile.nl/pe...id=SalesOrderStatusSearchTHE_BASE schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 22:59:
[...]
Dat is je ordernummer, je hebt voor de status je trial id nodig.
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Verwijderd
Hm, hoop dat ik binnenkort ook wat hoor dan. Ook de 20e besteld met ordernr 2565.., sim wel binnen gekregen begin deze week, maar mijn order is online niet te vinden. Volgens de persoon die ik bij T-mobile sprak is die bij hen wel bekend in het systeem maar wilde hij geen orderstatus doorgeven, alleen 'hij is nog niet naar de koerier'. Beetje raar dat ze dat soort informatie niet geven.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 20:07:
Het hangt heel erg af van de persoon die je aan de lijn hebt. Als je via twitter @tmobile_webcare bericht, dan krijg je wel je ordernummer.Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:20:
[...]
Hm, hoop dat ik binnenkort ook wat hoor dan. Ook de 20e besteld met ordernr 2565.., sim wel binnen gekregen begin deze week, maar mijn order is online niet te vinden. Volgens de persoon die ik bij T-mobile sprak is die bij hen wel bekend in het systeem maar wilde hij geen orderstatus doorgeven, alleen 'hij is nog niet naar de koerier'. Beetje raar dat ze dat soort informatie niet geven.
Ja inderdaad gewoon even @tmobile_webcare of @tmobile_iphone DMen via Twitter geeft beter resultaat.
Ps. direct even mijn avatar veranderd, zoveel vrije tijd zonder iPhone
Als ik de berichten van AMP moet geloven (en de berichten geven daar wel aanleiding toe), komen ze tussen 10:00 & 12:25 langs om mijn iPhone 4 16GB te leveren 
Ordernummer 2454xx

Ordernummer 2454xx
Borderlinx update van mijn kant. Pakket is vannacht overgedragen aan DHL. Volgens de tracking informatie is deze ingescand en gaat het pakket naar Eindhoven. Als ze in het weekend werken bij DHL heb ik de iPhone hopelijk maandag of dinsdag
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Mijn status staat nog steeds op 2 (order nr. 2454XX, 32GB Zwart). Vol goede moed de volgende week in...
Eindelijk vandaag een tracknummer van UPS, echter als ik dat track zie ik dat de verzending uit 'multiple packages (3)' bestaat... Kan kloppen vanwege 2x iPhone + 2x docking station. Krijg ik nu bij Borderlinx dit ook binnen als 3 shipments of kan ik er vanuit gaan dat dit in 1 keer binnen gemeld wordt in mijn suite?
Kom net terug uit Hoorn, Bij Telefoonkopen hebben ze de iPhone "gewoon" op voorraad.
toen ik er was hadden ze er nog 6 (16 GB)
de verkoper vertelde mij dat ze zelfs geen wachtlijst hebben.
Dus wil je hem snel hebben en woon je in de buurt van Hoorn sla je slag zou ik zeggen.
Dus wil je hem snel hebben en woon je in de buurt van Hoorn sla je slag zou ik zeggen.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Echt? Daar woon ik, maar ik moet verlengen. Dus ik neem aan dat het alleen bij nieuw aansluitingen geldMegapaul schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:32:
Kom net terug uit Hoorn, Bij Telefoonkopen hebben ze de iPhone "gewoon" op voorraad.![]()
[ Voor 9% gewijzigd door TF op 07-08-2010 12:37 ]
Avatar jattertChrones schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 23:38:
Ja inderdaad gewoon even @tmobile_webcare of @tmobile_iphone DMen via Twitter geeft beter resultaat.
Ahhhhhhhhhhhhwwww... die had ik nog niet voorbij zien komen! Ik heb Google gebruikt avatar en dan formaat... nou dan verander ik hem weer 
LOL
LOL
16GB of 32GB? En wanneer heb je besteld?Joepv schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 09:09:
Borderlinx update van mijn kant. Pakket is vannacht overgedragen aan DHL. Volgens de tracking informatie is deze ingescand en gaat het pakket naar Eindhoven. Als ze in het weekend werken bij DHL heb ik de iPhone hopelijk maandag of dinsdag
Is het misschien een idee om als algemene richtlijn te stellen dat iedereen die en update geeft over zijn/haar bestelling dit doet inclusief de volgende gegevens?CoDe-ReD schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:17:
[...]
16GB of 32GB? En wanneer heb je besteld?
- datum van bestelling
- ordernummer (eerste drie/vier cijfers in elk geval)
- 16 of 32GB model
Of wordt dat te uitgebreid? (zo niet: misschien opnemen in de topicstart?)
Net een iphone 4 opgehaald bij telefoonkopen in Hoorn! Hadden vrijdag zomaar een paar binnenkegregne. Hoppa. Niets wachten jeee
Haha, gister na de tip hier op het forum naar smartphoneshop.nl gebeld. Voldoende iPhone 4 maar geen micro sim op voorraad. Krijg m'n toestel waarschijnlijk dinsdag of woensdag... Ben benieuwd!
Verwijderd
Heb net ook de iphone4 zonder reservering opgehaald in Hoorn bij telefoonkopen!
Ze hadden er na mij nog 5 op voorraad! Ik werd ook superklantvriendelijk geholpen daar!
Echt blij dat ik hem niet ergens gereserveerd heb en nog 6-8 weken moet wachten!
Megapaul bedankt voor de tip!!!
Ze hadden er na mij nog 5 op voorraad! Ik werd ook superklantvriendelijk geholpen daar!
Echt blij dat ik hem niet ergens gereserveerd heb en nog 6-8 weken moet wachten!
Megapaul bedankt voor de tip!!!
Heel erg bedankt!Megapaul schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:32:
Kom net terug uit Hoorn, Bij Telefoonkopen hebben ze de iPhone "gewoon" op voorraad.![]()
Net de laatste telefonisch gereserveerd om maandag op te halen!
haha dat gaat ook snel. Gelukkig ook eentje hierFuwor schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:32:
[...]
Heel erg bedankt!
Net de laatste telefonisch gereserveerd om maandag op te halen!Dus er zijn nu geen iPhone 4s meer op voorraad bij TelefoonKopen Hoorn.
Ik had hem echt super snel binnen. De 30ste besteld gisteren binnengekregen.
http://www.brianesselbrugge.nl
Graag inderdaad even bij vertellen WELKE je hebt besteld.
Zie namelijk nu nog te weinig 32GB's (waar ik dus nog op zit te wachten vanaf 9 Juli).
Zie namelijk nu nog te weinig 32GB's (waar ik dus nog op zit te wachten vanaf 9 Juli).
Verwijderd
Ha! Net ook naar Hoorn gereden:
Ze hadden nog één 16GB en één 32GB! Heb zelf de 32GB meegenomen en lees hierboven dat de 16GB dus ook gereserveerd is voor maandag
Wat een geluk.
Ze hadden nog één 16GB en één 32GB! Heb zelf de 32GB meegenomen en lees hierboven dat de 16GB dus ook gereserveerd is voor maandag
Wat een geluk.
Je kunt er eigenlijk pas op wachten vanaf 30 juli want dan was ie te koop, eerder werden ze toch niet uitgeleverd.Tha BasZ schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 17:42:
(waar ik dus nog op zit te wachten vanaf 9 Juli).
Ik ben helaas ook nog steeds aan het wachten. Ik heb 20 juli 10:30 online een 32GB zwart "besteld".
Ben 2486xx en zit nog steeds op status 2
[ Voor 24% gewijzigd door SJOE®DO op 07-08-2010 18:23 ]
Vandaag van Smartphoneshop.nl de Iphone 4 16GB binnen gekregen! Afgelopen dinsdag besteld dus erg snel.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Dit is precies een voorbeeld wat mij dus zo boos kan maken bij Tmobile! Anyway, congrats!Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:18:
Wat een geluk.
Verwijderd
Bedankt, ben er erg blij meeChrones schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:41:
[...]
Dit is precies een voorbeeld wat mij dus zo boos kan maken bij Tmobile! Anyway, congrats!
Nee, het verschil is dat T-Mobile honderdduizenden klanten heeft die allemaal een iPhone willen. Dat is iets anders dan die lokale winkel die misschien een paar honderd klanten heeft. Maar de schuld treft niet echt T-Mobile, maar Apple zelf.Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:48:
[...]
Bedankt, ben er erg blij mee. En voor wat betreft Tmobile; het is gewoon altijd hetzelfde liedje bij ze..
Zij houden de vooraaden kunstmatig laag, zodat er over alle i spullen gesproken wordt, en het meer exlusief is zegmaar. Na een paar maanden kappen ze ermee, en dan is er 'opeens' een overschot aan nieuwe i hebbe dingen.
En ook ik ben even naar Hoorn gereden (toevallig in de buurt), en heb de 2 laatste 16GB meegenomen.Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:18:
Wat een geluk.
Ik had me al ingesteld op 2 maanden wachten voordat ik er 1 in een winkel zou kunnen halen....
@Eidariel...
Zelfs de Apple Battery Charger is uitverkocht
Zelfs de Apple Battery Charger is uitverkocht
- Weet jij uberhaupt hoeveel vraag er is naar die iPhones en iPads?Eldariel schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 21:44:
[...]
Nee, het verschil is dat T-Mobile honderdduizenden klanten heeft die allemaal een iPhone willen. Dat is iets anders dan die lokale winkel die misschien een paar honderd klanten heeft. Maar de schuld treft niet echt T-Mobile, maar Apple zelf.
Zij houden de vooraaden kunstmatig laag, zodat er over alle i spullen gesproken wordt, en het meer exlusief is zegmaar. Na een paar maanden kappen ze ermee, en dan is er 'opeens' een overschot aan nieuwe i hebbe dingen.
- Heb jij ervaring met het verkopen van die zogenaamde idevices?
- Weet jij hoe vaak en hoe Apple zijn producten aan resellers levert?
- Kan jij precies inschatten hoeveel vraag er zal zijn bij het uitbrengen van een compleet nieuw product?
- Weet jij wat er bij komt kijken om überhaupt een product te lanceren en distribueren?
Denk nou eens na over (o.a.) deze vragen voordat je die onzin uitkraamt en dergelijke beschuldigen maakt!
Edit: jeej 1000e post!

Ik heb er vandaag ook 1 uit Hoorn gehaald. De winkel was zelf ook erg verbaasd dat ze nog een levering kregen. Hadden ze zelf ook niet op gerekend kwam vrijdagmiddag laat binnenChrones schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 18:41:
[...]
Dit is precies een voorbeeld wat mij dus zo boos kan maken bij Tmobile! Anyway, congrats!
Ja het is echt super onzeker allemaal, jammer dat het niet wat beter inzichtelijk is. Dat vind ik dan wel een minpunt. Zal stukken beter voor de klant zijn en voor de winkels.. zij kunnen de klant dan weer beter adviseren/informeren.TF schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:23:
[...]
Ik heb er vandaag ook 1 uit Hoorn gehaald. De winkel was zelf ook erg verbaasd dat ze nog een levering kregen. Hadden ze zelf ook niet op gerekend kwam vrijdagmiddag laat binnen
[edit] zowaar ineens een

[ Voor 9% gewijzigd door Remko.me op 08-08-2010 00:06 ]
Dit is geen onzin, het is alleen een constatering. Waarom lukt het bijna alle andere bedrijven wel en Apple niet? Kunsmatig vooraaden laag houden is de reden.Flatwhite schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:22:
[...]
- Weet jij uberhaupt hoeveel vraag er is naar die iPhones en iPads?
- Heb jij ervaring met het verkopen van die zogenaamde idevices?
- Weet jij hoe vaak en hoe Apple zijn producten aan resellers levert?
- Kan jij precies inschatten hoeveel vraag er zal zijn bij het uitbrengen van een compleet nieuw product?
- Weet jij wat er bij komt kijken om überhaupt een product te lanceren en distribueren?
Denk nou eens na over (o.a.) deze vragen voordat je die onzin uitkraamt en dergelijke beschuldigen maakt!
Edit: jeej 1000e post!
Galaxy S? Volop verkrijgbaar momenteel. HTC toetstellen? Volop verkrijgbaar tot max 1 week wachten. Same goes for toestellen van Nokia enz.
Ja, maar hoe hoog is de vraag wereldwijd van ieder type toestel ten opzichte van de iphone 4? Ik denk dat deze niet eens in de buurt komt eerlijk gezegd. Maar net als jij heb ik er geen cijfers van. Als jij ze wel hebt, dan wil ik en meer mensen met mij denk ik wel eens inzien.Eldariel schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:32:
[...]
Dit is geen onzin, het is alleen een constatering. Waarom lukt het bijna alle andere bedrijven wel en Apple niet? Kunsmatig vooraaden laag houden is de reden.
Galaxy S? Volop verkrijgbaar momenteel. HTC toetstellen? Volop verkrijgbaar tot max 1 week wachten. Same goes for toestellen van Nokia enz.
Daarnaast moet je ook kijken naar de tijd die het kost om een enkel toestel in elkaar te zetten. Dan pas zou je kunnen gaan inschatten hoeveel telefoons je van te voren zou moeten produceren. Uiteraard mits je de vraag goed kan inschatten. Dit kan je hooguit zien aan de preorders bij de vaste kanalen. Dus T-Mobile in Nederland en AT&T in de Verenigde Staten.
Dus ja, jouw constatering houd totaal geen stand. Tenzij je dit eventueel zou kunnen onderbouwen met feiten. En dan niet van "ja maar van Piet/Jan/Klaas zijn de telefoons wel verkrijgbaar", maar met keiharde cijfers.
En om even weer op het topic te komen. Ben blij dat er 32GB's uitgeleverd worden nu. Krijg ik weer hoop van, ook al heb ik hem maar bij BC gereserveerd.
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
De iPhone 4 wordt veel en veel vaker verkocht dan alle toestellen die je opnoemt. Dus die vergelijking heb je niets aan. Ze kunnen het aantal bestelde toestellen gewoon niet aan. Natuurlijk zijn er na een tijd wel genoeg toestellen op voorraad omdat dan heel erg veel mensen die er een wilde er al een hebben.Eldariel schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:32:
[...]
Dit is geen onzin, het is alleen een constatering. Waarom lukt het bijna alle andere bedrijven wel en Apple niet? Kunsmatig vooraaden laag houden is de reden.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Aan kunstmatig voorraden laaghouden verdient Apple niet echt iets he, enkel die handelaren op marktplaats etc.Eldariel schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:32:
[...]
Onzin. Apple verkoopt graag veel in weinig tijd, daar pronken ze ook graag mee. Dat lukt niet als je voorraden laag houdt. Plus dat je klanten kwijt bent die op dat moment een nieuwe telefoon moeten kopen.Eldariel schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 21:44:
[...]
Apple weet heel goed hoeveel telefoons ze ongeveer gaan verkopen in de eerste drie maanden. Maar het beleid van Apple is zelf zo min mogelijk voorraad te hebben (opslag kost geld), vandaar dat bijna iedereen ook recente weeknummers heeft. Wat ze produceren is twee weken later op de markt. Bijkomend voordeel is dat ze wel een soort van exclusiviteitswaarde creeën daardoor. Na de eerste 'wave' komt de vraag meer bij het aanbod, pas bij 'wave' drie is de vraag bijna gelijk met het aanbod (dit is vaak pas na driekwart jaar). Dit is gewoon te vinden in bedrijfsanalyses van Apple.
Marketingtechnisch is Apple bijna perfect, ze weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Als Apple wil kan ze natuurlijk wel genoeg tot bijna genoeg iPhones bij de introductie beschikbaar hebben (ze hebben immers al vier jaar ervaring nu), maar dit verlaagt de attentie waarde, dus waarom zou je het niet zo veel morgelijk sturen dat de wachttijden acceptabel zijn. Zodat de klant er toch over praat en toch tevreden is door de exclusiviteitswaarde die gecreërd is. Ga er maar vanuit dat over dit model erg goed is nagedacht.
Marketingtechnisch is Apple bijna perfect, ze weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Als Apple wil kan ze natuurlijk wel genoeg tot bijna genoeg iPhones bij de introductie beschikbaar hebben (ze hebben immers al vier jaar ervaring nu), maar dit verlaagt de attentie waarde, dus waarom zou je het niet zo veel morgelijk sturen dat de wachttijden acceptabel zijn. Zodat de klant er toch over praat en toch tevreden is door de exclusiviteitswaarde die gecreërd is. Ga er maar vanuit dat over dit model erg goed is nagedacht.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Lees dit artikel maar eens over de marketing van Apple 
Ik quote:
Ik quote:
Daarnaast valt Apple in de categorie merken die mensen graag willen hebben. Men wil ermee gezien worden. Daardoor is het geen merk voor iedereen, het heeft een exclusiviteitsfactor. Dat aspect wordt gemanaged door Apple, kijk naar de vier weken wachttijd voor een nieuwe iPhone.
[ Voor 0% gewijzigd door Joepv op 08-08-2010 10:43 . Reden: typo ]
Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!
Apple gaat natuurlijk niet in productiecapaciteit investeren om aan de complete initiële vraag (dwz iedereen die hem nù wil hebben) om vervolgens te veel te produceren om aan de aanhoudende vraag kwijt te kunnen. De productiecapaciteit is ongeveer constant, de vraag gewoon niet.
Overigens heb ik gisteren de microsim ontvangen, heb 2 aug telefonisch verlengd.
Overigens heb ik gisteren de microsim ontvangen, heb 2 aug telefonisch verlengd.
Hmm, raar. Toen ik om iets over 5en (na sluitingstijd) belde was er nog 1 over die ik gereserveerd heb voor maandag?okzbow schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 22:09:
[...]
En ook ik ben even naar Hoorn gereden (toevallig in de buurt), en heb de 2 laatste 16GB meegenomen.
Ik had me al ingesteld op 2 maanden wachten voordat ik er 1 in een winkel zou kunnen halen....
Ik ben een beetje dom geweest 
Bij Typhone heb ik een 16GB iPhone 4 besteld icm. verlening van mijn abonnement, contract getekend en terug gemaild en nu wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending. Alleen nu heb ik spijt gekregen van het kiezen voor de 16GB en wil ik switchen naar de 32GB. Ik heb al een mailtje gestuurd met deze vraag/wens en zal maandag ochtend vroeg ook nog bellen.
Wat als ze bestelling niet meer kunnen aanpassen? Wat moet ik dan doen?
Klopt het dat ik dan het hele zooitje binnen 7 dagen (de wettelijke afkoel periode) terug moet sturen of kan ik ook het pakketje weigeren?
Ik snap dat dit een beetje offtopic is maar wil het toch even vragen..

Bij Typhone heb ik een 16GB iPhone 4 besteld icm. verlening van mijn abonnement, contract getekend en terug gemaild en nu wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending. Alleen nu heb ik spijt gekregen van het kiezen voor de 16GB en wil ik switchen naar de 32GB. Ik heb al een mailtje gestuurd met deze vraag/wens en zal maandag ochtend vroeg ook nog bellen.
Wat als ze bestelling niet meer kunnen aanpassen? Wat moet ik dan doen?
Klopt het dat ik dan het hele zooitje binnen 7 dagen (de wettelijke afkoel periode) terug moet sturen of kan ik ook het pakketje weigeren?
Ik snap dat dit een beetje offtopic is maar wil het toch even vragen..
Verwijderd
Ik ga ervan uit dat Apple ervoor gekozen heeft min of meer op bestelling te produceren. Voor een bedrijf betekent dit dat het risico enorm beperkt. Stel je nu eens voor dat de antenne-gate de verkoopcijfers wel enorm had aangetast. Dan had Apple, als ze al wekenlang aan het produceren waren, ineens met onverkochte voorraad gezeten en had de productiecapaciteit op stel en sprong naar beneden bijgesteld moeten worden. Bovendien hadden de ontwikkelingskosten pas weken later terugverdiend kunnen worden. Dit kost allemaal veel geld, maar je moet het als bedrijf natuurlijk wel kunnen maken om niet direct te kunnen leveren.
Hiermee is Apple trouwens niet uniek hoor, bij de introductie van bijvoorbeeld nieuwe spelcomputers werkt het precies hetzelfde. De marketing van Apple is echter wel anders. Ze weten op deze manier de illusie van exclusiviteit te creëren waarmee ze weer nieuwe klanten weten te trekken. Mensen willen een Apple product en zijn hier bereidt op te wachten.
Tevens denk ik dat er nog een marketingtruc wordt uitgehaald. De verhouding tussen bijvoorbeeld de 16GB en de 32GB-versie is doelbewust niet in balans. Er worden veel minder 32GB-versies geproduceerd dan waar de markt om vraagt. Hiermee zal een deel van de koper toch geneigd zijn de 16GB-versie te kopen daar later spijt van krijgen en alsnog de 32GB-versie kopen. Voor 16GB en 32GB kun je bijvoorbeeld ook wit en zwart invullen.
Al met al doet Apple het heel slim hoor, maar laten we niet doen of ze hier uniek in zijn. Ze zijn er echter wel heel goed in.
Hiermee is Apple trouwens niet uniek hoor, bij de introductie van bijvoorbeeld nieuwe spelcomputers werkt het precies hetzelfde. De marketing van Apple is echter wel anders. Ze weten op deze manier de illusie van exclusiviteit te creëren waarmee ze weer nieuwe klanten weten te trekken. Mensen willen een Apple product en zijn hier bereidt op te wachten.
Tevens denk ik dat er nog een marketingtruc wordt uitgehaald. De verhouding tussen bijvoorbeeld de 16GB en de 32GB-versie is doelbewust niet in balans. Er worden veel minder 32GB-versies geproduceerd dan waar de markt om vraagt. Hiermee zal een deel van de koper toch geneigd zijn de 16GB-versie te kopen daar later spijt van krijgen en alsnog de 32GB-versie kopen. Voor 16GB en 32GB kun je bijvoorbeeld ook wit en zwart invullen.
Al met al doet Apple het heel slim hoor, maar laten we niet doen of ze hier uniek in zijn. Ze zijn er echter wel heel goed in.
^^ eens met grote delen van je verhaal. Maar doelbewust meer 16GB modellen produceren zodat straks iedereen 32 GB modellen koopt als tweede? Ik denk eerder dat Flash geheugen de afgelopen maanden niet aan te slepen is. Een hoop populaire producten gebruiken dezelfde componenten als CPU, scherm, en geheugen. Al deze elementen worden steeds schaarser. Een weekje geleden was er ook al een bericht dat de ipad schermen niet aan te slepen waren en dat dat de productie stagneerde. Het zou me niet verbazen als er iets soortelijks met geheugen aan de hand is.
Er komt een nieuwe release aan van de Iphone4 om de antenneproblemen op te lossen. (was al wel bekend hier neem ik aan?)
Maar weet iemand wat deze aanpassing inhoudt? Ik kan eind aug. mijn contract verlengen, maar ook wachten tot eind december...
Maar weet iemand wat deze aanpassing inhoudt? Ik kan eind aug. mijn contract verlengen, maar ook wachten tot eind december...
Verwijderd
De vraag naar deze producten is vele malen lager. Kun je niet met elkaar vergelijken...Eldariel schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 00:32:
[...]
@adinsx...hoekom je aan deze info? Bron?
imho onzin...er komt geen update.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2010 13:05 ]
Toch echt geen onzin.
Gister op een verjaardag sprak ik een familielid die werkt bij een telefoonfirma.
Ik vroeg wat te doen, Bij Hi blijven en de 3GS nemen, naar Tmobile of Vodafone voor de 4, of een HTC.
Ze zei letterlijk "ik zou nog even wachten, Apple komt met een nieuwe release van de 4 ivm de antenneproblemen, wij hebben afgelopen week een paar binnen gekregen." Ze had hem nog verder niet goed bekeken. Dus wat er veranderd was wist ze zo niet.
Ik kon er al weinig van terugvinden, maar hij zou voor eind van het jaar (misschien wel na 30 september als je de hoesjes niet meer erbij krijgt?) beschikbaar komen.
Omdat zulk soort info vaak wel snel hier te vinden is, dacht ik, laat ik die vraag eens even stellen.
Een internetbron o.i.d. heb ik nog niet voor je helaas.
Gister op een verjaardag sprak ik een familielid die werkt bij een telefoonfirma.
Ik vroeg wat te doen, Bij Hi blijven en de 3GS nemen, naar Tmobile of Vodafone voor de 4, of een HTC.
Ze zei letterlijk "ik zou nog even wachten, Apple komt met een nieuwe release van de 4 ivm de antenneproblemen, wij hebben afgelopen week een paar binnen gekregen." Ze had hem nog verder niet goed bekeken. Dus wat er veranderd was wist ze zo niet.
Ik kon er al weinig van terugvinden, maar hij zou voor eind van het jaar (misschien wel na 30 september als je de hoesjes niet meer erbij krijgt?) beschikbaar komen.
Omdat zulk soort info vaak wel snel hier te vinden is, dacht ik, laat ik die vraag eens even stellen.
Een medewerker van dezelfde provider die in februari klanten belde om maar contract te verlengen met een 3 gs omdat Apple de 4 niet vóór 2011 zou uitbrengen?adinsx schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:33:
Toch echt geen onzin.
Dit is een er frapant verhaal. In het verleden is Apple vaker aangepallen op producten (snel krassende Nano's, accu problemen), deze werden bijna altijd opgelost, maar wel in de volgende release van een jaar later en niet in een update versie van het uitgebrachtte apparaat. Dit zou de eerste keer worden in de geschiedenis.adinsx schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:33:
Toch echt geen onzin.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit topic is gesloten.