Pakketje aangekomen bij BL, nu wachten tot deze is gescand en doorsturen.
Bij mij staat nog steeds ''No goods awaiting shipping'' ook staat er niets in de suite. maar onder mijn account als je bij delivery status kijkt zie je het pas staan en de status is ''being processed''.N00bi3 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:15:
[...]
same here.ook om 2 uur 17 mailtje gehad. net betaald en nu kunnen de dagen niet snel genoeg voorbij gaan.
heeft de rst dit ook??
God wat tergend is dat.
Hopen op een telefoontje waarvan je niet zeker weet dat je 'm krijgt maar wel verwacht!
(T-Shop Eindhoven Rechtestraat..)
Hopen op een telefoontje waarvan je niet zeker weet dat je 'm krijgt maar wel verwacht!
(T-Shop Eindhoven Rechtestraat..)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Particulieren kunnen SIM toch op de site activeren via My TMobile?Marcjeno1 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:37:
nu kan ik alleen de simkaart niet activeren omdat deze op mijn moeders naam staat..
AMP zelf maar even gebeld, morgen komen ze hem brengenXiqum schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:24:
Zojuist van status 3 naar status 4 gegaan, nu is het wachten op een mail/sms van AMP.
Order nummer: 249903
iPhone 4 16GB zwart
Ik ben dinsdag van status 2 naar 3 gegaan en dus vandaag naar status 4. Ik heb de 20ste via het web formulier besteld rond 17:00. Betrof een i150 contract verlenging van 2 jaar.
Yup. Ik al sinds Dinsdag 'being processed'.N00bi3 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 10:55:
[...]
Bij mij staat nog steeds ''No goods awaiting shipping'' ook staat er niets in de suite. maar onder mijn account als je bij delivery status kijkt zie je het pas staan en de status is ''being processed''.
heeft de rst dit ook??
Ben benieuwd of het lukt
Helaas niet met een iXXX abo. Tenminste, ik kreeg op de site een melding in de trant van "u bent niet gerechtigd"bartvb schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:07:
[...]
Particulieren kunnen SIM toch op de site activeren via My TMobile?
hahaha ik heb het niet nodig maar het is een hele goede tip voor de gene voor wie het bedoeld isMC Taz Man schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:22:
[...]
Ben benieuwd of het luktLet us know
Afspraak gemaakt voor levering morgen!
Mijn iPhone is binnen! Netjes Borderlinx! Hij staat nogsteeds op 'Being Processed', maar dat geeft niet!
Ik werd zonet ineens wakker gebeld door de phonehouse met de vraag of ik nog een nieuwe iPhone wil want ze hebben daar nog een paar van op voorraad, nouja.. doe maar dan. Morgen om 1 uur komt ie hier aan
Audi A8 W12 6.0
Mijn 4G is vandaag bezorgt, welke ik 20-7 via T-Mobile had gepre-orderd. Ipv 8-10weken levertijd zoals gemeld, is het een nette 2 weken geworden.graceful schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:16:
Mijn iPhone is binnen! Netjes Borderlinx! Hij staat nogsteeds op 'Being Processed', maar dat geeft niet!
schandalig dat ze je daarvoor wakker bellendelyver schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:37:
Ik werd zonet ineens wakker gebeld door de phonehouse met de vraag of ik nog een nieuwe iPhone wil want ze hebben daar nog een paar van op voorraad, nouja.. doe maar dan. Morgen om 1 uur komt ie hier aan

Pfft.. net een lekker broodje omelet klaar gemaakt, staat er zo'n jongen met een kartonnen doos en een PIN reader voor de deur. Broodje koud.
Maar wel een iPhone binnen
Verwijderd
Toch wel zuur dat de mensen die op de wachtlijst staan hun iPhone later lijken te krijgen. Voor de verkopende partij is dit natuurlijk goed zaken doen. Klanten op de wachtlijst heb je al binnen terwijl de klant die de winkel binnenstapt nog niet binnen is....tenzij je hem of haar direct een iPhone meegeeft.
Maar of het echt eerlijk gaat op deze manier....
Volgens mij is het beperkt uitleveren van de 32GB-versie ook een marketingtruc. De echte Apple-fan zal worden verleidt de 16GB te kopen. Later zal een deel daar spijt van hebben en dan alsnog de 32GB kopen. Op deze manier heb je twee telefoons verkocht ipv één. Ditzelfde geldt natuurlijk voor de mensen die een witte willen en nu toch maar een zwarte kopen.
Maar of het echt eerlijk gaat op deze manier....
Volgens mij is het beperkt uitleveren van de 32GB-versie ook een marketingtruc. De echte Apple-fan zal worden verleidt de 16GB te kopen. Later zal een deel daar spijt van hebben en dan alsnog de 32GB kopen. Op deze manier heb je twee telefoons verkocht ipv één. Ditzelfde geldt natuurlijk voor de mensen die een witte willen en nu toch maar een zwarte kopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2010 12:43 ]
LOLDaSchop schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:41:
Pfft.. net een lekker broodje omelet klaar gemaakt, staat er zo'n jongen met een kartonnen doos en een PIN reader voor de deur. Broodje koud.
Ik moet helaas nog even wachten: ik zit in het tijdvak 14:45 - 17:45
Jeeetje.... ik ben nog niet gebeld door de TShop... zit het er ook deze week niet in?
Pffft, 1e en 2e op de lijst samen met mijn vriendin voor een 32GB.... dit kan toch niet? Alsof er helemaal geen 32GB binnen komen..?
Vorige week ook al niet want wij hadden ons als eerste bij de TShop in Assen ingeschreven voor een 32GB, en bij de eerste release dag was er dus ook geen 32GB... ik geloof het eerlijk gezegd niet meer....
Jullie?
Pffft, 1e en 2e op de lijst samen met mijn vriendin voor een 32GB.... dit kan toch niet? Alsof er helemaal geen 32GB binnen komen..?
Vorige week ook al niet want wij hadden ons als eerste bij de TShop in Assen ingeschreven voor een 32GB, en bij de eerste release dag was er dus ook geen 32GB... ik geloof het eerlijk gezegd niet meer....
Jullie?
@ T-shop Gouda waren er vorige week 2 32GB's binnengekomen...
Ik stond 3e, dus heb er nog geen een maar ze zijn dus daar wel gekomen.
Er kwamen er trouwens totaal 14 binnen, 12x 16GB en dus 2x 32GB.
Geen idee of er nog iets komt vandaag / deze week...
Dag is nog lang en hier @ Gouda vandaag ook koopavond!
Ik stond 3e, dus heb er nog geen een maar ze zijn dus daar wel gekomen.
Er kwamen er trouwens totaal 14 binnen, 12x 16GB en dus 2x 32GB.
Geen idee of er nog iets komt vandaag / deze week...
Dag is nog lang en hier @ Gouda vandaag ook koopavond!
Dat bedoel ik @Tha BasZ , volgens mij hebben ze ons ge********* en gaan vrolijk eerst al die medewerkers voor ons en zeggen ze dat ze niks binnen gehad hebben.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zo'n TShop 0 32GB's binnen gehad hebben. En dat dat deze week weer niet gaat gebeuren.
Ik denk dat jij hem wel gaat krijgen hoor.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zo'n TShop 0 32GB's binnen gehad hebben. En dat dat deze week weer niet gaat gebeuren.
Ik denk dat jij hem wel gaat krijgen hoor.
Wacht ook nog steeds op T-Shop Eindhoven (Rechtestraat)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Abonnement: i150 2 jaar
Telefoon: iPhone 4 32 GB Black
Ordernummer: 2698XX
Besteld: 30-07-2010
Abonnement geactiveerd: 30-07-2010
Geleverd:
Telefoon: iPhone 4 32 GB Black
Ordernummer: 2698XX
Besteld: 30-07-2010
Abonnement geactiveerd: 30-07-2010
Geleverd:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
abonnement :i300 2 jaar
telefoon : Iphone 4 16gb black
ordernummer: 2468xx
besteld : 20-07-2010
abonnement geactiveerd : 27 oktober a.s.
geleverd : chauffeur nog onderweg
Waarhaal je die info vandaan??Tufan28 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:40:
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Is mijn eigen order, als je het hebt over de ordernummer zou ik je aanraden om deze op te vragen via tm forum of via twitter.
voor de rest had ik dus een afspraak gemaakt voor de aflevering en staat dus voor vandaag tussen 12.30 en 15.30 gepland, dus ga ik er vanuit dat de chauffeur nog onderweg is.
Vorige week vrijdag telefonisch abo verlengd, maar zit nog steeds te wachten op de bevestigingsmail 
Meer hier die nog geen bevestiging hebben gekregen, of moet ik maar eens een half uur aan de lijn gaan hangen ?
Meer hier die nog geen bevestiging hebben gekregen, of moet ik maar eens een half uur aan de lijn gaan hangen ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
alles bij elkaar heeft de order bij mij zo'n 3 weken geduurd ongeveer. Dus dan kan je er ook wel vanuit gaan dat het zolang kan duren, tenminste t-mobile kennende wel..
Sinds 5 minuten status 4, iPhone 4 16 GB zwart, telefonisch besteld, ordernummer 2487xx.
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Tufan28 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:40[/message]:[/b]
geleverd : Edit, heb hem nu binnen ! alleen ben ik nu op werk en moet ik dus nog even tot vanavond wachten
geleverd : Edit, heb hem nu binnen ! alleen ben ik nu op werk en moet ik dus nog even tot vanavond wachten
Dan gaat er wel wat mis, denk ik. Mijn broertje heeft ook vorige week telefonisch verlengd en bevestiging binnen. Vandaag kreeg hij een brief dat de simkaart later of tegelijk met de telefoon komt.justifire schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:05:
Vorige week vrijdag telefonisch abo verlengd, maar zit nog steeds te wachten op de bevestigingsmail
Trouwens ook wel even netjes om jullie nog even succes te wensen met jullie levering !
hoop ook dat jullie hem z.s.m krijgen !
hoop ook dat jullie hem z.s.m krijgen !
Ik moet nog lang wachten, 269xxx
(sta op status 2, besteld op de 30ste. 32GB black)
En jawel, naar stap 4 gegaan!duderuud schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 16:30:
[...]
En sinds 15:00 ook bekend op aflevertijd.nl ...
Me too.guardian-spirit schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:57:
Ik moet nog lang wachten, 269xxx(sta op status 2, besteld op de 30ste. 32GB black)
Kan jij wel met die link meteen betalen? Bij staat er dan betaling al geregeld (na postcode en geboortedatum te hebben gegeven).
Hoewel op de site van Borderlinx nog altijd "Being processed" staat, heb ik de iPhone inmiddels ontvangen (mede dankzij een behulpzame DHL koerier, die voor een dichte deur stond en zo vriendelijk was mij te bellen en vervolgens het pakje op mijn werk af te leveren: top service!).Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 21:17:
[...]
Same here: vanochtend nog niets, ook niet bij Apple (anders dan "in transit"). Vanavond nog even gekeken: Delivered! Iets later een mailtje van Borderlinx. Nu net betaald voor Express shipping. Nog een paar daagjes...
Hun backlog is dus weg, zoals ook in hun blogpost van vandaag staat.
Dus 1.5 dag na het verschijnen van de delivery bij Borderlinx (direct betaald).
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Nee bij mij staat er geen link met 'meteen betalen'.Jumpman schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:01:
[...]
Me too.
Kan jij wel met die link meteen betalen? Bij staat er dan betaling al geregeld (na postcode en geboortedatum te hebben gegeven).
Als ik op het linkje klik naar mijn order toe, dan kom ik op dat roze/witte t-mobile pagina terecht en daarin ook geen link. (alleen dat nummer behoud link, maar die proces heb ik al doorlopen dus die link zie ik niet meer).
Ik zie daar alleen 5 stappen en ik zit "vast" op stap 2
tja .....t-mobile gaf aan 8 tot 10 werkwekenBestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

en hop, afspraak kunnen maken voor bezorging. Wel erg jammer...kan 'm niet meer morgen laten bezorgen. Nog vreemder, wel op zaterdag (terwijl op infopagina staat dat ze niet bezorgen op zaterdag).
Afspraak gemaakt voor zaterdag, ben erg benieuwd of ze dan langskomen
Ik heb gelukkig vanmorgen al een afspraak mogen maken, dus de mijne komen ze morgen bezorgen. Spannend!
Tesla Model Y RWD (2024)
Same here.guardian-spirit schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:57:
Ik moet nog lang wachten, 269xxx(sta op status 2, besteld op de 30ste. 32GB black)
266xxx status 2 besteld 30ste kwart voor 10 16gb black.
In de mail staat dat je tot 12 uur na de bestelling de betaling online kan regelen. Heb je het niet binnen die 12 uur gedaan moet je gewoon aan de deur betalen volgens mij.Jumpman schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:01:
[...]
Me too.
Nummerbehoud kan je wel gewoon doen.
Voor de volledigheid:
32 GB Zwart
20e besteld rond 13.00 (webformulier)
Ordernummer 2491xx
Microsim in huis, abo is verlengd, bestelstatus 2
32 GB Zwart
Ordernummer 2491xx
is iemand al gebeld door een TShop vandaag?
Ik heb hem ook besteld, black 32Gb. Ik ga de order annuleren zodra ik de vervoerder contact met me opneemt omdat het toestel nog te duur is, antenne ontvangst e.d. Daarnaast bracht TMobile ongevraagd early renewal kosten in rekening. Kortom, ik blijf nog even bij de Touch HD
Zal dan niet lang duren voordat hij overspringt naar 3, wat me opviel is na het verkrijgen van mijn microsim de status veel sneller doorkwam. Kans is dus groot dat je bij de levering van volgende week dinsdag of eventueel donderdag kan zittenm-m schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:58:
Voor de volledigheid:
32 GB Zwart
Ordernummer 2491xx
Zojuist gebeld door T-Shop Eindhoven (rechtestraat)
Hij ligt klaar!!!!!! :D:D
M'n schoonmoeder gaat 'm zo afhalen!!
Nou als ik volgende week nog niks heb gehoord ga ik wel weer een poos aan de bel hangen.Jumpman schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:46:
[...]
Dan gaat er wel wat mis, denk ik. Mijn broertje heeft ook vorige week telefonisch verlengd en bevestiging binnen. Vandaag kreeg hij een brief dat de simkaart later of tegelijk met de telefoon komt.
Zie links en rechts dat de 'zakelijke' kant van t-mobile toch wel vrij traag is.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
@ Rivanov -> das ERG nieuws!
Wanneer en wat had je ook alweer besteld?
Aardige schoonmoeder heb je trouwens!
Sta al vanaf juni op de lijst.. sinds 20 juli officieel door aanbetaling.
Wij wachten nog wel even af, ik dacht dat hij de 16GB had.Tha BasZ schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:18:
@ Rivanov -> das ERG nieuws!
Goed nieuws!!Rivanov schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:09:
Zojuist gebeld door T-Shop Eindhoven (rechtestraat)
vrij laat dus besteld, officiële lijst telt.Rivanov schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:18:
Sta al vanaf juni op de lijst.. sinds 20 juli officieel door aanbetaling.
[ Voor 48% gewijzigd door Remko.me op 05-08-2010 16:21 ]
Ik sta er al vanaf 10 juni op..;)
16GB Zwart overigens.
16GB Zwart overigens.
Ordernummer heb ik, maar als ik bij orderstatus kijk zit ik bij stap twee. Zie bij jullie andere info.Tufan28 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:53:
[...]
Is mijn eigen order, als je het hebt over de ordernummer zou ik je aanraden om deze op te vragen via tm forum of via twitter.
voor de rest had ik dus een afspraak gemaakt voor de aflevering en staat dus voor vandaag tussen 12.30 en 15.30 gepland, dus ga ik er vanuit dat de chauffeur nog onderweg is.
30e besteld, gisteren brief in huis, wanneer komt de microsim?
[ Voor 5% gewijzigd door THE_BASE op 05-08-2010 17:02 ]
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Yup, same thing hier. Opeens DHL voor de deur.. kon niet anders dan de iPhone zijn maar twijfelde nog even door de grote. Maar het was 'm toch echt.Herko_ter_Horst schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:14:
[...]
Hoewel op de site van Borderlinx nog altijd "Being processed" staat, heb ik de iPhone inmiddels ontvangen (mede dankzij een behulpzame DHL koerier, die voor een dichte deur stond en zo vriendelijk was mij te bellen en vervolgens het pakje op mijn werk af te leveren: top service!).
Dus 1.5 dag na het verschijnen van de delivery bij Borderlinx (direct betaald).
@Tha BasZ
Ik heb net contact gehad, geen 32gb binnen. Misschien vanavond nog, dit geldt voor mijn TShop.
Weet jij al iets? Bizar dit, eerste 32gb gebruiker bij deze TShop en nog niks, nu wachten op de 3e zending. Ik ben het een beetje zat. Vraag me goed af waarom ik die 50 euro heb moeten betalen. (2 keer, mijn vriendin ook)
Ik heb net contact gehad, geen 32gb binnen. Misschien vanavond nog, dit geldt voor mijn TShop.
Weet jij al iets? Bizar dit, eerste 32gb gebruiker bij deze TShop en nog niks, nu wachten op de 3e zending. Ik ben het een beetje zat. Vraag me goed af waarom ik die 50 euro heb moeten betalen. (2 keer, mijn vriendin ook)
Mijn status is ook net versprongen naar 4. Afspraak gemaakt voor aanstaande zaterdag.
21 juli telefonisch besteld, ordernr. 248xxx. 16GB
21 juli telefonisch besteld, ordernr. 248xxx. 16GB
[ Voor 2% gewijzigd door Yorick81 op 05-08-2010 17:15 . Reden: Versie toegevoegd ]
Welke versie?Yorick81 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:06:
Mijn status is ook net versprongen naar 4. Afspraak gemaakt voor aanstaande zaterdag.
21 juli telefonisch besteld, ordernr. 248xxx
Is iemand al gebeld door de T-Shop in Arnhem? 20 Juli als 3e een reservering gedaan voor een 32GB zwart, maar helaas nog niks gehoord..
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Bij mij ging het redelijk vlot. Dinsdag 3-8 bij de belcompany in enschede (tegen beter weten in) naar binnen gelopen om te vragen of ze nog een iPhone 4 (16gb) hadden, helaas ze waren niet meer op voorraad. Je kon hem wel bestellen maar de levertijd zou dan 8 weken zijn. Dat heb ik dus maar gedaan. Nu komt het leuke. Ik werd vanmiddag gebeld dat ze de iPhone al binnen hadden en ik kon hem op komen halen. De verkoper melde mij dat hij van het hoofdkantoor moest zeggen 8 weken maar in de praktijk gaat dit dus allemaal veel sneller. In totaal heb ik dus 2 dagen moeten wachten op mijn telefoon best netjes.
Ik heb de witte iPhone 4 16 Gb besteld, bij de preorder via de telefoon
vorige week melding gekregen dat mn order wordt geanuleerd of ikkan kiezen voor de zwarte.
Zwarte besteld afgelopen maandag. Morgen wordt deze afgeleverd
T-Mobile gaf aan dat mogelijke wacht tijd oktober was. Valt dus reuze mee ;-)
vorige week melding gekregen dat mn order wordt geanuleerd of ikkan kiezen voor de zwarte.
[ Voor 14% gewijzigd door To_Tall op 05-08-2010 17:49 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ben toch nog even langs geweest bij "mijn" T-Shop en ook niks binnen.Chrones schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:03:
@Tha BasZ
0,0 iPhones, zelfs geen 16GB...
En ja het is zeker raar als je sommige verhalen hier leest in dit topic over mensen met zeer korte levertijden...
Ik krijg een smsje als die binnen is zeiden ze... meer konden ze nie zeggen...
Mijn vriendin heeft afgelopen dinsdag, 3 augustus, telefonisch een zwarte 16GB besteld bij t-mobile.
ordernr 274xxx . Nu status 2. Ik hou jullie hier op de hoogte.
ordernr 274xxx . Nu status 2. Ik hou jullie hier op de hoogte.
Dat betekent, stam + t .
Hier T-Mobile order 2584xx; gisteren brief+sim met de post gekregen, maar nog steeds status 2. Ben benieuwd
Verwijderd
Grote vraag is natuurlijk of je hem weer gaat inleveren als de witte er over een paar maanden wel isTo_Tall schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:48:
LoL nee denk het niet..Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:54:
[...]
Grote vraag is natuurlijk of je hem weer gaat inleveren als de witte er over een paar maanden wel is
Witte is wel mooi aangezien dat wel een echte Apple kleur is. Heb nu een 3G (nr 106 officeel t-mobile iphone klant) ;-) en die is ook zwart.
Berichten op internet en de uitspraak van Jobs zijn niet bemoedigend dat de iphone wit nog dit jaar uit komtr. zo wel jammer dan..
Jammer, vandaag na werk toch nog even naar de tmobile shop (Haarlem) geweest en de komende twee weken kan ik hem kennelijk nog niet verwachten
De verkoper ging ook niet in op het geld dat ik best onderhands wilde geven
Overigens heb ik de iphone vorige week donderdag besteld (in de shop).
ik weet het ook niet meer.....Tha BasZ schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:50:
[...]
Ben toch nog even langs geweest bij "mijn" T-Shop en ook niks binnen.
0,0 iPhones, zelfs geen 16GB...
En ja het is zeker raar als je sommige verhalen hier leest in dit topic over mensen met zeer korte levertijden...
Ik krijg een smsje als die binnen is zeiden ze... meer konden ze nie zeggen...
Verwijderd
To_Tall is jouw originele order geannuleerd en heb je een nieuwe order gekregen voor de zwarte.?..bij mij vriendin staat haar order voor een 32GB wit nu op status 3.To_Tall schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:48:
Kleine kans dat ze daadwerkelijk een witte gaan uitleveren.
Zou wel een stunt zijn als ze de witte krijgt.Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 19:55:
[...]
To_Tall is jouw originele order geannuleerd en heb je een nieuwe order gekregen voor de zwarte.?..bij mij vriendin staat haar order voor een 32GB wit nu op status 3.
Kleine kans dat ze daadwerkelijk een witte gaan uitleveren.
Mwuah opzich, je kunt je ook niet voorstellen dat er nog helemaal geen witte zijn geproduceerd dus het zou best kunnen.
Net een mailtje gekregen om een bezorg afspraak te maken.
Kon op z'n vroegst maandag.
Order# 2522xx
Apple iPhone 4 32GB Zwart
Bestelling: 20 juni rond 11 uur via de website.
Ik had kennelijk een witte besteld, kreeg dus afgelopen maandag (3-8) een mailtje hierover.Order gelijk omgezet.
Was het eerste mailtje van T-mobile sinds 21 Juli, dus ik was daar wel boos over, zeker omdat ik een paar dagen daarvoor met T-Mobile gebeld had, omdat in het eerste mailtje stond dat ik binnen 5 dagen iets van ze zou horen, en ik toen duidelijk had aangegeven dat ik een zwarte wilde...
Maar goed, brief gekregen met de mededeling dat mijn abbo verlengt zou worden op 8-8. maar geen ordernummer.
Ordernummer achterhaald dmv twitter @tmobile_webcare
Stond sinds vanochtend op Stap 3.
Nu nog maar hopen dat ik vóór maandag ook de micro-sim nog krijg
Kon op z'n vroegst maandag.
Order# 2522xx
Apple iPhone 4 32GB Zwart
Bestelling: 20 juni rond 11 uur via de website.
Ik had kennelijk een witte besteld, kreeg dus afgelopen maandag (3-8) een mailtje hierover.Order gelijk omgezet.
Was het eerste mailtje van T-mobile sinds 21 Juli, dus ik was daar wel boos over, zeker omdat ik een paar dagen daarvoor met T-Mobile gebeld had, omdat in het eerste mailtje stond dat ik binnen 5 dagen iets van ze zou horen, en ik toen duidelijk had aangegeven dat ik een zwarte wilde...
Maar goed, brief gekregen met de mededeling dat mijn abbo verlengt zou worden op 8-8. maar geen ordernummer.
Ordernummer achterhaald dmv twitter @tmobile_webcare
Stond sinds vanochtend op Stap 3.
Nu nog maar hopen dat ik vóór maandag ook de micro-sim nog krijg
@ Tha BasZ mag ik DMen met je?
Iemand enig idee of dat morgen de mensen van de TShops pas gebeld worden weer, of kan het niet zo zijn dat vanavond een levering binnenkomt?
Iemand enig idee of dat morgen de mensen van de TShops pas gebeld worden weer, of kan het niet zo zijn dat vanavond een levering binnenkomt?
[ Voor 70% gewijzigd door Remko.me op 05-08-2010 20:48 ]
Verwijderd
Apple levert nog geen witte iPhones uit...dus ook niet een paar. Kans is 0%Tc-Chub schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:18:
Mwuah opzich, je kunt je ook niet voorstellen dat er nog helemaal geen witte zijn geproduceerd dus het zou best kunnen.
edit - net afleverafspraak gemaakt voor mijn vriendin...volgens de order krijgt ze haar iPhone 32GB wit (ja wit) maandag binnen...lol
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2010 21:16 ]
hou ons op de hoogte
ik geef je er 100 euro + mijn nieuwe iphone 4 32gb voor
[ Voor 5% gewijzigd door Remko.me op 05-08-2010 21:32 ]
Ik ben heel benieuwd. Wel grappig, eerst spreek je me tegen en vervolgens kom je met het bericht dat er een leverafspraak is gemaakt haha
Verwijderd
nee je snapt het niet, het is een fout van TM. Er zal zeker geen witte worden uitgeleverd.Tc-Chub schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:38:
Ik ben heel benieuwd. Wel grappig, eerst spreek je me tegen en vervolgens kom je met het bericht dat er een leverafspraak is gemaakt haha
ff screenprint:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2908201.html
ik hou jullie in ieder geval op de hoogte van de afloop.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2010 12:23 ]
Een extra haakje. Maar ok.Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:43:
[...]
nee je snapt het niet, het is een fout van TM. Er zal zeker geen witte worden uitgeleverd.
ff foto:
afbeelding]
edit - wat doe ik fout?
Rond 2 uur in de middag tijdens de voorinschrijving een iPhone 4 16GB zwart besteld. De status blijft nu nog steeds steken op nummer 2. Ik heb een ordernummer wat begint met 26 en eindigt op 87. Iemand anders die ook in hetzelfde schuitje zit?
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Mijn ordernummer begint met 249, dus daar zitten nogal wat orders tussen.
De mijne wordt morgen vanaf 11u bezorgd.
Heb een early renewal ook nog. Gewoon online besteld, en ze gingen automatisch van die early renewal uit.
Tesla Model Y RWD (2024)
Bon! De tweede is gevonden. Op 05-08-2010 om 23.45 ingescand en nu net betaald. Wel een beetje jammer, twee keer verzendkosten apart betaald nu, maar ja.... boeit me niet meer, kom maar op met die iPhones! BLX, doe verzendgraceful schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:08:
[...]
Denk dat je d'r gewoon te vroeg bij bent. Er is pas een gescand betekend niet dat er niet meer zijn. De backlog is nog waarschijnlijk nog niet geschoond waardoor hij nog steeds in de batch kan zitten.
Ze tekenen niet één pakketje per keer af, of twee. Nee, ze tekenen de hele pallet af die ze ontvangen. Die pallet verwerken ze pakje voor pakje. Kan dus best zijn dat het ene pakketje bovenaan ligt en de ander onderaan.
Hoop voor je dat hij snel te zien is in ieder geval.
Ik heb het idee dat de ordernummers tussen 24xxxx en 25xxxx er nu toch aardig doorheen gaan... Zelfs al een bericht van een 25xxxx order die progressie vertoont!
Zelf ordernr 2695xx en besteld op de 30e rond 16u, 32GB zwart dus ik ben benieuwd wanneer ie komt. In elk geval, op de orderbevestiging per e-mail na, tot op heden nog geen verdere berichten van T-mobile gehad...
Fingers crossed dus, en feli aan alle mensen die hun 4G al (bijna) hebben! * anonimoes is toch lichtelijk jaloers...
Edit: Net toch de brievenbus nog maar even gecontroleerd (had ik nog niet gedaan vandaag) en wat blijkt: een brief met orderbevestiging van T-mobile waarin alle gegevens natuurlijk op een rijtje gezet zijn en ook blijkt dat ik dus nog een microsim ga ontvangen, ook wordt binnenkort de iPhone geleverd
(We'll see...) Mooizo!
Tijdlijn order nummer 2695xx (iPhone 4G 32GB, zwart)
Zelf ordernr 2695xx en besteld op de 30e rond 16u, 32GB zwart dus ik ben benieuwd wanneer ie komt. In elk geval, op de orderbevestiging per e-mail na, tot op heden nog geen verdere berichten van T-mobile gehad...
Fingers crossed dus, en feli aan alle mensen die hun 4G al (bijna) hebben! * anonimoes is toch lichtelijk jaloers...
Edit: Net toch de brievenbus nog maar even gecontroleerd (had ik nog niet gedaan vandaag) en wat blijkt: een brief met orderbevestiging van T-mobile waarin alle gegevens natuurlijk op een rijtje gezet zijn en ook blijkt dat ik dus nog een microsim ga ontvangen, ook wordt binnenkort de iPhone geleverd
Tijdlijn order nummer 2695xx (iPhone 4G 32GB, zwart)
Afhandeling: | |
---|---|
Besteld: | 30 juli 16.00u |
bevestiging, e-mail: | 30 juli 16.00u |
bevestiging, brief: | 6 augustus |
microsim ontvangen: | ?? |
iPhone ontvangen: | ?? |
Orderstatus updates: | |
status 2 (Order verwerkt): | 30 juli 16.00u |
status 3 (Order verzonden naar magazijn): | ?? |
status 4 (Order verzonden): | ?? |
[ Voor 55% gewijzigd door anonimoes op 06-08-2010 01:07 ]
Gemberthee: water met een smaakje.
Zo. Heb mijne ook ivm verlenging (nu iPhone 3G 16GB, zwart) besteld. iPhone 4, 32GB en natuurlijk zwart.
Ben benieuwd wanneer hij word geleverd. Meisje aan de telefoon zei dat ze verplicht was om 6 tot 8 weken te zeggen, maar dit gaat dus veel sneller begrijp ik
.
En waar vind ik dat ordernummer??
Ben benieuwd wanneer hij word geleverd. Meisje aan de telefoon zei dat ze verplicht was om 6 tot 8 weken te zeggen, maar dit gaat dus veel sneller begrijp ik
En waar vind ik dat ordernummer??
[ Voor 6% gewijzigd door Tjebakka op 06-08-2010 01:40 ]
If it aint fixed, it's broken.
Ben vandaag even weer langs geweest bij Belcompany aan de dierenriemstraat te Groningen, waar ik dus mijn iPhone 4 32GB zwart heb gereserveerd. Helaas hadden ze vandaag net als vorige week weer maar twee 16GB versies binnen gekregen.
Ik was de 16 die reserveerde. Maar daar bleken dus ook 16GB reservaties tussen te zitten. In totaal is men in 2 week tijd nu naar reservatie 9 gegaan. Dus met 4 iPhones geleverd zijn er 5 afgehaakt al.
En aangezien er maar een paar 32GB reservaties zijn. Die van mij en mijn vader in ieder geval. Kan ik wel eens de 2de en of 3de op de lijst zijn.
Das allemaal goed nieuws. Alleen nu lees ik hier dat er in de rest van het land nog steeds geen 32GB versies geleverd zijn? (heb gewoon de laatste 3 a 4 pagina's even terug gelezen)
Dat is toch wel iets minder. Hoop dat dan volgende week donderdag een betere lichting is. Ik bedoel hoe moeilijk verkrijgbaar kan een beetje geheugen zijn.
Ik was de 16 die reserveerde. Maar daar bleken dus ook 16GB reservaties tussen te zitten. In totaal is men in 2 week tijd nu naar reservatie 9 gegaan. Dus met 4 iPhones geleverd zijn er 5 afgehaakt al.
En aangezien er maar een paar 32GB reservaties zijn. Die van mij en mijn vader in ieder geval. Kan ik wel eens de 2de en of 3de op de lijst zijn.
Das allemaal goed nieuws. Alleen nu lees ik hier dat er in de rest van het land nog steeds geen 32GB versies geleverd zijn? (heb gewoon de laatste 3 a 4 pagina's even terug gelezen)
Dat is toch wel iets minder. Hoop dat dan volgende week donderdag een betere lichting is. Ik bedoel hoe moeilijk verkrijgbaar kan een beetje geheugen zijn.

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Ja ik heb hem zelfs 's ochtends voordat de website plat ging besteld, ordernummer 252***. Simkaart inmiddels al wel ontvangen maar nog steeds status 2. Blegh.Eldariel schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:33:
Rond 2 uur in de middag tijdens de voorinschrijving een iPhone 4 16GB zwart besteld. De status blijft nu nog steeds steken op nummer 2. Ik heb een ordernummer wat begint met 26 en eindigt op 87. Iemand anders die ook in hetzelfde schuitje zit?
Ik kan hellaas je plaatje niet zien ;-)Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:43:
[...]
nee je snapt het niet, het is een fout van TM. Er zal zeker geen witte worden uitgeleverd.
ff screenprint:
[afbeelding]
ik hou jullie in ieder geval op de hoogte van de afloop.
De witte zijn nog niet een geproduceert. Wel zijn er een aantal test toestellen. Maar als zowel T.Net, Macrumors, iPhoneClub, en veel andere websites zo al niet een geruchten vertellen dat er witte worden/kunnen leveren. Zal t-Mobile maandag echt niet met een witte op de proppen komen. ;-)
Wat ga je doen? Accepteren of terug laten sturen??
Bij mij is denk ik ook eea fout gegaan, Ik krijg nu wel mijn toestel vandaag. Maar ik heb nog geen micro-sim. Vanmorgen gelijk met tmobile gebeld. zij gaan als nog een micro simkaart (gratis) opsturen. Ik ben benieuwd :-)
Ik heb telefonisch besteld, flex abonnement 28 euro incl belmin/sms en gratis internet. Ik hoef alleen 30 euro te betalen voor het toestel.
Groot verschil met het iPhone abonnement waar je 170 euro voor het toestel moet betalen, het kan dus wel goedkoper
Wachttijd was tussen de 8 en 10 weken, hoop dat het sneller gaat...
Groot verschil met het iPhone abonnement waar je 170 euro voor het toestel moet betalen, het kan dus wel goedkoper
Heb je gemaild!Chrones schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 20:47:
@ Tha BasZ mag ik DMen met je?
30 juli telefonisch zakelijk abbo genomen, met iphone 32gb, krijg ik 4-8 een mailtje
[/quote]Geachte klant,
U heeft één of meerdere iPhones 4G bij ons besteld, bedankt daarvoor. U ontvangt van ons nog een schriftelijke bevestiging. Door het grote succes van de iPhone 4G laat de bevestiging langer op zich wachten dan u van ons gewend bent. U zult de bevestiging uiterlijk 11 werkdagen na uw besteldatum ontvangen. Deze vertraging heeft geen invloed op de levertijd van uw bestelling.
Met vriendelijke groet.
T-Mobile Netherlands B.V.
[quote]
ben benieuwd hoe lang het gaat duren..
[/quote]Geachte klant,
U heeft één of meerdere iPhones 4G bij ons besteld, bedankt daarvoor. U ontvangt van ons nog een schriftelijke bevestiging. Door het grote succes van de iPhone 4G laat de bevestiging langer op zich wachten dan u van ons gewend bent. U zult de bevestiging uiterlijk 11 werkdagen na uw besteldatum ontvangen. Deze vertraging heeft geen invloed op de levertijd van uw bestelling.
Met vriendelijke groet.
T-Mobile Netherlands B.V.
[quote]
ben benieuwd hoe lang het gaat duren..
In de bevestigings e-mail of op de bestelstatus pagina van T-mobile (link staat ook in de e-mail). (Er vanuit gaande dat je direct bij T-mobile besteld hebt.)
Gemberthee: water met een smaakje.
vreemd idd. Zal eens kijken voor mn vriendin die is al jaar of 6 aangesloten bij T-Mobile. Misschien dat zij deze ook met korting kan krijgen ;-)Appo schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:59:
Ik heb telefonisch besteld, flex abonnement 28 euro incl belmin/sms en gratis internet. Ik hoef alleen 30 euro te betalen voor het toestel.
Groot verschil met het iPhone abonnement waar je 170 euro voor het toestel moet betalen, het kan dus wel goedkoperWachttijd was tussen de 8 en 10 weken, hoop dat het sneller gaat...
Gisteravond al, maar geen mail gezien nog...anonimoes schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:26:
[...]
In de bevestigings e-mail of op de bestelstatus pagina van T-mobile (link staat ook in de e-mail). (Er vanuit gaande dat je direct bij T-mobile besteld hebt.)
If it aint fixed, it's broken.
Verwijderd
Geen idee hoe ikeen plaatje moet plaatsen..hij is blijkbaar te groot. zucht. Dan maar linkje.To_Tall schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:56:
[...]
Ik kan hellaas je plaatje niet zien ;-)
De witte zijn nog niet een geproduceert. Wel zijn er een aantal test toestellen. Maar als zowel T.Net, Macrumors, iPhoneClub, en veel andere websites zo al niet een geruchten vertellen dat er witte worden/kunnen leveren. Zal t-Mobile maandag echt niet met een witte op de proppen komen. ;-)
Wat ga je doen? Accepteren of terug laten sturen??
Bij mij is denk ik ook eea fout gegaan, Ik krijg nu wel mijn toestel vandaag. Maar ik heb nog geen micro-sim. Vanmorgen gelijk met tmobile gebeld. zij gaan als nog een micro simkaart (gratis) opsturen. Ik ben benieuwd :-)
nee we accepteren de zwarte ook gewoon. Na de mail van maandag heeft mijn vriendin ook voor de zwarte gekozen....mar haar order voor de wite snooit geannulerd en is naar status 3 gagaan (afspraak is al gemaakt maar hij blijft op 3 staan)
edit- ik nu ook op status 3..unbelievable.
Indien je al langer "lid" bent van T-Mobile moet je inderdaad bij aanschaf eens vragen wat je klantwaarde is.
Heb toentertijd ook aardige korting gekregen op mijn 3G 16GB toen.
Indien mijn iPhone 4 32GB er is ga ik het gewoon weer vragen.
Ook al scheelt het maar 10 euro, toch weer meegenomen toch?
(met mijn 3G toen scheelde et me overigens bijna 100 euro volgens mij).
Verwijderd
De KS heeft aangegeven bj de iPhone 4 geen kortingen te geven op basis van klantwaarde. Helaas.Tha BasZ schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:24:
Indien je al langer "lid" bent van T-Mobile moet je inderdaad bij aanschaf eens vragen wat je klantwaarde is.
Tegen die tijd is de witte iphone er Bas.Tha BasZ schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:24:
Ik zal echt blij voor je zijn als je je iphone eindelijk kan ontvangen ;)! damn hoelang wacht je ondertussen al ?Chrones schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:28:
[...]
Tegen die tijd is de witte iphone er Bas.Of hebben ze al korting op de iPhone 4.
@ Tufan28 -> ik sta al sinds 9 Juli op de pre-order-lijst, dus bijna een maand.
Geduld is een schone zaak!
Geduld is een schone zaak!
Tha BasZ en ik al vanaf 9 juli, wij zijn beide aan het wachten op de 32GB, beide bovenaan de lijst maar er komt maar niks binnen.Tufan28 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:30:
[...]
Ik zal echt blij voor je zijn als je je iphone eindelijk kan ontvangen ;)! damn hoelang wacht je ondertussen al ?
Ik zal ook echt blij zijn... gaat me niet om het wachten maar het komt ook doordat ik 9 juli ingeschreven heb.
Ik had een 3G, ik heb deze vorige maand verkocht omdat ik met vakantie ging en 100% van Tmobile kreeg te horen dat ik hem de 30ste zal krijgen, maar blijkbaar ben de pechvogel die nu zonder een telefoon zit.
Ik heb trouwens mijn 3G nog verkocht voor 350 euro, hij was nieuw omdat er een scheurtje bij de dockconnecter zat heb ik hem een week voor het aflopen van mijn contract laten vervangen lol.
Waar ik wel van baal is dat onze contracten nu ook tijden later ingaan en wij dus 25 maanden betalen voor de 3G, dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Natuurlijk wel dik 100 euro winst voor het verkoop en nieuwkoop van de iPhone 4. Daarom wil ik de waarde ook hooghouden en de iPhone 4 32Gb en niet de 16Gb, omdat ik dan tegen die tijd de verkoop/koop weer netjes kan doen en weinig hoef bij te betalen.
We wachten gewoon rustig af!
ja precies dat lijkt me dus ook sterk. Het vervelende is dat het gehele ordersysteem a.k.a de binnengekomen orders voor de iphone 4 dus compleet door de war zijn gekomen waardoor dus niemand in kan schatten wanneer zij hem kunnen krijgen. Ik bedoel je kan wel rotzooien met ordernummers en al maar ervaring toont al echter dat het kris kras door elkaar heen gaat.
maar i.i.g ga ik er vanuit dat je hem alsnog z.s.m krijgt dude
maar i.i.g ga ik er vanuit dat je hem alsnog z.s.m krijgt dude
Vanochtend belde DHL om een afspraak te maken. Ze komen hem vanavond tussen 5 en 9 afleveren
Dit topic is gesloten.