[iPhone] Levertijden Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste
Acties:
  • 144.744 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Ik had telefonisch besteld, maar nog niets ontvangen; geen bevestigingsmail of belletje. Er is wel een brief onderweg. Ik heb al gebeld en T-Mobile vertelde dat m'n bestelling er gewoon staat. Ik vroeg ze ook of ik een ordernummer had, en dat heb ik: 2609XX maar op de bestelstatus pagina zie ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/e996a826e42ecb33cee2/content

Iemand anders die nog niets heeft ontvangen ?

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Dat nummer is niet de goede, het is een nummer dat met 24XX begint, heb ik hierboven begrepen.

[ Voor 1% gewijzigd door Rhndy op 22-07-2010 14:51 . Reden: spelfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:48
Ben ook benieuwd naar de originele vodafone micro-sim. Van de week ook gebeld met klantenservice en vodafone-shop. Klantenservice zei dat de winkel ze moest hebben, winkel zegt dat ze ze 'pas' in augustus krijgen.

Die link die jij geeft is van alleen een data-abonnement. Daar kun je niet mee bellen. Ik heb al een normaal vodafone-abonnement lopen, en wil alleen een nieuwe sim-kaart. Niet meteen een nieuw abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Rhndy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:49:
Dat nummer is niet de goede, het is een nummer dat met 24XX begint, heb ik hierboven begrepen.
Aangezien zijn nr met 09 begint zou het ook wel 25xxx kunnen zijn?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Net weer met T-Mobile gebeld, hier de info:
  1. Het leukste: Meneer vertelde mij dat de iPhones in principe al de 30e worden verzonden, en dat we in de week van de 30e waarschijnlijk onze iPhones al krijgen. Ze worden zo goed als direct naar hun koeriersservice verzonden.
  2. Meneer verteld mij dat het niet uitmaakt of je ordernr met 24 of 26 (in mijn geval) begint. Ik zit bij de 'eerste lading' iPhones en zal de iPhone hoogstwaarschijnlijk niet later ontvangen dat mensen die een ordernr hebben die met 24 begint.
  3. Ook vertelde hij dat ze niet meer orders hebben aangenomen zodat ze in ieder geval de mensen die in de 'eerste lading' zitten goed van dienst kunnen zijn en snel kunnen leveren. Dit scheelt een hoop teleurstelling bij mensen die bij de 'tweede lading' komen te zitten, die zouden dan namelijk veel langer moeten wachten dan mensen die al bij de 'eerste lading' zaten.
Het is wel zo dat als je 5x belt, je ook 5 verschillende antwoorden krijgt. Maar jeetje wat geloof ik graag dat we 'm in de week van de 30e ontvangen, en niet 7 weken later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
In de week van de 30e? de 30e is op vrijdag? Lijkt me sterk dat als het de 30e wordt verzonden dat je hem dan die week ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Rhndy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:19:
In de week van de 30e? de 30e is op vrijdag? Lijkt me sterk dat als het de 30e wordt verzonden dat je hem dan die week ontvangt.
Op de 30e of in die 7 dagen na de 30e ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
andromedaan schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:20:
[...]

Op de 30e of in die 7 dagen na de 30e ;).
Ik zei het niet om jou af te vallen ofzo, maar ik neem dit soort dingen met een korreltje zout. Zou iedereen moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Ik heb ook mn order nummer ontvangen :-)

Status:
code:
1
2
Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worde

anyway. ze wist mij niet te vertellen wanneer ongeveer de levering zou zijn..

Heb de 16Gb wit besteld. order nummer begind met 247xxx

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Wel zwaar irritant dat de zakelijke klanten gewoon nog niks hebben mbt ordernummer of bevestiging, enige wat ik te horen krijg steeds is, ja dan staat u ook op de lijst, en de zakelijke afdeling heeft een flinke achterstand.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Superhuuper schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:06:
[...]

Ben ook benieuwd naar de originele vodafone micro-sim. Van de week ook gebeld met klantenservice en vodafone-shop. Klantenservice zei dat de winkel ze moest hebben, winkel zegt dat ze ze 'pas' in augustus krijgen.

Die link die jij geeft is van alleen een data-abonnement. Daar kun je niet mee bellen. Ik heb al een normaal vodafone-abonnement lopen, en wil alleen een nieuwe sim-kaart. Niet meteen een nieuw abonnement.
Wij zijn klant bij Vodafone Corporate, daar hebben we twee weken terug al 25 Microsims besteld. Deze zijn vanmorgen bezorgd. Simwissel gedaan met mijn oude VF sim (via een microsim adapter) ét voila. Werkende microsim voor voice en data. Als de iPhone 4 volgende week komt haal ik de microsim uit z'n adapter en zo hup de iPhone in.

Uit de begeleidende brief kon ik opmaken dat VF dit primair inzet als oplossing voor de iPad. Voor het consumenten is het dus ook beschikbaar, sterker nog, deze batch van 25 kwam ook van de consumentenmarkt. Gewoon even bellen met Vodafone.

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 08:56
Ik heb ook maar even gebeld voor de status. De brief is vandaag verzonden, verder wou hij niet zeggen of er een ordernummer in die brief staat ook kon/wou hij niks zeggen over de status. Toch een heel klein beetje wijzer geworden ;)

Is bij jullie ook de mogelijkheid om te verlengen verdwenen in My T-Mobile? ik zie nu dit:
Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/3472/schermafbeelding2010072.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ jep bij mij precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Rhndy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:22:
[...]
Ik zei het niet om jou af te vallen ofzo, maar ik neem dit soort dingen met een korreltje zout. Zou iedereen moeten doen :)
Als T-Mobile de iPhones volgende week al heeft, geef mij maar een reden waarom ze niet naar ons zouden worden verzonden.. Er is geen reden om 8 weken te wachten. Zoals me verteld is door T-Mobile; als ze de eerste batch binnenkrijgen gaat het direct door naar de koeriersservice (en naar de winkels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk eerlijk gezegd ook dat T-Mobile de iPhone 4 vanaf 30 Juli gewoon verzendt naar haar klanten. Ze zeggen 8 tot 10 weken om de hype hoog te houden denk ik, het is immers zo, dat als een apparaat moeilijk te krijgen is de mensen er nog meer moeite voor doen en sneller overstag gaan, en Apple & T-Mobile krijgen hier natuurlijk ook extra veel media aandacht voor.
Nou maar hopen dat 'ie vòòr 16:00 op 3 augustus wordt geleverd bij mij want daarna ben ik 8 dagen naar Turkije en dan moet ik nog langer wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-03 23:14
hgerrit schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:30:
hmmm...op 20 juli wijziging order status op apple site: shipment delayed....
In Transit to Customer - Shipment Delayed

nog wel estimated delivery 23 juli
vanmiddag afgeleverd bij borderlinx!! (kreeg ook gelijk de factuur van apple :) )
toch nog op de 22ste in engeland afgeleverd. Nu wachten op de melding dat borderlinx pakketjes heeft staan om te verzenden :)

misschien heb ik hem voor mij vakantie nog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
SileX schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:09:
Die van mij is ook aangekomen bij mijn collega - maandag in handen :)
En uiteindelijk afgelopen maandag mogen ontvangen. Heel blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

De koerier belt toch van te voren op? Of kunnen ze vanaf volgende week plotseling elke dag voor de stoep staan?

Congrats silex ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 22-07-2010 17:37 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
Royz schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:36:
De koerier belt toch van te voren op? Of kunnen ze vanaf volgende week plotseling elke dag voor de stoep staan?

Congrats silex ;)
Je wordt van te voren gebeld. en dan wordt er afgesproken waar ze hem komen brengen. houd wel een legitimatie bij de hand ;-)

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:36:

Congrats silex ;)
Als het goed is bellen ze je inderdaad om te vragen wanneer ze hem kunnen komen brengen. Maar ik ga gewoon vragen: ,,WAAR ZIT JE? IK KOM HEM NU BIJ JE HALEN!'' :+
Ik kan echt niet wachten zeg. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Thnx - wellicht offtopic maar wat een verschil in vergelijking met een 3G (niet eens een 3Gs). Geweldig apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
De iPhone 4 "Tsunami" bij Borderlinx, 2000 tegelijk op 20 juli :)

http://blog.borderlinx.com/?p=2496

Afbeeldingslocatie: http://blog.borderlinx.com/wp-content/uploads/iPhone1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blog.borderlinx.com/wp-content/uploads/iPhone3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blog.borderlinx.com/wp-content/uploads/iPhone2.jpg

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
^^^^ Heaven on earth !! ^^^^^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Ze maken het de mensen bij Borderlinx niet makkelijk. "Zoveel mogelijk tegelijk sturen!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 10:55
To_Tall schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:41:
[...]

Je wordt van te voren gebeld. en dan wordt er afgesproken waar ze hem komen brengen. houd wel een legitimatie bij de hand ;-)
Ook waar ze hem brengen? Ik moest namelijk een afleveradres opgeven, heb thuis adres opgegeven. Maar bedacht me later pas dat ik beter werkadres kon opgeven. Maar als ik dat nog kan wijzigen zou dat wel handig zijn, scheelt weer ochtend/middag vrij nemen.

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wjzijderveld schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:47:
[...]

Ook waar ze hem brengen? Ik moest namelijk een afleveradres opgeven, heb thuis adres opgegeven. Maar bedacht me later pas dat ik beter werkadres kon opgeven. Maar als ik dat nog kan wijzigen zou dat wel handig zijn, scheelt weer ochtend/middag vrij nemen.
Je wordt gewoon nog gebeld door de koerier en dan kun je aangeven waar je hem laat bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 06:34

BaT

Hmmm ik heb dingen door elkaar gehaald; ik zie iedereen hier praten over couriers en order nummers ed.

Ik heb dinsdag me dus via de t-mobile website en via de t-mobile klantenservice (nummer daar achtergelaten) aangemeld voor de voorverkoop. Nu heb ik via de mail een bevestiging gehad dat ik aangemeld ben voor de voorverkoop (via de website aangemeld). Toen werd ik later nog een keer gebeld door t-mobile (dit was dan omdat ik mijn nummer daar had achtergelaten); met nog een keer de bevestiging dat ik in de voorverkoop zit.

Maar nu moet ik nog betalen en een bevesting mail afwachten oid ? Mijn abo is ook nog niet omgezet op mijn-t-mobile.nl ? Hmmm; hopenlijk komt die mail nog vandaag.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:57:
Hmmm ik heb dingen door elkaar gehaald; ik zie iedereen hier praten over couriers en order nummers ed.

Ik heb dinsdag me dus via de t-mobile website en via de t-mobile klantenservice (nummer daar achtergelaten) aangemeld voor de voorverkoop. Nu heb ik via de mail een bevestiging gehad dat ik aangemeld ben voor de voorverkoop (via de website aangemeld). Toen werd ik later nog een keer gebeld door t-mobile (dit was dan omdat ik mijn nummer daar had achtergelaten); met nog een keer de bevestiging dat ik in de voorverkoop zit.

Maar nu moet ik nog betalen en een bevesting mail afwachten oid ? Mijn abo is ook nog niet omgezet op mijn-t-mobile.nl ? Hmmm; hopenlijk komt die mail nog vandaag.
Ik hoop voor je dat je die nog krijgt, want zonder je order nummer heb je eigenlijk nog niks. Als je telefonisch hebt bestelt kan het wat langer duren voordat ze het daar hebben verwerkt, online bestellen was eigenlijk de beste manier, maar ja, dat werkte slechts van 10:45 tot 11:30.. Dan kon je ook direct betalen en heb je ook direct een ordernummer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even Off topic:
Ik heb net de poll op pagina 1 bekeken en wat mij opvalt is dat in zwart de 16GB versie veel populairder is dan de 32 Gb versie.
In het wit is dat andersom, de 32 Gb is veel populairder dan de 16 GB.
Hoe komt dit?
Zijn de mensen die een witte willen kapitaalkrachtiger <lijkt mij vreemd> of gaan de echte fanboys voor een witte en nemen die geen genoegen met een kleine capaciteit??
Viel me gewoon op. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Hoop dat iedereen direct een bumper mee heeft besteld, deze is per direct gratis (het wordt nu dus ook in je orderstatus getoond): http://www.iphoned.nl/iph...-levering-begonnen/24879/

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
CrashOne schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:23:
Hoop dat iedereen direct een bumper mee heeft besteld, deze is per direct gratis (het wordt nu dus ook in je orderstatus getoond): http://www.iphoned.nl/iph...-levering-begonnen/24879/
Voor zover ik weet hoef je die niet mee te bestellen, die krijg je er toch gewoon bij nu?

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De info die ik heb is dat je de bumper er niet bijkrijgt. deze zul je via apple.nl kunnen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Laatst online: 07:48
Ik heb 9 juli een iPhone besteld via apple.fr, afleveren op een vakantieadres in Frankrijk.
20 juli verzonden vanuit HongKong, vandaag onderweg om afgeleverd te worden!
Vind het allemaal best snel gaan.

23 Jul 2010 08:16:33 Marseille Out For Delivery.
23 Jul 2010 07:58:56 Marseille Shipment Received At Destination Depot.
23 Jul 2010 01:56:04 Liege Euro Hub Shipment In Transit.
23 Jul 2010 01:26:40 Liege Euro Hub Shipment Received At Transit Point.
22 Jul 2010 12:38:27 Arnhem Hub Shipment In Transit.
21 Jul 2010 08:38:08 Hong Kong Shipment In Transit.
21 Jul 2010 01:26:48 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
21 Jul 2010 00:14:00 SZ1 Shipment In Transit.
20 Jul 2010 23:53:17 SZ1 Shipment In Transit.
20 Jul 2010 20:43:35 SZ1 Shipment Collected From Sender.

Heb er overigens geen bumper bij besteld toen. Was bang dat het de levertijd negatief zou beïnvloeden, was van plan deze los aan te schaffen, maar wacht nu op de regeling van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

Ghehe degene die een witte besteld hebben , ga maar in een hoekje huilen ....

http://www.engadget.com/2...ond-time-wont-ship-until/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Aaai... En stel ze beginnen te leveren, hoe lang denk je dat wereldwijd gecumuleerd de wachtlijsten zullen zijn! Je mag blij zijn als je er een hebt als iPhone 5 er alweer is :P
Phew, blij dat ik voor een zwarte ben gegaan. Naja, was sowieso een nobrainer. Iedereen die ik spreek vind de witte toch echt een vrouwenkleurtje (ik ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Ik heb nog steeds geen brief of email gehad terwijl ik we op 'iPhone day' telefonisch had besteld. De brief is wel al onderweg, maar vandaag kwam de TNT postbezorger langs maar geen brief van T-Mobile (3 dagen voor een briefje ?? hmm). Ook mijn ordernummer (die ik telefonisch vroeg) werkt nog niet op de bestelstatus-pagina. Iemand anders die niets van een bevestiging heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
andromedaan schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:19:
Ik heb nog steeds geen brief of email gehad terwijl ik we op 'iPhone day' telefonisch had besteld. De brief is wel al onderweg, maar vandaag kwam de TNT postbezorger langs maar geen brief van T-Mobile (3 dagen voor een briefje ?? hmm). Ook mijn ordernummer (die ik telefonisch vroeg) werkt nog niet op de bestelstatus-pagina. Iemand anders die niets van een bevestiging heeft ?
Ik heb ook nog niks, ik krijg ook geen ordernummer van T-Mobile als ik bel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

Rhndy schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:24:
[...]

Ik heb ook nog niks, ik krijg ook geen ordernummer van T-Mobile als ik bel..
Ik(wij) ook niet. Prutsers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 11:23
Mijn iphone is net verzonden door borderlinx, hopelijk maandag of dinsdag op de deurmat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

Net gebeld met t-mobile, ik(wij) krijg GEEN informatie los als zakelijke klant.
Dinsdag werd gezegd bel vrijdag maar even terug als u dan geen bevestiging heeft.

Dus dan doen we dan, krijg ik een mega arrogante medewerker aan de lijn, die gewoon durft te zeggen : "Als u op 31 Juli nog geen bevestiging heeft, dan is er iets mis gegaan, dus u MOET maar gewoon wachten."

Dus ik vraag of ze uberhaupt wel kunnen nagaan of er een reservering oid staat.
Nee dat kan niet.

Dus dan vraag ik, als we pech hebben heeft die mederwerker aan de tel ons dus niet opgeschreven en krijgen we niks te horen.
Ja dat klopt durft hij te zeggen.

We zijn al niet tevreden over T-Mobile, maar dit sloeg echt alles hoe die medewerker mij te woord stond.
Ik snap best dat je de iPhone4 vragen moe bent, maar blijf dan in vredesnaam netjes.

:X :X :X

[ Voor 30% gewijzigd door CrankyGamerOG op 23-07-2010 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
_Johannn_ schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:15:
Mijn iphone is net verzonden door borderlinx, hopelijk maandag of dinsdag op de deurmat :)
johan, welke datum is jouw iPhone afgeleverd bij borderlinx? Kan ik misschien uit afleiden hoe lang het duurt voordat borderlinx verstuurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
hgerrit schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:44:
[...]

johan, welke datum is jouw iPhone afgeleverd bij borderlinx? Kan ik misschien uit afleiden hoe lang het duurt voordat borderlinx verstuurd....
Aan de volgende reactie:
_Johannn_ in "[iPhone] Levertijden"
Kan ik herleiden dat hij 1 dag heeft moeten wachten. ;)

Zo doe ik het de hele tijd al.. probeer namelijk de gemiddelde levertijd van Apple te berekenen en zien of dit stijgt. Dus constant posts opzoeken, sinds de meeste enkel melden dat ze 'm binnen hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
nice :) had ik over het hoofd gezien.
alleen nu nog specifieker: hoe lang duurde het tussen het moment van aflevering door apple en updaten van de suite.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik vind dit wel echt balen hoor. Ik snap best dat ze allerlei problemen kunnen hebben met produceren maar beloof dan ook geen dingen die je niet waar kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Wat een gezeik af en toe hier.. In de geschiedenis op deze planeet is het niet vaak voorgekomen dat de vraag naar 1 product, dat vol zit met technologische hoogstandjes, zo ongelooflijk veel wereldwijde vraag had. Zelfs als Apple en T-Mobile alles perfect zouden voorbereiden zouden er nog steeds hier en daar problemen onstaan, that's a fact of life. Reply als je een vraag hebt, of iets weet toe te voegen, maar vervuil het forum a.u.b niet :), thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

Wat nou gezeik, het gaat hier niet om of Apple de producten kan leveren of niet, het gaat erom dat "zakelijke" klanten schoftig en asociaal behandeld worden.
Daar waar particulieren al ordernummers hebben, hebben zakelijke klanten nog niks, althans ik heb nog geen een zakelijke klant gezien die al iets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 19:52:
Wat nou gezeik, het gaat hier niet om of Apple de producten kan leveren of niet, het gaat erom dat "zakelijke" klanten schoftig en asociaal behandeld worden.
Daar waar particulieren al ordernummers hebben, hebben zakelijke klanten nog niks, althans ik heb nog geen een zakelijke klant gezien die al iets weet.
Nee klopt, reden daarvan is dat ze zakelijke klanten extra controleren. Waarom ze dat doen is mij ook een vraag, want je hebt immers een contractvernieuwing aangevraagd dus alles is al bekend bij hun?
Dat ze zakelijke klanten beter controleren is het antwoord dat mijn vader kreeg toen hij T-Mobile belde, want ik heb als particulier besteld en heb dus inderdaad al lang een ordernummer ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 19:59:
[...]

Nee klopt, reden daarvan is dat ze zakelijke klanten extra controleren. Waarom ze dat doen is mij ook een vraag, want je hebt immers een contractvernieuwing aangevraagd dus alles is al bekend bij hun?
Dat ze zakelijke klanten beter controleren is het antwoord dat mijn vader kreeg toen hij T-Mobile belde, want ik heb als particulier besteld en heb dus inderdaad al lang een ordernummer ontvangen :)
Blijft toch vreemd, normaal worden zakelijke klanten stukken beter behandeld dan particulieren en zeker niet afgeworpen met "moet u maar wachten" een "ik kan u op de hoogte stellen indien u dit wenst" was hier wel op z'n plaats geweest. Ben zelf zakelijk klant bij KPN en ben daar altijd beter behandeld dan particulier (m'n zus is particulier klant). Het gaat hier puur om simpele dingen, maar je klantwaarde stijgt enorm als zakelijk klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z&#039;n best

Hmmm net weer mail contact met Borderlinx:
Hi Joris,

Welcome to Borderlinx.

First of all, let me begin with my apologies for all delay & inconvenience caused to you during your recent encounter with us. Due to high volume of inbound shipments & pending backlog, your shipment is still pending to be shipped.

Our hub team is working, with full force, to make sure to clear all backlog in this week so we are sure that this shipment will be dispatch within this week. Till the time, we request for your patience & co-operation. Thank you !!

We offer our extreme apologies for all delay and thank you very much for your patience !!

Best Regards,

Rachel
Borderlinx Support
Deze week nog? Da's dus morgen of zondag? Of zou ze komende week bedoelen?

Ook wel aardig, een Duitser met tijd te veel inventariseert de levertijden via Borderlinx in een spreadsheet: http://spreadsheets.googl...hkey=CL_w_bgH&hl=en#gid=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

Superhuuper schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:43:
Ik heb 9 juli een iPhone besteld via apple.fr, afleveren op een vakantieadres in Frankrijk.
20 juli verzonden vanuit HongKong, vandaag onderweg om afgeleverd te worden!
levertijd is nu 3 weken op die site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
hgerrit schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:05:
nice :) had ik over het hoofd gezien.
alleen nu nog specifieker: hoe lang duurde het tussen het moment van aflevering door apple en updaten van de suite.....
Mijn pakketje kwam op maandag middag binnen bij borderlinx, donerdagmiddag kreeg ik een mailtje dat mijn suite geupdate was. Gelijk betaald en vrijdagmiddag was het pakketje verzonden.

Ik gok dat ik hem maandag heb aangezien het pakketje nu uit brussel vertrokken is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Laatst online: 14-09 04:29
Ik heb hem al enkele dagen, Brits 16GB exemplaar, en ben er weg van! Zo'n snelheid, zo'n strak design, zo'n gigantisch scherm! Van de death grip heb ik geen last (Mobistar - België) dus ik zeg m'n iPhone 3G voorgoed vaarwel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net met TM gesproken en volgens hun gegevens komt de witte een week na de zwarte...yeah right.
sukkels daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 09:53:
net met TM gesproken en volgens hun gegevens komt de witte een week na de zwarte...yeah right.
sukkels daar.
Als het nog 8 weken duurt om de zwarte te leveren, kan dat best kloppen >:)

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

Herko_ter_Horst schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:35:
[...]

Als het nog 8 weken duurt om de zwarte te leveren, kan dat best kloppen >:)
Nee want als je een beetje op de hoogte was , dan wist je dat de witte niet meer voor het einde van dit jaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

RAAF12 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:14:
[...]

levertijd is nu 3 weken op die site
Dus?Dat staat hij als sinds het begin geloof ik.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07 19:37
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:55:
[...]

Nee want als je een beetje op de hoogte was , dan wist je dat de witte niet meer voor het einde van dit jaar komen.
Uhm, er is gezegd dat ie er "later this year" zal komen hoor. Dus niet volgend jaar pas.

2JZ TT6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

DJT88 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:01:
[...]

Uhm, er is gezegd dat ie er "later this year" zal komen hoor. Dus niet volgend jaar pas.
Zeg ik volgend jaar?
Voor het einde van dit jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ja, je zei "dan wist je dat de witte niet meer voor het einde van dit jaar komen."

Dat is dus volgend jaar. ;)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

Feck, your right :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
Ik heb vandaag een brief gekregen van T-Mobile, met netjes alle gegevens over m'n contractverlenging en bevestiging dat ik de iPhone 4 krijg :). M'n ordernr die ik aan de klanteservice vroeg werkt nog steeds niet.. Nu maar wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05:01
Heb gister een iPhone 4 16gb besteld in de UK via BL *O* .
Eens kijken of het idd 3 weken gaat duren voor BL hem heeft.
Naar mijn ervaring zijn de levertijden van Apple altijd een zeer strakke indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edvdvc
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-10-2023
Heb net me order nummer opgevraagd...en gekregen maar krijg onderstaande melding..meer mensen die dit hebben?

Er is geen actieve order gevonden voor het opgegeven nummer. Controleer het ordernummer en neem contact op met T-Mobile klantenservice indien het probleem blijft bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07 19:37
andromedaan schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 13:57:
Ik heb vandaag een brief gekregen van T-Mobile, met netjes alle gegevens over m'n contractverlenging en bevestiging dat ik de iPhone 4 krijg :). M'n ordernr die ik aan de klanteservice vroeg werkt nog steeds niet.. Nu maar wachten...
Ik heb ook vandaag een brief van T-mobile gekregen met de correcte bevestiging van mijn witte 32 GB iPhone 4. :)
de 20ste telefonisch besteld om een uur of 12.

2JZ TT6 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 13:21
DJT88 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:31:
[...]

Ik heb ook vandaag een brief van T-mobile gekregen met de correcte bevestiging van mijn witte 32 GB iPhone 4. :)
same here, alleen het vage ervan vind ik:
"U kunt gewoon uw huidige simkaart in de telefoon plaatsen en direct bellen en sms'en."

Euhhhh, ik heb geen micro-sim? -O-

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
DJT88 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:31:
[...]

De witte was toch tot nader order uitgesteld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

Ja hij heeft ook alleen een bevestiging he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 13:17

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

TeamxSunnYx schreef op zondag 25 juli 2010 @ 01:22:
[...]

same here, alleen het vage ervan vind ik:
"U kunt gewoon uw huidige simkaart in de telefoon plaatsen en direct bellen en sms'en."

Euhhhh, ik heb geen micro-sim? -O-
Ik had op iPhoneclub.nl voorbij zien komen dat je je T-Mobile micro-SIM nog apart moet bestellen à 10EUR. Verwonderde mij ook.

Vals alarm. O-)

[ Voor 3% gewijzigd door 6129(15) op 25-07-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Lorefice schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:35:
[...]

Ik had op iPhoneclub.nl voorbij zien komen dat je je T-Mobile micro-SIM nog apart moet bestellen à 10EUR. Verwonderde mij ook.
Leeuw88 in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..." die kreeg een gratis micro sim bij de T-mobile shop.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Zo, ik heb mijn iPhone 4 32GB ook gister besteld bij de Belcompany. En was de 16de die er een reserveerde :D
Dus ik heb volgende week vrijdag waarschijnlijk mijn iPhone 4 :9 had ik eigenlijks niet verwacht.

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:03
LogiForce schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:43:
Zo, ik heb mijn iPhone 4 32GB ook gister besteld bij de Belcompany. En was de 16de die er een reserveerde :D
Dus ik heb volgende week vrijdag waarschijnlijk mijn iPhone 4 :9 had ik eigenlijks niet verwacht.
De kans dat een standaard BelCompany (of The Phone House for that matter) volgende week 16 iPhone's binnen gaat krijgen is volgens mij niet zo heel groot. Afgelopen 2 jaar waren de meeste winkels (van normale grootte) al blij als ze er 7 of 8 hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

RobbertC schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:46:
[...]
De kans dat een standaard BelCompany (of The Phone House for that matter) volgende week 16 iPhone's binnen gaat krijgen is volgens mij niet zo heel groot. Afgelopen 2 jaar waren de meeste winkels (van normale grootte) al blij als ze er 7 of 8 hadden.
Serieus? Dat is eigenlijks ziekelijk slecht te noemen van Apple. Had gedacht dat iedere winkel wel een stuk of 15 a 20 zouden krijgen. :/

Ik zie het wel. En anders word het een week later. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door LogiForce op 25-07-2010 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LogiForce schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:00:
[...]

Serieus? Dat is eigenlijks ziekelijk slecht te noemen van Apple. Had gedacht dat iedere winkel wel een stuk of 15 a 20 zouden krijgen. :/

Ik zie het wel. En anders word het een week later. ;)
Ik denk dat als je niet bij de eerste lichting zit in de winkels, het wel eens een stuk langer kan gaan duren dan één week. Meen me van vorig jaar te herinneren dat er inderdaad maar tussen de 5 en 20 per winkel werden geleverd (hangt af welke stad etc.) en dat ze daarna gewoon 2 of meer weken niet te krijgen waren..

Heeft iemand trouwens een idee hoe lang het in Duitsland duurde totdat mensen hun iPhone 4 kregen nà de releasedate van Apple? Misschien is dat wel een beetje hetzelfde als hier in NL..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2010 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:27
Den_John schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 09:28:
Ik heb hem al enkele dagen, Brits 16GB exemplaar, en ben er weg van! Zo'n snelheid, zo'n strak design, zo'n gigantisch scherm! Van de death grip heb ik geen last (Mobistar - België) dus ik zeg m'n iPhone 3G voorgoed vaarwel :)
Hier net zo, mijn vrouw kwam gisteren terug uit London, met mijn 4 en het lukt mij niet een death grip te doen ;)

Super toestel, lekker snel, lekker scherp. En die simkaart knippen ben ik nu na twee iPads al redelijk handig in...

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:42:
[...]

Ik denk dat als je niet bij de eerste lichting zit in de winkels, het wel eens een stuk langer kan gaan duren dan één week. Meen me van vorig jaar te herinneren dat er inderdaad maar tussen de 5 en 20 per winkel werden geleverd (hangt af welke stad etc.) en dat ze daarna gewoon 2 of meer weken niet te krijgen waren..

Heeft iemand trouwens een idee hoe lang het in Duitsland duurde totdat mensen hun iPhone 4 kregen nà de releasedate van Apple? Misschien is dat wel een beetje hetzelfde als hier in NL..
Ik zit zelf in Groningen en heb het besteld bij Belcompany in de wijk Paddepoel. Dus geen idee hoeveel ze krijgen. Er zijn maar 2 Belcompany zaken in de stad, deze en eentje in het centrum.
Dus geen flauw idee hoeveel ze krijgen. Laten we hopen dat het er 20 zijn, als ze in de UK al 2000 aan Borderlinx kunnen leveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LogiForce schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:23:
[...]

Ik zit zelf in Groningen en heb het besteld bij Belcompany in de wijk Paddepoel. Dus geen idee hoeveel ze krijgen. Er zijn maar 2 Belcompany zaken in de stad, deze en eentje in het centrum.
Dus geen flauw idee hoeveel ze krijgen. Laten we hopen dat het er 20 zijn, als ze in de UK al 2000 aan Borderlinx kunnen leveren ;)
Ik denk dat die tmobile winkel in het centrum er eerder meer zal krijgen dan die belcompanies.

Daar had je ook wel kunnen reserveren, toen ik er kwam waren er amper reserveringen. Maar een stuk of 12 voor de 16gb, en een stuk of 8 voor de 32gb......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37

KroeT

[...]

Ik hoor mensen veel zeggen dat Belcompany en Phonehouse minder iPhones zullen krijgen, maar twee jaar geleden kon ik gewoon een Phonehouse binnenwandelen om een iPhone te bestellen - die de volgende dag (!) geleverd werd. De T-Mobilewinkel aan de overkant gaf aan dat er zes weken levertijd was. Ik heb dan ook dit jaar weer via de Phonehouse besteld. Mijn vader heeft direct bij T-Mobile besteld, dus we houden een race.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
KroeT schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:26:
Ik hoor mensen veel zeggen dat Belcompany en Phonehouse minder iPhones zullen krijgen, maar twee jaar geleden kon ik gewoon een Phonehouse binnenwandelen om een iPhone te bestellen - die de volgende dag (!) geleverd werd. De T-Mobilewinkel aan de overkant gaf aan dat er zes weken levertijd was. Ik heb dan ook dit jaar weer via de Phonehouse besteld. Mijn vader heeft direct bij T-Mobile besteld, dus we houden een race.
same here.

Twee jaar geleden eerst naar t-mobile shop geweest: iPhone besteld: 6 weken levertijd.
Paar panden verderop liep ik bij de phonehouse naar binnen en kon ik gelijk een iPhone meenemen.
Met mijn nieuwe iPhone naar t-mobile shop gegaan om daar mijn bestelling te annuleren. 8)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:45
Iedereen lijkt zich inderdaad op de tmobile shops zelf te richten. Zelf heb ik mijn 3g een maand na release bij de phone house gehaalt, heel tilburg zat wekenlang zonder en bij de phone house was het 'oh, overmorgen krijg ik er nog wil je er 1?'..... Vorig jaar bij de 3gs voor mijn vriendin was het niks anders, heel de stad af... als laatste bij de phone house binnen gestapt. 'hmmm nu niet, maar volgende week krijg ik er een hele boel'.... Wat nog de waarheid bleek ook. :)

1 x raden waar ik nu m'n iphone 4 heb besteld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het uberhaupt al wel bekend dat Belcompany de 30ste al iPhones krijgt dan? Aangezien er op de reserverings site stond dat de levertijd 6-8 weken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:45
Niemand roept keihard dat ie de 30ste iphone 4's heeft liggen. Stel dat je om wat voor reden dan ook de 30ste geen voorraad hebt, wie gaat de klappen en de bakstenen vangen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Voor iedereen die nog twijfelde over wanneer de eerste iPhones worden verzonden (of over de microsimkaart):
Tmobile twitter webcare:
@weijben Je ontvangt bij de iPhone 4 kosteloos een microsimkaart. Ja, vanaf 30 juli worden de eerste toestellen verstuurd. ^AdW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 21:11
Ik kreeg net een mail van tmobile dat ze een pakje bij mij willen afleveren... Snel de afspraak gemaakt en morgen wordt het bezorgd. Nu heb ik ook voor mijn ipad een micosim besteld maar het lijkt mij sterk dat ze die met een vervoersbedrijf komen brengen. Dus misschien dan toch al morgen de iPhone 4..... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

ewf2003 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:11:
Ik kreeg net een mail van tmobile dat ze een pakje bij mij willen afleveren... Snel de afspraak gemaakt en morgen wordt het bezorgd. Nu heb ik ook voor mijn ipad een micosim besteld maar het lijkt mij sterk dat ze die met een vervoersbedrijf komen brengen. Dus misschien dan toch al morgen de iPhone 4..... :9~
Dont get your hopes up, hij word vrijdag pas released, dus kans is erg klein dat het de iPhone4 zelf is.
Dat kun je zelf ook wel op 2 vingers natellen.

[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 26-07-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 21:11
CrankyGamerOG schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:13:
[...]

Dont get your hopes up, hij word vrijdag pas released, dus kans is erg klein dat het de iPhone4 zelf is.
Dat kun je zelf ook wel op 2 vingers natellen.
Je hebt gelijk het is voor de microsim...Ik dacht dat ze die wel met de post zouden sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
Iemand al een iphone ontvangen van de batch van 20/21/22 juli?
mijn suite is nog leeg ;(

/edit (borderlinx batch uiteraard :) )

[ Voor 18% gewijzigd door Master_G op 26-07-2010 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

Nope mijn suite is ook nog leeg. Die van mij kwam 21 juli aan bij borderlinx. Volgens de link van padvinder http://spreadsheets.googl...0Q&authkey=CL_w_bgH&hl=en is 21 juli nog helemaal niet behandeld.

[ Voor 31% gewijzigd door coramoor op 26-07-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
Even quoten vanuit mijn escalatiemail:

Delivered 16th July, Signed by G. Lancaster
In suite on 21th July
Paid for Express shipment on the same day by Mastercard, invoice attached.
Status "Being processed" ever since.

In totaal nu tien (!) dagen bij Borderlinx. Ben er redelijk klaar mee.
Deze service biedt een mogelijkheid die er anders niet zou zijn, erg goed, maar het is wel de laatste keer voor mij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
en ze hebben het hele weekend doorgewerkt...(zeggen ze)
op hun blog verwijderen ze te keur en te onkeur berichten met (nette) vragen of ze een beetje op schema lopen...
Lijkt mij dat ze met een paar man (die elke een eigen taak heeft) dit best redelijk weg kunnen werken in een weekend? Of ben ik nou zo kortzichtig?

Ik baal iig wel, ga 1 aug op vakantie, dus vermoed dat ik iPhone-loos op het strand lig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
(3/5)
Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.

Kans dat ik bij de eerste levering wordt groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Naja het is geen gigantisch bedrijf met duizend werknemers, zowel zij als wij hebben deze grote niet zien aankomen. Wie verwacht nou dat er in één klap 2 duizend+ iPhone's op één locatie geleverd wordt? Dat is toch van de zotte?

Ze moeten eigenlijk iets hebben waarmee je kunt aangeven dat je een bestelling hebt lopen en wanneer die ongeveer aankomt. Dan kunnen ze alvast voorbereiden op dit soort tsunami's, want op deze manier is het niet te doen. Al denk ik dat dit een van de grootste is en zal blijven. Sinds ze nu in alle landen uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
Bpow schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:05:
(3/5)
Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.

Kans dat ik bij de eerste levering wordt groter :)
Hier ook :) Ben nog niet gebeld door koerier... Als die nou eens zijn telefoon oppakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 12:50
-=Arjan=- schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:49:

In suite on 21th July

Deze service biedt een mogelijkheid die er anders niet zou zijn, erg goed, maar het is wel de laatste keer voor mij. :+
Als het goed is wordt mijn iPhone 4 vandaag of morgen bij Borderlinx afgeleverd. Hoop niet dat het zo lang gaat duren voordat ze hem doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:23:
[...]

Ik denk dat die tmobile winkel in het centrum er eerder meer zal krijgen dan die belcompanies.

Daar had je ook wel kunnen reserveren, toen ik er kwam waren er amper reserveringen. Maar een stuk of 12 voor de 16gb, en een stuk of 8 voor de 32gb......
Toen ik bij de T-Mobile shop kwam net voor de voorverkoop, waren ze al gestopt met reserveringen. Juist omdat er zoveel aanvragen waren en ze onzeker waren over levering. :/

Ik denk dat de Belcompany aardig samen werkt met T-Mobile op moment, juist om de druk te verdelen. Maar kan het mis hebben. Ik weet wel dat mijn reservering staat en het vast niet maanden lang duurt voor ik een heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

wjzijderveld schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:20:
[...]

Hier ook :) Ben nog niet gebeld door koerier... Als die nou eens zijn telefoon oppakt :P
Ik ook :). Heeft nu een week geduurd, dus zou deze week nog kunnen bellen denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
T-Mobile heeft me nu een ander ordernr gegeven (veel bellen, en vriendelijk lastigvallen helpt!) die wel werkt O+ :

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/02891abf16dc8ae2d3ed/content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Nu online

CrankyGamerOG

Even voor de zakelijke klanten,
T-Mobile doet vandaag de bevestigingen uit de deur naar de zakelijke klanten toe.
Deze heb je dan dus uiterlijk Woensdag binnen.

Ik heb eindelijk bevestigd kunnen krijgen dat wij wel op die lijst staan.

Dank normale zakelijke support mederwerkers :)

[ Voor 8% gewijzigd door CrankyGamerOG op 26-07-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

CrankyGamerOG schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:45:
Even voor de zakelijke klanten,
T-Mobile doet vandaag de bevestigingen uit de deur naar de zakelijke klanten toe.
Deze heb je dan dus uiterlijk Woensdag binnen.

Ik heb eindelijk bevestigd kunnen krijgen dat wij wel op die lijst staan.

Dank normale zakelijke support mederwerkers :)
Mijn dank is groot ;) _/-\o_

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Ik heb de mijne nu eindelijk binnen.

Vorige week maandag kwam hij binnen bij borderlinx, donderdags in mijn suite, vrijdag verzonden, vandaag binnen :)

Ik ga mooi spelen en mijn sim knippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
-=Arjan=- schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:49:

In suite on 21th July

En weer een dag voorbij zonder update. -O-
Ben nu toch wel redelijk klaar met deze club.. :O

Pagina: 1 ... 3 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.