Borderlinx gooit de hele meuk iPhones in een batch op de post na dat ze verwerkt zijn.. waarschijnlijk morgen dus.
[ Voor 7% gewijzigd door graceful op 21-07-2010 11:17 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 7% gewijzigd door graceful op 21-07-2010 11:17 ]
[ Voor 100% gewijzigd door -=Arjan=- op 21-07-2010 11:34 ]
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 16:50 ]
Verwijderd
[ Voor 98% gewijzigd door UltraSub op 21-07-2010 13:48 ]
Ik heb 417xx en heb om 10.50 online besteldVerwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:50:
Dude!
Ben wel benieuwd naar de bestellingen. Hoe laat had jij gebeld voor ordernummer x43319? Ik had om 10 voor 12 besteld via internet en heb ordernummer x42493.
Werd smiddags trouwens nog teruggebeld omdat ik sochtends al 20x naar 1200 had gebeld, en toen werd mij ook verteld dat het 8 tot 10 weken zou duren. Lijkt me eerlijk gezegd wat stug, wat gaat er dan op 30 juli uitgegeven worden?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Joran op 21-07-2010 16:51 . Reden: sprak te fout bericht ]
Send me your gameboys
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 16:09 ]
Verwijderd
Haha. Dat is wel een goede om te onthouden, ik ga het zeker proberen, gewoon vragen: ,,Is het mogelijk om hem vandaag zelf op te halen bij het magazijn?''. Met een beetje geluk en medewerking gaat dat goed, het zou wel fantastisch zijn! Ik heb goede hoop, maar toch vrees ik het ergste.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:08:
Ik denk dat we hem wel rond release datum hebben.... zal denk ik op 30-07 gebeld worden door de koerier...
wat nou langsbrengen...waar ben je? Ik kom ze NU ophalen!! lol
Hoewel...gelet op beperkte beschikbaarheid voor de witte hoop ik dat ik vroeg genoeg ben. Zwart zal wel goed zitten.
Verwijderd
omdat het kan!
Verwijderd
Die zie je toch niet, want ik neem aan dat je er mee wil bellen?Squatjj schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:20:
Gewoon naar de winkel geweest. Leek me de beste kans om er eentje op launch day te krijgen (en vorig jaar hadden mensen ook online besteld of getelefoneerd en moesten toen ook 6 weken wachten, terwijl je in die 6 weken tijd wel regelmatig winkels kon binnenlopen).
Zwarte 32 GB.
Wit zou mij zoiezo al te lang duren en zwart vind ik toch net wat beter staan met de roestvrij stalen rand.
Verwijderd
Be the change you want to see in the world
[ Voor 38% gewijzigd door Jooz op 21-07-2010 16:40 ]
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Hier had uw reclame kunnen staan.
Net teruggebeld door tmobile. Hoop fout gegaan gisteren en ik was niet ingevoerd in het systeem. Nu dus wel en ook zo dat ik bij de eerste levering in NL zit aangezien ik al vroeg heb gebeld.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:33:
Dan is je order dus nog niet ingevoerd! Konden ze dat niet meteen voor je doen?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Royz op 21-07-2010 16:53 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Verwijderd
Wat mij betreft heel simpel. Zodra er enige verkleuring optreedt gaat hij linea recta naar Solid Vision. Krijg ik mooi weer een nieuwe.Royz schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:54:
ook een 16gb zwart. heb nu een 8gb zwart en vind zwart mooi... Verder vertrouw ik de witte kleur niet helemaal ivm het warm worden etc
Send me your gameboys
Ik heb de afgelopen tijd zoveel gezeur met bedrijven met dingen die fout lopen (automatische incasso's, bestellingen die fout gaan, producten die niet werken), dat ik nu vaker voor de veiligere manier kies... triest maar waarVerwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:55:
[...]
Wat mij betreft heel simpel. Zodra er enige verkleuring optreedt gaat hij linea recta naar Solid Vision. Krijg ik mooi weer een nieuwe.
Als je daarbij zit, wat is je ordernr dan? Dan weten wij namelijk ook ietsVerwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:55:
Ruwweg zie ik een range van zo'n 1700 bestellingen, vind ik eigenlijk nogal meevallen. Hoop dat de eerste batch zeker zo groot is. Anyway , ik heb WIT 32GB besteld, en die is zowieso nog niet te leveren, wanneer dat wel zo is denk ik dat Apple eerst de grotere markten daarmee bedient.....
[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 21-07-2010 17:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Whait.. whut? Hoe kun je trouwens een abbo afsluiten als je minderjarig bent.. Of heb je identiteitsfraude gepleegdVerwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:04:
Bij mij ging het net zoals bij T-Mobile, niet zo soepel!
De avond ervoor
[STRESS!!] De avond voor ‘iPhone 4 day’ had ik alles al keurig voorbereid. De benodigde documenten zoals het rijbewijs en bankpas lagen allemaal al klaar. [STRESS!!]
De ochtend zelf
[STRESS!!]
Ik was dus blij als een jong kind (ik ben ook pas maar 14)! [STRESS!!]
[ Voor 62% gewijzigd door St@m op 21-07-2010 17:16 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
werk jij bij tmobile?Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:55:
Ruwweg zie ik een range van zo'n 1700 bestellingen, vind ik eigenlijk nogal meevallen. Hoop dat de eerste batch zeker zo groot is. Anyway , ik heb WIT 32GB besteld, en die is zowieso nog niet te leveren, wanneer dat wel zo is denk ik dat Apple eerst de grotere markten daarmee bedient.....
Verwijderd
1995 dus. ;-) Ik heb geen identiteitsfraude gepleegd, en had er uiteraard ook toestemming voor hoor. Want zoals je vast wel weet, mag je onder de 18 geen abonnement afsluiten. Maar maakt ook niks uit, in dit topic gaat het erom welk model we hebben besteld en hoe het gingSt@m schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:10:
Whait.. whut? Hoe kun je trouwens een abbo afsluiten als je minderjarig bent.. Of heb je identiteitsfraude gepleegd
Of dit is een nice troll.. of je lult een end weg.. uit je profiel: 12 september 1982
Verwijderd
Alleen bestaande klanten konden bestellen gister, maar volgens mij was ook zo dat je alleen maar kon verlengen en geen nieuw abonnement kon afsluiten? Want volgens mij is het bij T-Mobile zo: Nieuw abonnement = nieuwe klant..Solstice schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:42:
Nou wel een e-mail ontvangen dat de voor bestelling is gelukt...alleen staat er ook bij dat het gecancelled wordt als de verlenging van het contract nog lang duurt.
WUT?
Ik heb de BB Bold 9000 nu bij T-mobile en wil daarnaast dus de iPhone 4. Niks in plaats.
T-mobile kan dus dubbel aan mij verdienen!
Er stond nergens dat het bij verlenbging contract is, een bestaande t-mobile client kan toch ook een nieuw additioneel contract nemen?
Oh well..
We zullen het zien wat ze gaan uitspoken.
wtf, ik bel net naar t-mobile omdat ik ook wel nieuwsgierig ben naar mijn ordernummer (heb hem gister ook telefonisch besteld namelijk), zegt die gast die ik aan de lijn krijg: "Euh nee meneer daar hebben wij geen inzicht op....". Dus ik reageer met: "Nou ik zie anders op internet verschillende reacties waarin staat dat mensen hebben gebeld voor hun ordernummer". Vervolgens zegt hij: "Ja meneer, maar weet u, dat is gewoon om de hype hoog te houden, er waren mensen die 3 weken geleden al riepen dat ze de iphone bij ons besteld hadden".Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:36:
Ik heb mijn ordernummer al gekregen door vandaag even naar T-Mobile te bellen. Ordernummer 2433XX, ik was er redelijk vroeg bij (per tel) dus hoop bij de eerste levering te zitten.
Hier kun je de status van je order nakijken:
http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx
Verwijderd
Zo had ik het ook gelezen inderdaad. Hij zal dus gewoon een abbo verlenging krijgen en geen nieuw abbo.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:46:
[...]
Alleen bestaande klanten konden bestellen gister, maar volgens mij was ook zo dat je alleen maar kon verlengen en geen nieuw abonnement kon afsluiten? Want volgens mij is het bij T-Mobile zo: Nieuw abonnement = nieuwe klant..
Correct me if I'm wrong..
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 20:26 ]
1904? Welk nummer is dat dan? Klantenservice is heel ander nummer namelijk....Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:23:
Geen idee , heb vanmorgen 1904 en optie 4 gebeld met de vraag of ze mijn order konden terugzien. Dat konden ze inderdaad, er stond ook een ordernummer bij.
Verwijderd
Stiekem denk ik dat er wel aardig wat meer zijn verkocht. Maar ook ik werk niet voor tmobile, dus dat is dan weer puur speculeren.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:55:
Ik heb me anders doodgelachen toen ik het bovenstaande las in de trein. De gozer moet gaan schrijven!St@m schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:10:
[...]
Whait.. whut? Hoe kun je trouwens een abbo afsluiten als je minderjarig bent.. Of heb je identiteitsfraude gepleegd
Of dit is een nice troll.. of je lult een end weg.. uit je profiel: 12 september 1982
Power to the beat.
Offtopic:Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:04:
Bij mij ging het net zoals bij T-Mobile, niet zo soepel!
De avond ervoor
Ik had de wekker gezet om 7:30, zodat ik lekker op tijd wakker zou zijn om de iPhone 4 te kunnen gaan bestellen. Mijn idee was, lekker rustig wakker worden om 7:30, een lekkere bak koffie zetten en daarna rustig achter mijn laptop kruipen en de pagina refreshen totdat je eindelijk wat kon gaan bestellen.
Omdat ik mijn iPhone 3GS al een tijdje geleden verkocht heb, gebruik ik momenteel een Samsung Omnia i900 en je raadt het al, met Windows Mobile. De avond voor ‘iPhone 4 day’ had ik alles al keurig voorbereid. De benodigde documenten zoals het rijbewijs en bankpas lagen allemaal al klaar. De wekker heb ik dus gezet op mijn Samsung Omnia i900. De dagen ervoor had ik zelfs nog getest of deze daadwerkelijk goed werkte. En de wekker van de Omnia weigerde in principe nooit. Maar natuurlijk, de wekker van de Omnia ging natuurlijk niet af de volgende ochtend. En dat moet natuurlijk per se gebeuren op zo’n belangrijke dag. Ik verdenk WiMo ervan dit expres gedaan te hebben, omdat ik in mijn agenda had gezet om 7:30: ,,iPhone 4 bestellen’’.
De ochtend zelf
Ik word die ochtend rustig wakker, het was verschrikkelijk warm op mijn kamer, misschien wel 35 graden. Ik hoorde de vogeltjes buiten een mooi orkest uitvoeren en ik zag dat de zon zich door mijn gordijn probeerde te dringen. Shit? Volgens mij heb ik geen wekker gehoord? Snel pak ik mijn horloge en zie dat het al 10:58 is! Mijn hart begint sneller te kloppen en ik voel dat de adrenaline zich in mijn lichaam verspreidt. Dit kan gewoon niet waar zijn dacht ik bij mezelf. Als een gek m’n laptop open geklapt en naar T-Mobile.nl/iPhone4 gesurft. Omdat de pagina er op het eerste gezicht nog precies hetzelfde uit zag als de avond ervoor dacht ik, hè? Waar moet ik nou zijn?! Maar nadat ik even verder keek zag ik de tekstlink staan om te kunnen reserveren. Daarop geklikt en ja hoor, langzaam maar zeker kwam het formulier binnendruppelen. Ik kan me overigens niet herinneren dat ik ooit zò snel een formulier heb ingevuld. Maar dit reserveringsformulier vroeg alleen mijn naam, en welk toestel ik wenste, meer eigenlijk niet. Dat vond ik heel erg vreemd, ik had in eerste instantie verwacht dat ik direct zou kunnen bestellen.
Nadat ik even verder gekeken had, logde ik heel snel in op MyT-Mobile. Snel naar contractvernieuwing toe gegaan, en ja hoor, daar stond ‘ie! De iPhone 4. Direct erop geklikt natuurlijk. Nadat ik het formulier had ingevuld wat wel eindeloos leek te duren, was het dan zo ver. Ik had hem besteld!
Direct kreeg ik een mailtje van T-Mobile met een ordernummer en een link waar ik kon betalen. Dat natuurlijk dus ook direct gedaan, via iDeal. Nadat ik had betaald direct even de status van mijn order gecheckt natuurlijk. Deze had zich al naar stap 2 gevorderd. Mijn order was succesvol verwerkt en werd verzonden naar het magazijn. Alles liep dus heel erg gesmeerd bij mij. Op de onderpagina staat: ,,T-Mobile streeft ernaar je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag af te leveren.’’ Dat zal ik dan maar niet al te serieus nemen
Daarna las ik dus ik op GoT dat er heel veel problemen waren met bestellen en dat er om 10:30 nog steeds niks was veranderd op de iPhone 4 pagina. Ik was dus blij als een jong kind (ik ben ook pas maar 14)!
Dankzij T-Mobile haar stommiteiten, heb ik lekker kunnen uitslapen en toch als één van de eersten kunnen bestellen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en hoe het bestellen bij jullie is verlopen!
Verwijderd
Ik zei nergens dat ik het niet grappig vond hoorgraceful schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:15:
[...]
Ik heb me anders doodgelachen toen ik het bovenstaande las in de trein. De gozer moet gaan schrijven!
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Bedankt voor de complimenten en leuke reacties! Ik heb zojuist mijn verhaal naar iPhoneclub verzonden en ben benieuwd of ik er inderdaad de frontpage mee ga halen. Zou wel cool zijnRVE_NL schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:12:
[...]
Offtopic:
Jij moet je verhaal insturen op Iphoneclub hier haal je de frontpage mee. Ik heb me kapot gelachen
Ontopic:
Ik heb een zwarte 32GB besteld alles verliep gewoon vloeiend ben naar de winkel in Heerlen geweest
[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 21-07-2010 21:42 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 23:31 ]
Verwijderd
Ik denk......dat je geduld moet hebben!Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 02:37:
Hoi, mijn ervaring tijdens 20 Juli is de volgende:
1) Heb rond 8 uur gebeld, te druk, niemand van T-mobile bereikbaar. Dus ik vul iets in met een online formulier, en dan wacht ik gewoon tot moment dat terug gebeld wordte.
2) Rond 18 uur s'avonds wordt ik wel gebeld door klantenservice van T-mobile om de volgende te bestellen:
- iphone4 32gb met relax abo 25 voor 209,00 € (prijs te laag?!) + 20 € / mnd (met internet).
--> Tot nu toe: leuk! Alles gaat soepel.![]()
Maar... ik ben bang dat het alleen maar bullshit is, omdat:
- mijn huidige abo: relax 15 sim only t/m feb 2012.
--> hij zei: "u betaald 70€, dan kunt u overstappen naar relax 25 met iphone 4... dus "leuk" dacht ik
--> op de website staat er: Contract vernieuwen: Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen.
- Probleem: ik heb geen bevestiging, geen ordernummer, alleeen een email:
Beste xxxx,
Bedankt voor je voorinschrijving voor de iPhone 4 op www.t-mobile.nl of via onze klantenservice. Je voorinschrijving is in goede orde ontvangen en wordt komende dagen verwerkt. Je wordt binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de status van je voorinschrijving.
Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd. We kunnen dan je aanvraag helaas niet doorvoeren. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.
Wat denken jullie daarover? Alvast bedankt voor reactie's
sorry als er fouten staan, ik kom uit frankrijk...
Verwijderd
Normaalgesproken is het onmogelijk je lopende contract te wijzigen, tenzij bijvoorbeeld de voorwaarden door T-Mobile worden gewijzigd. Die €70 is ook precies de "early renewal fee". Dus ik ben bang dat je huidige abo gewoon doorloopt tot feb. 2012 en dat je "nieuwe" abo daarna pas ingaat tot feb 2013 of 2014 (heb je 1 of 2 jaar gekozen)? Ik zou maar even contact opnemen om dit duidelijk te krijgen!Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 06:29:
lol, bedankt voor je reactie.
ik ben een fransman maar nog niet zo gek...
Die persoon heeft gewoon voorstelt om te schakelen tussen mijn huidige abo naar de nieuwe relax abo (2 jaren).
Dus, als het door zou gaan, de nieuwe abonnement is vanaf nu tot 2012.
Als ze mij per telefoon bevestigen dat ik mag verlengen (tegen 70€), dan moeten ze dat doen! Vind ik...
Ik ben benieuwd of iemand iets vergelijkbaar heeft (besteld, ok per telefoon maar geen email gekregen)
gr.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb 2 jaar gekozenTourniquet schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 08:06:
[...]
Normaalgesproken is het onmogelijk je lopende contract te wijzigen, tenzij bijvoorbeeld de voorwaarden door T-Mobile worden gewijzigd. Die €70 is ook precies de "early renewal fee". Dus ik ben bang dat je huidige abo gewoon doorloopt tot feb. 2012 en dat je "nieuwe" abo daarna pas ingaat tot feb 2013 of 2014 (heb je 1 of 2 jaar gekozen)? Ik zou maar even contact opnemen om dit duidelijk te krijgen!
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door rb338 op 22-07-2010 09:06 ]
Hoe heb je dat opgevraagd? ik belde gister en kreeg het antwoord dat ik moet wachten op een mailtje.rb338 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:02:
Ik heb m'n ordernummer ook opgevraagd (263XXX) maar krijg op de bestelstatus pagina de melding dat er geen actieve order is gevonden...
Verwijderd
je snapt wel dat je nu gebruik gaat maken van de early Renewal regeling??Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 02:37:
Hoi, mijn ervaring tijdens 20 Juli is de volgende:
1) Heb rond 8 uur gebeld, te druk, niemand van T-mobile bereikbaar. Dus ik vul iets in met een online formulier, en dan wacht ik gewoon tot moment dat terug gebeld wordte.
2) Rond 18 uur s'avonds wordt ik wel gebeld door klantenservice van T-mobile om de volgende te bestellen:
- iphone4 32gb met relax abo 25 voor 209,00 € (prijs te laag?!) + 20 € / mnd (met internet).
--> Tot nu toe: leuk! Alles gaat soepel.![]()
Maar... ik ben bang dat het alleen maar bullshit is, omdat:
- mijn huidige abo: relax 15 sim only t/m feb 2012.
--> hij zei: "u betaald 70€, dan kunt u overstappen naar relax 25 met iphone 4... dus "leuk" dacht ik
--> op de website staat er: Contract vernieuwen: Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen.
- Probleem: ik heb geen bevestiging, geen ordernummer, alleeen een email:
Beste xxxx,
Bedankt voor je voorinschrijving voor de iPhone 4 op www.t-mobile.nl of via onze klantenservice. Je voorinschrijving is in goede orde ontvangen en wordt komende dagen verwerkt. Je wordt binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de status van je voorinschrijving.
Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd. We kunnen dan je aanvraag helaas niet doorvoeren. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.
Wat denken jullie daarover? Alvast bedankt voor reactie's
sorry als er fouten staan, ik kom uit frankrijk...
Verwijderd
Inderdaad, ik moet wel nadenken.Rico schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:32:
Ja stel de Iphone 5 komt uit dan wil je die ook natuurlijk direct.
Ik zou dus goed nadenken over zo'n early renewal.
Ik ben ook nieuwsgierig hoe je dat hebt gedaan.Rhndy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:06:
[...]
Hoe heb je dat opgevraagd? ik belde gister en kreeg het antwoord dat ik moet wachten op een mailtje.
1200 gebeld en gekozen voor status van levering.. hoe heb jij dat gedaan?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Gewoon gebeld naar 08008104 en optie 3 gekozen. Het kostte de medewerker een paar minuutjes, maar hij had ze wel!Rhndy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:06:
[...]
Hoe heb je dat opgevraagd? ik belde gister en kreeg het antwoord dat ik moet wachten op een mailtje.
1200 gebeld en gekozen voor status van levering.. hoe heb jij dat gedaan?
[ Voor 15% gewijzigd door rb338 op 22-07-2010 10:16 ]
Volgens mij heb ik dat ook gedaan, maar ik zal straks wederom een poging wagen. Heb al een vraag neergelegd bij Tmobile_webcare(twitter). ik ben benieuwd! Volgens de telefoniste was ik bij de eerste groep omdat er geen orders ingegeven konden worden. Ik heb haar afgelopen vrijdag direct na de persconferentie gesproken en ze zou mij bellen als er gepre-orderd kon worden. Vond het dus erg netjes dat ze haar woord is nagekomen.rb338 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:15:
[...]
Gewoon gebeld naar 08008104 en optie 3 gekozen. Het kostte de medewerker een paar minuutjes, maar hij had ze wel!Bij mij staat de order op status 2 "order verwerkt"... ik heb zo'n vermoeden dat het nog even duurt voor ie op stap 3 "verzonden naar magazijn" springt
Ik heb het net ook nog even gedaan. Ik ben terug te vinden in het systeem met de voorreservering maar: "omdat het een voorreservering betreft wordt er niet gewerkt met ordernummers". Die mensen verzinnen echt terplekke antwoorden af en toe.rb338 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:15:
[...]
Gewoon gebeld naar 08008104 en optie 3 gekozen. Het kostte de medewerker een paar minuutjes, maar hij had ze wel!Bij mij staat de order op status 2 "order verwerkt"... ik heb zo'n vermoeden dat het nog even duurt voor ie op stap 3 "verzonden naar magazijn" springt
Nou, hij kan gelijk hebben. Ik heb 's morgens om 9:00 een voorreservering geplaatst, maar 's avonds om 19:00 nog even gebeld om te bevestigen. De medewerker zei toen al: je voorreservering is bij deze bevestigd, je abonnement wordt per [datum] verlengd voor 2 jaar.Lt. Marx schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:27:
[...]
Ik heb het net ook nog even gedaan. Ik ben terug te vinden in het systeem met de voorreservering maar: "omdat het een voorreservering betreft wordt er niet gewerkt met ordernummers". Die mensen verzinnen echt terplekke antwoorden af en toe.
Verwijderd
Verwijderd
Komt omdat je bestelling nog niet in het systeem is ingevoerd. Je hebt dus nog geen ordernummer.Rhndy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:32:
Nou, mij weigeren ze een ordernummer te geven. Ik moet echt wachten op een e-mail zegt hij..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 11:59 ]
Oh want mij is verteld dat de order direct is ingevoerd, ook kan ik niet meer verlengen via My T-Mobile en moest ik aan de deur betalen terwijl ik expliciet vroeg of ik met Creditcard kon betalen...Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:58:
[...]
Komt omdat je bestelling nog niet in het systeem is ingevoerd. Je hebt dus nog geen ordernummer.
Zodra je bestelling is ingevoerd heb je binnen 2 minuten automatisch een bevestigingsmail en 3 minuten later een mail dat je order is geaccepteerd en dat je je order moet betalen via IDeal/CrediCard/rembours. In deze mails staat ook je ordernummer.
Verwijderd
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Arjan, hoe ben je aan de originele Vodafone microsim gekomen? Ik heb eergisteren de Vodafone winkel gebeld, maar die konden het nog niet leveren...-=Arjan=- schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:24:
Originele Vodafone MicroSim is ook binnen.
Nu alleen die iPhone nogMaar die komt volgende week (gisteren in Borderlinx suite gekomen).
Staan toch gewoon hier? http://www.vodafone.nl/sh...croSim-1-Jaar/sku51430032Bracha25 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:30:
[...]
Arjan, hoe ben je aan de originele Vodafone microsim gekomen? Ik heb eergisteren de Vodafone winkel gebeld, maar die konden het nog niet leveren...
[ Voor 11% gewijzigd door Royz op 22-07-2010 14:38 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq