[iPhone] Levertijden Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste
Acties:
  • 144.743 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Borderlinx gooit de hele meuk iPhones in een batch op de post na dat ze verwerkt zijn.. waarschijnlijk morgen dus.

[ Voor 7% gewijzigd door graceful op 21-07-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-03 23:14
hmmm...op 20 juli wijziging order status op apple site: shipment delayed....
In Transit to Customer - Shipment Delayed

nog wel estimated delivery 23 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
.

[ Voor 100% gewijzigd door -=Arjan=- op 21-07-2010 11:34 ]

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_G
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-03 23:14
arjan, je bent sprakeloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn ordernummer al gekregen door vandaag even naar T-Mobile te bellen. Ordernummer 2433XX, ik was er redelijk vroeg bij (per tel) dus hoop bij de eerste levering te zitten.

Hier kun je de status van je order nakijken:
http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude!
Ben wel benieuwd naar de bestellingen. Hoe laat had jij gebeld voor ordernummer x43319? Ik had om 10 voor 12 besteld via internet en heb ordernummer x42493.

Werd smiddags trouwens nog teruggebeld omdat ik sochtends al 20x naar 1200 had gebeld, en toen werd mij ook verteld dat het 8 tot 10 weken zou duren. Lijkt me eerlijk gezegd wat stug, wat gaat er dan op 30 juli uitgegeven worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meteen om 8u......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zijn ze die waarschijnlijk ook pas na 12u in gaan voeren dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
.. foutje!

[ Voor 98% gewijzigd door UltraSub op 21-07-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:50:
Dude!
Ben wel benieuwd naar de bestellingen. Hoe laat had jij gebeld voor ordernummer x43319? Ik had om 10 voor 12 besteld via internet en heb ordernummer x42493.

Werd smiddags trouwens nog teruggebeld omdat ik sochtends al 20x naar 1200 had gebeld, en toen werd mij ook verteld dat het 8 tot 10 weken zou duren. Lijkt me eerlijk gezegd wat stug, wat gaat er dan op 30 juli uitgegeven worden?
Ik heb 417xx en heb om 10.50 online besteld :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertolli
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
ik heb via MyTmobile om 11:14 verlengd en heb ordernummer 2419xx. Voor zover ik het begrijp hebben degene die in dit topic nu hun ordernummer hebben opgegeven en telefonisch hebben besteld een hoger xx3xxx ordernummer wat betekend dat die veel later in het systeem zijn ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha Robertolli, ik heb de bestelling precies na jou: Ik heb 2420xx! :) Weet iemand of het om de laatste cijfers gaat of om de eerste overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol
ook online besteld om 11.14 en 11.22 uur
ordernummers 24196x en 24204x

dacht al dat de telefonische bestellimngen later in de batch zouden zitten.
Lijkt erop dat we nu zeker wel in de eerste batch zitten. ik heb BTW 2x een 32GB wit besteld. En jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1 x een 32GB zwart bestelt i.c.m. i-150 voor 2 jaar! Zouden we hem rond de launchdatum krijgen of niet? Ik hoop het want ik ga 3 augustus naar Turkije voor 8 dagen en dan zou ik graag foto's maken met die iPhone 4 natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Net gebeld door T-mobile om mijn abbo-verlenging (i-300, 2 jaar) icm 32GB zwarte iphone4 te bevestigen, Koerier neemt contact met me op, maar geen tijdsindicatie helaas

[ Voor 17% gewijzigd door Joran op 21-07-2010 16:51 . Reden: sprak te fout bericht ]

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we hem wel rond release datum hebben.... zal denk ik op 30-07 gebeld worden door de koerier...
wat nou langsbrengen...waar ben je? Ik kom ze NU ophalen!! lol

Hoewel...gelet op beperkte beschikbaarheid voor de witte hoop ik dat ik vroeg genoeg ben. Zwart zal wel goed zitten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals bekend was gisteren de *kuch* niet zo soepele *kuch* voorverkoop van de iPhone4 voor T-Mobile abbonnees.

Er zijn blijkbaar gelukkigen onder ons die een bestelling hebben weten te plaatsen.

Post hier wat voor toestel je besteld hebt ( GB en kleur) en hoe je dat gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:08:
Ik denk dat we hem wel rond release datum hebben.... zal denk ik op 30-07 gebeld worden door de koerier...
wat nou langsbrengen...waar ben je? Ik kom ze NU ophalen!! lol

Hoewel...gelet op beperkte beschikbaarheid voor de witte hoop ik dat ik vroeg genoeg ben. Zwart zal wel goed zitten.
Haha. Dat is wel een goede om te onthouden, ik ga het zeker proberen, gewoon vragen: ,,Is het mogelijk om hem vandaag zelf op te halen bij het magazijn?''. Met een beetje geluk en medewerking gaat dat goed, het zou wel fantastisch zijn! Ik heb goede hoop, maar toch vrees ik het ergste.
Mijn vader heeft gister telefonisch ook de iPhone 4 bestelt, maar hij heeft nog NIKS ontvangen. Geen order nummer of andere bevestiging. Hij gaat waarschijnlijk op 30 Juli naar de T-Shop om een i4 proberen te scoren, zou lullig zijn als het hem zou lukken en wij moeten wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik 2x een witte 32 GB besteld.

Ik had het geluk om rond 11.14 en 11.22 via My Tmobile te bestellen. Wel eerst vanaf 8 uur lopen bellen en F5'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Dit vraagt om een poll:

Poll: Welke iPhone 4 heb jij besteld?
16GB Zwart
16GB Wit
32GB Zwart
32GB Wit
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=360270&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Gewoon naar de winkel geweest. Leek me de beste kans om er eentje op launch day te krijgen (en vorig jaar hadden mensen ook online besteld of getelefoneerd en moesten toen ook 6 weken wachten, terwijl je in die 6 weken tijd wel regelmatig winkels kon binnenlopen).

Zwarte 32 GB.
Wit zou mij zoiezo al te lang duren en zwart vind ik toch net wat beter staan met de roestvrij stalen rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 16:36
nog geen :P gezien mijn abbo nog niet verlengd mag worden :@ maar zodra het kan word het denk ik de 32GB black :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:27

dodo79

witte dikke tonnie

ik heb er ook 1 via my-tmobile weten te verkrijgen.
een 16gb zwarte.
De site werkte voor eventjes, dus maar meteen gebruik van gemaakt. :)

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squatjj schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:20:
Gewoon naar de winkel geweest. Leek me de beste kans om er eentje op launch day te krijgen (en vorig jaar hadden mensen ook online besteld of getelefoneerd en moesten toen ook 6 weken wachten, terwijl je in die 6 weken tijd wel regelmatig winkels kon binnenlopen).

Zwarte 32 GB.
Wit zou mij zoiezo al te lang duren en zwart vind ik toch net wat beter staan met de roestvrij stalen rand.
Die zie je toch niet, want ik neem aan dat je er mee wil bellen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word net door een vriendelijke meneer van TM opgebeld (niet nav het 20 x achterlaten van mijn mobiele nummer maar nav een gemist gesprek via mijn werktelefoon???). Of ik nog een iPhone wou? Order keurig nagelopen en klopt allemaal.
Ik heb gevraagd naar de levertijd en hij gaf aan in principe krijg ik hem rond de launch maar om een slag om de arm te houden gaf hij een maximale uitloop van 2 weken aan. Volgens mij zeggen ze maar wat... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Good Fella
thnx ik kreeg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
16GB Zwart.

De 16GB omdat dit genoeg is voor mij. Ik heb Spotify dus ik heb geen enkele MP3.
En de zwarte omdat.. tja.. His Steveness zei het heel mooi:"It's like a beautiful old Leica camera"

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2286/3527514762_aacbd4e013.jpg

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:25

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Hmmmm ik heb om kwart voor negen gisterochtend gebeld en 2 iphones gereserveerd. Vooralsnog helemaal niet s ontvangen, geen bevestiging/ordernummer/betaling/levertermijn.

Net tmobile gebeld die wel kan vertellen dat ik vandaag of morgen een sms/mail moet krijgen met een bevestiging. Ze kunnen ook zien/bevestigen dat ik bepaalde tmobile collega's gisteren om die tijd aan de lijn heb gehad en dat het gesprek ging over de reservering van iphone's. Maar in het systeem zelf ben ik nog niet terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is je order dus nog niet ingevoerd! Konden ze dat niet meteen voor je doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik krijg zojuist een e-mail van T-mobile m.b.t. de voorinschrijving:

"Bedankt voor je voorinschrijving voor de iPhone 4 op www.t-mobile.nl of via onze klantenservice. Je voorinschrijving is in goede orde ontvangen en wordt komende dagen verwerkt. Je wordt binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de status van je voorinschrijving.

Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd. We kunnen dan je aanvraag helaas niet doorvoeren. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen."

De man die ik sprak van de klantenservice had het over een levertijd van 6 tot 8 weken. Kan het niet zo zijn dat ik volgende week vrijdag naar een T-Mobile shop ga en zeg ik dat ik er eentje heb besteld en dat ik die dan mee krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Bestelling om half 10 zoiets geplaatst via t-mobile site 241xxx dus ben nog een van de eerste hier hoop ik :)

heb wel een witte :o

Overigs ben ik nog 2x vandaag gebelt voor een pre-order en kreeg ik nog een 3-tal smsjes .. even in het systeem kijken dat ik hem al besteld heb was teveel werk ? :/

[ Voor 38% gewijzigd door Jooz op 21-07-2010 16:40 ]

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 19-08 10:57
Order nummer 2416XX hier, rond 11.00 uur besteld gisteren. i-150 verlenging met 1 jaar + iPhone 4 32GB zwart. Direct betaald met credit card.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:33:
Dan is je order dus nog niet ingevoerd! Konden ze dat niet meteen voor je doen?
Net teruggebeld door tmobile. Hoop fout gegaan gisteren en ik was niet ingevoerd in het systeem. Nu dus wel en ook zo dat ik bij de eerste levering in NL zit aangezien ik al vroeg heb gebeld.

Bevestigingsmail volgt binnen een aantal dagen volgens de medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met als grote verschil dat voor die prachtige Leica M6 weinig mensen zich zo opwinden over levertijden en bestelprocedures ;)

En de Leica heeft geen "Death Grip"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de indruk dat ze tegen iedereen nu zeggen dat ze bij de eerste levering zitten...zou die groot genoeg zijn??

-edit- Lol meneer nummer 2 aan de lijn of ik nog een iphone wil?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Ik hoop het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En kreeg je meteen een ordernummer? Mijn nummer is 2433XX, terwijl de mevrouw die ik sprak om 8.01 bevestigde dat ik de eerste klant was die ze sprak.

Het lijkt erop dat de telefonische inschrijvingen na de inschrijvingen via de website zijn ingeboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Inderdaad! Zo te zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Dat weet ik wel zeker. Dat had ik ook al voorspeld... al die telefoon inschrijvingen zijn gewoon handmatig genoteerd en niet direct als bestelling opgegeven zo lijkt het.

Ik ben zelfs bang dat sommige orders verdwijnen in de chaos als je telefonisch hebt besteld :)

Daarnaast geloof ik weinig van de 1e batch verhalen... ik heb namelijk nog nooit iemand gehoord die zei, fuck ik zit niet bij de 1e batch. Volgens mij vertellen ze gewoon tegen iedereen dat ze bij de 1e batch zitten om van gezeur af te zijn

[ Voor 31% gewijzigd door Royz op 21-07-2010 16:53 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:53
Net gebeld door T-mobile omdat ik mijn nummer had achtergelaten. Mij werd verteld dat de levertijd max 8 weken kan duren. Meestal sneller zei hij. Toch maar besteld dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
We zullen het volgende week allemaal weten :) Ik blijf een beetje vertrouwen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ook een 16gb zwart. heb nu een 8gb zwart en vind zwart mooi... Verder vertrouw ik de witte kleur niet helemaal ivm het warm worden etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruwweg zie ik een range van zo'n 1700 bestellingen, vind ik eigenlijk nogal meevallen. Hoop dat de eerste batch zeker zo groot is. Anyway , ik heb WIT 32GB besteld, en die is zowieso nog niet te leveren, wanneer dat wel zo is denk ik dat Apple eerst de grotere markten daarmee bedient.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:54:
ook een 16gb zwart. heb nu een 8gb zwart en vind zwart mooi... Verder vertrouw ik de witte kleur niet helemaal ivm het warm worden etc
Wat mij betreft heel simpel. Zodra er enige verkleuring optreedt gaat hij linea recta naar Solid Vision. Krijg ik mooi weer een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

32GB zwart, geen 16GB omdat mijn iPod touch(16GB) nu vol is. Tijd voor groter!

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:55:
[...]

Wat mij betreft heel simpel. Zodra er enige verkleuring optreedt gaat hij linea recta naar Solid Vision. Krijg ik mooi weer een nieuwe.
Ik heb de afgelopen tijd zoveel gezeur met bedrijven met dingen die fout lopen (automatische incasso's, bestellingen die fout gaan, producten die niet werken), dat ik nu vaker voor de veiligere manier kies... triest maar waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ruwweg zie ik een range van zo'n 1700 bestellingen, vind ik eigenlijk nogal meevallen. Hoop dat de eerste batch zeker zo groot is. Anyway , ik heb WIT 32GB besteld, en die is zowieso nog niet te leveren, wanneer dat wel zo is denk ik dat Apple eerst de grotere markten daarmee bedient.....
Als je daarbij zit, wat is je ordernr dan? Dan weten wij namelijk ook iets

Ah, 2433XX dus... ja wij zitten allemaal in 2416/7xx? Zitten wij dan bij de aller eersten?

[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 21-07-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me wel, de website was toch pas later op de ochtend bereikbaar, en dan nog maar voor korte tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ging het net zoals bij T-Mobile, niet zo soepel!

De avond ervoor
Ik had de wekker gezet om 7:30, zodat ik lekker op tijd wakker zou zijn om de iPhone 4 te kunnen gaan bestellen. Mijn idee was, lekker rustig wakker worden om 7:30, een lekkere bak koffie zetten en daarna rustig achter mijn laptop kruipen en de pagina refreshen totdat je eindelijk wat kon gaan bestellen.
Omdat ik mijn iPhone 3GS al een tijdje geleden verkocht heb, gebruik ik momenteel een Samsung Omnia i900 en je raadt het al, met Windows Mobile. De avond voor ‘iPhone 4 day’ had ik alles al keurig voorbereid. De benodigde documenten zoals het rijbewijs en bankpas lagen allemaal al klaar. De wekker heb ik dus gezet op mijn Samsung Omnia i900. De dagen ervoor had ik zelfs nog getest of deze daadwerkelijk goed werkte. En de wekker van de Omnia weigerde in principe nooit. Maar natuurlijk, de wekker van de Omnia ging natuurlijk niet af de volgende ochtend. En dat moet natuurlijk per se gebeuren op zo’n belangrijke dag. Ik verdenk WiMo ervan dit expres gedaan te hebben, omdat ik in mijn agenda had gezet om 7:30: ,,iPhone 4 bestellen’’.

De ochtend zelf
Ik word die ochtend rustig wakker, het was verschrikkelijk warm op mijn kamer, misschien wel 35 graden. Ik hoorde de vogeltjes buiten een mooi orkest uitvoeren en ik zag dat de zon zich door mijn gordijn probeerde te dringen. Shit? Volgens mij heb ik geen wekker gehoord? Snel pak ik mijn horloge en zie dat het al 10:58 is! Mijn hart begint sneller te kloppen en ik voel dat de adrenaline zich in mijn lichaam verspreidt. Dit kan gewoon niet waar zijn dacht ik bij mezelf. Als een gek m’n laptop open geklapt en naar T-Mobile.nl/iPhone4 gesurft. Omdat de pagina er op het eerste gezicht nog precies hetzelfde uit zag als de avond ervoor dacht ik, hè? Waar moet ik nou zijn?! Maar nadat ik even verder keek zag ik de tekstlink staan om te kunnen reserveren. Daarop geklikt en ja hoor, langzaam maar zeker kwam het formulier binnendruppelen. Ik kan me overigens niet herinneren dat ik ooit zò snel een formulier heb ingevuld. Maar dit reserveringsformulier vroeg alleen mijn naam, en welk toestel ik wenste, meer eigenlijk niet. Dat vond ik heel erg vreemd, ik had in eerste instantie verwacht dat ik direct zou kunnen bestellen.
Nadat ik even verder gekeken had, logde ik heel snel in op MyT-Mobile. Snel naar contractvernieuwing toe gegaan, en ja hoor, daar stond ‘ie! De iPhone 4. Direct erop geklikt natuurlijk. Nadat ik het formulier had ingevuld wat wel eindeloos leek te duren, was het dan zo ver. Ik had hem besteld!
Direct kreeg ik een mailtje van T-Mobile met een ordernummer en een link waar ik kon betalen. Dat natuurlijk dus ook direct gedaan, via iDeal. Nadat ik had betaald direct even de status van mijn order gecheckt natuurlijk. Deze had zich al naar stap 2 gevorderd. Mijn order was succesvol verwerkt en werd verzonden naar het magazijn. Alles liep dus heel erg gesmeerd bij mij. Op de onderpagina staat: ,,T-Mobile streeft ernaar je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag af te leveren.’’ Dat zal ik dan maar niet al te serieus nemen :+
Daarna las ik dus ik op GoT dat er heel veel problemen waren met bestellen en dat er om 10:30 nog steeds niks was veranderd op de iPhone 4 pagina. Ik was dus blij als een jong kind (ik ben ook pas maar 14)!
Dankzij T-Mobile haar stommiteiten, heb ik lekker kunnen uitslapen en toch als één van de eersten kunnen bestellen. :D

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en hoe het bestellen bij jullie is verlopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

Dus... :') :D
Wat is nou de meerwaarde om dezelfde ochtend dat je hem eventueel zou kunnen bestellen te gaan f5-en :?
Het lijkt me best een leuk toestel (zodra ze dat ontvangst probleempje gefixt hebben) maar daar ga ik echt mijn wekker niet voor zetten..
En als je om 10:58 wakker wordt moet je eerder naar bed.. :P

Ik volg de hele hype niet zo, maar ik ga er toch wel stiekum vanuit dat zodra dat ding in de winkels ligt ik er gewoon 1 kan ophalen (mocht ik dat willen)..
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:04:

De avond ervoor
[STRESS!!] De avond voor ‘iPhone 4 day’ had ik alles al keurig voorbereid. De benodigde documenten zoals het rijbewijs en bankpas lagen allemaal al klaar. [STRESS!!]

De ochtend zelf
[STRESS!!]
Ik was dus blij als een jong kind (ik ben ook pas maar 14)! [STRESS!!]
Whait.. whut? Hoe kun je trouwens een abbo afsluiten als je minderjarig bent.. Of heb je identiteitsfraude gepleegd

Of dit is een nice troll.. of je lult een end weg.. uit je profiel: 12 september 1982

[ Voor 62% gewijzigd door St@m op 21-07-2010 17:16 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had mijn iphone 4 16gb zwart bij de t mobile shop in mijn stad besteld en via t mobile klantenservice een paar weken geleden. Bij beide mn tel nr achtergelaten, en ik zou gebelt worden als ie besteld kon worden. Gisteren dus 2x gebelt door t mobile algemeen, en t mobile winkel.
De kerel waar ik hem dus online bestelde zei me dat ik bij de eerste levering zat, maar dat dat nog 10!!! weken kon duren:S

Dus tog maar bij de winkel besteld en 50 euro aanbetaald... Hoop dat ik m krijg over 9 dgn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

werk jij bij tmobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbosie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-04 01:11
Ikke heb een 16 GB zwarte besteld heb net een bevestigings e-mail gehad van t-mobile ff kijken wat ze doen.

want ik heb geen abbonement bij ze lopen en mijn huidige telfort kan ik zo iedere maand de deur uit gooien met 1 klik op de muis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:10:

Whait.. whut? Hoe kun je trouwens een abbo afsluiten als je minderjarig bent.. Of heb je identiteitsfraude gepleegd

Of dit is een nice troll.. of je lult een end weg.. uit je profiel: 12 september 1982
1995 dus. ;-) Ik heb geen identiteitsfraude gepleegd, en had er uiteraard ook toestemming voor hoor. Want zoals je vast wel weet, mag je onder de 18 geen abonnement afsluiten. Maar maakt ook niks uit, in dit topic gaat het erom welk model we hebben besteld en hoe het ging :9

Verhalen graag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohm...nee. Gewoon een simpel rekensommetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Nou wel een e-mail ontvangen dat de voor bestelling is gelukt...alleen staat er ook bij dat het gecancelled wordt als de verlenging van het contract nog lang duurt.

WUT?

Ik heb de BB Bold 9000 nu bij T-mobile en wil daarnaast dus de iPhone 4. Niks in plaats.
T-mobile kan dus dubbel aan mij verdienen!
Er stond nergens dat het bij verlenbging contract is, een bestaande t-mobile client kan toch ook een nieuw additioneel contract nemen?

Oh well..

We zullen het zien wat ze gaan uitspoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solstice schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:42:
Nou wel een e-mail ontvangen dat de voor bestelling is gelukt...alleen staat er ook bij dat het gecancelled wordt als de verlenging van het contract nog lang duurt.

WUT?

Ik heb de BB Bold 9000 nu bij T-mobile en wil daarnaast dus de iPhone 4. Niks in plaats.
T-mobile kan dus dubbel aan mij verdienen!
Er stond nergens dat het bij verlenbging contract is, een bestaande t-mobile client kan toch ook een nieuw additioneel contract nemen?

Oh well..

We zullen het zien wat ze gaan uitspoken.
Alleen bestaande klanten konden bestellen gister, maar volgens mij was ook zo dat je alleen maar kon verlengen en geen nieuw abonnement kon afsluiten? Want volgens mij is het bij T-Mobile zo: Nieuw abonnement = nieuwe klant..
Correct me if I'm wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:36:
Ik heb mijn ordernummer al gekregen door vandaag even naar T-Mobile te bellen. Ordernummer 2433XX, ik was er redelijk vroeg bij (per tel) dus hoop bij de eerste levering te zitten.

Hier kun je de status van je order nakijken:
http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx
wtf, ik bel net naar t-mobile omdat ik ook wel nieuwsgierig ben naar mijn ordernummer (heb hem gister ook telefonisch besteld namelijk), zegt die gast die ik aan de lijn krijg: "Euh nee meneer daar hebben wij geen inzicht op....". Dus ik reageer met: "Nou ik zie anders op internet verschillende reacties waarin staat dat mensen hebben gebeld voor hun ordernummer". Vervolgens zegt hij: "Ja meneer, maar weet u, dat is gewoon om de hype hoog te houden, er waren mensen die 3 weken geleden al riepen dat ze de iphone bij ons besteld hadden". 8)7

Dus...nu heb ik nog geen ordernummer. Bel ik soms naar het verkeerde nummer ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwaar in de minderheid, maar ik heb een witte 16GB besteld, of in ieder geval voor ingeschreven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 22:29

LogiForce

The Black Whole

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:46:
[...]

Alleen bestaande klanten konden bestellen gister, maar volgens mij was ook zo dat je alleen maar kon verlengen en geen nieuw abonnement kon afsluiten? Want volgens mij is het bij T-Mobile zo: Nieuw abonnement = nieuwe klant..
Correct me if I'm wrong..
Zo had ik het ook gelezen inderdaad. Hij zal dus gewoon een abbo verlenging krijgen en geen nieuw abbo. ;)

Ik kom van Vodafone en eerst word je lekker gehouden dat je de 21ste een aankoop kan doen, en dan word de voorverkoop voor niet abbonees tegen gehouden door Apple (te lezen op belcompany site). Beetje erg jammer :/
Dus ik moet maar wachten tot de 30ste (waarschijnlijk van de volgende maand) totdat ik een iPhone kan krijgen. En mijn Nokia N70 is dying :X hopen dat hij het houd tot die tijd.

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee , heb vanmorgen 1904 8104 en optie 4 gebeld met de vraag of ze mijn order konden terugzien. Dat konden ze inderdaad, er stond ook een ordernummer bij.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:23:
Geen idee , heb vanmorgen 1904 en optie 4 gebeld met de vraag of ze mijn order konden terugzien. Dat konden ze inderdaad, er stond ook een ordernummer bij.
1904? Welk nummer is dat dan? Klantenservice is heel ander nummer namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiekem denk ik dat er wel aardig wat meer zijn verkocht. Maar ook ik werk niet voor tmobile, dus dat is dan weer puur speculeren.

Mijn redenering: landelijk gezien is 1700 een heel laag getal, al helemaal als je ziet dat de preorders om 2000 uur, ook nog eens op de eerste dag, gestaakt werden. Dan zou tmobile toch haast wel een erg groot getal aan bestellingen binnen moeten hebben gekregen. (10k?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:10:
[...]

Ik heb me anders doodgelachen toen ik het bovenstaande las in de trein. De gozer moet gaan schrijven! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Gisteren om 11 uur besteld via my t-mobile... 89 bijbetalen met relax 35.

Toen werd ik om 2 uur gebeld... met de mededeling dat ik het toestel gewoon gratis krijg!!!

En het eerste jaar web-n-walk gratis... hoop dat dat voldoende is voor de iPhone.

Heb voor de zwarte 16Gb gekozen!

Maar eens kijken wanneer dat ik hem heb... tot die tijd zing ik het wel uit met m'n Desire;)!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:04:

De avond ervoor
Ik had de wekker gezet om 7:30, zodat ik lekker op tijd wakker zou zijn om de iPhone 4 te kunnen gaan bestellen. Mijn idee was, lekker rustig wakker worden om 7:30, een lekkere bak koffie zetten en daarna rustig achter mijn laptop kruipen en de pagina refreshen totdat je eindelijk wat kon gaan bestellen.
Omdat ik mijn iPhone 3GS al een tijdje geleden verkocht heb, gebruik ik momenteel een Samsung Omnia i900 en je raadt het al, met Windows Mobile. De avond voor ‘iPhone 4 day’ had ik alles al keurig voorbereid. De benodigde documenten zoals het rijbewijs en bankpas lagen allemaal al klaar. De wekker heb ik dus gezet op mijn Samsung Omnia i900. De dagen ervoor had ik zelfs nog getest of deze daadwerkelijk goed werkte. En de wekker van de Omnia weigerde in principe nooit. Maar natuurlijk, de wekker van de Omnia ging natuurlijk niet af de volgende ochtend. En dat moet natuurlijk per se gebeuren op zo’n belangrijke dag. Ik verdenk WiMo ervan dit expres gedaan te hebben, omdat ik in mijn agenda had gezet om 7:30: ,,iPhone 4 bestellen’’.

De ochtend zelf
Ik word die ochtend rustig wakker, het was verschrikkelijk warm op mijn kamer, misschien wel 35 graden. Ik hoorde de vogeltjes buiten een mooi orkest uitvoeren en ik zag dat de zon zich door mijn gordijn probeerde te dringen. Shit? Volgens mij heb ik geen wekker gehoord? Snel pak ik mijn horloge en zie dat het al 10:58 is! Mijn hart begint sneller te kloppen en ik voel dat de adrenaline zich in mijn lichaam verspreidt. Dit kan gewoon niet waar zijn dacht ik bij mezelf. Als een gek m’n laptop open geklapt en naar T-Mobile.nl/iPhone4 gesurft. Omdat de pagina er op het eerste gezicht nog precies hetzelfde uit zag als de avond ervoor dacht ik, hè? Waar moet ik nou zijn?! Maar nadat ik even verder keek zag ik de tekstlink staan om te kunnen reserveren. Daarop geklikt en ja hoor, langzaam maar zeker kwam het formulier binnendruppelen. Ik kan me overigens niet herinneren dat ik ooit zò snel een formulier heb ingevuld. Maar dit reserveringsformulier vroeg alleen mijn naam, en welk toestel ik wenste, meer eigenlijk niet. Dat vond ik heel erg vreemd, ik had in eerste instantie verwacht dat ik direct zou kunnen bestellen.
Nadat ik even verder gekeken had, logde ik heel snel in op MyT-Mobile. Snel naar contractvernieuwing toe gegaan, en ja hoor, daar stond ‘ie! De iPhone 4. Direct erop geklikt natuurlijk. Nadat ik het formulier had ingevuld wat wel eindeloos leek te duren, was het dan zo ver. Ik had hem besteld!
Direct kreeg ik een mailtje van T-Mobile met een ordernummer en een link waar ik kon betalen. Dat natuurlijk dus ook direct gedaan, via iDeal. Nadat ik had betaald direct even de status van mijn order gecheckt natuurlijk. Deze had zich al naar stap 2 gevorderd. Mijn order was succesvol verwerkt en werd verzonden naar het magazijn. Alles liep dus heel erg gesmeerd bij mij. Op de onderpagina staat: ,,T-Mobile streeft ernaar je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je aanvraag af te leveren.’’ Dat zal ik dan maar niet al te serieus nemen :+
Daarna las ik dus ik op GoT dat er heel veel problemen waren met bestellen en dat er om 10:30 nog steeds niks was veranderd op de iPhone 4 pagina. Ik was dus blij als een jong kind (ik ben ook pas maar 14)!
Dankzij T-Mobile haar stommiteiten, heb ik lekker kunnen uitslapen en toch als één van de eersten kunnen bestellen. :D

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en hoe het bestellen bij jullie is verlopen!
Offtopic:
Jij moet je verhaal insturen op Iphoneclub hier haal je de frontpage mee. Ik heb me kapot gelachen :)

Ontopic:
Ik heb een zwarte 32GB besteld alles verliep gewoon vloeiend ben naar de winkel in Heerlen geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou zeker gelijk kunnen hebben, rekening houdende met het feit dat ik 1 van de eerste bellers was, kun je eigenlijk alleen de conclusie trekken dat er 1700 online bestellingen zijn doorgevoerd. En dat terwijl online bestellen maar 1.5u (?) beschikbaar was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

graceful schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:15:
[...]

Ik heb me anders doodgelachen toen ik het bovenstaande las in de trein. De gozer moet gaan schrijven! :D
Ik zei nergens dat ik het niet grappig vond hoor :D Een troll of lulverhaal kan net zo goed grappig zijn.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RVE_NL schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:12:
[...]

Offtopic:
Jij moet je verhaal insturen op Iphoneclub hier haal je de frontpage mee. Ik heb me kapot gelachen :)

Ontopic:
Ik heb een zwarte 32GB besteld alles verliep gewoon vloeiend ben naar de winkel in Heerlen geweest :D
Bedankt voor de complimenten en leuke reacties! Ik heb zojuist mijn verhaal naar iPhoneclub verzonden en ben benieuwd of ik er inderdaad de frontpage mee ga halen. Zou wel cool zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Laatst online: 20:36

BaT

Ik heb dan ook eindelijk een telefoontje terug gehad met de mededeling dat ik er een in de voorverkoop kon bestellen, ondertussen ook al een mailtje ter bevestiging daarvan ontvangen.

Hoog tijd om mijn alu iPhone 2G 8GB in te ruilen voor een glasharde zwarte iPhone 4G 32GB _/-\o_

Heb er zin in; zelf denk ik overigens dat ik niet de bumper ga gebruiken (alhoewel het wel handig is dat ie een paar mm wordt opgetild voor als je hem op tafel legt). Heb zelf opgelet, sinds de eerste verhalen over die antenne, hoe ik mijn huidige iPhone vasthoud; en die 'Death Grip' is voor mij niet van toepassing. Ook denk ik dat het hier sowieso wel mee gaat vallen; aangezien NL aanzienlijk betere landelijke dekking heeft dan in Amerika. Tevens heeft T-Mobile mij hier in Twente nog nooit in de steek gelaten.

Nu nog ff morgen snel 30 juli vrij vragen van werk :9

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:44

MAZZA

Barbie is er weer!

Ik heb ook de zwarte 16gb versie. Ik heb nu alleen geen idee of ik mijn huidige nummer kan behouden en of ik nu m'n huidige simkaartje moet gaan bijsnoeien of dat ik een microsim krijg en hopelijk m'n nummer kan behouden.

Ik kan een antwoord op die vraag ook nergens vinden op de t-mobile site.

Ik had Free 20 en krijg nu i150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Ter info "iPhone 4 voorverkoop; welk model heb je besteld" is gemerged met dit topic. Het gaat immers beide over de bestelling / levering. En dan is één opsomtopic wel voldoende :).

@hieronder: done!

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 21-07-2010 21:42 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hoedje
kan de poll dan naar pagina 1 worden verplaatst?
Weet niet of dat technisch mogelijk is??

@hierboven: thanks _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, mijn ervaring tijdens 20 Juli is de volgende:

1) Heb rond 8 uur gebeld, te druk, niemand van T-mobile bereikbaar. Dus ik vul iets in met een online formulier, en dan wacht ik gewoon tot moment dat terug gebeld wordte.

2) Rond 18 uur s'avonds wordt ik wel gebeld door klantenservice van T-mobile om de volgende te bestellen:
- iphone4 32gb met relax abo 25 voor 209,00 € (prijs te laag?!) + 20 € / mnd (met internet).
--> Tot nu toe: leuk! Alles gaat soepel. 8)

Maar... ik ben bang dat het alleen maar bullshit is, omdat:

- mijn huidige abo: relax 15 sim only t/m feb 2012.
--> hij zei: "u betaald 70€, dan kunt u overstappen naar relax 25 met iphone 4... dus "leuk" dacht ik
--> op de website staat er: Contract vernieuwen: Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen.

- Probleem |:( : ik heb geen bevestiging, geen ordernummer, alleeen een email:
Beste xxxx,

Bedankt voor je voorinschrijving voor de iPhone 4 op www.t-mobile.nl of via onze klantenservice. Je voorinschrijving is in goede orde ontvangen en wordt komende dagen verwerkt. Je wordt binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de status van je voorinschrijving.

Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd. We kunnen dan je aanvraag helaas niet doorvoeren. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.

Wat denken jullie daarover? Alvast bedankt voor reactie's

sorry als er fouten staan, ik kom uit frankrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 02:37:

1) Heb rond 8 uur gebeld, te druk, niemand van T-mobile bereikbaar. Dus ik vul iets in met een online formulier, en dan wacht ik gewoon tot moment dat terug gebeld wordte.

2) Rond 18 uur s'avonds wordt ik wel gebeld door klantenservice van T-mobile om de volgende te bestellen:
- iphone4 32gb met relax abo 25 voor 209,00 € (prijs te laag?!) + 20 € / mnd (met internet).

--> hij zei: "u betaald 70€, dan kunt u overstappen naar relax 25 met iphone 4... dus "leuk" dacht ik
--> op de website staat er: Contract vernieuwen: Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen.

Beste xxxx,

Bedankt voor je voorinschrijving voor de iPhone 4 op www.t-mobile.nl of via onze klantenservice. Je voorinschrijving is in goede orde ontvangen en wordt komende dagen verwerkt. Je wordt binnen 5 werkdagen geïnformeerd over de status van je voorinschrijving.

Als je aanvraag niet verwerkt kan worden omdat je bijvoorbeeld nog geen klant van T-Mobile bent, een betalingsachterstand hebt of je abonnement nog niet kunt verlengen word je hier ook over geïnformeerd. We kunnen dan je aanvraag helaas niet doorvoeren. Op 30 juli 2010 start de verkoop van de iPhone 4. Dan ben je uiteraard van harte welkom in één van onze eigen en/of partner-verkoopkanalen.

Ik denk......dat je geduld moet hebben! ;w

Als je abo tot feb.2012 loopt dan is die pas een 6mnd oud! Jij vernieuwt sneller je abo dan menig tweaker zijn onderbroek! 8)7

Aan de andere kant........ook bij T-mobile zijn het net mensen die er werken. Bij je volgende contact is dus alles mogelijk.
1:Je treft iemand die het sneu voor je vindt dat je fout bent voorgelicht en ze maken een uitzondering en laten je nu al verlengen met bijbetaling van € 70,-
2: Je treft iemand die knetterhard vasthoud aan de regel dat je niet eerder mag verlengen!

Denk er wel aan dat je ( afhankelijk van je budget wat je voor de I4 wilt en kunt uitgeven ) zomaar weer verlengt tot feb. 2014!!!!!!!! 8)7

Als je het mij vraagt: knettergek!!!!!!! Maar goed,jouw leven, jouw centjes en jouw foon! Ik zou hem wel verzekeren, want als je door eigen schuld ( vochtsensor :9 , het nieuwe toverwoord ) geen garantie meer hebt of je foon sneuvelt dan heb je een abo to 2014 maar geen foon!

Veel succes met je keuze!
( hier in huis wel 2x i4 besteld, maar ja, beide contracten waren juni 2010 uitgediend! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, bedankt voor je reactie.

ik ben een fransman maar nog niet zo gek...

Die persoon heeft gewoon voorstelt om te schakelen tussen mijn huidige abo naar de nieuwe relax abo (2 jaren).

Dus, als het door zou gaan, de nieuwe abonnement is vanaf nu tot 2012.

Als ze mij per telefoon bevestigen dat ik mag verlengen (tegen 70€), dan moeten ze dat doen! Vind ik...

Ik ben benieuwd of iemand iets vergelijkbaar heeft (besteld, ok per telefoon maar geen email gekregen)

gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 06:29:
lol, bedankt voor je reactie.

ik ben een fransman maar nog niet zo gek...

Die persoon heeft gewoon voorstelt om te schakelen tussen mijn huidige abo naar de nieuwe relax abo (2 jaren).

Dus, als het door zou gaan, de nieuwe abonnement is vanaf nu tot 2012.

Als ze mij per telefoon bevestigen dat ik mag verlengen (tegen 70€), dan moeten ze dat doen! Vind ik...

Ik ben benieuwd of iemand iets vergelijkbaar heeft (besteld, ok per telefoon maar geen email gekregen)

gr.
Normaalgesproken is het onmogelijk je lopende contract te wijzigen, tenzij bijvoorbeeld de voorwaarden door T-Mobile worden gewijzigd. Die €70 is ook precies de "early renewal fee". Dus ik ben bang dat je huidige abo gewoon doorloopt tot feb. 2012 en dat je "nieuwe" abo daarna pas ingaat tot feb 2013 of 2014 (heb je 1 of 2 jaar gekozen)? Ik zou maar even contact opnemen om dit duidelijk te krijgen!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net klantenservice gebeld.

Hij heeft toch bevestigt dat het kon. Ik krijg ook die iphone 4 32gb op een lagere prijs dan op http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen-relax.html (ik vind dat wel apart, ik vertrouw hun dus minder...)
Ik wordt straks erd bos als 2 verschillende medewerkers bullshit vertellen!

Mijn ordernummer is xxx148 .. is het de goeie format, 6 cijfers?

Aan het eind is het alleen een toestel, maar goed... het is leuk om die vroeg te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 08:06:
[...]

Normaalgesproken is het onmogelijk je lopende contract te wijzigen, tenzij bijvoorbeeld de voorwaarden door T-Mobile worden gewijzigd. Die €70 is ook precies de "early renewal fee". Dus ik ben bang dat je huidige abo gewoon doorloopt tot feb. 2012 en dat je "nieuwe" abo daarna pas ingaat tot feb 2013 of 2014 (heb je 1 of 2 jaar gekozen)? Ik zou maar even contact opnemen om dit duidelijk te krijgen!
Ik heb 2 jaar gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een toevoegin aan het verhaal (wordt leuk^^)

Ik heb weer gebeld over die doorlooptijd tot 2012 of 2014.

- huidige is tot feb 2012, relax 15 sim only + web'n walk plus (kost mij 16€/mnd, volgend jaar 18€/mnd)

- nieuw contract om iphone 4 te krijgen : relax 25 + web'n walk + iphone4 32gb voor 210€
--> early renewal kost 70€
--> doorloptijd zal wel vanaf feb 2012 tot en met feb 2014 lopen !! (kost mij 25€/mnd)

Ik heb ook de volgende keuzes:
1 --> de nieuwe abonnement vanaf nu geldig maken, en 2 abonnement betalen tot 2012. (mijn huidige abo mag ik verkopen aan iemand, maar lijkt misschien moeilijk...)
2 --> zo blijven met mijn huidige abo + iphone 4 (relax 15 heb genoeg minuten) maar wel met andere abo tussen 2012 en 2014 .... niemand weet wat gebeurt dan! (an het eind, het is max 600€ dat ik over 2 jaar moet betalen...)

Graag jullie advies!
Succes aan de anderen...
--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ik heb m'n ordernummer ook opgevraagd (263XXX :() maar krijg op de bestelstatus pagina de melding dat er geen actieve order is gevonden...
Oeh, ik had nog een "sales nr" gekregen (245XXX) en die werkt wel op de status pagina :)

[ Voor 17% gewijzigd door rb338 op 22-07-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
rb338 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:02:
Ik heb m'n ordernummer ook opgevraagd (263XXX :() maar krijg op de bestelstatus pagina de melding dat er geen actieve order is gevonden...
Hoe heb je dat opgevraagd? ik belde gister en kreeg het antwoord dat ik moet wachten op een mailtje.
1200 gebeld en gekozen voor status van levering.. hoe heb jij dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 02:37:

Beste xxxx,

je snapt wel dat je nu gebruik gaat maken van de early Renewal regeling??
Je krijgt nu de iPhone 4. Maar je oude contract relax 15 loopt door tot feb. 2012. Daarna gaat je nieuwe contract relax 25 pas in. Deze loopt dan dus tot feb. 2014 (!!). Moet je dus erg lang met je iPhone4 doen.

Snapte je dus al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:45

Rico

Wie dit leest is gek....

Ja stel de Iphone 5 komt uit dan wil je die ook natuurlijk direct.
Ik zou dus goed nadenken over zo'n early renewal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rico schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:32:
Ja stel de Iphone 5 komt uit dan wil je die ook natuurlijk direct.
Ik zou dus goed nadenken over zo'n early renewal.
Inderdaad, ik moet wel nadenken.

Iphone 5 denk ik niet, maar over 2 jaar, een "iphone 6" zou weer een grote stap zijn (gok ik).
Ik heb nog geen iphone gehad, ik wil best lang gebruik van die iphone 4 maken.

Er is wel deze alternatieve: de nieuwe abonnement relax 25 in 2010 geldig maken (dus tot 2012), en mijn huidige relax 15 te "verkopen" aan iemand/collega/vriend ... het is een relax 15 sim only met internet, veel mensen kunnen interess hebben, of niet?

Iemand bij deze forum?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Rhndy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:06:
[...]

Hoe heb je dat opgevraagd? ik belde gister en kreeg het antwoord dat ik moet wachten op een mailtje.
Ik ben ook nieuwsgierig hoe je dat hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 16:46

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ik kan iig zien dat onze order wel binnen is al heb ik nog geen ordernummer
Ik heb mijn abbo meteen renewed en omgezet van i-150 naar i-500 , en dat is gewoon doorgevoerd :o

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Rhndy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:06:
[...]

Gewoon gebeld naar 08008104 en optie 3 gekozen. Het kostte de medewerker een paar minuutjes, maar hij had ze wel! :) Bij mij staat de order op status 2 "order verwerkt"... ik heb zo'n vermoeden dat het nog even duurt voor ie op stap 3 "verzonden naar magazijn" springt ;)

[ Voor 15% gewijzigd door rb338 op 22-07-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
rb338 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:15:
[...]

Gewoon gebeld naar 08008104 en optie 3 gekozen. Het kostte de medewerker een paar minuutjes, maar hij had ze wel! :) Bij mij staat de order op status 2 "order verwerkt"... ik heb zo'n vermoeden dat het nog even duurt voor ie op stap 3 "verzonden naar magazijn" springt ;)
Volgens mij heb ik dat ook gedaan, maar ik zal straks wederom een poging wagen. Heb al een vraag neergelegd bij Tmobile_webcare(twitter). ik ben benieuwd! Volgens de telefoniste was ik bij de eerste groep omdat er geen orders ingegeven konden worden. Ik heb haar afgelopen vrijdag direct na de persconferentie gesproken en ze zou mij bellen als er gepre-orderd kon worden. Vond het dus erg netjes dat ze haar woord is nagekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

rb338 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:15:
[...]

Ik heb het net ook nog even gedaan. Ik ben terug te vinden in het systeem met de voorreservering maar: "omdat het een voorreservering betreft wordt er niet gewerkt met ordernummers". Die mensen verzinnen echt terplekke antwoorden af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
Lt. Marx schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:27:
[...]

Ik heb het net ook nog even gedaan. Ik ben terug te vinden in het systeem met de voorreservering maar: "omdat het een voorreservering betreft wordt er niet gewerkt met ordernummers". Die mensen verzinnen echt terplekke antwoorden af en toe.
Nou, hij kan gelijk hebben. Ik heb 's morgens om 9:00 een voorreservering geplaatst, maar 's avonds om 19:00 nog even gebeld om te bevestigen. De medewerker zei toen al: je voorreservering is bij deze bevestigd, je abonnement wordt per [datum] verlengd voor 2 jaar.

Als je dus niet je voorreservering bevestigd hebt, heb je best kans dat er nog geen order aangemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ordernummer krijg je pas als je een bestelling hebt (verlengen contract) een voorreservering is niets meer dan een seintje dat je je abbo wil verlengen met iPhone4. men zal je dan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Nou, mij weigeren ze een ordernummer te geven. Ik moet echt wachten op een e-mail zegt hij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 11:23
Krijg net een mailtje van borderlinx dat hij in mijn suite zit.

Gelijk betaald en nu maar hopen dat hij zo snel mogelijk opgestuurd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhndy schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:32:
Nou, mij weigeren ze een ordernummer te geven. Ik moet echt wachten op een e-mail zegt hij..
Komt omdat je bestelling nog niet in het systeem is ingevoerd. Je hebt dus nog geen ordernummer.
Zodra je bestelling is ingevoerd heb je binnen 2 minuten automatisch een bevestigingsmail en 3 minuten later een mail dat je order is geaccepteerd en dat je je order moet betalen via IDeal/CrediCard/rembours. In deze mails staat ook je ordernummer.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:58:
[...]

Komt omdat je bestelling nog niet in het systeem is ingevoerd. Je hebt dus nog geen ordernummer.
Zodra je bestelling is ingevoerd heb je binnen 2 minuten automatisch een bevestigingsmail en 3 minuten later een mail dat je order is geaccepteerd en dat je je order moet betalen via IDeal/CrediCard/rembours. In deze mails staat ook je ordernummer.
Oh want mij is verteld dat de order direct is ingevoerd, ook kan ik niet meer verlengen via My T-Mobile en moest ik aan de deur betalen terwijl ik expliciet vroeg of ik met Creditcard kon betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben uit eindelijk op de volgende status: (inderdaad sale/ordernummer moet 245xxx zijn)

1
Order Ontvangen
2
Order Verwerkt
Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

nu gedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Originele Vodafone MicroSim is ook binnen.
Nu alleen die iPhone nog :) Maar die komt volgende week (gisteren in Borderlinx suite gekomen).

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 11:27
-=Arjan=- schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:24:
Originele Vodafone MicroSim is ook binnen.
Nu alleen die iPhone nog :) Maar die komt volgende week (gisteren in Borderlinx suite gekomen).
Arjan, hoe ben je aan de originele Vodafone microsim gekomen? Ik heb eergisteren de Vodafone winkel gebeld, maar die konden het nog niet leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Bracha25 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:30:
[...]

Arjan, hoe ben je aan de originele Vodafone microsim gekomen? Ik heb eergisteren de Vodafone winkel gebeld, maar die konden het nog niet leveren...
Staan toch gewoon hier? http://www.vodafone.nl/sh...croSim-1-Jaar/sku51430032

[ Voor 11% gewijzigd door Royz op 22-07-2010 14:38 ]

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.