Ik was te laat bij BelCompany om een iPhone te bestellen en nu heb ik op een andere pagina mijn gegevens ingevuld (weet niet meer welke). Maar volgens mij was dat geen bestelling en kunnen we vanaf de 30e weer bestellen klopt dat? Ik weet het even niet meer
Vanaf de 30ste kun je via het web bestellen inderdaad. Maar als je naar je lokale Belcompany gaat kan je vast een alvast reserveren.FerdiV schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:07:
Ik was te laat bij BelCompany om een iPhone te bestellen en nu heb ik op een andere pagina mijn gegevens ingevuld (weet niet meer welke). Maar volgens mij was dat geen bestelling en kunnen we vanaf de 30e weer bestellen klopt dat? Ik weet het even niet meer
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Bij mij sinds vanmiddag dezelfde status als bij jou, moet ik vrijdag al gaan vrijnemen dan????Bpow schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:05:
(3/5)
Order verzonden naar magazijn
Bestelling is ontvangen, maar nog niet doorgezet naar het magazijn/koerier om uitgeleverd te worden.
Kans dat ik bij de eerste levering wordt groter
Verwijderd
Heel erg moeilijk te zeggen. Er is een kans dat ze de 29 of 30e gaan versturen, maar de kans lijkt me zeer klein dat je hem de 30e al ontvangt. De maandag of dinsdag daarna is de kans wel heel groot dat je hem ontvangt. Maar sowieso, je wordt opgebeld door de koerier wanneer hij kan komen afleveren, en je kunt ook aangeven dat ze hem op je werk bezorgen, ze kunnen in principe overal bezorgenPierre_nr1 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 18:56:
[...]
Bij mij sinds vanmiddag dezelfde status als bij jou, moet ik vrijdag al gaan vrijnemen dan????
Dat is best wel zuur, volgens mij lag jou telefoon op een vrijdag bij borderlinx (mijne maandag) en stond hij in de suite op dinsdag (mijne donderdag). Ik had wel verwacht dat jij hem al zou hebben aangezien die van mijn vandaag is aangekomen.-=Arjan=- schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:54:
[...]
En weer een dag voorbij zonder update.![]()
Ben nu toch wel redelijk klaar met deze club..
Betaling heeft bij mij 1 dag op pending gestaan voordat hij verzonden werd.
Hopelijk krijg je hem snel binnen...
Bij diegene waarbij hij op "3 - Order verzonden naar magazijn" staat.
Met welke cijfers beginnen jullie order nummers?
Mijn order nummer begint met: 2423XX
En sta nog op "2 - Order Verwerkt"
Benieuwd of je aan de order nummers kan zien of ze het op die volgorde gaan uitleveren.
Benieuwd of je aan de order nummers kan zien of ze het op die volgorde gaan uitleveren.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
2438XX en die van mij staat op 3 "Order verzonden naar magazijn". Maar het cijfer in mijn ordernr is hoger dus misschien dat deze randomized zijn.
Be the change you want to see in the world
Verwijderd
Schijnbaar wel, want die van mij is 2420XX en bij mij is de status inmiddels veranderd naar stap 3!jdiezrequejo schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:34:
Mijn ordernummer begint met 2419XX en mijn status staat ook op 2. tevens is er op aflevertijd nog niets te vinden, terwijl mensen met een 3 al wel zijn order kan bekijken via aflevertijd.nljdiezrequejo schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:34:
Op iphoneclub zijn er vele mensen die al een 3 hebben en die hebben 2420XX, 2431XX en 2432XX als ordernummer. Dit vond ik ook raar en daarom tmobile gebeld. en die zij het volgende:
Ik heb zojuist met klantenservice gebeld. en mevr Beijer gesproken. Deze gaf aan dat er totaal niets is af te leiden uit je ordernummer. Ze gaf aan dat mensen met een hoog ordernummer eerder het toestel kunnen ontvangen dan mensen met een lager ordernummer, omdat er geen systeem in zit. Ik aangegeven dat dit een vreemde gang van zaken is, maar ze kon er niets meer over vertellen. Al heb ik het idee dat geen zin had om dingen te vertellen. Ze kwam op mij nogal onwetend over
Erg vreemd, omdat er volgens mij wel een systeem in zit. Ik ben nog geen ordernummer tegen gekomen die niet klopte op basis van tijd van bestellen. Iedereen die telefonisch heeft besteld heeft een 243XXX nummer en mensen die via my tmobile hebben besteld hebben een 241XXX of 242XXX nummer.
Ik denk dat het te maken kan hebben met betaling. Ik kon op moment van acceptatie-email niet via ideal betalen omdat ik het apparaatje niet me had, dus betaal ik aan de deur. Kunnen mensen dit confirmeren?
[ Voor 16% gewijzigd door robertolli op 26-07-2010 20:46 ]
Sjeez wat balen zeg, zeker aangezien onze phones op dezelfde pallet zaten - die van mij is alleen niet naar Borderlinx gegaan..-=Arjan=- schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:54:
[...]
Sterkte verder..
Slechte service inderdaad. Ze hebben heel weekend gehad om de backlog weg te werken en nogsteeds geen teken van enige vooruitgang.-=Arjan=- schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:54:
[...]

Maar je hebt nog geen schriftlijke bevestiging ontvangen? Wanneer heb je je bestelling geplaatst?andromedaan schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:08:
T-Mobile heeft me nu een ander ordernr gegeven (veel bellen, en vriendelijk lastigvallen helpt!) die wel werkt:
[afbeelding]
Ik heb 21 juni besteld (teruggebeld) maar tot op heden nog geen schriftlijke bevestiging. Bij de 'helpdesk' gaven ze aan dat de bevestiging nogmaals verstuurd zou worden. Heb ook een ordernr. Ontvangen 266xxx, echter werkt deze nog niet op de statuspagina.
Je zou maar 2000 van die doosjes moeten verplaatsen
. Ik zeg je wel, dat doe je niet op 2 dagen. Op zondag zullen ze niet snel werken denk ik. 1 doosje/iphone per 2 minuten. is 4000 minuten.
Een werkdag heeft 8 uur. 8*60=480minuten=240Iphones op 1 werkdag. Wil je er 2000 doen ben je dus een dag of 10 bezig. Tevens komt er elke dag ook wel weer een nieuwe voorraad bij. Dus een dag of 10 a 15 zal het wel duren.
Een werkdag heeft 8 uur. 8*60=480minuten=240Iphones op 1 werkdag. Wil je er 2000 doen ben je dus een dag of 10 bezig. Tevens komt er elke dag ook wel weer een nieuwe voorraad bij. Dus een dag of 10 a 15 zal het wel duren.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Kan, ik heb ook aangegeven te betalen aan de deur..robertolli schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:43:
[...]
Ik denk dat het te maken kan hebben met betaling. Ik kon op moment van acceptatie-email niet via ideal betalen omdat ik het apparaatje niet me had, dus betaal ik aan de deur. Kunnen mensen dit confirmeren?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Echte nerdsOxigeon schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:55:
Je zou maar 2000 van die doosjes moeten verplaatsen. Ik zeg je wel, dat doe je niet op 2 dagen. Op zondag zullen ze niet snel werken denk ik. 1 doosje/iphone per 2 minuten. is 4000 minuten.
Haha, je hebt wel gelijk natuurlijk. tevens is hun main-doel geen iPhone's maar álle soorten producten. Maar toch als je zo'n hoeveelheid ontvangt, stijgt je omzet tijdelijk. Dan moet je toch best wat overuurtjes voor kunnen maken?
en niet vergeten dat ze vast meer dan 1 medewerker hebben lopen.
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
6 juli besteld in de UK AppleStore, samen met dock en bumper.
Oorspronkelijk verwachte verzenddatum 27 juli, leverdatum 6 augustus (bij Borderlinx).
26 juli verzonden, verwachte leverdatum 5 augustus.
Oorspronkelijk verwachte verzenddatum 27 juli, leverdatum 6 augustus (bij Borderlinx).
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Je moet om een salesnr. vragen, die begint met 24xxx.Yorick81 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:53:
[...]
Maar je hebt nog geen schriftlijke bevestiging ontvangen? Wanneer heb je je bestelling geplaatst?
Ik heb 21 juni besteld (teruggebeld) maar tot op heden nog geen schriftlijke bevestiging. Bij de 'helpdesk' gaven ze aan dat de bevestiging nogmaals verstuurd zou worden. Heb ook een ordernr. Ontvangen 266xxx, echter werkt deze nog niet op de statuspagina.
Ik heb overigens nog steeds geen order/sales nummer kunnen krijgen.
En op Aflevertijd.nl ben ik ook nog niet aangemeld, ik bel ze morgenmiddag wel weer....
Jammer dat hij niet eerder verzonden is.Herko_ter_Horst schreef op maandag 26 juli 2010 @ 21:56:
6 juli besteld in de UK AppleStore, samen met dock en bumper.
Dit geeft mij wat minder hoop dat die van mij iets van een week eerder wordt verzonden.
Nu wordt het nog wachten totdat hij bij Borderlinx aankomt. Ik hoop voor je dat ze een beetje opschieten als ze hem binnen hebben en dat je niet nog is 1 1/2 moet wachten of zo.
Ik ga morgen bij onze accountmanager een order/salesnummer proberen los te peuteren.
Maar dan nog vraag ik me af, ook de mensen waarvan de status nu 3! is hebben te horen gekregen 6 tot 8 weken levertijd.
Zal dat express gedaan zijn om een slag om de arm te houden, of gaat het echt zo lang duren?
Maar dan nog vraag ik me af, ook de mensen waarvan de status nu 3! is hebben te horen gekregen 6 tot 8 weken levertijd.
Zal dat express gedaan zijn om een slag om de arm te houden, of gaat het echt zo lang duren?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Afgelopen week ook de iPhone 4 gepreordered via dat webformuliertje op t-mobile.nl. De dag erna kreeg ik zo'n algemeen mailtje dat de boel ontvangen was en dat ik binnen 5 werkdagen wat zou horen. Tot nu toe nog niets gehoord, maar het begint ergens op te lijken: sinds vanmiddag is de verleng-optie in My T-Mobile weg, dus blijkbaar is de order ingevoerd. Kan inmiddels de order ook vinden op aflevertijd.nl, maar daar staat dat de order nog niet fysiek aanwezig is. Ben benieuwd hoe het verder gaat
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Zou ook kunnen dat er batches met ordernummers uitgedeeld zijn. Als dat per 100 gaat is er eigenlijk helemaal niet meer af te lijden welk ordernummer eerder is uitgegeven dan de ander.robertolli schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:43:
[...]Erg vreemd, omdat er volgens mij wel een systeem in zit. Ik ben nog geen ordernummer tegen gekomen die niet klopte op basis van tijd van bestellen. Iedereen die telefonisch heeft besteld heeft een 243XXX nummer en mensen die via my tmobile hebben besteld hebben een 241XXX of 242XXX nummer.
Zelf staat mijn bestelling al wel op status 3.
Aflevertijd geeft een niet fysieke order aan (klinkt logisch, ben ook nog niet gebeld door koerier).
Ordernummer: 2425xx
Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II
Verwijderd
Ik heb nog steeds niets vernomen van mijn early renewal.. (geplaatst op 21 juli). Ik snap dat ze ontzettend veel bestellingen hebben gekregen, maar dit lijkt nergens op.
Als ik morgen nog niets heb gehoord, dan zal er wel weer achteraan gebeld moeten worden.... Zucht. Moeilijk, een brief versturen. Of email. Of wat dan ook..
Als ik morgen nog niets heb gehoord, dan zal er wel weer achteraan gebeld moeten worden.... Zucht. Moeilijk, een brief versturen. Of email. Of wat dan ook..
Heb mijn brief afgelopen vrijdag binnengekregen, met Early Renewal. Maar ik heb nog niets van een mailtje gezien met een ordernummer. Hebben jullie daar achteraan gebeld ofzo?
Echt prachtig, historisch dit
.. Hoe wij nerds eindeloos ordernummers analyseren om onze levertijden te kunnen berekenen, wetende dat het allemaal toch geen zin heeft..Hij komt er niet eerder of later door. Het is enkel zoetigheid om onze obsessie tijdelijk te verzadigen, net zo lang tot we de iPhone 4 in onze handen hebben.
Weet iemand eigelijk of de koerier van T-Mobile ook op zaterdag bezorgt ?
Mensen die geen ordernr hebben:
Ik had telefonisch een ordernr gekregen, die niet werkte. Nog een keer gebeld en m'n ordernummer gevraagd aan een andere T-Mobile telefonist. Kreeg weer dezelfde crappy nummer die niet eens met 24 begon. Gister weer gebeld en kreeg weer het foute nummer, maar toen vertelde ik dat het ordernr telkens niet werkte, en gaf de telefonist mij opeens een ander nr, zo van "Oh das raar.. probeer deze anders eens.." En die werkte, en m'n order stond al op de 3e stap... Als je nog geen ordernr hebt: gewoon een paar keer bellen, doorvragen naar je ordernr..
Bij aflevertijd.nl zie ik momenteel dit (oftewel.. niets nieuws):

Weet iemand eigelijk of de koerier van T-Mobile ook op zaterdag bezorgt ?
Mensen die geen ordernr hebben:
Ik had telefonisch een ordernr gekregen, die niet werkte. Nog een keer gebeld en m'n ordernummer gevraagd aan een andere T-Mobile telefonist. Kreeg weer dezelfde crappy nummer die niet eens met 24 begon. Gister weer gebeld en kreeg weer het foute nummer, maar toen vertelde ik dat het ordernr telkens niet werkte, en gaf de telefonist mij opeens een ander nr, zo van "Oh das raar.. probeer deze anders eens.." En die werkte, en m'n order stond al op de 3e stap... Als je nog geen ordernr hebt: gewoon een paar keer bellen, doorvragen naar je ordernr..
Bij aflevertijd.nl zie ik momenteel dit (oftewel.. niets nieuws):
Yup, zaterdag een schriftelijke bevestiging ontvangen. Ik had rond 4 uur telefonisch besteld.Yorick81 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 20:53:
[...]
Maar je hebt nog geen schriftlijke bevestiging ontvangen? Wanneer heb je je bestelling geplaatst?
[ Voor 9% gewijzigd door andromedaan op 27-07-2010 01:24 ]
20 juli om 10.30u telefonisch besteld maar ik sta nog steeds op stap 2 helaas. Mijn order nummer is wel ook hoger 246xxx, misschien zegt dat toch iets over een volgorde.
Edit: Toch vreemd dat bijvoorbeeld hierboven mij om 16u besteld heeft en toch al verder is in het bestelproces. Lekker geregeld daar bij T-mobile
Edit: Toch vreemd dat bijvoorbeeld hierboven mij om 16u besteld heeft en toch al verder is in het bestelproces. Lekker geregeld daar bij T-mobile
[ Voor 34% gewijzigd door pascalw op 27-07-2010 08:29 ]
Niks te horen gekregen, ik krijg steeds geen nummer. Ze kon wel zeggen dat de order erin stond. Maarja dat wist ik al na die brief zaterdag..PWSoft schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 08:18:
20 juli om 10.30u besteld maar ik sta nog steeds op stap 2 helaas. Mijn order nummer is wel ook hoger 246xxx, misschien zegt dat toch iets over een volgorde.
Zojuist een order id gekregen 262XX
Zal de volgorde niet op basis hiervan gedaan zijn?
[ Voor 9% gewijzigd door Rhndy op 27-07-2010 08:44 ]
Heb 241XXXX en zit wel in stap 3, dus het lijkt erop dat het toch op volgorde van bestelnr gaat
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Het gaat blijkbaar niet op volgorde van ordernummer. Ik heb 241XXX en sta nog op 2. Ik denk echt dat het ligt aan of je direct hebt betaald met ideal of via rembours (zoals bij mij)Royz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:01:
Heb 241XXXX en zit wel in stap 3, dus het lijkt erop dat het toch op volgorde van bestelnr gaat
Dan sta ik misschien op de lijn, wat komt er bij jou na 1? ik heb 2417XX (overigens heb ik wel al betaald ja)robertolli schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:09:
[...]
Het gaat blijkbaar niet op volgorde van ordernummer. Ik heb 241XXX en sta nog op 2. Ik denk echt dat het ligt aan of je direct hebt betaald met ideal of via rembours (zoals bij mij)
[ Voor 4% gewijzigd door Royz op 27-07-2010 09:29 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik heb 2419XX, maar er zijn al vele mensen met 242XXX en 243XXX die al wel in 3 zitten en hun bestelling op aflevertijd.nl kunnen vinden. Ik snap dat nietRoyz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:29:
[...]
Dan sta ik misschien op de lijn, wat komt er bij jou na 1? ik heb 2417XX (overigens heb ik wel al betaald ja)
Nummer gehad: 2456XX , Stap 2, nog niks op aflevertijd.. ben benieuwd
Dat dacht ik gistermiddag ook, maar Borderlinx heeft gisteravond m'n iPhone overgedragen aan DHL!-=Arjan=- schreef op maandag 26 juli 2010 @ 17:54:
[...]
Even voor de goede orde, mijn orderhistorie:
Mon, Jul 26, 2010 at 21:14 "Your Pod is being shipped"
Sat, Jul 17, 2010 at 12:42 betaald via PayPal
Sat, Jul 17, 2010 at 12:34 verschenen in Borderlinx suite
16 Jul 2010 10:00:00 Milton Keynes Depot Shipment Delivered In Good Condition.
16 Jul 2010 08:25:36 Milton Keynes Depot Out For Delivery.
16 Jul 2010 07:41:35 Milton Keynes Depot Shipment Received At Destination Depot.
16 Jul 2010 06:28:10 Milton Keynes Depot Out For Delivery.
16 Jul 2010 04:56:05 Milton Keynes Depot Shipment Received At Destination Depot.
15 Jul 2010 15:21:04 Northampton Hub Shipment In Transit.
14 Jul 2010 12:28:12 Arnhem Hub Shipment In Transit.
13 Jul 2010 04:28:13 Hong Kong Shipment In Transit.
13 Jul 2010 03:02:25 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
13 Jul 2010 01:56:00 SZ1 Shipment In Transit.
13 Jul 2010 00:20:27 Shenzhen Shipment In Transit.
12 Jul 2010 23:43:52 Shenzhen Shipment Collected From Sender.
Order Date: Jun 24, 2010 at 08:09 AM GMT
Vraag me echt af wat nu het systeem achter die ordernummers is.
Ik heb 's avonds om 19:50 telefonisch besteld, en mijn ordernummer begint met 26XXXX. (nummer werkt niet)
Ik heb hier af en toe mensen gezien die een 26XXXX nummer hebben, maar niemand met een 25XXXX.
En volgens mij kan je telefonisch alleen onder rembours bestellen, toch?
Ik heb 's avonds om 19:50 telefonisch besteld, en mijn ordernummer begint met 26XXXX. (nummer werkt niet)
Ik heb hier af en toe mensen gezien die een 26XXXX nummer hebben, maar niemand met een 25XXXX.
...less is more
26XXX is een order id, je moet de klantenservice bellen met het verhaal dat het niet werkt en of er misschien nog een ander nummer is. Dan krijg je waarschijnlijk een 24XXX nummer..funk-e schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:57:
Vraag me echt af wat nu het systeem achter die ordernummers is.
Ik had ook een 26 nummer, maar nu heb ik een 24 nummer.
Succes!
Zat toen ik gisteren keek al in stap 3. 2417xx. Gekozen voor rembours. Ben niet gek, wie weet hoe lang het nog gaat duren. Ik ga hun kas toch niet op voorhand spekken. Bij rembours kun je ook pinnen 
Ook al op aflevertijd.nl:
2010-07-26 16:09 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
Ook al op aflevertijd.nl:
2010-07-26 16:09 VVAA Uw order is nog niet fysiek aanwezig, u kunt nog geen afspraak maken.
Kreeg je daar een mail van of moest je zelf de statuschange terugzien op de site?Padvinder schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:57:
[...]
Dat dacht ik gistermiddag ook, maar Borderlinx heeft gisteravond m'n iPhone overgedragen aan DHL!
..
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Van elke update van Borderlinx heb ik automatisch mailtjes gekregen.
Informatie over de micro-sim en de iPhone 4:
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/veelgestelde-vragen.html
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/veelgestelde-vragen.html
ik quote
Als het echt oplopend gaat zien wij de iphone pas over een week of 10
Maarrrrrrrrr .....Ja, u kunt als bestaande klant van T-Mobile een micro simkaart krijgen via de T-Mobile winkels of de klantenservice. Echter, hier zijn wel kosten aan verbonden. Kijk op t-mobile.nl voor de actuele prijslijst die behoort bij uw abonnement
Ik heb net een "ordernummer" los kunnen krijgen als zakelijke klant, maar dat wijkt enorm af van jullie nummers, nmlijk : 516XXXXAlleen als u een iPhone 4 besteld krijgt u een gratis micro simkaart. Anders moet hier specifiek om gevraagd worden.

Als het echt oplopend gaat zien wij de iphone pas over een week of 10
[ Voor 19% gewijzigd door CrankyGamerOG op 27-07-2010 11:11 ]
Even een theorietje: vergeet alle ordernummers en wat t-mobile medewerkers roepen (want die hebben het zo vaak fout, kijk maar naar die microsims) en hoe en wanneer je precies besteld hebt vorige week. Als je nu bekend bent op http://www.aflevertijd.nl/ dan zit je bij de eerste levering, anders niet.
Klinkt dat logisch?
Klinkt dat logisch?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Ja dat klinkt logisch, maar het vreemde is dat iedereen eerst een nummer had buiten de 24XXX range, en daarna toen ze nog een keer belden een andere die wel werkte.Moartn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:26:
Even een theorietje: vergeet alle ordernummers en wat t-mobile medewerkers roepen (want die hebben het zo vaak fout, kijk maar naar die microsims) en hoe en wanneer je precies besteld hebt vorige week. Als je nu bekend bent op http://www.aflevertijd.nl/ dan zit je bij de eerste levering, anders niet.
Klinkt dat logisch?
Maar dan nog blijft het gewoon RUK bij T-Mobile, wij hebben Dinsdagsmorgens om 09:32 besteld, en ja het was precies die tijd (wij kunnen dat zien hier op kantoor).
En bij ons is niks bekend.
Particulieren die zeg pak hem beet om 11.00 besteld hebben zitten al in aflevertijd.nl .
Dat noem ik gewoon achterlijk en slecht geregeld, we zijn al niet tevreden over T-Mobile(Dekkingsgewijs) en het word er niet beter op
Dat klinkt hartstikke logisch... hoop ik.. want ik ben er al bekend

Dat heeft simpelweg te maken met het feit dat het zo druk was en systemen die plat waren, dat alle telefonische bestellingen later zijn ingevoerd. De particulieren die om 11.00 hebben besteld waar jij het over hebt, zijn diegenen die rechtstreeks in het systeem gemuteerd hebben door een bestelling via My TM te doen, in het uiterst beperkte window dat er is geweest van pakweg 10.45 tot 11.15 uur. En omdat die rechtstreeks in het systeem muteerden, kregen die meteen een ordernummer. Voer je vervolgens later in hetzelfde systeem de bestellingen in die je 's morgens hebt genoteerd, dan krijgen die natuurlijk automatisch een hoger nummer. Kwestie van mazzel voor diegenen die in dat window zaten. Of ja, mazzel.. ik had 3 lijnen tegelijkertijd open staan, hier een draadje op Tweakers, met als uiteindelijke resultaat dat ik dat window praktisch zag openen (en weer sluiten toen een collega het iets later probeerde). Netjes? Kweenie. Ik denk dat er geen bedrijf is die dit normaal kan afhandelen. Kijk naar de Apple stores, en de AT&T stores toen de release in de US was. Ook alles plat. De vraag is nu echter nog steeds, kun je er iets uit afleiden, of is het allemaal random.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:31:
[...]
Maar dan nog blijft het gewoon RUK bij T-Mobile, wij hebben Dinsdagsmorgens om 09:32 besteld, en ja het was precies die tijd (wij kunnen dat zien hier op kantoor).
En bij ons is niks bekend.
Particulieren die zeg pak hem beet om 11.00 besteld hebben zitten al in aflevertijd.nl .
[ Voor 91% gewijzigd door UltraSub op 27-07-2010 11:39 ]
Ik heb het via My TM kunnen doen pakweg rond 10:45. Heb ook een order # in de 2416** range.. maar staat bij mij nog vrolijk op status #2 en ben niet bekend bij aflevertijd.nl. Dus zal wel niet altijd kloppen.
You shall not pass!!!
Waar is aflevertijd.nl nou van dan? Van t-mobile? Want The Phone House gebruikt precies hetzelfde systeem op hun site en daar heb ik besteld. Bij mij staat ook niks nieuws maar als datum en tijd staat er 2010-07-20 8:45.
Bij mij precies hetzelfde. Ook via My TM om 11:14 met ordernr 2419XX. Gewoon een statusnr 2 en geen order bekend op aflevertijd.nl. Erg frustrerend en raarTheSolutioner schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 11:56:
Ik heb het via My TM kunnen doen pakweg rond 10:45. Heb ook een order # in de 2416** range.. maar staat bij mij nog vrolijk op status #2 en ben niet bekend bij aflevertijd.nl. Dus zal wel niet altijd kloppen.

Gelukkig ben ik niet de enige
[ Voor 3% gewijzigd door robertolli op 27-07-2010 12:19 ]
Weet ik niet, maar ik weet wel dat duurterglang.nl van Borderlinx isRickth64 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:08:
Waar is aflevertijd.nl nou van dan? Van t-mobile? Want The Phone House gebruikt precies hetzelfde systeem op hun site en daar heb ik besteld. Bij mij staat ook niks nieuws maar als datum en tijd staat er 2010-07-20 8:45.
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
echt erg, ik kijk zowat elk half uur of er al wat in mijn suite zit......erg frustrerend.
vanochtend kreeg ik een mailtje binnen op mijn telefoon (kl*te-nokia) met als afzender borderlinx. Mijn hart sloeg ff over en wist hoe snel ik achter een pc moest duiken.
Ik had mijn creditcard al in mijn handen, was het een reclame/nieuwsbrief mailtje van borderlinx.... #$^%#R@$F@R#
vanochtend kreeg ik een mailtje binnen op mijn telefoon (kl*te-nokia) met als afzender borderlinx. Mijn hart sloeg ff over en wist hoe snel ik achter een pc moest duiken.
Ik had mijn creditcard al in mijn handen, was het een reclame/nieuwsbrief mailtje van borderlinx.... #$^%#R@$F@R#
Suite update is nu rond de zes dagen na delivery als ik hier en daar zo lees.
En dan nog een zoiets voor uiteindelijk verzenden.
Van 't koeriers bedrijf.Rickth64 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:08:
Ik zou dan toch eens om een refund vragen zoals deze gozer ook heeft gedaan:-=Arjan=- schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:31:
Suite update is nu rond de zes dagen na delivery als ik hier en daar zo lees.
http://twitter.com/Mod3rnGeek/status/19293598246
[ Voor 34% gewijzigd door graceful op 27-07-2010 13:00 ]
Ach, die paar tientjes. Ik heb liever gewoon die iPhone ipv nu weer allerlei stennis te schoppen.
Heb overigens al wel geëscaleerd via csrep@borderlinx.com
Je bent indd niet de enige. Ik heb hetzelfe.robertolli schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:18:
[...]
Bij mij precies hetzelfde. Ook via My TM om 11:14 met ordernr 2419XX. Gewoon een statusnr 2 en geen order bekend op aflevertijd.nl. Erg frustrerend en raar![]()
Gelukkig ben ik niet de enige
Nu maar afwachten he!!
Heb nog goed nieuws gevonden in een reactie op een artikel op Iphoneclub van een gast die bij AMP werkt.
MusSiejj zei op 27 juli 2010 om 10:50
@Daejji: Klopt ik werk zelf bij de vervoerder van t-mobile, amp logistics namelijk en wij beginnen gewoon de 30 ste volop met het bezorgen van de nieuwe iphone.. Ik denk dat ze gewoon ekspres tegen iedereen zitten te zeggen dat jet 6-8 weken kan duren. ( was hetzelfde met de 3GS )
@Daejji: Klopt ik werk zelf bij de vervoerder van t-mobile, amp logistics namelijk en wij beginnen gewoon de 30 ste volop met het bezorgen van de nieuwe iphone.. Ik denk dat ze gewoon ekspres tegen iedereen zitten te zeggen dat jet 6-8 weken kan duren. ( was hetzelfde met de 3GS )
laat me raden: daar heb je nog geen reactie op gehad......-=Arjan=- schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:05:
Ach, die paar tientjes. Ik heb liever gewoon die iPhone ipv nu weer allerlei stennis te schoppen.
En jij hecht waarde aan iemand met zon taalkennis?robertolli schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:14:
Heb nog goed nieuws gevonden in een reactie op een artikel op Iphoneclub van een gast die bij AMP werkt.
Mijn iPhone (16GB) is inmiddels verscheept. Gister was de 'cancel items' knop al grijs met de tekst 'been prepared for shipment' als je er op klikt (klein trucje om erachter te komen of je order aan het verschepen is: http://cl.ly/568fc9558adeda652f80).
Nu eindelijk de bevestigings mail dat hij gescand is.
Originele indicatie van Apple was 02.08.2010 verscheept en 09.08.2010 geleverd (kan geen screen maken i.v.m. offline zijn van Store atm).We expect your order to be delivered to your shipping address on or before 02.08.2010.
[ Voor 3% gewijzigd door graceful op 27-07-2010 13:25 ]
laten we hopen op een dislectische bezorgerCrankyGamerOG schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:18:
[...]
En jij hecht waarde aan iemand met zon taalkennis?
Maakt het juist geloofwaardig, met een knipoogje naar de gemiddelde taalkennis van een bezorgerCrankyGamerOG schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:18:
[...]
Das mooi om te horen, dan wordt die van mij hopelijk overmorgen verscheept.graceful schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:21:
Mijn iPhone (16GB) is inmiddels verscheept. Gister was de 'cancel items' knop al grijs met de tekst 'been prepared for shipment' als je er op klikt (klein trucje om erachter te komen of je order aan het verschepen is: http://cl.ly/568fc9558adeda652f80).
[...]
Originele indicatie van Apple was 02.08.2010 verscheept en 09.08.2010 geleverd (kan geen screen maken i.v.m. offline zijn van Store atm).
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:18:
[...]
...less is more
burn

Hmm.. net t-mobile gebeld (op 1200) om een order# op te vragen, mannetje wist mij niet verder te helpen..
"u heeft toch een mailtje gekregen waarin staat dat de levertijd 8-10 weken is"
- "ja, maar ik zou graag zo'n order nummer hebben om mijn bestelling online te tracken"
"nee meneer, in het geval van de iPhone 4 werkt dat anders.."
-"maar als ik een bestelling bij jullie heb staan dan staat daar toch ook een order nummer bij?"
"nee sorry meneer, zoiets heb ik hier niet op mijn beeldscherm staan"
-"oooookeeeee.... later dan he"
En nog een vaag verhaal over hoe dat nummer dan ook bij de bezorgservice bekend zou moeten zijn
Heb mijn bestelling de 20e rond 17:00 telefonisch doorgegeven na terug gebeld te zijn op het nummer dat ik die ochtend had doorgegeven.
Vage schit
"u heeft toch een mailtje gekregen waarin staat dat de levertijd 8-10 weken is"
- "ja, maar ik zou graag zo'n order nummer hebben om mijn bestelling online te tracken"
"nee meneer, in het geval van de iPhone 4 werkt dat anders.."
-"maar als ik een bestelling bij jullie heb staan dan staat daar toch ook een order nummer bij?"
"nee sorry meneer, zoiets heb ik hier niet op mijn beeldscherm staan"
-"oooookeeeee.... later dan he"
En nog een vaag verhaal over hoe dat nummer dan ook bij de bezorgservice bekend zou moeten zijn
Heb mijn bestelling de 20e rond 17:00 telefonisch doorgegeven na terug gebeld te zijn op het nummer dat ik die ochtend had doorgegeven.
Vage schit
Jawel. Kan er alleen niks meehgerrit schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:18:
[...]
laat me raden: daar heb je nog geen reactie op gehad......
I am really sorry about this unfortunate delay. The Hub team is really backlogged which is causing the delay. The Hub team has been re-enforced and they are working hard to fulfil all shipments asap. Please allow couple of more business days. We regret the inconvenience caused due to this. Thank you.
Ik hang aan de lijn met AMP Logistics, effe kijken vanaf wanneer ze die bad boy gaan leveren
Verwijderd
Oh, laat even weten wat het resultaat van het telefoontje is? Ben benieuwd.andromedaan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:42:
Ik hang aan de lijn met AMP Logistics, effe kijken vanaf wanneer ze die bad boy gaan leveren
Ik denk niet dat AMP Logistics iets los gaat laten hoor....
Zojuist even contact gehad, ordernr. 248xxxRhndy schreef op maandag 26 juli 2010 @ 22:00:
[...]
Je moet om een salesnr. vragen, die begint met 24xxx.
Ik heb overigens nog steeds geen order/sales nummer kunnen krijgen.
En op Aflevertijd.nl ben ik ook nog niet aangemeld, ik bel ze morgenmiddag wel weer....
Deze staat in stap 2 "Order Verwerkt" en niet bekend op www.aflevertijd.nl
Ohwja, bestelling telefonisch geplaatst op 21 juli omstreeks 15:00 uur
[ Voor 7% gewijzigd door Yorick81 op 27-07-2010 13:52 ]
Verwijderd
Je wordt pas 'bekend' op http://www.aflevertijd.nl/ als je op 'stap 3' van T-Mobile staat.Yorick81 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:47:
[...]
Zojuist even contact gehad, ordernr. 248xxx
AMP Logistics gebeld:
.
Oh ja nog iets, ze zeiden dat als iemand 'm de 30e heeft dat diegene dat gelijk moet melden in dit topic, met pics, anders geeft T-Mobile een boete en wordt je van Tweakers gebanned.
- "Zodra die binnen is gaan we 'm gelijk bezorgen"
- Ze weten nog niet wanneer die binnenkomt (elk ziel weet dat dat de 30e is, maargoed)
- Ze weten nog niet hoeveel iPhones het zijn, dus kunnen ze geen eens een ruwe schatting maken. Sommigen zullen 'm natuurlijk de eerste dag (30e) al krijgen, gezien ze gelijk gaan leveren zodra ze 'm hebben. Maar het zijn er natuurlijk veel te veel om iedereen gelijk de 30e blij te kunnen maken.
- Voor de rest kon ik geen info uit ze kunnen krijgen. Iedereen die een bestelling heeft bij T-Mobile wordt gewoon gebeld voor de aflevering.
Oh ja nog iets, ze zeiden dat als iemand 'm de 30e heeft dat diegene dat gelijk moet melden in dit topic, met pics, anders geeft T-Mobile een boete en wordt je van Tweakers gebanned.
haha nice oneandromedaan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:42:
Verwijderd
Ik denk dat iedereen die momenteel bij http://www.aflevertijd.nl/ in het systeem staat, via T-Mobile, bij de eerste lading iPhones zit.

Degene die hem de 29e al krijgt, die mag dat van mij doen. Anders wordt dit topic straks overspoeld met foto's.andromedaan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:54:
248XXX wow, dat is wel de hoogste die ik tot nu toe ben tegengekomen. De laagste die ik ben tegengekomen is 2417XX. Dat zijn duizenden toestellenYorick81 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:47:
[...]
Zojuist even contact gehad, ordernr. 248xxx
Ohwja, bestelling telefonisch geplaatst op 21 juli omstreeks 15:00 uur
LOL . epic replyandromedaan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:54:
anyway, net WEER met T-Mobile gebeld, nu word dus tegengesproken dat zakelijke klanten voor of op Woensdag een bevestiging krijgen.
Verder staan wij wel op de lijst maar staat onze order al de hele week stil ( dus in bewerking).
Ze zei me net toe dat ze hem nu erdoorheen gaat "duwen" en dat we vandaag nog een bevestiging krijgen.
Ik heb er een hard hoofd in aangezien ze elkaar steeds tegenspreken.
Ik heb 2417XX maar ik heb er een paar gezien die 2416XX nog hebbenrobertolli schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:58:
[...]
248XXX wow, dat is wel de hoogste die ik tot nu toe ben tegengekomen. De laagste die ik ben tegengekomen is 2417XX. Dat zijn duizenden toestellen
overigens lijk ik dus echt bij de 1e batch te zitten
van iPhoneclub:
Nog maar ff afwachten of het kloptPeter zei op 26 juli 2010 om 22:22
Vandaag met het distributiecentrum van t-mobile gesproken. De micro-sims liggen al klaar! De iphone4 moeten nog binnenkomen, worden vrijdag verwacht, ze hadden over 2.000 stuks en het betreft de voorinschrijvingen. Ze moeten dan nog ingepakt worden dus ze verwachten dat de verzending pas volgende week kan plaatsvinden
Vind het een vreemd verhaal. Of bedoel je dat het hier gaat op de iPhones die online of via de telefoon besteld zijn, verpakt worden en dan naar de klanten verstuurd worden? De Shops gaan ze in de loop van de dag op donderdag binnen krijgen.
Ik ben net langs de T-Mobile shop bij mijn om de hoek langs geweest en heb even met de manager staan praten. De rest van de T-Mobile Shops laten totaal niets los, maar aangezien ik de manager hier om de hoek al even ken heb ik hem gevraagd mij wat meer duidelijkheid te geven. Hij moest even lachen en zij toen ''nou vooruit, kom dan maar even kijken'' Hij heeft mij in het systeem mee laten kijken en heb met eigen ogen gezien dat hij aanstaande donderdag!! 5 x 16 GB zwart en 6 x 32 GB zwart binnen krijgt, meer niet. De witte iPhone 4 kon hij mij nog niets over vertellen, alleen dat deze waarschijnlijk de aankomende weken nog niet zullen komen. Aangezien ik voor een 16 GB zwart als 3e op de lijst sta zit ik er bij aanstaande vrijdag vertelde hij mij.
Voor de duidelijkheid: Hij krijgt ze in de loop van aanstaande donderdag binnen en ze gaan pas aanstaande vrijdag (30 juli) de deur uit, niet eerder. De manager stuurt de mensen die de iPhone 4 op kunnen halen donderdag aan het einde van de dag, of vrijdag ochtend een smsje dat je vrijdag de 30e je iPhone 4 op mag komen halen.
Ik heb ook gevraagd waarom iedereen dan te horen krijgt dat er 6 tot 8 of 8 tot 10 weken levertijd op zit. Hij vertelde mij dat ook hij dat tegen veel mensen heeft verteld omdat deze lager op de lijst staan en er een zeer beperkte levering plaats zal vinden bij de Shops, en dus nog geen iPhone 4 krijgen. Dit zelfde verhaal geld voor de mensen die online of via de telefoon besteld hebben. De mensen die erg boven aan de lijst staan hebben hier geluk, de rest zal moeten wachten tot de 2e en misschien wel de 3e berg binnen komt. Grote Shops zullen er wel iets meer krijgen aangezien hij hier om de hoek maar een kleine Shop is, maar ook bij de grotere Shops zal de levering zeer beperkt zijn.
...less is more
tzzz man...Royz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:59:
[...]
Ik heb 2417XX maar ik heb er een paar gezien die 2416XX nog hebben.
overigens lijk ik dus echt bij de 1e batch te zitten
Ik heb 242XXX ben in stap 2 en niks bij aflevertijd.nl
Verwijderd
Je wordt pas bij Aflevertijd in het systeem gezet, zodra je op stap 3 bij T-Mobile staat!xamirz schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:05:
[...]
tzzz man...
Ik heb 242XXX ben in stap 2 en niks bij aflevertijd.nl
Confession: Ik weet m'n ordernr uit m'n hoofd.
Confession of Obsession?andromedaan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:27:
Confession: Ik weet m'n ordernr uit m'n hoofd.
beiden in dit geval.
server van BL rookt..... http://www.borderlinx.com
edit - nu weer niet..
hey, nieuwe post op blog: http://blog.borderlinx.com/?p=2513
kijken of ze de waarheid spreken....
edit - nu weer niet..
hey, nieuwe post op blog: http://blog.borderlinx.com/?p=2513
kijken of ze de waarheid spreken....
[ Voor 60% gewijzigd door Master_G op 27-07-2010 14:50 ]
Net als velen hier was ik vroeg bij pre-orderinschrijvingen. Zojuist ook maar even met T-Mobile gebeld, gezien zij geen contact binnen vijf werkdagen met me op hadden genomen naar aanleiding van diezelfde inschrijving. Mevrouw aan de telefoon kon me niet echt veel vertellen, ze had volgens eigen zeggen geen zicht op dergelijke informatie. Wel kon ze me vertellen dat iedereen die niet tot de gelukkigen behoort, morgen of overmorgen gebeld wordt.
Ik vrees nu dat ik tot een latere batch hoor, ondanks de inschrijving een paar minuten nadat de site in de lucht was. Mijn contract kan ik op papier pas de 12e augustus verlengen, maar de medewerkster van T-mobile vertelde dat dat tegen betaling van ongeveer zes tientjes geen probleem zou moeten zijn.
* Zegato vindt het spannend, met veel plezier heb ik op kantoor een beetje geklooid met die van Daniël en ik kan niet wachten om de mijne vol te stouwen met apps en ander leuk speelgoed
Ik vrees nu dat ik tot een latere batch hoor, ondanks de inschrijving een paar minuten nadat de site in de lucht was. Mijn contract kan ik op papier pas de 12e augustus verlengen, maar de medewerkster van T-mobile vertelde dat dat tegen betaling van ongeveer zes tientjes geen probleem zou moeten zijn.
* Zegato vindt het spannend, met veel plezier heb ik op kantoor een beetje geklooid met die van Daniël en ik kan niet wachten om de mijne vol te stouwen met apps en ander leuk speelgoed
Early renewal dus.Zegato schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:39:
Hoi!
ik denk het ook; ik heb # 2417xx, rembours, en sta ook nog in stap 2.robertolli schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 09:09:
[...]
Het gaat blijkbaar niet op volgorde van ordernummer. Ik heb 241XXX en sta nog op 2. Ik denk echt dat het ligt aan of je direct hebt betaald met ideal of via rembours (zoals bij mij)
Wow! Dat is wel erg apart. Dus ik zie mensen met zowel rembours als vooruitbetaald ei nog in stap 2 staan maar ook in stap 3!wezzley schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 18:51:
[...]
ik denk het ook; ik heb # 2417xx, rembours, en sta ook nog in stap 2.
Ja het lijkt echt totaal random. Ik ben bang dat mensen die nu nog niet op stap 3 staan aanstaande vrijdag niet bij de gelukkigen zullen horen (myself included
).
[ Voor 0% gewijzigd door pascalw op 27-07-2010 19:29 . Reden: typo ]
Vanavond met T-Mobile gebeld en ik kreeg helaas al maar te horen dat de iPhones vrijdag worden uitgeleverd en dat je vanaf dat moment ook pas kan bellen met vragen of de geplaatste order(s).
Vandaag een brief ontvangen met bevestiging van het verlengen van het abonnement en dat ik 'binnenkort' het toestel thuis kan ontvangen. Dit zal een standaardbrief zijn aangezien er ook in staat ik de huidige simkaart in de telefoon kan plaatsen. 'Binnenkort' is dus 6-8 weken als ik iedereen moet geloven.
Daarnaast gaat mijn nieuwe iPhone 4 abonnement 9 augustus 2010 in en als ik het toestel dan nog niet heb verwacht T-Mobile dat ik zeker ca. twee maanden abonnementsgeld ga betalen.
Maar ik ben gekke Henkie nie!
Vandaag een brief ontvangen met bevestiging van het verlengen van het abonnement en dat ik 'binnenkort' het toestel thuis kan ontvangen. Dit zal een standaardbrief zijn aangezien er ook in staat ik de huidige simkaart in de telefoon kan plaatsen. 'Binnenkort' is dus 6-8 weken als ik iedereen moet geloven.
Daarnaast gaat mijn nieuwe iPhone 4 abonnement 9 augustus 2010 in en als ik het toestel dan nog niet heb verwacht T-Mobile dat ik zeker ca. twee maanden abonnementsgeld ga betalen.
Maar ik ben gekke Henkie nie!
Mijn status staat op: Retour zonder bestelpoging
Ik ga morgen maar eens bellen of ik hem dan wel krijg...
Ik ben spuit 1011, aangenaam!
Hmm ik heb net eindelijk een bevestings brief gehad van T-Mobile met mijn contract vernieuwing en iPhone 4G bestelling.
Als ik nu kijk op mijn T-Mobile; zie ik nog steeds mijn huidige abo staan (welke al was verlopen 23 april 2010; omdat ik voor de nieuwe iPhone zou gaan); echter staat er wel bij dat ik NIET in aanmerking kom voor contractvernieuwing en dat dit pas kan 4 maanden voor het aflopen van het contract.... zit dus half ingevoerd blijkbaar.
Ook raar : in de brief staat dat mijn iPhone i-150 abo 9 augustus ingaat; hoezo dan pas
Wat is dat voor een willekeurige datum : ik verleng nu toch ? mijn abo is al een paar maanden 'verlopen' ?
Dan het volgende : twee keer t-mobile gebeld : ze hadden het over de eerder genoemde levertijden van 8 a 10 weken... terwijl in de brief staat; quote : "Zoals afgesproken wordt uw nieuwe toestel BINNENKORT bij u thuisbezorgd".... lekker tegenstrijdig weer.
Ook ben ik nog niet bekend op die AMP levertijden site. Ik kreeg wel van zo'n grietje van T-Mobile het telefoon nummer van hun : Ik bellen; quote: "Dit nummer kost 55 euro cent per gesprek, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.... tuuuut.... wij zijn helaas gesloten; u kan GEEN bericht achterlaten... u gaat niet door naar start en CHA-CHING weer 55 eurocent voor ons..."
Hmmm.... wordt er niet echt veel wijzer van
edit: aangezien je een nieuwe microsim krijgt bij je iPhone 4G; kan je de oude dan nog steeds gebruiken in een 'reserve' toestel; mocht dat nodig zijn ? Of wordt die ge-deactiveerd ofzo ?
Van T-Mobile site :
"Let op: Deze simkaart vervangt dan uw huidige simkaart. Als u uw abonnement vernieuwt bij een van de T-Mobile verkooppunten zal de micro simkaart kaart direct worden geactiveerd. Als u via een internet verkooppunt vernieuwd zal de simkaart via de klantenservice geactiveerd moeten worden."
Lol; in de brief staat ook dood leuk : u kan gewoon u huidige simkaart in uw nieuwe mobiel doen en verder bellen... terwijl op de site zelf staat dat je eerst moet bellen naar de t-mobile klanten service om de microsim te activeren.... lekker generiek briefje dus (no shit sherlock).
Als ik nu kijk op mijn T-Mobile; zie ik nog steeds mijn huidige abo staan (welke al was verlopen 23 april 2010; omdat ik voor de nieuwe iPhone zou gaan); echter staat er wel bij dat ik NIET in aanmerking kom voor contractvernieuwing en dat dit pas kan 4 maanden voor het aflopen van het contract.... zit dus half ingevoerd blijkbaar.
Ook raar : in de brief staat dat mijn iPhone i-150 abo 9 augustus ingaat; hoezo dan pas
Dan het volgende : twee keer t-mobile gebeld : ze hadden het over de eerder genoemde levertijden van 8 a 10 weken... terwijl in de brief staat; quote : "Zoals afgesproken wordt uw nieuwe toestel BINNENKORT bij u thuisbezorgd".... lekker tegenstrijdig weer.
Ook ben ik nog niet bekend op die AMP levertijden site. Ik kreeg wel van zo'n grietje van T-Mobile het telefoon nummer van hun : Ik bellen; quote: "Dit nummer kost 55 euro cent per gesprek, plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.... tuuuut.... wij zijn helaas gesloten; u kan GEEN bericht achterlaten... u gaat niet door naar start en CHA-CHING weer 55 eurocent voor ons..."
Hmmm.... wordt er niet echt veel wijzer van
edit: aangezien je een nieuwe microsim krijgt bij je iPhone 4G; kan je de oude dan nog steeds gebruiken in een 'reserve' toestel; mocht dat nodig zijn ? Of wordt die ge-deactiveerd ofzo ?
Van T-Mobile site :
"Let op: Deze simkaart vervangt dan uw huidige simkaart. Als u uw abonnement vernieuwt bij een van de T-Mobile verkooppunten zal de micro simkaart kaart direct worden geactiveerd. Als u via een internet verkooppunt vernieuwd zal de simkaart via de klantenservice geactiveerd moeten worden."
Lol; in de brief staat ook dood leuk : u kan gewoon u huidige simkaart in uw nieuwe mobiel doen en verder bellen... terwijl op de site zelf staat dat je eerst moet bellen naar de t-mobile klanten service om de microsim te activeren.... lekker generiek briefje dus (no shit sherlock).
[ Voor 21% gewijzigd door BaT op 27-07-2010 21:44 ]
Verwijderd
Ze zijn ook lekker bezig op het T-Mobile forum.
Ik vraag:
Trouwens, nog een bericht op dat forum:
Ik vraag:
Antwoord:quote: TrexznlBetekent dit dan dat de mensen die een bestelling hebben geplaatst sowieso voorzien worden van een iPhone, en daarna nog een deel van de voorinschrijvingen?
Of vallen de bestellingen ook onder de term "voorinschrijvingen", en wordt van dit geheel maar een bepaald deel voorzien van een iPhone?
Ligt het aan mij of wordt de situatie hier alleen maar onduidelijker van? Ik kan zo boos worden van die waardeloze communicatie.quote: ModAlle (voor) inschrijvingen worden op volgorde verwerkt, ongeacht de wijze waarop je hebt ingeschreven.
Trouwens, nog een bericht op dat forum:
*Een diepe zucht doet*quote: ModWij begrijpen dat iedereen die graag een contract af wilt sluiten of een contract wilt vernieuwen met de iPhone 4 het toestel graag op 30 juli wilt ontvangen. Helaas ontvangen wij in ieder geval niet voldoende iPhones om iedereen op 30 juli van een toestel te voorzien.
Op dit moment worden alle voorinschrijvingen verwerkt en zullen we iedereen deze week verder informeren. We zullen een aantal mensen moeten teleurstellen, maar dit is helaas niet anders als er (veel) meer vraag is dan aanbod.
Ik kan maar 1 ding zeggen over de levertijden en gang van zaken bij T-Mobile :

En waarom ik dit zeg?
Ik had dus onze account manager aan de tel ,en ik vroeg gewoon klip en klaar :
En waarom ik dit zeg?
Ik had dus onze account manager aan de tel ,en ik vroeg gewoon klip en klaar :
Zijn antwoord :Hebben jullie nu echt niks geleerd van de drama bij de release van de iPhone 3G?
Nee wij hadden nooit verwacht dat zoveel mensen de iPhone4 wilden ivm de antenne problemen e.d.
mijn ordernummer begint met 2454xx en staat op de site nog status 2 (Order Verwerkt)
Ik blijf lekker hopen op vrijdag
dat zou echt fantastisch zijn!
Ik blijf lekker hopen op vrijdag
Weer een update van mijn kant. Ik heb dus order 2416XX. Op 20 juli rond 10:45 uur op t-mobile.nl in de online shop besteld en direct met credit card betaald.
Sta sinds (ik vermoed) gisteren of eerder op stapje 3 bij t-mobile en ben ook bekend op aflevertijd.nl
Zou ik hem vrijdag in ontvangst mogen nemen......
Sta sinds (ik vermoed) gisteren of eerder op stapje 3 bij t-mobile en ben ook bekend op aflevertijd.nl
Zou ik hem vrijdag in ontvangst mogen nemen......

Hier had uw reclame kunnen staan.
beetje jammer dit ik zit in de 2416XX range.. en sta nog op stap 2
Hier nog een lotgenoot 2419XX en stap 2. You are not alone mateDonnie Darko schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 21:23:
Op Ipc een gast, waarvan de bestelling is geannuleerd van het ene op het andere moment en een andere gast die op tmobile orderstatus nog in stap 2 zit, maar wel zijn order kan terugvinden op aflevertijd.nl, maar met de melding:
FA Geannuleerd zonder bestelpoging
GA Retour zonder bestelpoging
Tmobile is weer aan het rommelen

Kom op zegDonnie Darko schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 21:23:
Ik ben bij de lokale belcompany 4e op de lijst ik dacht wel goed te zitten dus ik bel vandaag om te vragen of ik de 30ste erom kan komen. wordt me gezegd dat ze er Maar 1! Binnenkrijgen volgende levering mid augustus ...

[ Voor 3% gewijzigd door BlowFish op 27-07-2010 21:45 ]
Dit topic is gesloten.