2 positieve reactiesOVERLORD_1982 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:15:
[...]
Hahaha op basis van 1 positieve reactie trek jij een conclusie?
Ik ga het dalijk eerst zelf wel zien.
Make it three.. Mij is het 1x gelukt om wat streepjes eraf te halen met de death grip. Maar heb het dus een paar keer geprobeerd en lukte telkens maar niet. Jammer, want die death grip is eigelijk wel cool
Be the change you want to see in the world
Ik vraag me nu toch weer af: hoe zit dat nou met die ordernummers? Is een ordernummer een redelijke indicatie op welke positie je op de wachtlijst staat of is daar geen peil op te trekken?
Ik heb namelijk op de 20e besteld via de site en direct een ordernummer gehad maar ik ben pas een tijd later opgebeld (ik neem aan omdat ik die ochtend ook mijn telefoonnummer had achtergelaten). Met een beetje pech ben ik op dat moment pas op de wachtlijst gezet. ):
Ik heb namelijk op de 20e besteld via de site en direct een ordernummer gehad maar ik ben pas een tijd later opgebeld (ik neem aan omdat ik die ochtend ook mijn telefoonnummer had achtergelaten). Met een beetje pech ben ik op dat moment pas op de wachtlijst gezet. ):
[ Voor 3% gewijzigd door TlighT op 30-07-2010 14:36 ]
Ben net gebeld door het orderbedrijf. De pin deed het niet meer, of ik het bedrag contact wilde afgeven.....
Ze kwamen om half 4.
Ze kwamen om half 4.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
sprak net telefoonkopen in enschede (ze zouden ff bellen of ze nog meer hadden voor een collega) en ze krijgen volgende week weer binnen, en je kan nog reserveren voor de 32gb
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Precies het is een feature. Als ik je niet wil spreken pas ik gewoon the death grip toe.andromedaan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:30:
[...]
Make it three.. Mij is het 1x gelukt om wat streepjes eraf te halen met de death grip. Maar heb het dus een paar keer geprobeerd en lukte telkens maar niet. Jammer, want die death grip is eigelijk wel cool.
Als je zo doorgat met zeuren ga ik je deathgrippen hoor!
Ow werd trouwens ook net gebeld door AMP.
Niet om te melden dat de pin het niet deed maar dat het wat uitloopt.
Ongeveer 10-15 minuten. Erg netjes dat ze daarvoor bellen.
[ Voor 15% gewijzigd door OVERLORD_1982 op 30-07-2010 14:46 ]
vreemd overal in Enschede geweest nergens een iphone 4 alleen op bestelling, ook de apr niet, die hadden alleen een demo model gekregen.Aaargh! schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:36:
sprak net telefoonkopen in enschede (ze zouden ff bellen of ze nog meer hadden voor een collega) en ze krijgen volgende week weer binnen, en je kan nog reserveren voor de 32gb
OMG krijg net een mail van Apple met een link om te bestellen. Dus ik denk jippie! Klik ik op T-Mobile online shop en krijg ik een pagina om de 3GS te bestellen.
Pff de T-Mobile winkels hebben ook geen telefoonnummer en in mijn dorp is geen T-Mobile.
Wat slecht zeg! Bah!
Pff de T-Mobile winkels hebben ook geen telefoonnummer en in mijn dorp is geen T-Mobile.
Wat slecht zeg! Bah!
Ik zag net een link om je oderstatus te checken van T-mobile.. Iemand een idee? Kan hem niet meer vinden en wil graag checken!
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
http://www.t-mobile.nl/pe...id=SalesOrderStatusSearchTHE_BASE schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:53:
Ik zag net een link om je oderstatus te checken van T-mobile.. Iemand een idee? Kan hem niet meer vinden en wil graag checken!
http://www.t-mobile.nl/pe...id=SalesOrderStatusSearch
edit:
Lekker op tijd
Lekker op tijd
[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 30-07-2010 14:55 ]
Aangezien dit nu ff het nieuwe iphone ervaringen topic is.
Schrik niet als je hem opstart en het apple logotje is gescrambeld en er flikkert wat :x Zag er niet gezond uit dus ik vreesde het ergste. Na 3 minuten was het apple logo echter weer normaal. En heb ik hem opnieuw proberen op te starten waarna alles normaal en super werkt. Pfffieuw.
Echt een onwijs geil ding
Wel de death grip maar die lijkt vooralsnog minder te zijn dan op mijn oude 2G
Schrik niet als je hem opstart en het apple logotje is gescrambeld en er flikkert wat :x Zag er niet gezond uit dus ik vreesde het ergste. Na 3 minuten was het apple logo echter weer normaal. En heb ik hem opnieuw proberen op te starten waarna alles normaal en super werkt. Pfffieuw.
Echt een onwijs geil ding
Wel de death grip maar die lijkt vooralsnog minder te zijn dan op mijn oude 2G
I served in a company of heroes.
Krijg net telefoon van AMP. Chauffeur heeft vanmorgen pech gehad en de vertraging nog niet ingehaald. Eerst was het window maximaal tot 1655, dat wordt nu vanaf 1830. Of dat een probleem was. Natuurlijk niet! Schuif maar op, als ik hem vandaag maar krijg!
Dat is het niet, er is gewoon een actief topic hoorMaciek schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:59:
Aangezien dit nu ff het nieuwe iphone ervaringen topic is.
/edit
Crap. Dubbelpost ipv edit. Excuses.
[ Voor 9% gewijzigd door UltraSub op 30-07-2010 15:02 ]
Tussen 14.00 en 17.00 uur. Ik zit nog te wachten.... 
- edit -
Op het moment dat ik op Verstuur bericht klikte ging de bel! Snel uitpakken
- edit -
[ Voor 46% gewijzigd door ericafterdark op 30-07-2010 15:11 ]
Hier had uw reclame kunnen staan.
lucky bastard - veel plezierEiríkr schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:07:
- edit -
post nog ff je ervaringen!
...less is more
congratulationsEiríkr schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:07:
- edit -
Ik heb 'm ook binnen
kan er alleen niks mee omdat ik nog op m'n werk zit
[ Voor 3% gewijzigd door Da.Rock op 30-07-2010 15:22 ]
Iemand hier in Assen wonend? En vlak bij Koopmansplein?
Ik zoek iemand die mij kan helpen om TShop in Assen te vragen om mij te bellen! Ze zijn namelijk zelf niet telefonisch bereikbaar....
Ik zoek iemand die mij kan helpen om TShop in Assen te vragen om mij te bellen! Ze zijn namelijk zelf niet telefonisch bereikbaar....
Wat een prachtig apparaat. Mijn 3G voelt nu echt als speelgoed aan zoals iemand al eerder zei. En het scherm is fantastisch
Hier had uw reclame kunnen staan.
LoLChrones schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 15:22:
Iemand hier in Assen wonend? En vlak bij Koopmansplein?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Pff tot 17.35... kan lang duren nog
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ja te triest voor woorden toch? Ik bel Tmobile Klantenservice, kunnen niet helpen want ook voor hun zijn ze niet bereikbaar. Zo is het nog lastiger want ze kunnen wel mailen, alleen mailt TShop in Assen niet terug volgens de klantenservice!
Uhhhhhhh
Meer lol dat je vraagt om er heen te gaan
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Voor de bezitters van de iphone..
Incase heeft super mooie nette cases op de markt gebracht...
http://goincase.com/blog/...r-iphone-4-now-available/
Ik heb op mijn 3G altijd een incase gehad, super nette cases erg mooie afwerking.
Zelf wil ik op de iphone 4 weer een incase hoes... so you know..
In hoeverre gaat dat samen met de case program van apple zelf?
Incase heeft super mooie nette cases op de markt gebracht...
http://goincase.com/blog/...r-iphone-4-now-available/
Ik heb op mijn 3G altijd een incase gehad, super nette cases erg mooie afwerking.
Zelf wil ik op de iphone 4 weer een incase hoes... so you know..
In hoeverre gaat dat samen met de case program van apple zelf?
Zijn er al zakelijke klanten die uitsluitsel hebben gekregen over een leverdatum? Iedereen zou uiterlijk vandaag horen wanneer de telefoon geleverd zou worden, T-mobile heeft nog een uur
Uiterlijk 4 uur lijken ze helaas niet meer te halen. Nu stond mijn indicatie wel tot 16.40, dus eigenlijk hebben ze een klein uur
Nondeju...
Ik had keurig dat voorinschrijf formulier ingevuld.
contract laten verlengen.. Alles prima.
SMS gekregen met de bevestiging, dus ik dacht; prima!
Ik vandaag toch maar even bellen naar t-mobile want ik had nog geen mail of post of wat dan ook gehad, alleen een sms.
Ja meneer, uw abbo is inderdaad verlengt, en dat kost u 70 euro early renewal.
ik; "mevrouw, het is vandaag de 30e van juni. 30 november loopt hij af.. 4 maanden van tevoren mag je verlengen. Dat is vandaag"
Mevrouw:"ik ga even overleggen".. "meneer, de kosten worden u kwijtgescholden"
Ik; "Gelukkig, ben ik niet voor niks al 6 jaar trouwe klant".. "maar ik krijg dus vandaag mijn iphone 4?"
Mevrouw:" uuhh.. nee meneer, dit kan tot 10 weken duren'"
Om even een lang verhaal kort te maken, ik moet nu dus nog heel lang wachten.
Ik heb een ordernummer gekregen die bij de tmobile orderstatus niet bekend is.
Ordernummer: 2785XX
Weet iemand wat ik nu kan of moet doen om de zaak enigzins te verspoedigen?
Ik had keurig dat voorinschrijf formulier ingevuld.
contract laten verlengen.. Alles prima.
SMS gekregen met de bevestiging, dus ik dacht; prima!
Ik vandaag toch maar even bellen naar t-mobile want ik had nog geen mail of post of wat dan ook gehad, alleen een sms.
Ja meneer, uw abbo is inderdaad verlengt, en dat kost u 70 euro early renewal.
ik; "mevrouw, het is vandaag de 30e van juni. 30 november loopt hij af.. 4 maanden van tevoren mag je verlengen. Dat is vandaag"
Mevrouw:"ik ga even overleggen".. "meneer, de kosten worden u kwijtgescholden"
Ik; "Gelukkig, ben ik niet voor niks al 6 jaar trouwe klant".. "maar ik krijg dus vandaag mijn iphone 4?"
Mevrouw:" uuhh.. nee meneer, dit kan tot 10 weken duren'"
Om even een lang verhaal kort te maken, ik moet nu dus nog heel lang wachten.
Ik heb een ordernummer gekregen die bij de tmobile orderstatus niet bekend is.
De store in Breda kreeg er 60 geleverd vandaag btw. Nog best een flink aantal dus.
Ik leef mee met de mensen die buiten de iboot vallen
Ik leef mee met de mensen die buiten de iboot vallen
I served in a company of heroes.
Heeft iemand hier de 32GB bemachtigd?
Net uiteindelijk toch gebeld door Tmobile Shop in Assen, maar ze hebben de 32GB helemaal nog niet binnen gehad..
Wij zijn nu als eerste bovenaan de lijst, hopelijk worden de 32GB snel uitgeleverd aan deze Tshop.
Fingerscrossed!
Net uiteindelijk toch gebeld door Tmobile Shop in Assen, maar ze hebben de 32GB helemaal nog niet binnen gehad..
Wij zijn nu als eerste bovenaan de lijst, hopelijk worden de 32GB snel uitgeleverd aan deze Tshop.
Fingerscrossed!
Zelfde schuitje....ook een 27 ordernummer.....ik wacht maar gewoon af...tis de moeite niet me daar druk over te maken...kleefei schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:01:
Nondeju...
DUGG
Ik zie hem (nog) niet staan in de Nederlandse store.
PSN: Shiver23
Chauffeur zou hier tussen 12:25 en 15:25 zijn. Werd om half 3 gebeld dat het zo'n 10 min. later zou worden. Het is nu half 5, net zelf even gebeld naar AMP, de chauffeur staat vast in Den Haag vanwege opgebroken wegen.....vreemd hoor. Wist niet zeker of ie vandaag nog bezorgd zou worden.....
Ben ik trouwens de enige die zonder problemen een paar weken kan wachten voor hij geleverd kan worden?
Ik maak mij er niet zo druk om. Ik ken het uit het verleden, na een paar dagen is de eerste lol er weer vanaf haha.
Anyway, is hij nou simlockvrij of niet?
Ik maak mij er niet zo druk om. Ik ken het uit het verleden, na een paar dagen is de eerste lol er weer vanaf haha.
Waarom neem je dan zo'n duur ding?TF schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:42:
Ben ik trouwens de enige die zonder problemen een paar weken kan wachten voor hij geleverd kan worden?

Kan jij wel je orderstatus checken?Mach schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:35:
[...]
Zelfde schuitje....ook een 27 ordernummer.....ik wacht maar gewoon af...tis de moeite niet me daar druk over te maken...
ja ik kan het, omdat ik MOET wachtenTF schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:42:
How are you doing?
Die krijgen het niet gebolwerkt! Ik zeg dat er vandaag niks meer komt...Pierre_nr1 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:40:
Chauffeur zou hier tussen 12:25 en 15:25 zijn. Werd om half 3 gebeld dat het zo'n 10 min. later zou worden. Het is nu half 5, net zelf even gebeld naar AMP, de chauffeur staat vast in Den Haag vanwege opgebroken wegen.....vreemd hoor. Wist niet zeker of ie vandaag nog bezorgd zou worden.....
Deze toko zit letterlijk om de hoek bij Xando, de Klanderij uit aan de kant van de Appie/BK en dan rechtsaf, 20 meter.mtenbos schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 14:47:
[...]
vreemd overal in Enschede geweest nergens een iphone 4 alleen op bestelling, ook de apr niet, die hadden alleen een demo model gekregen.
Je kan zoeken op iPhone 4 case program, dan moet je hem kunnen vinden. En anders kun je hier klikken om direct te worden doorgestuurd.Shiver23 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:36:
[...]
Ik zie hem (nog) niet staan in de Nederlandse store.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Wegens het succes met de vorige iPhone 4 close up (deze) nog een paar foto's die de kwaliteit laten zien:
Klik! Deze foto is met TiltShift Generator app bewerkt om bokeh (wazige achtergrond) toe te voegen en kleuren op te leuken, deze app is zeer aan te raden!

Klik! Pakje Marlboro (niet bewerkt):
Klik! Deze foto is met TiltShift Generator app bewerkt om bokeh (wazige achtergrond) toe te voegen en kleuren op te leuken, deze app is zeer aan te raden!
Top dat je je ervaringen wil delen. Maar dit topic is bedoeld voor levertijden, meer algemene ervaringen kunnen prima in [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 28andromedaan schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:09:
Wegens het succes met de vorige iPhone 4 close up (deze) nog een paar foto's die de kwaliteit laten zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit soort persoonlijke aanvallen zijn natuurlijk ongewenst

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 30-07-2010 17:26 ]
Verwijderd
En daarvoor hebben we de topicreport knop
. Helaas is er nog geen niet-posten knop uitgevonden.

[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 30-07-2010 17:27 ]
20 juli een iphone besteld in the UK store. 16 GB zwart.
Zojuist een mailtje ontvangen dat ie verstuurd is. Erg netjes, aangezien ze in eerste instantie als shipping date August 10 aangaven.
Zojuist een mailtje ontvangen dat ie verstuurd is. Erg netjes, aangezien ze in eerste instantie als shipping date August 10 aangaven.
Dat betekent, stam + t .
Oeps, had dat topic over het hoofd gezien. Je mag die reply verwijderen, hoort hier inderdaad niet thuis.Hoedje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:22:
[...]
Top dat je je ervaringen wil delen. Maar dit topic is bedoeld voor levertijden, meer algemene ervaringen kunnen prima in [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 28
Ik begin nu toch echt wel het idee te krijgen dat de levering van 16gb modellen veel rapper geschiedt.. =)
Heeft iemand enig idee hoe het zit met de voorraad in Zurich ? Ik meen mij te herinneren dat er hier iemand aanwezig was die in zwitserland woont namelijk.. ! Of is 't ook mogelijk de apple store in zwitserland te bellen? Zo ja; dan ga ik volgende week maar ff een dagje naar zwitserland denk ik =)
Heeft iemand enig idee hoe het zit met de voorraad in Zurich ? Ik meen mij te herinneren dat er hier iemand aanwezig was die in zwitserland woont namelijk.. ! Of is 't ook mogelijk de apple store in zwitserland te bellen? Zo ja; dan ga ik volgende week maar ff een dagje naar zwitserland denk ik =)
Nope...krijg een mededeling dat mijn order nog niet bekend is......of zoiets...
Wat ik al zei, ik maak me er nu niet druk over..ga binnenkort op vakantie en daarna zie ik wel
DUGG
Ik heb 18-07 2 iPhones 16GB besteld in de UK Apple store. De verwachte delivery date was 16 augustus, maar vandaag zijn ze verstuurd met een verwachte delivery date van 5 augustus. Ze lopen dan toch een aantal dagen voor daar
of ze zijn terughoudend in hun voorspellingen.
Het valt enorm op dat ik nergens meldingen zie van mensen die hun 32gb geleverd krijgen.. Waar zijn jullie? =P
Offtopic: Trouwens, hoe stuur ik een PM naar iemand? Ik kan dat namelijk nergens vinden !
Offtopic: Trouwens, hoe stuur ik een PM naar iemand? Ik kan dat namelijk nergens vinden !
Mijn order met ordernummer 2488XX staat nog op stap 2. Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg dat mijn telefoon gebracht wordt. Ben namelijk komende 2 weken op vakantie dus hopelijk kan ik daarna de telefoon zo snel mogelijk krijgen 
Wel alvast een iPhone 4 dock gekocht en een adapter voor mijn universal dock. Deze zullen binnen een paar dagen hier dus alvast zijn. Case van Sena (UltraSlim) staat in backorder dus kan nog wel even duren vrees ik.
Wel alvast een iPhone 4 dock gekocht en een adapter voor mijn universal dock. Deze zullen binnen een paar dagen hier dus alvast zijn. Case van Sena (UltraSlim) staat in backorder dus kan nog wel even duren vrees ik.
Nee hier ook mijn vriendin en ik de 32gb besteld.. die zijn er dus nog niet blijkbaar... ik vroeg mijn vraag hierboven ook al daarover... of er al iemand was met 32gb..nubcaek schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:53:
Het valt enorm op dat ik nergens meldingen zie van mensen die hun 32gb geleverd krijgen.. Waar zijn jullie? =P
Verwijderd
ik heb in de UK 16 juli - 1 x 32GB besteld, nog niets van vernomennubcaek schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:53:
De trend is volgens mij dat 32GB steeds langzamer gaat en de 16GB steeds sneller geleverd wordt...
Sommigen binnen 7 dagen van besteld tot geleverd bij Borderlinx
Toch mijn 32gb. ontvangen, AMP stond kwart voor 5 voor de deur. Hij was helemaal gaar, en moest er nog heel wat bezorgen, zag ik.UltraSub schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:49:
[...]
Die krijgen het niet gebolwerkt! Ik zeg dat er vandaag niks meer komt...
Ook ik heb nog niksUltraSub schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:49:
[...]
Die krijgen het niet gebolwerkt! Ik zeg dat er vandaag niks meer komt...
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Als je zo de verhalen leest hebben de meeste winkels ook een stuk minder 32GB ontvangen dan 16GB. Dat zou dus stroken met de indruk dat er vandaag veel meer 16GB zijn verzonden.Chrones schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:59:
[...]
Nee hier ook mijn vriendin en ik de 32gb besteld.. die zijn er dus nog niet blijkbaar... ik vroeg mijn vraag hierboven ook al daarover... of er al iemand was met 32gb..
Heeft iemand een idee of de Tshops ook morgen weer aangevuld worden of is dat elke week en niet per dag?
Idd, ik denk het ook.. volgens de shop zijn wij de 1e twee op de lijst... betekend dus dat die TShop helemaal geen 32GB heeft gekregen vandaag.TlighT schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:19:
[...]
Als je zo de verhalen leest hebben de meeste winkels ook een stuk minder 32GB ontvangen dan 16GB. Dat zou dus stroken met de indruk dat er vandaag veel meer 16GB zijn verzonden.
[ Voor 73% gewijzigd door Remko.me op 30-07-2010 18:25 ]
Verwijderd
Valt volgens mij wel mee met de beperkte voorraden. Vannacht 16GB zwart nieuw abonnement besteld online bij Phonehouse, vanmiddag een telefoontje van de koeriersdienst voor een bezorgafspraak aankomende maandag.
Had er eigenlijk pas op gerekend ná mijn vakantie, klein deukje in de financiën dus
Had er eigenlijk pas op gerekend ná mijn vakantie, klein deukje in de financiën dus

Normaal gesproken wekelijks (donderdag? iPad donderdag geleverd -> vrijdag launch, iPhone donderdag geleverd -> vrijdag launch). Maar de iPhone is redelijk slecht leverbaar, dus zou d'r geen goud op zetten..Chrones schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:24:
Heeft iemand een idee of de Tshops ook morgen weer aangevuld worden of is dat elke week en niet per dag?
Daarstraks rond 17u met Phonehouse gebeld, tot 15u kon je bestellen en dan werd je iPhone binnen een aantal dagen geleverd. Rond 15u waren de toestellen op, nu ook 6-8 weken levertijd. Was weer net te laat verdorieVerwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:26:
Valt volgens mij wel mee met de beperkte voorraden. Vannacht 16GB zwart nieuw abonnement besteld online bij Phonehouse, vanmiddag een telefoontje van de koeriersdienst voor een bezorgafspraak aankomende maandag.
Ladies and gentlemen, we've got him..
Koerier was hier om 18.15 uur. Uur en 20 minuten later dan maximaal afgesproken. Mij hoor je niet zeuren
Wat een beauty...
/edit
Oh ja, op de vragen hier boven; tis een 32GB zwart dus..
Koerier was hier om 18.15 uur. Uur en 20 minuten later dan maximaal afgesproken. Mij hoor je niet zeuren
Wat een beauty...
/edit
Oh ja, op de vragen hier boven; tis een 32GB zwart dus..
[ Voor 17% gewijzigd door UltraSub op 30-07-2010 19:40 ]
Noem mij een tokkie, een sukkel -- whatever -- Ik heb vanaf 4:00 in de rij gestaan.
Deze man had om 09:30 zijn iPhone 4 (geactiveerd en al)...
Deze man had om 09:30 zijn iPhone 4 (geactiveerd en al)...
[ Voor 14% gewijzigd door Hokkie op 30-07-2010 19:45 ]
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Het ging over iMovieHoedje schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:08:
[...]
Je kan zoeken op iPhone 4 case program, dan moet je hem kunnen vinden. En anders kun je hier klikken om direct te worden doorgestuurd.
PSN: Shiver23
Excuus, ik had iets teveel tabs openstaan. Maar ook iMovie is te vinden in de App Store. Volgens mij moet deze link werken
Ik kan ook gewoon wachten hoorTF schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:42:
Toch wel leuk om te zien hoe men reageert op de verschillende ontwikkelingen
Woensdag mag ik eindelijk mijn abonnement verlengen. Slimmer om te reserveren, of het land door te rijden/bellen in de hoop dat er nog een beschikbaar is (aangezien ik niet het idee heb dat mensen masaal een iPhone vandaag hebben aangekocht)?
(Omdat het 4 maanden is voor mijn contract afloop, kan ik nu alleen bij T-Mobile winkels terecht)
(Omdat het 4 maanden is voor mijn contract afloop, kan ik nu alleen bij T-Mobile winkels terecht)
[ Voor 39% gewijzigd door Don3k op 30-07-2010 22:05 ]
iPhone 4 bezitters!!
moet je bij het afleveren door amp je id laten zien???
Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat de TShop geen 32GB binnen heeft gehad, ik ben de 1e op de lijst. Grrrrt!
Zie iedereen nou pronken...
ik had gewoon 100% de verwachting dat ik hem vandaag zou hebben.
Zie iedereen nou pronken...
Je moet hem persoonlijk aannemen op vertoning van je ID kaart jep.xamirz schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:06:
iPhone 4 bezitters!!
Online reserveren is je beste keuze denk ik persoonlijk. De wachtlijsten in de stores zijn erg lang op dit moment, de kans dat je een iPhone 4 bemachtigd door langs de stores te gaan is minimaal. De aanlevering van de iPhone 4 aan de winkels is weinig en gaan direct naar de reserveringen.Don3k schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:03:
Woensdag mag ik eindelijk mijn abonnement verlengen. Slimmer om te reserveren, of het land door te rijden/bellen in de hoop dat er nog een beschikbaar is (aangezien ik niet het idee heb dat mensen masaal een iPhone vandaag hebben aangekocht)?
[ Voor 82% gewijzigd door Remko.me op 30-07-2010 22:09 ]
ID en bankpas.xamirz schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:06:
iPhone 4 bezitters!!
Das niet helemaal waar...[b][message=34440317,noline]
Je moet hem persoonlijk aannemen op vertoning van je ID kaart jep.
Mijn broer en ik waren vanochtend de enige 2 die de iphone 4 hebben gekregen ZONDER reservering o.i.d. bij de BC te Assen. Mijn broer heeft zijn abbo (geregistreerd op z'n vrouw haar naam) kunnen verlengen. Kleine kanttekening: ze heeft een briefje geschreven dat zij hem toestemming geeft...bla...bla...bla...
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Mijn iPhone4 32GB wordt nu vanuit Borderlinx met DHL verzonden. Korte historie:
1 juli -> Order geplaatst
20 juli -> Shipment melding (inclusief dock en bumper)
26 juli -> Volgens UPS bij Borderlinx
30 juli -> Melding Borderlinx, direct laten verzenden met Express Delivery
30 juli -> Melding Borderlinx, wachtende op DHL
2/3 aug -> binnen?
2/3 aug -> binnen?
http://www.basilfx.net
Absoluut niet online reserveren. Je maakt nog steeds de beste kans om snel een nieuwe iPhone 4 te krijgen door in een winkel te reserveren. Want als je online reserveert kom je apart op de lijst met alle andere die online en telefonisch hebben besteld. T-Mobile Shops hebben gewoon eigen lijsten.Chrones schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:06:
Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat de TShop geen 32GB binnen heeft gehad, ik ben de 1e op de lijst. Grrrrt!
Zie iedereen nou pronken...ik had gewoon 100% de verwachting dat ik hem vandaag zou hebben.
[...]
Je moet hem persoonlijk aannemen op vertoning van je ID kaart jep.
[...]
Online reserveren is je beste keuze denk ik persoonlijk. De wachtlijsten in de stores zijn erg lang op dit moment, de kans dat je een iPhone 4 bemachtigd door langs de stores te gaan is minimaal. De aanlevering van de iPhone 4 aan de winkels is weinig en gaan direct naar de reserveringen.
Verwijderd
Hoe groot is de kans dat ik begin september nog een iPhone 4 uit België heb "bemachtigd"?
42%Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:04:
Hoe groot is de kans dat ik begin september nog een iPhone 4 uit België heb "bemachtigd"?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
60% gok ik. Moet je wel deze week een reservering zetten.Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:04:
De vooraden zijn groter dan ik dacht, en de levertijden via de Apple store vallen mij helemaal niet tegen.
[miereneuk modus]Vapid schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 01:24:
[...]
60% gok ik. Moet je wel deze week een reservering zetten.
De vooraden zijn groter dan ik dacht, en de levertijden via de Apple store vallen mij helemaal niet tegen.
Als er voorraad is dan zou ik nu een iPhone hebben, en met mij vele anderen
Je bedoelt denk ik dat de productie snelheid hoger ligt dan gedacht.
[/miereneuk modus]
Maar ik wil gewoon nog even iedereen feliciteren die vandaag een mooie gadget heeft weten te bemachtigen. En nu maar wachten op volgende week... vrijdag?... voordat we weer een stormvloed krijgen aan blije tweakers.
Al iemand een idee of volgende week de levering groter zal zijn? Ik weet niet hoe het voorgaande jaren ging namelijk. Hoe snel de hoeveelheid geleverde toestellen omhoog ging per telco reseller dus.
[ Voor 12% gewijzigd door LogiForce op 31-07-2010 01:34 ]
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
wat een fokkers bij BL....:@spotnie schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 00:01:
Mijn iPhone4 32GB wordt nu vanuit Borderlinx met DHL verzonden. Korte historie:
2/3 aug -> binnen?
bij mij staat ie nog steeds op being proccessed....
30 juni -> Order geplaatst
19 juli -> Shipment melding (geen dock en bumper)
22 juli -> Volgens UPS bij Borderlinx
28 juli -> Melding Borderlinx, direct laten verzenden met Express Delivery
31 juli -> Nog steeds wachtend op being processed
helemaal niet first in first out concept bij BL.....
oh dit maakt me zo kwaaaaaddd!!!
Hier ook nog steeds op being proccessedhgerrit schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 07:48:
[...]
wat een fokkers bij BL....:@
oh dit maakt me zo kwaaaaaddd!!!![]()
![]()
![]()
5 juli -> order geplaats
24 juli-> afgeleverd bij Borderlinx
29 juli -> in suite borderlinx, direct betaald via CC, Express delivery
31 juli -> being processed...
Eigenlijk belachelijk voor woorden dat het ruim een week moet duren om een pakketje van een andere sticker te voorzien en weer te versturen. Ik weet dat er 2000 op een dag binnen komen, maar dan nog... Hun manier van werken is niet echt handig wat betreft snelheid. Op de manier zoals ze nu werken kom je twee keer in een wachtrij... Wat ze beter hadden kunnen doen is mensen die alleen een iPhone hebben liggen van te voren al laten betalen. Als ze dan jouw pakketje verwerken is het simpelweg een nieuw adres-sticker erop plakken en op een pallet leggen zodat DHL ze meteen kan meenemen. Dan hebben ze hem maar 1x in handen en zou het sneller moeten gaan en het scheelt ook nog eens opslag ruimte voor alle 'suites'...
Ter info: ook in de VS is de iPhone 4 lastig te krijgen.
Mijn neefje komt volgende week naar Europa (hij woont in San Diego) en ik vroeg hem of hij er 1 of 2 voor mij kon meenemen maar het schijnt echt lastig te zijn, zeker als je hem als "gift" wil (dus zonder 2 jarig AT&T abonnement, maar met AT&T simlock).
Mijn neefje komt volgende week naar Europa (hij woont in San Diego) en ik vroeg hem of hij er 1 of 2 voor mij kon meenemen maar het schijnt echt lastig te zijn, zeker als je hem als "gift" wil (dus zonder 2 jarig AT&T abonnement, maar met AT&T simlock).
[ Voor 17% gewijzigd door havana op 31-07-2010 09:48 ]
Verwijderd
Iemand de iphone 4 16GB besteld via Belsimpel.nl?
Al bekend wanneer hij wordt geleverd? Krijg weinig info..
Weet iemand al een winkel waar ze iPhone 4 dock's op voorraad hebben ? Bij de online Apple store hebben ze ze wel maar dan zit er haast meer verzendkosten op dan dat 't ding kost.
Borderlinx doet het al iets beter, ze informeren nu in ieder geval via een dagelijkse blog de stand van zaken. Eergister vermelde ze het volgende:
"As announced yesterday we will have cleared the majority of the backlog by today and expect that DHL will be up to date by the weekend."
De backlog is, zo te lezen aan de reacties hier, inderdaad redelijk geslonken. Hopelijk hebben ze het ook goed wat betreft DHL, dat zou betekenen dat ze vandaag overhandigd moeten worden aan DHL; het lijkt me sterk dat DHL ook op zondag ophaalt...
"As announced yesterday we will have cleared the majority of the backlog by today and expect that DHL will be up to date by the weekend."
De backlog is, zo te lezen aan de reacties hier, inderdaad redelijk geslonken. Hopelijk hebben ze het ook goed wat betreft DHL, dat zou betekenen dat ze vandaag overhandigd moeten worden aan DHL; het lijkt me sterk dat DHL ook op zondag ophaalt...
Borderlinx zelf werkt in in edergeval wél in het weekend:Aldmar schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:04:
Borderlinx doet het al iets beter, ze informeren nu in ieder geval via een dagelijkse blog de stand van zaken. Eergister vermelde ze het volgende:
31 Jul 2010 07:45:00 Milton Keynes Depot Shipment Delivered In Good Condition.
31 Jul 2010 04:57:26 Milton Keynes Depot Out For Delivery.
31 Jul 2010 03:49:07 Milton Keynes Depot Shipment Received At Destination Depot.
31 Jul 2010 02:12:14 Milton Keynes Depot Shipment Received At Destination Depot.
29 Jul 2010 19:58:15 Taichung Shipment Received At Origin Depot. (incorrect timezone)
29 Jul 2010 17:41:23 Taipei City Shipment Collected From Sender. (incorrect timezone)
29 Jul 2010 09:27:02 Arnhem Hub Shipment In Transit.
28 Jul 2010 08:37:19 Hong Kong Shipment In Transit.
28 Jul 2010 03:32:20 Hong Kong Shipment In Transit.
27 Jul 2010 22:00:00 SZ1 Shipment In Transit.
27 Jul 2010 21:45:27 SZ1 Shipment In Transit.
27 Jul 2010 18:58:14 SZ1 Shipment Collected From Sender.
Apple gaf bij bestelling 2 aug. als Shipping date aan en 9 aug. als delivery date. Toen Vorige week verzonden (week eerder dan shipping date) met indicatie 2 aug. geleverd. Nu is hij op 31e dus geleverd bij Borderlinx. Erg netjes
[ Voor 7% gewijzigd door graceful op 31-07-2010 10:24 ]
Heb net de nieuwe simkaart binnen gekregen van t-mobile.
Zat niet in de levering van afgelopen vrijdag maar schijnbaar wel in de volgende levering?
status bij t-mobile staat nog wel op 2.
iemand een idee wanneer de nieuwe uitleveringsronde gaat plaatsvinden?
Zat niet in de levering van afgelopen vrijdag maar schijnbaar wel in de volgende levering?
omdat het kan!
Verwijderd
Iedereen die de i4 al heeft: gefeliciteerd!
Ik heb net mijn micro-sim ontvangen. Nu de iPhone nog.. kan nog wel ff duren, sta nog op stap 2. Maar de micro-sim biedt me goede hoop. Alhoewel waarschijnlijk iedereen dat ding nu wel zal hebben, of niet?
Ik heb net mijn micro-sim ontvangen. Nu de iPhone nog.. kan nog wel ff duren, sta nog op stap 2. Maar de micro-sim biedt me goede hoop. Alhoewel waarschijnlijk iedereen dat ding nu wel zal hebben, of niet?
Nog meer mensen trouwens die hem bij iphoneservicepoint hebben besteld ?
Iemand al meer info over de levertijden ?
gewoon nee.
Simkaart zegt niet zoveel over welke levering je zit. IPhones komen mondjesmaat binnen bij T-Mobile, dus als je nu hoog op de wachtlijst staat hopelijk al over een of twee weken en anders over max. 6 weken (als je de 20e besteld hebt).dodo79 schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:50:
Heb net de nieuwe simkaart binnen gekregen van t-mobile.
Verwijderd
Op 29 juli heb ik bij Belsimpel de iPhone 4 16GB Black besteld.Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 09:56:
Iemand de iphone 4 16GB besteld via Belsimpel.nl?
De klantenservice gaf toen telefonisch aan dat de levertijd max. 3 weken is, afhankelijk van de leveranciers, dus onder voorbehoud. Op 29 juli gaf een medewerker aan dat ze al een batch binnen hadden, maar dat de complete batch al naar eerdere bestellingen van klanten verstuurd worden. Alle bestellingen van "deze week" (op dat moment 26 t/m 29 juli), incl. mijn bestelling, verwachten ze binnen nu en 3 weken te kunnen leveren.
Wanneer heb jij hem besteld?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2010 12:15 ]
Mijn pakketje ligt nu in bij DHL:hgerrit schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 07:48:
[...]
wat een fokkers bij BL....:@
oh dit maakt me zo kwaaaaaddd!!!![]()
![]()
![]()
Saturday, July 31, 2010 Location Time Pieces
1 Shipment information received Birmingham - UK 05:38
http://www.basilfx.net
Ik heb nog steeds geen sim kaart gekregen, wel een bevestigings brief voor contract verlenging en sta op status 2 bij t-mobile. Wel gaar dat je met Twitter (heb speciaal een account moeten aanmaken, ik haat social networking sites) wel rap een order nummer krijgt en dat ze bij de telefonische helpdesk van niks weten..
Hopenlijk komt hij volgende week
Hopenlijk komt hij volgende week
Heb via de telefoon bij T-Mobile besteld. Dus nog even 8 tot 10 weken wachten 
Maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail van T-Mobile ontvangen terwijl ik gister heb gebeld. Duurt dat zo lang?
Maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail van T-Mobile ontvangen terwijl ik gister heb gebeld. Duurt dat zo lang?
Verwijderd
Waarom doet iedereen zo moeilijk over het lang moeten wachten op hun product.
Dat is gewoon 'part of the concept'.
Aan de hand van de reserveringen en bestellingen, kan apple precies uitkienen hoeveel ze moeten verzenden. Net een beetje minder dan de daadwerkelijke behoefte, om zo een vorm van tijdelijke schaarste te creëren.
Die telefoons zijn allemaal al ruim een half jaar geleden geproduceerd, en zitten al zeer lang in de distributie keten vol met buffers. Ze spelen het gewoon slim.
Kan iemand die de telefoon al binnen heeft eens kijken of hij ergens een manufacturing date kan vinden op de doos of op het toestel zelf?
Dat is gewoon 'part of the concept'.
Aan de hand van de reserveringen en bestellingen, kan apple precies uitkienen hoeveel ze moeten verzenden. Net een beetje minder dan de daadwerkelijke behoefte, om zo een vorm van tijdelijke schaarste te creëren.
Die telefoons zijn allemaal al ruim een half jaar geleden geproduceerd, en zitten al zeer lang in de distributie keten vol met buffers. Ze spelen het gewoon slim.
Kan iemand die de telefoon al binnen heeft eens kijken of hij ergens een manufacturing date kan vinden op de doos of op het toestel zelf?
20 juli besteld, 16GB zwart naar adres in UK (geen borderlinx):
Status tot op heden:
31 Jul 2010 15:31:16 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 02:22:21 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 01:29:28 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
31 Jul 2010 01:21:00 SZ1 Shipment In Transit.
31 Jul 2010 01:05:52 SZ1 Shipment In Transit.
30 Jul 2010 23:13:57 SZ1 Shipment Collected From Sender.
Ik zie hier vaak "Hub Arnhem" als volgende locatie voorbij komen, maar is dat echt de plaats Arnhem in Nederland? Vraag me af hoe dat dan logistiek in elkaar zit.. Geen vliegveld in de buurt toch?
Status tot op heden:
31 Jul 2010 15:31:16 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 02:22:21 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 01:29:28 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
31 Jul 2010 01:21:00 SZ1 Shipment In Transit.
31 Jul 2010 01:05:52 SZ1 Shipment In Transit.
30 Jul 2010 23:13:57 SZ1 Shipment Collected From Sender.
Ik zie hier vaak "Hub Arnhem" als volgende locatie voorbij komen, maar is dat echt de plaats Arnhem in Nederland? Vraag me af hoe dat dan logistiek in elkaar zit.. Geen vliegveld in de buurt toch?
Dat betekent, stam + t .
Tja, mijn abo bij T-Mobile is al ruim 3 maand 'verlopen' (speciaal voor de iPhone4 / m.a.w. ik betaal al 3 maanden dikke bundels die ik voorheen met korting kreeg); en dan is het wel zuur dat ik bij de release weer een maand moet wachten. Daar komt bij dat ik nu nog een 2G heb; en dat die gprs snelheid bij internet (lang leve Opera) elke dag in de trein me nu zo langzamerhand wel uit de strot begint te komen....Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:44:
Waarom doet iedereen zo moeilijk over het lang moeten wachten op hun product.
Bij deze heb ik mijn microsim ook vannochtend binnen gekregen, nu maar hopen dat ik in de levering van aankomende week zit..
Volgens mij knallen ze die microsims gewoon zo snel mogelijk de deur uit en is het geen teken dat je je iPhone 4 ook echt gaat krijgen op de korte termijn.
Verwijderd
Nou voor de mensen die me voor trol uitmaakte, hier een status update:
- 22 juli iPhone 4 16GB besteld
- 23 juli order bevestigd door Apple
- 28 juli iPhone 4 verstuurd door Apple
- 29 juli iPhone 4 aangekomen bij Borderlinx
- 31 juli verwerkt & betaald
Met een beetje geluk heb ik hem dan van de week binnen
- 22 juli iPhone 4 16GB besteld
- 23 juli order bevestigd door Apple
- 28 juli iPhone 4 verstuurd door Apple
- 29 juli iPhone 4 aangekomen bij Borderlinx
- 31 juli verwerkt & betaald
Met een beetje geluk heb ik hem dan van de week binnen
Verwijderd
@Ri_2005
Heb hem 19 juni, de1e dag dat hij op hun site kwam, gelijk besteld maar nog niets ontvangen..
Orderstatus nog op in behandeling. Nog niets gehoord, ook niet van de micro sim o.i.d.
Als ik bel krijg je weinig info en op mn mail geen reactie :-S
Heb hem 19 juni, de1e dag dat hij op hun site kwam, gelijk besteld maar nog niets ontvangen..
Orderstatus nog op in behandeling. Nog niets gehoord, ook niet van de micro sim o.i.d.
Als ik bel krijg je weinig info en op mn mail geen reactie :-S
Dit topic is gesloten.