[iPhone] Levertijden Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste
Acties:
  • 144.786 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:20:
Nou voor de mensen die me voor trol uitmaakte, hier een status update:

- 22 juli iPhone 4 16GB besteld
- 23 juli order bevestigd door Apple
- 28 juli iPhone 4 verstuurd door Apple
- 29 juli iPhone 4 aangekomen bij Borderlinx
- 31 juli verwerkt & betaald

Met een beetje geluk heb ik hem dan van de week binnen :)
* EWK is jaloers

- 12 juli iPhone 4 16GB besteld
- 13 juli order bevestigd door Apple
- 30 juli verstuurd door apple.
- en vandaag, pakketje volgen track and trace nog in hongkong en is dus onderweg naar Apple UK, vandaar nog naar BLX, en dan nog naar NLD.

msr911NL, you lucky bastard!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
History bestelling 2x iPhone 4 16Gb via AppleStore UK in combinatie met Borderlinx:
  • Order Date: Jul 18, 2010 around 03:00 PM GMT
  • Estimated Shipping: 09 Aug, 2010
  • Estimated Delivery: 16 Aug, 2010
  • "Cancel items" link grayed out: opgemerkt 28 Jul, 2010 15.30 uur
  • Shipped to MILTON KEYNES, GB [date 30 Jul 2010]
  • Estimated Delivery Date (Subject to change) 04 Aug 2010 (Subject to change)
  • Current Delivery Status In transit next updates expected in 4-5 business days [date 31 Jul 2010]
En Borderlinx is weer bijna helemaal bij: http://blog.borderlinx.com/?p=2534

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 20:48

BaT

Nou, ik heb iig de microsim ook net ontvangen.... nu dus hopen dat m'n bestelling volgende week snel naar stap 3 gaat.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:17

justifire

Shut up and squat !!

FerdiV schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:36:
Heb via de telefoon bij T-Mobile besteld. Dus nog even 8 tot 10 weken wachten :P

Maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail van T-Mobile ontvangen terwijl ik gister heb gebeld. Duurt dat zo lang?
Denk het wel, hier ook nog geen mail binnen.
Ach daar hebben ze toch 10 weken de tijd voor....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 13:32
BaT schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:20:
Nou, ik heb iig de microsim ook net ontvangen.... nu dus hopen dat m'n bestelling volgende week snel naar stap 3 gaat.
heb hem ook net binnen gekregen. mag toch hopen dat ik ook bij de volgende lichting zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Apache4u schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:53:
20 juli besteld, 16GB zwart naar adres in UK (geen borderlinx):
Status tot op heden:

31 Jul 2010 15:31:16 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 02:22:21 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 01:29:28 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
31 Jul 2010 01:21:00 SZ1 Shipment In Transit.
31 Jul 2010 01:05:52 SZ1 Shipment In Transit.
30 Jul 2010 23:13:57 SZ1 Shipment Collected From Sender.

Ik zie hier vaak "Hub Arnhem" als volgende locatie voorbij komen, maar is dat echt de plaats Arnhem in Nederland? Vraag me af hoe dat dan logistiek in elkaar zit.. Geen vliegveld in de buurt toch?
Lekker zeg! Verlopig gebeurd er nog niets met mijn 32GB versie die ik ook op 20 juli heb besteld. Beter komt daar van de week een lading van binnen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TQAirstrike
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:45
Maandag krijg ik mijn 32GB Iphone 4 zwart!

kon hem al vrijdag later bezorgen door AMP maar zit in het buitenland
dus das lastig.

Had trouwens 20 jullie om +/- 15:00 uur besteld, met order nr: 2435xx

Kanniet wachten!!!!!

www.instagram.com/thomas.bartelds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 21:43
Mensen met een bestelling bij The Phone House, hebben jullie al een microsim ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:45
Nope, niks ontvangen. Heb ik maandag mijn iphone 4 maar geen micro-sim. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 13:31:
@Ri_2005
Heb hem 19 juni, de1e dag dat hij op hun site kwam, gelijk besteld maar nog niets ontvangen..
Orderstatus nog op in behandeling. Nog niets gehoord, ook niet van de micro sim o.i.d.
Als ik bel krijg je weinig info en op mn mail geen reactie :-S
Hmmm... vaag. Die jongen aan de telefoon zei dat ze al een batch binnen hadden voor de eerste reserveringen :? Daar zou jouw bestelling dan ook tussen moeten zitten. Ik heb m'n bestelling daar geannuleerd en maar via Phonehouse.nl geplaatst. Is m.i. toch meer te vertrouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 21:43
dominator schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:49:
Ja, daar ben ik dus ook bang voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:48:
Iedereen die de i4 al heeft: gefeliciteerd!

Ik heb net mijn micro-sim ontvangen. Nu de iPhone nog.. kan nog wel ff duren, sta nog op stap 2. Maar de micro-sim biedt me goede hoop. Alhoewel waarschijnlijk iedereen dat ding nu wel zal hebben, of niet?
Nope, nog geen microsim ontvangen, ook nog op stap 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Hier microsim ontvangen, nog steeds status 2. Het zal me benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Vanmiddag is m'n iPhone4 bezorgd door AMP, kon gewoon pinnen. Ben benieuwd wanneer de volgende lichting binnenkomt bij T-Mobile, kan me niet voorstellen dat het echt 8 weken duurt.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
scim schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:06:
Hier microsim ontvangen, nog steeds status 2. Het zal me benieuwen.
Onzinnig om te melden, maar kan anderen wellicht aan updates helpen:

Vrijdagmorgen rond 11 uur besteld, staat nu op Status 2, geen microsim ontvangen.

Ik heb goede hoop dat ik hem eerder heb dan 10 weken!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:57
ik heb vandaag mijn microsim gekregen. Ben wel nog steeds op stap 2.
ik ben benieuwd wanneer de 2e batch komt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 13:21
Heb net ook mn iPhone binnen :p Hij volt idd een stuk "solider" aan dan 3G. Nu nog een bumper scoren.. :)

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 18:23
Hier ook sim binnen. Ik denk niet dat in het weekend de status van je bestelling zal veranderen overigens ;)

Nu maar hopen dat dit in teken is dat we bij de volgende lichting zit en dat die lichting snel komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 17:06:
[...]

Hmmm... vaag. Die jongen aan de telefoon zei dat ze al een batch binnen hadden voor de eerste reserveringen :? Daar zou jouw bestelling dan ook tussen moeten zitten. Ik heb m'n bestelling daar geannuleerd en maar via Phonehouse.nl geplaatst. Is m.i. toch meer te vertrouwen..
Hmm.. Beetje raar! Hoe lang is de levertijd bij Phonehouse.nl dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 10:55
Zoals al eerder gemeld, heb ik mijnes al.
Maar ben benieuwd of er nog mensen de 1 cent hebben moeten afrekenen. Dit geld uiteraard alleen voor de mensen die vooraf betaald hadden. Ik heb namelijk alleen ID hoeven tonen.

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag een prepaid kaartje van Telfort verknipt naar een microsim om mijn iPhone 4 te testen op signaalproblemen voordat ik mijn eigen abonnementskaartje verknip. Viel me eigenlijk reuze mee! Mijn toestel blijft op de volle 5 streepjes staan als ik hem vast houd met de "death grip" tijdens het bellen. Bel ik er niet mee en pas ik dan de death grip toe, dan zakt hij naar maximaal 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:34:
Vanmiddag een prepaid kaartje van Telfort verknipt naar een microsim om mijn iPhone 4 te testen op signaalproblemen voordat ik mijn eigen abonnementskaartje verknip. Viel me eigenlijk reuze mee! Mijn toestel blijft op de volle 5 streepjes staan als ik hem vast houd met de "death grip" tijdens het bellen. Bel ik er niet mee en pas ik dan de death grip toe, dan zakt hij naar maximaal 3.
Was dit een NL iPhone? oftewel simlockvrij?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:28

Aldmar

Niks...

Apache4u schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:53:
Ik zie hier vaak "Hub Arnhem" als volgende locatie voorbij komen, maar is dat echt de plaats Arnhem in Nederland? Vraag me af hoe dat dan logistiek in elkaar zit.. Geen vliegveld in de buurt toch?
TNT Express (dus niet TNT Post) heeft een distributiecentrum in Arnhem. In Luik zit een vliegveld wat gebruikt wordt als verbinding naar oa Azie.

Het is dus inderdaad gewoon nederland. Wel frusterend als je weet dat je iPhone daar (in mijn geval) 23 juli al langs is geweest maar dat ik hem tot op heden nog niet in handen heb gehad... :'( Het had zoveel makkelijker/sneller gekund :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n iPhone 4 32GB Black binnen gekregen, ik ben blij! Simkaart activeren via internet lukte niet en bij de klantenservice moest ik een half uur in de wacht staan :( Maar het was het waard. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funk-e schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:40:
[...]

Was dit een NL iPhone? oftewel simlockvrij?
Ik heb een Belgische uit week 29! Hier nog een klein bewijsje. 2 minuten en 34 seconden bellen, en 5 streepjes houden. De gehele tijd het toestel vast gehouden met de deathgrip. Lijkt wel alsof de mijne geen problemen heeft! :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1117988/proof.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2010 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breuls
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 11:22

Breuls

Bad Wolf

Mijn iPhone 4, 16GB zwart, 16 juli besteld via Apple Store UK, is gisteren (30 juli) verzonden. Ik denk dat er deze dagen een grote batch uit is gegaan ofzo. :)

De verwachting volgens de site is 4 augustus in Milton Keynes, en volgens de mail die ik kreeg "on or before the 5th".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 21:18
Ik snap er nu even niks meer van. Op de dag dat de bestaande T-Mobile klanten zich konder inschrijven voor de iPhone 4 heb ik dat gedaan. Er werdt gezegd dat er binnen een paar dagen contact zou worden opgenomen. Niet dus.

Vervolgens krijg ik vandaag een brief die mij feliciteert met mijn early-renewal en mijn nieuwe iPhone 4 16GB zwart. Een quote: "Zoals afgesproken wordt uw nieuwe toestel binnenkort bij u thuisbezorgd''. Dat vind ik wel raar, aangezien ik niks heb afgesproken.. Any thoughts?

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-09 08:26
Breuls schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:24:
Mijn iPhone 4, 16GB zwart, 16 juli besteld via Apple Store UK, is gisteren (30 juli) verzonden. Ik denk dat er deze dagen een grote batch uit is gegaan ofzo. :)

De verwachting volgens de site is 4 augustus in Milton Keynes, en volgens de mail die ik kreeg "on or before the 5th".
Bij mij ook gisteren verstuurd echter verwacht in Milton Keynes op of voor 11 aug... :S Gaat ie van mij met de boot ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Eldariel schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:27:
Ik snap er nu even niks meer van. Op de dag dat de bestaande T-Mobile klanten zich konder inschrijven voor de iPhone 4 heb ik dat gedaan. Er werdt gezegd dat er binnen een paar dagen contact zou worden opgenomen. Niet dus.

Vervolgens krijg ik vandaag een brief die mij feliciteert met mijn early-renewal en mijn nieuwe iPhone 4 16GB zwart. Een quote: "Zoals afgesproken wordt uw nieuwe toestel binnenkort bij u thuisbezorgd''. Dat vind ik wel raar, aangezien ik niks heb afgesproken.. Any thoughts?
Ik zou maar in de actie gaan en contact op nemen met tmobile voordat je een factuur krijgt voor early renewal.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Martijn schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:27:
[...]

Bij mij ook gisteren verstuurd echter verwacht in Milton Keynes op of voor 11 aug... :S Gaat ie van mij met de boot ofzo :+
Nee, dat zou 7 dagen duren. Die van jou gaat per auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
graceful schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:36:
[...]

Nee, dat zou 7 dagen duren. Die van jou gaat per auto!
13 augustus al... :S wordt er niet beter op, wel vreemd dit...

[ Voor 26% gewijzigd door Martijn op 01-08-2010 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasilFX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 15:00

BasilFX

BasilFX

Er gaat toch iets mis bij Borderlinx.

Ik had eerder deze week al iets ontvangen in mijn suite van 0,58kg. Volgens hun was het een iPhone en deze heb ik direct laten shippen met DHL. Vannacht kreeg ik weer een mail dat er weer een iPhone van 0,58kg in mijn suite ontvangen was, terwijl ik er maar 1 besteld heb bij Apple.

Ik heb wel een losse bumper besteld en een dock en ik vermoed dat dit als twee losse pakketjes verzonden is, terwijl ik wel dit van Apple te horen kreeg:
For your convenience you will receive your products in one single delivery.
Your items are shipping from different locations and will be merged together before delivery.
Ik heb inmiddels contact opgenomen met Borderlinx en een issue ID gekregen maar ik weiger opnieuw te betalen als blijkt dat Borderlinx 1 van beide pakketjes onterecht heeft bestempeld als iPhone.

http://www.basilfx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 13:15
Even een vraagje aan de gelukkige eigenaren van een Iphone4.

Kan je bij de pakketdienst zelf een adres aangeven? Dit omdat ik na 4 keer bellen met de helpdesk en een stuk of 3 keer online mijn adres te hebben geprobeerd te wijzigen mijn Microsim gisteren op mijn oude adres is aangekomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Aldmar schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:42:
[...]
TNT Express (dus niet TNT Post) heeft een distributiecentrum in Arnhem. In Luik zit een vliegveld wat gebruikt wordt als verbinding naar oa Azie.

Het is dus inderdaad gewoon nederland. Wel frusterend als je weet dat je iPhone daar (in mijn geval) 23 juli al langs is geweest maar dat ik hem tot op heden nog niet in handen heb gehad... :'( Het had zoveel makkelijker/sneller gekund :+
Ok, thanks! Duidelijk. En inderdaad frustrerend ;).

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
spotnie schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:32:
Er gaat toch iets mis bij Borderlinx.

Ik had eerder deze week al iets ontvangen in mijn suite van 0,58kg. Volgens hun was het een iPhone en deze heb ik direct laten shippen met DHL. Vannacht kreeg ik weer een mail dat er weer een iPhone van 0,58kg in mijn suite ontvangen was, terwijl ik er maar 1 besteld heb bij Apple.

Ik heb wel een losse bumper besteld en een dock en ik vermoed dat dit als twee losse pakketjes verzonden is, terwijl ik wel dit van Apple te horen kreeg:

[...]

Ik heb inmiddels contact opgenomen met Borderlinx en een issue ID gekregen maar ik weiger opnieuw te betalen als blijkt dat Borderlinx 1 van beide pakketjes onterecht heeft bestempeld als iPhone.
Of ze hebben nog een iPhone aan je gedoneerd in alle chaos. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Sinds gisteren ook de microsim binnen gekregen. Geen idee wat verder mijn bestel status is, ik heb nog geen order nummer (ook nog geen moeite voor gedaan). Nog even 'geduldig' wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breuls schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 22:24:

Zelfde container als mijn bestelling. Tweede ronde al. gaat vrij vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:14:
[...]

Ik heb een Belgische uit week 29! Hier nog een klein bewijsje. 2 minuten en 34 seconden bellen, en 5 streepjes houden. De gehele tijd het toestel vast gehouden met de deathgrip. Lijkt wel alsof de mijne geen problemen heeft! :)

[afbeelding]
micro sim?

Ik had wat last van verminderd signaal (zelf geknipte sim), maar sinds ik de micro-sim heb, is er geen enkele vermindering van signaal meer te merken.
Zou wel eens te maken kunnen hebben met de rand van de chip die de buitenkant van de simhouder raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Het signaal gaat niet via de SIM. Als het knippen fout gegaan is dan zou het helemaal niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:26
Mooi duidelijk stukkie op T-mobile-forum......laat niets te raden over v.w.b. de manier waarop T-mobile met de release is omgegaan!

" autokennis vandaag, 1 augustus 2010 15:13
Samenvatting van bestellingen en uitleveringen Iphone 4

Na het lezen van diverse andere fora (Iphoneclub, Tweakers, diverse spreadsheets over bestellingen en leveringen ) en het forum hier kan je eenvoudig de volgende conclusies trekken:
Heeft T-mobile introductie, bestelling en levering van de Iphone4 goed geregeld?
Het antwoord is eenvoudig NEE; T-mobile heeft ondanks haar ervaringen van eerdere lanceringen zich niet goed voorbereid.
Er is onduidelijk gecommuniceerd welke wegen er bewandeld dienden te worden voor bestelling/ voorinschrijving. Ook zijn velen ondanks de door T-mobile opgezette mailinglists voor interesse niet benaderd zoals beloofd.

Heeft T-mobile uitgeleverd zoals zij zelf naar de klanten communiceerde/beloofde?
Weer een eenvoudig antwoord: NEE.
T-mobile heeft volledig naar willekeur uitgeleverd. Er is geen enkele logica te ontdekken. Vooruit betaald, rembours, telefonisch of via web besteld het maakt niet uit.
Talloze voorbeelden laten zien dat mensen die relatief zeer laat de 20ste besteld hebben wel uitgeleverd hebben gekregen terwijl de vroegste vogels vaak niet geleverd hebben gekregen.

Informeert T-mobile hier en op andere wijzen correct hierover naar haar klanten?

Ook hier weer een eenvoudig antwoord namelijk NEE. T-mobile communiceert telkens de antwoorden die het meest rechtvaardig zouden zijn. Daar waar vragen kritisch worden en ondersteund door voorbeelden die het tegendeel aantonen volgt geen reactie meer. Daar waar het te duidelijk is en een enkel voorbeeld betreft wordt er gereageerd dat het T-mobile spijt dat het genoemde zogenaamd incidentele voorval gebeurd is en zegt zo spoedig mogelijk dit op te lossen.

Ik heb wel besteld maar geen order/salesnummer hoe kan dat?
Als je goed leest zie je dat er blijkt dat er de nodige orders 'zoek geraakt zijn'. Zeer onprofessioneel en niet van deze tijd. Het percentage hierin ligt enorm veel hoger dan bij een moderne fatsoenlijk bedrijfsvoering zou moeten mogen.
Uit de antwoorden hier kan je heel goed de conclusie trekken dat je order zoek geraakt is. Om dit te verbloemen wordt er natuurlijk heel eenvoudig alsnog een order aangemaakt waarbij men doet alsof het je oude order betreft, je dezelfde plaats op de lijst behoudt. Dit laatste kan je natuurlijk toch niet controleren en het komt heel prettig over als je naar aanleiding hier of na contact opnemen met de klantenservice nog even gevraagd wordt door T-mobile om je gegevens nog even te controleren. "u had toch de Iphone4 32 gig besteld, met een i300 abo"? " Nee? Een 16 gig met een i150? O ja, ik zie het, u heeft gelijk!"

Gaat T-mobile lering trekken uit deze introductie voor de Iphone 5 ?
De grote vraag is natuurlijk of dit nog nodig is! De exclusiviteit is deze keer alleen nog maar voor de introductie; andere spelers op de markt mogen binnenkort de 4 ook leveren. Of T-mobile ook nog maar enige vorm van exclusiviteit krijgt van Apple voor de volgende is de vraag nog maar, maar als dit zo is gaat het dan beter?

Grote concerns als T-mobile hebben tegenwoordig maar een paar takken waar ze flink in investeren. Marketing en te duur betaalde managers. Op momenten dat het netwerk allang niet meer aan de capaciteit voldoet blijven de dure spotjes op Televisie je om de oren vliegen. Dat half Nederland als geen druppel date meer binnenkrijgt, SMS-jes en gesprekken net zo vaak niet lukken als wel maakt niet uit. De te mooi-om waar te zijne aanbiedingen vliegen je om de oren en de man die ergens "in de middle of nowhere" met zijn telefoon staat heeft het beste mobiele netwerk tot zijn beschikking!

De echte klanten met problemen bellen verwoed met de klantenservice, waar ze ieder onzinnig antwoord kunnen verwachten. Staat uw telefoon wel goed ingesteld? Heeft u uw sim al in een andere telefoon geprobeerd? Heeft u al een andere T-nobile sim in uw telefoon geprobeerd?
In het beste geval met een paar uurtjes huiswerk heb je de volledige bewijslast verzameld waar T-mobile je mee opzadelt; je hebt aangetoond dat jouw telefoon goed is, je SIM goed is, je ontvangst goed is maar er dus gewoon geen capaciteit is op het netwerk!
Overboeking heet dat, net zoiets als de A1 voor Amsterdam, ruimte hebben voor 100.000 auto's in een uur, maar er 4.000.000 toelaten op dat stukje weg. Het verschil is dat je voor de A1 filemeldingen hebt en dat er geen reclame gemaakt wordt voor de A1 waar een idioot op een mooie lege weg om 8.30 uur s'morgens naar Amsterdam zoeft.

Bij de verkoop van toestellen gekoppeld aan abonnementen geldt een beetje hetzelfde; zieltjes winnen, boeken en abo`s verkopen zonder dat je werkelijk de toestellen op voorraad hebt.
Je hebt zo geen investeringen en geen risico dat er een niet verkochte voorraad blijft liggen. Je besteld immers pas nadat je de orders verzameld hebt en bij onwetende klanten begin je alvast wel met incasseren van de gelden van de abonnementen.
T-mobile zijn algemene voorwaarden maken dit allemaal goed mogelijk en sluiten nagenoeg iedere verantwoording uit van T-mobile. Als klant heb je wel één grote verantwoordelijkheid waar je altijd aan gehouden wordt, wel of geen goed werkende dienst, wel of niet correct worden geïnformeerd, wel of geen toestel geleverd gekregen hebben, wel of niet op volgorde van bestellen en dat is BETALEN.

Is het dan zo erg bij T-mobile? Nee hoor, het is een teken van de tijd, die inmiddels bij de meeste vergelijkbare bedrijven te vinden is. Pas als Tros radar of Kassa er aan te pas komen en een bedrijf te negatief in het nieuws komt wordt er iets gedaan.
Tot die tijd wordt de klant heerlijk in de maling genomen en van alles wijsgemaakt. De klant slikt de fabeltjes, een enkeling is iets kritischer en duikt er eens in en weet dat hij bedot wordt en van die kleine groep is er dan een gedeelte die daardoor wegloopt maar ook een gedeelte dat niet wegloopt........die was elders al zo vaak weggelopen en is inmiddels niet meer zo naïef om te denken dat het elders beter is!

Dan nog even terug naar de Iphone 4; ik heb inmiddels het mooie ding in handen gehad, gestest op T-mobile netwerk ( waar nog steeds af en toe de data volledig stilstaat bij voldoende bereik! ). Het is een mooie ding, maar revolutionair?
Wat mij betreft niet! Hij ziet er mooi uit, heeft een mooier scherm dan de 3GS en is op een aantal punten weer een stukje sneller. De camera is mooier maar focuseert niet van dichtbij. Data van filmpjes op youtube, uitzending gemist worden via T-mobiles netwerk zo gecomprimeerd dat je aan het mooie nieuwe scherm niets hebt! Wat je uiteindelijk te zien krijgt is net zo lelijk als op de 3G of 3GS. Als je via je eigen netwerk de beelden ophaalt dan is het wel weer net mooier.
Al met al wacht ik wel, zie wel of mijn order goedkomt en wanneer. Voor degenen die hem echt nodig hebben i.v.m. overleden of bijna overleden telefoon kan ik me voorstellen dat je hem snel wilt hebben, ik wens jullie dan ook succes. Voor alle anderen, hij is niet zo spectaculair dat nog even wachten een echte straf is.

"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een mooi stuk tekst.
Ik kan maar 1 ding zeggen:

Welkom in het kapitalisme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:49
Waarom is iedereen ieder jaar verwonderd over de manier waarop nieuwe iPhone's worden verkocht. Al sinds de release van de iPhone is de marketing consistent hetzelfde en ook al vaak behandeld.

Er is momenteel geen sprake van een tekort aan iPhones, er is wel een beperkte uitlevering. Zeker de eerste dag is hier sprake van zodat journalisten kunnen berichten van rijen bij winkels, en de betreffende verkopende organisatie kan melden dat ze binnen extreem korte tijd al op zijn. Door de beperkte uitlevering aan te houden voor zo'n 8 tot 10 weken, zijn er dus 8 tot 10 weken dat je geen T-mobile shop (of prefered reseller) in kan gaan of je ziet/hoort wel dat de iPhone is uitverkocht.

Hierdoor lijkt het dat iedereen de telefoon zou willen, en dan kan het dus alleen maar kloppen dat Apple heeft verteld dat dit de beste telefoon ooit is.

Maar goed ik heb hem donderdag nacht besteld, had hem zaterdag ochtend (zoek gewoon een reseller die niet aan voorinschrijving deed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
robbvdb schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:51:
Voor alle anderen, hij is niet zo spectaculair dat nog even wachten een echte straf is.
Heel verhaal... Met kernen van waarheid.
Maar, de gequote regel is bullshit imo :)
De i4 is een hele heftige vooruitgang tov de 3G. Tov de 3GS is het nog steeds een fikse vooruitgang. Niet het beetje waar veel sites het mee af doen. Ik heb zowel de 3G als de 3GS in huis en zie de verschillen. Als je na een dag i4 de 3GS weer in je handen pakt, voelt die aan als speelgoed, en het eerstvolgende wat je denkt is; tering.. wat was dat scherm slecht! Ik weet dat je het je niet kunt voorstellen als je nu nog een 3G(s) hebt en denkt dat je scherm super is (want dat was ook zo), maar het is echt een extreem verschil. Het leest zo ontzettend veel prettiger.... Camera? Way way beter. Focussed ook op korte afstand goed. Net zo goed als de 3GS dat deed. Het is natuurlijk geen macro lens, maar toch. Om over de video nog maar te zwijgen. Ik was zeer aangenaam verrast toen ik de beelden vandaag op mijn 47" afspeelde via mijn PCH200. Damn.. Kwaliteitje! Tuurlijk, wel nog steeds veel licht nodig, maar dat heeft mijn Sony 1080p camera ook nodig.

Maar goed, ik ga off topic hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 13:21
Over de wall of text even, ik kan ene kant wel begrijpen hoe het mis is gegaan. Want ik had telefonisch besteld pas om 3-4 uur en volgens de vriendelijke telefoniste was ik de eerste die zij zonder problemen kon doorvoeren voor verlenging. Zal wel iets intern fout zijn gegaan.. Shit happens..

Ik ben na een stuk lezen al gestopt, want las alleen T-Mobile dit, T-Mobile dat.. kan er niet over oordelen, aangenomen bij mij het gewoon goed was gegaan. Nee, ik heb geen bevestiging en ordernummer gehad. Kreeg wel netjes Donderdag m'n mailtje en sms dat m'n iPhone voor me klaar stond en ik een afspraak kon maken met AMP :) AMP is ook wel een nette koerier trouwens, werd netjes gebeld dat ze in Rotterdam Centrum vast zaten en hoogswaarschijnlijk een uur later zouden zijn, verwacht rond 17:50, en ze kwamen ook nog rond die tijd ook :P

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:57

Snippertje

Light up your life

UltraSub schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:23:
[...]

De i4 is een hele heftige vooruitgang tov de 3G. Tov de 3GS is het nog steeds een fikse vooruitgang. Niet het beetje waar veel sites het mee af doen. Ik heb zowel de 3G als de 3GS in huis en zie de verschillen. Als je na een dag i4 de 3GS weer in je handen pakt, voelt die aan als speelgoed, en het eerstvolgende wat je denkt is; tering.. wat was dat scherm slecht! Ik weet dat je het je niet kunt voorstellen als je nu nog een 3G(s) hebt en denkt dat je scherm super is (want dat was ook zo), maar het is echt een extreem verschil. Het leest zo ontzettend veel prettiger.... Camera? Way way beter. Focussed ook op korte afstand goed. Net zo goed als de 3GS dat deed. Het is natuurlijk geen macro lens, maar toch. Om over de video nog maar te zwijgen. Ik was zeer aangenaam verrast toen ik de beelden vandaag op mijn 47" afspeelde via mijn PCH200. Damn.. Kwaliteitje! Tuurlijk, wel nog steeds veel licht nodig, maar dat heeft mijn Sony 1080p camera ook nodig.

offtopic:
Met ^. Dat oude scherm, je ziet de pixels nu gewoon zitten. Daarbij blijf ik het raar vinden dat mensen blijven zeuren over t-mobile. Importeer het toestel dan? Even duur (ik ben zelfs goedkoper uit) en je hebt geen t-mobile. Daarnaast heb je het toestel een maand eerder. Wat wil je nog meer?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Gezeur over T-Mobile!

Nee, het is niet het beste netwerk van ons land. En nee, ze hebben dit niet goed aangepakt, maar er zijn landen waar het zoveel erger kan, waar je je toestel los mag kopen met net zulke abonnementskosten als hier.

Klagen mag, maar bedenk ook dat het altijd erg kan. Je wilt een iPhone, die is nu met T-Mobile en dat loopt nu eenmaal zo!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:49

KroeT

[...]

dominator schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 16:49:
Ook ik krijg morgen mijn telefoon, maar ik heb nog geen micro-sim. Daar zou een mens nieuwsgierig van worden, ik heb eigenlijk geen zin in knippen :). Maandag the Phonehouse maar eens bellen.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 18:22
T-Mobile Eindhoven (rechtestraat) had me dus wel afgelopen donderdag gebeld toen ik niet opnam (omdat ik lag te slapen)
Vandaag even langsgegaan en omdat ik niet opnam hadden ze 'm doorgeschoven naar de volgende! |:(
Bel dan een keer terug!
Maargoed, sta nu bovenaan voor de volgende lichting en ze verwachten iedere week wat exemplaren binnen te krijgen..

Heb al wel m'n nieuwe micro-sim gekregen, die zit nu tijdelijk in de iPhone 3G.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:26
UltraSub schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:23:
[...]

Focuseren:
In de Appie ( Albert Heijn ) app kan de 4 geen streepjescodes lezen die de 3GS wel kon. ( relatief kleine streepjes-code op een pakje sigaretten ). Duidelijk te zien was dat op de korte afstand die nogdig was om de streepjes groot genoeg te maken de camera al voorbij zijn dichtste punt van focuseren voorbij was.
De camera is verder super! Voor en telefoon natuurlijk dan, een enkel filmpje gemaakt met redelijk licht en de resultaten zijn echt mooi!

Scherm 3GS/4:
Sja, de 4 heeft een veel mooier scherm, geen twijfel over! De resolutie in combinatie met de grote maken dat je de pixels inderdaad niet meer kan zien daar waar je ze bij de 3GS heel goed zag. Als je echter een foto of filmpje op de 3GS bekeek en niet naar pixels aan het zoeken was dan kon je het filmpje of foto heel goed beleven hoor.
Als ik op dit moment in één hand een HD2 houd en in de andere hand een i4 dan weet ik nog niet welke mijn voorkeur heeft. De HD2 is iets minder mooi in de kleuren maar wel groter, waar je echt meer op kunt lezen is dan ook de vraag, ik weet het nog even niet.

Ik ben voor mijn eigen gevoel gewoon een nuchtere consument met een wat technischer achtergrond dan de gemiddelde consument misschien. Geen fan van welk merk dan ook. Dat maakt ook de mooie combinatie van heel verschillende merken en besturingssystemen die ik gebruik. Met allemaal hun eigen charmes.

Ik meen dus eerlijk vanuit mijn ervaring en voor mijn gevoel geen spectaculaire verschillen te zien. Wel leuk is dat ik hier met regelmaat dezelfde discussies voer met mijn zoon, die pittig en meestal op basis van argumenten en enige kennis deze discussies aangaat.
Hij is dus wel een echte fan van alles waar geen peer op staat! De laatste 2 dagen is het dus Halleluja de hele dag..."oef, retestrak scherm, wat een resolutie, oef, wat klinkt dat ding strak op mijn speciale koptelefoon, meer en gedefineerder laag, meer vermogen, gewoon transparanter en opener....oooh, wat een camera, moet je kijken wat strak, en die kleur van de led-flitser, zo mooi wit, zo neutraal..........

Ik herinner hem er maar niet aan toen ik de HD2 aanzette, dat die resolutie toen niets uit maakte, daar had je niets aan want scherper dan op de 3 GS ging je het niet zien, geluid was ook veel strakker op de Iphone, betere chips natuurlijk door Apple gebruikt......ach, ik kan nog wel een uurtje doorgaan met de discussies die altijd leuk waren.
Ik beschik over meer dan gemiddeld getrainde oren, misschien wel omdat ik ook een voltooide conservatorium-opleiding heb doorlopen, kon toen met de 3GS en nu met de 4 nog steeds geen verschil ontdekken met mijn HD2, maar Halleluja hier in huis, wat klinkt dat ding veel beter, veel strakker dan die 3GS.

Het blijft leuk, hoe vaak subjectief vooruitgang door mensen anders wordt beoordeeld. De één ziet een mega-stap vooruit, de ander haalt zijn schouders op en ziet een stapje vooruit. Vooruitgang is er in ieder geval, en zij die daar door subjectiviteit nog meer van genieten gun ik dat van harte!

Eén ding staat als een huis, ik heb hem ook besteld ( nog niet binnen ) en dat is natuurlijk omdat het mij ook een mooi en goed toestel lijkt!

o ja, een korte test na opzoeken van een slecht gebied waar nog net bereik te behalen is met de 4 ( zonder death-grip!) leert dat de revolutionair goede antenne als je hem niet vasthoudt zoals het niet moet, in ieder geval niet beter is dan die van de HD2. Beide toestellen presteerden even goed wat betreft het nog net behouden van signaal en binnen-druppelen daarbij van data. De HD2 had dus eigenlijk ook een geniaal bedachte antenne aan boord waar alleen wat minder ruchtbaarheid aan is gegeven. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicow101
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-08 21:49
interessant

Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hoop dat T-Mobile deze week weer wat exemplaren binnen gaat krijgen. Dit was wel hun verwachting. (iedere week wat nieuwe)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man, dit is een levertijden topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Zijn de iphone prijzen voor nwe abbo + verlenging gelijk?? kan dit nergens terug vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 23:07
Ook hier zaterdag de micro-sim ontvangen, heb hem nog niet kunnen activeren vanavond ff doen...

Status staat nog wel op "2", ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Zijn er nog meer mensen waarvan de iphone afgelopen vrijdag 30 juli is verzonden naar Borderlinx? Er is bij mij nog geen status verandering geweest. Staat estimated op 13 augustus... :S Volgens mij hoeft dat niet zo lang te duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
@ hierboven

Je kunt beter de site van TNT gebruiken om je shipment te tracken...Volgens mij is dat wat nauwkeuriger.
De mijne is ook 30 juli verzonden, maar er wordt 17 augustus verwacht volgens Apple. Dit zal zeker eerder zijn.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:28

Aldmar

Niks...

Wonderen bestaan nog!

Half uurtje geleden mijn iPhone 4 vanuit de UK via Borderlinx ontvangen, ondanks dat de status bij Borderlinx nog steeds op 'being processed' staat! _/-\o_

Even een resumé:
- 5 juli bestelling geplaatst
- 21 juli verzonden vanuit HongKong
- 24 juli afgeleverd bij borderlinx
- 29 juli in mijn suite, betaald via CC
- 2 aug afgeleverd thuis via Express Delivery DHL

Al met al een kleine maand levertijd, waarvan een dikke week verwerkingstijd bij Borderlinx.

Ik ga even spelen met mijn eerste iPhone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Apache4u schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:17:
@ hierboven

Je kunt beter de site van TNT gebruiken om je shipment te tracken...Volgens mij is dat wat nauwkeuriger.
De mijne is ook 30 juli verzonden, maar er wordt 17 augustus verwacht volgens Apple. Dit zal zeker eerder zijn.
Hoe track ik dat dan? Ik heb geen TNT tracktrace nummer naar de UK ofzo... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Martijn schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:32:
[...]

Hoe track ik dat dan? Ik heb geen TNT tracktrace nummer naar de UK ofzo... :S
jawel, je hebt een refence number van Apple. Even googlen, tnt express track oid en je bent spekkoper.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
EWK schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:38:
[...]

jawel, je hebt een refence number van Apple. Even googlen, tnt express track oid en je bent spekkoper.
Mja, lekker dan, http://www.tnt.com/webtra...espLang=en&respCountry=au geeft geen resultaat. Daarbij verwachten ze daar een 9-digit nummer, terwijl Apple me een 10-digit nummer voorschotelt... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Martijn schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:44:
[...]

Mja, lekker dan, http://www.tnt.com/webtra...espLang=en&respCountry=au geeft geen resultaat. Daarbij verwachten ze daar een 9-digit nummer, terwijl Apple me een 10-digit nummer voorschotelt... :S
Heb je wel reference number aangeklikt ipv Consignment number?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
EWK schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:49:
[...]

Heb je wel reference number aangeklikt ipv Consignment number?
Mja, beide gevallen nada niks... Bij jou ook een 8xxxxxxxxx nummer? ('Our Delivery Reference Number')

[ Voor 6% gewijzigd door Martijn op 02-08-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Apple heeft mij ook een Carrier Tracking Number gegeven. Tenminste, dit staat in het linker menu als je in de apple store "track shipment" kiest. Dit carrier tracking number is het tracking no. van TNT.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
Martijn schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:53:
[...]

Mja, beide gevallen nada niks... Bij jou ook een 8xxxxxxxxx nummer? ('Our Delivery Reference Number')
dat nummer veranderd vanzelf in een 7 nogwat nummer (bij mij tenminste). Dan kun je tracken. Bij mij duurde dit ongeveer een halve dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
enzoronald schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:03:
[...]

dat nummer veranderd vanzelf in een 7 nogwat nummer (bij mij tenminste). Dan kun je tracken. Bij mij duurde dit ongeveer een halve dag
Ik wacht dus al sinds vrijdag ochtend... Bij 'Carrier Tracking Number' en 'Assigned Carrier' staat ook nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
Martijn schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:05:
[...]

Ik wacht dus al sinds vrijdag ochtend... Bij 'Carrier Tracking Number' en 'Assigned Carrier' staat ook nog niks...
hmm vreemd. Maar je hebt al wel een verzendbevestigingsmail gekregen van Apple ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verkeerde topic

[ Voor 123% gewijzigd door EWK op 02-08-2010 11:26 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
Ik gebruik deze link: Track&Trace. Ik kan mijn zending vinden via zowel TNT Consignment number (= Apple Carrier Tracking Number: 75897xxxx) en via TNT Reference number (= Apple Our Delivery Reference Number: 812115xxxx).

75897xxxx Details
Reference 812115xxxx
Pick up date 30 Jul 2010
Destination MILTON KEYNES

31 Jul 2010 15:20:02 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 02:15:47 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 00:23:47 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
30 Jul 2010 22:51:00 SZ1 Shipment In Transit.
30 Jul 2010 22:15:35 SZ1 Shipment In Transit.

Blijft alleen nu een beetje steken.... heb ik wel meer gelezen hier, dus hoop nog steeds op: "4 aug Borderlinx"! En als Borderlinx dan weer een beetje bij is, dan wil ik hem eigenlijk vrijdag wel thuis hebben eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 14:42

E-Vix

Nu met sneeuw!

Vrijdagmiddag gebeld door the PhoneHouse dat mijn iPhone 4 binnen was, en dat de koerier contact met mij op zou nemen voor een afspraak. Ik ging er dus van uit dat ik die zelfde dag nog wel voor een afspraak gebeld zou gaan worden. Helaas nog helemaal niets van de koerier gehoord. Zijn er meer mensen die het zelfde hebben?

Overigens is in my T-Mobile net zoals bij de rest de mogelijkheid om mijn contract te verlengen sinds ik de dame van the PhoneHouse aan de telefoon heb gehad verdwenen. Onder water is mijn contract dus al stiekem verlengd.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
OnTheJazz schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:21:
Ik gebruik deze link: Track&Trace. Ik kan mijn zending vinden via zowel TNT Consignment number (= Apple Carrier Tracking Number: 75897xxxx) en via TNT Reference number (= Apple Our Delivery Reference Number: 812115xxxx).

75897xxxx Details
Reference 812115xxxx
Pick up date 30 Jul 2010
Destination MILTON KEYNES

31 Jul 2010 15:20:02 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 02:15:47 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 00:23:47 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
30 Jul 2010 22:51:00 SZ1 Shipment In Transit.
30 Jul 2010 22:15:35 SZ1 Shipment In Transit.

Blijft alleen nu een beetje steken.... heb ik wel meer gelezen hier, dus hoop nog steeds op: "4 aug Borderlinx"! En als Borderlinx dan weer een beetje bij is, dan wil ik hem eigenlijk vrijdag wel thuis hebben eigenlijk :P
Bij mij dus helemaal niks via die link, en ik heb gewoon een mail 'shipped' gekregen van Apple... Begin langzaam wel te balen... Moet maar eebs gaan bellen ofzo, of iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:49

KroeT

[...]

Voor Phonehouseklanten: de microsim wordt tegelijk met de telefoon bezorgd. Ik zit nu op mijn werk met een telefoon waar ik niets mee kan omdat deze nog niet geactiveerd is... Ideaal! :P. Even wachten tot vanavond dus, maar het uiterlijk is alvast mooi.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
EWK schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:15:
[...]
Jep, Your Delivery Reference Number is 81xxxxxxxx.

Weet iemand wat ik nu moet met de 'please call'?
<knip>
Edit:
<knip>]
Okee, maar hier staat dat hij delivered is. Kan ik nu aannemen dat hij bij Apple UK ligt, of dat hij bij BLX ligt?

Newport zal Apple zijn en Milton keys BLX? Snap nu alleen nog niet wat ik met de please call moet. Iemand?
Jouw link toont geen details, voor details kun je bellen. Neem even deze link: http://www.tnt.com/webtra...espLang=en&respCountry=gb.

En let op; sommige tracking nummers worden hergebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
De Track&Trace is niet heel betrouwbaar, de reden dat Apple dit ook niet aanbied. Houd je vast aan de gegevens die Apple geeft en dan komt 't wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

graceful schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:31:
[...]

De Track&Trace is niet heel betrouwbaar, de reden dat Apple dit ook niet aanbied. Houd je vast aan de gegevens die Apple geeft en dan komt 't wel goed :)
* EWK is gerustgesteld *O*

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
graceful schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:31:
[...]

Niet heel betrouwbaar betekent wel dat het IETS meot vinden neem ik aan? In mijn geval maak ik me toch wel zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Martijn schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:39:
[...]

Niet heel betrouwbaar betekent wel dat het IETS meot vinden neem ik aan? In mijn geval maak ik me toch wel zorgen...
Normaal wel, maar als Apple zegt dat het verzonden is dan kun je er goud op wedden dat dit ook gebeurd is. Je hebt neem ik aan een 'Track this shipment' knopje? Dan heeft Apple het juiste nummer en kun je vanuit daar (om de 12u geupdate) zien wat de status is.

De TNT site geeft een iets gedetailleerdere status (wáár hij precies in transit is), maar dit geeft weinig extra meerwaarde. Apple update deze 'transit' ook netjes op hen website met de datum erachter, echter niet de locatie (Hong Kong, Arhnem e.d.)

Edit:
Ah ik zie dat je nog geen nummer toegekend hebt gekregen. Dan is hij waarschijnlijk het distributie centrum nog niet uit! Komt door het weekend denk ik..

[ Voor 9% gewijzigd door graceful op 02-08-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Zakelijk iPhone 32GB Wit besteld op de 20e (telefonisch, kwam er rond half 11 door oid). Hele tijd niets gehoord, net voor het weekend bevestiging pas binnen waarop een zwarte iPhone en het verkeerde abonnement stond. Geen order info te vinden voor zakelijke klanten maar AMP stond net ineens hier met een pakketje (zwarte 32GB dus).

Nu half uur in de wacht bij T-Mobile voor activeren SIM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunny schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:36:
Over de wall of text even, ik kan ene kant wel begrijpen hoe het mis is gegaan. Want ik had telefonisch besteld pas om 3-4 uur en volgens de vriendelijke telefoniste was ik de eerste die zij zonder problemen kon doorvoeren voor verlenging. Zal wel iets intern fout zijn gegaan.. Shit happens..

Ik ben na een stuk lezen al gestopt, want las alleen T-Mobile dit, T-Mobile dat.. kan er niet over oordelen, aangenomen bij mij het gewoon goed was gegaan. Nee, ik heb geen bevestiging en ordernummer gehad. Kreeg wel netjes Donderdag m'n mailtje en sms dat m'n iPhone voor me klaar stond en ik een afspraak kon maken met AMP :) AMP is ook wel een nette koerier trouwens, werd netjes gebeld dat ze in Rotterdam Centrum vast zaten en hoogswaarschijnlijk een uur later zouden zijn, verwacht rond 17:50, en ze kwamen ook nog rond die tijd ook :P
Het feit dat jij gestopt bent met lezen maakt het niet minder waar...nog steeds op het TM forum houdt TM Ordermanagement afdeling vol dat er gewoon wordt uitgeleverd op volgorde van het plaatsen van de order (zonder uitzonderingen). BS dus want jij hebt dus pas om 3-4 uur verlengd..ik en een hele hoop met mij tussen 10.45 en 11.30 via My TM. Een iPhone zit er echter voor een aantal van ons nog steeds niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
graceful schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:43:
[...]

Normaal wel, maar als Apple zegt dat het verzonden is dan kun je er goud op wedden dat dit ook gebeurd is. Je hebt neem ik aan een 'Track this shipment' knopje? Dan heeft Apple het juiste nummer en kun je vanuit daar (om de 12u geupdate) zien wat de status is.

De TNT site geeft een iets gedetailleerdere status (wáár hij precies in transit is), maar dit geeft weinig extra meerwaarde. Apple update deze 'transit' ook netjes op hen website met de datum erachter, echter niet de locatie (Hong Kong, Arhnem e.d.)

Edit:
Ah ik zie dat je nog geen nummer toegekend hebt gekregen. Dan is hij waarschijnlijk het distributie centrum nog niet uit! Komt door het weekend denk ik..
Dit is mijn situatie:
Afbeeldingslocatie: http://img245.imageshack.us/img245/7648/applec.jpg

Beide nummers geven geen info bij TNT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:56

Mach

[END]Avengers

Een vraagje:

Ik heb wel mijn contractverlenging ontvangen van de week, maar met een ordernr van 27XXXX verwacht ik rekening te moeten houden met een lange levertijd. Ik zit eraan te denken de contractverlenging te cancellen. Heeft iemand daar ervaring mee ?

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

bartvb schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:01:
Zakelijk iPhone 32GB Wit besteld op de 20e (telefonisch, kwam er rond half 11 door oid). Hele tijd niets gehoord, net voor het weekend bevestiging pas binnen waarop een zwarte iPhone en het verkeerde abonnement stond. Geen order info te vinden voor zakelijke klanten maar AMP stond net ineens hier met een pakketje (zwarte 32GB dus).

Nu half uur in de wacht bij T-Mobile voor activeren SIM...
Ik heb ook een zakelijk abonnement. Heb ook nog niets gehoord. Ik had op 20 juli om kwart over 9 de bestelling er doorheen. Had ook een witte besteld en ik kreeg vlak voor het weekend te horen toen ik de klantenservice belde dat ik een zwarte 16GB had met 1 jaar verlenging haha :) Terwijl het toch om een 2 jaar verlenging gaat en nu met een zwarte 32GB. Dit heb ik vorige week donderdag veranderd dus ik ben benieuwd wanneer AMP bij mij voor de deur zal staan ;-)

Gefeliciteerd in ieder geval met je aanwinst :)

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Martijn schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:19:
[...]

Dit is mijn situatie:
[afbeelding]

Beide nummers geven geen info bij TNT.
Mm hij is wel dispatched maar geen TNT nummer, heel apart. Nee, sorry daar durf ik geen uitspraak over te doen. Zou nog even afwachten i.v.m. weekend, dan zou hij morgen wel een andere status moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2R
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 08:38

i2R

Nu heb ik dus vrijdag ochtend bij t-mobile een iphone+abbo besteld en betaald maar is er zaterdag iets fouts gegaan met de post. Moet ik nu ongerust zijn over mijn microsim of duren de microsims van t-mobile wat langer dan de eerstvolgende dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Status update:
- 1 aug Aangemeld bij DHL
- 2 aug Opgehaald door DHL

Met een beetje geluk heb ik hem dan morgen anders woensdag. Zo ie zo is het lekker snel gegaan, binnen 2 weken.

Voor ReneDx:
Afbeeldingslocatie: http://msr911.com/troepjes/images/proof2.png
Afbeeldingslocatie: http://msr911.com/troepjes/images/proof.png

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
kirrid schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:52:
Nu heb ik dus vrijdag ochtend bij t-mobile een iphone+abbo besteld en betaald maar is er zaterdag iets fouts gegaan met de post. Moet ik nu ongerust zijn over mijn microsim of duren de microsims van t-mobile wat langer dan de eerstvolgende dag?
Ik dacht dat je de micro-sim tegelijk met je toestel kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertolli
  • Laatst online: 22-04-2022
kirrid schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:52:
Als je vrijdag pas een iphone met abbonement hebt afgesloten, dan krijg je echt nog even geen simkaart waarschijnlijk. :X Er zijn nog vele mensen die de 20e hebben besteld en nog geen simkaart hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Micro-sim kun je gewoon halen bij de T-Mobile Shop.
Heb er gisteren één meegekregen.. m'n iPhone 4 zit waarschijnlijk in de nieuwe levering deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:52:
Status update:

Met een beetje geluk heb ik hem dan morgen anders woensdag. Zo ie zo is het lekker snel gegaan, binnen 2 weken.
Pics or it did not happen! >:) Jalooerrss. Ik wacht nog op Borderlinx :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 19:18
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 12:52:
Status update:

Voor ReneDx:
[afbeelding]
[afbeelding]
mijne is de 28ste aangekomen bij BL en heb meteen betaald, maar staat nog steeds op being processed :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemsiz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
Rivanov schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 13:06:
Micro-sim kun je gewoon halen bij de T-Mobile Shop.
Heb er gisteren één meegekregen.. m'n iPhone 4 zit waarschijnlijk in de nieuwe levering deze week.
mag ik weten waar je dat op baseert? wat is je ordernr? de mijne is 2446xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Geen ordernummer..gewoon reserveren in de shop.
Excuus, wist niet dat het over internetbestelling ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

op hoeveel komen jullie uit via borderlinx? totaal dus incl. verzendkosten
via totalcost calculator kom ik uit op EUR 631.64, dit klopt??

sorry, vergeten te melden : iPhone 4 16GB

[ Voor 14% gewijzigd door SYQ op 02-08-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SYQ schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:46:

Alles bij elkaar kom ik op €637 en een beetje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 14:22

S1W

SYQ schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:46:

Jep. ongeveer 32 EUR bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsjoe123
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:39
SYQ schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:30:
Zijn de iphone prijzen voor nwe abbo + verlenging gelijk?? kan dit nergens terug vinden
Verlenging van Relax (Online) is via T-Mobile site (inloggen) goedkoper dan in de tabel op hun iphone sub-page staat aangegeven. Staan ook enkele gevallen van in het topic over abonnementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemsiz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
Ik heb me dit weekend in de plaatselijke telefoonkopen.nl shop op een lijst laten zetten, (ik was de 2de, en ze krijgen deze week weer nieuwe toestellen binnen)
maar ik heb ook online via t-mobile besteld, heb de contract bevestiging al binnen.

Als telefoonkopen.nl de iPhone 4 nu eerder binnen heeft kan ik dan mijn order bij t-mobile cancelen en bij hun verlengen? wie weet er meer over?

alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door nemsiz op 02-08-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hatsjoe123 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:57:
[...]

Verlenging van Relax (Online) is via T-Mobile site (inloggen) goedkoper dan in de tabel op hun iphone sub-page staat aangegeven. Staan ook enkele gevallen van in het topic over abonnementen
bij verlenging krijg foutmelding sinds dag 1, maar denk dat het komt omdat ik een zakelijke abo heb bij tmobile. Naja dan maar vanavond tijd maken en sales bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
De shipment van 30 juli is nu Arnhem gepasseerd:

02 Aug 2010 14:46:41 Arnhem Hub Shipment In Transit.
31 Jul 2010 15:31:16 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 02:22:21 Hong Kong Shipment In Transit.
31 Jul 2010 01:29:28 Hong Kong Shipment Received At Transit Point.
31 Jul 2010 01:21:00 SZ1 Shipment In Transit.
31 Jul 2010 01:05:52 SZ1 Shipment In Transit.
30 Jul 2010 23:13:57 SZ1 Shipment Collected From Sender.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 14:42

E-Vix

Nu met sneeuw!

nemsiz schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 15:12:
Ik heb me dit weekend in de plaatselijke telefoonkopen.nl shop op een lijst laten zetten, (ik was de 2de, en ze krijgen deze week weer nieuwe toestellen binnen)
maar ik heb ook online via t-mobile besteld, heb de contract bevestiging al binnen.

Als telefoonkopen.nl de iPhone 4 nu eerder binnen heeft kan ik dan mijn order bij t-mobile cancelen en bij hun verlengen? wie weet er meer over?

alvast bedankt!
Aangezien je al een contract hebt van T-Mobile, kan je hem waarschijnlijk niet meer zomaar opzeggen. Over het algemeen is een contract bindend. Als het alleen een reservering betreft, dan kan je er nog onderuit komen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er trouwens bij dit pakket direct een coupon voor gratis bumper of moet je die weer via allemaal omwegen gaan claimen?
Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.