[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 85.597 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Martijn02 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:12:
Hebben mensen al wat betaalbare iPad cases gespot in nederland?

Ik vond hier een lijst waar volgens mij de meeste cases wel op staan:
http://www.ilounge.com/index.php/accessories/ipad/

Maar de meeste bedrijven vragen belachelijke bedragen om naar NL te verzenden.

Die laatste is nog overheen te komen, maar een shipping die 2 tot 3 keer de prijs van het product is, da's me echt te gek.

Verder ben ik bij verschillende zaken langs geweest om te vragen of ze deze in hun assortiment hebben, en of kunnen bestellen: http://www.consumer.phili...pad-dln1713_10/prd/nl/nl/ Ook dat was geen succes.

En de Machouse in Hilversum had ook nog niets. (kreeg misschien volgende week wat binnen)

offtopic:
Nog 4 nachtjes slapen..
Ik heb bij focalprice een ipad-sok besteld voor 5 dollar incl shipping :)

Je hoeft natuurlijk niet echt een ipadsleeve te kopen. De ipad past ook wel in een 10"netbookding. Ik ga bv de sleeve/case van m'n eeepc gebruiken voorlopig.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 19:40

Sebje

Makelaartje

Apple Duitsland heeft de website aangepast en de levertijd van eind april aangepast naar eind mei.

bron: www.apple.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Pff Europeese launch een maand uitgesteld, misschien toch maar uit Amerika halen.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
WFG schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:06:
Pff europeese launch een maand uitgesteld, misschien toch maar uit Amerika halen.
Weet je, dat vind ik nu echt helemaal niet erg. Het is namelijk omdat ze de vraag niet kunnen bijbenen, dat is voor mij juist uiterst positief. Een iPad is echt een apparaat voor de heb, luxe, en aan iets dergelijks geef ik alleen maar geld uit als het ook echt enorm veel support gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Volgens mij komt het gewoon omdat er zoveel mensen uit europa het ding importeren uit usa.
Die gaan echt niet wachten.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Wii4all schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:15:
Volgens mij komt het gewoon omdat er zoveel mensen uit europa het ding importeren uit usa.
Die gaan echt niet wachten.
Dat is een enorme minderheid hoor, de meerderheid (including me) gaat echt geen enkele Euro meer uitgeven aan een apparaat wat over een paar maanden hier ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat word dus toch importeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Sebje schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:05:
Apple Duitsland heeft de website aangepast en de levertijd van eind april aangepast naar eind mei.

bron: www.apple.de
Yay! Toch een goede gok gedaan om te importeren! (wel balen voor alle andere die op de EU-launch zaten te wachten)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yzord schreef op woensdag 14 april 2010 @ 14:20:
[...]

Waar jouw reactie op slaat is me even onduidelijk. Ik hoef bij een bedrijf die beltegoed verkoopt ook geen 2 euro extra erbij te betalen, dus excuse me dat ik even vertwijfeld was :/
Als je een iTunes kaart hier koopt koop je €25 voor €25. Wil je echter een buitenlandse kaart dan zal je hier wat extra voor moeten betalen. Personeel wat mensen code's door mailt is uiteraard niet gratis. Winst marge op die kraskaarten is maar heel klein had ik wel eens begrepen.

Een Nederlandse beltegoedkaart kopen in het buitenland is waarschijnlijk ook duurder. (stel)
WFG schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:06:
Pff Europeese launch een maand uitgesteld, misschien toch maar uit Amerika halen.
Goed nieuws! Heb ik niet voor niets al die moeite gedaan voor een iPad

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
vgroenewold schreef op woensdag 14 april 2010 @ 09:31:
Moet je dit eens zien, Alice in Wonderland boek op de iPad...
Dat is wel heel erg stylisch zeg, allemensen... Zou leuk zijn op de nieuwe iPhones :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 19:40

Sebje

Makelaartje

In ieder geval zekerheid over de pre-order start. Aangezien ie meestal zo'n 3 weken voor de launch is en hij nu nog niet aangekondigd was, had ik nu ook geen release meer verwacht in april. Dat wordt dus 31 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:23

Maximus

There is no substitute

nieuws: Apple stelt Europese iPad-release uit

en

http://www.macrumors.com/...ional-delivery-until-may/

Ben benieuwd wanneer we nu hier, eindelijk, de iPad gewoon in de winkel kunnen kopen. Importeren wordt steeds zinniger als het zo door gaat :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Erg fijn, ga ik net eind april naar London loop ik hem alsnog mis....

Vrij jammer...

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een windows fanboy reacties onder het berichtje op de homepage.

Apple doet dit express enz. Ze hebben kendelijk niet door dat het apparaat gewoon echt goed verkoopt/werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Dit is niet de huiskamer.

[ Voor 78% gewijzigd door Hoedje op 14-04-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb gisteren een half uurtje kunnen spelen met de Ipad :) Vriend heeft hem uit NY meegenomen. Hij is gewoon een Apple store ingelopen (niet die grote in het centrum) en kon er zo 1 meenemen.

Erg mooi apparaat. Hij had er verder nog geen apps op draaien, dus ik kon niet al teveel proberen. Het browsen werkte in ieder geval erg goed, helaas gebruiken mijn favo sites wel flash.

Verder viel behalve pluspunten wel het gewicht op. Dat viel toch wel wat tegen, zo liggend op de bank. Een stuk zwaarder dan je hem verwacht.

Zoals ik hem nu heb ondervonden, is het voor mij een mooie gadget, die ik wellicht ga meenemen in juni als ik de US ben. Het zal echter niet mijn mini notebook (11 inch) die ik heb vervangen.

Daar heb ik persoonlijk iets meer aan, zeker bijvoorbeeld ook in het vliegtuig, achter de eettafel of tijdens het koken (jaja, nooit zonder scherm :+ ).
Donstil schreef op woensdag 14 april 2010 @ 15:53:
Wat een windows fanboy reacties onder het berichtje op de homepage.

Apple doet dit express enz. Ze hebben kendelijk niet door dat het apparaat gewoon echt goed verkoopt/werkt.
Ik weet niet wat Windows te maken heeft met het geheel, maar het lijkt mij redelijk sterk dat Apple dit niet van tevoren bedacht heeft. Ook al weet je dat het mei wordt, je begint met melden dat hij in april komt, om de aandacht vast te houden en het momentum niet te verspelen. 2 weken voor tijd meldt je dat hij wegens goede verkopen (nog een mooie voor de hype) nog even wordt uitgesteld. Jaja

Sony heeft hetzelfde gedaan met de PS3. 3x de datum verschoven, terwijl ze direct al wisten dat ze het nooit zouden halen. Mensen worden even boos, maar kijken dan weer naar de nieuwe datum, wat beter is dan dat mensen het ding vergeten aangezien die datum zo ver weg is.

Ik durf er nog wel een weddenschapje op los te laten dat eind mei straks eind juni wordt.

[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 14-04-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
De discussie met argumenten voeren, zoals PWM doet is geen probleem. Maar het is niet de bedoeling dat we hier over de reacties op de FP gaan discussiëren.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
PWM schreef op woensdag 14 april 2010 @ 16:32:
Ik weet niet wat Windows te maken heeft met het geheel, maar het lijkt mij redelijk sterk dat Apple dit niet van tevoren bedacht heeft. Ook al weet je dat het mei wordt, je begint met melden dat hij in april komt, om de aandacht vast te houden en het momentum niet te verspelen. 2 weken voor tijd meldt je dat hij wegens goede verkopen (nog een mooie voor de hype) nog even wordt uitgesteld. Jaja

Sony heeft hetzelfde gedaan met de PS3. 3x de datum verschoven, terwijl ze direct al wisten dat ze het nooit zouden halen. Mensen worden even boos, maar kijken dan weer naar de nieuwe datum, wat beter is dan dat mensen het ding vergeten aangezien die datum zo ver weg is.

Ik durf er nog wel een weddenschapje op los te laten dat eind mei straks eind juni wordt.
Ik weet het niet. Het is niet echt de Apple-stijl. De iPhone is ook een jaar lang alleen in Amerika te koop geweest. Terwijl ze bij andere producten bijv. juist wel een wereldwijde release of snelle getrapte release kunnen doen. Ik denk dat ze productieproblemen hebben gehad. Er zijn zoveel geruchten die die kant op wezen, dat het bijna wel een kern van waarheid moet hebben.

Het is dan natuurlijk wel een beetje nep dat ze het gooien op het overweldigende succes. Bij de iPhone-releases was dat ook echt het geval. Maar in Amerika zijn de iPads gewoon voorradig en niet uitverkocht. Dat is iets te stellig, het lijkt er op dat de voorraden op een aantal plaatsen toch wel hard gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 14-04-2010 16:56 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:24
Vind je het gek als Evan paar duizend iPads opkoopt om ze naar NL te verschepen.. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me trouwens nog ff ingeschreven voor de iPad competitie van BlendTec. Nagenoeg geen kans, maar nagenoeg geen is genoeg voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Iemand ook het probleem bij Tweetdeck for iPad dat de Tweets in de All Friends lijst gewoon random door elkaar staan i.p.v. de nieuwste bovenaan en op chronologische volgorde??

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:50
Rivanov schreef op woensdag 14 april 2010 @ 18:07:
Iemand ook het probleem bij Tweetdeck for iPad dat de Tweets in de All Friends lijst gewoon random door elkaar staan i.p.v. de nieuwste bovenaan en op chronologische volgorde??
Ja dat is een bug in hun software, jammer want daardoor is tweetdeck niet te gebruiken

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig is Tweetdeck niet de enige Twitter client :D

mm.. Ik ben van plan om m'n iPhone 3G te verpatsen voor 350,- en vervolgens een iPad aan te schaffen.
Dan kan ik op m'n Windows Mobile phone toch gewoon een accesspoint bouwen? :)

Internet in-the-open is voor mij genoeg, als ik m'n apps thuis maar heb. (En anders neem ik de iPad mee he :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb voor twitterific for ipad gekozen. Veel beter imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik ben ook voor twitterriffic gegaan. op de iPhone gebruik ik Tweetie2 maar die is er helaas nog niet voor de iPad (wel in ontwikkeling btw)

Iemand ervaring met twittelator for iPad? die ziet er op de screens ook wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Toch maar eentje opgepikt in de Apple Store. De 16gb. Ik wacht wel op de volgende versie met webcam voordat ik 64 (of 128?) GB + 3G ga doen. :)

Wat een feest trouwens, dat ding. Kom je thuis, hoef je niet eens je laptop uit je tas te halen om relaxed het nieuws te lezen. Dat is echt heeeeel fijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:34:
Ja ik ben ook voor twitterriffic gegaan. op de iPhone gebruik ik Tweetie2 maar die is er helaas nog niet voor de iPad (wel in ontwikkeling btw)

Iemand ervaring met twittelator for iPad? die ziet er op de screens ook wel leuk uit.
Heb Twitterific er ook op staan maar vind Tweetdeck er leuker uit zien. Wacht ook nog steeds met smart op een iPad versie van Tweetie want gebruik Tweetie 2.0 op m'n iMac/MacBook/iPhone naar volle tevredenheid. Dan maar voorlopig Twitterific gaan gebruiken op iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
En om even bij te dragen: iPhone apps op de iPad zien er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Als je het nog wat kan uitleggen.. dit lijkt een flame haha, ook al heb je 'n iPad natuurlijk =)
Donstil heeft er al uitvoerig het woord over gedaan inclusief screenshots en dergelijke, maar toch...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Iemand ervaring met Zinio? Heb nu twee featured artikelen gelezen waardoor ze in m'n Library komen. Maar nu blijf ik een notification zien op het Zinio logo.. erg irritant is dat! Iemand een idee hoe je dat weg kunt krijgen?
Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/gq4zt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien een idee om op de TS een lijstje met goeie/mooie hoezen en cases te maken?
De 100+ pagina's van dit topic zijn gwn niet zoekbaar meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:58:
Als je het nog wat kan uitleggen.. dit lijkt een flame haha, ook al heb je 'n iPad natuurlijk =)
Donstil heeft er al uitvoerig het woord over gedaan inclusief screenshots en dergelijke, maar toch...
De grap is natuurlijk dat het niet x2 is maar meer x4 of x8, dus nee, het ziet er niet uit :+ Ik heb er 2 kunnen aanschouwen, en dat was echt verschrikkelijk. Maar dat zal iets zijn wat zichzelf snel oplost. Zodra het ding in NL op de markt is (eind juni ;) ) zullen de belangrijkste apps wel klaar zijn voor de Ipad.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 14-04-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Rivanov schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:59:
Iemand ervaring met Zinio? Heb nu twee featured artikelen gelezen waardoor ze in m'n Library komen. Maar nu blijf ik een notification zien op het Zinio logo.. erg irritant is dat! Iemand een idee hoe je dat weg kunt krijgen?
[afbeelding]
Misschien in je system prefs, bij de prefs van de app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:58:
De 2x mode ziet er heel slecht uit, omdat de resolutie zo dramatisch laag is. Apps als Facebook zijn in dat geval gewoon veel onhandiger dan de facebook website.

En helaas ook Navigatie apps, zijn echt niet heel mooi meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:02:
Zodra het ding in NL op de markt is zullen de belangrijkste apps wel klaar zijn voor de Ipad.
Tegen vrij absurde prijzen (terwijl je die apps ook al gekocht heb voor je iPod Touch / iPhone), dat is jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:07:
[...]

Tegen vrij absurde prijzen (terwijl je die apps ook al gekocht heb voor je iPod Touch / iPhone), dat is jammer..
Ze zijn wel iets hoger dan de iPhone varianten, maar vaak wel het geld waard. Zo is 9,99 voor een hele gave race-app niet zo'n probleem.

99 cent voor de iPad versie van Moto MX Mayhem die NIETS extras biedt dan de iphone app (behalve hogere reso) vind ik dan weer echt heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
zAo schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:05:
[...]

Misschien in je system prefs, bij de prefs van de app?
Heeft ie niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ABCPlayer met de series streamed. Prachtig, net laatste Lost gekeken.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/04/14/1271260749-330.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-06 07:47
Ik heb ergens een tip gelezen hoe je via het wisselen naar de USA app store en weer terug in itunes toch de Ipad app store al kon zien, zodat je ook echt kunt selecteren op `ipad, weet iemand zo nog hoe dat zat??

alvast bedankt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@Common.Sense: Geweldig he, de ABC Player. Werkt i.c.m. de VPN verbinding via www.strongvpn.com echt als een zonnetje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 20:39
Hallo,

Het is misschien een klein beetje off-topic, maar ik heb een paar vragen...
Ik gebruik m'n laptop voor te surfen op internet, een beetje te mailen en af en toe een filmpje op youtube bekijken.
Zouden jullie het aanraden (als ipad bezitters) om mijn laptop te vervangen voor een ipad.
Ik heb al verschillende reviews bekeken, maar ik kom er niet echt uit

Zou iemand misschien een screenshot willen van deze apps: nu.nl app, de hyves app en de wikipedia app ?
EDIT: Zou iemand misschien een screenshot willen maken van een paar iphone apps op de ipad ?

Alvast bedankt !

[ Voor 16% gewijzigd door oZe NL op 14-04-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die apps zijn er nog niet omdat de ipad in NL niet uit is en de app store dus ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:31:
@Common.Sense: Geweldig he, de ABC Player. Werkt i.c.m. de VPN verbinding via www.strongvpn.com echt als een zonnetje!!
Welk pakket heb je dan genomen? En met welke instellingen pptp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:01:
[...]

Welk pakket heb je dan genomen? En met welke instellingen pptp?
die van 7$ PPTP

Ook leuke tips op http://gizmodo.com/5507569/gizmodos-essential-ipad-apps

Misschien moet een een Ipad: Apps komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de abc app helaas nog niet zien werken. Opzich ziet het er op YouTube wel super uit maar met me mac's aangesloten op usenet gaat heti me net te ver om voor VPN ook weer te betalen (usenet kost ook al €12pm)

Kan je ergens ook een proef abbotje afsluiten. Dan kan ik toch ff snel de abc app checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

oZe NL schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:52:
Hallo,

Het is misschien een klein beetje off-topic, maar ik heb een paar vragen...
Ik gebruik m'n laptop voor te surfen op internet, een beetje te mailen en af en toe een filmpje op youtube bekijken.
Zouden jullie het aanraden (als ipad bezitters) om mijn laptop te vervangen voor een ipad.
Ik heb al verschillende reviews bekeken, maar ik kom er niet echt uit
Waarom zou je een laptop vervangen voor een iPad?
Laptop> kan veel meer
Laptop> niet gebonden aan Apple en zijn stikdure apps (en op dit moment allemaal gedoe via de Amerikaanse Apps Store, waar 1$ = 1 €)
Laptop> betere stabielere verbinding over WiFi
Laptop> geen last van warmte (als je hem in de zon gebruikt, tenminste)
Laptop> kun je on the road makkelijker een draadloos abo voor krijgen

M.a.w.: ze zijn totaal niet vergelijkbaar.
Zou ik eerder voor een netbookje kiezen, als je mobieler wilt zijn
Is nog eens een stuk voordeliger ook, en nu gewoon verkrijgbaar in NL.

Tenzij je graag gezien wordt met een iPad.....

[ Voor 5% gewijzigd door wvexeltweakers op 14-04-2010 21:28 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 22:04
Of LogMeIn. Ik gebruik die al tijden tot volle tevredenheid op de iPhone en nu is er ook een versie speciaal voor de iPad. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:24:
Ik heb de abc app helaas nog niet zien werken. Opzich ziet het er op YouTube wel super uit maar met me mac's aangesloten op usenet gaat heti me net te ver om voor VPN ook weer te betalen (usenet kost ook al €12pm)

Kan je ergens ook een proef abbotje afsluiten. Dan kan ik toch ff snel de abc app checken
Heb ook gewoon usenet, maar ABC Player is gewoon erg cool om snel iets te kijken. Ga namelijk geen films converteren om ze op m'n iPad te kunnen zetten. Heb Air Video om alles rechtstreeks te streamen vanaf m'n iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:34:
[...]

Heb ook gewoon usenet, maar ABC Player is gewoon erg cool om snel iets te kijken. Ga namelijk geen films converteren om ze op m'n iPad te kunnen zetten. Heb Air Video om alles rechtstreeks te streamen vanaf m'n iMac.
Nee dat converteren is idd jammer en daardoor bekijk ik alles rechtstreeks op de tv.
Abc plager ziet er idd erg fet uit. Ga het vanavond toch ff proberen met denieuwe lost aflevering (als ik dat vpn een beetje snel op dreef heb)
civilization-revolution ziet er wel gaaf uit. Veel games van een paar jaar geleden (commando's,settlers,red alert) kunnen best in hun orginele vorm op de iPad, jammer dat het nu vooral een soort "de versie van vroeger maar dan lite" versies zijn.
wvexeltweakers schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:27:
[...]

Waarom zou je een laptop vervangen voor een iPad?
Laptop> kan veel meer
Laptop> niet gebonden aan Apple en zijn stikdure apps (en op dit moment allemaal gedoe via de Amerikaanse Apps Store, waar 1$ = 1 €)
Laptop> betere stabielere verbinding over WiFi
Laptop> geen last van warmte (als je hem in de zon gebruikt, tenminste)
Laptop> kun je on the road makkelijker een draadloos abo voor krijgen

M.a.w.: ze zijn totaal niet vergelijkbaar.
Zou ik eerder voor een netbookje kiezen, als je mobieler wilt zijn
Is nog eens een stuk voordeliger ook, en nu gewoon verkrijgbaar in NL.

Tenzij je graag gezien wordt met een iPad.....
Huh? Das een rare, je zou alleen en iPad willen omdat je er gezien mee kan worden? Wat een onzin zeg!
Hoe kunnen wij iPad gebruikers het nou helpen dat die lelijke hompen plastic die door moeten voor netbooks zo lelijk zijn.

Mijni pad gebruik ik nu ruim een week en wordt totaal niet warm en heeft helemaal geen last van het wifi probleem. Oké je moet hem mmisschien niet met 35graden in de zon gebruiken maar dat kan je met een willekeurige hp/Dell/asus/macbookpro ook niet.

De iPad is idd geen MacBook(pro) vervanger maar kan zeker 75% hetzelfde. Programma's voor de mac moet je ook kopen dus of dat nou online is of via de AppStore maakt verder niet echt uit.

Als ik je reactie zo lees dan kan ik er twee kanten mee op. Of je bent een Windows / Linux fanboy en wilt niet zien wat de iPad is of gaat worden en pakt daardoor elk minpunt als enigste feature. Of je bent gewoon stik jaloers (ook al zal je dat zeker ontkennen)

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 14-04-2010 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 22:04
Zo juist voor US$10 gekocht voor ongeveer 9 Euro. Code werkt en was binnen de minuut binnen.
handig zeg. Thanks, :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:37:
[...]

Nee dat converteren is idd jammer en daardoor bekijk ik alles rechtstreeks op de tv.
Abc plager ziet er idd erg fet uit. Ga het vanavond toch ff proberen met denieuwe lost aflevering (als ik dat vpn een beetje snel op dreef heb)

[...]

civilization-revolution ziet er wel gaaf uit. Veel games van een paar jaar geleden (commando's,settlers,red alert) kunnen best in hun orginele vorm op de iPad, jammer dat het nu vooral een soort "de versie van vroeger maar dan lite" versies zijn.

[...]

Huh? Das een rare, je zou alleen en iPad willen omdat je er gezien mee kan worden? Wat een onzin zeg!

Mijni pad gebruik ik nu ruim een week en wordt totaal niet warm en heeft helemaal geen last van het wifi probleem. Oké je moet hem mmisschien niet met 35graden in de zon gebruiken maar dat kan je met een willekeurige hp/Dell/asus/macbookpro ook niet.

De iPad is idd geen MacBook(pro) vervanger maar kan zeker 75% hetzelfde. Programma's voor de mac moet je ook kopen dus of dat nou online is of via de AppStore maakt verder niet echt uit.

Als ik je reactie zo lees dan kan ik er twee kanten mee op. Of je bent een Windows / Linux fanboy en wilt niet zien wat de iPad is of gaat worden en pakt daardoor elk minpunt als enigste feature. Of je bent gewoon stik jaloers (ook al zal je dat zeker ontkennen)
Heb je Wifi met alleen mac address filtering of gebruik je wel WPA(2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Donstil schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:37:
[...]

Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten. Ik geef alleen maar aan dat je voor het gebruik wat hij voorstelt beter de laptop, dan wel een netbookje kan gebruiken. Zowel praktisch als prijstechnisch gezien. Zou hij graag gezien worden met een iPad, dan wordt het een iPad. Iets duurder, minder mogelijkheden.

Is duidelijk, toch?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerlijk gezegd nog niet heel het topic gelezen dus als het er al tussen staat, mea culpa!

Storen nog mensen hun aan de manier hoe de iconen op de desktop van de iPad gesorteerd staan? Ze staan in lange rijen en kolommen over heel je desktop heen, echt niet 'mooi' qua uitzicht denk ik of ben ik zo verkeerd (geen eigen ervaring, puur van op screenshots)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vind het persoonlijk ook niet super mooi, maar ook totaal niet storend. Maar het is desondanks wel overzichtelijk. Het staat niet zo op elkaar gepropt.. Straks met OS 4.0 kun je mooie folders maken dus dan beperk je de verdeling al een stuk.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 14-04-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 14 april 2010 @ 20:07:
[...]

Dit vind ik ook zo mooi gezeur weer, typische Nederlander dat je bent :+

Je hebt betaald voor een applicatie op je iPhone iPod touch. In een fatsoenlijke variant voor de iPad is weer extra werk gaan zitten. Daarvoor heb je niet betaald toen je de applicatie in eerste instantie aanschafte. Verwacht jij dat alle ontwikkelaars maar even hun applicatie gaan aanpassen voor de iPad, maar dat ze totaal gaan inkomsten daaruit halen, omdat negen van de tien mensen hem al voor de iPhone hebben gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51
Tip: Smule Magic Piano nog maar 79 cent :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_b
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-10-2024
http://anonymitynetwork.com

Net hier een trial account gemaakt kan je 2 uur of 528mb stoeien met de abc app
werkt goed en ziet er ook goed uit

Eric

IPhone 3GS , IPad 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wvexeltweakers schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:48:
[...]

Je hoeft niet zo in de verdediging te schieten. Ik geef alleen maar aan dat je voor het gebruik wat hij voorstelt beter de laptop, dan wel een netbookje kan gebruiken. Zowel praktisch als prijstechnisch gezien. Zou hij graag gezien worden met een iPad, dan wordt het een iPad. Iets duurder, minder mogelijkheden.

Is duidelijk, toch?
Als ik het zo lees dan staat er "een laptop kan meer dus je moet wel gek zijn een iPad te kopen tenzij je graag met een iPad gezien wil worden" duidelijk een mening van iemand die zich er totaal niet in heeft verdiept.

Functie is belangrijk maar soms koop je eens iets wat iets minder kan maar geweldig werkt.
Vergelijk het met een auto. Ik rij een geweldige Newmini die is kleiner dan auto's in zijn klasse en kan dus minder maar rijd super en is 10x beter afgewerkt. Daarom lach je er iedereen mee uit die die ruimte continu maar met zich mee sleept en maar heel soms eens iets groters vervoerd.

(de mini is de iPad en de grotere goedkopere auto is de netbook)

Edit: ik tik dit trouwens op me iPad en hij verest geen wifi connectie hoor 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 14-04-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Donstil schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:13:
[...]

Als ik het zo lees dan staat er "een laptop kan meer dus je moet wel gek zijn een iPad te kopen tenzij je graag met een iPad gezien wil worden" duidelijk een mening van iemand die zich er totaal niet in heeft verdiept.

Functie is belangrijk maar soms koop je eens iets wat iets minder kan maar geweldig werkt.
Vergelijk het met een auto. Ik rij een geweldige Newmini die is kleiner dan auto's in zijn klasse en kan dus minder maar rijd super en is 10x beter afgewerkt. Daarom lach je er iedereen mee uit die die ruimte continu maar met zich mee sleept en maar heel soms eens iets groters vervoerd.

(de mini is de iPad en de grotere goedkopere auto is de netbook)

Edit: ik tik dit trouwens op me iPad en hij verest geen wifi connectie hoor 8)7
...gives up...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Rivanov schreef op woensdag 14 april 2010 @ 19:59:
[afbeelding]
Geen last van.

Zinio is momenteel mijn meest favoriete app op de iPad. Een heel jaar popular mechanics voor 7 dollar. Wow. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
cornelixnootje1 schreef op woensdag 14 april 2010 @ 22:57:
Zinio is momenteel mijn meest favoriete app op de iPad. Een heel jaar popular mechanics voor 7 dollar. Wow. :)
Wat krijg je dan?
Gescande versie (soort PDF-jes ofzo)? En hoeveel MB is een uitgave ongeveer?

[ Voor 6% gewijzigd door matthijst op 14-04-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
[message=,noline]frups schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:44[/message]:
[...]

Zo juist voor US$10 gekocht voor ongeveer 9 Euro. Code werkt en was binnen de minuut binnen.
handig zeg. Thanks, :9~
Ik west het niet.... Zinio heft zo'n irritants verscherpvertraging.. Nog langzamer dan eink eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF?!?! hoezo iPad mishandeling.

Maar in ieder geval is het scherm krasbestendig!! ;-)

http://www.youtube.com/wa...ure=player_embedded#at=44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstandig. Je post wel meer kritische kanttekeningen op het forum. Nergens voor nodig. Ik snap niet zo waarom mensen zo dolgraag anti Apple berichtjes willen plaatsen (lees je topic in het iPhone gedeelte van jezelf maar terug).

Je zit hier op een iPad topic en de kans is hier groot dat mensen blij met hun iPad zijn. Leg je er bij neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
matthijst schreef op woensdag 14 april 2010 @ 23:08:
[...]

Wat krijg je dan?
Gescande versie (soort PDF-jes ofzo)? En hoeveel MB is een uitgave ongeveer?
Formaat weet ik niet, maar dit geeft je wel een goede indruk. http://www.zinio.com/

Qua grootte verwacht ik niet dat het veel meer is dan een paar MB. Waarschijnlijk evenveel als een MP3tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
cornelixnootje1 schreef op donderdag 15 april 2010 @ 00:10:
[...]

Formaat weet ik niet, maar dit geeft je wel een goede indruk. http://www.zinio.com/

Qua grootte verwacht ik niet dat het veel meer is dan een paar MB. Waarschijnlijk evenveel als een MP3tje.
Zinio gebruikt DRMed PDF. En zulke PDFs zijn rond de 50MB per stuk (kijk maar even op internet)

Zinio download wel eerst een kleine versie en vergroot het on request lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-09 21:12
Je kan om deze bug als volgt heen werken: "Change International > Region format to US, and change clock back to 24h clock"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: lezen jullie, nu je vaker de gelegenheid ertoe krijgt, meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb nog geen één boek gelezen. Heb het daar te druk voor met andere dingen.
Heb m'n boekenkast wel helemaal volstaan.. ;)

Afbeeldingslocatie: http://kttns.org/u0owe

Inmiddels heb ik ook alle Harry Potter boeken op de plank staan en ook Band of Brothers. (heb ook het origineel, maar vond 'm ook in ePub formaat.. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm waar haalde je de NL boeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Rivanov schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:06:
Heb nog geen één boek gelezen. Heb het daar te druk voor met andere dingen.
Heb m'n boekenkast wel helemaal volstaan.. ;)

[afbeelding]

Inmiddels heb ik ook alle Harry Potter boeken op de plank staan en ook Band of Brothers. (heb ook het origineel, maar vond 'm ook in ePub formaat.. :) )
Very nice, een zeer goede aanvulling voor de Nederlandse literatuur, hopelijk zien ze dat zelf ook. Wat ik niet snap... je hebt deze boeken via het epub formaat ergens vandaan gehaald? En meestal zijn die dingen voor e-readers, dus hoe kom je aan de kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZe NL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 20:39
@wvexeltweakers @donstil
Thanks voor jullie reactie's.
Ik ben er denk wel uit !
Je kan gewoon goed normaal surfen op de iPad heb ik vernomen, dus voor mij een ja om de iPad te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@Common.Sense en @vgroenewold:

Staan gewoon op Usenet. Vaak zitten de covers er al bij, anders gewoon even toevoegen zoals je dat bij CD's ook doet in iTunes. ePub in iTunes slepen.. dan komen ze bji Books te staan en vervolgens zet je ze op de iPad. Werkt werkelijk perfect!

Als je geen cover toevoegt dan zie je het boek zoals Harry Potter op de screen hierboven. Nadat ik deze screenshot had genomen heb ik de HP boeken er opnieuw opgezet, maar dan inclusief cover. Ziet er echt heel strak uit!

[ Voor 28% gewijzigd door Rivanov op 15-04-2010 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPad printing probleem: opgelost.

Afbeeldingslocatie: http://www.theformgroup.com/images/blog_ipad_printing.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2010 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Heeft iemand nog pages gekocht? Heeft deze ook NL-spelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Net als anderen hier is voor mij wel duidelijk dat de laptop bijna de deur uitkan...

Mail is fijn, het was even 10 minuten wennen, maar het is wederom best wel intuïtief, zelfs als je de desktopversie gewend bent.
Safari is snel en robuust, met verborgen bookmarks-bar en sites die ik het meest bezoek zien er allemaal keurig uit, dus wat dat betreft ben ik helemaal tevreden. Ja ik mis flash en dus zal ik op bijvoorbeeld Dumpert niet al te veel kunnen doen, maar verder bijzonder tevreden.
iPhoto heb ik niet in gebruik, omdat ik mijn foto's op de laptop er ook niet in heb zitten, kan ik dus weinig over zeggen.
Ik mis wel Tweetie, heb nu Tweetdeck in gebruik en eigenlijk vind ik dat geen fijne app. te log, te lomp en mist een berg features die op de desktop wel te vinden zijn. (Filters!)
Air Video is mijn favoriet app, streamen vanaf een machientje ergens in huis, met on the fly conversie is geniaal.
De boeken vind ik persoonlijk niet echt fijn, behalve zo'n oplossing als Alice in Wonderland, dat is dan weer geniaal. Het felle wit met de zwarte letters is gewoon niet lekker rustig voor mijn ogen.

Typen met het onscreen keyboard gaat al best vlot, vind dan overigens 'landscape' het prettigst werken. :)

Nu maar wachten op de "HD"-apps, want daar zijn er nog niet echt veel van en iPhone/iPod Touch apps draaien op dat scherm... Dat is gewoon echt te lelijk.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:03

m0nk

16-09-2003 15.15

Wilde al een tijdje de Twilight serie eens lezen, dus gisteravond begonnen, in bed, met mijn iPad. Ik persoonlijk vond het fantastisch! Moest even de brightness aanpassen, en de grootte van het lettertype, maar daarna heb ik rond de 130 blz gelezen. Knopje indrukken om hem weer uit te zetten, neerleggen en slapen maar.

Wat betreft beneden op de bank. Ik denk dat mijn Vaio weinig meer aan zal staan, behalve voor mijn werk. Mail, internetten, dingetjes opzoeken etc gaat vanaf nu lekker op mijn iPad. Ben er echt tevreden over.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 12:31
kmf schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:55:
Heeft iemand nog pages gekocht? Heeft deze ook NL-spelling?
Vannochtend geïnstalleerd, en heeft ook Ned spelling.
Ik denk zelfs dat je meerdere spellings talen toe kan voegen dmv de land instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Misschien is het wel handig om een aparte iPad apps-topic te maken?

Maarre... Atomic browser is echt een aanrader voor de ipad. Tab-control zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
kmf schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:22:
Misschien is het wel handig om een aparte iPad apps-topic te maken?
Goed idee.

Wie wil er een App Store topic voor de iPad openen? Dus hetzelfde als [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie #2, maar dan alleen over iPad apps. Neem dan even contact op met één van de moderators van Apple Talk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 18:54
Mischien dan ook een idee voor een appart Cases, hoesjes & bescherming topic voor de Ipad ? Aangezien de meeste mensen wel iets van bescherming eromheen zullen willen als ze hem ergens mee naar toe nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 15 april 2010 @ 13:30:
[...]

Goed idee.

[mbr]Wie wil er een App Store topic voor de iPad openen? Dus hetzelfde als [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie #2, maar dan alleen over iPad apps. Neem dan even contact op met één van de moderators van Apple Talk.[/]
Had ik ook al een keertje gevraagd... Handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Hou ook even deze site in de gaten, errug handig!! Elke dag een overzicht van iPhone/Pad apps die voor bepaalde tijd gratis zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door jvalks op 15-04-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Trouwens... tot nu toe werkt alles lekker op de ipad.
Behalve google reader: je kan niet lekker scrollen... http://www.google.com/sup...id=72d90d6c5f68c934&hl=en

Dan mis ik toch een beetje m'n iphone google reader apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
Rivanov schreef op donderdag 15 april 2010 @ 08:13:
@Common.Sense en @vgroenewold:

Staan gewoon op Usenet. Vaak zitten de covers er al bij, anders gewoon even toevoegen zoals je dat bij CD's ook doet in iTunes. ePub in iTunes slepen.. dan komen ze bji Books te staan en vervolgens zet je ze op de iPad. Werkt werkelijk perfect!
Ahhh, lekker illegaal dus, nee dank je. Zo duur zijn boeken niet en ik ondersteun graag de schrijvers. Uitzondering natuurlijk als ze na 2 jaar nog niet met een mooie iPad oplossing komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 18:53
Heb even uitgerekend dat mijn ipad er 6,30 uur over doet om volledig op te laden met een duckhead.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
debeer schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:02:
Heb even uitgerekend dat mijn ipad er 6,30 uur over doet om volledig op te laden met een duckhead.
Via de Mac, iPhone of 10W lader?

Ik had het gevoel dat het hier via de 10w adapter veel sneller ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-09 12:54

Lulukai

God's gift to women

Je kan de 10W adapter toch niet rechtstreeks gebruiken, je moet toch altijd de Amerikaanse stekker veranderen voor een Europese?

Hoe herlaad jij je iPad dan Donstil? Heb je daar soms een foto van?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de 10w die erbij zit. Gewoon het "achtje" eraf gehaald en die dan me iPhone erop gedaan.
Werkt top. Geen foto maar lijkt me niet zo moeilijk.

Via de mac of iPhone lader duurt wel uitzonderlijk lang btw maar gelukkig kot opladen weinig voor met de accu in de iPad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:46
Donstil schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:49:
Met de 10w die erbij zit. Gewoon het "achtje" eraf gehaald en die dan me iPhone erop gedaan.
Werkt top. Geen foto maar lijkt me niet zo moeilijk.

Via de mac of iPhone lader duurt wel uitzonderlijk lang btw maar gelukkig kot opladen weinig voor met de accu in de iPad
W T F ?? 6,5 uur voor het opladen van de iPad via de meegeleverde lichtnet adapter |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dat is inderdaad wel sick zeg....dat wordt straks 3 apples op het nachtkastje haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Flatwhite schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:08:
[...]

W T F ?? 6,5 uur voor het opladen van de iPad via de meegeleverde lichtnet adapter |:( 8)7
De iPhone lader is minder krachtig als de iPad lader als ik me niet vergis?

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 18:53
Ik heb de oplader gebruikt die ik bij de iphone had gekregen.
Heb nu de oude duckhead op de bijgeleverde lader gezet.
Ik zal over een half uurtje vertellen hoe snel die dan oplaadt.

edit: Met de bijgeleverde lader en de NL duckhead duurt het een
kleine 4 uur voor volledig opladen (0 --->100%)

[ Voor 27% gewijzigd door debeer op 15-04-2010 19:05 ]

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oplader die in de doos zit werkt perfect met een EU duckhead :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Bah! M'n boeken van m'n sony reader zijn natuurlijk geDRMed, dus konden ze niet op de ipad. Gelukkig was het niet al te moeilijk om ze van de DRM te ontdoen.

Nu komen ze er mooi erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
kmf schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:19:
Bah! M'n boeken van m'n sony reader zijn natuurlijk geDRMed, dus konden ze niet op de ipad. Gelukkig was het niet al te moeilijk om ze van de DRM te ontdoen.

Benieuwd naar je ervaring met lezen op de iPad vs ereader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kmf schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:19:

En, is de iPad beter dan de e-reader voor in bed? Ik heb nl. al een e-reader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:44:
De oplader die in de doos zit werkt perfect met een EU duckhead :)
Excuse my n00bness, maar wat is een duckhead?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De iPad is inmiddels gearriveerd bij T.net. Wie alvast wat info van T.net wil: er wordt druk getwitterd, zie oa:

http://twitter.com/flooris/status/12188419266

en http://twitter.com/willemdemoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:46
debeer schreef op donderdag 15 april 2010 @ 18:34:
Ik heb de oplader gebruikt die ik bij de iphone had gekregen.
Heb nu de oude duckhead op de bijgeleverde lader gezet.
Ik zal over een half uurtje vertellen hoe snel die dan oplaadt.

edit: Met de bijgeleverde lader en de NL duckhead duurt het een
kleine 4 uur voor volledig opladen (0 --->100%)
Dat is ook nog best lang. Maar ik heb soortgelijke ervaringen gelezen toen de MacBook Air net was gereleased. Misschien zit in de iPad een soortgelijke batterij(???).Na een aantal keer op en ontladen ging het toch een stuk sneller bij de Air. Dus misschien dat na een weekje of 2 gebruiken het opladen een stuk sneller gaat Ik ben benieuwd.

A.s. woensdag komt die van mij binnen.... _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Flatwhite op 15-04-2010 19:28 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in [iPad] Importeren.

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid

Denk mee met de grote Tweakers [iPad] iPad test!