Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 16:17
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 18:16:

Verder heb ik nog een aantal games die ik echt nooit meer ga aanraken laat staan completen. 1 daarvan is de Master Chief collection :P Respect voor @timmie271 :P
Oh ja MCC. Binnenkort even op 100% zetten :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

En platinum #70 binnen! Trine 4, echt prachtig mooi gemaakt spel. Zeker niet moeilijk, dus ook als je skills niet mega zijn goed te doen.

En wanneer wordt de OT geüpdate? Ik ben weer een plek opgeschoven. Top 5: prepare! 😀

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Even een kleine update van mijn kant en wellicht niet helemaal on-topic, maar toch: momenteel ben ik met de B-sides van Celeste bezig. Heb ze nu bijna allemaal gehaald, maar wat zijn bepaalde stukken daarvan pittig zeg. Speel dit overigens op de Switch, dus vandaar dat het niet helemaal on-topic is. En aangezien het zo pittig is, heb ik hem even kort aan de kant gelegd om verder te gaan met Donkey Kong Country: Tropical Freeze.

Om het toch nog on-topic te maken: wat zou ik Celeste ook graag op de PS4 spelen, maar die game zit echt nooit, maar dan ook nooit eens in een aanbieding. En om nou nog eens 20 euro te betalen voor een game die ik op de Switch al heb. Snap dat de game al wat ouder is, maar toch... Wil hem wel echt graag op de PS4 om die game op platinum te kunnen zetten (dat mis ik toch wel op de Switch).

Overigens ook nog bezig met Bloodborne waarbij ik alleen de DLC in NG+ nog hoef te doorlopen en nog 3 Chalice Dungeons moet doen (inclusief de Queen) om daar de platinum trophy van te ontvangen. Zo sluit ik het dus toch nog mooi on-topic af 8).

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:51
Nou, mijn doel om 100 platinum te halen dit jaar ga ik niet redden denk ik. Gister pas m'n 2e van dit jaar gehaald, dus moet er nog 16.
M'n backlog wegwerken voordat de PS5 uitkomt heeft nu toch wat meer prioriteit.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raem schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:54:
Nou, mijn doel om 100 platinum te halen dit jaar ga ik niet redden denk ik. Gister pas m'n 2e van dit jaar gehaald, dus moet er nog 16.
Je kunt op de PS5 verder gaan met PS4 trofeeën halen doordat PS4 spellen daarop ook te spelen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Raem schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 08:54:
Ik moet nog steeds de backlog op de PS3 wegwerken voordat de PS4 er is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Exorcist schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:33:
[...]

Ik moet nog steeds de backlog op de PS3 wegwerken voordat de PS4 er is :+
Haha, dat heb ik al opgegeven. Daarom doe ik nu extra m'n best om de PS4 backlog weg te hebben. Nog 11 games te gaan. Moet lukken voor het einde van dit jaar. (waarschijnlijk niet, maar ik hou hoop :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Raem schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 09:37:
[...]

Haha, dat heb ik al opgegeven. Daarom doe ik nu extra m'n best om de PS4 backlog weg te hebben. Nog 11 games te gaan. Moet lukken voor het einde van dit jaar. (waarschijnlijk niet, maar ik hou hoop :P )
Twee jaar geleden had ik twee derde van mijn spellen op 100% en was mijn doel om daar 80% van te maken. Inmiddels is de doelstelling aangepast naar boven de 50% houden. Man wat komen er veel games uit! :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Aj3VrS-pmGS3MFHUccG83H5yM4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bnTJe5fXM7A2iCHVVbTUFLhF.png?f=fotoalbum_large

Level 16 van de trofeeën gehaald met de Mafia II Remaster. Het eerste Mafia spel die ik heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2020 @ 13:37:
[Afbeelding]

Level 16 van de trofeeën gehaald met de Mafia II Remaster. Het eerste Mafia spel die ik heb uitgespeeld.
Netjes, Dennis. Een completion rate van 13,69% (ik dacht dat ík een laag percentage had). Op de één of andere manier had ik minder verwacht bij jou. :P Maar toch leuk: welkom in de top-100!!

[ Voor 7% gewijzigd door spaceboy op 23-05-2020 16:28 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B8Bz3uQrFZpca3aCmfa4fgsxIcw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kIznHGfpft5AnwRM4ItAWp6F.png?f=user_large

Eindelijk heb ik Mafia III uitgespeeld en een A-rating gehaald. Het is een spel waarin je de hele tijd dezelfde dingen moet doen en ik heb er 6 dagen over gedaan om het uit te spelen. Eind 2016 was ik eraan begonnen, maar ik kon er toen niet inkomen. Deze week had ik besloten om het dit keer uit te spelen en dat is gelukkig gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 21:39:
En platinum #70 binnen! Trine 4, echt prachtig mooi gemaakt spel. Zeker niet moeilijk, dus ook als je skills niet mega zijn goed te doen.

En wanneer wordt de OT geüpdate? Ik ben weer een plek opgeschoven. Top 5: prepare! 😀
Ja ik ben ook benieuwd waar ik sta :P |:(
@Meelobee @Svennie @Verwijderd @Verwijderd

Misschien nog een idee om de mede auteurs te heroverwegen? Van de 4 bovengenoemde heb ik just_jan geregeld hier zien posten (vroegah iig) de andere 3 een stukkie minder....haha en dan bij checken laatste pagina gewoon @Verwijderd zien :w :$

* Sagat overweegt om slay the spire gewoon te deleten, dan kom ik nog is toe aan het spelen van andere games *zucht*

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik doe hier al jaren niets meer mee, en mag wat mij betreft als auteur verwijderd worden.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:06:
Ik doe hier al jaren niets meer mee, en mag wat mij betreft als auteur verwijderd worden.
Dank voor je reactie, is er misschien een andere regular die deze plek wil innemen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sagat schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:29:
[...]

Dank voor je reactie, is er misschien een andere regular die deze plek wil innemen?
Ikke, ikke, ikke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
Meelobee schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:06:
dat geld voor mij ook, heb mijn laatste post terug gezocht, die is van 2017 zie ik :X

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou we zoeken dus 2 vrijwilligers, gezien dit topic niet super snel gaat, stel ik voor een weekje te kijken of er nog meer mensen zin hebben, en dan kunnen we gaan bepalen wie erbij komen

@Meelobee @Svennie iig dank voor jullie bijdragen hier! :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Sagat schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 09:51:
Nou we zoeken dus 2 vrijwilligers, gezien dit topic niet super snel gaat, stel ik voor een weekje te kijken of er nog meer mensen zin hebben, en dan kunnen we gaan bepalen wie erbij komen

Goed voorstel. En inderdaad, thanks guys. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18

graag gedaan, ik vond het altijd een erg leuk topic toen ik er actief was! _/-\o_

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Platinum nummer 68 in de pocket: Snowrunner.
Een vrij simpele platinum maar heel, heel, heel veel werk.
Volgens PSN profiles ben ik de 50e achiever, netjes :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

dvdkiwi schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 09:18:
Platinum nummer 68 in de pocket: Snowrunner.
Een vrij simpele platinum maar heel, heel, heel veel werk.
Volgens PSN profiles ben ik de 50e achiever, netjes :)
Wow, ik heb wel eens wat livestreams gezien van die game, leuk om te kijken vaak, maar ik zou er echt het geduld niet voor hebben. Knap dat je de platinum gehaald hebt!

Mijn laatste platinum was Assassin's Creed Odyssey, was vrij makkelijk nadat ik het verhaal uitgespeeld had, dacht alleen eerst dat je al die locaties ook moest voltooien, gelukkig alleen de onderwater locaties waar ik de meeste al van had gedaan. Brengt me totaal op 13 platinums, maar als ik daarbij vertel hoeveel spellen ik niet op platinum heb is dat echt niets lol... heb geloof ik in totaal meer dan 3000 trophies

Ben nu bezig met Death Stranding, maar ik heb het idee dat het nog lang gaat duren voordat ik die op platinum heb, heb het verhaal al uit, maar heb nog zoooo veel te doen om platinum te halen, en ben er net achter gekomen waarom die zoon van de schrijver niet verder wou oplevelen terwijl hij al meer dan 3000 likes gegeven had bleef ik nog hangen op zo'n 1,8 ster ofzo, moest blijkbaar een paar missies van hem doen waarna je op de duur een e-mail krijgt die je moet lezen, vervolgens deed ik een missie voor hem vanuit mountain rock city geloof ik, daarna sprong hij gelijk omhoog naar 4 sterren.

[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 02-06-2020 13:56 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 13:53:
[...]
Wow, ik heb wel eens wat livestreams gezien van die game, leuk om te kijken vaak, maar ik zou er echt het geduld niet voor hebben.

Ben nu bezig met Death Stranding, (...)
Het is in feite gewoon Death Stranding met vrachtwagens ;)
En net als bij Death Stranding is het zelf spelen vele malen leuker dan ernaar kijken via een stream.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

dvdkiwi schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 14:03:
[...]

Het is in feite gewoon Death Stranding met vrachtwagens ;)
En net als bij Death Stranding is het zelf spelen vele malen leuker dan ernaar kijken via een stream.
Point made,
Hoewel je bij death stranding wel erg moeite moet doen om vast te komen te zitten met een vehicle, vooral met die jump functie.
Misschien toch ook maar eens Snowrunner oppakken als hij een keer in de sale is.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Ik ben in alle rust een aantal (very rare) trophies aan het binnenharken voor Dirt Rally 2.0. Gaat geen platinum worden helaas.

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/whlr77.png

Nog een paar binnen handbereik en dan begin ik aan de volgende Playstation Plus game: Farming Simulator 19. Weet niet of ik wel zin heb in deze game maar even om te trophy hunten. 8) Daarnaast nog even wachten op Last of Us II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wheeler schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 14:59:
Ik ben in alle rust een aantal (very rare) trophies aan het binnenharken voor Dirt Rally 2.0. Gaat geen platinum worden helaas.
Wat maakt de platinum van deze game lastig?
Zat er namelijk ook aan te denken om deze game binnenkort eens te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
dvdkiwi schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 15:04:
[...]

Wat maakt de platinum van deze game lastig?
Zat er namelijk ook aan te denken om deze game binnenkort eens te starten.
Fire up that car zie ik niet zitten. Kom nooit in Tier 1, meestal halverwege 3. Daarnaast heb ik moeite om deze wagen goed onder controle te krijgen met controller.

Overigens een prachtige game! Echt sinds Richard Burns niet meer zoveel plezier gehad in rallyrijden en zo dus ook beter als deel 1.

[ Voor 12% gewijzigd door wheeler op 04-06-2020 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt als een uitdaging :)

*kiwi denkt terug aan Killzone 2 waar je voor een trophy bij de wekelijkse top 1% op de global leaderboards moest horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:07
Ik was van plan om een mijn backlog met games die ik nog niet had gecomplete bij te werken, maar in plaats daarvan zijn er alleen maar meer games bijgekomen die ik nooit op 100% ga krijgen, zoals Dirt Rally 2.0, Final Fantasy IX en Sea of Thieves. Damn you Gamepass!!!!! :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha lol, ik merk ook dat ik eerder weer een nieuwe game koop, dan games op 100% zetten. :P

Ik heb Days Gone laatst gekocht voor 7,50 bij GameMania :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Laatste week even de vaart erin gezet en het laatste level in GT Sport bij elkaar geracet.
De platinum is eindelijk binnen! 8) oOo
Hij staat nu op de 7e plaats van mijn meest zeldzame trophies.
Grappig feitje: mijn top 15 zeldzaamste trophies zijn allemaal van racegames ;)
Het is met afstand de meest grindy platinum die ik heb denk ik, de hoeveelheid xp die je nodig hebt voor level 50 is ongekend veel. Bijna 3 jaar over gedaan in totaal, met tussenpauzes uiteraard. Okt '17 tot j/m '20 volgens psnprofiles.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
LuPo schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 09:50:
Haha lol, ik merk ook dat ik eerder weer een nieuwe game koop, dan games op 100% zetten. :P

Ik heb Days Gone laatst gekocht voor 7,50 bij GameMania :)
Days Gone vond ik een leuke game om de platinum van te halen. :)

Ik ben nu wat korte games aan het oppakken om de tijd te vullen tot TLOU2. Platinum voor Lego Ninjago en Uncharted 1 (PS4) gehaald. Het is dat ik hekel heb aan speedruns anders had ik die ook nog wel op 100% willen zetten, maar dat laat ik maar voor wat het is. Meteen maar door met 2 en 3 voor de platinum. En als ik dan nog tijd over heb pak ik misschien ook de PS3 versies maar weer op. :P Volgens mij moet ik voor alle 3 de delen ze alleen nog op crushing uitspelen en wat random trophies voor de platinum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Irritant inderdaad, dat er altijd wel weer nieuwe games in de aanbieding komen. Maar ook al heb ik nog best een lijstje met dingen die ik wil gaan kopen, ik hou het nu vooral in een notitie-app bij in plaats van als een gek te gaan kopen. Ik probeer nu toch wat meer games "af te ronden" (in mijn geval vaak niet eens platinum omdat ik de skills niet heb, maar dan minstens >50% van de trophies) voordat de PS5 hier onder de tv staat.

Ondertussen druk met Dead Cells. Ik heb nog steeds de illusie dat ik deze op platinum moet kunnen krijgen. Ben al halverwege met de 2e boss cell (extra hard). Als ik deze ooit binnen ga tikken wordt het (op Rayman Legends na) de plat. waar ik het meest trots op ben. Supergame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
spaceboy schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 15:28:
Irritant inderdaad, dat er altijd wel weer nieuwe games in de aanbieding komen. Maar ook al heb ik nog best een lijstje met dingen die ik wil gaan kopen, ik hou het nu vooral in een notitie-app bij in plaats van als een gek te gaan kopen. Ik probeer nu toch wat meer games "af te ronden" (in mijn geval vaak niet eens platinum omdat ik de skills niet heb, maar dan minstens >50% van de trophies) voordat de PS5 hier onder de tv staat.

Ondertussen druk met Dead Cells. Ik heb nog steeds de illusie dat ik deze op platinum moet kunnen krijgen. Ben al halverwege met de 2e boss cell (extra hard). Als ik deze ooit binnen ga tikken wordt het (op Rayman Legends na) de plat. waar ik het meest trots op ben. Supergame.
Dead Cells is een briljante game idd! Bereid je maar voor op een no damage run :P Want die heb je wel nodig op boss cell run nummertje 4 :) 1 van de games waar ik ook het meest trots op ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 16:09:
[...]

Dead Cells is een briljante game idd! Bereid je maar voor op een no damage run :P Want die heb je wel nodig op boss cell run nummertje 4 :) 1 van de games waar ik ook het meest trots op ben.
Jij hebt Trials Fusion ook op 100% toch? Dat vind ik ook knap hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Raem schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 16:54:
[...]

Jij hebt Trials Fusion ook op 100% toch? Dat vind ik ook knap hoor.
Het voordeel van Trials is dat het allemaal korte stukjes trial en error zijn :P Bij Dead Cells mag je als het tegenvalt een uur overnieuw doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 17:27:
[...]

Het voordeel van Trials is dat het allemaal korte stukjes trial en error zijn :P Bij Dead Cells mag je als het tegenvalt een uur overnieuw doen :)
Haha, ja soort hardcore modus. Ik heb dat gevoel nu al bij 2 boss cells. Al overleef je 1 of soms 2 klapjes wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 17:27:
[...]
Het voordeel van Trials is dat het allemaal korte stukjes trial en error zijn :P
Ga eens heel snel aan de Trackmania Turbo dan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

En heb je een weekie vakantie en kijk je even wat minder op tweakers :X

Het lijkt me dat @Verwijderd iig kan worden toegevoegd.

Maar goed niemand anders die wil? Niets voor jou @spaceboy kan je zelf updaten wanneer je maar wil? :D

edit:
Ha mod powers FTW, @Verwijderd IS bij deze mede auteur 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 09-06-2020 16:39 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 11:07

Tripl3 D

Brother in Arms

Zo, eindelijk de Firefly journey trophy behaald van TLOU, nu nog die Hunter trophy.
Aardig wat werk om deze binnen te slepen, zeker als je in de 1e weken niet weet welke beslissingen gevolgen hebben voor later. Verplicht 15 kills maken om niet 100% van je populatie te verliezen, als je al niet een van de beste spelers bent en bij dag 2 pas aan het einde van een spel er in gegooid worden.
2x met de PS button moeten stoppen om in week 10 niet alles kwijt te raken.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dvd-linden
Zojuist de platinum trophy van Bloodborne behaald: platinum nummer 25! *O*

Nu nog even wat trophies halen van the Last of Us (die ga ik niet op platinum zetten... f*ck online trophies) voordat the Last of Us 2 volgende week verschijnt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Sagat schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 16:37:
[...]

Maar goed niemand anders die wil? Niets voor jou @spaceboy kan je zelf updaten wanneer je maar wil? :D
Haha, zitten daar verder geen verplichtingen aan vast? Ik heb momenteel niet heel veel extra tijd, maar extra mod-power is natuurlijk altijd wel iets waar de vrouwtjes wild van worden... :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
spaceboy schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 15:21:
[...]

Haha, zitten daar verder geen verplichtingen aan vast? Ik heb momenteel niet heel veel extra tijd, maar extra mod-power is natuurlijk altijd wel iets waar de vrouwtjes wild van worden... :D
ja wat dat betreft is het zeker hard werken dat moderator-schap, al die vrouwen
'Nee Keira!'
'Sorry Beyonce'
'maar Scarlett, alle respect maar ik ben getrouwd'
:+

Als TS ben je natuurlijk niet helemaal (lees helemaal niet) mod maar de kracht om zelf een TS te kunnen bewerken...omg! Het is wel the second best thing!

Nou ja, denk er rustig over na, in jouw geval lijkt me, met mijn onfeilbare mod logica :+ :') het iig een goed idee dat jij het doet, omdat jij gewoon betrokken bent in het topic, en om er serieus op in te gaan, buiten af en toe die top lijstjes wat updaten hoeft er volgens mij niet bijster veel gedaan te worden, en als er ooit een deel 2 moet komen, dan heb je zeker geen verplichting om die dan ook te doen. En je bent met een paar anderen, dus zeker niet alleen hoofdelijk aansprakelijk.

Maar zoals mijn (helaas eigen :+ ) vrouw maar al te goed kan meedelen, nee is ook een antwoord.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Sagat schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 15:49:
[...]

ja wat dat betreft is het zeker hard werken dat moderator-schap, al die vrouwen
'Nee Keira!'
'Sorry Beyonce'
'maar Scarlett, alle respect maar ik ben getrouwd'
:+

Als TS ben je natuurlijk niet helemaal (lees helemaal niet) mod maar de kracht om zelf een TS te kunnen bewerken...omg! Het is wel the second best thing!

Nou ja, denk er rustig over na, in jouw geval lijkt me, met mijn onfeilbare mod logica :+ :') het iig een goed idee dat jij het doet, omdat jij gewoon betrokken bent in het topic, en om er serieus op in te gaan, buiten af en toe die top lijstjes wat updaten hoeft er volgens mij niet bijster veel gedaan te worden, en als er ooit een deel 2 moet komen, dan heb je zeker geen verplichting om die dan ook te doen. En je bent met een paar anderen, dus zeker niet alleen hoofdelijk aansprakelijk.

Maar zoals mijn (helaas eigen :+ ) vrouw maar al te goed kan meedelen, nee is ook een antwoord.
Haha, ok dan. Ja joh, zet mij ook maar al mede-editor van dit topic als je wilt. Nog nul ervaring mee, maar behalve de vrouwelijke aandacht lijkt het me een leuke experience. Thanks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
spaceboy schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 16:32:
[...]

Haha, ok dan. Ja joh, zet mij ook maar al mede-editor van dit topic als je wilt. Nog nul ervaring mee, maar behalve de vrouwelijke aandacht lijkt het me een leuke experience. Thanks.
Done!

@Verwijderd kan jij @Verwijderd & @spaceboy en misschien zelfs ook @Verwijderd een uitleg geven over hoe de top 50 lijst bij te houden?

Jullie mogen dan uiteraard zelf invulling geven aan hoe vaak jullie willen updaten, maar als je het met zijn 4-en doen is 1x per maand wellicht haalbaar?

Iig aan beide nieuwe TS mede auteurs:
Veel success gewenst!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M-jpPn74lTJ9Fb15ad8TKRYbcsQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qECo2jVTOmbZdvyu0chhXh6o.png?f=fotoalbum_large

Een van mijn dromen en streven is waar geworden. Een plek in de top 50 van de first achievers en dat in mijn favoriete racespel tot nu toe: Assetto Corsa Competizione. Ik zat de hele dag te kijken in de PS Store tot de game eindelijk beschikbaar was. Hopelijk blijf ik ook in de top 5.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 16:09:
[...]

Gisteravond popte mijn platinum voor Dead Cells ook!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
spaceboy schreef op zondag 28 juni 2020 @ 08:10:
[...]

Gisteravond popte mijn platinum voor Dead Cells ook!! 8)
Netjes! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topic start UPDATED. Volgens mij nog niet 100% kloppend, maar er zijn wel wat verschuivingen geweest, met een paar hele grote stijgers. (is trouwens mijn eerste TS update, wel een onhandig en nauwkeurig klusje, dus als jullie fouten zien, roep maar ff)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dvd-linden
spaceboy schreef op zondag 28 juni 2020 @ 13:22:
Topic start UPDATED. Volgens mij nog niet 100% kloppend, maar er zijn wel wat verschuivingen geweest, met een paar hele grote stijgers. (is trouwens mijn eerste TS update, wel een onhandig en nauwkeurig klusje, dus als jullie fouten zien, roep maar ff)
Zo op het oog zes dingetjes:

1.

Fout:
26: Chef_v_leeuwen
27: Dbm12

Goed:
26: Dbm12
27: Chef_v_leeuwen

2.

Fout:
34: wheeler
35: Bear
36: dvd-linden

Goed:
34: dvd-linden
35: wheeler
36: Bear

3.

Fout:
39: Bas170
40: Niku

Goed:
39: Niku
40: Bas 170

4.

Fout:
48: Aftermath
49: Alvanosa
50: Jongf7
51: voxxel
52: Jochem Boom
53: Twixie

Goed:
48: Twixie
49: Aftermath
50: Alvanosa
51: voxxel
52: Jongf7
53: Jochem Boom

5.

Fout:
54: Satom
55: SPeeDRaZoR3

Goed:
54: SPeeDRaZoR3
55: Satom

6.

Fout:
56: iPodKiller
57: solique
58: D3ft0n3

Goed:
56: D3ft0n3
57: iPodKiller
58: solique

Nou hoop ik dat ik geen fouten gemaakt heb haha. Maar bedankt voor de update weer in ieder geval!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dvd-linden schreef op zondag 28 juni 2020 @ 14:02:
[...]
Fout:
53: Twixie

Goed:
48: Twixie
Oef, zit ik dan toch nog in de Top 50 :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Die van mij mag uit het lijstje. :+

1. ike. (iikkee)

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 28-06-2020 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ike. schreef op zondag 28 juni 2020 @ 17:36:

1. ike. (iikkee)
Zal ik (of een andere mod als hij er eerder aan toe komt) vandaag of morgen ff doen. Maar uit interesse: hoezo?? Gestopt met gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:07
Hoe kan ik me hier aanmelden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ike. schreef op zondag 28 juni 2020 @ 17:36:

1. ike. (iikkee)
Ik heb je eruit gefixed. Bedankt voor je bijdrage en gefeliciteerd nieuwe nummer 1 LuPo.
chulin schreef op zondag 28 juni 2020 @ 18:00:
Hoe kan ik me hier aanmelden?
https://psnprofiles.com/ en dan je trophy card doorgeven.

https://www.trueachievements.com/ voor Xbox.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2020 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Top, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/chulinesholanda.png

Is het zo genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welkom in de start topic en je staat op plek 37.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Bedankt 👌

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 28 juni 2020 @ 18:34:
[...]

Ik heb je eruit gefixed. Bedankt voor je bijdrage en gefeliciteerd nieuwe nummer 1 LuPo.

[...]
Thanks! Jammer dat @Ike. niet meer mee doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

@Verwijderd zo te zien moet ik een plaats lager staan :)

Oh, ik zie dat @dvd-linden dat al gemeld had

[ Voor 30% gewijzigd door Bas170 op 29-06-2020 13:35 ]

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvd-linden schreef op zondag 28 juni 2020 @ 14:02:
[...]

Zo op het oog zes dingetjes:

...

Nou hoop ik dat ik geen fouten gemaakt heb haha. Maar bedankt voor de update weer in ieder geval!
Thanks voor de hulp, ik heb de TS net ge-update n.a.v. jouw bevindingen. Nu zou hij dan moeten kloppen. Tenzij mensen opeens de geest krijgen en als een dolle trophies erbij hebben gehaald... :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
spaceboy schreef op maandag 29 juni 2020 @ 18:09:
[...]

Thanks voor de hulp, ik heb de TS net ge-update n.a.v. jouw bevindingen. Nu zou hij dan moeten kloppen. Tenzij mensen opeens de geest krijgen en als een dolle trophies erbij hebben gehaald... :P
Alleen Bas170 en Niku staan nog niet goed volgens mij. En die @dvdkiwi moest weer vervelend doen door ineens punten te halen waardoor hij een plek hoger hoort te staan :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvd-linden schreef op maandag 29 juni 2020 @ 18:17:
[...]

Alleen Bas170 en Niku staan nog niet goed volgens mij. En die @dvdkiwi moest weer vervelend doen door ineens punten te halen waardoor hij een plek hoger hoort te staan :P.
Mooi, ook dát is nu gefixed. En nu effe niet meer gamen allemaal. (dan kan ik mooi een paar maanden rustig doorploeteren op weg naar plek 3) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
spaceboy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:36:
[...]

Mooi, ook dát is nu gefixed. En nu effe niet meer gamen allemaal. (dan kan ik mooi een paar maanden rustig doorploeteren op weg naar plek 3) :P
Ik heb nog een kleine aanpassing. Kun je even alle gamercards klikbaar maken naar de profielpagina's? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Raem schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:38:
[...]

Ik heb nog een kleine aanpassing. Kun je even alle gamercards klikbaar maken naar de profielpagina's? :+
Eh... nee. >:) Dat is geen kleine aanpassing. Het lijkt mij ook wel prettig als dat zou kunnen, maar op dit moment zit die TS zo in elkaar:

Plaatje staat hier: https://card.psnprofiles.com/1/LuPo1989.png
Link zou moeten zijn: https://www.psnprofiles.com/LuPo1989

(grappig trouwens, ik bekijk net eens even het profiel van jou, @LuPo1989, nu snap ik waarom je zo hoog staat... haha, misschien moet ik mijn PS Vita ook weer eens uit de kast trekken) :P

Ik heb op dit moment geen tijd (en zin) om die aanpassing 60x te gaan doen. Maar als een medeauteur zich verveelt: go crazy.

[ Voor 14% gewijzigd door spaceboy op 30-06-2020 09:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga helemaal los op Ratalaika games @spaceboy :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Een snelle makkelijke PS4 platinum trophy:
Star Wars Episode 1 Racer

Ik deed er 2 dagen over maar kan zelfs in max 2 uur met cheats. Ik deed het zonder cheats :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s0kkie schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:17:
Een snelle makkelijke PS4 platinum trophy:
Star Wars Episode 1 Racer

Ik deed er 2 dagen over maar kan zelfs in max 2 uur met cheats. Ik deed het zonder cheats :p
cool! ik had al intersse in deze game, nu nog meer (hoewel ik vermoedelijk nog steeds maanden of zelfs jaren over kan doen :X )

10 second ninja DONE

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Mijn 8ste Platinum is binnen. De interactieve film 'Erica', deze maand in PS Plus.

Ik vond het best genietbaar maar de game & trophy design is wel brak voor trophy hunters. Letterlijk elke trophy vereist dat je de film uitspeelt, en er is geen enkele manier om tussenin te saven om dan verschillende branches van het scenario uit te proberen.

Wie puur voor de trophies wil gaan, kan walkthroughs vinden waarbij je dan 6x de hele film moet afkijken (telkens ongeveer anderhalf uur).

Zelf wou ik het wél spelen en heb het 4x gedaan zonder guides. Er is 1 plaats waar het verhaal vertakt in 3 geheel verschillende verhaallijnen, en ook op het einde is duidelijk dat je bepalende keuzes maakt. Daardoor 3x het verhaal doorlopen met een groot deel unlocks. Bij de 4de keer bleek ik onverwacht weer mijn 1ste einde te triggeren, en unlockte ik slechts 1 trophy. Aangezien ik er dan nog altijd een twaalftal te gaan had, dan toch maar een guide erbij genomen. En dan wordt het toch wel wat puzzelen om ervoor te zorgen dat je niet nog eens 5x een playthrough moet doen, want sommige keuzes op 1 plaats hebben ook gevolgen op een andere. Het heeft me uiteindelijk nog 3 playthroughs gekost, en dus 7 in totaal.

Nu heb ik het wel gezien... letterlijk en figuurlijk :P.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerst dat ik dit forum zie, dus gelijk maar een profiel aangemaakt op psnprofiles:

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/2/snefkens.png

Maar volgens mij ben ik aardig op weg:)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2020 14:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 14:21:
Voor het eerst dat ik dit forum zie, dus gelijk maar een profiel aangemaakt op psnprofiles:

[Afbeelding]

Maar volgens mij ben ik aardig op weg:)
Naar aanleiding hiervan, een TS-update:
  • snefkens nieuw binnen op nummer 18, welkom!
  • RaemNL is Frenkovic voorbij (nummers 6 en 7 van plek gewisseld)
  • ExquisiteSteez eruit (opeens 0 punten? nick-change?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 20:10:
[...]

Naar aanleiding hiervan, een TS-update:
  • snefkens nieuw binnen op nummer 18, welkom!
  • RaemNL is Frenkovic voorbij (nummers 6 en 7 van plek gewisseld)
  • ExquisiteSteez eruit (opeens 0 punten? nick-change?)
Thanks! Ik was erachter gekomen dat er bij mij heel veel trophies op verborgen stonden. Dit heb ik nu aangepast en heb nu een score van meer dan 112.000.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2020 @ 18:44:
[...]

Thanks! Ik was erachter gekomen dat er bij mij heel veel trophies op verborgen stonden. Dit heb ik nu aangepast en heb nu een score van meer dan 112.000.
Ah, ik wist dan weer niet dat je daarmee je PSNProfiles score ook beïnvloedde. Wen er trouwens maar niet aan dat de topic start vaak wordt aangepast, maar in dit geval heb ik een uitzondering voor je gemaakt. :P Je bent naar plaats 12 gebumped! De top 10 beeft en siddert... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 26 juli 2020 @ 19:19:
[...]

Ah, ik wist dan weer niet dat je daarmee je PSNProfiles score ook beïnvloedde. Wen er trouwens maar niet aan dat de topic start vaak wordt aangepast, maar in dit geval heb ik een uitzondering voor je gemaakt. :P Je bent naar plaats 12 gebumped! De top 10 beeft en siddert... :)
Dank je ;-) ik snap dat ik daar niet aan moet wennen nee hahaha.

Maar wel een goede tip voor iedereen, als je games verborgen hebt staan dan tellen ze dus niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamsi
  • Laatst online: 17-09 11:44
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2020 @ 20:26:
[...]

Dank je ;-) ik snap dat ik daar niet aan moet wennen nee hahaha.

Maar wel een goede tip voor iedereen, als je games verborgen hebt staan dan tellen ze dus niet mee.
Hoe zie je welke individuele games je evt. verborgen hebt staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jamsi schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:58:
[...]

Hoe zie je welke individuele games je evt. verborgen hebt staan?
Als je op de ps4 naar privacy settings gaat, dan naar gaming. Dan kan je daar een lijst openen met alle games die verborgen zijn. Waar een vinkje bij staat die is verborgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x9WZ_LoIa8BLgyl11EcP6isjt3s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PaBgAPNatkUZDpzp8xBPG8IR.png?f=user_large

Eindelijk heb ik een first achiever te pakken in het spel Hunting Simulator 2. Voor altijd ben ik met die trofee de eerste achiever. Weer een droom verwezenlijkt. Ik speel de laatste maand wat minder op mijn consoles in verband met mijn e-boeken verslaving en nu ga ik bezig met de beta van Microsoft Flight Simulator 2020.

Game on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:07:
[Afbeelding]

Eindelijk heb ik een first achiever te pakken in het spel Hunting Simulator 2. Voor altijd ben ik met die trofee de eerste achiever. Weer een droom verwezenlijkt. Ik speel de laatste maand wat minder op mijn consoles in verband met mijn e-boeken verslaving en nu ga ik bezig met de beta van Microsoft Flight Simulator 2020.

Game on.
Ik geef toe, that's nice. Geen hele stoere game misschien, maar ik doe het je niet na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
[Afbeelding]

Game on.
Gefeliciteerd! d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
Voor de trophy hunters die Fall Guys willen proberen, hou hier rekening mee. :P

https://gamerant.com/fall...m-trophy-impossible-hard/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Raem schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 15:03:
Voor de trophy hunters die Fall Guys willen proberen, hou hier rekening mee. :P

https://gamerant.com/fall...m-trophy-impossible-hard/
Maar wij hebben Dennis. Die had ook een andere trophy als eerste! :P
Wel flauw dit soort trophies, het mag best moeilijk zijn, maar dit klinkt inderdaad als niet-te-doen. Je bent wél een koning als je hem haalt trouwens. Ik heb gelukkig minder boodschap aan 100% completion, en het soort spel spreekt me wel aan, dus ik ga vast wel een poging doen. Desnoods tot 10% van de trophies. Prima. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamsi
[Afbeelding]

Game on.
In theorie kun je die eerste plaats weer verliezen, toch? Als iemand die hem eerder in huis had zich aanmeldt op psnprofiles. Worden die (trophies in de) profielen eigenlijk automatisch bijgewerkt? Zonder handmatige update lijkt er weinig te gebeuren bij mij, en als ik rondklik op de rankings zie ik veel profielen waar al maanden geen trophies meer op gescoord wordt.

Desalniettemin, gaaf! En hoe langer het duurt, des te kleiner de kans dat iemand je nog aftroeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
jamsi schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:32:
[...]

In theorie kun je die eerste plaats weer verliezen, toch? Als iemand die hem eerder in huis had zich aanmeldt op psnprofiles. Worden die (trophies in de) profielen eigenlijk automatisch bijgewerkt? Zonder handmatige update lijkt er weinig te gebeuren bij mij, en als ik rondklik op de rankings zie ik veel profielen waar al maanden geen trophies meer op gescoord wordt.

Desalniettemin, gaaf! En hoe langer het duurt, des te kleiner de kans dat iemand je nog aftroeft!
Klopt inderdaad. Ik heb bijvoorbeeld maandenlang op plek 2 gestaan met de platinum voor Guitar Hero Live. Op een gegeven moment ben ik een plek opschoven, waarschijnlijk omdat de huidige nummer 2 dus inderdaad zijn profiel op psnprofiles had toegevoegd of gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jamsi schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:32:
[...]

Toen ik het hier gepost heb was het een maand later en nu 6 weken later sta ik nog als eerste achiever.

Maar wie zal het zeggen, als ik begin 2021 nog eerste sta zal dat wel zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 12:05:
[...]

Toen ik het hier gepost heb was het een maand later en nu 6 weken later sta ik nog als eerste achiever.

Maar wie zal het zeggen, als ik begin 2021 nog eerste sta zal dat wel zo blijven.
Zo dacht ik de mogelijkheid tot eerste 30 voor het PSVR spel Shooty Fruity wel te kunnen halen en ik dacht dat het me gelukt was, maar 'opeens' waren er 3 of 4 voor me, terwijl er geen actieve spelers bezig waren (en ik ben zo'n neuroot die toch wel regelmatig/dagelijks checkt als ik er toch voor ga). Ach, waar hebben we het over ,30ste of 34ste, maar toch.
Raem schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 11:39:
[...]

Klopt inderdaad. Ik heb bijvoorbeeld maandenlang op plek 2 gestaan met de platinum voor Guitar Hero Live. Op een gegeven moment ben ik een plek opschoven, waarschijnlijk omdat de huidige nummer 2 dus inderdaad zijn profiel op psnprofiles had toegevoegd of gesynchroniseerd.
Waarschijnlijk is dit het scenario wat er heeft plaatsgevonden en dan vermoedelijk eerder toegevoegd dan gesynchroniseerd, want zelfs niet-PSNProfiles leden, mits een keer opgevraagd, worden geloof ik zelfs wekelijks opgehaald (als ik het goed begrepen heb).

[ Voor 32% gewijzigd door GRDavies75 op 06-08-2020 14:15 . Reden: extra informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamsi
GRDavies75 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 14:04:
Waarschijnlijk is dit het scenario wat er heeft plaatsgevonden en dan vermoedelijk eerder toegevoegd dan gesynchroniseerd, want zelfs niet-PSNProfiles leden, mits een keer opgevraagd, worden geloof ik zelfs wekelijks opgehaald (als ik het goed begrepen heb).
Dat laatste betwijfel ik. Als ik in de rankings willekeurig wat profielen open zie ik er genoeg waarbij de trophies ineens ophouden, maanden geleden. Misschien op prive gezet, maar waarschijnlijker is dat er een handmatige update nodig is. Dat is wel jammer, want dan zijn het helaas geen 'live' rankings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

jamsi schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 13:13:
[...]

Dat laatste betwijfel ik. Als ik in de rankings willekeurig wat profielen open zie ik er genoeg waarbij de trophies ineens ophouden, maanden geleden. Misschien op prive gezet, maar waarschijnlijker is dat er een handmatige update nodig is. Dat is wel jammer, want dan zijn het helaas geen 'live' rankings.
Ik heb het idee dat PSNProfiles wel automatisch update af en toe toch? Ik heb volgens mij een jaar geleden ofzo zo'n pro-account genomen (eenmalig 10 dollar dacht ik), maar geen idee of dat dan een feature is van een pro-account of dat iedereen dat heeft.

Het is natuurlijk sowieso maar een kleine afspiegeling, dat PSNProfiles, maar toch beter dan niets. Eigenlijk zou Sony zoiets zelf moeten aanbieden en dan gewoon voor élk account, dan weet je zeker wat voor eindbaas je bent. Nu doen we een vage aanname.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:32:
[...]

Ik heb het idee dat PSNProfiles wel automatisch update af en toe toch? Ik heb volgens mij een jaar geleden ofzo zo'n pro-account genomen (eenmalig 10 dollar dacht ik), maar geen idee of dat dan een feature is van een pro-account of dat iedereen dat heeft.

Het is natuurlijk sowieso maar een kleine afspiegeling, dat PSNProfiles, maar toch beter dan niets. Eigenlijk zou Sony zoiets zelf moeten aanbieden en dan gewoon voor élk account, dan weet je zeker wat voor eindbaas je bent. Nu doen we een vage aanname.... :D
Bij het gratis account wordt alles 1 keer per dag geüpdatet:

Premium Every 6 hours
Registered Every day
Unregistered Weekly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:37:
[...]

Bij het gratis account wordt alles 1 keer per dag geüpdatet:

Premium Every 6 hours
Registered Every day
Unregistered Weekly
Dat is misschien de policy, maar in praktijk blijkt het al stuk ergens medio 2019 en worden alleen premium members nog wel (auto) geupdate, op handmatig aanvragen via het formpje na natuurlijk. Althans volgens een forum topic daar.

[ Voor 6% gewijzigd door GRDavies75 op 07-08-2020 14:45 . Reden: extra uitleg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
https://amp.trueachieveme...__twitter_impression=true

Weeeeeer nieuwe achievements in human fall flat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:45
'Fall Guys' wordt een uitdagende Platinum, maar op zich zou ik het niet erg vinden als ik 'm niet haal. De game biedt meer dan voldoende vermaak, mits de servers werken.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:18:
'Fall Guys' wordt een uitdagende Platinum, maar op zich zou ik het niet erg vinden als ik 'm niet haal. De game biedt meer dan voldoende vermaak, mits de servers werken.
Hij is inderdaad heel erg vermakelijk! Lastiger dan je vooraf denkt. Maar je blijft maar doorgaan met het spel. Zit nu op 13% of zo. Maar zal denk ik niet heel trophies halen voor deze game. Normaal gesproken speel ik bijna nooit multiplayer, deze game, pes en splatoon uitgezonderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Shinobi-vs-Gast schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 19:18:
Er komen updates en ik vermoed dat er nog wel makkelijke manieren komen voor sommige trophies, bijvoorbeeld via private matches of local co-op. Eigenlijk is alleen 5 wins in a row lastig. De rest is vooral een grind.

Grootste probleem nu is vooral de servers. |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Raem op 07-08-2020 19:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jd4WshTbrkCVMm9QsR-tj87XRMw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mNiHoc0MWoUY05kKfSNVJQBz.png?f=fotoalbum_large

Mijn 2500ste trofee gehaald op PS3, PS Vita en PS4. Ik hoop eind dit jaar op de PS5 ook trofeeën te halen. Op naar de 3000 trofeeën dus. De laatste paar weken drie spellen uitgespeeld in de PlayStation klassieker Crash Bandicoot Trilogy en nu ga ik de campaign van Modern Warfare 2 op de PS4 Pro uitspelen. Vroeger had ik MW2 uitgespeeld op de Xbox 360.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 05:57:
[Afbeelding]

Mijn 2500ste trofee gehaald op PS3, PS Vita en PS4. Ik hoop eind dit jaar op de PS5 ook trofeeën te halen. Op naar de 3000 trofeeën dus. De laatste paar weken drie spellen uitgespeeld in de PlayStation klassieker Crash Bandicoot Trilogy en nu ga ik de campaign van Modern Warfare 2 op de PS4 Pro uitspelen. Vroeger had ik MW2 uitgespeeld op de Xbox 360.
Dennis, waarom sta je eigenlijk niet in de top-50 / TS?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/dennis585.png

Ik wilde er eigenlijk niet in, maar speciaal voor jou, leef je uit en plaats mij ertussen.

:>

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:40:
[Afbeelding]

Ik wilde er eigenlijk niet in, maar speciaal voor jou, leef je uit en plaats mij ertussen.

:>
Haha ja kom nou. Jij kan ook editten... Clown :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Raem
Cuphead platinum gehaald. Had niet gedacht hem zo snel te halen vanwege de 10/10 achievement guide, maar als je de bosses wat vaker gedaan hebt is het prima te doen.
Zou hem eerder rond 7/10 geven. 10/10 zou zijn als je alles met een S-rank zou moeten halen. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Raem op 08-08-2020 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Raem schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:37:
Cuphead platinum gehaald. Had niet gedacht hem zo snel te halen vanwege de 10/10 achievement guide, maar als je de bosses wat vaker gedaan hebt is het prima te doen.
Zou hem eerder rond 7/10 geven. 10/10 zou zijn als je alles met een S-rank zou moeten halen. :P
Netjes! Geen idee of de platinum ook een aantal achievements bevatte die op de xbox 0GS had? Zoals de pacifist achievement?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 17:59:
[...]

Netjes! Geen idee of de platinum ook een aantal achievements bevatte die op de xbox 0GS had? Zoals de pacifist achievement?
Die zit er ook in inderdaad. Volgens mij is de lijst hetzelfde.

Pagina: 1 ... 98 ... 118 Laatste