Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:03

DikkeBMW

Live '25

Zo. Heel lang niet meer hier gepost! Weinig meer gegamed een hele tijd, even niet meer zo veel zin in.
Een tijd ook fifa gespeeld, maar helaas ben ik daar echt niet goed genoeg voor om er plezier aan te hebben.

Een tijd geleden de AC Ezio bundel gekocht en zojuist wel AC2 geplat! Misschien xie PS Plus motocross game als volgende. Of de volgende AC. Eens kijken.

RDR had ik van begin af aan met een oog op missable trophies gedaan. Ik had toen een bug waardoor ik de treasure hunter skill niet kon maxen dus sowieso een hele nieuwe save voor 100% nodig had. Toen was me de zin vergaan en ben ik gestopt :+
Misschien ooit...

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:17

Typhone

Who Dares Wins

Ohja dat weet ik nog dat je dat vertelde. Waar ging dat precies mis bij jou? Dan weet ik wanneer ik de sjaak ben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:03

DikkeBMW

Live '25

Typhone schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:53:
Ohja dat weet ik nog dat je dat vertelde. Waar ging dat precies mis bij jou? Dan weet ik wanneer ik de sjaak ben :+
Wanneer weet ik niet meer. Ik zou ook niet weten of het tijdsgevoelig is.

Het ging om de Poisonous Trail map. Ik had Map 1 gevonden, maar die was ineens weg uit mn inventory. Kon m ook niet opnieuw kopen bij de Fence. Op de locatie waar de schat lag kon ik toen niet interacten...

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt lekker frustrerend zo'n missable RDR2 trophy :(
In die categorie grote games ga ik zelf wellicht nog is kijken naar the witcher 3......deel 2 ooit is gestart maar vond bij de tutorial de controls wat vervelend onverzichtelijk, dus nooit verder gaan, verwacht met deel 3 niet dat het heel anders wordt, maar vind dat ik voor 'gratis' (gamepass) de game toch echt een kans moet geven......

naast soulcalibur 6 heb nu 3 extra aan winsten voor de pile oh shame
monsterboy & the cursed kingdom (en laats wonderboy eigenlijk ook al gehaald maar die ligt nog op de plank tot volgend jaar O-) )
raiden 5
en everybodies golf! vooral deze veel zin in, zal wsl weer niet ver komen, maar altijd zwak gehad voor golf games.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 14:42:
en everybodies golf! vooral deze veel zin in, zal wsl weer niet ver komen, maar altijd zwak gehad voor golf games.
Everybody's Golf is fantastisch! Echt één van de leukste games die in de laatste jaren heb gespeeld :)
Hoe bedoel je "ik zal niet ver komen"? De career mode is op zich niet zo heel lastig; het is lekker arcade allemaal en hoewel je wel rekening moet houden met wind, terrein en dergelijke is het geen golf sim.
De platinum is (op 3 condors na) ook niet zo heel lastig.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:03:
[...]

Everybody's Golf is fantastisch! Echt één van de leukste games die in de laatste jaren heb gespeeld :)
Hoe bedoel je "ik zal niet ver komen"? De career mode is op zich niet zo heel lastig; het is lekker arcade allemaal en hoewel je wel rekening moet houden met wind, terrein en dergelijke is het geen golf sim.
De platinum is (op 3 condors na) ook niet zo heel lastig.
Snel afgeleid en ik meen me een post te herinneren dat jij een paar lastige trophies tegengekomen was, maar ik ga het zien, wil ook stiekum kijken of ik dit decennium nog mijn sig eindelijk mag updaten :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het enige echt lastige was de trophy voor 3 condors, die hangen van nogal wat geluk aan elkaar. (Zie trouwens op psntrophies dat ik vanwege die trophy de platinum difficulty op 9/10 heb gezet :P )
Ook zijn er enkele speciale "versus characters" die je na het behalen van bepaalde eisen unlockt maar die komen slechts sporadisch opdagen. Versla je die de eerste poging niet dan zul je moeten wachten tot ze weer voorbij komen.
Verder is het vooral héél veel spelen; het verzamelen van alle npc's bijvoorbeeld kost érg veel tijd.
Klinkt allemaal heel spannend maar als je de game net zo leuk vond als ik dan valt het allemaal wel mee, op die condors na dus ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 20-12-2019 19:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:08
Pfff ben nu bezig met Fifa... Een van de FUT achievements is om ik Divisie 4 terecht te komen. Lukte me met de vorige Fifa nog wel oké. Maar nu is snelheid echt de belangrijkste factor in Fifa. En de spelers die snel zijn, zijn ook echt megaduur ingame. Ben nu divisie 6, bijna divisie 5. Dus hoop langzaam aan richting divisie 4 te kruipen.

Maarja, My Friend Pedro, Aery en Wandersong zijn 100%. En als het goed is komt er dit weekend een patch van Lonely mountains waardoor de achievements gefixt worden en die dus ook op 100% staat. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:37
uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 07:31:
Pfff ben nu bezig met Fifa... Een van de FUT achievements is om ik Divisie 4 terecht te komen. Lukte me met de vorige Fifa nog wel oké. Maar nu is snelheid echt de belangrijkste factor in Fifa. En de spelers die snel zijn, zijn ook echt megaduur ingame. Ben nu divisie 6, bijna divisie 5. Dus hoop langzaam aan richting divisie 4 te kruipen.

Maarja, My Friend Pedro, Aery en Wandersong zijn 100%. En als het goed is komt er dit weekend een patch van Lonely mountains waardoor de achievements gefixt worden en die dus ook op 100% staat. :)
Wie speelt er dan ook tot half 7 door met Fifa _O-
Al speelde ik half 6 door met Gears of War 4 :P

Hier nu onderweg naar de 91% completion percentage :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:31
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 december 2019 @ 07:19:
Mijn Forza Horizon 100% completion gaat er aan met de volgende update:
Er is nog hoop voor je,ik ben zelf ook niet 1 van de snelste maar ik heb zojuist de 100% score weer hersteld. Ik had veel geluk en heb de moeilijkste 2 achievements van The Eliminator in hetzelfde potje gehaald...nl de Heads Up en Underdog achievements. Eerst met de Mini een head to head race gewonnen van een lvl 6 Bentley Bentayga en met diezelfde wagen de finale gewonnen! 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Nog net op tijd een Platinum gescoord in 2019 :D. En met Horizon Zero Dawn is het eigenlijk ook wel mijn eerste echte toptitel die ik complete. Ook mijn eerste open-wereld en eerste RPG game op mijn palmares. Games met heel veel vrijheid schrikken me altijd wat af, maar HZD bood me op dat vlak wel de perfecte balans. Qua Platinum valt hij eigenlijk ook wel mee en waren enkel sommige Time Trials echt challenging.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• timmie271
Ziezo AC odyssey nog net voor het nieuwe jaar op 100% gezet :)

Verder staat halo MCC nu op 696/700 en GoW4 op 134/164 komend jaar gaan we weer vrolijk verder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Laatst Overcooked (co-op) met het broertje op 100% gezet. Ik had er al veel goeds over gelezen, maar toch was het een onverwacht leuke en grappige game. Had niet gedacht dat ik ooit "Waar blijft die sla? Mijn hamburger is allang klaar!" zou brullen tijdens het spelen.

De sequel (die wel een platinum heeft) komt later zeker nog in huis, maar eerst even wat stoom afblazen... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tweakmans op 30-12-2019 19:06 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:44
Laatste platinum van het jaar gehaald met A Plague Tale. (Nr. 82). Op naar de 100 in 2020!

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tweakmans
De eerste platinum van 2020 is binnen: Guacamelee 2 (moest de game nog uitspelen in hard mode).

Erg leuke (en soms erg uitdagende) platformer, net als zijn voorganger. Aanrader!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Tweakmans schreef op maandag 30 december 2019 @ 19:05:
Laatst Overcooked (co-op) met het broertje op 100% gezet. Ik had er al veel goeds over gelezen, maar toch was het een onverwacht leuke en grappige game. Had niet gedacht dat ik ooit "Waar blijft die sla? Mijn hamburger is allang klaar!" zou brullen tijdens het spelen.

De sequel (die wel een platinum heeft) komt later zeker nog in huis, maar eerst even wat stoom afblazen... :)
Ik heb oudejaarsavond voor de eerste keer Overcooked gespeeld. Ben naar een vriend toe gegaan en we hebben tot ongeveer 00:00 gespeeld en vervolgens vanaf 01:00 hebben we weer gespeeld tot ruim na 04:00. Echt een heerlijke game en echt gelachen. En denk dat als je hem met nog meer personen speelt het nog chaotischer en grappiger kan worden. Had er ook altijd al goede dingen over gelezen en gehoord, maar dat het zulke erge fun zou zijn wist ik niet. Aankomend weekend maar eens proberen om elk level op 3 sterren te zetten.

Overigens gaan wij Overcooked 2 ook zeker spelen!

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakmans
@dvd-linden Erg herkenbaar! :P

[ Voor 4% gewijzigd door Tweakmans op 02-01-2020 20:33 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Het heeft even geduurd maar op de laatste dag van mijn vakantie (kids bij opa en oma en mevrouw sagat moest al weer aan het werk, dat helpt voor deze dingen wel :P )

*drumroll*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7TXnqOJjPDRazSG5Sdi6jKI4/full.png

Helaas 'maar' een gouden bekertje en geen plat, maar ben er toch erg blij mee :*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Sagat schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 10:45:
Het heeft even geduurd maar op de laatste dag van mijn vakantie (kids bij opa en oma en mevrouw sagat moest al weer aan het werk, dat helpt voor deze dingen wel :P )

*drumroll*
[Afbeelding]

Helaas 'maar' een gouden bekertje en geen plat, maar ben er toch erg blij mee :*)
Nice!!! Werd ook wel tijd hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

*drumroll*
[Afbeelding]

Gefeliciteerd, je had het er al jaren over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden

*drumroll*
[Afbeelding]

Goed bezig hoor!

En dat de platinum trophy ontbreekt is jammer, maar zegt verder ook weer niet zoveel. Ik heb bijvoorbeeld ook Sonic The Hedgehog 4: Episode 1 en Limbo op 100% staan en die games hebben ook geen platinum trophy. Toch ben ik er best trots op dat ik die beiden op 100% heb, want beide games bevatten een aantal flink uitdagende trophies. Moeilijker dan menig game die wel een platinum trophy heeft. En 100% staat sowieso mooi :D.

Nu wel doorzetten hè 8).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Laatste 2 levels vielen relatief mee, maar doordat die eerdere zo lastig waren zag ik er flink tegen op. Blijf het iig een leuke game vinden en ik zou er bijna interesse in speedrunner door krijgen (icm met tijd/zin/energie gebrek, blijf ik echter ver weg van dit fenomeen).

En doorzetten, euh ja wat ga ik nu doen? En andere long term doorn in mijn oog is dat ik bit trip runner niet gemaxed heb. wellicht die serieus oppakken als ' volgende' doel, en verder laatste half jaar veel lol gehad met retro games icm met de retro achievements. Combinatie van gratis games en 10tallen jaren aan keuze zijn niet heel erg goed voor iemand als ik die nogal snel afgeleid is ;) maar wel leuk dat ik daar iemand heb die net als ik ook niet heel veel tijd heeft waardoor het interessant is om te kijken of ik die bij kan halen.

Als de keuze er echt is, zien je jullie het waarschijnlijk weer (voor een lange tijd :+ ) in mijn sig!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:48:
En doorzetten, euh ja wat ga ik nu doen?
Wat dacht je van Diablo III op platinum zetten >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
Sagat schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:48:
En doorzetten, euh ja wat ga ik nu doen?
Als je van doorzetten en onmogelijke trophies houdt, kun je verder gaan met Trials Fusion. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 12:00:
[...]

Als je van doorzetten en onmogelijke trophies houdt, kun je verder gaan met Trials Fusion. :D
Trials is een erg leuke game, met name de eerste op de x360 heb ik me goed mee vermaakt, maar heb me ermee verzoend dat dat geen game is waar ik genoeg tijd/geduld/skill voor hem om hem te maxen.
Moet zeggen dat ik de 'blood dragon' variant ook nog wel geining vond/vind....misschien is die wat toegankelijker.

En d3, dat is idd ook eentje die ik het liefste af zou willen hebben voor deel 4 er is, met blizzard betekent dat dat ik nog wel even heb ;)

Laatste verre outsider is nog streetfighter 5. Daar ben ik voor mijn doen relatief ver mee en gezien mijn nick hoor ik daar toch wel meer mee te doen, maar daar moet ik echt serieus tijd in stoppen en combo's gaan oefenen en dan dus online gaan.......en daar heb ik niet heel veel zin in. Misschien nog straks met de CE editie waar je alle chars en costuums en achtergronden hebt, is toch wel leuk.

Maar goed, mijn eerste plat ooit was ook niet geplanned, dus wie weet waar ik dit jaar tegen aan loop en misschien max ik helemaal niets van current gen.

Ik blijf het ook ontzettend tof vinden om nieuwe games te proberen als er mensen hyped over zijn, net bijvoorbeeld (met dank aan de epic store) dus even yooka laylee & the impossible lair kunnen testen. Vond het tof, maar ook weer niet zo tof dat ik het gelijk non stop wil spelen.

Doet me wel weer denken aan mijn back log met dkc wii en TF op de switch, en zelfs ook aan het herspelen van dkc1 met achievements of die skippen en dat deel 2 of 3 is proberen wat die heb ik nooit echt gespeeld.........dus ja, keuze genoeg. De witcher 3 zit ook in gamepass, die wil ik eigenlijk ook nog samplen, en zelfs deel 2 schijnt op de x heel mooi te zijn (dank u digital foundry) dus zelfs die zou ik dan nog wel is willen proberen........

TLDR: snel afgeleid qua games :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
dvdkiwi schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:50:
[...]

Wat dacht je van Diablo III op platinum zetten >:)
Pfft, afgezien van die 500 bounties, vond ik dat echt een super spel om op platinum te zetten. Ja, het kost je wat tijd, maar echt moeilijk is die niet.

Ik ben zelf nu bezig met Red Dead Redemption 2. Maar veel verder dan het verhaal ga ik niet komen denk ik. Prachtige verhaal vertelling, geweldig mooie graphics en muziek/geluid. Heerlijk om van punt A naar B te mogen hobbelen op een paard en te genieten van de mooie omgeving. Maar: wat een rot controls en stompzinnige dagelijkse bezigheden zoals een baal hooi verplaatsen of hout hakken. Nu doe ik die op zich wel regelmatig tussendoor gewoon omdat er een 'puntje' op de map is wat om aandacht vraagt. Ook kan ik regelmatig niet schieten om een of andere duistere reden. Kogels heb ik wel, maar als ik richt voor een headshot, reageert het spel niet op R2 - ofwel niet schieten.
Ik zet door met het spel puur vanwege het verhaal want daar geniet ik wel enorm van en daarom bijt ik maar even door de lijst van minpunten. Ik snap zelf niet waarom dit spel zulke goede recensies heeft gekregen.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Raem schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 12:00:
[...]

Of met “the Binding of Isaac: Afterbirth+”.

Ben al langere tijd bezig om die op 100% te krijgen.
Qua completion marks ben ik ongeveer halverwege, maar het zal waarschijnlijk nog flink wat gevloek en doorzettingsvermogen kosten

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

*drumroll*
[Afbeelding]

Moet 't eigenlijk niet zeggen na al die tijd, maarreh, je kunt hem natuurlijk ook op de Vita nog een keertje gladjes overdoen hé >:)

Congrats man, wou dat ik jouw doorzettingsvermogen had!

/Kleine update hier: na Days Gone op plat. te hebben gezet 2x een simpele plat erbij, Football Game. Zal ik verder niet over uitweiden :+ . Nu bijna aan het eind van Life is Strange 2, welke wél de moeite waard is. Heb uiteraard geen guide gevolgd dus na afloop maar even kijken wat er nog te halen valt aan gemiste collectibles.

[ Voor 24% gewijzigd door Exorcist op 04-01-2020 00:14 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Zojuist Bloodstained op 100% gezet, althans de credits zijn nu aan het lopen en daarna hopelijk alle achievements binnen. Het was wel een grind zeg! Ik zat na 15 uur ofzo bij de eindbaas en heb daarna nog eens 10 uur ofzo alle items en shards moeten verzamelen. En kwam er gisteren achter dat er twee achievements gewoon niet unlocked waren voor het verslaan van 2 bosses... Gelukkig had ik nog een paar savegames die qua timing wel goed uitpakten, maar je zou maar eens alles op 1 save doen... :P

Vond het op zich een prima game, maar de 100% is echt teveel grinden. :)

Gelukkig over 3 maandjes een echte goede metroidvania spel spelen, namelijk Ori!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 00:12:
[...]

Moet 't eigenlijk niet zeggen na al die tijd, maarreh, je kunt hem natuurlijk ook op de Vita nog een keertje gladjes overdoen hé >:)

Congrats man, wou dat ik jouw doorzettingsvermogen had!

/Kleine update hier: na Days Gone op plat. te hebben gezet 2x een simpele plat erbij, Football Game. Zal ik verder niet over uitweiden :+ . Nu bijna aan het eind van Life is Strange 2, welke wél de moeite waard is. Heb uiteraard geen guide gevolgd dus na afloop maar even kijken wat er nog te halen valt aan gemiste collectibles.
in theorie wel, probleem hierbij is dat ik geen vita heb :P
verder is het absoluut een dermate tof spel dat ik het over een paar jaar wellicht nog een keer zou doen, hopen dat het dan wat sneller gaat ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Oke, nu 2019 klaar is ben ik even gaan kijken naar de lijst met mijn gespeelde games.

Wat zijn jullie top 3 completions waar jullie het "trotst" op zijn of het meest leuke vonden om te halen?

Mijn top 5 (kon niet kiezen uit een top 3) in 2019 zijn:

-Below. Deze game werd erg gemengd ontvangen. Ook hier op tweakers. Ook ik heb nadat ik hem een paar uur gespeeld had "weggelegd" totdat ik hem na 3 maanden weer op had gestart om te kijken of ik toch niet nog een paar achievements kon halen. Ik was echter ineens compleet hooked en heb het toen in 3 dagen volledig uitgespeeld. Ik weet niet precies waarom, maar ik had bij Below een soortgelijk gevoel als bij de 1e Dark Souls. Verloren zijn, willen weten hoe de wereld nu in elkaar zit en wtf je aan het doen bent. Ik vind het ook moeilijk om onder woorden te brengen. Deze review verwoord dat een stuk beter. :) https://www.polygon.com/r...eview-xbox-one-windows-pc

De game is met haar rogue like opzet ook wel wel pittig en daarmee ook een lastige completion.

-Outer Wilds. Dit is mijn Game of the Year. En niet alleen van mij maar deze game staat in vele top 10 lijstjes van beste games uit 2019. Echt wat een topper! Voor iedereen die ook maar een beetje van een avontuur en exploration houdt is dit echt een aanrader. Geen moeilijke completion maar wel enorm tof. Hij zit in Gamepass!

-Hollow Knight. Wat een briljante maar medogenloze game. Darks Souls in 2D. De 100% completion is een van de moeilijkste dingen die ik ooit heb gedaan in een game. Je moet alle bosses tot in de perfectie door hebben wil je de boshrush halen... 42 bosses Ook in Gamepass! Als de opvolger (Silk Song) niet op de xbox komt ga ik een switch halen... Briljante game.

-Sekiro. Ook een zeer toffe game. En uiteraard een van de pittigste games van dit jaar maar uiteindelijk master je de game en versla je de eindbaas zonder ook maar gehit te worden :P. Dat is de kracht van Fromsoftware games!

-Ashen. Een Dark Souls achtige game met een ontzettend toffe sfeer, waarbij de (anonieme) coop modus echt een gevoel van saamhorigheid brengt. De game uitspelen op Cissna mode was echt een uitdaging en wellicht zelfs moeilijker dan alle Fromsoftware games. Vraag @justifire maar!

Oja, Trials Rising is een goede runner up!

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Mijn top 2 completions uit 2019:

-Sekiro. From levert in mijn ogen de tofste game tot nu toe af. Ik hou van Japanse sfeertjes.
Had wel behoorlijk wat moeite met de reguliere eindbaas in ng en de Shura baas in ng+.

-Death Stranding. Een pareltje, zowel visueel als qua verhaal en gameplay. Verveelde geen moment.
Erg simpele maar tijdrovende platinum.

Meer games uit 2019 heb ik niet gekocht/gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 07:31:
Dit is echt gelul eerste klas. Als het puur om snelheid ging zou je voor 50k een topteam kunnen hebben. Je moet gewoon weten hoe je moet spelen, en de servers moeten dat toelaten. Dat laatste hindert mij het meest. Ik speel ook rond div 5-6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Gurbuh schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:56:
[...]

Dit is echt gelul eerste klas. Als het puur om snelheid ging zou je voor 50k een topteam kunnen hebben. Je moet gewoon weten hoe je moet spelen, en de servers moeten dat toelaten. Dat laatste hindert mij het meest. Ik speel ook rond div 5-6.
Ik ben inmiddels divisie 4 en weet best wel een aardig potje op de mat te leggen. :) Maar de impact van snelle spelers als bijvoorbeeld mbappé is gewoon erg groot. Ook al weet je hoe je moet verdedigen. Zelfs met shadow kaartjes op mijn backs loopt die ze er lachend uit met de bal aan de voet :p

Maarja, achievement is al een tijdje binnen dus nu boeit het me ook niet meer en speel ook niet veel meer :) Ik geniet er wel alleen van als ik met mijn b-team, teams met Messi, Mbappe, Neymar en Van Dijk in maak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
uchiha tijntje schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:09:
[...]

Ik ben inmiddels divisie 4 en weet best wel een aardig potje op de mat te leggen. :) Maar de impact van snelle spelers als bijvoorbeeld mbappé is gewoon erg groot. Ook al weet je hoe je moet verdedigen. Zelfs met shadow kaartjes op mijn backs loopt die ze er lachend uit met de bal aan de voet :p

Maarja, achievement is al een tijdje binnen dus nu boeit het me ook niet meer en speel ook niet veel meer :) Ik geniet er wel alleen van als ik met mijn b-team, teams met Messi, Mbappe, Neymar en Van Dijk in maak :p
Want Mbappé heeft verder ook helemaal geen goede stats, goed voorbeeld :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Let op de , hij speelt TEGEN Mbappe, niet met.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Hoe dan ook. Fifa staat al een tijdje aan de zijlijn. Haha woordgrapje... :P

De komende 2 maanden komen niet heel veel games uit waar ik interesse in heb. Daarna komt Ori en Doom. Misschien in de tussentijd nog Pillars of Eternity 2, maar daarvan wacht ik even de reviews af hoe goed de controls zijn op de consoles.

Anders heb ik mezelf voorgenomen om een paar games uit mijn backlog nog op 100% te zetten. Zit dan te denken aan Lords of the Fallen, Little Nightmares, Feudal Alloy en wellicht de base games (zonder DLC) van Resident Evil 7 en State of Decay.

Verder vermaak ik me weer uitstekend met Metro Exodus. Wil graag deze ook op 100% zetten. Nu bezig met mijn 1e run op Ranger Hardcore en hopelijk lig ik nog op koers voor de "good ending". :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Shit nooit geweten dat Niet alle games een Platinum trophy hebben. Zet ik net Shakedown Hawaii op 100% krijg ik niets 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Donstil schreef op maandag 13 januari 2020 @ 18:35:
Shit nooit geweten dat Niet alle games een Platinum trophy hebben. Zet ik net Shakedown Hawaii op 100% krijg ik niets 8)7
Zo leer je nog eens wat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Iets wat ik helemaal niet wilde leren :P
Ik moest gewoon die trophy hebb0n.
uchiha tijntje schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:57:
Oke, nu 2019 klaar is ben ik even gaan kijken naar de lijst met mijn gespeelde games.

Wat zijn jullie top 3 completions waar jullie het "trotst" op zijn of het meest leuke vonden om te halen?

Mijn top 5 (kon niet kiezen uit een top 3) in 2019 zijn:
(Willekeurige Platinum trophy volgorde)
1. AC Odyssey (inclusief alle DLC)
2. Modern warfare
3. Days gone.

Nu zoek ik een nieuwe Platinum game, ik ga voor StarWars Jedi Dinges denk ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
uchiha tijntje schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:57:

Ik ben niet echt van de hele moeilijke platinum trophies, dus niet echt trots op één. Maar de volgende vond ik leuk om te doen:

- Dragon Quest 11
- Kingdom Hearts 3
- Yooka Laylee and the Impossible Lair

Oke, en wel een klein beetje trots op The Last of Us (PS3). Alles gehaald voordat de servers ermee stopte en de matchmaking was waardeloos. Dus trots dat ik dat heb volgehouden. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Top 3:

1. Slay the Spire. Kaart spellen vind ik niks aan. En ook echt niet. Niet zoals ik RPGs niks aan vind (Mass Effect 2 en The Witcher 2 en 3 waren wel bijvoorbeeld wel tof. De rest muf.) maar echt totaal niet. Behalve Slay the Spire.
Dit is het tweede* spel dat ik ooit gespeeld heb, waarbij ik op basis van de combinatie ervaring en gevoel optimale keuzes kon maken. Ik heb er zat gespeeld waarbij dat kon door ervaring en kennis. Het is veel zeldzamer dat ik in een flow kom te zitten in een run. Dat ik had ik bij deze game. Ik kon ook niet halverwege een run stoppen om hem een dag later weer op te pakken. Dan snapte ik niet hoe mijn deck werkte. Als ik er in zat, was mijn concentratie op 100%. Ik heb echt genoten van het spelen van het spel.
De achievements waren ook echt achievements waarbij je een idioot goede deck moest bouwen. Als dat allemaal samen kwam en je bijvoorbeeld een boss in 1 turn neerhaalt, had ik echt een kick. In een kaartspel. Echt bizar. :)

Nummers 2 en 3 zijn gewoon prima games. Niks meer, niks minder.

2 Hollow Knight. Niet eens alles unlocked en toch een goede tweede. Super sfeer en een fijn gevoel als je progressie maakte. Verder wat @uchiha tijntje zei.

3 Modern Warfare. Gewoon een dertien in een dozijn casual shooter maar dan wel de beste van die dertien. Ouderwets CoD met afwisselende missies zonder fancy space onzin. Heerlijk om filmische over the top actie af te wisselen met de silenced sniper missie, de clear een House missie en de veel te grote sniper missie. (Jedi Knight had hier ook kunnen staan maar ik had net iets meer lol met Cod.)

*Kingdom of Loathing was de andere. De meeste browserbased RPGs met een humoristische schrijfstijl hebben geen diehard speedrunner community. KoL wel. Ik heb een jaar of drie niets anders gespeeld en een aantal jaar aan de top van de leader boards gestaan. Ook bij dit spel werd ik volledig in de flow van een run getrokken. /kanslozegeblaatovereenspelwaarveelteveelureninzijngaanzittenuit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 09:37

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2020 @ 19:00:
Top 3:

1. Slay the Spire. Kaart spellen vind ik niks aan. En ook echt niet. Niet zoals...
Gave tip. Heb hem op mijn lijstje geschreven als volgende mogelijke aankoop. Volgens mij ga ik die ook wel waarderen. Ben op dit moment nog heel druk met Darkest Dungeon. Ook zo'n relatief oud spel (2017 geloof ik) die eigenlijk tegen mijn principes veel te duur is (25+ euro), maar waanzinnig goed en ondergewaardeerd. Weliswaar geen kaartspel, maar ik denk dat dit spel veel meer aandacht verdient dan het heeft gekregen. ;-)

Maar goed, ik keek mijn trophies van afgelopen jaar door en ze zijn eigenlijk niet om heel trots op te zijn. Ik zou wel graag een paar specifieke platinums willen halen, maar degene die je eigenlijk graag wilt zijn óf te moeilijk óf kosten gewoon teveel tijd. Ik wil met pensioen. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JqsHQZfR8pqDM5LTY1Tgy1qp/full.jpg

Een A-rank waar ik trots op ben in PUBG.

Het trofeeën systeem van PlayStation is toch wel mijn favoriet en het doet mij veel meer dan het achievement systeem van Xbox. Weer een rede dat ik meer richting PlayStation 5 ga en dat dat mijn next gen console gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:31:
[Afbeelding]

Het trofeeën systeem van PlayStation is toch wel mijn favoriet en het doet mij veel meer dan het achievement systeem van Xbox. Weer een rede dat ik meer richting PlayStation 5 ga en dat dat mijn next gen console gaat worden.
??? Is er een verschil dan tussen die systemen (afgezien natuurlijk Microsoft/Sony)? :?
Ik ben geen XBox gebruiker, nooit geweest, wat is of zijn die verschillen dan?

Plat gezien zijn ze toch identiek, wat heb ik gemist?

Edit: Uiteraard had ik kunnen googlen, wat ik ook maar gedaan heb :+ . Geen platinums, DLC of bij gamecollecties de trophies opgesplitst ipv 1 grote hoop. En toch denk ik dat je meer blij bent met een site zoals psnprofiles.com, waar de 'echte meerwaarde' wordt gekweekt, maar kan er uiteraard naast zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door GRDavies75 op 20-01-2020 15:01 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ik haal samen met @exactor it en @uchiha tijntje de voldoening uit alle gamerscore halen voor een game :P

Snap zelf niks van het throphy systeem van de ps dus hier blijft het gewoon een Xbox :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:26:
(...) de voldoening uit alle gamerscore halen voor een game :P

Snap zelf niks van het throphy systeem van de ps (...)
Het is exact hetzelfde ;)
Enige is dat je op de PS bij het halen van 100% achievements een zogenaamde platinum trophy krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:57:
[...]

Het is exact hetzelfde ;)
Enige is dat je op de PS bij het halen van 100% achievements een zogenaamde platinum trophy krijgt.
Maar bij sommige games krijg je dan weer geen platinum las ik hier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt, soms bij de kleinere indygames ontbreekt de platinum trophy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 13:45
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:31:
[Afbeelding]

Ik probeer met iedere game A of S rank te halen. Nu heb ik Shadow of the Tomb raider uitgespeeld maar de rang blijft op B staan. Heb echt geen zin om game op hard nog een keer uit te moeten spelen dus nu stiekem DLC gekocht in de hoop dat het alsnog naar A gaat 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!
God of War III Remastered platinum gehaald :)
Ik had de game al platinum op de PS3 en de game uitspelen op Titan mode geldt nog steeds als één van de twee moeilijkste trophies die ik ooit gehaald heb (de andere is Killzone 2 op Elite).
Gelukkig bestaat er bij de Remastered versie zoiets als een Titan mode glitch (infinite health, alle wapens maxed out) waar ik deze keer dan ook dankbaar gebruik van heb gemaakt. Het enige lastige waren de challenges die, als ik ze zou moeten raten, ergens tussen de 7 a 8 zitten qua moeilijkheid.

Ondertussen ook bezig om Flap Master te halen in Goat Simulator; die qua moeilijkheid niks onder doet voor God of War. Input en hitboxes zijn echter zo ontzettend slecht dat de challenge meer aankomt op geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
dvdkiwi schreef op zondag 26 januari 2020 @ 11:34:
God of War III Remastered platinum gehaald :)
Ik had de game al platinum op de PS3 en de game uitspelen op Titan mode geldt nog steeds als één van de twee moeilijkste trophies die ik ooit gehaald heb (de andere is Killzone 2 op Elite).
Gelukkig bestaat er bij de Remastered versie zoiets als een Titan mode glitch (infinite health, alle wapens maxed out) waar ik deze keer dan ook dankbaar gebruik van heb gemaakt. Het enige lastige waren de challenges die, als ik ze zou moeten raten, ergens tussen de 7 a 8 zitten qua moeilijkheid.

Ondertussen ook bezig om Flap Master te halen in Goat Simulator; die qua moeilijkheid niks onder doet voor God of War. Input en hitboxes zijn echter zo ontzettend slecht dat de challenge meer aankomt op geluk.
Je bedoelt deze? :p

https://gamerdvr.com/gamer/vas-taijyn/video/1653788

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies die.
Die minigame is een beetje stuk.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 26-01-2020 12:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Haha, ja heeft me ook teveel tijd van mijn leven gekost :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook een simulatiespel he. Geiten zijn best slecht in het bedienen van mobiele telefoons. Vooral vanwege hun hoeven. Het moet allemaal wel realistisch blijven.

Ook hier uren vergooid aan die idiote challenge. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Wat een klote achievement was dat ja :+

Sta hier op het moment overigens goed droog qua achievements in het nieuwe jaar :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is wat rustig de laatste tijd ja.

Ben zelf bezig GT Sport naar level 50 te grinden voor de laatste trophy en gebruik daarvoor de elastiekjesmethode als ik lig te slapen. De hoeveelheid xp om tot level 50 te geraken is werkelijk ongekend, op de normale manier zou dat nog meer dan een jaar gaan duren.
Morgen valt Subnautica in de bus dus heb ik weer iets om naar toe werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:05
Mede Trophy-hunters, jeuj d:)b

Voor dit jaar staat op de planning:
1. Afwerken van:
- PUBG (staat op 84%, verdomde glitched trofeeën)
- Destiny 2 (alleen prestige raid nog completen)
- Lego Batman 3 (deze ooit verwijderd omdat ik de plaats nodig had lol)
- RDR2 eens verder aan beginnen als ik de zin vind(staat op 2%, irriteert me mateloos haha)
en mocht ik tijd genoeg hebben Fallout 4 ook eens terug boven het stof halen.

2. Starten van:
- God Of War
- Battlefield V
- Spider Man
- Sniper Ghost Warrior Contracts
- Days Gone
- Wreckfest

Durf nogal eens vergeten dat ook mijn dagen maar 24u hebben en ik niet alles kan combineren :|

Mijn top 3 van 2019 was:
1. Cities: Skylines (echt uren mee geamuseerd, lang geleden dat ik nog zo genoten heb van een game)
2. Call Of Duty: Modern Warfare (gaf me eindelijk terug een beetje een normaal/old school gevoel)
3. Tom Clancy's: The Division 2 (grote fan van de serie, ondanks dat Ghost Recon breakpoint een grote teleurstelling was)

Ik volg mijn stats vooral via PSNP (https://psnprofiles.com/UnderAVoidSky) en TrueTrophies (https://www.truetrophies.com/gamer/UnderAVoidSky)

[ Voor 96% gewijzigd door UnderAVoidSky op 29-01-2020 11:23 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Raem
dvdkiwi schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 02:15:
Het is wat rustig de laatste tijd ja.

Ben zelf bezig GT Sport naar level 50 te grinden voor de laatste trophy en gebruik daarvoor de elastiekjesmethode als ik lig te slapen. De hoeveelheid xp om tot level 50 te geraken is werkelijk ongekend, op de normale manier zou dat nog meer dan een jaar gaan duren.
Morgen valt Subnautica in de bus dus heb ik weer iets om naar toe werken.
Haha, dat verklaart waarom je zo veel online bent! Ik heb eenzelfde soort actie gedaan voor Guitar Hero Live om 1 miljoen strums te halen. Een accuboor langzaam laten draaien met een garde erin die tegen de gitaar tikte. Moet toch iets overhebben voor die platinum trophy he. 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Raem op 29-01-2020 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:19:
[...]
Een accuboor langzaam laten draaien met een garde erin die tegen de gitaar tikte. Moet toch iets overhebben voor die platinum trophy he. 8)7
Hahaha _O-
Denken in oplossingen voor grindtrophies, altijd goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Raem schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:19:
[...]

Haha, dat verklaart waarom je zo veel online bent! Ik heb eenzelfde soort actie gedaan voor Guitar Hero Live om 1 miljoen strums te halen. Een accuboor langzaam laten draaien met een garde erin die tegen de gitaar tikte. Moet toch iets overhebben voor die platinum trophy he. 8)7
Hahaha, geweldig! Hoe kom je erop. _O-

Zelf ben ik sinds een paar weken bezig met Elder Scrolls Online. Dat is nou niet echt een game om vlug even wat trophies binnen te halen. Dat doel heb ik ook compleet opzij gezet en ben gewoon aan het genieten van het spel. Ondertussen iets van 50+ quests gedaan, level 24 geworden en in totaal maar in 2 hele kleine gebieden en 2 grote gebieden geweest. Nog heel veel gebieden meer te ontdekken (klein en groot). Dit is een spel om gewoon de tijd voor te nemen en niet als doel te hebben om maar vlug even een platinum te halen.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dvd-linden
Gisteravond de platinum behaald van Star Wars: Jedi Fallen Order. Dit was niet bepaald moeilijk en op psnprofiles is dan ook te zien dat zo'n 38% van de spelers de platinum trophy behaald heeft. Nou heb ik de game wel op de hoogste moeilijkheidsgraad gespeeld (en dat leverde ook wel een paar uitdagende momenten op), maar al met al vond ik de moeilijkheid reuze meevallen. Bloodborne vond ik echt een stuk pittiger.

Nu maar eens kijken waarmee verder te gaan. Detroit Become Human, South Park: the Fractured but Whole of Nioh of toch Hollow Knight/Bloodborne op platinum gaan zetten. Ik neig momenteel het meeste naar Detroit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Hey iedereen,

Voor soulcalibur 6 (xboxone) ben ik opzoek naar iemand die me wilt helpen met de volgende achievement:
The Only Way Is Up
Win five casual matches.

Casual matches in deze game is zo bijna uitgestorven maar ik zou de achieve graag nog willen halen om de game op 100% te krijgen.

Als de persoon die helpt hem ook nog moet dan halen we die natuurlijk ook gelijk voor jou. Allebei gelukkig in dat geval.

Je kunt me hier taggen of een message sturen (tweakers of op de xbox zelf. Gamertag in de sig. :)

Ps. Mochten er meerdere mensen zijn die hem willen dan help ik graag meerdere. Achieve is redelijk snel gehaald aangezien je 1 ronde matches doen. :)

Laat me het maar weten of er toevallig geïnteresseerden zijn.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
Afbeeldingslocatie: https://i.psnprofiles.com/games/291150/trophies/1L13ff8b.png

Platinum #63: God Of War.

Heerlijke game, onbegrijpelijk dat ik deze zo lang heb laten liggen.
Grafisch heel sterk, sfeer en verhaal waren ook echt top.
Ondanks de grote hoeveelheid collectibles stoorde ze mij niet echt in deze game, zeker omdat je door die collectibles de hele map ontdekte.

Het enige wat me wat vreemd viel waren de Valkeries. Ik begrijp dat deze moeilijk te verslaan zijn, maar ik snap niet waarom deze zo veel moeilijker waren dan de bosses in de story (welke echt wel heel erg zwak waren eigenlijk).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 11:02

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/8kuisevz41i41.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=5bf70f5427e20ec7b7b17bfc481f1a4732a85376

Wat een game en wat mij betreft goed uitgevoerd. Ik had de Mayor edition een tijdje geleden in de sale gekocht en op de 1001 nights trophy na was het niet een hele lastige game :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
Platinum 24 binnen, Journey to the savage planet. Een relatief lage moeilijkheidsgraad, first person platformen is niet het platform daarvoor, maar het spel is relatief vergevingsgezind.
De humor is geweldig en je kan het met een vriend spelen. 4 trophies geloof ik kan je alleen in coop spelen en er is geen random matchmaking, dus je moet iemand vinden die dit ook leuk vind.
Ander pluspunt is dat je overal en nergens moet zoeken, als je alles wilt vinden, de makers zijn best wel goed in het verstoppen in "plain sight", maar je hebt upgrades die je leven een stukken makkelijker kunnen maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Mensen met PS Plus en gek op een simpele Platinum? De Sims 4 is deze maand gratis en Platinum is te behalen in ongeveer 3 uur. Ik heb er zelf met een diner-pauze/koken 6 uur overgedaan.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7lXk1G0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Satom schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 07:41:
Mensen met PS Plus en gek op een simpele Platinum? De Sims 4 is deze maand gratis en Platinum is te behalen in ongeveer 3 uur. Ik heb er zelf met een diner-pauze/koken 6 uur overgedaan.

[Afbeelding]
Heb je daar een guide voor gevolgd? Want ik zat laatst bij playstationtrophies.com te kijken, maar daar staat alleen een guide voor 25-30 uur. Voor 3 uur wil ik het nog wel proberen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:39

TDB

Raem schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:08:
[...]

Heb je daar een guide voor gevolgd? Want ik zat laatst bij playstationtrophies.com te kijken, maar daar staat alleen een guide voor 25-30 uur. Voor 3 uur wil ik het nog wel proberen. :P
Volgens mij deze
https://psnprofiles.com/g...atinum-trophy-walkthrough

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Klopt, dat is inderdaad de guide :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Sayonara Wild Hearts en A Plague Tale zijn deze week uitgespeeld. Allebei hele gode games. Sayonara vooral. Echt een bizar goed runner/rhtym game. Toen ik een uurtje gespeeld had, dacht ik dat ik het nooit ging kunnen. Maar je wordt er goed ingezogen en uiteindelijk is het niet zo moeilijk. Nu op naar Nier!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
Afbeeldingslocatie: https://i.psnprofiles.com/games/aa6e8b/trophies/1Sf48ac9.png

#64: Wreckfest

Heerlijke casual "ik hoor hier te rammen" racer. Goed mee geamuseerd. 8/10

Afbeeldingslocatie: https://i.psnprofiles.com/games/7848c3/trophies/1Se5288a.png

#65: The Sims 4

Mijn vriendin wou deze graag spelen, dus maar rap de platinum binnen gehaald via de trophy guide op PSN profiles. Mijn vriendin speelt deze alleszins nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben vorige week begonnen aan de Sims en hoewel het best grappig is, is het m.i. niet leuk genoeg om 30 uur of meer te spelen. Ik ga die guide er eens op naslaan en kijken of ik de platinum ook binnen enkele uurtjes kan halen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op maandag 2 maart 2020 @ 13:20:
[...]

Ik ben vorige week begonnen aan de Sims en hoewel het best grappig is, is het m.i. niet leuk genoeg om 30 uur of meer te spelen. Ik ga die guide er eens op naslaan en kijken of ik de platinum ook binnen enkele uurtjes kan halen ;)
Ben er net mee begonnen, maar wát een ontzettend bagger-spel is dát zeg... Niet. Te. Geloven. Zijn er mensen die dit soort crap echt spelen joh? Toch wil ik de plat... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 14:01:
[...]

Ben er net mee begonnen, maar wát een ontzettend bagger-spel is dát zeg... Niet. Te. Geloven. Zijn er mensen die dit soort crap echt spelen joh? Toch wil ik de plat... :P
offtopic:
Mijn dochter wil het heel graag spelen! Ken weinig (lees 0) mannen die het voor het echie spelen....maar waarom niet, je kan het natuurlijk gewoon ook wel leuk vinden,
Heeeeeeeeel vroeger had je ook iets als 'little computer people' wat min of meer zelfde concept is (denk ik, maar heb dat zelf ook niet gespeeld :P
Persoonlijk dan ook geen enkele intresse in de plat.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vanmiddag de hierboven genoemde guide erbij gepakt, heb trophies nog noit zo snel achter elkaar zien poppen :P
Voelt vies maar toch lekker.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wát een verschrikkelijke grind was dit... AC Odyssey inclusief alle DLC op 100%. Echt geen feest. ;-) Nu even geen AC meer voor mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_EqdoA6lyjYjR2o4zZuT8BKyzpU=/800x/f/image/RcYhw9ymJurmeTvHiB5bsYjK.png?f=fotoalbum_large

Edit: nu met Sonic Forces begonnen. Toch gratis... :P Best toffe game!

[ Voor 9% gewijzigd door spaceboy op 07-03-2020 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VrWTDda0brfckClWPbD23dlkIk4=/f/image/BKlxpiq2tj5dYa4MIK0KHhLE.png

Eindelijk de A Rank voor Deus Ex - Mankind Divided. De main game heb ik zomer vorig jaar zomer uitgespeeld en de drie DLC stories heb ik de laatste weken stukje voor stukje uitgespeeld. Ik ben er best trots op, want zoals je ziet heb je met 18% van de trofeeën al een A Rank. Blijkbaar zijn weinig mensen zover gekomen.

De game is leuk, maar wel super spannend. Er komt ook veel eigen tactiek bij kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
spaceboy schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:07:
Wát een verschrikkelijke grind was dit... AC Odyssey inclusief alle DLC op 100%. Echt geen feest. ;-) Nu even geen AC meer voor mij.

[Afbeelding]
Hoeveel uurtjes van je leven heeft het gekost? :+

Hier kostte het 160 uurtjes geloof ik om hem op 100% te krijgen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

timmie271 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 18:43:
[...]

Hoeveel uurtjes van je leven heeft het gekost? :+

Hier kostte het 160 uurtjes geloof ik om hem op 100% te krijgen :9
Ja, zeeeeker ook 150+ uur. De laatste 50 uur heb ik vrijwel geen dialoog meer echt gelezen. Wat dat betreft doet een game als The Witcher 3 dat beter: dan ben je behálve de trophies ook benieuwd naar het verhaal... ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mYtaVBK7HNdTQ9AlQmGEcsE0fE8=/f/image/ek0QcszE2LwTJgadZdF19M9t.png

Mijn tweede platinum gehaald met de leuke game Hitman Go. Een snelle en makkelijke platinum en nu in de aanbieding voor €1,75:

https://store.playstation...04117_00-HITMANGOCROSSBUY

Ik ben geen hoogvlieger qua gamen, maar ik geniet en doe mijn best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
spaceboy schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 07:23:
[...]

Ja, zeeeeker ook 150+ uur. De laatste 50 uur heb ik vrijwel geen dialoog meer echt gelezen. Wat dat betreft doet een game als The Witcher 3 dat beter: dan ben je behálve de trophies ook benieuwd naar het verhaal... ;)
Moest mijzelf aan het einde ook een beetje dwingen het spel te spelen :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Na 13 jaar Crackdown en een jaar lang 499 Orbs..eindelijk nummer 500 gevonden. Ben meestal niet zo van de grinds maar deze moest ik toch hebben dus soms startte ik het spel weer op om even rond te lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Exorcist schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 19:00:
Na 13 jaar Crackdown en een jaar lang 499 Orbs..eindelijk nummer 500 gevonden. Ben meestal niet zo van de grinds maar deze moest ik toch hebben dus soms startte ik het spel weer op om even rond te lopen :+

[YouTube: 500 Orbs]
Haha netjes! Heb je ook de 300 blauwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 21:19:
[...]

Haha netjes! Heb je ook de 300 blauwe ;)
230 ongeveer, maar dat ligt nog dusdanig ver van de 300 dat ik het het niet waard vind, kan ik volgens mij beter Crackdown 3 verder gaan spelen want ben daar ook al goed op weg. In m'n savegame van Crackdown 1 loopt er ook geen enkele enemy meer rond waardoor ik ook de achievement voor grenade kills etc. niet meer kan halen, je kan ook geen reset doen en opnieuw laten spawnen helaas.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Deze gast is nogal fanatiek met z'n platinums, hij wijdt er een heel scrapboek aan: https://www.reddit.com/r/...n_a_scrapbook_for_all_my/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qasp0GNDv2PRwyV3dMAhLC-mYxc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PPOhA8UGm6RmHaSggD41OzGW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fDO_rvNMjbcFblpBdAi6APtCZAM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/db3CrsQUFb7XxVsGI2UEGZI2.png?f=user_large

Een reünie gehad met de klassieker Bubble Bobble. In de jaren tachtig had ik het spel voor het eerst gespeeld op de Commodore Amiga 500, maar mensen stoorde mij helaas te vaak in mijn gametijd, dus heb ik toen niet echt van het spel en mijn gametijden kunnen genieten. Vandaag heb ik dat ingehaald door het spel op de PS4 Pro te kopen en meteen de eerste dag op 100% te zetten.

Conclusie: Laat je gametijd niet verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
ralph075 schreef op zondag 12 april 2020 @ 12:38:
Deze gast is nogal fanatiek met z'n platinums, hij wijdt er een heel scrapboek aan: https://www.reddit.com/r/...n_a_scrapbook_for_all_my/

[Afbeelding]
Doet me denken aan vroeger waar ik in de Snes tijdperk ook een game boekje had gemaakt met allerlei tekeningen en tips en trucs voor met name donkey kong country en mario :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
En platinum #27 ook binnen, Middle-Earth: Shadow of Mordor, slechts maar 5 en een half jaar over gedaan, ok ok met een 'pauze' van 5 jaar en 2 maanden :+ .
De seasonpass was voor een paar euro op te pikken plus dat een maat van me, waarmee ik account-game share Middle-Earth : Shadow of War gekocht, dus ik dacht ach waarom niet, platinum zou te doen moeten zijn en dat was het ook wel, maar 100% is nog wel een dingetje. De laatste 2 trophies - Test of the Ring (+ alle bonusobjectives) & Test of the Wild (+alle bonusobjectives) zijn vanwege hun timeconstraints van een beduidend andere orde en toch kriebelt die 97% :9

Gisteren ff geproefd van Shadow of War, duidelijk een betere deel 2. Veel extra mechaniekjes en man man man wat is het grafisch beduidend beter opgepoetst :9~ , maar misschien moet ik me toch ff focussen op die laatste 2 trophies voor de 100%, voordat ik niet meer terug wil naar deel 1 ;)

[ Voor 1% gewijzigd door GRDavies75 op 22-04-2020 09:12 . Reden: oopsie ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Laatste paar weken vol met Nioh 2 bezig geweest, het resultaat is platinum #67 :*)
Op zich niet heel moeilijk omdat je door veel te spelen flink overleveld kunt raken.
Sowieso was deze platinum een stuk simpeler en heel wat minder grindy dan Nioh 1.

Vanaf komend weekend even de ontspannen toer op met Snowrunner :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben bezig met Onrush en Death Stranding. Allebei leuke games :)

Verder nog wat Ratalaika Games gespeeld de afgelopen tijd. Zijn vaak leuke kleine games en de trophies poppen ook lekker snel :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik ben bezig met Journey to the Savage Planet. Het is echt een toffe game. Het is een soort first person collect-a-thon met erg veel humor. Het platformen voelt zeer solide aan. Het enige is dat het schieten niet altijd heel strak aan voelt. Maarja, het is dan ook geen echte shooter.

Ik moet nog 3 achievements. Eentje is een coop achievement, om met z'n 2en het spel uit te spelen in Game Minus mode (beperkt aantal levens). Dat is volgens mij prima te doen. Dus mocht iemand interesse hebben, laat het me even weten :). Speel op de Xbox btw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op zondag 3 mei 2020 @ 22:33:
Ik ben bezig met Journey to the Savage Planet. Het is echt een toffe game. Het is een soort first person collect-a-thon met erg veel humor. Het platformen voelt zeer solide aan. Het enige is dat het schieten niet altijd heel strak aan voelt. Maarja, het is dan ook geen echte shooter.

Ik moet nog 3 achievements. Eentje is een coop achievement, om met z'n 2en het spel uit te spelen in Game Minus mode (beperkt aantal levens). Dat is volgens mij prima te doen. Dus mocht iemand interesse hebben, laat het me even weten :). Speel op de Xbox btw.
Jammer, ik had wel interesse, maar heb geen Xbox, had 'm graag samen gedaan op de PS4.
Nou succes verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat nog leuker is dan random achievements of trophies halen? Galgje met achievements. Op zowel truetrophies als true achievements loopt er nu een challenge. Het is best grappig om te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 17:17

Typhone

Who Dares Wins

Verdomme, ik kom weer eens langs en zie ze allemaal weer tekeer gaan met trophies maar ondertussen zit ik een huis te bouwen en moet ik wachten tot het gouden seizoen weer beginnen gaat. Qua gamen dus ;).

Rest mij niks anders dan tot die tijd de spellen te doen die ik écht leuk vind en de trophies even naar een tweede plan te tillen O-)

De Modern Warfare platinum is simpel maar goed ik zoek het niet om de SP campagne te spelen terwijl je ook Warzone tot je beschikking hebt _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweakmans
Platinum behaald van Days Gone. Tof spel, al zaten er best wel wat bugs in. Paar keer een missie opnieuw moeten starten omdat er iets niet gebeurde wat wel moest gebeuren. Verder vooral qua look, opeens vierkante wagens, of slecht gerenderde kledij/tattoos op hoofdpersonages. Maar zo'n dikke horde vol freakers uitschakelen is dan weer wel erg vet.

Eerst maar eens een andere game oppikken voor ik naar die DLC (New Game+ en extra challenges) kijk... :)

[ Voor 12% gewijzigd door Tweakmans op 10-05-2020 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je het over buggy games hebt: Snowrunner is er ook zo een.
Ontzettend leuk en verslavend maar heeft flink last van bugs en blue screen errors.
Hopelijk patchen de deze game snel zodat alles netjes getracked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben op zoek naar 2 mensen om Doom op platinum te krijgen. Er zijn een paar (Battlemode) multiplayer trophies die gewoon veel handiger/sneller zijn als je dat effe in een teampje doet.

Wie heeft interesse?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8fOdXw6Ry2tx6aXblO2nBHt-1A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2tQfreS6sfBd8BVbjkjVrp0n.jpg?f=user_large

Mijn derde platinum gehaald met Lara Croft Go. Een snelle en makkelijke platinum en nu in de aanbieding voor 1,99:

https://store.playstation...06507_00-LCGOBDL000000001

Ik sta nu ook in de top 5000 van Nederland.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Nu er over 8 maanden een nieuwe generatie consoles uitkomt heb ik even gekeken welke games ik nog wil completen die ik wel ooit heb gespeeld, maar niet op 100% heb gezet. Ik heb op de One 291 games gespeeld waarvan ik er 252 heb gecomplete. Ik wil eigenlijk naar de 90% completion rate :P. Daarvoor moet ik eigenlijk nog 10 games completen waar ik al aan begonnen was. Heb de volgende uitgekozen :P

• Another Sight (een volledige playthrough duurt maar een uurtje of 3, maar ik had halverwege een game breaking bug te pakken, dus toen ooit weggelegd)
• Feudal Alloy (best een grappige metroidvania game, maar wederom een game breaking bug te pakken gehad. Las dat het het meest veilige is om de game in 1 run uit te spelen, echter duurt dat een uurtje of 7 :P)
• Final Fantasy VIII
• Little Nightmares (ik moet nog steeds de 1 uur / no death run completen)
• Lords of the Fallen (Ik wil eigenlijk al lange tijd deze game weer opstarten, maar het komt er iedere keer niet van)
• Ori and the Will of the Wisps (de hardcore run en speedrun moet ik nog halen)
• Remnant From the Ashes (nog 1 zeer irritante achievement die volledig RNG is)
• Resident Evil VII. Ik moet nog de run completen met maximaal 3x de itembox gebruiken. De DLC zelf heb ik ook nog niet helemaal klaar, maar dat is mij teveel werk :)
• The Talos Principle (alleen is deze game best wel erg moeilijk zonder guide :P)
• Fru, een kinect game!

Verder heb ik nog een aantal games die ik echt nooit meer ga aanraken laat staan completen. 1 daarvan is de Master Chief collection :P Respect voor @timmie271 :P

Pagina: 1 ... 97 ... 118 Laatste