Zo en platinum #21 is nu ook binnen, Sleeping dogs. (Mini-) GTA in Hongkong om het versimpeld samen te vatten. Nog steeds redelijke graphics voor een 5 jaar oude game, aardige verhaalvertelling, zeer gave soundtrack en geweldige humor. Veelal hand-tot-hand gevechten (al dan niet met een slagersmes of keukenmes met een niet al te lange durability), pistolen/geweren worden pas in het laatste 1/3 echt een ding. De gevechten zijn niet echt divers, ik geloof 4 soorten mannetjes, als je wat verhaaleindbazen niet meerekent die wel wat diversiteit/moeilijkheid met zich meebrengen, maar met maar 3 knoppen hebben ze er toch redelijk een bepaalde diepgang aan gegeven.
Aardige (en niet vaak geziene) gamedesign keuzes:
Feitelijk is er
geen (vrije) fast-travel, met een taxi nemen dan kan je wel redelijk in de buurt komen.
spoiler:Later wordt er wel butler vrijgespeeld die een auto komt brengen
Dus je bent ook veelvuldig aan het autorijden tussen en in de 4 stadsdelen, wat je als trophyhunter niet 'erg' vindt, want gerelateerd aan bepaalde trophies

Maar soms wil je ff snel op een plek zijn en dan kan je uiteraard nergens een taxi scoren
In Hong Kong rijden ze aan de linkerkant van de weg, dat is ff wennen, hoewel volgens de wetten van dit soort games (en je speelt een undercover cop die een criminele bende probeert te infiltreren) hebben we daar schijt aan
Ze hebben er ook races en aardig verrast dat er
geen rubberbanding wordt toegepast
Heb me wederom prima vermaakt, sterker nog de DLC, die in deze Definite Edition zitten, ga ik er denk ik er ook maar bij doen, voor de 100%
[
Voor 3% gewijzigd door
GRDavies75 op 23-08-2019 14:11
]