Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Nu online

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

exactor it schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 07:15:
[...]

Helemaal prima! Wil je misschien een niet-bewegende bar maken? Dan zet ik hem erbij. Dat houdt de boel wat overzichtelijker. d:)b
Heb hem gefixed :)

PSN | Hier had wat nuttigs kunnen staan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:21
En ik nu ook (lukte niet op mobiel overdag).

En nu de zon negeren en verder in Descenders. Dat ga ik nooit uitkrijgen maar het is wel een vermakelijk spel. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21:06
Naughty Dog sluit Uncharted en Last of Us servers (PS3) per 3 september 2019

Voor degene die dus nog multiplayer trophies willen halen moeten dat voor die tijd doen. Alle multiplayer DLC is vanaf vandaag gratis te downloaden.

https://www.naughtydog.co..._offline_september_3_2019

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17:31

@uchiha tijntje hoe bedoel je minecraft verslaaft? :+

Gistermiddag Tacoma gespeeld wat een nog best leuk spel was eigenlijk. Was gestart op de computer, maar aan het eind overschakelt naar de Xbox vanwege achievements die niet wilden unlocken.....

TIjd om het weer op te pakken. Moet tenslotte nog steeds 2 mede xboxgamers inhalen O-)

timmie271 wijzigde deze reactie 06-06-2019 12:30 (5%)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it
@timmie271 je komt akelig dichtbij. Ik denk dat ik Minecraft ga doen. :)

• timmie271
exactor it schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:30:
@timmie271 je komt akelig dichtbij. Ik denk dat ik Minecraft ga doen. :)
Moet je zeker gaan doen :9

• DikkeBMW
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 27-10 16:04

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

timmie271 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:29:
[Afbeelding]

@uchiha tijntje hoe bedoel je minecraft verslaaft? :+

Gistermiddag Tacoma gespeeld wat een nog best leuk spel was eigenlijk. Was gestart op de computer, maar aan het eind overschakelt naar de Xbox vanwege achievements die niet wilden unlocken.....

TIjd om het weer op te pakken. Moet tenslotte nog steeds 2 mede xboxgamers inhalen O-)
Volgensmij mis ik iets. Hoeveel Minecrafts zijn er wel niet, ik dacht dat er gewoon 1 spel was _O-

fookin mad fer it

• Gurbuh
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 08:58
Hoe kan ik nou al die jaren niet geweten hebben dat dit topic er was _O- Laat ik dan beginnen met een tipje. mocht ie nog niet voorbij zijn gekomen: Hitman GO: Definitive Edition is nu maar €1.59 in de store. Leuk spelletje, origineel een mobile game maar heeft gewoon een platinum. Het is dus Hitman in een puzzel/turnbased jasje.

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Gurbuh schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:54:
Hoe kan ik nou al die jaren niet geweten hebben dat dit topic er was _O- Laat ik dan beginnen met een tipje. mocht ie nog niet voorbij zijn gekomen: Hitman GO: Definitive Edition is nu maar €1.59 in de store. Leuk spelletje, origineel een mobile game maar heeft gewoon een platinum. Het is dus Hitman in een puzzel/turnbased jasje.
Ik vond Lara Croft GO nog een stuk toffer! Zelde idee.

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!
DikkeBMW schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:07:
[...]

Volgensmij mis ik iets. Hoeveel Minecrafts zijn er wel niet, ik dacht dat er gewoon 1 spel was _O-
Er is ook maar 1 Minecraft volgens mij... Alleen zijn er 12.352 verschillende platforms waar je dat op kan spelen. :P

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
DikkeBMW schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:07:
[...]

Wat @uchiha tijntje al zegt :9
https://www.trueachievements.com/series/Minecraft
Nog wel even op all klikken rechts :Y

Ziezo Human Fall Flat ook weer op 100% gezet. Alleen m'n bureau is doormidden dus de schade valt mee :Y)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Raem schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 10:18:
Naughty Dog sluit Uncharted en Last of Us servers (PS3) per 3 september 2019

Voor degene die dus nog multiplayer trophies willen halen moeten dat voor die tijd doen. Alle multiplayer DLC is vanaf vandaag gratis te downloaden.

https://www.naughtydog.co..._offline_september_3_2019
BLINDE PANIEK:
Oh wacht ik heb van beiden alleen de ps4 versies :+

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

timmie271 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:18:
[...]

Wat @uchiha tijntje al zegt :9
https://www.trueachievements.com/series/Minecraft
Nog wel even op all klikken rechts :Y

Ziezo Human Fall Flat ook weer op 100% gezet. Alleen m'n bureau is doormidden dus de schade valt mee :Y)
Maar je speelt de game op de Kindle of hoe? En dan krijg je op de XBOX de achievements?

fookin mad fer it

• Raem
Sagat schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:25:
[...]

BLINDE PANIEK:
Oh wacht ik heb van beiden alleen de ps4 versies :+
En de PS4 versies van Uncharted 2 en 3 hebben geen online trophies. Nog makkelijker. :P

• timmie271
DikkeBMW schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:27:
[...]

Maar je speelt de game op de Kindle of hoe? En dan krijg je op de XBOX de achievements?
Yups. Je logt in met je Microsoft waardoor je achievements kan halen :)
Kindle is van Amazon gebaseerd op Android. Dus je kan het spel op je android telefoon downloaden via de Amazon appstore.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

timmie271 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:40:
[...]

Yups. Je logt in met je Microsoft waardoor je achievements kan halen :)
Kindle is van Amazon gebaseerd op Android. Dus je kan het spel op je android telefoon downloaden via de Amazon appstore.
Ha, dat wist ik niet, weer wat geleerd! Kun je dus, als er een update komt, op alle platformen hetzelfde doen zeker :P

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
DikkeBMW schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 16:57:
[...]

Ha, dat wist ik niet, weer wat geleerd! Kun je dus, als er een update komt, op alle platformen hetzelfde doen zeker :P
Yups dat is het enige nadeel -O-

Moet nu nog 3x de laatste achievement halen _O-

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 20:06
Een paar dagen terug de platinum van Ratchet and Clank binnengehaald. Was best simpel en omdat het een erg leuke en niet al te lange game is knal je er met gemak en veel plezier zo twee keer doorheen (kan je ook mooi alle verschillende wapens uittesten).

Nu verder met BF1, heb daar nog 6 DLC trophies te halen om de game op 100% te zetten. Ben benieuwd of dat nog gaat lukken.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16:52
De Plus versie van 'Driveclub' heb ik al, maar ik zit er aan te denken om te upgraden naar de volledige versie. De Platinum hiervan lijkt me namelijk erg leuk om te halen. Is er nog een club die ik hier kan joinen om gelijk een paar trophies te halen?

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
Gurbuh schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:54:
Van hetzelfde kaliber maar een stuk leuker: Slayaway Camp. Ook leuke trophies :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18:23
Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:20:
De Plus versie van 'Driveclub' heb ik al, maar ik zit er aan te denken om te upgraden naar de volledige versie. De Platinum hiervan lijkt me namelijk erg leuk om te halen. Is er nog een club die ik hier kan joinen om gelijk een paar trophies te halen?
Je kan met de plus versie ook de platinum trophy halen volgens mij, ik kan evt wel een plekje vrijmaken voor je in mijn club.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 20:21
skreppiedoe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:55:
[...]

Je kan met de plus versie ook de platinum trophy halen volgens mij, ik kan evt wel een plekje vrijmaken voor je in mijn club.
Zo heb ik het ook gedaan. Uiteindelijk heb ik na behalen van de platinum toch de volledige versie gekocht omdat ik het een heel mooi spel vond. Lang plezier van gehad en uiteindelijk alle trofeeën voor behaald.

PSN: KADR777

Acties:
  • 0Henk 'm!

• skreppiedoe
Lasmibalsingh schreef op zondag 9 juni 2019 @ 19:20:
[...]

Zo heb ik het ook gedaan. Uiteindelijk heb ik na behalen van de platinum toch de volledige versie gekocht omdat ik het een heel mooi spel vond. Lang plezier van gehad en uiteindelijk alle trofeeën voor behaald.
Ik vind het 1 van de beste racegames deze generatie en heb hem uiteindelijk ook op 100% gezet inclusief alle dlc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16:52
Datzelfde gevoel heb ik dus ook en ik wil 'm het liefst maar aanschaffen voordat de game helemaal verdwijnt uit de Store.

Als je nog een plekje voor mij zou kunnen vrijmaken @skreppiedoe, dan zou ik dat zeer op prijs stellen. :) Ik stuur je anders wel een PM.

Shikata ga nai.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• skreppiedoe
Shinobi-vs-Gast schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:00:
Datzelfde gevoel heb ik dus ook en ik wil 'm het liefst maar aanschaffen voordat de game helemaal verdwijnt uit de Store.

Als je nog een plekje voor mij zou kunnen vrijmaken @skreppiedoe, dan zou ik dat zeer op prijs stellen. :) Ik stuur je anders wel een PM.
Voeg me maar toe op psn dan stuur ik je een in-game invite voor mijn club. :)

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Wat maakt Driveclub zo gaaf dan? Ik ben er niet bekend mee, maar houd wel van racegames.

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dvd-linden
DikkeBMW schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:42:
Wat maakt Driveclub zo gaaf dan? Ik ben er niet bekend mee, maar houd wel van racegames.
We gaan wel wat off-topic, maar het rijdt gewoon heel lekker weg. Ik heb de game ook later gespeeld en toen was het online component niet meer heel levendig, maar daar speelde ik de game toch niet voor en ik heb me daar dan ook niet aan gestoord. (Vond het juist beter dat ik daar niet heel erg mee lastiggevallen werd.) Het ziet er goed uit, rijdt heerlijk weg en je hebt steeds leuke doelen om te behalen, die zo nu en dan ook nog behoorlijk uitdagend kunnen zijn. Ik vond het echt een hele goede en leuke racegame. Precies wat ik zoek in een racegame.

dvd-linden wijzigde deze reactie 10-06-2019 13:58 (12%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Ik moet zeggen, ik ben flink verslaafd geraakt aan Horizon Chase Turbo haha. Toch wel een pittiger spel dan verwacht, en er gaat veel tijd in het 100%en zitten. Wel zeer vermakelijk!

fookin mad fer it

skreppiedoe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 20:03:
[...]

Voeg me maar toe op psn dan stuur ik je een in-game invite voor mijn club. :)
Hmmz zou ik ook ‘in da club’ mogen? Ik durfde dat vroeger nooit omdat ik weinig speelde en bang was daarmee een club te kunnen benadelen!

• skreppiedoe
Sagat schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:27:
[...]

Hmmz zou ik ook ‘in da club’ mogen? Ik durfde dat vroeger nooit omdat ik weinig speelde en bang was daarmee een club te kunnen benadelen!
Dat is geen probleem, de andere members zijn ook niet actief meer. Ik ben zelf pas begonnen met de bikes uitbreiding, benieuwd hoever ik daarmee kom.
Stuur eventueel een friend request en dan komt het helemaal goed. :)

• Gurbuh
Exorcist schreef op zondag 9 juni 2019 @ 14:31:
[...]

Van hetzelfde kaliber maar een stuk leuker: Slayaway Camp. Ook leuke trophies :)
Wel een tikje duurder :P

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Raem
Van de week de platinum trophy van Secret of Mana gehaald. Heb de game al vrij vaak op de SNES gespeeld, dus liep er zo doorheen. Alleen het grinden voor alle equipment en weapon orbs maakt het een behoorlijke saaie trophy hunt.

Verder begonnen aan de DLC van AC:Odyssey en gisteravond begonnen met Mega Man 11.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gurbuh
http://i65.tinypic.com/2gt6sdc.png

Van het weekend nog maar weer eens deze proberen. Zoooo irritant en luckbased maar wel mn laatste voor de platinum... van FIFA15.

Gurbuh wijzigde deze reactie 14-06-2019 16:03 (30%)

Raem schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:07:
Van de week de platinum trophy van Secret of Mana gehaald. Heb de game al vrij vaak op de SNES gespeeld, dus liep er zo doorheen. Alleen het grinden voor alle equipment en weapon orbs maakt het een behoorlijke saaie trophy hunt.

Verder begonnen aan de DLC van AC:Odyssey en gisteravond begonnen met Mega Man 11.
Succes met Mega Man 11. Is een leuke maar af en toe toch wel een pittige game.

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!
skreppiedoe schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:26:
[...]

Dat is geen probleem, de andere members zijn ook niet actief meer. Ik ben zelf pas begonnen met de bikes uitbreiding, benieuwd hoever ik daarmee kom.
Stuur eventueel een friend request en dan komt het helemaal goed. :)
Thanks invite gehad en geaccepteerd!

Ik zag dat ik de game al 2% had uitgespeeld }:| :/ ik wist dat ik hem nog niet echt veel gedaan had, maar dat was wel heel ontmoedigend.....bijna nadere inspectie bleek het te komen door alle dlc. De base game staat (nu dan, mede door de club tropies :) ) op 17%, nog steeds weinig maar wel stukje beter.

Moet nog even echt goed nadenken of ik er nou wel of niet vol voor wil gaan. Heb even snel potje gespeeld maar weet wel weer waarom ik het nooit heel veel gedaan hebt, ik vind het simpelweg niet zo lekker sturen. Qua arcade racers vind ik de besturing van pgr veel fijner, en qua sims forza, en deze game zweeft er (Voor mij) qua besturing ergens tussen in. Vlees noch vis.....maar goed misschien niet zeiken en git gud ;)

Ga me eerst nog verder focussen op hor chase, laatst weer wat trophies gehaald en ik zit nu iig op 44% ofzo, toch weer dichter bij de helft dan ergens blijven hangen op 33%.
Alleen die game is toch best pittig af en toe, dan is het de vraag of ik daar echt in wil doorbijten of dat ik toch is wat anders ga doen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dvd-linden
Gisteren BF1 op 100% gezet. De platinum heb ik destijds al redelijk snel gehaald, maar ik moest nog 6 DLC trophies behalen. Nou werd dat er niet echt makkelijker op, omdat bepaalde modi helemaal niet meer gespeeld worden. Gelukkig heb ik ze toch een stuk sneller kunnen behalen dan ik in eerste instantie verwacht had. Vind het persoonlijk wel een mooie 100%, want op PSNProfiles heeft maar 0,95% de game voor 100% gehaald.

Nu eens kijken waar ik binnenkort mee verder ga: Hollow Knight, Detroit: Become Human, Spider-man DLC of toch South Park: The Fractured but Whole aanschaffen en daarmee beginnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gurbuh
Gurbuh schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:50:
[Afbeelding]

Van het weekend nog maar weer eens deze proberen. Zoooo irritant en luckbased maar wel mn laatste voor de platinum... van FIFA15.
Vergeten dat ik die game fysiek had en heb ingeruild. Maar een keer opsneupen uit de budgetbak voor de collectie :P Ipv hiervan wat trophies gehaald van oude games die imo te laag stonden qua completion: 3x PES2014, 5 van FIFA11 en 3 van Kungfu Panda :')
dvd-linden schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:15:
Gisteren BF1 op 100% gezet. De platinum heb ik destijds al redelijk snel gehaald, maar ik moest nog 6 DLC trophies behalen.
Ik vind dat altijd jammer als je een game platinum hebt en er dan stuff bij komt waardoor je geen 100% hebt. Werd er door deze post wel aan herrinnerd dat ik nog eens die laatste trophy van BF4 moet gaan halen:

Bomb squad
Deliver 5 bombs in Obliteration

Vrij k*t te halen :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it
Gurbuh schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:50:
[Afbeelding]

Sterkte. Het is dat ik de online pro achievement nog moet anders was ik weer een paar uur voor deze idiote achievement aan de slag gegaan. Met @uchiha tijntje heb ik al het nodige gevloekt om de sliding die maar niet wou lukken. :)

• Gurbuh
exactor it schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:13:
[...]

Sterkte. Het is dat ik de online pro achievement nog moet anders was ik weer een paar uur voor deze idiote achievement aan de slag gegaan. Met @uchiha tijntje heb ik al het nodige gevloekt om de sliding die maar niet wou lukken. :)
Die online pro dingen zijn toch makkelijk? Helemaal als je een buddy hebt om mee te spelen ;)
Ik moet nog 4 achievements in fifa 15...

Score from the ground
Score a goal with a knuckle shot
Score a goal with a toe poke
Enable a custom free kick or penalty style

Die eerste drie lukte me nooit en ik heb nog nooit in mijn fifa carriere een vrije trap raak geschoten :P

Heb echt onwijs veel goals gemaakt met Ronaldo voor de knuckle shot maar dat is me ook nog nooit gelukt |:(

Mocht de MP achievement met een uurtje te boosten zijn, dan houd ik me aanbevolen :D Xbox trouwens, any help is very much appreciated :P

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 18-06-2019 19:00 (19%)

360Gamertag.....PSN ID

• exactor it
Gurbuh schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:40:
[...]

Die online pro dingen zijn toch makkelijk? Helemaal als je een buddy hebt om mee te spelen ;)
Je moet er dan drie hebben toch? Hoewel ik ook wel aardig kan fifa-en. Dus misschien lukt het dan wel om een paar vrije trappen te forceren en ze erin te mikken. Misschien kan ik @uchiha tijntje wel zo gek krijgen om te helpen. Geen idee alleen of er nog iemand deel 15 speelt en of de servers nog online zijn. Er is daarnaast nog voldoende om te spelen tegenwoordig. Ik heb een stuk meer games dan uren in de week om te gamen. :)

• Gurbuh
uchiha tijntje schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:49:
Ik moet nog 4 achievements in fifa 15...

Score from the ground
Score a goal with a knuckle shot
Score a goal with a toe poke
Enable a custom free kick or penalty style

Die eerste drie lukte me nooit en ik heb nog nooit in mijn fifa carriere een vrije trap raak geschoten :P

Heb echt onwijs veel goals gemaakt met Ronaldo voor de knuckle shot maar dat is me ook nog nooit gelukt |:(

Mocht de MP achievement met een uurtje te boosten zijn, dan houd ik me aanbevolen :D Xbox trouwens, any help is very much appreciated :P
Ik vond die andere 2 wel te doen. PS helaas, anders geen probleem gehad om even samen die andere te doen.

Servers zijn dacht ik wel nog online van die. Niet te lang wachten dus :P

Gurbuh wijzigde deze reactie 18-06-2019 20:09 (4%)

• Raem
uchiha tijntje schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 18:41:
[...]

Succes met Mega Man 11. Is een leuke maar af en toe toch wel een pittige game.
Gister uitgespeeld op Normal, zit zeker pittige stukken bij. Heb er volgens mij zo'n 4 uur over gedaan, al zit daar ook wel wat tijd in van stages die ik een tweede of derde keer heb gedaan na het verslaan van de boss.
Maar ik moet dus nog een hoop tijd winnen voor de speedrun trophy van 1 uur. :P
Raem schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 08:58:
[...]

Gister uitgespeeld op Normal, zit zeker pittige stukken bij. Heb er volgens mij zo'n 4 uur over gedaan, al zit daar ook wel wat tijd in van stages die ik een tweede of derde keer heb gedaan na het verslaan van de boss.
Maar ik moet dus nog een hoop tijd winnen voor de speedrun trophy van 1 uur. :P
Oh dat vind ik nog erg netjes zo voor de eerste keer :)

Voor die speedrun trophy moet je gewoon zorgen dat je meerdere savefiles gebruikt zodat als je niet tevreden bent over een tijd altijd nog terug kunt grijpen naar een vorige save. De eerste 8 bosses moet je rond de 37/38 minuten klaar hebben. Dan heb je nog voldoende ruimte voor de resterende levels. :) En gewoon even goed kijken naar de zwakheden van de bosses zodat je je volgorde van de levels kunt bepalen. Te beginnen met Tundra of die boss waardoor je je pile driver krijgt :)

360Gamertag.....PSN ID

• Raem
uchiha tijntje schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 09:02:
[...]

Oh dat vind ik nog erg netjes zo voor de eerste keer :)

Voor die speedrun trophy moet je gewoon zorgen dat je meerdere savefiles gebruikt zodat als je niet tevreden bent over een tijd altijd nog terug kunt grijpen naar een vorige save. De eerste 8 bosses moet je rond de 37/38 minuten klaar hebben. Dan heb je nog voldoende ruimte voor de resterende levels. :) En gewoon even goed kijken naar de zwakheden van de bosses zodat je je volgorde van de levels kunt bepalen. Te beginnen met Tundra of die boss waardoor je je pile driver krijgt :)
Naja, de savefile zegt 4 uur. Zal in werkelijkheid wel wat meer zijn, want ik ben meteen voor de "Geen game over" trophy gegaan. Dus bij een game over heb ik m'n save opnieuw geladen :)

De speedrun trophy en Dr Light trials bewaar ik denk ik voor het laatst. (als ik ze ooit al haal :P) Vooral die Trials ziet er best pittig uit.

Acties:
  • +7Henk 'm!
Na lange tijd weer eens een platinum gehaald, nummertje 56: Battlefield V.
Moest alleen de story mode nog en die bleek op hardcore behoorlijk pittig en soms wat vervelend. Maar we hebben het gehaald!

Nu ontkom ik er bijna niet aan om Sekiro uit te spelen :P

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • +7Henk 'm!

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 07-11 16:20
Platinum 74: Yoku's Island Express
Perfecte laid back game. Super makkelijk,en ook vermakelijk.

Ook de DLC van Ni No Kuni 2 op 100% weten te halen (saaie grindfest). Main game was best leuk, maar de DLC valt vies tegen.

Completion rate is nu 98%. Is nooit mijn bedoeling geweest, maar ja, ben bewust aan mijn backlog gaan werken.

Deze zomer wil ik Persona 5 op mijn gemak afronden. Maar als het weer zo blijft als vandaag, betwijfel ik of het gaat lukken :P

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 21:34
dvdkiwi schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:49:
Na lange tijd weer eens een platinum gehaald, nummertje 56: Battlefield V.
Moest alleen de story mode nog en die bleek op hardcore behoorlijk pittig en soms wat vervelend. Maar we hebben het gehaald!

Nu ontkom ik er bijna niet aan om Sekiro uit te spelen :P
Haha nice kiwi! Ik wou zeggen als je de MP nog had gemoeten dan had het maar gevraagd. Ik was op een gegeven moment hier allemaal mensen aan het helpen die bommenwerpers waren. Alle fighters schoot ik uit de lucht :D >:)
De mp trophies heb ik gehaald door gewoon te spelen ;)
Vind de BF games té tof om ze te gaan boosten. Die 5 stationary kills met een vliegtuig waren op zich niet zo heel lastig, je moet alleen geluk hebben dat er
a) geen goede fighters in de lucht zijn en
b) er iemand achter een stationary zit.

Hoorde ook iemand zeggen dat Ratchet&Clank een vrij simpele is. Wellicht toch eens mee verder gaan dan :)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:42:
Hoorde ook iemand zeggen dat Ratchet&Clank een vrij simpele is. Wellicht toch eens mee verder gaan dan :)
Dat zou ik heel goed geweest kunnen zijn, aangezien ik die pas geleden platinum gehaald heb. Heb er 1 week en 1 dag over gedaan. Wel redelijk wat gespeeld in die ruim een week moet ik zeggen, maar het is echt een leuke game en de platinum is ook echt prima te doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Horizon Chase Turbo net uitgespeeld. Grotendeels (nou ja, alles eigenlijk) samen met een maat of met verschillende maten maar desalniettemin: alle tracks op gold en ook de Super Trophy op alle tracks. En dan nog pas op 57% van de trophies zitten :X

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Zo, na een tijdje laat ik ook weer eens van mij horen. Ik ben 2 weken geleden begonnen met mijn 1e baan, dus ik heb niet zo veel meer gegamed. Afgelopen tijd bezig geweest met Ratchet & Clank; ik vond het een geweldig spel. Dit is echt mijn type game :D Zojuist heb ik deze dan ook geplat voor #22.

Mochten mensen nog aanraders hebben voor games in dezelfde stijl hoor ik dit graag! Spyro heb ik ook gespeeld en vond ik ook geweldig.

Volgende op mijn lijstje is denk ik Thimbleweed Park. Ik moet alleen nog de Easy run zonder specs of dust. Maar tussendoor blijf ik ook aan HCT werken, dat zal de zwaarste plat worden die ik haal (als ik hem al haal haha).

fookin mad fer it

DikkeBMW schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 11:43:
(... Ratchet & Clank (...)

Mochten mensen nog aanraders hebben voor games in dezelfde stijl hoor ik dit graag!
Wellicht dat Knack dan iets voor je is?

Ben nu zelf ook weer eens verder gegaan met R&C; erg vermakelijk inderdaad!
Weet alleen nog niet of ik 'm platinum ga halen, zitten toch wel aardig wat grind- en verzameltrophies bij.

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

dvdkiwi schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 12:15:
[...]

Wellicht dat Knack dan iets voor je is?

Ben nu zelf ook weer eens verder gegaan met R&C; erg vermakelijk inderdaad!
Weet alleen nog niet of ik 'm platinum ga halen, zitten toch wel aardig wat grind- en verzameltrophies bij.
Je hebt 2 playthroughs dus het gaat. Als je in de 2e let op de multiplier heb je snel veel bolts. En ik heb 2x een halfuurtje gegrind denk ik, om de wapens te levelen. Maargoed, lekker knallen, was niet vervelend.

En die ga ik eens checken! Ik zag online ook vaker Jak & Daxter terug komen. Iemand daar ervaring mee?

fookin mad fer it

Oké je hebt me overtuigd, ik ga proberen de platinum te halen :P

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 21:50
Vandaag de platinum behaald van South Park: The Fractured But Whole. (Niet bijzonder lastig, als je maar van in het begin een zwart karakter en de hoogste moeilijkheidsgraad kiest.)

Toffe karakters en het verhaal is - zoals de titel al verraadt - net zo maf en fout als de tv-serie. Leuke game! :9

De platinum van Killing Floor 2 had ik al een tijdje, maar zonet ook weer op 100% vanwege de nieuwe (gratis) DLC die ervoor verschenen was.

Tweakmans wijzigde deze reactie 29-06-2019 20:57 (18%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Raem
Voordat de servers offline gaan nog de platinum voor The Last of Us (PS3) gehaald en de game op 100% gezet. Ben normaal helemaal niet van de multiplayer, maar voor deze game wilde ik wel een uitzondering maken.

Uncharted 2 en 3 ga ik niet eens proberen. Ik had de multiplayer trophies al wel die nodig zijn voor de platinum, maar 100% zal het nooit worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 00:02
Raem schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 23:07:
Uncharted 2 en 3 ga ik niet eens proberen. Ik had de multiplayer trophies al wel die nodig zijn voor de platinum, maar 100% zal het nooit worden.
Idem dito. Ben momenteel nog bezig deze reeks games platinum te halen. Nooit eerder gespeeld :$

PSN ID: Hanssuh

DikkeBMW schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 11:43:
Maar tussendoor blijf ik ook aan HCT werken, dat zal de zwaarste plat worden die ik haal (als ik hem al haal haha).
Ik heb gister de 87% aangetikt. Nog steeds genoeg te doen, maar de 'finish' komt in zicht (excuse the pun :S )

Ik moet nog even verifieren of je de endurance mode kan saven, anders moet je echt
109 * 3 mins gemiddeld ofzo......327 mins achter elkaar gamen? meeeeeeeh wellicht dat rest mode dan nog een optie is....ik vind het een leuk spel, maar ben daar niet no life genoeg voor :P

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Sagat schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:42:
[...]

Ik heb gister de 87% aangetikt. Nog steeds genoeg te doen, maar de 'finish' komt in zicht (excuse the pun :S )

Ik moet nog even verifieren of je de endurance mode kan saven, anders moet je echt
109 * 3 mins gemiddeld ofzo......327 mins achter elkaar gamen? meeeeeeeh wellicht dat rest mode dan nog een optie is....ik vind het een leuk spel, maar ben daar niet no life genoeg voor :P
Maar ik zag dat je 3 Endurance races moet winnen voor specifieke trophies, de rest kun je 5e worden. Kun je een race herstarten? Want stel je wint die niet zou het bizar zijn om dan weer 30 races opnieuw te doen hahaha

fookin mad fer it

• Raem
Sagat schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 09:42:
[...]

Is een beetje hetzelfde als heb de Bladder of Steel achievement voor Rock Band 2. De hele setlist achter elkaar spelen zonder de game op pauze te zetten.
Duurt zo'n 6.5 uur.

Het is me gelukt, maar gelukkig zaten er een aantal nummers tussen met een lange intro of outro om toch even pauze te kunnen houden. :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tweakmans
Na enkele maanden zo af en toe tussendoor nu ook de platinum laten poppen voor Yoku's Island Express. Ooit een keertje in een sale meegepikt. Wel een fijne combinatie van pinball, puzzle en platformer.

Acties:
  • +1Henk 'm!
@Raem wat heb jij een fantastisch toffe avatar! Vind dat echt zo'n ontzettend gaaf gamekarakter :*)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• exactor it
Tweakmans schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 21:54:
Na enkele maanden zo af en toe tussendoor nu ook de platinum laten poppen voor Yoku's Island Express. Ooit een keertje in een sale meegepikt. Wel een fijne combinatie van pinball, puzzle en platformer.
Dat vond ik ook een toffe.

Hier Thimbleweed Park op 100% gezet. Hoe mensen dit soort spellen uitspelen zonder guide kan ik niet bevatten. Zelfs met guide snapte ik niet wat ik aan het doen was. Maar de humor was top. Nu bezig met een waslijst van games door elkaar. Waarvan de meest recente, Guacamelee 2,erg goed bevalt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tweakmans
@exactor it Ah, nice, ik vond de eerste Guacamelee ook erg goed. De tweede staat sowieso ook nog op mijn to-play lijstje.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Net de eerste playthrough van Ratchet&Clank afgerond en aan het einde de meeste misc trophies gedaan.
De Death By Disco trophy popte in chapter 2 van ng+, daar zijn we gelukkig ook van af.
Naast alles maximaliseren en ng+ uitspelen staan dan enkel de time trophies (fitness course & beide races) nog open; wel een aantal keer geprobeerd maar erg lastig.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 05-07-2019 20:36 (27%)

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

exactor it schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 22:47:
[...]

Dat vond ik ook een toffe.

Hier Thimbleweed Park op 100% gezet. Hoe mensen dit soort spellen uitspelen zonder guide kan ik niet bevatten. Zelfs met guide snapte ik niet wat ik aan het doen was. Maar de humor was top. Nu bezig met een waslijst van games door elkaar. Waarvan de meest recente, Guacamelee 2,erg goed bevalt.
Guac 1 en ook 2 vond ik geweldig! Een van mijn favo games _O_ Toevallig nog tips voor vergelijkbare games? Echt heel erg genoten van die games.

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it
DikkeBMW schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 15:01:
[...]

Guac 1 en ook 2 vond ik geweldig! Een van mijn favo games _O_ Toevallig nog tips voor vergelijkbare games? Echt heel erg genoten van die games.
In de richting van metroidvania platform brawlers? Hollow Knight (totaal andere stijl) Yoku's Island Express (geen combat). Snake Pass (behendigheid en briljant alleen eigenlijk ktotaal niet vergelijkbaar). In geen van alle zit de humor van Guacamelee maar het zijn wel goede games. @uchiha tijntje is het beste thuis in platformer, misschien heeft hij meer tips.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tweakmans
@DikkeBMW De Rayman-games zijn ook erg goeie co-op platformers, als dat is waar je naar op zoek bent. Eventueel ook Guns, Gore and Cannoli en de Trine-reeks. Allemaal een totaal andere sfeer, maar ze bevatten allemaal humor en zijn leuk om met z'n tweeën samen te spelen. Unravel 2 verdient ook absoluut een vermelding.

Tweakmans wijzigde deze reactie 06-07-2019 15:27 (5%)

Acties:
  • +5Henk 'm!
Vanavond twee uurtjes zitten grinden in challenge mode om de laatste 4 wapens naar lvl10 te krijgen, daarna de hoverboardrace trophy op Rilgar gehaald, gevolgd door het fitness parcours met als resultaat de platinum van Ratchet & Clank :*)

Nu eens een beginnetje maken aan What Remains of Edith Finch en Detroit Become Human. Zouden beide goede games met een makkelijke platinum moeten zijn > win-win.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tweakmans
@dvdkiwi Edith Finch heeft geen platinum, maar schijnt inderdaad niet zo lastig te zijn. Moet 'm zelf ook eens uitproberen nadat ie bij de gratis PS Plus-games zat. Krijgt (verrassend?) goeie recensies.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Typhone
Detroit Become Human, die moet ik ook nog doen. Edith Finch eens even opzoeken. Die verhalende games vind ik altijd wel leuk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Twixie
  • Laatst online: 19:22
Edit Finch is geen platinum maar wel een zeer gemakkelijke 100%. De meeste trophies zijn ook helemaal geen achievements maar gewoon iets optioneel dat je hier of daar kunt doen en dus veeleer easter eggs. Ik zou dan persoonlijk gewoon op voorhand eens kijken wat ze zijn, zodat je ze kan triggeren bij de eerste playthrough. Replay value is nul, en sommige van die trophies ga je normaal ook nooit zelf op komen (bvb Loop-de-Loop). Nu ja, de game is wel zodanig kort, dat achteraf enkele chapters replayen om de ontbrekende trophies te unlocken wellicht ook maar een uurtje tijd kost.
ik geloof dat de meesten hier niet echt (ook?) retrogamers zijn, maar wie weet. Ik lees net over dit
https://github.com/RetroP...up/wiki/RetroAchievements

Ik moet zeggen dat ik het geniaal vind. Ik hou absoluut ook van moderne games, maar grote open wereld dingen als noem is iets, horizon zero dawn.....dat ligt me gewoon minder dan lekker old skool platformen in een marioworld. Ik miste alleen altijd best wel het vastleggen van voortgang en de 'beloningen' van de achievements bij het retro gamen........

Ik heb nooit de moeit genomen om een pi te maken, maar dit is wellicht dan toch de killer feature.

Dus geen ps5 of xb scarlett straks, maar gewoon een pi4 voor al mijn future gaming fun?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 15:37

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Ik zou graag ook opgenomen willen worden in de OP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
Iemand ook bezig (geweest) met Football Manager 2019? Speel het nu een tijd via Gamepass/Windows 10, maar een aantal achievements blijven achterwege, hoe vaak ik ook voldoe aan de gesteld criteria. O.a. het driemaal winnen van de league waarin je speelt achtereenvolgend, een domestic cup winnen en ongeslagen het seizoen doorkomen. Nu lees ik hier https://www.trueachieveme...ewthread.aspx?tid=1111041 dat ik blijkbaar niet de enige ben, dit ook op/via Steam zo is en sommige achievements al jaren "broken" zijn.

Sta momenteel op rond de 450G voor het spel, vermaak me er verder prima mee maar lijkt me toch stug dat dit niet te fixen is..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• timmie271
* timmie271 is weer eens te traag.... Aangezien @exactor it bridge constructor portal al op 100% heeft gezet.. Morgen ga ik de laatste 5 levels maar even halen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik ben nu aanbeland bij level 37... pittig spelletje :)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +7Henk 'm!
Heavy Rain (zonder guide) gespeeld en 40% van de trophies binnengehaald. Nu eens zien hoe lastig het wordt om de platinum binnen te harken. Van wat ik lees op pstrophies moet je aardig wat dingen in de gaten blijven houden... dat worden vast nog een aantal (halve) playthroughs :P

*update
Had in mijn eerste playthrough de allereerste trial al niet gehaald, kan dus redelijk vanaf het begin weer 'opnieuw' beginnen. Alleen nu even opletten dat ik iedereen veilig naar het einde loods en geen onderzoek oversla.

*update 2
En platinum! 8)
De "see all endings" trophy was wat vervelend omdat je voor het zien van alle eindes flink vaak stukken overnieuw moet spelen en cutscenes niet kunt skippen.
Qua moeilijkheid is de platinum vrij simpel (2/10) maar qua vervelendheid is het een 6/10, vanwege de hierboven beschreven trophy.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 30-07-2019 18:30 (104%)

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:03
Gisteravond weer eens een platinum gehaald. Nummertje 34 is Ni No Kuni II. Dit was er weer eens eentje waar flink wat tijd in geinvesteerd moest worden. Maar met plezier. Uiteindelijk stond de teller volgens de ingame statistieken op 88 uur.

Nu ben ik toe aan iets anders. Ben wel eventjes klaar met de vrolijke monstertjes. Vanavond eens kijken welke ik nu uit m'n backlog ga oppakken. Maar ik denk dat ik met Mutant Year Zero - Road to Eden ga beginnen.

PSN ID: MrMichel_75

• Typhone
Ik had gisteren bijna een hole in one op een PAR3 baan maar helaas. M'n golf game duurt nog wel eventjes maar die speel ik altijd op m'n gemak ;).
Wel extreem zin in Modern Warfare. Voor het eerst in jaren weer eens vrij genomen op de dag van release :*)
Typhone schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:26:
Ik had gisteren bijna een hole in one op een PAR3 baan maar helaas. M'n golf game duurt nog wel eventjes maar die speel ik altijd op m'n gemak ;).
Hier ook ja :)
Heb er nu een uurtje of 80 inzitten denk ik en ben nog wel even bezig.
Oh, één van mijn slechts twee hole-in-ones in die 80 uur:

In deze video mijn andere, op 1:03.

• GRDavies75

GRDavies75

MisterMichel schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 07:40:
Gisteravond weer eens een platinum gehaald. Nummertje 34 is Ni No Kuni II. Dit was er weer eens eentje waar flink wat tijd in geinvesteerd moest worden. Maar met plezier. Uiteindelijk stond de teller volgens de ingame statistieken op 88 uur.

Nu ben ik toe aan iets anders. Ben wel eventjes klaar met de vrolijke monstertjes. Vanavond eens kijken welke ik nu uit m'n backlog ga oppakken. Maar ik denk dat ik met Mutant Year Zero - Road to Eden ga beginnen.
Ja, daar ben ik nu mee bezig voor platinum #20, mijn teller staat ergens op de 70 uur, maar moet toegeven dat ik af en toe m'n ps4 en de game aan heb laten staan vanwege Kingguilders en/of research redenen. Maar ik denk dat ik nog wel een aardig endje moet. Nog veel skirmishes, higgledies en sidequests te doen. Ach ja, van al m'n gameskills is het kunnen 'grinden' het sterkst ontwikkeld :+

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:03
GRDavies75 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:16:
[...]

Ja, daar ben ik nu mee bezig voor platinum #20, mijn teller staat ergens op de 70 uur, maar moet toegeven dat ik af en toe m'n ps4 en de game aan heb laten staan vanwege Kingguilders en/of research redenen. Maar ik denk dat ik nog wel een aardig endje moet. Nog veel skirmishes, higgledies en sidequests te doen. Ach ja, van al m'n gameskills is het kunnen 'grinden' het sterkst ontwikkeld :+
Oh, dan ben je ook al een eindje onderweg. De skirmishes leken me 't lastigst omdat er geen lijst in het spel was waar je kon zien welke je al gehad had. Je ziet alleen hoeveel skirmishes je gedaan had. Gelukkig had ik geen enkele skirmish 2 keer gedaan, waardoor ik wist hoeveel unieke ik nog moest. Aangezien sommige skirmishes op willekeurige tijdstippen voorbij komen, moest ik wel even goed opletten dat ik ze oppakte zodra een nieuwe beschikbaar kwam.

De Dreamers Maze heb ik op level 72 gedaan - wat op zich goed te doen is met een specifieke build. Ik ga dat hier nu niet zo plaatsen ivm spoilers. Er is genoeg info over te vinden op internet maar als je wilt weten wat de build was, wil ik je die wel vertellen.

Grinding heb ik verder niet echt gedaan - was wel even bezig voor een side missie maar die bleek uiteindelijk niet nodig te zijn om verder te geraken en heb 'm toen maar links laten liggen.
Kingsguilders en research zijn geen echt probleem geweest. Uiteindelijk kwam er sneller geld binnen dan ik op kon maken - en dan speelde ik nog wel met een vrouw als main - of mag ik dat hier niet zeggen. :+
Research heb ik op 1 skill na helemaal voltooid. De laatste research had ik gisteren nog aangezet, dus mocht ik die nog willen hebben, hoef ik maar een half uurtje in het spel te zitten en dan heb ik alle research voltooid. Maar dat was niet nodig voor de platinum en ik vind 't wel goed zo. Ben wel toe aan een ander spel.

PSN ID: MrMichel_75

• timmie271

• DC Vogelaar
  • Laatst online: 05-11 12:16
Ik ben momenteel bezig met One Piece: World Seeker waarin ik nog een aantal achievements moet. Daarnaast ook nog bezig met Yoku's Island Express en Rayman Legends (daily challenges, altijd leuk).

Zodra ik in One Piece: World Seeker alle achievements unlocked heb ga ik eens kijken naar Guacamelee 1 en 2. Zal een leuke uitdaging worden.
Vind het wel enorm cool dat ze elke keer weer een level uitbrengen! Echt een topspel met top support!

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:22:
[...]

Vind het wel enorm cool dat ze elke keer weer een level uitbrengen! Echt een topspel met top support!
Dat is zeker waar. Kan hem alleen wel iedere keer opnieuw installeren _O-
Nope :+

• Twixie
Top spel ? Ik ken het spel dankzij mijn zoontje van 9. Moest het vaak co-op spelen, maar ik reed de muren op van die controls ! :)
Een veel leukere die ik dankzij hem ken is Ultimate Chicken Horse. De Platinum lijkt me ook niet zo heel moeilijk (maar wel grindy).
timmie271 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:48:
[...]

Dat is zeker waar. Kan hem alleen wel iedere keer opnieuw installeren _O-

[...]

Nope :+
Net even opgestart maar zie het level nog niet... wel de achievements.

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
Twixie schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:48:
Top spel ? Ik ken het spel dankzij mijn zoontje van 9. Moest het vaak co-op spelen, maar ik reed de muren op van die controls ! :)
Een veel leukere die ik dankzij hem ken is Ultimate Chicken Horse. De Platinum lijkt me ook niet zo heel moeilijk (maar wel grindy).
Heerlijk toch die frustratie in het spel :9
uchiha tijntje schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:07:
[...]

Net even opgestart maar zie het level nog niet... wel de achievements.
Nog niemand heeft de achievements gehaald.. Zal wel eind deze week online komen dan denk Ik? :)

• GRDavies75

GRDavies75

Het heeft even geduurd, maar platinum #20 is eindelijk binnen. Ni no kuni II. Tijdens een aanbieding had ik voor 5 euro extra de Prince edition gekocht, daar bleek een bugje in te zitten vanwege DLC content, waar door
spoiler:
er bepaalde sidequests met betrekking tot het verkrijgen van een citizen (Tyran) niet te triggeren, tenzij je - dat hebben ze wel weer mooi gepatcht, bepaalde DLC content voorbij was.

Omdat het zo lang duurde en het 1 van de laatste drempels was richting platinum, toch maar ff gegoogled hoe en wat en zo kwam ik achter het bugje.

Beetje klaar mee en ook wel een beetje gemengde gevoelens over de game. Het ziet er heel mooi uit, ik hou wel van de Ghibli stijl, maar de 'gewone' gameplay was wel ok, maar iets te 'uitgebreid', echt meer dan 100+ verschillende soorten materialen, de meeste (side) quests waren fetch of vermoord de monsters questjes. Er zijn nog wel meer type questjes, maar ook daar geld "Heel veel van hetzelfde", duidelijk meer kwantiteit dan kwaliteit. Ik betwijfel of ik nog meer van de DLC ga doen, voornamelijk levels na levels dungeons en de gewone mobs zijn over het algemeen geen uitdaging en de boss-monsters zijn daar en tegen weer van die damage sponzen en om dit allemaal te doen vanwege de highlevel materialen te farmen... dan zou ik me meer vermaken om de Diablo III - Necromancer DLC aan te schaffen en dat te gaan spelen of iets dergelijks. En toch, de remaster van Ni no Kuni I - Wrath of the White Witch hebben ze voor volgende maand geloof ik aangekondigd, wie weet ga ik die ook doen 8)

Maar voor nu ff wat totaal anders, Sleeping dogs wel uitgespeeld op de PC, maar voor 5 euro in de ramsch kon ik 'm niet laten liggen. Wie weet platinum #21? :)
Aan de heren (dames?) ts...volgens mij voornamelijk @Just_jan en @exactor it als active posters...de volgende vraag. @Exorcist en ikzelf zijn recent begonnen met retroachievements. En het is dan altijd leuk om te vergelijken (eventueel ook met andere tweakers). Vinden jullie het ok om hier een lijstje er bij te zetten?

Vraag geld natuurlijk ook voor de regulars. Als iedereen het niets vind is een nieuw topic wellicht een beter plan. Itt tot trophies en cheevo’s van xbl is dit wel een hobbyprojectje van maar wel een leuke.

• Twixie
Vinden jullie het ok om hier een lijstje er bij te zetten?
Aangezien dat PC only is, vind ik het toch beter in zijn eigen topic. Zelfs het feit dat dit topic zowel XBox als PS is, vind ik eigenlijk al ridicuul. Ik heb echt niets aan posts over XBox achievements en wie enkel een XBox heeft, heeft niets aan de PS achievements..
qua xbox/ps achievements en trophies
Mijn logica is juist dat qua xbox en ps de trophies/achievements volgens mij soms (meestal?) exact hetzelfde zijn bij multiplatform titels. Waardoor er dus zeker raakvlak is.
En ikzelf vind skills gewoon leuk om te zien, platform is daarbij voor mij niet zo relevant, maar goed ik ben dan een multiplatform gamer dus ik sta er dan sowieso al anders in.

De vraag nu gaat echter over retrogames. Wat natuurlijk een heel andere groep gamers is dan de meeste hier (maar het een hoeft het ander niet uit te sluiten). Anyways, je mening is duidelijk, we wachten gewoon af wat er nog meer voor respons komt.

Op dit moment zijn de enige tweakers die deze wens uitgesproken hebben @Exorcist en ikzelf, dus als het niet groter word dan dit is er natuurlijk helemaal geen noodzaak om maar iets te veranderen.

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 19:10

spaceboy

emoties zijn voor mietjes

Voor mij hoeft het ook niet zo, straks krijg je ook nog "vervuiling" van mobile gaming... :)

succes is een keuze

Mij maakt het niet zoveel uit. Ik kijk in dit topic toch niet zoveel naar de lijstjes in de openingspost, maar kom hier meer voor gelijkgestemden die mij begrijpen als ik chagrijnig wordt als een achievement niet unlocked zodat mijn game niet op 100% komt te staan :P. Het zou wel fijn zijn dat als er gesproken wordt over retro games dat de context erbij wordt gezet. Want anders zegt het me helemaal niets :)

Ben gisteravond zelf begonnen aan Slay the Spire... Een rogue lite card game... En een game die ik sowieso niet op 100% ga kunnen zetten. Daarvoor is het denk ik te moeilijk, te grindy en te RNG, maar het is wel verbazingwekkend verslavend. Gelukkig hebben we koffie op het werk.

@timmie271 Grrr... Dat nieuwe level in Human Fall Flat is nog steeds niet live... Zit die game al een hele week elke dag op te starten :P

360Gamertag.....PSN ID

mobile games?! :o
Wist niet eens dat je daar ook achievements had, maar dat is toch niet te vergelijken met retro games, zie het als het herspelen van je favorite game, hij is alleen iets minder recent. Ik zou dan mobile games eerder vergelijken met die pulp games waar je binnen een uurtje de game gemaxed danwel geplat hebt....anyways.

anyways OT:
Vandaag weer is serieus verder gegaan met horizon chase turbo, Ik ben best ver maar die master tournaments, damn die doen hun naam eer aan. Na meerdere pogingen nog steeds niet in de buurt van het tournooi waar ik mee bezig ben, maar ik zie wel mogelijkheden. Daarna maar is verder met de endurance mode gegaan, daar staat de teller nu op 90 races.....nog 19 te gaan, ik hoop dat als ik die uitspeel dat ik nog een monster auto unlock waarmee de tournooien dan wellicht weer wat makkelijker gaan :)

Sagat schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 10:01:
mobile games?! :o
Wist niet eens dat je daar ook achievements had, maar dat is toch niet te vergelijken met retro games, zie het als het herspelen van je favorite game, hij is alleen iets minder recent. Ik zou dan mobile games eerder vergelijken met die pulp games waar je binnen een uurtje de game gemaxed danwel geplat hebt....anyways.

anyways OT:
Vandaag weer is serieus verder gegaan met horizon chase turbo, Ik ben best ver maar die master tournaments, damn die doen hun naam eer aan. Na meerdere pogingen nog steeds niet in de buurt van het tournooi waar ik mee bezig ben, maar ik zie wel mogelijkheden. Daarna maar is verder met de endurance mode gegaan, daar staat de teller nu op 90 races.....nog 19 te gaan, ik hoop dat als ik die uitspeel dat ik nog een monster auto unlock waarmee de tournooien dan wellicht weer wat makkelijker gaan :)
Pfff, ga eens verder met 10 second ninja... Anders is die game dadelijk ook al retro... :+

360Gamertag.....PSN ID

Pagina: 1 ... 94 95 96 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True