Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +4Henk 'm!

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:15
Multiplayer? Soms leuk. Multiplayer in een party met schreeuwapen? Nooit leuk. Soms mis ik de lol van in een squad een schietspel spelen. Maar als ik dat weer eens probeer weet ik na twee potjes waarom ik dat eigenlijk nooit meer doe.

Vanavond echter. Battlefront 2 triple xp. Hopelijk flink wat stapjes dichter bij Level 50. (Als mensen op de One mee willen doen met HvZ prima. Mic verplicht verboden. :))

Edit: 2 uur meegedaan aan een boosting sessie. En ik kan beter gewoon solo spelen dan haal ik meer XP. En ga ik niet dood van verveling. :)

exactor it wijzigde deze reactie 26-04-2019 23:00 (14%)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 07-11 16:20
Overwatch staat weer op 100%.

Spel speel ik al heel lang niet meer.. Na +100 uur heb ben ik een beetje uitgekeken geraakt.
Maar als trophy hunter wil je toch zo veel mogelijk op 100% hebben.

Dus heb de laatste 2 trophies gehaald in een boosting sessie. Respect voor de mensen die alles zonder boosten hebben gehaald. Ik heb 3 kwart zelf gehaald. Maar een kwart (voornamelijk de DLC trophies) toch in boosting sessies.

Hoop dat Blizzard nu even gaat dimmen met die trophies. 3 jaar na de release. En nog steeds elke 3-4 maanden nieuwe trophies :P

Maar ja, sales zijn erg goed. Spel is nog steeds erg populair. Dus het zou me niets verbazen als we de komende 1-2 jaren nog gewoon nieuwe heroes (en dus ook nieuwe trophies) krijgen.

ExquisiteSteez wijzigde deze reactie 01-05-2019 12:13 (3%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20:56
ExquisiteSteez schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 12:07:

Spel speel ik al heel lang niet meer.. Na +100 uur heb ben ik een beetje uitgekeken geraakt.
Maar als trophy hunter wil je toch zo veel mogelijk op 100% hebben.
Haha Platinum ja, 100% nee. Is mijn gouden regel. Veel DLC die weinig tot niks toevoegt of uitkomt op het moment dat ik het spel allang niet meer speel.

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:02
Ik probeer ook zoveel mogelijk Platinum, maar 100% doe ik eigenlijk ook nooit. Final Fantasy XV heb ik bijvoorbeeld de platinum gehaald paar weken na release, maar deze staat inmiddels alweer op 45% na alle DLC die is uitgekomen.
Multiplayer trophies sla ik eigenlijk ook bijna altijd over, tenzij ze heel makkelijk zijn. Dus zodra die erin zitten is de platinum in de meeste gevallen al niet voor mij.
Daar hebben de trophy hunters het beter voor elkaar dan wij achievements hunters. Wij hebben enkel een percentage en geen platinum. Dus DLC zorgt er ineens voor dat je geen 100% meer hebt :p

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +2Henk 'm!
Net deze gehaald!
https://psnprofiles.com/t...n-chase-turbo/32-comeback

Win een race nadat je geen benzine meer hebt!

Het is maar een bronze tropy en als je op de link klinkt, opent het al gelijk met 'it is not as hard as it initially seems' maar ik had echt geen idee hoe ik het ging doen tot vandaag! Voelt erg lekker als je hem dan, wel met enkele pogingen weliswaar, dan haalt!
spoiler:
Oplossing is vrij simpel, zoek een circuit waar je als je geen extra fuel pakt dus zo dicht mogelijk bij de finish pas stil valt, en bewaar 1 turbo voor dat moment.
de eerste paar keren had ik teveel fuel of kwam ik er op de harde manier achter dat je zonder turbo erg snel stil valt, en de andere auto's je dan bijhalen, of je zelfs de finish niet haalt, ook heb je al erg snel te veel fuel....
oh en laatste pro tip 8) wacht niet te lang met je turbo inzetten, toen ik hem afvuurde verwachtte ik hard naar mijn max speed te gaan, maar klaarblijkelijk is het hudige speed + x bonus).......maar het was genoeg! :*) )
Andere optie is uiteraard gewoon leeg rijden en dan extra fuel pakken, maar dat was ik op de natuurlijke wijze iig nog niet tegengekomen!

Verder is het echt een leuke game, maar ja, arcade racer dus heel veel variatie zit er ook weer niet in, en het is nog best een grote game vind ik.....Heb er al aardig wat tijd in zitten en ben letterlijk nog niet eens op een derde!

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:02:
Daar hebben de trophy hunters het beter voor elkaar dan wij achievements hunters. Wij hebben enkel een percentage en geen platinum. Dus DLC zorgt er ineens voor dat je geen 100% meer hebt :p
Bij trophies idem..de platinum blijft gelijk voor de base game en de vereisten hiervoor, maar met DLC etc. gaat je percentage achteruit. Je kunt dus een platinum hebben en bijv. maar 65% of iets hebben (Rocket League als voorbeeld in mijn geval).

Acties:
  • +1Henk 'm!
Exorcist schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 12:54:
[...]

Bij trophies idem..de platinum blijft gelijk voor de base game en de vereisten hiervoor, maar met DLC etc. gaat je percentage achteruit. Je kunt dus een platinum hebben en bijv. maar 65% of iets hebben (Rocket League als voorbeeld in mijn geval).
Ja dat bedoel ik juist. Als trophy hunter kun je je op 2 zaken focussen als je wilt. Namelijk het aantal platinum trophys, Dat is goed zichtbaar in de statistieken. Namelijk X platinums voor Y games. En als je echt wil kan je ook nog gaan voor het percentage.

Bij achievements heb je in je overzichtjes op xbox live niet zoiets van een platinum trophy. Daar heb je enkel je percentage. Natuurlijk kun je zeggen, goh 1000gs is hetzelfde als platinum, maar toch is dat net wat anders :P

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Raem
Zojuist m'n allersnelste platinum gehaald. Sly Cooper: Thieves in Time in 24 seconden. :P
Ik had de platinum al op de PS3 versie gehaald en de Vita game heb ik ook. Via de cross-save functie popte alle trophies op de Vita in 1x. :D

Acties:
  • 0Henk 'm!
Nou, sinds een weekje toch al wat games kunnen schrappen van mijn lijstje :)
uchiha tijntje schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:41:
  1. 11-11 Memories Retold.[/s] Toffe walking simulator dat zich afspeelt in de 1e wereldoorlog en je speelt vanuit het gezichtspunt van een Duitse en een Canadese militair. [/li]
  2. Far: Lone Sails. Zeer sfeervolle game. Het is een stuk minder micromanage dan ik dacht en meer een tof puzzelspelletje. Toffe omgevingen/graphics met erg goede muziek.
  3. Voodoo Vince Remastered. Grappige 3d platformer, niets speciaals.
  4. Truberbrook. Point en click spel pur sang. Tof sfeertje, maar doet verder niets bijzonders
  5. Pinstripe. Eindelijk de no hit run gehaald! Was op zich goed te doen, maar 1 playthrough neemt toch een uurtje van je tijd in beslag en als je juist bij de eindbaas gehit wordt is dat irritant :P
Nu nog een keer ]Battlefield V... Wie wil mij eens helpen met de vliegtuig achievement... :+

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it
uchiha tijntje schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 00:12:
Nou, sinds een weekje toch al wat games kunnen schrappen van mijn lijstje :)

[...]

Nu nog een keer ]Battlefield V... Wie wil mij eens helpen met de vliegtuig achievement... :+
Wil ik wel hoor. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Vorige week chapter 1 van de singleplayer (BF V) gespeeld en ik kan wel stellen dat die vele malen irritanter en frustrerender is dan die vliegtuig trophy. Wat een hoop onzin komt er op je af zeg als je op hardcore speelt...
Gelukkig ben ik vorige week ook begonnen aan Farming Simulator 19 voor de nodige ontspanning tussendoor ;)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • +2Henk 'm!
Zal eens kijken hoe dat het op een easy manier gehaald kan worden... ik hoop dat ik uberhaubt iets kan raken :p
dvdkiwi schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:25:
Vorige week chapter 1 van de singleplayer (BF V) gespeeld en ik kan wel stellen dat die vele malen irritanter en frustreyrender is dan die vliegtuig trophy. Wat een hoop onzin komt er op je af zeg als je op hardcore speelt...
Gelukkig ben ik vorige week ook begonnen aan Farming Simulator 19 voor de nodige ontspanning tussendoor ;)
Ja de SP op hardcore is af en toe wel pittig... soms werkt het beste om als een kip zonder kop naar de objective te sprinten en hopen dat je daar aan komt met 1 Health over voor een nieuw checkpoint :p

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 04-05-2019 11:47 (55%)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it
uchiha tijntje schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:46:
[...]

Zal eens kijken hoe dat het op een easy manier gehaald kan worden... ik hoop dat ik uberhaubt iets kan raken :p
Jammer dat jij zo faalde met vliegen anders was het een stuk sneller gegaan. Oh, wacht. Het was andersom. Dank voor uw geduld.

Nu nog maar de scoor zo veel punten Achievements te gaan. Even kijken of ik mijn enorme haat / liefde voor deze game kan overwinnen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
exactor it schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 16:33:
[...]

Jammer dat jij zo faalde met vliegen anders was het een stuk sneller gegaan. Oh, wacht. Het was andersom. Dank voor uw geduld.

Nu nog maar de scoor zo veel punten Achievements te gaan. Even kijken of ik mijn enorme haat / liefde voor deze game kan overwinnen. :)
Hahaha, heb veel lol gehad :) Even wat captures!

The one with the drunk flying and two fighter planes. Lag helemaal dubbel toen hij me voorbij vloog en ineens die twee fighter planes tegelijk de bocht om kwamen :P

Zombieland rule number 2: Double Tap. Als je denkt dat je bommen niet voldoende zijn gooi je je vliegtuig er achteraan :P

Close but not so close :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 04-05-2019 17:49 (5%)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 27-10 16:04

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Uncharted 2 is ook geplat. Ik ben nu Fe aan het afmaken (best een toffe indie game, supermooi gemaakt). Daarna wordt het Spyro denk ik.

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!
Maar ik moet @exactor it wel credits geven voor de achievement :). Hij heeft alle kinderziektes verholpen, want ik wist niet eens hoe ik een bomberplane moest selecteren en van wapen wisselen :p

Dus die filmpjes zijn niet om te dissen maar een ode ;)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +2Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17:41
* timmie271 waarschuwt @uchiha tijntje alvast om niet flauw te vallen wanneer ie op TA kijkt O-) O-)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
timmie271 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:05:
* timmie271 waarschuwt @uchiha tijntje alvast om niet flauw te vallen wanneer ie op TA kijkt O-) O-)
* uchiha tijntje kijkt op TA maar is nog niet flauwgevallen, omdat hij niet weet waar hij naar moet kijken :p

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:44:
[...]

* uchiha tijntje kijkt op TA maar is nog niet flauwgevallen, omdat hij niet weet waar hij naar moet kijken :p
_O- _O-

Het was weer blokjesbouwtijd :Y)

Acties:
  • +1Henk 'm!
timmie271 schreef op zondag 5 mei 2019 @ 17:45:
[...]

_O- _O-

Het was weer blokjesbouwtijd :Y)
Daar kijk ik niet meer van op :P

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ok @timmie271 dit is wat overdreven….

timmie271 completed the game Minecraft (Kindle Fire) and is the 237th gamer on the site to complete it

timmie271 completed the Update 1.11.0: Village & Pillage DLC for Minecraft (Kindle Fire)

timmie271 won 7 Achievements in Minecraft (Kindle Fire) for 982 points

timmie271 won the Plethora of Cats achievement in Minecraft (Kindle Fire) for 109 points

timmie271 won the I've got a bad feeling about this achievement in Minecraft (Kindle Fire) for 107 points

timmie271 won the Disenchanted achievement in Minecraft (Kindle Fire) for 106 points

timmie271 won the Kill the Beast! achievement in Minecraft (Kindle Fire) for 163 points

timmie271 won the Sound the Alarm! achievement in Minecraft (Kindle Fire) for 110 points

timmie271 won the Buy Low, Sell High achievement in Minecraft (Kindle Fire) for 275 points

timmie271 won the We're being attacked! achievement in Minecraft (Kindle Fire) for 112 points

timmie271 won 7 Achievements in Minecraft for 1203 points

timmie271 won the Plethora of Cats achievement in Minecraft for 215 points

timmie271 won the Atlantis? achievement in Minecraft for 41 points

timmie271 won the Sound the Alarm! achievement in Minecraft for 103 points

timmie271 won the Buy Low, Sell High achievement in Minecraft for 402 points

timmie271 won the Kill the Beast! achievement in Minecraft for 192 points

timmie271 won the Disenchanted achievement in Minecraft for 129 points

timmie271 won the I've got a bad feeling about this achievement in Minecraft for 122 points

timmie271 started the Update 1.11.0: Village & Pillage DLC for Minecraft (Kindle Fire)

timmie271 started the Update 1.11.0: Village & Pillage DLC for Minecraft

timmie271 completed the game Minecraft (Android) and is the 534th gamer on the site to complete it

timmie271 completed the Update 1.11.0: Village & Pillage DLC for Minecraft (Android)

timmie271 won 7 Achievements in Minecraft (Android) for 1706 points

timmie271 won the Buy Low, Sell High achievement in Minecraft (Android) for 488 points

timmie271 won the Kill the Beast! achievement in Minecraft (Android) for 284 points

timmie271 won the I've got a bad feeling about this achievement in Minecraft (Android) for 181 points

timmie271 won the We're being attacked! achievement in Minecraft (Android) for 197 points

timmie271 won the Disenchanted achievement in Minecraft (Android) for 181 points

timmie271 won the Plethora of Cats achievement in Minecraft (Android) for 190 points

timmie271 won the Sound the Alarm! achievement in Minecraft (Android) for 185 points

timmie271 completed the game Minecraft (iOS) and is the 436th gamer on the site to complete it

timmie271 completed the Update 1.11.0: Village & Pillage DLC for Minecraft (iOS)

timmie271 won 7 Achievements in Minecraft (iOS) for 1725 points

timmie271 won the Buy Low, Sell High achievement in Minecraft (iOS) for 495 points

timmie271 won the Kill the Beast! achievement in Minecraft (iOS) for 288 points

timmie271 won the We're being attacked! achievement in Minecraft (iOS) for 197 points

timmie271 won the I've got a bad feeling about this achievement in Minecraft (iOS) for 181 points

timmie271 won the Disenchanted achievement in Minecraft (iOS) for 178 points

timmie271 won the Plethora of Cats achievement in Minecraft (iOS) for 194 points

timmie271 won the Sound the Alarm! achievement in Minecraft (iOS) for 192 points

timmie271 started the Update 1.11.0: Village & Pillage DLC for Minecraft (iOS)

timmie271 started the Update 1.11.0: Village & Pillage DLC for Minecraft (Android)

timmie271 has reached a new milestone: 6,750 Achievements Won

timmie271 completed the game Minecraft (Win 10) and is the 1,579th gamer on the site to complete it

timmie271 completed the Update 1.11.0: Village & Pillage DLC for Minecraft (Win 10)

timmie271 won 7 Achievements in Minecraft (Win 10) for 1361 points

timmie271 won the Sound the Alarm! achievement in Minecraft (Win 10) for 140 points

timmie271 won the Buy Low, Sell High achievement in Minecraft (Win 10) for 404 points

timmie271 won the Kill the Beast! achievement in Minecraft (Win 10) for 221 points

timmie271 won the We're being attacked! achievement in Minecraft (Win 10) for 153 points

timmie271 won the Disenchanted achievement in Minecraft (Win 10) for 144 points

timmie271 won the I've got a bad feeling about this achievement in Minecraft (Win 10) for 141 points

timmie271 won the Plethora of Cats achievement in Minecraft (Win 10) for 158 points

timmie271 started the Update 1.11.0: Village & Pillage DLC for Minecraft (Win 10)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:06

spaceboy

emoties zijn voor mietjes

Hoeveel uur heb jij eigenlijk in Sekiro gestopt joh? En hoe godlike ben jij? :P Ik ben er nog steeds knetterdruk mee, maar ben nog niet door mijn 1e (van de 2) playthroughs heen. Ik ben gewoon te slecht ofzo (al ben ik nu wel richting het einde)... En ik neem aan dat jij wel met een guide speelt, toch? (want die verschillende endings zijn niet persé voor-de-hand-liggend)

succes is een keuze

Acties:
  • +1Henk 'm!
Volgens mij heb ik er iets van 66 uur over gedaan om 100% te hebben? Ik heb de eerste run vrijwel blind gespeeld, maar gewoon echt alles uitgekamt. Daarna nog 2 runs gedaan (NG+ en NG++), waarbij ik de laatste twee eindes even "gesavecheat" heb. :)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
Ziezo nog 2 achievements en de xbox one versie van minecraft staat ook op 100%
Alleen jammer dat het een tijdsgebaseerde en een bugged achievement betreft....

En dan kunnen we gaan we kijken welk groot spel we dan weer oppakken :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: augustus 2014
  • Niet online
Ben halvewege Route C in Nier Automata. Hoop het verhaal deze week uit te hebben, en dan maar eens alle achievements kopen bij de 'vendor'. Leuk spel, niet meer dan dat. Snap de hype ook niet goed. Ben blij als ik het 100% heb. Kan ik weer verder met Dragon Quest XI. Die is sinds november stof aan het happen. Ben in Act 3.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Typhone
dvdkiwi schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 11:25:
Vorige week chapter 1 van de singleplayer (BF V) gespeeld en ik kan wel stellen dat die vele malen irritanter en frustrerender is dan die vliegtuig trophy. Wat een hoop onzin komt er op je af zeg als je op hardcore speelt...
Farming Simulator? Hoe moet ik dat spel zien? :)

Die SP van Battlefield V was slecht hè. Ik vond daar ook helemaal geen reet aan. Die van BF1 was nog een stuk leuker (met name dat stuk op die heuvels met die tanks, prachtig), maar BF:V was echt extreem slecht.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Typhone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:08:
[...]
Farming Simulator? Hoe moet ik dat spel zien? :)
Een beetje zoals Sim City maar dan ingezoomd op een boerderij.
Je koopt een stuk land, koopt landbouwmachines, gaat je land bewerken/inzaaien/bevruchten/oogsten etc waarna je de oogst verkoopt. Zo probeer je langzaam geld te verdienen om uiteindelijk grotere stukken land erbij te kopen en/of je machines te upgraden. Daarnaast kun je contracten afwerken voor je buur-boeren.
Ook kun je ervoor kiezen om beesten te (onder)houden, wat uiteraard ook weer geld oplevert.
Erg verslavede game heb ik al wel gemerkt maar ook één die behoorlijk wat tijd slurpt; het bewerken van je land is op zijn zachtst gezegd bewerkelijk.
Het is geen game voor mensen met weinig geduld maar als je dat wel hebt is het echt heerlijk ontspannend om te spelen.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Typhone
dvdkiwi schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:16:
[...]
Het is geen game voor mensen met weinig geduld maar als je dat wel hebt is het echt heerlijk ontspannend om te spelen.
Haha seen enough. Ik moet al de hele tijd RDR II gaan oppakken na een start in oktober maar ik ben te bang dat het mij opslokt :P
Dan durf ik zoiets als dit niet aan hahaha.

Acties:
  • +1Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 09:16:
[...]

Een beetje zoals Sim City maar dan ingezoomd op een boerderij.
Je koopt een stuk land, koopt landbouwmachines, gaat je land bewerken/inzaaien/bevruchten/oogsten etc waarna je de oogst verkoopt. Zo probeer je langzaam geld te verdienen om uiteindelijk grotere stukken land erbij te kopen en/of je machines te upgraden. Daarnaast kun je contracten afwerken voor je buur-boeren.
Ook kun je ervoor kiezen om beesten te (onder)houden, wat uiteraard ook weer geld oplevert.
Erg verslavede game heb ik al wel gemerkt maar ook één die behoorlijk wat tijd slurpt; het bewerken van je land is op zijn zachtst gezegd bewerkelijk.
Hoe vergelijkt het zich met Stardew Valley?
Daar heb ik stiekum toch wel intersse in, maar net als @Typhone ben ik bang dat ik het leuk ga vinden en dan geen tijd meer heb voor andere games :P

Acties:
  • 0Henk 'm!
Euhm ik ken heel die game niet (nooit van gehoord zelfs) dus het antwoord moet ik je schuldig blijven ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!
dvdkiwi schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 12:59:
Euhm ik ken heel die game niet (nooit van gehoord zelfs) dus het antwoord moet ik je schuldig blijven ;)
Ja dat risico is er natuurlijk altijd :)
Mijn aanname is dat het qua spel objectives beide gelijksoortige games zijn, maar stardew is iig een indie met isometric view meen ik en meer cartoony/game gfx, waar 'jouw' game meer realistisch tracht te zijn.

stardew zal ik vast ook nog wel is voor een paar euro op de pc kopen, dan laat ik je wel weten wat ik er van vind. In farming sim iig nooit interesse gehad, ben sowieso niet zo van de sim games.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Zo. Heb mijn plat met Nier Automata, hoor. Snel door Route C. Daarna alle spullen verkocht en daarmee alle achievements gekocht, en de laatste twee gehaald door 9S te kiezen en credit-minigame te spelen.

Hoppa. Nu verder met act 3 van Dragon Quest XI. Die ligt te stoffen sinds november. (Kreeg Football Manager-virus weer te pakken. Oeps) Wil DQ XI Plat / 100% hebben voordat ik Octopath Traveler op Steam haal.

Heel misschien dat ik Bayonetta ga spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
The maw afgelopen vrijdag bijna gemaxed op xb1 (met bw comp het is een x360 game).
Een achievement moet je de game meerdere momenten van de dag spelen, waarbij ik vermoed dat ik 5/6 momenten natuurlijk al gehad heb, en anders kan ik ook nog spelen met de klok van de xb...maar....3 andere resterende achievement zitten in dlc!
Het gaat om maar 5 euro dus wellicht is het niet de moeite waard omme er druk over te maken maar dit is imho echt gamertje pesten/uitmelken. Moet er nog even over denken of ik dit wil.

Waarbij dan ook meespeelt dat ik de game via gamepass speel. Dus mes snijdt aan 2 kanten, niet direct betaald voor deze game, maar die dlc is dus ook nog is onbruikbaar als ik gamepass niet meer verleng.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Die vlieglevels van Spyro. Godskolere wat een ellende :( Oprecht, een van de lastigste dingen die ik ooit in een game heb gedaan. Sommige gaan, maar die wildflights is gewoon onmenselijk lastig, zo veel variabelen haha. Al dik een uur op dit level geprobeerd, een keer met nog 1 vliegtuig te gaan de tijd om. Niet meer leuk dit, maargoed, toch maar blijven proberen...

Edit: en zojuist weer de tijd verstreken met nog 1 te gaan 8)7

DikkeBMW wijzigde deze reactie 13-05-2019 20:22 (17%)

fookin mad fer it

Acties:
  • 0Henk 'm!

• exactor it
Sagat schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:15:
The maw afgelopen vrijdag bijna gemaxed op xb1 (met bw comp het is een x360 game).
Een achievement moet je de game meerdere momenten van de dag spelen, waarbij ik vermoed dat ik 5/6 momenten natuurlijk al gehad heb, en anders kan ik ook nog spelen met de klok van de xb...maar....3 andere resterende achievement zitten in dlc!
Het gaat om maar 5 euro dus wellicht is het niet de moeite waard omme er druk over te maken maar dit is imho echt gamertje pesten/uitmelken. Moet er nog even over denken of ik dit wil.

Waarbij dan ook meespeelt dat ik de game via gamepass speel. Dus mes snijdt aan 2 kanten, niet direct betaald voor deze game, maar die dlc is dus ook nog is onbruikbaar als ik gamepass niet meer verleng.

Wat vinden jullie?
Waarvan? Of je DLC moet kopen om een game op 100% te zetten? Wel nee. Gewoon de base game uitspelen. Het is overigens bij elk spel met DLC dat je dit tegenkomt. :)

Zo ga ik er mee om: https://www.trueachievements.com/game/The-Maw/achievements
Base game uitspelen en de DLC (meestal) laten liggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Een vriend van me heeft de game en de dlc. Denk dat ik idd lekker voor de basegame ga, en dan af en toeleveltje bij die maat ga halen :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Pfoeh, na dik anderhalfuur is eindelijk dat vlieglevel gelukt haha! Even snel de rest opgeschoond en de plat is binnen! Op naar deel 2 8)

fookin mad fer it

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 07-11 16:20
Red Dead Redemption 2 - Platinum #73

Campaign trophies vielen reuze mee. Gold Rush trophy was pittig. Maar ook die viel achteraf best mee.
Enige kut trophy vond ik die rank 50 trophy.

Man wat is die MP saai zeg. 30-50 uur nutteloos grinden in een van de saaiste MP die ik in jaren heb gespeeld.

Je moet er maar zin in hebben als trophy hunter :P. Gelukkig was de SP wel gewoon erg goed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it
DikkeBMW schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 12:32:
Pfoeh, na dik anderhalfuur is eindelijk dat vlieglevel gelukt haha! Even snel de rest opgeschoond en de plat is binnen! Op naar deel 2 8)
Niet om te plagen maar deel 2 kent ook vlieglevels. Hoe ik dat weet? Omdat ik gisteren ook maar even mijn tv beschermd hebt door mijn controller weg te leggen.

Wel heb ik BFV gisteren afgerond. Prima vermaak voor een paar uurtjes. Maar toen de laatste Achievement mid-game popte heb ik wel direct het spel afgesloten en gedeinstalleerd. Zo leuk vond ik het kennelijk ook niet. :) edit @uchiha tijntje nog dank voor je hulp! (y)

exactor it wijzigde deze reactie 16-05-2019 16:35 (3%)

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

exactor it schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:18:
[...]

Niet om te plagen maar deel 2 kent ook vlieglevels. Hoe ik dat weet? Omdat ik gisteren ook maar even mijn tv beschermd hebt door mijn controller weg te leggen.

Wel heb ik BFV gisteren afgerond. Prima vermaak voor een paar uurtjes. Maar toen de laatste Achievement mid-game popte heb ik wel direct het spel afgesloten en gedeinstalleerd. Zo leuk vond ik het kennelijk ook niet. :)
Ja, daar kwam ik al achter :| De 1e is af, gelukkig. De andere wacht ik nog even mee. Ik heb het gevoel dat deze iets makkelijker zijn door de soort collectibles (luistert minder nauw). Maargoed, ik heb ook ervaring na de talloze pogingen in deel 1 haha. Dus, heeft deel 3 ook vlieglevels :o

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
ExquisiteSteez schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:19:
Red Dead Redemption 2 - Platinum #73

Campaign trophies vielen reuze mee. Gold Rush trophy was pittig. Maar ook die viel achteraf best mee.
Enige kut trophy vond ik die rank 50 trophy.

Man wat is die MP saai zeg. 30-50 uur nutteloos grinden in een van de saaiste MP die ik in jaren heb gespeeld.

Je moet er maar zin in hebben als trophy hunter :P. Gelukkig was de SP wel gewoon erg goed.
Daarom snap ik ook niet dat SP spellen een MP modus moeten hebben. 8)7

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21:58

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

Ivysaur schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:32:
[...]

Daarom snap ik ook niet dat SP spellen een MP modus moeten hebben. 8)7
Makkelijk geld verdienen met microtransacties ;)

PSN | Hier had wat nuttigs kunnen staan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it
DikkeBMW schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:28:
[...]

Ja, daar kwam ik al achter :| De 1e is af, gelukkig. De andere wacht ik nog even mee. Ik heb het gevoel dat deze iets makkelijker zijn door de soort collectibles (luistert minder nauw). Maargoed, ik heb ook ervaring na de talloze pogingen in deel 1 haha. Dus, heeft deel 3 ook vlieglevels :o
Deel 2 lijkt makkelijker inderdaad. Maar de normale levels vind ik licht irritant omdat je niet alles in 1 keer op 100% kan zetten omdat je upgrades mist. Maar ik zal moeten doorzetten. In tegenstelling tot op de PS is het 1 grote achievement lijst ipv drie kortere. :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

exactor it schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:33:
[...]

Deel 2 lijkt makkelijker inderdaad. Maar de normale levels vind ik licht irritant omdat je niet alles in 1 keer op 100% kan zetten omdat je upgrades mist. Maar ik zal moeten doorzetten. In tegenstelling tot op de PS is het 1 grote achievement lijst ipv drie kortere. :(
We komen er wel! Deel 2 doet me echt aan Super Mario Galaxy denken, wat ik een fenomenaal spel vond. De manier van werelden en missies, opbouw van levels. Ik vind het juist wel leuk dat je soms terug moet komen :D

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it
DikkeBMW schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:53:
[...]

We komen er wel! Deel 2 doet me echt aan Super Mario Galaxy denken, wat ik een fenomenaal spel vond. De manier van werelden en missies, opbouw van levels. Ik vind het juist wel leuk dat je soms terug moet komen :D
Het extra puzzelen is in deel 2 dan wel weer leuk. Iets minder zoeken en iets meer nadenken. Maar misschien is dat het probleem: het nadenken wil niet meer. :)

Edit: Haha. Ik ben een hacker. Ik unlock achievements in de toekomst. Zie: https://www.trueachievements.com/gamer/exactor+it (Zal alleen te snappen zijn op 16 mei. exactor it won the S2 | Lockjaw achievement in Spyro Reignited Trilogy for 56 points is vandaag een beetje een rare tekst. Zie de datum die ervoor staat. :)

Edit2: @DikkeBMW Nog maar 1 vlieglevel in deel twee te gaan! :)

exactor it wijzigde deze reactie 18-05-2019 21:00 (28%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

exactor it schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:59:
[...]

Het extra puzzelen is in deel 2 dan wel weer leuk. Iets minder zoeken en iets meer nadenken. Maar misschien is dat het probleem: het nadenken wil niet meer. :)

Edit: Haha. Ik ben een hacker. Ik unlock achievements in de toekomst. Zie: https://www.trueachievements.com/gamer/exactor+it (Zal alleen te snappen zijn op 16 mei. exactor it won the S2 | Lockjaw achievement in Spyro Reignited Trilogy for 56 points is vandaag een beetje een rare tekst. Zie de datum die ervoor staat. :)

Edit2: @DikkeBMW Nog maar 1 vlieglevel in deel twee te gaan! :)
Deel 2 geplat, nu op naar deel 3! Ik moet zeggen, ik heb zo lang gekloot op die vlieglevels in deel 1 dat ik die in deel 2 (die ook echt makkelijker waren) in max 10 minuutjes gehaald had haha

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it
DikkeBMW schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 22:19:
[...]

Deel 2 geplat, nu op naar deel 3! Ik moet zeggen, ik heb zo lang gekloot op die vlieglevels in deel 1 dat ik die in deel 2 (die ook echt makkelijker waren) in max 10 minuutjes gehaald had haha
Ik zit je op de hielen. :o Spyro deel 2 is hier nu ook compleet. Nu op naar de 3e.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timmie271
Hier is et alweer veelste lang rustig met gamen... Na de modelinge examens komende week de xbox maar weer aanslingeren. Moet toch weeer dichterbij @uchiha tijntje en @exactor it komen in gamerscore :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
timmie271 schreef op zondag 19 mei 2019 @ 13:32:
Hier is et alweer veelste lang rustig met gamen... Na de modelinge examens komende week de xbox maar weer aanslingeren. Moet toch weeer dichterbij @uchiha tijntje en @exactor it komen in gamerscore :)
Ben nu bezig om de Steelsoul 100% in 20 uur run te proberen in Hollow Knight, dus je hebt wel even de mogelijkheid om in te lopen :)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +4Henk 'm!

• exactor it
33 37 47 achievements in Spyro vandaag and counting. Of ik deeltje drie ga redden vandaag betwijfel ik maar ik ben een end in de richting. In drie zitten hilarische mini-games. Cat Hockey is topsport. (En de vlieglevels zijn simpel)

Edit: De boel is klaar. Deel 3 vond ik echt top. Al was het wel jammer dat 100% niet nodig was eigenlijk. Maar goed. Kennelijk niet jammer genoeg dat ik het voor de lol ga doen natuurlijk. :)

exactor it wijzigde deze reactie 19-05-2019 23:36 (32%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

exactor it schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:56:
33 37 47 achievements in Spyro vandaag and counting. Of ik deeltje drie ga redden vandaag betwijfel ik maar ik ben een end in de richting. In drie zitten hilarische mini-games. Cat Hockey is topsport. (En de vlieglevels zijn simpel)

Edit: De boel is klaar. Deel 3 vond ik echt top. Al was het wel jammer dat 100% niet nodig was eigenlijk. Maar goed. Kennelijk niet jammer genoeg dat ik het voor de lol ga doen natuurlijk. :)
Ik ben aan het denken om het toch 100% te doen... We gaan het zien hoeveel zin ik erna nog heb.

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!
Even een update sinds 24 april :)
  1. 11-11 Memories Retold.
  2. Far: Lone Sails.
  3. Voodoo Vince Remastered.
  4. Jumpjet Rex.
  5. Troberbrook.
  6. Forza Horizon 4. Er blijven altijd achievements toegevoegd worden dus ik kan om de paar maanden weer aan de bak…
  7. The Shapeshifting Detective. Een soort FMV game met een soort detective verhaallijn. Heb hem een half uurtje gespeeld en nog maar weinig achievements gehaald (30GS).
  8. Pinstripe.
  9. Little Nightmares. Moet hem nog 1 keer uitspelen binnen 1 uur zonder dood te gaan. Moet ik echt even voor gaan zitten… Want dat is nog best pittig vanwege de niet altijd even soepele besturing.
  10. Get Even. Nog niet aan begonnen, maar @exactor it was wel lovend over het spel, dus staat zeker nog op mijn lijstje.
  11. Hollow Knight.
  12. Battlefield V.
  13. Fru. Nog een keer mijn Kinect aansluiten op mijn oude Xbox...
  14. Life is Strange. Moet ik wachten tot december tot dat de laatste episode uit is. Ik spaar ze wel even allemaal op.
  15. Lords of the Fallen. Ik ben een sucker voor Souls games en vond Lords of the Fallen wel tof eigenlijk, maar nooit de 100% gehaald. Volgens mij moet ik nog iets van 1.5 playthrough ofzo.
Gaat best nog rap :)

Nu even kijken welke game ik nu ga oppakken.

360Gamertag.....PSN ID

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

@uchiha tijntje Nog games die eruit sprongen? Ik ken de meeste niet namelijk. Tips, of juist afraders? Zowel qua trophies maar natuurlijk vooral qua fun en gameplay.

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!
DikkeBMW schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:31:
@uchiha tijntje Nog games die eruit sprongen? Ik ken de meeste niet namelijk. Tips, of juist afraders? Zowel qua trophies maar natuurlijk vooral qua fun en gameplay.
Hollow Knight is echt een pareltje, maar daar heb ik in het Xbox one topic al heel veel over gezegd de afgelopen week :P

Verder vond ik Far: Lone Sails echt wel een bijzondere ervaring. Zowel qua fun en gameplay als trophies/achievements. De sfeer is echt wel tof en redelijk uniek concept vond ik zelf. In totaal ben je iets van 7 uur kwijt als je platinum wilt hebben denk ik.

Verder niet hele bijzondere games die ik je echt moet aanraden. :)

Afraders zijn: Voodoo Vince remastered. Doet uiteindelijk niets bijzonders. En the Shapeshifting Detective. Ik kan me er maar moeilijk toe zetten om hem op te pakken.

360Gamertag.....PSN ID

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 00:19
uchiha tijntje schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:44:
Hollow Knight is echt een pareltje, maar daar heb ik in het Xbox one topic al heel veel over gezegd de afgelopen week :P
Goed om te horen dat je zo positief bent over Hollow Knight! Die heb ik ook nog klaar staan op mijn PS4 :D.

Ben nu bijna klaar met Bloodborne (de platinum komt later nog wel als ik voor een NG+ run ga) en ga dan eerst Ratchet and Clank spelen. Heb even zin in heel iets anders (Hollow Knight kan ook flink pittig zijn, dus vandaar dat ik daar nu niet aan begin) en heb Ratchet and Clank toch een keer gratis uit PS Plus kunnen plukken.

Na Ratchet and Clank BF1 denk ik maar eens afronden; daar heb ik ook nog steeds een aantal trophies van open staan.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21:06

spaceboy

emoties zijn voor mietjes

uchiha tijntje schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:44:
[...]

Helemaal mee eens! Heb hem wel uitgespeeld maar ik lack echt skill voor de platinum. :P

succes is een keuze

Acties:
  • +5Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Zo! De plat van Spyro 3 is binnen en ik heb het spel toch ook op 100% gezet (ofja, 117% :P ) Daarmee de hele trillogy volledig af. Ik heb American Fugitive gekocht, leek mij erg leuk. Dat wordt de volgende uitdaging. Iemand in die topic postte iets over Horizon Chase Turbo, dus die heb ik ook gekocht aangezien die in de sale was :)

fookin mad fer it

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Typhone
DikkeBMW schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 23:19:
Zo! De plat van Spyro 3 is binnen en ik heb het spel toch ook op 100% gezet (ofja, 117% :P ) Daarmee de hele trillogy volledig af. Ik heb American Fugitive gekocht, leek mij erg leuk. Dat wordt de volgende uitdaging. Iemand in die topic postte iets over Horizon Chase Turbo, dus die heb ik ook gekocht aangezien die in de sale was :)
Jouw vakantie duurt eng lang nietwaar? :P
Hij gaat maar door :D _/-\o_

Spyro 2 en 3 vond ik veeeel minder leuk dan deel 1 overigens.

Typhone wijzigde deze reactie 27-05-2019 14:27 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Typhone schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:27:
[...]

Jouw vakantie duurt eng lang nietwaar? :P
Hij gaat maar door :D _/-\o_

Spyro 2 en 3 vond ik veeeel minder leuk dan deel 1 overigens.
Ik heb een baan gevonden, vanaf de 17e begin ik. Ik heb afgelopen maanden gesolliciteerd en gesprekken gehad, maar mijn bijbaantje is onregelmatig (avonden, ochtenden etc.) dus heb redelijk wat tijd gehad ja. Zeker door de weeks als vrienden toch geen tijd hebben. Nu heb ik nog even écht vrij (geen sollicitatie stress en geregel) dus komende week even lekker doorpezen.

Overigens was het tot nu toe wel vrij, maar niet echt vakantie...

fookin mad fer it

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Typhone
DikkeBMW schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:47:
[...]

Ik heb een baan gevonden, vanaf de 17e begin ik. Ik heb afgelopen maanden gesolliciteerd en gesprekken gehad, maar mijn bijbaantje is onregelmatig (avonden, ochtenden etc.) dus heb redelijk wat tijd gehad ja. Zeker door de weeks als vrienden toch geen tijd hebben. Nu heb ik nog even écht vrij (geen sollicitatie stress en geregel) dus komende week even lekker doorpezen.

Overigens was het tot nu toe wel vrij, maar niet echt vakantie...
Oei oei, dat wordt afzien! Gefeliciteerd trouwens!
Welkom in de club van 'teveel games en trophies' vs 'te weinig tijd'... :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Typhone schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:48:
[...]

Oei oei, dat wordt afzien! Gefeliciteerd trouwens!
Welkom in de club van 'teveel games en trophies' vs 'te weinig tijd'... :+
Thanks!! :) Ik heb ongeveer 3 jaar lang op zaterdag gewerkt. Ook tijdens mijn 40-uur-per-week-stages gewoon ernaast. De enige keren dat ik vrij had was als ik ook daadwerkelijk iets speciaals ging doen (festival, race, etc.). Ik heb nu dus oprecht geen idee wat ik met mijn vrije zaterdag moet gaan doen haha, wordt wel vreemd. Ik heb wel stage ervaring, dus ook het fulltime-werken, maar ik denk toch dat dit anders wordt. Ben heel erg benieuwd.
Ik kan lekker op de fiets naar het werk, maar toch kriebelt het dan voor een nieuwe Bimmer :+

fookin mad fer it

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Typhone
DikkeBMW schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:50:
[...]

Ik heb nu dus oprecht geen idee wat ik met mijn vrije zaterdag moet gaan doen haha, wordt wel vreemd. Ik heb wel stage ervaring, dus ook het fulltime-werken, maar ik denk toch dat dit anders wordt.
Dit is niet eindig, stage wel ;).
Zaterdagen mooi gebruiken om games te doen hahaha. Als je toch vrij bent.
Nu weet je waarom ik RDR II nog niet gestart ben (op 3 uur na tot ik in een kampje terecht kwam). Zo meeslepend dat ik hem even bewaar tot de donkerdere periode met slecht weer.
DikkeBMW schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 23:19:
Iemand in die topic postte iets over Horizon Chase Turbo, dus die heb ik ook gekocht aangezien die in de sale was :)
Zou ik zo maar is geweest kunnen zijn, vind het een leuke game nog steeds, enige (minor) probleem wat ik ermee heb is gebrek aan variatie, maar daar ben je zelf bij. Ik heb genoeg backlog om me af te leiden als ik even geen zin meer heb :)

Mocht je het leuk vinden stuur me maar een pm met je psn naam (ik zag je niet in de top50?) dan kunnen we tijden vergelijken. Ik ben zelf bijna door de main levels heen, maar daarnaast heb je nog tournaments, endurance modes en ook nog soort van seasonal events. ik geloof dat ik ondanks (voor mijn doen) veel spelen pas iets van 30% trophies heb.

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Sagat schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:00:
[...]

Zou ik zo maar is geweest kunnen zijn, vind het een leuke game nog steeds, enige (minor) probleem wat ik ermee heb is gebrek aan variatie, maar daar ben je zelf bij. Ik heb genoeg backlog om me af te leiden als ik even geen zin meer heb :)

Mocht je het leuk vinden stuur me maar een pm met je psn naam (ik zag je niet in de top50?) dan kunnen we tijden vergelijken. Ik ben zelf bijna door de main levels heen, maar daarnaast heb je nog tournaments, endurance modes en ook nog soort van seasonal events. ik geloof dat ik ondanks (voor mijn doen) veel spelen pas iets van 30% trophies heb.
Best een lastige game tot nu toe haha! Ik las wel dat je co-op dingen makkelijker kon halen. 1 iemand focust op 1e worden en de ander alle muntjes. Dan tellen beide samen dus is die 100% vd race voor beide binnen haha

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!
@Sagat
En Mega man 11 kan geuninstalled worden! 100% :P

Jij Hollow Knight al klaar? :+

360Gamertag.....PSN ID

• Exorcist
  • Niet online
Backlog wat ingehaald; Thimbleweek Park uitgespeeld. En toch..voor de platinum is een tweede playtrough vereist, daar ga ik toch écht niet aan beginnen. Game op "hard" uitgespeeld maar voor "casual" dien je dus een tweede poging te wagen. Dank je de koekoek, dan maar steken op een minder percentage. Ook het lezen van 100 boeken gaat me te ver. 38% heeft de platinum van dit spel. Bijzonder veel voor zoveel extra (saai) werk?

Verder: Cities Skylines. Base game op 84%, de platinum is nog wel haalbaar maar ben er voor nu even klaar mee. Ook voor de Xbox One dit spel gekocht dus die ga ik daar binnenkort ook maar 's uitproberen. Railway Empire idem, goede tijd mee gehad op de PS4 en zeker niet vervelend om het nogmaals op de One te doorlopen :) . Itt een point-and-click adventure..
uchiha tijntje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:55:
@Sagat

Tuurlijk, had toch al gezegd dat ik hem gekocht had? Oh wacht je bedoelde uitgespeeld ehm bijna....het is toch niet heel ver meer na die eerste boss? |:(

Seriously, het is een fantastische game maar wel eentje waar je voor moet zitten. Meestal rij ik even baantje met hor chase (helemaal alleen, geen hulp die de muntjes doen voor me :P ), of even een leveltje bit trip maxen (daar compleet onverwacht gister nog een trophy meegehaald :*) ) en heb door wat aanwas in het tweakers fighting game topic kof14 en uniel beetje opgepakt. I guess dat dit meer casual gamen is ipv voor trophies of cheevo’s gaan.

Oh en gebeurd ook best vaak dat ik gewoon gaar op de bank ga netflixen ipv keihard gamen :'(

Maar staat zeker op de wanna play lijst nog!
Verder moet ik echt ook nog een keer ninja oppakken. Als gamepass afgelopen is staat die ook hoog op de lijst!

• timmie271
* timmie271 heeft nog steeds sinds 6 mei geen achievement meer binnengehaald -O-

Moet nog 1 verslag inleveren voor school, maar zolang ik geen feedback krijg van stagebegeleider kan ik daar niet mee verder :X. Tot die tijd dus ook niet echt veel zin om te gamen, maar als ik weer begin pak ik gelijk Oddysey op denk ik voor een lang vermaak :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

uchiha tijntje schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:55:
@Sagat

Is dit spel niet heel erg moeilijk? :P

fookin mad fer it

DikkeBMW schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:47:
[...]

Is dit spel niet heel erg moeilijk? :P
Mega man of Hollow Knight? :p

Mja moeilijk is relatief he :+

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!
timmie271 schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:42:
* timmie271 heeft nog steeds sinds 6 mei geen achievement meer binnengehaald -O-

Moet nog 1 verslag inleveren voor school, maar zolang ik geen feedback krijg van stagebegeleider kan ik daar niet mee verder :X. Tot die tijd dus ook niet echt veel zin om te gamen, maar als ik weer begin pak ik gelijk Oddysey op denk ik voor een lang vermaak :)
Als je niet verder kan met verslag kun je dus gewoon gamen!!! Ga lekker minecraften ofzo! ;)

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
uchiha tijntje schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 13:53:
[...]

Als je niet verder kan met verslag kun je dus gewoon gamen!!! Ga lekker minecraften ofzo! ;)
_O- _O- _O-
Nog maar een stuk of 4000 emeralds traden en ik ben weer klaar met alle minecrafts O-) O-)

timmie271 wijzigde deze reactie 30-05-2019 14:00 (16%)

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

uchiha tijntje schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 13:47:
[...]

Mega man of Hollow Knight? :p

Mja moeilijk is relatief he :+
Mega Man. Ik wil die ook wel eens proberen. Ik neem aan dat het niet uitmaakt of je eerdere delen gespeeld hebt?

fookin mad fer it

• Exorcist
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:10:
[...]

Seriously, het is een fantastische game maar wel eentje waar je voor moet zitten. Meestal rij ik even baantje met hor chase (helemaal alleen, geen hulp die de muntjes doen voor me :P
Hier bedoel je helemaal niets mee, neem ik aan.. :(:)
DikkeBMW schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 14:45:
[...]

Mega Man. Ik wil die ook wel eens proberen. Ik neem aan dat het niet uitmaakt of je eerdere delen gespeeld hebt?
Nee er zit net zoals Mario eigenlijk totaal geen verhaal in :)

En moeilijk. Op zich valt het mee, maar als je alle achievements wilt is het wel een pittige uitdaging :)

360Gamertag.....PSN ID

Exorcist schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 14:48:
[...]

Hier bedoel je helemaal niets mee, neem ik aan.. :(:)
Haha,ben wat jaloers. Ik zou eventueel mijn zoon nog kunnen laten helpen i guess.

Oh en voor @uchiha tijntje
Ik ben van de hatelijke nul af!

https://tweakers.net/ext/f/5Y7NRAulhv61M0a0XPoBIAWT/thumb.png

En de maw ook nog op 100% (ex dlc).

Sagat wijzigde deze reactie 30-05-2019 17:58 (3%)

• Exorcist
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 17:55:
[...]

Haha,ben wat jaloers. Ik zou eventueel mijn zoon nog kunnen laten helpen i guess.
Hulp, hulp... 't is gewoon een geweldig spel om met 2/4 man te doen :D

;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• exactor it
De kinderen waren vanmiddag naar een verjaardag. Dus ik heb pinball fx3 uitgespeeld. Het was daadwerkelijk leuk. Zo leuk dat ik zelfs extra tafels gekocht heb. :)

Ik ben verder bezig met fifa 19. Pro clubs moet ik nog. Als er toevallig iemand met een Xbox is die wil helpen, graag. d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

uchiha tijntje schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 17:18:
[...]

Nee er zit net zoals Mario eigenlijk totaal geen verhaal in :)

En moeilijk. Op zich valt het mee, maar als je alle achievements wilt is het wel een pittige uitdaging :)
We zitten in het Trophy topic, dus dat is wel de insteek ja :P

fookin mad fer it

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Raem
Gister m'n 70e platinum gehaald met AC:Odyssey. Nu nog wat trophies halen met de gratis extra content. De DLC komt later wel als hopelijk de Season Pass een keer in de aanbieding komt.

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Hoe kan ik in de OP komen eigenlijk :o

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it
DikkeBMW schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:25:
Hoe kan ik in de OP komen eigenlijk :o
Maak zo een kek kaartje op psnprofiles.com en zet de link er naar toe hier in het topic. Dan gebeuren er magische dingen.

En check even de spelregels in de OP.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

exactor it schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:50:
[...]

Maak zo een kek kaartje op psnprofiles.com en zet de link er naar toe hier in het topic. Dan gebeuren er magische dingen.

Zo? :D

fookin mad fer it

Acties:
  • +1Henk 'm!
Epic psn nick maat! _/-\o_
Nog interesse om te frienden voor horizon chase turbo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• exactor it

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Die afbeelding van dat meisje met die beer, is dat van game ofso? Indien ja, welke game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
Mijn allereerste platinum gehaald. Was per ongeluk /onverwacht. Speelde Slyde en was snel genoeg klaar met een puzzel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Sagat schreef op zondag 2 juni 2019 @ 09:20:
[...]

Epic psn nick maat! _/-\o_
Nog interesse om te frienden voor horizon chase turbo?
Thanks, goddamn Loch Ness Monster!

Zeker, voeg me maar toe!
SadisticPanda schreef op zondag 2 juni 2019 @ 11:10:
[...]

Die afbeelding van dat meisje met die beer, is dat van game ofso? Indien ja, welke game.
Yes! Ik heb Enigmatis in de sale gekocht. Het is een point and click detective puzzle game. Een easy plat, maar een gaaf verhaald. Een beetje á la Timbleweed Park. Ik vind dat wel leuke games voor de afwisseling. Kan het mensen wel aanraden.

fookin mad fer it

Acties:
  • +2Henk 'm!

• exactor it
Fifa 19 = compleet. Vond zo waar een vrije aardige gast via de LFG functie op de Xbox. Mijn uitleg dat ik redelijk ben in FUT maar super slecht in pro clubs deed hem lachen. En toen hebben we een team vol met Ruud Gullits met 2-1 verslagen.

Nu terug naar Descenders en Void Bastards.

Edit: Wow. Van de 39k spelers die fifa hebben op trueachievements hebben er 203 hem uitgespeeld.

exactor it wijzigde deze reactie 02-06-2019 21:41 (14%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 20:28
Astro Bot rescue mission gisteren plat gehaald. Leuk platform vr game. Hoop dat er nog leuke werelden bij komen.

https://discord.gg/HCQxJaU || Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online
Desutoroiya schreef op maandag 3 juni 2019 @ 07:57:
Astro Bot rescue mission gisteren plat gehaald. Leuk platform vr game. Hoop dat er nog leuke werelden bij komen.
Ik moest wel even flink wennen aan het feit dat je vanaf de bank niet altijd goed kan zien waar je loopt. Speel jij de game zittend, of ga je ook staan en overal kijken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 20:28
Jorgen schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:00:
[...]

Ik moest wel even flink wennen aan het feit dat je vanaf de bank niet altijd goed kan zien waar je loopt. Speel jij de game zittend, of ga je ook staan en overal kijken?
Eerste keer op de bank was inderdaad wel irritant. Ben toen op een een draaistoel gaan zitten. Had dus geen problemen meer ;)

https://discord.gg/HCQxJaU || Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0Henk 'm!
exactor it schreef op zondag 2 juni 2019 @ 21:39:
Edit: Wow. Van de 39k spelers die fifa hebben op trueachievements hebben er 203 hem uitgespeeld.
Dat zie je vaak bij SP/MP games. Sommige mensen raken de SP niet tot zelfden aan en spelen enkel de MP. En anderen spelen juist weer enkel voor de SP.

Goede voorbeelden zijn dan ook Call of Duty en Battlefield.

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
DikkeBMW schreef op zondag 2 juni 2019 @ 13:26:
[...]

Yes! Ik heb Enigmatis in de sale gekocht. Het is een point and click detective puzzle game. Een easy plat, maar een gaaf verhaald. Een beetje á la Timbleweed Park. Ik vind dat wel leuke games voor de afwisseling. Kan het mensen wel aanraden.
Ho ho ho, je gaat toch geen simpel zoek en klik jezelf suf spel vergelijken met Thimbleweed Park, toch? Echt in de verste verte niet met elkaar te vergelijken, laat staan ze in één zin te noemen. Thimbleweed Park is van Ron Gilbert..je weet wel, Maniac Mansion, Monkey Island?

Zal ik de zeep opsturen of heb je zelf nog een stukje liggen thuis?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 15-11 13:02

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Jorgen schreef op zondag 2 juni 2019 @ 13:18:
Mijn allereerste platinum gehaald. Was per ongeluk /onverwacht. Speelde Slyde en was snel genoeg klaar met een puzzel.
Hoewel psnprofiles wel een hoog trophywhore/completionist gehalte heeft, maar 23k speleigenaren, waar 98,5% van die 23k heeft er Platinum van gehaald. Dat is wel een goede indicatie dat het spel niet al te moeilijk zal zijn. Daarnaast kost het spel ten tijde van schrijven 1,19. Bedoelen ze dit nou met Pay to win? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online
Was ook niet heel moeilijk. Slyde is een schuifpuzzel die (zover ik gezien heb) maar een paar volgordes hanteert om de puzzel te veranderen. Met een goede tactiek is elke puzzel wel op te lossen, maar als je een beetje oplet, is het gewoon tegengesteld nadoen (oftewel achterstevoren terugschuiven) van alles wat je op het scherm ziet. Zo hield ik heel veel tijd over en kreeg ik alle trophies. :) Ik had niet verwacht dat het zo simpel zou zijn om een platinum te halen. Voor hetzelfde geld had je alle puzzels binnen de tijd moeten oplossen, maar ik was binnen 10 puzzels en ongeveer duizend speelseconden verdiend, al klaar.

Jorgen wijzigde deze reactie 03-06-2019 15:31 (22%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21:58

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

* Bas170 is ook op zoek naar een plekje in de OP

PSN | Hier had wat nuttigs kunnen staan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• exactor it
Bas170 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 15:43:
* Bas170 is ook op zoek naar een plekje in de OP

[Afbeelding]
Helemaal prima! Wil je misschien een niet-bewegende bar maken? Dan zet ik hem erbij. Dat houdt de boel wat overzichtelijker. d:)b

Pagina: 1 ... 94 95 96 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True