Zo, de platinum van Darksiders 2 is binnen. Ondanks dat ik het eigenlijk niet van plan was voor ik aan de game begon, toch maar even doorgezet om hem te halen. Eigenlijk was er ook maar 1 trophy die echt veel tijd koste en dat was de trophy waarvoor je level 30 moet behalen. Helaas is er in NG een level cap van 22, dus je moet per se aan NG+ beginnen om level 30 te halen. Ik heb NG+ niet meer uitgespeeld, omdat ik al level 30 ben, maar denk dat ik toch zo'n 60% nog heb moeten doorlopen. Nou ging dat behoorlijk gemakkelijk, daar ik in NG de game al op het moeilijkste niveau had uitgespeeld, het grootste deel van de puzzels nog wist en er als het ware dus doorheen kon rennen. Maar toch, van mij mogen ze zulk soort trophies echt wel achterwege laten. Helemaal omdat er een level cap op NG wordt gezet en ik deze game niet bepaald geschikt vind voor NG+. Ik had namelijk alles al ontdekt en gedaan wat gedaan kon worden in NG. Dan ben je dus eigenlijk puur aan het grinden voor een trophy. Ach, hij is binnen en het is meteen nummer 20, dus toch een beetje speciaal

.
Ik vond de game trouwens behoorlijk vermakelijk. Je merkt wel aan een aantal aspecten dat het geen topper is (er zitten best wel wat bugs in bijvoorbeeld, de wereld oogt redelijk kaal en de verhaalvertelling is niet je van het), maar het is absoluut een leuke game om te spelen; vooral gameplay-technisch is die behoorlijk sterk. Het is natuurlijk ook al best een oude game.
Overigens zit ik nu te twijfelen wat nu te spelen. Ik heb nog best wat games openstaan die ik en nog niet heb uitgespeeld en die qua progressie nog helemaal niet ver zijn. Dus misschien kunnen jullie mij adviseren

. Ik twijfel tussen de volgende games:
- Bloodborne (nog niet uitgespeeld en maar 14% van de trophies gehaald)
- F1 2018 (nog niet uitgespeeld - voor zover dat kan - en nog maar 13% van de trophies gehaald)
- Hollow Knight (nog niet aan begonnen, maar al wel gekocht)
- Red Dead Redemption 2 (nog niet uitgespeeld en maar 8% van de trophies gehaald)
- Sekiro (nog niet gekocht, maar die game lijkt me wel echt heel tof)
Ik neig momenteel zelf het meeste naar Bloodborne, omdat ik die toch echt wel af wil ronden en ik het dan meteen voor mezelf helemaal duidelijk heb of ik aan Sekiro moet en wil beginnen.