Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:00

DikkeBMW

Live '25

Typhone schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:18:
Ik krijg morgen (dan ben ik jarig lol) Sakiro heb ik al gehoord. Is dat een tricky platinum? Of gewoon wat effort erin en klaar is kees? Voorlopig nog even bezig met klussen in de weekenden maar ook daar komt spoedig een einde aan yihaaaw!

Respect voor @DikkeBMW en @dvdkiwi trouwens. Die gaan maar door hoor :P
Ik heb Onrush al paar weken niet aangeraakt vanwege het feit dat ik het even te druk heb en teveel trips naar Luxemburg moet maken. Maargoed straks als de stofwolken zijn opgetrokken dan ben ik weer ready!
Luxemburg? Goedkoop drank inslaan zeker :P

Ik zag je was al erg lang niet meer online geweest idd!

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:47

Typhone

Who Dares Wins

DikkeBMW schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:31:
[...]

Luxemburg? Goedkoop drank inslaan zeker :P

Ik zag je was al erg lang niet meer online geweest idd!
Als ik er iets zou inslaan is het benzine hahahaha ;).
Nee ik mag lekker 4 klanten livezetten en een aanbestedingstraject voor 'LuxInnovation' opleveren. Ach ja lekker tokkelen door de Ardennen en podcastjes luisteren is geen straf ;).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Zo, de platinum van Darksiders 2 is binnen. Ondanks dat ik het eigenlijk niet van plan was voor ik aan de game begon, toch maar even doorgezet om hem te halen. Eigenlijk was er ook maar 1 trophy die echt veel tijd koste en dat was de trophy waarvoor je level 30 moet behalen. Helaas is er in NG een level cap van 22, dus je moet per se aan NG+ beginnen om level 30 te halen. Ik heb NG+ niet meer uitgespeeld, omdat ik al level 30 ben, maar denk dat ik toch zo'n 60% nog heb moeten doorlopen. Nou ging dat behoorlijk gemakkelijk, daar ik in NG de game al op het moeilijkste niveau had uitgespeeld, het grootste deel van de puzzels nog wist en er als het ware dus doorheen kon rennen. Maar toch, van mij mogen ze zulk soort trophies echt wel achterwege laten. Helemaal omdat er een level cap op NG wordt gezet en ik deze game niet bepaald geschikt vind voor NG+. Ik had namelijk alles al ontdekt en gedaan wat gedaan kon worden in NG. Dan ben je dus eigenlijk puur aan het grinden voor een trophy. Ach, hij is binnen en het is meteen nummer 20, dus toch een beetje speciaal :D.

Ik vond de game trouwens behoorlijk vermakelijk. Je merkt wel aan een aantal aspecten dat het geen topper is (er zitten best wel wat bugs in bijvoorbeeld, de wereld oogt redelijk kaal en de verhaalvertelling is niet je van het), maar het is absoluut een leuke game om te spelen; vooral gameplay-technisch is die behoorlijk sterk. Het is natuurlijk ook al best een oude game.

Overigens zit ik nu te twijfelen wat nu te spelen. Ik heb nog best wat games openstaan die ik en nog niet heb uitgespeeld en die qua progressie nog helemaal niet ver zijn. Dus misschien kunnen jullie mij adviseren :*) . Ik twijfel tussen de volgende games:

- Bloodborne (nog niet uitgespeeld en maar 14% van de trophies gehaald)
- F1 2018 (nog niet uitgespeeld - voor zover dat kan - en nog maar 13% van de trophies gehaald)
- Hollow Knight (nog niet aan begonnen, maar al wel gekocht)
- Red Dead Redemption 2 (nog niet uitgespeeld en maar 8% van de trophies gehaald)
- Sekiro (nog niet gekocht, maar die game lijkt me wel echt heel tof)

Ik neig momenteel zelf het meeste naar Bloodborne, omdat ik die toch echt wel af wil ronden en ik het dan meteen voor mezelf helemaal duidelijk heb of ik aan Sekiro moet en wil beginnen.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
dvd-linden schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 18:08:
Overigens zit ik nu te twijfelen wat nu te spelen. Ik heb nog best wat games openstaan die ik en nog niet heb uitgespeeld en die qua progressie nog helemaal niet ver zijn. Dus misschien kunnen jullie mij adviseren :*) . Ik twijfel tussen de volgende games:

- F1 2018 (nog niet uitgespeeld - voor zover dat kan - en nog maar 13% van de trophies gehaald)
- Red Dead Redemption 2 (nog niet uitgespeeld en maar 8% van de trophies gehaald)
F1 2018 is prima uit te spelen. Kost alleen even wat tijd. Hoop hier vrijdagavond de laatste multiplayer achievement binnen te halen en dan heb ik alleen nog de career achievements over. Dat is vooral veel racen vanwege de 41 keer op het podium komen uit mijn hoofd :)

Zelf nu bezig met de volgende games:
-F1 2018: kost veel eentonige tijd, maar opzich prima te doen.
-Titanfall: Bijna gen8 van de 10 gehaald en nog een stuk of 30 daily's halen..
-Minecraft story mode: chapter 6 van 8 gehad.
-Battlefield 1: Alleen nog 17x multiplayer achievement binnenharken.
-Blops 3 en IW staan nu op stil tot m'n maat weer tijd heeft om zombie achievements binnen te harken :P
-Dead Island: Riptide Definitive Edition: Af en toe slacht ik wat zombies samen met m'n neef :+
-GoW Ultimate Edition: Langzaam maar gestaag komt hier ook proegressie in met nog 12 achievements te gaan.
-Minecraft Xbox One edition die komt vanaf 4 april.

En uiteraard alle overige games die nog los en vast zitten of soms opgepakt worden :+

Ook is het nog wachten tot halo reach bij de halo mcc collectie komt zodat ik daar samen met @Ereaser doorheen kan schieten :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@timmie271 Ik moet de bf1 online achievements ook nog. Als je samen de wat pittigere wil doen binnenkort, geef maar een gil. Ben wel druk, maar af en toe wat noobs ownen moet kunnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 20:01:
@timmie271 Ik moet de bf1 online achievements ook nog. Als je samen de wat pittigere wil doen binnenkort, geef maar een gil. Ben wel druk, maar af en toe wat noobs ownen moet kunnen. :)
Zal ik doen. Ervan uitgaande dat je hierbij de DLC achievements bedoeld gezien je de main game al 100% hebt?
Zelf heb ik daar gelukkig al een groot deel in zoals alle wapen achievements dankzij een TA maatje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:28:
[...]

Zal ik doen. Ervan uitgaande dat je hierbij de DLC achievements bedoeld gezien je de main game al 100% hebt?
Zelf heb ik daar gelukkig al een groot deel in zoals alle wapen achievements dankzij een TA maatje O-)
Oh sorry. Ik dacht dat je de nieuwste battlefield bedoelde. Mijn fout. 1 ga ik niet doen. De dlc achievements van battlefield vind ik meestal wat vergezocht (plus dlc achievements interesseren me eigenlijk niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:37:
[...]

Oh sorry. Ik dacht dat je de nieuwste battlefield bedoelde. Mijn fout. 1 ga ik niet doen. De dlc achievements van battlefield vind ik meestal wat vergezocht (plus dlc achievements interesseren me eigenlijk niet.)
Zoń vermoeden had ik al :+

Mocht BF5 hier komen dan en je bent er nog niet klaar mee dan laat ik het je ook weten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Doen we!

Zag deze net langsgekomen. Prima filmpje voor achievementjagertjes. https://mobile.twitter.co...tatus/1110598539275628546

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:44:
Doen we!

Zag deze net langsgekomen. Prima filmpje voor achievementjagertjes. https://mobile.twitter.co...tatus/1110598539275628546
Hoe stallion83 vanaf het begin al zo hoog is gebleven eigenlijk tot eind vorig jaar. Die 4 bovenste namen zitten ook allemaal op TA en redmptiondenied (oid) heeft afgelopen jaar in een maand tijd even een luttele 220k gamerscore gehaald :z

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CmCSEgdl.png

En Celtic Fore met ook iets van 1,9 miljoen GS heeft een completion percentage van 99,9% en zal de 100% nooit halen vanwege een gemiste achievement in: NCAA March Madness 07

[ Voor 18% gewijzigd door timmie271 op 27-03-2019 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ik neig momenteel zelf het meeste naar Bloodborne, omdat ik die toch echt wel af wil ronden en ik het dan meteen voor mezelf helemaal duidelijk heb of ik aan Sekiro moet en wil beginnen.
Precies wat je zegt: beter eerst Bloodborne uitspelen en daarna pas aan Sekiro beginnen. Let wel dat het twee vrij verschillende games zijn, ondanks dat ze allebei van From Software zijn.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo, de platinum van Darksiders 2 is binnen. Ondanks dat ik het eigenlijk niet van plan was voor ik aan de game begon, toch maar even doorgezet om hem te halen. Eigenlijk was er ook maar 1 trophy die echt veel tijd koste en dat was de trophy waarvoor je level 30 moet behalen. Helaas is er in NG een level cap van 22, dus je moet per se aan NG+ beginnen om level 30 te halen. Ik heb NG+ niet meer uitgespeeld, omdat ik al level 30 ben, maar denk dat ik toch zo'n 60% nog heb moeten doorlopen. Nou ging dat behoorlijk gemakkelijk, daar ik in NG de game al op het moeilijkste niveau had uitgespeeld, het grootste deel van de puzzels nog wist en er als het ware dus doorheen kon rennen. Maar toch, van mij mogen ze zulk soort trophies echt wel achterwege laten. Helemaal omdat er een level cap op NG wordt gezet en ik deze game niet bepaald geschikt vind voor NG+. Ik had namelijk alles al ontdekt en gedaan wat gedaan kon worden in NG. Dan ben je dus eigenlijk puur aan het grinden voor een trophy. Ach, hij is binnen en het is meteen nummer 20, dus toch een beetje speciaal :D.

Ik vond de game trouwens behoorlijk vermakelijk. Je merkt wel aan een aantal aspecten dat het geen topper is (er zitten best wel wat bugs in bijvoorbeeld, de wereld oogt redelijk kaal en de verhaalvertelling is niet je van het), maar het is absoluut een leuke game om te spelen; vooral gameplay-technisch is die behoorlijk sterk. Het is natuurlijk ook al best een oude game.

Hollow knight! 2d = best d ;)

Ik hoop binnenkort weer iets te kunnen doen, momenteel zit al mijn game stuff in dozen :'( }:| maar vanaf morgen langzaam weer zut aansluiten.....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

timmie271 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 22:51:
[...]

Hoe stallion83 vanaf het begin al zo hoog is gebleven eigenlijk tot eind vorig jaar. Die 4 bovenste namen zitten ook allemaal op TA en redmptiondenied (oid) heeft afgelopen jaar in een maand tijd even een luttele 220k gamerscore gehaald :z

[Afbeelding]

En Celtic Fore met ook iets van 1,9 miljoen GS heeft een completion percentage van 99,9% en zal de 100% nooit halen vanwege een gemiste achievement in: NCAA March Madness 07
Je kunt altijd nog de game verwijderen uit je lijst toch? Als je die 100% wil :P

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
DikkeBMW schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:37:
[...]

Je kunt altijd nog de game verwijderen uit je lijst toch? Als je die 100% wil :P
Zo werkt dat niet op de Xbox helaas :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
timmie271 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:56:
[...]

F1 2018 is prima uit te spelen. Kost alleen even wat tijd. Hoop hier vrijdagavond de laatste multiplayer achievement binnen te halen en dan heb ik alleen nog de career achievements over. Dat is vooral veel racen vanwege de 41 keer op het podium komen uit mijn hoofd :)
Ik heb hem destijds gekocht, maar er eigenlijk vrij weinig tijd in gestopt. Ik denk dat ik het ook meer als een game als Battlefield ga gebruiken, lekker voor tussendoor. Zo nu en dan ff een raceweekendje wegwerken en dan op die manier progressie boeken. Misschien dat ik 1 seizoen career een keer in korte tijd achter elkaar ga spelen, maar denk niet dat ik de game leuk genoeg vind om een hele lange tijd achter elkaar te spelen zonder iets anders er tussendoor.
dvdkiwi schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 01:08:
[...]

Precies wat je zegt: beter eerst Bloodborne uitspelen en daarna pas aan Sekiro beginnen. Let wel dat het twee vrij verschillende games zijn, ondanks dat ze allebei van From Software zijn.
Ik denk dat ik dat maar ga doen inderdaad! Ik lees ook mee in het Sekiro topic, dus hou de game zeker in de gaten en ben op de hoogte van de verschillen. Alhoewel het qua movement, tempo en de agressieve manier van spelen meer gelijkenissen heeft met Bloodborne dan met Dark Souls toch. Niet dat ik ooit Dark Souls heb gespeeld, daar niet van. (Misschien dat ik Dark Souls 3 toch ook nog maar een keer moet proberen. 8))

Overigens had ik bij Bloodborne al best moeite om op een agressieve manier te spelen (ben van nature uit wat meer afwachtend en verdedigend). Dan zal Sekiro waarschijnlijk helemaal een harde leerschool voor me worden 8)7.
Sagat schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 08:58:
[...]

Hollow knight! 2d = best d ;)

Ik hoop binnenkort weer iets te kunnen doen, momenteel zit al mijn game stuff in dozen :'( }:| maar vanaf morgen langzaam weer zut aansluiten.....
Ik heb eigenlijk alleen maar hele positieve dingen over Hollow Knight gelezen. Nou was ik in eerste instantie van plan om hem op de Switch te gaan halen, maar niet zo lang geleden was hij voor een tientje te koop op PSN. Nou heb ik geen Pro Controller voor mijn Switch en heeft de game op PS4 natuurlijk trophies, dus toen was de keuze makkelijk gemaakt. Bij zo'n moeilijke game is het wel leuk om de trophies te behalen. En om de game nu met joy-cons te moeten spelen... dat is ook niet zo ideaal denk ik.

Denk overigens dat Bloodborne, Sekiro en Hollow Knight geen ideale games zijn om allemaal achter elkaar te spelen haha. Dat is denk ik net iets te frustrerend bij tijd en wijle :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

timmie271 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:54:
[...]

Oh echt? Ik meen dat dat daar ook kon :o Op de PS kan dat iig wel. Dan ben je uiteraard wel alle progress en trophies van die game kwijt, maar goed.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
DikkeBMW schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:59:
[...]

Oh echt? Ik meen dat dat daar ook kon :o Op de PS kan dat iig wel. Dan ben je uiteraard wel alle progress en trophies van die game kwijt, maar goed.
Kon het maar. Dan had ik gelijk Word of Tanks 2x verwijderd. Zou ik ook gelijk op de 91% conpletion percentage zitten ipv de huidige 89.17% :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Alleen 0% games toch? Anyways, het is uitaard zeer frusti als je nooit de 100% kan halen, maar toch.....zou het wel zwak vinden als je halverwege een game kan zeggen 'f it, ik kap ermee, alles del'

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Sagat schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 11:01:
[...]

Alleen 0% games toch? Anyways, het is uitaard zeer frusti als je nooit de 100% kan halen, maar toch.....zou het wel zwak vinden als je halverwege een game kan zeggen 'f it, ik kap ermee, alles del'
Die zou ik gewoon laten staan, maar games zoals WoT mogen maar al te graag uit de lijst wegens de hoeveelheid tijd die het kost het uit te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
[...]

Op de PS kun je alleen games uit je trophylist verwijderen waar je nog geen trophies voor hebt gehaald.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Raem schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:07:
[...]

Op de PS kun je alleen games uit je trophylist verwijderen waar je nog geen trophies voor hebt gehaald.
Ha, dat wist ik dan weer niet. Ik heb eens een game geprobeerd en merkte al snel dat ik het niks vond dus toen heb ik hem eruit gegooid. Weer wat geleerd :P

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
DikkeBMW schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:10:
[...]

Ha, dat wist ik dan weer niet. Ik heb eens een game geprobeerd en merkte al snel dat ik het niks vond dus toen heb ik hem eruit gegooid. Weer wat geleerd :P
Zo heb ik er inderdaad ook een paar verwijderd. Kwam er ook pas achter toen ik Zombi wilde verwijderen uit m'n lijst, maar dat ging niet omdat ik daar al 7% aan trophies had gehaald.
Moet die game dus helaas maar weer eens oppakken om dat percentage omhoog te krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:46

spaceboy

Op grote hoogte

Raem schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 12:07:
[...]

Maar dat gaat dan niets veranderen aan je percentage volgens PSNProfiles, toch? Ik heb helaas ook heel veel 0% games, maar ach... ik geef niet zoveel om dat percentage. Als ik maar in de top-10 blijf... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:54:
[...]

Vroeger, op de 360, kon je spellen waar je 0% had met een druk op de X verwijderen. Helaas niet meer zo op de One. Anderzijds boeit het me eigenlijk niks. En aan de andere kant daarvan heb ik meestal al 2 achievements als ik een slecht spel de deur wijs.

Waarbij je slecht spel misschien beter als te moeilijk kunt lezen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zo helden! Wie gaat er Sekiro platinummen, Achieven (of hoe dat ook heet) of 100%'en?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Typhone schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 15:52:
Zo helden! Wie gaat er Sekiro platinummen, Achieven (of hoe dat ook heet) of 100%'en?
Uiteraard!
Dit jaar? Waarschijnlijk niet.
Dit decennium? Hopelijk :P
Met de usb save voor de 4 eindes? Waarschijnlijk.
;)

[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 29-03-2019 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
spaceboy schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 17:58:
[...]

Maar dat gaat dan niets veranderen aan je percentage volgens PSNProfiles, toch? Ik heb helaas ook heel veel 0% games, maar ach... ik geef niet zoveel om dat percentage. Als ik maar in de top-10 blijf... :P
Nee klopt, 0% games worden ook niet meegenomen in je completion rate.
Maar de lijst wordt er wat schoner van als 0% games eruit zijn. :P (OCD)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PES 2019 heeft mij mijn eerste platinumtrofee opgeleverd. Rocket League zit er ook aan te komen. Daar hoef ik sinds enkele maanden alleen nog 'Barras Bravas' te halen voor platinum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@dvdkiwi
Ik ga er gewoon voor. Ik ben op de PS3 ooit begonnen aan Ninja Gaiden Sigma 2 maar dat was wel even een brug te ver. Nondeju wat liep ik daar hard vast in een gevecht wat uren duurde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Je gaat voor Sekiro? Cool!
Benieuwd hoe jij het gaat ervaren :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:50:
Je gaat voor Sekiro? Cool!
Benieuwd hoe jij het gaat ervaren :)
Ik ook. Tot nu toe vind ik Sekiro denk ik de beste game die ik ooit heb gespeeld. Bloodborne was ook heerlijk. Dat paranormale mis ik wel een beetje, maar Sekiro is spannender ofzo. Ik hoop dat ik ooit platinum ga pakken voor Sekiro (al ben ik bang dat ik er ondanks de 500+ uur die ik erin ga stoppen gewoon skills mis) ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:04
Ik :) Ben al redelijk op weg. Hoef nog maar 7 achievements, maar dat kan nog wel even duren vanwege het verkrijgen van alle skills en dat is vooral het verkrijgen van XP. Ben benieuwd hoe snel dat gaat in NG++, maar anders wordt dat even grinden. Maar dat ben ik wel gewend van 100% in Fromsoftware games...

Damn you Vertebra Shackles... Damn you! :X

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het enige 'jammere' vind ik het ontbreken van een co-op belletje, dat vond ik bij zowel Dark Souls, Bloodborne en Nioh een hele leuke toevoeging. Met z'n tweeen grinden of gewoon een level doorlopen of baas verslaan kan het soms ook een stuk leuker maken.
Misschien dat From dit nog wel gaat implementeren, ik hoop het in elk geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik begin er nog niet aan hè. Ik heb RDR2 ook nog op de plank liggen. Eerst even wachten tot de garage klaar is, daarna dat allemaal afwerken (elektra, netwerk, camera's etc. ophangen/configureren/installeren) en daarna boven in huis even het houtwerk wat beschadigd is geraakt schuren, grondverven en aflakken.

Daarna (!) ga ik eens kijken welke game ik oppakken ga. Het leven is wreed als er maar 24 uur in een dag zitten :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
dvdkiwi schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:17:
Het enige 'jammere' vind ik het ontbreken van een co-op belletje, dat vond ik bij zowel Dark Souls, Bloodborne en Nioh een hele leuke toevoeging. Met z'n tweeen grinden of gewoon een level doorlopen of baas verslaan kan het soms ook een stuk leuker maken.
Misschien dat From dit nog wel gaat implementeren, ik hoop het in elk geval wel.
Ik denk dat de fighting mechanics daar totaal niet op berekend zijn. Juist 1 op 1 zorgt ervoor dat het attack en deflect systeem erg goed werkt. Met zijn 2én is dat gewoon kapot. Dat kun je al goed merken als je de puppteer ninjutsu gebruikt, en dat is slechts met een AI, laat staan een medegamer. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Typhone schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:20:
Daarna (!) ga ik eens kijken welke game ik oppakken ga. Het leven is wreed als er maar 24 uur in een dag zitten :(
Hier zitten ook altijd te weinig uren in een dag. Blijft toch jammer dat je je slaap nodig hebt anders heb je zo 6-8 uur extra per dag over :Y)

Hier overigens een prima maandje achter de rug gehad:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5hSwnjNl.png

Het gamelijstje staat nu alleen nog wel op ergens in 70 stuks om nog te completen of op te starten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wanneer wordt de lijst in de OP eigenlijk ge-update? Ik wil een serieuze aanval doen op de 7e plaats namelijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Typhone schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:20:
Ik begin er nog niet aan hè. Ik heb RDR2 ook nog op de plank liggen. Eerst even wachten tot de garage klaar is, daarna dat allemaal afwerken (elektra, netwerk, camera's etc. ophangen/configureren/installeren) en daarna boven in huis even het houtwerk wat beschadigd is geraakt schuren, grondverven en aflakken.

Dat kun je allemaal uitbesteden })

fookin mad fer it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DikkeBMW schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:50:
[...]

Dat kun je allemaal uitbesteden })
Factuur mag jouw kant op? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
spaceboy schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:04:
Wanneer wordt de lijst in de OP eigenlijk ge-update? Ik wil een serieuze aanval doen op de 7e plaats namelijk! :P
Ik moet nog 90k gamerscore halen voor ik @exactor it een plekje omlaag kan laten gaan :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:04:
Ik kan dat wel een keer doen. Heb er nu weinig tijd voor maar kan dit weekend wel even los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
timmie271 schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:51:
[...]

Ik moet nog 90k gamerscore halen voor ik @exactor it een plekje omlaag kan laten gaan :z
Misschien haal je dat als er nog 90 nieuwe releases van Minecraft uitkomen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:58:
[...]

Misschien haal je dat als er nog 90 nieuwe releases van Minecraft uitkomen :+
Donderdag komt die voor de Xbox in de gamepass oOo
Enne dat hoeven et maar 45 te zijn aangezien ze 2000+ GS hebben per stuk _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
timmie271 schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:00:
[...]

Donderdag komt die voor de Xbox in de gamepass oOo
Enne dat hoeven et maar 45 te zijn aangezien ze 2000+ GS hebben per stuk _O-
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:18

TDB

Zo, level 50 gehaald met Star Wars Battlefront II en daarmee platinum. Blijf ik voorlopig nog wel spelen dit spel.

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Ik ben begonnen met de Uncharted remastered trilogy. Vermaak me er tot nu toe prima mee, maar die Crushing difficulty is wel pittig! Enige wat me stoort is dat de mechanics/controls niet altijd even lekker werken. Soms spring je een andere kant op dan je wil, niet zo scherp zegmaar.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:48:
Zo, level 50 gehaald met Star Wars Battlefront II en daarmee platinum. Blijf ik voorlopig nog wel spelen dit spel.
Ik heb alle achievements in dat spel behalve die voor level 50. Ik zit nu op 24 meen ik. De grind was echt te erg voor mij. Hoewel het wel echt een prima game is! Van harte met je platinum. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:18

TDB

Verwijderd schreef op maandag 1 april 2019 @ 20:50:
[...]
Ik heb alle achievements in dat spel behalve die voor level 50. Ik zit nu op 24 meen ik. De grind was echt te erg voor mij. Hoewel het wel echt een prima game is! Van harte met je platinum. _/-\o_
Thanks! Binnenkort weer een x3 xp weekend, daarmee schiet je snel levels omhoog.

PSN: TDBtje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Morgen weer even 2k gs boost geven met Minecraft voor de Xbox oOo
@uchiha tijntje

* timmie271 is begonnen met Minecraft en voelt zich weer een klein kind :)

[ Voor 31% gewijzigd door timmie271 op 04-04-2019 20:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond verscheen de platinum van Rocket League. Een leuk spel voor even snel tussendoor, maar er dan plotseling achterkomen dat je al twee uur bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Edit: laat maar ;-)

[ Voor 123% gewijzigd door spaceboy op 05-04-2019 10:02 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Klaar! 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens en meisjes. Dames en heren. De ranglijst is geupdate. Grootste stijger @Dmp1982 (8 naar 6) Snelste nieuwkomer @Sefaex. Ninja stijger @Verwijderd. Staat volledig stil: @timmie271

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in FIFA 19 nu alle achievements behalve die the Journey. Mijn hemel wat is dat saai zeg. Gelukkig kun je filmpjes nu skippen. Maar de potjes niet. En die duren en duren. Skillgames allemaal op A halen was wel tof om te doen. Ik ben daadwerkelijk beter geworden in FIFA daardoor. (Alleen vind ik het eigenlijk niet meer interessant online dus ik heb er niks aan :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:32
Gewoon omdat het kan...de Platinum voor Conan is bijna binnen:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 20:32:
Jongens en meisjes. Dames en heren. De ranglijst is geupdate. Grootste stijger @Dmp1982 (8 naar 6) Snelste nieuwkomer @Sefaex. Ninja stijger @Verwijderd. Staat volledig stil: @timmie271
Thanks! Plek 7! Yes! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij steeg precies achter iemand anders aan. Paar puntjes nog en de top 5 is binnen handbereik. _/-\o_ *O* Voor de Xboxers is Top5 niets bijzonders. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:54:
[...]

Jij steeg precies achter iemand anders aan. Paar puntjes nog en de top 5 is binnen handbereik. _/-\o_ *O* Voor de Xboxers is Top5 niets bijzonders. :+
Eerstvolgende verandering daarin is denk ik dat ik jou inhaal als ik die 89k gamerscore heb overbrugd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:16:
[...]

Eerstvolgende verandering daarin is denk ik dat ik jou inhaal als ik die 89k gamerscore heb overbrugd :P
Je weet dat Minecraft score niet meetelt he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 22:17:
[...]

Je weet dat Minecraft score niet meetelt he?
Die word toch gewoon meegeteld })

Maar daar zal ik je uiteindelijk niet mee kunnen inhalen. Daar moet ik nog wel even flink meer m'n best voor moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Qweridee schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:38:
Gewoon omdat het kan...de Platinum voor Conan is bijna binnen:)
Met over zonder die cheats/hacks die er schijnen te zijn :P

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:32
DikkeBMW schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 23:02:
[...]

Met over zonder die cheats/hacks die er schijnen te zijn :P
met cheats, dit is puur voor een grotere....:P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Het leven straft mij. Ik heb onverwachts eens twee uur vrij en wordt beloond met een trage update server... weg 1 uur en 7 minuten... :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xBVaveXskZlRQxmnDgRNLrlT/full.jpg

Het betrof Just Cause 4 wat de volgende platinum kan worden even snel tussendoor.

[ Voor 16% gewijzigd door Typhone op 06-04-2019 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:20:
Het leven straft mij. Ik heb onverwachts eens twee uur vrij en wordt beloond met een trage update server... weg 1 uur en 7 minuten... :(

[Afbeelding]

Het betrof Just Cause 4 wat de volgende platinum kan worden even snel tussendoor.
Ah joh, kun je in de tussentijd mooi naar de fysio :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ralph075 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:13:
Lang geleden dat ik hier in het topic langs ben geweest, maar ein-de-lijk weer eens een platinum binnen geharkt: Unravel op platinum gezet *O*

Overigens slechts mijn vierde platinum, maar dat toont des te meer aan hoe uniek een platinum is voor mij 8)
Voor mijn doen heel snel, binnen 2 maanden, van 4 naar 5 platinums gegaan. Vanmorgen The Grand Tour Game op platinum gezet met als treffende trophy naam: "Our new idiot"...

Proud to be an idiot :+

Nog geen idee wat de volgende wordt, maar TrackMania Turbo gaat het niet worden, heb ik de laatste weken ondervonden (straks meer daarover in het TrackMania Turbo topic).

[ Voor 13% gewijzigd door ralph075 op 06-04-2019 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 13:40
Zojuist Vampyr geplat. In mijn ogen een toffe game, hier en daar wat SADJHKAHDD momenten gehad maar verder voor die 15 euro.. Prima mee vermaakt. #48 binnen.. Heb ook conan exiles voor #49 (hahaja met de dev/admin truc), en dan maar eens even goed nadenken over #50. Heb shadow of the colossus net binnen alleen ben ik daar nog niet helemaal zeker over of dat een juiste keus is voor te platten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-12-2022
Hier kun je mij ook bij zetten. PS nog nauwelijks aan gehad dit jaar ;w

PSN ID: Hanssuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Roybs schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:39:
Zojuist Vampyr geplat. In mijn ogen een toffe game, hier en daar wat SADJHKAHDD momenten gehad maar verder voor die 15 euro.. Prima mee vermaakt. #48 binnen.. Heb ook conan exiles voor #49 (hahaja met de dev/admin truc), en dan maar eens even goed nadenken over #50. Heb shadow of the colossus net binnen alleen ben ik daar nog niet helemaal zeker over of dat een juiste keus is voor te platten :)
Twijfel nog steeds over die dev/admin truc. Is een beetje cheaten, dus weet niet of ik dat wil gaan doen haha

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
DikkeBMW schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:42:
[...]

Twijfel nog steeds over die dev/admin truc. Is een beetje cheaten, dus weet niet of ik dat wil gaan doen haha
Ik ken de game verder niet echt, en het trekt me ook niet om 't te spelen maar voor wat ez trophies heb ik er wel 1-2 uur voor over :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:16
ralph075 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 12:46:
[...]

Voor mijn doen heel snel, binnen 2 maanden, van 4 naar 5 platinums gegaan. Vanmorgen The Grand Tour Game op platinum gezet met als treffende trophy naam: "Our new idiot"...

Proud to be an idiot :+
Ik heb de plat van the grand tour ook binnen, wel een flinke grind om 50 races te winnen met ieder character. Je moet inderdaad wel een"idiot" zijn om 200 split screen races te doen. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Roybs schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:39:
Zojuist Vampyr geplat. In mijn ogen een toffe game, hier en daar wat SADJHKAHDD momenten gehad maar verder voor die 15 euro..
Een 'SATA HDD' ken ik, maar wat moet 'SADJHKAHDD' betekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roybs
Tweakmans schreef op maandag 8 april 2019 @ 22:56:
[...]

Een 'SATA HDD' ken ik, maar wat moet 'SADJHKAHDD' betekenen?
De kreet die uit frustratie uit je mond komt wanneer je 1) de controls/movement weer beu bent, 2) de enemies iets te sterk zijn of 3) de lange loading screens tegemoet komt waarin je een kop koffie kan gaan zetten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Enemies zijn nooit te sterk, je bent zelf te zwak })

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 09-04-2019 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:11
Hahaha, duidelijk! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
Wanneer het einde van titanfall eindelijk in zicht is oOo oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

The Gauntlet gehaald? 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is deeltje 2. Ik gok dat hij bezig is met het boosten van de generation challenges in deeltje 1. :)

Zie hier de hel: https://www.trueachieveme...-achievement?showguides=1

Is nu easy mode. Toen ik besloot ermee te kappen moest je 50x de Gooser challenge halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Typhone schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:20:

[Afbeelding]

Wat is het probleem dan? Je kan gewoon spelen zonder te updaten en zodra ie gedownload is even 2 minuten vluchten naar de wc terwijl ie update?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nee sinds dat ooit een glitch veroorzaakt heeft doe ik dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Titanfall 2 staat al een tijdje op 100% :)
Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 11:28:
[...]

Dat is deeltje 2. Ik gok dat hij bezig is met het boosten van de generation challenges in deeltje 1. :)

Zie hier de hel: https://www.trueachieveme...-achievement?showguides=1

Is nu easy mode. Toen ik besloot ermee te kappen moest je 50x de Gooser challenge halen...
En ik vond 5x al te veel _O-

Ben zelf gen 9 nu en heb eigenlijk alleen nog 50 MVP's en 200 ghost kills te gaan :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roybs
Vandaag platinum #50 binnengehengeld. Uncharted Lost Legacy was de gelukkige. En nu weer door met Dark Souls Remastered.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag mailtje ontvangen over het delisten van driveclub! Heb iig nog een jaar de tijd dat is wel netjes. Misschien hier dan toch maar een guide voor pakken dan. Aan de andere kant, ik vermoed dat ik hem anders ook niet meer gespeeld had...

Wel iig weer trophy gehaald met horizon chase, maar voor een kleine racegame gaat dat nog wel wat tijd kosten! Ik zit nu pas op 25% :o

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

hehe, eindelijk mijn psnprofile dingetje gefixed:

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/aopdencamp.png

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Een hele tijd terug eens 'Aer' in de sale gehaald. Easy plat, maar heel mooi design. Ik houd wel van die Indie games. Die heb ik gisteren even op platinum gezet. Vorige week Uncharted 1 geplat, en nu bezig met deel 2. Gaat wel wat tijd inzitten, maar het zijn gave games. Op naar plat #12 :)

fookin mad fer it

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
Ziezo Titanfall staat op 100% heeft even wat moeite gekost de laatste dingen voor Gen9 maar nu wel mooi xbox one game nummer 100 op 100% :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Als we toch bezig zijn met opscheppen over moeilijke spellen. Paw Patrol is uitgespeeld! Game was geglitched dus hij mocht nog een keer. Wat een vermaak.

Heb nu 130 spellen uitgespeeld op de One. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Wat ben ik super pissed op dit moment! Ben bezig met mijn laatste challenge in Onrush, de 12 takedowns. Was echt vet goed bezig en haalde zelfs in de laatste secondes de 12 takedowns. Verlies ik de pot op 0,1 sec.

Ik dacht al bij mezelf ‘ het zal toch niet dat ik ook moet winnen ‘, en ja hoor. WTF, zou zo mijn controller van 4 hoog gooien.

Om nog meer frustratie te voorkomen, iemand zin en tijd om mij te helpen met deze challenge? Voor plat nr 46 :)

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Moet nog steeds 3 achievements van Lost Odyssey op de Xbox halen. Alleen heb geen 360 meer, en een One is over 1.5 jaar al weer oud.

Lost Odyssey is en blijft DE 360 spel voor mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dvd-linden
Zo, gisteren platinum nummer 21 binnen gehengeld: Rayman Legends. *O* Moest alleen die vervelende friend trophy nog, maar gelukkig met de hulp van iemand kunnen halen. Die is dus ook weer afgestreept. De eerstvolgende platinum trophy gaat hoogstwaarschijnlijk Bloodborne worden (afhankelijk van hoe leuk en ingewikkeld de Chalice Dungeons zijn).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 20:18
*mijn dagboek* ik post hier nooit maar lees dit topic zeker vaak. Vandaag ‘anthem’ platinum gehaald en wat een rare en onwerkelijke realisatie dat je een game meteen uit zet na de ‘platinum’ pop-up. Waar ben ik mee bezig vraag ik me soms af . Deze game verdient het echt niet.

Ik ben 36 en moet zeggen dat ik een leuk stukje kan gamen. Heb diverse moeilijke plats binnengehaald en heb er ook her en der van genoten. Sommige platinums heb ik gehaald omdat het makkelijk was en sommige voor de challenge.

Tegenwoordig is er meer online gaming (duh) en ik merk dat me dat tegen gaat staan. Ik kies bijna selectief voor spellen waarin dat niet het geval is.

Dat komt ook omdat ik denk dat Online gamen best lastig is voor me, ben geen grote ‘spreker’ ben meestal wat rustig en daardoor ben ik ook niet echt ‘aanwezig’ in games zoals destiny/cod of andere spellen die dat vereisen.

Jammer , aan de ene kant wil je meekomen aan de andere kant denk je ‘laat maar’. Waar is de tijd dat mensen eindeloos aankloten?

Blijkbaar weg...

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Dmp1982 schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 20:05:
*mijn dagboek* ik post hier nooit maar lees dit topic zeker vaak. Vandaag ‘anthem’ platinum gehaald en wat een rare en onwerkelijke realisatie dat je een game meteen uit zet na de ‘platinum’ pop-up. Waar ben ik mee bezig vraag ik me soms af . Deze game verdient het echt niet.

Ik ben 36 en moet zeggen dat ik een leuk stukje kan gamen. Heb diverse moeilijke plats binnengehaald en heb er ook her en der van genoten. Sommige platinums heb ik gehaald omdat het makkelijk was en sommige voor de challenge.

Tegenwoordig is er meer online gaming (duh) en ik merk dat me dat tegen gaat staan. Ik kies bijna selectief voor spellen waarin dat niet het geval is.

Dat komt ook omdat ik denk dat Online gamen best lastig is voor me, ben geen grote ‘spreker’ ben meestal wat rustig en daardoor ben ik ook niet echt ‘aanwezig’ in games zoals destiny/cod of andere spellen die dat vereisen.

Jammer , aan de ene kant wil je meekomen aan de andere kant denk je ‘laat maar’. Waar is de tijd dat mensen eindeloos aankloten?

Blijkbaar weg...
Ik herken je verhaal wel goed. Waar ik vroeger een half jaar lang 1 MP game kon spelen kan ik nu niet langer dan een maandje een en dezelfde game spelen. En als ik inderdaad alle achievements heb in een game gaat die meestal linea reacta van mijn harde schijf :) Voor mij is het halen van alle achievements een soort van uitspelen. Daar heb ik wel steeds meer behoefte aan. Een MP game is nooit eindig. Ik zie mensen die meer dan 1000 uur in BFV hebben gestopt. Dat zijn meer dan 42 volle dagen in 1 game sinds release in november vorig jaar :P Wel een erg goedkope hobby :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik praat in principe nooit in games. Soms wel met mensen van hier bij het halen van trophy's.
Uit mijn hoofd zijn dat @DikkeBMW, @dvdkiwi en @Mrsrd13 geweest. Dat was prima en effectief. Mocht je CoD leuk vinden (dat vind ik namelijk ook) dan zou ik zeggen join the club hier eens als je wil ;). Ik ben 34 inmiddels en ook geen 'new age' babbelgamer die constant met een headset op zit te babbelen. Als is het ouwehoeren daar waar het kan ook altijd wel gezellig en leuk zoals met Onrush samen met @DikkeBMW of de easy trophy hunt van Far Cry 5 samen met @dvdkiwi.

Tweakers zijn de kwaadsten meestal niet ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 04:17
Ja, het halen van de zombie trophies in Cod: WW2 was prima te doen zonder constant te communiceren.

Ik ben de laatste tijd wat vaker afwezig op de Ps4 en dit forum. Zou het graag anders zien, maar andere (leuke) dingen nemen op dit moment meer tijd in beslag. Als ik speel, dan speel ik vooral The Elder Scrolls Online. Lekker achterover gezakt wat questen met een tweetal vrienden. Platinum ga ik nooit halen voor deze game, maar daar heb ik vrede mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ik sta op het punt om de 300.000 Gamerscore te halen! Heb nu 299.802 GS. Ga ik misschien vandaag bereiken!

Verder heb ik nog de volgende games in mijn backlog die ik eigenlijk op 100% wil gaan halen:
  1. 11-11 Memories Retold. Moet er nog aan beginnen, maar las wel goede reviews. Sfeertje stond me ook wel aan.
  2. Far: Lone Sails. Moet er nog aan beginnen. Keer gekocht in opwelling, want het sfeertje sprak me erg aan, maar kwam er pas later achter dat het een beetje een micromanage puzzel game is, waarbij er ook 1 achievement is voor het uitspelen van het spel binnen 90 minuten. Dat soort achievements staan me altijd een beetje tegen.
  3. Voodoo Vince Remastered. Dit weekend aan begonnen. Kende het eigenlijk niet, maar zag hem in het lijstje staan van toffe platformers, dus dan ben ik wel verkocht. Ga het dit weekend uitspelen denk ik.
  4. Truberbrook. Nog niet aan begonnen, maar het is een point en click game met een tof sfeertje.
  5. Forza Horizon 4. Er blijven altijd achievements toegevoegd worden dus ik kan om de paar maanden weer aan de bak…
  6. Jumpjet Rex. Een vrij irritante 2d platformer, maar ook weer wel uitdagend om alle achievements te halen, dus tja… beter 100% fan 76% :P
  7. The Shapeshifting Detective. Een soort FMV game met een soort detective verhaallijn. Heb hem een half uurtje gespeeld en nog maar weinig achievements gehaald (30GS).
  8. Pinstripe. Moet hem nog 1 keer uitspelen zonder geraakt te worden. Kost me een uurtje of 3. Maar kan me er tot nu toe nog niet toe zetten.
  9. Little Nightmares. Moet hem nog 1 keer uitspelen binnen 1 uur zonder dood te gaan. Moet ik echt even voor gaan zitten… Want dat is nog best pittig vanwege de niet altijd even soepele besturing.
  10. Get Even. Nog niet aan begonnen, maar @exactor it was wel lovend over het spel, dus staat zeker nog op mijn lijstje.
  11. Hollow Knight. Moet de game nog uitspelen op de moeilijkste stand binnen X-aantal uur. Daar moet ik even goed voor gaan zitten, want het is een soort permadeath...
  12. Battlefield V. Nog maar 1 achievement die ik moet halen. Ik zeg genoeg als ik zeg: Fucking vliegtuigen...
  13. Fru. Nog een keer mijn Kinect aansluiten op mijn oude Xbox...
  14. Life is Strange. Moet ik wachten tot december tot dat de laatste episode uit is. Ik spaar ze wel even allemaal op.
  15. Lords of the Fallen. Ik ben een sucker voor Souls games en vond Lords of the Fallen wel tof eigenlijk, maar nooit de 100% gehaald. Volgens mij moet ik nog iets van 1.5 playthrough ofzo.
En dan hebben we natuurlijk nog alle nieuwe games die nog moeten uitkomen… Dus genoeg te doen dus :P

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-04-2019 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

[...]

[...]
Heel herkenbaar. Dit is voor mij de reden om (nauwelijks) multiplayter te spelen.
Ik heb na een dag werken geen behoefte om nog uitgebreid te moeten verhalen.

Ik ben dan moe, laat mij gewoon m'n ding doen.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Pagina: 1 ... 93 ... 118 Laatste