• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:14

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op maandag 11 februari 2019 @ 15:30:
Wat ik zo snel kan vinden is dat ik The Crucible met lvl30 health & wrath-steal scythes heb gedaan, wat met die specializations echt een eitje was. Mijn plaatje met build en stats lijken niet meer op het internet aanwezig te zijn ;)
Hmmz, misschien toch nog maar een keer oppakken dan :D
Ik vond Darksiders 2 na Darksiders 1 écht helemaal 3x niks.

Afgelopen dagen weer in hotels gezeten maar gisteren even een begin gemaakt met Spyro 3 (dan is de trilogie mooi platinum). Soort trip down memory lane maar dan met betere graphics.
Daarna serieus door met Onrush. Metro 2033 Redux en Red Dead Redemption 2.

[ Voor 21% gewijzigd door Typhone op 13-02-2019 09:20 ]

Nou gister dus de dag begonnen met 4 achievements te gaan in worms (laatste waarschijnlijk gehaald in het vorige decennium nog denk ik :P ) maar nu dus nog maar 1 te gaan! Slecht 2 missies weerhouden mij van het maxen nu. Hmm kreeg hier wel een beetje een deja vu gevoel bij :X

Gisteren al een beetje aan het spelen geweest en ik was gestart met missie 16, dus iig een paar missies al gehaald :) (er zijn er totaal 20).
Maar het voelt erg lekker dat het bijna klaar is. Vermoed wel dat ik vandaag wat minder tijd hebt om te spelen....maar goed, dit zou zelf in mijn geval goed moeten komen voordat het 2030 is :P

Vind het ook een leuk spel om te spelen, wel irritant dat je in feite 1 vs 3 speelt. Maar als tegenprestatie mag je wel na elke beurt van de computer nogmaals spelen, terwijl het normaliter natuurlijk zo is dat elk team een beurt krijgt voordat je zelf nogmaals mag.
Typhone schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:13:
[...]

Hmmz, misschien toch nog maar een keer oppakken dan :D
Ik vond Darksiders 2 na Darksiders 1 écht helemaal 3x niks.
Ik vond de demo van darksiders 1 destijds geweldig, maar veel andere leuke games destijds i guess, want ben er nooit mee verder gegaan. Volgens mij heb ik darksiders 1 nu letterlijk voor 3 systemen (x360/ps3 en pc) en deel 2 volgens mij ook minimaal op pc en x360. Zou daar toch eigenlijk is ietvan moeten gaan spelen :P
Afgelopen dagen weer in hotels gezeten maar gisteren even een begin gemaakt met Spyro 3 (dan is de trilogie mooi platinum). Soort trip down memory lane maar dan met betere graphics.
Daarna serieus door met Onrush. Metro 2033 Redux en Red Dead Redemption 2.
Had het zondag met mijn zoon nog over spyro, hij gelijk 'maar pa, die is age rating 7, wil jij die echt nog spelen?'
Fijn om te zien dat ik niet de enige ben. (die game overigens nog niet gekocht, maar met crash, ratchet en clank trilogy en ook jax n dexter trilogie, al genoeg nostalgie klaarliggen.....) kan de prijs nog wat verder zakken.

[ Voor 41% gewijzigd door Sagat op 13-02-2019 10:53 ]

10 second ninja DONE

De trophy hunters hebben het toch wel gemakkelijk tov de achievements hunters. Die kunnen hun save game nog op een USB stick zetten zodat ze niet soms een game helemaal 2x hoeven uit te spelen als er achievements zijn voor verschillende eindes. Wat haat ik dat bij spellen :p

Nu een nieuwe playthrough begonnen met Salt and Sanctuary. Vlieg er wel doorheen omdat ik alle levels en bosses nu goed ken. Maar toch. Trophy hunters hebben het dan wel toch gemakkelijk :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:54:
De trophy hunters hebben het toch wel gemakkelijk tov de achievements hunters.
Daar tegenover staat dat de achievement hunters hun progressie per achievement kunnen zien,
iets wat ik op de Playstation toch ook wel erg graag zou willen hebben.
Die kunnen hun save game nog op een USB stick zetten zodat ze niet soms een game helemaal 2x hoeven uit te spelen als er achievements zijn voor verschillende eindes.
Bij bv Bloodborne was dat wel lekker ja.
Al heb ik daarna nog twee-en-een-halve ng+ doorlopen dus uiteindelijk had ik ze toch wel gehaald :P

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2019 17:58 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

dvdkiwi schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:56:
[...]

Daar tegenover staat dat de achievement hunters hun progressie per achievement kunnen zien,

[...]
Dat kan soms ja. Als de developer het activeert en het niet buggy loopt te zijn. (wel erg fijn om te hebben inderdaad)

De nieuwste Fifa is overigens uitzonderlijk moeilijk op 100% te krijgen voor prutsers als ik. Alle Skill games op A halen is echt absurd.(en the journey is erg saai)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2019 18:38 ]

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:58
De trophy hunters hebben het toch wel gemakkelijk tov de achievements hunters. Die kunnen hun save game nog op een USB stick zetten zodat ze niet soms een game helemaal 2x hoeven uit te spelen als er achievements zijn voor verschillende eindes. Wat haat ik dat bij spellen :p

Nu een nieuwe playthrough begonnen met Salt and Sanctuary. Vlieg er wel doorheen omdat ik alle levels en bosses nu goed ken. Maar toch. Trophy hunters hebben het dan wel toch gemakkelijk :p
Er zijn geloof ik wel wat truukjes voor om het spel maar 1x te hoeven spelen door middel van cloud save en verwijderen van local save. Hiervoor moet je vlak voor het einde van het spel de save laten synchroniseren naar de cloud. Daarna het spel uitspelen voor de 1e keer, dan naar dashboard gaan en de lokale savegame verwijderen zonder het spel af te sluiten. Spel opnieuw opstarten en hopelijk nadat de save weer es ingeladen vanuit de cloud ben je op hetzelfde punt als waar je hem eerder hebt laten synchroniseren :)

Edit: En net nog even alle collectibles gevonden in gears 4. Nog maar 2 gears of wars te gaan geloof ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 13-02-2019 20:18 ]

Gamertag: timmie271

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:10

DikkeBMW

Live '25

Sommige spellen hebben ook gewoon manual save slots he. Zoals The Stick of Truth wat ik nu speel ook bijvoorbeeld!

fookin mad fer it

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 17:56:
[...]

[...]
#needneedneed!

• timmie271
DikkeBMW schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:44:
Sommige spellen hebben ook gewoon manual save slots he. Zoals The Stick of Truth wat ik nu speel ook bijvoorbeeld!
Maar het gaat hier juist specifiek om de games zonder extra save-slot. Anders was het geen issue geweest natuurlijk :9
Het kan overigens soms wel blijven hangen. Had het laatste met iemand in titanfall waarbij zijn wins niet meer omhoog gingen en de mijne wel :+
Na een gestart van zijn Xbox was dat probleem ook weer verholpen :)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DikkeBMW schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:44:
Hopelijk tellen de challenges bij mij ook ;). Thanks voor de gezelligheid in elk geval :).
Enjoy your platinum!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Thanks @Typhone ! Vandaag 2 plats gehaald; The Stick of Truth afgerond en met Typhone samen de laatste paar Onrush challenges gehaald :D

Nu nog even twijfelen wat de volgende wordt; Watch Dogs of The Fractured but Whole. Of iets anders...

fookin mad fer it

• timmie271
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RELEGWDl.png

Gisteravond de hangman challenge voltooid, maar wat een zin is dit zeg :+

En nu ook gelijk alle Cog tags gevonden in gears judgement. Nu nog even de 50 collectibles van blops 3 en ongeveer 20 cog tags in gears 2 vinden en dan hebben we dat zoekwerk ook weer gehad d:)b

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Zo een beetje laat maar uiteindelijk heb ik ook de hang van Onrush te pakken hoor :D
Gisteren flink zitten doen, straks weer maar even aanslingeren :)

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Typhone schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:06:
Zo een beetje laat maar uiteindelijk heb ik ook de hang van Onrush te pakken hoor :D
Gisteren flink zitten doen, straks weer maar even aanslingeren :)
Verslavend he :D

fookin mad fer it

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja wel leuk om als platinum erbij te hebben. Ik vrees dat ik wel nog even wat hulp nodig ga hebben dan O-)

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Typhone schreef op maandag 18 februari 2019 @ 18:09:
[...]

Ja wel leuk om als platinum erbij te hebben. Ik vrees dat ik wel nog even wat hulp nodig ga hebben dan O-)
Ik hoor het wel, de ervaring hebben we nu toch hehe

Wellicht heb ik nog wat hulp nodig bij de online hacking trophy bij Watch Dogs, maar dat is iets voor later. Eerst de story afmaken. Vermaak me er goed mee tot nu toe!

fookin mad fer it

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DikkeBMW schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 08:44:
[...]

Ik hoor het wel, de ervaring hebben we nu toch hehe

Wellicht heb ik nog wat hulp nodig bij de online hacking trophy bij Watch Dogs, maar dat is iets voor later. Eerst de story afmaken. Vermaak me er goed mee tot nu toe!
Ik zie bij sommige races dat ik reeds punten heb gescoord (die roze sterretjes) na het unlocken. Nu weet ik niet of dat komt doordat ik met jou al bezig ben geweest maar dat zou natuurlijk wel priceless zijn als het zo is :).

• WillieWuks
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik ben ook maar weer eens verder gegaan met trophies hunten. Maandag platinum 43 binnen geharkt; Dark Souls 2. Het was weer heerlijk ouderwets DarkSouls. Ik moet nu alleen de eerste nog en dan heb ik bij alle SoulsBorne titels de plat.

Onrush staat bij mij ook nog op de nominatie om af te maken, zit nu op 85% van de trophies. Ik ben gister ook begonnen met Metro Redux, na DS2 had ik wel zin in een verhalende shooter.

psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians

timmie271 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 12:51:
Gisteravond de hangman challenge voltooid, maar wat een zin is dit zeg :+
Nooit Cluedo gespeeld ? :)

• timmie271
Nope :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

WillieWuks schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:21:
Ik ben ook maar weer eens verder gegaan met trophies hunten. Maandag platinum 43 binnen geharkt; Dark Souls 2. Het was weer heerlijk ouderwets DarkSouls. Ik moet nu alleen de eerste nog en dan heb ik bij alle SoulsBorne titels de plat.

Onrush staat bij mij ook nog op de nominatie om af te maken, zit nu op 85% van de trophies. Ik ben gister ook begonnen met Metro Redux, na DS2 had ik wel zin in een verhalende shooter.
Afhankelijk van wat je nog moet doen geef mij even een seintje als je dat wil.

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Na weer een aantal maanden stof happen voor mijn PS4 maar weer wat games besteld om mijn completion rate omhoog te brengen via de DLC's: Mafia 3 Deluxe / Fallout 4 GOTY / Diablo 3 Eternal.

Toch weer 76 simpele trophies voor games waarvan ik de Platinums al heb.
Worms is complete!
24-3-2009 eerst achievement en vandaag de laatste :X :')

De gamerscore is niet echt de moeite waard maar leuk om weer is een gamepje complete te hebben
@Exorcist nogmaals bedankt, was zonder jou hulp erg lastig geworden en ik weet zeker dat ik zonder de mp achievement de rest ook niet geprobeerd zou hebben :*)

10 second ninja DONE

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sagat schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:52:
Worms is complete!
24-3-2009 eerst achievement en vandaag de laatste :X :')

De gamerscore is niet echt de moeite waard maar leuk om weer is een gamepje complete te hebben
@Exorcist nogmaals bedankt, was zonder jou hulp erg lastig geworden en ik weet zeker dat ik zonder de mp achievement de rest ook niet geprobeerd zou hebben :*)
Congrats man, finally! Viel me sowieso mee dat de MP nog 'up' was 8)

• timmie271
Teller staat hier nu op 126 completed games (mw remaster op 1000g gezet vandaag) en 88.38% completion percentage. Op naar de 90%!! :Y)

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

timmie271 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 22:24:
Teller staat hier nu op 126 completed games (mw remaster op 1000g gezet vandaag) en 88.38% completion percentage. Op naar de 90%!! :Y)
Zijn er bepaalde games waar je nog veel mist? Of is het meer overal 1 of 2 achievements?

fookin mad fer it

timmie271 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 22:24:
Ga nu ook eens wat betere en moeilijke games spelen joh! En ben eens klaar met al die 360 games joh! ;)

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:23:
[...]

Ga nu ook eens wat betere en moeilijke games spelen joh! En ben eens klaar met al die 360 games joh! ;)
Zegt Mr walking simulator :+

Ik ben momenteel totaal niet op Achievements aan het letten. Metro speel ik op het gemak en ik doe verder een beetje Fifa. Maar vooral even focus op gezin en werk. Op zich ook geen onbelangrijke factoren. :)
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:34:
[...]

Zegt Mr walking simulator :+

Ik ben momenteel totaal niet op Achievements aan het letten. Metro speel ik op het gemak en ik doe verder een beetje Fifa. Maar vooral even focus op gezin en werk. Op zich ook geen onbelangrijke factoren. :)
Dat is toch ook de grootste achievement? :)

• timmie271
DikkeBMW schreef op maandag 25 februari 2019 @ 09:15:
[...]

Zijn er bepaalde games waar je nog veel mist? Of is het meer overal 1 of 2 achievements?
Wisselend. Heb een paar games waar ik 1 of 2 achievements in mis, maar ook games waar ik er nog gewoon 40-80 achievements in mis 8)7
uchiha tijntje schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:23:
[...]
Ah joh laat me lekker :+
Enne die 360 staat hier anders ook maar stof te happen dus af en toe moet die ook eens opgestart worden :)

Binnenkort ga ik aan de laatste achievements van ROTTR beginnen en een begin maken aan SOTTR :)
Alleen kosten die spelen allemaal teveel tijd om eventjes te doen..
Kun jij niet Hopiko afmaken voor mij? Wat een rotspel is dat :+

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-01 16:28
Grappig, kende dit hele trophy hunt topic niet. Heb mij in ieder geval aangemeld voor de lijst op True Trophies. Voor sommige games is gaan voor platinum toch wel een enorme toegevoegde waarde!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:47:
[...]

Dat is toch ook de grootste achievement? :)
Wel een zware grind. Gelukkig zijn er ook veel Loot packs.

@Edzeau Als je in de ranglijsten wil komen, laat het even weten door je PSN in DM te sturen. Edut: oh, op zich staat hij onder je post, goedemorgen. Laat maar horen of je erin wil. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2019 13:57 ]

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-11-2025
Gisteren Kingdom Hearts 3 platinum gehaald. Ik had verwacht na het uitspelen dat ik flink moest grinden voor max level. Echter viel dat wel mee, had de focus op alle items en voor ik het wist was ik al max level.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:57:
[...]

Wel een zware grind. Gelukkig zijn er ook veel Loot packs.
Helaas is er geen eenduidige roadmap te vinden… :+

Ik ga vanavond de laatste 2 achievements halen voor Crackdown 3. Nog maar 9 groene orbs en 15 blauwe…

Daarna me maar opmaken voor Trials Rising! Heb ik echt zin in:

https://www.trueachieveme...achievement-list-revealed

Zoals ik nu even zie wel een doable lijst. Zo niet, ga ik me erin vastbijten totdat ik de 100% heb. Zo ben ik dan wel weer in tegenstelling tot sommige Minecraft fans :+
Desutoroiya schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:10:
Gisteren Kingdom Hearts 3 platinum gehaald. Ik had verwacht na het uitspelen dat ik flink moest grinden voor max level. Echter viel dat wel mee, had de focus op alle items en voor ik het wist was ik al max level.
Respect... Dit is een van de games waar ik de 100% niet eens ga proberen te halen en dat is voor mij wel een zeldzaamheid. Ik vond het uiteindelijk zo ontzettend saai en het is een grind feest waar je u tegen zegt. Ik vind het niet erg om vele uurtjes te stoppen in een achievement, zeker moeilijke achievements waar je gewoon skill voor nodig hebt (ala Trials of Cuphead of andere uitdagende games) maar grinden doe ik niet meer zo snel.

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-02-2019 14:15 ]

• timmie271
uchiha tijntje schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:12:
[...]

Helaas is er geen eenduidige roadmap te vinden… :+

Ik ga vanavond de laatste 2 achievements halen voor Crackdown 3. Nog maar 9 groene orbs en 15 blauwe…

Daarna me maar opmaken voor Trials Rising! Heb ik echt zin in:

https://www.trueachieveme...achievement-list-revealed

Zoals ik nu even zie wel een doable lijst. Zo niet, ga ik me erin vastbijten totdat ik de 100% heb. Zo ben ik dan wel weer in tegenstelling tot sommige Minecraft fans :+
Wie minecraft, wat minecraft? :+

timmie271 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:14:
[...]

Wie minecraft, wat minecraft? :+
_/-\o_

• timmie271
En nu is het tijd voor halo reach solo legendary. heb al 3 missies gehad nu de laatste paar nog :P
* timmie271 speelt het uiteraard wel op de xone :P

timmie271 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:20:
[...]

En nu is het tijd voor halo reach solo legendary. heb al 3 missies gehad nu de laatste paar nog :P
* timmie271 speelt het uiteraard wel op de xone :P
Oke, oke, de Halo serie solo op Legendary verdient ook nog wel een beetje respect van mij :+

• Desutoroiya
@uchiha tijntje
Respect... Dit is een van de games waar ik de 100% niet eens ga proberen te halen en dat is voor mij wel een zeldzaamheid. Ik vond het uiteindelijk zo ontzettend saai en het is een grind feest waar je u tegen zegt. Ik vind het niet erg om vele uurtjes te stoppen in een achievement, zeker moeilijke achievements waar je gewoon skill voor nodig hebt (ala Trials of Cuphead of andere uitdagende games) maar grinden doe ik niet meer zo snel.
Ik vind KH3 makkelijker dan deeltje 1 en 2. Die heb ik ook laten liggen. Voor deel 1 moet ik hem nog een keer uitspelen dan ook platinum. 8)7 Voor deel 2 ben ik na het verhaal gestopt.
Ga nu eerst genieten van andere games. Nu 3 maanden lang Kingdom hearts gespeeld :F

Desutoroiya schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:36:
@uchiha tijntje
[...]
Ik vind KH3 makkelijker dan deeltje 1 en 2. Die heb ik ook laten liggen. Voor deel 1 moet ik hem nog een keer uitspelen dan ook platinum. 8)7 Voor deel 2 ben ik na het verhaal gestopt.
Ga nu eerst genieten van andere games. Nu 3 maanden lang Kingdom hearts gespeeld :F
Haha, ik heb het een week gespeeld en ik was het spel echt beu aan het worden. Enige wat me uiteindelijk overeind hielp was dat Donald en Goofy meespeelden. :P Voor mij een van de grotere miskopen van de afgelopen jaren.

Heb wel weer zin om me langdurig in een game vast te bijten. Trials en Sekiro in maart vallen wel in dat plaatje, dus hoop me daar erg goed mee te kunnen vermaken. :)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ohjee, mijn vriendin was ook aan het kijken naar Kingdom Hearts III. Maar dat is geen held in games :P.
Typhone schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:23:
Ohjee, mijn vriendin was ook aan het kijken naar Kingdom Hearts III. Maar dat is geen held in games :P.
Ik zou het oprecht afraden. :)

Fuck me zeg, wat heb ik toch ook altijd pech met dit soort dingen…

Ik moest in Crackdown in een gebied met in totaal 102 groene orbs nog 3 groene orbs vinden. Het is het grootste horizontale en verticale gebied, dus op goed geluk gaan zoeken heeft geen zin. Ik dacht, pak er snel een video guide bij, ga ik ze snel een voor een af…

Blijkt het dus uiteindelijk nummer 92, 93 en 102 te zijn van de video die ik miste. Het kan ook nooit eens gewoon nummer 2, 7 en 15 zijn ofzo… 8)7

Maaaar, Crackdown 3 is 100%!

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-02-2019 21:35 ]

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
uchiha tijntje schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:34:
Fuck me zeg, wat heb ik toch ook altijd pech met dit soort dingen…

Ik moest in Crackdown in een gebied met in totaal 102 groene orbs nog 3 groene orbs vinden. Het is het grootste horizontale en verticale gebied, dus op goed geluk gaan zoeken heeft geen zin. Ik dacht, pak er snel een video guide bij, ga ik ze snel een voor een af…

Blijkt het dus uiteindelijk nummer 92, 93 en 102 te zijn van de video die ik miste. Het kan ook nooit eens gewoon nummer 2, 7 en 15 zijn ofzo… 8)7

Maaaar, Crackdown 3 is 100%!
Misschien volgende keer achteraan beginnen? :P

Maar heel herkenbaar hoor, ik heb ook altijd precies hetzelfde gevoel. |:(

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik heb ooit de laatste Virgil talk gemist in Dante’s Inferno die ik dacht platinum te halen in het weekend (rond 03:00 ‘s nachts). Geen platinum die popte. Youtube gecheckt, eentje vergeten, piswoest een controller in de hoek gegooid (dodelijk gestorven), opnieuw begonnen en om 11;00 ‘s ochtends had ik em platinum en ging tukken. Oh die goeie ouwe tijd 😁😱

• Desutoroiya
Ben nu bezig met Spyro. Mooie herinneringen aan toen ik het speelde op de PS1.
Maar moet wel zeggen, de trophies vliegen wel snel door het beeld heen. Simpel een platinum krijgen lijkt het wel.

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Desutoroiya schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:07:
Ben nu bezig met Spyro. Mooie herinneringen aan toen ik het speelde op de PS1.
Maar moet wel zeggen, de trophies vliegen wel snel door het beeld heen. Simpel een platinum krijgen lijkt het wel.
Zolang het een kwalitatief spel is waar ik plezier aan heb vind ik easy-plats niet echt een probleem. South Park was ook easy, kostte echter wel redelijk wat tijd haha. Net als Watch Dogs.

fookin mad fer it

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DikkeBMW schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:06:
[...]

Zolang het een kwalitatief spel is waar ik plezier aan heb vind ik easy-plats niet echt een probleem. South Park was ook easy, kostte echter wel redelijk wat tijd haha. Net als Watch Dogs.
Spyro 1 is vet, Spyro 2 ruk, Spyro 3 ook wel weer leuk.

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Typhone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:48:
[...]

Spyro 1 is vet, Spyro 2 ruk, Spyro 3 ook wel weer leuk.
Jij had ze alle 3 plat toch? Wat maakte 2 zo bagger dan?

fookin mad fer it

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DikkeBMW schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:20:
[...]

Jij had ze alle 3 plat toch? Wat maakte 2 zo bagger dan?
Sinds zondag ze alledrie platinum ja. Spyro 2 heeft allemaal van die vage games die er opeens bij komen. In Spyro 3 zijn die (ietwat) leuker dan in Spyro 2. Spyro 2 begint ultra lomp met allerlei nieuwige dingen erbij terwijl Spyro 1 gewoon lekker een old school game was die 'voor zich sprak'.
Voor de platinum maakt het niks uit, alle diamanten verzamelen wat maffe shit doen dus je komt sowieso alles wel tegen. Maar Spyro 1 was gewoon het beste.
Typhone schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:22:
[...]

Sinds zondag ze alledrie platinum ja. Spyro 2 heeft allemaal van die vage games die er opeens bij komen. In Spyro 3 zijn die (ietwat) leuker dan in Spyro 2. Spyro 2 begint ultra lomp met allerlei nieuwige dingen erbij terwijl Spyro 1 gewoon lekker een old school game was die 'voor zich sprak'.
Voor de platinum maakt het niks uit, alle diamanten verzamelen wat maffe shit doen dus je komt sowieso alles wel tegen. Maar Spyro 1 was gewoon het beste.
hmmmz ik wilde de set toch al vanwege het verzamel aspect (had nooit een ps1), door deze verhalen is de zin alleen maar meer geworden, ik heb dan volgens mij ook alle grote platform series van de ps historie min of meer verzameled. Ik heb al de crash collectie (ps4), de ratchet n clank collection (ps3), de jak en dexter collection (ps3).......wellicht hoort sly (ps3) daar ook nog bij, maar ik hou compleet niet van stealth games, dus staat laag op de verlanglijst. Vergeet ik dan nog iets? (hrmmm misschien is dit overigens niet helemaal het correcte topic voor deze vraag :X ).

10 second ninja DONE

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

De grote vraag is of je de crash collectie al platinum hebt ;). Daar zit me toch een bitch ass trophy in op het einde van deel 1!
Typhone schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:58:
De grote vraag is of je de crash collectie al platinum hebt ;). Daar zit me toch een bitch ass trophy in op het einde van deel 1!
haha mijn recente successen zijn worms en flight control hd op pc :$ verder is het vrij kansloos.

Verder bezig met the usual suspects, met nog steeds het level from hell van bit trip runner als main focus, misschien moet ik maar een trainingkamp bij @uchiha tijntje aanvragen hiervoor |:(

10 second ninja DONE

• Kersje1985
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 20-05-2021

Kersje1985

Valar Morghulis

Wat een fantastisch topic is dit dan !
Helaas mis ik nog wat forum posts om mee te honken hier met het platinum pantakel !

A Lannister always pays his debts

Kersje1985 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:35:
Wat een fantastisch topic is dit dan !
Helaas mis ik nog wat forum posts om mee te honken hier met het platinum pantakel !
Even op strict persoonlijk titel (voor zover een mod uberhaupt iets over het volgende te zeggen zou hebben..) die regel van 50 posts....misschien een idee om die ietwat bij te stellen? Ik snap ook wel dat reden voor deze regel en heb er op zich niet zo veel problemen mee, want in een leuk forum en/of topic gaan de posts natuurlijk harstikke hard ;) maar 50 lijkt mij wat aan de hoge kant?

Misschien een idee om het ietwat naar beneden bij te stellen? Zou 25 niet al goed genoeg zijn? Helemaal i.c.m. die 2 maanden geregistreerd staan eis?

10 second ninja DONE

• timmie271
Sagat schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:33:
[...]

Even op strict persoonlijk titel (voor zover een mod uberhaupt iets over het volgende te zeggen zou hebben..) die regel van 50 posts....misschien een idee om die ietwat bij te stellen? Ik snap ook wel dat reden voor deze regel en heb er op zich niet zo veel problemen mee, want in een leuk forum en/of topic gaan de posts natuurlijk harstikke hard ;) maar 50 lijkt mij wat aan de hoge kant?

Misschien een idee om het ietwat naar beneden bij te stellen? Zou 25 niet al goed genoeg zijn? Helemaal i.c.m. die 2 maanden geregistreerd staan eis?
Als ze merken dat je af en toe aanwezig bent is het geen probleem lijkt mij. Er staan er geloof ik genoeg in die nooit meer aanwezig zijn.

Zelf nu bezig met CoD IW te spelen. En veteran is erg makkelijk :) wel mis ik nog altijd de co-op mogelijkheid erin......

De campaign van CoD IW vond ik best vermakelijk en op veteran inderdaad niet zo heel lastig.
Hoef enkel de zombie trophies nog maar daar vond ik niet zo heel veel aan (hiervoor nooit CoD zombies gespeeld).

• timmie271
dvdkiwi schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:20:
De campaign van CoD IW vond ik best vermakelijk en op veteran inderdaad niet zo heel lastig.
Hoef daar enkel de zombie trophies nog maar daar vond ik niet zo heel veel aan (hiervoor nooit CoD zombier gespeeld).
Voor zombies heb ik nog wel een maat die eraan verslaafd is op de pc :Y)
Verder bak ik daar ook nooit wat van 8)7

Verwijderd

En daar zijn we weer.
(Ben meteen bezig met een update van de lijst dus).

Laatste weken zelf bezig geweest met de Dark Soul trilogy op de PS4.

Begonnen met
Dark Souls 2: SOTFS....
Begin was redelijk uitdagend en Fume Knight had ik wel 10+ pogingen voor nodig maar over het algemeen was het toch redelijk een walk in the park voor de 100%

Daarna Dark Souls 1 Remastered.
Stuk langzamer en dus veel makkelijker in mijn optiek, enige wat mij gigantisch veel problemen gaf was Gwynn... Aangezien ik niet echt Parry was dat gevecht best uitdagend.
Maar al met al ook niet echt een probleem voor de 100%.

Nu bezig met Dark Souls 3.
Gevechten...Geen probleem.
Bosses (Op Nameless king na) geen probleem.
Maar het grinden/farmen voor de covenant items.....belachelijk...

Vroeger vond ik het farmen voor traps en Dark Matters in FF13 al een boel werk, maar dit brengt het tot een totaal nieuw level.

3 uur lang een route lopen van 30 seconden per keer.(Boulder ontwijken, 2 enemies killen en terug lopen).
Dus pakweg zo'n 350 keer deze 2 enemies gedood, en maar 1 drop gehad(Van de 30 die je nodig heb)met een item discovery rating dicht tegen de max.

Ik hou wel van wat grinden en farmen.
Ik ga rustig 6 uur lang dezelfde route lopen om souls of gold of wat dan ook te farmen.
Of ik ga rustig 6 uur lang op een balkon in Red Dead 2 zitten om snel te levelen in de MP.

Maar dit is gewoon complete BS :P
Verwijderd schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 13:46:
En daar zijn we weer.
(Ben meteen bezig met een update van de lijst dus).

Laatste weken zelf bezig geweest met de Dark Soul trilogy op de PS4.

Begonnen met
Dark Souls 2: SOTFS....
Begin was redelijk uitdagend en Fume Knight had ik wel 10+ pogingen voor nodig maar over het algemeen was het toch redelijk een walk in the park voor de 100%

Daarna Dark Souls 1 Remastered.
Stuk langzamer en dus veel makkelijker in mijn optiek, enige wat mij gigantisch veel problemen gaf was Gwynn... Aangezien ik niet echt Parry was dat gevecht best uitdagend.
Maar al met al ook niet echt een probleem voor de 100%.

Nu bezig met Dark Souls 3.
Gevechten...Geen probleem.
Bosses (Op Nameless king na) geen probleem.
Maar het grinden/farmen voor de covenant items.....belachelijk...

Vroeger vond ik het farmen voor traps en Dark Matters in FF13 al een boel werk, maar dit brengt het tot een totaal nieuw level.

3 uur lang een route lopen van 30 seconden per keer.(Boulder ontwijken, 2 enemies killen en terug lopen).
Dus pakweg zo'n 350 keer deze 2 enemies gedood, en maar 1 drop gehad(Van de 30 die je nodig heb)met een item discovery rating dicht tegen de max.

Ik hou wel van wat grinden en farmen.
Ik ga rustig 6 uur lang dezelfde route lopen om souls of gold of wat dan ook te farmen.
Of ik ga rustig 6 uur lang op een balkon in Red Dead 2 zitten om snel te levelen in de MP.

Maar dit is gewoon complete BS :P
Hahaha, ja DS3 is idd best wel wat farmen :). Ik kan niet wachten op Sekiro later deze maand.

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Zo, eindelijk Watch Dogs platinum, numertje 6! Kostte wat tijd, af en toe een beetje vervelend/saai, maar al met al heb ik me goed vermaakt. Prima spel, vermakelijke content :)

fookin mad fer it

Verwijderd

Hmm.
Iets mis gegaan met de update, had alles goed neergezet maar post is er niet doorheen gegaan blijkbaar.

Jammer, morgen dan maar even opnieuw.

Trouwens klaar met de grinding in ds3..
Ik had opeens een uurtje te pakken waarin mijn luck omsloeg.
Van 1 drop in 3 uur naar 21 in 1 uur...

Moet tevens wel zeggen dat het met de moeilijkheid mij 100% mee valt in de DS games.
3 bosses in alle games die mij ietwat moeite gaven, maar voor de rest is het gewoon logisch nadenken en leren van je fouten..
Als ik mijn top 3 death oorzaken zou moeten neerzetten dan zou dat zijn.
1:Camera wat irritant doet(vooral in DS1 en nameless king en lothric brothers in DS3)
2:Zwaartekracht(vooral in DS1)
3:Mijn eigen greediness als ik een extra hit wil maken.

Daarna komen de bosses pas :p

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-01 20:34
Met de recente toevoeging van 'Modern Warfare Remastered' aan Plus lijkt het mij erg nice om deze ook op Platinum te halen. Dan heb ik de hele trilogie compleet. :)

Shikata ga nai.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:20:
Hoef enkel de zombie trophies nog maar daar vond ik niet zo heel veel aan (hiervoor nooit CoD zombies gespeeld).
Tijd om die zombies hier eens te omarmen! Met een vaste clan is dat erg vet en dat maakt die trophies halen een stuk leuker. Die van de huidige blackops ben ik niet eens aan begonnen meer zonder team.

• timmie271
Typhone schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:08:
[...]

Tijd om die zombies hier eens te omarmen! Met een vaste clan is dat erg vet en dat maakt die trophies halen een stuk leuker. Die van de huidige blackops ben ik niet eens aan begonnen meer zonder team.
Jammer dat we verschillende consoles hebben :P
Gelukkig heb ik nog een zombieverslaafde maat die het wel met mij wil proberen om de zombie achievements te halen in IW en blops 3

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-12-2025
Na de game vroeger op PS3 gespeeld te hebben, heb ik nu de platinum en 100% van de DLC gehaald voor de Remastered versie van The Last of Us op PS4.

Vind het nog steeds een geweldige game. Best lastig om op Grounded mode te spelen waarbij je amper supplies of kogels krijgt, zodat je echt wel zo goed mogelijk moet stealthen.

Helemaal klaar voor Part II dat dit jaar verwacht wordt... 8)

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-01 11:50
Afgelopen week platinum gehaald voor Assassins Creed: Origins. Erg leuke game met een prima verhaal.
De wereld vond ik wel heel erg groot - dat had voor mij wel iets kleiner gemogen met wat minder '?' - oftewel points of interest.
Daarna aan de slag gegaan met Hellblade Senua's Sacrifice. Prachtige graphics en een heel leuk verhaal. Gisteravond daar de platinum van gehaald. Dit is nu mijn snelste platinum in 4 dagen en 2 uren. en dan heb ik 1 dag niet eens gespeeld.

Nu eens kijken welk spel ik nu ga spelen. Heb nog een flinke backlog...

PSN ID: MrMichel_75

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

MisterMichel schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 16:25:
Afgelopen week platinum gehaald voor Assassins Creed: Origins. Erg leuke game met een prima verhaal.
De wereld vond ik wel heel erg groot - dat had voor mij wel iets kleiner gemogen met wat minder '?' - oftewel points of interest.
Daarna aan de slag gegaan met Hellblade Senua's Sacrifice. Prachtige graphics en een heel leuk verhaal. Gisteravond daar de platinum van gehaald. Dit is nu mijn snelste platinum in 4 dagen en 2 uren. en dan heb ik 1 dag niet eens gespeeld.

Nu eens kijken welk spel ik nu ga spelen. Heb nog een flinke backlog...
Die Hellblade klinkt wel leuk, moet ik eens onthouden!

Ik ben nu bezig aan The Witness. Tot nu toe erg tof, maar soms wel een beetje eentonig. Ik heb af en toe toch internet moeten raadplegen. Ik vind het spel dan net niet geweldig genoeg om uren zelf over puzzels te blijven denken. Zeker aangezien die gratis was.

fookin mad fer it

• Desutoroiya
DikkeBMW schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:17:
[...]

Die Hellblade klinkt wel leuk, moet ik eens onthouden!

Ik ben nu bezig aan The Witness. Tot nu toe erg tof, maar soms wel een beetje eentonig. Ik heb af en toe toch internet moeten raadplegen. Ik vind het spel dan net niet geweldig genoeg om uren zelf over puzzels te blijven denken. Zeker aangezien die gratis was.
Ik wens je succes om die platinum te krijgen. 1 trophy heb je niks aan het internet.

Heb ondertussen Spyro 1 en 2 platinum. Vandaag maar beginnen met deel 3.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Desutoroiya schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:42:
[...]

Ik wens je succes om die platinum te krijgen. 1 trophy heb je niks aan het internet.

Hoe vond je deel 2?

• Desutoroiya
Vond hem prima te doen, maar vond deel 1 leuker.

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Desutoroiya schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:42:
[...]

Dat had ik al gelezen haha! Ik heb wel alles eerst zelf geprobeerd. Ook als ik oplossingen van internet heb gebruikt, heb ik deze wel bekeken om te begrijpen hoe en waarom het zo gaat. Ik denk dat het wel lukt :D

fookin mad fer it

De secret achievement van The Witness is echt briljant gedaan. Inderdaad door de randomness is internet useless. Dat vond ik juist erg tof. De stressvolle muziek erbij maakt het echt tot een hele toffe achievement als je hem eenmaal haalt.

• Dmp1982
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:11
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:43:
De secret achievement van The Witness is echt briljant gedaan. Inderdaad door de randomness is internet useless. Dat vond ik juist erg tof. De stressvolle muziek erbij maakt het echt tot een hele toffe achievement als je hem eenmaal haalt.
Bij de PS4 kan je eromheen door snel een foto te maken met je mobile en de ps4 in restmode te zetten.

Heb the witness met veel p[lezier gespeeld. echt een geniaal spel en vind het jammer dat er geen deeltje 2 komt

[ Voor 11% gewijzigd door Dmp1982 op 12-03-2019 14:34 ]

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

En de Plat is in de pocket :) Heb een uur of 2 geprobeerd en uiteindelijk is het gelukt. Voor mij hielp het enorm om het geluid uit te zetten. Zonder die stressvolle opgefokte muziek kon ik me veel beter concentreren. Jammer als de tijd om is, maar daar ben je dan totaal niet mee bezig. Voldaan, en nu op naar iets nieuws haha

fookin mad fer it

• timmie271
https://www.trueachieveme...xbox-game-pass-next-month

Ik weet al wat ik ga doen in april :Y)
nummer 5 op 100% zetten :$

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DikkeBMW schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:20:
En de Plat is in de pocket :) Heb een uur of 2 geprobeerd en uiteindelijk is het gelukt. Voor mij hielp het enorm om het geluid uit te zetten. Zonder die stressvolle opgefokte muziek kon ik me veel beter concentreren. Jammer als de tijd om is, maar daar ben je dan totaal niet mee bezig. Voldaan, en nu op naar iets nieuws haha
Wat zeg jij nou? The Witness platinum? Holy lord hoeveel tijd heb jij :D
Of heb je die speciale walkthrough gevolgd waarin alles beschreven stond? Daar zat ik aan te twijfelen maar ik loop nog vast met RDR2. Even wachten tot het rustiger is en dan pak ik die weer op. Komt even een druk maandje aan maar daarna is het weer 100% gaming time tussendoor.
Ik heb gisteren Below op 100% gezet met een TA ratio van ruim 7 :) Komt denk ik door de combinatie gamepass titel en dat het een verdomd moeilijk spel is. :P
Typhone schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 14:43:
[...]

Of heb je die speciale walkthrough gevolgd waarin alles beschreven stond? Daar zat ik aan te twijfelen maar ik loop nog vast met RDR2. Even wachten tot het rustiger is en dan pak ik die weer op. Komt even een druk maandje aan maar daarna is het weer 100% gaming time tussendoor.
Ik zou je willen adviseren om The Witness zonder walkthrough te doorlopen. Ik denk dat als je eenmaal een walkthrough gebruikt heel snel gaat teruggrijpen als je de volgende keer 5 minuten vastloopt. Enige waar ik een guide voor heb gebruikt, was het gedeelte met de "geluidspuzzels". Dat hoorde ik simpelweg gewoon niet, ook al had ik wel de puzzlemechanic door.
5x is scheepsrecht d:)b

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

[...]

Ik heb best wat tijd; pas afgestudeerd, dus nu rustig aan beetje solliciteren enzo. Eens kijken hoe nu verder.

En beide. Ik heb zelf door het spel gelopen, en als ik vast liep op een puzzel heb ik online die guide gepakt. Voor de plat hoef je gelukkig niet al die obelisken en geluidsfragmenten te doen. Naar het einde toe (in die berg) moest ik wel wat vaker iets opzoeken ja. Ik had ook niet echt zin om uren op een puzzel te liggen klooien moet ik bekennen haha.

fookin mad fer it

• timmie271
Is ook goed voor de TA ratio :+

Edit: Ziezo met dank aan @Ereaser staat de base game van halo 4 ook op 100% :) heeft eventjes geduurd met 2017 dagen sinds de 1e achievements :+

[ Voor 30% gewijzigd door timmie271 op 16-03-2019 18:26 ]

[...]
Zo'n moeilijk Plat is die nu ook weer niet. Zoals @uchiha tijntje is enkel met de auditieve puzzels mogelijk hulp nodig. Ik herinner me alleszins dat ik me gek luisterde, al weet ik niet meer of ik uiteindelijk hulp zocht.
Er is slechts 1 écht moeilijk stuk om Platinum te halen, en dat is het stukje speedrun-geheim dat er in zit. Doordat de puzzels random gegenereerd worden, moet je echt op je eigen skill vertrouwen.
EDIT: wat @uchiha tijntje dus ook al zei op de vorige page :).

[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 16-03-2019 21:15 ]

Op één trophy na heb ik Nioh compleet.
Ik wacht nu al 8 dagen tot mijn 2 ontbrekende missies voorbij komen in de rotatie, maar omdat ze met patches flink wat missies hebben toegevoegd is die kans niet zo heel groot.
Ondertussen ng+ aan het doen dus als die missies ooit voorbij komen wordt het echt een eitje :P
Tijd geleden dat er weer eens een platinum popte :)

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-01 21:32
dvdkiwi schreef op maandag 18 maart 2019 @ 12:25:
Op één trophy na heb ik Nioh compleet.
Ik wacht nu al 8 dagen tot mijn 2 ontbrekende missies voorbij komen in de rotatie, maar omdat ze met patches flink wat missies hebben toegevoegd is die kans niet zo heel groot.
Ondertussen ng+ aan het doen dus als die missies ooit voorbij komen wordt het echt een eitje :P
Tijd geleden dat er weer eens een platinum popte :)
Nice! Geweldige game. Paar de paar platinums die ik heb is Nioh er 1 van. Naast Bloodborne :p
Mogen we even een applausje voor de volhardendheid van @timmie271

timmie

_/-\o_

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 19:14:
Mogen we even een applausje voor de volhardendheid van @timmie271

[Afbeelding: timmie]

_/-\o_
En dan staat die van kindle fire er niet eens tussen :P

Dit is er ook nog eentje in m'n TA lijstje die alle minecraft versies heeft 8)7
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Kka9fwgh.png

Precies op tijd voor Sekiro :)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/55529784_2046110602192957_5981908236574392320_o.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=c785f4d0907480c01f12749aa39897d6&oe=5D088A79

Uiteindelijk een dag of 10 gewacht tot de ontbrekende Twilight missies voorbij kwamen, bleek dat ik gewoon even terug had moeten schakelen naar ng ipv te blijven hangen in ng+; in ng+ komen de ng Twilight missies namelijk niet voorbij in de rotatie _O-

• timmie271
Met dank aan @exactor it dat ie mij laatst hielp de kills met 2 speciale guns in BF: hardline te halen. Heb ik hem vandaag eindelijk op 100% gezet na laatste 2 achievements gehaald te hebben :)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:48

spaceboy

Op grote hoogte

Haha, ja, ik heb het minder goed getimed. Was druk met Assassins Creed, maar die gaat toch écht aan de kant nu. Sekiro is echt bizar lekker weer! Bloodborne 2.0!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

dvdkiwi schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 11:19:
Precies op tijd voor Sekiro :)

[Afbeelding]

Uiteindelijk een dag of 10 gewacht tot de ontbrekende Twilight missies voorbij kwamen, bleek dat ik gewoon even terug had moeten schakelen naar ng ipv te blijven hangen in ng+; in ng+ komen de ng Twilight missies namelijk niet voorbij in de rotatie _O-
Heb jij toevallig enig idee hoe moeilijk die plat is en hoe lang die duurt? Het lijkt mij een leuk spel, maar ik heb nog nooit eerder dat soort spellen gespeeld, dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten haha.

fookin mad fer it

Ga uit van een uurtje of 80 á 100 en niet super moeilijk.
Er zijn ontzettend veel missies die je (uiteraard) allemaal moet completen; toegevoegde missies met patch 1.06 uitgezonderd.
Gedurende de game verdien je goud door onder andere loot (en dat valt er een hóóp) te verkopen, maar omdat je zo ontzettend veel goud nodig hebt voor een bepaalde trophy duurt het best even voordat je dat bij elkaar hebt. Dat is de trophy die de tijdsduur zo oprekt.
Daarnaast hangt het af van hoe goed je bent; elke hoofdmissie heeft een eindbaas en die kun je in één poging halen (met een co-op partner) maar je kunt er ook tientallen pogingen over doen als je het solo probeert.

Wat ik wel gemerkt hebt is dat er altijd mensen te vinden zijn om te helpen. Je kunt bij een 'shrine' (=rustpunt) een visitor inroepen en die oproep blijft staan net zolang tot er iemand joined, vaak is diegene al een stuk verder in de game (het kan zelfs iemand zijn die in ng+++++ zit) waardoor de baas met één of enkele klappen ligt. Je kunt zo iemand zelfs het complete level voor je laten clearen als je dat zou willen ;) Ik ben bv door gegaan tot ver in ng+ en zou je met gemak door ng kunnen loodsen.

Wil je het jezelf makkelijker maken dan heb je oa spells die bazen aanzienlijk langzamer maken (voelt een beetje OP), spells die bazen hun damage output verminderen enzovoort. Ook kun je in Nioh met een beetje farmen wel redelijk eenvoudig je level omhoog gooien. Het is wat dat betreft vergeeflijker dan de From games (Dark Souls, Bloodborne).

Dus het is met 80 tot 100 uur een behoorlijke zit maar de game is zo ontzettend tof dat het echt geen straf is. Bij mij stopte de teller na 160 uur spelen en de enige reden dat ik gestopt ben is omdat Sekiro op de mat viel ;) Na Sekiro ga ik zeker weer eens terug naar Nioh!

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

dvdkiwi schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:42:
Ga uit van een uurtje of 80 á 100 en niet super moeilijk.
Er zijn ontzettend veel missies die je (uiteraard) allemaal moet completen; toegevoegde missies met patch 1.06 uitgezonderd.
Gedurende de game verdien je goud door onder andere loot (en dat valt er een hóóp) te verkopen, maar omdat je zo ontzettend veel goud nodig hebt voor een bepaalde trophy duurt het best even voordat je dat bij elkaar hebt. Dat is de trophy die de tijdsduur zo oprekt.
Daarnaast hangt het af van hoe goed je bent; elke hoofdmissie heeft een eindbaas en die kun je in één poging halen (met een co-op partner) maar je kunt er ook tientallen pogingen over doen als je het solo probeert.

Wat ik wel gemerkt hebt is dat er altijd mensen te vinden zijn om te helpen. Je kunt bij een 'shrine' (=rustpunt) een visitor inroepen en die oproep blijft staan net zolang tot er iemand joined, vaak is diegene al een stuk verder in de game (het kan zelfs iemand zijn die in ng+++++ zit) waardoor de baas met één of enkele klappen ligt. Je kunt zo iemand zelfs het complete level voor je laten clearen als je dat zou willen ;) Ik ben bv door gegaan tot ver in ng+ en zou je met gemak door ng kunnen loodsen.

Wil je het jezelf makkelijker maken dan heb je oa spells die bazen aanzienlijk langzamer maken (voelt een beetje OP), spells die bazen hun damage output verminderen enzovoort. Ook kun je in Nioh met een beetje farmen wel redelijk eenvoudig je level omhoog gooien. Het is wat dat betreft vergeeflijker dan de From games (Dark Souls, Bloodborne).

Dus het is met 80 tot 100 uur een behoorlijke zit maar de game is zo ontzettend tof dat het echt geen straf is. Bij mij stopte de teller na 160 uur spelen en de enige reden dat ik gestopt ben is omdat Sekiro op de mat viel ;) Na Sekiro ga ik zeker weer eens terug naar Nioh!
Thanks! Ik denk dat ik, als ik een nieuwe game haal, toch ook eerst voor Sekiro ga. Die had een vriend van me me ook al aangeraden.

fookin mad fer it

Dan wens ik je helemaal veel succes!
Die game is even wat andere koek dan Dark Souls en Bloodborne >:)

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-01 15:45

djfrankel

It's a trap!

dvdkiwi schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:42:
....
....
Ik neem aan dat je de 60 requests bij de blacksmith bedoeld?
Die is te cheesen door heel vaak Talk with Tome te kiezen. Ik heb die requests in misschien 40 minuten bij elkaar ge-spammed.

Andere vraag, ik ben nog niet zo ver, maar kun je van ng+ weer terug naar ng? Loop zelf nu in de laatste regio rond.

[ Voor 9% gewijzigd door djfrankel op 25-03-2019 13:04 ]

djfrankel schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:03:
[...]
Ik neem aan dat je de 60 requests bij de blacksmith bedoeld?
Die is te cheesen door heel vaak Talk with Tome te kiezen. Ik heb die requests in misschien 40 minuten bij elkaar ge-spammed.
Ik dacht dat ze dat gepatched hadden?
Oh well, er valt zo veel loot dat je het eind van ng of begin van ng+ wel bij elkaar gespaard hebt, mits je alles verkoopt en niet ontmantelt.
djfrankel schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:03:
[...]
Andere vraag, ik ben nog niet zo ver, maar kun je van ng+ weer terug naar ng? Loop zelf nu in de laatste regio rond.
Jawel, je kunt vanuit het startpunt vrijuit schakelen tussen ng en ng+ (y)

[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 25-03-2019 13:16 ]

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-01 15:45

djfrankel

It's a trap!

dvdkiwi schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:12:
[...]

Dat is gepatched ;)
Je krijgt nu 4 of 5 patronage punten door met de blacksmiths te praten.

[...]

Jawel, je kunt vanuit het startpunt vrijuit schakelen tussen ng en ng+ (y)
Weet je dat heel zeker, ik heb gister nog iets van 8-10 punten gekregen door heel vaak op x te rammen voor een bepaalde patronage:
spoiler:
Voor het vinden van unieke materialen bij disassemble

Top van dat switchen, dan ga ik deze ook wel platinum halen. Op ng is het anders te tijdrovend om alle mystic arts te halen en heb nog niet alle twilight missies gedaan.
Oh dat van die patronages heb ik even gemist dan ;)
Vond het geen straf om verder te gaan in ng+ dus het voelde gelukkig niet als een grind.
djfrankel schreef op maandag 25 maart 2019 @ 13:18:
[...]
Op ng is het anders te tijdrovend om alle mystic arts te halen en heb nog niet alle twilight missies gedaan.
Naarmate je verder in ng+ komt gaan je wapen naar level 150+, de ng Twilight missies worden dan een eitje.
Zo heb ik de level 145 Twilight missie gedaan met een level 187 char incl level150 +4 gear, de baas was met 5 klappen dood.
Ook de dojo missies zijn een stuk simpeler als je al wat verder geleveld bent.

Dat vond ik wel verfrissend tov de From games: het is in principe hetzelfde soort game maar er zijn manieren om het een stuk makkelijker te maken waardoor het ook voor mensen die wat minder volhardend zijn best te doen is.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 25-03-2019 13:32 ]

• DikkeBMW

DikkeBMW

Live '25

Na bijna 2 uur ploeteren op de laatste challenge van Absolute Drift is platinum #10 binnen :D Een geweldig spel, minimalistisch driften. Niet heel moeilijk, maar een paar challenges wel erg pittig. Als indie-games liefhebber en race-liefhebber heb ik hier van genoten.

fookin mad fer it

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik krijg morgen (dan ben ik jarig lol) Sakiro heb ik al gehoord. Is dat een tricky platinum? Of gewoon wat effort erin en klaar is kees? Voorlopig nog even bezig met klussen in de weekenden maar ook daar komt spoedig een einde aan yihaaaw!

Respect voor @DikkeBMW en @dvdkiwi trouwens. Die gaan maar door hoor :P
Ik heb Onrush al paar weken niet aangeraakt vanwege het feit dat ik het even te druk heb en teveel trips naar Luxemburg moet maken. Maargoed straks als de stofwolken zijn opgetrokken dan ben ik weer ready!

[ Voor 37% gewijzigd door Typhone op 26-03-2019 12:21 ]

Typhone schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:18:
Ik krijg morgen (dan ben ik jarig lol) Sakiro heb ik al gehoord. Is dat een tricky platinum? Of gewoon wat effort erin en klaar is kees? Voorlopig nog even bezig met klussen in de weekenden maar ook daar komt spoedig een einde aan yihaaaw!
Ligt eraan hoe goed je bent ;). Het kan lastiger zijn dan Dark Souls en Bloodborne. Verder zitten er vier verschillende eindes in, dus als je niet lame de savemethode gebruikt ;) zijn er vier playthroughs noodzakelijk.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:21:
[...]

Ligt eraan hoe goed je bent ;). Het kan lastiger zijn dan Dark Souls en Bloodborne. Verder zitten er vier verschillende eindes in, dus als je niet lame de savemethode gebruikt ;) zijn er vier playthroughs noodzakelijk.
Lame....gets you fame! :D
Pagina: 1 ... 92 ... 119 Laatste