Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11:44
Typhone schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:47:
@dvd-linden
Ik ga ook met BF V multiplayer beginnen. Mocht je keer samen willen spelen dan geef een gil. Is toch leuker dan alleen ;).
Is goed. Ik weet alleen even zo uit mijn hoofd niet of je al in mijn vriendenlijst staat. Voeg me anders maar toe, mijn PSN staat in m'n signature.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 18:53
Ik moet met BFV alleen nog de trophy vanuit de vliegtuig een paar stationary kills maken en die is echt *** :(

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:15
dvd-linden schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 15:43:
[...]

Sorry voor mijn late reactie. Ik heb mijn PS4 eigenlijk de rest van december en het begin van januari niet meer aan gehad. Nu sinds een weekje weer actief en ik ben nu bezig met BF V. Heb de singleplayer bijna doorlopen, moet alleen de eerste war story nog op de hardcore moeilijkheidsgraad behalen. Daarna even kijken of ik de resterende online trophies kan halen en dan is die ook weer platinum. En verder gewoon lekker online knallen natuurlijk :D.

De twee friend trophies van Rayman Legends moet ik nog steeds behalen; daar ben ik ook niet meer mee bezig geweest. Nu lees ik dus jouw voorstel, dus ontzettend bedankt daarvoor, maar zal eerst eens aan een vriend vragen of hij bereid is om mij daarmee te helpen. De game is inderdaad gratis via Plus voorbij gekomen ergens de afgelopen jaren. Mocht hij er echt geen zin in hebben dan zal ik je een PM sturen, mits je er überhaupt zin in hebt hoor. De game kan je inderdaad gratis spelen (mocht je hem destijds met Plus in je bibliotheek hebben gezet), maar ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt als je de game verder nooit hebt aangeraakt.

Ook goed om te lezen dat mensen weer een aantal mooie mijlpalen hebben behaald, games op 100% hebben gezet of de platinum trophy ervan hebben gehaald. Ga zo door iedereen _/-\o_ ! En ook altijd goed om Just_jan hier weer te zien :D. Ik zal proberen weer wat actiever te zijn hier nu ik mijn PS4 ook weer daadwerkelijk aan heb haha.
Ik ben games verzamelaar (hoarder :$ ) dus uiteraard de game gewoon binnengeharkt!

Maar ik moet eerlijk bekennen geen idee meer te hebben waar het over ging :P
Maar sure stuur gerust een pm en dan kunnen we een keer wat afspreken als het nog nodig is!

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
Dat PS Now is wel funest voor je completion rate..niet dat dat me überhaupt boeit maar het loopt vrij snel op met maar een paar trophies per geprobeerde game. Ah well :+

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Nu online
Exorcist schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:28:
Dat PS Now is wel funest voor je completion rate..niet dat dat me überhaupt boeit maar het loopt vrij snel op met maar een paar trophies per geprobeerde game. Ah well :+
De game-pass is anders wel gezond voor mijn portemonnee. En completion percentage staat bijna op 87% :)
Scheelt wel dat ik niet lukraak games opstart en maar een paar chievo's haal :P

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• Sagat
timmie271 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:40:
[...]

De game-pass is anders wel gezond voor mijn portemonnee. En completion percentage staat bijna op 87% :)
Denk dat het een mindset is. Ik heb inderdaad wel is overwogen om een nieuw account te maken en daar dan idd voor de completion rate te gaan.
Even spellen testen via gold/plus of psnow/gamepass zou dan op mijn huidige account gaan.

Maar ben er eigenlijk niet genoeg hunter voor. Ik vind het wel leuk om me ergens in vast te bijten en dan idd die tropy of cheevo te halen, en idealiters de game te maxen....... alleen (biting off more you can chew :/ dat dekt de lading wel )

• timmie271
  • Nu online
Sagat schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:48:
[...]

Denk dat het een mindset is. Ik heb inderdaad wel is overwogen om een nieuw account te maken en daar dan idd voor de completion rate te gaan.
Even spellen testen via gold/plus of psnow/gamepass zou dan op mijn huidige account gaan.

Maar ben er eigenlijk niet genoeg hunter voor. Ik vind het wel leuk om me ergens in vast te bijten en dan idd die tropy of cheevo te halen, en idealiters de game te maxen....... alleen (biting off more you can chew :/ dat dekt de lading wel )
Ik heb tot nu toe gewoon alles op hetzelfde account gedaan. Oke toen ik de one net had heb ik alle verplaatst naar een nieuw account. Dit had te maken met een andere gamertag die ik wilde... Maar die 3k gamerscore op het andere account is dan ook verwaarloosbaar met wat ik nu heb :+ Idem met de achievements die daarop staan heb ik nu ook allemaal al :)

En als ik echt iets wil uitproberen pak ik het account van m'n broertje wel (Mijn vorige account dus)

• Sagat
Daarom zeg ik mindset, ja kan zeggen, bij twijfel over een game testen, of idd gewoon niet twijfelen en alleen iets spelen waar je vrijwel zeker wil spelen.

Ben ik wel nieuwsgierig, wat is de 13% dan? te grote games, te moeilijk, glitched achivement, delistings.....?

• Roybs
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19-04 14:20
timmie271 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:40:
[...]

Die van mij op 70%, bijna. Ben nu bezig met het opcleanen van 50-80% completed games in mijn psnprofiles. Dark Souls 3 bijna klaar. Nog de miracles/sorceries en de laatste ending.

• timmie271
  • Nu online
Sagat schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 17:10:
Daarom zeg ik mindset, ja kan zeggen, bij twijfel over een game testen, of idd gewoon niet twijfelen en alleen iets spelen waar je vrijwel zeker wil spelen.

Ben ik wel nieuwsgierig, wat is de 13% dan? te grote games, te moeilijk, glitched achivement, delistings.....?
(Note: kost 65 achievements per 1% op dit moment)

Rare replay waar ik 117 van de 200 achievements binnengeharkt heb. Deze wil ik nog wel wat verder completen, maar iets met zin hebben :+

World of tanks x2: 29 van de 102 achievements. Van deze heb ik spijt aangezien ik het al veel te veel heb gespeeld op de pc. Nu haal ik af en toe wel es een achievement hiermee... Maar de 100% zal nooooooit gehaald worden..

GTA IV x2: 5 van de 50 oid.. Deze moeten beide nog een keer wat verder uitgespeeld worden, maar dan moet ik er een keer zin in hebben en ervoor gaan zitten :)

Far Cry 2: 2 van de 48. Geld hetzelfde als bovenstaande.

Gears of War 4: 65 van de 139. Word langzaam maar zeker aan gewerkt. Alleen het blijven er nog een heleboel :+

Bovenstaande is goed voor 460 achievements wat gelijk staat aan > 7%..

De 90% valt dus nog wel te halen, maar daarna gaat het een heel stuk lastiger worden.. Uiteindelijk moet het wel leuk blijven :)

Verder zitten er ook games in die bijna klaar zijn:

Halo MCC 599 van de 600. Iets met Halo 2 Speedrun is de lastigste achievement in dat hele spel :+

Halo 5: Laatste achievement is half geglitched en ieder weekend kan ik proberen de achievement te halen als ik de juiste map krijg....

F1 2015: Laatste achievement is 5x doorgaan naar Q2 in Pro season mode. Daar ben ik simpelweg niet goed genoeg voor :+ Hopelijk kom ik nog es iemand tegen die hem even kan halen voor mij :P

timmie271 wijzigde deze reactie 17-01-2019 17:26 (15%)

• Sagat
Nice hoor, Ik denk dat ik dan idd voor die 90% zou gaan en daarna gewoon proberen daar te blijven, moelijk zat lijkt me zo!

haha rare reply heb ik ook, ik wilde chronologisch proberen de games te maxen (behalve het spul waar ik echt niks an vind, voornamelijk wazige spectrum rpgs of oude ski games) en de eerste game ging dat nog wel ok, was niet heel makkelijk maar goed te doen. 2e game omg, die is hard as nails! Was er toen al gelijk vrij snel klaar mee. Daarna zoals altijd te veel afleidingen.

Ondanks mijn aankondiging hier doe ik nog steeds af en toe wat bit trip runner. En ik heb nog een troefkaart. Mijn crt monitor, wellicht heb ik met echt 0 input lag (iig qua scherm) meer kans omdat stomme level te halen. En als die binnen is kan de crt weer met pension want de rest van het spel (2 hele levels :+ ) gaat op mijn lcd-tje ook wel lukken.

• timmie271
  • Nu online
Sagat schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:00:
Nice hoor, Ik denk dat ik dan idd voor die 90% zou gaan en daarna gewoon proberen daar te blijven, moelijk zat lijkt me zo!

haha rare reply heb ik ook, ik wilde chronologisch proberen de games te maxen (behalve het spul waar ik echt niks an vind, voornamelijk wazige spectrum rpgs of oude ski games) en de eerste game ging dat nog wel ok, was niet heel makkelijk maar goed te doen. 2e game omg, die is hard as nails! Was er toen al gelijk vrij snel klaar mee. Daarna zoals altijd te veel afleidingen.

Ondanks mijn aankondiging hier doe ik nog steeds af en toe wat bit trip runner. En ik heb nog een troefkaart. Mijn crt monitor, wellicht heb ik met echt 0 input lag (iig qua scherm) meer kans omdat stomme level te halen. En als die binnen is kan de crt weer met pension want de rest van het spel (2 hele levels :+ ) gaat op mijn lcd-tje ook wel lukken.
Heb hier Hopiko opgestart laatst en daar moet je ook echt geen inputlag hebben (en heb er ook niet altijd het geduld voor) :+
Wil op wereld 1 de hardcore mode doen, maar dan mag je dus over 50 levels welgeteld 0x falen 8)7 8)7

• Sagat
timmie271 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:13:
[...]

Heb hier Hopiko opgestart laatst en daar moet je ook echt geen inputlag hebben (en heb er ook niet altijd het geduld voor) :+
Wil op wereld 1 de hardcore mode doen, maar dan mag je dus over 50 levels welgeteld 0x falen 8)7 8)7
Nooit van gehoord, ik ga ff kijken zo. Maar echt een run. Of zoals super meat boy? Die kon, dacht ik, in meerdere sessies.

• timmie271
  • Nu online
Sagat schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:43:
[...]

Nooit van gehoord, ik ga ff kijken zo. Maar echt een run. Of zoals super meat boy? Die kon, dacht ik, in meerdere sessies.

Yup 1 run :X

De rest is 10 runs van 5 sub levels, maar bij hardcore mag het achter elkaar doorgedaan worden..

Hopelijk ben ik deze maand ook eindelijk eens klaar met Frozen free fall :+

timmie271 wijzigde deze reactie 17-01-2019 19:47 (9%)

• Sagat
Geometry wars 2 had zo'n run. Daar had je wel 3 levens, maar je moest ook geloof ik zo'n vrij hoog aantal levels door. Die probeerde ik nog een keer voor ik naar schiphol moest om familie op te halen, haalde ik hem ook nog! 8) Zal hem er nog wel even bij zoeken zo.

edit:
denk dat het 'game over' was...
Hier word er wat over gebabbeld (zelf nog niet gelezen, maar door de titel lijkt het al aardig op hoe ik het me herinner :P )

Sagat wijzigde deze reactie 18-01-2019 08:35 (36%)

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20:50

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
Yoku's island express. Top spel! Metroidvania icm pinball is veel leuker dan het klinkt. Bijna Nintendo niveau (de WiiU die ik geleend heb van mijn broertje staat even stil door dit spel, althans totdat hij vanavond af was. :P)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 17:18
Platinum #70 Ni no Kuni II: Revenant Kingdom

Eerste platinum van 2019.

Completion rate 97.32%.

100% hoeft van mij niet. Gaat me sowieso nooit lukken, aangezien ik Bound waarschijnlijk toch nooit op 100% zal halen. Maar het zou mooi zijn als ik boven de 95% kan blijven :)

• hanssuh
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20:06
Iemand zin om RDR2 online in Posse xp te farmen (missies/strangers)? Voeg me toe.
Ik ben, als ik online ben, beschikbaar in de latere uurtjes.

PSN ID: Hanssuh

s0kkie schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:12:
Ik moet met BFV alleen nog de trophy vanuit de vliegtuig een paar stationary kills maken en die is echt *** :(
Gisteren toevallig mijn eerste bemande stationary kill gemaakt, op Fjell met de (niet geüpgrade) bomber. Op zich niet zo heel lastig, je moet gewoon ontzettend veel geluk hebben.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:47
exactor it schreef op vrijdag 18 januari 2019 @ 23:26:
Yoku's island express. Top spel! Metroidvania icm pinball is veel leuker dan het klinkt. Bijna Nintendo niveau (de WiiU die ik geleend heb van mijn broertje staat even stil door dit spel, althans totdat hij vanavond af was. :P)
Top spel inderdaad! Ik heb het van de zomer hier ook gepromoot. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ExquisiteSteez
Ja, Yoku staat ook al een tijdje op mijn lijstje. Eerst even de backlog een beetje bijwerken. Dan gaat hij er zeker komen. :) Lijkt me een leuke game. Kost ook geen drol. Was laatst nog in de sale voor €10.

Fysiek is hij geloof ik ook te koop voor €15-€20

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 19:39
Wat minder tijd gehad om te gamen, maar ben weer begonnen met The Last of Us. Had 'm vroeger op PS3 al uitgespeeld, maar nu de Remastered versie op PS4 aan het spelen.

Ontzettend pittig momenteel op "Grounded" difficulty (amper kogels en supplies, taaiere tegenstanders en geen mogelijkheid om door de muur te 'luisteren'), maar wat blijft het toch een fantastisch spel... Ben er nog wel een tijdje zoet mee. :)

Tweakmans wijzigde deze reactie 19-01-2019 21:57 (9%)

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 20:40
@s0kkie @dvdkiwi @dvd-linden

Is het mogelijk die te boosten in een match? Ik wil rustig elke keer naar dezelfde AA-gun lopen terwijl iemand anders een vliegtuig heeft. Ik ben nog n00b maar gisteren voor het eerst flink BF:V zitten spelen en dat beviel uitstekend (zovéééél beter dan PUBG).

Mensen omver rijden met een auto lijkt me ook nog niet zo heel eenvoudig overigens. Die stationary kills moesten in 1 match zijn toch? Of zijn die cumulatief? Als dat boosten op wat voor manier dan ook mogelijk is dan kom je wel een eind (hoop ik).

Typhone wijzigde deze reactie 21-01-2019 11:54 (8%)

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 18:53
Typhone schreef op maandag 21 januari 2019 @ 11:53:
@s0kkie @dvdkiwi @dvd-linden

Is het mogelijk die te boosten in een match? Ik wil rustig elke keer naar dezelfde AA-gun lopen terwijl iemand anders een vliegtuig heeft. Ik ben nog n00b maar gisteren voor het eerst flink BF:V zitten spelen en dat beviel uitstekend (zovéééél beter dan PUBG).

Mensen omver rijden met een auto lijkt me ook nog niet zo heel eenvoudig overigens. Die stationary kills moesten in 1 match zijn toch? Of zijn die cumulatief? Als dat boosten op wat voor manier dan ook mogelijk is dan kom je wel een eind (hoop ik).
De auto kills deed ik in de map met het vliegtuig hangar in het midden (ben even de naam kwijt), daar gelijk in een auto starten en direct naar de vijand toe rijden.
De stationary kills mogen cumulatief zijn, dus dat scheelt een hoop frustratie al :P
Ik heb het zelf ook nog niet gehaald, maar ik zag toevallig gisteren dat sommige mensen het halen door met een vriend in een lege server te gaan tegen elkaar en dan die vriend bombarderen >:)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

Ze zijn te boosten maar dan moet je wel het geluk hebben dat je tegenover elkaar komt te zitten als je elkaar joint. Als je wat @s0kkie zegt in een lege server gaat zitten zou het een eitje moeten zijn.
Het hoeven ook niet per se AA guns te zijn, een normale stationary (die vaak wel in de home base te vinden is) werkt ook.

De rest van de trophies zijn vrij simpel. Ook de roadkills zijn niet zo lastig, gewoon een autootje pakken en rondjes gaan crossen.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 21-01-2019 13:46 (9%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Typhone
Hmmz ik zal eens keer met iemand poging wagen voor het boosten. Ik weet dat dat vroeger goed werkte met een andere game waar je bommen moest planten. Op de grote servers was dat behoorlijk geluk hebben in potjes van 6 tegen 6 Conquest (BF4 denk ik?) had je vaak meer geluk na het planten van een bom.

Mocht dat boosten lukken en iedereen zin hebben dan scharrel ik de bubs wel bij elkaar ;). Ik heb pas 2x een spitfire gevlogen nu. @s0kkie als je keer zin hebt om het te proberen dan geef een gil ;).
CaMpLoAFCA @ PSN.
@dvdkiwi Mag natuurlijk ook hè :)
Ik help iedereen wel mee met boosten als dat moet.

Typhone wijzigde deze reactie 21-01-2019 13:19 (4%)

Nou als jullie zo aandringen doe ik ook wel mee hoor, ze kunnen maar beter uit de weg zijn ;)
Typhone schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:44:
[...]
Haha ja je gaf aan dat je ze regulier wilde halen ;)
Huh? echt niet! :+

dvdkiwi wijzigde deze reactie 21-01-2019 13:48 (51%)

• Typhone
dvdkiwi schreef op maandag 21 januari 2019 @ 13:43:
Nou als jullie zo aandringen doe ik ook wel mee hoor, ze kunnen maar beter uit de weg zijn ;)
Haha ja je gaf aan dat je ze regulier wilde halen ;). Dat mag ook maar als het boosten werkt ben ik in elk geval niet te beroerd jou even te helpen :).
Al een idee wanneer je de Onrush challeng(es) wilde doen @Typhone ?
Ik heb van het weekend nog een Engelse dude geholpen met de 12 takedowns: ik had er 10(!) en hij 3 haha :P

• Typhone
@dvdkiwi
Dat mag in principe altijd maar ik weet nog niet goed waar die tevoorschijn komen. Ik zag in de trophy lijst niet direct wat ik moest doen namelijk hehe.
Wat je moet doen is heel simpel: gewoon alle race-challenges in elke career race halen.
De challenge met de 12 takedowns zit pas in de laatste serie events. Om die te unlocken heb je wel aardig wat xp nodig, die je logischerwijs krijgt door race-challenges te voltooien.

Enige trophy waar je vanaf het begin wel bewust mee bezig moet is de "Eat Dirt" trophy waarvoor je 50 checkmate medals moet halen. Zo'n medal krijg je als je in één race twee enemies tegen de muur of een object aan beukt en op die manier uitschakelt.
Die trophy popte bij mij pas in de allerlaatste race van de career mode, en dan heb ik ook nog enkele checkmate medals in online races gehaald.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 21-01-2019 15:07 (67%)

• dvd-linden
Sagat schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 16:20:
[...]

Ik ben games verzamelaar (hoarder :$ ) dus uiteraard de game gewoon binnengeharkt!

Maar ik moet eerlijk bekennen geen idee meer te hebben waar het over ging :P
Maar sure stuur gerust een pm en dan kunnen we een keer wat afspreken als het nog nodig is!
Haha, een echte hoarder ja. We wachten wel allemaal nog in spanning op je eerste platinum trophy hoor!

Ik zal het in mijn achterhoofd houden, mocht het nodig zijn. Thanks in advance!

timmie271 schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 17:21:
[...]

(Note: kost 65 achievements per 1% op dit moment)

Rare replay waar ik 117 van de 200 achievements binnengeharkt heb. Deze wil ik nog wel wat verder completen, maar iets met zin hebben :+

World of tanks x2: 29 van de 102 achievements. Van deze heb ik spijt aangezien ik het al veel te veel heb gespeeld op de pc. Nu haal ik af en toe wel es een achievement hiermee... Maar de 100% zal nooooooit gehaald worden..

GTA IV x2: 5 van de 50 oid.. Deze moeten beide nog een keer wat verder uitgespeeld worden, maar dan moet ik er een keer zin in hebben en ervoor gaan zitten :)

Far Cry 2: 2 van de 48. Geld hetzelfde als bovenstaande.

Gears of War 4: 65 van de 139. Word langzaam maar zeker aan gewerkt. Alleen het blijven er nog een heleboel :+

Bovenstaande is goed voor 460 achievements wat gelijk staat aan > 7%..

De 90% valt dus nog wel te halen, maar daarna gaat het een heel stuk lastiger worden.. Uiteindelijk moet het wel leuk blijven :)

Verder zitten er ook games in die bijna klaar zijn:

Halo MCC 599 van de 600. Iets met Halo 2 Speedrun is de lastigste achievement in dat hele spel :+

Halo 5: Laatste achievement is half geglitched en ieder weekend kan ik proberen de achievement te halen als ik de juiste map krijg....

F1 2015: Laatste achievement is 5x doorgaan naar Q2 in Pro season mode. Daar ben ik simpelweg niet goed genoeg voor :+ Hopelijk kom ik nog es iemand tegen die hem even kan halen voor mij :P
Halo Master Chief Edition doet mij de das om... Op de X1 heb ik een 85% completion ratio met Halo.. Zonder Halo 91% :P Krijg je ervan als je maar 12 van de 400 achievements hebt gehaald :)

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:52:
[...]

Halo Master Chief Edition doet mij de das om... Op de X1 heb ik een 85% completion ratio met Halo.. Zonder Halo 91% :P Krijg je ervan als je maar 12 van de 400 achievements hebt gehaald :)
Ga es aan de slag om nog zeker 350 achievements te halen :)
De meeste zijn niet eens zo heel moeilijk eigenlijk. Ieder level score+tijd is 2 achievements waard en alle skulls/terminals zijn achievements waard :P

Daarentegen is de Halo LASO niet meer via een checkpoint te sharen waardoor die gewoon onmogelijk is geworden :O :O

timmie271 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:09:
[...]

Ga es aan de slag om nog zeker 350 achievements te halen :)
Dan moet je het spel ook nog leuk vinden.. en dat vind ik helaas niet meer :)

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:11:
[...]

Dan moet je het spel ook nog leuk vinden.. en dat vind ik helaas niet meer :)
Ach ja. Opzich maakt het ook geen donder uit natuurlijk :)

timmie271 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 21:12:
[...]

Ach ja. Opzich maakt het ook geen donder uit natuurlijk :)
Heb het ooit op aanraden gekocht van een medetweaker, he @exactor it, net zoals Sniper Elite 4, waar ik ook 2 achievements van heb ofzo… :) Hij is niet goed voor mijn ratio.. :P

360Gamertag.....PSN ID

• Typhone
Naja wie er een keer zin heeft ;).
Credits naar Powerpyx:
How to Boost:

1.
Remove the other person from your friends list (temporarily). Otherwise it will try to join you both in the same team. You need to be on opposite teams!
2.
Go to Multiplayer > Advanced Search > Game Modes: Conquest, Map: Arras, Slots: 10+ > View Servers. Join a Server and tell your boosting partner the Server Number. You can experiment with joining servers that have only about 16-30 players or full servers. Low-density servers are better because there are fewer people trying to grab the Bomber Plane and you have fewer enemies trying to shoot you down. The map “Arras” works best because it’s just a small flat space with stationary weapons at each team’s camp.
3.
Boosting Partner enters the Server number in Multiplayer > Advanced Search > Name (e.g. 56894) > View Servers. Then joins the server (must repeat until you’re on opposing teams).
4.
One player hops in the stationary anti-air weapon (Flak) at their base camp. They can shoot in the air straight above to make it easier for the other player to see their location. However, you should have played matches on this map beforehand to know where each team’s camp is, so it’s easier to find.
5.
The second player waits in the deployment screen until a bomber plane is available, then flies over to the first player, press :triangle: to select bombs, in first-person cockpit mode press :l2: to aim down and :r2: to drop all 4 bombs simultaneously. If done correctly it will blow up the stationary Flak and the other player. If you have trouble, have the player by the stationary gun put some explosives next to it for an easier destruction and also weaken the guns “health” by throwing grenades or other explosives at it.
6.
The first player respawns and mans the second Flak at their base camp. If all stationary Flaks have been destroyed, wait 30-60 seconds for them to respawn.
7.
The plane player needs to reload the Bombs after each run by flying through the white refill icons in the sky (also marked on minimap).

Rinse and repeat the above tactic. Ideally, try to get 5 of these kills in one match. If you can’t, be sure to play the match until the end for your kills to save correctly (don’t quit out).

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18:07
Zou iemand mij willen helpen met 2 challenges in Onrush op de PS4?
- 12 takedowns (What the Truck)
- 3 crushing / in-air takedowns (Crimson Ride)

Bij die eerste ben ik zelf tot 9 gekomen, dus die moet wel lukken met iemand erbij. Die tweede ben ik met geluk een keer tot 2 gekomen, maar met alle pogingen daarna blijf ik steeds op 1 steken, die lukt me echt niet.

@dvdkiwi misschien?

Mijn PSN is RaemNL

Raem wijzigde deze reactie 29-01-2019 00:57 (8%)

Ja hoor, die wil ik wel een keer met je doen :)

• Sagat
Weten jullie een site waar je gemakkelijk kan zien of een game al err 'delisted' is qua achievements? Voor worms op x360 moet ik nog een zeer moeilijke halen (speel een mp game met 4 personen :P waarvoor ik hier geloof ik wel is een oproep gedaan heb zelfs) maar weinig zin om er moeite in te steken als het niet meer mogelijk is om deze te halen?

In dit specifieke voorbeeld gaat het dus om xbox, maar voor ps zou ik het ook graag weten.

• Raem
dvdkiwi schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 08:33:
Dank je! Ik zal je vanavond even toevoegen en dan kijken we wel even wanneer het beste uitkomt om ze te doen. :) Ik heb geen headset dus eventuele communicatie zou via de PS chat moeten. :P
Sagat schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 09:36:
Weten jullie een site waar je gemakkelijk kan zien of een game al err 'delisted' is qua achievements? Voor worms op x360 moet ik nog een zeer moeilijke halen (speel een mp game met 4 personen :P waarvoor ik hier geloof ik wel is een oproep gedaan heb zelfs) maar weinig zin om er moeite in te steken als het niet meer mogelijk is om deze te halen?

In dit specifieke voorbeeld gaat het dus om xbox, maar voor ps zou ik het ook graag weten.
Voor playstation wordt dit bijgehouden via dit topic.
https://www.playstationtr...nachievable-trophies.html

Wellicht dat er voor de Xbox een soortgelijke lijst is op xboxachievements.com. En anders wordt het vaak ook wel gemeld in de guide of op het forum van de specifieke game waar je het voor wilt weten.

• Sagat
net even gekeken op xboxachievements.com, ik zie geen delisting melding bij worms, maar ter referentie ook even smash tv gepakt, en daar staat ook niets bij, en dat spel is al delisted......(het zou in theorie natuurlijk ook nog kunnen dat het spel niet meer te koop is, maar dat als je hem als digitaal op de plank hebt liggen de achievements nog wel kan halen..... :S )

Anyways.......zijn er nog mensen hier die een worms op de x360 een keertje willen doen? :+

ik ga gewoon even ome google eerst raadplegen :D

edit:
lijkt erop dat trueachievements het wel aangeeft als er unobtainable cheevo's zijn. Bij worms geen bericht, maar smash tv dus wel :)

Dus *copy paste*
zijn er nog mensen hier die een worms op de x360 een keertje willen doen? Als we een tijd afspreken is het binnen 5 mins geregeld volgens mij
achievement = Worm Community, Play a four player Xbox Live game :+

edit 2:
There is 1 guide
_O- ;)

Sagat wijzigde deze reactie 29-01-2019 11:55 (29%)

Raem schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:04:
[...]
Ik heb geen headset dus eventuele communicatie zou via de PS chat moeten. :P
Elke PS4 komt met een oortje toch? :+

• Exorcist
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 10:37:
net even gekeken op xboxachievements.com, ik zie geen delisting melding bij worms, maar ter referentie ook even smash tv gepakt, en daar staat ook niets bij, en dat spel is al delisted......(het zou in theorie natuurlijk ook nog kunnen dat het spel niet meer te koop is, maar dat als je hem als digitaal op de plank hebt liggen de achievements nog wel kan halen..... :S )

Anyways.......zijn er nog mensen hier die een worms op de x360 een keertje willen doen? :+

ik ga gewoon even ome google eerst raadplegen :D

edit:
lijkt erop dat trueachievements het wel aangeeft als er unobtainable cheevo's zijn. Bij worms geen bericht, maar smash tv dus wel :)

Dus *copy paste*
zijn er nog mensen hier die een worms op de x360 een keertje willen doen? Als we een tijd afspreken is het binnen 5 mins geregeld volgens mij
achievement = Worm Community, Play a four player Xbox Live game :+

edit 2:
There is 1 guide
_O- ;)
Ik heb het spel (en de achievement ;) ) dus ik wil wel helpen hoor.
/al bedenk ik met dat ik al jaren geen Live heb maar zal wel iets te fixen zijn met een trial code ergens :+

Exorcist wijzigde deze reactie 29-01-2019 12:58 (4%)

• Raem
dvdkiwi schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 12:50:
[...]

Elke PS4 komt met een oortje toch? :+
Is dat zo? Dan zou die ergens in de doos op zolder moeten liggen haha.

• Sagat
Exorcist schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 12:57:
[...]

/al bedenk ik met dat ik al jaren geen Live heb maar zal wel iets te fixen zijn met een trial code ergens :+
Appreciated! Mochten we 2 anderen vinden dan kijk ik zelf wel in mijn spellen eventueel (en dan hopen dat die zut niet expired is :)

• Raem
dvdkiwi schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 08:33:
Het is al gelukt. :) Van de week al de 3 air-time takedowns en gisteravond is het me gelukt om de 12 takedowns te halen. De platinum is dus binnen! :)

• Typhone
En daar zit ik avond na avond in BF:V iedereen plat te bombarderen met mijn JU-88A, Blenheim MK1, Stuka, MK-V in de hoop dat er mensen in AA-guns gaan zitten. Elke keer als ik beschoten wordt en denk hè hè een kans zit er eentje in mobiele AA gun die niet telt. R u kidding me!?

De long hard road to platinum maar ik ga niet opgeven. Nasty b*tch trophy Death from Above.
Typhone schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 08:46:
Elke keer als ik beschoten wordt en denk hè hè een kans zit er eentje in mobiele AA gun die niet telt. R u kidding me!?
Niet alleen het poppetje achter de stationary moet dood, ook de stationary moet kapot gaan. Je ziet het aan de tekst "stationary weapon destroyed" met een rood-wit tandwiel icoontje erbij die dan onderin beeld verschijnt, onder je kill. Gaat het poppetje wel dood maar de stationary gaat niet stuk dan staat er "stationary weopn hit".

Tip als je op een stationary afvliegt: vlieg er schuin naar beneden op af, op die manier vormen je bomcirkels één perfect groepje.

• Typhone
dvdkiwi schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:20:
[...]

Niet alleen het poppetje achter de stationary moet dood, ook de stationary moet kapot gaan. Je ziet het aan de tekst "stationary weapon destroyed" met een rood-wit tandwiel icoontje erbij die dan onderin beeld verschijnt, onder je kill. Gaat het poppetje wel dood maar de stationary gaat niet stuk dan staat er "stationary weopn hit".

Tip als je op een stationary afvliegt: vlieg er schuin naar beneden op af, op die manier vormen je bomcirkels één perfect groepje.
Ik moet eerst de 1000kg bommen nog vrijspelen grrrrr. Gisteren was er de hele tijd zo'n smerige jankbal in een Stuka met upgraded kanonnen onder de vleugel die mij constant neer aan het knallen was. Uit pure frustratie ben ik hem non stop gaan neerhalen met een fully upgraded Spitfire.

@dvdkiwi Het poppetje moet ook nog eens in een stationary zitten. Ik heb elke keer dat AA-Panzer ding wat op mij aan het knallen is. Zelden tot nooit zit er iemand in die fixed AA's.

Typhone wijzigde deze reactie 31-01-2019 12:01 (9%)

Die 1000kg bom is niet per se nodig, ik heb mijn eerste 3 met de standaard bommen gehaald :)

Probeer het eens op breakthrough, daar zijn de enemies geconcentreerd rond 2 objectives. Kom hoog aanvliegen zodat ze je ook aan zien komen. Mocht er iemand in de AA zitten dan zie je aan te tracers waar het vandaag komt, wat het makkelijker maakt om de AA te localiseren.
Het klinkt simpel maar het is inderdaad een kwestie van geluk, zo vaak zit er niemand in de AA's.
Ik heb nu 96 bomber kills waarvan slechts 3 bemande stationaries detroyed, en dat is echt de enige reden waarvoor ik in een bomber stap.

• ExquisiteSteez
Platinum #71 Resident Evil 2
Heerlijke game.

En de platinum viel achteraf toch best mee. Niet zo heel pittig als ik vooraf dacht.
ExquisiteSteez schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:49:
Platinum #71 Resident Evil 2
Heerlijke game.

En de platinum viel achteraf toch best mee. Niet zo heel pittig als ik vooraf dacht.
Hoe lang heb je er over gedaan?

360Gamertag.....PSN ID

• ExquisiteSteez
20-25 uur

Ik heb het spel 5x uitgespeeld. Je kunt de platinum ook in 4 playthroughs halen. Maar na de eindbaas van playthrough 4 zat ik op 14327 stappen. :+ Dus ik moest nog 1 playthrough doen voor de 14000 stappen trophy

1e playthrough duurde 9 uur. 2e playthrough 4 uur.
3e, 4e en 5e playthrough waren allemaal speedruns (1-3 uur).

Daarna moet je alleen nog de "4th Survivor" mode voltooien. Die mode is uit te spelen in 10 min. Maar dat ga je niet in 1x halen; veel trial en error. Daar ben je denk ik 1-2 uur mee bezig.

Al bij al een zeer vermakelijke platinum.

ExquisiteSteez wijzigde deze reactie 31-01-2019 16:43 (3%)

ExquisiteSteez schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 16:41:
[...]

20-25 uur

Ik heb het spel 5x uitgespeeld. Je kunt de platinum ook in 4 playthroughs halen. Maar na de eindbaas van playthrough 4 zat ik op 14327 stappen. :+ Dus ik moest nog 1 playthrough doen voor de 14000 stappen trophy

1e playthrough duurde 9 uur. 2e playthrough 4 uur.
3e, 4e en 5e playthrough waren allemaal speedruns (1-3 uur).

Daarna moet je alleen nog de "4th Survivor" mode voltooien. Die mode is uit te spelen in 10 min. Maar dat ga je niet in 1x halen; veel trial en error. Daar ben je denk ik 1-2 uur mee bezig.

Al bij al een zeer vermakelijke platinum.
Op een schaal van 1 tot 10 op difficulty? :) Heb wel RE7 gespeeld, maar RE2 nog niet eerder.

360Gamertag.....PSN ID

• ExquisiteSteez
uchiha tijntje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 18:29:
[...]

Op een schaal van 1 tot 10 op difficulty? :) Heb wel RE7 gespeeld, maar RE2 nog niet eerder.
5.5-6/10
Uitdagend, maar prima te doen.

Vind RE7 niet echt te vergelijken. RE2 is meer een survival horror puzzel game. Gelukkig zijn de puzzels niet echt lastig. 1e playthrough is het moeilijkste (als je het origineel nooit hebt gespeeld) En dit zal ook je langste playthrough zijn. 1e playthrough zou ik gewoon genieten.

Daarna is het een kwestie van de puzzels uit je hoofd kennen, en weten wat je moet doen. Dan is het spel in 2-3 uurtjes uit te spelen.

Hardcore difficulty valt ook prima mee. Je bent wel met 2 hits dood. Maar zombies zijn makkelijk te ontwijken. De animatie waarin zombies je proberen te pakken, duurt een paar secondes. Dus als jij het goed hebt gedaan (op hun aflopen en snel wegrennen voordat de animatie begin). Kun je tijdens die animatie gewoon langs zombies rennen zonder een kogel af te vuren.

Als je die move onder de knie krijgt. Dan is hardcore difficulty niet eens zo heel moeilijk.

En als je eerst de speedrun trophy doet (op normal). Unlock je unlimited ammo voor je handgun. Dan is hardcore nog makkelijker.

Enige minpunt is dat je het spel sowieso 4x moet uitspelen als je alle trophies wil halen. Maar zoals ik al aangaf is Resident Evil 2 erg snel uit te spelen (mits je weet wat je doet).

Staat op youtube zelfs een guide van iemand die het binnen een uur uitspeelt. 8)7

• Typhone
dvdkiwi schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 12:06:
Die 1000kg bom is niet per se nodig, ik heb mijn eerste 3 met de standaard bommen gehaald :)

Probeer het eens op breakthrough, daar zijn de enemies geconcentreerd rond 2 objectives. Kom hoog aanvliegen zodat ze je ook aan zien komen. Mocht er iemand in de AA zitten dan zie je aan te tracers waar het vandaag komt, wat het makkelijker maakt om de AA te localiseren.
Het klinkt simpel maar het is inderdaad een kwestie van geluk, zo vaak zit er niemand in de AA's.
Ik heb nu 96 bomber kills waarvan slechts 3 bemande stationaries detroyed, en dat is echt de enige reden waarvoor ik in een bomber stap.
Noobvraag... waar zie je de totale stats? Of is dat weer in een app zoals bij COD?
Typhone schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 07:27:
[...]
Noobvraag... waar zie je de totale stats? Of is dat weer in een app zoals bij COD?
Ik kijk hier: https://battlefieldtracker.com/
En anders gewoon in het BF V menu onder profile en dan 'statistics' ;)

• Typhone
(Battlefield 5):

Gisteren zag ik voor het eerst in 11 potjes iemand in een ‘vijandelijke AA-gun’ zitten. Ik meteen helemaal scherp uiteraard en van hoog aangekomen. Gelukkig zag ie me waardoor ik de tracers goed zag toen ie schoot. Bommen erop, 3e kill op een AA gunner en plots linksboven ‘ploink’ Death from Above trophy... wtf.

Schijnbaar waren de normale stationaries ook goed alleen de focus op veel fora ligt geheel op die AA guns. Als iemand nog hulp nodig heeft voor te boosten dan be my guest ik help wel even als slachtoffer (Panzer nogwat map is ideaal).

Tevens de Fender Bender (road kills) en de recent even kort geglitchte Flag Capture trophy uit de weg geruimd. Rest mij niets meer dan de standaard multiplayer te completen voor de classes (toch al leuk!) en de singleplayer door te wandelen en de shiny Battlefield V platinum is mine!

Tip:
Bij de bommenwerpers de quick repair functie niet uitzetten voor de instant wing fix. Die doet geen reet, veel te zwak! Vaak kun je met fighters achter je gewoon elke keer die quick repair gebruiken zonder neergeknald te worden. Gisteren zeker een kwartier zonder tailgunner gevlogen en de hele tijd mezelf gehealed en zitten bomben met een fighter achter me. Ook je frontaal oppervlak zo klein mogelijk houden dus zoveel mogelijk rechtuit vliegen en ‘yaw’ steering gebruiken. Good luck!

• Sagat
Sagat schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 19:00:
*snip*
Nou van 3 levels te gaan, naar *drumroll* 2 levels te gaan! 3-2 schopt mijn kont nog steeds maar 3-11 heeft vandaag de emmer geschopt *O*

Mijn percentage done van wereld 3 is nu.....83,2%
Dus wie weet gaat dit ooit nog is lukken.......?

ps: crt werkte eerder tegen dan mee omdat het spel geen 4x3 beeldverhouding snapt en ik dan dus windowed moest spelen. En gezien ik het hele spel dus al zo goed als uitgespeeld hebt op mijn lcd moeten die laatste 2 ook nog wel lukken. De 3e is iig gelukt dus :Y :*)

• hanssuh
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20:06
Sagat schreef op maandag 4 februari 2019 @ 15:56:
[...]

Nou van 3 levels te gaan, naar *drumroll* 2 levels te gaan!
Hulde voor je doorzettingsvermogen iedere keer weer!
Ik herken dat gevoel. Maar al te vaak het idee ik kan het en dus zal ik het (ooit) halen O-)
Mede daardoor en beperkte game tijd dat ik nog steeds een backlog heb waar je U tegen zegt 8)7

PSN ID: Hanssuh

• Sagat
hanssuh schreef op maandag 4 februari 2019 @ 23:31:
[...]

Hulde voor je doorzettingsvermogen iedere keer weer!
Ik herken dat gevoel. Maar al te vaak het idee ik kan het en dus zal ik het (ooit) halen O-)
Mede daardoor en beperkte game tijd dat ik nog steeds een backlog heb waar je U tegen zegt 8)7
Thanks! Het fijne is dat 3-11 het laaste reguliere level is, en dat die 'relatief' lang is. En dan is het erg zuur als je in het bonus level afgaat en dus weer opnieuw moet starten. 3-2 is kort. 3-7 bewaar is als makkelijk toetje, al hoewel ik die misschien ter afwisseling ga doen als ik het grinden op 3-2 (weer) beu word!

Verder qua back log gewoon niet te druk maken, speel wat je leuk vind, en per spel bepalen of even proeven, uitspelen of maxen the way to go is!
=====================
edit:
toetje opgegeten :X :*)
Net even 3-7 gedaan omdat ik 3-2 weer even zat was, en met een kleine spel aanpassing was ie eigenlijk heel gemakkelijk te halen nog...... 91,6% done van maxen wereld 3 *O*

Sagat wijzigde deze reactie 05-02-2019 16:56 (12%)

• Typhone
Goed bezig @dvdkiwi met de Death from Above trophy! Dat was gisteren even hardcore vliegen op breakthrough Hamada ;). @dvd-linden Wanneer jij ermee bezig gaat even laten weten via PSN. Ik kan je wel helpen, enige skill die je zelf moet bezitten is het vliegen met de bomber. Ook wel weer supertypisch trouwens, gisteren (terwijl ik de trophy dus al heb...) twee keer een stationary kill gehaald. Murphy's Law is huge on this one :).

Overigens was dat spelen met een serieuze squad wel écht een aanwinst. Volgens mij als je twee van zulke squads hebt ben je eindbaas in het geheel. Je merkt in BF:V heel goed dat wanneer je in het begin een keer een squadmate revived dat het teamgevoel vaak wel komt en als de 'randoms' mee gaan doen kun je zowaar leuke scores halen. Nog 30.000 puntjes met de recon class, nog 85.000 met de engineer class en ik kan de singleplayer in het weekend uitspelen voor de nieuwste platinum. Me gusta!

• dvd-linden
Typhone schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 09:06:
Goed bezig @dvdkiwi met de Death from Above trophy! Dat was gisteren even hardcore vliegen op breakthrough Hamada ;). @dvd-linden Wanneer jij ermee bezig gaat even laten weten via PSN. Ik kan je wel helpen, enige skill die je zelf moet bezitten is het vliegen met de bomber. Ook wel weer supertypisch trouwens, gisteren (terwijl ik de trophy dus al heb...) twee keer een stationary kill gehaald. Murphy's Law is huge on this one :).

Overigens was dat spelen met een serieuze squad wel écht een aanwinst. Volgens mij als je twee van zulke squads hebt ben je eindbaas in het geheel. Je merkt in BF:V heel goed dat wanneer je in het begin een keer een squadmate revived dat het teamgevoel vaak wel komt en als de 'randoms' mee gaan doen kun je zowaar leuke scores halen. Nog 30.000 puntjes met de recon class, nog 85.000 met de engineer class en ik kan de singleplayer in het weekend uitspelen voor de nieuwste platinum. Me gusta!
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nog geen enkele keer gevlogen heb tot nu toe, dus dat stel ik even uit tot het laatst. Moet en wil eerst nog een aantal andere trophies behalen (5 roadkills, 10 kills met secondary weapons in een ronde en een score van minimaal 100.000 met elke class). Nou komt die laatste sowieso vanzelf wel, maar momenteel ben ik alleen nog maar met support bezig omdat ik mijn KE7 (en vervolgens mijn Lewis Gun) helemaal goud wil hebben 8).

Daar komt nog bij dat ik BF V aan het afwisselen ben met andere games (ben momenteel bezig om Until Dawn op platinum te zetten, daarna ga ik aan de slag met Darksiders 2), dus ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik voor die vliegtuig trophy (en dus de platinum) ga zitten. Maar mocht het zover zijn dan geef ik wel even een seintje.

• Typhone
Tegen de tijd dat ik alles op 100,000 score heb staan dan kom ik je wel escort geven. Gisteren heb ik de 'kiwi' de hele tijd zitten beschermen en 4 kills gescoord :+. Tevens even zitten loeren waar de AA-gunners verstopt zaten.

Overigens slaat die Stuka met die 37mm kanonnen helemaal nergens op. 4 of 5 hits en je bent weg met je bomber.
Sagat schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 07:58:
[...]

Thanks! Het fijne is dat 3-11 het laaste reguliere level is, en dat die 'relatief' lang is. En dan is het erg zuur als je in het bonus level afgaat en dus weer opnieuw moet starten. 3-2 is kort. 3-7 bewaar is als makkelijk toetje, al hoewel ik die misschien ter afwisseling ga doen als ik het grinden op 3-2 (weer) beu word!

Verder qua back log gewoon niet te druk maken, speel wat je leuk vind, en per spel bepalen of even proeven, uitspelen of maxen the way to go is!
=====================
edit:
toetje opgegeten :X :*)
Net even 3-7 gedaan omdat ik 3-2 weer even zat was, en met een kleine spel aanpassing was ie eigenlijk heel gemakkelijk te halen nog...... 91,6% done van maxen wereld 3 *O*
Ga nu eens gewoon 10 second ninja uitspelen… Daar krijg je tenminste nog een trophy/achievement voor :P

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 14:51:
[...]

Ga nu eens gewoon 10 second ninja uitspelen… Daar krijg je tenminste nog een trophy/achievement voor :P
:X
Maar hee, als dat laatste !#@%@%&@$%&@$%^l leveltje eraan gaat krijg ik 2 achievements EN is die game gemaxed he.
Oh en :$ als ik het even zat ben, kan ik helemaal met een hardcore game aan de slag die dan ook gemaxed is bij het halen van de laatse cheevo.
spoiler:
flight control ook op steam :')

• timmie271
  • Nu online
* timmie271 heeft modern warfare remake gestart

Wat zijn die doorgangen in de cargoship klote zeg.... Zelfs als je er net niet recht voor staat kan je al niet meer door de opening heen... Dit zorgt er natuurlijk voor dat ik nooit die 15.1sec wereldrecord ga verbreken 8)7
Laagste op dit moment is 16.05 |:( |:(

Owh ja.. en al die collectibles halen in games haalt toch wel een beetje het plezier uit een spel voor me heb ik gemerkt.. Vooral omdat ik het vaak zonder walkthrough wil spelen, maar ook niet altijd zin heb om het volledige spel nog een keer te spelen voor alleen maar de collectibles ;(

timmie271 wijzigde deze reactie 06-02-2019 17:07 (31%)

• Sagat
timmie271 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:06:

*snip*
, maar ook niet altijd zin heb om het volledige spel nog een keer te spelen voor alleen maar de collectibles ;(
Amen! Je wil een spel lekker voor de lol spelen, en extreme collectables dragen daar niet aan bij. Donkey kong doet dit naar mijn mening op een manier dat het net leuk is, en daar heb je gewoon in game mogelijkheden om je te helpen als je iets echt niet kan vinden....

Beetje in het verlengde, snes yoshi's island was (is?) in mijn herinnering een super simpele game, maar collectables die na een paar seconden verdwijenen en ook nog is mobiel zijn?! Dat maakt het zeker iets uitdagender :P

Om weer ot te gaan, ik heb zelf niet heel veel games gehad waarbij ik dus collectables moest gaan jagen, maar ik kan me zo maar voorstellen dat ik dan of zou zeggen 'jammer dan maar niet alles' (voor mij natuurlijk makkelijk omdat mijn completion rate toch bijna negatief is :P ) of idd dan maar een extra playthrough op easy met een guide........maar damn dan kom je echt in een fase waar het bijna werken word ipv iets voor ontspanning.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
timmie271 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 17:06:

Wat zijn die doorgangen in de cargoship klote zeg.... Zelfs als je er net niet recht voor staat kan je al niet meer door de opening heen... Dit zorgt er natuurlijk voor dat ik nooit die 15.1sec wereldrecord ga verbreken 8)7
Laagste op dit moment is 16.05 |:( |:(

Owh ja.. en al die collectibles halen in games haalt toch wel een beetje het plezier uit een spel voor me heb ik gemerkt.. Vooral omdat ik het vaak zonder walkthrough wil spelen, maar ook niet altijd zin heb om het volledige spel nog een keer te spelen voor alleen maar de collectibles ;(
42 stukjes intel maar toch? Succes met Crackdown 3. _O- En jij hebt de veren in Assassin's Creed 2 gedaan toch? Peulenschilletje in mw1 dan.

Ik ben de afgelopen weken vooral aan veel begonnen wat niet zo tof bleek te zijn. Nu maar Fifa gehaald. Hoef ik de komende maanden tenminste niets meer te kopen. :)

• timmie271
  • Nu online
exactor it schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:15:
[...]

42 stukjes intel maar toch? Succes met Crackdown 3. _O- En jij hebt de veren in Assassin's Creed 2 gedaan toch? Peulenschilletje in mw1 dan.

Ik ben de afgelopen weken vooral aan veel begonnen wat niet zo tof bleek te zijn. Nu maar Fifa gehaald. Hoef ik de komende maanden tenminste niets meer te kopen. :)
En wat dacht je van de 1200+ clusters in SR (2× gedaan) :+ alleen dat is mooi rondstruinen door een open wereld. En bij de campaigns zoals mw moet je er gewoon iedere keer op letten... net zoals bij die 113 collectibles van wolfenstein. Was bijna langer bezig met kijken waar die collectibles lagen ieder level dan op het spel te letten 8)7
Sagat schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:05:
[...]

Amen! Je wil een spel lekker voor de lol spelen, en extreme collectables dragen daar niet aan bij. Donkey kong doet dit naar mijn mening op een manier dat het net leuk is, en daar heb je gewoon in game mogelijkheden om je te helpen als je iets echt niet kan vinden....

Beetje in het verlengde, snes yoshi's island was (is?) in mijn herinnering een super simpele game, maar collectables die na een paar seconden verdwijenen en ook nog is mobiel zijn?! Dat maakt het zeker iets uitdagender :P

Om weer ot te gaan, ik heb zelf niet heel veel games gehad waarbij ik dus collectables moest gaan jagen, maar ik kan me zo maar voorstellen dat ik dan of zou zeggen 'jammer dan maar niet alles' (voor mij natuurlijk makkelijk omdat mijn completion rate toch bijna negatief is :P ) of idd dan maar een extra playthrough op easy met een guide........maar damn dan kom je echt in een fase waar het bijna werken word ipv iets voor ontspanning.
Eerst spelen en dan collectibles halen heb ik dus gedaan met alle gears games... nu moet ik nog van 3 stuks alle collectibles zoeken over het hele spel en dat kost gemiddeld een uurtje of 3-4 per game door alle laadtijden. En je moet iedere nog even naar de locatie lopen van de collectible....

exactor it schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:15:
[...]

En Metro dan? :)

Ga je wel voor Sekiro en Trials? :P

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 07-02-2019 08:54 (4%)

360Gamertag.....PSN ID

• Dmp1982
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 01:09
Ben het ermee eens dat collectables in veel gevallen nutteloze tijdsverspilling is. In RE2 remake vind ik het nog wel meevallen. 15 mr racoons ( is te overzien) en de notes die daadwerkelijk wel iets bijdragen op het gebied van het verhaal. Hopelijk RE2 mijn 100ste platinum en is ook een leuke uitdaging! Aanrader!

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• dvd-linden
Zo, Until Dawn gisteren op platinum gezet en daarmee is nummer 19 binnen. Dan toch maar proberen om Rayman Legends nummer 20 te laten zijn, want dat is wel een mooie nummer 20. En nummer 21 zal dan hoogstwaarschijnlijk BF V gaan worden.

Nu eerst beginnen aan Darksiders 2, maar die verwacht ik sowieso niet op platinum te gaan zetten. Ben benieuwd of die game me een beetje gaat bevallen. Deel 1 vond ik, destijds, erg leuk. Het is echter al zo lang geleden dat ik die gespeeld heb en vandaar dat ik er erg nieuwsgierig naar ben of Darksiders 2 nu nog leuk is. We gaan het zien :D.

Overigens is Until Dawn zeker een aanrader. Doet wat mij betreft niet onder voor de games van Quantic Dream. Goede graphics en een leuk verhaal waarbij ik wel moet zeggen dat ik het af en toe flink eng vond haha :+.

Nioh valt behoorlijk tegen qua trophies.
In Bloodborne en Dark Souls kreeg je na elke baas een trophy, in Nioh niet. Na elke baas zit je te wachten op die "pling", maar helaas. Potverdorie :P

dvdkiwi wijzigde deze reactie 08-02-2019 12:51 (18%)

• Typhone
@dvd-linden
Darksiders 2 heb ik er ooit ingestopt maar die was zoveel minder dan deel 1 dat ik die nog geen tweede blik waardig heb gegund.

• dvd-linden
Typhone schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 13:40:
@dvd-linden
Darksiders 2 heb ik er ooit ingestopt maar die was zoveel minder dan deel 1 dat ik die nog geen tweede blik waardig heb gegund.
Hmm, nou ik ben benieuwd dan. Heb namelijk zin in een game waarin ik lekker kan hakken. Hoeft niet te simpel te zijn, dus gooi hem denk ik meteen op de hoogste moeilijkheidsgraad, maar ik wil gewoon even goed tekeer kunnen gaan :D.

Ik vond Darksiders 2 erg leuk! Stuk meer rpg dan deel 1 wat zich ook vertaalt in de vele upgrademogelijkheden.
De platinum was op zich niet zo moeilijk omdat je op het eind mooie builds kon maken waarbij je per klap die je uitdeelde health terug krijgt. Zo wandel je echt op het gemak de Arena (beetje vergelijkbaar met de challenges uit God of War 3) door.
Zal eens kijken voor je of ik nog ergens een plaatje van mijn toenmalige build heb staan ;)

• DikkeBMW
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 20:22

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Hey, ik meld me ook eens hier! Ik heb trophy's/achievements altijd gaaf gevonden. Eigenlijk geeft niemand in mijn omgeving er iets om, maar ik vind het een leuke toevoeging. Ik heb vroeger op de X360 een aantal achievements gehaald en ook op Steam. Sinds kort heb ik echter een PS4 als hoofd-systeem (verdorie jammer dat die andere niet overgezet/gecombineerd kunnen worden ;( )

Vandaag heb ik mijn 2e plat gehaald; na Guacamelee 1 heb ik nu ook deel 2 geplat. Geweldig leuke games, maar niet de makkelijkste plat; een aantal zeer lastige platformstukken en gevechten.

Nu heb ik ook Onrush gespeeld; verrassend leuke game. Ik moet daar nog 4 co-op challenges voor de platinum. Is er hier wellicht iemand die mij daarmee zou willen helpen? Ik zou vanavond kunnen, maar we kunnen uiteraard ook een andere dag prikken. Het is natuurlijk niet dringend, maar nu ik zo close ben wil ik deze plat ook :P

fookin mad fer it

• ExquisiteSteez
DikkeBMW schreef op zondag 10 februari 2019 @ 14:54:
Hey, ik meld me ook eens hier! Ik heb trophy's/achievements altijd gaaf gevonden. Eigenlijk geeft niemand in mijn omgeving er iets om, maar ik vind het een leuke toevoeging. Ik heb vroeger op de X360 een aantal achievements gehaald en ook op Steam. Sinds kort heb ik echter een PS4 als hoofd-systeem (verdorie jammer dat die andere niet overgezet/gecombineerd kunnen worden ;( )

Vandaag heb ik mijn 2e plat gehaald; na Guacamelee 1 heb ik nu ook deel 2 geplat. Geweldig leuke games, maar niet de makkelijkste plat; een aantal zeer lastige platformstukken en gevechten.

Nu heb ik ook Onrush gespeeld; verrassend leuke game. Ik moet daar nog 4 co-op challenges voor de platinum. Is er hier wellicht iemand die mij daarmee zou willen helpen? Ik zou vanavond kunnen, maar we kunnen uiteraard ook een andere dag prikken. Het is natuurlijk niet dringend, maar nu ik zo close ben wil ik deze plat ook :P
Volgens mij heb ik een paar tweakers vaker over Onrush horen praten in dit topic. Dus zal vast wel goed komen.

Maar als je niemand vind, kun je ook een boosting sessie aanmaken op psnprofiles:
https://psnprofiles.com/sessions

Heeft mij ook weleens geholpen.

Er is ook al een openstaande game sessie voor Onrush
https://psnprofiles.com/session/169268-onrush

• Typhone
@DikkeBMW
Ik ben klaar voor Onrush als het geen directe haast heeft. Vanavond en morgen ben ik in België ivm klant maar vanaf dinsdag of woensdag kan ik helpen. Heel ver ben ik nog niet maar geen idee of dat uitmaakt.

Vandaag platinum #52 en #53 gescoord:
Battlefield V en Spyro 2 op platinum gezet. Verschrikkelijk die single player van BF:V. In de vorm van extreem saai dus. Maar goed, netjes weer op platinum gekregen which is good! 😎
Help jij hem met Onrush? Dan gooi ik 'm hier er af ;)

• DikkeBMW
  • Laatst online: 20:22

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Typhone schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:13:
@DikkeBMW
Ik ben klaar voor Onrush als het geen directe haast heeft. Vanavond en morgen ben ik in België ivm klant maar vanaf dinsdag of woensdag kan ik helpen. Heel ver ben ik nog niet maar geen idee of dat uitmaakt.

Vandaag platinum #52 en #53 gescoord:
Battlefield V en Spyro 2 op platinum gezet. Verschrikkelijk die single player van BF:V. In de vorm van extreem saai dus. Maar goed, netjes weer op platinum gekregen which is good! 😎
Ah nice! Thanks alvast :> Het zijn challenges zoals de 12 takedowns in een match. Volgensmij maakt het daarvoor niet uit hoe ver je bent. Volgende week zal vast wel een avond lukken. Zoals gezegd; geen haast 8)

Momenteel bezig met South Park: The Stick of Truth. Heb die op Steam al eens ge-100%, maar aangezien ik het écht een geweldige game vond (als South Park fan) hrb ik hrm laatst in de sale gekocht en wil ik heb nu ook nog eens platten.

fookin mad fer it

• psych
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 18:23
Stick of Truth vond ik ook zeker super vermakelijk. Ik denk dat dat na Shadow of Mordor mijn tweede platinum was. Af en toe even zweten bij de “missable” trophies, maar zulke coole humor!
Ik moet The Fractured but Whole nog doen, veel zin in.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Typhone
DikkeBMW schreef op zondag 10 februari 2019 @ 20:27:
[...]

Ah nice! Thanks alvast :> Het zijn challenges zoals de 12 takedowns in een match. Volgensmij maakt het daarvoor niet uit hoe ver je bent. Volgende week zal vast wel een avond lukken. Zoals gezegd; geen haast 8)

Momenteel bezig met South Park: The Stick of Truth. Heb die op Steam al eens ge-100%, maar aangezien ik het écht een geweldige game vond (als South Park fan) hrb ik hrm laatst in de sale gekocht en wil ik heb nu ook nog eens platten.
Ik help je wel dus @dvdkiwi hij mag eraf ;). Zit nu 'in-between-games' dus het is nu vrij makkelijk kiezen. Metro 2033 Redux staat op de rol als volgend groot project. Daarna komt RDR2 in beeld :). Ik beland vanaf eind maart altijd even in een dip betreffende de trophies omdat ik dan in de avond veel bezig ben met sporten (MTB, skaten, hardlopen).

Typhone wijzigde deze reactie 11-02-2019 09:01 (8%)

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 14:18:
Ik vond Darksiders 2 erg leuk! Stuk meer rpg dan deel 1 wat zich ook vertaalt in de vele upgrademogelijkheden.
De platinum was op zich niet zo moeilijk omdat je op het eind mooie builds kon maken waarbij je per klap die je uitdeelde health terug krijgt. Zo wandel je echt op het gemak de Arena (beetje vergelijkbaar met de challenges uit God of War 3) door.
Zal eens kijken voor je of ik nog ergens een plaatje van mijn toenmalige build heb staan ;)
Ik heb gisteren de eerste dungeon gedaan en ben nu net aangekomen bij de tweede. Vind het tot nu toe ook een erg toffe game. De RPG-elementen en alle loot die je vindt maken het erg leuk. Tuurlijk, je merkt wel aan bepaalde dingen dat het een game is van zo'n 6 à 7 jaar oud, maar er zitten wel heel veel goede dingen in. Van mij mogen er echt wel meer van zulk soort type games uitkomen!

Als je die build nog kan vinden dan mag je hem zeker eens delen, ben wel benieuwd! :D

Wat ik zo snel kan vinden is dat ik The Crucible met lvl30 health & wrath-steal scythes heb gedaan, wat met die specializations echt een eitje was. Mijn plaatje met build en stats lijken niet meer op het internet aanwezig te zijn ;)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 11-02-2019 15:31 (12%)

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
Lang geleden dat ik hier in het topic langs ben geweest, maar ein-de-lijk weer eens een platinum binnen geharkt: Unravel op platinum gezet *O*

Overigens slechts mijn vierde platinum, maar dat toont des te meer aan hoe uniek een platinum is voor mij 8)

• Sagat
ralph075 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:13:
Lang geleden dat ik hier in het topic langs ben geweest, maar ein-de-lijk weer eens een platinum binnen geharkt: Unravel op platinum gezet *O*

Overigens slechts mijn vierde platinum, maar dat toont des te meer aan hoe uniek een platinum is voor mij 8)
Maar 4 :'( :$

Maar goed, als het enigsinds meezit binnenkort 2 gamepjes iig gemaxed. En afhankelijk van hoeveel zin ik heb zal sooner or later BTR er toch echt ook wel een keer aan gaan geloven.

Ik twijfel nu weer of ik met diablo verder wil om hem te maxen en daarmee te platten, ben op zich redelijk ver maar de combinatie van al vele uren met het spel (zowel op pc als ps4) en dus die 500 bounties te moeten grinden maakt het niet aanlokkelijk. Horizon chase is erg leuk, maar voor een arcade racer best groot en wat weinig variatie en nog best een pittige moeilijkheidsgraad.
sf5: zou an sich ook nog een redelijke kandidaat zijn, maar de 'fight money' die je kan verdienen is generfed en gold level halen is voor mij ook verre van eenvoudig.

Misschien toch maar life is strange of batman van telltale spelen om van die hatelijke 0 af te komen.

• timmie271
  • Nu online
Zit op 123 oid en loop eigenlijk nog wat te ver achter op @uchiha tijntje en @exactor it :)

Ik zit op de Xbox One op 165 games complete van de 202. Helaas zitten er in de incomplete games ook Kinect Fitness en dat soort games in :P

Op de 360 zat ik op 42 games complete van de 139.

In totaal dus 213 van de 348. Zo is te zien dat ik echt pas ging "jagen" op de Xbox One :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 12-02-2019 15:56 (4%)

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat
Exorcist schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 12:57:
[...]

Nou ladies and gentlemen, we got him! Nou ja ik dan, en mijn azure cursus account van een paar weken geleden, zijn door @Exorcist en zijn bonus account nu in het bezit van de worms 'speel een 4 player match' achievement........(nou hoef ik er nog maar 3 :X , maar omdat deze nu uit de weg is heb ik ook daadwerkelijk zin om die te halen :*) )

• Exorcist
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:46:
[...]

Nou ladies and gentlemen, we got him! Nou ja ik dan, en mijn azure cursus account van een paar weken geleden, zijn door @Exorcist en zijn bonus account nu in het bezit van de worms 'speel een 4 player match' achievement........(nou hoef ik er nog maar 3 :X , maar omdat deze nu uit de weg is heb ik ook daadwerkelijk zin om die te halen :*) )
Nu nog kijken wat ik moet met een extra account met nog drie maanden Live :+
Maar fijn dat je 'm nu ook hebt :)

• Sagat
Exorcist schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:50:
[...]

Nu nog kijken wat ik moet met een extra account met nog drie maanden Live :+
Maar fijn dat je 'm nu ook hebt :)
hah zou je misschien nog wel kunnen verkopen ook! Maar kan me zo voorstellen dat je daar niet heel veel zin in hebt........

Inmiddels 2e achievement ook binnen, nog maar 2 :)

• Joetje079
  • Laatst online: 19:59
Sagat schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 09:50:
[...]

Ik twijfel nu weer of ik met diablo verder wil om hem te maxen en daarmee te platten, ben op zich redelijk ver maar de combinatie van al vele uren met het spel (zowel op pc als ps4) en dus die 500 bounties te moeten grinden maakt het niet aanlokkelijk.
Ik wil Diablo ook nog platten maar die trophy voor het levelen van alle characters naar level 70 (heb er pas 2 van de 6) en de 500 bounties trophy zie ik lichtelijk tegenop. Als iemand tips heeft hoe ik dat het snelst kan doen dan hoor ik het graag want dat zijn de laatste trophies die ik nog moet ;)

[PSN: Youri079] [Steam: Joet079] [Uplay: Joetje079]

• timmie271
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 15:08:
Ik zit op de Xbox One op 165 games complete van de 202. Helaas zitten er in de incomplete games ook Kinect Fitness en dat soort games in :P

Op de 360 zat ik op 42 games complete van de 139.

In totaal dus 213 van de 348. Zo is te zien dat ik echt pas ging "jagen" op de Xbox One :)
Ik heb dan ook maar 167 games gestart :+

Bij mij was het ook op de One en gelijk de schuld van @exactor it dat ik achievements ging hunten eind 2015. De eerste game daarvoor was Pneuma breath of life (die staat nu ook helemaal onderaan het lijstje van gespeelde games) :)

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
Hoho @timmie271 niet zo met het vingertje wijzen. Ik heb jou niet verplicht om frozen snowball fight, honderd edities van Minecraft en Monopoly Plus te spelen. Dat je geen plezier meer in gamen hebt, heb je zelf gedaan. :)

• timmie271
  • Nu online
exactor it schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:50:
Hoho @timmie271 niet zo met het vingertje wijzen. Ik heb jou niet verplicht om frozen snowball fight, honderd edities van Minecraft en Monopoly Plus te spelen. Dat je geen plezier meer in gamen hebt, heb je zelf gedaan. :)
Zie tegenwoordig alleen op tegen games met collectibles (ondanks dat ik ze toch wel speel :+) Enne verder geef ik jou alleen de schuld dat ik ermee begon. Alles erna komt door mezelf :)

En het spel galgje op trueachievements is overigens ook best leuk. Het enige probleem is dat ik niet de complete zin kan afmaken door het ontbreken van de juiste beginletters bij achievements.....

timmie271 wijzigde deze reactie 12-02-2019 19:56 (16%)

• Roybs
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19-04 14:20
Vandaag Mafia III na een goeie week spelen op platinum gezet. Jammer dat de season pass er van 30€ is anders had ik die ook nog wel graag erachteraan willen spelen.. Ook schaamteloos Day of the Tentacle op platinum gezet omdat de volgende game nog beslist moet worden (en gekocht ook waarschijnlijk..)

Zit er toch stiekem aan te denken om Kung Fu panda toch de grind weer op te pakken alleen is de online bezetting zo goed als uitgestorven :(
Pagina: 1 ... 91 92 93 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True