Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-01 17:36
ExquisiteSteez schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:30:
Herkenbaar. Maar RDR2 is een spel waar ik al maanden/jaren naar uit keek. Daarom best jammer dat ik de focus niet op 1 spel kan houden. Maar goed, maakt verder ook niet zoveel uit. Vanaf volgende maand ga ik hem helemaal kapot spelen.

Vandaag beginnen met Spyro. Ook erg veel zin in als platform liefhebber. Platinum difficulty is een 3/10 volgens Powerpyx.

Hou wel van een beetje uitdaging. Maar een vermakelijk spel met een makkelijk platinum is op zijn tijd ook wel lekker. ;)
Vanuit de 'hunter' gedachte is focus op een game heel belangrijk, je ziet aan mijn kaartjes wel dat ik dat niet echt (lees echt niet) heb.

Ik game voor de lol, en ik moet inderdaad zin in iets hebben anders speel ik het gewoon niet. Ik ben nu bezig met bit trip runner, ik heb alle trophies voor die game al, maar voor de plat moet ik iegenlijk 5 andere games maxen, maar runner vind ik erg leuk, en die andere games tot op heden wat minder. Dus ik ben nu nog steeds met runner bezig, met het maxen van levels.

Daar vermaak ik me prima mee, maar ik 'verdien' er helemaal niets meer mee, en 100derden andere games van ps4 tot en met nes blijven dus in de pile of zoals laatst iemand zei 'hall of shame' achter.....don't care, game voor de lol :+

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 16:05
Trophies zijn bijzaak. Bedoelde het niet vanuit een hunter perspectief. Meer vanuit een story perspectief.

Daarom staan Persona 5 en The Witcher 3 ook nog in mijn backlog. Als ik geen tijd heb voor zulke games, begin ik er ook niet aan. Zulke games moet je echt de tijd voor nemen. Heeft weinig nut om een paar dagen The Witcher 3 te spelen. En daarna pas weer over 3 weken (voor mij in ieder geval niet).

Speel ook waar ik zin in heb. Burly Men At Sea is bijv een easy platinum die je in 2-3 uur kunt halen. Maar ik besteed die tijd liever aan Spyro of RDR2.

Tuurlijk zijn die makkelijk plats leuk om je trophy score op te krikken. Maar daar doe ik het niet voor. Vroeger wel... Maar tijden veranderen. Kan wegens tijdgebrek sowieso niet zo veel meer gamen. Dan speel je liever waar je écht zin in heb. ;)
Gewaagde uitspraak in een trophy topic :P

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• ExquisiteSteez
dvdkiwi schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 11:58:
[...]

Gewaagde uitspraak in een trophy topic :P
Bijzaak in de zin van; dat ik altijd eerst van de main story probeer te genieten en dan pas voor de trophies ga.
En games puur spelen voor een easy platinum doe ik ook niet meer.

Tuurlijk zijn er uitzonderingen. RDR2 heeft bijv 4 missable trophies. En ik wil echt geen 60 uur opnieuw spelen puur voor 3-4 trophies. Dus voor die trophies ga ik wel een guide gebruiken. Maar normaal gesproken doe ik dat niet.

Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Vroeger was ik ook een die hard trophy hoertje, met mijn Hannah Montana en Het Regent Gehaktballen platinum trophies. :*)

Achteraf toch blij dat mijn PSN account destijds is gehacked. :+

P.S. Zojuist de NewGame+ trophies van Spidey gehaald. Stond niet op de planning, zo snel een 2e walkthrough. Maar als je alleen de main missies doet ben je er zo door heen. Vond Ultimate difficulty wel een beetje tegenvallen. In totaal 3-4 dood gegaan denk ik.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Kan men hier -hier- iets mee of is dit statisch?

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
Exorcist schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 18:51:
[Afbeelding]

Kan men hier -hier- iets mee of is dit statisch?
Geeft Sagat een mooi doel. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Exorcist
  • Niet online
Wel fijn voor 'm, gezien ik nauwelijks nog op de 360/One speel :+
Maar goed, met zijn tempo heb ik nog wel ff. O-)

• Sagat
Exorcist schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 22:23:
[...]

Wel fijn voor 'm, gezien ik nauwelijks nog op de 360/One speel :+
Maar goed, met zijn tempo heb ik nog wel ff. O-)
:(
Gisteren toevallig weer 2 levels gemaxed in bit trip runner hoor!!!111oneone
(oh wacht daar krijg ik geen trophy danwel achievement voor :'( -O- )

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
Hahaha die discussie hierboven is oh zo herkenbaar over het spelen van games.
Ik ben druk bezig met werk (internationaal) en we zijn bezig de Amerikaanse markt op te gaan. Vandaar dat ik in de avonden regelmatig heen en weer knal (Nürnberg - Eindhoven, Chemnitz - Brussel - Eindhoven) en meer van dat soort trips waardoor ik de focus op RDR2 (heb ik 4 uurtjes gespeeld zoiets) even helemaal weggelegd heb. Alleen nog Blackout in BLOPS4 wat ik momenteel doe. Spyro komt er ook bij mij en daarna ga ik wat kieskeuriger worden qua games. Far Cry 5 heb ik nog beloofd aan @dvdkiwi maar ook dat is er weer volledig bij ingeschoten afgelopen weekend.

Jammer trouwens dat die trophies van BLOPS4 niet unlocken voor het winnen van 1, 5 of 10 blackout games. 7 december komt PUBG naar de PS4 en omdat ik de Battle Royale (niet Fortnite) modus ernstig leuk vind zal ik daar ook weer zoet mee zijn. Battlefield V ben ik ook benieuwd naar dus voorlopig ben ik een zielig man, met nog 27 vakantiedagen in 2018, geen tijd ze op te nemen en nog minder tijd om trophies te hunten. Het leven is soms wreed ;)
Typhone schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:56:
Far Cry 5 heb ik nog beloofd aan @dvdkiwi maar ook dat is er weer volledig bij ingeschoten afgelopen weekend.
Geen probleem, het heeft ook absoluut geen haast hoor d:)b

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 14:59
Ziezo. Zondag is het de bedoeling Crysis 2 op 100% te zetten :) en hopelijk in de tijd ervoor nog even NFS shift op 100% zetten :)

@exactor it plaatje van Sagat en Exorcist lijken offline te zijn....

timmie271 wijzigde deze reactie 14-11-2018 22:53 (22%)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• Sagat
timmie271 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 22:43:
Ziezo. Zondag is het de bedoeling Crysis 2 op 100% te zetten :) en hopelijk in de tijd ervoor nog even NFS shift op 100% zetten :)

@exactor it plaatje van Sagat en Exorcist lijken offline te zijn....
Zou het met privacy settings te maken hebben, als je naar de code kijkt is mijn kaartje exact het zelfde als van Uchicha........

• timmie271
Sagat schreef op donderdag 15 november 2018 @ 08:24:
[...]

Zou het met privacy settings te maken hebben, als je naar de code kijkt is mijn kaartje exact het zelfde als van Uchicha........
Dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn inderdaad :)

• ExquisiteSteez
Woensdag met Spyro Trilogy begonnen. Platinum van Spyro 1 en 2 gehaald. Morgen aan Spyro 3 beginnen. Erg vermakelijke spellen (zeker als je van platformers houdt).

Platinum trophies zijn ook erg easy. Alleen die Time Challenges kunnen pittig zijn. Denk voor beide games een 3/10 qua platinum difficulty (3,5/10 als je slecht bent in die time challenges)

Hoop dinsdag/woensdag klaar te zijn met Spyro 3. Kan ik meteen met de nieuwe Spidey DLC aan de slag (die dinsdag geloof ik uitkomt). :9

• timmie271
Ziezo, afgelopen zondag crysis 2 op 100% gezet en vandaag Need For Speed Shift (duurde wat langer door m'n eigen fout 8)7 8)7)

Mocht ook wel es na 1899 en 1849 dagen sinds de 1e achievement :+

• Sagat
Sagat schreef op woensdag 14 november 2018 @ 09:45:
[...]

:(
Gisteren toevallig weer 2 levels gemaxed in bit trip runner hoor!!!111oneone
(oh wacht daar krijg ik geen trophy danwel achievement voor :'( -O- )
Weet je zeker dat je jezelf wil quoten? in dat geval....JA

Ik speelde bit trip runner eerst op de pc ,en dacht toen, die shit ga ik nooit perfecten, en mezelf kennende kan dat zo maar is correct zijn natuurlijk :+

Toen kwam de ps4 versie van bit trip complete voorbij en ik dacht 'f it, voor die knaak wil ik de game wel op ps4 spelen' en de trophies vielen mee, en die versie heb ik ook complete qua trophies, er zit een plat aan vast, maar de andere 5 games in de collectie hebben me nog niet gehooked en als ik eerlijk ben verwacht ik ook niet dat het op korte termijn gaat gebeuren, tot mijn verbazing was ' max alle bonus levels' geen trophy, maar ik vond dat de game dat wel verdiende, dus zoals in mijn eigen gequote stukkie tekst te lezen valt, was ik daar mee bezig.....

Maar toen de tv een keer bezet was en ik me afvroeg wat ik ging spelen op de pc realiseerde me dat ik ' in plaats van onbeloond te werken' natuurlijk ook met de pc versie verder kon!
Eigenlijk dit voornamelijk gespeeld de laatste tijd.

En daar heb ik net toch een behoorlijk mijlpijl gehaald.
https://tweakers.net/ext/f/ZdZ87QyScvrZmSy7mWFeKkUW/thumb.jpg

Toevallig net een berichtje getikt naar @Exorcist dat ik gek werd van level 1-11 omdat die zo ff-ing lang duurt en je dus niet alleen dat level maar ook het level erna foutloos moet doen

MAAR IK HEB EM DUS 8)

Zoals jullie kunnen lezen nog een kleine 6 achievements te gaan, weliswaar pc, maar wilde het toch even kwijt!

• Exorcist
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 26 november 2018 @ 20:51:
[...]

En daar heb ik net toch een behoorlijk mijlpijl gehaald.
[Afbeelding]

Toevallig net een berichtje getikt naar @Exorcist dat ik gek werd van level 1-11 omdat die zo ff-ing lang duurt en je dus niet alleen dat level maar ook het level erna foutloos moet doen

MAAR IK HEB EM DUS 8)

Zoals jullie kunnen lezen nog een kleine 6 achievements te gaan, weliswaar pc, maar wilde het toch even kwijt!
Ha, gelukkig in de juiste volgorde te zien, netjes man! Zal dan verder niets meer zeggen over die Shapeshifting Detective trophies, zijn er toch een paar om niet echt trots op te zijn :X >:)

• Typhone
  • Nu online
@ExquisiteSteez
Spyro ben ik met mijn vriendin casual tussendoor aan het spelen op mijn en haar account. Even het jaar afsluiten met wat platinums kuch :*)

Black Ops 4 uit m'n hoofd gezet inmiddels. Die characters unlocken gaat enkel serieus wanneer je of heel veel tijd en geluk hebt of met een ultra dedicated groep samenwerkt. Wie wil weten hoe groot het verschil is tussen goed en slecht; gisteren zat ik met wat NLS spelers (toevallig Nederlands) in de Quads modus en die vlogen elke keer naar de verste mogelijke uithoek om te looten. Netjes afspreken wie wat kreeg en ik kreeg uitnodiging in hun party en we wonnen 7 games Blackout... op rij!

Typhone wijzigde deze reactie 27-11-2018 09:10 (71%)

• Exorcist
  • Niet online
Na 3x 3,5 uur te hebben gespendeerd aan campaign 5 in Railway Empire het eindelijk gehaald. Alle keren samen met een vriend omdat het leuk(er) was om er samen over na te denken, maar het was in het begin meer trial and error dan vanavond. En zelfs dan nog maar nipt gehaald.

Opbrengst een magere gouden trophy maar goed, weer iets van 't lijstje af (vind 't een geweldig spel en sowieso zijn die Kalypso games echt top in mijn ogen). Maar 's kijken of er nog ruimte is voor een trophy cleanup als dit op een leuke manier te doen is, dan door met Rise of the Tomb Raider (Shadow of the Tomb Raider is ook binnen) en dan...ik denk Just Cause 4 ter afsluiting van het jaar.

En zelfs dan nog meer dan genoeg in de backlog/in plastic maar dat terzijde.

• Typhone
  • Nu online
Just Cause 4! Ik heb er zin in! Altijd zeer leuke platinums al was nummer 2 wel een gigantische grind zoiets staat me bij.

• Barbas
  • Registratie: juli 2010
  • Nu online

Barbas

Gallego!

Nu ook mijn tweede platinum trophy te pakken, Spiderman!
Was wel heel simpel om bij dit spel platinum te behalen. Tof spel maar vond 'm wel wat kort!

Mejor así

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-01 18:14
Exorcist schreef op woensdag 28 november 2018 @ 00:35:
Na 3x 3,5 uur te hebben gespendeerd aan campaign 5 in Railway Empire het eindelijk gehaald. Alle keren samen met een vriend omdat het leuk(er) was om er samen over na te denken, maar het was in het begin meer trial and error dan vanavond. En zelfs dan nog maar nipt gehaald.

Opbrengst een magere gouden trophy maar goed, weer iets van 't lijstje af (vind 't een geweldig spel en sowieso zijn die Kalypso games echt top in mijn ogen). Maar 's kijken of er nog ruimte is voor een trophy cleanup als dit op een leuke manier te doen is, dan door met Rise of the Tomb Raider (Shadow of the Tomb Raider is ook binnen) en dan...ik denk Just Cause 4 ter afsluiting van het jaar.

En zelfs dan nog meer dan genoeg in de backlog/in plastic maar dat terzijde.
Railway Empire staat ook nog in m'n wishlist. Toevallig gisteren een andere game van Kalypso gekocht: Sudden Strike 4. Uiteindelijk gisteravond alleen de tutorial kunnen doen. De controls zijn even wennen. Vooral een RTS op een console ben ik toch wel benieuwd naar. De graphics zien er in ieder geval erg goed uit - vind ik tenminste ;)

PSN ID: MrMichel_75

• Sagat
Wereld 2 is inmiddels ook in de pocket. Ben voorzichtig al aan het denken wat ik na deze game kan gaan doen terwijl dit spel me vast nog wel de nodige hoofdpijn gaat bezorgen.

Het spelletje is met 20 uur momenteel mijn 2e meest gespeelde steam game :X

edit voor @uchiha tijntje:
Het gaat dus om bit trip runner en deze achievement.
https://tweakers.net/ext/f/Jnl8aeeh56zoPBhiIH0wLQbn/thumb.jpg

Sagat wijzigde deze reactie 29-11-2018 09:51 (31%)

Sagat schreef op woensdag 28 november 2018 @ 21:33:
Wereld 2 is inmiddels ook in de pocket. Ben voorzichtig al aan het denken wat ik na deze game kan gaan doen terwijl dit spel me vast nog wel de nodige hoofdpijn gaat bezorgen.

Het spelletje is met 20 uur momenteel mijn 2e meest gespeelde steam game :X
Bedoel je 10 second Ninja? :)

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat
;)
Nee of misschien wel ja. Miss morgen toch maar plaatje in mijn vorig post doen.

edit:
Done:
Zo vast duidelijker nu ;) .
Mocht ik deze game idd echt af krijgen (en zoals je kan zien nog 7 achievements te gaan) dan is ninja idd ook een kandidaat om mee verder te gaan. In diablo en sf5 heb ik momenteel niet zo heel veel zin. Dus voor die eerste echte plat.....wellicht nog wat anders kiezen. Of toch is doorzetten met diablo, die is toch een stukkie makkelijk dan sf5 omdat ik dan niet met online te maken heb. OF ik ga verder met bit trip complete, wellicht als ik er meer tijd in stop dat de andere games in die collectie nog leuker worden. Maar goed.....in mijn beperkte tijd wil ik liever niet mezelf forceren om iets te spelen.

En genoeg andere games....dit is wat lang en ot.....
offtopic:
....met de komst van darksiders 3 realiseer ik me dat ik 1 en 2 ook nog heb liggen voor verschillende systemen. En die game doet me ook weer denken aan zelda op de switch, en daar heb ik ook nog Mario en hollowknight, en enter the gungeon en underbirth.....en pokken en mariokart wil ik ook nog meer tijd aan spenderen..........oh en captain toad is ook al op de deurmat gevallen :X
Om nog maar te zwijgen van de megadrive en pc engine libraries waar ik nog tijd aan wil spenderen. En ook nog genoeg nes en snes games |:(

Maar eerst 7 achievements dus...
Ik heb net weer een leveltje afgetikt. maar nog genoeg te gaan. Deze game gaat me nog genoeg bezig houden, en het is pittig. Wel is het fijn dat van die 7 er 6 weg zijn als ik idd de game simpelweg max. Maar het ene leveltje van net kostte me al weer dik 30 mins (toegegeven ook tijd gespendeerd aan het level wat ervoor zit, en degene er achter. Maar ik denk dat 20 mins gemiddeld geen bescheiden schatting is, en voor de latere levels moet je daar misschien wel 40-45 mins van maken.
Gelukkig zijn wereld 1 en 2 klaar
In een wereld zijn 11 normale levels, en een boss level. de 11 normale hebben allen een bonus veld. dus totaal 23
hiervan heb ik nu 2 levels af, dus 23-4=19 levels nog te maxen (eigenlijk 17 omdat ik dus andere levels het gewone stuk al gehaald heb, maar om bij een bonus level te komen moet je dus eerst het reguliere level ook foutloos uitspelen.

Sagat wijzigde deze reactie 29-11-2018 10:13 (92%)

• Exorcist
  • Niet online
MisterMichel schreef op woensdag 28 november 2018 @ 15:32:
[...]

Railway Empire staat ook nog in m'n wishlist. Toevallig gisteren een andere game van Kalypso gekocht: Sudden Strike 4. Uiteindelijk gisteravond alleen de tutorial kunnen doen. De controls zijn even wennen. Vooral een RTS op een console ben ik toch wel benieuwd naar. De graphics zien er in ieder geval erg goed uit - vind ik tenminste ;)
Ben sowieso fan van die Kalypso games. Port Royal. Tropico maar idd laatst ook Sudden Strike 4 gehaald. Wil ik gaan doen na "klaar" te zijn met Railway Empire maar deed me ergens denken aan het oude Commando's en dat is een goed teken. Als je het spel leuk vindt kun je eind dit jaar wellicht ook je lol op met Desperados 3.

• MisterMichel
Exorcist schreef op woensdag 28 november 2018 @ 23:54:
[...]

Ben sowieso fan van die Kalypso games. Port Royal. Tropico maar idd laatst ook Sudden Strike 4 gehaald. Wil ik gaan doen na "klaar" te zijn met Railway Empire maar deed me ergens denken aan het oude Commando's en dat is een goed teken. Als je het spel leuk vindt kun je eind dit jaar wellicht ook je lol op met Desperados 3.
Nou, ik denk dat je Commandos eerder kunt vergelijken met Shadow Tactics: Blades of the Shogun.

Sudden Strike zou ik zelf eerder vergelijken met een spel als Command & Conquer, Red Alert en dat soort spellen maar dan zonder echt resource management.

• Sagat
offtopic:
Misschien meer als company of heroes, die is toch ook turn based?
Then again, is even geleden dat ik die 10 mins gespeeld heb ;)

• Sagat
Bit trip runner update:

Nou heb mezelf maar kwaad gemaakt......was even lastig om de concentratie vast te houden om levels te maxen, dus maar even eerst de gewone levels uitspelen, daarmee gelijk een cleanup van de resterende achievements buiten het maxen. Dus nu van 7 achievements resterend naar 2 gegaan. Het maxen van dit spel is daarmee in zicht. Echter nog hoop werk te doen. Bijkomend voordeel is dat ik wel de hele wereld 3 heb vrijgespeeld en nu makkelijk even een ander level kan gaan doen als er een toch te frustrerend blijft.

De grootste uitdaging is niet de (forse) moeilijkheid van het spel, maar meer mijn interesse! * Sagat kijkt naar zijn sig
Om hier te komen heb ik deze game de afgelopen weken dus veel gespeeld en ik ben er inmiddels niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk wel aardig klaar mee ;)

Ik zie ook dat maar 1.3% van alle spelers deze laatste 2 gehaald heeft. Dat maakt het dan wel weer extra sweet als het lukt. Ik ga proberen het vol te houden en niet als met ninja vlak voor de finish wat anders gaan doen.......

• timmie271
Ik wens je in ieder geval veel succes @Sagat :)

Zelf ga ik komende maand proberen zombiespel: Dead Island: Riptide Definitive Edition uit te spelen samen met mijn neef en ME Andromeda opstarten na een halfjaar aandringen van m'n neef :P
Het enige nadeel is dat ik er bijna niet ben deze maand :X :X

• Typhone
  • Nu online
[insert een vies Frans scheldwoord] Gisteren bijna een character unlocked in Blackout again (BLOPS IIII). Moest ik de match winnen en sterven we tegelijk maar ik denk ik eerder. Draw victory dus en geen Woods unlocked... Het is dat ik het leuk vindt maar op zeer korte termijn gaat Blops IIII de hoek in om daar nooit meer trophies in te kunnen krijgen, helaas. Ondoenlijk zonder vaste groep gelijkgeskillden om dat voor mekaar te krijgen. Technisch wellicht wel als je zoveel tijd hebt dat je het non stop blijft spelen maar dan spreek ik niet over uren maar over 1000/1500+ uur zo even ingeschat.

Battlefield V dan maar halen en Just Cause 4 mee beginnen :).

• exactor it
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
@Typhone BFV heeft een vliegtuig trophy. Wees gewaarschuwd. :)

Zelf ben ik bezig met rdr2 (duurt lang), BFV, WRC5 en paw patrol. En hoef nog maar 400 punten voor de laatste Rayman Legends achievement. Nog maar anderhalf jaar te gaan met mijn huidige snelheid!

• Sagat
Bit trip runner update:

Nou van de 12 levels in wereld 3 er inmiddels 8 gehaald (66%)..........maar damn wat is het moeilijk

Paar avonden (nou ja, sessies van een uurtje dan) geprobeerd 3-11 te halen maar het is echt gruwelijk.....
Gister naar 3-9 geswitched en die lijkt iets beter te doen maar ook die niet kunnen halen :'( ........de echte moeilijke schijnt 3-2 te zijn verassend genoeg, maar die wil ik bewaren tot 3-11 en 3-9 klaar zijn om dat daarme de moelijke base levels dan klaar zijn, dan heb je dus 'alleen' nog maar te maken met zwaar frusti bonus levels, gamen en fun?! 8)7
3-7 hoop ik dan met niet zo heel veel problemen te kunnen clearen, maar ook die is natuurlijk niet voor niets over....

Weet ook absoluut niet wat ik ga doen indien ik het afkrijg, maar denk dat ik een relaxed spelletje als mario oddessey ofzo ga doen, lekker op mijn gemakje verkennen zonder enige achievement danwel trophy druk.........heb er nu al zin in!

Deze week begonnen aan Onrush, de gratis PS+ titel.
Vermakelijke game met op het oog een redelijk eenvoudige platinum trophy.
Er zit wel wat grindwerk aan vast zo lijkt het.

• Sagat
Breaking news!!!!!!!!!

nou ja, normaal is iets als dit niet noemenswaardig, maar ik wilde hem toch even delen, net wereld 3-9 gehaald! Mijn completion percentage van de wereld 3 is daarmee naar 75%. Nog veel uren hard werk te gaan en ik moet toegeven dat (iig tijdelijk, maar *eyes sig* :X ) opgeven een steeds grotere optie werd, want omg wat heb ik veel pogingen nodig gehad voor dit level, en 3-11 die ik nu moet gaan doen is qua normaal level ook nasty....maar het paard ruikt de stal zeg maar :D

Sagat schreef op zondag 9 december 2018 @ 20:36:
Breaking news!!!!!!!!!

nou ja, normaal is iets als dit niet noemenswaardig, maar ik wilde hem toch even delen, net wereld 3-9 gehaald! Mijn completion percentage van de wereld 3 is daarmee naar 75%. Nog veel uren hard werk te gaan en ik moet toegeven dat (iig tijdelijk, maar *eyes sig* :X ) opgeven een steeds grotere optie werd, want omg wat heb ik veel pogingen nodig gehad voor dit level, en 3-11 die ik nu moet gaan doen is qua normaal level ook nasty....maar het paard ruikt de stal zeg maar :D
Welk spel ben je eigenlijk aan het spelen? Bit trip runner? is deze ook op de X1? Heb je een linkje naar een roadmap? :P

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat
Het gaat idd nog steeds om bit trip runner (deel 1)

X1 versie: Google zegt helaas van niet.

Maar mocht je een laptop of pc tje hebben dan kan je hem spelen. Zelfs zonder dedicated videokaart. Pixel art en de bonus levels zijn zelfs zwaar geinspireerd door pitfall van de atari2600.

Kost je nu 8 euro maar straks met de x-mas steam sale wsl maar 2 of zelfs 1 euro. En op key sites wsl nu al voor minder dan die 8 eur.

Roadmap:
Ga nu verder met level 3-11. Dan 3-2 (waar ik horror verhalen over lees :P ) en daarna 3-7 als toetje. 3-11 is alleen een groot level. Dus kost gewoon veel tijd. Moet tussen kerst en O&N werken maar daarna 2 weken vrij. Wellicht dat het me lukt om het dan echt af te ronden.

Sagat wijzigde deze reactie 09-12-2018 21:12 (3%)

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 12:17
Gisteren de 'Truly Awesome!' trophy van Rayman Legends gehaald. Het heeft heel wat challenges gekost, maar hij is gelukkig binnen :D. (Scheelt wel als je op een gegeven moment alleen nog maar goud haalt, dan boek je toch iets meer progressie.)

Nou moet ik alleen nog de volgende twee trophies:

• I'm ahead!: Beat one of your friends' scores in a Challenge
• The competitor: Beat your friends' scores in the Challenges 30 times

Misschien dat hier nog mensen zijn die me ermee willen helpen? Ik kan eventueel ook een nep account aanmaken, maar mochten er hier mensen zijn die zeggen van 'ik help je daar wel ff mee' dan hoor ik het graag.

PSN ID: dvd-linden / Youtube: dvd-linden

• Sagat
dvd-linden schreef op maandag 10 december 2018 @ 20:26:
Gisteren de 'Truly Awesome!' trophy van Rayman Legends gehaald. Het heeft heel wat challenges gekost, maar hij is gelukkig binnen :D. (Scheelt wel als je op een gegeven moment alleen nog maar goud haalt, dan boek je toch iets meer progressie.)

Nou moet ik alleen nog de volgende twee trophies:

• I'm ahead!: Beat one of your friends' scores in a Challenge
• The competitor: Beat your friends' scores in the Challenges 30 times

Misschien dat hier nog mensen zijn die me ermee willen helpen? Ik kan eventueel ook een nep account aanmaken, maar mochten er hier mensen zijn die zeggen van 'ik help je daar wel ff mee' dan hoor ik het graag.
Op ps4 neem ik aan? daar was de game gratis via gold toch? Dan wil ik wel helpen, moeten we alleen even dag en tijd afspreken en ik heb de game gewoon niet gespeeld, dus wellicht ben ik dan niet de handigste persoon omdat ik sommige (alle?) challenges eerst moet vrijspelen.....laat maar weten (eventueel via pm).

• wheeler
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 14-01 10:35
dvdkiwi schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 13:04:
Deze week begonnen aan Onrush, de gratis PS+ titel.
Vermakelijke game met op het oog een redelijk eenvoudige platinum trophy.
Er zit wel wat grindwerk aan vast zo lijkt het.
Ik ga 'm installeren en als secundaire game naast RDR2 spelen. De trophies schieten de afgelopen maanden niet op :|

Flickr PSN

Zo,
Het heeft weer eventjes een aantal maandjes geduurd, maar ik ben weer langzaam aan het gamen geslagen.
(ditmaal niet door de vorige de verslaving liep ietwat uit de hand maar ditmaal door wat medische problemen, no worry's deze zijn bijna onder controle).
Heb daardoor weer het een en ander gemist, maar ben als eerste gestart met Red Dead On-line.

Mocht iemand hier wat gezelschap willen tijdens het grinden, je weet me te vinden :) .

Zal tevens kijken of ik de ranglijst deze week een update kan geven ;)

Ps4 account = JusttJD

• ExquisiteSteez
Ik was even bezig met Ni No Kuni 2 (voor mijn 70e platinum). Maar na 7 uurtjes spelen werd het mij te saai.
Dus ik slinger RDR2 maar weer aan.

Ga wel weer met NNK2 verder als alle DLC pakketten uit zijn. Kan ik alles in 1 hap uitspelen.

Wat betreft RDR2:
Is het verstandig om eerst de story-related trophies te halen. Of gewoon meteen online knallen ? En is er al een snelle manier om lvl 50 te bereiken ? Van wat ik heb begrepen duurt het erg lang als je het allemaal legit wil doen.

En aangezien we nog in de BETA zitten. Wil ik niet voor lucht uren gaan grinden. Volgens mij kunnen je stats op elk moment gereset worden.
ExquisiteSteez schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 20:22:
Ik was even bezig met Ni No Kuni 2 (voor mijn 70e platinum). Maar na 7 uurtjes spelen werd het mij te saai.
Dus ik slinger RDR2 maar weer aan.

Ga wel weer met NNK2 verder als alle DLC pakketten uit zijn. Kan ik alles in 1 hap uitspelen.

Wat betreft RDR2:
Is het verstandig om eerst de story-related trophies te halen. Of gewoon meteen online knallen ? En is er al een snelle manier om lvl 50 te bereiken ? Van wat ik heb begrepen duurt het erg lang als je het allemaal legit wil doen.

En aangezien we nog in de BETA zitten. Wil ik niet voor lucht uren gaan grinden. Volgens mij kunnen je stats op elk moment gereset worden.
Ik ben zelf met de On-line gedeelte begonnen en dat gaat toch wel redelijk rap.
Dacht bij mijzelf... Ik zorg eerst ervoor dat ik alle MP zooi klaar heb, en dan ga ik lekker genieten van de SP ;)
Dus als je eventueel iemand zoekt om samen RDRO te spelen, voeg me maar toe ;).
JusttJD

En volgens mij worden de belangrijkere dingen zoals levels en geld niet gereset.

Just_jan wijzigde deze reactie 11-12-2018 20:59 (3%)

Ps4 account = JusttJD

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
Voor mensen met Playstation 4 en plus abonnement Onrush kan je nu downloaden makkelijk trophy's scoren en het spel is erg vet (beetje Burnout 3 :P )

• Typhone
  • Nu online
@dvdkiwi
Ik heb vanaf vrijdag meerdere dagen tijd om wat trophies te doen en ik zou jou nog helpen boosten met iets of samen. Was dat Far Cry 5 of iets anders? Dan maak ik daar even tijd voor aangezien ik nog veel games op de plank heb liggen die ik nu systematisch wil aanpakken. Blijf veel Blackout doen omdat dat even snel kan tussendoor (en ik het vet vind) maar daar verdien je geen trophies mee helaas. 22 solo wins nu op naam, 2 duos en 1 quads.

Mijn eerstvolgende platinum gaat nummer 50 worden en dat moet eigenlijk wel een vette game zijn en geen Spyro the Dragon hahahaha. Aan de andere kant zou ik ook wel in Red Dead Redemption 2 willen duiken maar dan ben ik lost voorlopig ^^

Typhone wijzigde deze reactie 19-12-2018 09:13 (20%)

Ik denk dat we wel ergens tijd moeten kunnen maken van het weekend :)
Het ging over de Arcade trophies (mp modus) van Far Cry 5, waar bij deze wel wat boosting gewenst is:
ARCADE Competitor - Win 10 featured maps in Multiplayer (Arcade only).
Die zouden we in een private game om en om kunnen halen, ondertussen licht focussend op andere (op het oog vrij simpele) Arcade trophies.
Daarnaast is er een trophy dat je 3 missies in co-op moet voltooien. Nu staat mijn single player al op 100%, kan dat in jouw game? Anders verwijder ik mijn save en begin gewoon een nieuwe :P

Level 50 trophy van red dead 2 online is binnen, nu alleen nog wat centjes bij elkaar harken voor de laatste paardenstal (750 dollar).
Maar aangezien je met een uurtje goed hunten zo 100 dollar binnen heb zal die ook wel spoedig volgen.
Daarna de SP aanpakken... zin In!

Ps4 account = JusttJD

• timmie271
Hier op 55% met andromeda na 36 uur spelen. Tot nu toe geen spijt gehad om hem op starten. Al zijn nog steeds niet alle bugs gefixed :P

1e week van januari Battlefield 1 maar even op 100% zetten :) eindelijk eens wat grote games wegspelen.

Just_jan schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:32:
Level 50 trophy van red dead 2 online is binnen, nu alleen nog wat centjes bij elkaar harken voor de laatste paardenstal (750 dollar).
Maar aangezien je met een uurtje goed hunten zo 100 dollar binnen heb zal die ook wel spoedig volgen.
Daarna de SP aanpakken... zin In!
Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan?

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:14:
[...]

Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan?
Ongeveer een week...
Is gewoon hetzelfde als met GTA online destijds, altijd manieren om "snel" zo te verdienen.

Ps4 account = JusttJD

• ExquisiteSteez
Just_jan schreef op woensdag 19 december 2018 @ 18:39:
[...]

Ongeveer een week...
Is gewoon hetzelfde als met GTA online destijds, altijd manieren om "snel" zo te verdienen.
Respect

Ik ben dit weekend gestopt met spelen. Vind de RDR2 online erg saai. Zeker vergeleken met GTA.

Moet nog 3 online trophies; Rank 50, Paardenstal trophy (moet nog $450 voor de laatste stal) en die ammo crafting trophy (kun je pas unlocken bij rank 28 geloof ik).

Ben pas bij rank 20.

Maar goed, de trophy hunter in mij zal en moet die rank 50 trophy hebben :P Dus ik ga er binnenkort wel weer mee verder. Hopelijk komt er binnenkort een double XP weekend oid.

ExquisiteSteez wijzigde deze reactie 19-12-2018 20:50 (10%)

ExquisiteSteez schreef op woensdag 19 december 2018 @ 20:48:
[...]

Respect

Ik ben dit weekend gestopt met spelen. Vind de RDR2 online erg saai. Zeker vergeleken met GTA.

Moet nog 3 online trophies; Rank 50, Paardenstal trophy (moet nog $450 voor de laatste stal) en die ammo crafting trophy (kun je pas unlocken bij rank 28 geloof ik).

Ben pas bij rank 20.

Maar goed, de trophy hunter in mij zal en moet die rank 50 trophy hebben :P Dus ik ga er binnenkort wel weer mee verder. Hopelijk komt er binnenkort een double XP weekend oid.
Mijn tip..
Wacht lekker tot er iets zoals private lobby's komen .

Ik had denk ik level 50 in de helft van de tijd kunnen halen als ik niet regelmatig met irritante randoms moest dealen.

En sowieso verwacht ik wel het een en ander kwa DLC trophies.
Ik zet de MP lekker op klaar en zorg dat ik zo'n 1000 dollar op mijn rekening heb staan voor future DLC..

Net anderhalf uur aan het hunten geweest en bijna 200 dollar aan goederen, money is echt vele male makkelijker te verdienen dan in het begin van GTA online...

Ps4 account = JusttJD

• Typhone
  • Nu online
dvdkiwi schreef op woensdag 19 december 2018 @ 09:36:
Ik denk dat we wel ergens tijd moeten kunnen maken van het weekend :)
Het ging over de Arcade trophies (mp modus) van Far Cry 5, waar bij deze wel wat boosting gewenst is:
ARCADE Competitor - Win 10 featured maps in Multiplayer (Arcade only).
Die zouden we in een private game om en om kunnen halen, ondertussen licht focussend op andere (op het oog vrij simpele) Arcade trophies.
Daarnaast is er een trophy dat je 3 missies in co-op moet voltooien. Nu staat mijn single player al op 100%, kan dat in jouw game? Anders verwijder ik mijn save en begin gewoon een nieuwe :P
Ik heb de game nog open staan dus we kunnen die in mijn game nog doen als je wil :)

• Typhone
  • Nu online
Just_jan schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:32:
Ongeveer een week in normale speeltijd of ongeveer in de zin van 168 uur?

Excuses dubbele quote trouwens was te snel

Typhone wijzigde deze reactie 20-12-2018 09:15 (8%)

Typhone schreef op donderdag 20 december 2018 @ 09:14:
[...]

Ongeveer een week in normale speeltijd of ongeveer in de zin van 168 uur?

Excuses dubbele quote trouwens was te snel
Maandag 11 december eraan begonnen ;). Dus een week in normale speeltijd.

Ps4 account = JusttJD

Dan stel ik de vraag anders: hoeveel uur kost het ongeveer om tot rank 50 online te geraken?

O sorry.. Verkeerd begrepen :) .
Zal straks even kijken ;)

Ps4 account = JusttJD

• Gregory76
  • Laatst online: 17-01 11:42

Gregory76

Sony PlayStation freak

Ik zie in de openings post staan: "* Het overzicht is gebaseerd op het AANTAL PUNTEN *"
Even voor mijzelf ter info: Hoe (vaak) wordt de volgorde bijgehouden en aangepast?

PSN: psnprofiles.com/GregNL76

Gregory76 schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:09:
Ik zie in de openings post staan: "* Het overzicht is gebaseerd op het AANTAL PUNTEN *"
Even voor mijzelf ter info: Hoe (vaak) wordt de volgorde bijgehouden en aangepast?
Theoretisch word het bijgehouden door de 4 Topic-starters, ik heb het een geruime tijd gedaan maar vanwege persoonlijke redenen ben ik grotendeels van dit jaar niet op Tweakers geweest.

Ik heb er vorig weekend al naar gekeken en er moet inderdaad wel een update overheen, dat zal ik ook voor het einde van 2018 doen.
Denk tussen kerst en oud en nieuw ergens om eventuele nieuwe mensen een kans te geven om in de lijst te komen.
Ik ga er vanuit dat in de maanden dat ik weg ben geweest dat er wellicht mensen het verzoek hebben gedaan om in de lijst te komen, maar ik heb 0,0 zin om tientallen pages te lezen om deze te zoeken.

Dus wil je ook in de ranglijst gezet worden, geef dan even een gil(Gelieve een PM zodat dit topic "schoon" blijft).

Ps4 account = JusttJD

@dvdkiwi & @Typhone

Total Time Spent in Red Dead Online= 2 Days and 15 Hours.

Dus zo'n 63 uur waarin ik alle on-line trophies heb behaald zonder ook maar 1 euro te besteden aan Gold Currency.
Hunten, XP farmen, wat klooien met een mede-tweaker and repeat.
Ik durf eerlijk te zeggen dat je met een Private Lobby level 50 makkelijk kan bereiken in zo'n 15 uurtjes.
Helft van mijn XP Farming tijd was besteed aan het dealen met randoms die of hetzelfde willen doen of jouw dag willen verzieken.

And yeah, i know... 60 uur in pakweg 8 dagen is best wel veel... :+

Just_jan wijzigde deze reactie 20-12-2018 13:56 (7%)

Ps4 account = JusttJD

Ooo, dat valt op zich best mee :)
In mijn beleving duurde het halen van level50 in GTA V vele malen langer.

• ExquisiteSteez
Ja, ik zat ook met Just-jan in een party. Met andere randoms. Maar dat schoot niet echt op hehe.
Helaas daarna te weinig tijd gehad om te spelen. Ben daarom ook pas bij level 20. Ga morgen eerst de nieuwe Spider-Man DLC spelen. En dan kijken of ik in het weekend weer even online ga met RDR2.

P.S. Met Gold kan je toch ook vrij weinig ? Alleen maar cosmetische spul toch ?
Heb 30 goudstaven. Maar heb geen flauw idee wat ik ermee moet.

Ben niet zo van de cosmetische bullshit. Vind die outfits ook tergend duur haha. Gaat ook helemaal nergens over.

Maar goed, er zijn altijd mensen die er geld voor over hebben.

ExquisiteSteez wijzigde deze reactie 20-12-2018 15:23 (9%)

ExquisiteSteez schreef op donderdag 20 december 2018 @ 15:23:
[...]

Ja, ik zat ook met Just-jan in een party. Met andere randoms. Maar dat schoot niet echt op hehe.
Helaas daarna te weinig tijd gehad om te spelen. Ben daarom ook pas bij level 20. Ga morgen eerst de nieuwe Spider-Man DLC spelen. En dan kijken of ik in het weekend weer even online ga met RDR2.

P.S. Met Gold kan je toch ook vrij weinig ? Alleen maar cosmetische spul toch ?
Heb 30 goudstaven. Maar heb geen flauw idee wat ik ermee moet.

Ben niet zo van de cosmetische bullshit. Vind die outfits ook tergend duur haha. Gaat ook helemaal nergens over.

Maar goed, er zijn altijd mensen die er geld voor over hebben.
Klopt, maar die sessie was gewoon het slechtste wat ik ooit heb meegemaakt.
0% organisatie 0% logica en 100% gezeur.
Ik kwam er als laatste last-minute via jou bij, maar ik was alles aan het regelen na 15 minuten omdat die andere dude een idioot is :+

Bewaar die gold voor de laatste paardenstal of recept voor ammo.
Beide zijn nodig voor een trophy en kost wel een paar honderd dollar, vooral de laatste paardenstal(750).
Maar met goud kan je ze ook kopen op een gegeven moment.

Ik heb zelf de fout gemaakt om dat goud te besteden aan een nieuwe outfit :+

Just_jan wijzigde deze reactie 20-12-2018 15:48 (12%)

Ps4 account = JusttJD

• exactor it
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
Just_jan schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:15:
[...]

Theoretisch word het bijgehouden door de 4 Topic-starters, ik heb het een geruime tijd gedaan maar vanwege persoonlijke redenen ben ik grotendeels van dit jaar niet op Tweakers geweest.

Ik heb er vorig weekend al naar gekeken en er moet inderdaad wel een update overheen, dat zal ik ook voor het einde van 2018 doen.
Denk tussen kerst en oud en nieuw ergens om eventuele nieuwe mensen een kans te geven om in de lijst te komen.
Ik ga er vanuit dat in de maanden dat ik weg ben geweest dat er wellicht mensen het verzoek hebben gedaan om in de lijst te komen, maar ik heb 0,0 zin om tientallen pages te lezen om deze te zoeken.

Dus wil je ook in de ranglijst gezet worden, geef dan even een gil(Gelieve een PM zodat dit topic "schoon" blijft).
Hij is een eind oktober best grondig geüpdate. :)

• timmie271
exactor it schreef op donderdag 20 december 2018 @ 17:13:
[...]

Iedereen speelt gewoon teveel :+

Gelukkig is die voor de Xbox wel makkelijk bij te houden :9

exactor it schreef op donderdag 20 december 2018 @ 17:13:
[...]

Dat wist ik niet :).
Maarja, Juli was was ik volgens mij het laatst actief op Tweakers, dus ik vergeef het mijzelf :+

Ps4 account = JusttJD

Ik ben de laatste tijd weer lekker aan het hunten. :P
Veel cross-buy games gespeeld op PS4 en Vita

• exactor it
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
Just_jan schreef op zaterdag 22 december 2018 @ 23:16:
[...]

Dat wist ik niet :).
Maarja, Juli was was ik volgens mij het laatst actief op Tweakers, dus ik vergeef het mijzelf :+
Was ook niet rot bedoeld hoor. Volgens mij is de lijst up to date qua deelnemers. Alleen hebben allerlei mensen net te veel of te weinig puntjes gehaald waardoor de volgorde weer eens aangepast moet worden. In ieder geval: welcome back!

Ik moet nog één challenge in Onrush voor de platinum: 12 Titan takedowns in één race en dat potje ook winnen. Ben er al even mee bezig, kom soms tot 10 maar het is erg lastig en hangt van een fikse portie geluk aan elkaar.
Gelukkig kun je deze race ook co-op doen; iemand die een keertje wil helpen?

• Typhone
  • Nu online
dvdkiwi schreef op maandag 24 december 2018 @ 12:27:
Ik moet nog één challenge in Onrush voor de platinum: 12 Titan takedowns in één race en dat potje ook winnen. Ben er al even mee bezig, kom soms tot 10 maar het is erg lastig en hangt van een fikse portie geluk aan elkaar.
Gelukkig kun je deze race ook co-op doen; iemand die een keertje wil helpen?
Ik wederom. Ik ben morgen vanaf de avond beschikbaar gok ik (18:00). Dag erna vanaf 11:00 tot 16:30 zeker. Avond erop (donderdag en vrijdag) hele avond. Alle games die je wil en die ik heb ^^
Morgenavond klinkt prima wat mij betreft @Typhone (y)
Mocht je ook nog andere Onrush challenges moeten halen dan wil ik je daar gerust bij helpen :)

dvdkiwi wijzigde deze reactie 24-12-2018 22:28 (3%)

• Typhone
  • Nu online
dvdkiwi schreef op maandag 24 december 2018 @ 22:27:
Morgenavond klinkt prima wat mij betreft @Typhone (y)
Mocht je ook nog andere Onrush challenges moeten halen dan wil ik je daar gerust bij helpen :)
Thanks voor de hulp :). 👍
Ook zo! :)
Was gezellig en de game was online lang niet zo vervelend als ik had gedacht.

• Typhone
  • Nu online
Vruchtvolle kerstdag:
Alle misc trophies in Far Cry 5 gehaald. Nu alleen nog de story uitspelen en de platinum is een feit :-).

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
Star Wars battlefront 2 bijna 100% pfff sommige echt vreselijk soms maar toch weer verslavend alleen hero Starship vernietigen met fighter jet 25x nu derde al 😎

Level 49 al Heroes VS villians vreselijk verslavend :')

• Typhone
  • Nu online
Randoms... ze blijven leuk; of ik iemand ook even kon helpen met de 'featured' wins in Far Cry 5. Twee dagen even online geweest en gewacht en gewacht en gewacht. Krijg ik net bericht: ja er was onverwacht 2x iets tussengekomen en vanavond issie er tussen 19:00 en 00:00.

Antwoord: good luck finding someone else. Block + del. Tot zover mijn hoop voor de mensheid :)

• timmie271
Bijna een maand en ruim 85 uur verder maar hopelijk staat andromeda vanavond op 100% :)

• Typhone
  • Nu online
Hoppa! Platinum nummer 50 op 31-12-3018 is geworden: Far Cry 5.
Fijne jaarwisseling allen en een succesvol 2019 qua trophies/achievements gewenst! :)
Mooie platinum als nummer 50, toch een van de leukste games van dit jaar imo :)

Fijne avond/nacht/ochtend iedereen!

• MisterMichel
Typhone schreef op maandag 31 december 2018 @ 11:16:
Hoppa! Platinum nummer 50 op 31-12-3018 is geworden: Far Cry 5.
Fijne jaarwisseling allen en een succesvol 2019 qua trophies/achievements gewenst! :)
Proficiat! Mooie mijlpaal.

• timmie271
En hier game nummer 111 Mass effect: Andromeda op 100% gezet aan het eind van het jaar.

Goeie jaarwisseling en tot het volgende huntjaar :)

• Typhone
  • Nu online
Zijn er hier PUBG spelers toevallig? :)
Ik vraag het speciaal hier vanwege de trophies die ik aant verzamelen ben. In het algemene topic is dat vaak een stuk minder het doel.
Met hulp van @TukkerT3rr0r70 de laatste Onrush challenge met redelijk gemak gehaald, wat betekent dat de platinum binnen is :)
Als @Typhone nog hulp nodig heeft geeft maar een gil; ik laat de game er nog wel even op staan om te helpen.

• Typhone
  • Nu online
Thanks alvast @dvdkiwi. Ik pak de game in het weekend weer even op :).

• Sagat
Sagat schreef op zondag 9 december 2018 @ 21:11:
Het gaat idd nog steeds om bit trip runner (deel 1)

X1 versie: Google zegt helaas van niet.

Maar mocht je een laptop of pc tje hebben dan kan je hem spelen. Zelfs zonder dedicated videokaart. Pixel art en de bonus levels zijn zelfs zwaar geinspireerd door pitfall van de atari2600.

Kost je nu 8 euro maar straks met de x-mas steam sale wsl maar 2 of zelfs 1 euro. En op key sites wsl nu al voor minder dan die 8 eur.

Roadmap:
Ga nu verder met level 3-11. Dan 3-2 (waar ik horror verhalen over lees :P ) en daarna 3-7 als toetje. 3-11 is alleen een groot level. Dus kost gewoon veel tijd. Moet tussen kerst en O&N werken maar daarna 2 weken vrij. Wellicht dat het me lukt om het dan echt af te ronden.
* Sagat kijkt naar de handdoek.........net een sessie gedaan, en ik word hoorndol van wereld 3-2. De bovengenoemde verhalen waren zeker niet overdreven. 99% van de tijd ga ik af bij en van 2 tricky sprongen in de eerste 10 seconden van het level, mocht ik daar voor bij komen dan wachten me nog 2 tricky sprongen, daarna nog de rest van het level, daarna is het,wat de engels noemen, 'comparably easy' maar nog steeds death around every corner (err ok het is een 2d spel geen hoeken, maar jullie begrijpen het vast ;) ) gister mijn snes classic even aangesloten en dan zonder enige tegenstand mariokarten is dan wel heeeeeeeeel ontspannend.

Denk dat ik ooit nog wel is met de game verder ga, maar na er heel HEEL erg veel mee bezig geweest te zijn ga ik iig een pauze inlassen. Misschien dat ik zelfs zowaar ga zorgen dat ik mijn sig kan updaten, want vergeleken met de hel level is zelfs ninja kinderspel, misschien is dit niet het moeijlijkste platform level dat ik ooit gespeeld heb, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo lang met een spel heb vast gezeten. Misschien dat ik zelfs nog mijn crt ga aansluiten om te kijken of dat nog uitmaakt met dit spel, wat een ergernis.....

• exactor it
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter

Zo dichtbij :)

timmie271 schreef op maandag 31 december 2018 @ 17:37:
En hier game nummer 111 Mass effect: Andromeda op 100% gezet aan het eind van het jaar.

Goeie jaarwisseling en tot het volgende huntjaar :)
Heb je een streven om 20k te halen in januari?! Bent namelijk goed op weg...

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zondag 13 januari 2019 @ 15:46:
[...]

Heb je een streven om 20k te halen in januari?! Bent namelijk goed op weg...
Zou mooi zijn als het lukt, maar vrees van niet (kom makkelijke games tekort, kun jij niet even je account sharen?) :P

Maar hé, vorige maand had jij 13k gs gehaald dus ik dacht nu is het mijn beurt :)

• Dbm12
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 17:01
Zo vandaag even everspace op platinum gezet platinum 32. Veel klachten erover gelezen dat de platinum zo moeilijk is, maar vond het zelf wel meevallen. Alleen op hard had je af en toe wel een paar billenknijp momentjes in de latere area's. Maar verder is het advies om rustig aan te doen en op tijd te vluchten.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

• Typhone
  • Nu online
Hahahaha, nice. Ik had er 2 minder en toen gingen we op vakantie voor 3 weken. Inloggen erna leverde direct een platinum op :*)

Vriendin had Spyro besteld en ik vond dat nostalgisch wel leuk om weer te doen. Gisteren en eergisteren wat mee bezig geweest (erg simpel) maar wel leuk. Door de week ga ik nu beginnen met Battlefield V. PUBG wat geprobeerd maar ik blijf het 'clunky' controls vinden (zeker als je dat vergelijkt met hoe Call of Duty speelt).

• exactor it
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
Typhone schreef op maandag 14 januari 2019 @ 11:46:
[...]

Hahahaha, nice. Ik had er 2 minder en toen gingen we op vakantie voor 3 weken. Inloggen erna leverde direct een platinum op :*)
Feitelijk heb ik twee dagen niet gespeeld. Weekly challenges unlockten vandaag. Nu nog kijken of ik de 360 versie nog wil doen. Moet nog 1500 volgens mij. Wel veel maar ergens wel prima ontspannend. :) Eerst Yoku afmaken. Prima spel!

• Typhone
  • Nu online
Hoe lang ben je er mee bezig geweest nu uiteindelijk? Dat is wel een respectvolle hoor! :-)

• exactor it
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
Typhone schreef op maandag 14 januari 2019 @ 19:45:
Hoe lang ben je er mee bezig geweest nu uiteindelijk? Dat is wel een respectvolle hoor! :-)
April 2015 begonnen aan de One versie. September 2013 op de 360 mijn eerste Achievement gehaald. Heb wel een paar andere spellen tussendoor gespeeld. :)

Heb nul platinum trophies in Rayman online gehaald. Al zat ik er eergisteren heel dichtbij bij een how far can you get challenge. 100m (op 1700) verder en ik had hem. Maar ja, dat voegde toch niks toe want de trophy was al binnen met 1 bronzen trophy dus niet meer geprobeerd.

• Typhone
  • Nu online
Ik heb ook nooit een platinum trophy gehaald in Rayman. Altijd de gouden varianten gescoord (wat wel wekelijkse lukte in alle challenges). Wel een ernstig leuk spelletje trouwens.

• s0kkie
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 00:39

s0kkie

Sailing The Seas Of Cheese

Makkelijke platinums voor de trophy hunters onder ons: Spyro Reignited Trilogy (deel 1 en 3 zijn heel simpel, deel 2 is gewoon slecht :P)

s0kkie wijzigde deze reactie 15-01-2019 09:11 (17%)

PSN: https://psnprofiles.com/s0kkie-NL

• exactor it
  • Nu online

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
Typhone schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:04:
Ik heb ook nooit een platinum trophy gehaald in Rayman. Altijd de gouden varianten gescoord (wat wel wekelijkse lukte in alle challenges). Wel een ernstig leuk spelletje trouwens.
Inderdaad erg leuk. Het geeft een prima gevoel van lol en voldoening om door de levels door gaan. Los van de challenges vond ik de reguliere levels echt fantastisch. Zeker de muzieklevels waren erg goed. Ik hoop op een vervolg!

• Typhone
  • Nu online
Hehe inderdaad, met name dat Mexicaanse level met 'Eye of the Tiger'. Dat was een vet level!
Gisterenavond met vriendinlief (die vindt platinums halen ook leuk...) om de beurt werelden in Spyro zitten doen. Wel apart trouwens dat ik nog steeds niet met Red Dead Redemption 2 ben begonnen maar dat is zo ziekelijk groot dat ik nog even wacht met het 'juiste moment' vinden ;).

Vind het ook altijd jammer dat heel veel shooters (behalve Battlefield en Call of Duty) vaak 'clunky' spelen met de controls. PUBG vind ik supervet (het idee al) maar het speelt voor geen meter. Fortnite weiger ik en ik moet zorgen dat ik skilled genoeg ben wanneer Battle Royale eindelijk komt in Battlefield. Ernstig vette modus in elk geval.

Eerst maar eens wat 'easy platinums' erbij zetten op de lijst ;). Onrush ligt er ook nog.

• timmie271
Typhone schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 11:10:
Eerst maar eens wat 'easy platinums' erbij zetten op de lijst ;). Onrush ligt er ook nog.
Ik kan ook nog wel easy games gebruik om die andere 2 achievementenhunters in te halen :+

Gisteren al wel door de 10k gs grens gegaan voor de maand. Theoretisch zou de 20k te halen zijn mits ik nog aardig wat makkelijker games had liggen :+

Vavavond of komend weekend in ieder geval wolfenstein op 100% zetten. Vanaf het 4e deel ingame begon ik er pas wat van te snappen en het ook leuk te vinden. Al blijven die 130 collectibles nog altijd te veel om te zoeken 8)7 Heb er ook al een gemist :X

• dvd-linden
  • Laatst online: 12:17
Sagat schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 11:16:
[...]

Op ps4 neem ik aan? daar was de game gratis via gold toch? Dan wil ik wel helpen, moeten we alleen even dag en tijd afspreken en ik heb de game gewoon niet gespeeld, dus wellicht ben ik dan niet de handigste persoon omdat ik sommige (alle?) challenges eerst moet vrijspelen.....laat maar weten (eventueel via pm).
Sorry voor mijn late reactie. Ik heb mijn PS4 eigenlijk de rest van december en het begin van januari niet meer aan gehad. Nu sinds een weekje weer actief en ik ben nu bezig met BF V. Heb de singleplayer bijna doorlopen, moet alleen de eerste war story nog op de hardcore moeilijkheidsgraad behalen. Daarna even kijken of ik de resterende online trophies kan halen en dan is die ook weer platinum. En verder gewoon lekker online knallen natuurlijk :D.

De twee friend trophies van Rayman Legends moet ik nog steeds behalen; daar ben ik ook niet meer mee bezig geweest. Nu lees ik dus jouw voorstel, dus ontzettend bedankt daarvoor, maar zal eerst eens aan een vriend vragen of hij bereid is om mij daarmee te helpen. De game is inderdaad gratis via Plus voorbij gekomen ergens de afgelopen jaren. Mocht hij er echt geen zin in hebben dan zal ik je een PM sturen, mits je er überhaupt zin in hebt hoor. De game kan je inderdaad gratis spelen (mocht je hem destijds met Plus in je bibliotheek hebben gezet), maar ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt als je de game verder nooit hebt aangeraakt.

Ook goed om te lezen dat mensen weer een aantal mooie mijlpalen hebben behaald, games op 100% hebben gezet of de platinum trophy ervan hebben gehaald. Ga zo door iedereen _/-\o_ ! En ook altijd goed om Just_jan hier weer te zien :D. Ik zal proberen weer wat actiever te zijn hier nu ik mijn PS4 ook weer daadwerkelijk aan heb haha.

dvd-linden wijzigde deze reactie 17-01-2019 15:45 (9%)

PSN ID: dvd-linden / Youtube: dvd-linden

• Typhone
  • Nu online
@dvd-linden
Ik ga ook met BF V multiplayer beginnen. Mocht je keer samen willen spelen dan geef een gil. Is toch leuker dan alleen ;).
Pagina: 1 ... 89 90 91 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True