Vanuit de 'hunter' gedachte is focus op een game heel belangrijk, je ziet aan mijn kaartjes wel dat ik dat niet echt (lees echt niet) heb.Sefaex schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 09:30:
Herkenbaar. Maar RDR2 is een spel waar ik al maanden/jaren naar uit keek. Daarom best jammer dat ik de focus niet op 1 spel kan houden. Maar goed, maakt verder ook niet zoveel uit. Vanaf volgende maand ga ik hem helemaal kapot spelen.
Vandaag beginnen met Spyro. Ook erg veel zin in als platform liefhebber. Platinum difficulty is een 3/10 volgens Powerpyx.
Hou wel van een beetje uitdaging. Maar een vermakelijk spel met een makkelijk platinum is op zijn tijd ook wel lekker.
Ik game voor de lol, en ik moet inderdaad zin in iets hebben anders speel ik het gewoon niet. Ik ben nu bezig met bit trip runner, ik heb alle trophies voor die game al, maar voor de plat moet ik iegenlijk 5 andere games maxen, maar runner vind ik erg leuk, en die andere games tot op heden wat minder. Dus ik ben nu nog steeds met runner bezig, met het maxen van levels.
Daar vermaak ik me prima mee, maar ik 'verdien' er helemaal niets meer mee, en 100derden andere games van ps4 tot en met nes blijven dus in de pile of zoals laatst iemand zei 'hall of shame' achter.....don't care, game voor de lol
10 second ninja DONE