Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Juhrat
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14-09 10:42
wheeler schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:37:
Ik ben afgelopen weken alleen maar trophies aan opruimen (20ste platinum) geweest zodat ik aan eind van de maand met leeg hoofd kan beginnen aan Red Dead Redemption 2 :P Net als bij deel 1 heb ik niet de illusie om hier een platinum te halen trouwens.

Voor nu heb ik nog even wat tijd nodig om Infamous Second Son nogmaals uit te spelen, dan is daar ook de platinum voor binnen.
Ik heb het idee dat iedereen zich klaar aan het maken is voor RDR2, in mijn geval is het niet anders. Weekend staat al weken geblokkeerd in mijn agenda 8)7

Tot die tijd ook géén nieuwe games voor mij, gewoon ff wat oude trophies uit de weg helpen. Momenteel de collectibles van God of War en daarna vermoedelijk de DLC's van Horizon. Naast deze 2 topgames staat ook nog de DLC's van dat domme Minecraft op de lijst, mits ik daar de komende 11 dagen de tijd voor vind.
Juhrat schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:06:
[...]
Ik heb het idee dat iedereen zich klaar aan het maken is voor RDR2, in mijn geval is het niet anders. Weekend staat al weken geblokkeerd in mijn agenda 8)7

Tot die tijd ook géén nieuwe games voor mij, gewoon ff wat oude trophies uit de weg helpen.
Hetzelfde heb ik met BF V, daar zit ik al maanden op te wachten.
Nu heb ik het voordeel dat ik daarbuiten ook geen games op mijn wensenlijstje heb staan dus dat scheelt weer.
Tot aan de release gewoon een beetje spelen wat ik in de kast heb liggen.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 06:38
Completion 101 in the pocket. FM5 eindelijk op 100% gezet *O* *O*

Nu is het alleen wachten tot @exactor it hem op 100% zet }) })

Hier is het overigens ook alleen maar oude games spelen om achievements te halen. Zit al bijna op een completion percentage van 86% :)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 06:59
timmie271 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:16:
Completion 101 in the pocket. FM5 eindelijk op 100% gezet *O* *O*

Nu is het alleen wachten tot @exactor it hem op 100% zet }) })

Hier is het overigens ook alleen maar oude games spelen om achievements te halen. Zit al bijna op een completion percentage van 86% :)
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. :)

Ben begonnen aan blood and wine in the Witcher 3. Behalve dat ze echt veel te veel moeten praten allemaal is het wel weer tof om als Geralt rond te lopen.

Forza Horizon 4 maak ik vanaf donderdag af. Drifting in de sneeuw is niet tof.

Zit wel in een dipje. Vanwege de 26e. :+

Dutch: That is a fine place for it, the best...

exactor it schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:22:
[...]

Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. :)

Ben begonnen aan blood and wine in the Witcher 3. Behalve dat ze echt veel te veel moeten praten allemaal is het wel weer tof om als Geralt rond te lopen.

Forza Horizon 4 maak ik vanaf donderdag af. Drifting in de sneeuw is niet tof.

Zit wel in een dipje. Vanwege de 26e. :+
Ik word zelf een beetje verdrietig van mijn laatst gespeelde games. Allemaal geen 100%.

Forza Horizon 4, 65%
Hollow Knight, 62%
My memory of us, 30%
State of decay 2, 94%
Life is strange, 19% (kan ik ook nog niet afmaken, vanwege episodic…)
Doom, 47%
Get even, 0%

Aaaarghhhhhhhhhh!!!!

Ik ga eerst proberen Forza Horizon 4 en My memory of us op 100% te krijgen voordat RDR2 uitkomt.
Daarnaast blijf ik Hollow Knight proberen totdat die op 95% staat. Dat is voor de stervelingen onder ons hetzelfde als 100%...

De rest moet volgend jaar maar komen...

360Gamertag.....PSN ID

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12-11 18:22
dvdkiwi schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 10:14:
[...]

Hetzelfde heb ik met BF V, daar zit ik al maanden op te wachten.
Nu heb ik het voordeel dat ik daarbuiten ook geen games op mijn wensenlijstje heb staan dus dat scheelt weer.
Tot aan de release gewoon een beetje spelen wat ik in de kast heb liggen.
Kiwiiii BF4? Battle Royale? :P
Ik krijg maar geen goede teammates en ben dan vrij kansloos.
Typhone schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:53:
[...]

Kiwiiii BF4? Battle Royale? :P
Ik krijg maar geen goede teammates en ben dan vrij kansloos.
Samenspelen is altijd leuk d:)b
Of ik Battle Royale ga spelen weet ik nog niet, ligt eraan hoe Dice dat uitwerkt ;)
Maar BF V komt er sowieso. Hij staat al sinds mei (releasetrailer) in de preorder.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• timmie271
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:51:
[...]

Ik word zelf een beetje verdrietig van mijn laatst gespeelde games. Allemaal geen 100%.

Forza Horizon 4, 65%

Aaaarghhhhhhhhhh!!!!

Ik ga eerst proberen Forza Horizon 4 en My memory of us op 100% te krijgen voordat RDR2 uitkomt.
Daarnaast blijf ik Hollow Knight proberen totdat die op 95% staat. Dat is voor de stervelingen onder ons hetzelfde als 100%...

De rest moet volgend jaar maar komen...
FH4 is niet zo moeilijk heb ik binnen een weekje gedaan :) incl. H:CE, H3:odst en H5 tussendoor gespeeld :P Echter is waarschijnlijk je barn finds gebugged en dan moet je nog wat langer wachten tot ie 100% is |:(

• Satom
  • Laatst online: 12-11 16:12

Satom

Verzamel ervaringen

YES!! Platinum AC: Unity is binnen, niet de moeilijkste, maar als 3de Platinum toch wel fijn *O* Nu de DLC nog afronden voor een 100%, ondertussen stiekem begonnen aan Horizon (wat een game :Y) )

Succes allemaal!

Satom wijzigde deze reactie 16-10-2018 14:59 (4%)

Website: www.wisofton.nl

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12-11 07:53
Satom schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:59:
YES!! Platinum AC: Unity is binnen, niet de moeilijkste, maar als 3de Platinum toch wel fijn *O* Nu de DLC nog afronden voor een 100%, ondertussen stiekem begonnen aan Horizon (wat een game :Y) )

Succes allemaal!
Netjes! Heb je die multi-player trophies alleen gehaald of heb je die met anderen gehaald?

PSN ID: MrMichel_75

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

MisterMichel schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:39:
[...]

Netjes! Heb je die multi-player trophies alleen gehaald of heb je die met anderen gehaald?
Soort van alleen, maar wanneer mogelijk met een familielid gedaan. Sommige ben ik openbaar gestart, het mooie is dat er dan nog mensen kunnen joinen :)

• exactor it
timmie271 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:55:
[...]

FH4 is niet zo moeilijk heb ik binnen een weekje gedaan :) incl. H:CE, H3:odst en H5 tussendoor gespeeld :P Echter is waarschijnlijk je barn finds gebugged en dan moet je nog wat langer wachten tot ie 100% is |:(
Wel zuur die bugged barn finds. Volgens mij heb ik er gelukkig geen last van. Zit op 86% met twee (spring en summer) te gaan.

Wat zegt league rank bij de verdere stats? Daar sta ik op 1. Bij tijd gespeeld sta ik 4e achter ene @timmie271. :)

Verder is FH4 natuurlijk weer totaal niet moeilijk. Sterker nog hij is makkelijker dan de eerdere delen qua challenges. Dijk van een spel verder!

• timmie271
exactor it schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:22:
[...]

Wel zuur die bugged barn finds. Volgens mij heb ik er gelukkig geen last van. Zit op 86% met twee (spring en summer) te gaan.

Wat zegt league rank bij de verdere stats? Daar sta ik op 1. Bij tijd gespeeld sta ik 4e achter ene @timmie271. :)

Verder is FH4 natuurlijk weer totaal niet moeilijk. Sterker nog hij is makkelijker dan de eerdere delen qua challenges. Dijk van een spel verder!
League rank is geloof ik ranked adventures oid :P
Tijd sta ik op plek 25 in m'n eigen vriendenlijst :+

Ondertussen zit ik nog steeds Halo 5 verrot te schelden.... Had redelijk vlot de 1e 2 Wardens en daarna na 3 pogingen de 3e Warden gekilld. Vervolgens ga ik dood doordat de loopbrug spawned 8)7 einde van het liedje is dat ik weer die 3e Warden kan killen.. Echter lukt het niet zo lekker meer.....

• exactor it
timmie271 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:34:
[...]

League rank is geloof ik ranked adventures oid :P
Tijd sta ik op plek 25 in m'n eigen vriendenlijst :+

Ondertussen zit ik nog steeds Halo 5 verrot te schelden.... Had redelijk vlot de 1e 2 Wardens en daarna na 3 pogingen de 3e Warden gekilld. Vervolgens ga ik dood doordat de loopbrug spawned 8)7 einde van het liedje is dat ik weer die 3e Warden kan killen.. Echter lukt het niet zo lekker meer.....
Die hele fight kun je skippen met een beetje handig spring werk.

• timmie271
exactor it schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:38:
[...]

Die hele fight kun je skippen met een beetje handig spring werk.
Klopt, maar het lukte mij niet en nu ben ik al te ver om het nog een keer te proberen :)
Alleen is het gewoon klote van het spel dat ik doodga omdat die f*cking brug 2 meter naast mij spawnt :( :( :(

• psych
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online
Wow ik heb net level 30 in velocity 2k perfect gehaald en ik kreeg niet eens een trophy! ;)

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• exactor it
timmie271 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 19:39:
[...]

Klopt, maar het lukte mij niet en nu ben ik al te ver om het nog een keer te proberen :)
Alleen is het gewoon klote van het spel dat ik doodga omdat die f*cking brug 2 meter naast mij spawnt :( :( :(
Ik zou eerder opnieuw aan de missie beginnen dan die fight legit doen. Normaal ben ik niet zo een glitcher maar deze boss is geen Halo.

Voorspelling: nul platinums in November omdat iedereen keihard de cowboy uithangt. :o Ik ben in ieder geval van plan heel rustig door het spel heen te gaan.

• timmie271
exactor it schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 22:53:
[...]

Ik zou eerder opnieuw aan de missie beginnen dan die fight legit doen. Normaal ben ik niet zo een glitcher maar deze boss is geen Halo.
Ben ook opnieuw begonnen. Maar dit keer vooraan :+ 8 van de 15 gehad en nu bij missie 8 :) van het weekend heb ik hopelijk de solo legendary run klaar..
Voorspelling: nul platinums in November omdat iedereen keihard de cowboy uithangt. :o Ik ben in ieder geval van plan heel rustig door het spel heen te gaan.
Staat nog genoeg op het lijstje om op 100% te zetten :P
niet eerlijk want ik haal geen RDR2 :)

• Mrsrd13
  • Laatst online: 12-11 15:30
Vorige week Mafia 3 platinum gehaald. tweede playthrough die nodig is was wel een beetje werken.
Probeer nu voor volgende week vrijdag Dying Light platinum te halen. Dan moet, zoals @exactor it al zegt de cowboy uitgehangen worden (Vind het wel een uitdaging om RDR2 in November platinum te halen).

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23:26
Mrsrd13 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:58:
Vorige week Mafia 3 platinum gehaald. tweede playthrough die nodig is was wel een beetje werken.
Probeer nu voor volgende week vrijdag Dying Light platinum te halen. Dan moet, zoals @exactor it al zegt de cowboy uitgehangen worden (Vind het wel een uitdaging om RDR2 in November platinum te halen).
Lekker, bij mij is de trophy The New Boss glitched in mijn eerste en tot nu toe enige playthrough, heb jij hier last van gehad? Het weerhoud mij er nu nog even van om dat spel verder aan te raken. ;(

PSN: KADR777

• Mrsrd13
  • Laatst online: 12-11 15:30
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:17:
[...]

Lekker, bij mij is de trophy The New Boss glitched in mijn eerste en tot nu toe enige playthrough, heb jij hier last van gehad? Het weerhoud mij er nu nog even van om dat spel verder aan te raken. ;(
Dat is vervelend. Heb meerdere verhalen gelezen dat er trophies kunnen glitchen inderdaad. Dit keer heb ik geen last gehad glitches met betrekking tot trophies. In game heb ik wel rare dingen zien gebeuren. Hoe glitched deze trophy bij jou?

• timmie271
Ziezo Halo 5 is ook bijna uitgespeeld :) vandaag legendary solo voltooid net zoals @Ereaser. Al heeft hij hem op 100% gezet en moet ik nog 1 mulitplayer achievement..... Nu maar weer even bedenken wat ik als volgende op 100% ga zetten :)

• exactor it
timmie271 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:57:
Ziezo Halo 5 is ook bijna uitgespeeld :) vandaag legendary solo voltooid net zoals @Ereaser. Al heeft hij hem op 100% gezet en moet ik nog 1 mulitplayer achievement..... Nu maar weer even bedenken wat ik als volgende op 100% ga zetten :)
Hollow Knight
Cuphead
Giani Sisters
Trackmania
Dark Souls
Edit: Ori and the blind forest is wel erg goed. Verder (en dan minder debiel moeilijk)

-Snake Pass
-Max and the curse of brotherhood
-Guacamlee
-Super Time Force

Het wordt tijd dat jij iets fatsoenlijks uitspeelt ipv easymode/grindmode. :)

Deze post heeft er niks mee te maken dat je plotseling wel hard gaat met gamerscore.

Los daarvan: goed bezig met je Halo. Ik weet nog dat je best moeite had met FPS controls en legendary solo een paar jaar terug :P Als je een MP partner nodig hebt, geef maar een gil. Ik heb het meeste wel liggen.

exactor it wijzigde deze reactie 20-10-2018 23:10 (14%)

• timmie271
exactor it schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:03:
[...]

Hollow Knight
Cuphead
Giani Sisters
Trackmania
Dark Souls

Het wordt tijd dat jij iets fatsoenlijks uitspeelt ipv easymode/grindmode. :)
Eerst probeer ik weg te spelen wat ik al gestart heb :P
Deze post heeft er niks mee te maken dat je plotseling wel hard gaat met gamerscore.

Los daarvan: goed bezig met je Halo. Ik weet nog dat je best moeite had met FPS controls en legendary solo een paar jaar terug :P Als je een MP partner nodig hebt, geef maar een gil. Ik heb het meeste wel liggen.
En dan gaat het me nog te langzaam deze maand :9

Thx en had toen ik net de one had in oktober 2015 er al moeite mee om solo heroic te doen :+ Niet dat het nu ineens makkelijk is, maar het is niet meer onmogelijk :) Net zoals de overige games die ik op veteran etc uitspeel :)

Mis alleen nog 3 achiements in halo 4 die makkelijker zijn met 2 man. Alle andere mp achievements zijn van die online battle achievements. Dus als je nog een keer zin hebt :P

Zie net dat ik ook nog halo wars en halo wars definitive edition heb :) (@Ereaser jij moest hier toch ook nog wat van?)

• exactor it
timmie271 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:11:
[...]

Eerst probeer ik weg te spelen wat ik al gestart heb :P

[...]

En dan gaat het me nog te langzaam deze maand :9

Thx en had toen ik net de one had in oktober 2015 er al moeite mee om solo heroic te doen :+ Niet dat het nu ineens makkelijk is, maar het is niet meer onmogelijk :) Net zoals de overige games die ik op veteran etc uitspeel :)

Mis alleen nog 3 achiements in halo 4 die makkelijker zijn met 2 man. Alle andere mp achievements zijn van die online battle achievements. Dus als je nog een keer zin hebt :P

Zie net dat ik ook nog halo wars en halo wars definitive edition heb :) (@Ereaser jij moest hier toch ook nog wat van?)
Prima om te helpen met 4 hoor! (al is dat wel de saaiste van de serie :P)

Mag je mij daarna met Halo Wars 2 helpen. Zoek nog iemand die de moeilijke dingen wil doen :)

• timmie271
exactor it schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:13:
[...]

Prima om te helpen met 4 hoor! (al is dat wel de saaiste van de serie :P)

Mag je mij daarna met Halo Wars 2 helpen. Zoek nog iemand die de moeilijke dingen wil doen :)
Daarom ben ik er ook bijna klaar mee gelukkig :+ de overige 2 achievements zijn 20 war games winnen (13/20) en 25 challenges completen.

Ben ook nog Halo Wars 2 aan het verrot schelden voor de 2 laatste achievements die ik nog moet 8)7 8)7 Maar geen probleem om je daarmee te helpen. Vermaak me verder prima met het spel en zo moeilijk zijn de meeste chievo's niet :)

Beetje crosspost, maar zojuist de 112% achievement in Hollow Knight gehaald. Voor het einde van deze generatie wil ik de 1000gs hebben :P
exactor it schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:03:
[...]

Hollow Knight
Cuphead
Giani Sisters
Trackmania
Dark Souls
Edit: Ori and the blind forest is wel erg goed. Verder (en dan minder debiel moeilijk)

-Snake Pass
-Max and the curse of brotherhood
-Guacamlee
-Super Time Force
Allemaal top games!!! (alleen trackmania niet gespeeld en ook alleen Hollow Knight nog niet op 100% :P

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 20-10-2018 23:25 (63%)

360Gamertag.....PSN ID

• exactor it
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:24:
Beetje crosspost, maar zojuist de 112% achievement in Hollow Knight gehaald. Voor het einde van deze generatie wil ik de 1000gs hebben :P

[...]

Allemaal top games!!! (alleen trackmania niet gespeeld en ook alleen Hollow Knight nog niet op 100% :P
Disclaimer : ik heb geen een van het bovenste lijstje uitgespeeld omdat ze te moeilijk waren (muv Dark Souls, daar had ik gewoon geen zin meer in een 3e playthrough.)

• timmie271
exactor it schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:27:
[...]

Disclaimer : ik heb geen een van het bovenste lijstje uitgespeeld omdat ze te moeilijk waren (muv Dark Souls, daar had ik gewoon geen zin meer in een 3e playthrough.)
Toch jammer dat je je niet eens meer kan herinneren dat je snake pass en Max: the curse of brotherhood op 100% hebt staan :P

Heb hier nog zelfs limbo liggen :+

• exactor it
timmie271 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:40:
[...]

Toch jammer dat je je niet eens meer kan herinneren dat je snake pass en Max: the curse of brotherhood op 100% hebt staan :P

Heb hier nog zelfs limbo liggen :+
Ik bedoelde mijn lijstje voor de edit. Die daarna heb ik allemaal op 100%.

Volgende week komt Paw Patrol on a roll uit. Misschien wat voor jou! (mijn zoontje van 5 heeft hem vandaag mogen bestellen dus dan heb je ook meteen een co-op maatje :P )

• timmie271
exactor it schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:42:
[...]

Ik bedoelde mijn lijstje voor de edit. Die daarna heb ik allemaal op 100%.

Volgende week komt Paw Patrol on a roll uit. Misschien wat voor jou! (mijn zoontje van 5 heeft hem vandaag mogen bestellen dus dan heb je ook meteen een co-op maatje :P )
Aha. Max moet ik ook nog steeds opstarten :P

Vind het alleen nog een flink bedrag om met hondjes te mogen spelen :+
De 29e eerst maar even m'n nieuwe 2 wieler ophalen in belgie :)

timmie271 wijzigde deze reactie 20-10-2018 23:45 (4%)

timmie271 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:44:
[...]

Aha. Max moet ik ook nog steeds opstarten :P

Vind het alleen nog een flink bedrag om met hondjes te mogen spelen :+
De 29e eerst maar even m'n nieuwe 2 wieler ophalen in belgie :)
Ga je volgend jaar dan de andere 2 wielen ophalen? :D :D :D :D :D Funny guy I am...

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:56:
[...]

Ga je volgend jaar dan de andere 2 wielen ophalen? :D :D :D :D :D Funny guy I am...
Neuh 2 wielen is meer dan zat :) Heb al voldoende 4 wielers tot mijn beschikking :P

timmie271 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:56:
[...]

Neuh 2 wielen is meer dan zat :) Heb al voldoende 4 wielers tot mijn beschikking :P
Ik ook… 175 wagens in Forza Horizon 4... Maar nog steeds geen kasteel... ;(

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:58:
[...]

Ik ook… 175 wagens in Forza Horizon 4... Maar nog steeds geen kasteel... ;(
Gelukkig weet ik de hoeveelheid auto's in FH4 niet die ik heb :P Gelukkig wel alle huizen/kastelen in bezit :)

En een mooie geglitchde achievement natuurlijk.....

timmie271 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:00:
[...]

Gelukkig weet ik de hoeveelheid auto's in FH4 niet die ik heb :P Gelukkig wel alle huizen/kastelen in bezit :)

En een mooie geglitchde achievement natuurlijk.....
Hoe the fuck kom jij aan zoveel credits? Ik ben nu het laatste hoopje bij elkaar aan het sprokkelen om uberhaubt 1 kasteel te kopen van 10 miljoen. Laat staan die van 15 miljoen... 8)7

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 00:09:
[...]

Hoe the fuck kom jij aan zoveel credits? Ik ben nu het laatste hoopje bij elkaar aan het sprokkelen om uberhaubt 1 kasteel te kopen van 10 miljoen. Laat staan die van 15 miljoen... 8)7
Heb een hele bult auto's verkocht die ik toch niet gebruikte en verder gewoon doorrossen :P

er was een ook een glitch waar je heel snel influence en credits kon krijgen, maar daar was ik na 3x wel klaar mee (is er ook uitgehaald gelukkig).. daar heb ik dan ook alleen het 2e kasteel van gekocht.De 1e was gewoon flink racen/verkopen/sparen :)

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 06-11 15:47

Ereaser

XBL: Ereaser NL

timmie271 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 23:11:
Moet alleen Halo Wars 1 nog :)

Zal hem vanavond even afstoffen en installeren.

• exactor it
@timmie271 Dank voor je hulp met WRC5 online! Ook dat je me toch een potje van de tien liet winnen! (Of was het andersom? :P)

• timmie271
exactor it schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:38:
@timmie271 Dank voor je hulp met WRC5 online! Ook dat je me toch een potje van de tien liet winnen! (Of was het andersom? :P)
* timmie271 duikt snel de careermodus in :') :')

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23:26
Mrsrd13 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 09:27:
[...]

Dat is vervelend. Heb meerdere verhalen gelezen dat er trophies kunnen glitchen inderdaad. Dit keer heb ik geen last gehad glitches met betrekking tot trophies. In game heb ik wel rare dingen zien gebeuren. Hoe glitched deze trophy bij jou?
Ik had alle racket bosses in mijn eerste playthrough geflipped maar de trofee verscheen niet. Na jouw post heb ik de game toch maar opgepakt en begonnen met een nieuwe playthrough, na ongeveer een stuk of 6 racket bosses te hebben geflipped heb ik toch The New Boss weten te halen. Blijkbaar registreert het spel dit soort dingen niet goed.

Ik denk dat ik nu wel aan de Kill All playthrough zal beginnen voor de platina trofee.

PSN: KADR777

• MisterMichel
Hoppa, platinum 30 is een feit: LEGO Jurassic World.
Ben nu wel weer even klaar met een Lego spelletje. Genoeg plezier aan gehad maar op een gegeven moment was de lol er wel vanaf. Maar ja, dan wil je toch nog even enkele gouden blokjes scoren, een worker in peril redden of een zieke dino genezen. En voor je 't weet is de 100% een feit waardoor de platinum zo goed als binnen is.

Denk dat ik nu verder ga met Nioh of Spiderman. Of afwisselen. Of misschien toch maar de Frozen Wilds DLC van Horizon Zero Dawn maar doen. Keuzes...

Wordt 't trouwens niet weer eens tijd om de lijst in de topicstart op te schonen? Er staan diverse mensen tussen die 0 trophies hebben.

• timmie271
MisterMichel schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:28:
Ben nu wel weer even klaar met een Lego spelletje. Genoeg plezier aan gehad maar op een gegeven moment was de lol er wel vanaf. Maar ja, dan wil je toch nog even enkele gouden blokjes scoren, een worker in peril redden of een zieke dino genezen. En voor je 't weet is de 100% een feit waardoor de platinum zo goed als binnen is.
Vind het de 1e paar keer spelen leuk maar uiteindelijk begint het inderdaad te vervelen... Maar heb nog Indiana Jones liggen...

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 07-11 16:20
Weet niet of ik oud aan het worden ben. Maar begin het toch lastig te vinden, om 2 SP games tegelijk te spelen. :P Zit je helemaal in Spider-Man. Ben je daarna Clint Eastwood style cowboys aan het neer knallen.

Focus is ver te zoeken. Dat terwijl ik vroeger 4-5 games tegelijk aan het spelen was.

Heb dus besloten om RDR2 even aan de kant te zetten. Die platinum is toch nog niet te halen (ook vanwege Red Dead Online) En wil er sowieso mijn tijd voor nemen.

Spider-Man ben je zo door heen, als ik de trophy guide moet geloven.

P.S. Als de startpost ooit nog wordt aangepast, kunnen jullie mij er ook tussen zetten *O*

• exactor it
Als iemand weet hoe je die PS kaartjes kan updaten en mij dat uit kan leggen wil ik best even aan de slag ermee binnenkort.

• timmie271
Zal ik dan mijn TA kaartje hier neerplempen? :)

En biiiiiijjjjjjnnnnnaaaaaaaa klaaaaaar met crysis 2 :)

• Typhone
MisterMichel schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 22:28:

Denk dat ik nu verder ga met Nioh of Spiderman. Of afwisselen. Of misschien toch maar de Frozen Wilds DLC van Horizon Zero Dawn maar doen. Keuzes...

Wordt 't trouwens niet weer eens tijd om de lijst in de topicstart op te schonen? Er staan diverse mensen tussen die 0 trophies hebben.
Die Lego games speelt m'n vriendin de hele tijd nu. Die zijn zo verschrikkelijk saai hahaha. Ik ben blij dat ik ze nog nooit in m'n systeem heb gestopt so far. Dat is een grens die net wat te ver gaat.

Ik heb RDR 2 even geparkeerd. Te druk nog met zaken op het werk en randzaken dat ik besloten heb in mijn vakantie (rond kerst) deze verder op te pakken. Dan komt ook Just Cause 4 ergens uit dus boiiii oh boiiii wat worden we weer verwend. En Far Cry 5 nog liggen. Vermaak me momenteel even heel erg met Call of Duty 4 Blackout.

De randoms uit de andere topics die samen willen spelen zijn voornamelijk heel erg jonge kiddo's dus die laat ik even links liggen. Kom ik er gisteren achter dat er ook een solo mode is. Ik sukkel dacht dat Solo offline tegen bots was dus ik speelde duos of quads en dan krijg je lastige endgames (!).

Typhone wijzigde deze reactie 31-10-2018 08:26 (24%)

• MisterMichel
exactor it schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:05:
Als iemand weet hoe je die PS kaartjes kan updaten en mij dat uit kan leggen wil ik best even aan de slag ermee binnenkort.
Die kaartjes worden automatisch geupdate. De lijst zelf mag een opschoonbeurt krijgen en gesorteerd worden. Nu lijkt 't er ondertussen wel op dat veel kaartjes weer 'actief' zijn.
Top dat je een poging wil gaan wagen! d:)b

• Juhrat
Het is inmiddels wel een aardig "Rode" lijst geworden #RDR2.

Ik zal de Trophy Cards van alle 58 vandaag tussen de bedrijven door wel even updaten (is alleen de naam invullen op PSNProflies en dan updaten), als jij eind deze week het lijstje ff opnieuw op volgorde zet zijn we er al.

• ExquisiteSteez
Die PSN kaarten worden automatisch geupdate door PSNprofiles.com. Ik zie in de startposts bijv genoeg kaarten met Red Dead Redemption 2 en Spider-Man afgebeeld. Dus qua updates zit het wel goed hoor.

Zie wel een hoop lege kaarten. Maar dat komt omdat mensen langer dan 3 maanden geen trophies hebben vrijgespeeld. Dan worden kaarten ook niet meer geüpdatet geloof ik (of is daar een andere reden voor ?). Is verder weinig aan te doen. Die kaarten worden vanzelf weer zichtbaar, als de betreffende gebruiker weer trophies unlocked.

Ik zie trouwens maar 1 user met 0 trophies (Fatalmind). Dat komt omdat hij zijn PSNprofiles pagina op private heeft staan. Dan werkt zijn trophy card ook niet.

Dat gezegd hebbende, Als je tijd hebt mag je mij wel toevoegen aan de lijst. 8)

Gewoon onderstaande code kopiëren en plakken in de startpost.

code:
1
[URL=https://psnprofiles.com/ExquisiteSteez][img=405,120]https://card.psnprofiles.com/1/ExquisiteSteez.png[/IMG][/URL]

• exactor it
Jullie zijn helden!

Zal ik de mensen met lege cards er uit mikken? Ze kunnen zich altijd melden voor opnieuw toevoegen. Ik zal ze in ieder geval allemaal sorteren op aantal points.

Voor de Xboxers: doe eens een voorstel. Trueachievementscore, gamerscore of base games completed? Volgens mij maakt het vrij weinig uit omdat er toch maar 3 xboxers hier posten. :)

@Juhrat dubbele held. Geef je een sein als iedereen up to date is? Dan ga ik daarna aan de slag.

exactor it wijzigde deze reactie 31-10-2018 12:52 (12%)

• Juhrat
exactor it schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 12:51:
Jullie zijn helden!

Zal ik de mensen met lege cards er uit mikken? Ze kunnen zich altijd melden voor opnieuw toevoegen. Ik zal ze in ieder geval allemaal sorteren op aantal points.

Voor de Xboxers: doe eens een voorstel. Trueachievementscore, gamerscore of base games completed? Volgens mij maakt het vrij weinig uit omdat er toch maar 3 xboxers hier posten. :)

@Juhrat dubbele held. Geef je een sein als iedereen up to date is? Dan ga ik daarna aan de slag.
Done ;) Iedereen is geupdate, slechts een kwestie nu van eventueel nieuwe leden toevoegen en iedereen even opnieuw op volgorde zetten
Goed bezig d:)b

• exactor it
-----------UPDATED------------

Als je grove fouten ziet is dat natuurlijk super rot. Reageer hier of in DM dan herstel ik het.

Er is een spannende strijd gaande in de middenmoot tussen een stel tweakers die al jaren niet meer posten. Veel positiewisselingen. :) Ik stel voor dat we mensen die niet hier herkend worden eruit mikken. Ik zal dat bij een volgende update doen als iedereen akkoord is. Ik tag ze dan gelijk zodat ze terug op de ranglijst kunnen als ze dat graag willen.

Verder wel opvallende stijgers. Iedereen tevreden met zijn nieuwe positie? Er is voor velen werk aan de winkel. :)

Voor de Xbox overzichten: doe eens een voorstel. Als het in plaatjesvorm gebeurt dan moet het aan de GoT voorwaarden voldoen (lees niet te groot).

Zoiets is prima bijvoorbeeld:

Zal ik die erbij zetten? In ieder geval van mezelf @timmie271 en @uchiha tijntje kan ik zo fixen. Van anderen ken ik de gamertags niet. Dus zou ik zeggen: plemp een link naar je gamercard op trueachievements.com hier neer (username daar kan afwijken van je gamertag vandaar dus de vraag je gamercard te linken).

Gewoon sorteren op gamerscore? TA score is wat mij betreft suf geworden door alle geinflateerde GWG en Gamepass spellen. Maar dat ben ik.

• timmie271
exactor it schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:26:
Gewoon sorteren op gamerscore? TA score is wat mij betreft suf geworden door alle geinflateerde GWG en Gamepass spellen. Maar dat ben ik.

Word als het goed is nog net zo'n balk als jij hebt :)

Denk dat gamerscore wel het handigst is ivm wisselende TA ratio's :)

• exactor it
@timmie271 Je moet hem als Bar instellen daarvoor. Dat kun je alleen als accounthouder doen. Dit gaat ietwat ingewikkeld worden om steeds uit te moeten leggen aan mensen. En als ze hem elders anders gebruiken, loopt het daar in de soep. Heb je een beter voorstel?

• timmie271
exactor it schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:42:
@timmie271 Je moet hem als Bar instellen daarvoor. Dat kun je alleen als accounthouder doen. Dit gaat ietwat ingewikkeld worden om steeds uit te moeten leggen aan mensen. En als ze hem elders anders gebruiken, loopt het daar in de soep. Heb je een beter voorstel?

Maar dat heb ik ook :) Alleen pakt ie op dit moment nog het oude plaatje bij de link.....

Laatste tijd een aantal spellen op platinum gezet. Nu bezig met RDR2 :)

• Dbm12
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 12-11 11:02
Oei. Nog net in de top 30... Ben de afgelopen maanden ook eigenlijk niet bezig geweest met trophy hunten.
Deze kerstvakantie maar weer eens mijn best ervoor doen!

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

exactor it schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:26:
-----------UPDATED------------

Als je grove fouten ziet is dat natuurlijk super rot. Reageer hier of in DM dan herstel ik het.

Er is een spannende strijd gaande in de middenmoot tussen een stel tweakers die al jaren niet meer posten. Veel positiewisselingen. :) Ik stel voor dat we mensen die niet hier herkend worden eruit mikken. Ik zal dat bij een volgende update doen als iedereen akkoord is. Ik tag ze dan gelijk zodat ze terug op de ranglijst kunnen als ze dat graag willen.

Verder wel opvallende stijgers. Iedereen tevreden met zijn nieuwe positie? Er is voor velen werk aan de winkel. :)

Voor de Xbox overzichten: doe eens een voorstel. Als het in plaatjesvorm gebeurt dan moet het aan de GoT voorwaarden voldoen (lees niet te groot).

Zoiets is prima bijvoorbeeld: [Afbeelding]

Zal ik die erbij zetten? In ieder geval van mezelf @timmie271 en @uchiha tijntje kan ik zo fixen. Van anderen ken ik de gamertags niet. Dus zou ik zeggen: plemp een link naar je gamercard op trueachievements.com hier neer (username daar kan afwijken van je gamertag vandaar dus de vraag je gamercard te linken).

Leuk, als ik er iets voor moet doen hoor ik het graag :).

En TA is niet suf! Dat komt gewoon doordat je de moeilijke spellen links laat liggen tegenwoordig :>

360Gamertag.....PSN ID

• Typhone
@exactor it
Van mij mag iedereen niet niet actief meldt eruit. One day fly's die wat komen vragen kunnen ook op PStrophies/Xboxachievements terecht.

Ik sta er overigens helemaal niet tussen zie ik nou :*) Hoe dat nou weer kan geen idee.

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:38
ExquisiteSteez schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:25:
[...]
Die PSN kaarten worden automatisch geupdate door PSNprofiles.com. Ik zie in de startposts bijv genoeg kaarten met Red Dead Redemption 2 en Spider-Man afgebeeld. Dus qua updates zit het wel goed hoor.
Ik ben eigenlijk vrij zeker dat die NIET automatisch geüpdatet worden, of toch zeker niet bij iedereen. Ik zocht vorige week nog een aantal mensen op, en hun profiel was serieus outdated en ik moest dus manueel Update Profile doen.

• exactor it
Typhone schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:58:
@exactor it
Van mij mag iedereen niet niet actief meldt eruit. One day fly's die wat komen vragen kunnen ook op PStrophies/Xboxachievements terecht.

Ik sta er overigens helemaal niet tussen zie ik nou :*) Hoe dat nou weer kan geen idee.
[Afbeelding]
Viel me gisteren ook op. Top dat je je kaartje toevoegt. Ik probeer je morgen er tussen te zetten.

Typhone schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:58:
@exactor it

[Afbeelding]
Heh ik lees hier al jaren over je trophies maar realiseer me nu dat je psn naam totaal onbekend voor me was/is ;)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Typhone
Sagat schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:51:
[...]

Heh ik lees hier al jaren over je trophies maar realiseer me nu dat je psn naam totaal onbekend voor me was/is ;)
Ja het Ajax deel mag er intussen wel uit. Nog even wachten tot de namechange mogelijk is :9

• exactor it
@Typhone je bent erbij!

• timmie271
Pfff.... Wat ik ook doe het blijft een creditcard formaat kaarten en niet de lange balk die ik geselecteerd heb....
Al heb ik het idee dat dat ding maar eens per week bijgewerkt word aangezien mijn laatste game er niet bij staat.. Wacht het nog even een weekje af om te zien of ie automatisch bijgewerkt gaat worden :)

Te ongeduldig. Het is nu ook een balkje geworden @exactor it. Dus wat mij betreft kan ie in de startpost :9

timmie271 wijzigde deze reactie 01-11-2018 23:36 (15%)

• Typhone
Er zitten wel heel veel mensen tussen die ik nog nooit gezien heb in dit topic. In die lijst. Ik zat net eens even te neuzen (en was verbaasd over het grote aantal RDR2 spelers) maar er is wel een grote vaste groep die hier zeer regelmatig komt en heel veel mensen die ik überhaupt niet ken. Grote verbouwing inmiddels achter de rug en langzaam keert alles op z'n pootjes terug. Vooralsnog veel bezig met Blackout in BO4.

Overigens zijn die trophies wel diehard moeilijk. Platinum gaat hem niet worden temeer omdat ik daarvoor ultra veel zombies moet doen met alle wapens die ik totaal niet interessant vind. Maar de blackout speelstijl en de mate van rondsneaken spreekt me erg aan. Het stealth en go principe is ernstig leuk.
timmie271 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:30:
Pfff.... Wat ik ook doe het blijft een creditcard formaat kaarten en niet de lange balk die ik geselecteerd heb....
Al heb ik het idee dat dat ding maar eens per week bijgewerkt word aangezien mijn laatste game er niet bij staat.. Wacht het nog even een weekje af om te zien of ie automatisch bijgewerkt gaat worden :)

Te ongeduldig. Het is nu ook een balkje geworden @exactor it. Dus wat mij betreft kan ie in de startpost :9
Dit vind ik wel een interresante, waar in de startpost komen de xboxers? Misschien maak zelf ook nog wel een xbox kaartje aan, kan ik in 2 lijstjes laatste staan :+

• timmie271
Sagat schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:50:
[...]

Dit vind ik wel een interresante, waar in de startpost komen de xboxers? Misschien maak zelf ook nog wel een xbox kaartje aan, kan ik in 2 lijstjes laatste staan :+
Ik denk misschien dat die maar onder de aardige hoeveelheid PS'ers moeten komen :)

Moet je je nog wel eerst even aanmelden op www.trueachievements.com als je dat nog niet gedaan hebt :)

En @exactor it de kaartjes van TA updaten zichzelf wat weer scheelt :D

• exactor it
Yes. Dat betekent werk aan de winkel voor twee heren, zodat we 100% meer deelnemers aan de achievement leaderboard hebben. @Sagat en @uchiha tijntje maak even een Bar gamercard op trueachievements.com. Het zit onder je player menu : my gamercard.

Is dit voldoende?

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 02-11-2018 21:39 (14%)

360Gamertag.....PSN ID

• exactor it
Als je hem op Bar zet, wel.

Bij deze :)
grrr.

Edit:

Hmm, hij staat op True op bar, maar als ik de link kopieer krijg ik weer deze versie.

Geen idee
:/

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 02-11-2018 21:46 (68%)

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271

@uchiha tijntje noob :+

Hij staat inderdaad op bar, maar je moet de afmetingen even verwijderen in je post en dan past ie het daarna automatisch aan naar (500,100) :)

timmie271 wijzigde deze reactie 02-11-2018 22:26 (40%)

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Zou ik ook op de lijst mogen? O-)

• exactor it
Ja hoor. Done. :)

Edit: En Xbox toegevoegd aan startpost. Als je erbij wil, stuur een DM met de link naar je gamercard (BAR opmaak) dan voeg ik je toe! 3 man in een overzicht is een beetje sneu natuurlijk. :)

exactor it wijzigde deze reactie 04-11-2018 11:29 (30%)

• ExquisiteSteez
Gisteren platinum 65 binnen gehengeld:

PES 2019.

VEEL makkerlijker dan voorgaande delen. En als je graag een voetbal game wil proberen. Kan ik deze ook wel aanraden. Imo de beste footie simulator.

Nu bezig met Spider-man. Heb het spel al een tijdje in huis. Maar ben er best laat mee begonnen. En wat een game. Was een tijdje open-wereld-moe (krijg je ervan als je te veel Far Cry en Assassin's Creed hebt gespeeld).

Maar deze game verveelt totaal niet. Tuurlijk zijn er genoeg nutteloze zijactivteiten. Maar storend vind ik ze niet. Combat is super verslavend. Verhaal blijft boeien. Voor mij de Arkham Asylum van deze gen.

En het mooie, is dat er geen missiable trophies zijn. Zo kun je gewoon eerst van de main story genieten. En daarna al die trophies unlocken (zoals het hoort).

Las op social media al wat negatieve reacties dat er een aantal missable trophies in RDR2 zitten. En dat mensen nu een complete nieuwe playthrough moeten beginnen voor 2-3 trophies. :P

Gelukkig is dat bij Spidey niet het geval.

• timmie271
Ik ben al goed bezig geweest deze maand door 2 games op 100% te zetten :)

Nu even kijken wat de volgende word.. wil nog steeds halo 5 op 100% zetten alleen pakt ie de laatste map niet in de achievements progressie 8)7 |:(

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
ExquisiteSteez schreef op zondag 4 november 2018 @ 15:45:
Gisteren platinum 65 binnen gehengeld:

PES 2019.

VEEL makkerlijker dan voorgaande delen. En als je graag een voetbal game wil proberen. Kan ik deze ook wel aanraden. Imo de beste footie simulator.

Nu
Neig steeds meer naar PES ipv Fifa, heb alleen (mede door een jaarlijks terugkerend Fifa toernooi bij mij thuis) wederom gekozen voor Fifa waar PES me eigenlijk...wellicht meer beviel. Los van de trophies. Misschien 2019 zelf ook aanschaffen.

Verder vandaag Jack and Jill 2x op plat gezet; heel (veel te) makkelijk voor de platinum trophies maar als spel zelf erg leuk, beetje Gameboy stijl Kirby/Mario. De moeite waard, los van de trophies.

Binnenkort nog even kijken hoe ik hier m'n Xbox gamerscore hier krijg, doe niet heel veel (meer) met de 360 en One en steek sinds de 360 op rond de 50k G...de One's gebruik ik alleen voor de exclusives dus loopt niet heel hard op :+

• Typhone
Werkend aan wat trophies van Black Ops 4 =). Gisteren 3x solo win binnengeharkt in Black Out. Het einde blijft wel altijd ultra spannend als je in de laatste cirkel zit. Inmiddels genoeg skill om de hele map over te wingsuiten en ik ken de juiste landingsplaatsen wel. Mooiste is toch altijd die lafaards vangen die de hele tijd aan de rand van de cirkel blijven bivakkeren met hun snipers. Heerlijk om een vol uitgeruste gast op te vangen en 10m voordat ie over me heen loopt vol lood te pompen en z'n Paladin jatten =).

De grotere games (Far Cry 5, RDR2, Just Cause 4, Battlefield V) leg ik nog even voor me uit. Weinig trophies dus voorlopig gok ik maar dat komt vanzelf wel weer.
Ik ben even geleden begonnen aan Far Cry 5 (wat een toffe game!) en zat eens even door de trophylijst te neuzen. Je moet 3 missies in co-op voltooien, dus voordat ik straks de boel uitgespeeld heb: wie heeft er zin om 3 missies samen te doen?
Qua multiplayer moet ik nog even kijken hoe en wat, als die te veel tijd gaan kosten laat ik ze wel schieten.

De behaalde trophies verschijnen niet in de 'What's New' tab op de PS4 en ook onder de gametab bij 'activities' is er geen recente activiteit te zien. Ook mijn trophy card pikt deze game niet op. Enige game waar ik dat eerder had was Dark Souls III, heel apart.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 05-11-2018 11:08 (26%)

• Typhone
@dvdkiwi

Multiplayer kun je volgens mij ook boosten. Ik heb een tijdje zitten spelen (oerendsaai met grafmaps). Ik hou me aanbevolen. Maak daar zelfs even tijd voor tussen de rest door. Ik join je dus wel :). Ik moet even kijken wat je allemaal precies moet doen en dan boosten we ons er wel doorheen. Altijd fijn als die 'vervelende' multiplayer troep in dit soort spellen uit de weg is en je jezelf daarna rustig kan focussen op het einde :)

Typhone wijzigde deze reactie 05-11-2018 13:17 (35%)

• timmie271
Exorcist schreef op zondag 4 november 2018 @ 23:03:
[...]

Neig steeds meer naar PES ipv Fifa, heb alleen (mede door een jaarlijks terugkerend Fifa toernooi bij mij thuis) wederom gekozen voor Fifa waar PES me eigenlijk...wellicht meer beviel. Los van de trophies. Misschien 2019 zelf ook aanschaffen.

Verder vandaag Jack and Jill 2x op plat gezet; heel (veel te) makkelijk voor de platinum trophies maar als spel zelf erg leuk, beetje Gameboy stijl Kirby/Mario. De moeite waard, los van de trophies.

Binnenkort nog even kijken hoe ik hier m'n Xbox gamerscore hier krijg, doe niet heel veel (meer) met de 360 en One en steek sinds de 360 op rond de 50k G...de One's gebruik ik alleen voor de exclusives dus loopt niet heel hard op :+
Jack and Jill was inderdaad een grappig snel spelletje :P

Ga naar www.trueachievements.com en vul je wat gegevens in en dan kan je een gamebar aanmaken zoals in de startpost :)

• Raem
  • Laatst online: 22:27
Zou ik ook in het overzicht opgenomen kunnen worden? :)

Twixie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:02:
[...]

Ik ben eigenlijk vrij zeker dat die NIET automatisch geüpdatet worden, of toch zeker niet bij iedereen. Ik zocht vorige week nog een aantal mensen op, en hun profiel was serieus outdated en ik moest dus manueel Update Profile doen.
De updates worden gedaan afhankelijk van het type account:

When do profiles update?
Premium - Every 6 hours
Registered - Every day
Unregistered - Weekly

Raem wijzigde deze reactie 07-11-2018 08:38 (62%)

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 12-11 16:48

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verveel me tot battlefield 5 uit komt (ben een pc gamer eigenlijk) maar heb wel al jaren PS plus en speel vaak exclusives. Nu had ik gister avond om 10 uur zoiets van: wil weer eens een platinum halen :P Maar het voelde al wel zo dat ik alleen even een Quick Fix nodig had O-)

google > easy platinum PS+ games.

Toen stuite ik op Day of the Tentacle.. ik kijken en ja hoor zat gewoon in me bibliotheek :) gedownload en om half 1 snachts had ik een platinum er bij :P

Ondanks dat ik hem gewoon gerusht heb voor platinum was het wel een super leuk in elkaar gezette game.
Ik weet dat onder de community de oldschool variant van 1993 heel goed werd bestempeld.

Bijzondere game en wel geinig om te platinummen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Typhone
@dvdkiwi
In het weekend kan ik weer tijd maken voor de FC5 trophies :).
Let wel: Zo 11/11/2018 14:30 Excelsior - Ajax

Dan ben ik even afwezig ^^

Typhone wijzigde deze reactie 08-11-2018 11:29 (33%)

Top! Volgens mij vallen de multiplayer trophies best mee, enige 'lastige' trophy is het winnen van 10 potjes maar als we dat gewoon om en om doen hebben we het ook zo voor elkaar.
Dito!

• Typhone
dvdkiwi schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:36:
Top! Volgens mij vallen de multiplayer trophies best mee, enige 'lastige' trophy is het winnen van 10 potjes maar als we dat gewoon om en om doen hebben we het ook zo voor elkaar.

[...]

Dito!
Vandaag / morgen lees ik alles even door en dan kunnen we de trophies uit de weg ruimen :).
Als niet meteen alles lukt dan krijgen we dat daarna wel voor mekaar.
exactor it schreef op zondag 4 november 2018 @ 11:14:
[...]

Ja hoor. Done. :)

Edit: En Xbox toegevoegd aan startpost. Als je erbij wil, stuur een DM met de link naar je gamercard (BAR opmaak) dan voeg ik je toe! 3 man in een overzicht is een beetje sneu natuurlijk. :)
Ik zal de mijne proberen dit weekend aan te maken, maar weet niet of het mijn geweldige sub 10k gamerscore en 6 gemaxde games veel minder triest word :+

Op zich wel trots op mijn 3x geometry wars in die 6 gemaxde games, iets minder op dino dash |:(

Mijn kaartje:

En dan van de 7 games 5 onder 10% complete :'( :F

Oh well at least i can be used as a bad example ;)

Edit:
Save nr2

edit2:
ik zie hem nu in firefox ook als ik uitgelogged ben......let me know!

Sagat wijzigde deze reactie 11-11-2018 21:31 (78%)

• exactor it
@ExquisiteSteez mogen we feliciteren met een stijging van 1 plek.

@Sagat je gamercard link is dood. Misschien nog een keer opslaan?

• Mooyal
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 10-11 13:25

Mooyal

Project Cars

Mocht er nog mensen zijn die nog niet lid zijn van TrueTrophies Tweakers leaderboard please join ons!

We zijn met 53 man lid :)

https://www.truetrophies....did=208&findgamerid=20485

PSN ID: Mooyini http://psnprofiles.com/Mooyini

• Gregory76
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 09-11 12:42

Gregory76

Sony PlayStation freak

Mag ik ook in het lijstje?

Dank! :)

PSN: psnprofiles.com/GregNL76

• Raem
  • Laatst online: 22:27
Voor wie nog op zoek is naar een makkelijke en snelle platinum. Burly Men At Sea is nu gratis met PS Plus. De platinum is in zo'n 2-3 uur te halen. Verder niet echt een boeiende game. :P
Gisteren éindelijk een hole-in-one geslagen in The Golf Club 2! oOo
The Golf Club 2019 wilde ik pas kopen als ik dat gelukt was en na een kleine 130 potjes golf was het gisteren dan eindelijk zover. Mooie timing want over 4 dagen wordt de disc versie van 2019 gereleased :)
Platinum gaat 'm niet worden vanwege de meer dan belachelijke grind; die is tot nu toe dan ook slechts door 4 of 5 mensen gehaald.

• ExquisiteSteez
Uhhh toch maar Spyro gepre-orderd net. Kon het gewoon niet laten!

Al een week geen RDR2 gespeeld door Spider-Man (geen spijt van). Ben je net weer een beetje into RDR2...ga je Spyro kopen :+ .

Maar goed, blijft jeugdsentiment. En 3 vermakelijke platinums voor €33. Daar zeg je als trophy hunter geen nee tegen.

Zie dat een aantal mensen van PSNprofiles de platinums al hebben. rond de 10 uur per game. 1 iemand heeft de Spyro 1 plat zelfs in 5 uurtjes gehaald. Maar ik ga ze gewoon op mijn gemak spelen.

RDR2 moet maar even wachten tot volgende maand. :F
ExquisiteSteez schreef op maandag 12 november 2018 @ 15:14:
Uhhh toch maar Spyro gepre-orderd net. Kon het gewoon niet laten!

Al een week geen RDR2 gespeeld door Spider-Man (geen spijt van). Ben je net weer een beetje into RDR2...ga je Spyro kopen :+ .

Maar goed, blijft jeugdsentiment. En 3 vermakelijke platinums voor €33. Daar zeg je als trophy hunter geen nee tegen.

Zie dat een aantal mensen van PSNprofiles de platinums al hebben. rond de 10 uur per game. 1 iemand heeft de Spyro 1 plat zelfs in 5 uurtjes gehaald. Maar ik ga ze gewoon op mijn gemak spelen.

RDR2 moet maar even wachten tot volgende maand. :F
Ik kan zonder enige moeite diverse nes games noemen die nog moeten wachten, dus als een game van net een maand oud nog even moet wachten zou ik me daar niet druk om maken ;)

• exactor it
@Sagat en @Gregory76 jullie zijn erbij. :)

Spyro zit ik ook erg op te wachten. Heb alleen weinig tijd momenteel. Rdr2 staat ook nog tussen mij en een volgend spel.

• ExquisiteSteez
Herkenbaar. Maar RDR2 is een spel waar ik al maanden/jaren naar uit keek. Daarom best jammer dat ik de focus niet op 1 spel kan houden. Maar goed, maakt verder ook niet zoveel uit. Vanaf volgende maand ga ik hem helemaal kapot spelen.

Vandaag beginnen met Spyro. Ook erg veel zin in als platform liefhebber. Platinum difficulty is een 3/10 volgens Powerpyx.

Hou wel van een beetje uitdaging. Maar een vermakelijk spel met een makkelijk platinum is op zijn tijd ook wel lekker. ;)
Pagina: 1 ... 89 ... 96 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True