Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 14:59
quote:
Mrsrd13 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:49:
[...]

Als je allergisch bent voor granaten, dan is WaW inderdaad de ergste campaign. Valt verder wel een beetje mee. Ben zelf trotse platinumhouder en zelfs lid van de 100% club op WaW.

Ik wil zelf ook nog Black Ops 3 op Realistic uitspelen, alleen heb ik geen partner die met mij dit avontuur aan wil gaan.
Helaas zit ik aan de groene kant en jij aan de blauwe :+ anders had ik het zeer zeker willen proberen..
quote:
Typhone schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:51:
[...]
Sidenote: ik moet wel even checken of ik de game + doosje niet kapotgestampt heb ;)
Wilde hem vorige week ook even spelen met een vriend drie langskwam. Had ik het spel thuis laten liggen omdat ik niet dacht ik het zou gaan spelen :+

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
quote:
Mrsrd13 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:55:
[...]

Gezellig! We zouden ook nog Dying Light gaan spelen. Daar wil ik dan opzich wel mee beginnen. Iets minder frustrerend ;)
Ik kijk vanavond even welke versie ik heb liggen. Ze komen vanmiddag keuken afmaken bij ons en als het goed is is deze week de verzekeringsschade afgehandeld (met kleine uitloop) en dan ben ik op zeer korte termijn beschikbaar. Hebben een kleine overstroming gehad (gemeentelijke fout) precies op het moment dat het halve huis in de garage stond omdat we boven aan het verbouwen waren dus tussen de 50-80k schade in huis.

Daarom staat het trophy hunten al sinds mei op een laag pitje :(

• Mrsrd13
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-01 11:01
quote:
Typhone schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:58:
[...]

Ik kijk vanavond even welke versie ik heb liggen. Ze komen vanmiddag keuken afmaken bij ons en als het goed is is deze week de verzekeringsschade afgehandeld (met kleine uitloop) en dan ben ik op zeer korte termijn beschikbaar. Hebben een kleine overstroming gehad (gemeentelijke fout) precies op het moment dat het halve huis in de garage stond omdat we boven aan het verbouwen waren dus tussen de 50-80k schade in huis.

Daarom staat het trophy hunten al sinds mei op een laag pitje :(
Dat is mooi klote, om het nog maar even netjes te zeggen. Ik hoor het wel van je. Ben s 'avonds wel aanwezig.
Ik vind de single player CoD achievements / trophies vaak wel leuk om te halen. Zo laatst Modern Warfare 1 weer op 1000 gezet met de Mile High Club als nostalgie.

Gewoon lekker op veteran, zonder achterlijke challenges zoals in de Blops serie.

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
quote:
uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 10:23:
Ik vind de single player CoD achievements / trophies vaak wel leuk om te halen. Zo laatst Modern Warfare 1 weer op 1000 gezet met de Mile High Club als nostalgie.

Gewoon lekker op veteran, zonder achterlijke challenges zoals in de Blops serie.
Die mile high club was ook een mooie inderdaad. Kostte me ook aardig wat frustratie, maar is net zoals die van titanfall 2 een mooie uitdaging :)

Wat ben ik blij als ik blops 1 eindelijk kan laten wegstoffen in de kast.... Game crasht midden in een level waardoor ik hem weer mag overdoen :( :( Los van het feit dat ik toch amper door het voertuig gedeelte heenkwam op rebirth Island. Als ik het een neerschoot dan werd ik neergeschoten door het ander en visa versa....

timmie271 wijzigde deze reactie 21-08-2018 23:19 (24%)

• exactor it
  • Laatst online: 16:20

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
quote:
timmie271 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 13:52:
[...]

Die mile high club was ook een mooie inderdaad. Kostte me ook aardig wat frustratie, maar is net zoals die van titanfall 2 een mooie uitdaging :)

Wat ben ik blij als ik blops 1 eindelijk kan laten wegstoffen in de kast.... Game crasht midden in een level waardoor ik hem weer mag overdoen :( :( Los van het feit dat ik toch amper door het voertuig gedeelte heenkwam op rebirth Island. Als ik het een neerschoot dan werd ik neergeschoten door het ander en visa versa....
What are the numbers Timmie, the numbers what do they mean?

___

The Bridge uitgespeeld. Ben wel helemaal klaar met puzzle spellen. Veel te moeilijk voor simpele zielen zoals ik. :)

Nu maar fijn verder knallen on battlefront 2 al geloof ik niet dat die op 100% komt vanwege de haal level 50 achievement. Nou ja, ik kijk wel hoe ver ik ben als alle random online zooi af is. Tot nu toe wel een vermakelijke game. Vooral erg afwisselend.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• timmie271
quote:
exactor it schreef op woensdag 22 augustus 2018 @ 14:18:
[...]

What are the numbers Timmie, the numbers what do they mean?

___

The Bridge uitgespeeld. Ben wel helemaal klaar met puzzle spellen. Veel te moeilijk voor simpele zielen zoals ik. :)

Nu maar fijn verder knallen on battlefront 2 al geloof ik niet dat die op 100% komt vanwege de haal level 50 achievement. Nou ja, ik kijk wel hoe ver ik ben als alle random online zooi af is. Tot nu toe wel een vermakelijke game. Vooral erg afwisselend.
Gaan we over een paar uur achterkomen als ik het laatste level heb uitgespeeld :)

The bridge moet ik ook nog aan beginnen. Moet je tenslotte ooit een keer inhalen :+

• Typhone
  • Nu online
Hahahaha ohja! What are the numbers? The numbers what do they mean? Nu weet ik weer welke game dat is!

• timmie271
quote:
Typhone schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:26:
Hahahaha ohja! What are the numbers? The numbers what do they mean? Nu weet ik weer welke game dat is!
Blops 1 :) om Knettergek van te worden dat steeds te horen :9

Maar heb hem op die ene mp en zombies achievements uitgespeeld :D

• Juhrat
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14-01 14:07
Vooralsnog gaat het goed met het verhogen van mijn Completion Rate,

Battlefield 1 DLC's allemaal gehaald, Two Souls eerste playtrough maar eens afgerond (wat een verschrikkelijk saaie game ...) en nu begonnen met de Far Cry 5 DLC's, ik vond de maingame al verschrikkelijk tegenvallen en wat is die Lost on Mars DLC verschrikkelijk slecht zeg, duimen dat de andere 2 wat vermakelijker zijn ...

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-01 17:36
Hier gaat het slecht (verassing), niets te melden maar! Contra komt dichterbij, vandaag een run gehad dat ik de eindbaas BIJNA neer had.......helaas krijg je voor bijna niets...........maar als die achievement een progress indicator had, dan zat ik volgens mij op 99..99% ik weet alleen niet of dat nou :'( of *O* is

Het gaat om deze

Wel leuk als je dan dit in de comments leest:
This is the hardest achievement I've gotten and my most proud,

Dan kan ik het iets beter verkroppen dat ik hier al best lang mee bezig ben. Het is op zich ook niet heel erg moeilijk. 90% memorisatie, en 10% daadwerkelijk reageren op wat er gebeurd, maar good old one hit = death gameplay....

Edit:
En in the pocket! 8)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16:31
quote:
Mrsrd13 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:55:
[...]

Gezellig! We zouden ook nog Dying Light gaan spelen. Daar wil ik dan opzich wel mee beginnen. Iets minder frustrerend ;)
Dying light is anders ook behoorlijk pittig vooral het begin dat je weinig skills hebt maar wat een vette game troffeen ook niet heel erg extreem
quote:
Sagat schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:40:
Hier gaat het slecht (verassing), niets te melden maar! Contra komt dichterbij, vandaag een run gehad dat ik de eindbaas BIJNA neer had.......helaas krijg je voor bijna niets...........maar als die achievement een progress indicator had, dan zat ik volgens mij op 99..99% ik weet alleen niet of dat nou :'( of *O* is

Het gaat om deze

Wel leuk als je dan dit in de comments leest:
This is the hardest achievement I've gotten and my most proud,

Dan kan ik het iets beter verkroppen dat ik hier al best lang mee bezig ben. Het is op zich ook niet heel erg moeilijk. 90% memorisatie, en 10% daadwerkelijk reageren op wat er gebeurd, maar good old one hit = death gameplay....

Edit:
En in the pocket! 8)
Is contra dus ook op de X1?

Edit: gefeliciteerd! Je hebt hem gehaald zie ik. :)

360Gamertag.....PSN ID

• Sagat
quote:
uchiha tijntje schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:24:
[...]

Is contra dus ook op de X1?

Edit: gefeliciteerd! Je hebt hem gehaald zie ik. :)
Ty :)

Ik dacht van wel, maar Ik zal bijnenkort mijn s aanzetten en kijken. Ik speelde op 360 vanwege mijn mad catz pad.

Edit:
Yup, kon em installeren op mijn one. Moest alleen even mijn one updaten om het te kunnen zien. Google had het intussen al wel voorgezegd ;)

Nb:
Madcatz pad heeft een turbo functie. Net even zonder gespeeld...dan is de game een heel stuk pittiger!

Edit 2:
Note er zijn volgens mij 2 contra’s. Super contra is dus iig one compatible

Sagat wijzigde deze reactie 26-08-2018 21:38 (34%)

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
Overcooked: eerste achievement augustus 2016. Laatste: vandaag. Minder extreem dan de vorige. En op zich ook gewoon toevallig dat mijn broertje en ik een half uur plotseling hadden om te spelen. :)

Deze maand: 3 gestart, 12 gespeeld, 6 op 100%. Kom maar op @timmie271 :+

• timmie271
quote:
exactor it schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:05:
Overcooked: eerste achievement augustus 2016. Laatste: vandaag. Minder extreem dan de vorige. En op zich ook gewoon toevallig dat mijn broertje en ik een half uur plotseling hadden om te spelen. :)

Deze maand: 3 gestart, 12 gespeeld, 6 op 100%. Kom maar op @timmie271 :+
Euhm... 0 gestart, 7 gespeeld, 2 op 100%..... Gelukkig is de maand nog niet voorbij (de vakantie overigens wel na vandaag..) :+

edit: maand duurt ook niet zo lang meer... Dan maar kijken of ik over heel 2018 meer kan halen dan jou :) loop maar 13000gs achter door het 1e halfjaar niet te gamen :P

timmie271 wijzigde deze reactie 26-08-2018 22:17 (14%)

• Raem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-01 20:23
Gister mijn 50e Platinum gehaald met Detroit: Become Human.

• mikkelodeon
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 22-11-2018
Iemand interesse om samen de nieuwe dlc in Far Cry 5 te clearen? Wil deze game graag 100% finishen, maar heb wat moeite met de 'Gold Medalizt' cheevo, althans 3 maps krijg ik net niet gecleared solo. Met 2 man ren je er zo doorheen.

• Juhrat
quote:
mikkelodeon schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 21:25:
Iemand interesse om samen de nieuwe dlc in Far Cry 5 te clearen? Wil deze game graag 100% finishen, maar heb wat moeite met de 'Gold Medalizt' cheevo, althans 3 maps krijg ik net niet gecleared solo. Met 2 man ren je er zo doorheen.
Toevallig dat ik hem gisteren heb gedownload, 1e 2 DLC's inmiddels klaar dus komt me perfect uit :)

DM

• Typhone
  • Nu online
Dames & heren. Ik ben grote schoonmaak aan het houden. Ik heb een lijstje PS4 games waarbij ik geen zin heb om de hele tijd de "1 euro eraf biedingen te moeten gaan beantwoorden" op marktplaats. Stuur mij een DM als je interesse hebt in 1 of meerdere games. De vraagprijs is 0 euro exclusief verzendkosten. Ik plaats hem bewust hier (wat misschien niet mag maar dan krijg ik een tik op m'n vingers) om de 'echte' gamers wat meer kans te bieden dan allerlei randoms in V&A die ze probably gaan wederverkopen (wat niet de bedoeling is uiteraard maar controleren kan ik het toch niet).

De lijst:

Infamous Second Son
Just Cause 3
Titanfall 2
The Elder Scrolls Skyim Special Edition
Battlefield 4
Air Conflicts Vietnam (sealed nog)
NHL 16 (sealed nog)
PES 2016 (sealed)
NHL 15
Star Wars Battlefront Deluxe Edition
FIFA 15
Need for Speed Rivals
Evolve

Alles nog werkend uiteraard. Mocht je denken wat een hoax dan zou ik zeggen vraag het @Sagat even. Die heeft ooit Monster Hunter World van mij overgenomen onder min of meer dezelfde condities.

Typhone wijzigde deze reactie 10-09-2018 09:33 (8%)

• Twixie
  • Laatst online: 13:45
quote:
Typhone schreef op zondag 2 september 2018 @ 11:27:
Dames & heren. Ik ben grote schoonmaak aan het houden. Ik heb een lijstje PS4 games waarbij ik geen zin heb om de hele tijd de "1 euro eraf biedingen te moeten gaan beantwoorden" op marktplaats.
Kun je ze dan niet beter te koop zetten in het algemeen PS4 topic ? Dit heeft werkelijk niets met trophies te maken en het publiek is hier ook beperkter dan in het PS4 topic.

• Typhone
  • Nu online
quote:
Twixie schreef op zondag 2 september 2018 @ 11:31:
[...]

Kun je ze dan niet beter te koop zetten in het algemeen PS4 topic ? Dit heeft werkelijk niets met trophies te maken en het publiek is hier ook beperkter dan in het PS4 topic.
Met al die games kan je trophies halen en met sommige nog vrij makkelijk ook ;). Dus indirect wel. PS4 topic is wellicht beter.

• Sagat
quote:
Typhone schreef op zondag 2 september 2018 @ 11:27:
Dames & heren. Ik ben grote schoonmaak aan het houden. Ik heb een lijstje PS4 games waarbij ik geen zin heb om de hele tijd de "1 euro eraf biedingen te moeten gaan beantwoorden" op marktplaats. Stuur mij een DM als je interesse hebt in 1 of meerdere games. De vraagprijs is 0 euro exclusief verzendkosten. Ik plaats hem bewust hier (wat misschien niet mag maar dan krijg ik een tik op m'n vingers) om de 'echte' gamers wat meer kans te bieden dan allerlei randoms in V&A die ze probably gaan wederverkopen (wat niet de bedoeling is uiteraard maar controleren kan ik het toch niet).

De lijst:

Infamous Second Son
Just Cause 3
Titanfall 2
The Elder Scrolls Skyim Special Edition
Battlefield 4
Air Conflicts Vietnam (sealed nog)
NHL 16 (sealed nog)
PES 2016 (sealed)
NHL 15
Star Wars Battlefront Deluxe Edition
FIFA 15
Need for Speed Rivals
Evolve

Alles nog werkend uiteraard. Mocht je denken wat een hoax dan zou ik zeggen vraag het @Sagat even. Die heeft ooit Monster Hunter World van mij overgenomen onder min of meer dezelfde condities.
Ik kan bevestigen dat ik idd de game gekregen heb!
_/-\o_
Nogmaals bedankt en ook nogmaals mocht jejezelf bedenken kom ik ook graag en kratje bier/flessie wijn ofzo brengen of gewoon als nog geld overmaken.

@Twixie normaal zou ik het met je eens zijn maar dit is geen verkoop maar iemand die zijn games wil weggeven aan mede hunters, zeer afwijkende situatie en daardoor imho relevant voor hier.

• Twixie
  • Laatst online: 13:45
Oei, my mistake, niet goed gelezen. Had niet gezien dat hij ze weggaf en dan is het inderdaad juist beter van in beperkte kring te doen.

• Juhrat
quote:
Juhrat schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 20:14:
Vooralsnog gaat het goed met het verhogen van mijn Completion Rate,

Battlefield 1 DLC's allemaal gehaald, Two Souls eerste playtrough maar eens afgerond (wat een verschrikkelijk saaie game ...) en nu begonnen met de Far Cry 5 DLC's, ik vond de maingame al verschrikkelijk tegenvallen en wat is die Lost on Mars DLC verschrikkelijk slecht zeg, duimen dat de andere 2 wat vermakelijker zijn ...
Ondertussen Far Cry 5 weer op 100% (incl. New Game+), in een uurtje tijd The Long Reach Platinum behaald en zelfs Stikbold! na bijna 2 jaar weer opgepakt en eveneens de Platinum behaald. Resultaat: Level 25 + 4000 Trophies :)

Komende dagen door met Goat Simulator, Rocket League, Fifa 18 en Beyond: Two Souls (Allemaal slechts afronden met enkele Trophies).

• Mrsrd13
quote:
Ik moet nog een vriendschappelijk seizoen spelen. Jij ook? Dan kunnen wij elkaar daarin helpen.
Ben bijna in seizoen 1 met FUT. Helaas moet ik mijn club verwijderen en opnieuw een club maken, aangezien de trophy voor het spelen van 20 willekeurige wedstrijden in FUT geglitched is bij mij ;(.

Ben nog steeds bezig om alle games waar vervolgen voor uitkomen in de komende periode af te ronden.(FIFA 18, BF1, CoD WW2)

Verder ben ik ook nog bezig met: Destiny 2, Mafia 3, TESO.

De volgende spellen heb ik al eens opgepakt en wil ik verder mee: TLOU, Dying Light, Cities: Skyline, Bloodborne, AC Origins (laatste DLC), UC 4 en Stardew Valley.

Iemand die nog een paar uren in de week aan mij kan geven zodat ik wat kan gaan inhalen?
100% in Dead Cells!

Drops mike

360Gamertag.....PSN ID

• Juhrat
quote:
Mrsrd13 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 10:25:
[...]

Ik moet nog een vriendschappelijk seizoen spelen. Jij ook? Dan kunnen wij elkaar daarin helpen.
Ben bijna in seizoen 1 met FUT. Helaas moet ik mijn club verwijderen en opnieuw een club maken, aangezien de trophy voor het spelen van 20 willekeurige wedstrijden in FUT geglitched is bij mij ;(.

Ben nog steeds bezig om alle games waar vervolgen voor uitkomen in de komende periode af te ronden.(FIFA 18, BF1, CoD WW2)

Verder ben ik ook nog bezig met: Destiny 2, Mafia 3, TESO.

De volgende spellen heb ik al eens opgepakt en wil ik verder mee: TLOU, Dying Light, Cities: Skyline, Bloodborne, AC Origins (laatste DLC), UC 4 en Stardew Valley.

Iemand die nog een paar uren in de week aan mij kan geven zodat ik wat kan gaan inhalen?
De Trophy voor Fifa 18 die ik nog moet is het winnen van je eerste Pro Club Season Match, kan je uiteraard wel helpen met die Friendly Trophy. Stuur maar een keer berichtje als je me online ziet ;)

BF1 moet ik alleen die irritante Airborne Trophy nog, dan heb ik Platinum + 100%, eigenlijk deze week ook nog maar eens voor gaan zitten. Mafia 3 moet ik de DLC's nog maar ben eigenlijk op zoek naar een goedkope Season Pass ergens. AC Origins ligt klaar maar nog geen tijd, die paar uren per weer extra wil ik ook wel!
quote:
Juhrat schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:37:
[...]
BF1 moet ik alleen die irritante Airborne Trophy nog, dan heb ik Platinum + 100%, eigenlijk deze week ook nog maar eens voor gaan zitten.
Haha ja die is best lastig. Zorg ervoor dat je als je niet 110% zeker bent dat je iedereen hebt gehad gewoon het checkpoint restart. :)

Oja, 100% Dead Cells... Drops mike a second time! :+

360Gamertag.....PSN ID

• Mrsrd13
quote:
Juhrat schreef op donderdag 6 september 2018 @ 11:37:
[...]

BF1 moet ik alleen die irritante Airborne Trophy nog
Is dat 10 vliegtuigen in 30 seconden neerhalen? Het blijkt dat deze gepatched is waardoor deze moeilijker is. Als je de disc versie bezit zou je dus de patches kunnen verwijderen. Nadat ik een filmpje had gekeken op youtube over de vliegpatronen had ik deze binnen 2-3 pogingen.
Hij is sinds een aantal updates geleden weer iets minder moeilijk gemaakt.
De wolken zijn wat minder aanwezig waardoor je ze iets eerder ziet aankomen.
Heb zelf alle patches verwijderd en deze in versie 1.00 binnen 1 poging gehaald.
Erg vervelende trophy is het.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Dmp1982
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 15:57
Ik heb de vita maar even afgestoft (ivm vakantie) hierop had ik nog wat games staan o.a super meatboy. Nu Weet ik dat SMB moeilijk is en dat de platina praktisch onmogelijk is. Niet erg.. niet alles hoeft 100%... echter is dit zo’n spel die je echt furieus maakt. Wat een bullshit momenten zitten in dit spel zeg. De makers hebben duidelijk gekozen een spel te ontwikkelen dat te hard zijn best doet om moeilijk te zijn. In plaats van goed lvldesign en creativiteit te gebruiken hebben ze maar alles op je afgevuurd om het bloed onder je nagels vandaan te halen. Jammergenoeg veel minder goed als spellen zoals de velocity reeks. Nu heb ik indie :game the movie gezien ( een docu over videogames en staat tevens op netflix) hierin vertellen de makers over o.a SMB en het ontwikkelproces. Nu in retroperspectief snap ik wel dat die ‘programmeur’ als een raar mannetje op mij overkwam als je zoiets naars in elkaar flanst. wat een zooi. Geen zin om hierin git gud te worden.

http://psnprofiles.com/Arc_Xev

• Sagat
quote:
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 september 2018 @ 13:49:
[...]

Haha ja die is best lastig. Zorg ervoor dat je als je niet 110% zeker bent dat je iedereen hebt gehad gewoon het checkpoint restart. :)

Oja, 100% Dead Cells... Drops mike a second time! :+
Dus nu ben je eindelijk klaar voor mega man? :+
quote:
Dmp1982 schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 11:21:
Ik heb de vita maar even afgestoft (ivm vakantie) hierop had ik nog wat games staan o.a super meatboy. Nu Weet ik dat SMB moeilijk is en dat de platina praktisch onmogelijk is. Niet erg.. niet alles hoeft 100%... echter is dit zo’n spel die je echt furieus maakt. Wat een bullshit momenten zitten in dit spel zeg. De makers hebben duidelijk gekozen een spel te ontwikkelen dat te hard zijn best doet om moeilijk te zijn. In plaats van goed lvldesign en creativiteit te gebruiken hebben ze maar alles op je afgevuurd om het bloed onder je nagels vandaan te halen. Jammergenoeg veel minder goed als spellen zoals de velocity reeks. Nu heb ik indie :game the movie gezien ( een docu over videogames en staat tevens op netflix) hierin vertellen de makers over o.a SMB en het ontwikkelproces. Nu in retroperspectief snap ik wel dat die ‘programmeur’ als een raar mannetje op mij overkwam als je zoiets naars in elkaar flanst. wat een zooi. Geen zin om hierin git gud te worden.
Ben het met je eens dat het een moeilijke game is, en ook dat hij opzettelijk moeilijk gemaakt is.

Maar ik vind het opzich wel een leuke game. Controls zijn (wel vaag floaty natuurlijk) best strak, en het zit tsjok vol verwijzingen naar andere games die ik geniaal vind. Ik denk dat ik hem ook nooit 100% ga krijgen. Maar wil hem eigenlijk op zijn minst nog is uitspelen, maar is zat ergens bij wereld 4 pas ofzo (ik word altijd afgeleid door warp zones en de dark worlds etc. )

Ik vond hem op pc wel lekkerder spelen dan op ps4 vreemd genoeg. Misschien voor de gein is kijken of het lekkerder voelt met mijn hori joypad ipv de ds4.

Sagat wijzigde deze reactie 07-09-2018 11:28 (69%)

• pino85
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18-01 04:52

pino85

Im just a Bird in the Sky

Via PSplus Black ops 3 geïnstalleerd en alleen de uitdaging aan gegaan om de realistic mode uit te spelen.
Ik speel nooit shooters op de console laat staan call of duty games.
Heb de game nooit eerder gespeeld dus ik was benieuwd.

Maar wat een roller coaster ,dit moet voor mij wel de grootste uitdaging zijn geweest zo ver ik me kan herinneren! Honderden keren dood gegaan op de meest frustrerende manieren,de AI die wel goddelijke powers leek te hebben zoals een aimbot/wallhack Haha.

Maar uiteindelijk is het gelukt! Het kostte me wel paar weken en ik denk een uur of 20 zeker.
Gaf wel een kick toen het afgelopen was omdat er best veel moeite in is gestopt.

https://tweakers.net/ext/f/BMoMkd8vfxwqOYQ6GCFjSrkh/thumb.jpg

Meer mensen hier die deze game nog spelen?

pino85 wijzigde deze reactie 10-09-2018 19:49 (9%)

quote:
pino85 schreef op maandag 10 september 2018 @ 07:47:
Via PSplus Black ops 3 geïnstalleerd en alleen de uitdaging aan gegaan om de realistic mode uit te spelen.

Maar wat een roller coaster ,dit moet voor mij wel de grootste uitdaging zijn geweest zo ver ik me kan herinneren! Honderden keren dood gegaan op de meest frustrerende manieren,de AI die wel goddelijke powers leek te hebben.

Maar uiteindelijk is het gelukt! Het kostte me wel paar weken en ik denk een uur of 20 zeker.
Gaf wel een kick toen het afgelopen was omdat er best veel moeite in is gestopt.

[afbeelding]

Ik heb de MP ooit een uur gespeeld. Daarna nooit meer aangeraakt. Zat nog te kijken of ik hem op 100% kon krijgen (base game), maar dat is uren grinden vanwege de challenges ofzo Dus maar besloten om hem lekker achterin mijn back log te laten zitten. :P

360Gamertag.....PSN ID

• pino85

pino85

Ik ga hem ook niet op 100% krijgen,nee dit was voor mij even genoeg Black ops 3 :P

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Nu online
Sigrun ging (eindelijk!) neer en de platinum van God of War is een feit. Toch een van de beste spellen van de voorbije jaren, wat mij betreft.

Het volgende op de planning: eens met het broertje kijken hoe leuk de co-opgame A Way Out is... :)

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 00:52
Ik ben nu met Mafia 3 bezig maar bepaalde trofeeën lijken glitched te zijn. Het gaat om de trophies van de racket bosses. Ik heb ze allemaal geflipped maar kreeg geen trofee, op internet staat dat je een nieuwe playthrough kan starten en hij in principe na 2 of 3 racket bosses je wel de trofee geeft maar het is wel ergerlijk en tijdverspilling.

PSN: KADR777

• Typhone
  • Nu online
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:59:
Ik ben nu met Mafia 3 bezig maar bepaalde trofeeën lijken glitched te zijn. Het gaat om de trophies van de racket bosses. Ik heb ze allemaal geflipped maar kreeg geen trofee, op internet staat dat je een nieuwe playthrough kan starten en hij in principe na 2 of 3 racket bosses je wel de trofee geeft maar het is wel ergerlijk en tijdverspilling.
Ah join the club. Ja die lijkt hij niet te tellen en dan moet je een nieuwe playthrough starten. Ik heb er 2 volledige opzitten en toen kon die game de vinken****** krijgen. Die raak ik ook nooit meer aan. Jammer want wel een goede soundtrack maar verder wel een crappy game. Whistle whistle en dat keer 1000 en de game is uitgespeeld.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
Tweakmans schreef op maandag 10 september 2018 @ 20:23:
Sigrun ging (eindelijk!) neer en de platinum van God of War is een feit. Toch een van de beste spellen van de voorbije jaren, wat mij betreft.

Het volgende op de planning: eens met het broertje kijken hoe leuk de co-opgame A Way Out is... :)
Spoiler : A way out is een erg leuke coop game!

Hier bezig geweest met

Aven Colony (erg ontspannende city build sim maar wel 1 onhaalbare achievement)

Human Fall Flat (Rare platformer)

Battlefront 2 (alles gehaald behalve level 50. Dat duurt echt veel te lang)

Get Even (Voor mij de verrassing van het jaar. Erg sfeervolle, meeslepende speur/actiespel. Erg mee vermaakt.

• timmie271
pino85 schreef op maandag 10 september 2018 @ 07:47:
Heb de game nooit eerder gespeeld dus ik was benieuwd.

Maar wat een roller coaster ,dit moet voor mij wel de grootste uitdaging zijn geweest zo ver ik me kan herinneren! Honderden keren dood gegaan op de meest frustrerende manieren,de AI die wel goddelijke powers leek te hebben zoals een aimbot/wallhack Haha.

[Afbeelding]

Congratz. Die ik ga never nooit alleen op realistic mode doen :+

Maar misschien wil @uchiha tijntje mij daarbij wel helpen als ie toch een keer besluit het spel verder weg te spelen :P

Zelf nu ook bezig met human fall flat (net zoals @exactor it) en hoewel het opzicht wel grappig is ben ik er straks wel echt klaar mee. Heb er al 8 uurtjes teveel inzitten :+

exactor it schreef op woensdag 12 september 2018 @ 09:30:
[...]

Spoiler : A way out is een erg leuke coop game!

Hier bezig geweest met

Aven Colony (erg ontspannende city build sim maar wel 1 onhaalbare achievement)

Human Fall Flat (Rare platformer)

Battlefront 2 (alles gehaald behalve level 50. Dat duurt echt veel te lang)

Get Even (Voor mij de verrassing van het jaar. Erg sfeervolle, meeslepende speur/actiespel. Erg mee vermaakt.
A Way Out is supertof! Samen met een andere volwassen man gewoon in een speeltuintje op een wipwap zitten :P

360Gamertag.....PSN ID

• Raem
  • Laatst online: 19-01 20:23
Zou iemand mij willen helpen met de co-op trophies in Far Cry 4 op de PS4? Het is de laatste trophy die ik nog moet voor de platinum.

- Changing Lanes
Perform a Vehicle Takedown from the passenger seat of a vehicle (Campaign Co-op only)

PSN: RaemNL

Mijn dank is groot!

Edit: nvm, heb hem gehaald.

Raem wijzigde deze reactie 13-09-2018 18:14 (30%)

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter

Een meester aan het werk. (Nou ja, een jongetje dat een kopje thee drinkt terwijl een achievement zichzelf haalt. :))

Doel heiligt de middelen: completion 175 op zak. :)

exactor it wijzigde deze reactie 13-09-2018 19:43 (12%)

• pino85

pino85

@Typhone Heeft persoonlijk Titanfall 2 bij me afgeleverd,Top Service!
Op naar nieuwe trophies

• timmie271
Op die manier heb ik het inderdaad ook gedaan :+ Zit nu op een totaal van 626 respawns :)
enne wel de laatste achievement halen he @exactor it :P

Net samen met @Ereaser verdergegaan met Halo CE. Op legendary gaat het best prima, behalve dan dat de achievements ervoor niet willen unlocken en je het dus in een run moet gaan doen....

En geprobeerd the library te doen zonder dood te gaan.. En wie gaat er dood na 44 minuten op het laatste platform met de sleutel 8)7 8)7 8)7 Kon de controller wel kapot slaan..... Maar we kunnen het in ieder geval wel :+
pino85 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:19:
Op naar nieuwe trophies
Is ook een gaaf spel. Al vereist de gauntlet run nog wel wat vaardigheid, geluk en snelheid met knopjes :)
Heb die toen bewust na de campaign gehaald zodat ik alle knopjes kon dromen.

timmie271 wijzigde deze reactie 13-09-2018 22:22 (25%)

• Typhone
  • Nu online
pino85 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 22:19:
Op naar nieuwe trophies
Ik had terug moeten rijden over Bladel merkte ik al. Ik denk even tanken in Arenthout (oid) en dan terug. Sta ik 2,5 uur in de file omdat er ongelukken gebeurd zijn met vrachtwagens... Fijn die A67 :+

Ik wil het jullie niet onthouden: mijn uitzicht ruim 2 uur...

Rinaldo, wie kent 'm niet!

Typhone wijzigde deze reactie 14-09-2018 10:26 (24%)

• pino85

pino85

Ahh serieus?? Damn voel me bijna schuldig O-)

• Typhone
  • Nu online
pino85 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 13:10:
Ahh serieus?? Damn voel me bijna schuldig O-)
Ach ja er reden Belgische chicks achter me dus zo erg was het ook niet O-)

• Sagat
Typhone schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 15:52:
[...]

Ach ja er reden Belgische chicks achter me dus zo erg was het ook niet O-)
Ik geloof dat ik liever daar foto's van gezien had, niets ten nadele van Rinaldo natuurlijk :P

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
@timmie271 ik kijk wel uit. Dlc completion maakt mij niet zo veel uit. Ik ben dat stomme klimmen ook spuugzat. Dus tijd voor Lara. :)

• timmie271
exactor it schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 17:14:
@timmie271 ik kijk wel uit. Dlc completion maakt mij niet zo veel uit. Ik ben dat stomme klimmen ook spuugzat. Dus tijd voor Lara. :)
Het is maar 1 achievements :+ dat kun je toch wel :)

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Nu online
Net de platinum voor A Way Out behaald. Geen onaardige game, al zitten er wel nogal wat clichés in. Leuke 60s vibe, beetje humor en wat avontuur, maar je mag hem niet te veel vergelijken met duurdere titels van grote studio's, want dan is het verschil toch echt groot.

Nog een handig weetje: Als je via PSN in de game iemand uitnodigt om A Way Out te spelen, krijgt enkel de speler die de game heeft de trophies. Maar met m'n broer heb ik 'lokaal' gespeeld (samen op de bank) en - hoera! - we kregen allebei alle trophies. Wel zo leuk.

• pino85

pino85

Titanfall uitgespeeld en de gauntlet runn een beetje geoefend,maar ik kom niet onder de 40 sec😅.
Misschien dat ik hem nog op de hoogste moeilijkheidsgraad graad ga uitspelen,iemand daar ervaring mee hoe moeilijk het is?

pino85 wijzigde deze reactie 19-09-2018 00:48 (37%)

pino85 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 00:36:
Titanfall uitgespeeld en de gauntlet runn een beetje geoefend,maar ik kom niet onder de 40 sec😅.
Misschien dat ik hem nog op de hoogste moeilijkheidsgraad graad ga uitspelen,iemand daar ervaring mee hoe moeilijk het is?
Die kan soms best pittig zijn. :) Maar op zich voldoende checkpoints... dus je kunt het altijd proberen. Maar het is ook best wel afhankelijk van hoe mobiel je bent in gevechten en dan is het kunnen behalen van de gauntlet run wel een pre :).

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 19 september 2018 @ 04:10:
[...]

Die kan soms best pittig zijn. :) Maar op zich voldoende checkpoints... dus je kunt het altijd proberen. Maar het is ook best wel afhankelijk van hoe mobiel je bent in gevechten en dan is het kunnen behalen van de gauntlet run wel een pre :).
Wetende dat @pino85 blops 3 op solo realistic heeft uitgespeeld zou ik zeggen gewoon doen en daarna de gauntlet run doen. Al kost die gauntlet run wel wat trial and error :)

timmie271 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:01:
[...]

Wetende dat @pino85 blops 3 op solo realistic heeft uitgespeeld zou ik zeggen gewoon doen en daarna de gauntlet run doen. Al kost die gauntlet run wel wat trial and error :)
Dan heb ik niets gezegd :p

360Gamertag.....PSN ID

• Typhone
  • Nu online
pino85 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 00:36:
Ja, doen :). Makkelijk haalbaar. Tip is om dat de volgende keer meteen te doen ;). Leercurve even steil maar daarna wel prima te doen. Volgens mij waren er 2-3 moeilijke dingen in de game maar met name als je één bent met de robot is het allemaal prima te doen.

De Gauntlet moet je even de filmpjes bekijken en het lopen gaan oefenen. Vergeet niet dat je je momentum moet houden qua snelheid en dat het (hoor mij pro) helpt als je bepaalde runs van jezelf filmt. Je voelt precies wanneer je goed bezig bent en je weet ook precies wanneer je het gaat halen. Breek ze ook niet af als je in het begin een fuckup maakt want dan krijg je het 80/20 principe in je gezicht. Het begin ken je goed maar het einde een stuk minder. Altijd helemaal afmaken zodat je het einde goed onder de knie krijgt.

• timmie271
Typhone schreef op donderdag 20 september 2018 @ 10:47:
[...]

Ja, doen :). Makkelijk haalbaar. Tip is om dat de volgende keer meteen te doen ;). Leercurve even steil maar daarna wel prima te doen. Volgens mij waren er 2-3 moeilijke dingen in de game maar met name als je één bent met de robot is het allemaal prima te doen.

De Gauntlet moet je even de filmpjes bekijken en het lopen gaan oefenen. Vergeet niet dat je je momentum moet houden qua snelheid en dat het (hoor mij pro) helpt als je bepaalde runs van jezelf filmt. Je voelt precies wanneer je goed bezig bent en je weet ook precies wanneer je het gaat halen. Breek ze ook niet af als je in het begin een fuckup maakt want dan krijg je het 80/20 principe in je gezicht. Het begin ken je goed maar het einde een stuk minder. Altijd helemaal afmaken zodat je het einde goed onder de knie krijgt.
Ik had heel vaak moeite met het sliden onder de muur terwijl je daarna moet doorrennen en killen tegelijk. En aan het eind is het goed opletten dat je niet net even verkeerd land en naar beneden dondert.

Zorg ook voor de juiste wapens op het juiste moment wisselen zodat je niet hoeft te herladen.

Campaign had inderdaad, maar een paar lastige stukjes. Die zijn echter na de eerste keer dood te gaan al snel vrij makkelijk door gelijk naar een bepaalde plek te rennen.

Heb het zelf nu ook in Crysis 2 op de hoogste moeilijkheidsgraad (eerst op easy voor de nanoskin upgrades :P) en je weet waar alles spawnt en dus kan vermijden in mijn geval :)

• Bosluis
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Kan iemand mij helpen met Fifa 18? Ik moet die friendly season trophy nog. Volgens mij kun je de wedstrijden gewoon quitten, je moet een seizoen voltooien.

• Mrsrd13
Bosluis schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:25:
Kan iemand mij helpen met Fifa 18? Ik moet die friendly season trophy nog. Volgens mij kun je de wedstrijden gewoon quitten, je moet een seizoen voltooien.
Die moet ik ook nog. Ben vanavond beschikbaar tussen 5 en half 8.
Voeg mij maar toe op PSN: Mrsrd13

• Bosluis
  • Niet online
Mrsrd13 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:31:
[...]

Ik heb je zojuist toegevoegd. Weet niet zeker of ik het red in die tijd.

3 wedstrijden op 1-0 komen en quitten, dan heeft iemand 9 punten en is het klaar. Is vrij simpel en snel te regelen ;)

Bosluis wijzigde deze reactie 21-09-2018 11:43 (16%)

• timmie271
Ziezo van Crysis 2 staat de singleplayer ook op 100% Nu alleen nog kijken of ik even wat mp chievo's binnen kan werken voor 11 oktober ivm het sluiten van de servers....

Nu bezig met SR4 voor de xbox360 en gaat erg rap moet ik zeggen :+ zodra die op 100% staat heb ik ook een completion percentage van 85% <3

En ondertussen natuurlijk voorblijven op @exactor it met gamerscore halen per maand zodat ik hem misschien ooit nog een keer inhaal :9 (moet ik niet weer een break houden van een halfjaar...)

timmie271 wijzigde deze reactie 22-09-2018 00:44 (24%)

timmie271 schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 00:43:
Ziezo van Crysis 2 staat de singleplayer ook op 100% Nu alleen nog kijken of ik even wat mp chievo's binnen kan werken voor 11 oktober ivm het sluiten van de servers....

Nu bezig met SR4 voor de xbox360 en gaat erg rap moet ik zeggen :+ zodra die op 100% staat heb ik ook een completion percentage van 85% <3

En ondertussen natuurlijk voorblijven op @exactor it met gamerscore halen per maand zodat ik hem misschien ooit nog een keer inhaal :9 (moet ik niet weer een break houden van een halfjaar...)
Als je per maand 2000 gs inloopt moet je volgens mij nog 3 jaar spelen? :p

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 00:50:
[...]

Als je per maand 2000 gs inloopt moet je volgens mij nog 3 jaar spelen? :p
Maak er dan maar 5 jaar van :P zit een verschil van 120.000gs tussen ons in :) Maar ik heb ook wat maandjes gehad dat ik 8000gs meer haalde. Komt vanzelf wel denk ik zomaar :9

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
Zo. Ten eerste: Metropolis Lux Obscura, wat een bugfest. Heb het spel al even en ik moest nog één trophy die maar niet wilde unlocken. Op al m'n PS4's geprobeerd, vanaf scratch of hoe dan ook..niet willen. Maat logde van de week in met mijn account op zijn PS4 en binnen 5 minuten binnen en dus platinum.

Diezelfde gast was er vanavond ook en samen eindelijk Just Cause 3 uitgespeeld. Ben al bezig met het spel sinds 2015, natuurlijk zeer mondjesmaat door al het andere dat uitkomt..maar met name Mission on the wall is een missie die ik zeer irritant vond, niet passend bij de rest van het spel qua moeilijkheidsgraad. De rest was relatief gezien een walk in the park. Controls vind ik niet je van het overigens, maar dat vond ik van JC2 ook niet.

Weer 50GB van de PS4 af. Nu rest Thief nog, ik had tot verleden jaar drie spellen waar ik veel te lang over deed (JC3, AC:BF en Thief) en de laatste ben ik nu op de helft en moet ik me toe gaan zetten.

Wat trophies betreft vind ik JC3 heel karig..zit op 22% of iets en dan heb ik er echt heel wat uren in zitten. Ga er verder weinig moeite meer in steken maar ik vind het gevoelsmatig fijner als ik rond de 50% minimaal zit als ik een "groot" spel uitspeel.

• Bosluis
  • Niet online
Mrsrd13 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:31:
[...]

Tnx Mrsrd13!! Nu moet ik dit weekend alleen nog even van divisie 3 naar divisie 1 en de platinum is binnen ;)

• timmie271
Ziezo de 85% completion percentage ook in de pocket :)

Al kostte het wel wat ergernis door SR4 (x360) aangezien het spel al 6x gecrasht is vandaag op de one |:(
Nog maar 2 achievements en die staat ook op 100%. DLC is met 2x 7 euro wat teveel van het goede voor 200g :+

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
Bosluis schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 07:51:
[...]

Tnx Mrsrd13!! Nu moet ik dit weekend alleen nog even van divisie 3 naar divisie 1 en de platinum is binnen ;)
Wel legit online natuurlijk!

Edit En Tomb Raider klaar. Nu nog iets vinden tot Rdr2.

exactor it wijzigde deze reactie 24-09-2018 00:06 (9%)

• Mrsrd13
Afgelopen week FIFA 18 (Thx @Bosluis) en BF1 platinum gehaald. Nu bezig om BF1 op 100% te krijgen. Verwacht dat ik deze week klaar ben hiermee. Komende vrijdag komt FIFA 19. Throphy lijst even bekeken en lijkt een makkelijke platinum dit jaar.

Zag vorige week op psnprofiles een boosting session van de eerste Tomb Raider en heb hier aan mee gedaan, waardoor de platinum weer haalbaar is voor mij. Wordt een lange grind naar level 60, maar dit is solo mogelijk, dus dat wordt ondertussen wat series inhalen.

• Juhrat
Ik ben gisteren na het afronden van Spider-Man (wat een genot!) begonnen met AC:Origins. Nou heb ik alle AC's gespeeld maar wat vielen mij de eerste 10 minuten van deze game tegen zeg ... Het ziet er absoluut goed uit maar zo op het eerste gezicht speelde het gewoon echt niet lekker hoor. Hoop toch wel echt dat dit gaat veranderen want anders gaat dit een hele grind worden :(

• Typhone
  • Nu online
@Juhrat
Ik vond AC:Origins ook niet zo leuk. Twee uur tijd inzitten maar vage besturing en spelvreugde.

Wat ik wel weer heel erg vet vind is Far Cry 5. Na de enorme deceptie van ons aller Ajax afgelopen zondag :'(... besloten maar even te loeren naar die game. Nu heb ik daar wat rond zitten spelen en een eiland bevrijd en zag ik van die arcade computers waarmee je schijnbaar de multiplayer opstart. Daar even naar gekeken voor featured maps (was een trophy) maar iemand enig idee hoe dat precies te werk gaat? Die multiplayer is ronduit oersaai en van de omschrijvingen online word ik niet direct veel wijs (PowerPyx). Ik zat te zoeken op featured maps die ik een voor een kon downloaden maar het was niet mogelijk te zoeken op een online game waarin die map gespeeld werd...? Ik heb er wat sessies in Nuketown opzitten, iets met een helikopter in vietnam en een soort tweede wereldoorlog level wat lijkt op een map uit COD:WW2.

Iemand die mij even kort kan schetsen hoe ik dit uit de weg krijg? Dan heb ik peace of mind bij de rest van de game +).

• Juhrat
Typhone schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 09:18:
@Juhrat
Ik vond AC:Origins ook niet zo leuk. Twee uur tijd inzitten maar vage besturing en spelvreugde.

Wat ik wel weer heel erg vet vind is Far Cry 5. Na de enorme deceptie van ons aller Ajax afgelopen zondag :'(... besloten maar even te loeren naar die game. Nu heb ik daar wat rond zitten spelen en een eiland bevrijd en zag ik van die arcade computers waarmee je schijnbaar de multiplayer opstart. Daar even naar gekeken voor featured maps (was een trophy) maar iemand enig idee hoe dat precies te werk gaat? Die multiplayer is ronduit oersaai en van de omschrijvingen online word ik niet direct veel wijs (PowerPyx). Ik zat te zoeken op featured maps die ik een voor een kon downloaden maar het was niet mogelijk te zoeken op een online game waarin die map gespeeld werd...? Ik heb er wat sessies in Nuketown opzitten, iets met een helikopter in vietnam en een soort tweede wereldoorlog level wat lijkt op een map uit COD:WW2.

Iemand die mij even kort kan schetsen hoe ik dit uit de weg krijg? Dan heb ik peace of mind bij de rest van de game +).
Ondertussen zit ik ook op circa 2 uur in Origins en de spelvreugde is inderdaad ver te zoeken, de kans dat ik Odyssey ga annuleren wordt met het uur dat ik meer in Origins steek groter en groter :X

Far Cry heb ik zelf geboost via PlaystationTrophies, scheelt nogal wat uurtjes. Als ik het me goed kan herinneren dan vallen tegenwoordig alle maps onder de featured maps, je kunt je progressie online checken via de website van FC. Ik ben het overigens met je eens dat FC écht wel vermakelijk is, de DLC's zijn daar nog eens een goede aanvulling op.

Fijn dat je daarmee even je gedachten van het mislopen van het aankomende kampioenschap kunt verzetten :X 8)7

• Typhone
  • Nu online
Ik vind het opvallend wat Assassins Creed heeft gedaan. Die laatste games kunnen mij helemaal niet meer boeien maar Far Cry 3 en Far Cry 4 vond ik ook niet leuk. Far Cry 4 ben ik nog mee bezig maar die pak ik vanzelf wel een keer op als ik er zin in heb. Primal heb ik nog ingepakt liggen op dit moment en die knal ik er t.z.t. ook eens in. Dying Light binnenkort gaan doen, RDR II, Just Cause 4 en dan heb ik rond de kerst wat leuks te spelen :D

• Sagat
offtopic:
Kampioenschap is nog lang niet beslist, seizoen is nog lang, bal is rond, 11 tegen 11 en nog wat van die cliché's :P
Al hoewel als ik op dit moment iemand zou moeten kiezen ik ook voor PSV zou kiezen, hebben gewoon een all round elftal. Wat volgens mij wel wat schorsingen en blessures kan opvangen.

Bit trip runner is bijna af, nog een normaal level en dan de eindbaas, maar er zijn 2 trophies mee te halen, reach game over en complete bit trip runner..........als complete betekent dat ik naast de normale ok de retro levels moet perfecten.......dan ben ik nog wel even bezig 8)7, zelfs de gewone levels perfecten is al geen kattepis.

Maar eerst maar is kijken wat er gebeurd wanneer (als) ik die laatste 2 levels haal. Ik laat me verrassen.

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 12:17
Momenteel bezig met het behalen van de de platinum van Rayman Legends. Zit nu net over de 5000 punten heen, dus moet nog een kleine 1000 punten. Ga er vanuit dat dit projectje in 2018 wel te doen moet zijn. In eerste instantie had ik wat moeite met het behalen van gouden bekers, maar tegenwoordig haal ik het overgrote deel van de tijd wel goud binnen. Dat scheelt al wat, maar desondanks is het toch nog een aardige grind. De platinum gaat er hoe dan ook komen, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk pas zijn nadat ik de platinum van Spider-man heb gehaald. Dus zoals het er nu naar uitziet zal Rayman Legends dan mijn 19e platinum trophy gaan worden.

Verder nog bezig met Spider-man (geweldige game) en dit zal vrij zeker mijn 18e platinum gaan worden. Zodra ik deze uit heb wil ik heel graag aan de slag met RDR2, maar aangezien dat nog een maand duurt voordat die uitkomt zal ik na Spider-man nog wat tijd te overbruggen hebben. Ik verwacht dat ik dit met F1 2018 (ben ik nog helemaal niet ver mee) en BF1 ga doen (die moet ik nog steeds op 100% zetten, moet alleen nog een trophy van de een-na-laatste DLC en alle trophies van de laatste DLC). En moet Bloodborne ook nog steeds afronden en wil Detroit Become Human ook nog erg graag spelen. Nog genoeg te spelen dus :D.

PSN ID: dvd-linden / Youtube: dvd-linden

• Juhrat
dvd-linden schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:12:
Momenteel bezig met het behalen van de de platinum van Rayman Legends. Zit nu net over de 5000 punten heen, dus moet nog een kleine 1000 punten. Ga er vanuit dat dit projectje in 2018 wel te doen moet zijn. In eerste instantie had ik wat moeite met het behalen van gouden bekers, maar tegenwoordig haal ik het overgrote deel van de tijd wel goud binnen. Dat scheelt al wat, maar desondanks is het toch nog een aardige grind. De platinum gaat er hoe dan ook komen, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk pas zijn nadat ik de platinum van Spider-man heb gehaald. Dus zoals het er nu naar uitziet zal Rayman Legends dan mijn 19e platinum trophy gaan worden.

Verder nog bezig met Spider-man (geweldige game) en dit zal vrij zeker mijn 18e platinum gaan worden. Zodra ik deze uit heb wil ik heel graag aan de slag met RDR2, maar aangezien dat nog een maand duurt voordat die uitkomt zal ik na Spider-man nog wat tijd te overbruggen hebben. Ik verwacht dat ik dit met F1 2018 (ben ik nog helemaal niet ver mee) en BF1 ga doen (die moet ik nog steeds op 100% zetten, moet alleen nog een trophy van de een-na-laatste DLC en alle trophies van de laatste DLC). En moet Bloodborne ook nog steeds afronden en wil Detroit Become Human ook nog erg graag spelen. Nog genoeg te spelen dus :D.
Detroit ben ik toevallig gisteren mee begonnen, eerste indruk: Geweldig! _/-\o_

• dvd-linden
Juhrat schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:36:
[...]

Detroit ben ik toevallig gisteren mee begonnen, eerste indruk: Geweldig! _/-\o_
Relaxed! Een maat van mij heeft hem ook gespeeld en was er ook erg over te spreken. Ik heb Heavy Rain en Beyond allebei gespeeld en die konden mij ook goed bekoren. Alleen voor trophies vind ik het niet echt ideale games haha.

Veel plezier ermee iig!

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
dvd-linden schreef op donderdag 27 september 2018 @ 15:12:

Ik zit ook in between games en ben toevallig ook weer even aan de Rayman. Nog 800 punten te gaan. Duurt wel ff. :o

En aan het wachten tot Aven Colony geüpdatet wordt voor een bugged achievement.

Dinsdag a.s. tot einde jaar gaan Forza Horizon 4 en RDR2 de Xbox domineren gok ik. Heb zelfs fifa dit jaar overgeslagen. :)

• Sagat
Gisteren laatste normale level bit trip runner gehaald! Nu alleen de eindbaas nog.....gisteren al wat pogingen ondernomen, maar hem bereiken is nog niet een gelukt. Getting close tho! >:)

Verder afgelopen dinsdag wat trophies gescoord voor sf4. Weet niet of het heel erg reëel is om te denken dat ik hem na op de x360 ergens 'min of meer' vast te staan op 800 points......en op de pc helemaal niet ver te zijn, dan het deze keer op de ps4 wel gaat lukken.....maar blijft er erg leuke game :Y

Denk toch dat ik meer effort in zijn jongere broertje wil steken (minder moeilijk en ik ben al verder :D )

Sagat wijzigde deze reactie 28-09-2018 10:07 (52%)

Ik begin wel steeds meer een hekel te krijgen aan grind achievements.. State of Decay 2 is best geinig maar om die horde mode 25 uur te spelen…

Je moet 343 waves surviven.
Een potje kent maximaal 7 waves.
Een potje duurt circa een half uur.

343 / 7 = 49
49 / 2 = 24.5 uur

Echt nutteloos tijdverdrijf. Zit nu op 53%. Misschien als ik ooit met griep op de bank lig ofzo… Jammer dat je niet een scriptje kan schrijven dat die de SP iedere keer opnieuw opstart als je doodgaat. Dan kon ik hem een nachtje laten ratelen :P

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 28-09-2018 12:05 (30%)

360Gamertag.....PSN ID

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:03:
Ik begin wel steeds meer een hekel te krijgen aan grind achievements.. State of Decay 2 is best geinig maar om die horde mode 25 uur te spelen…

Je moet 343 waves surviven.
Een potje kent maximaal 7 waves.
Een potje duurt circa een half uur.

343 / 7 = 49
49 / 2 = 24.5 uur

Echt nutteloos tijdverdrijf. Zit nu op 53%. Misschien als ik ooit met griep op de bank lig ofzo… Jammer dat je niet een scriptje kan schrijven dat die de SP iedere keer opnieuw opstart als je doodgaat. Dan kon ik hem een nachtje laten ratelen :P
Dat soort dingen doe ik ook gewoon niet (meer). 168 championships in Forza Horizon 2. Zat op 44 toen ik de andere achievements had. Dan nog grinden? Mij niet gezien. Level 50 in battlefront 2? Doei. Photos maken in life is strange? Neu. Level 6 worden in Gears horde per class? Echt no way.

• Sagat
exactor it schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:05:
[...]

Dat soort dingen doe ik ook gewoon niet (meer). 168 championships in Forza Horizon 2. Zat op 44 toen ik de andere achievements had. Dan nog grinden? Mij niet gezien. Level 50 in battlefront 2? Doei. Photos maken in life is strange? Neu. Level 6 worden in Gears horde per class? Echt no way.
Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant ze doen dat natuurlijk heel slim, je houdt wel die score van 950/1000 of niet die plat. Om nog maar te zwijgen van mensen die heel erg naar hun completion rate kijken.
Maar ja, ik denk dat je dan van te voren heel erg moet gaan kijken naar de lijst van dingen die te doen zijn en dan bepalen of je dat wel of niet wil doen. Ik wil nog altijd rayman gaan spelen, maar dagelijk een time trial run doen? nah daar trek ik de grens.

Maar die 500 bounties doen in diablo 3? haha ja ik vermoed dat ik dat toch echt wel ga doen, maar wsl bewaar ik die als laatste en ga ik dan gewoon op een 2e scherm een film of vi aanzetten ofzo.

exactor it schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:05:
[...]

Foto’s maken in life is strange was cool :p Achievements die niet moeilijk zijn maar gewoon veel tijd kosten is lazy werk van de developer.

Achievements die je een spel op een andere manier laat spelen zijn gewoon tof. Denk dan aan de Dishonored achievements.

360Gamertag.....PSN ID

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
Sagat schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 13:14:
[...]

Aan de ene kant ben ik het met je eens, aan de andere kant ze doen dat natuurlijk heel slim, je houdt wel die score van 950/1000 of niet die plat. Om nog maar te zwijgen van mensen die heel erg naar hun completion rate kijken.
Maar ja, ik denk dat je dan van te voren heel erg moet gaan kijken naar de lijst van dingen die te doen zijn en dan bepalen of je dat wel of niet wil doen. Ik wil nog altijd rayman gaan spelen, maar dagelijk een time trial run doen? nah daar trek ik de grens.

Maar die 500 bounties doen in diablo 3? haha ja ik vermoed dat ik dat toch echt wel ga doen, maar wsl bewaar ik die als laatste en ga ik dan gewoon op een 2e scherm een film of vi aanzetten ofzo.
Wat is er slim aan?

• Typhone
  • Nu online
Single Player games die wat kinderachtige focus op de multiplayer gooien. Daar wordt een mens ernstig moe van toch? Verschrikkelijk saai zijn die arcade maps in Far Cry 5 toch.
Dan moet je ook nog verplicht wat Arcade Hero dingen uit de weg halen alvorens je een stap dichter bij je doel komt. Er lijkt online ook een ernstige lag in te zitten maar dat kan aan de servers liggen in het algemeen. Not sure.

Als iemand die featured maps met mij even uit de weg wil helpen (ik weet niet of er nog meer boostable is) dan hou ik me warm aanbevolen. Gisteren bijna klaar 'dacht ik' met een map kom ik opeens King Kong tegen die me kapotmept (de échte King Kong als zijnde aap dus). Wtf is dat voor iets hahaha.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:04:
Single Player games die wat kinderachtige focus op de multiplayer gooien. Daar wordt een mens ernstig moe van toch? Verschrikkelijk saai zijn die arcade maps in Far Cry 5 toch.
Dan moet je ook nog verplicht wat Arcade Hero dingen uit de weg halen alvorens je een stap dichter bij je doel komt. Er lijkt online ook een ernstige lag in te zitten maar dat kan aan de servers liggen in het algemeen. Not sure.

Als iemand die featured maps met mij even uit de weg wil helpen (ik weet niet of er nog meer boostable is) dan hou ik me warm aanbevolen. Gisteren bijna klaar 'dacht ik' met een map kom ik opeens King Kong tegen die me kapotmept (de échte King Kong als zijnde aap dus). Wtf is dat voor iets hahaha.
Vind het ook altijd zonde als een spel MP trophies/achievements heeft. Sla ik ook bijna altijd over. Wellicht dat RDR2 straks de uitzondering zal zijn om met een paar vrienden wat online te gaan doen maar verder is het SP only.

• Typhone
  • Nu online
Exorcist schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:12:
[...]

Vind het ook altijd zonde als een spel MP trophies/achievements heeft. Sla ik ook bijna altijd over. Wellicht dat RDR2 straks de uitzondering zal zijn om met een paar vrienden wat online te gaan doen maar verder is het SP only.
Dat is de enige (eeuwige pijn) die ik heb bij RDR 1... die multiplayer grind naar level 50. Gewoon niet leuk genoeg om me er zo lang op te storten.

• exactor it

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Topicstarter
Typhone schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:22:
[...]

Dat is de enige (eeuwige pijn) die ik heb bij RDR 1... die multiplayer grind naar level 50. Gewoon niet leuk genoeg om me er zo lang op te storten.
Same here. Ben nu level 15 en heb alles al wel een keer gedaan. Levels worden ook alleen maar langer. En de mp is een beetje saai. :) De sp daarentegen blijft steengoed.

• pino85

pino85

Ben even een tijdje helemaal hooked geweest aan de multiplayer mode en nog meer aan de frontier defence mode in titanfall 2, maar het werd toch tijd om de single player op master uit te spelen dus dat heb ik gedaan! :*)

Ik vond het soms erg moeilijk met momenten maar BO3 was nog een stuk moeilijker

https://tweakers.net/ext/f/jzOGE6aP9HaCou1DniBGWXUQ/thumb.jpg

Acties:
  • +10Henk 'm!

• timmie271
Hoppa na een sessie van 2:10 uur Halo 3 ODST op 100% gezet na 5 jaar.

Gelijk daarna met @Ereaser Halo CE op 100% gezet in 3 pogingen door zijn rondvliegende granaten waar ik aan dood ging :+ Zal wel payback zijn van de vorige keer die ik verpest had :9
Nu overigens met 1 healthbalkje en zonder shields op het laatste platform gesprongen. Uiteraard voor de spanning :X :X :X

Was dus een productief avondje door 2 Halo's op 100% te zetten :)

timmie271 wijzigde deze reactie 07-10-2018 00:30 (8%)

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 17-01 13:22

Ereaser

XBL: Ereaser NL

timmie271 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 00:30:
Gelijk daarna met @Ereaser Halo CE op 100% gezet in 3 pogingen door zijn rondvliegende granaten waar ik aan dood ging :+ Zal wel payback zijn van de vorige keer die ik verpest had :9
Nu overigens met 1 healthbalkje en zonder shields op het laatste platform gesprongen. Uiteraard voor de spanning :X :X :X
Het nadeel is dat dat mij ook tijd heeft gekost :p

Binnenkort maar een keer alle skulls en terminals alleen verzamelen voor mijn 100%, omdat het saven in co-op zo geweldig werkt in CEA :(

• Satom
  • Laatst online: 11:36

Satom

Verzamel ervaringen

Woohoo eindelijk alle Chests en Cockades in AC Unity. Niet heel erg vervelend, maar toch heel lichtjes tijdrovend. Begin langzaam aan wel aan de controles te ergeren :9 Ach 90%, nog een paar trophies te gaan!

Website: www.wisofton.nl

• Sagat
Goud bekertje in de pocket 8)

Bit trip runner:
Runner complete - very rare 5.3% volgens de app.
'Game over yeah' unlockte dan weer niet. Dus ben nog steeds niet van de game af (viel me DAARNA ook op dat ik het spel schijnbaar op medium speelde....... :X )

• dvd-linden
Zo, platinum nummer 18 is binnen. Nou was de platinum van Spider-man halen niet erg moeilijk, maar toch altijd een lekker gevoel! Het valt me wel op dat de platinums van de recente grote Sony exclusies erg makkelijk zijn om te halen. (Dan heb ik het over Horizon, God of War en Spider-man.) Je hoeft eigenlijk alleen de game maar uit te spelen en nog wat random trophies te halen en je hebt hem.

Bij Rayman sta ik inmiddels boven de 5300 punten (moet er 6000), dus ook daar begin ik enigszins in de goede richting te komen. Overigens voelt het wel een beetje aan als werken, maar de challenges zijn wel leuk genoeg om het bijna dagelijks te blijven doen.

Nu maar verder met BF1, daar heb ik nog 6 trophies openstaan en ben nog net geen level 100, dus dat zijn nog mooie doelen om te halen voor de release van RDR2. Of het gaat lukken is een tweede.

• Typhone
  • Nu online
Zijn er zombiejagers in de house voor BF4? 😬😎

• timmie271
Typhone schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:09:
Zijn er zombiejagers in de house voor BF4? 😬😎
Zitten er zombies dan in Battlefield 4? :+ maar speel ook met de verkeerde kleur :)

• timmie271
Vandaag weer verder gegaan met halo's uitspelen. Halo Wars 2 kostte flink wat frustratie voor uiteindelijk nog noppes...
En Halo 3 2 achievements rijker door Heroic en Legendary, maar @Ereaser krijgt niks opgeslagen en moet dus nog steeds bijna alle skulls/terminals en op de 1e 4 levels na alles legendary 8)7 8)7 8)7 8)7

• wheeler
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 14-01 10:35
Ik ben afgelopen weken alleen maar trophies aan opruimen (20ste platinum) geweest zodat ik aan eind van de maand met leeg hoofd kan beginnen aan Red Dead Redemption 2 :P Net als bij deel 1 heb ik niet de illusie om hier een platinum te halen trouwens.

Voor nu heb ik nog even wat tijd nodig om Infamous Second Son nogmaals uit te spelen, dan is daar ook de platinum voor binnen.

Flickr PSN

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-01 18:14
wheeler schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:37:
Ik ben afgelopen weken alleen maar trophies aan opruimen (20ste platinum) geweest zodat ik aan eind van de maand met leeg hoofd kan beginnen aan Red Dead Redemption 2 :P Net als bij deel 1 heb ik niet de illusie om hier een platinum te halen trouwens.

Voor nu heb ik nog even wat tijd nodig om Infamous Second Son nogmaals uit te spelen, dan is daar ook de platinum voor binnen.
Infamous Second Son is leuk voor een tweede keer. Enkel de boss fights op een hogere moeilijkheidsgraad waren een uitdaging; de rest was prima te doen. Veel plezier.
Voor mij was Infamous Second Son m'n tweede platinum.

Ondertussen heb ik afgelopen weekend m'n 29e platinum gehaald: Horizon Zero Dawn. Echt van genoten. Met m'n huidige backlog weet ik niet of ik ooit een New Game+ ga doen, maar het kriebelt wel. Oh ja, dan is er ook nog Frozen Wilds DLC.

Voor nu ben ik even verder gegaan met Nioh. Daar ben ik net aangekomen in het tweede gebied. Ben benieuwd naar de bosses. Uit het eerste gebied heb ik me behoorlijk stuk gebeten op die 2e boss: Hino-Enma.

PSN ID: MrMichel_75

Pagina: 1 ... 88 ... 91 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True