Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:23
Die Halo speed run achievements zijn echt ziek. Ik kom met veel pijn en enorm veel tijd door legendary solo. Maar om er door heen te blitzen is echt niet te doen voor mij. Terwijl ik me vroeger echt een enorme halo god vond met alle legendary solo achievements. Sinds MCC kan ik er niks meer van. :)

Geef mij maar far cry 5 in easy mode. Lekker zonder nadenken knallen. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 13:51
quote:
exactor it schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:17:
Die Halo speed run achievements zijn echt ziek. Ik kom met veel pijn en enorm veel tijd door legendary solo. Maar om er door heen te blitzen is echt niet te doen voor mij. Terwijl ik me vroeger echt een enorme halo god vond met alle legendary solo achievements. Sinds MCC kan ik er niks meer van. :)

Geef mij maar far cry 5 in easy mode. Lekker zonder nadenken knallen. :)
Voor die speedruns gebruik je dan ook zoveel mogelijk shortcuts indien mogelijk :+

Halo CE: met behulp van shortcuts en wat level overdoen hebben we die gehaald.
H2: komt ooit nog, maar is met behulp van shortcuts
H3: met een prima team van 4 in een run te doen zonder levels te herhalen
H4: kan in een run met 4 man en eventueel wat shortcuts of gevechten ontwijken
H3ODST: Gewoon erlangs rennen en is te doen binnen 2 uurtjes :P (heb er alleen wel een paar uur over gedaan samen met m'n neef, maar die speelt het dan ook wat minder vaak en wat biertjes helpt niet :))

Vandaag gaan we maar weer es kijken wat er te halen valt in gears 4. Ikzelf op Insane en hij op easy.

* Bedenkt ineens dat ie zelf nog H5 en HReach op solo legendary moet doen 8)7

timmie271 wijzigde deze reactie 24-07-2018 09:44 (4%)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 06:14
Afgelopen week flink bezig geweest met de herinstallatie van het netwerk thuis. Uitgebreid, switches vervangen en bijna alles weer up & running. Geheel overgestapt naar Ubiquiti Unifi met het totale netwerk. Tevens alle kabels geupgrade naar CAT6A/SFTP. Ergens deze week alles weer inpluggen in de gameroom, IP's toekennen en daarna kan het échte gamen weer beginnen. Na bijna 5 maanden non-stop verbouwen is het toch fijn om de games weer eens op te starten op mijn 65" Samsung TV of de 77" OLED in plaats van een 21" BenQ gaming monitor aan het voeteneinde ;).

Far Cry 5 en de rest nog even geduld!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 19-11 10:59

Ereaser

XBL: Ereaser NL

quote:
timmie271 schreef op maandag 23 juli 2018 @ 19:51:
[...]

Heb die andere ook samen met 3 anderen gedaan en in het geval van CE samen met diezelfde kerel die nu H2 heeft gehaald :P

Maar je kan me altijd nog helpen met HCE en H4 op de xdoos360 :+
Die zijn backward compatible toch? Dan kunnen we dat best binnenkort een keertje doen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
quote:
Ereaser schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:10:
[...]

Die zijn backward compatible toch? Dan kunnen we dat best binnenkort een keertje doen :)
Yup yup.
Top. Heb bijna gears 4 uitgespeeld (1e keer campaign) en misschien dat ik nog wat met hem doe, maar zal zeker je hulp nodig hebben voor een paar :) Kun jij ook weer wat wegstrepen :P

Nou wellicht binnenkort een complete game te melden, het is helaas maar een kleine arcade game, maar wel leuk en best pittig.
Super contra op x360.
Ik speel het met een vriend, maar we hebben in 1 avond aan mijn kant iig 9 vd 12 achievements binnen kunnen halen. Van de overgeblen 3 zijn er 2 sp, en dat is alleen maar speel een level uit en 1 die 'wel lastig' is. De complete the game in one credit :X

Hou jullie op de hoogte ;)

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 19-11 10:59

Ereaser

XBL: Ereaser NL

quote:
timmie271 schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:25:
[...]

Yup yup.
Top. Heb bijna gears 4 uitgespeeld (1e keer campaign) en misschien dat ik nog wat met hem doe, maar zal zeker je hulp nodig hebben voor een paar :) Kun jij ook weer wat wegstrepen :P
Gears 4 heb ik ook meer dan zat in te doen op achievements, maar dat heeft bij toch een mindere prio dan halo :P

• timmie271
quote:
Ereaser schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 14:42:
[...]

Gears 4 heb ik ook meer dan zat in te doen op achievements, maar dat heeft bij toch een mindere prio dan halo :P
Kunnen we beide vast nog wel doen samen in de komende weken :P

Weet niet of je in de weken/dagen na komende zondag tijd over hebt, maar anders kunnen we vast wel wat inplannen :) En uiteraard wanneer mogelijk mogen anderen ook meedoen als ze willen :+

timmie271 wijzigde deze reactie 26-07-2018 19:50 (24%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Hmm stil hier. Zelf ook niet bijster veel te melden, morgen weer sessie contra, wellicht dan 2 van 3 todo cheevo afstrepen. Dan blijf alleen over 'speel level 4 uit' en ik kom alleen momenteel al tot level 3, dus an sich zou dat te doen moeten zijn. Al hoewel het behoorlijk lastig is. Als je het eerst met zjin 2-en speelt en daarna alleen dan mis je de vuurkracht behoorlijk!

Verder op de playstation weer bit trip runner tropy gescoord (oddessey ofzo?), moet daar alleen gaan kijken welke games welke trophies hebben (het is een collectie met 6 games). Runner is de game uit die collectie die ik kende (heb ik op pc, en daar voor mijn doen ook best veel gespeeld) en daar heb ik hem eigenlijk voor gehaald, die 'andere' games bevatten iig 2 met motion controls, wat ik voor twicht gaming echt behoorlijk irritant vind.
Maar als de overige trophies goed te doen zijn is het wellicht het overwegen waard om daar dan door heen te grinden immers 'een echte gamert kan ook een game met slechte controls halen' nou ben ik natuurlijk verre van een echte gamert :P

Oh en vanaaf als het goed is weer sf5 spelen, sf5 heeft ook een paar grind trophies als win 100potjes online en speel 300-500-veel te veel iig potjes online, langzaam maar zeker werk je daar dan ook naartoe.......

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 20-11 07:00
Ik heb de voorbije week de platinum van Black The Fall gehaald. Geen zeldzame trophy of zo, maar wel een donkere platformer à la Limbo waarbij je moet zoeken hoe je voorbij allerlei obstakels komt. Had best wat langer mogen zijn, maar er zaten wel enkele pittige stukjes in. Ooit eens voor vijf euro of zo in de sale gekocht, geen slechte beslissing. :)

quote:
Tweakmans schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 18:20:
Ik heb de voorbije week de platinum van Black The Fall gehaald. Geen zeldzame trophy of zo, maar wel een donkere platformer à la Limbo waarbij je moet zoeken hoe je voorbij allerlei obstakels komt. Had best wat langer mogen zijn, maar er zaten wel enkele pittige stukjes in. Ooit eens voor vijf euro of zo in de sale gekocht, geen slechte beslissing. :)

[video]
Die had ik toevallig ook gekocht in de summer sale (xbox). Had gehoopt dat het een beetje het niveau van Inside en Limbo kon halen, maar dat was net een stapje te ver. :)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tweakmans
quote:
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 18:40:
Die had ik toevallig ook gekocht in de summer sale (xbox). Had gehoopt dat het een beetje het niveau van Inside en Limbo kon halen, maar dat was net een stapje te ver. :)
Klopt, maar je mag niet altijd vergelijken met de beste titels uit dat genre. Anders haal je geen enkele nieuwe game nog in huis. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
Erg vervelend wanneer je bijna meer gamerscore haalt deze maand dan degene boven je (@uchiha tijntje) en vervolgens wil het spel de achievements niet unlocken..... Staan weer vast op 100% |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
timmie271 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 19:06:
Erg vervelend wanneer je bijna meer gamerscore haalt deze maand dan degene boven je (@uchiha tijntje) en vervolgens wil het spel de achievements niet unlocken..... Staan weer vast op 100% |:( |:( |:( |:( |:(
Hahaha, dan schud ik je de hand, want heb zojuist Oxenfree uitgespeeld en 2 achievements van in totaal 160 gs staan wel op 100% maar willen niet unlocken. :)

Dus mocht je 183 gs hebben gehaald dan ben jij de terechte nummer 1 ;)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 31-07-2018 19:59 (7%)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +1Henk 'm!

• timmie271
quote:
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 19:56:
[...]

Hahaha, dan schud ik je de hand, want heb zojuist Oxenfree uitgespeeld en 2 achievements van in totaal 160 gs staan wel op 100% maar willen niet unlocken. :)

Dus ben niet de enige met problemen van het unlocken van achievements......

Als het goed is komt er als dan eindelijk alles unlockt is 195 gs bij (+game completion) :)

quote:
timmie271 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 20:00:
[...]

Dus ben niet de enige met problemen van het unlocken van achievements......

Als het goed is komt er als dan eindelijk alles unlockt is 195 gs bij (+game completion) :)
Hahaha, dan ga ik niet lullig 800 gs halen in een uur door The Mooseman te spelen vanavond :p

Zit vandaag in een hotel vanwege werk. Dus bagger internet. Denk dat het daar aan ligt.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 31-07-2018 20:07 (10%)

360Gamertag.....PSN ID

Dubbelpost

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 31-07-2018 20:07 (95%)

360Gamertag.....PSN ID

Acties:
  • +2Henk 'm!

• exactor it
quote:
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 19:56:
[...]

Ik heb vanmiddag 3k GS dat niet wil unlocken. :O

Acties:
  • +2Henk 'm!
quote:
exactor it schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 20:15:
[...]

Ik heb vanmiddag 3k GS dat niet wil unlocken. :O
Heb je de drie vervolgen op Energy Cycle uitgespeeld :+

360Gamertag.....PSN ID

• Roybs
  • Registratie: november 2010
  • Nu online
Eergister Fallout Shelter platted! Zonder timeskipping oid, wel gebruik gemaakt van enkele tricks (max 30 dwellers voor raiders attacks e.d.). Nu net main story/sidemissions en alle locaties van Borderlands 2 gehaald, moet daar nog enkele gimmicky trophies (zoals vinden van Michael in Sanctuary maar na half uur grinden nog niet gevonden). Nu beginnen aan DLC maar denk niet dat een platinum er in zal zitten (vanwege de challenges o.a.)

• timmie271
quote:
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 20:02:
[...]

Hahaha, dan ga ik niet lullig 800 gs halen in een uur door The Mooseman te spelen vanavond :p

Zit vandaag in een hotel vanwege werk. Dus bagger internet. Denk dat het daar aan ligt.
* gaat gelijk even zoeken naar een snelle game

Hier gewoon internet van thuis... Dus zal toch een probleem bij Microsoft zijn denk ik...

edit: Ineens unlockt er eentje terwijl ik bezig was met de laatste achievement die nu ook op 100% staat maar niet unlockt is... Spel is in ieder geval uitgespeeld en de achievements komen vast wel een keer 8)7 8)7

de nummer 1 van m'n vriendenlijst heeft overigens 18k+ gamerscore gehaald deze maand.....

timmie271 wijzigde deze reactie 31-07-2018 22:06 (25%)

Pfff 18K... dan zeggen ze soms wat over mij... :P Hoeveel NeoGeo games heeft die gespeeld :+

Hahah, even een trailer van Clusterpuck 99 gekeken... Mijn god dat was weird...

En Minecraft fan? :P

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 01-08-2018 08:12 (47%)

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
quote:
uchiha tijntje schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 08:06:
Pfff 18K... dan zeggen ze soms wat over mij... :P Hoeveel NeoGeo games heeft die gespeeld :+

Hahah, even een trailer van Clusterpuck 99 gekeken... Mijn god dat was weird...

[video]

En Minecraft fan? :P
Maar 2 neogeo games geloof ik :P

Die trailer is wel heel erg 7(8)7

Vind het best wel lachen (bak er helemaal niks van verder) en het is goed voor de TA ratio :P

Edit: zie net dat de laatste 3 achievements zijn unlockt vanmorgen om 8.09.. dus die tellen mee voor de maand augustus ipv Juli 8)7 .

timmie271 wijzigde deze reactie 01-08-2018 11:41 (10%)

• ExquisiteSteez
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 18-11 15:13
Ik ben een beetje mijn trophy backlog aan het bijwerken deze zomer.

The Evil Within, No Man's Sky, Resident Evil 4, Resident Evil Revelations 2, Overwatch en Horizon Zero Dawn allemaal op 100% nu.

Voor sommige games had ik maar 2 trophies nodig. Andere weer wat meer.

Ondanks het vele zwemmen en het warme weer heb ik toch een productieve maand gehad qua trophies.

Ben nu met Broforce en Yakuza 0 bezig.
Broforce op Ironbro is erg pittig, maar wel reuze verslavend. En Yakuza 0, tja... daar hoef ik weinig over te zeggen; Geniale game met gekke Japanse humor :P. Minigames kunnen wel pittig zijn.

Als ik die ook op 100% kan halen. Dan ben ik aardig op schema met mijn backlog cleanup.

Daarna 2 weken vakantie, na mijn vakantie komt Spider-Man uit. En een maand later RDR2. Mooie tijden voor gamers. :9
Nou ik heb gister de 'complete level 5' achievement gehaald voor super contra.
Samen met iemand anders, die, niet heel vervelend, toch wel behoorlijk goed is in de game.

Enige nadeel is dat de 'complete the game on one credit' dus WEL sp is :X
Is eigenlijk wel logisch, want op een arcade kast is 2spelers natuurlijk 2 credits.
Het is op zich te doen, maar het is niet bepaald makkelijk.......moet nog even kijken of ik dit echt serieous wil proberen. Waarschijnlijk gevalletje nu of nooit want als je de game weglegt is het erg lastig om er weer in te komen.........

Verder zit ik met sf5 nu exact op 50%. Dat is waarschijnlijk simpeler te completen dan bij contra die laatse 2 te halen, terwijl 1 run van 10-15 mins al genoeg is.......mits je niet vaker dan 3x dood gaat....

edit:
@timmie271 & @uchiha tijntje wat is er mis met Neo geo games?

Sagat wijzigde deze reactie 02-08-2018 08:08 (4%)

• timmie271
quote:
Sagat schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 07:54:
Nou ik heb gister de 'complete level 5' achievement gehaald voor super contra.
Samen met iemand anders, die, niet heel vervelend, toch wel behoorlijk goed is in de game.

Enige nadeel is dat de 'complete the game on one credit' dus WEL sp is :X
Is eigenlijk wel logisch, want op een arcade kast is 2spelers natuurlijk 2 credits.
Het is op zich te doen, maar het is niet bepaald makkelijk.......moet nog even kijken of ik dit echt serieous wil proberen. Waarschijnlijk gevalletje nu of nooit want als je de game weglegt is het erg lastig om er weer in te komen.........

Verder zit ik met sf5 nu exact op 50%. Dat is waarschijnlijk simpeler te completen dan bij contra die laatse 2 te halen, terwijl 1 run van 10-15 mins al genoeg is.......mits je niet vaker dan 3x dood gaat....

edit:
@timmie271 & @uchiha tijntje wat is er mis met Neo geo games?
Er zijn er een stuk of 80 van en zijn bijna allemaal binnen een uurtje op 100% te zetten :P

quote:
timmie271 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 09:35:
[...]

Er zijn er een stuk of 80 van en zijn bijna allemaal binnen een uurtje op 100% te zetten :P
Als je boost en de fighting games samen met iemand speelt, anders zijn die scoor 10 wins achterelkaar doorgaans wel tricky ;)
Wellicht hebben niet alle fighting games dat.

Maar i see your point. Ik heb zelf makkelijk gamerscore als reden om een game aan te schaffen nooit echt begrepen, aan de andere kant als je aan het racen met elkaar bent kan het leuk zijn.

edit:
even snel gekeken, het lijkt erop dat van de games die ik gespeeld heb, alleen kof98 een cheevo heeft voor 10x achterelkaar winnen, kof2k2 en NG battle colliseum hebben dit niet.

Sagat wijzigde deze reactie 02-08-2018 10:55 (13%)

• timmie271
quote:
Sagat schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:44:
[...]

Als je boost en de fighting games samen met iemand speelt, anders zijn die scoor 10 wins achterelkaar doorgaans wel tricky ;)
Wellicht hebben niet alle fighting games dat.

Maar i see your point. Ik heb zelf makkelijk gamerscore als reden om een game aan te schaffen nooit echt begrepen, aan de andere kant als je aan het racen met elkaar bent kan het leuk zijn.

edit:
even snel gekeken, het lijkt erop dat van de games die ik gespeeld heb, alleen kof98 een cheevo heeft voor 10x achterelkaar winnen, kof2k2 en NG battle colliseum hebben dit niet.
Zijn ook allemaal remakes voor de Xbox one. En het grootste nadeel eigenlijk is dat ze 8 euro per spel durven te vragen..... als ze nou alles voor een tientje aanbieden :9

quote:
timmie271 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:45:
[...]

Zijn ook allemaal remakes voor de Xbox one. En het grootste nadeel eigenlijk is dat ze 8 euro per spel durven te vragen..... als ze nou alles voor een tientje aanbieden :9
Ik heb het idd ook over x360 versies, wellicht wijkt dat af.
En ja prijzen voor 'ouwe meuk' zijn idd best hoog. Maar ik heb in kof98 en 2002 in local mp wel al genoeg uren zitten om zelfs een 60 euro pricetag te rechtvaardigen :)

Volgens mij zijn er ook neo geo anthologies geweest, maar volgens mij op de ps2 en vita ofzo, dus daar heb jij dan weer niet zo veel aan. Ze gewoon mondjes maat uitbrengen los levert simpelweg meer geld op (helaas).

• exactor it
quote:
timmie271 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:45:
[...]

Die hele serie wordt alleen gekocht door achievement hunters. Ik zie er niet echt de lol van in. Voor een euro energy cycle kan ik wel eens lol van hebben maar het gaat voor mij wat voorbij aan lol hebben als je 8 euro per 1000gs neer gaat tellen. :)

Ben nog bezig met farcry 5. Erg gaaf om te spelen. Ben alleen nog niet kapot van de mp. Er speelt nauwelijks iemand en de hit reg klopt helemaal niet. Gelukkig zijn de mensen die spelen super slecht waardoor het hopelijk snel voorbij is. :) (zeg maar niveau dat ik op 1 plek camp en 23-1 ga met een sniper op een remake van rust uit mw1 slecht. :))

• timmie271
quote:
exactor it schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:11:
[...]

Die hele serie wordt alleen gekocht door achievement hunters. Ik zie er niet echt de lol van in. Voor een euro energy cycle kan ik wel eens lol van hebben maar het gaat voor mij wat voorbij aan lol hebben als je 8 euro per 1000gs neer gaat tellen. :)

Ben nog bezig met farcry 5. Erg gaaf om te spelen. Ben alleen nog niet kapot van de mp. Er speelt nauwelijks iemand en de hit reg klopt helemaal niet. Gelukkig zijn de mensen die spelen super slecht waardoor het hopelijk snel voorbij is. :) (zeg maar niveau dat ik op 1 plek camp en 23-1 ga met een sniper op een remake van rust uit mw1 slecht. :))
Energy cycle had ik dan ook in 15 minuutjes al klaar oid :+ net zoiets als cube nogwattes...

Verder ga ik ze ook niet halen. Kost me teveel geld en verpest m'n TA ratio :P
Vanavond maar weer verder met black ops op veteran.. is kijken of die nog naar de 100% gezet wil worden (iets met zombies -O-)

• exactor it
quote:
timmie271 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:43:
[...]

Energy cycle had ik dan ook in 15 minuutjes al klaar oid :+ net zoiets als cube nogwattes...

Verder ga ik ze ook niet halen. Kost me teveel geld en verpest m'n TA ratio :P
Vanavond maar weer verder met black ops op veteran.. is kijken of die nog naar de 100% gezet wil worden (iets met zombies -O-)
Black ops 1? Daar wil ik eventueel wel de zombies nog eens van doen. Van de nieuwere vind ik het allemaal te ingewikkeld maar 1 is nog best OK.

• timmie271
quote:
exactor it schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:51:
[...]

Black ops 1? Daar wil ik eventueel wel de zombies nog eens van doen. Van de nieuwere vind ik het allemaal te ingewikkeld maar 1 is nog best OK.
Blops 1 idd. Blops 2 heb ik niet en blops 3 gaat mij allemaal te snel :+

Edit: heb blops maar weer aan de kant gelegd voor vanavond... Kwam na een uur pas 1 checkpoint verder in "Executive Order"..... Geweldig hoor die infinite spawns en door covers heen kunnen schieten... Morgenavond maar weer verder proberen :+

timmie271 wijzigde deze reactie 02-08-2018 21:40 (26%)

net contra level 4 uitgespeeld......voor 30gs ofzo :P maar nu nog maar 1 tegaan, helaas is dat wel ' speel het spel uit op 1 credit........wat een idioten! Dat doe je toch niet voor je plezier 8)7

edit:
20gs zelfs
zit nu op 165 uit 200.......uit de goede oude tijd toen alle arcade games maar max 200 konden opleveren.

Sagat wijzigde deze reactie 02-08-2018 22:38 (24%)

quote:
exactor it schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 18:51:
[...]

Van de nieuwere vind ik het allemaal te ingewikkeld
;( en daarom sta ik nog op 940 :p

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 02-08-2018 23:33 (7%)

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
quote:
We kunnen altijd nog met z'n drieën (@exactor it erbij) blops 3 op realistic doen om het goed te maken :P

• exactor it
quote:
timmie271 schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 17:06:
[...]

We kunnen altijd nog met z'n drieën (@exactor it erbij) blops 3 op realistic doen om het goed te maken :P
Ik heb nul motivatie omdat ik hem toch niet op 100% ga halen. Plus realistic in bo3 is echt heftig.

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08:50
<oeps - wilde 'm posten in het generieke Playstation topic>

MisterMichel wijzigde deze reactie 03-08-2018 21:13 (179%)

PSN ID: MrMichel_75

• timmie271
Na 3 dagen en 6 uur klooien gooi ik blops (veteran) weer even in de ijskast..... blijkbaar is 5 uur de wekker en dan dit 's avonds willen spelen niet een geweldige combi... later maar weer es proberen als ik niet vroeg eruit hoef :+

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13:47
@Typhone Ik geloof dat jij een tijd geleden de platinum voor Rayman Legends hebt gehaald toch? Ik ga nu toch ook maar eens een poging wagen. Zag dat ik op 4330 punten sta, dus heb nog wel even te gaan, maar ik wil het toch gaan proberen. Het voordeel is dat Rayman Legends een tijd geleden in Plus zat, dus heb ik die maar gedownload en geïnstalleerd, dan hoef ik niet steeds een disc te wisselen om die dagelijkse challenges te kunnen doen.

Zijn er hier overigens mensen die Star Wars Battlefront (deel 1) platinum gehaald hebben?

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Typhone
quote:
dvd-linden schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:41:
@Typhone Ik geloof dat jij een tijd geleden de platinum voor Rayman Legends hebt gehaald toch? Ik ga nu toch ook maar eens een poging wagen. Zag dat ik op 4330 punten sta, dus heb nog wel even te gaan, maar ik wil het toch gaan proberen. Het voordeel is dat Rayman Legends een tijd geleden in Plus zat, dus heb ik die maar gedownload en geïnstalleerd, dan hoef ik niet steeds een disc te wisselen om die dagelijkse challenges te kunnen doen.

Zijn er hier overigens mensen die Star Wars Battlefront (deel 1) platinum gehaald hebben?
Ik heb hem op 6 juli gehaald inderdaad :). Ben er dik 3 maanden mee bezig geweest. Vanaf de 4330 punten is het niet meer zo heel lang maar het gaat tergend langzaam. Maximaal 160 punten per week dacht ik dus reken maar uit ;). Moet je wel ELKE dag alles goud halen!

• dvd-linden
quote:
Typhone schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:44:
[...]

Ik heb hem op 6 juli gehaald inderdaad :). Ben er dik 3 maanden mee bezig geweest. Vanaf de 4330 punten is het niet meer zo heel lang maar het gaat tergend langzaam. Maximaal 160 punten per week dacht ik dus reken maar uit ;). Moet je wel ELKE dag alles goud halen!
Netjes hoor!

Het gaat nog wel even duren. Nou haal ik sowieso niet elke dag alles goud, maar heb er ook geen haast mee. Nu ik hem zo vanaf mijn harde schijf kan starten zonder disc is het sowieso al een kleinere moeite dan steeds de disc ervoor in moeten doen. Dus ik verwacht dat het wel goed gaat komen. Moet overigens ook nog een aantal van die friend trophies en die voetbal trophy (om het zo maar even te noemen). Zijn die nog vervelend?

• Typhone
quote:
dvd-linden schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:46:
[...]

Netjes hoor!

Het gaat nog wel even duren. Nou haal ik sowieso niet elke dag alles goud, maar heb er ook geen haast mee. Nu ik hem zo vanaf mijn harde schijf kan starten zonder disc is het sowieso al een kleinere moeite dan steeds de disc ervoor in moeten doen. Dus ik verwacht dat het wel goed gaat komen. Moet overigens ook nog een aantal van die friend trophies en die voetbal trophy (om het zo maar even te noemen). Zijn die nog vervelend?
Nope, tweede controller erbij en klaar binnen 5 minuten zo uit mijn hoofd. Als je troubles hebt met friend trophies dan moet je even een gil geven want volgens mij moest je sneller dan iemand anders zijn met bepaalde challenges. Dan voeg mij maar even toe en loop ik elke dag wel een langzaam rondje voor je ^^. Zodra je mij verbetert aan het einde ben je klaar. Ik deed dat met mijn vriendin (die heeft hem ook platinum).

• dvd-linden
quote:
Typhone schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:49:
[...]

Nope, tweede controller erbij en klaar binnen 5 minuten zo uit mijn hoofd. Als je troubles hebt met friend trophies dan moet je even een gil geven want volgens mij moest je sneller dan iemand anders zijn met bepaalde challenges. Dan voeg mij maar even toe en loop ik elke dag wel een langzaam rondje voor je ^^. Zodra je mij verbetert aan het einde ben je klaar. Ik deed dat met mijn vriendin (die heeft hem ook platinum).
Oke, thanks! Ik zal het binnenkort even bekijken en mocht het nodig zijn dan weet ik je te vinden >:). Eerst maar eens even kijken of ik het wel daadwerkelijk vol kan houden om elke keer als ik mijn PS4 aanzet (dat zal niet dagelijks zijn) Rayman even op te starten.

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08:50
quote:
dvd-linden schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 11:48:
[...]

Oke, thanks! Ik zal het binnenkort even bekijken en mocht het nodig zijn dan weet ik je te vinden >:). Eerst maar eens even kijken of ik het wel daadwerkelijk vol kan houden om elke keer als ik mijn PS4 aanzet (dat zal niet dagelijks zijn) Rayman even op te starten.
Wat je ook kunt doen is om een 2e account aan te maken en daar deze trophies mee behalen. Zelf ook gedaan. Een pruts-tijd of flut-afstand neerzetten en daarna met je 'goede' account even 20x of 30x (weet zo even het aantal niet meer precies) over die tijden heen gaan. Stelt niks voor.

Dat doe ik vaker bij trophies waarbij je een tijd of iets anders moet verbeteren van een vriend.

PSN ID: MrMichel_75

• hanssuh
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17-11 22:37
quote:
dvd-linden schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:41:
Ja ik, heeft een half jaar geduurd, maar kon ook maar gemiddeld 10 uur per week gamen.

PSN ID: Hanssuh

• dvd-linden
quote:
hanssuh schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 17:21:
[...]

Ja ik, heeft een half jaar geduurd, maar kon ook maar gemiddeld 10 uur per week gamen.
Respect hoor! Ik ben er de afgelopen tijd nog mee bezig geweest en mis alleen nog de trophy waarvoor ik 25 tegenstanders moet vertrappen met een AT-ST en 3 sp mission gerelateerde trophies. Weet wel dat die AT-ST trophy nog heel lastig is om te halen en dat die 3 sp trophies volgens mij in je eentje bijna niet te doen zijn op Master difficulty.

Maar goed, heb 57 van de 64 trophies in totaal dus dat vind ik nog best netjes. Maar was dus nieuwsgierig of iemand hem hier wel platinum heeft.

• hanssuh
quote:
Is ook een van platina waar ik meest trots op ben :). Half jaar was inclusief dlc, 100%

Die met AT-ST vertrappen kostte mij persoonlijk gelukkig niet al teveel moeite (in relatie tot sommige andere trophies 7(8)7).
Enkele van de sp master trophies heb ik ook alleen maar kunnen halen door sneaky te campen :X en hebben soms heel veel pogingen gekost...

hanssuh wijzigde deze reactie 10-08-2018 19:29 (3%)

• Barbas
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 13:28

Barbas

Gallego!

1e platinum trophy ooit gehaald op de PS4! Ratchet and Clank :D prima te doen!

Mejor así

• Tweakmans
@Barbas And so it has begun... :9

• exactor it
Zou het niet doen @Barbas, voor je het weet ben je een boos aan het worden op een spel uit 1998 dat je destijds helemaal grijsgespeeld hebt en waar je nu niks meer van kan. Kut Crash. :)

• Juhrat
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14-09 10:42
Besloten om de komende tijd maar eens te gaan besteden aan het omhoog brengen van mijn Completion Rate van 85% naar 90%+. Hierbij de FC5 Platinum gisteren behaald evenals 7 BF1 DLC-Trophies.

Het is alleen gewoon gruwelijk irritant dat die DLC's nieuwe Trophies meebrengen, wil ik weer richting de 100% gaan dan ben ik vermoedelijk al € 300,- kwijt aan aanschaf van de DLC's |:(. Met name Call of Duty is daarbij de grootste hater ...

• Amdwarrior
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07:55
quote:
dvd-linden schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:11:
[...]

Respect hoor! Ik ben er de afgelopen tijd nog mee bezig geweest en mis alleen nog de trophy waarvoor ik 25 tegenstanders moet vertrappen met een AT-ST en 3 sp mission gerelateerde trophies. Weet wel dat die AT-ST trophy nog heel lastig is om te halen en dat die 3 sp trophies volgens mij in je eentje bijna niet te doen zijn op Master difficulty.

Maar goed, heb 57 van de 64 trophies in totaal dus dat vind ik nog best netjes. Maar was dus nieuwsgierig of iemand hem hier wel platinum heeft.
Ik moet nog die survival op hard? En die at at maar wat een gedoe die trophies 2 stuk makkelijker gelukkig

• exactor it
quote:
Juhrat schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 08:45:
Besloten om de komende tijd maar eens te gaan besteden aan het omhoog brengen van mijn Completion Rate van 85% naar 90%+. Hierbij de FC5 Platinum gisteren behaald evenals 7 BF1 DLC-Trophies.

Het is alleen gewoon gruwelijk irritant dat die DLC's nieuwe Trophies meebrengen, wil ik weer richting de 100% gaan dan ben ik vermoedelijk al € 300,- kwijt aan aanschaf van de DLC's |:(. Met name Call of Duty is daarbij de grootste hater ...
Kom ik aan met 65% completion zonder dlc mee te tellen. _/-\o_

Dat dlc meetelt voor completion rate vind ik ook irritant. Ik hou het bijna altijd bij de base game. Dlc kopen alleen om het 'volledig' uit te spelen vind ik geen plan voor mezelf. Ik laat ook gekochte dlc overigens vaak liggen omdat het me toch minder interesseert dan base game completions.

Wel een strakke completion rate! Kan @uchiha tijntje een puntje aan zuigen. :)

• timmie271
quote:
exactor it schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:31:
[...]

Dat dlc meetelt voor completion rate vind ik ook irritant. Ik hou het bijna altijd bij de base game. Dlc kopen alleen om het 'volledig' uit te spelen vind ik geen plan voor mezelf. Ik laat ook gekochte dlc overigens vaak liggen omdat het me toch minder interesseert dan base game completions.

Maar vergeet niet dat de completion rate bij ons pas daalt zodra je 1 achievement in die DLC hebt gestart (op TA althans). Niet zodra hij uitkomt :)

Zelf zit ik op 82.5% en ben ermee bezig die naar de 85% te brengen :)
quote:

Maar 90% ligt nog eventjes uit de buurt dus hulde daarvoor _/-\o_

quote:
exactor it schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:31:
[...]

Als jij me Halo en BO3 niet had aangepraat zat ik voor de X1 boven de 90 ;)

Oja. Dat ik per ongeluk NBA 2k14 bij launch kocht hielp ook niet :p

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 13-08-2018 11:37 (5%)

360Gamertag.....PSN ID

• ExquisiteSteez
quote:

Ja das irritant.

Vooral bij Overwatch. Komen elke 3 maanden nieuwe trophies. Terwijl ik eigenlijk al klaar ben met de game. Gelukkig zijn het steeds maar 2 trophies.

Bij Minecraft of Final Fantasy xv is het nog irritanter. Die hebben na launch +30 extra trophies gekregen.
Bij sommige games vind ik het niet zo erg. God of War krijgt een Newgame+ mode. Daar zullen ook wel 2 nieuwe trophies bijzitten. Die speel ik graag nog een keer (zo goed is die game)

Nadeel is alleen dat ik het spel al heb verkocht. Dus mocht ik die ooit weer op 100% willen krijgen, zal ik hem opnieuw moeten kopen.

Mijn completion rate is trouwens 96.93%. Als ik Persona 5 uitspeel (die staat nu op 5%) zit ik denk op 98%. Mijn doel was altijd +90%. Vind het wel prima zo. Hoef geen 100%. Zal ook nooit gebeuren.

Binnenkort komen Spidey en RDR uit. Dus zal uiteindelijk nog wat zakken ook :P

• timmie271
quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:16:
[...]

Als jij me Halo en BO3 niet had aangepraat zat ik voor de X1 boven de 90 ;)

Oja. Dat ik per ongeluk NBA 2k14 bij launch kocht hielp ook niet :p
Maar het gaat om alles he niet alleen om die van de X1 he :9

Heb zelf 2x World of Tanks ertussen staan wat totaal niet helpt.....

quote:
timmie271 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 11:45:
[...]

Maar het gaat om alles he niet alleen om die van de X1 he :9

Heb zelf 2x World of Tanks ertussen staan wat totaal niet helpt.....
Dan kom ik ergens op de 80 uit. Vond zeker in de begin 360 periode achievements niet zo heel bijzonder. Behalve de 10000 kills in GoW 1 :)

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:07:
[...]

Dan kom ik ergens op de 80 uit. Vond zeker in de begin 360 periode achievements niet zo heel bijzonder. Behalve de 10000 kills in GoW 1 :)
Met de X1 alleen zit jij op 85,28% en ik op 88,51% :9

Daartegenover heb jij de 360 games op 76,50 staan en ik op 65,69% :)

quote:
timmie271 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:22:
[...]

Met de X1 alleen zit jij op 85,28% en ik op 88,51% :9

Daartegenover heb jij de 360 games op 76,50 staan en ik op 65,69% :)
Dankzij de 600 achievements in halo :+

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:40:
[...]

Dankzij de 600 achievements in halo :+
Daar heb ik er al 599 van gehaald :9 dus aan de bak jij :+

quote:
timmie271 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 12:41:
[...]

Daar heb ik er al 599 van gehaald :9 dus aan de bak jij :+
Als er een shooter is die prima reviews krijgt maar ik absoluut niet tof vind is het halo wel :p

Dan is de Doom MP een stuk leuker :D

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 13-08-2018 13:01 (6%)

360Gamertag.....PSN ID

• dvd-linden
quote:
hanssuh schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:23:
[...]

Is ook een van platina waar ik meest trots op ben :). Half jaar was inclusief dlc, 100%

Die met AT-ST vertrappen kostte mij persoonlijk gelukkig niet al teveel moeite (in relatie tot sommige andere trophies 7(8)7).
Enkele van de sp master trophies heb ik ook alleen maar kunnen halen door sneaky te campen :X en hebben soms heel veel pogingen gekost...
Die met die AT-ST vertrappen schijnt op Turning Point het makkelijkste te halen te zijn. Probleem is echter dat een potje Turning Point niet meer te spelen is, omdat er simpelweg geen spelers meer zijn. En in andere modussen vind ik het echt lastig om die te halen.

Heb je die missions op master difficulty wel allemaal alleen gehaald?
quote:
Amdwarrior schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:01:
[...]

Ik moet nog die survival op hard? En die at at maar wat een gedoe die trophies 2 stuk makkelijker gelukkig
Die zal je toch echt op master moeten doen. Ben je nog van plan om die te gaan halen?

Battlefront 2 heb ik niet en ben ik ook niet van plan om te halen. Denk dat ik de trophies verder voor Battlefront 1 ook laat zitten. Sta nu op 84% in totaal en vind dat eigenlijk wel best. Lekker verder met The Frozen Wilds van Horizon!

• Typhone
The Frozen Wilds zou ik eigenlijk ook nog op moeten pakken. Maar ik vond Horizon Zero Dawn erg matig qua game an sich (verhaal was sterk). Zelden zo erg zitten vervelen na 100x hetzelfde doen in een game.

• Amdwarrior
  • Laatst online: 07:55
quote:
dvd-linden schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:31:
[...]

Die met die AT-ST vertrappen schijnt op Turning Point het makkelijkste te halen te zijn. Probleem is echter dat een potje Turning Point niet meer te spelen is, omdat er simpelweg geen spelers meer zijn. En in andere modussen vind ik het echt lastig om die te halen.

[...]

Die zal je toch echt op master moeten doen. Ben je nog van plan om die te gaan halen?

Battlefront 2 heb ik niet en ben ik ook niet van plan om te halen. Denk dat ik de trophies verder voor Battlefront 1 ook laat zitten. Sta nu op 84% in totaal en vind dat eigenlijk wel best. Lekker verder met The Frozen Wilds van Horizon!
jup krijg nachtmerries van :') sommige kon je nog halen met beetje glitchen

Tatooine is echt verschrikkelijk jij wel gehaald?

• Sveninho
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 07-11 09:41
quote:
Typhone schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:09:
The Frozen Wilds zou ik eigenlijk ook nog op moeten pakken. Maar ik vond Horizon Zero Dawn erg matig qua game an sich (verhaal was sterk). Zelden zo erg zitten vervelen na 100x hetzelfde doen in een game.
Dan zeg ik bij deze not worth it! Ik viind TFW te veel herhaling, sterkere vijanden, nog meer irritaties. :+

• hanssuh
quote:
dvd-linden schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 14:31:
Ja alle sp missies solo gespeeld.

• dvd-linden
quote:
Typhone schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:09:
Ik ben er de afgelopen twee dagen voorzichtig mee begonnen en heb er ook behoorlijk wat moeite mee om erin te komen. Heb hem zelfs even uitgezet en ben verder gegaan met Mario Odyssey op de Switch. Terwijl ik de base game echt heel tof vond door het verhaal en de combat. Toch voelt dit een beetje als mosterd na de maaltijd of zo. Maar goed, ga hem sowieso wel even uitspelen en alle trophies halen.
quote:
Amdwarrior schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:25:
[...]
jup krijg nachtmerries van :') sommige kon je nog halen met beetje glitchen

Tatooine is echt verschrikkelijk jij wel gehaald?
Nee, ik heb er helemaal geen 1 op Master difficulty gehaald. Ga het ook niet meer proberen, laat Battlefront 1 lekker op 84% staan. Dat is toch ruim boven mijn completion rate van 61% waar ik nu op zit.
quote:
hanssuh schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 01:26:
[...]

Ja alle sp missies solo gespeeld.
Knap hoor! Wel hulp gehad van het internet? :*)

• Typhone
Jammer eigenlijk, Horizon is zo'n mooie game om te zien en te spelen maar op bepaalde punten sloegen ze de plank fors mis. Ben ook wel ultra nieuwsgierig naar Red Dead Redemption 2. Als ik een beetje denk aan de games die écht sfeer gaven dan hou ik daar wel van. Geen idee of ik dat lijstje al eens opgesomd heb hier maar bijvoorbeeld:

- Horizon Zero Dawn > mooie sfeer met sterk verhaal
- GTA 5 > algemene setting en vrijheid is gewoon epic
- Red Dead Redemption > die panfluit en andere typische geluidjes op de achtergrond die heel rustig aanwezig zijn tillen alles een paar niveau's hoger
- Uncharted 1 > graphics, verhaal alles eromheen
- Assassins Creed 2 > uitleg gebouwen, historie, levendige wereld
- Just Cause 2/3 > ultra over the top maar die setting op dat zonnige eiland, nog veel vrijer in je bewegingen en de 'mits je handig bent' onmogelijkheid om dood te gaan is toch ultra vet. Just Cause 3 is volgens mij één van de games waarvan ik alle DLC op 100% heb inclusief de basisgame platinum.
- Skyrim > sfeervol, goed verhaal, leuke plots + plottwists

Zo even wat uit mijn hoofd die me te binnen schoten. Krijg zin om te gamen maar moet nog even 1,5 week geduld hebben totdat de server goed ingepakt zit ;).

FYI:
Alles is bijna in orde thuis alleen de koeling nog ;). Daarna zeg ik: let the games begin!

Deze maand komt (als het goed is) The Golf Club 2019 uit.
Ik heb een 4 weken geleden The Golf Club 2 pas gekocht en vermaak me daar zó prima mee dat de nieuwe er ook gewoon gaat komen.
Platinum voor TGC2 is vrijwel onmogelijk (slechts 2 achievers) maar ik heb nog een drietal trophies open staan waarvan ik er tenminste twee wil halen:
-Hole in One;
-Chip-in vanuit een bunker;
-Hole in One van minstens 250 yards.
Nu zijn er wel custom banen waar dat soort achievements met één slag op te halen zijn, maar ik wil de voldoening voelen. Vraag is alleen hoe lang het nog gaat duren :9

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• MiAnVaSa
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 12:14
Op dit moment heb ik 21 achievements vrijgespeeld in Assassin's Creed Origins..

• hanssuh
quote:
dvd-linden schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 11:11:
Knap hoor! Wel hulp gehad van het internet? :*)
Ja dat wel, zonder was niet gelukt vanwege de moeilijkheidsgraad.

• Typhone
Ik was gisteren heel even bezig met Far Cry 4 (zat toevallig erin) maar dat trekt me echt niet zo. Wat is dat toch een verschrikkelijk wazige game die me totaal niet grijpt.

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 14:45
quote:
Typhone schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 10:26:
Ik was gisteren heel even bezig met Far Cry 4 (zat toevallig erin) maar dat trekt me echt niet zo. Wat is dat toch een verschrikkelijk wazige game die me totaal niet grijpt.
Ik vond de verhaallijn en setting van Far Cry 4 wel erg mooi en intrigerend. Wat gameplay betreft viel het mij ook wel tegen, het was een van de laatste spellen in de oude Ubisoft sandbox style waar je eerst torens moest beklimmen om gebieden vrij te spelen en dergelijk.

PSN: KADR777

• Shin_Alu
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 14:00

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Op Trueachievements hebben ze weer een Community Challenge die bijna van start gaat.
"The Ultimate Head to Head 4 Contest and Community Challenge"
https://www.trueachieveme...t-and-community-challenge

Ik vind het altijd wel leuk om op een andere manier te kijken naar wat er aan de beurt is om te halen :)

Helaas zit ik deze generatie op de PS4 waardoor ik niet voldoe aan de voorwaarden, maar misschien leuk voor de achievement hunters hier.
Ik blijf ondertussen hopen dat Truetrophies ook vaker met dit soort events gaat komen.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Net nog snel eventjes gekeken… Als ik Halo niet zou meetellen gaat mijn completion percentage op de X1 van base games van 83% naar 92% :p

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
quote:
Shin_Alu schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 11:44:
Op Trueachievements hebben ze weer een Community Challenge die bijna van start gaat.
"The Ultimate Head to Head 4 Contest and Community Challenge"
https://www.trueachieveme...t-and-community-challenge

Ik vind het altijd wel leuk om op een andere manier te kijken naar wat er aan de beurt is om te halen :)

Helaas zit ik deze generatie op de PS4 waardoor ik niet voldoe aan de voorwaarden, maar misschien leuk voor de achievement hunters hier.
Ik blijf ondertussen hopen dat Truetrophies ook vaker met dit soort events gaat komen.
Heb veel te weinig openstaande achievements en games daarvoor :+

Heb maar 800 van de 2500 benodigde gelockte achievements en 37 van de 50 benodigde niet afgemaakte games :9

Wel bijna klaar met AC: ezio collection :)

Ik zag dat ezio collection nu 12 euro was...dan gaan er allerlei stemmen in mijn hoofd af...’ac is zo’n goede serie, vooral die vroege games. Dat is maar 4 euro per spel. Je hebt die games altijd overgeslagen’

Wel ooit begonnen met deel 1 maar....same old, het trok me er niet gelijk in en dus weggelegd om ‘ooit’ weer op te pakken.
Misschien beter idee om 1 helemaal te skippen en gelijk naar deel 2 te gaan... of simpelweg voor black flag gaan, die heb ik ook voor cur gen. Ac1en 2 is nog op 360.
Gezien de collectables lijkt me het qua trophies/achievements ook veel werk. Dus ik beheerders me en koop nog niet. Mocht hij ooit onder de 10 of nog beter 5 duiken dan.... :p

Met het nieuws over diablo op de switch begint dat ook weer te kriebelen.

Voor korte termijn echter lekker mario odessey. Speelt heerlijk weg en geen trophies oid om je ‘druk’ over te maken. Heel misschien ook nog wat contra op ds spelen om te oefenen. En heb ook nog yoshi’s island en mario 3d land bij me.....(en uiteraard de megaman collection...maar die verdwijnende platform secties leveren me te veel stress op tijdens vakantie ;)

• ExquisiteSteez
quote:
Sagat schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:55:
Ik zag dat ezio collection nu 12 euro was...dan gaan er allerlei stemmen in mijn hoofd af...’ac is zo’n goede serie, vooral die vroege games. Dat is maar 4 euro per spel. Je hebt die games altijd overgeslagen’

Wel ooit begonnen met deel 1 maar....same old, het trok me er niet gelijk in en dus weggelegd om ‘ooit’ weer op te pakken.
Misschien beter idee om 1 helemaal te skippen en gelijk naar deel 2 te gaan... of simpelweg voor black flag gaan, die heb ik ook voor cur gen. Ac1en 2 is nog op 360.
Gezien de collectables lijkt me het qua trophies/achievements ook veel werk. Dus ik beheerders me en koop nog niet. Mocht hij ooit onder de 10 of nog beter 5 duiken dan.... :p

Voor korte termijn echter lekker mario odessey. Speelt heerlijk weg en geen trophies oid om je ‘druk’ over te maken. Heel misschien ook nog wat contra op ds spelen om te oefenen. En heb ook nog yoshi’s island en mario 3d land bij me.....(en uiteraard de megaman collection...maar die verdwijnende platform secties leveren me te veel stress op tijdens vakantie ;)
AC1 heeft geen trophies.

En de Ezio Collection heeft de multiplayer trophies niet uit de PS3 versie van AC Brotherhood & Revelations. Dus dat scheelt ook uren grinden.

Al bij al zijn het uitstekend games en voor deze prijs zeker de moeite waard. AC2 en Brotherhood zijn imo ook de beste delen uit de franchise.

Ik ben persoonlijk alleen een beetje AC moe. Dat krijg je als een franchise tot de laatste druppel wordt uitgemelkt. En als je elke jaar (voor een groot deel) gewoon dezelfde game voorgeschoteld krijgt.

Met Origins hebben ze eindelijk weer eens de tijd genomen. En het resultaat mag er ook zijn. Maar ze konden het niet laten om na een jaar weer met AC Dynasty te komen (Yves Guillemot had dollartekens in zijn ogen). Wat gewoon 3 kwart copy paste is uit Origins.

Nee, in de early PS3 days was ik een groot AC fans. Maar de laatste jaren ben ik een beetje klaar met het gecopy paste van Ubisoft :P

Maar als je niet AC moe bent, zou ik ze zeker halen. Het Ezio verhaallijn is sowieso de beste uit de reeks. Gameplay en graphics wise is het een tikkeltje verouderd. Voor de rest topgames!

• timmie271
quote:
Sagat schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:55:

Ik heb hem voor 2 tientjes gehaald en en zit na 93 uur gamen op 139 van de 149 achievements :)

Dus met 100 uur is ie uit te spelen :9
quote:
ExquisiteSteez schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:39:
[...]

AC1 heeft geen trophies.

En de Ezio Collection heeft de multiplayer trophies niet uit de PS3 versie van AC Brotherhood & Revelations. Dus dat scheelt ook uren grinden.

Al bij al zijn het uitstekend games en voor deze prijs zeker de moeite waard. AC2 en Brotherhood zijn imo ook de beste delen uit de franchise.

Ik ben persoonlijk alleen een beetje AC moe. Dat krijg je als een franchise tot de laatste druppel wordt uitgemelkt. En als je elke jaar (voor een groot deel) gewoon dezelfde game voorgeschoteld krijgt.

Met Origins hebben ze eindelijk weer eens de tijd genomen. En het resultaat mag er ook zijn. Maar ze konden het niet laten om na een jaar weer met AC Dynasty te komen (Yves Guillemot had dollartekens in zijn ogen). Wat gewoon 3 kwart copy paste is uit Origins.

Nee, in de early PS3 days was ik een groot AC fans. Maar de laatste jaren ben ik een beetje klaar met het gecopy paste van Ubisoft :P

Maar als je niet AC moe bent, zou ik ze zeker halen. Het Ezio verhaallijn is sowieso de beste uit de reeks. Gameplay en graphics wise is het een tikkeltje verouderd. Voor de rest topgames!
AC1 had bij mij dan weer wel achievements vanwege de 360. Maar ezio collection was prima te doen voor mij omdat ik alleen AC2 er al van had gespeeld (100%). Die andere 2 heb ik nu voor het eerst pas gespeeld en ze bevallen mij best prima moet ik zeggen. Daarnaast heb ik black flag en nog 2 AC's liggen.... even kijken wanneer ik zin heb om die op te starten :+

• exactor it
Crash is klaar. Wat een doffe ellende was 3 na zo veel lol in 1 en 2. Al met al een zeer prettige nostalgie boost. :)

Nu maar eens kijken of ik een kerkhofje kan beheren.

quote:
ExquisiteSteez schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 12:39:
[...]
(...) om na een jaar weer met AC Dynasty te komen.
Hij heet Odyssey ;)
Ik ben het overigens 100% met je eens; toen ik de trailer en gameplay zag had ik het idee dat ik naar Origins aan het kijken was. Alles zag er exact hetzelfde uit, zelfs het landschap, alleen het poppetje was Romeins ipv Egyptisch.
Hoewel ik me met Origins erg heb vermaakt laat ik Odyssey liggen.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• exactor it
Backlog update: Rage stond op 980/1000. Voor het laatst gespeeld in 2012. Vandaag de completion. :)

• timmie271
Whoep whoep eindelijk voor bij het 1e rotstuk in Black ops *O* ondertussen al in het volgende rotte deel terechtgekomen, maar dat is al een heel stuk makkelijker...

Wel eindelijk AC the ezio collection gisteravond op 100% gezet. Kan die ook weer van de harddisk af :)

quote:
timmie271 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 22:32:
Whoep whoep eindelijk voor bij het 1e rotstuk in Black ops *O* ondertussen al in het volgende rotte deel terechtgekomen, maar dat is al een heel stuk makkelijker...

Wel eindelijk AC the ezio collection gisteravond op 100% gezet. Kan die ook weer van de harddisk af :)
Black Ops 1 bedoel je? Is dat niet een 360 spel? :P

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
quote:
uchiha tijntje schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 08:58:
[...]

Black Ops 1 bedoel je? Is dat niet een 360 spel? :P
Is inderdaad een 360 spel die ik speel op de one :+
Maar toendertijd alleen op normal gespeeld (Was toen nog geen achievement hunter :9) dus nu alsnog op veteran spelen :D

• Ike.
  • Niet online
Vandaag de Platinum van Shift Quantum behaald. Een erg leuke 'puzzle-platformer'.
Had het vorige deel Shift Extended op de PSP gespeeld.
Een aantal levels zijn best pittig en daar ben je ook wel even mee bezig maar uiteindelijk toch een redelijk makkelijke Platinum.

Shift Quantum is nu tijdelijk 50% afgeprijst.

• Typhone
quote:
timmie271 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 22:32:

Black Ops valt wel mee. Op een gegeven moment is het naar voren rennen (in die tunnels zit je zeker? ;)) en dan gewoon dekking zoeken. Checkpoint/savepoint of hoe het ook heet komt dan opeens in beeld en dat maakt het leven er een stuk makkelijker op.

Als je van die grapjes wil hebben raad ik je Call of Duty World at War aan ;) (mijn eerste platinum ooit). Dat is frustratie pur sang zoals je het nu niet meer meemaakt. Let er maar eens op hoe de enemies constant op dezelfde manier komen. Daar vind je een gulden middenweg in (en dat kost je 50x retry'en) maar zodra je het patroon gaat herkennen weet je wanneer je kans maakt en wanneer niet. Klinkt heel wat makkelijker dan het is, I know but been there done that dus neem het niet als kletspraat van mij aan ;).

Typhone wijzigde deze reactie 20-08-2018 22:31 (17%)

• exactor it
quote:
Typhone schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:29:
[...]

Black Ops valt wel mee. Op een gegeven moment is het naar voren rennen (in die tunnels zit je zeker? ;)) en dan gewoon dekking zoeken. Checkpoint/savepoint of hoe het ook heet komt dan opeens in beeld en dat maakt het leven er een stuk makkelijker op.

Als je van die grapjes wil hebben raad ik je Call of Duty World at War aan ;) (mijn eerste platinum ooit). Dat is frustratie pur sang zoals je het nu niet meer meemaakt. Let er maar eens op hoe de enemies constant op dezelfde manier komen. Daar vind je een gulden middenweg in (en dat kost je 50x retry'en) maar zodra je het patroon gaat herkennen weet je wanneer je kans maakt en wanneer niet. Klinkt heel wat makkelijker dan het is, I know but been there done that dus neem het niet als kletspraat van mij aan ;).
Cod 2 was ook hilarisch wat eeuwig spawned en grenade happy tegenstanders betreft. Campaign is een stuk korter dan Waw maar minsten zo idioot op Veteran wat ik me kan herinneren.

Vond dat soort campaigns wel leuker qua completion dan de enorme hoeveelheid challenges en ingewikkelde zombietoestanden die ze er nu instoppen.

• Typhone
quote:
exactor it schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:50:
[...]

Cod 2 was ook hilarisch wat eeuwig spawned en grenade happy tegenstanders betreft. Campaign is een stuk korter dan Waw maar minsten zo idioot op Veteran wat ik me kan herinneren.

Vond dat soort campaigns wel leuker qua completion dan de enorme hoeveelheid challenges en ingewikkelde zombietoestanden die ze er nu instoppen.
Zombies vind ik wel vet maar ik haat ze trophywise ook. Je bent echt zeer afhankelijk van 2 goede medespelers en die zijn akelig lastig te vinden. Dik half jaar geleden met @Mrsrd13 gehaald samen met iemand van buiten Tweakers (stagiar bij ons) maar dat was ook een lange en heftige zit. Geef mij maar hardcore skilled zaken zoals in Titanfall 2 'The Gauntlet'. Dat heeft me ook 5 uur gekost en ik weet die route nog in m'n hoofd. :9

• Mrsrd13
  • Laatst online: 19-11 10:56
quote:
Typhone schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 08:50:
[...]

Zombies vind ik wel vet maar ik haat ze trophywise ook. Je bent echt zeer afhankelijk van 2 goede medespelers en die zijn akelig lastig te vinden. Dik half jaar geleden met @Mrsrd13 gehaald samen met iemand van buiten Tweakers (stagiar bij ons) maar dat was ook een lange en heftige zit. Geef mij maar hardcore skilled zaken zoals in Titanfall 2 'The Gauntlet'. Dat heeft me ook 5 uur gekost en ik weet die route nog in m'n hoofd. :9
Was inderdaad een lange zit, alleen niet moeilijk. Als je snapt hoe zombies werkt en je kent de map goed, hoeft het geen problemen op te leveren. Het denkpatroon van de zombies (als ze die überhaupt hebben) is natuurlijk makkelijk te omzeilen.

Ik moet nog steeds een paar zombie trophies, alleen heb ik niet zoveel zin om die te halen haha. Eigenlijk wil ik voordat alle nieuwe delen in de series (FIFA, COD, BF, AC) verschijnen alle trophies nog halen, ware het niet dat mijn disclezer van de ps4 er gisteravond geen zin in had. Hopelijk dat hij het vanavond doet, anders wordt het toch een nieuwe ps4 aanschaffen.

• Typhone
quote:
Mrsrd13 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:21:
[...]

Was inderdaad een lange zit, alleen niet moeilijk. Als je snapt hoe zombies werkt en je kent de map goed, hoeft het geen problemen op te leveren. Het denkpatroon van de zombies (als ze die überhaupt hebben) is natuurlijk makkelijk te omzeilen.

Ik moet nog steeds een paar zombie trophies, alleen heb ik niet zoveel zin om die te halen haha. Eigenlijk wil ik voordat alle nieuwe delen in de series (FIFA, COD, BF, AC) verschijnen alle trophies nog halen, ware het niet dat mijn disclezer van de ps4 er gisteravond geen zin in had. Hopelijk dat hij het vanavond doet, anders wordt het toch een nieuwe ps4 aanschaffen.
De moeilijkheid is niet per definitie de zombies inderdaad maar het mensen samen krijgen. Ik heb ooit heel 'barmhartig samaritaans' allerlei randoms zitten helpen maar in 99% v/d gevallen naaiden ze hem meteen eruit toen ze zelf de trophy hadden en lieten mij zitten. Als dat opgemerkt wordt bij PStrophies.org dan word je inmiddels gebanned als er keihard bewijs voor is. Wat ik een heel goede ontwikkeling vind persoonlijk.
Daarom zijn een paar betrouwbare mensen om trophies mee te halen altijd wel erg prettig. Ik maak in het algemeen ook afspraken om trophies te halen omdat ik vrij druk ben en regelmatig in het buitenland zit.

Jaren geleden met Medal of Honor (die variant uit 2010) moest je een Apache halen / Tomahawk halen bij 40+ kills (zonder dood te gaan). Toen waren we daar met een groep van 10 mee bezig gedurende 5 uur (timer runde de hele tijd eruit voordat we genoeg kills 'geframed' hadden. Toen stonden we allemaal op 39 kills en de eerste die de tomahawk kreeg klapte hem gewoon kapot op iedereen. Einde sessie. Dan ben je écht een vern**kte t****s eikel.

• timmie271
quote:
Typhone schreef op maandag 20 augustus 2018 @ 22:29:
[...]

Het zijn in Black ops inderdaad maar een paar echt lastige stukken zoals die tunnels zonder checkpoints.... verder kunnen ze overal doorheen schieten en moet jij moeite doen. Voor de rest ga ik er best soepel doorheen :9 (alleen duel weapon only proberen op veteran is toch niet zo slim met die inacurate wapens :+)

World at war schijnt een van de ergste campaigns te zijn op het hoogste niveau.. die sla ik ook mooi over :)

Zombies blijft ook gewoon klote... hoop stiekem wel dat ik die van black ops 1 kan halen want dan ik hem op 100% gaan krijgen. Voor black ops 3 zal mij dat never nooit gaat lukken...

• Typhone
Dat waren nog die simpele zombies volgens mij toch? Zonder dat je 100.000 stappen moest voltooien voor 30 verschillende easter eggs (zZzZzZzZ). Ik zou wel zeggen dat WaW makkelijker is dan BLOPS 3. Qua tijd ben je sneller klaar met WaW. BLOPS3 was een verschrikkelijke platinum met tig keer dezelfde levels doorgaan en onderwater op Veteran (zonder dood te gaan) was ook een bitch van epische proporties.

• timmie271
quote:
Typhone schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:32:
Dat waren nog die simpele zombies volgens mij toch? Zonder dat je 100.000 stappen moest voltooien voor 30 verschillende easter eggs (zZzZzZzZ). Ik zou wel zeggen dat WaW makkelijker is dan BLOPS 3. Qua tijd ben je sneller klaar met WaW. BLOPS3 was een verschrikkelijke platinum met tig keer dezelfde levels doorgaan en onderwater op Veteran (zonder dood te gaan) was ook een bitch van epische proporties.
Is geloof ik inderdaad nog een relatief simpele zeker qua achievements. Alleen je moet het wel zo lang kunnen overleven :+

Blops 3 heeft inderdaad het onderwater gedeelte. Op realistic voltooien en alle decoraties en dergelijke halen...

• Typhone
quote:
timmie271 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:34:
[...]

Is geloof ik inderdaad nog een relatief simpele zeker qua achievements. Alleen je moet het wel zo lang kunnen overleven :+

Blops 3 heeft inderdaad het onderwater gedeelte. Op realistic voltooien en alle decoraties en dergelijke halen...
Ja daar heb ik een boekwerk voor naast me gehad waarin ik alles nauwgezet bijhield met 3 markeerstiften en een balpen. Drie maanden werk.

• Mrsrd13
quote:
timmie271 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:29:
[...]

World at war schijnt een van de ergste campaigns te zijn op het hoogste niveau.. die sla ik ook mooi over :)
Als je allergisch bent voor granaten, dan is WaW inderdaad de ergste campaign. Valt verder wel een beetje mee. Ben zelf trotse platinumhouder en zelfs lid van de 100% club op WaW.

Ik wil zelf ook nog Black Ops 3 op Realistic uitspelen, alleen heb ik geen partner die met mij dit avontuur aan wil gaan.

• Typhone
quote:
Mrsrd13 schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:49:
[...]

Als je allergisch bent voor granaten, dan is WaW inderdaad de ergste campaign. Valt verder wel een beetje mee. Ben zelf trotse platinumhouder en zelfs lid van de 100% club op WaW.

Ik wil zelf ook nog Black Ops 3 op Realistic uitspelen, alleen heb ik geen partner die met mij dit avontuur aan wil gaan.
Als je even wacht tot ik meer tijd heb kom ik je helpen. Promised.

Sidenote: ik moet wel even checken of ik de game + doosje niet kapotgestampt heb ;)

Typhone wijzigde deze reactie 21-08-2018 09:51 (8%)

• Mrsrd13
quote:
Typhone schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:51:
[...]

Als je even wacht tot ik meer tijd heb kom ik je helpen. Promised.

Sidenote: ik moet wel even checken of ik de game + doosje niet kapotgestampt heb ;)
Gezellig! We zouden ook nog Dying Light gaan spelen. Daar wil ik dan opzich wel mee beginnen. Iets minder frustrerend ;)
Pagina: 1 ... 87 ... 96 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True