• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2025
Na lange tijd afwezig (om diverse redenen) te zijn weggeweest zal ik ook weer wat actiever in dit topic zijn.

Mijn eerste trophy was direct een heldendaad:
Call of Duty: World at War
Saved Private Ryan.

Verder op dit moment met meerdere games bezig, wat ik voorheen nooit deed (autistisch trekje om altijd eerst iets af te ronden, voordat ik verder ga). Bevalt mij uitstekend.

Ben op dit moment bezig met:
Mass Effect: Andromeda
Last of Us: Remastered (nog nooit gespeeld. shame on me)
Dying Light

Verder speel ik nog een paar spellen, waarbij ik niet direct voor trophies ga:
The Elder Scrolls Online
Xcom 2
Cities: Skyline
Stardew Valley
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:37:
[...]

Natuurlijk mogen de Achievement Hunters ook hier dat kwijt :)
* Sagat kijkt naar
@uchiha tijntje
@exactor it

nou nou? :+

10 second ninja DONE

Ik heb even gekeken, maar ik denk dat mijn eerste 360 game Kameo was in oktober 2016. Echter er staat geen datum bij de eerste achievements van deze game. :)

Erg vermakelijk spel trouwens. Jammer dat dat nooit een vervolg had gekregen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

Ik vraag met toch iets af.

Waarom zijn er mensen die in co-op missies joinen waarvoor bijvoorbeeld een level 20 staat, terwijl ze zelf nog niet eens level 10 zijn.
Word daar zo geïrriteerd van.. Ben je in Mass Affect Andromeda bezig met de platinum missies(Insanity+ zeg maar) joinen er mensen die elke 5 seconden down gaan omdat ze denken dat ze pro zijn en je hele game kansloos maken omdat je mensen tekort komt voor sommige objectives.

Xenoverse 2 had wel een mooi systeem voor dat.
Daar kon je aanklikken dat alleen mensen je missies mochten joinen als ze rond hetzelfde level als jou zitten.... Dat zou echt een must zijn voor elke co-op game.

Sowieso blijf ik me soms verbazen over het tactisch inzicht van sommige mensen on-line..
Gisteren met @Mrsrd13 wel een "paar" lekkere potjes gespeeld, scheelt toch wel een hoop als je gewoon met iemand kan communiceren.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:41:

Waarom zijn er mensen die in co-op missies joinen waarvoor bijvoorbeeld een level 20 staat, terwijl ze zelf nog niet eens level 10 zijn.
Word daar zo geïrriteerd van.. Ben je in Mass Affect Andromeda bezig met de platinum missies(Insanity+ zeg maar) joinen er mensen die elke 5 seconden down gaan omdat ze denken dat ze pro zijn en je hele game kansloos maken omdat je mensen tekort komt voor sommige objectives.

Daar kon je aanklikken dat alleen mensen je missies mochten joinen als ze rond hetzelfde level als jou zitten.... Dat zou echt een must zijn voor elke co-op game.

Sowieso blijf ik me soms verbazen over het tactisch inzicht van sommige mensen on-line..
Gisteren met @Mrsrd13 wel een "paar" lekkere potjes gespeeld, scheelt toch wel een hoop als je gewoon met iemand kan communiceren.
The thing with common sense is.......it's not very common :P

Ik weet nog dat ik met een maat een 3e vriend gingen boosten in diablo2.
dus wij beiden level 60 en hij 10 ofzo?

Hij moest gewoon uit de vuurlinie blijven en checken of er voor hem interessante l00t was, verder zouden wij de mobs regelen. Maar hij vond het saai worden en ging dus meevechten. Dan gebeurd er dit.

Hij rent het gevecht in kan een klap uitdelen die verwaarloosbare schade doet.....
dan of, hij moet er uit rennen en gelijk healen, of hij moest via de stad reviven en terug naar zijn corps |:(
Als dat een keer gebeurd ala, maar dat was echt een andere mooie definitie 'insanity' :P
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:43:
Ik heb even gekeken, maar ik denk dat mijn eerste 360 game Kameo was in oktober 2016. Echter er staat geen datum bij de eerste achievements van deze game. :)

Erg vermakelijk spel trouwens. Jammer dat dat nooit een vervolg had gekregen.
Waarschijnlijk net als ik dus geen online verbinding toen je je eerst xbox stappen zette.
Het verbaasd me echter dat je pas 2016 op de 360 zat? Had je niet allang een xb one toen?

Oh en kameo zit ook bij rare replay toch.....nog een voor de pile of shame :+

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 26-06-2018 15:05 ]

10 second ninja DONE

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-12-2025

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:55:
Vraagje voor al jullie Trophy Hunters/Collectors.

Vandaag is blijkbaar de dag dat trophies exact 10 jaar bestaan, daarom een mooi moment om aan iedereen te vragen.
Wat was jouw allereerste trophy :)

Mijn allereerste trophy was (Op mijn allereerste account Just_jan ... I know, originaliteit over mijn 3 accounts :P)
On the run ...... Van de game Far Cry 2.
Die van mij kon bijna niet mooier:

"First of Many!" van Gran Turismo 6

Taru tossing moet een olympische sport worden

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:37:
[...]

Natuurlijk mogen de Achievement Hunters ook hier dat kwijt :)
Allang gedaan natuurlijk. Pochen met achievements is mijn lust en mijn leven! :)

Ben net met Sniper Elite 4 begonnen. Speelt lekker weg. Maak me wel redelijk zorgen over authentic. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:35:
[...]

Allang gedaan natuurlijk. Pochen met achievements is mijn lust en mijn leven! :)

Ben net met Sniper Elite 4 begonnen. Speelt lekker weg. Maak me wel redelijk zorgen over authentic. :)
Is het zo lastig? Ook met de skills van mij erbij?

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:15:
[...]

Is het zo lastig? Ook met de skills van mij erbij?
Ik maak me juist zorgen vanwege jouw 'skills'.

I love it when a plan comes together

Meer serieus: ik ga vanavond 1 missie op authentic proberen te doen. Ik heb namelijk het idee dat het solo makkelijker is omdat je dan overal langs kan stealthen. Ik gok echter dat een aantal missies uiteindelijk via onze uitstekende Panzer Faust strategie zullen moeten.

In mijn herinnering was ik vrij goed met de sniper en heel slecht met pistool. In deze is het andersom. Zonder de super flauwe richthulp raak ik nauwelijks iets. Ik lees online dat er niks aan mikken is veranderd maar ik heb het idee dat wind veel meer uitmaakt. Ook kun je distance instellen op je gun. Dat heb ik bij 3 nooit gezien of gedaan. Dat instellen maakt een enorm verschil qua hoe hoog je moet mikken.

Maar misschien moet ik verder in de SE4 topics. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2018 18:23 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:19:
[...]

Ik maak me juist zorgen vanwege jouw 'skills'.

I love it when a plan comes together

Meer serieus: ik ga vanavond 1 missie op authentic proberen te doen. Ik heb namelijk het idee dat het solo makkelijker is omdat je dan overal langs kan stealthen. Ik gok echter dat een aantal missies uiteindelijk via onze uitstekende Panzer Faust strategie zullen moeten.

In mijn herinnering was ik vrij goed met de sniper en heel slecht met pistool. In deze is het andersom. Zonder de super flauwe richthulp raak ik nauwelijks iets. Ik lees online dat er niks aan mikken is veranderd maar ik heb het idee dat wind veel meer uitmaakt. Ook kun je distance instellen op je gun. Dat heb ik bij 3 nooit gezien of gedaan. Dat instellen maakt een enorm verschil qua hoe hoog je moet mikken.

Maar misschien moet ik verder in de SE4 topics. :)
Ik ben benieuwd hoe ver je komt op authentic :) Ik wil Sniper Elite graag oppakken na Nier en Crash! In de maand juli en augustus komt er toch vrij weinig uit!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:25:
[...]

Ik ben benieuwd hoe ver je komt op authentic :) Ik wil Sniper Elite graag oppakken na Nier en Crash! In de maand juli en augustus komt er toch vrij weinig uit!
We moeten sowieso coopen. Er zijn collectibles in de coop only playlists en ik ga natuurlijk de mp volledig boosten. :)

• Sveninho
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:41:

Nou hebben we het niet over hetzelfde spel, maar wel hetzelfde idee;
Ik hou van de zombie mode(s) in COD, maar ben verre van advanced noch een hoog level (ik heb mijn PS4 pas recentelijk aangeschaft). Nou word ik regelmatig in potjes gegooid met mensen die een hoop levels boven mij liggen én die gasten kennen alle ins and outs van het level waardoor ik al heel gauw verdwaal en/of dood ga zonder enige indicatie.

Ben ik op zo een moment dan ook een last? We zijn allemaal gamers, echter ben ik dan niet zo fanatiek hun. Ik flame je niet hoor, ik vind het ook helemaal niet erg dat je vind dat 'n00bs' niet jouw potje moeten verstoren. :P

Verwijderd

Sveninho schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:45:
[...]

Nou hebben we het niet over hetzelfde spel, maar wel hetzelfde idee;
Ik hou van de zombie mode(s) in COD, maar ben verre van advanced noch een hoog level (ik heb mijn PS4 pas recentelijk aangeschaft). Nou word ik regelmatig in potjes gegooid met mensen die een hoop levels boven mij liggen én die gasten kennen alle ins and outs van het level waardoor ik al heel gauw verdwaal en/of dood ga zonder enige indicatie.

Ben ik op zo een moment dan ook een last? We zijn allemaal gamers, echter ben ik dan niet zo fanatiek hun. Ik flame je niet hoor, ik vind het ook helemaal niet erg dat je vind dat 'n00bs' niet jouw potje moeten verstoren. :P
Nee.
Jij zoekt gewoon een match in zombie modus.

Wat ik bedoel zijn de mensen die level 6 ofzo zijn en missies gaan zoeken waarbij duidelijk staat in dikke rode tekst dat je hiervoor level 20 moet zijn (recommended).
En daar blijft het meestal dan niet bij, dat zijn dan vaak ook de mensen die die 3 personen van level 20 in cover zien zitten omdat het 2 shot dead is, maar vervolgens zelf met hun level 6 lekker gaan rennen door de map en meteen dood gaan.
(Bij level 20 heb je veel meer health, shields en skills dan op lagere levels)

Als ik een potje zombies start of wat dan ook dan maakt het inderdaad geen enkele moer uit ;) , natuurlijk heb je daar ook mensen met 0.0 tactische kennis maar dat hou je helaas met elke game :+

• Sveninho
  • Laatst online: 06-01-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:09:
[...]

Nee.
Jij zoekt gewoon een match in zombie modus.

Wat ik bedoel zijn de mensen die level 6 ofzo zijn en missies gaan zoeken waarbij duidelijk staat in dikke rode tekst dat je hiervoor level 20 moet zijn (recommended).
En daar blijft het meestal dan niet bij, dat zijn dan vaak ook de mensen die die 3 personen van level 20 in cover zien zitten omdat het 2 shot dead is, maar vervolgens zelf met hun level 6 lekker gaan rennen door de map en meteen dood gaan.
(Bij level 20 heb je veel meer health, shields en skills dan op lagere levels)

Als ik een potje zombies start of wat dan ook dan maakt het inderdaad geen enkele moer uit ;) , natuurlijk heb je daar ook mensen met 0.0 tactische kennis maar dat hou je helaas met elke game :+
I see! Ja dat maakt een verschil als het vooraf staat aangegeven. :9
Ik dacht dat het random based was en men zelf de keus had een level wel of niet te enteren.
Forza Horizon 3 incl DLC compleet! Nu hoef ik even geen racegame meer te zien :p

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12-2025
Mijn allereerste trophy was “Rampage” van Resistance 2, 15 december 2008.

Toevallig een van de weinige games die ik nauwelijks heb “uitgespeeld”. Geen idee hoezo eigenlijk. Misschien toch voor de gein eens de single player doorlopen. Als ik er ooit aan toe kom...

PSN ID: Hanssuh

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:29:
Forza Horizon 3 incl DLC compleet! Nu hoef ik even geen racegame meer te zien :p
Heb je snel gedaan. Niet meer bij te houden die gozer.

Ik wissel inmiddels schieten in de zon overgoten Italiaanse bergen af met het afdalen van de besneeuwde toppen in de Alpen. Steep + Wintergames goedkoop op de kop kunnen tikken. Puur voor relaxed wat aanklooien. De 100% zal er vast wel komen maar dat zal nog wel ff duren gok ik. :)
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:26:
[...]

Heb je snel gedaan. Niet meer bij te houden die gozer.
Ik vond het ook echt wel een vermakelijk spel terwijl ik helemaal niet zo van racers ben. De laatste 2 achievements waren wel een grind zeg... Alle exhibitions en championships completen in zowel de DLC als de main game. Dat soort nutteloze achievements mogen er van mij uit... :)

Vanavond nog maar even de awesome adventures of Captain Spirit spelen zonder achievements :z en dan op naar Crash. Heb er echt veel zin in :)

Verwijderd

Ik heb zo een enorme hekel aan niet registrerende achievements. :(

Voor de rest is steep genieten. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KEcCFAsdECXeZIAh1MHZbnYC/full.png

[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2018 22:57 ]

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:48:
Ik heb zo een enorme hekel aan niet registrerende achievements. :(

Voor de rest is steep genieten. :)

[afbeelding]
Beetje geduld hebben ;) Want hij is inmiddels unlocked! Maar het is zeker vervelend! :p

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:46
Net de Days of Play e-mail gehad met de tiebreakvragen. Nu maar duimen. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12-2025
Jep, ik heb 'm ook ontvangen. Fijne benaderingsvragen :S
Ach, een gokje wagen kan geen kwaad in dit geval.

PSN ID: MrMichel_75

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12-2025
Hmm, ik heb helemaal geen mail gehad van Days of Play ondanks dat ik mij had aangemeld en keurig iedere dag een trophy heb gescored.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-12-2025

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Is het toegestaan om hulp te vragen voor het behalen van een trophy in de zin van mp/co-op? Ik wil ergens begin volgende maand graag de co-op trophies van Assassins Creed Unity hebben gehaald. Nu zijn ze vrijwel allemaal alleen te doen, op een paar (letterlijk een paar geloof ik) na. Dus iemand die mij zou willen helpen? :9

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-12-2025
@Satom Tuurlijk is dat toegelaten. Zelf heb ik de game niet, maar er is vast wel iemand anders in dit topic die kan/wil helpen. :)

• s0kkie
  • Laatst online: 17-12-2025

s0kkie

Cowabunga

Voor Sony is het inmiddels het 10 jarig jubileum van trophies
https://www.psx-sense.nl/...en-hun-10-jarig-jubileum/

Kan me nog goed herinneren dat een van de eerste games Uncharted was en ik deze direct opnieuw ging spelen om trophies te halen lol
Ben alleen nooit een 'trophy hunter' geweest, heb sinds dag 1 tot heden pas ongeveer 2.600 met 3 platinums. Als ik gasten met boven de 10K zie dan vraag ik me af wat ze verder in het dagelijkse leven doen :P

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-01 01:17
uchiha tijntje schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 14:38:
[...]

Ik vond het ook echt wel een vermakelijk spel terwijl ik helemaal niet zo van racers ben. De laatste 2 achievements waren wel een grind zeg... Alle exhibitions en championships completen in zowel de DLC als de main game. Dat soort nutteloze achievements mogen er van mij uit... :)
Wees blij dat het in een keer goed ging en niet zoals bij mij dat ik opnieuw moest starten met het risico op verliezen van de save met alles er al op.... Had blijkbaar de pech met een bug 8)7 8)7

Mijn eerste achievement op de xbox was: Heal Up in Halo 3 ODST op 05-06-2013 :)

Sinds vandaag overigens de smaak ook weer redelijke te pakken na 6 maanden met hunten :)
(Xdoos ging alleen aan voor de FM7 races....)

Battlefield 3: Semper Fidelis
Refunct: Will you come back?
Refunct: Is this goodbye?
F1 2015: Hard Times (laatste chievo ga ik never nooit zelf halen :+)

Gamertag: timmie271

Verwijderd

s0kkie schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:09:
Voor Sony is het inmiddels het 10 jarig jubileum van trophies
https://www.psx-sense.nl/...en-hun-10-jarig-jubileum/

Kan me nog goed herinneren dat een van de eerste games Uncharted was en ik deze direct opnieuw ging spelen om trophies te halen lol
Ben alleen nooit een 'trophy hunter' geweest, heb sinds dag 1 tot heden pas ongeveer 2.600 met 3 platinums. Als ik gasten met boven de 10K zie dan vraag ik me af wat ze verder in het dagelijkse leven doen :P
Dat is natuurlijk niet zo heel aardig :) .
Als ik al mijn accounts bij elkaar optel dan kom ik ook uit rond de 8 a 9000 trophies.

Heb eigen werk doordat ik bezig ben met games/mod en comics ontwikkelen en daar een goed inkomen aan over hou.
Daarnaast ook nog een bijbaan om de spaarrekening te spekken :P .
En ook nog een vriendin en een sociaal leven (Ok, het helpt dat mijn vriendin in het buitenland zit en ik die niet regelmatig zie en daardoor meer tijd voor gamen over heb (alhoewel ik ook vaak met haar samen game)).

Ik durf te wedden dan 9 van de 10 mensen die op dit specifieke topic komen dat die een gewone baan heeft en een sociaal leven in of buiten het gamen ;) .
Verwijderd schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 16:59:
[...]

Dat is natuurlijk niet zo heel aardig :) .
Als ik al mijn accounts bij elkaar optel dan kom ik ook uit rond de 8 a 9000 trophies.

Heb eigen werk doordat ik bezig ben met games/mod en comics ontwikkelen en daar een goed inkomen aan over hou.
Daarnaast ook nog een bijbaan om de spaarrekening te spekken :P .
En ook nog een vriendin en een sociaal leven (Ok, het helpt dat mijn vriendin in het buitenland zit en ik die niet regelmatig zie en daardoor meer tijd voor gamen over heb (alhoewel ik ook vaak met haar samen game)).

Ik durf te wedden dan 9 van de 10 mensen die op dit specifieke topic komen dat die een gewone baan heeft en een sociaal leven in of buiten het gamen ;) .
Ik denk dat het makkelijker is als je single bent, maar het is maar net hoe leuk en/of belangrijk je het vind.
En een ding, sociale aanvaardbaarheid, als je voetbalt en 4x per week moet trainen vind niemand dat raar, maar als je zegt dat je 4 avonden in de week trophies hunt ben je voor sommige mensen een 'no lifer'. Ik denk dat ik met mijn 40 jaartjes in een soort overgangs generatie zit, maar hoe jonger het word hoe meer geacepteerd gamen is als een hobby net als sporten of whatever.

Ik lees ook steeds vaker dat men juist samen met de vrouw of vriendin gamed, dat zit er tot op heden bij de mijne ook nog niet in, maar wellicht dat overcooked daar verandering in brengt (of het sloopt de relatie, maar dan heb ik ook tijd om meer te gamen, ik zeg win win :P >:) )

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 15:48:
[...]

Ik denk dat het makkelijker is als je single bent, maar het is maar net hoe leuk en/of belangrijk je het vind.
En een ding, sociale aanvaardbaarheid, als je voetbalt en 4x per week moet trainen vind niemand dat raar, maar als je zegt dat je 4 avonden in de week trophies hunt ben je voor sommige mensen een 'no lifer'. Ik denk dat ik met mijn 40 jaartjes in een soort overgangs generatie zit, maar hoe jonger het word hoe meer geacepteerd gamen is als een hobby net als sporten of whatever.

Ik lees ook steeds vaker dat men juist samen met de vrouw of vriendin gamed, dat zit er tot op heden bij de mijne ook nog niet in, maar wellicht dat overcooked daar verandering in brengt (of het sloopt de relatie, maar dan heb ik ook tijd om meer te gamen, ik zeg win win :P >:) )
Ik doe veel PUGB op de PC met mijn betere helft :P, laatste tijd ook met haar en wat kennissen van haar games zoals (The Forest, Skyfactory, The raft). Gewoon lekker als groep zijnde wat survivalen 8) .

• Typhone
  • Laatst online: 01-01 10:17

Typhone

Who Dares Wins

Zo daar ben ik weer na vakantie :). Gisteren de PS4 aangezet, Rayman Legends gestart, en pling pling Level 11 Awesome en Platinum Trophy 😬.

Wat een beloning yeah! 3,5 maand dagelijks challenges doen!

• timmie271
Typhone schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 10:47:
Zo daar ben ik weer na vakantie :). Gisteren de PS4 aangezet, Rayman Legends gestart, en pling pling Level 11 Awesome en Platinum Trophy 😬.

Heb je dan goed volgehouden :P

Ben zelf nu bezig met alle games af te maken die ik gestart had, maar nooit afgemaakt :+
En op zo'n moment bedenk je je dan toch wel dat er teveel games in de kast liggen om te spelen :P

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:28

spaceboy

Op grote hoogte

Welkom bij de Rayman Legends Platinum Trophy Member Club! Voelt goed he!?? Blijft een toffe game en zeker die challenges!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter

Dat heb je dan snel gedaan! Geloof dat ik zo'n half jaar bezig was, kwam niet verder dan de Golden trophies :9

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:03
Vandaag heb ik de platina binnen voor The Order 1886. Het is een vermakelijke verhalende game, geen al te lastige trophies trouwens. Het was in het begin wel wennen aan het 21:9 formaat maar door het filmische karakter van de game past dat erg goed bij de ervaring. De volgende wordt denk ik Detroit: bc.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vGviRCV.jpg

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Satom schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:38:
[...]
Dat heb je dan snel gedaan! Geloof dat ik zo'n half jaar bezig was, kwam niet verder dan de Golden trophies :9
Volgens mij zit je dan op max 4 maanden als ik me niet vergis. Let wel: ik begon vanaf dag 1 met challenges halen. Heb in 4 maanden slechts 2 dagen gemist ivm verbouwing :).

Blij dat ik nu de recente games een kan gaan oppakken :). In de avonden flink bezig met klussen, mountainbiken, hardlopen en in de weekenden eens even tijd inruimen voor de mooie nieuwe games (Far Cry, Detroit BC).

[ Voor 21% gewijzigd door Typhone op 08-07-2018 20:38 ]

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-12-2025
Zo, ik ben ook een hele tijd weggeweest, maar zal dit topic ook weer eens in de gaten gaan houden en zelf zo nu en dan mijn bijdrage gaan leveren :D.

En om meteen even echt on-topic te gaan: ik heb gisteren de platinum trophy van God of War binnengeharkt. Ben gistermiddag ruim 4 uur bezig geweest met mevrouw Sigrun, wat een bitch was dat zeg. Heb heel de game op hard gespeeld en eigenlijk op het wat lastige begin na nagenoeg geen problemen gehad met gevechten (op wat uitzonderingen na). Totdat ik dus bij de Valkyrie Queen aankwam. Ik kreeg haar aanvallen maar niet goed onder de knie. Heb een aantal keren op het punt gestaan om de PS4 uit te zetten en later verder te gaan, maar ik wilde haar per se dit weekend neer hebben (en daarmee de platinum trophy binnenharken). Ook wilde ik de moeilijkheidsgraad niet naar beneden bijstellen (ondanks dat je hem gewoon op easy uit kan spelen voor de platinum trophy), omdat ik dat toch wel erg triest zou vinden; de hele game op hard spelen en dan alleen de Valkyrie Queen op een lager niveau. Uiteindelijk dus langer mee bezig geweest dan met welke track dan ook in Trackmania Turbo (dit zet ik er speciaal bij voor @dvdkiwi haha :D), maar toen ze neer was gaf dat toch wel een heerlijk gevoel.

Ik zal overigens ook meteen even inhaken op de vraag van @Verwijderd: mijn eerste trophy was Cut Your Teeth van GTA IV op 24-01-2009, dus dat is alweer even geleden. Is nog een multiplayer trophy ook, ondanks dat ik niet echt een multiplayer speler ben. Bijna 10 jaar geleden alweer en weet nog dat ik mijn PS3 voornamelijk gekocht had om GTA IV te kunnen spelen. Dat zag er zo tof uit toen!

En nog een laatste dingetje: ik zit nu met mijn completion rate op 60,45%. Gelukkig weer boven de 60% en wil hem daar nu houden ook. Dat moet ook wel lukken, aangezien ik de komende tijd voornamelijk wat oudere games op ga pakken waar ik nog niet alles trophies van gehaald heb. Dus nu echt op naar de 65% :D.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Verwijderd

Vandaag bezig geweest met stormy ascent in crash 1. Denk dat ik inmiddels langer bezig ben met deze speed run halen dan met de rest van het spel bij elkaar. Wat een hatelijk leveltje is dit zeg. :)

Ondertussen Steep uitgespeeld. Er bestaan helemaal geen achievements/trophies voor alle medals halen. Zeker niet. Anders had ik die uiteraard ook gehaald (ongelofelijk moeilijk spel)

• timmie271
Probeer CoD Ghosts (X360) voor zover mogelijk uit te spelen... Echter moet ik alleen Sin City nog op veteran spelen.. Er is alleen een ding wat mij tegenhoud. Moet de X knop smashen om verder te kunnen, maar het spel weigert dat en dus zit ik al op poging 50 oid :+ Zodra ik hem op hardened of lager zet dan lukt het wel in een keer.. En doe niks anders dan op veteran :? :? :X :X

Moet vaker klagen hier.. Ineens lukte het wel :P
Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 22:18:
Vandaag bezig geweest met stormy ascent in crash 1. Denk dat ik inmiddels langer bezig ben met deze speed run halen dan met de rest van het spel bij elkaar. Wat een hatelijk leveltje is dit zeg. :)

Ondertussen Steep uitgespeeld. Er bestaan helemaal geen achievements/trophies voor alle medals halen. Zeker niet. Anders had ik die uiteraard ook gehaald (ongelofelijk moeilijk spel)
Maar dan staat ie toch nog niet op 100% :+ :+
Zijn ook maar weinig mensen die die laatste 3 achievements hebben :P

[ Voor 46% gewijzigd door timmie271 op 08-07-2018 22:30 ]

Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 22:18:
De top is alleen maar voor de top! (Woordgrapje)

Ik heb alle relics in deel 2 gehaald. Nu nog 5 gems en dan staat die op 100%. 3000 van de 3000! Maar die laatste gems zijn wel lastig. Sommige death paths zijn erg irritant. Wie heeft die nitro boxes bedacht! Dus heb heel lame eerst maar even 50 lives gefarmt... want wat je niet wilt is bij het laatste checkpoint zijn met nog 5 doosjes die je moet hebben maar 0 levens over en je springt mis... dat hadden ze best anders mogen doen. Dat als je de game uitspeelt eigenlijk infinite lives hebt. :) nu heb je dat ik principe ook maar dan met een farm methode...

dvd-linden schreef op zondag 8 juli 2018 @ 21:14:
Uiteindelijk dus langer mee bezig geweest dan met welke track dan ook in Trackmania Turbo (dit zet ik er speciaal bij voor @dvdkiwi haha :D)
Buiging voor Sigrun op hard _/-\o_
Dat je elke track onder de 4 uur hebt gehaald vind ik overigens net zo indrukwekkend hoor ;)

Zelf ben ik niet echt met trophy-games bezig.
Nog steeds veel GT Sport waar het wachten is op level 50, daarnaast nog redelijk wat BF1 die al platinum is en sinds vorige week begonnen aan The Golf Club 2. Van die laatste druppelen zo nu en dan wel wat trophies binnen, maar actief najagen doe ik ze niet; ik geniet gewoon van de (uiterst relaxte) game.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Typhone schreef op zondag 8 juli 2018 @ 20:36:
[...]

Volgens mij zit je dan op max 4 maanden als ik me niet vergis. Let wel: ik begon vanaf dag 1 met challenges halen. Heb in 4 maanden slechts 2 dagen gemist ivm verbouwing :).

Blij dat ik nu de recente games een kan gaan oppakken :). In de avonden flink bezig met klussen, mountainbiken, hardlopen en in de weekenden eens even tijd inruimen voor de mooie nieuwe games (Far Cry, Detroit BC).
Ik moet dan ook eerlijk bekennen dat ik zo nu en dan wel eens een dag heb gemist :9 Hoe dan ook blijft het een extra gave Platinum. Vooral als je ziet dat je bij die challenges waar het draait afstand, steeds verder en verder komt

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Satom schreef op maandag 9 juli 2018 @ 08:31:
[...]
Ik moet dan ook eerlijk bekennen dat ik zo nu en dan wel eens een dag heb gemist :9 Hoe dan ook blijft het een extra gave Platinum. Vooral als je ziet dat je bij die challenges waar het draait afstand, steeds verder en verder komt
Ik vond vooral 'the Dojo' relaxed. Binnen 10 minuten 2 Challenges op goud is altijd erg prettig.
Ben er overigens wel erg blij mee :). Platinum nummer 49 is een feit. De volgende moet een speciale worden eigenlijk maar nog geen idee welke.

[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 09-07-2018 09:34 ]

Ik heb komende vrijdag en zaterdag (iig overdag) het rijk alleen, voor zaterdag al wat plannen gemaakt maar denk dat ik vrijdag een serieuze poging ga doen om EINDELIJK iig een wereldje extra af te tikken van ninja, misschien wel allebei.........To be continued ;)

10 second ninja DONE

Sagat schreef op maandag 9 juli 2018 @ 09:36:
Ik heb komende vrijdag en zaterdag (iig overdag) het rijk alleen, voor zaterdag al wat plannen gemaakt maar denk dat ik vrijdag een serieuze poging ga doen om EINDELIJK iig een wereldje extra af te tikken van ninja, misschien wel allebei.........To be continued ;)
Ik zal voor je duimen! :)

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 9 juli 2018 @ 09:34:
[...]

Ik vond vooral 'the Dojo' relaxed. Binnen 10 minuten 2 Challenges op goud is altijd erg prettig.
Ben er overigens wel erg blij mee :). Platinum nummer 49 is een feit. De volgende moet een speciale worden eigenlijk maar nog geen idee welke.
Monster Hunter World. Heel zeldzaam en verdomd goed!

Of Crash natuurlijk. Dat geeft volgens mij een bizar gevoel van blijdschap als het eenmaal gelukt is. :)
Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:47:
[...]
Of Crash natuurlijk. Dat geeft volgens mij een bizar gevoel van blijdschap als het eenmaal gelukt is. :)
Die blijdschap had ik gisteren wel ja! Het heeft me bijna wel een blaar gekost op mijn duim, maar de 3000GS zijn binnen :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:47:
[...]

Monster Hunter World. Heel zeldzaam en verdomd goed!

Die heb ik hier verkocht of weggegeven dat weet ik niet eens meer zeker. Oh wat een absolute hell was dat toch :P (lees: het is mijn ding niet).

Grafisch vaag, die Japanse stijl spreekt mij absoluut niet aan en de informatie overload was 3x te hoog. Heb het 2 uur geprobeerd en toen was ik er wel klaar mee. Duurste miskoop op PS4 gebied na de PSVR hehehe.

Crash ga ik niet meer halen. Vriendin heeft dat hele spel gespeeld op mijn PS omdat ze het zo leuk vond (nostalgisch...) maar ik heb de game dus niet 'in mijn vingers' zitten. Dat level in die lucht of die hele lange langs die wand omhoog (de platinum breakers) kwamen niet voor in mijn 'fingerspitzengefühl' dus die blijven op 98% staan :P
Typhone schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:57:
[...]

Die heb ik hier verkocht of weggegeven dat weet ik niet eens meer zeker. Oh wat een absolute hell was dat toch :P (lees: het is mijn ding niet).

Grafisch vaag, die Japanse stijl spreekt mij absoluut niet aan en de informatie overload was 3x te hoog. Heb het 2 uur geprobeerd en toen was ik er wel klaar mee. Duurste miskoop op PS4 gebied na de PSVR hehehe.

Crash ga ik niet meer halen. Vriendin heeft dat hele spel gespeeld op mijn PS omdat ze het zo leuk vond (nostalgisch...) maar ik heb de game dus niet 'in mijn vingers' zitten. Dat level in die lucht of die hele lange langs die wand omhoog (de platinum breakers) kwamen niet voor in mijn 'fingerspitzengefühl' dus die blijven op 98% staan :P
Moet je @exactor it vragen! Die is koning in dat level!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 11:34:
[...]

Moet je @exactor it vragen! Die is koning in dat level!
Vier uur bezig geweest om die in speed run te halen. Als het niet meer is. Meerdere malen gevloekt. Het erge is dat ik het nog best een leuk level vind. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:27:
[...]

Vier uur bezig geweest om die in speed run te halen. Als het niet meer is. Meerdere malen gevloekt. Het erge is dat ik het nog best een leuk level vind. :)
Ssssst... dat hoefden ze niet te weten! Nu is de koning meer een nar :+

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik zou hem een aanbieding moeten doen om mijn game platinum te halen uiteraard :D

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:46:
[...]

Ssssst... dat hoefden ze niet te weten! Nu is de koning meer een nar :+
Lach maar. Als ik mijn laatste speed run in minder dan 3 uur haal, heb ik crash 1 sneller klaar dan jij. :)
Typhone schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:57:
[...]

Ik weet het wel, ik was de gelukkige! Hij staat nog steeds in mijn back log maar wil het zeker nog een kans geven. Mocht ik het zelf ook echt niks vinden dan zal ook ik hem dan doorgeven aan een volgende, maar het kan nog even duren voordat ik die beslissing ga maken.

10 second ninja DONE

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:26:
[...]

Lach maar. Als ik mijn laatste speed run in minder dan 3 uur haal, heb ik crash 1 sneller klaar dan jij. :)
Kuch noem je prijs kuch! :D 8)
En dan voel ik me al slecht dat ik mijn king oddball tropy gegoogled had......die heb ik daarna tenminste nog wel zelf gehaald! :P

btw er zijn hier weinig mensen met fighting game love toch? Ik heb nog niet gekeken, maar zelfs al zou ik het veel gaan spelen, ben ik bang dat sf4 voor de ps4 ook niet bepaald een makkelijke plat is
(de trials :X )

[ Voor 45% gewijzigd door Sagat op 10-07-2018 16:25 ]

10 second ninja DONE

dubbelpost

[ Voor 94% gewijzigd door Sagat op 10-07-2018 16:25 ]

10 second ninja DONE

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Typhone schreef op maandag 9 juli 2018 @ 09:34:
[...]

Klopt, erg fijn! Alleen die challenges die op tijd waren gebaseerd vond ik lastig.

Anyway, nu bezig met de grind in Killzone Shadow Fall. Oeps, ooit de Supply Box geboost en daarna niet echt verder gegaan. Ik had dan ook nooit verwacht dat ik daar verder mee zou gaan. Ondertussen nu een aardig eind op weg met het MP gedeelte :9 Iemand die mij voor gek wil verklaren? Het is een (beetje saaie) grind..

• Mrsrd13
Afgelopen week Mass Effect Andromeda platinum gehaald. Leuk spel. Daar is ook alles meegezegd. Snap wel dat heel veel mensen teleurgesteld waren. Voor €10,- heb ik mij er goed mee kunnen vermaken. Wou nu verder met Dying Light, alleen heb ik per ongeluk mijn savegame verwijderd.(Dacht dat deze wel in de cloud stond, maar nee) Dat wordt dus helemaal opnieuw beginnen. Super leuk om co-op te spelen, maar er zijn niet veel mensen die dit nog spelen helaas. Ondertussen ook nog bezig om FIFA 18 platinum te halen en ik ben ook nog bezig met The Elder Scrolls Online. Die ga ik nooit platinum halen, maar 90% moet mij wel gaan lukken.

Conclusie: Voor mij hoeven er even geen nieuwe games uit te komen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dying Light heb ik nog liggen. Als je die +/- maandje opschuift doe ik wel mee met je :). Afhandeling van schade en verbouwing in huis dus ik ben niet veelvuldig beschikbaar in juli maar daarna weer wel :).
Geheel vrijblijvend uiteraard!

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 11-07-2018 10:21 ]

• Mrsrd13
Typhone schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:21:
Dying Light heb ik nog liggen. Als je die +/- maandje opschuift doe ik wel mee met je :). Afhandeling van schade en verbouwing in huis dus ik ben niet veelvuldig beschikbaar in juli maar daarna weer wel :).
Geheel vrijblijvend uiteraard!
Prima, laat ik deze nog even liggen. We houden wel even contact.
Volgens mij is het mogelijk om het spel met zijn vieren te spelen, dus als er meer mensen Dying Light nog willen spelen, dan ben je van harte welkom.

Verwijderd

Typhone schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 16:04:
[...]

Kuch noem je prijs kuch! :D 8)
Haha, ik weet mijn prijs niet zo goed. :)

Op de One kun je tegenwoordig via Mixer (streaming service) de bediening overnemen van de streamer. Zo kun je elkaar helpen. Ik help @uchiha tijntje zo door wat lastiger stukjes heen.
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 16:25:
[...]
Ik help @uchiha tijntje zo door wat lastiger stukjes heen.
Die parralelle universums bestaan blijkbaar echt :P

Satom schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 09:18:
[...]
Anyway, nu bezig met de grind in Killzone Shadow Fall.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die mp potjes tegen bots best wel leuk vond. Daardoor voelde het totaal niet als grind en vond ik het best een prima platinum.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
dvdkiwi schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 19:15:
[...]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik die mp potjes tegen bots best wel leuk vond. Daardoor voelde het totaal niet als grind en vond ik het best een prima platinum.
Op zich heb je een punt, alleen ik doe ability voor ability boosten en dat kost wel wat tijd :9 En vooral de Cloak ability is hell, heb nu een soort van boost manier gevonden

Verwijderd

Zelf WAS ik lekker bezig met Fallout 4 ...

Kreeg eerst een bug waardoor ik niet verder kon in de main mission.. oplossing.. Alle gamedata verwijderen en opnieuw instaleren.. Prima kan gebeuren.

Dat gedaan... Missie werkt weer naar behoren maar niet heb ik continu een hulp message links in de hoek staan wat elke seconde weer in het beeld verschijnt met de tekst dat ik een Radaway moet nemen tegen de Rad damage.... En er na ongeveer 100 te hebben genomen ondertussen en alles te hebben geprobeerd blijft deze message elke seconde weer in het beeld verschijnen en weer verdwijnen.

En ik kan veel hebben tijdens games.
Slechte GFX... Prima.
Slecht geluid.. Prima.
En als die message nou permanent er zou staan dan zou ik er nog vrede mee hebben, maar deze die continu weer verschijnt en verdwijnt... Gruwelijk irritant.

Dus de eerste game op mijn nieuwe account die ik uit pure frustratie van de HD eraf heb gegooid(inclusief save games) en helemaal klaar mee ben(voorlopig :P )
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 23:26:
Zelf WAS ik lekker bezig met Fallout 4 ...

Kreeg eerst een bug waardoor ik niet verder kon in de main mission.. oplossing.. Alle gamedata verwijderen en opnieuw instaleren.. Prima kan gebeuren.

Dat gedaan... Missie werkt weer naar behoren maar niet heb ik continu een hulp message links in de hoek staan wat elke seconde weer in het beeld verschijnt met de tekst dat ik een Radaway moet nemen tegen de Rad damage.... En er na ongeveer 100 te hebben genomen ondertussen en alles te hebben geprobeerd blijft deze message elke seconde weer in het beeld verschijnen en weer verdwijnen.

En ik kan veel hebben tijdens games.
Slechte GFX... Prima.
Slecht geluid.. Prima.
En als die message nou permanent er zou staan dan zou ik er nog vrede mee hebben, maar deze die continu weer verschijnt en verdwijnt... Gruwelijk irritant.

Dus de eerste game op mijn nieuwe account die ik uit pure frustratie van de HD eraf heb gegooid(inclusief save games) en helemaal klaar mee ben(voorlopig :P )
Als ik fall out lees denk ik bethesda en denk ik bugs, desondanks jammer gozer? google bood ook geen uitkomst?

Zelf met wk zelfs voor mijn doen weinig gegamed, maar morgenavond als het goed is helemaal los ;)

10 second ninja DONE

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op maandag 9 juli 2018 @ 00:57:
[...]

Buiging voor Sigrun op hard _/-\o_
Dat je elke track onder de 4 uur hebt gehaald vind ik overigens net zo indrukwekkend hoor ;)

Zelf ben ik niet echt met trophy-games bezig.
Nog steeds veel GT Sport waar het wachten is op level 50, daarnaast nog redelijk wat BF1 die al platinum is en sinds vorige week begonnen aan The Golf Club 2. Van die laatste druppelen zo nu en dan wel wat trophies binnen, maar actief najagen doe ik ze niet; ik geniet gewoon van de (uiterst relaxte) game.
Thanks! :D Op de een of andere manier had ik toch minder moeite met Trackmania dan met Sigrun. En dan moet ik Bloodborne ook nog steeds uitspelen en platinum halen 8)7. Dat gaat nog leuk worden haha.

Wat vind je van BF1 trouwens? Die platinum was niet al te moeilijk hè. Alleen die game 100% halen is dan weer andere koek. Overigens iets dat ik nog steeds wel wil proberen. Hoef er ook nog maar 6 trophies voor.

Ben nu overigens even met Battlefront bezig. Ga die niet platinum halen, maar er zijn nog een paar trophies en in-game dingen die ik wil behalen. Daarna verdwijnt die game definitief uit mijn PS4.

dvd-linden schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:04:
[...]
Wat vind je van BF1 trouwens? Die platinum was niet al te moeilijk hè.
Ik vind Bf1 maar matig, zeker in vergelijking met BFBC2, BF3 en BF4.
De platinum was inderdaad vrij simpel, het lastigste was het uitspelen op hard en het halen van de "airborne cannons" codex.

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:52:
[...]

Als ik fall out lees denk ik bethesda en denk ik bugs, desondanks jammer gozer? google bood ook geen uitkomst?

Zelf met wk zelfs voor mijn doen weinig gegamed, maar morgenavond als het goed is helemaal los ;)
Klopt..
Maar na bijna 3 jaar na de release had ik wel enigszins verwacht dat eventuele bugs met de main-story line wel gefixed waren :+

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:18:
[...]

De platinum was inderdaad vrij simpel, het lastigste was het uitspelen op hard en het halen van de "airborne cannons" codex.
Ik heb nooit echt shooters gespeeld (op Battlefront na dan), dus BF1 was eigenlijk mijn eerste echte multiplayer shooter. Moet zeggen dat ik het samen met vrienden wel echt een toffe game vind/vond. Maar goed, heb die eerdere Battlefields dus niet als vergelijkingsmateriaal.

Die airborne cannons was echt zwaar klote ja. Ben ik ook wel ff zoet mee geweest, maar opeens lukte die.

Ga je BF V spelen?

Die staat al sinds de allereerste trailer in de preorder :)
Ik heb er wel zin in, ziet er allemaal prima uit!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dvdkiwi schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:18:
[...]

Battlefield one matig? M'n hart, wat doe je?! ;)

Zelden zoveel genoten van de multiplayer met allerlei nieuwe wapens, prachtig geluid en die missie met die tank in dat dorpje dat je bij die molen staat was van epische pracht. De singleplayer campagne vond ik in elk geval best goed te doen. Multiplayer ook lange tijd prima mee vermaakt tijdens het grinden naar de platinum toe :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:37:
[...]

Klopt..
Maar na bijna 3 jaar na de release had ik wel enigszins verwacht dat eventuele bugs met de main-story line wel gefixed waren :+
Moet je BF4 eens spelen. Dat spel wist nog steeds je single player voortgang als je de multiplayer opstart. Dice of Bethesda is de brakste dev. Ik ben er nog niet uit. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 21:35:
[...]

Moet je BF4 eens spelen. Dat spel wist nog steeds je single player voortgang als je de multiplayer opstart. Dice of Bethesda is de brakste dev. Ik ben er nog niet uit. :)
En dan ook nog EA en Ubisoft erbij :+

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12-2025

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja dat oneindige trophy hunten had ik ook ooit. Gamen, gamen, gamen totdat er een paar hele brute games tussendoor kwamen met zoveel moeilijkheid dat het maanden ging kosten (Black Ops 3), de fun er allang af was en ik letterlijk in een soort post-orgasmische platinum fase terecht kwam. Totaal geen zin hebben om überhaupt de PS4 aan te zetten omdat het weken/maanden ervoor zo'n enorm gevecht was. Grootste nadeel was elke winter weer Call of Duty waarin ik altijd bleef hangen in de multiplayer (altijd leuk) en de trophies voor 2-3 maanden compleet opzij schoof.

Het resultaat van al die tijd is overigens wel grappig:

2x PS3 Fat
2x PS3 Slim
3x PS3 Ultra Slim
3x PS Vita
3x PS4
3x PS4 Pro
1x PSVR
1x Playseat + 4 sturen + alle toeters en bellen

Circa 70 games die ingepakt liggen en velen zelfs pas in 2017 besteld voor de PS3 (!).

Inmiddels heb ik nog genoeg pareltjes liggen die wachten om uitgespeeld te worden maar het leven gaat door ;).

Werk -> zeer regelmatig in het buitenland en van 'werknemer' naar deels eigenaar.
Privé -> vriendinlief en kattenbeesten vragen ook aandacht (maar hoe meer ik game hoe harder ze op schoot knorren dus win-win)
Sport -> Ondanks een relatief gezond eetpatroon hou ik niet meer automatisch m'n atletische bouw vast zoals +/- 10 jaar geleden. Veel hardlopen, veel fitness en veel mountainiken zijn verplicht en 2 weken niks doen hakt er direct merkbaar in met veel irritatie tot gevolg.

Al die dingen komen toch hard in botsing met de liefde voor het trophies hunten, nietwaar? :)

Leeftijd Typhone: 33 jaar =). Ik mis de tijd dat ik uit school kwam om 16:00, de PC aanslingerde (destijds was ik nog PC gamer) 2 bussen Pringles naar binnen werkte (1.93m en magere hein), ging gamen tot 18:00, ging basketballen tot 20:00 en daarna tot 01:00 gamen om vervolgens om 07:50 op te staan, en met 3 droge sneetjes brood in m'n mik de 8,7km naar school te fietsen om vervolgens net op tijd binnen te komen. Oh wat een tijd zonder zorgen was het toch hahaha.

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 17-07-2018 10:05 ]

Heel herkenbaar, dit weekend tot mijn grote irritatie dus niet kunnen 'werken' aan ninja, juist doordat een klusje (van mijn echte werk) wat ik verwacht had in 2 uur te klaren uitliep naar 4 uur (en omdat ik ook te lui was om 8 uur mijn nest uit te komen maar pas 9 uur startte)

Vrijdagavond ook verwacht vanaf +- 18.00 heerlijk alleen te zijn, maar dat bleek dus ook een inschattingsfout waardoor ik pas 22.45 weer thuis was en toen geen enkele energie en zin meer had om iets te doen. Want even die laatste 2 levels halen......laten we zeggen dat als ik om 1800 wel kon starten, het mijn planning was om 3x1 een uur te doen, en dan te kijken hoe ver ik was.......met wat mazzel had ik net mijn 1e wereldje gehaald, maar het zou me ook niet verbaasd hebben als ik er dan nog niet doornheen zou zijn.......dus als je dan pas 2245 kan starten (en van jezelf weet dat het na 2300 ook met de concentratie rap achteruit gaat.......) ja.

Dus ter compensatie maar 4x extra games voor de backlog aangeschaft, EN nog wat zaken uit een humble ps4 bundel gehaald :P

edit:
enige wat ik nog wilde vragen, waaorm zoveel hardware, is er zoveel gesneuveld in het (pogen tot) behalen van de trophies? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 17-07-2018 11:26 ]

10 second ninja DONE

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Chronologisch even uitgelegd:

a) PS3 Fat -> Extra model gekocht voor het geval de oude kapot mocht gaan. Preventief dus.
b) PS3 Slim -> Eentje in de woonkamer, eentje in de game/cinemaroom en toen eentje gekocht om in de tuin te gebruiken met een gaming monitor. Die heb ik later deels ingebouwd in een koffer (scherm + PS3) om mee te nemen op vakantie.
c) PS3 Ultra Slim -> Vervangers van de PS3 Slim's. Die normale slim's zou ik gaan verkopen maar uiteindelijk nooit meer gedaan vanwege de save games die her en der verspreid waren.
d) PS Vita -> Ooit gekocht, aangeraakt en weggelegd. Toen nog één gekocht voor vriendin die er afgelopen vakantie nog op gespeeld heeft. Jaren nadat ik de mijne had gekocht zag ik er eentje liggen in Duitsland en verveelde me op de hotelkamer dus heb er nog eentje gekocht.
e) PS4, 1x woonkamer, 1x game/cinemaroom, 1x vrij gebruik in huis en regelmatig meegenomen naar Duitsland in hotels voor mijn werk
f) PS4 Pro (want Pro, 4K en de mikmak)

Aantal controller voor de PS4 is inmiddels 7 waarvan allemaal de meest recente versie met de light-bar. In al die tijd is er slechts 1x een controller gesneuveld bij het halen van een easy trophy van Dante's Inferno waarbij ik een Virgil Diary schijnbaar vergeten was (volgens mij heette het zo) en ik de hele game opnieuw mocht doen voor de platinum. Toen hij niet unlockte was ik zo kwaad dat ik de controller in de hoek knalde. Omstandigheden -> zolderkamertje, 30+ graden, 's nachts, moe je kent het wel ;).
Typhone schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:56:

a) PS3 Fat -> Extra model gekocht voor het geval de oude kapot mocht gaan. Preventief dus.
b) PS3 Slim -> Eentje in de woonkamer, eentje in de game/cinemaroom en toen eentje gekocht om in de tuin te gebruiken met een gaming monitor. Die heb ik later deels ingebouwd in een koffer (scherm + PS3) om mee te nemen op vakantie.
c) PS3 Ultra Slim -> Vervangers van de PS3 Slim's. Die normale slim's zou ik gaan verkopen maar uiteindelijk nooit meer gedaan vanwege de save games die her en der verspreid waren.
d) PS Vita -> Ooit gekocht, aangeraakt en weggelegd. Toen nog één gekocht voor vriendin die er afgelopen vakantie nog op gespeeld heeft. Jaren nadat ik de mijne had gekocht zag ik er eentje liggen in Duitsland en verveelde me op de hotelkamer dus heb er nog eentje gekocht.
e) PS4, 1x woonkamer, 1x game/cinemaroom, 1x vrij gebruik in huis en regelmatig meegenomen naar Duitsland in hotels voor mijn werk

Aantal controller voor de PS4 is inmiddels 7 waarvan allemaal de meest recente versie met de light-bar. In al die tijd is er slechts 1x een controller gesneuveld bij het halen van een easy trophy van Dante's Inferno waarbij ik een Virgil Diary schijnbaar vergeten was (volgens mij heette het zo) en ik de hele game opnieuw mocht doen voor de platinum. Toen hij niet unlockte was ik zo kwaad dat ik de controller in de hoek knalde. Omstandigheden -> zolderkamertje, 30+ graden, 's nachts, moe je kent het wel ;).
Er zit geen copyright op deze post he? ;)
Anders wil ik hem graag gebruiken om mijn vrouw te overtuigen dat er, voor boven, best een ps4 bij kan :+

ik heb overigens nooit een controller gesloopt, maar had 'vroegah' in mijn slaapkamer shrootjes aan de muur, heerlijk om tegenaan te meppen, veel beter dan beton ofoz :$

(mijn vrouw kennende gaat die dan wel het arugment gebruiken dat er (een weliswaar gedateerde) desktop staat en al die 'ouwe troep' waar ik al toch op kan gamen.......'heb je dan echt nog een ps4 nodig?'
En dan kan ik antwoorden, dat is voor jou, kan jij lekker beneden tv kijken, what could possibly go wrong?)

10 second ninja DONE

Verwijderd

Typhone schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 11:56:

Misschien troost de gedachte dat je in gezelschap bent met Dantes inferno. Prima game. Alleen nogal jammer als je 1 collectible mist. Ik heb hem toen laten liggen. Een heel spel opnieuw doen voor 1 collectible pas ik voor. Heb ik ook bij de stick of truth gedaan. Miste 1 broek. Laat maar gaan dan Cartman, met je grappen.

Nog 6 relics en gems en ook Crash 2 is gedaan. Vind hem pittig maar blijft erg vermakelijk. Als Crash 2 klaar is, heb ik 9999 achievements. Moet even een goede verzinnen voor de mijlpaal. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:44:
[...]
Nog 6 relics en gems en ook Crash 2 is gedaan. Vind hem pittig maar blijft erg vermakelijk. Als Crash 2 klaar is, heb ik 9999 achievements. Moet even een goede verzinnen voor de mijlpaal. :)
10.000 kills in Gears of War 1 ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Misschien troost de gedachte dat je in gezelschap bent met Dantes inferno. Prima game. Alleen nogal jammer als je 1 collectible mist. Ik heb hem toen laten liggen. Een heel spel opnieuw doen voor 1 collectible pas ik voor. Heb ik ook bij de stick of truth gedaan. Miste 1 broek. Laat maar gaan dan Cartman, met je grappen.

De nacht erop heb ik hem platinum gehaald hè :D Als een maniak de hele game doorgelopen hahaha.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:47:
[...]

10.000 kills in Gears of War 1 ;)
Denk niet dat dat lukt zonder 10 active reloads. :)
[...]

Southpark stick of truth (middels gratis code bij 'fracture but whole') is toevallig een van de 4 games die ik gekocht heb (daarnaast doom voor xb1 en super mario odessey voor switch :) )
Maar ik vrees dat uitspelen al tricky word, laat staat maxen/platten.

10 second ninja DONE

Aarrggggggggh, net ruim een uur bezig geweest met de eerste missie van Sniper Elite 4 om ook alle collectibles te verzamelen… Kijk ik in het menu van de collectibles... Zie ik allemaal van die irritante gele uitroeptekens die aangeven dat je nieuwe zooi hebt unlocked… Mijn god wat haat ik dat in games tegenwoordig… Maar ik zag dus een optie clear all collectibles... Ik met mijn dom en oververhit hoofd denken van... Oooooh dat haalt al die uitroeptekens weg… Maar wat blijkt… Het delete je hele collectible progress.. WTF!!! WAAROM ZIT ZO'N OPTIE UBERHAUBT IN EEN GAME!!!

:(

Laat het een leermomentje voor je zijn; druk nooit zomaar op een knopje :P

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 14:42:
Aarrggggggggh, net ruim een uur bezig geweest met de eerste missie van Sniper Elite 4 om ook alle collectibles te verzamelen… Kijk ik in het menu van de collectibles... Zie ik allemaal van die irritante gele uitroeptekens die aangeven dat je nieuwe zooi hebt unlocked… Mijn god wat haat ik dat in games tegenwoordig… Maar ik zag dus een optie clear all collectibles... Ik met mijn dom en oververhit hoofd denken van... Oooooh dat haalt al die uitroeptekens weg… Maar wat blijkt… Het delete je hele collectible progress.. WTF!!! WAAROM ZIT ZO'N OPTIE UBERHAUBT IN EEN GAME!!!

:(
Op zich doet die optie wel wat hij zegt. :o

Als je belooft op alle verzamelde spulletjes te passen, kunnen we vanavond de coop collectibles doen. Als je zin hebt natuurlijk.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 15:01:
[...]

Op zich doet die optie wel wat hij zegt. :o

Als je belooft op alle verzamelde spulletjes te passen, kunnen we vanavond de coop collectibles doen. Als je zin hebt natuurlijk.
Heb zeker zin, maar ben vanavond helaas niet thuis. :) Raincheck! Of met dit weer… Drycheck!

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 12:57:
[...]

Denk niet dat dat lukt zonder 10 active reloads. :)
Ging er wel vanuit dat je die nu wel had :+

Ik ga volgende week weer samen met mn neef verder met gears 4. Heeft bijna exact een jaar stilgelegen. Vorig jaar in de zomervakantie begonnen we en nu gaan we het afmaken :P

Verwijderd

De 10.000e achievement is gehaald. Best geinig om te zeggen. :) Heb 1 achievement uit Crash 3 gehaald zodat de haal alle dingen uit Crash 2 de 10k was.

Nu nog op jacht naar "@uchiha tijntje zijn haast onbereikbare gamerscore!

hij heeft mij juist weer ingehaald

Verwijderd

Pfoee..
Ik ben de laatste dagen wel lekker aan het door gamen, maar verder door het weer gebeurd er niet veel bij mij :P .
(mobiele) airco aan en wachten op wat koelere temperaturen :+ . (Media/Werk kamer zit op een zolder dus daar is het altijd wel extra warm zomers).
Maar gelukkig word het snel weer koel... NOT :N
Klaag modus over het weer uit..

Zelf toch maar weer opnieuw begonnen met Fallout 4..
Even een paar dagen de frustratie laten zakken maar daarna begon het toch weer te kriebelen.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2018 @ 21:15:
De 10.000e achievement is gehaald. Best geinig om te zeggen. :) Heb 1 achievement uit Crash 3 gehaald zodat de haal alle dingen uit Crash 2 de 10k was.

Nu nog op jacht naar "@uchiha tijntje zijn haast onbereikbare gamerscore!

hij heeft mij juist weer ingehaald
Feli :)

Zat nog even naar mijn aantal achievements te kijken, maar vind 10k wel veel! Heb er zelf maar 8.247 van de mogelijke 10.378 (waarvan ik er nog 550 mis uit de Halo collection... :+ ) Des te knapper dat ik 35K TA boven je zit :>

Wil je me weer inhalen... dan moet je The Station gaan spelen :P Zodra je me weer inhaalt heb ik The Mooseman en The Invisible Hours klaarliggen om er weer overheen te gaan :+

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:11:
[...]

Zat nog even naar mijn aantal achievements te kijken, maar vind 10k wel veel! Heb er zelf maar 8.247 van de mogelijke 10.378 (waarvan ik er nog 550 mis uit de Halo collection... :+ ) Des te knapper dat ik 35K TA boven je zit :>

Wil je me weer inhalen... dan moet je The Station gaan spelen :P Zodra je me weer inhaalt heb ik The Mooseman en The Invisible Hours klaarliggen om er weer overheen te gaan :+
Is 10k op 360,One en PC he. Als er maar een achievement te halen is. Jij zit op 9100 volgens diezelfde voorwaarden. Waar jij alles uitspeelt leg ik net wat meer na 1 of 2 levels aan de kant. :)
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:47:
[...]

Is 10k op 360,One en PC he. Als er maar een achievement te halen is. Jij zit op 9100 volgens diezelfde voorwaarden. Waar jij alles uitspeelt leg ik net wat meer na 1 of 2 levels aan de kant. :)
Hmmm, hoe kom jij aan 9100? :)

Edit: aaaah ben denk ik de DLC achievements vergeten? :)

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-07-2018 09:27 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:48:
[...]

Hmmm, hoe kom jij aan 9100? :)

Edit: aaaah ben denk ik de DLC achievements vergeten? :)
Op trueachievements.com staat het onder je naam. Kun je ook niet zo veel vergeten.
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 10:11:
[...]

Op trueachievements.com staat het onder je naam. Kun je ook niet zo veel vergeten.
Ik keek naar mijn stats, en daar stond iets van 8.300 ofzo :) maar die stats zijn zonder dlc.

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 08:11:
[...]

Hup hup nu die laatste 550 nog even van de mcc :+
Zit zelf op 599 van de 600 :P iets met H2 is lastig in 3 uurtjes op Legendary.....

edit: En toen had iemand waar ik aardig wat uurtjes mee heb doorgebracht in Halo MCC (naast @Ereaser) en halo wars 2 de laatste achievement van Halo MCC (halo 2 speedrun) gehaald. Word toch maar es tijd om te kijken of ik er ook wat controllers op stuk kan gooien :+

[ Voor 16% gewijzigd door timmie271 op 22-07-2018 22:32 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
timmie271 schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 15:56:
[...]

Hup hup nu die laatste 550 nog even van de mcc :+
Zit zelf op 599 van de 600 :P iets met H2 is lastig in 3 uurtjes op Legendary.....

edit: En toen had iemand waar ik aardig wat uurtjes mee heb doorgebracht in Halo MCC (naast @Ereaser) en halo wars 2 de laatste achievement van Halo MCC (halo 2 speedrun) gehaald. Word toch maar es tijd om te kijken of ik er ook wat controllers op stuk kan gooien :+
H2 speedrunnen binnen 3 uur is echt ontzettend lastig. Zou je graag helpen, maar dat wordt dan wel een heleboel oefenen en proberen :p

Wel knap dat je de andere Halo's gelukt is. Ik heb alleen die van ODST, maar dat kwam omdat mijn missie scores/tijden gebugd waren waardoor ik een paar levels uitgespeeld had zonder tijd.

• timmie271
Ereaser schreef op maandag 23 juli 2018 @ 16:50:
[...]

H2 speedrunnen binnen 3 uur is echt ontzettend lastig. Zou je graag helpen, maar dat wordt dan wel een heleboel oefenen en proberen :p

Wel knap dat je de andere Halo's gelukt is. Ik heb alleen die van ODST, maar dat kwam omdat mijn missie scores/tijden gebugd waren waardoor ik een paar levels uitgespeeld had zonder tijd.
Heb die andere ook samen met 3 anderen gedaan en in het geval van CE samen met diezelfde kerel die nu H2 heeft gehaald :P

Maar je kan me altijd nog helpen met HCE en H4 op de xdoos360 :+

Pagina: 1 ... 86 ... 119 Laatste