Ik denk dat BF4 onder tijdsdruk werd uitgebracht omdat het gelanceerd moest worden bij de release van de X1 en PS4. Want in BF1 heb ik daar geen last van gehad.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 10:10:
[...]

Treurig om te lezen, glitches zijn nooit leuk. Doet het spel ook geen goed; BF's zijn erg vermakelijk imo.
Als ik zie hoe vaak er op pstrophies meldingen over glitches worden gedaan ben ik erg blij en ook wel een beetje verbaasd dat ik de glitch-dans altijd ontspring. Ik kan me niet één game bedenken waarin ik last had van een gerapporteerde glitch. Lucky me :)
De Paris Mastery achievement unlockte iets meer dan een jaar nadat het had moeten gebeuren. (HITMAN)

Battlefield 4 was mijn savegame weg toen ik het vlak na release speelde. 3 jaar later in 1 dag uitgespeeld. :)

Verder nergens last van gehad overigens.

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12-2025
Na een “pauze” van 8 jaar, een half jaar geleden opnieuw begonnen aan Demon’s Souls. 160 ingame uur verder (soul level 170) vandaag dan eindelijk platinum behaald.
Persoonlijk een van de beste games ooit, maar na behalen van platinum ben ik er nu wel helemaal klaar mee.

Komende tijd wat andere games wegwerken uit backlog, maar weet nu al dat ik niet overal voor de 100%/platinum ga (alleen de toppers). Mijn percentage zal dus wel wat gaan zakken :)

PSN ID: Hanssuh

Nou nog geen 100% trophies maar dit pinkster weekend wel 'king oddball' uitgespeeld. Mijn speeltempo ligt (zoals de regulars hier weten) niet bepaald hoog, maar voorzichtig verwacht ik hier dat de overige trophies niet al te lang hoeven te duren.......ondertussen ook nog bezig met fight money grinden in sf5, en beetje die online spelen..........oh ja en er was nog iets met 10 second ninja O-)

10 second ninja DONE

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Sinds enkele dagen mijn PS4 maar weer eens afgestoft en begonnen aan GOW, tegelijkertijd ook bezig met de Trophies van FIFA 18 om mijn completion rate weer naar een acceptabel niveau te krijgen ...

Gisteren ook nog even de Platinum voor de game van het jaar: My Name is Mayo gehaald 8)7

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-12-2025
Juhrat schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:09:
Gisteren ook nog even de Platinum voor de game van het jaar: My Name is Mayo gehaald 8)7
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/vX9WcCiWwUF7G/giphy.gif

Geintje ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Tweakmans op 22-05-2018 23:17 ]

Verwijderd

Lasmibalsingh schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 17:06:
Onze vriend Jan die ook de maandelijkse challenges organiseerde ging volgens mij ook gebukt onder dat soort trofeeëndruk. Hou het gewoon leuk voor jezelf en speel alleen die spellen waarvan je weet waaraan je plezier zal beleven. Een testaccount op een andere regio kan daar trouwens heel goed bij helpen om verleiding te weerstaan.
Jup....
En helemaal mee eens.

Ikzelf speelde op mijn vorige account zoveel verschillende type games en wou ze allemaal zo ver mogelijk uitspelen en het liefst op 100%.
Daarom veel games gespeeld waar ik eigenlijk na een paar uurtjes al helemaal klaar mee was maar toch tientallen uren heb ingestoken terwijl ik eigenlijk geen plezier meer had.
Maar ook andersom.. Veel games gespeeld die ik al snel op 100% had maar veel plezier mee had, maar direct mee ben gestopt omdat de volgende titel alweer op mij lag te wachten voor de trophies.

Ik heb geen nieuw account aangemaakt omdat ik mijn completion % omhoog wou hebben, ik heb dat gedaan omdat mijn vorige account 100% in het teken stond van trophies halen en dat gevoel kreeg ik telkens weer terug zodra ik daarop inlogde.
Op mijn nieuwe account worden nog steeds trophies behaald(Zit nou eenmaal in mijn bloed :P ), maar ditmaal staat FUN wel op nr.1 bij mij... Niet meer doorspelen met iets wat je niet leuk vind, niet meer speciaal games spelen voor trophies.. Gewoon games met trophies als leuke bijzaak.
En sowieso een heel stuk minder gamen (16 games in ruim een half jaar, dat in vergelijking met een jaar geleden een heel stuk minder :P )

Daarom ook een hele lange tijd niet meer op Tweakers geweest.
Dit topic hielp niet echt mee om die "verslaving" weg te doen :P.
Maar ik ga proberen om vanaf nu weer een beetje mee te delen in de gezelligheid hier..

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:37:
Op mijn nieuwe account worden nog steeds trophies behaald
...
En sowieso een heel stuk minder gamen (16 games in ruim een half jaar, dat in vergelijking met een jaar geleden een heel stuk minder :P )

Maar ik ga proberen om vanaf nu weer een beetje mee te delen in de gezelligheid hier..
Volgens mij haal je zelfs met je nieuwe account nog steeds meer trophies dan enkelen, zoals mij, hier :D
Persoonlijk lukt het mij (qua tijd) niet eens om 3 games uit te spelen in een half jaar.
Maar de must om trophies te behalen is daarmee wel minder, plezier is het belangrijkst ;)

PSN ID: Hanssuh

• Tweakmans
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6ZSSKTC.png

Tijdens het Days of Play-evenement organiseert PlayStation binnenkort ook een trophy hunt. Als je elke dag één trophy vrijspeelt tussen 8 en 18 juni, maak je kans op een dikke prijs, zoals een unieke PS4, een VR-pakket, een PS Plus-lidmaatschap en tegoed voor in de PS Store.

Nu nog elke dag de tijd vinden! 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Tweakmans op 29-05-2018 18:53 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2018 @ 11:37:
[...]

Jup....
En helemaal mee eens.

Ikzelf speelde op mijn vorige account zoveel verschillende type games en wou ze allemaal zo ver mogelijk uitspelen en het liefst op 100%.
Daarom veel games gespeeld waar ik eigenlijk na een paar uurtjes al helemaal klaar mee was maar toch tientallen uren heb ingestoken terwijl ik eigenlijk geen plezier meer had.
Maar ook andersom.. Veel games gespeeld die ik al snel op 100% had maar veel plezier mee had, maar direct mee ben gestopt omdat de volgende titel alweer op mij lag te wachten voor de trophies.

Ik heb geen nieuw account aangemaakt omdat ik mijn completion % omhoog wou hebben, ik heb dat gedaan omdat mijn vorige account 100% in het teken stond van trophies halen en dat gevoel kreeg ik telkens weer terug zodra ik daarop inlogde.
Op mijn nieuwe account worden nog steeds trophies behaald(Zit nou eenmaal in mijn bloed :P ), maar ditmaal staat FUN wel op nr.1 bij mij... Niet meer doorspelen met iets wat je niet leuk vind, niet meer speciaal games spelen voor trophies.. Gewoon games met trophies als leuke bijzaak.

Daarom ook een hele lange tijd niet meer op Tweakers geweest.
Dit topic hielp niet echt mee om die "verslaving" weg te doen :P.
Leuk je weer hier te zien Jan!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12-2025
Tweakmans schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 18:46:
... Als je elke dag één trophy vrijspeelt tussen 8 en 18 juni, maak je kans op een dikke prijs ...
Hrm, even kijken of er nog zo'n TellTale game in de aanbieding is in de PS Store. Walking Dead seizoen 3 of zo. Iedere 20-30 minuten 1 trophy is dan goed te doen. Ik moet wel iedere dag de gelegenheid hebben om een half uur kunnen spelen.

PSN ID: MrMichel_75

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:46
Tweakmans schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 18:46:
[afbeelding]

Tijdens het Days of Play-evenement organiseert PlayStation binnenkort ook een trophy hunt. Als je elke dag één trophy vrijspeelt tussen 8 en 18 juni, maak je kans op een dikke prijs, zoals een unieke PS4, een VR-pakket, een PS Plus-lidmaatschap en tegoed voor in de PS Store.

Nu nog elke dag de tijd vinden! 8)
Kleine kanttekening. Het moeten wel PS4 trophies zijn. PS3 en Vita games tellen dus niet mee.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• MisterMichel
Raem schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:29:
[...]

Kleine kanttekening. Het moeten wel PS4 trophies zijn. PS3 en Vita games tellen dus niet mee.
Gelukkig. Dan hoef ik mezelf geen PS3 of Vita aan te schaffen. :7

Verwijderd

Ik zal de hele ranglijst van het weekend eventjes van een update voorzien trouwens.
Als ik toch terug ben dan kan ik mijzelf net zo goed eventjes nuttig maken.

Heb mijzelf er wel weer tussen gegooid, zal geen top 10 account worden..Maar toch leuk om mijzelf er weer bij te zien.
(Zal ergens deze week worden, zelf weer begonnen met Dragon Age Inq. ...En zoals vele weten, bij een RPG vliegen de uren opeens voorbij.)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2018 23:00 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-01 10:17

Typhone

Who Dares Wins

Zzzzzzz,

over precies 2 weken gaan we op vakantie en (ik haal netjes alles goud) dan kom ik exact 1 dag te kort om Rayman Legends (Level 11 awesomeness) te halen. Vriendinlief haalt hem precies op de zondag (de dag dat wij vertrekken) en ik zou hem maandag halen. In het slechtste geval (!) besluit Ubisoft de server te sluiten in de periode dat ik op vakantie ben en dan kom ik tot 5998 punten ipv de benodigde 6000.
En dat na ruim 3 maanden (!) dagelijks challenges doen. Voordeel is inmiddels wel dat je zo'n beetje alles blind kunt doen en op goud zet na de eerste run. Zo niet dan zit er altijd max 1 alteration in het level en dan pas je je aan en klaar is kees. In het begin duurde het soms een uur (!) om iets op goud te zetten maar inmiddels is dat gereduceerd naar 2 accounts binnen 15 minuten op goud te zetten (zowel de Daily als de Extreme challenge).

Volharding, volharding, volharding!

Verwijderd

Typhone schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:11:
Zzzzzzz,

over precies 2 weken gaan we op vakantie en (ik haal netjes alles goud) dan kom ik exact 1 dag te kort om Rayman Legens (Level 11 awesomeness) te halen. Vriendinlief haalt hem precies op de zondag (de dag dat wij vertrekken) en ik zou hem maandag halen. In het slechtste geval (!) besluit Ubisoft de server te sluiten in de periode dat ik op vakantie ben en dan kom ik tot 5998 punten ipv de benodigde 6000.
En dat na ruim 3 maanden (!) dagelijks challenges doen. Voordeel is inmiddels wel dat je zo'n beetje alles blind kunt doen en op goud zet na de eerste run. Zo niet dan zit er altijd max 1 alteration in het level en dan pas je je aan en klaar is kees. In het begin duurde het soms een uur (!) om iets op goud te zetten maar inmiddels is dat gereduceerd naar 2 accounts binnen 15 minuten op goud te zetten (zowel de Daily als de Extreme challenge).

Respect! Ik heb die in beide Rayman niet. Wel alle andere achievements. Ik werd helemaal gek van dagelijks inloggen. :)

Gisterochtend in twee pogingen mile high club gehaald. Dat ik daarna meer dan een uur bezig was met de IW record op FNG zullen we maar niet bespreken. (MW remastered). Heb ook gorogoa gedaan. Wat een briljant spel. Weet alleen niet of ik, onder guide de speedrun/zo min mogelijke moves kan doen. En guides bij puzzle games vind ik slaapverwekkend.
Verwijderd schreef op maandag 4 juni 2018 @ 12:40:
[...]

Respect! Ik heb die in beide Rayman niet. Wel alle andere achievements. Ik werd helemaal gek van dagelijks inloggen. :)

Gisterochtend in twee pogingen mile high club gehaald. Dat ik daarna meer dan een uur bezig was met de IW record op FNG zullen we maar niet bespreken. (MW remastered). Heb ook gorogoa gedaan. Wat een briljant spel. Weet alleen niet of ik, onder guide de speedrun/zo min mogelijke moves kan doen. En guides bij puzzle games vind ik slaapverwekkend.
Respect voor Mile High Club! _/-\o_
Uitlacherig om FNG :P

@Typhone Ook respect voor jou! _/-\o_ Volharding indeed!

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-06-2018 13:34 ]

Verwijderd

Gorogoa is compleet. Echt een parel van een spel. Ziet er fantastisch uit. Nou ja, Xbox One enhanced maakt allemaal niet uit, maar de handgetekende platen zeer zeker wel. Het is wat kort maar je doet er een uurtje of 8 over als je extreem slecht bent in puzzels (zoals ik). :)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:49

spaceboy

Op grote hoogte

Typhone schreef op maandag 4 juni 2018 @ 11:11:
Zzzzzzz,

over precies 2 weken gaan we op vakantie en (ik haal netjes alles goud) dan kom ik exact 1 dag te kort om Rayman Legends (Level 11 awesomeness) te halen. Vriendinlief haalt hem precies op de zondag (de dag dat wij vertrekken) en ik zou hem maandag halen. In het slechtste geval (!) besluit Ubisoft de server te sluiten in de periode dat ik op vakantie ben en dan kom ik tot 5998 punten ipv de benodigde 6000.

Hahaha, ik weet hoe je je voelt. Ik heb die platinum van Rayman destijds gehaald, maar voelde (en voel me nog steeds) wel helemaal de koning. Is mijn mooiste platinum, gewoon omdat je weet wat je ervoor hebt moeten laten... :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ja nog heel even geduld en dan een erg mooie platinum erbij. Vanwege een verbouwing bij ons thuis (afgelopen 12 weken) niks anders opgepakt dus qua trophies staat het erg droog. Maar ondertussen wordt er hard gewerkt aan een platinum trophy die er bijnaaaa is. Normaal heb ik daar niet zo'n dedication voor maar Rayman is wel een erg geslaagde game moet ik zeggen. Die muzieklevels bliezen me wel even weg zo relaxed waren die (Mariachi Madness ftw).

Daarna maar eens de recent uitgekomen games (FarCry 5 kuch) gaan oppakken. Ook het stuur maar weer eens uit de kast halen zodra de nieuwe F1 game uitkomt. Ook grappig. Ik denk laatst wat ligt daar toch voor stuk plastic op de kast. Ik kijken... is het de PS VR... Nog nooit gebruikt maar wel op 'voorraad' liggen hahaha. Ook maar eens testen binnenkort.

[ Voor 14% gewijzigd door Typhone op 05-06-2018 09:13 ]

Juhrat schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 23:09:
Sinds enkele dagen mijn PS4 maar weer eens afgestoft en begonnen aan GOW, tegelijkertijd ook bezig met de Trophies van FIFA 18 om mijn completion rate weer naar een acceptabel niveau te krijgen ...

Mogelijk iets minder erg maar......ik schaam me ook voor deze game, namelijk....... king oddball

Ik speelde het even, en merkte dat het gewoon een iets andere versie is van angry birds.....het is gewoon een ff-ing telefoon game, en in tegenstelling tot bijvoorbeeld 10 second ninja heeft het niet nog iets van een overworld en een leuk verhaal en wat afleidingen enzo......nope het is alleen maar grinden!
In plaats van varkentejs moet je tankjes (en soms helicopters of soldaten) raken.

Maar het heeft dus wel trophies en het lijkt allemaal goed haalbaar dus ik probeer het nu gewoon serieus uit te spelen.......dat is al gelukt maar dus ook te maxen (volgens mij heeft het geen plat) :$ 8)7

Ik moet nog 4 of 5 trophies geloof ik, 2 ervan heb ik geen idee wat ik ervoor moet doen, maar ik verwacht eigenlijk dat ik alleen maar de andere modi hoeft uit te spelen.........

Ik speel het voornamelijk omdat het toch net iets van skill nodig heeft (al hoewel de gelukfactor in het spel zeker aanwezig is) maar je lekker uitzonen terwijl je speelt........meer casual dan dit kan ik me bijna niet voorstellen. Dat gezegd hebbende moet ik nog een level of 20-25 en die kosten zowaar nog moeite ook.

Maar als dat klaar is moet ik echt verder met ninja, het mooi is dat ik daar na paar weken pauze ook wel weer zin in heb :)

10 second ninja DONE

Verwijderd

@Sagat is het 10 second ninja of 10 month ninja? :P :P
ik moet uitkijken dat het niet 10 year word :X

10 second ninja DONE

Verwijderd

Zelf bezig op de PS3 met Dragon Age Inquisition..
Blijft een top spel, alleen op de PS3 loopt die helaas niet helemaal optimaal.

-Vastlopers.
-Geluid wat wegvalt waardoor je moet herstarten.
-Na het gebruik van een Skill opeens 25 meter omhoog in de lucht schieten waardoor je bijna dood ben door de val wanneer je weer terug op de grond komt.

Gelukkig is het spel zelf nog steeds top en neem ik die negatieve dingen maar op de koop toe, gewoon om de 5 minuten even nieuwe save maken :P
Verwijderd schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 10:00:
Zelf bezig op de PS3 met Dragon Age Inquisition..
Blijft een top spel, alleen op de PS3 loopt die helaas niet helemaal optimaal.

-Vastlopers.
-Geluid wat wegvalt waardoor je moet herstarten.
-Na het gebruik van een Skill opeens 25 meter omhoog in de lucht schieten waardoor je bijna dood ben door de val wanneer je weer terug op de grond komt.

Gelukkig is het spel zelf nog steeds top en neem ik die negatieve dingen maar op de koop toe, gewoon om de 5 minuten even nieuwe save maken :P
Knap hoor, ik kan erg slecht tegen slechte versies. als in weten dat het op pc of cur gen (veel) beter loopt.

mijn oddball avontuur zit er bijna opmoet nog 10 (uit 131) diamond levels en nog 2 ' one rock' levels. Vervelend hierbij is dat ze wel steeds pittiger worden. Daarna dan nog de geheime levels en op een of andere manier zorgen dat ik mezelf 5x in een level kan raken. Ga er even voorzichtig vanuit dat niemand hier deze game ook speelt?

10 second ninja DONE

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Sagat schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:31:
[...]

Knap hoor, ik kan erg slecht tegen slechte versies. als in weten dat het op pc of cur gen (veel) beter loopt.

mijn oddball avontuur zit er bijna opmoet nog 10 (uit 131) diamond levels en nog 2 ' one rock' levels. Vervelend hierbij is dat ze wel steeds pittiger worden. Daarna dan nog de geheime levels en op een of andere manier zorgen dat ik mezelf 5x in een level kan raken. Ga er even voorzichtig vanuit dat niemand hier deze game ook speelt?
Ik speel hem zeker wel! Lekker simpel maar wel leuke game om zonder nadenken te spelen... 😀

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
[...]

Ga er even voorzichtig vanuit dat niemand hier deze game ook speelt?
Ik speel 'm ook :+
spaceboy schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:00:
[...]

Ik speel hem zeker wel! Lekker simpel maar wel leuke game om zonder nadenken te spelen... 😀
Haha, het probleem is dat ik nu wel moet gaan nadenken bij de levels die ik nog over heb :P
Ik ga het uiteraard eerst volop zelf proberen, maar ik kan niet uitsluiten dat ik voor sommige levels toch hulp ga inschakelen (as in beetje googlen naar tips over hoe bepaalde levels aan te vliegen). Zou een beetje jammer zijn als je meer dan 120 levels uitspeelt en er dan niets voor krijgt :P

Ook de 'one rock' levels zijn toch best lastig. Daar moet ik er nog 2 van en die zijn tot nu toe ehm.......laat ik het zo zeggen 12 tankjes met 1 steen grmmmm (wel 2x gekomen tot slechts 1 over dus op zich zou ik het zelf wel moeten kunnen halen ook)
Oh? Ik dacht speelDE :+

10 second ninja DONE

• Exorcist
  • Niet online
Sagat schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:18:
[...]

[...]

Oh? Ik dacht speelDE :+
Ik kan jaren over spellen doen, heb bijv. vier jaar gedaan over AC: Black Flag 8)

Verwijderd

[...]

Njaah.
Als je bijvoorbeeld een God of War(of iets dergelijks)op de PS4 gaat spelen en dan daarna Dragon Age op de PS3..... Dan kan het inderdaad wel erg vies tegenvallen.
Maar ik heb mijn PS4 sinds februari niet aangeraakt en ben alleen maar op de PS3 bezig(Op wat potjes PUGB na op de pc), dan raak je er weer aan gewend en is het de normaalste zaak van de wereld.
Wat wel frappant is is dat ik op de PS4 grote problemen had met Inquisition waarbij de framerate terug liep tot 0.5 per seconde tijdens de laatste paar draken(Ben met de laatste volgens mij 4 uur bezig geweest omdat de lag zo erg was), heb er toevallig nog een stukje video van.

Maar nu op de PS3 nergens last van met de draken en zijn ze binnen 10 seconden neer :+ .
Hierna staat Deus Ex Human Revolution op het programma, blijft 1 van mijn favoriete ps3 games 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2018 23:10 ]

Verwijderd

Ranglijst heeft een update gekregen.

Grootste stijger was volgens mij @Lasmibalsingh .

Zelf 2 plekjes gestegen nu ik Dragon Age Inq. op 100% heb gezet... Nog niet klaar met het spel want nog voldoende quests te spelen maar het trophy gedeelte is klaar :P

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-01 14:49
Verwijderd schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 14:53:

Zelf 2 plekjes gestegen nu ik Dragon Age Inq. op 100% heb gezet... Nog niet klaar met het spel want nog voldoende quests te spelen maar het trophy gedeelte is klaar :P
Misschien handig om een link te plaatsen bij de trophy cards in de begin post ? Zodat ze klikbaar zijn ?

BTW:
Mijn trophy card ;)
Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/ExquisiteSteez.png

Verwijderd

Sefaex schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:02:
[...]

Misschien handig om een link te plaatsen bij de trophy cards in de begin post ? Zodat ze klikbaar zijn ?

BTW:
Mijn trophy card ;)
[afbeelding]
Wel een goede inderdaad.
Zal daar binnenkort wel eventjes naar kijken, dit weekend sowieso nog niet.... Mijn weekend is helaas besteed aan het uitgraven van 4 coniferen die er al 30 jaar staan..... Jeej... :F

Ik zie geen 0% mensen meer *O*
Ik sta nog steeds stijf onderaan -O- :P
Hmm misschien helpt het als ik daadwerkelijk iets ga uitspelen, toevallig nog wel weer een leveltje oddball gehaald, even kijken hoe het trimmen van gameplay vids werkt dan ga ik jullie 2x een lucky shot in1 level laten zien.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 18:46:
[...]

Ik zie geen 0% mensen meer *O*
Ik sta nog steeds stijf onderaan -O- :P
Hmm misschien helpt het als ik daadwerkelijk iets ga uitspelen, toevallig nog wel weer een leveltje oddball gehaald, even kijken hoe het trimmen van gameplay vids werkt dan ga ik jullie 2x een lucky shot in1 level laten zien.
Eigenlijk sta je niet onderaan.
Net eventjes op jouw PSN Profile gekeken en die had je al een maandje of 3 geen update gegeven, dus die paar trophies die je in de tussentijd heb behaald waren niet meegeteld in deze update.

Zou zeggen probeer altijd 1 keer per maand eventjes op de Update knop te drukken, er zijn inmiddels zoveel users op die site dat het automatische proces niet meer naar behoren werkt.

En een game uitspelen is altijd goed;), vooral als je van de 57 games er 50 onder de 10% heb :)
Vraag me dan altijd iets af.. Ben je gewoon snel klaar met een game en heb je er geen zin meer in, of gewoon zoals een kind in een candy store(niet weten wat je wil spelen uit de zoveel keuze)
Omg...2 plaatsen gestegen! En ik kijk vrij zelden op psnprofiles dus dat klopt idd wel, dank voor handmatige update.

Vwb je vraag, antwoord is 2 ledig. Ik vind het inderdaad leuk om van alles te proberen. En alleen al via plus komt er natuurlijk van alles binnen. Vroeger kocht ik ook best veel in sales. Dat is inmiddels iets beter. Maar veel games weinig tijd.

Daarnaast wil ik graag tijd nemen voor iets als ik het als moeilijk en of veel tijd kostend inschat. Sf5, diablo en in mindere mate 10s ninja heb ik gewoon blokken van minimaal een uur nodig anders begin ik er niet aan.

En ik moet ook toegeven dat ik vaak geen zin heb om hmmm mijn peak level te gamen? Ik wil graag ninja afmaken maar daarvoor moet ik echt top geconcentreerd zijn. Vaak is het dan de weg van de minste weerstand om gewoon iets casual te spelen.

En nu dus oddball is king van casual. Maar de levels die ik nu nog moet zijn toch wel tricky. Vooral mijn laatste 2 ‘one hit’ levels. Zelfde had ik ook met q-bert. In het begin is het leuk maar als het te moeilijk word lijkt het te veel op werken :P

10 second ninja DONE

• Raem
Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/RaemNL.png

Zo, na meer dan 6 jaar de platinum van Prince of Persia: Warrior Within gehaald. :9
Afgelopen week ook Ni No Kuni II platinum gehaald.

Ben ook begonnen met Cat Quest en Knack II. Die laatste voelt na zo'n 2 uur spelen al veel beter aan dan deel 1.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12-2025
Na de maand mei helemaal geen trophies (geboorte derde kind) toch maar wel meegedaan aan "days of play" trophyhunt van Playstation om iedere dag een trophy te scoren. Tot nu toe gaat het goed met Burnout Paradise Remastered, gewoon een paar per dag :P

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2018/06/12/Schermafbeelding-2018-06-12-om-09.39.13.png

Bijna 10 jaar geleden de originele als eerste platinum gehaald en deze remaster ga ik ook wel halen.
Niet de gehele ranglijst dan toch ? Ik zie dat ik immers 2 plaatsen hoger zou moeten staan.
Niet dat het mij iets uitmaakt, maar checkte gewoon eens de lijst en zie dat ik een pak punten meer heb dan de 2 spelers boven mij.

Verwijderd

Twixie schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:59:
[...]

Niet de gehele ranglijst dan toch ? Ik zie dat ik immers 2 plaatsen hoger zou moeten staan.
Niet dat het mij iets uitmaakt, maar checkte gewoon eens de lijst en zie dat ik een pak punten meer heb dan de 2 spelers boven mij.
Zal van de week eventjes een correctie uitvoeren, zag het inderdaad gisteren ook dat er nog 1 of 2 dingen niet helemaal kloppen :)

• Raem
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 10:57:
[...]

Zal van de week eventjes een correctie uitvoeren, zag het inderdaad gisteren ook dat er nog 1 of 2 dingen niet helemaal kloppen :)
Zou je mij dan ook aan de lijst willen toevoegen? :) M'n PSN ID staat een paar posts hierboven.

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-01 14:51
Doe mij dan ook maar :+

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/Snitsky1.png

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nog 5 dagen dan Rayman Legends platinum. En Just Cause 4 komt er weer aan in december yeeha! :D

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025

Bear

wench

*pling*

Afbeeldingslocatie: https://i.psnprofiles.com/games/043a0e/trophies/1L8dfde9.png

Nieuwe controller aangeschaft tijdens days of play voor 4x trophy :+

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

King oddball is klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar *O*

95% hard werken euh nou ja grinden, en een trophy die ik anders wsl nooit gehaald had 'golden 5'
spoiler:
Raak 'the king' 4 keer, en verdien tussendoor 1 rock door 3 of meer vijanden te combo-en. Op zich goed toe doen maar door de manier waarop het 'geformuleerd is, was dat voor mij iig niet duidelijk.
Get 5 extra rocks is voor mij niet 4x je eigen rock terug krijgen, met als handicap dat je bij 4x achter elkaar dus harstikke af bent.
Ik was ook pissig dat het maar een bronzen trophy was, maar als ik het teruglees is het ook helmaal niet lastig. Maar als je niet goed weet wat je moet doen :(

helaas dus gegoogled & youtubed.

Ik dacht dat het mijn 3e game complete was, maar bleek pas de 2e te zijn......

Goed nu kijken wat het volgende project word. De short list :P

usual suspects.......
10 second ninja
sf5
diablo 3

newcomers
Blue Rider
Assault android cactus
Resogun
Bit trip saga

outsiders
GT sport (gaat heel veel tijd kosten volgens mij)
Kof 14 (volgens mij behoorlijk pittig)
q-bert (ook behoorlijk pittig, voordeel is wel dat ik bij deze al redelijk eind op weg ben)

Ik neig erna om toch echt verder te gaan met ninja.....ik ben daar echt bijna mee klaar en het is toch wel heel lekker om een spel echt af te hebben. Then again, het spelen van bit trip runner beviel heel goed in de tropies zijn in saga een stuk minder moeilijk dan in de stand alone versie van runner die ik heb voor steam.
En die game (ok zijn ook 5-6 games in een eigenlijk) heeft gewoon een plat ook!

10 second ninja DONE

Unravel 2 heeft nu nog wel echt een hele hoge TA ratio...

27.422 waarvan ik nu 18.602 heb. Nummer twee heeft 6.497 :p

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:59:
Unravel 2 heeft nu nog wel echt een hele hoge TA ratio...

27.422 waarvan ik nu 18.602 heb. Nummer twee heeft 6.497 :p
Nu moet je hem ook wel als eerste uitspelen. Wel ziek hoog die ratios. Kan wel alleen maar zakken nu alle achievements minimaal 1 keer unlocked zijn. Maar zal alsnog wel hoog blijven gok ik.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 22:17:
[...]

Nu moet je hem ook wel als eerste uitspelen. Wel ziek hoog die ratios. Kan wel alleen maar zakken nu alle achievements minimaal 1 keer unlocked zijn. Maar zal alsnog wel hoog blijven gok ik.
I will try :)

Krijg nou toch weer zin om unravel 1 op te pakken.
(ik heb hier ook wel soort van haast mee, die 'heb' ik via ea access die ik niet van plan ben te verlengen)
Maar ik denk dat als ik ga platformen op de x1 dat ik dan eigenlijk gewoon ori zou moeten gaan spelen.........decissions decissions!

10 second ninja DONE

Sagat schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 17:30:
GT sport (gaat heel veel tijd kosten volgens mij)
Neuh valt wel mee hoor >:)
Ik heb nu alle trophies op één na: level 50 worden.
Heb er nog zo'n 2 miljoen xp punten voor nodig en aangezien je gemiddeld zo'n 200-400xp per daily race krijgt gaat dat nog wel even duren. Nog zo'n 6 a 7000 races dus, en ik heb er pas 335 gedaan :P
Het offline gedeelte levert meer xp op, maar ik wil en ga er niet voor grinden. Hij komt vanzelf wel.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

dvdkiwi schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 11:33:
[...]

Neuh valt wel mee hoor >:)
Ik heb nu alle trophies op één na: level 50 worden.
Heb er nog zo'n 2 miljoen xp punten voor nodig en aangezien je gemiddeld zo'n 200-400xp per daily race krijgt gaat dat nog wel even duren. Nog zo'n 6 a 7000 races dus, en ik heb er pas 335 gedaan :P
Het offline gedeelte levert meer xp op, maar ik wil en ga er niet voor grinden. Hij komt vanzelf wel.
Dat vind ik nu zo'n stomme achievements / trophies. Enkel en alleen om mensen te laten grinden… Ik maak me daar ook wel schuldig aan om het dan toch vaak te doen. Maar GT sport is dan wel een absurde grind..

• Tweakmans
Hahaha. 'Valt wel mee hoor' klinkt wel net iets anders uit de mond van iemand die de platinum van Trackmania heeft. Voor leken betekent 'valt wel mee' eigenlijk gewoon 'pokkenmoeilijk'. ;)
:P

Maar eerlijk, GT Sport heeft echt geen moeilijke platinum. GT5 daarentegen, die was wél moeilijk.
De 91 wins in Sport Mode (=moeilijkste trophy) heb ik gehaald door mijn driver rating laag te houden; binnen een kleine 110-120 races had ik die trophy binnen en sindsdien race ik lekker verder in de klasse waar ik thuis hoor (B/S, redelijk dicht tegen A/S aan). Als je een beetje kunt racen pak je met een DR van E of D redelijk eenvoudig polo positions en overwinningen.
De rest van de trophies vallen wel mee, sinds een paar updates geleden stellen de driving missions en challenges namelijk niet veel meer voor. Het enige dat veel tijd kost in GT Sport is de level 50 trophy, maar sinds GT Sport best wel een game voor de langere termijn lijkt te zijn maak ik me niet echt druk om het snel moeten halen van die trophy.
Daarnaast is het ook nog even afwachten of de officiele FIA races wellicht meer xp gaan opbrengen of dat e ooit een keer dubbel xp weekenden gaan invoeren of iets dergelijks.

Verwijderd

Tweakmans schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 12:36:
[...]

Hahaha. 'Valt wel mee hoor' klinkt wel net iets anders uit de mond van iemand die de platinum van Trackmania heeft. Voor leken betekent 'valt wel mee' eigenlijk gewoon 'pokkenmoeilijk'. ;)
Moet eerlijk zeggen dat dat bij mij ook wel valt onder de "valt wel mee" categorie.

Games waarin je moet grinden blijven mijn favoriete games (don't know why).

Nu ook met Xenoverse 2 bezig om voor de 500ste keer(minimaal) bezig met dezelfde quest van anderhalve minuut om ingame currency te farmen :P .

Lekker in de voicechat, lekker verstand op 0 (niet zo moeilijk bij mij :+ ) en gaan maar

• Tweakmans
Mja, hangt inderdaad wat van het niveau af. Als je het puur grinden is, gaat het bij mij snel vervelen. Al doe ik het soms wel als het een toffe game is.

Maar als je écht dikke skills nodig hebt (bijvoorbeeld uren moet oefenen om erg snelle tijden neer te zetten), dan is het vaak niks voor mij. Heb wel bewondering voor degenen die het kunnen. :)
what? waarom niet sp spelen, of is dat te saai? En je kan ook niet hoe noem je dat....dubbel xp krijgen af en toe ofzo? wel bizar dat je zo veel moet rijden, dat is er dan een waar ik direct op afknap.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Voor mij is Sherlock Holmes pokkenmoeilijk. Om de aandacht erbij te houden. Wat doe ik mezelf aan. :)
Sagat schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 14:31:
what? waarom niet sp spelen, of is dat te saai?
Er zijn er die het leuk vinden.
Ik vind er serieus geen drol aan, de AI is zo scripted als de pest.
GT Sport is juist zo'n sterke game vanwege het online gedeelte :)

• MisterMichel
Ik ben nou bezig met Mad Max. Tijdje geleden gratis in de PSPlus en moet zeggen dat ik me er redelijk mee vermaak. Gisteravond het hoofdverhaal uitgespeeld. De zijmissies had ik alle 17 al klaar. Nu nog een hele zwik kampjes opruimen. Weet nog niet of ik alle challenges ga proberen te halen voor de platinum. Daar zitten, voor mij, toch nog een paar vervelende uitdagingen tussen.

Deze maand in de PSPlus zat XCom 2 en een hele tijd geleden zat er Metal Gear Solid 5. Allebei games waar ik mijn tanden wel in zou willen zetten en waar ook veel tijd ik gaat zitten.
Iemand van jullie die al een eind op weg is met deze 2 games?

• Tweakmans
MisterMichel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:20:
Deze maand in de PSPlus zat XCom 2 en een hele tijd geleden zat er Metal Gear Solid 5. Allebei games waar ik mijn tanden wel in zou willen zetten en waar ook veel tijd ik gaat zitten.
Iemand van jullie die al een eind op weg is met deze 2 games?
Nope. De laatste gratis Plus-games die ik speelde waren Batman, Child of Light en Rime. Vooral die laatste is een mooie aanrader.

• MisterMichel
Tweakmans schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 17:33:
[...]

Nope. De laatste gratis Plus-games die ik speelde waren Batman, Child of Light en Rime. Vooral die laatste is een mooie aanrader.
Ik heb eens een begin gemaakt met Rime, maar zat op een gegeven moment vast. Misschien toch maar eens verder oppakken. Met guide is dat spel in een hele korte tijd uit te spelen. Maar ja, dan haal je de hele charme weg van zo'n spel.

• Raem
Ik heb Trials Fusion met Plus gedownload. De eerste keer dat ik een Trials game speel. Leuke game! Maar denk niet dat ik die ooit 100% ga halen. :o

Vanmiddag ook aan begonnen :)
Leuke game inderdaad, wel wat lastig met het constante gewichtsverplaatsen en managen van je gas en rem.
Ik kijk wel hoe ver ik kom.

Verwijderd

Heeft heel veel geluk met RNG nodig gehad..
Maar ik heb Xenoverse 2 nu helemaal 100% uitgespeeld (Trophy en game beide).

Denk een lange tijd geleden dat ik echt voor een game heb moeten nadenken en echt moeite voor moest doen(laatste keer was The Witness denk ik).
En dat zie ik ook wel aan de trophy zeldzaamheid op PSN (1.45%) .... Eentje om trots op te zijn vind ik :) .

En nu....ga ik aan een game beginnen wat ik nu al jaren aan een uitstellen ben omdat ik er telkens gewoon niet in de juiste mood voor was, maar nu.... Ik ben klaar om 100 keer dood te gaan.
Ik ben klaar voor Bloodborne 8)

• Tweakmans
MisterMichel schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:23:
Ik heb eens een begin gemaakt met Rime, maar zat op een gegeven moment vast. Misschien toch maar eens verder oppakken. Met guide is dat spel in een hele korte tijd uit te spelen. Maar ja, dan haal je de hele charme weg van zo'n spel.
In het begin is het soms even zoeken. Maar eenmaal je ontdekt wat voor manieren er zoal zijn om de puzzels op te lossen en deuren te openen, heb je het moeilijkste gehad. Daarna is het een mooie reis met dito muziek en een aangrijpend verhaal als je daar op let. :)
Succes met je nieuwe frustratie. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Tweakmans op 16-06-2018 20:59 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:43:
Ik ben klaar om 100 keer dood te gaan.
Ik ben klaar voor Bloodborne 8)
Jij bent optimistisch :p

Zojuist Unravel 2 op 100% gespeeld. Mijn god wat was dat even spannend. Je moest alle challenge rooms voltooien in one sitting in 45 minuten.. Had mijn stopwatch op mijn telefoon aangezet. Had er 44 minuten voor nodig… maar kan nu wel zeggen dat ik de vierde op TA ben die het op 100% heeft :+ Net zoals bij Giana Sister. Even had ik de hoop de eerste te zijn, maar toen uit het niets iemand hem klaar (zal wel offline gespeeld hebben) had ik geen haast meer :)

• Tweakmans
@uchiha tijntje Lekker nipt met dat minuutje overschot. Nice!
Tweakmans schreef op zondag 17 juni 2018 @ 20:33:
@uchiha tijntje Lekker nipt met dat minuutje overschot. Nice!
En hoe dichter het einde nadert, hoe meer je verkloot door domme foutjes :P The pressure!

Kan me nu nog een weekje concentreren op Forza Horizon 3 totdat er eind deze maand 2.5 game uitkomt!

-Crash Bandicoot
-Nier automata
-The awesome adventures of Captain Spirit (dit is een gratis spel, als voorloper op Life is Strange 2. Iets van 2 uur en zal vast geen achievements of trophies kennen)

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 17 juni 2018 @ 21:22:
[...]

-The awesome adventures of Captain Spirit (dit is een gratis spel, als voorloper op Life is Strange 2. Iets van 2 uur en zal vast geen achievements of trophies kennen)
Alsof je dat dan gaat spelen.

CRASH!

Edit: En voordat Crash uitkomt moet ik nog ff Halo Wars 2 2x uitspelen + random multiplayer shizzle afmaken, A hat in time afmaken. Waar halen we de tijd vandaan?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2018 22:39 ]

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2018 @ 22:32:
[...]

Alsof je dat dan gaat spelen.

CRASH!

Edit: En voordat Crash uitkomt moet ik nog ff Halo Wars 2 2x uitspelen + random multiplayer shizzle afmaken, A hat in time afmaken. Waar halen we de tijd vandaan?
Hahaha, die 2 uur kan ik nog wel opbrengen ;).

Ben echt benieuwd hoe snel ik Crash weer door heb. Ik weet dat ik vroeger alle drie de spellen volledig heb uitgespeeld, maar kan me niet meer herinneren of ik daar een week, een maand of een jaar over heb gedaan :P

En waar halen we de tijd vandaan… Goede vraag… :P In juli en augustus komen volgens mij niet heel veel games uit dus dan moeten we daar maar even gebruik van maken!

Verwijderd

@uchiha tijntje Bij mij was Crash een familiespel. Mijn broertje en ik speelden ze altijd samen uit. Volgens mij kon hij iets dat ik niet kon en andersom. De achievement lijst van de remaster is echt enorm. Jammer ook dat het 1 lijst is en niet 3.
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:09:
@uchiha tijntje Bij mij was Crash een familiespel. Mijn broertje en ik speelden ze altijd samen uit. Volgens mij kon hij iets dat ik niet kon en andersom. De achievement lijst van de remaster is echt enorm. Jammer ook dat het 1 lijst is en niet 3.
Haha, leuk zo'n broer :) Bij mij was het ook een soort van familiespel, want mijn moeder vond het altijd erg leuk om mee te kijken (althans, ze deed alsof ze het erg leuk vond :P). Maar dat ze iets kon halen dat ik niet kon halen was helaas niet zo :P

Wel jammer dat het inderdaad maar 1 lijst is en niet drie afzonderlijke. 3 keer een 100% is leuker dan eentje :P. Maar dat heb je met wel meer van dat soort verzamelspellen, net zoals de 6000 punten van Halo.... :-(

• Satom
  • Laatst online: 12-12-2025

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Zou ik ook op de lijst mogen?

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/VileTung.png

Ben sinds kort weer begonnen met hunten O-) Nu afwisselend bezig met de laatste paar AC's en BF1 :+

• Sefaex
Zo alle trophies van The Frozen Wilds gehaald. Vond de DLC vermakelijker dan het spel zelf. Dat is dus goed nieuws.

Het slechte nieuws is dat ik nog 2 trophies voor de volle 100% moet.
New Game+ Completed
Completed a New Game+ playthrough on any difficulty.

Ultra Hard Completed
Completed a New Game+ playthrough on Ultra Hard difficulty.
Hoe vet die game ook is. Weet niet of ik op korte termijn nog een playthrough ga doen. Misschien over een paar weken/maanden.

Deze week eerst weer met Ni no Kuni 2 verder. Ben daar destijds mee gestopt vanwege God of War.

Verwijderd

Zal de lijst ergens deze week een update geven inclusief alle nieuwe mensen die erbij willen.

• MisterMichel
Zo, van 8 juni tot en met 18 juni (gisteren dus) iedere dag 1 trophy behaald voor de Days of Play wedstrijd.

Beetje rekening gehouden met bepaalde trophies door deze vooraf al bijna 'klaar' te zetten. Mocht ik een dag niet zoveel tijd hebben, of wilde het verder niet lukken een trophy te behalen, dan kon ik zo'n snelle trophy met een kleine moeite nog binnen hengelen.

Ondertussen 57% van de trophies van Mad Max behaald en volgens het spel zit ik op 81% completion. Diverse trophies zijn nu binnen handbereik. Maar of ik ze allemaal wil gaan halen denk ik niet. Ik ben wel onderhand klaar met dat spel. De lol begint er vanaf te geraken. Daarnaast begin ik erg veel zin te krijgen om X-COM 2 op te gaan starten.

Verwijderd

@MisterMichel Uiteindelijk heb ik aan het einde nog een uurtje of drie rond moeten rijden om de challenges af te maken. Dat was best saai. Maar daarvoor heb ik veel schik gehad van Mad Max.

• Raem
Mad Max heb ik op een gegeven moment ook weggelegd. Ik heb wel alle snipers, scarecrows, minefields etc gedaan. Maar had echt geen zin meer om ook nog alle scavenging locations en relics af te gaan.
Daarnaast las ik later in een guide dat sommige missies later in het verhaal veel moeilijker worden, omdat sommige type vijanden dan nog maar weinig spawnen.

• wheeler
MisterMichel schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:41:
Zo, van 8 juni tot en met 18 juni (gisteren dus) iedere dag 1 trophy behaald voor de Days of Play wedstrijd.
Ik ook! Blij dat gelukt is :P Bijna allemaal Burnout Paradise Remaster trophies waar ik spel gewoon moest wegleggen om zo wat trophies te bewaren om 10 dagen makkelijk vol te maken. Ondertussen nog met laatste F1 2017 trophy bezig en stuk of wat voor Infamous Second Son platinum.

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Hoe heerlijk is het al je erachter komt dat je een stuk of 10 "gratis" trophies bij elkaar kan harken? Daar kwam ik dus achter toen ik door de lijst van fifa16 aan het bladeren was, dus gelijk maar even opgestart :9

Verwijderd

Zelf toch nog niet begonnen aan Bloodborne.
Heb Dark Souls 1 remastered gehaald (Heb de complete edities van 2 en 3 al "liggen").
Dus ik dacht bij mijzelf... Ik begin gewoon bij Nr.1 en werk mijzelf naar Bloodborne toe.

Dus daar ga ik in Juli aan beginnen, als afsluiter van de maand Juni maar begonnen aan Mass Effect andromeda(voor de 2de keer). En ik blijf het persoonlijk echt een fantastische game vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 23:30:
Heb Dark Souls 1 remastered gehaald (Heb de complete edities van 2 en 3 al "liggen").
Dus ik dacht bij mijzelf... Ik begin gewoon bij Nr.1 en werk mijzelf naar Bloodborne toe.

Dus daar ga ik in Juli aan beginnen, als afsluiter van de maand Juni maar begonnen aan Mass Effect andromeda(voor de 2de keer). En ik blijf het persoonlijk echt een fantastische game vinden.
Speltip 1: speel iets omdat het gaaf is.

Niet opnieuw burn out. :) lange termijn Trophy planningen lijkt op werk.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2018 00:31 ]

• Tweakmans
Ik heb onlangs de platinum van Serial Cleaner gehaald. Ooit eens voor een paar euro in de sale gekocht. Leuk spelletje waarbij je als schoonmaker voor de maffia werkt; je rijdt naar crime scenes en moet ervoor zorgen dat de moordwapens, lijken en bloedsporen verdwijnen zonder dat de politie je kan pakken. Het is niet zo'n grote game (20 basis- en 10 bonuslevels), maar sommige levels waren best uitdagend.

Daarnaast Killing Floor 2 weer op 100% gezet nadat er enkele nieuwe dlc-levels waren uitgebracht. Is altijd weer wennen als je van een rustige puzzlegame overschakelt naar een hectische shooter vol mutanten. :)

Ondertussen begonnen aan de nieuwe God of War. Nog niet erg veel trophies (want veel collectible stuff), maar wel een erg cool spel tot nu toe. BOY!

[ Voor 4% gewijzigd door Tweakmans op 24-06-2018 10:22 ]

Uitstel van executie >:)
Om gewoon door te spelen of voor platinums? De plats zijn toch wel behoorlijk wat werk; ben zelf met deel 3 wel even bezig geweest. Wel heel toffe game dus helemaal geen straf.
Tweakmans schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:19:
Ondertussen begonnen aan de nieuwe God of War. Nog niet erg veel trophies (want veel collectible stuff), maar wel een erg cool spel tot nu toe. BOY!
Have fun!
Hele vermakelijke game en buiten één gouden trophy
spoiler:
Valkyrie Queen
echt een poepsimpele platinum :)
Ik zou Burnout wel weer opnieuw willen spelen hoor :P
*wacht wel tot ie een keer in de plus komt.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 24-06-2018 11:44 ]

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:43:
[...]

Uitstel van executie >:)

[...]

Om gewoon door te spelen of voor platinums? De plats zijn toch wel behoorlijk wat werk; ben zelf met deel 3 wel even bezig geweest. Wel heel toffe game dus helemaal geen straf.
Ik speel ze omdat ik ze al een langere tijd graag een keertje wil doorspelen.
Zal dan ook niet meteen beginnen aan meerdere new game++ alleen maar voor de platinum, ik wil gewoon deel 1 uitspelen en dan (mits ik het nog leuk vind)deel 2 en 3.
Als ik dan nog steeds zo veel plezier erin heb dan kan ik altijd nog terug gaan om deze games platinum te halen, maar laat ik eerst maar eens 1 playthrough overleven voordat ik over andere praat :+

• Tweakmans
dvdkiwi schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:43:
Have fun!
Hele vermakelijke game en buiten één gouden trophy
spoiler:
Valkyrie Queen
echt een poepsimpele platinum :)
Ik vreesde al zoiets! Heb al enkele kamers ontdekt waar zo'n "gewone" V. zat, en ik was echt binnen enkele luttele seconden dood. Dat wordt later terugkeren met betere gear, denk ik. :9

Verwijderd

Vraagje voor al jullie Trophy Hunters/Collectors.

Vandaag is blijkbaar de dag dat trophies exact 10 jaar bestaan, daarom een mooi moment om aan iedereen te vragen.
Wat was jouw allereerste trophy :)

Mijn allereerste trophy was (Op mijn allereerste account Just_jan ... I know, originaliteit over mijn 3 accounts :P)
On the run ...... Van de game Far Cry 2.

• Tweakmans
De allereerste trophy die ik op mijn PS4-account haalde heeft - grappig genoeg - wel een toepasselijke titel: 'First Treasure' uit Uncharted 4: A Thief's End.

Daarvoor deelde ik de PS3 thuis met m'n broertje, dus de trophies op die account haalden we eigenlijk samen. Toen was de eerste 'Betilla's Back!' uit Rayman Origins. :)

• Exorcist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:55:

Vandaag is blijkbaar de dag dat trophies exact 10 jaar bestaan, daarom een mooi moment om aan iedereen te vragen.

Mijn allereerste trophy was (Op mijn allereerste account Just_jan ... I know, originaliteit over mijn 3 accounts :P)
Incredible Speed!
LittleBigPlanet First Trophy
10 YEARS AGO

:+

• Sefaex
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:55:

Mijn allereerste trophy:

Killzone 2
Corinth Ribbon
Complete Corinth River on any difficulty level
04-04-2009
Helaas is die account gehacked.

Dus heb in 2015 een nieuwe PSN aan moeten maken.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:16
Mijn eerste trophy was heel toepasselijk: Win number one (GT5) :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Topicstarter
Mijn eerst is ook redelijk toepasselijk, tijdens het gamen vliegt de tijd voorbij en zou je (more) seconds, please willen. More seconds, Fifa 14 :9

Verwijderd

Train the recruit MW2 in december 2009. Wat een spel!

• MisterMichel
Mijn eerste trophy: One smart cookie in Tomb Raider: Definitive Edition.

Ondertussen ben ik 1765 trophies verder. Bezig met X-Com 2. Wat een gaaf en moeilijk spel. Rustig de tactieken bedenken, uitproberen en als 't mislukt dan maar een reload van een vorige auto-save. Zo duren missies bij mij behoorlijk lang, maar tot nu toe nog geen een soldaat overleden - wat ook het doel is van de trophy The Untouchables. Geen idee of ik ooit zover ga komen want de 'easy' missions op Commander difficulty zijn al behoorlijk uitdagend.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Grappig! Mijn eerste komt uit december 2008: "2X Multiplier!" van LittleBigPlanet (PS3)

• wheeler
Mijn eerste trophy was: "Win a Race" van Burnout Paradise. Gewonnen op 28 september 2008 en inmiddels 2035 trophies verder en wéér met Burnout Paradise bezig maar nu de Remaster :P

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:03
Ik heb ook maar even gekeken, mijn eerste trofee was 'Journey into Knight' van Batman: Arkham Knight (3 jaar geleden). Mijn laatste trofee is de platina trofee van Rime (30 april 2018). Ik heb even een pauze ingelast, bevalt prima. Ik speel zo nu en dan Gran Turismo maar gewoon voor de fun. Eerstvolgende game dat ik koop wordt denk ik Detroit: become human, ik wacht eerst even op een aanbieding.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

volgens psn profiles.....

First Glory
Awarded for your first win

met PES 11 (was ook gelijk mijn laaste met dat spel :'( )

Gehaald op January 26th 2011.

Misschien ook leuk om dit voor de xboxers te doen?

* Sagat kijkt gelijkt even

edit pending....

hrmmm, 3 tegelijk gehaald zo lijkt het maar het lijkt erop dat het Star Gazer was van Hexic HD........:?
behaald op 6-10-07 Nou weet ik alleen iet of dat nl of usa datum notering is, want volgens mij had ik mezelf de 360 kado gedaan als bday gift, en ik ben in juni jarig :)

Volgens mij had ik echt pgr 3 of gear of wars als eerste gespeeld, maar speelde destdijs nog meestal offline......internet op een console, dat was toch onzin? :P
En ik zie idd Gears o war 'escaped from prison' maar zonder datum notering :(

[ Voor 48% gewijzigd door Sagat op 25-06-2018 11:03 ]

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:57:
volgens psn profiles.....

First Glory
Awarded for your first win

met PES 11 (was ook gelijk mijn laaste met dat spel :'( )

Gehaald op January 26th 2011.

Misschien ook leuk om dit voor de xboxers te doen?

* Sagat kijkt gelijkt even

edit pending....

hrmmm, 3 tegelijk gehaald zo lijkt het maar het lijkt erop dat het Star Gazer was van Hexic HD........:?
behaald op 6-10-07 Nou weet ik alleen iet of dat nl of usa datum notering is, want volgens mij had ik mezelf de 360 kado gedaan als bday gift, en ik ben in juni jarig :)

Volgens mij had ik echt pgr 3 of gear of wars als eerste gespeeld, maar speelde destdijs nog meestal offline......internet op een console, dat was toch onzin? :P
En ik zie idd Gears o war 'escaped from prison' maar zonder datum notering :(
Natuurlijk mogen de Achievement Hunters ook hier dat kwijt :)
Trophy: Perform a 180 degree Flatspin
Description: Awarded for performing a Flatspin of at least 180 degrees.

Burnout Paradise, 27-10-2008
Tevens mijn eerste platinum game.
Weet nog dat ik voor de laatste trophy (mugshot maken) speciaal een PS Eye had gekocht; daarna nooit meer gebruikt.

Pagina: 1 ... 85 ... 119 Laatste