Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:52:
[...]

Ja die Type 100 is wel een uitkomst. :)

Ik loop ook altijd lekker rondjes. :P. Dan is het in je uppie echt wel goed te managen. Ik denk ook dat ik alles in mijn uppie redelijk kan doen, als het maar niet was voor die stomme grammofoon / zwaard sectie, waarbij je constant aan een stuk door zombies moet killen. Daar kwam ik pas achter toen ik per run een stuk of 5/6 zombies killde en daarna weer een treintje ging vormen, maar dus ook de voortgang verloor (kwam ik pas later achter toen ik 3 levels aan zombies had gekilled..
Dus ik blijf trouw bij mijn grammofoon plaat staan in mijn uppie, maar dat is gewoonweg te lastig / luck based op latere levels. Met twee man waarbij een iemand lekker gaat cloaken / reviven als het misgaat is het wel goed te doen. :)

Jammer dat je geen X1 hebt :p
Punt is alleen dat je met meerdere spelers Welmoed samenwerken. Alleen rond rennen/wandelen zorgt voor chaos omdat de zombies dan alle kanten opgaan en je dus tegen onverwachte gevechten oploopt.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-01 10:17

Typhone

Who Dares Wins

Na de verbouwing is de game/cinema room ook klaar en komt er een Xbox One X bij. Voor de fun of it :). Dat is binnen 3 maanden dus kan ik ooit helpen ;-).

COD:ww2 net platinum gehaald. Moest 5x save game reloaden maar dan is het echt een makkie. Dat stuk met de tank was kinderspel zo easy. 0,1% platinum trophy. Ik ben trots!
Verwijderd schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:25:
[...]

Punt is alleen dat je met meerdere spelers Welmoed samenwerken. Alleen rond rennen/wandelen zorgt voor chaos omdat de zombies dan alle kanten opgaan en je dus tegen onverwachte gevechten oploopt.
Lopen we toch over een paar maanden samen hand in hand met Typhone ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
WillieWuks schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:44:
Platinum van KNACK is ook in de pocket. 2,5 playthrough voor nodig gehad.
Wat ben ik blij dat dit over is :s Ik vind het echt een waardeloos spel. In het begin vond ik het nog wel een ok spel maar op een gegeven moment was ik er echt klaar mee!

Ga nu met Transistor aan de slag, ben benieuwd.
Waardeloos, klaar mee, blij dat het over is. Ja, trophies voegen écht iets toe ;). Even serieus, is een platinum zo belangrijk om je tijd te verdoezelen op deze manier..? Plezier hebben staat toch op één?

Anyway, meer on-topic; na tig x Under Defeat HD voor PS3 te hebben doorlopen met een vriend het spel platinum gehaald. Het was ook gewoon leuk om te doen en geen enkele playthrough was vervelend, ook verspreid over meerdere weken.

Binnenkort weer wat 360 games binnen, kijken of ik m'n GS eindelijk 's naar de 50.000 kan tillen..staat al vrij lang te stil..maar het moet wel leuk blijven :P

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:51
Exorcist schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:29:
[...]

Waardeloos, klaar mee, blij dat het over is. Ja, trophies voegen écht iets toe ;). Even serieus, is een platinum zo belangrijk om je tijd te verdoezelen op deze manier..? Plezier hebben staat toch op één?

...
Mwah niet zo zeer dat, om eerlijk te zijn vergelijk ik het met vroeger toen ik nog lekker veel deed grinden op runescape. Daar zat ik ook maar 'doelloos' 99's te halen. Wat heb ik er uiteindelijk aan? Niet veel. Toch het plezier, de game zelf bracht mij ondanks frustratie (mocht je het kennen, runecrafting, slayer, agility etc waren een bitch) plezier meer mede door sociale contacten etc.

Bij achievements heb ik zo'n zelfde gevoel al is t totaal anders. Dat is voor mij zo, en voor jou is dat totaal niet zo :) Ik ben dan pas sinds kort bezig met trophies te hunten, heb GTA5 naast de SP en nog wat andere trophies laten liggen omdat ik nu games zoals Prey kan doen waar ik ondanks de grind, de moeilijkheid van sommige trophies gewoon tof vind om te halen.

Ik kom van dota2/csgo af waar je behalve ranks niet veel kon halen, of je ging pro maar dat was ik bij verre niet. Ik besef nu in hoeveel uren dat ik daarin heb gestoken (5-6k) ik SP games zoals Prey en andere kon spelen. Ik vermaak mij veel meer met een game waarin ik op het moment geen humans mag doden, dus ik zit als een malle te saven en telkens maar te checken of ik niet per ongeluk een human gedood heb. Paar dagen terug niet gekeken tijdens een gameplay, en na een 2 uur keek ik, had ik 1 human gedood. Kon ik die 2 uur opnieuw doen aangezien ik geen save game had waar de teller op 0 stond.

Frustrerend? Jazeker. Dom van mij? Nog meer. Sta ik dadelijk met mijn controller in de lucht te juichen als ik die trophy heb gehaald? Dat gevoel gaat mij ondanks alle frustratie datgene geven waarom ik zoveel tijd stop in gamen.

• Exorcist
  • Niet online
Roybs schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:54:
[...]

Frustrerend? Jazeker. Dom van mij? Nog meer. Sta ik dadelijk met mijn controller in de lucht te juichen als ik die trophy heb gehaald? Dat gevoel gaat mij ondanks alle frustratie datgene geven waarom ik zoveel tijd stop in gamen.
Ik denk dat je hiermee de essentie samenvat waarom er meerdere kampen zijn op dit vlak; het ene kamp haalt ondanks alle frustratie in een game genoegen uit de (uiteindelijke) trophy of achievement en het andere kamp haalt genoegen uit het spel an sich en doet (wat) extra moeite voor trophies/achievements die enigszins eenvoudig of leuk te behalen zijn.

Maakt verder ook niet uit, als één van de methodes een methode is waaruit je plezier haalt, prima :>

• Roybs
Yeah en daarom ben ik ook blij dat we ons beiden de ruimte kunnen geven om zo van een game te genieten op onze eigen manier.

(althans ik niet kan wachten om Prey aan de kant te leggen na playthrough 1 maar mag er na nog een doen voor de kill all humans trophy :9 )

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12-2025
Afgelopen maand 3 platinum trophies behaald. Ben bezig met wat games af te stoffen, op te pakken en eens af te ronden.
Mede dankzij @Tweakmans heb ik Need for Speed: Rivals opgepakt, de 2 multi-player trophies behaald en daarna maar doorgegaan voor de platinum. Erg vermakelijk.
Vorig jaar had ik Assassin's Creed Chronicles gehaald in de sale een keer. De eerste van de trilogy had ik al gehaald. Vrij recentelijk ook nog even het 2e en 3e deel uitgespeeld en met wat extra grinden voor trophies ook de platinum binnen.
Als laatste had ik nog een tijd geleden Unravel uit de sale opgepakt. Heel erg vermakelijk en niet al te moeilijk spel. Sommige levels zijn uitdagend om niet dood te gaan maar uiteindelijk is me dat ook prima gelukt. 3e platinum van Februari.

Ben nu begonnen aan een andere game die ik ooit eens gestart heb en maar 2 tophies van behaald: Lego Marvel Super Heroes. Heerlijke humor en nu het plan om het ook echt uit te spelen en de platinum voor te halen.

Tussendoor af en toe een hoofdstuk van Batman: A TellTale Series. Deze was enkele maanden geleden nog gratis in de PSPlus. Daar hoef ik nog maar 1 hoofdstuk van, dan is die ook klaar. Waarschijnlijk komend weekend even doen.

Eens kijken of ik m'n backlog een beetje leeg kan poetsen en m'n completion rate omhoog kan krikken. Nog genoeg op te pakken en af te ronden. Heb d'r zin in :)

PSN ID: MrMichel_75

Exorcist schreef op maandag 5 maart 2018 @ 23:29:
[...]
Waardeloos, klaar mee, blij dat het over is. Ja, trophies voegen écht iets toe ;).
Ey, nu niet alle trophies over één kam scheren ja, er zijn ook trophies die wél iets toevoegen.
;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:46
Ik voldoe niet aan de reglementen (ben niet actief geweest in de topics), maar zou het wel leuk vinden om opgenomen te worden in de lijst met m'n gamercard. :)

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/RaemNL.png

Heb van de week de platinum trophy voor Okami HD gehaald. Stom van me dat ik deze toen op de PS2 heb overslagen (en de remakes daarna), echt een hele leuke game!
Nu bezig met Life is Strange: Before the Storm.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:49

spaceboy

Op grote hoogte

Raem schreef op maandag 12 maart 2018 @ 15:44:
Ik voldoe niet aan de reglementen (ben niet actief geweest in de topics), maar zou het wel leuk vinden om opgenomen te worden in de lijst met m'n gamercard. :)

[afbeelding]

Heb van de week de platinum trophy voor Okami HD gehaald. Stom van me dat ik deze toen op de PS2 heb overslagen (en de remakes daarna), echt een hele leuke game!
Nu bezig met Life is Strange: Before the Storm.
Zolang je niet in de top 10 terecht komt vind ik het goed... ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:46
Daarvoor moet ik volgens mij iets meer gaan gamen. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vanwege grote verbouwing weinig zin om met de hersens te gamen ;). Rayman Legends begonnen en elke avond even 'zen' worden met alle lums en de muziekjes en dansjes die ze maken. Erg leuk uitgevoerde game. Wel jammer dat je die online challenges moet doen maar hey, platinum is mandatory! :D

• MisterMichel
Typhone schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:36:
Vanwege grote verbouwing weinig zin om met de hersens te gamen ;). Rayman Legends begonnen en elke avond even 'zen' worden met alle lums en de muziekjes en dansjes die ze maken. Erg leuk uitgevoerde game. Wel jammer dat je die online challenges moet doen maar hey, platinum is mandatory! :D
Succes! Ik heb er heel veel plezier aan gehad. De platinum duurt wel een hele tijd gewoonweg vanwege die daily en weekly challenges. Ik was niet goed genoeg om in de bovenste regio te eindigen zodat ik het maximale aantal punten kon halen. Hierdoor vele dagen, wat zeg ik, weken nodig gehad om de platinum te bemachtigen. Wel eentje waar ik best trots op ben trouwens.

De leukste levels van Rayman vond ik toch echt wel die music levels. Echt gelachen met die levels.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

MisterMichel schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 12:14:
[...]

Succes! Ik heb er heel veel plezier aan gehad. De platinum duurt wel een hele tijd gewoonweg vanwege die daily en weekly challenges. Ik was niet goed genoeg om in de bovenste regio te eindigen zodat ik het maximale aantal punten kon halen. Hierdoor vele dagen, wat zeg ik, weken nodig gehad om de platinum te bemachtigen. Wel eentje waar ik best trots op ben trouwens.

De leukste levels van Rayman vond ik toch echt wel die music levels. Echt gelachen met die levels.
Ja m'n vriendin zat het vorige week te doen en ik merkte opeens dat er allerlei bekende en geinige deuntjes voorbij kwamen. Dan is mijn aandacht wel even gewekt ja. Omdat uitgebreid gamen er voorlopig even niet bij zit vind ik dat om casual op te pakken wel ok :).

• arcanis
  • Laatst online: 13-06-2025
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:26 ]

arcanis schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:02:
Wolfenstein: The New Order ook op platinum gezet. De laatste bossfight op UBER was toch nog vies moeilijk. Heb hier bijna net zolang overgedaan als de rest van de game…
Netjes! Nu op naar de platinum voor wolfenstein 2 O-)...

• arcanis
-

[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:25 ]

arcanis schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 13:52:
[...]

Ik denk dat ik die maar laat schieten.
Groot gelijk. Heb het meeste plezier gehad aan de cutscenes in Wolfenstein 2. Vond de gameplay op een of andere manier nooit echt top. Geen idee waarom eigenlijk want ik vond The New Blood en The Old Order wel hele toffe games. En mijn motivatie om het I am death incarnate moeilijkheidsgraad te spelen (wat ik voor de twee eerdere spellen wel deed en wat ik bijna altijd doe) verdween als sneeuw voor de zon vanwege de Mein Leben achievement. :)

Ik ben nu bezig met het completen van een aantal (base) games die ik nog niet op 100% heb. Dat zijn:

-Little Nightmares (speel het spel in 1 uur uit zonder dood te gaan)
-Resident Evil (groot deel van de DLC en speel het spel uit met het maximaal 3 keer openen van de lootcrateboxdinges)
-Oxenfree (ben het spel ooit gestart maar nooit ver gekomen, terwijl het volgens mij echt wel een goed spel is)
-Layers of Fear (moet nog 2 van de 3 eindes behalen. 1 playthrough is een goed uurtje, dus moet er gewoon een keer even voor gaan zitten)
-Sherlock Holmes The Devils Daughter
-Call of Duty WII (moet nog 2 achievements halen voor de zombie mode van de base game. Heb de DLC nog niet gekocht, omdat ik geen groep heb waar ik de zombie mode mee kan tackelen :)).
-Fru (een erg leuke en grappige Kinect game, maar mijn huidige setup laat de benodigde bewegingsruimte nog niet toe. Dit komt nog een keer als ik zin heb om wat meubels te verschuiven :P).
-The Inner World (moet nog een playthrough van een uurtje of 2 doen waarbij ik alle characters minimaal 1 keer spreek. )

Als ik deze (base) games op 100% kan krijgen ben ik erg tevreden over mijn X1 completion rate. Een aantal games heb ik gekocht en vielen me dusdanig tegen dat ik ze niet heb verder gespeeld. Zoals Recore en Call of Duty Black Ops III. En een aantal games zijn gewoonweg te grindy en een enkeling heb ik gewoon per ongeluk gekocht, zoals NBA2k14. Ik was bij de launch van de X1 aan het kloten met het kopen in de store want mijn CC werkte toen niet goed ofzo, uiteindelijk kreeg ik het voor elkaar en kocht ik per ongeluk NBA2k14 in plaats van Battlefield... :P

Zodra ik deze games heb gecomplete heb ik 120 van de 136 base games gecomplete, waarvan de meeste ook met DLC.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

@uchiha tijntje Hup hup, BLOPS III platinum halen ;). Dat is pas een vieze smerige eindeloze grind. Dat spel heeft een half jaar mijn plezier in het gamen ontnomen nadat ik die platinum had.

• Roybs
Prima lijstje Tijntje! Bezig met Knack en zit nu op chapter 6 en heb al aardig wat items bij elkaar dus nu maar even Knacks Quest op de telefoon blijven doen als ik op reis ben en ondertussen de main game uitspelen. Op hard is t goed te doen!
Ik had een pauze genomen van mijn ninja challenge om andere games te spelen, maar het is er compleet niet van gekomen, wel heb ik (10 jaar na airen) seizeon 4 van prison break afgekeken :+

Mogelijk ga ik maar gewoon verder met Ninja, begin het te missen :P

10 second ninja DONE

Nier Automata gisteren uitgespeeld en had niet echt de intentie om de platinum te halen, totdat ik de trophy shop tegen kwam. Voor 800,000G (ingame currency) de resterende trophies gekocht dus toch de platinum in de pocket.
Het voelt wel een beetje vies om het zo te doen maar hé, als ze de mogelijkheid bieden :P

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 12:57:
Nier Automata gisteren uitgespeeld en had niet echt de intentie om de platinum te halen, totdat ik de trophy shop tegen kwam. Voor 800,000G (ingame currency) de resterende trophies gekocht dus toch de platinum in de pocket.
Het voelt wel een beetje vies om het zo te doen maar hé, als ze de mogelijkheid bieden :P
Een beetje vies? Je bent gewoon een ontzettende cheat, man! :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

spaceboy schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 16:03:
[...]
Een beetje vies? Je bent gewoon een ontzettende cheat, man! :D
Ja vies he >:)

Vies conjoooooooooo

Daarover gesproken......wanneer gaan we de lijst opschonen? Is het een idee om anders de topic editors ook te updaten naar wat actievere mensen? muv van exactor ofc! d:)b

[ Voor 26% gewijzigd door Sagat op 22-03-2018 17:01 ]

10 second ninja DONE

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Zo, precies op tijd Assassin's Creed Origins op platinum (en 100%, inclusief alle expansions, erg tof spel). Morgen Far Cry 5. Prima timing! :P

• MisterMichel
spaceboy schreef op zondag 25 maart 2018 @ 16:09:
Zo, precies op tijd Assassin's Creed Origins op platinum (en 100%, inclusief alle expansions, erg tof spel). Morgen Far Cry 5. Prima timing! :P
Netjes! AC:Origins zal er bij ook nog wel gaan komen een keer. Ik heb al diverse AC spellen gespeeld en met heel erg veel plezier.
Sinds een paar dagen is ook AC:Rogue beschikbaar voor de PS4. Aangezien ik me heel erg goed vermaakt heb met AC:Black Flag, zou ik die AC:Rogue ook wel eens leuk kunnen vinden.
Toch wacht ik nog even met aanschaf van die spellen want ik heb nog genoeg in m'n backlog staan.

Ben ondertussen weer bezig met Lego Marvel Super Heroes. Deze heb ik zo'n 4 jaar geleden voor het eerst opgestart en toen maar 2 trophies gehaald en aan de kant gelegd. Na al die tijd toch weer opgepakt en ik moet zeggen dat de humor, puzzeltjes en vrolijke kleurtjes me wel heel erg aanstaat! Echt genieten. Zit nu op zo'n 75% completion van het spel met zo'n 35 uur op de teller, dus ik mag nog eventjes :)

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12-2025
De lijst mag inderdaad wel eens opgeschoond worden. Ik zal waarschijnlijk zelf paar plaatsen gezakt zijn. Sinds december bezig om Demon's Souls platinum te halen (momenteel 107 uur in-game).

Én ik wacht nog steeds op de uitslag van laatste challenge :/ (oktober/november)

[ Voor 18% gewijzigd door hanssuh op 26-03-2018 12:41 ]

PSN ID: Hanssuh

Verwijderd

Ik heb ff zitten kijken naar die lijst. Dat gaat uren werk worden. We kunnen het ook wat makkelijker maken door een true trophies leaderboard op te zetten. Die houdt zichzelf automatisch bij. Enige is, dat iedereen zichzelf aan moet melden. Maar goed dat schoont ook lekker op wat inactieven betreft.

Kan natuurlijk ook naast de mooie plaatjes bestaan.

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2018 @ 12:42:
We kunnen het ook wat makkelijker maken door een true trophies leaderboard op te zetten
Hi, die bestaat ook al:
https://www.truetrophies....rd.aspx?leaderboardid=208

Weet alleen even niet meer wie die beheert. Dacht Mooyini?

PSN ID: Hanssuh

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

hanssuh schreef op maandag 26 maart 2018 @ 15:11:
[...]

Hi, die bestaat ook al:
https://www.truetrophies....rd.aspx?leaderboardid=208

Weet alleen even niet meer wie die beheert. Dacht Mooyini?
Probleem is met dat ding dat hij pas telt vanaf aanmelden toch?

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12-2025
Volgens mij pakt ie wel alle trophies, althans hier zie ik al mijn PS3/4 trophies. Maar weet niet of dat ook geldt voor leaderboard.
Ik merk dat ik het heel irritant vind dat ik nog een aantal basegames heb die ik gewoon niet op 100% heb.

Op 13 maart had ik het volgende lijstje:

-Little Nightmares
-Resident Evil
-Oxenfree
-Layers of Fear
-Call of Duty WII
-Fru
-The Inner World

Echter van dit lijstje heb ik tot nu toe alleen Sherlock Holmes op 100% gekregen, maar sinds 13 maart wel 4 vier nieuwe spellen gespeeld en op 100% gehaald (A Way Out, Superhot, Tower of Guns, The Count Lucanor). 8)7

Ik ga hopelijk in het paasweekend Layers of Fear, The Inner World en Little Nightmares completen.

Resident Evil heb ik een beetje opgegeven. De DLC is nog best pittig en de controls zijn op een gegeven moment ook gewoon irritant. Denk dat ik de base nog wel op 100% ga zetten. Dat is een playthrough op easy.

Ik hoop call of duty nog een keer te completen zodra de monsters van Exactor zijn verslagen en ik geen bedtijd ken... :p

En voor Oxenfree moet ik gewoon een dag voor gaan zitten. Dat is geen game die je even tussendoor doet.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik ben bezig met de lange Rayman Legens grind. Elke dag gouden bekertjes halen en 3 maanden elke dag de challenges doen... zzzz

• MisterMichel
Typhone schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:52:
Ik ben bezig met de lange Rayman Legens grind. Elke dag gouden bekertjes halen en 3 maanden elke dag de challenges doen... zzzz
Succes ermee :)

Ik heb die trophy ook behaald. Moet zeggen dat sommige van die challenges me makkelijker afgingen dan anderen. Dus het hing erg af van het type challenge of ik er plezier aan beleefde. Regelmatig heb ik dus ook genoegen genomen met een bronzen of een zilveren bekertje. Daarna gewoon weer een ander spel opgestart.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Typhone schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 09:52:
Heb ik ook gedaan. Vond het eigenlijk juist wel lachen en ben toch nog steeds trots op die platinum... Als het niet een dagje niet lukt: morgen weer een dag! :)

• MisterMichel
Gisteren platinum nummer 26: Lego Marvel Super Heroes.
Tijd tussen eerste en laatste trophy: 3,5 jaar. Dit was 1 van de games waar ik ooit aan begonnen was, maar nooit echt opgepakt en afgerond.
Zo heb ik nog een lijst aan games waar ik ooit aan begonnen ben en die ik nu langzaam maar zeker wil op pakken en afronden. Eerst volgende op de lijst: Uncharted (deel 1). Gisteravond meteen de disc in de PS4 gestopt zodat ik vanavond verder kan als ik zin heb. Ik zit dacht ik ergens rond hoofdstuk 12 of zo...

Daarnaast pak ik ook nog af en toe een uurtje Heavy Rain op. Beetje relaxed spelen en een goed verhaal volgen.

Ik heb zelf nooit een lego game 'echt' gespeeld. Ik ben op zich wel fan van het marvel universum dus toen ik exact lego marvel super heroes een keer goedkoop voorbij zag komen mijn slag geslagen (vooral ook omdat de demo veel door mijn kids gespeeld werd, maar ik geef gelijk toe dat ik het zelf ook interresant vond).
Toch ook nooit mee verder gegaan, hoe rate je de experiece zowel normaal spelen als het platten? en zitten er nog leuke afwijkende trophies in?

Was zelf gister in een retro bui en heb mijn sega megadrive collection op x360 uit de motteballen gehaald :) Leuk maar toch gemerkt dat we veel progress gemaakt hebben in zowel gfx, controls en gameplay. Daardoor niet heel veel zin om hier verder mee te gaan, al hoewel het merendeel makkelijke achievements zijn. Maar ik speel toch primair voor de fun en secundair voor de achievements dus hij gaat toch weer terug de kast in.

Mocht ik vanaaf nog even tijd hebben dan eindelijk is starten met monster hunter of toch verder met mijn ninja avondtuur! (toevallig gister ook in de collectie shinobi 3 gespeeld, erg vette game maar wel makkelijk en cheap deaths....niet echt bevordelijk voor de fun factor, maar wel een die wellicht nog is ga proberen om uit te spelen, waar je dan niet eens een cheevo voor krijgt geloof ik :( ).

[ Voor 17% gewijzigd door Sagat op 30-03-2018 10:39 ]

10 second ninja DONE

• MisterMichel
Sagat schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:30:
Ik heb zelf nooit een lego game 'echt' gespeeld. Ik ben op zich wel fan van het marvel universum dus toen ik exact lego marvel super heroes een keer goedkoop voorbij zag komen mijn slag geslagen (vooral ook omdat de demo veel door mijn kids gespeeld werd, maar ik geef gelijk toe dat ik het zelf ook interresant vond).
Toch ook nooit mee verder gegaan, hoe rate je de experiece zowel normaal spelen als het platten? en zitten er nog leuke afwijkende trophies in?
<...snip...>
Deze Lego game (de enige die ik tot nu toe gespeeld heb) vond ik erg leuk om de variatie. Je hebt je story missies. Dat zijn er 15 en daar zitten leuke puzzeltjes in om verder te komen, gemakkelijke gevechten, alles kapot maken en vooral humor. Daarna krijg je de beschikking over bonus missies. Dit zijn er een 11-tal. Beetje hetzelfde als de story missies, maar een stuk kleiner maar verder geen toevoeging aan het verhaal.
Zodra je de eerste story missie hebt afgerond, komt de open wereld, Manhatten New York, vrij en kun je lekker rond om diverse kleine opdrachtjes, puzzeltjes, races en wat dan nog doen.
Genoeg afwisseling om 't leuk te houden. Wel heb ik een guide (op ign) moeten gebruiken om sommige collectibles vrij te kunnen spelen. Je hebt namelijk de beschikking over zo'n 150 characters waar je mee kunt spelen. Uiteindelijk heb ik denk ik met zo'n 10 verschillende characters alles kunnen doen vanwege de abilities van die characters.

Ik heb ooit nog eens Lego Jurassic world/park in de aanbieding gekocht, dus die staat ook nog op de nominatie om op te pakken. Maar nu even niet; ben wel toe aan iets anders.

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 10:30:

Was zelf gister in een retro bui en heb mijn sega megadrive collection op x360 uit de motteballen gehaald :) Leuk maar toch gemerkt dat we veel progress gemaakt hebben in zowel gfx, controls en gameplay. Daardoor niet heel veel zin om hier verder mee te gaan, al hoewel het merendeel makkelijke achievements zijn. Maar ik speel toch primair voor de fun en secundair voor de achievements dus hij gaat toch weer terug de kast in.

Mocht ik vanaaf nog even tijd hebben dan eindelijk is starten met monster hunter of toch verder met mijn ninja avondtuur! (toevallig gister ook in de collectie shinobi 3 gespeeld, erg vette game maar wel makkelijk en cheap deaths....niet echt bevordelijk voor de fun factor, maar wel een die wellicht nog is ga proberen om uit te spelen, waar je dan niet eens een cheevo voor krijgt geloof ik :( ).
Als je met Monster Hunter start is het misschien goed te weten dat de platinum je 400 uur lol gaat opleveren. Het is geen spel om eens per drie weken een uurtje te spelen. :)
@dvd-linden die Trackmania platinum gaat vanaf volgende maand een flink zeldzame worden denk ik :D

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:47:
[...]

Als je met Monster Hunter start is het misschien goed te weten dat de platinum je 400 uur lol gaat opleveren. Het is geen spel om eens per drie weken een uurtje te spelen. :)
Als trotse bezitter van 0 plats stel ik me voor dat ik er mentaal mee overweg kan als ook deze niet lukt ;)

Maar ik geef toe dat inderdaad daardoor wel iets terughoudender ben met starten, 'stel dat ik het leuk vind, dan speel ik 400 weken niets anders :+ '

10 second ninja DONE

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 12:47:
[...]

Hear hear. De grootste miskoop na Evolve op de PS4 :*)
Typhone schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:12:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b7xVvsIi9Y82Zjr88i6QzzoX/full.jpg
;)

Of in mijn geval. Geen miskopen, alleen games die ik nog niet gespeeld heb (behalve sensible soccer 2006 oid
:r )

10 second ninja DONE

Verwijderd

Typhone schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 13:12:
[...]

Zo bedoelde ik het niet hoor. Ik speel het met veel plezier nog 200 uur. :)

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:03
Zag op playstationtrophies een moeilijkheidsgraad van 9/10 voor trackmania turbo platina trofee. Iemand hier ervaring met dat spel? Ik denk eerlijk gezegd dat het wel lastig is maar meevalt als je doorhebt hoe het spel inelkaar zit.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-12-2025
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:16:
Zag op playstationtrophies een moeilijkheidsgraad van 9/10 voor trackmania turbo platina trofee. Iemand hier ervaring met dat spel? Ik denk eerlijk gezegd dat het wel lastig is maar meevalt als je doorhebt hoe het spel inelkaar zit.
Vroeger bij een maatje wel eens een paar keer gespeeld. Het begint allemaal leuk en eenvoudig, maar er is een reden waarom de game een stuk of tien ultra rare trophies heeft... Het wordt echt precisiewerk op het einde. :P

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:49
uchiha tijntje schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 13:58:
Ik merk dat ik het heel irritant vind dat ik nog een aantal basegames heb die ik gewoon niet op 100% heb.

Op 13 maart had ik het volgende lijstje:

-Little Nightmares
-Resident Evil
-Oxenfree
-Layers of Fear
-Call of Duty WII
-Fru
-The Inner World

Echter van dit lijstje heb ik tot nu toe alleen Sherlock Holmes op 100% gekregen, maar sinds 13 maart wel 4 vier nieuwe spellen gespeeld en op 100% gehaald (A Way Out, Superhot, Tower of Guns, The Count Lucanor). 8)7

Ik ga hopelijk in het paasweekend Layers of Fear, The Inner World en Little Nightmares completen.

Resident Evil heb ik een beetje opgegeven. De DLC is nog best pittig en de controls zijn op een gegeven moment ook gewoon irritant. Denk dat ik de base nog wel op 100% ga zetten. Dat is een playthrough op easy.

Ik hoop call of duty nog een keer te completen zodra de monsters van Exactor zijn verslagen en ik geen bedtijd ken... :p

En voor Oxenfree moet ik gewoon een dag voor gaan zitten. Dat is geen game die je even tussendoor doet.
Herkenbaar.

Ben een maand terug begonnen om zoveel "niet 100% games" toch proberen te completen.

In een maand tijd Hellblade, Battlefield 1 incl DLC en PES 2018 op 100% gekregen.

Vandaag de platinum van Horizon Zero Dawn gehaald (balkje stond eergisteren nog op 32%, nu op 70)!
Heb HZD sinds de release, maar nooit uitgespeeld :+ Morgen maar beginnen met de DLC en daarna NG+

Voordat God of War uitkomt wil ik ook beide South Park games op 100% halen. Moet denk ik wel te doen zijn.

Mijn completion rate is in ieder geval weer boven de 90%. En ben geen eens een die-hard trophy hunter. :D.

Heb nu nog 10 games die ik nog niet op 100% heb (waaronder RE7). De DLC van RE7 schijnt idd best pittig te zijn. Maar ik heb RE5 en RE6 (beide incl DLCs) ook op 100. Dus RE7 gaat me ook wel lukken hopelijk.

Van de 10 games ga ik er denk ik 2 never nooit helemaal completen.

Bound (zit nu op 62%) heeft een difficulty rate van 10/10. Uitspelen zonder dood te gaan, en speedrun van 50 min gaat me never nooit lukken. Maar ga het toch een keer proberen. En Overwatch gaat me ook niet lukken denk ik. Speel Overwatch meer voor de fun. Maar die trophies zijn imo erg luck-based. Heeft weinig met skills te maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Sefaex op 03-04-2018 20:27 ]

Lasmibalsingh schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:16:
Probeer het en kom eens terug nadat je alle 200 banen op goud hebt gezet ;)
Als je dan nog denkt dat het "wel meevalt" maak ik een diepe buiging voor je.

Ik heb de game daar ook een 9/10 gegeven qua moeilijkheid. Eigenlijk wilde ik 9,5/10 geven wat afgerond een 10/10 is maar omdat ik games als SF moeilijker vind kreeg ie slechts een 9/10.

dvdkiwi schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:15:
[...]

Ik heb de game daar ook een 9/10 gegeven qua moeilijkheid. Eigenlijk wilde ik 9,5/10 geven wat afgerond een 10/10 is maar omdat ik games als SF moeilijker vind kreeg ie slechts een 9/10.
Ik vond de vroege tracks van trackmania al lastig :X maar wil het zeker nog een kans geven.

Maar is sf5 nog echt zo moeilijk, volgens mij heb je geen combo trials meer wat de meeste mensen erg lastig vonden (ik iig wel). USf4 plat zou ik inderdaad hoog ranken qua moelijkheid.
Er zitten nog wel survival trials in sf5, ik denk dat dit momenteel het meest tricky is.

Ik wil nog steeds kijken hoever ik er mee kan komen, maar merk wel dat ik echt zal moeten oefenen om online een deuk in een pakje boter te kunnen krijgen.

Hoe moelijk zijn de MK (9 en 10) games eigenlijk? Die zou ik voor de verhalen eigenlijk ook nog is willen doorspelen.....en ja dan wil ik ook kijken hoever ik met de trophies kan komen.

10 second ninja DONE

MK X is wel te doen dacht ik, mits je een beetje goed bent in het genre.
Zelf nooit echt ver mee gekomen omdat de game mij minder aanspreekt dan SF.

Grrrrrrr. Gisteren de laatste extreme track van Trials Fusion 2 keer gecomplete en geen achievement... Ook geen voortgang in de achievementtracker Ik zat toevallig wel op een brakke internetverbinding (hotel), dus hoop dat het daar aan ligt en het alsnog vanavond unlocked. Als de achievement niet unlocked ben ik klaar met Trials Fusion :(.

Iemand een idee hoe dit mogelijk te fixen?

• Sefaex
Ben zelf uber slecht in Race en vechtspellen.

Trackmania gisteren geprobeerd op de PSN account van mijn vriendin.
Leuk spel. Ik haalde meteen zilver bij de eerste 10 tracks (geen idee of dat knap is voor een newbie) :P

Lijkt me een leuk spel voor de afwisseling. Maar de platinum zit er voor mij niet in (ga ik ook nooit proberen). Ga hem misschien wel vaker spelen.

• arcanis
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:24 ]

uchiha tijntje schreef op woensdag 4 april 2018 @ 10:30:
Grrrrrrr. Gisteren de laatste extreme track van Trials Fusion 2 keer gecomplete en geen achievement... Ook geen voortgang in de achievementtracker Ik zat toevallig wel op een brakke internetverbinding (hotel), dus hoop dat het daar aan ligt en het alsnog vanavond unlocked. Als de achievement niet unlocked ben ik klaar met Trials Fusion :(.

Iemand een idee hoe dit mogelijk te fixen?
Hmm. Op de site xbox.com staat wel 100% maar nog wel met een slotje... en op de xbox staat die nog maar op 87%. Strange.

Nog maar een meer de extreme track gedaan en hij unlockte zodra ik over de finish kwam.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-04-2018 17:30 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Totaal irrelevant, maar sinds nu ben ik op Psnprofiles #666 country ranked van Nederland! })

• Lasmibalsingh
dvdkiwi schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 20:15:
[...]

Ik heb op mijn usa account even een aantal tracks gespeeld en het is idd wel moeilijk. Het hoge trial and error gehalte zal mij ervan weerhouden om dit spel op mijn normale account te gaan spelen. Ik hou toch meer van verhalende games.

Onlangs trouwens watch dogs 2 op platina gezet. Er zat een een trophy bij dat je een selfie moest maken met iemand die zat te kotsen, wat een random luck based trophy was dat zeg. Was anderhalf uur bezig om iemand te vinden die aan het kotsen was :')

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Exorcist
  • Niet online
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 09:14:
[...]

Ik heb op mijn usa account even een aantal tracks gespeeld en het is idd wel moeilijk. Het hoge trial and error gehalte zal mij ervan weerhouden om dit spel op mijn normale account te gaan spelen. Ik hou toch meer van verhalende games.

Onlangs trouwens watch dogs 2 op platina gezet. Er zat een een trophy bij dat je een selfie moest maken met iemand die zat te kotsen, wat een random luck based trophy was dat zeg. Was anderhalf uur bezig om iemand te vinden die aan het kotsen was :')
Die heb ik dan wel weer gehaald (WD2 niet op plat gezet, te veel werk :+ ). Had hem vrij snel op één of andere boulevard in de avond. Iemand gevolgd die zwalkte, geheid succes :P
Gisteren een achievement gehaald die ik wel kan bestempelen als de moeilijkste ooit voor mij.

-Trials Fusion: RedLynx to the Sword... beat all of the RedLynx times on Redlynx vs All-stars.

Dit waren 10 tracks waarbij je de tijd van een aantal van de medewerkers moest verslaan.

Wat een uitdaging was dat zeg... Nu op naar de volgende vier achievements en dan heb ik hem compleet op 100%. Als me dat lukt ben ik echt een baas :P

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-04-2018 11:09 ]

• Tweakmans
Ik heb onlangs Volume uitgespeeld en de platinum behaald. Een al iets oudere, stealth-achtige game waarbij je allerlei levels kunt voltooien door de nodige kristallen en sleutels te verzamelen. Daarvoor moet je proberen om onopgemerkt voorbij robots te sluipen. Naarmate de game vordert, liggen er soms verschillende wapens in de levels waarmee je de tegenstanders kunt afleiden of tijdelijk uitschakelen. Dat is nodig, want de robots worden iets slimmer, sneller en krachtiger. Een paar levels waren best pittig, maar in het algemeen was Volume niet erg moeilijk. Fijne game.

Daarnaast heb ik me vermaakt met Stick It To The Man op 100% te zetten. Het is ook een game die al enkele jaren oud, maar nog steeds grappig is. Na een bizar ongeluk beschikt het hoofdpersonage over een bijzondere 'spaghetti-hand' waarmee je de gedachten van mensen kunt lezen. De dingen waar ze aan denken ('stickers') kun je stelen en gebruiken om op andere personages of objecten te plakken. Zo kun je leuke puzzels oplossen en verder geraken in het komische verhaal vol mafketels, geheime agenten en aliens.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Geen nieuws van het 'Westerse Front': elke dag Challenges grinden bij Rayman tot een gouden medaille en nog 3 (!) maanden doorsparen.... zzzzzz maar we houden vol oOo
respect hoor........ondanks mijn ninja uitdaging wordt ik nog regelmatig verleid door zowel nieuwe als ouwe games. Moet zeggen dat ik door het ps4 topic toch ook voorzichtig wel hype ben voor god of war, al hoewel ik demon en darksouls, bloodborn en god of war 1-2-3 en de psp/vita games ook nog heb klaarliggen in de remake vorm voor ps3 :X

edit:
oh ja en nog een andere game met monsters enzo O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 12-04-2018 16:04 ]

10 second ninja DONE

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:58:
Geen nieuws van het 'Westerse Front': elke dag Challenges grinden bij Rayman tot een gouden medaille en nog 3 (!) maanden doorsparen.... zzzzzz maar we houden vol oOo
Moet je crowns farmen in mhw. Ben al een tijdje klaar met alle andere achievements.

Maar respect als je Rayman afmaakt. Ik ben halverwege de grind gekapt omdat ik het toch echt heel erg saai vond. :)

Verwijderd

Een hele tijd niets van me laten horen in dit topic. Door medische redenen weinig kunnen gamen en ik had dan ook niets te melden in dit topic. Inmiddels pak ik het zo nu en dan weer een beetje op voor korte speelsessies. Momenteel heb ik Modnation Racers voor de PS3 weer opgepakt, omdat het nu nog online gespeeld kan worden. Op 10 juli 2018 sluiten de servers, zoals onlangs ook andere online games werden afgesloten.

Gezien de recente opleving onder de PS+ titels heb ik ook besloten om me daar weer mee bezig te houden, al zal je dat op mijn psn profile nog niet direct terugzien.

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:02
South Park: The Fractured But Whole 34 of 36 Trophies

Moet nog:
The Token Experience
Create a Black character and complete the game on Mastermind Difficulty ben benieuwd vond gevecht met Eric Cartmen alter ego erg flauw (dat ie ging vals spelen :')

Deze trophies zijn stuk makkelijker te halen dan Stick of truth waar je makkelijk bepaalde dingen kon missen en verhaal overnieuw moet doen.

• Sefaex
Amdwarrior schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:51:
South Park: The Fractured But Whole 34 of 36 Trophies

Moet nog:
The Token Experience
Create a Black character and complete the game on Mastermind Difficulty ben benieuwd vond gevecht met Eric Cartmen alter ego erg flauw (dat ie ging vals spelen :')

Deze trophies zijn stuk makkelijker te halen dan Stick of truth waar je makkelijk bepaalde dingen kon missen en verhaal overnieuw moet doen.
Heb vandaag toevallig de platinum van Stick of Truth gehaald. En wat een verschrikkelijke platinum is dat als je alles in 1 playthrough wil halen. Vet veel collectables, en dan zijn er ook nog een hoop missable trophies. Volgende keer ga ik zulke games gewoon in 2 playthroughs doen. Want door die guide heb ik er niet echt van het verhaal kunnen genieten (niet dat die hoogstaand was ofzo :P).

Na God of War ga ik maar aan Fractured But Whole beginnen. Die schijnt (als ik het goed heb) helemaal geen missable trophies te hebben.

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:02
Sefaex schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 02:04:
[...]

Na God of War ga ik maar aan Fractured But Whole beginnen. Die schijnt (als ik het goed heb) helemaal geen missable te hebben.
Moet je gelijk op hoge moeilijkheidsgraad spelen met donkere personage dan mis je inderdaad geen enkele trophies

Maar ik vind moeite wel waard om nog een keer te spelen:P
Amdwarrior schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 06:56:
[...]

Moet je gelijk op hoge moeilijkheidsgraad spelen met donkere personage dan mis je inderdaad geen enkele trophies

Maar ik vind moeite wel waard om nog een keer te spelen:P
Inderdaad, dat zijn de enige missable achievements.

Ik ben van mening dat een game standaard of backtracking of chapter select moet hebben waarin je de collectible achievements moet kunnen halen. Ik speel nu Senua, volgens mij een redelijk korte game, maar de collectibles zijn missable per chapter en er zit geen chapter select in. Dus mis je er 1 in de laatste chapter, mag je het hele spel overnieuw spelen. Als er namelijk chapter select in zit speel ik eigenlijk vaak eerst zonder guide. Zit er geen chapter select in en ik niet verwacht dat ik het spel 2 keer ga spelen, pak ik toch redelijk snel even een guide voor waar de collectibles liggen... 8)7

Dacht even dat ik een nieuw deel gemist had, niemand meer iets te melden? Ik niet maar dat is altijd al het geval geweest ;)

Oh wacht ik heb trackmania inmiddels wel 20% gehaald qua achievments (als ik mijn gehaalde percentages van xbox en ps optel :X )

Wel lol gehad met de ' control one car with 2 players' mode.

10 second ninja DONE

Haha die mode is geweldig.
Je unlocked zelfs een speciaal car nummer (#69) door alle tracks goud te halen in die mode.

Weinig te melden inderdaad ;)
Bezig met God of War en ben deze eerste playthrough totaal niet bezig met trophies.
Na uitspelen maar eens kijken of we de resterende trophies gaan halen ja of nee.

Daarnaast speel ik enkel nog games waar ik geen trophies meer voor ga verdienen (BF1, GT Sport).

Verwijderd

Monster Hunter haal ik de 300 uur vandaag mee. Nog 2 achievements te gaan. Eentje is nog 13 potjes in de arena winnen (makkie maar saai) en de ander is twee giant gold crown monsters verslaan (luck based) ben nog wel een uur of 50 bezig denk ik. :)

• MisterMichel
Ik ben zelf bezig met Ratchet & Clank. De trophies druppelen langzaam maar zeker binnen. Ik heb 't gevoel dat ik tegen het einde zit van m'n eerste playthrough. Daarna nog een keertje maar dan in Challenge mode waar ik hopelijk de resterende trophies ga halen.
De grootste uitdaging lijkt te zitten in die race die je binnen 1:35 moet halen.

Erg leuk spel! Stond al tijden op m'n verlanglijstje, nooit aangeschaft vanwege backlog. Deze kwam dus als PSPlus game binnen en nu toch maar eens aan begonnen. Speelt lekker weg :)

Sagat schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:10:
Dacht even dat ik een nieuw deel gemist had, niemand meer iets te melden? Ik niet maar dat is altijd al het geval geweest ;)

Oh wacht ik heb trackmania inmiddels wel 20% gehaald qua achievments (als ik mijn gehaalde percentages van xbox en ps optel :X )

Wel lol gehad met de ' control one car with 2 players' mode.
Ben nu bezig met een 2e playthrough voor Dishonored 2. Als ik die op 1000 heb moet ik even kijken wat ik ga spelen. Heb nog een paar games die ik nog moet completen.

Ik hoop dat State of Decay 2 leuk is en een beetje doable qua achievements :)

10 second ninja op 100% *O* :*)

Zegt het spel :( want het is helaas een leugen a.k.a a bug :'(
Wsl omdat ik die werelden in een idiote volgorde doe.

Ben er wel dichtbij om het echt te halen, zie sig.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op maandag 30 april 2018 @ 23:38:
10 second ninja op 100% *O* :*)

Zegt het spel :( want het is helaas een leugen a.k.a a bug :'(
Wsl omdat ik die werelden in een idiote volgorde doe.

Ben er wel dichtbij om het echt te halen, zie sig.
Ik denk dat die al het bloed zweet en tranen voldoende vond om de trophies te unlocken :D

Trophies heb ik dus nog niet, het is alleen die grote teller in het scherm waar je begint waar nu groot staat 100%.

Binnenkort maar is starten met wereld 3 dan.

10 second ninja DONE

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:37:
[...]

Ben nu bezig met een 2e playthrough voor Dishonored 2. Als ik die op 1000 heb moet ik even kijken wat ik ga spelen. Heb nog een paar games die ik nog moet completen.

Ik hoop dat State of Decay 2 leuk is en een beetje doable qua achievements :)
Interesse in Halo Wars 2 coop? Zit in gamepass. Ik vind het solo super saai. In coop is het top!
Verwijderd schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 09:26:
[...]

Interesse in Halo Wars 2 coop? Zit in gamepass. Ik vind het solo super saai. In coop is het top!
Dat is toch een soort RTS? Ben daar ontzettend slecht in :P

Oh ik dacht juist die twin stick shooters! Daar heb ik een deel van op pc.......

Voor mijn rts fix heb ik star craft 2 nog in de back log (en 1, en brood war :X oh en iets van CnC collectie )

10 second ninja DONE

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:21:
Monster Hunter haal ik de 300 uur vandaag mee. Nog 2 achievements te gaan. Eentje is nog 13 potjes in de arena winnen (makkie maar saai) en de ander is twee giant gold crown monsters verslaan (luck based) ben nog wel een uur of 50 bezig denk ik. :)
Hahaha, respect hoor. Ik keek dat Monster Hunter 30 minuten aan en toen begon mij een gevoel van epische cognitieve dissonantie te bekruipen. Eeuwig zonde dat die in mijn trophy lijst staat :'(

Verwijderd

Typhone schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 11:31:
[...]

Hahaha, respect hoor. Ik keek dat Monster Hunter 30 minuten aan en toen begon mij een gevoel van epische cognitieve dissonantie te bekruipen. Eeuwig zonde dat die in mijn trophy lijst staat :'(
Zeker zonde omdat de eerste trophy is voor je verstoppen voor een beestje. :) Vind het zelf ook irritant als ik een spel probeer en hij geeft me een achievement voor iets sufs.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2018 13:20 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 13:17:
[...]

Zeker zonde omdat de eerste trophy is voor je verstoppen voor een beestje. :)
Die heb ik volgens mij nog ook :*) oOo
Als ik een 'echte' hunter was zou ik zonder uitzondering elk spel eerst spelen op mijn usa of een ander account voordat mijn echte account vervuild ging worden. Gelukkig (of helaas) ben ik dat niet, dus ik ben nu koning van de 0 en1% gespeelde games...........

10 second ninja DONE

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Sagat schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 14:08:
Als ik een 'echte' hunter was zou ik zonder uitzondering elk spel eerst spelen op mijn usa of een ander account voordat mijn echte account vervuild ging worden. Gelukkig (of helaas) ben ik dat niet, dus ik ben nu koning van de 0 en1% gespeelde games...........
Heel goed. Ik vind mijn percentage ook totaal irrelevant.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hehehe @Sagat, hier zijn zelfs mensen die accounts hebben weggegooid om schoon te beginnen. Dan gaat het vrijblijvende in mijn ogen er wel een beetje vanaf. 15 platinums discarden omdat je percentage 60% is ipv 100%. Zoveel tijd heb ik niet eromheen :)

• Lasmibalsingh
Onze vriend Jan die ook de maandelijkse challenges organiseerde ging volgens mij ook gebukt onder dat soort trofeeëndruk. Hou het gewoon leuk voor jezelf en speel alleen die spellen waarvan je weet waaraan je plezier zal beleven. Een testaccount op een andere regio kan daar trouwens heel goed bij helpen om verleiding te weerstaan.

Net king oddball getest (gratis in plus) en letterlijk na een knopdruk ingame eerste trophy te pakken.
Maar boeit me echt niets. Het is (eerste indruk) een angry birds clone. Dus denk niet dat ik er veel tijd nog aan ga spenderen. Dat gezegd hebbende. Aan agry birds stiekum ook aardig wat uren gespendeerd. Simpel maar verslavend.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Ach. Ieder zijn geneugten. Als je al in dit topic post dan geef je al iets om digitale punten die nergens toe dienen. Dan ben je voor 99% van de gamers al een mafkees (laat staan voor mensen die niks om games geven). De een gaat wat verder dan de ander in zijn hobby.

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06-2025

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Is er hier iemand met FC5 die mij even snel wil helpen om de trofee "hitting it off" te halen?

PSN ID: Enzyme-NL

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

EnzymeNL schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 22:25:
Is er hier iemand met FC5 die mij even snel wil helpen om de trofee "hitting it off" te halen?
Sure. Ik ben alleen nog totaal niet ver met het spel (ben nog in eerste gebied). Voeg me maar toe (erno1978) als je hem nog moet.

Verwijderd

Monster Hunter World is compleet. Heeft ff geduurd (350 320 uur) maar dan heb je ook wat. Heb me geen moment verveeld eerlijk gezegd. Anderzijds heb ik ook alleen dit gespeeld de laatste 2 maanden. Heb op zich wel zin in iets korts en makkelijks. :)

Heb nog nooit zulke zeldzame achievements gehaald. Ben ook de 245e op trueachievements.com die hem af heeft. Hoewel het niet echt moeilijk was verder, ben ik er wel blij mee. En de 160e 'platinum' op de Xbox omgeving. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2018 22:19 ]

• Tweakmans
@exactor it Damn, son! 320 uur... Op die tijd had je ook een boel andere games kunnen uitspelen, maar zo te lezen vond je het wel waard. Ik doe het je in elk geval niet na. ;)
Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 22:15:
Monster Hunter World is compleet. Heeft ff geduurd (350 320 uur) maar dan heb je ook wat. Heb me geen moment verveeld eerlijk gezegd. Anderzijds heb ik ook alleen dit gespeeld de laatste 2 maanden. Heb op zich wel zin in iets korts en makkelijks. :)

Heb nog nooit zulke zeldzame achievements gehaald. Ben ook de 245e op trueachievements.com die hem af heeft. Hoewel het niet echt moeilijk was verder, ben ik er wel blij mee. En de 160e 'platinum' op de Xbox omgeving. :)
Time trials Fusion!
Cuphead!
10 second ninja!
Giana sisters!

Maar even denken.. zijn niet heel kort en makkelijk maar ik kan je A Hat in Time aanraden. Erg vermakelijke 3D platformer.

uchiha tijntje schreef op maandag 7 mei 2018 @ 23:14:
[...]

Time trials Fusion!
Cuphead!
10 second ninja!
Giana sisters!

Maar even denken.. zijn niet heel kort en makkelijk maar ik kan je A Hat in Time aanraden. Erg vermakelijke 3D platformer.
En niet te vergeten:
Megaman legacy collection (staat in gamepass :P )
Had zelf voor vandaag het voornemen om aan ninja te werken en/of wat sf5. Maar ben lekker sons of anarchy gaan kijken. Ben wel in afwachting van een goede fightpad voor sf5. Dat zou moeten helpen als ik die ‘echt’ ga proberen te halen.

10 second ninja DONE

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op maandag 7 mei 2018 @ 22:15:

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/aZ3LDBs1ExsE8/giphy.gif

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Zo, sinds vandaag als 5e Tweaker door de barrière van 5000 trophies geknald! :9

Verwijderd

Gisteren weer eens wat Overcooked gespeeld. Overal nu drie sterren maar moet de laatste boss nog. Daarvoor moesten we allebei te vroeg op. Nu maar wachten tot de stars alignen en mijn broertje en ik allebei vrij zijn en onze partners geen wilde plannen hebben. In 2019 verwacht ik deze uit te spelen.

Eerst maar eens AC Origins afmaken (en Cuphead, Rime, WW2, Superhot)

Edit: BF4 is zo een glitch zooi spel. Ben jaren terug al eens gekapt omdat mijn save weg was (inmiddels bekende glitch als je mp speelt dan verdwijnt je save). Toen unlockte missie 3 complete niet. Terwijl ik missie 4 al af had. Vandaag doorgespeeld tot en met missie 5. Unlocked haal 12k punten niet. (ik zat op 13k). Ik heb schijnbaar wel alle collectibles al, ook al moet ik nog twee missies. Rare shizzle. Vanavond afmaken en nooit meer Battlefield. (zeg ik nu)

Edit2: En weg is ie. Had weer een glitched level complete achievement maar die unlockte logischerwijs terwijl ik een ander level speelde. Wat een spel. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2018 23:45 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nog iets meer dan 600 puntjes en de platinum voor Rayman Legends is binnen. Verwachtte einddatum: midden juni :D
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 12:42:
Edit: BF4 is zo een glitch zooi spel.
Treurig om te lezen, glitches zijn nooit leuk. Doet het spel ook geen goed; BF's zijn erg vermakelijk imo.
Als ik zie hoe vaak er op pstrophies meldingen over glitches worden gedaan ben ik erg blij en ook wel een beetje verbaasd dat ik de glitch-dans altijd ontspring. Ik kan me niet één game bedenken waarin ik last had van een gerapporteerde glitch. Lucky me :)

Pagina: 1 ... 84 ... 119 Laatste