Hahaha, ik herinner me die trophy en die run nog goed ja. Een hele zondag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zitten schelden, vloeken en tieren en opeens had ik em te pakken. Wel een trophy waarin je merkt dat je ziek goed gaat worden. Bij een vriend later gehaald en de muscle memory was nog alom aanwezig. Binnen 30 minuten had ik 'em te pakken (dik 10 maanden na mijn platinum).Stefmeister schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:11:
Zo in het kader van "moeilijke" achievements, ben ik na 2 avonden er eindelijk in geslaagd om in Titanfall 2 die Gaunlet onder de 33:65 sec te halen. Ik was zo verbaasd dat het eindelijk lukte dat ik helemaal een blackout kreeg en niet meer wist hoe ik er een filmpje van kon maken
Mijn "moeilijke" trophies zijn vooral tijdintensief geweest; 100% game completion bij GTA4 en GTA5. Bij Gran Turismo heb ik de garage met 1000 (verschillende) auto's weten te vullen. Trophies waar het om behendigheid gaat, score ik op PSNprofiles wat lager.
Verwijderd
Tijd voor mw1 remastered 'mile high'Stefmeister schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 10:11:
Zo in het kader van "moeilijke" achievements, ben ik na 2 avonden er eindelijk in geslaagd om in Titanfall 2 die Gaunlet onder de 33:65 sec te halen. Ik was zo verbaasd dat het eindelijk lukte dat ik helemaal een blackout kreeg en niet meer wist hoe ik er een filmpje van kon maken
Het komt misschien omdat ik nu pak en beet 10 jaar ouder & trager ben geworden, maar ik vond deze cheevo (heel herkenbaar door dezelfde makers) gevoelsmatig echt veel moeilijker dan de mile high. Dit komt vooral door die extra dimensie van al die wall/doublejumps & slides icm het raak schieten.
Verwijderd
Ik kom niet eens door de campaign op veteran.Stefmeister schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:17:
[...]
Het komt misschien omdat ik nu pak en beet 10 jaar ouder & trager ben geworden, maar ik vond deze cheevo (heel herkenbaar door dezelfde makers) gevoelsmatig echt veel moeilijker dan de mile high. Dit komt vooral door die extra dimensie van al die wall/doublejumps & slides icm het raak schieten.
Ik moet ooooooooooit een keer halo 2 binnen 3 uur voltooien op legendary in de Halo MCC collectie.... daarna kan ik het spel op 100% zetten.... Maar ik vrees dat het wat schermen, controllers en frustratie gaat kosten voor ik die heb..
Dan is dat ook gelijk mijn lastigste spel ooit als Van Helsing Deathtrap er niet boven staat
Dan is dat ook gelijk mijn lastigste spel ooit als Van Helsing Deathtrap er niet boven staat
[ Voor 17% gewijzigd door timmie271 op 06-02-2018 19:41 ]
Gamertag: timmie271
Ik zit eens te kijken naar de Knack trophy guide & roadmap, maar hoeveel geluk komt er kijken bij het farmen? Van wat ik lees op playstationtrophies is het allemaal nogal random.
Iemand die hier iets over kan vertellen?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik heb hier enkele posts geleden mijn ervaringen gedeeld. Er is een behoorlijke willekeur in het verkrijgen van crystals voor de verschillende Knack vormen, maar er zijn truken om dat te 'versnellen'.dvdkiwi schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 02:09:
Ik zit eens te kijken naar de Knack trophy guide & roadmap, maar hoeveel geluk komt er kijken bij het farmen? Van wat ik lees op playstationtrophies is het allemaal nogal random.
PSN ID: MrMichel_75
is echt compleet random (gelukkig is dat niet terug gekomen in Knack 2). Zorg dat je vooral veel mensen in je lijst heb staan die de game ook hebben gespeeld. Dit aangezien je wat je krijgt ook kunt veranderen voor dat wat iemand anders in je lijst heeft gekregen.dvdkiwi schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 02:09:
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Inderdaad een goeie tip. Hou er wel rekening mee dat het verkrijgen de diamond crystals helaas niet makkelijker gaat worden.Bad_Boy schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:20:
[...]
is echt compleet random (gelukkig is dat niet terug gekomen in Knack 2). Zorg dat je vooral veel mensen in je lijst heb staan die de game ook hebben gespeeld. Dit aangezien je wat je krijgt ook kunt veranderen voor dat wat iemand anders in je lijst heeft gekregen.
Dus ja, voeg me maar toe als je wilt voor Knack. Zie signature.
Klopt je kunt helaas niet de diamanten zelf krijgen maar wel er voor zorgen dat je de rest eerder klaar hebt
PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani
Loom weekend gehad met Darksiders: Warmastered Edition. De oude game is ooit geglitched bij mij (waardoor ik een Abyssal Armor piece miste die ik 'had moeten krijgen'). Nu heb ik hem wel gekregen en alle missable trophies in de pocket dus dat is een breeze op weg naar de platinum.
Crash Bandicoot 1 platinum gaat een bitch worden vrees ik. Vind er niet zo heel veel aan en moet een perfecte serie gaan neerzetten voor de laatste gouden relic 'the High Road'. Zelf te weinig uren ingestopt en de game voelt 'ancient' aan op sommige punten.
Crash Bandicoot 1 platinum gaat een bitch worden vrees ik. Vind er niet zo heel veel aan en moet een perfecte serie gaan neerzetten voor de laatste gouden relic 'the High Road'. Zelf te weinig uren ingestopt en de game voelt 'ancient' aan op sommige punten.
Je kunt mij ook toevoegen als je wilt (zie signature)MisterMichel schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:06:
[...]
Inderdaad een goeie tip. Hou er wel rekening mee dat het verkrijgen de diamond crystals helaas niet makkelijker gaat worden.
Dus ja, voeg me maar toe als je wilt voor Knack. Zie signature.
PSN: TDBtje
Jullie zijn de beste!
Ik zal jullie vanavond allebei een request sturen
Dan de komende dagen eens een begin aan de game maken.
Ik zit inmiddels op level 7 en heb de meeste kisten gevonden, dus je hebt iig genoeg om uit te kiezen.dvdkiwi schreef op maandag 12 februari 2018 @ 16:12:
Jullie zijn de beste!
En weer 2 achievements verder met de MCC collectie..
597 van de 600 achievements binnen
Nu alleen nog 1 multiplayer achievement en de speedrun van Halo 2 en 4... Daarna kan ik hem hopelijk eindelijk wegleggen voor de achievements
597 van de 600 achievements binnen
Nu alleen nog 1 multiplayer achievement en de speedrun van Halo 2 en 4... Daarna kan ik hem hopelijk eindelijk wegleggen voor de achievements
Begonnen aan Knack en zojuist chapter 2 afgerond. Ik vind het best een partijtje lastig op hard.
Handig inderdaad dat je zelf kunt kiezen wat er in je kistje zit! Is het nog aan te raden bepaalde dingen als eerst te kiezen of maakt dat niet zo veel uit? Heb al wel wat handige abilities voorbij zien komen.
Kort gezegd komt het dus hier op neer: een x aantal runs op hard achter elkaar totdat alle upgrades en Knack varianten binnen zijn, daarna een run op ultra hard met Diamond Knack, correct?
Handig inderdaad dat je zelf kunt kiezen wat er in je kistje zit! Is het nog aan te raden bepaalde dingen als eerst te kiezen of maakt dat niet zo veel uit? Heb al wel wat handige abilities voorbij zien komen.
Kort gezegd komt het dus hier op neer: een x aantal runs op hard achter elkaar totdat alle upgrades en Knack varianten binnen zijn, daarna een run op ultra hard met Diamond Knack, correct?
[ Voor 24% gewijzigd door Superkiwi op 14-02-2018 09:39 ]
Zojuist de platinum gehaald van Rime. Voor een paar pittige collectibles toch even op internet moeten spieken, die zaten verdomd goed verborgen. Verder een knappe game (en deze maand gratis bij PS Plus).
Verwijderd
Ik hoor niemand over Monster Hunter! Echt een geweldig spel. En kost nauwelijks tijd om te voltooien.
Die had ik gekocht in de hoop op een leuke en snelle platinum.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 22:12:
Ik hoor niemand over Monster Hunter! Echt een geweldig spel. En kost nauwelijks tijd om te voltooien.
Kwam ik ff van een koude kermis thuis toen dat spel gigantisch groot bleek te zijn en geheel online was. Na Evolve de volgende game van die 'strekking' die op 4% zal blijven hangen en nooit meer aangeraakt gaat worden.
Verwijderd
Leuke platinum zeker, kort hahaha ha. Dit spel is echt immens. Wel jammer dat het niet aan je verwachtingen voldoet. Ik vind het wel erg gaaf. Bewijs hiervoor is dat ik nauwelijks fifa speel sinds ik hierin gezogen ben.Typhone schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 08:55:
[...]
Die had ik gekocht in de hoop op een leuke en snelle platinum.
Kwam ik ff van een koude kermis thuis toen dat spel gigantisch groot bleek te zijn en geheel online was. Na Evolve de volgende game van die 'strekking' die op 4% zal blijven hangen en nooit meer aangeraakt gaat worden.
Had hem net bijna gekocht (monster hunter toch?) in de mm 3=2 actie. Echter de game is niet (meer) verkrijgbaar online voor ps4. Tekken 7 ook niet.....getwijfeld over de dbz fighter, maar gezien maar eerdere ervaringen met anime fighters wil ik die liever voor minder kopen.
De andere 2 games waren dan Mario Oddessey en splatoon 2 voor switch geweest, M:O willen de kids en ikzelf allemaal graag spelen en splatoon zou dan echt voor hun zijn gezien ik weinig love voor fps op console heb, al hoewel het met motion misschien nog best geinig zou kunnen zijn.
OT:
meer tijd voor het halen van de laatste trophies voor 10 second ninja
(en daarna d3 en/of sf5)
De andere 2 games waren dan Mario Oddessey en splatoon 2 voor switch geweest, M:O willen de kids en ikzelf allemaal graag spelen en splatoon zou dan echt voor hun zijn gezien ik weinig love voor fps op console heb, al hoewel het met motion misschien nog best geinig zou kunnen zijn.
OT:
meer tijd voor het halen van de laatste trophies voor 10 second ninja
10 second ninja DONE
Even helemaal klaar met Gran Turismo Sport dus terug naar trophy hunten
Eerst Batman Telltale game (makkelijkste platinum voor mij ooit) en nu verder met Infamous Second Son wat ook niet erg ingewikkeld lijkt te zijn. Voordeel van PSplus backlog
Vertel 's eerlijk, wie van jullie krijgt hier stuiptrekkingen als ik zeg dat ik het zo laat?

Ik ga echt niet nog 80 collectibles zoeken puur voor de trophy..

Gewoon even een guide erbij (PowerPyx heeft vaak hele goede) en die collectibles verzamelen. Zonde om de platinum op één trophy te laten liggen...
Verwijderd
Vind je al een masochist dat je zo ver bent gekomen met dat spel.Exorcist schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:49:
Vertel 's eerlijk, wie van jullie krijgt hier stuiptrekkingen als ik zeg dat ik het zo laat?
[afbeelding]
Ik heb me er wel mee vermaakt moet ik zeggen. Op den duur gaat het grinden van grondstoffen etc. wel vervelen en mis je/ik echt wapens, maar het principe was weer 's wat andersVerwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:47:
[...]
Vind je al een masochist dat je zo ver bent gekomen met dat spel.
Tsja, dat snap ik..maar dat vind ik echt zonde van m'n tijd. Zal een paar uur duren die ik dan liever ergens anders aan spendeerdvdkiwi schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 00:17:
Gewoon even een guide erbij (PowerPyx heeft vaak hele goede) en die collectibles verzamelen. Zonde om de platinum op één trophy te laten liggen...
[ Voor 34% gewijzigd door Exorcist op 17-02-2018 09:05 ]
Dat heb ik een trophy hunter echt nog nooit horen zeggen
Na massa's orcs te hebben koud gemaakt heb ben ik nu zowel Master of Mordor als The Bright Lord! (plats voor Shadow of Mordor en Shadow of War)
Toffe games, maar ben er nu ook wel weer ff klaar mee...
Toffe games, maar ben er nu ook wel weer ff klaar mee...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
@spaceboy netjes.
Zelf heb ik vandaag AC Origins op platina gezet, was een vermakelijke game en wellicht koop ik in de toekomst wel de dlc bundel. Wat is de map trouwens groot en is er veel in te doen zeg! Deze game heeft de serie gered, het is beter zo dat ze niet meer elk jaar een buggy AC releasen maar echt 2 a 3 jaar tijd eraan spenderen voordat ze het uitgeven.
Zelf heb ik vandaag AC Origins op platina gezet, was een vermakelijke game en wellicht koop ik in de toekomst wel de dlc bundel. Wat is de map trouwens groot en is er veel in te doen zeg! Deze game heeft de serie gered, het is beter zo dat ze niet meer elk jaar een buggy AC releasen maar echt 2 a 3 jaar tijd eraan spenderen voordat ze het uitgeven.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Een beetje een crosspost, maar wat vinden jullie van het volgende?
Celeste is echt een uitdagende platformer, met zero tolerance for mistakes. Naast de normale storyline van 8 werelden heeft elke wereld een B-side. Een veel lastigere versie van de wereld. Een soort challengeroom as you wish to call it. Aan het completen van de B-sides zijn achievements/trophies verbonden.
Het spel heeft ook een assist modus. Met deze assist modus kun je de snelheid van het spel verlagen, kun je extra dashes (movement skill) krijgen en ook invulneribility. Prima voor mensen die het spel wel willen spelen, maar niet uren trial and error willen doorlopen om uiteindelijk een level perfect uit te voeren.
Echter nu zijn de achievements/trophies niet gelocked als je de assist gebruikt, dus als je alle assists aanzet kun je ook nog alle achievements/trophies unlocken.
Hoe kijken jullie daartegenaan
Celeste is echt een uitdagende platformer, met zero tolerance for mistakes. Naast de normale storyline van 8 werelden heeft elke wereld een B-side. Een veel lastigere versie van de wereld. Een soort challengeroom as you wish to call it. Aan het completen van de B-sides zijn achievements/trophies verbonden.
Het spel heeft ook een assist modus. Met deze assist modus kun je de snelheid van het spel verlagen, kun je extra dashes (movement skill) krijgen en ook invulneribility. Prima voor mensen die het spel wel willen spelen, maar niet uren trial and error willen doorlopen om uiteindelijk een level perfect uit te voeren.
Echter nu zijn de achievements/trophies niet gelocked als je de assist gebruikt, dus als je alle assists aanzet kun je ook nog alle achievements/trophies unlocken.
Hoe kijken jullie daartegenaan
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Prima toch?
Er zijn best wel wat games waar je extra skills en vaardigheden kunt unlocken die het doorlopen van een ultra hard playthrough een stuk makkelijker maken.
Zie bv Diamond Knack bij Knack of de Abyssal Armor set bij Darksiders II. Ik vind het altijd wel fijn als de mogelijkheid geboden wordt.
Pfff, Knack schiet niet op. Ben nu halverwege de 3e playthrough en heb 6 Diamond Relics. Hopelijk droppen de resterende 4 nog vóór de eindbaas, want daar heb ik weinig zin in
Er zijn best wel wat games waar je extra skills en vaardigheden kunt unlocken die het doorlopen van een ultra hard playthrough een stuk makkelijker maken.
Zie bv Diamond Knack bij Knack of de Abyssal Armor set bij Darksiders II. Ik vind het altijd wel fijn als de mogelijkheid geboden wordt.
Pfff, Knack schiet niet op. Ben nu halverwege de 3e playthrough en heb 6 Diamond Relics. Hopelijk droppen de resterende 4 nog vóór de eindbaas, want daar heb ik weinig zin in
Even op playstationtrophies kijken voor wat tips. Er zijn levels waar de kistjes vrij vlug vooraan in een level staan. Als je een kistje opent, en er zit geen diamond crystal in, dan moet je voordat je 'accept' even via de PS knop het spel afsluiten en opnieuw opstarten. Als je dan na het opstarten weer verder gaat, is het kistje weer dicht en zit er waarschijnlijk een ander crystal in. Zo is er een level met 3 kistjes vrij vroeg vooraan. Weet zo vlug niet meer welk level. Dat is de manier waarop ik uiteindelijk maar ben gaan sparen. Meest frustrerende van het verder erg leuke spel.dvdkiwi schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:42:
Prima toch?
Ik ben zelf nu bezig met Unravel. Ben over de helft. Ik probeer ieder level te halen zonder dood te gaan. Daarbij speel ik het eerst helemaal door en start ik daarna opnieuw met het idee het te halen zonder dood te gaan. Nu zit ik in het level met kakkerlakken, bliksems en de Death Machine. Ugh, dat is een lastig level. Volgens playstationtrophies ook meteen het lastigste level. Ik kom steeds verder, dus het zal me uiteindelijk wel gaan lukken. De voldoening na het behalen van ieder level zonder dood te gaan is dan weer heerlijk!
Unravel is een leuke game!MisterMichel schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:51:
[...]
Even op playstationtrophies kijken voor wat tips. Er zijn levels waar de kistjes vrij vlug vooraan in een level staan. Als je een kistje opent, en er zit geen diamond crystal in, dan moet je voordat je 'accept' even via de PS knop het spel afsluiten en opnieuw opstarten. Als je dan na het opstarten weer verder gaat, is het kistje weer dicht en zit er waarschijnlijk een ander crystal in. Zo is er een level met 3 kistjes vrij vroeg vooraan. Weet zo vlug niet meer welk level. Dat is de manier waarop ik uiteindelijk maar ben gaan sparen. Meest frustrerende van het verder erg leuke spel.
Ik ben zelf nu bezig met Unravel. Ben over de helft. Ik probeer ieder level te halen zonder dood te gaan. Daarbij speel ik het eerst helemaal door en start ik daarna opnieuw met het idee het te halen zonder dood te gaan. Nu zit ik in het level met kakkerlakken, bliksems en de Death Machine. Ugh, dat is een lastig level. Volgens playstationtrophies ook meteen het lastigste level. Ik kom steeds verder, dus het zal me uiteindelijk wel gaan lukken. De voldoening na het behalen van ieder level zonder dood te gaan is dan weer heerlijk!
Maar die trophie in Knack lijkt me behoorlijk frustrerend. Ik houd niet zo van randomness icm grinden in games voor achievements.
Die tip had ik gelezen ja maar vond het een beetje cheap eigenlijk. Normaal zou ik zulke trucjes nooit uithalen en haal ik alles liever op de legitieme manier. Maar nu begint het toch wel aantrekkelijk te worden.MisterMichel schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:51:
[...]
(...) Als je een kistje opent, en er zit geen diamond crystal in, dan moet je voordat je 'accept' even via de PS knop het spel afsluiten en opnieuw opstarten (...)
Ik zal het eens een poging geven
Het is niet zozeer die lage droprate die het frustrerend maakt, het is meer de gameplay en combat op hard, en je weet niet hoeveel runs je uiteindelijk nodig gaat hebben.uchiha tijntje schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:54:
[...]
Maar die trophie in Knack lijkt me behoorlijk frustrerend. Ik houd niet zo van randomness icm grinden in games voor achievements.
Beter had ik Diamon Knack gewoon op easy gefarmed, had een hoop frustratie gescheeld.
Lang geleden dat ik zó gevloekt heb bij een game.
[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 19-02-2018 09:05 ]
Nu ik eraan terugdenk. Het farmen van Shackles in Dark Souls 3 was ook irritant en vond ik zo niet leuk dat ik eraan dacht om dan maar niet voor de 100% te gaan. Alleen het OCD mannetje in mijn hoofd zei... CONTINUE!!!uchiha tijntje schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:54:
[...]
Unravel is een leuke game!
Hij is gek hè!Exorcist schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:49:
[afbeelding]
Afgelopen weekend 2 platinums binnengetrokken:
- Darksiders Warmastered Edition (1 week 1 dag)
- Late Shift (3 uur 30 min)
Die tweede had ik cadeau gekregen en bleek easy te zijn. Gewoon een film waarin je zelf de regie hebt (letterlijk een film, geen 'graphics').
Darksiders was wel een voldoening na de eerste game (ik mis daar 3 trophies omdat de Abyssal Armor set geglitched was). Acht jaar na dato dan toch de platinum.
Darksiders 2 is up next in samenwerking met Call of Duty WW2 (singleplayer en collectibles even doen en klaar is kees). Daarna heel misschien toch Mafia 3 maar even netjes afmaken ondanks dat het een bout-spel is.
P.S. als er iemand is die Monster Hunter World wil hebben.
€10 + DM en hij mag weg. Ga ik never nooit meer aanraken.
Nieuw baasje gevonden uit dit topic. Die meldt zich deze week wel hier met zijn nieuwe aanwinst
Weet niet zeker of het mag admins op deze manier maar geen kwaad in de zin!
[ Voor 12% gewijzigd door Typhone op 19-02-2018 14:36 ]
Bijna 5 uur lang gegrind (dmv afsluiten met PS knop) om de laatste 4 diamond relics te vinden. Het laatste kistje ben ik bijna twee en een half uur mee bezig geweest...
Diamond Knack is gevormd, nu op ultra hard eens zien of hij zichzelf kan bewijzen.
*aangekomen in chapter 7 (ultra hard mode) met Diamond Knack. Ik had er meer van verwacht...
In grote vorm is ie een beest maar in kleine vorm is ie nog steeds erg kwetsbaar.
Ik wil niet weten hoe moeilijk ultra hard is zónder Diamond Knack
.
Diamond Knack is gevormd, nu op ultra hard eens zien of hij zichzelf kan bewijzen.
*aangekomen in chapter 7 (ultra hard mode) met Diamond Knack. Ik had er meer van verwacht...
In grote vorm is ie een beest maar in kleine vorm is ie nog steeds erg kwetsbaar.
Ik wil niet weten hoe moeilijk ultra hard is zónder Diamond Knack
[ Voor 77% gewijzigd door Superkiwi op 20-02-2018 01:49 ]
Ik zal mij ook maar eens melden in dit topic. Sinds de PS4 ook een trophy hunter geworden. Altijd xbox gespeeld maar deze generatie de PS4.
Ik zit nu op 34plat en nog tig spellen op 100%. Mijn laatste plat ( net gehaald ) is van RIME. Wel een aardige game maar op een gegeven moment was ik er wel klaar mee.
Mijn meest trotste plats zijn van Bloodborne, Dark Souls 3 en Nioh. Heerlijke games ook! In Nioh moet ik nog een paar Way of the Demon missies en de dlc en dan zit deze ook op 100%
Ik wil nu beginnen met KNACK maar dat grinden voor diamand Knack staat me wel tegen. Kan ik nog iemand toevoegen hier voor wat meer kans op shards?
Ik zit nu op 34plat en nog tig spellen op 100%. Mijn laatste plat ( net gehaald ) is van RIME. Wel een aardige game maar op een gegeven moment was ik er wel klaar mee.
Mijn meest trotste plats zijn van Bloodborne, Dark Souls 3 en Nioh. Heerlijke games ook! In Nioh moet ik nog een paar Way of the Demon missies en de dlc en dan zit deze ook op 100%
Ik wil nu beginnen met KNACK maar dat grinden voor diamand Knack staat me wel tegen. Kan ik nog iemand toevoegen hier voor wat meer kans op shards?
[ Voor 15% gewijzigd door WillieWuks op 20-02-2018 20:43 ]
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Will do!WillieWuks schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:37:
FYI: Diamond Shards staan los van je vriendenlijst, die moet je echt 100% zelf bij elkaar sprokkelen.
Paar tips:
Ga eerst voor alle gadget parts zodat je die zo snel mogelijk compleet hebt. Daarna ga je voor de crystals, waarbij je natuurlijk altijd eerste de zeldzaamste eerst kiest (als je de keuze hebt). Als je alle Knack varianten hebt vrijgespeeld kun je de resterende Diamond Chrystals gaan farmen dmv de "game-afsluit-methode".
Ik ben mijn eerste playthrough op hard begonnen en heb op die difficulty 2,5 playhtrough gedaan om alles te unlocken. Zou ik het overnieuw moeten doen dan zou ik op easy beginnen, puur om de frustratie uit de weg te gaan. Het kost je wel een extra playthrough omdat je ultra hard pas unlocked nadat je de game op hard hebt doorlopen, maar ik zou het er voor over hebben
Hard en ultra hard mét Diamond Knack levert nog steeds wel frustratie op, maar in elk geval een stuk minder.
Man man. Jij bent wel een pro trophy whore. Ik lees hier veel teveel frustratie, zou het niet kunnen...dvdkiwi schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 01:01:
[...]
Will do!
FYI: Diamond Shards staan los van je vriendenlijst, die moet je echt 100% zelf bij elkaar sprokkelen.
Paar tips:
Ga eerst voor alle gadget parts zodat je die zo snel mogelijk compleet hebt. Daarna ga je voor de crystals, waarbij je natuurlijk altijd eerste de zeldzaamste eerst kiest (als je de keuze hebt). Als je alle Knack varianten hebt vrijgespeeld kun je de resterende Diamond Chrystals gaan farmen dmv de "game-afsluit-methode".
Ik ben mijn eerste playthrough op hard begonnen en heb op die difficulty 2,5 playhtrough gedaan om alles te unlocken. Zou ik het overnieuw moeten doen dan zou ik op easy beginnen, puur om de frustratie uit de weg te gaan. Het kost je wel een extra playthrough omdat je ultra hard pas unlocked nadat je de game op hard hebt doorlopen, maar ik zou het er voor over hebben
Hard en ultra hard mét Diamond Knack levert nog steeds wel frustratie op, maar in elk geval een stuk minder.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Voeg me maar toe. Zie signature. Dankzij een lijstje vrienden die Knack gespeeld hebben, had ik die gadgets ook mooi vlug compleet. Diamond Knack zal je helaas helemaal zelf moeten doen. En inderdaad, ik heb m'n eerste playthrough op 'normal' gedaan dacht ik. Pas daarna Hard en uiteindelijk Very Hard.WillieWuks schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:37:
Ik zal mij ook maar eens melden in dit topic. Sinds de PS4 ook een trophy hunter geworden. Altijd xbox gespeeld maar deze generatie de PS4.
Veel plezier in ieder geval!
Ik weet het, dit is een rare gedachte.......maar een spel kan natuurlijk ook gewoon leuk zijn en dat je daarom er meerdere malen doorheen wil spelen.spaceboy schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:13:
[...]
Man man. Jij bent wel een pro trophy whore. Ik lees hier veel teveel frustratie, zou het niet kunnen...Ik wil Knack wel 1x doorspelen maar alleen omdat hij gratis is en couch coop kan. Die platinum laat ik ongezien ballen. Maar nogmaals: respect!
In dit geval ben ik het echter volledig met je eens en lijkt het puur een geval van trophy hunger
Het is helaas toch (vooral bij full games, i.t.t. arcade/indie games) iets dat vaker voorkomt, dat je uiteindelijk toch moet grinden voor de plat of volledige gamerscore. Bij diablo 500 bounties kan je nog zeggen dat je dan meer de end game zou moeten leren ofzo......en bij sf5 is level 30 halen ook skill based, maar van deze beiden trophies word ik iig niet vrolijk. Hoe irritant moelijk ik hem ook vind, dan vind ik mijn 10 second ninja trophy uitdaging toch leuker.
10 second ninja DONE
Zo gisteren Mafia 3 naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. Alle racket bosses netjes gewiretapped en geflipped (de 3e keer reeds...) en wederom geen trophy gekregen. Toen heel lang zitten zoeken en ergens in de gekrochten van het internet gevonden dat je je profile saves en normale saves volledig dient te wissen voordat je het opnieuw gaat doen. Ik ben heel hard aan het twijfelen of de platinum mij dat waard is (ik denk van niet). Wel überirritant dat ik nu op 92% completion sta met 3 duffe trophies die ik nog mis (iedereen killen, finishen met 1 underboss en alle flip trophies). Nadeel is dat twee daarvan een bronzen trophy zijn voor een volledige walkthrough en de game is al zo extreem saai.
Vanaf nu toch maar eens wat meer bezighouden met de games die me echt aanspreken vanaf het begin en iets selectiever worden met de platinums die ik ga halen. Te vaak en teveel is het einde een farce. Of koop ik in den blinde iets (Monster Hunter World) waar vanaf de eerste seconde me het hele spel eigenlijk al niet aanstaat.
Na de epische post-orgasmische fase van de Black Ops 3 platinum (giga-grind en opdrachten festival) kreeg ik mezelf niet gemotiveerd de PS4 aan te zetten voor een periode van 4 maanden
Vanaf nu toch maar eens wat meer bezighouden met de games die me echt aanspreken vanaf het begin en iets selectiever worden met de platinums die ik ga halen. Te vaak en teveel is het einde een farce. Of koop ik in den blinde iets (Monster Hunter World) waar vanaf de eerste seconde me het hele spel eigenlijk al niet aanstaat.
Na de epische post-orgasmische fase van de Black Ops 3 platinum (giga-grind en opdrachten festival) kreeg ik mezelf niet gemotiveerd de PS4 aan te zetten voor een periode van 4 maanden
[ Voor 8% gewijzigd door Typhone op 21-02-2018 08:56 ]
Ik zou het gewoon niet doen. Zo'n spel verdient het niet om nog een keer gespeeld te worden.Typhone schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:54:
Zo gisteren Mafia 3 naar de eeuwige jachtvelden gestuurd. Alle racket bosses netjes gewiretapped en geflipped (de 3e keer reeds...) en wederom geen trophy gekregen. Toen heel lang zitten zoeken en ergens in de gekrochten van het internet gevonden dat je je profile saves en normale saves volledig dient te wissen voordat je het opnieuw gaat doen. Ik ben heel hard aan het twijfelen of de platinum mij dat waard is (ik denk van niet). Wel überirritant dat ik nu op 92% completion sta met 3 duffe trophies die ik nog mis (iedereen killen, finishen met 1 underboss en alle flip trophies). Nadeel is dat twee daarvan een bronzen trophy zijn voor een volledige walkthrough en de game is al zo extreem saai.
Tsja dat is toch iets wat ik met mijn eerdere post al wilde aangeven, ik vind het jammer dat dit toch vaak de.......ik zou bijna zeggen blue prints van trophies is. Soms wat byzondere, verder wat story highlights (if applickable) wat skill dingetjes, wat collectables en dus grind achievements........meerdere playthroughs zal bij sommige games wellicht niet zo erg zijn (bij diablo heb ik daar geen moeite mee omdat je andere classes speelt.......) maar als een game dus saai is of je dus meerdere keren hetzelfd moet doen, is dat imho dus slechte trophy design.
Ik snap dus ook goed dat mensen (die throphies danwel achievements serieus nemen) dat zeg maar een account voor uitproberen hebben, en 1 account voor het echie. Die kan je dan schoon houden.
Ik snap dus ook goed dat mensen (die throphies danwel achievements serieus nemen) dat zeg maar een account voor uitproberen hebben, en 1 account voor het echie. Die kan je dan schoon houden.
10 second ninja DONE
Dan heb je het meer over een completion rate. Grote probleem is dat in den beginne op de PS3 (2006-2007) trophies volgens mij nog helemaal niet bestonden bij veel games. Ik denk dat ze mij voor het eerst pas opvielen bij Uncharted 1 toen ik opeens bekertjes kreeg in het scherm linksboven. Daarvoor had ik al wat games gespeeld die niet eens trophies hadden. Ik heb zelfs 1 trophy verdiend - zag ik gisteren toevallig - van Motorstorm Pacific Rift die ik wel verdiend heb maar waar geen datum bij staat van wanneer. Hoe dat nu mogelijk is??? Inmiddels heb ik heel veel games die op 0-10% staan of die ik er een keer in heb gedaan maar nog niet ben gaan spelen.
Ik vind het niet zo heel erg, uiteindelijk is het terugkijken van de trophies een soort trip down memory lane
Ik vind het niet zo heel erg, uiteindelijk is het terugkijken van de trophies een soort trip down memory lane
Waar dat ik voor mezelf had voorgenomen om een groot project te doen na wat "makkelijkere" platinums was mijn oog gevallen op GTA V. Paar dagen geleden de main story + wat sidemissions uitgespeeld, dus dat ging wel lekker. Nu bezig met alle andere trophies, met name 100% complete game maar dat wordt toch even puzzelen... Die doen we gewoon rustig aan, paar % per dag. Zit nu op 75% dus die loopt vanzelf wel binnen.
Maar ik heb, tijdens het harde werken op stage, me wat ingelezen over de MP van GTA V aangezien ik level 100 moet halen plus een handvol andere trophies. Hierdoor heb ik mezelf wel wat afgeschrikt want het schijnt een stuk moeilijker te zijn om het MP gedeelte 'solo' te halen... Nu zit ik dus te overwegen om alle SP trophies te halen, en dan wellicht nog wat MP trophies die niet teveel tijd kosten te doen en de game verder met rust te laten.
Er zijn voor mij op het moment té veel games die ik graag wil doen, ben nu naast GTA bezig met Rime, wat ook gewoon een super toffe game is. Ik heb wat gameplay gezien van Knack en die lijkt me ook gaaf. Daarnaast komt morgen Prey, Wolfenstein Old Blood/The New Order/The new Colossus binnen en die wil ik ook gewoon lekker uitspelen en wellicht platten.
Pffff. Door het aanbod weet ik gewoon niet meer wat ik moet spelen ondanks ik ze wel gewoon ga doen. Misschien een ambitieus lijstje maar dit staat voor mij in 2018 op t programma ondanks de vele games die dit jaar nog uitkomen voor mij.
- Knack - backlog
- Rime - backlog
- Prey - backlog
- Wolfenstein TOB/TNO/TNC - backlog
- Persona 5
- Life is Strange Before the Storm
- The last Guardian
- Shadows of the Colossus
- Batman Enemy Within
- Crash Bandicot Remastered
- The Order 1886
- Dark Souls 3 DLC
- Nioh DLC - backlog
- Monster Hunter: World
- Bioshock Infinite DLC
- Borderlands Handsome Collection
- Hellblade Senua's Sacrifice
- AC; Origins
En zo vast en zeker nog wel een heel aantal. Games te veel maar tijd te kort. (en geld :")) Enfin. In het weekend aardig wat uurtjes inhalen en dan hopelijk op maandag beginnen met een nieuwe game.
Maar ik heb, tijdens het harde werken op stage, me wat ingelezen over de MP van GTA V aangezien ik level 100 moet halen plus een handvol andere trophies. Hierdoor heb ik mezelf wel wat afgeschrikt want het schijnt een stuk moeilijker te zijn om het MP gedeelte 'solo' te halen... Nu zit ik dus te overwegen om alle SP trophies te halen, en dan wellicht nog wat MP trophies die niet teveel tijd kosten te doen en de game verder met rust te laten.
Er zijn voor mij op het moment té veel games die ik graag wil doen, ben nu naast GTA bezig met Rime, wat ook gewoon een super toffe game is. Ik heb wat gameplay gezien van Knack en die lijkt me ook gaaf. Daarnaast komt morgen Prey, Wolfenstein Old Blood/The New Order/The new Colossus binnen en die wil ik ook gewoon lekker uitspelen en wellicht platten.
Pffff. Door het aanbod weet ik gewoon niet meer wat ik moet spelen ondanks ik ze wel gewoon ga doen. Misschien een ambitieus lijstje maar dit staat voor mij in 2018 op t programma ondanks de vele games die dit jaar nog uitkomen voor mij.
- Knack - backlog
- Rime - backlog
- Prey - backlog
- Wolfenstein TOB/TNO/TNC - backlog
- Persona 5
- Life is Strange Before the Storm
- The last Guardian
- Shadows of the Colossus
- Batman Enemy Within
- Crash Bandicot Remastered
- The Order 1886
- Dark Souls 3 DLC
- Nioh DLC - backlog
- Monster Hunter: World
- Bioshock Infinite DLC
- Borderlands Handsome Collection
- Hellblade Senua's Sacrifice
- AC; Origins
En zo vast en zeker nog wel een heel aantal. Games te veel maar tijd te kort. (en geld :")) Enfin. In het weekend aardig wat uurtjes inhalen en dan hopelijk op maandag beginnen met een nieuwe game.
Zie je die persoon onderaan bungelen in de top50 lijst? Ergens op plek 73 ofzo?Typhone schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:19:
Dan heb je het meer over een completion rate. Grote probleem is dat in den beginne op de PS3 (2006-2007) trophies volgens mij nog helemaal niet bestonden bij veel games. Ik denk dat ze mij voor het eerst pas opvielen bij Uncharted 1 toen ik opeens bekertjes kreeg in het scherm linksboven. Daarvoor had ik al wat games gespeeld die niet eens trophies hadden. Ik heb zelfs 1 trophy verdiend - zag ik gisteren toevallig - van Motorstorm Pacific Rift die ik wel verdiend heb maar waar geen datum bij staat van wanneer. Hoe dat nu mogelijk is??? Inmiddels heb ik heel veel games die op 0-10% staan of die ik er een keer in heb gedaan maar nog niet ben gaan spelen.
Thats me, dus ik vind het inderdaad ook niet zo spannend allemaal, wel wil ik iig een game eindelijk is platten, en verder vind ik het leuk om uitdagingen te halen.
En heel misschien ooit die goede kant van de top50 te bereiken al hoewel dat in mijn huidige levens fase wsl erg lastig gaat zijn.
Dus ja daarom lees ik hier gezellig mee. Wat dat betreft ben ik wel bang dat ik MH leuk ga vinden en dat ga spelen voor xp en er geen trophies voor terug ga krijgen
En mijn projecten nog meer vertraging krijgen. Gelukkig deze zondag wsl ouderwets gamen, hoop dan wel wat 'werk' te kunnen verzetten. Al hoewel ik ook wat voor de lol wil gamen met een vriend, i know bizar right?
Maar ik lees wel is dat mensen dus inderdaad extra accounts maken bij nieuwe consoles, of 'extra' accounts gebruiken om is iets te testen. En dan is het idd eenvoudiger om je completion rate mooi houden.
Maar jouw voorbeeld had je daarmee wsl ook niet voorkomen, tenzij je op je extra account echt 5-10 uur in een spel stopt en wellicht zelfs dan nog niet.
Ik vind die memory lane lijst ook leuk, hoewel ik vooral op ps3 veel games idd 1x gestart heb en nooit meer aangeraakt. Wat dat betreft word ik er weer niet vrolijk van
edit:
ok plek 63 (wel dead last) dus dat valt nog wel mee maar, HOE kan Ralph075 boven mij staan op plek 53 als hij 0 trophies heeft?! Ik zeg matchfixing en chinese gok maffia hier
[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 21-02-2018 09:47 ]
10 second ninja DONE
Dat valt ook wel mee (hoop ik).spaceboy schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 08:13:
[...]
Man man. Jij bent wel een pro trophy whore.
Noem het eerder een lichte vorm van ocd
Ik had het plan om na de 50e platinum (=Knack) het trophy hunten te laten voor wat het is, maar dat wordt een lastige opgave; GT Sport is nog makkelijk te halen, evenals de laaste trophy in Destiny 2
Misschien dat ik daarna de trophy notificaties gewoon eens uit ga zetten......
...... als me dat lukt.
Ey jij zit vlak bij mij qua aantal platinumsdvdkiwi schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:49:
[...]
Dat valt ook wel mee (hoop ik).
Noem het eerder een lichte vorm van ocd
Ik had het plan om na de 50e platinum (=Knack) het trophy hunten te laten voor wat het is, maar dat wordt een lastige opgave; GT Sport is nog makkelijk te halen, evenals de laaste trophy in Destiny 2
Misschien dat ik daarna de trophy notificaties gewoon eens uit ga zetten......
...... als me dat lukt.
@Sagat welke lijst bedoel jij precies? Ik wist niet dat er een lijst was
Deze misschien? psnprofiles.com/leaderboard/all/nlTyphone schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 09:58:
[...]
@Sagat welke lijst bedoel jij precies? Ik wist niet dat er een lijst was
Gok ik...
[ Voor 8% gewijzigd door Gregory76 op 21-02-2018 10:21 ]
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
De lijst in de openingspost zou ook weer eens keer moeten worden ge-update, wie kan dat doen?Lasmibalsingh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:21:
Als ik naar de lijst in de openingspost kijk zie ik dat velen inmiddels hun trofeeën op privé hebben gezet. Je ziet dan een lege badge in de lijst. Beetje apart dat ze dit doen.
Lijst opschonen!Lasmibalsingh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:21:
Als ik naar de lijst in de openingspost kijk zie ik dat velen inmiddels hun trofeeën op privé hebben gezet. Je ziet dan een lege badge in de lijst. Beetje apart dat ze dit doen.
@Typhone wat is jouw psn-naam?
Want prive, dan heeft het weinig zin om erin te staan toch? of zeg ik dan iets heel raars?
Zijn er uberhaupt nog mensen die deze lijst beheren & updaten
10 second ninja DONE
CaMpLoAFCA ben ikLasmibalsingh schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:21:
@Typhone wat is jouw psn-naam?
Ahhh, die lijst was ik alweer vergeten inderdaad. Pagina 1 zie ik niet zovaak hehehe.
Betreffende die lijst, daar zitten er ook velen die ik hier zelden tot nooit zie...
Aanschouw mij oh allen

Wel apart dat ik op de PS4 level 20 ben en hier level 19 overigens.
[ Voor 25% gewijzigd door Typhone op 21-02-2018 10:30 ]
Mag ik er dan ook op, op pag. 1? 
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Guys: Ik weet niet of jullie dit ook gelezen hadden?
Spelregels
Om in de lijst te komen zijn er een aantal spelregels:
Meer dan 50 posts op het forum.
Meer dan 2 maanden GoT lid.
Recentelijk actief geweest in het laatste of voor laatste Playstation 3 Ervaringen topic of in een van de dedicated PS3/PS4 Game topics.
In bezit van een PSN ID. Als je die nog niet hebt dan kan je die hier aanmaken.
Alleen posts over trophies of game gerelateerde zaken, voor al het andere is er het PS4/PS3 Topic.
Voormalige trophy cheaters mogen opgenomen worden in de Ranglijst, maar kunnen niet in de top 3 terecht komen.
Gamers die op dit moment cheaten worden niet in de lijst opgenomen, gamers die al in de lijst staan en cheaten worden verwijderd.
Note: puur ter info, ik controleer dit verder niet, wil alleen maar informeren
Verder zou ik zeggen 'topic starter/editors ASSEMBLE!' Your attention is required
@Verwijderd
@Svennie
@exactor it
@Meelobee
Spelregels
Recentelijk actief geweest in het laatste of voor laatste Playstation 3 Ervaringen topic of in een van de dedicated PS3/PS4 Game topics.
Alleen posts over trophies of game gerelateerde zaken, voor al het andere is er het PS4/PS3 Topic.
Voormalige trophy cheaters mogen opgenomen worden in de Ranglijst, maar kunnen niet in de top 3 terecht komen.
Gamers die op dit moment cheaten worden niet in de lijst opgenomen, gamers die al in de lijst staan en cheaten worden verwijderd.
Verder zou ik zeggen 'topic starter/editors ASSEMBLE!' Your attention is required
@Verwijderd
@Svennie
@exactor it
@Meelobee
10 second ninja DONE
Trophy cheaters? Ik wist niet dat dat kon op een PlayStation?Sagat schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:22:
Spelregels
Verder zou ik zeggen 'topic starter/editors ASSEMBLE!' Your attention is required![]()
@Verwijderd
@Svennie
@exactor it
@Meelobee
TDB schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:29:
[...]
Trophy cheaters? Ik wist niet dat dat kon op een PlayStation?
Ik zeg niks! It wasn't me! Of... misschien ook wel.
Sommige games die er voor verschillende platformen zijn, kun je bijvoorbeeld eerst uitspelen op de PS4 om de platinum te halen. En vervolgens de save-game te importeren op de Vita/PS3 om daar dan zonder moeite nog eens een patinum voor te krijgen. Dat soort dingen, vermoed ik. Of stiekem account-sharen met meerdere mensen.TDB schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:29:
Trophy cheaters? Ik wist niet dat dat kon op een PlayStation?
Denk voornamelijk het account-sharen. Of zou trophies kopen in de NIER: Automata game ook cheaten zijn dan? Of de trick waardoor je bij een aantal games (uncharted 4, wolfenstein etc) niet de ultra hard modus uit hoeft te spelen maar alles op easy/normal/w/e te doen en dan de laatste chapter via chapter select op de moeilijkste modus doen.Tweakmans schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:03:
[...]
Sommige games die er voor verschillende platformen zijn, kun je bijvoorbeeld eerst uitspelen op de PS4 om de platinum te halen. En vervolgens de save-game te importeren op de Vita/PS3 om daar dan zonder moeite nog eens een patinum voor te krijgen. Dat soort dingen, vermoed ik. Of stiekem account-sharen met meerdere mensen.
Dan zou boosten ook 'cheaten' moeten zijn.
Dat is by design en geen cheaten imho.Tweakmans schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:03:
[...]
Sommige games die er voor verschillende platformen zijn, kun je bijvoorbeeld eerst uitspelen op de PS4 om de platinum te halen. En vervolgens de save-game te importeren op de Vita/PS3 om daar dan zonder moeite nog eens een patinum voor te krijgen. Dat soort dingen, vermoed ik. Of stiekem account-sharen met meerdere mensen.
Verwijderd
Ik bemoei me alleen met geneuzel over achievements. Geneuzel over trophies laat ik over aan mensen met een Ps4.Sagat schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:22:
Spelregels
Verder zou ik zeggen 'topic starter/editors ASSEMBLE!' Your attention is required![]()
@Verwijderd
@Svennie
@exactor it
@Meelobee
Google de Sound Shapes trophies maar eens ^^. Even inladen in de vita, op de PS3 en op de PS4 en hoppa 180 zilveren, 50 gouden en 3 platinums correctie, meer dan 400 (!) trophies (zilver) erbij (give or take weet het niet precies) die allemaal binnen een paar seconden unlocken.
[ Voor 20% gewijzigd door Typhone op 21-02-2018 12:54 ]
https://psnprofiles.com/search/games?q=sound%20shapesTyphone schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:48:
Google de Sound Shapes trophies maar eens ^^. Even inladen in de vita, op de PS3 en op de PS4 en hoppa 180 zilveren, 50 gouden en 3 platinums erbij (give or take weet het niet precies).
Bedankt voor de tip!
Qua spelregels valt me niets op. Ik ben tegen cheaten. Wat volgens mij ook kan middels gemodde consoles bijvoorbeeld. Anyways regels lekker zo laten wat mij betreft.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:24:
[...]
Ik bemoei me alleen met geneuzel over achievements. Geneuzel over trophies laat ik over aan mensen met een Ps4.Maar kun je specifieker aangeven wat je opvalt en wat er in jouw ogen moet veranderen?
Waarvoor ik de oproep deed is het eventueel toevoegen van nieuwe leden (mits ze dus aan de regels voldoen
v.w.b. actieve posters, ik denk dat als je langer dan 1,5 tot 2 jaar hier niet meer post dat je er dan wel uit mag....maar uiteraard is dat aan de TS/editors en/of wat de rest vind.
10 second ninja DONE
Tsja, die heb ik ook 3x platinum...daardoor. Zelfde geldt in mindere mate voor Minecraft en zelfs MGS HD collection voor Vita en PS3.Typhone schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:48:
Google de Sound Shapes trophies maar eens ^^. Even inladen in de vita, op de PS3 en op de PS4 en hoppa 180 zilveren, 50 gouden en 3 platinums correctie, meer dan 400 (!) trophies (zilver) erbij (give or take weet het niet precies) die allemaal binnen een paar seconden unlocken.
Binnen een paar seconden?!?!?!Typhone schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:48:
Jazeker, het starten van het spel was volgens mij voldoende om automatisch die trophies te syncen. Normaal levert je dat een ban op maar Sony weet ervan dus daar kan het zonder problemen mee.
FYI >> ik heb de game zelf niet!
Verwijderd
https://www.trueachieveme...t-3-PC/walkthrough?page=3Sagat schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:56:
[...]
Qua spelregels valt me niets op. Ik ben tegen cheaten. Wat volgens mij ook kan middels gemodde consoles bijvoorbeeld. Anyways regels lekker zo laten wat mij betreft.
Waarvoor ik de oproep deed is het eventueel toevoegen van nieuwe leden (mits ze dus aan de regels voldoen), en het opschonen van de lijst. Je kan discusieren of de lijst alleen voor actieve poster hier moet zijn, maar als je je trophies op private zet, dan heeft het imho vrij weinig nut om op de lijst te staan.
v.w.b. actieve posters, ik denk dat als je langer dan 1,5 tot 2 jaar hier niet meer post dat je er dan wel uit mag....maar uiteraard is dat aan de TS/editors en/of wat de rest vind.
Check deze walkthrough voor de windows versie van Fallout 3 maar eens.
Wat opschonen betreft snap ik je punt. Ben wel benieuwd naar meer meningen. Kan me ook wel voorstellen dat het leuk is om anderen te zien (ook al ken je ze niet) om ze in te halen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2018 16:58 ]
Woohoo, 9 uur over gedaan maar Knack is uitgespeeld op Very Hard 
De eindbaas was nog steeds een bitch, de rest viel best mee (enkele stukken met kleine Knack uitgezonderd). Diamond Knack in grote vorm is behoorlijk sterk.
Nu de rest van de trophies nog opschonen, lekker in easy mode.
Hierna wil ik sowieso de laatste trophy van Destiny 2 nog halen en GT Sport platten (eitje, maar wel een langdurig eitje), waarna ik eraan zit te denken om de trophy pop-ups (permanent?) uit te zetten.
Het levert soms net even te veel frustratie op, óók bij leuke games, en dat is zonde.
De eindbaas was nog steeds een bitch, de rest viel best mee (enkele stukken met kleine Knack uitgezonderd). Diamond Knack in grote vorm is behoorlijk sterk.
Nu de rest van de trophies nog opschonen, lekker in easy mode.
Hierna wil ik sowieso de laatste trophy van Destiny 2 nog halen en GT Sport platten (eitje, maar wel een langdurig eitje), waarna ik eraan zit te denken om de trophy pop-ups (permanent?) uit te zetten.
Het levert soms net even te veel frustratie op, óók bij leuke games, en dat is zonde.
Wat betreft het opschonen... een paar posts hier in dit topic zou niet misstaan.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 13:54:
[...]
Check deze walkthrough voor de windows versie van Fallout 3 maar eens.
Wat opschonen betreft snap ik je punt. Ben wel benieuwd naar meer meningen. Kan me ook wel voorstellen dat het leuk is om anderen te zien (ook al ken je ze niet) om ze in te halen.
Activiteit + posts. Ook het meedelen van avonturen is opzich wel leuk om te lezen toch? Ik lurk in de minder actieve periodes vaak genoeg in dit topic maar heb zelf niet altijd iets te melden omdat ik dan tijdelijk wat minder op de PS te vinden ben.
Wat ik wel frappant vind is dat ik niet meer in de OP te vinden ben, waar ik wel gestaan heb niet heel lang geleden, maar for some reason er toch weer uit ben. Ook dat vind ik echter niet weer zo schokkend om aan de bel te gaan trekken. Mensen inhalen met trophies is mijn doel niet, ze showcasen vind ik dan wel weer leuk. Wat betreft het blokkeren van trophies...dan ben je hier welkom maar heb je in de lijst op pagina 1 weinig te zoeken. Voor sommigen is de completion rate ook echt een 100% OCD-dingetje. Daar heb ik wat minder moeite mee aangezien de lijst toch al zo vervuild is. Aan de andere kant: het zijn alle trophies die ik ooit heb gehaald dus waarom zou ik daar niet tevreden mee zijn? Een nieuw account aanmaken puur voor trophies gaat me echt een paar hele grote stappen te ver. Maar ik ben vrij nuchter op dat gebied
Platinum nummertje 50 (Knack) is binnen 
De run op easy (om alle kistjes te vinden) was veruit de leukste run, zo komt de game het best tot zijn recht imo.
Het hele farmen naar items mogen developers van mij snel achterwege laten, zeker als de dropkansen zo bedroevend laag en random zijn als bij Knack.
De run op easy (om alle kistjes te vinden) was veruit de leukste run, zo komt de game het best tot zijn recht imo.
Het hele farmen naar items mogen developers van mij snel achterwege laten, zeker als de dropkansen zo bedroevend laag en random zijn als bij Knack.
Apart dat je dan zoveel moeite steekt in de harde runs. Fun daar gaat het toch om?dvdkiwi schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:35:
GamiQ, de game notes app met game maps!
Je wil die platinum trophy of niet he-SaveMe- schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:46:
[...]
Apart dat je dan zoveel moeite steekt in de harde runs. Fun daar gaat het toch om?
Van al mijn platinums denk ik dat de runs op hoge moeilijkheidsgraden het meest vervelend waren, goede voorbeelden zijn God of War 3, Killzone 2 en Uncharted 4. Vanaf nu gaat alles gewoon lekker op medium; ben wel een beetje klaar met het najagen van vervelende trophies
Zoals je al zei: het moet wel leuk blijven.
[ Voor 118% gewijzigd door Superkiwi op 22-02-2018 14:08 ]
Nog 1 chapter verwijderd van mijn eerste playthrough van KNACK. Ik speel op hard en het is allemaal goed te doen. Zitten wel een paar frustrerende stukken tussen.
Mijn eindstand van diamond replics is 0
Dat wordt dus kistjes grinden. Ik heb wel alle upgrades kunnen bemachtigen.
Mijn eindstand van diamond replics is 0
Ik heb Knack in m'n library staan maar ben vooralsnog niet voornemens die te gaan grinden heb ik al gezien
. Wilde eigenlijk snel Darksiders 2 afronden maar die hele setting is weer compleet anders dan de eerste game met allerlei nieuwe vage collectibles. Het zou toch eens wat zijn als die rotzooi eruit ging hè en het gewoon weer 'skill' werd.
Ik krijg nog rillingen van de trophy: 'In memory of Petrucci'. Gekscherend ging dat onder vrienden van mij rond als 'veren verzamelen' wat nog steeds een running gag is wanneer we op de PS4 bezig zijn
.
Ik krijg nog rillingen van de trophy: 'In memory of Petrucci'. Gekscherend ging dat onder vrienden van mij rond als 'veren verzamelen' wat nog steeds een running gag is wanneer we op de PS4 bezig zijn
Wellicht was het handiger geweest om een nieuw draadje te maken toen jullie de sony en microsoft draadjes samenvoegden. Dan kon er namelijk gelijk 2 nieuwe lijsten gemaakt worden, een voor trofeeën en de andere voor achievements. Ik denk dat een grote groep leden zijn die in de openingspost staan die niet eens meer actief zijn op tweakers.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 12:24:
[...]
Ik bemoei me alleen met geneuzel over achievements. Geneuzel over trophies laat ik over aan mensen met een Ps4.Maar kun je specifieker aangeven wat je opvalt en wat er in jouw ogen moet veranderen?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Probleem is dat niet zoveel achievementhunters zijn als trophyhunters voor zover ik kan zien. Dus een los topic voor alleen achievementhunters zal erg rustig wordenLasmibalsingh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:57:
[...]
Wellicht was het handiger geweest om een nieuw draadje te maken toen jullie de sony en microsoft draadjes samenvoegden. Dan kon er namelijk gelijk 2 nieuwe lijsten gemaakt worden, een voor trofeeën en de andere voor achievements. Ik denk dat een grote groep leden zijn die in de openingspost staan die niet eens meer actief zijn op tweakers.
Alleen nog Halo 2 speedrun doen in de MCC collectie en hij staat op 100%.
Heb nu 599 van de 600 achievements binnen
Verwijderd
Zonder de vier achievement mannetjes in dit topic was de topicstart exact even up to date geweest. Maar dank voor het meedenken!Lasmibalsingh schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 10:57:
[...]
Wellicht was het handiger geweest om een nieuw draadje te maken toen jullie de sony en microsoft draadjes samenvoegden. Dan kon er namelijk gelijk 2 nieuwe lijsten gemaakt worden, een voor trofeeën en de andere voor achievements. Ik denk dat een grote groep leden zijn die in de openingspost staan die niet eens meer actief zijn op tweakers.
Dat maakt het toch altijd jammer hè, dat je punten krijgt voor dingen op de Xbox voor achievements terwijl je op de Playstation mooi bekertjes krijgt. Ik kon er destijds op de Xbox One nooit aan wennen.
Het enige grote voordeel van de achievements is dat je de voortgang van een bepaalde achievement kunt tracken.
Verwijderd
Werkt helaas niet in alle spellen.dvdkiwi schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:16:
Het enige grote voordeel van de achievements is dat je de voortgang van een bepaalde achievement kunt tracken.
Wat ik mooi vind aan achievements is de gamerscore. Vind het toch altijd leuk om te zien hoeveel mensen hebben. Bij trophies vind ik de platinums echt tof. In een ideale wereld heb je allebei. Snap echt niet waarom Xbox niet laat zien hoeveel 100% je hebt.
Hoe ziet een ‘platinum’ op de Xbox er precies uit dan?Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:28:
[...]
Werkt helaas niet in alle spellen.
Wat ik mooi vind aan achievements is de gamerscore. Vind het toch altijd leuk om te zien hoeveel mensen hebben. Bij trophies vind ik de platinums echt tof. In een ideale wereld heb je allebei. Snap echt niet waarom Xbox niet laat zien hoeveel 100% je hebt.
Verwijderd
Ja niet dus. Behalve dat je in sommige schermen ziet dat je 100% van een game hebt (DLC telt hierbij ook mee). Daarom vind ik platinum trophies veel leuker. Daarmee zie je gelijk hoeveel completions iemand heeft. Bij Xbox moet je daarvoor sites als trueachievements gebruiken of alleen af gaan op gamerscore (wat ongeveer hetzelfde is als hoeveel trophies heeft iemand).Typhone schreef op maandag 26 februari 2018 @ 20:16:
[...]
Hoe ziet een ‘platinum’ op de Xbox er precies uit dan?
Vind het nog steeds leuk dat er ook xboxers zijn hier, en helemaal dat ik daardoor ook xbox achievements kon gebruiken in bepaalde challengesVerwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 18:42:
[...]
Zonder de vier achievement mannetjes in dit topic was de topicstart exact even up to date geweest. Maar dank voor het meedenken!
Maar ik ben het wel met lambalsigh eens dat de lijst dus een flinke opschoonbeurt mag krijgen. Want in de regels staat dat je moet posten in ps forums, en sommige namen heb ik nog nooit van gehoord terwijl ik wel degelijk veel in het ps4 forum zit.
Zeg niet dat jij dit moet doen, maar iemand zou dit wel 'moeten' oppakken imho......maar anders misschien iets voor een poll? Ik vind het argument van 'lekker veel mensen om mee te vergelijken' ook valide (tenzij je je profile private maakt natuurlijk)
10 second ninja DONE
Platinum van KNACK is ook in de pocket. 2,5 playthrough voor nodig gehad.
Wat ben ik blij dat dit over is
Ik vind het echt een waardeloos spel. In het begin vond ik het nog wel een ok spel maar op een gegeven moment was ik er echt klaar mee!
Ga nu met Transistor aan de slag, ben benieuwd.
Wat ben ik blij dat dit over is
Ga nu met Transistor aan de slag, ben benieuwd.
[ Voor 11% gewijzigd door WillieWuks op 03-03-2018 13:45 ]
Doorgaans (vooral sinds psplus denk ik) hoor je toch wel dat mensen het wel een ok game vinden. Wat vind je er slecht aan? Ik zelf zet hem op de pile of shame en vermoeddelijk komt hij er nooit vanaf. Denk dat ik dan nog eerder unravel zou willen doen.
10 second ninja DONE
Mijn mening: op easy is het een ontzettend leuke, vrolijke game en heerlijk speelbaar.
Op hard is het moeilijk en frustrerend.
Het verschil is echt dag en nacht.
Af en toe wordt je helemaal gek van de camera standpunt, het hele RNG systeem van de kistjes, de moeilijkheidsgraad en daarmee de checkpoints als je dood gaat. Alles is gewoon frustrerendSagat schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:50:
Doorgaans (vooral sinds psplus denk ik) hoor je toch wel dat mensen het wel een ok game vinden. Wat vind je er slecht aan? Ik zelf zet hem op de pile of shame en vermoeddelijk komt hij er nooit vanaf. Denk dat ik dan nog eerder unravel zou willen doen.
Vooral in de eerste stages van levels speel je met kleine Knack en die kan echt niks hebben kwa damage.
Ik moet wel zeggen dat ik het spel op hard en very hard heb gespeeld. Geen idee hoe easy is. Ga ik ook nooit achter komen want heb het spel gelijk verwijderd
-
[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:26 ]
Ik speel het (sinds deze week) coop met een vriend. Erg leuk. Maar wel een beetje matig uitgewerkt. De 2e speler is grotendeels spek en bonen. Verder merk je wel dat het een spel van 5 jaar oud is. Maar ach... Het is gratis.dvdkiwi schreef op zaterdag 3 maart 2018 @ 13:53:
Mijn mening: op easy is het een ontzettend leuke, vrolijke game en heerlijk speelbaar.
Zo afgelopen weekend flink met de mountainbike op pad geweest maar gisteren ook serieus gaan zitten om de trophies van COD:WW2 (singleplayer) uit de weg te ruimen. Moet nu nog 15 vliegtuigen met een AA-gun neerhalen en daarna schadevrij rondrijden met een tank en de platinum is mine. Veel trophies met een ultralaag percentage (0,1%, 0,4%, 0,8%) in die game.
Wel echt verschrikkelijk saai dat typische Hollywood sausje wat erover zit. Ik weet niet of dat komt omdat ik opgegroeid ben in de tijd waarin WO2 games de eerste serieuze shooters waren en waarin Saving Private Ryan en Band of Brothers voor het eerst op TV kwamen maar het is altijd 1 grote kopie van wat er in die films gebeurd is. En dan nog met een 'semi-verhaal' wat niks toevoegt erdoorheen. Grote gevoel is dat je alles al hebt gezien en zo'n beetje elke dialoog lijk je al een keer gehoord te hebben.
Ach ja nog twee trophies en ik ben ervan verlost
Wel echt verschrikkelijk saai dat typische Hollywood sausje wat erover zit. Ik weet niet of dat komt omdat ik opgegroeid ben in de tijd waarin WO2 games de eerste serieuze shooters waren en waarin Saving Private Ryan en Band of Brothers voor het eerst op TV kwamen maar het is altijd 1 grote kopie van wat er in die films gebeurd is. En dan nog met een 'semi-verhaal' wat niks toevoegt erdoorheen. Grote gevoel is dat je alles al hebt gezien en zo'n beetje elke dialoog lijk je al een keer gehoord te hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 05-03-2018 09:08 ]
Hahaha, ik vond de singleplayer van WWII juist wel weer vermakelijkTyphone schreef op maandag 5 maart 2018 @ 09:08:
Zo afgelopen weekend flink met de mountainbike op pad geweest maar gisteren ook serieus gaan zitten om de trophies van COD:WW2 (singleplayer) uit de weg te ruimen. Moet nu nog 15 vliegtuigen met een AA-gun neerhalen en daarna schadevrij rondrijden met een tank en de platinum is mine. Veel trophies met een ultralaag percentage (0,1%, 0,4%, 0,8%) in die game.
Die 15 vliegtuigen zijn op zich wel te doen, maar let op de checkpoints! Als je vermoed dat je een vliegtuig gemist hebt meteen last checkpoint reloaden, anders mag je dat hele stuk van de missie voor de AA-gun opnieuw doen.
Alleen ben ik nog op zoek naar een groepje op de Xbox voor de zombie achievements
Edit:
Ik heb gisteren "Fe" op 100% gezet. Erg leuke en redelijk relaxte game (3d platformer in een hele gave betoverende setting).
Daarnaast de laatste DLC van Little Nightmares gespeeld! Ook wel een leuk avontuur!
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-03-2018 13:30 ]
Verwijderd
Als mijn monster verslaving wat afgenomen is, kan het wel een keer tussendoor hoor. Ben alleen nu als een gek Nergigantes aan het mollen voor regrowth plates. Een rarity 8 longsword smeed zichzelf niet. 95 uur erin en ben denk ik op een kwart. En dan is er ook dlc in de pijplijn.uchiha tijntje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:00:
[...]
Hahaha, ik vond de singleplayer van WWII juist wel weer vermakelijkIk was geen fan van de futuristische CoD's, dus misschien was ik daarom wat vergeeflijker.
Die 15 vliegtuigen zijn op zich wel te doen, maar let op de checkpoints! Als je vermoed dat je een vliegtuig gemist hebt meteen last checkpoint reloaden, anders mag je dat hele stuk van de missie voor de AA-gun opnieuw doen.
Alleen ben ik nog op zoek naar een groepje op de Xbox voor de zombie achievements. Ik heb in ieder geval al 1 partner in crime gevonden, zodra @exactor it klaar is met Monster Hunten!
Maar die zombies gaan er wel aan hoor.
Jullie hebben flink pech dat ik geen Xbox heb
. Anders had ik jullie wel geholpen. Vrij snel in november hadden we de trophies te pakken en waren alle stappen bekend. Moeilijkheid is niet zo superhoog zolang je maar vanaf stap 1 serieus gaat sparen voor je einddoel.
Ik ben solo erg ver gekomen. Ik was tot aan het opladen van de grammofoon. Maar in je eentje is dat wel erg pittig. Dat was de laatste stap die ik moest doen voor de eindbaas. Ik had alle tesla guns geupgrade. Daarna een keer solo de grammofoon op level 15 geprobeerd. Dat ging maar net goed (2 quick revives vergooid) en uiteindelijk bij het upgraden van een van de tesla guns (die fly zombies...) het loodje gelegd.Typhone schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:18:
Jullie hebben flink pech dat ik geen Xbox heb. Anders had ik jullie wel geholpen. Vrij snel in november hadden we de trophies te pakken en waren alle stappen bekend. Moeilijkheid is niet zo superhoog zolang je maar vanaf stap 1 serieus gaat sparen voor je einddoel.
Met zijn 2'en is het volgens mij prima te doen
Belangrijke tip als je met z'n twee gaat spelen. Koop die Type 100 van de muur en zorg dat je die ge-pack-a-punched hebt. Ammo gaat een serieus probleem vormen als Klaus eenmaal rondrent. Ik heb de complete 'egg' 5x helemaal gedaan (om mensen te helpen van PSTrophies) maar alle keren dat het mis ging was een gebrek aan ammo de boosdoener. Met name omdat je op die zeppelin moet knallen als een gek. Die Type 100 kun je van de muur blijven kopen. Zorg er ook absoluut voor dat je altijd dezelfde rondjes blijft lopen met z'n allen zodra er zombies komen (die zijn afwezig op een gegeven moment en komen pas als je een coil naar beneden hebt geschoten). Te vaak breekt dan absolute paniek uit bij sommigen waardoor de het killen van zombies in de buurt van die coil een groot probleem gaat worden (inclusief ammo!). Dat is ook de reden dat ik gestopt ben om anderen te helpen. Op een gegeven moment kost het mij 3-4 uur vrije tijd om dan in de endgame binnen 3 minuten dood te zijn omdat iedereen in paniek als een kip zonder kop rondrent.uchiha tijntje schreef op maandag 5 maart 2018 @ 13:56:
[...]
Ik ben solo erg ver gekomen. Ik was tot aan het opladen van de grammofoon. Maar in je eentje is dat wel erg pittig. Dat was de laatste stap die ik moest doen voor de eindbaas. Ik had alle tesla guns geupgrade. Daarna een keer solo de grammofoon op level 15 geprobeerd. Dat ging maar net goed (2 quick revives vergooid) en uiteindelijk bij het upgraden van een van de tesla guns (die fly zombies...) het loodje gelegd.
Met zijn 2'en is het volgens mij prima te doen
Ja die Type 100 is wel een uitkomst.Typhone schreef op maandag 5 maart 2018 @ 16:45:
[...]
Belangrijke tip als je met z'n twee gaat spelen. Koop die Type 100 van de muur en zorg dat je die ge-pack-a-punched hebt. Ammo gaat een serieus probleem vormen als Klaus eenmaal rondrent. Ik heb de complete 'egg' 5x helemaal gedaan (om mensen te helpen van PSTrophies) maar alle keren dat het mis ging was een gebrek aan ammo de boosdoener. Met name omdat je op die zeppelin moet knallen als een gek. Die Type 100 kun je van de muur blijven kopen. Zorg er ook absoluut voor dat je altijd dezelfde rondjes blijft lopen met z'n allen zodra er zombies komen (die zijn afwezig op een gegeven moment en komen pas als je een coil naar beneden hebt geschoten). Te vaak breekt dan absolute paniek uit bij sommigen waardoor de het killen van zombies in de buurt van die coil een groot probleem gaat worden (inclusief ammo!). Dat is ook de reden dat ik gestopt ben om anderen te helpen. Op een gegeven moment kost het mij 3-4 uur vrije tijd om dan in de endgame binnen 3 minuten dood te zijn omdat iedereen in paniek als een kip zonder kop rondrent.
Ik loop ook altijd lekker rondjes.
Dus ik blijf trouw bij mijn grammofoon plaat staan in mijn uppie, maar dat is gewoonweg te lastig / luck based op latere levels. Met twee man waarbij een iemand lekker gaat cloaken / reviven als het misgaat is het wel goed te doen.
Jammer dat je geen X1 hebt