• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:17
Sagat schreef op maandag 8 januari 2018 @ 19:25:
[...]

Ik bedoelde Lunar jetman, of is dat niet wat jij wilde zoeken?

Edit:
Net even gespeeld: :o
Waar jetpac (toegegeven na wat wen sessies) eigenlijk een gezapig spelletje was, waar ik mijn run op 100k punten beëindigde omdat ik weg moest. Is dit hele andere koek. Spel gaat best rap! Ook nog niet echt door wat ik nou kan met de zaken die ik tegenkom. Beetje inlezen maar kan me voorstellen dat dit hard werken wordt om te halen.
Ik ben de kluts een beetje kwijt :+ bedoel je nu wel de spellen uit Rare replay? Of bedoel je een los spel daarbuiten :?

Gamertag: timmie271

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12-2025
Lasmibalsingh schreef op maandag 8 januari 2018 @ 23:25:
Och man wat ben ik blij dat ik niet meer hoef te stressen om de 91 overwinningen te behalen in GT:Sport. Vandaag na een maand en 2 dagen deze trofee behaald.Voelt goed, voelt zelfs beter dan bloodborne en limbo.

[afbeelding]
Netjes! Ik heb de hoop niet dat ik platinum voor GT:sport ga binnenhalen... ben allang blij dat ik 80% van de trophies binnenhaal maar de pole positions, overwinningen en level 50 ga ik niet redden. Afgelopen weekend wel de 1M Drift trophy gehaald door heel vaak te driften met rallywagen, het sloeg nergens op maar wel weten af te vinken ;)
wheeler schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:05:
[...]
maar de pole positions, overwinningen en level 50 ga ik niet redden.
Laat jezelf gewoon terug zakken naar D/E door races te quitten en je rijgt de poles en overwinningen aan elkaar. Ik heb die trophies binnen een kleine 120 races gehaald op die manier.

Ben nu net begonnen aan BF1, die ziet er ook niet heel lastig uit. Multiplayer heeft die in elk geval wel hele makkelijke trophies, gelukkig.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

timmie271 schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 10:02:
[...]

Ik ben de kluts een beetje kwijt :+ bedoel je nu wel de spellen uit Rare replay? Of bedoel je een los spel daarbuiten :?
Heh, bedoelde inderdaad uit de rare replay. Op de spectrum spelen word lastig want die heb ik niet. Verder hebben die ook geen achievements voor zover ik weet ;)

Maar omdat ik nog zonder internet zit, ga ik mogelijk wel meer op mijn retro consoles spelen. Die moet ik alleen nog steeds verder uitpakken en aansluiten, geen klusje wat ik erg leuk vind
.
Rare replay is natuurlijk (ook) een game die perfect offline gespeeld kan worden (althans de games die geen online component hebben, mogelijk zijn er enkele 360 games in deze collectie die wel online componenten hebben).
Hopelijk is het zo duidelijk(er).

10 second ninja DONE

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-12-2025

TDB

net mijn 10e platinum gehaald, Batman (gratis PS+ deze maand). Zeer makkelijk te halen platinum, aardig spel.

PSN: TDBtje

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:16

spaceboy

Op grote hoogte

TDB schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:46:
net mijn 10e platinum gehaald, Batman (gratis PS+ deze maand). Zeer makkelijk te halen platinum, aardig spel.
Gefeliciteerd. Ik heb die ook bijna. Vind het wel de slechtste TTG tot nu toe.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Voor mij is het mijn eerste telltale game en daar ik groot fan ben van de Batman films, games en de serie Gotham vind ik deze verhalende game echt ontzettend tof :)
Wel beetje erg simpele platinum inderdaad.

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik vond de Batman TTG ook wel beter dan bijv. Borderlands imo. Natuurlijk kon het niet tippen aan Life Is Strange (ook al vind ik die game toch net iets anders) maar vermaakte me zeer goed met Batman.
Gisteren bezig geweest met de DLC van little nightmares. Uitgespeeld en alle vijf de collectibles gevonden. Maar geen achievement. Dus toen nog maar een keer uitgespeeld (duurt drie kwartier) en wederom geen achievement. Heb nu de hele savegame verwijderd en binnenkort nog maar eens proberen. Wilde ook gaan voor de hele game in een uur zonder dood te gaan maar daar voel ik weinig voor als de achievement glitched zijn... :(

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 08:45:
Gisteren bezig geweest met de DLC van little nightmares. Uitgespeeld en alle vijf de collectibles gevonden. Maar geen achievement. Dus toen nog maar een keer uitgespeeld (duurt drie kwartier) en wederom geen achievement. Heb nu de hele savegame verwijderd en binnenkort nog maar eens proberen. Wilde ook gaan voor de hele game in een uur zonder dood te gaan maar daar voel ik weinig voor als de achievement glitched zijn... :(
Is het je al wel een keer gelukt om hem binnen een uur te voltooien? Een perfect run schijnt al gemiddelde 55 minuten te duren :+

Zelf gisteren BF hardline op hardline difficulty uitgespeeld (waar ik alsnog vaak hit & run inging). Nu alleen nog de 3 laatste mp achievements waar ik als het goed is voor 2 stuks hulp ga krijgen :)

timmie271 schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 14:10:
[...]

Is het je al wel een keer gelukt om hem binnen een uur te voltooien? Een perfect run schijnt al gemiddelde 55 minuten te duren :+

Zelf gisteren BF hardline op hardline difficulty uitgespeeld (waar ik alsnog vaak hit & run inging). Nu alleen nog de 3 laatste mp achievements waar ik als het goed is voor 2 stuks hulp ga krijgen :)
Wel eens ooit een serieuze poging ondernomen, maar de controls van de game zijn nog best wel eens clunky waardoor ik in chapter 3 doodging op een erg lullige manier. Het is een 2d platformer met 3d elementen, waardoor jumps en zelfs het lopen over een richeltje best lastig kan zijn... Een beetje jammer, aangezien de sfeer wel erg goed is. Als de controls net wat beter waren was het echt een topspel. Nu is het soms wat te frustrerend. Maar mij kennende ga ik hem vast wel eens halen.

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-12-2025
TDB schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 14:46:
Hoelang heb je er over gedaan om de plat binnen te halen?

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

5 Episodes maal 1 uur en 20 minuten per stuk is iets van 6 en een half uur denk ik.

• TDB

TDB

rabotgangster schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:04:
[...]

Hoelang heb je er over gedaan om de plat binnen te halen?
Volgens psnprofiles 7 dagen, maar in het echt iets van 8 uur.

• rabotgangster
TDB schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 22:01:
[...]

Volgens psnprofiles 7 dagen, maar in het echt iets van 8 uur.
dvdkiwi schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 21:46:
5 Episodes maal 1 uur en 20 minuten per stuk is iets van 6 en een half uur denk ik.
thx heb het mij gisteren ook binnen gehaald, dat word nog eens een snelle plat :)

Als je graag snelle plats wilt dan heb ik nog wel veel meer tips voor je :P

• TDB

TDB

uchiha tijntje schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 07:59:
Altijd leuk om die te horen.
Mijn snelste plat volgens psn profiles was Until Dawn (2 dagen en 2 uur). Maar als ik het mij goed herinner, dan kreeg je de allereerste trophy pas laat in het spel. Kan je eigenlijk ergens zien hoe lang je een spel al hebt gespeeld?

Soms wel, soms niet ;)
Soms staat je gametime bij je savegame, soms vind je 'm terug in het menu van de game, soms vind je 'm in het pauzemenu van de game, maar soms zie je het helemaal nergens...

Nou als het een beetje meezit ben ik begin volgende week weer online *O*
En laat ik dan ook net vrij zijn, kijken of ik dan de 10second ninja challenge weer een beetje kan oppakken.

Verder hoor ik dat Ori ook wel wat challenging sections heeft, ook benieuwd of ik daar een beetje ver mee kan komen.

Batman (telltale) heb ik stiekum ook wel zin in, maar......dat vind ik wel een beetje underwhelming als eerste plat :P
Dat 'moet' sf5, diablo 3 of een andere game worden die ik en leuk vind en wel een beetje challenge heeft (en nee @dvdkiwi, niet trackmania :+ )

10 second ninja DONE

Dat moet dan Diablo 3 worden, daar ben je nu al best ver mee toch?

Over Batman, die game zou niet eens een platinum moeten hebben.
Als je een game zó simpel door kunt spelen dan volstaan enkel de brons/zilveren/gouden trophies imo,
net als bij Flower en Limbo bijvoorbeeld. Al hebben die twee nog serieus lastige trophies ook.

dvdkiwi schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:08:
Dat moet dan Diablo 3 worden, daar ben je nu al best ver mee toch?

Over Batman, die game zou niet eens een platinum moeten hebben.
Als je een game zó simpel door kunt spelen dan volstaan enkel de brons/zilveren/gouden trophies imo,
net als bij Flower en Limbo bijvoorbeeld. Al hebben die twee nog serieus lastige trophies ook.
v.w.b. D3
ik moet die 500 bounties oid, nog behoorlijk grinden, de rest zou idd vrij snel weg te werken moeten zijn.

Sf5, moet ik nog 'in kaart brengen' maar de lastigste lijkt me momenteel 'haal gold ranking' Maar ook daar hoop ik stiekum iets meer progress mee te kunnen halen volgende week. Grootste probleem is dat ik of speel met de controller die ik ook gebruikte voor sf4......maar die kan random zijn connectie verliezen omdat ie ps3 emulatie gebruikt........OF ik moet mijn stick gebruiken.......die is echt ps4 compatible, echter dat ben ik niet gewend en het is ook nog is een mini stick.....dat voelt ook weer raar.

Oh en ik heb geen echte main, dat is bij een fighting game ook wel handig :+
Ik speel nu met Ryu omdat ik die ken, maar heb er geen echte klik mee (waar ik hem in sf4 wel heel fijn vond spelen) en iedereen weet natuurlijk exact wat je kan.
Ik moet zeggen dat Laura wel heel lekker wegspeelde toen ik laatst/recentelijk de survival met haar uitspeelde. Denk dat ik daarmee iig van de andere n00b/spammers moet kunnen winnen.
Oh en als je toch tegen iets moet aankijken....zijn er ook ergere dingen dan om naar Laura te kijken
/pervert mode off ;)

10 second ninja DONE

Als ik je ooit ergens mee moet helpen in SF laat het maar weten, dan speel ik wel slachtoffer ;)

TDB schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:11:
[...]

Altijd leuk om die te horen.
Mijn snelste plat volgens psn profiles was Until Dawn (2 dagen en 2 uur). Maar als ik het mij goed herinner, dan kreeg je de allereerste trophy pas laat in het spel. Kan je eigenlijk ergens zien hoe lang je een spel al hebt gespeeld?
Even random 3 games:

Albert and Otto. In 2 uur kun je die game completen :)
Mr Pumpkin Adventure. Ook in een uurtje of 2 als je in bent voor wat uitdagende puzzels.
What remains of Edith Finch. Echt een super tof spel die je in 3 uur platinum hebt.

Alle telltale games, alhoewel ik ze steeds minder leuk vindt. Vind Life is Strange een stuk beter. :)

dvdkiwi schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:36:
Als ik je ooit ergens mee moet helpen in SF laat het maar weten, dan speel ik wel slachtoffer ;)
Haha thanks, maar dat (err mij laten winnen dan) is tegen my achievent/trophy code of honor :P Ik wil het echt zelf en eerlijk doen en anders gewoon niet.

Ben nog steeds erg trots op mijn 10 victories achter elkaar in sf4, die ik dus legitiem heb gehaald (al hoewel ik het niet erg vond om mensen waar ik van won nogmaals uit te dagen O-) )
Volgens mij zit dit er ook niet meer in in SF5 btw.

Mochten er nog friends/replay achtige zaken in zitten dan zal ik je zonodig even pm-en :)

[ Voor 23% gewijzigd door Sagat op 11-01-2018 09:53 ]

10 second ninja DONE

• Roybs
Afgelopen week Uncharted 4 uitgespeeld op hard, wat ik misschien op sommige momenten nog wel lastiger vond dan crushing bij de eerste drie uncharted's. Nu had ik natuurlijk gezien dat crushing te glitchen was, dus dat gedaan.

Helaas was ik een aantal treasures/notes vergeten op te pakken, waardoor ik die dus nog moet doen. Alleen na al dat geklooi om die crushing trophy en speedrun trophy te krijgen krijg ik nu in het chapter select menu 0/XX treasure/notes etc te zien. Dat wordt dus nog een keer spelen en dan wél alles oppakken, maar nog niet voor nu.

Heb sinds gister de Amnesia Collection erop staan, en ben bezig om daar (met een guide) de platinum voor te halen daar ik de games al heb gespeeld op de PC, maar het gewoon wil hebben voor een snelle, en makkelijke Platinum (ongeveer 5u)

EDIT:
Zojuist ook Dark Descent voltooid, met alle trophies waardoor ik ook 1000 trophies behaald heb! :) Morgen maar eens beginnen aan Justine!

[ Voor 8% gewijzigd door Roybs op 12-01-2018 02:44 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:17

Typhone

Who Dares Wins

Ik kwel mezelf momenteel met Mafia 3. Wat een repetitive gameplay in die game zeg :(. Nog een paar districts en de “flip” run zit erop. Deze vliegt er meteen uit als ik klaar ben :D
Sagat schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:53:
Ben zelf gister nog even bezig geweest met Jetpac van rare replay, hoewel ik (vanwege offline mode denk ik :? ) geen meldingen van achievements gekregen heb, heb ik wel zo goed als alles van deze game gehaald inmiddels. Alleen blast off from every level net niet gehaald (97% :S ) Wel fijn dat ik hem bijna af heb. Het is niet 'spelen met tegenzin' maar de game is niet bepaald voorzien van veel variatie :P
Hmm het blijkt dat je ook met de snapshots nog 2 achievements kan halen. Gisteren een stuk of 4-5 gehaald. Waren op zich leuk om te doen. En nu ik weer inet heb ging mijn one ook flink los met de achievements ;)

10 second ninja DONE

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-10-2025
Iemand die The Witcher 3 GOTY editie (nog) speelt?
Mijn archievements op xboxlive unlocken niet meer.

- Brawler archievement. Meerdere malen savegame herladen en opnieuw geprobeerd, maar helaas.
- Toussaint archievement, ik ben naar Toussaint gereisd, maar geen archievement.

uiterst merkwaardig....

Cache al geleegd en MacAdres gereset.
Ik heb problemen met unlocken van achievements in Call of Duty World War II. Eén online achievements (win 5 war matches, waarbij ik er al een stuk of 30 gewonnen heb) en twee offline achievements (3 minuten adem inhouden en 10 keer een smoke signal vragen aan een teammate).

Baal er best wel van... want het is wel echt de beste CoD sinds Modern Warfare 1.

Iemand een idee? Het is echt al een maand geleden dat ik ze zou hebben moeten unlocken... Maar toch vraag ik het nog even hier.

• timmie271
uchiha tijntje schreef op maandag 15 januari 2018 @ 12:51:
Ik heb problemen met unlocken van achievements in Call of Duty World War II. Eén online achievements (win 5 war matches, waarbij ik er al een stuk of 30 gewonnen heb) en twee offline achievements (3 minuten adem inhouden en 10 keer een smoke signal vragen aan een teammate).

Baal er best wel van... want het is wel echt de beste CoD sinds Modern Warfare 1.

Iemand een idee? Het is echt al een maand geleden dat ik ze zou hebben moeten unlocken... Maar toch vraag ik het nog even hier.
Unlocken ze ook niet als je naar de gamehub gaat? Soms willen ze dan plotseling wel unlocken.

Zelf vanavond eindelijk FM6 uitspelen... Ben er nu ook wel klaar mee :)

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik ben de laatste tijd bezig met Dirt 4. Heerlijke rally game. 1 van de trophies die daar te behalen valt is door 2 op eenvolgende weekly challenges te behalen. Op zich niet moeilijk, gewoon 6 races rijden per week zonder je auto helemaal aan gort te rijden. Sinds patch 1.05 is deze trophy niet meer te behalen waardoor de platinum ook niet meer behaalbaar is - behalve voor de mensen die deze trophy al hebben.
Het vermoeden is dat ook de trophy voor de monthly challenge (12 races uitrijden zonder je auto te slopen) ook niet meer gegeven wordt.

Hetzelfde probleem schijnt zich ook voor te doen op de xbox versie.

Erg jammer, maar het haalt zeker niet het plezier in het spel zelf weg. Ik blijf nog zeker een tijdje racen.

PSN ID: MrMichel_75

timmie271 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 07:27:
[...]

Unlocken ze ook niet als je naar de gamehub gaat? Soms willen ze dan plotseling wel unlocken.

Zelf vanavond eindelijk FM6 uitspelen... Ben er nu ook wel klaar mee :)
Ik ga vanavond eens kijken. Ik hoop dat ze nog unlocken...

Wat ik verder zo jammer vind is dat de Xbox een onwijs mooie achievement tracker optie heeft, maar dat er zo weinig games zijn die hier gebruik van maken... Hoe moeilijk is dat nou als ontwikkelaar... Er zit namelijk gewoon een teller ingebakken in de game aangezien ze zelf ook moeten bijhouden hoeveel X van Y je hebt gehaald...

• timmie271
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 08:41:
[...]

Ik ga vanavond eens kijken. Ik hoop dat ze nog unlocken...

Wat ik verder zo jammer vind is dat de Xbox een onwijs mooie achievement tracker optie heeft, maar dat er zo weinig games zijn die hier gebruik van maken... Hoe moeilijk is dat nou als ontwikkelaar... Er zit namelijk gewoon een teller ingebakken in de game aangezien ze zelf ook moeten bijhouden hoeveel X van Y je hebt gehaald...
Klopt vind ik zelf ook erg irritant. In FM6 hielt ie het keurig bij maar de laagste tijd blijft hij op 0% staan...

• rabotgangster
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 07:59:
Dat mag snel zijn maar dan wel een game dat de moeite waard is om te spelen.
Nu bezig met mafia 3 en cod ww2

Volgens mij is juist Mafia 3 het voorbeeld van een game die én geen snelle platinum heeft én niet de moeite waard is om lang te spelen :P

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik vond Mafia III nog wel vermakelijk, uiteindelijk; wel inderdaad wat repetitief en kan zeker niet tippen aan deel 1 en 2, maar dan nog. Verder: niet spelen als je het spel niets vindt, dat is zonde van je tijd.

Btw, Lupo1989 heeft ineens 0 trophies op zijn trophy card? Vreemd?

• rabotgangster
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 09:34:
Volgens mij is juist Mafia 3 het voorbeeld van een game die én geen snelle platinum heeft én niet de moeite waard is om lang te spelen :P
Geen snelle maar wel een gemakkelijke en de setting ligt mij wel.
40uur voor een platinum is nog niet te lang.

rabotgangster schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:06:
[...]

Geen snelle maar wel een gemakkelijke en de setting ligt mij wel.
40uur voor een platinum is nog niet te lang.
Zelf probeer ik ook altijd voor 1000GS te gaan, maar zelfs 5 uur voor een platinum of 1000 GS is al best veel als je je er niet mee vermaakt :)

Ik heb Mafia III zelf niet gespeeld, maar een vriend van me wel en die wilde ook platinum en heb hem diverse keren horen verzuchten hoe repetitief het spel wel niet wordt en hij het spel niet langer dan een uurtje achter elkaar wilde spelen.

• rabotgangster
Daarom moet het spel u ook liggen he, als je al iets speelt om gewoon de plat te halen dan hoeft het voor mij ook niet. Als mafia 3 mij begint tegen te steken dan speel ik wel eventjes cod WW2, maar tot nu toe vermaak ik mij wel met mafia 3. Ik vond ACo ook repetitief en langdradig soms maar heb er wel 60u over gedaan om de plat te halen.

Verwijderd

Hee,

Kan iemand mij helpen om met far cry 4 de co0p missies samen uit voeren

Voeg me toe ik ben elke avond online ( ps4)

Alvast bedankt!

• timmie271
En toen kon ik Forza Motorsport 6 wel wurgen... Alles staat op 100% maar geen achievement...
Nu maar hopen dat ie binnenkort een keer unlockt |:( |:( |:( |:(

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 16-01-2018 20:49 ]

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-12-2025
Ik vond mafia 3 wel te doen, helaas veel glitched achievements (xbox versie).
@exactor it heeft hem gekocht en maar 1 uurtje gespeeld geloof ik 8)7

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Verwijderd

Coachman1978 schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 21:18:
Ik vond mafia 3 wel te doen, helaas veel glitched achievements (xbox versie).
@exactor it heeft hem gekocht en maar 1 uurtje gespeeld geloof ik 8)7
Echt een klote spel. :) VOnd het verhaal wel leuk maar werd echt gek van de gameplay. Twee keer vast gezeten in een raam, honderd keer dood door iemand die ik niet zag en nogal onduidelijk allemaal. Ga het nog wel eens opstarten denk ik. Maar eerst DLC Witcher 3 maar eens spelen (of FIFA), Zombies WWII (of FIFA) of iets nieuws starten (of FIFA).

Er zijn heel veel meldingen van bugged achievements momenteel. Gewoon ff geduld hebben (of de achievement pagina op xbox.com opzoeken). Had laatst een achievement in Hitman die na anderhalf jaar unlockte. Uit het niets. Speelde Hitman niet eens. Doet me wel denken dat ik die ook af moet maken. Dat is wel echt een tof spel.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2018 22:06 ]

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-12-2025
Klopt, pas popte een forza challenge een paar dagen later tijdens een potje WoT en vh weekend nog popte er 1 op de laptop terwijl de xbox uit stond

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Helaas paar bosses geglitched bij de Mafia 3 walkthrough. Die fix ik nog wel in een nieuwe playthrough (3 stuks moet ik even recruiten en good to go) maar vervelend is het wel. Gelukkig is de rest allemaal goed gegaan zonder glitches whatsoever.
Crash Bandicoot met vriendinlief aan de zijkant aan het spelen wat ook wel grappig is. Daarna staat Assassins Creed Origins op de rol samen met het afmaken van COD:WW2 maar die singleplayer is zo dodelijk saai dat het me maximaal een uur kan boeien.

• timmie271
Hij is gisteravond tijdens het sporten gepopt dus forza 6 kan ik ook van het lijstje afstrepen :)

• rabotgangster
zijn er mensen die dragon ball xenoverse 2 hebben gespeelt en de plat gehaald hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door rabotgangster op 19-01-2018 13:26 ]

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-12-2025
rabotgangster schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 13:26:
zijn er mensen die dragon ball xenoverse 2 hebben gespeelt en de plat gehaald hebben?
Ik niet (mijn type game niet), maar @Verwijderd die plat zoiets makkelijk op een weekje. ;)

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:44
Net de platina voor Gran Turismo sport binnen. Ik heb voor de level 50 driver trophy wel gebruik gemaakt van de pitlane exploit op Nürburgring 24u circuit. Ik dacht ik maak er maar gebruik van want meestal komt polyphony digital met een patch aan het einde van de maand en ik vreesde ervoor dat ze deze exploit eruit zouden halen. Zonder de exploit zou je denk ik wel maanden bezig zijn met xp grinden, misschien wel een jaar. .

[ Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 19-01-2018 19:10 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• rabotgangster
Tweakmans schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 18:52:
[...]

Ik niet (mijn type game niet), maar @Verwijderd die plat zoiets makkelijk op een weekje. ;)
Ik ben niet zo een fighter game speler, maar ben een dragon ball fan. Het spel zou 40 tot 50uren duren tot een plat en het ziet er nog een top game uit.

Lasmibalsingh schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:09:
Zonder de exploit zou je denk ik wel maanden bezig zijn met xp grinden, misschien wel een jaar. .
Congrats met je platinum! 8) Dat wordt een hele zeldzame denk ik.
Ik doe het levellen inderdaad zonder exploit en het gaat ontzettend langzaam. Misschien dat ze ooit nog eens dubbel-xp weekenden gaan organiseren of iets :P

Ik ben gisteren begonnen aan de single player van BF1 en het doet me gelijk denken aan de 100% synch missies in Assassin's Creed: doe deze missie zonder gezien te worden, kill deze meneer op deze manier, zoek alle collectibles in het level, kill 3 mensen met melee aanvallen etc...
Leuk, maar absoluut niet des Battlefields en dat maakt het ook wat minder leuk.
Het ziet er wel schitterend uit allemaal :D

*update
Platinum :)
Vrij simpel, met uitzondering van één codex. Oplossing was om de game even terug te zetten naar versie 1.00, wat het een stuk simpeler maakte.
Nu weer verder met de multiplayer.

[ Voor 41% gewijzigd door Superkiwi op 25-01-2018 20:15 ]

• rabotgangster
Gisteren de plat behaald van Batman the telltale series. Super gemakkelijk maar vond het wel een zalig spel. Nu terug verder doen met Mafia 3 en tussendoor cod WW2

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:08
dvdkiwi schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 09:46:
[...]

Ik doe het levellen inderdaad zonder exploit en het gaat ontzettend langzaam. Misschien dat ze ooit nog eens dubbel-xp weekenden gaan organiseren of iets :P

Ik ben gisteren begonnen aan de single player van BF1 en het doet me gelijk denken aan de 100% synch missies in Assassin's Creed: doe deze missie zonder gezien te worden, kill deze meneer op deze manier, zoek alle collectibles in het level, kill 3 mensen met melee aanvallen etc...

*update
Vrij simpel, met uitzondering van één codex. Oplossing was om de game even terug te zetten naar versie 1.00, wat het een stuk simpeler maakte.
Multiplayer wapens unlocken van DLC maakt je gek :')
De DLC trophies ga ik niet mee bezig, ik vind de platinum voldoende ;)
Mocht ik onderweg nog wat DLC trophies unlocken dan is dat mooi meegenomen.

@Sagat Ik ben vanmiddag begonnen aan 10 second ninja x... heb de helft van de levels op 3 sterren met nu 150 sterren in the pocket... Maar kijk nu al op tegen de marathon op x rank :X

uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 16:49:
@Sagat Ik ben vanmiddag begonnen aan 10 second ninja x... heb de helft van de levels op 3 sterren met nu 150 sterren in the pocket... Maar kijk nu al op tegen de marathon op x rank :X
Nice! Ben benieuwd hoe ver je komt, wereld 2 heb ik memorised inmiddels maar blijf toch fouten maken, ik ga dichter bij mijn tv zitten, en als dat ook niet helpt mijn ps4 op mijn monitor aansluiten. Dat hielp me ook over het dode punt met geometry wars 3 destijds :)

10 second ninja DONE

Sagat schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 18:19:
[...]

Nice! Ben benieuwd hoe ver je komt, wereld 2 heb ik memorised inmiddels maar blijf toch fouten maken, ik ga dichter bij mijn tv zitten, en als dat ook niet helpt mijn ps4 op mijn monitor aansluiten. Dat hielp me ook over het dode punt met geometry wars 3 destijds :)
Aaaarghh.. ben nu bezig met die mini game met die zombies... jeetje dat is haast moeilijker dan de normale game.... heb na een drie kwartier proberen nog maar 9.000 punten gehaald en je moet er 15.000 voor een achievement. De controls zijn gewoon irritant met een soort rare delay. Met name als je de ground pound doet na een dash... ach eerst maar even Winston Churchill kijken in de bios en daarna maar weer een nieuwe poging... :)

uchiha tijntje schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 19:13:
[...]

Aaaarghh.. ben nu bezig met die mini game met die zombies... jeetje dat is haast moeilijker dan de normale game.... heb na een drie kwartier proberen nog maar 9.000 punten gehaald en je moet er 15.000 voor een achievement. De controls zijn gewoon irritant met een soort rare delay. Met name als je de ground pound doet na een dash... ach eerst maar even Winston Churchill kijken in de bios en daarna maar weer een nieuwe poging... :)
Ja, die weet ik nog. Uiteindelijk valt deze reuze mee.
spoiler:
Ik had *schaam schaam* gegoogled of er iets van een strategie was toen het idd niet leek te lukken. En toen was het antwoord iets basaals als ‘blijf airdashen en groundpounden’ ja daarna ben ik op 21k gestopt omdat ik weg moest ofzo’

10 second ninja DONE

Sagat schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 06:51:
[...]

Ja, die weet ik nog. Uiteindelijk valt deze reuze mee.
spoiler:
Ik had *schaam schaam* gegoogled of er iets van een strategie was toen het idd niet leek te lukken. En toen was het antwoord iets basaals als ‘blijf airdashen en groundpounden’ ja daarna ben ik op 21k gestopt omdat ik weg moest ofzo’
Die 15.000 punten zijn binnen evenals de 300 sterren en de x rank op de legacy marathons... maar nu komen de lastige... probeerde het eerste marathon level (linksonder) maar dat wordt nog een uitdaging zeg... Heb je nog tips en trucs? Welke wereld van de 6 vind je het beste te doen?

Nope, hier geen trucks voor. Ik ben dus begonnen met wereld 2 (dacht dat het 6 was, mijn idee was om van moeilijk naar makkelijk te gaan). En ik heb de levels dus in mijn hoofd zitten. Echter om ze foutloos uit te voeren is nog erg lastig.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op zondag 28 januari 2018 @ 14:11:
Nope, hier geen trucks voor. Ik ben dus begonnen met wereld 2 (dacht dat het 6 was, mijn idee was om van moeilijk naar makkelijk te gaan). En ik heb de levels dus in mijn hoofd zitten. Echter om ze foutloos uit te voeren is nog erg lastig.
Het is inderdaad erg lastig om gewoon 10 levels foutloos te spelen, ondanks dat elke run maar varieert van een halve minuut tot een kleine minuut.

Ik heb nu twee van de normale werelden op X rank. Nog 4 te gaan... het is zo gek.. de beste runs zijn de runs waar je niet bij nadenkt over wat je moet doen.. maar gewoon je vingers laten vliegen over de controller.. speel ook niet met de thumbstick maar met de vierpuntdruktoets. Reageert toch een stuk sneller en is preciezer.

Bedankt voor de tip een tijdje geleden om het spel te proberen!

uchiha tijntje schreef op zondag 28 januari 2018 @ 15:11:
[...]

Het is inderdaad erg lastig om gewoon 10 levels foutloos te spelen, ondanks dat elke run maar varieert van een halve minuut tot een kleine minuut.

Ik heb nu twee van de normale werelden op X rank. Nog 4 te gaan... het is zo gek.. de beste runs zijn de runs waar je niet bij nadenkt over wat je moet doen.. maar gewoon je vingers laten vliegen over de controller.. speel ook niet met de thumbstick maar met de vierpuntdruktoets. Reageert toch een stuk sneller en is preciezer.

Bedankt voor de tip een tijdje geleden om het spel te proberen!
Aaargh ik ben er maanden mee bezig en jij loopt er zo doorheen :o -O-

Maar no worries, ik ga het zelf nu absoluut ook halen, gaat alleen mogelijk 'nog even' duren.
Maar leuk dat je je ermee vermaakt, het is niet de best game ever maar gewoon erg vermakkelijk om te spelen.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op zondag 28 januari 2018 @ 18:05:
[...]

Aaargh ik ben er maanden mee bezig en jij loopt er zo doorheen :o -O-
Heb er nog drie te gaan :$ Ik ben zo blij met mijn elite controller... De standaard controls zijn: springen met A, slaan met X en dagger met B. Echter als elke honderste van een seconde telt zijn deze controls best lastig, aangezien je soms voor een 3 star rating binnen 1 tiende van een seconde moet dubbeljumpen, slaan en een dagger gooien. Ik gebruik daarom dan 1 paddle op de back van de elite controller voor de dagger. Zo hoef ik met mijn duim alleen te jumpen en te slaan en kan ik met mijn middelvinger de dagger bedienen.

Ik houd inderdaad wel van dit soort spellen. Ik kan je Gianni Sisters Twisted Dreams aanraden. Een supertoffe platformer. Vraag maar aan Exactor!

Oh dat is het, ik speel maar met een standaard ps4 pad :P

Nee zonder dollen, netjes dat je al zover bent!
En GS heb ik op pc. Staat nog op de pile of shame.

Gister trouwens ander ‘makkelijk’ spelletje gedaan. Deze heeft alleen geen cheevo’s of tophies ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dmXJe7R8ZYBZNO1dzbmrp8lB/thumb.png
Ook helemaal het 2e level bereikt. Leuk spel maar ff-in moeilijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Sagat op 29-01-2018 08:55 ]

10 second ninja DONE

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Superonhandig: je vriendin op je eigen account Crash Bandicoot laten spelen. Dat zorgt ervoor dat ik zelf niet terug de SP van COD:WW2 kan doen. Punt 2. Een level genaamd 'the high road' schijnt godsgruwelijk moeilijk te zijn dus ik moest het 'maar even proberen'. Maar als je 0,0 uur in dat spel hebt zitten kan ik je vertellen dat dat geen gemakkelijke opgave is.... Ik vrees voor een platinum (!).

Punt 2: Until Dawn trophies duren een gruwelijke tijd voordat je er wat vrijspeelt. Ben het spel vrij door aan het lopen (verhaal kreeg voorrang boven de trophies) maar pas in episode 6 kreeg ik m'n eerste 2 (wel zilveren *)) trophies.

Punt 3: Monster Hunter World gehaald. Ik dacht zonder reviews te lezen dat is wel doenlijk. Maar holy hound dat is brute RPG, zo'n beetje geheel online, met meer opties dan me lief is c.q. ik kan bevatten. Ik vrees dat daar de platinum ook flink ver weg is. Enorm warrige interface ook maar an sich wel ok.

• Lasmibalsingh
[...]

Bedankt. Wat ik verwachtte is ook daadwerkelijk uitgekomen, ik was er op tijd bij. Er is onlangs een patch uitgekomen waarbij de xp exploit is gefixed. Driveclub had dubbele xp weekends inderdaad maar dat was volgens mij om spelers naar de multiplayer te lokken omdat er op een gegeven moment weinig spelers in de lobbies zaten. Daar heeft Gt sport volgens mij geen last van.

*update
Netjes man, feli. Ik ben inmiddels ook aan ac origins begonnen. De game ziet er echt gelikt uit en het combatsysteem is enorm verbeterd, doet me denken aan bloodborne. Zelf speel ik ook het liefst stealthy.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Amdwarrior
[...]

*update
Over welke codex heb je het dan? Kan me niet echt herinneren dat ik moeite had met codex misschien op die zeppelin zelf zit of die vliegmissies

• Ike.
  • Niet online
Amdwarrior schreef op maandag 29 januari 2018 @ 09:42:
[...]

Over welke codex heb je het dan? Kan me niet echt herinneren dat ik moeite had met codex misschien op die zeppelin zelf zit of die vliegmissies
De codex waarbij je vanuit de zeppelin een x aantal vliegtuigen moet kapot schieten in een x aantal secondes is een stuk lastiger geworden na patch 1.0X
Precies die.
10 vliegtuigen kapot schieten met de AA binnen 30 seconden.
Met patch 1.1x hebben ze dikkere wolken cq mist toegevoegd waardoor je vliegtuigen enkele seconden later ziet. Ook moet je ze meer raken tov voor de patch.
Mét patch had ik 'm uiteindelijk wel gehaald denk ik omdat er een patroon in zit, maar waarom jezelf frustreren als je weet dat het ook makkelijker kan ;)

@Lasmibalsingh
Veel plezier met AC Origins, echt een hele toffe game!
Ruim wel wat uurtjes in voor de platinum want er valt nogal wat te ontdekken. Ga uit van een uurtje of 80 voor de platinum, met gewoon normaal spelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 29-01-2018 11:08 ]

• Amdwarrior
Owww die dat was inderdaad tricky doe bomwerpers escorteren was ook lastig

Ik moet alleen nog kill met boot maken en laatste wapen unlocken en dan echt alles op 100 procent
Sagat schreef op maandag 29 januari 2018 @ 08:50:
Oh dat is het, ik speel maar met een standaard ps4 pad :P

Nee zonder dollen, netjes dat je al zover bent!
En GS heb ik op pc. Staat nog op de pile of shame.
Klaar!! Wat een tof spel! Ik wens je heel veel succes met de marathons! Doorzetten en je komt er wel! :) Als je eenmaal een wereld hebt te pakken ben je de moeilijkste drempel over :)

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:02:
[...]

Klaar!! Wat een tof spel! Ik wens je heel veel succes met de marathons! Doorzetten en je komt er wel! :) Als je eenmaal een wereld hebt te pakken ben je de moeilijkste drempel over :)
Tijd voor Thumper!
Haha, nog niet. Pas als jij hem hebt gecomplete ;)

uchiha tijntje schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 19:02:
[...]

:o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8CeNvbXtyDx45ncvgvFE3W2G/full.png

Netjes gozert, but i called it months ago ;) Het is moeilijk maar zeker niet onmogelijk moeilijk.
En ja, ik denk nog steeds dat het binnen mijn capabiliteiten liggen om het ook te halen. Maar die 1e 'echte' wereld halen is wel een berg geworden. Nog steeds wat werk te doen door mijn verhuizing, maar uiteindelijk zal ook dat wat rustiger worden waardoor ik weer wat serieus kan gamen.

Fijn iig dat ik een medestander heb qua leuk/goed vinden van dit spel, heb het idee dat de meeste mensen dit 'rare indie spelletje' niet eens geprobeerd hebben of veel te snel aan de kant gelegd hebben.

Wederom het is echt geen tijdloze klassieker ofzo, maar wel een zeer geslaagde puzzle/platform/time trial hybrid. En ik vond het verhaal/de sfeer ook nog wel geinig.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 09:37:
[...]

:o
[afbeelding]

Netjes gozert, but i called it months ago ;) Het is moeilijk maar zeker niet onmogelijk moeilijk.
En ja, ik denk nog steeds dat het binnen mijn capabiliteiten liggen om het ook te halen. Maar die 1e 'echte' wereld halen is wel een berg geworden. Nog steeds wat werk te doen door mijn verhuizing, maar uiteindelijk zal ook dat wat rustiger worden waardoor ik weer wat serieus kan gamen.

Fijn iig dat ik een medestander heb qua leuk/goed vinden van dit spel, heb het idee dat de meeste mensen dit 'rare indie spelletje' niet eens geprobeerd hebben of veel te snel aan de kant gelegd hebben.

Wederom het is echt geen tijdloze klassieker ofzo, maar wel een zeer geslaagde puzzle/platform/time trial hybrid. En ik vond het verhaal/de sfeer ook nog wel geinig.
Dank u, dank u! :D

Ik kan je adviseren om wereld 1 en 2 even naast je neer te leggen, maar te beginnen met 5 of 6. Die zijn misschien qua movement wat lastiger, maar qua tijdmarge zijn ze wat vergeeflijker. Een goede, maar geen perfecte run bracht me daar verder dan in wereld 1 en 2 waarin elke hick up van een tiende van een seconde al genoeg was om van 3 naar 2 sterren te gaan. En omdat de werelden volgens mij geen nummers heeft hierbij mijn nummering, dat overeenkomt met de lobby. :)

5 - 6
3 - 4
1 - 2

uchiha tijntje schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:02:
[...]

Dank u, dank u! :D

Ik kan je adviseren om wereld 1 en 2 even naast je neer te leggen, maar te beginnen met 5 of 6. Die zijn misschien qua movement wat lastiger, maar qua tijdmarge zijn ze wat vergeeflijker. Een goede, maar geen perfecte run bracht me daar verder dan in wereld 1 en 2 waarin elke hick up van een tiende van een seconde al genoeg was om van 3 naar 2 sterren te gaan. En omdat de werelden volgens mij geen nummers heeft hierbij mijn nummering, dat overeenkomt met de lobby. :)

5 - 6
3 - 4
1 - 2
Aan de ene kant thanks voor de tip! aan de andere kant.....ik heb wereld 2 (inderdaad jouw volgorde is ook hoe ik het zie) nu echt helemaal in mijn hoofd zitten. En ja, af en toe ben ik te langzaam....meestal 3e of 4e level) maar doorgaans zijn het stomme fouten, of de timing bij level 5, das de vervelendste. De rest valt dan eigenlijk wel mee....maar je moet gewoon super scherp zijn, een kleine concentratie dip en je run is voorbij.

10 second ninja DONE

Ik haal gewoon t beste in je naar boven ;)

Haha hielp me wel over het dode punt heen. 'als die gozert op tweakers het kan, IN EEN PAAR DAGEN, waarom ik dan niet *insert primal geluiden en schuimbekken* :+
Helemaal toen ik een keer '0 death, 1 retry' had in mijn cyclus had ik even zo'n moment van 'ik wil niet meer'. Ook gewoon ongelovelijk hoe vaak ik nog af ging in level1 en 2. Maar op een gegeven moment had ik even een dysync tussen mind en handen ofzo....toen maakt ik de raarste fouten. Ik denk ook echt dat toen het wel lukte, het misscien wel 85% muscle memory was.

Maar denk dat ik dan nu 6 ga proberen, dan 1, dan 5, dan 3 en dan eindigen met 4.
Op die manier hoop ik van moeilijk naar makkelijk te gaan (immers verwacht ik ook dat wereld 1 door de strakke timing ook nog wel pittig gaat zijn) met enigsinds afwisseling in playstyle.

Maar even kijken wanneer het allemaal gaat gebeuren. Wil keep you posted :P

10 second ninja DONE

Mijn volgorde was 3, 5, 6, 2, 1, 4.

Het is ook echt gewoon muscle memory. Zodra ik ging nadenken dat ik moest gaan springen, slaan of een dagger gooien, dan faalde ik gewoon. Je moet in een flow zitten waarbij je gaat nadenken over wat je gaat doen in het weekend, welke afspraken je op je werkt hebt terwijl je duimen het werk doen :).

• rabotgangster
Zijn er hier mensen die de plat behaald hebben van knack? Zo ja in hoeveel uur denk je dat het ongeveer zou zijn?

• MisterMichel
rabotgangster schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 10:25:
Zijn er hier mensen die de plat behaald hebben van knack? Zo ja in hoeveel uur denk je dat het ongeveer zou zijn?
Ik heb de platinum van Knack. Het is al weer een tijdje geleden dus ik durf even geen goede schatting te geven. De getallen die je op Playstationtrophies.org ziet waren voor mij wat aan de lage kant.
Ik heb ook niet de 'optimale' weg naar platinum gedaan.

Ik ben begonnen op normal difficulty en daar heb ik alle Knack varianten vrijgespeeld. Daarna heb ik een run op Hard gedaan. Toen die klaar was, heb ik nog even een run op Very Hard gedaan (die is nodig, maar kun je pas doen als je Hard hebt gedaan).
Je kunt in principe meteen op Hard beginnen, dus ik had met 1 run minder ook de platinum kunnen behalen.

De meeste - en vervelendste - tijd zit 'm in het behalen van de verschillende Knack varianten. Met name de diamond variant. Op vaste plekken in de levels liggen kistjes waar je een crystal krijgt. Het type crystal is echter pure willekeur. En de diamond varianten zijn ontzettend zeldzaam. Mocht je de diamond uiteindelijk hebben, is een hard run en very hard run best gemakkelijk.
Wat ik uiteindelijk gedaan heb is bij het openen van een kistje altijd verder spelen zodra het een diamond variant is. Als het een andere variant is, meteen Knack afsluiten met de PS knop - voordat je de inhoud van het kistje accepteerd. Dan Knack opnieuw opstarten en weer naar het kistje lopen en openen. Het type crystal wordt dan weer opnieuw bepaald en geeft je dus weer kans op een diamond variant.
Sommige levels hebben kistjes vrij vlug vooraan in het level liggen. Zie Playstationtrophies.org voor tips en plekken waar je dat makkelijk kunt doen.

Ondanks die 'grind' naar Diamond Knack, heb ik heel erg genoten van het spel. Leuke toevoeging voor de PSPlus games!

• rabotgangster
MisterMichel schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 13:13:
[...]

Ik heb de platinum van Knack. Het is al weer een tijdje geleden dus ik durf even geen goede schatting te geven. De getallen die je op Playstationtrophies.org ziet waren voor mij wat aan de lage kant.
Ik heb ook niet de 'optimale' weg naar platinum gedaan.

Ik ben begonnen op normal difficulty en daar heb ik alle Knack varianten vrijgespeeld. Daarna heb ik een run op Hard gedaan. Toen die klaar was, heb ik nog even een run op Very Hard gedaan (die is nodig, maar kun je pas doen als je Hard hebt gedaan).
Je kunt in principe meteen op Hard beginnen, dus ik had met 1 run minder ook de platinum kunnen behalen.

De meeste - en vervelendste - tijd zit 'm in het behalen van de verschillende Knack varianten. Met name de diamond variant. Op vaste plekken in de levels liggen kistjes waar je een crystal krijgt. Het type crystal is echter pure willekeur. En de diamond varianten zijn ontzettend zeldzaam. Mocht je de diamond uiteindelijk hebben, is een hard run en very hard run best gemakkelijk.
Wat ik uiteindelijk gedaan heb is bij het openen van een kistje altijd verder spelen zodra het een diamond variant is. Als het een andere variant is, meteen Knack afsluiten met de PS knop - voordat je de inhoud van het kistje accepteerd. Dan Knack opnieuw opstarten en weer naar het kistje lopen en openen. Het type crystal wordt dan weer opnieuw bepaald en geeft je dus weer kans op een diamond variant.
Sommige levels hebben kistjes vrij vlug vooraan in het level liggen. Zie Playstationtrophies.org voor tips en plekken waar je dat makkelijk kunt doen.

Ondanks die 'grind' naar Diamond Knack, heb ik heel erg genoten van het spel. Leuke toevoeging voor de PSPlus games!
ok bedankt, zal het thuis eens bekijken op Playstationtrophies.

• Roybs
afgelopen week biosock infinite en Unravel geplatinumed. Unravel kostte me aardig wat frustratie (levels halen zonder dood te gaan), en bioshock was op de 1999 mode nog wel te overzien. Had me aardig wat ingelezen en daardoor wist ik een aantal trucjes.

Had infinite wel eens gedaan op de PC toendertijd op medium, en daar had ik echt moeite met het laatste level (Command Deck). Op 1999 mode had ik het binnen enkele minuten gehaald door wat Return to Sender traps op de energiebron te zetten die je moest verdedigen en voor de rest was het niet echt spannend.

Ook schaamteloos 10k keer op een mayo pot gedrukt waardoor ik #16 plat binnen heb :) Dit weekend nog GoT Telltale en The Wolf Among Us doen voor twee andere relatief simpele plats, maar die speel ik meer voor het verhaal aangezien ik deze games altijd wel tof vind.

Vanaf volgende week begint stage dus zal ik minder snel gaan maar dan wil ik beginnen met GTA V.

• MisterMichel
Unravel wil ik binnenkort weer oppakken. Heb een hele tijd geleden 2 levels gedaan, maar ik vind 't leuk genoeg om 'm uit te spelen en indien mogelijk platinum halen. Zal wel een uitdaging worden inderdaad het niet dood gaan. Maar goed, ik ga kijken of 't lukt :)

MisterMichel schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:25:
Unravel wil ik binnenkort weer oppakken. Heb een hele tijd geleden 2 levels gedaan, maar ik vind 't leuk genoeg om 'm uit te spelen en indien mogelijk platinum halen. Zal wel een uitdaging worden inderdaad het niet dood gaan. Maar goed, ik ga kijken of 't lukt :)
Unravel is zo'n game die ik zou spelen als ik veel tijd had. Demo wel gedaan en vond dat er veel leuke ideeën inzaten EN dat het stijltje/sfeer leuk waren. Mijn kids vonden het ook leuk en vroegen zelfs of ik de full version wilde kopen.
Via EA access kunnen we de full game nu spelen, maar zowel de kids als ikzelf hebben er nog geen seconde in gestoken........... 8)7

10 second ninja DONE

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:16

spaceboy

Op grote hoogte

MisterMichel schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 14:25:
Unravel is erg de moeite en platinum is heel goed te doen!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wat zijn de moeilijkste platinums die jullie hebben overigens?
Zijn er hier mensen die bijv. Vanquish, Death Space 2, The Evil Within, Shadow Warrior o.i.d. hebben?

• arcanis
  • Laatst online: 13-06-2025
-

[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:26 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Mijn moeilijkste platinum volgens PSNprofiles is Call of Duty Black Ops III. 0.95%. Daaraan gekoppeld zit de 'Personal Decorator' Trophy (ook van Black Ops III) met 0.98%.
Infinite Warfare platinum staat op 1.65% en is daarna m'n moeilijkste platinum.
In retrospect bekeken vond ik echter Call of Duty World War 2 een heel stuk moeilijker. Ben wel van plan om binnenkort wat echt serieus moeilijke trophies op te gaan pakken want ik ben niet heel vies van een uitdaging en vanwege drukte @ work / privé vind ik de totale focus op één maximaal twee games niet erg.

Ik heb de 'moeilijkste' trophies van COD:WW2 reeds behaald maar ben nog te lam die singleplayer geheel door te lopen.
Typhone schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 21:19:
Zijn er hier mensen die bijv. Vanquish, Death Space 2, The Evil Within, Shadow Warrior o.i.d. hebben?
Volgens trueachievements is dat Gianni Sisters Twisted Dreams.

uchiha tijntje schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:17:
[...]

Volgens trueachievements is dat Gianni Sisters Twisted Dreams.
Volgens een vriend van me viel GS nog wel mee qua moeilijkheid. Zal hem is vragen wat hij wel de moeilijkste vind. Zal ook is bij zowel psn trophies als TA kijken wat er bij mij bovenkomt borrelen.

10 second ninja DONE

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
Hier nog iemand die voor killzone 2 en 3 100% wil gaan? Het online gedeelte gaat 29 maart offline. Stuur maar een PM of voeg me toe op PSN
Sagat schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 09:35:
[...]

Volgens een vriend van me viel GS nog wel mee qua moeilijkheid. Zal hem is vragen wat hij wel de moeilijkste vind. Zal ook is bij zowel psn trophies als TA kijken wat er bij mij bovenkomt borrelen.
Veel achievements hebben een TA rating van 13 ofzo. :)

Killzone 2 (uitspelen op Elite vond ik een hel) en God of War 3 (uitspelen op Hard vond ik een beetje en hel).
God of War 1 krijgt, vanwege de challenges, een eervolle vermelding.
Maar de allermoeilijkste in mijn lijst is toch wel Trackmania Turbo, welke op dit moment nog steeds maar 393 achievers heeft.

*zeldzaamheid op psnprofiles weeg ik niet mee omdat ik de GT5 platinum bv niet echt moeiijk vond terwijl ie van al mijn trophies met grote voorsprong de zeldzaamste is.

Mijn moeilijkste volgens TA (en waarom mag ik dat niet copy/paste-en :( )
From C to Shining C (rank up all chars to C rank) in SF4 TA 410 GS50 ratio 8.21

rarest volgens psnprofiles: 10 Second Ninja X›STOP - HE'S ALREADY DEAD! 3% ultra rare

Beide vind/vond ik niet eens heel erg lastig to be honest. Maar toegegeven voor 10sec Ninja had ik op google gespiekt voor strategies.

De 2e moeilijkste volgens TA (van degene die ik heb) bij sf4 was Tenpeat, dat heb ik vaker benoemd hier, omdat het in principe random is tegen wie je vecht vind ik die wel moeilijk! Ik snap op zich ook dat mensen die dan gaan boosten, hoewel (sorry voor herhalen) ik die wel 'echt' gehaald heb, ik geloof zelfs en op x360 en op de pc versie.....but not 100% sure voor die 2e. Hrmmm niet eens een 3peat laat staan een 10peat op steam :X
* Sagat blames GfW die losse achievements had! Ofzo :$

10 second ninja DONE

• Amdwarrior
Iemand tips voor No man sky trophies dat je alle dieren van planeet moet scannen en uploaden? Ik heb nu 9/10 voor de rest heb ik ze allemaal :P

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Until Dawn platinum. User level 19 op 56% en dat vliegt op deze manier wel voorbij.
Wel leuk/mooi spel op zich Until Dawn. Alhoewel 'spel'...je regisseert in principe je eigen film.
Heavy Rain heeft toch ooit een mooie trend neergezet. Binnenkort slinger ik ook mijn backlog op de PS3 eens aan. In een lang en grijs verleden is Darksiders ooit geglitched bij mij. Da's inmiddels lang genoeg geleden om die game weer eens op te pakken en helemaal door te lopen. 8)

[ Voor 69% gewijzigd door Typhone op 05-02-2018 11:31 ]

• Lasmibalsingh
'No point in dying' van Limbo vond ik de lastigste trofee welke ik tot nu toe heb behaald en dat is geeneens een platina maar een zilveren trofee (Limbo heeft geen platina trofee). Je moest voor deze trofee het spel in 1 zit uitspelen en mocht maar maximaal 4 of 5 keer doodgaan.

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12-2025
Zo in het kader van "moeilijke" achievements, ben ik na 2 avonden er eindelijk in geslaagd om in Titanfall 2 die Gaunlet onder de 33:65 sec te halen. Ik was zo verbaasd dat het eindelijk lukte dat ik helemaal een blackout kreeg en niet meer wist hoe ik er een filmpje van kon maken :S
Pagina: 1 ... 82 ... 119 Laatste