Bad_Boy schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:15:
Een weekend de PSVR te leen gehad, wat perfect uit komt voor deze challange aangezien niet veel mensen dat ding hebben :)
Beetje vreemd... die percentages zijn toch op basis van het aantal mensen die ook effectief dat game opgestart hebben ? En dus per definitie mensen die een PSVR hebben ?
Ik denk dat de reden voor de hoge percentages gewoon is omdat dat een freebie is en dus veel mensen dat een keer proberen en dan verder er niets mee doen. Volgens mij vallen er bij de IGC games ook veel dergelijke rare trophies te rapen.
Heb zo bvb gisteren een Rare geraapt in HUE, wat eigenlijk ook een supergemakkelijke trophy is. En net voor de challenge begon had ik ook alle trophies van The Swapper waar 9 van de 10 ook Rare zijn...

Illustreert wel dat een challenge op basis van Rarity eigenlijk niet zo'n goed idee is.

[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 17-10-2017 17:42 ]

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12 15:13
Dat is inderdaad een goed punt, blijft het wel raar dat die percentages zo laag zijn. Baseert psnprofiles niet de percentages op hun eigen database? Die voor het grootste gedeelte uit trophy hunters bestaat? Dan zou ik die percentages juist een stuk hoger verwachten gezien het feit hoe makkelijk de trophies zijn

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Update, eerder deze week behaald:

Catherine (PS3)
A life without regrets-> ultra rare -> 5 punten
Taking on the gods - ultra rare - 5 punten

Totaal nu 22 punten.

PSN ID: Hanssuh

• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-12 19:59
Vandaag CounterSpy op 100% gezet en nog deze trophies gepakt:

Explosives Expert (rare) = 1 punt
Super Spy (very rare) = 3 punten
World Peace... For Now (ultra rare) = 5 punten
Nieuwe eindstand: 9 + 10 punten = 19 punten

• hanssuh
Update:
Catherine (PS3)
Hit the road Vincent -> very rare -> 3 punten
Just like old times -> rare -> 1 punt
Starting a new life -> rare -> 1 punt
Whatever buddy -> ultra rare -> 5 punten
Love is patient, love is kind -> rare -> 1 punt
One Last case -> rare -> 1 punt
Everyday hero -> very rare -> 3 punten
Text junkie -> very rare -> 3 punten

Totaal nu 40 punten.

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Juhrat schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 23:43:
FIFA 18:
- Should've brought my sunglasses -> Rare -> 1 Punt
- In Perfect Harmony -> Rare -> 1 Punt
- What a comeback -> Very Rare -> 2 Punten
COD Modern Warfare Remastered:
- The Third Horseman -> Rare -> 1 Punt
- The Ultimatum -> Rare -> 1 Punt
- The Fourth Horseman -> Rare -> 1 Punt
- Deep and Hard -> Rare -> 1 Punt
- Mile High Club -> Rare -> 1 Punt
- Eyes and Ears -> Rare -> 1 Punt
- Your Show Sucks -> Rare -> 1 Punt
- Bird on the Ground -> Rare -> 1 Punt
- Flyswatter -> Rare -> 1 Punt
- Time Paradox -> Rare -> 1 Punt
- Desert Storm -> Rare -> 1 Punt
- Retro Shooter -> Rare -> 1 Punt
- Master Ninja -> Rare -> 1 Punt
- Dogs. I Hate Dogs. -> Rare -> 1 Punt
- The Man in the High Tower -> Rare -> 1 Punt
- Man versus Machine -> Rare -> 1 Punt
- Weapon Master -> Rare -> 1 Punt

• Bad_Boy
  • Laatst online: 29-12 15:13
Mijn 4444 trophy een platinum, en dat zonder te plannen :) Doet helaas niet mee voor de challange, aangezien de platinum alleen maar "uncommen" is:

Assassin's Creed Rogue
- "Platinum Trophy" (ongeïnspireerde naam!)

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 21:54
Ik haal ook aardig wat trophies in TW3, alleen zijn ze allemaal uncommon.
Helaas, gelukkig is TW3 nog steeds genieten geblazen. (dit weekend playtrough 3 afgerond)

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:53

Typhone

Who Dares Wins

Kijken of er vrijdag een gouden trophy bijkomt: Prestige 1 :D
Moet haalbaar wezen!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:00
De platinum trophy is binnen voor Rise of the Tomb Raider. Een supergame en naar mijn mening zit deze game zowel qua gameplay als verhaal beter in elkaar dan Uncharted 4. Ik vond het in ieder geval heel leuk om the spelen en kan de game aanraden, al waren de score attack challenges voor de platina een beetje overbodig.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0EKHCVRh.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Lasmibalsingh op 01-11-2017 10:25 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:33
Het is al enige tijd geleden dat ik dit gepost heb, wellicht zijn er weer nieuwe actieve Tweakerleden die ons willen joinen:

https://www.truetrophies....did=208&findgamerid=20485

We zitten op 51 Tweakerleden! Mocht je nog niet lid zijn, please join the crew :)
Ik probeer je request binnen 24 uur te accepteren!

nothing stops this train

• hanssuh
Update:

Catherine (PS3)
Nighty night > very rare -> 3 punten
Sleepless nights -> very rare -> 3 punten
Lord of the night -> very rare -> 3 punten
Dreams come true -> ultra rare -> 5 punten
Have an ice day -> rare -> 1 punt
Take your time -> rare -> 1 punt

Totaal nu 56 punten.

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Juhrat schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:13:
[...]
FIFA 18:
- Should've brought my sunglasses -> Rare -> 1 Punt
- In Perfect Harmony -> Rare -> 1 Punt
- What a comeback -> Very Rare -> 3 Punten

COD Modern Warfare Remastered:
- The Third Horseman -> Rare -> 1 Punt
- The Ultimatum -> Rare -> 1 Punt
- The Fourth Horseman -> Rare -> 1 Punt
- Deep and Hard -> Rare -> 1 Punt
- Mile High Club -> Rare -> 1 Punt
- Eyes and Ears -> Rare -> 1 Punt
- Your Show Sucks -> Rare -> 1 Punt
- Bird on the Ground -> Rare -> 1 Punt
- Flyswatter -> Rare -> 1 Punt
- Time Paradox -> Rare -> 1 Punt
- Desert Storm -> Rare -> 1 Punt
- Retro Shooter -> Rare -> 1 Punt
- Master Ninja -> Rare -> 1 Punt
- Dogs. I Hate Dogs. -> Rare -> 1 Punt
- The Man in the High Tower -> Rare -> 1 Punt
- Man versus Machine -> Rare -> 1 Punt
- Weapon Master -> Rare -> 1 Punt
COD WWII:
- Potato Masher -> Rare -> 1 Punt
- Silent Night -> Rare -> 1 Punt
- Slow and Steady -> Rare -> 1 Punt
- Champagne and Caviar -> Rare -> 1 Punt
- Human Cost -> Rare -> 1 Punt
- Fog of War -> Very Rare -> 3 Punten
- Death Factory -> Rare -> 1 Punt
- Suppressive Fire! -> Very Rare -> 3 Punten
- Praise and Pass -> Very Rare -> 3 Punten
- Friend in Need -> Very Rare -> 3 Punten
- Our Men -> Rare -> 1 Punt
- Worst Christmas Ever -> Rare -> 1 Punt
- Infiltrated -> Very Rare -> 3 Punten
- No Sacrifice Too Great -> Very Rare - 3 Punten
- I See Movement! -> Ultra Rare -> 5 Punten
- To the End -> Very Rare - 3 Punten
- Distinguished Service -> Ultra Rare -> 5 Punten
- Tour of Duty -> Rare -> 1 Punt
- Sunday Driver -> Ultra Rare -> 3 Punten

Ook bovenstaande punten zullen niet blijven staan tegen het einde van de Challenge maargoed, ik zet ze er voor nu maar even in :)

Verwijderd

Zo..
Ik dacht laat ik maar weer eventjes komen buurten :)...
Wou eigenlijk vorige maand al terug komen, maar dacht nog eventjes wat extra "time off" te nemen..

Heb inmiddels een nieuwe PSN account gecreëerd waar ik de laatste maand nogal wat tijd in heb gestoken, maar ben een beetje op het punt dat het trophy hunten niet meer op Nr.1 bij mij staat in gaming... Maar gewoon weer even terug ben gegaan naar het gamen voor Fun... En dan kijk ik per game wel of ik er nog zin in heb om deze verder te spelen voor eventuele trophies.
Ook begonnen op de Xbox met een aantal titels, maar daar ben ik inmiddels mee gestopt... Ik kon/kan maar niet wennen aan de controller en de Xbox zelf.. (Wat logisch is na bijna 20 jaar Playstation).

Maar to make a long story short..
I'm Back }) ..

En ik ga vandaag beginnen met de MP van WW2... Ben benieuwd :)
Als iemand wat samen wilt spelen... Voel je vrij om mijn nieuwe account toe te voegen JusttJD
Of voeg hem gewoon toe uit gezelligheid ;)

(Zal kijken of ik op korte termijn mijn "werkzaamheden" op dit topic ook weer op pak)..
Maar weet niet of iemand inmiddels mijn taken heeft overgenomen, en wil diegene uiteraard niet voor zijn voeten lopen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2017 12:51 ]

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04
Welkom terug!
Lekker genieten met het gamen. Groot gelijk.
Wat is nu de reden om dan maar een nieuw profiel te maken? Gamen op je vorige profiel lukt niet meer?

PSN ID: MrMichel_75

Verwijderd

MisterMichel schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:52:
[...]

Welkom terug!
Lekker genieten met het gamen. Groot gelijk.
Wat is nu de reden om dan maar een nieuw profiel te maken? Gamen op je vorige profiel lukt niet meer?
Er zijn wel een aantal redenen waarom ik dat profiel heb weg gedaan.
Ik ben nu nog steeds wel een beetje aan het trophies behalen, maar het is geen prioriteit meer.

En(vooral de laatste maanden op het account van Justt_jan), telkens als ik aan het gamen was zag ik mijn gamelijst en voelde ik letterlijk de drang om dat beter te krijgen, om het beter te doen tot het punt dat het gewoon meer een verslaving was dan lekker ontspannend gamen.
Dus ik heb in overleg met Klantenservice van Sony mijn Account op Non actief laten zetten en laten blokkeren voor toekomstige on-line activiteiten.
En moet heel eerlijk zeggen... Op dat moment viel er toch eventjes een last van mijn schouders af :P

Nu gewoon lekker aan het gamen met de games die ik leuk vind, en vooral genieten.
En zodra ik ook maar 1 moment het plezier verlies in een game, gaat deze linea direct terug de kast in.
Eerste plan was om gewoon Playstation helemaal weg te doen en over te stappen naar Xbox, dus echt lekker een frisse start... Maar Xbox..... Kan er niet aan wennen :+ :+

• Tweakmans
Heb onlangs The Order: 1886 uitgespeeld, maar die heeft blijkbaar geen zeldzame trophies, haha. Toffe game. Niet erg lang, maar wel goed (een aanrader, stond een tijdje geleden in de USA sale voor $3,99 en zal later vast nog eens opduiken). De voorbije dagen een indie-platformer op 100% gezet: Tembo the Badass Elephant. Erg grappig, zowel de cartooneske parodie op Rambo als de leuke tekenstijl. Die game had wel enkele minder vaak voorkomende throphies, dus even een update:

People's Champion (rare) = 1 punt
Colonel (rare) = 1 punt
PHANTOM Battered! (rare) = 1 punt
People's Legend (very rare) = 3 punten
General (very rare) = 3 punten
PHANTOM Vanquished! (very rare) = 3 punten
Peanut Butter Hoard (very rare) = 3 punten
Nieuwe eindstand: 15 + 19 punten = 34 punten
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:47:
Zo..
Ik dacht laat ik maar weer eventjes komen buurten
The lost son has returned. *O* Welcome terug, Jan! Lekker ontspannen en uitgerust, hopelijk? Hier gaat alles rustig z'n gangetje. In jouw afwezigheid is er in elk geval niet zo veel veranderd, hehe. (De prijzen van vorige challenges zijn zelfs nog niet uitgereikt :+ )

COD:WW2 heb ik niet, maar ik voeg je nieuwe account wel even toe. Wat ik me trouwens afvroeg bij je post: als je je oude account op non-actief hebt laten zetten, ben je dan ook niet je volledige bibliotheek met digitale games kwijt?

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12 09:38
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:47:
Zo..
Ik dacht laat ik maar weer eventjes komen buurten :)...
Wou eigenlijk vorige maand al terug komen, maar dacht nog eventjes wat extra "time off" te nemen..

Heb inmiddels een nieuwe PSN account gecreëerd waar ik de laatste maand nogal wat tijd in heb gestoken, maar ben een beetje op het punt dat het trophy hunten niet meer op Nr.1 bij mij staat in gaming... Maar gewoon weer even terug ben gegaan naar het gamen voor Fun... En dan kijk ik per game wel of ik er nog zin in heb om deze verder te spelen voor eventuele trophies.
Ook begonnen op de Xbox met een aantal titels, maar daar ben ik inmiddels mee gestopt... Ik kon/kan maar niet wennen aan de controller en de Xbox zelf.. (Wat logisch is na bijna 20 jaar Playstation).

Maar to make a long story short..
I'm Back }) ..

En ik ga vandaag beginnen met de MP van WW2... Ben benieuwd :)
Als iemand wat samen wilt spelen... Voel je vrij om mijn nieuwe account toe te voegen JusttJD
Of voeg hem gewoon toe uit gezelligheid ;)

(Zal kijken of ik op korte termijn mijn "werkzaamheden" op dit topic ook weer op pak)..
Maar weet niet of iemand inmiddels mijn taken heeft overgenomen, en wil diegene uiteraard niet voor zijn voeten lopen :)
Altijd goed om je weer terug te zien! Zag ook dat je me een friend request had gestuurd, dus heb je meteen toegevoegd en je oude account verwijderd.

En om even in te haken op het gamen voor fun: tegenwoordig game ik ook wel met in het achterhoofd dat ik alle trophies wil halen van een game. Ik laat dit echter niet leidend zijn en als ik klaar ben met een game of zin heb om iets anders te spelen dan kap ik er gewoon mee. Wellicht pak ik de game in de toekomst dan weer eens op, maar een game hoeft niet per se op 100%. En nog iets moois: ik heb pas geleden Super Mario Odyssey gespeeld bij een maat en vond het echt een geweldige game. Zo geweldig zelfs dat ik besloten heb om dit jaar nog een Switch met Mario te kopen. (Nu nog hopen dat die, na de 333 bij de mediamarkt, nogmaals voor een mooi prijsje langskomt met Black Friday of 1 van de feestdagen). Maar goed, waarom ik dit zeg is natuurlijk omdat er op de Switch helemaal geen trophies te verdienen zijn. Vond de game echter zo goed dat ik het moet spelen. Echt pure fun voor mij die gameplay.

Dus al met al denk ik dat je een goede beslissing hebt gemaakt. Uiteindelijk gaat het om plezier hebben!

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Wb Jan! We hebben een challenge lopen maar het gaat niet erg hard hehe. Althans het voelt alsof er minder animo is.

Ik modder zelf nog lekker aan met 10 second ninja x, maar zelfs daarbij merk ik al wat jij ook zegt. Gamen puur voor de trophys gaat dan op werken lijken en juist omdat mijn werk al druk genoeg is is dat niet helemaal wat ik wil.
Mijn ‘mario’ moment was de rise of the tomb raider demo. Normaal speel ik zelden deze grote games maar het beviel even erg goed!

Weet alleen niet of ik de tijd en geduld heb om de full game ook uit te spelen. Daarnaast nog uc collectie liggen en moest ook weer denken aan tomb raider op ps3.

Verder laatste tijd ook veel gelezen en ook yt gekeken mbt retro gaming dat blijf ik ook geweldig vinden, en daar heb je ook geen last van trophies/cheevo’s.

10 second ninja DONE

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Urgh, zombie trophies proberen te halen met een game die besluit je @ random te disconnecten is hels karwei.... :X

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Kol Nedra schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:12:
Het is al enige tijd geleden dat ik dit gepost heb, wellicht zijn er weer nieuwe actieve Tweakerleden die ons willen joinen:

https://www.truetrophies....did=208&findgamerid=20485

We zitten op 51 Tweakerleden! Mocht je nog niet lid zijn, please join the crew :)
Ik probeer je request binnen 24 uur te accepteren!
Done :).

Verwijderd

Iedereen Thanx voor de welcome back messages ;).

Wat betreft de Prijs van de laatste challenge dat ik er was.... Dat is mijn schuld dat deze niet is uitgereikt.
Ik had met Exactor It afgesproken dat ik de code zou doorsturen.. Maar uiteindelijk geen erg meer in gehad.

Deze zal ik dan later deze week nog eventjes doorsturen.
Wat betreft challenges in de toekomst, ik zal deze vast en zeker wel weer gaan oppakken.. MAAR deze zullen in de toekomst gewoon simpel zijn waardoor ik er zelf ook minimale tijd aan kwijt ben.
Zal dingen zoals de ranglijst ook weer gaan oppakken, maar wederom... Ik hou het simpel.

Ik ben zelf nu op de Bioware tour bezig..
Mass effect 1+2+3 gespeeld Dragon age 1+2 en nu beginnen aan Inquisition...
Blijven toch stuk voor stuk top games van Bioware.

En het is inderdaad wel wat stiller geworden op het topic..
Bijna 1 maand op 1 pagina... Dat is lang geleden ;)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ruimte voor 2 personen om vanavond te joinen voor de EasterEgg in COD:WW2 en de hardcore EE in COD:WW2. Enige must is een headset. Vanaf circa 19:45 online. Wie zin/tijd heeft stuur even DM.

• hanssuh
Hé Jan, welkom terug!

Ik merk nu ook bij mezelf dat animo voor trophy hunten af begint te nemen. Mede omdat ik dan teveel op 1 game blijf hangen en mijn game tijd nogal beperkt is wegens andere zaken.

Heb verder ook nog geen andere trophies behaald voor Catherine. Babel stages zijn frustrerend moeilijk.

Denk dat ik de game maar van de hdd flikker en meer voor fun ga gamen en backlog wat wegwerk :)

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12 19:04
Vaak wordt hier gebabbeld over het behalen van platinum trophies, maareh, gisteravond mijn honderste gouden trophy behaald. Dat vind ik op zich ook al een aardige mijlpaal. Deze was van Until Dawn. Nu is dat wel een prettige game om wat gouden trophies binnen te hengelen. Mede door deze game heb ik nu 106 gouden trophies.

Oh, en om toch nog maar even op het behalen van platinums te hebben: ik heb gisteren ook de platinum voor Until Dawn mogen behalen. Niet moeilijk, maar zeker wel heel erg vermakelijk.

PSN ID: MrMichel_75

De op papier moeilijkste trophy van GT Sport (91 overwinningen in Sport Mode) is binnen :)
Was eigenlijk redelijk simpel. De rest van de trophies zien er allemaal vrij simpel uit dus die platinum komt er wel.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
MisterMichel schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:06:
Vaak wordt hier gebabbeld over het behalen van platinum trophies, maareh, gisteravond mijn honderste gouden trophy behaald. Dat vind ik op zich ook al een aardige mijlpaal. Deze was van Until Dawn. Nu is dat wel een prettige game om wat gouden trophies binnen te hengelen.
Goede tip. Ik heb UD nog klaar staan vanuit de PSplus van paar maanden geleden... Maar even aanzwengelen want de bronze trophies in GTSport gaan bij mij langzaam ;)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 20 november 2017 @ 13:06:
De op papier moeilijkste trophy van GT Sport (91 overwinningen in Sport Mode) is binnen :)
Was eigenlijk redelijk simpel. De rest van de trophies zien er allemaal vrij simpel uit dus die platinum komt er wel.
Nice ;)
Vermaak me weer prima met je filmpjes :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:33
Yay ik ben 2 plaatsen gestegen, van 27 --> 25
update please :D

nothing stops this train

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

MisterMichel schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:06:
Vaak wordt hier gebabbeld over het behalen van platinum trophies, maareh, gisteravond mijn honderste gouden trophy behaald. Dat vind ik op zich ook al een aardige mijlpaal. Deze was van Until Dawn. Nu is dat wel een prettige game om wat gouden trophies binnen te hengelen. Mede door deze game heb ik nu 106 gouden trophies.

Oh, en om toch nog maar even op het behalen van platinums te hebben: ik heb gisteren ook de platinum voor Until Dawn mogen behalen. Niet moeilijk, maar zeker wel heel erg vermakelijk.
Op de playstation 3 is er een terminator game van 2 uur spelen met iets van 10 gouden trophies :P
Never played it though.

Verwijderd

Kol Nedra schreef op woensdag 22 november 2017 @ 10:34:
Yay ik ben 2 plaatsen gestegen, van 27 --> 25
update please :D
Zal van het weekend eventjes de lijst weer updaten/opschonen.

Dus mocht je erbij willen of er terug bij.
Geef maar ff een gil via PM..

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Iemand die ik gisteren ultra-altruïstisch blij gemaakt heb met een zilveren trophy in CoD:WW2 zombies?
Zat in een game met 4 mensen, daar vielen er 2 weg en een iemand bleef over. Ik moest om 19:00 eigenlijk weg maar toen kwam de bossfight en heb ik hem maar even geholpen (lees: 14 revives..) Hij verdiende hem niet maar kreeg hem toch. You're welcome ;). En ik kon me 30 mins te laat melden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 23-11-2017 09:46 ]

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 21:54
Vanavond samen met @Typhone de hardcore easter egg gehaald op COD: WW2 zombies. Na 4,5 uur is het first try gelukt. Zoveel stappen en daarnaast ook nog overleven. Trots momentje dit.
Thx Typhone voor de fun en het resultaat!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Mrsrd13 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:14:
Vanavond samen met @Typhone de hardcore easter egg gehaald op COD: WW2 zombies. Na 4,5 uur is het first try gelukt. Zoveel stappen en daarnaast ook nog overleven. Trots momentje dit.
Thx Typhone voor de fun en het resultaat!
Zeker weten. Damn na 4 uur spelen er zo dichtbij dat is goed voor de spanning. Much appreciated jouw hulp :).

Verwijderd

Dragon Age Inq. vandaag uitgespeeld.
En voor het eerst ook de Trespasser DLC gespeeld... Pfoe.. Dat is me toch een goede DLC..
En het zet een geweldige toon voor Dragon Age 4...Waar ik nu al zin in heb..

Ik maak er wel leuke Thema maanden van.
Oktober was Mass effect Trilogie maand.
November was Dragon Age Trilogie maand.
Dus ben benieuwd wat December gaat brengen.

Verwijderd

Altijd fijn..
Ben je de Ranglijst aan het updates + beetje andere kleine dingen bijwerken...
Laat je je glas Whisky over je laptop vallen waardoor je in paniek op een verkeerde knop drukt(Power) en ruim een uur moeite weg is.....Morgen nog maar een poging :+ ..

Zelf nu weer begonnen aan F1 2016, en toch weer veel plezier mee..
Eerste paar (online) races met @Mrsrd13 waren 1 groot drama van mijn kant, maar inmiddels is de roest afgeschud en ben ik weer een beetje "goed"..
Daarna Dying Light op het programma :)
* Sagat kijkt naar de datum.....zucht......ook deze maand(en) nog geen tot weining progress voor zowel 10 second ninja x of mijn eerste plat. December zal wsl niet veel beter worden maar daarna zal het vast een keer beter gaan.

Wel een nieuwe achievement (en de eerste op mijn xb one) 'start playing solar jetman'
-O-

Vind het nog steeds jammer dat de devs dit soort 'achievements toevoegen. De enige reden die ik kan verzinnen is dat hunters het spel dan moeten uitspelen om alle overige achievements ook te halen........maar zelfs deze spelers zullen dan nog eerder kiezen om de game en/of achievement dan wel trophy te hiden toch?

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:52:
* Sagat kijkt naar de datum.....zucht......ook deze maand(en) nog geen tot weining progress voor zowel 10 second ninja x of mijn eerste plat. December zal wsl niet veel beter worden maar daarna zal het vast een keer beter gaan.

Wel een nieuwe achievement (en de eerste op mijn xb one) 'start playing solar jetman'
-O-

Vind het nog steeds jammer dat de devs dit soort 'achievements toevoegen. De enige reden die ik kan verzinnen is dat hunters het spel dan moeten uitspelen om alle overige achievements ook te halen........maar zelfs deze spelers zullen dan nog eerder kiezen om de game en/of achievement dan wel trophy te hiden toch?
Hoe gaat het met Diablo 3 ? :)
Niet ;)

Interesse was weg, gehoopt het met de uitbreiding wat terug te krijgen maar helaas. Sowieso weinig gegamed ook. En lekker gefragmenteerd van alles en nog wat spelen uiteraard.

10 second ninja DONE

En wat is het resultaat van de challenge? Zelf nog een poging gedaan met mijn 10snx challenge maar het zijn pittige levels! Ik ga in trainingskamp en pas als ik 4x achterelkaar level 5 tm 8 kan foutloos kan halen dan ga ik het nog is proberen.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:52:

Je kan achievements niet hiden op de Xbox helaas. Ik heb best veel spellen met 1 achievement unlocked. :(

Net Zoo Tycoon uitgespeeld. Nummertje 146. :) Nu verder met een stealth run in Dishonored Death of an Outsider of beginnen aan Shadow of War. (wordt stiekem toch weekend league in fifa spelen :))
ok maar 0% games wel toch? Ik dacht dat ik dat wel is gebruikt had.....of euh vrienden daarover gehoord had O-)

Btw met 10 second ninja X mijn frusti wereld 6 van de legacy levels gehaald, met hoofdpijn, handen die moe werden etc etc het over de finish getrokken.......hoop werk voor straks (hopelijk) uiteindelijk een gouden en zilveren bekertje, maar ik wil in de 1% groep zitten!

copy/paste van psnprofiles
126 (0.72%) 100% COMPLETED

132 (0.7%) dus, nadat ik de pagina ververst had :P

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:27:
ok maar 0% games wel toch? Ik dacht dat ik dat wel is gebruikt had.....of euh vrienden daarover gehoord had O-)
Op de 360 kon dat. Dat is nu voorbij.

Alles blijft nu zichtbaar op je profiel helaas.

• hanssuh
Wat is de uitslag van de challenge?
Lijkt erop dat ik hoog heb gescoord. En dat terwijl ik afgelopen maand nauwelijks heb kunnen gamen :o

V.w.b. Uitslag:
Had ik ook al gevraagd :)

Btw, hoewel er (nog)geen silverware aan vast zit toch een kleine update voor mijn 10 second ninja challenge. De legacy marathon mode is af! 6 normale werelden met wel 10 levels each (maar 8 bij legacy per wereld) staan me nu nog te wachten. De eerste van de 6 al wat ge-oefend en deze zou normaliter binnenkort ook gehaald worden.
Verwacht wel weinig tijd te hebben, maar misschien tussen kerst en oud en nieuw nog beetje....moet wel werken maar hoor dat er doorgaans niet super veel gebeurd O-)

Daarnaast ook nog klein beetje skyforce gespeeld. Simpele game (tot nu toe iig) en mijn indruk is dat het meer op grinden dan op skill aankomt. Maar ik ben wel fan van het genre en wat collega’s spelen het ook. Wil toch wel kijken of ik in de buurt van hun scores kan komen en daarnaast dan ook de trophies kan binnen harken.

10 second ninja DONE

Assassins Creed Origins platinum, wat nummer 46 maakt :)
72 uur over gedaan, ongekend lang voor een AC game. Erg vermakelijke game zonder 100% sync onzin, vervelende eavesdrop of achtervolgings missions of collectibles uit de eerdere delen. Gewoon een érg goede en vermakelijke rpg-achtige game waarbij je in principe alle vrijheid hebt om de game te spelen op de manier zoals jij wil.

Nu weer eens verder met de ng+ run in Dark Souls 3, die platinum zou ook niet al te lang meer moeten duren.
Nog één of twee trophies en ik tik trophy level 20 aan; ik zit nu op level19 met 99% :P

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:02

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb vanavond level trophy level 23 gehaald. Met bloed, zweet en veel tranen de platinum van X-Morph: Defense binnen gehengeld. Viel niet mee, wel een van de meest zwaarbevochten plats in mijn lijstje

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

https://www.trueachieveme...hristmas/gamer/exactor+it

De challenge is behaald (de 12e al natuurlijk). Een groot aantal games hierdoor gespeeld. En zelfs twee afgemaakt door deze challenge. De 4e 5e van de maand wordt Super Luckys Tale. Is dan gelijk nr 150 van 360 en One tijd samen. :)

Super Lucky's Tale compleet. Echt een prima platformer. Ook heel lekker simpel (en toch voldoening gevend) te doen. Heb welgeteld nul keer een guide gebruikt behalve voor de laatste achievement. Ik had niet gedacht dat ik heel lang moest graven. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2017 21:40 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Watch Dogs 2 platinum gehaald. Verschrikkelijk overdreven hackersausje erover heen en boring missies maar wel erg mooi voor de rest. Call of Duty WW2 up next waar de moeilijkste trophies allemaal al behaald zijn (zombies) en er alleen nog wat singleplayer afgewerkt moet worden.

Verwijderd

https://www.trueachievements.com/gamer/exactor+it/periods

Best een aardige december maand met 7 uitgespeelde spellen. De enorme hoeveelheid games heeft te maken met de bovengenoemde challenge van trueachievements.com. Nog 1 One spel op 1000 gamerscore en er staan 100 uitgespeelde One spellen op mijn kerfstok. :)

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:07
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 23:51:
https://www.trueachievements.com/gamer/exactor+it/periods

Best een aardige december maand met 7 uitgespeelde spellen. De enorme hoeveelheid games heeft te maken met de bovengenoemde challenge van trueachievements.com. Nog 1 One spel op 1000 gamerscore en er staan 100 uitgespeelde One spellen op mijn kerfstok. :)
Je hebt me de laatste dagen snel even ingehaald...

Helaas lukte candleman me niet meer om voor 12 uur te completen ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 1 januari 2018 @ 00:31:
[...]

Je hebt me de laatste dagen snel even ingehaald...

Helaas lukte candleman me niet meer om voor 12 uur te completen ;)
Wist niet dat het een race was. :) Zag wel dat jij vorig jaar 20k meer GS gehaald hebt dan ik. Die race win jij.

Candleman is tof. Vind de dlc alleen niet zo boeiend.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gisteren met de wild bunch playlink game zitten doen met z’n zessen. 24 trophies :*)

• uchiha tijntje
Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 10:58:
[...]

Wist niet dat het een race was. :) Zag wel dat jij vorig jaar 20k meer GS gehaald hebt dan ik. Die race win jij.

Candleman is tof. Vind de dlc alleen niet zo boeiend.
Candleman is idd tof. De Dlc was wel grappig op zich. Duurde een goed uurtje. Nu nog even goed kijken naar de xbox sale in de US. Zitten leuke aanbiedingen tussen.

De eerste platinum van 2018 is binnen: Dark Souls 3.
In elke playthrough heb ik de late game bosses co-op gedaan, dus het is er geen om supertrots op te zijn.

• uchiha tijntje
dvdkiwi schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 12:36:
De eerste platinum van 2017 is binnen: Dark Souls 3.
In elke playthrough heb ik de late game bosses co-op gedaan, dus het is er geen om supertrots op te zijn.
2017 of 2018? ;)

ik wil graag verder met 10second ninja x, maar naast de brutal diffiiculty krijg ik zolang ik geen internet heb ook na elk leveltje de melding dat ik niet kan verbinden met internet......dus die staat even on hold.

Ik was mede hierom is gaan kijken naar rare replay.......zijn iig genoeg puntjes te scoren daar! Ben wel benieuwd of de xboxers hier deze game gemaxed hebben en zo ja wat ze er van vonden.

10 second ninja DONE

• uchiha tijntje
Rare replay heb ik zelf niet gespeeld. Teveel games die ik niet ken danwel vroeger juist gespeeld heb en ze niet nog een keer hoef te spelen :)

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:47:
ik wil graag verder met 10second ninja x, maar naast de brutal diffiiculty krijg ik zolang ik geen internet heb ook na elk leveltje de melding dat ik niet kan verbinden met internet......dus die staat even on hold.

Ik was mede hierom is gaan kijken naar rare replay.......zijn iig genoeg puntjes te scoren daar! Ben wel benieuwd of de xboxers hier deze game gemaxed hebben en zo ja wat ze er van vonden.
Ik heb hem gespeeld. Maar bij lange na niet gemaximaliseerd. Er zitten echt enorm lastige tussen. Ik ben niet zo van de retro games dus ik kan me er niet toe zetten verder te gaan. Het moet wel een beetje leuk blijven.

Ben overigens begonnen aan the hunter call of the wild. Uitgespeeld door 5 mensen of zo. Tot nu toe erg vermakelijk om een beetje rond te sluipen en herten dood te schieten. :)

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:07
Verwijderd schreef op maandag 1 januari 2018 @ 10:58:
[...]
Waar ik in 2016 nog een respectievelijke 14k (@exactor it) en 54k (@uchiha tijntje) gs meer had gehaald dan jullie twee is het in 2017 maar 11k en -8k gamerscore verschil :+

Op naar een goede 2018 voor gamerscore. Is kijken of het lukt om de 200k aan te tikken :) word wel een beetje aanpoten, maar dat heb ik ervoor over..

Gamertag: timmie271

Verwijderd schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:14:
[...]

Ik heb hem gespeeld. Maar bij lange na niet gemaximaliseerd. Er zitten echt enorm lastige tussen. Ik ben niet zo van de retro games dus ik kan me er niet toe zetten verder te gaan. Het moet wel een beetje leuk blijven.

Ben overigens begonnen aan the hunter call of the wild. Uitgespeeld door 5 mensen of zo. Tot nu toe erg vermakelijk om een beetje rond te sluipen en herten dood te schieten. :)
Als je niet van retro games bent waarom dan de collectie gekocht? Ik ben er zelf wel van, maar ga er gelijk bij zetten dat niet alle games in de collectie 'mijn kopje tee' zijn. Ik ga dus per spel straks beoordelen of ik het wel of niet wil doen. Mocht ik echt in de buurt van het maxen komen, dan mogelijk ook de 'slechte' games doen. De eerste (jetpac) die ik speelde is iig een leuke arcade game waarbij de......err kan even niet op de term komen....milestones denk ik, iig goed te doen (lijken te) zijn.

in other news.....met een beetje geluk vrijdag eindelijk internet.....dus dan ga ik ook verder met 10second ninja x, wereld 2 moet er dan echt aan gaan geloven!

10 second ninja DONE

• Lasmibalsingh
Typhone schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:18:
Watch Dogs 2 platinum gehaald. Verschrikkelijk overdreven hackersausje erover heen en boring missies maar wel erg mooi voor de rest. Call of Duty WW2 up next waar de moeilijkste trophies allemaal al behaald zijn (zombies) en er alleen nog wat singleplayer afgewerkt moet worden.
Netjes, na GT Sport wil ik ook aan Watchdogs 2 beginnen. Zijn er nog steeds van die vreemde online hacking trofeeën zoals in het eerste deel? Daar had ik het probleem dat ik zelf niet vaak genoeg getraceerd werd door anderen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Lasmibalsingh schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:42:
[...]

Netjes, na GT Sport wil ik ook aan Watchdogs 2 beginnen. Zijn er nog steeds van die vreemde online hacking trofeeën zoals in het eerste deel? Daar had ik het probleem dat ik zelf niet vaak genoeg getraceerd werd door anderen.
Die zijn er nog steeds, maar geen angst. Easy te halen :).

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:13:
[...]

Als je niet van retro games bent waarom dan de collectie gekocht? Ik ben er zelf wel van, maar ga er gelijk bij zetten dat niet alle games in de collectie 'mijn kopje tee' zijn. Ik ga dus per spel straks beoordelen of ik het wel of niet wil doen. Mocht ik echt in de buurt van het maxen komen, dan mogelijk ook de 'slechte' games doen. De eerste (jetpac) die ik speelde is iig een leuke arcade game waarbij de......err kan even niet op de term komen....milestones denk ik, iig goed te doen (lijken te) zijn.

in other news.....met een beetje geluk vrijdag eindelijk internet.....dus dan ga ik ook verder met 10second ninja x, wereld 2 moet er dan echt aan gaan geloven!
Omdat het een gave collectie is met een paar toppers. Maar dat wil niet zeggen dat ik 37 spellen met tegenzin ga uitspelen. :)
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:26:
[...]

Omdat het een gave collectie is met een paar toppers. Maar dat wil niet zeggen dat ik 37 spellen met tegenzin ga uitspelen. :)
Ja hij is natuurlijk al paar keer flink goedkoop geweest, van de 37 games zijn er voor mij al diverse, 5-10 ofzo, de ik niet veel wil spelen en ik ben wel retrofran. Maar ja dat is het mooie van collecties vaak voor ieder wat wils.

Blijft (voor mij dan) apart dat als je zegt dat je geen retro fan ben, om dan wel een retro collectie te kopen. Maar ja op zich zijn er ook zat mensen die geen voetbal fan zijn en wel het nl elftal kijken etc etc.

Of dichter bij mezelf qua gaming, ik zou mezelf geen RTS fan noemen maar ik heb wel ooit de CnC collectie gekocht :D

10 second ninja DONE

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:47:

Heb die Rare replay al enige tijd in huis maar eerlijk gezegd nooit heel lang de kans gegeven (ondanks zoals jij weet mijn retro-voorkeuren). Weet niet eens waarom eigenlijk, misschien meer omdat ik sinds de PS4 meer op de PS3/PS4 (Trophies) bezig ben dan op de One/360 en Achievements. GS is ook beetje blijven steken rond 45k sinds die tijd en voor de One koop ik alleen de exclusives zoals Forza, Gears of War en bijv. Zoo Tycoon en Screamride. Maar wel weer 's leuk om in de One te stoppen ja :)

Verder in de vakantie her en der wat gesprokkeld maar zoals vaker het meeste laat ik bij het uitspelen van een game en dan hooguit wat makkelijke (en bovenal leuke) trophies of achievements, niet om mezelf te ergeren of te pijnigen want dat vind ik doodzonde van de/mijn tijd. Mafia III is nu eindelijk klaar (op 43% trophies) en ook South Park the Stick of Truth (PS3) uitgespeeld en op 57% gezet. Om maar meer spellen uit te spelen die nog op de plank liggen (onmogelijke opgave 8)7 ) Watch_Dogs 2 nu maar weer in de PS4 gestopt.

Heb ook nog wat VR games liggen die ik verder/meer moet spelen, maar omdat ik het ding een tijd heb laten liggen merk ik dat ik weer vrij snel misselijk word van sommige games. Drempel wordt dus hoger maar anderzijds weet ik dat het (weer) moet wennen.
Exorcist schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:18:
[...]

Heb die Rare replay al enige tijd in huis maar eerlijk gezegd nooit heel lang de kans gegeven (ondanks zoals jij weet mijn retro-voorkeuren). Weet niet eens waarom eigenlijk, misschien meer omdat ik sinds de PS4 meer op de PS3/PS4 (Trophies) bezig ben dan op de One/360 en Achievements. GS is ook beetje blijven steken rond 45k sinds die tijd en voor de One koop ik alleen de exclusives zoals Forza, Gears of War en bijv. Zoo Tycoon en Screamride. Maar wel weer 's leuk om in de One te stoppen ja :)

Verder in de vakantie her en der wat gesprokkeld maar zoals vaker het meeste laat ik bij het uitspelen van een game en dan hooguit wat makkelijke (en bovenal leuke) trophies of achievements, niet om mezelf te ergeren of te pijnigen want dat vind ik doodzonde van de/mijn tijd. Mafia III is nu eindelijk klaar (op 43% trophies) en ook South Park the Stick of Truth (PS3) uitgespeeld en op 57% gezet. Om maar meer spellen uit te spelen die nog op de plank liggen (onmogelijke opgave 8)7 ) Watch_Dogs 2 nu maar weer in de PS4 gestopt.

Heb ook nog wat VR games liggen die ik verder/meer moet spelen, maar omdat ik het ding een tijd heb laten liggen merk ik dat ik weer vrij snel misselijk wordt van sommige games. Drempel wordt dus hoger maar anderzijds weet ik dat het (weer) moet wennen.
Haha volgens mij heb jij ook last van het 'snel afgeleid worden' syndroom ;)
Ik ga zeker niet games met tegenzin spelen, in het ergste geval zet ik de hunt simpelweg op pauze. En ja sommige games hebben mogelijk online zaken die dan niet meer te halen zijn, of zelfs offline, maar so be it.
Dat gezegd hebbende 10snx wil ik graag halen, en daarna moet sf5 of diablo 3 er toch is aan geloven zodat ik iig 1 plat heb :)

Vwb VR damn , wel erg dat je getraint moet blijven om niet misselijk te worden. Gezien ik helaas wel vatbaar ben voor wagenziekte zal dat bij mij dan wsl ook zo zijn. Ik heb besloten om VR dan ook nog maar over te slaan deze gen. Mogelijk volgende ook, ik zie nog niet echt de meerwaarde voor mij persoonlijk.

10 second ninja DONE

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:10

TDB

@Meelobee binnenkort weer tijd/zin om de lijst op de FP te updaten?

PSN: TDBtje

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:00:
[...]

Ja hij is natuurlijk al paar keer flink goedkoop geweest, van de 37 games zijn er voor mij al diverse, 5-10 ofzo, de ik niet veel wil spelen en ik ben wel retrofran. Maar ja dat is het mooie van collecties vaak voor ieder wat wils.

Blijft (voor mij dan) apart dat als je zegt dat je geen retro fan ben, om dan wel een retro collectie te kopen. Maar ja op zich zijn er ook zat mensen die geen voetbal fan zijn en wel het nl elftal kijken etc etc.

Of dichter bij mezelf qua gaming, ik zou mezelf geen RTS fan noemen maar ik heb wel ooit de CnC collectie gekocht :D
Sterker nog hij is gratis geweest. Maar ik heb hem voor de volle mep gehaald. Ik wilde viva pinata voor de kids, perfect dark, Banjo en Conker voor mezelf. Die ik heb allemaal met plezier gespeeld. De andere 37 spellen hoef ik niet.

Halo mcc heb ik ook gekocht terwijl ik op voorhand wist dat ik de mp nooit zou aanraken. Ik koop wel vaker iets om van een gedeelte te genieten.

____

The hunter call of the wild. Ik snap wel waarom zo weinig mensen hem uitspelen. Dit gaat wel ff duren. Gisterenavond bijna een uur bezig geweest om 1 hert om te leggen. Stomme beest bleef maar wandelen. Wel erg leuk om te doen. :)

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:51
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/26172977_10211003756554561_7737751379418897589_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=2f91ca1fa11495892e3255db35a8621c&oe=5AF8F7ED
Yesssss

• Meelobee
  • Laatst online: 01:40

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
TDB schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:25:
@Meelobee binnenkort weer tijd/zin om de lijst op de FP te updaten?
Nope, sorry ik doe al tijden niets meer met dit topic. Sta nog in de OP omdat ik het topic destijds gestart heb, een van de andere auteurs kan de lijst vast wel bijwerken. :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:34:
[...]

Sterker nog hij is gratis geweest. Maar ik heb hem voor de volle mep gehaald. Ik wilde viva pinata voor de kids, perfect dark, Banjo en Conker voor mezelf. Die ik heb allemaal met plezier gespeeld. De andere 37 spellen hoef ik niet.

Halo mcc heb ik ook gekocht terwijl ik op voorhand wist dat ik de mp nooit zou aanraken. Ik koop wel vaker iets om van een gedeelte te genieten.

____

The hunter call of the wild. Ik snap wel waarom zo weinig mensen hem uitspelen. Dit gaat wel ff duren. Gisterenavond bijna een uur bezig geweest om 1 hert om te leggen. Stomme beest bleef maar wandelen. Wel erg leuk om te doen. :)
Got ya! En ja mp vind ik ook vaak niet interresant. Dus i hear that. Ik was uit semi verveling en toch beetje interesse begonne met volgens mij de oudste game maar ik vond het nog best wel geinig. Ik wil toch kijken of ik idd die helemaa kan halen (iig qua milestones, weet niet of er daarnaast nog extra achievements zijn) en dan zien we wel verder.

Voor de rest, er zitten 2 adventure games in, en toch wel wat games die bijna 'te nieuw' zijn haha. Die zijn 3d en daardoor voor mij in eerste instantie niet interresant. Juist omdat het retro 3d games zijn, daar heb ik een soort van aversie tegen :P

Waar ik sowieso tijd in wil steken zijn solar jetman, een nes game die ik heb maar nooit uitgespeeld heb, en blast corps, vond ik altijd erg tof op n64 (ondanks de crappy 3d gfx). de banjo games (inc nuts n bolts) en conker heb ik wel interesse in maar toch stukkie minder. Battletoads heeft me positief verrast, maar moet even kijken of ik met de moeilijkheidsgraad kan leven.
De rc prom am games en cobra triangle wil ik ook nog een extra kans geven, al hoewel de controls me in eerste instantie slecht bevielen.

Je hebt het trouwens over 37 games, op internet lees ik consequent 30?
Heb jij het dan over unlockable bonus games ofzo?

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:10:
[...]

Got ya! En ja mp vind ik ook vaak niet interresant. Dus i hear that. Ik was uit semi verveling en toch beetje interesse begonne met volgens mij de oudste game maar ik vond het nog best wel geinig. Ik wil toch kijken of ik idd die helemaa kan halen (iig qua milestones, weet niet of er daarnaast nog extra achievements zijn) en dan zien we wel verder.

Voor de rest, er zitten 2 adventure games in, en toch wel wat games die bijna 'te nieuw' zijn haha. Die zijn 3d en daardoor voor mij in eerste instantie niet interresant. Juist omdat het retro 3d games zijn, daar heb ik een soort van aversie tegen :P

Waar ik sowieso tijd in wil steken zijn solar jetman, een nes game die ik heb maar nooit uitgespeeld heb, en blast corps, vond ik altijd erg tof op n64 (ondanks de crappy 3d gfx). de banjo games (inc nuts n bolts) en conker heb ik wel interesse in maar toch stukkie minder. Battletoads heeft me positief verrast, maar moet even kijken of ik met de moeilijkheidsgraad kan leven.
De rc prom am games en cobra triangle wil ik ook nog een extra kans geven, al hoewel de controls me in eerste instantie slecht bevielen.

Je hebt het trouwens over 37 games, op internet lees ik consequent 30?
Heb jij het dan over unlockable bonus games ofzo?
Over die 37. Ik roep maar wat joh. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:40:
[...]

Over die 37. Ik roep maar wat joh. :)
Oh ok, niet erg hoor.

(interne mij)
It's wrong, def wrong!
Afbeeldingslocatie: https://panandslam.files.wordpress.com/2014/04/rain-man-mad.jpg

10 second ninja DONE

• ChimaeraNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 27-08 20:54
Sinds eind november een PS4, zie hier mijn ongelooflijk dikke verzameling aan trophies _O_ .

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/2/ChimaeraNL.png

Maar leuk topic, ik ben in de toekomst ook nog wel van plan om de Uncharted games zo veel mogelijk te completen :) . De trophies zijn een mooie toevoeging aan games, geeft de games toch net wat meer replay-waarde (als voorheen Nintendo bespeler heb ik nog nooit iets van trophies gezien :P ).

[ Voor 5% gewijzigd door ChimaeraNL op 05-01-2018 13:13 ]

• Tweakmans
Ik heb me de laatste weken - onverwacht - vermaakt met Disc Jam, een van de games die enkele maanden geleden gratis bij PS Plus zat. Had er niet zo veel van verwacht, maar eigenlijk is het best leuk om korte potjes tegen random tegenstanders te spelen. Er komt wel wat tactiek en techniek bij kijken op welke manier en naar welke plek je de disc precies naar de overkant gooit, maar de tutorials leggen het goed uit.

Het was best pittig om de (enige) gouden Unstoppable-trophy te halen ('Win 50 online public matches'), maar je wordt sowieso steeds beter door het spelen - al hangt het er ook een beetje van af hoe goed de tegenstander is die je ontmoet. Dubbelspel met een vriend tegen twee andere spelers is ook leuk en kan best hectisch worden. :)

Verder ook nog de platinum gehaald van Trine: Enchanted Edition, een 2D-platformer waarbij je in de fantasievolle middeleeuwen belandt. Drie personages gaan de strijd aan met een slechte geest; met een druk op de knop kun je kiezen tussen een boogschutter die over touw- en vuurpijlen beschikt, een ridder met een zwaard en schild, en een tovenaar die dozen en planken uit het niets kan creëren. Om vijanden te verslaan en over obstakels heen te raken moet je afwisselen tussen de drie figuren om een stuk of 15 levels uit te spelen. Het is een al wat oudere game, maar wat mij betreft een klassieker. Er zijn ook twee vervolgen van gemaakt, maar de derde is in 3D en die is een stuk korter en minder uitdagend (maar wel makkelijk om de platinum van te halen). Ook fijn is dat je 'm in couch co-op met een maatje kunt spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Tweakmans op 05-01-2018 16:55 ]

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-12 11:42
De servers van killzone 2 en 3 gaan offline per 29-03-2018.

Iemand hier belang bij het boosten van de killzone 2 en 3 dlc trophies? Ik heb 2 ps3's.

Moet de dlc nog kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door MaxHardcore op 06-01-2018 08:42 ]

Tweakmans schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:51:
Ik heb me de laatste weken - onverwacht - vermaakt met Disc Jam, een van de games die enkele maanden geleden gratis bij PS Plus zat. Had er niet zo veel van verwacht, maar eigenlijk is het best leuk om korte potjes tegen random tegenstanders te spelen. Er komt wel wat tactiek en techniek bij kijken op welke manier en naar welke plek je de disc precies naar de overkant gooit, maar de tutorials leggen het goed uit.

Het was best pittig om de (enige) gouden Unstoppable-trophy te halen ('Win 50 online public matches'), maar je wordt sowieso steeds beter door het spelen - al hangt het er ook een beetje van af hoe goed de tegenstander is die je ontmoet. Dubbelspel met een vriend tegen twee andere spelers is ook leuk en kan best hectisch worden. :)

[video]

Verder ook nog de platinum gehaald van Trine: Enchanted Edition, een 2D-platformer waarbij je in de fantasievolle middeleeuwen belandt. Drie personages gaan de strijd aan met een slechte geest; met een druk op de knop kun je kiezen tussen een boogschutter die over touw- en vuurpijlen beschikt, een ridder met een zwaard en schild, en een tovenaar die dozen en planken uit het niets kan creëren. Om vijanden te verslaan en over obstakels heen te raken moet je afwisselen tussen de drie figuren om een stuk of 15 levels uit te spelen. Het is een al wat oudere game, maar wat mij betreft een klassieker. Er zijn ook twee vervolgen van gemaakt, maar de derde is in 3D en die is een stuk korter en minder uitdagend (maar wel makkelijk om de platinum van te halen). Ook fijn is dat je 'm in couch co-op met een maatje kunt spelen.

[video]
Dit is een van die games die ik nog graag een kans zou willen geven naast een andere vage onbekende titel genaamd Rocket Leauge :P
De overeenkomst zit erin dat je inderdaad korte snelle potjes hebt wat ik fijner vind dan iets wat je het liefst minimaal 1 a 2 uur wil spelen (looking at you diablo 3)
DJ is natuurlijk 'iets' minder bekend. Mogelijk wat lastiger om daar nu nog tegenstanders te vinden. Helaas nog steeds geen internet hier :( dus online zit er sowieso nog niet in voor mij.

Trine (en mogelijk ook deel 2, deel 3 not to sure) heb ik op steam. Hoewel het in theorie een perfecte game voor me is nog nooit of hooguit 5 mins ofzo gespeeld. Door deze verhalen krijg ik ook daar toch weer hernieuwde interesse in!

10 second ninja DONE

• Tweakmans
Sagat schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 08:56:
DJ is natuurlijk 'iets' minder bekend. Mogelijk wat lastiger om daar nu nog tegenstanders te vinden. Helaas nog steeds geen internet hier :( dus online zit er sowieso nog niet in voor mij.
Internet hebben is inderdaad wel een vereiste. :) Zelf heb ik weinig problemen ondervonden met het vinden van tegenstanders. Af en toe duurde het wat langer, maar het hangt ook wel van het tijdstip af. Je kunt bij de instellingen ook altijd extra regio's aanvinken (Europe, US East, US West, South America, Southeast Asia, Oceania) mocht je te weinig mensen online vinden. Ook kun je kiezen voor crossplay, zodat je eveneens tegen PC-spelers uitkomt.

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:46
Zo de vakantie is voorbij en ik heb even mijn backlog een heel eind opgeschoond. Doel was om minimaal 5 platinums te halen en dat heb ik ruim gehaald. Waarbij ik ook meteen weer nieuwe doelen heb staan. Sommige platinums zijn overigens telltales dus niet echt eerlijk, maar ik moet zeggen dat ik mij er ook erg mee vermaak.
Of ik nu een film kijk of een telltale game speel ik wordt er helemaal in opgezogen en haal ik er veel plezier uit en dat vind ik ondanks dat ik een trophy hunter ben toch nog het belangrijkst.

Mijn lijstje die ik heb gecomplete deze vakantie.

Tales from the borderlands (platinum)
Life is strange (platinum)
Cities skylines (platinum)
Teslagrad (platinum)
Ether one (platinum)
Actual sunlight (100%)
Clicker heroes (100%)
Batman telltale (platinum)

In de planning voor januari staan

Infamous second son
Game of thrones telltale
Need for speed rivals

Voor infamous is het een kwestie van de collectables nog en een bad playthrough op easy. Ik heb de expert al gedaan met good karma. Game of thrones is af en toe een episode spelen natuurlijk en need for speed wordt nog wel een behoorlijk aantal uurtjes spelen dus ik vraag mij af of ik dat red in januari. Er moet namelijk ook weer gewerkt worden.

Trophy kaart

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/DbmNL.png

Truetrophies
https://www.truetrophies.com/gamer/DbmNL

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Ben zelf gister nog even bezig geweest met Jetpac van rare replay, hoewel ik (vanwege offline mode denk ik :? ) geen meldingen van achievements gekregen heb, heb ik wel zo goed als alles van deze game gehaald inmiddels. Alleen blast off from every level net niet gehaald (97% :S ) Wel fijn dat ik hem bijna af heb. Het is niet 'spelen met tegenzin' maar de game is niet bepaald voorzien van veel variatie :P

10 second ninja DONE

• timmie271
Sagat schreef op zondag 7 januari 2018 @ 15:53:
Ben zelf gister nog even bezig geweest met Jetpac van rare replay, hoewel ik (vanwege offline mode denk ik :? ) geen meldingen van achievements gekregen heb, heb ik wel zo goed als alles van deze game gehaald inmiddels. Alleen blast off from every level net niet gehaald (97% :S ) Wel fijn dat ik hem bijna af heb. Het is niet 'spelen met tegenzin' maar de game is niet bepaald voorzien van veel variatie :P
Zelf heb ik die inderdaad ook helemaal compleet.

Ben nu af en toe wat bezig om achievements erin te halen maar zal nooit 100% worden vanwege de 360 spellen die dan ook compleet uitgespeeld moeten worden..

Verwijderd

:+ Waarom kopen jullie deze dan?

Gisteren South Park Stick of truth uitgespeeld. Ik mis 1 hoed die je alleen op de eerste dag kunt halen. Lachen! Snel maar weer verder met jagen (the hunter: call of the wild) en racen (grid 2) dan maar.

• uchiha tijntje
Is er geen new game+ ? Zodat je enkel snel even die hoed kunt oppikken en toch alles compleet hebt? Is alweer een tijdje geleden dat ik het spel heb gespeeld.

Ik weet wel dat in Fractured but Whole geen achievements kunt missen als je vanaf het begin het moeilijkste niveau kiest. Zo horen (verzamel) achievements te werken. Dat je altijd of kunt backtracken of via mission select ze nog kunt halen.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:57:
Is er geen new game+ ? Zodat je enkel snel even die hoed kunt oppikken en toch alles compleet hebt? Is alweer een tijdje geleden dat ik het spel heb gespeeld.

Ik weet wel dat in Fractured but Whole geen achievements kunt missen als je vanaf het begin het moeilijkste niveau kiest. Zo horen (verzamel) achievements te werken. Dat je altijd of kunt backtracken of via mission select ze nog kunt halen.
Deel 1 nope

Deel 2 inderdaad!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 12:52:
:+ Waarom kopen jullie deze dan?

Gisteren South Park Stick of truth uitgespeeld. Ik mis 1 hoed die je alleen op de eerste dag kunt halen. Lachen! Snel maar weer verder met jagen (the hunter: call of the wild) en racen (grid 2) dan maar.
Omdat het wel grappige spelletje zijn :P

En je kan altijd aankloppen voor de level 10 mp in grid 2 he :) kan ie er daarna weer af bij mij :9

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:18:
[...]

Omdat het wel grappige spelletje zijn :P

En je kan altijd aankloppen voor de level 10 mp in grid 2 he :) kan ie er daarna weer af bij mij :9
Level 10 is al binnen. Moet alleen nog ff wachten tot de global challenges vernieuwen. Dan ben ik level 10. :)

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 8 januari 2018 @ 14:24:
[...]

Level 10 is al binnen. Moet alleen nog ff wachten tot de global challenges vernieuwen. Dan ben ik level 10. :)
ah vandaar. Dat scheelt in ieder geval :)

Kan je mij binnenkort wel weer een uurtje helpen met Halo 5 :)

[ Voor 10% gewijzigd door timmie271 op 08-01-2018 14:51 ]

timmie271 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 11:47:
[...]

Zelf heb ik die inderdaad ook helemaal compleet.

Ben nu af en toe wat bezig om achievements erin te halen maar zal nooit 100% worden vanwege de 360 spellen die dan ook compleet uitgespeeld moeten worden..
Hij is nu hier ook af. (Jetpac niet Rare replay he :p )
Kijken of het volgende spelletje uit deze reeks ook leuk is. Internet gaat hem wsl nog niet worden op korte termijn dus veel offline games of retro i guess.

10 second ninja DONE

• timmie271
Sagat schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:36:
[...]

Hij is nu hier ook af. (Jetpac niet Rare replay he :p )
Kijken of het volgende spelletje uit deze reeks ook leuk is. Internet gaat hem wsl nog niet worden op korte termijn dus veel offline games of retro i guess.
Euhm euhm. Gaat even diep nadenken en zoeken :?

timmie271 schreef op maandag 8 januari 2018 @ 18:38:
[...]

Euhm euhm. Gaat even diep nadenken en zoeken :?
Ik bedoelde Lunar jetman, of is dat niet wat jij wilde zoeken?

Edit:
Net even gespeeld: :o
Waar jetpac (toegegeven na wat wen sessies) eigenlijk een gezapig spelletje was, waar ik mijn run op 100k punten beëindigde omdat ik weg moest. Is dit hele andere koek. Spel gaat best rap! Ook nog niet echt door wat ik nou kan met de zaken die ik tegenkom. Beetje inlezen maar kan me voorstellen dat dit hard werken wordt om te halen.

[ Voor 43% gewijzigd door Sagat op 08-01-2018 21:52 ]

10 second ninja DONE

Verwijderd

En FIFA 18 is af. Divisie 1 online bereiken ipv cheesen tegen de AI was wel wat stressvol maar geeft uiteindelijk veel meer voldoening. TOepasselijk dat het mijn 100e uitgespeelde game op de One is aangezien ik FIFA 17 + 18 meer uur heb gespeeld dan alle 98 andere spellen. :)

• Lasmibalsingh
Och man wat ben ik blij dat ik niet meer hoef te stressen om de 91 overwinningen te behalen in GT:Sport. Vandaag na een maand en 2 dagen deze trofee behaald.Voelt goed, voelt zelfs beter dan bloodborne en limbo.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AM9I2Pm.jpg

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-12 18:37
Ben sinds afgelopen Augustus bezig geweest met het spelen van PS4 games, met name SP games, in plaats van Dota2 op de PC. En moet zeggen, die beslissing bevalt me zeer goed. Heb in de afgelopen maanden veel meer games gespeeld, geplatinum'd, gegrind en gevloekt waarbij ik aan het einde van de rit toch wel een voldaan gevoel had.

Zo ben ik ook in December begonnen met de Uncharted serie en zit ik nu op de helft van 4. Wil toch even mijn psnprofile droppen en met de conversatie meepraten, aangezien ik wel redelijk hyped ben met het hele idee achter de trophies, ook al ben ik zo laat haha.

Afbeeldingslocatie: https://card.psnprofiles.com/1/Snitsky1.png

[ Voor 4% gewijzigd door Roybs op 08-01-2018 23:45 ]

Lasmibalsingh schreef op maandag 8 januari 2018 @ 23:25:
Och man wat ben ik blij dat ik niet meer hoef te stressen om de 91 overwinningen te behalen in GT:Sport. Vandaag na een maand en 2 dagen deze trofee behaald.Voelt goed, voelt zelfs beter dan bloodborne en limbo.
Steeds terug laten zakken naar een lagere DR/SR? Dat was mijn tactiek ook en dat maakte de trophy uiteindelijk wel érg simpel.
De rest van de trophies zijn een eitje dus wordt het enkel nog een héle lange wandeling naar level 50 voor de platinum ;)

• Lasmibalsingh
dvdkiwi schreef op dinsdag 9 januari 2018 @ 09:35:
[...]

Steeds terug laten zakken naar een lagere DR/SR? Dat was mijn tactiek ook en dat maakte de trophy uiteindelijk wel érg simpel.
De rest van de trophies zijn een eitje dus wordt het enkel nog een héle lange wandeling naar level 50 voor de platinum ;)
Meestal niet maar gisteren overkwam me dat gewoon 2 maal. Ik reed goed en won op A/A maar dat vonden een aantal gasten niet zo leuk en ik zakte daardoor in 2 races naar D/E. Je hebt van die nare gasten die zich op een ronde laten zetten om dan verder op je in te rammen, daardoor ging mijn beoordeling ook naar de kloten. Daarna wel weer teruggebracht naar A/A om weer hetzelfde mee te maken en naar C/D te degraderen maar uiteindelijk afgesloten op B/A.

Wat een gigantische flapdrollen zijn er ook online te vinden...
Maar het heeft je wel de moeilijkste (in theorie) trophy opgeleverd :P
Ik weet niet eens of ik die trophy had kunnen halen als ik gewoon in mijn eigen klasse (B/S) zou blijven rijden, of het zou echt fors meer dan een jaar gaan duren ;)

Pagina: 1 ... 81 ... 119 Laatste