• Tweakmans
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 03-12 19:59
@MisterMichel Laat maar weten wanneer je die Need for Speed: Rivals-trophies een keertje wil halen, dan help ik je wel.

@spaceboy Er is niemand te oud voor leuke (lego-) games. ;)

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-12 09:38
Verdomme, iedereen onderin het klassement haalt mij zo onderhand in haha. En dat alleen maar omdat ik met Bloodborne bezig ben waarvan ik nu al 9% van de trophies heb behaald *O*. (Ja ja, een puntje is weer bijna in zicht.)

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
spaceboy schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:06:
Ik doe even een fenomenale eindsprint voor het eindklassement:

Lego Jurassic World: 0% -> 13% = 1 punt. Totaal nu dus 18.8 + 1 = 19.8.

Bijzonder grappige game trouwens, mijn eerste Lego-game, ben er een jaar of 30 te oud voor, maar het is echt lekker vermakelijk, niet teveel nadenken, gewoon beetje met Lego spelen en ondertussen dino's ontwijken.

@Verwijderd Take it easy man!
Ik doe alle LEGO spellen altijd co-op met mijn vrouw. Niets te oud aan, gewoon lol. En er zit nog best wat volwassen humor in de spellen verwerkt :P

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:32 ]

• dvd-linden
Ik had al 5,2 punten van Driveclub, 11 punten van Game of Thrones en 1 punt van Trackmania Turbo. Daar komt nu het volgende bij:

Bloodborne: [0%] -> [12%] = 1 punt

Dat zorgt ervoor dat ik nu op 17,2 + 1 = 18,2 punten sta.

Ik kwam er net wel achter dat ik ben vergeten om te melden dat ik Trackmania op 100% heb gezet 8)7. Nou stond die al op 97%, dus veel zou het niet opgeleverd hebben, maar toch. Beetje knullig haha.

Verwijderd

DiRT 4 op 91% gezet en Nex Machina op 28%. Hiermee voeg ik weer twee punten aan mijn totaal toe.

De Trophy van Nex Machina was erg tof om te behalen. Een bossfight waarbij je een andere vijand in leven moest laten, terwijl je de baas ondertussen een kopje kleiner maakt. Anyway, "I'm prioritizing" is in de pocket!

Totaal: 15 punten

• Tweakmans
dvd-linden schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:26:
Ik kwam er net wel achter dat ik ben vergeten om te melden dat ik Trackmania op 100% heb gezet 8)7. Nou stond die al op 97%, dus veel zou het niet opgeleverd hebben, maar toch. Beetje knullig haha.
Trackmania Turbo op 100% gezet? Respect! Een ultra rare trophy van 1.46% zo te zien. Erg nice. _/-\o_

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:00
Beide Metro spellen van 0% naar 100% completion gebracht, in totaal 20 + 2 + 2 = 24 punten.

Nu zal ik denk ik met Just Cause 3 en AC: Freedom Cry beginnen en hopelijk zijn daarna wat toffere spellen in de aanbieding. Nu staan er heel veel spellen afgeprijsd in de store maar allemaal rommel naar mijn mening.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:07
Forza horizon voor de 4e keer uitgespeeld..

500 gs goed voor 2 punten :)

stand is nu 24 + 2 = 26 punten

Gamertag: timmie271

Tweakmans schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 23:20:
[...]

Trackmania Turbo op 100% gezet? Respect! Een ultra rare trophy van 1.46% zo te zien. Erg nice. _/-\o_
Dat niet alleen; hij is (volgens psnprofiles) de 284e van de tot nu toe slechts 287 (érg weinig!) mensen die dit voor elkaar heeft gekregen d:)b 8)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• dvd-linden
dvdkiwi schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:44:
[...]

Dat niet alleen; hij is (volgens psnprofiles) de 284e van de tot nu toe slechts 287 (érg weinig!) mensen die dit voor elkaar heeft gekregen d:)b 8)
Nou moet ik daar wel aan toevoegen dat er vast meer mensen zijn dan deze 287 die de trophy gehaald hebben. Wat dat betreft is het wel jammer dat niet iedere PSN-speler automatisch gelinked is aan een site als psnprofiles. Dan zou je eigenlijk een nog beter beeld krijgen.

Hoeveelste ben jij eigenlijk van die 287 :P?

[ Voor 4% gewijzigd door dvd-linden op 25-08-2017 12:24 ]

dvd-linden schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:23:
[...]
Hoeveelste ben jij eigenlijk van die 287 :P?
Ik dacht dat ik ergens de 178e of zo was.

Ondertussen flink bezig geweest om de eerste playthrough in Dark Souls III op te schonen, dus ik kan bijna aan ng+ beginnen.
De platinum komt langzaam in zicht :)
Al moet ik opschieten want volgende week komt Everybody's Golf binnen.

[ Voor 36% gewijzigd door Superkiwi op 25-08-2017 12:37 ]

• arcanis
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:32 ]

Persoonlijke update:
Gisteren een achievement gehaald in final fight op x360
Haggar-ed voor 15GS uit een mogelijk 200, gaat niet veel zoden aan de dijk meer zetten maar misschien neem ik hem later nog meer om mijn punten totaal iets dragelijker te maken :+
Edit:
Erbij gekomen:
Cody-pendant 15GS
Coin-gobbler 20GS
(had ik al) Haggered 15GS

Totaal 50 uit 200 dus....25% = 2,5 punt :*) Lupo beware :+

Dan door naar het echte werk:

Update tussenstand!

Deze keer 1 nieuwe naam volgens mij. Welkom Arcanis!

Standaard disclaimer
Ben even teruggescrolt door het topic (vanaf de vorige update) en kom dan op het volgende lijstje, maar spel,typ en vooral telfouten voorbehouden hoor :D

NickPunten
  • Tweakmans
  • Mrsrd13
  • Juhrat
  • Timmie271
  • Arcanis
  • Lasmibalsingh
  • Spaceboy
  • Exactor it
  • Dvd-linden
  • MisterMichel
  • Butch_NL
  • Lupo
  • Sagat
  • 101,6
  • 76,5
  • 40
  • 26
  • 25,2
  • 24
  • 19,8
  • 19
  • 18,2
  • 18
  • 15
  • 12
  • 7,25

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 27-08-2017 21:48 ]

10 second ninja DONE

• arcanis
-

[ Voor 101% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:31 ]

Verwijderd

5 puntjes erbij in the sexy brutale https://www.trueachieveme...?gamerid=312766&showall=1

24 punten nu.

Edit: maak daar maar 7 van.

26 puntjes!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2017 17:47 ]

• MisterMichel
  • Laatst online: 23-12 19:04
Gisteravond dankzij Tweakmans de 2 multiplayer trophies behaald voor NFS:Rivals. Waarvoor uiteraard dank.
Dat brengt de stand nu op 42% voor NFS:Rivals. Vorige stand was 32% dus dat betekend weer 1 punt erbij. Nu dus 19 puntjes. Dit zal ook mijn eindstand zijn want de komende dagen zal ik geen Playstation opstarten.

PSN ID: MrMichel_75

• Tweakmans
@MisterMichel Graag gedaan! :)

Ben zelf dit weekend met de nieuwe DLC/stand-alone van Uncharted begonnen. Erg tof tot nu toe.

Uncharted: The Lost Legacy: 0% --> 24% = 2 punten
Nieuwe eindstand: 2 + 101,6 = 103,6 punten
arcanis schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:43:
Dark souls 3 moet ik ook ooit nog een keer afmaken.
Als je ooit een keer 30 vertebra shackles wil boosten laat het maar weten, dat is het enige dat ik waarschijnlijk niet door regulier spelen ga halen ;)

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Een aantal weken de PS4 gelaten voor wat het was maar sinds enkele dagen toch maar weer wat puntjes aan het sprokkelen:

Snoopys Grand Adventure: 80% -> 100% = 3
F1 2016: 0% -> 47% = 4

• Mrsrd13
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 21:54
Terug van vakantie en ik zie dat er nieuwe driver events zijn op Project Cars.
Bleek dat ik nog één nodig had. Dus nu heb ik Project Cars eindelijk platinum!
98 - 100% = 1,2 punten

Ook The Witcher 3 GOTY gekocht en van 0 -11 % gekregen. dus 1 punt.

76,5+ 2,2 = 78,7 punten

[ Voor 8% gewijzigd door Mrsrd13 op 31-08-2017 21:43 ]

• Tweakmans
Heeft iemand al ideeën voor de nieuwe challenge deze maand, nu @Verwijderd er (tijdelijk) niet meer is? :)

Verwijderd

Tweakmans schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:53:
Heeft iemand al ideeën voor de nieuwe challenge deze maand, nu @Verwijderd er (tijdelijk) niet meer is? :)
Hmm, ietset completion rates? Wie de grootste stijging kan laten zien binnen bepaalde kaders. Waarbij 95% naar 96% zwaarder weegt dan 68% naar 70% bijvoorbeeld. Wordt natuurlijk wel ingewikkeld omdat mensen met weinig gespeelde games in het voordeel zijn tov mensen met veel gespeelde games.

• dvd-linden
We kunnen ook een maandje overslaan natuurlijk. Dan kunnen mensen deze maand ideeën insturen en dan doen we in oktober weer een challenge.

Of we doen bovenstaande en doen deze maand een hele makkelijke (aantal trophies bijvoorbeeld).

Verwijderd

Klinkt goed!

Ik zal dit weekend naar de standen kijken en iets met prijzen etc doen. Wou ik eerder doen maar ben net begonnen aan een deeltijdstudie naast mijn baan, heel veel tijd heb dus niet. En als ik wel eenuurtje heb gaat mijn voorkeur snel uit naar iets anders dan dingen uitzoeken. :)
Ben zelf ook druk geweest maar wil evetueel wel de einstand opmaken. Zal vanaaf is een poging wagen.

10 second ninja DONE

Gisteravond 'net' niet gehaald, het was de eerste keer weer zelf naar kantoor rijden en ik was toch wel flink uitgeteld aan het einde van een lange werkdag.

Persoonlijke update:
Heb nog een 2 sf5 trophys gehaald, en hier en daar een verdwaalde x360 (eentje voor battle block theater geloof ik) maar niets posts waardig, voor de rest weinig gegamed.
Ben zowaar weer bezig met good old starcraft, maar dat is en pc en een game zonder trophies/achievements :P

Begin wel steeds meer zin in diablo te krijgen, dus mogelijk die weer oppakken, en ik doe nog af en toe een leveltje 10 second ninja, als ik die allemaal gemaxed heb, moet ik toch maar is overwegen of ik de marathon mode wil doen......dat is wel oefenen maar zou een leuke reward zijn qua trophies.

Dan door naar het echte werk:

Eindstand!

Standaard disclaimer
Ben even teruggescrolt door het topic (vanaf de vorige update) en kom dan op het volgende lijstje, maar spel,typ en vooral telfouten voorbehouden hoor :D

Verder: Ik heb puur geteld, dus voor de prijzen worden uitgereikt is het mogelijk goed om de top 3 even te checken. Maar dat laat ik aan Extractor it over

NickPunten
  • Tweakmans
  • Mrsrd13
  • Juhrat
  • Arcanis
  • Timmie271
  • Exactor it
  • Lasmibalsingh
  • Spaceboy
  • MisterMichel
  • Dvd-linden
  • Butch_NL
  • Lupo
  • Sagat
  • 103,6
  • 78,7
  • 47
  • 27,2
  • 26
  • 26
  • 24
  • 19,8
  • 19
  • 18,2
  • 15
  • 12
  • 7,25

10 second ninja DONE

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12 15:13
Just Cause 3 maar eens opgepakt, nu zie ik dat er 1 trophy bij zit waar ik een challange van iemand in mijn vriendenlijst moet krijgen: "Anything You Can Do...". Iemand die mij wil helpen door mij een aantal challanges te sturen? :)

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

• Juhrat
Iemand nog een leuk idee voor een niet te lange maar wél hele vermakelijke game? :) Tijd voor wat nieuws maar geen idee wat ik zal kiezen ...

• MisterMichel
Heb je de 2 gratis games bij de PS Plus van deze maand al geprobeerd? Infamous: Second Son en Child of Light heb ik beide al een paar jaar geleden helemaal uitgespeeld (platinum en 100% respectievelijk). Allebei niet al te lang en heb me er heel erg goed mee vermaakt.

Juhrat schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:14:
Iemand nog een leuk idee voor een niet te lange maar wél hele vermakelijke game? :) Tijd voor wat nieuws maar geen idee wat ik zal kiezen ...
Everybody's Golf!! Zonder twijfel één van de leukste games die ik tot nu toe heb gespeeld.
Gisteren de campaign mode uitgespeeld; de platinum is andere koek :D

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 10:13:
[...]

Everybody's Golf!! Zonder twijfel één van de leukste games die ik tot nu toe heb gespeeld.
Gisteren de campaign mode uitgespeeld; de platinum is andere koek :D
Hmmm ik twijfel nog steeds... Hoezo is platinum lastig?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12 10:54

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Juhrat schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:14:
Wolfenstein: New Order en Old Blood? Zijn beide in een dagje uit te spelen als je je even kwaad maakt.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

spaceboy schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 13:33:
[...]
Hmmm ik twijfel nog steeds... Hoezo is platinum lastig?
Je moet een condor (hole in one op een par 5) slaan om een secret vs character te unlocken.
Je moet 3 (!) condors slaan om een ander secret character te unlocken :P
Het verslaan van alle secret vs chars, waarvan de eisen van de twee hierboven het lastigst zijn, levert een gouden trophy op.
Verder moet je alle "normale" vs chars verslaan voor een gouden trophy. In de Special Ranks kom je elk vs character uit de campaign mode nogmaals tegen, maar nu zijn ze een heel stuk sterker. Plus je speelt onder lastigere omstandigheden.

Deze twee gouden trophies maken de platinum behoorlijk moeilijk en waarschijnlijk vrij zeldzaam.

• Juhrat
Misschien een leuk ideetje voor de Challenge van Oktober:

Een maand lang gaan we enkel voor de moeilijkere trophies. De trophies op PSN-Profiles zijn opgedeeld in Common, Uncommon, Rare, Very Rare en Ultra Rare. Wat mijn idee is om punten toe te kennen voor de trophies die behaald zijn enkel voor Very Rare en Ultra Rare.

In dat geval kunnen we uitgaan van een puntenverdeling van Very Rare = 1 Punt en Ultra Rare = 3 Punten.

Regels:
1. Ik denk dat het goed is als we DLC's uitsluiten van deze Challenge, het is namelijk bij bijv. COD:AW zo dat er zo'n relatief klein aantal personen de DLC's dat deze relatief makkelijke trophies toch veel punten zouden opleveren.
2. We gaan uit wat PSN-Profiles op 31 oktober zegt, dus niet op het moment van het behalen van de trophies (dit tevens om het zoveel mogelijk eerlijk te laten verlopen).
3. Om enige vorm van tussenstand te kunnen bijhouden lijkt het me goed als punten binnen, zeg 5 dagen, worden doorgegeven (uiteraard wordt dit op de 31e nog wel nagekeken).

Wellicht is het, aangezien we momenteel weinig andere ideeën hebben, ook leuk om deze challenge 2 maanden te doen, graag hoor ik jullie mening. Tevens hoor ik jullie mening graag over het gehele idee aangezien het mij maar te binnen schoot, misschien vinden jullie het wel niks. Tussenstanden en controles ben ik wel bereid om te doen :)
Misschien de motivatie die ik nodig heb om 10 second ninja af te maken, aan de andere kant, mijn gamen staat op een super laag pitje momenteel, dus misschien niet handig om juist dan aan zo'n moeilijke trophy te gaan.

10 second ninja DONE

• Tweakmans
Je zou ook de rare trophies kunnen laten meetellen, dan wordt het iets eenvoudiger om punten te sprokkelen? Uiteraard met een iets andere puntenverdeling dan. :)

• Mrsrd13
Je zou er bij kunnen zetten, dat het alleen mag gaan om games me een bepaalde release datum. Bijvoorbeeld voor 1 augustus 2017. Dan verandert er ook weinig in de zeldzaamheid van de trofeeën. Als je nu bijvoorbeeld Destiny 2 hebt. Is een redelijk makkelijke platinum voor iemand die redelijk goed is in FPS. Ik weet zeker dat aan het eind van de maand bijna alle trofeeën rare zijn. Daarnaast ga je, bij oude games, je backlog wegwerken :)

• arcanis
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:31 ]

Is ie zoveel makkelijker dan deel 1 dan ja?
Ik weet nog dat je daar een flawless raid moest doen, die was best lastig.

• timmie271
Juhrat schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:17:

Een maand lang gaan we enkel voor de moeilijkere trophies. De trophies op PSN-Profiles zijn opgedeeld in Common, Uncommon, Rare, Very Rare en Ultra Rare. Wat mijn idee is om punten toe te kennen voor de trophies die behaald zijn enkel voor Very Rare en Ultra Rare.

In dat geval kunnen we uitgaan van een puntenverdeling van Very Rare = 1 Punt en Ultra Rare = 3 Punten.

Regels:
1. Ik denk dat het goed is als we DLC's uitsluiten van deze Challenge, het is namelijk bij bijv. COD:AW zo dat er zo'n relatief klein aantal personen de DLC's dat deze relatief makkelijke trophies toch veel punten zouden opleveren.
2. We gaan uit wat PSN-Profiles op 31 oktober zegt, dus niet op het moment van het behalen van de trophies (dit tevens om het zoveel mogelijk eerlijk te laten verlopen).
3. Om enige vorm van tussenstand te kunnen bijhouden lijkt het me goed als punten binnen, zeg 5 dagen, worden doorgegeven (uiteraard wordt dit op de 31e nog wel nagekeken).

Wellicht is het, aangezien we momenteel weinig andere ideeën hebben, ook leuk om deze challenge 2 maanden te doen, graag hoor ik jullie mening. Tevens hoor ik jullie mening graag over het gehele idee aangezien het mij maar te binnen schoot, misschien vinden jullie het wel niks. Tussenstanden en controles ben ik wel bereid om te doen :)
Weet je toevallig ook wat de behaalde percentages zijn die eraan gekoppeld is? :)

Aangezien wij xbox-fanaten (zijn er niet veel hier :+) die opdelingen niet hebben..

• arcanis
-

[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:30 ]

• timmie271
arcanis schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:48:
[...]

Ultra rare >5%
Very rare 10% - 5%
Rare 20% - 10%
Top! Moeten we alleen even kijken wat het handigst is voor ons aangezien we de trueachievements community en de algehele xbox community hebben. Zit toch een aardig verschil in percentages :)

• Conscience NL
  • Laatst online: 15-12 13:32
Niet onderdeel van een challenge, maar... van het weekend Uncharted: The Lost Legacy platinum gehaald. Nummer 25. 8)

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

challenge is naar mijn mening iets wat we erbij doen hier. But then what do i know, wel sf5 van 28% naar 30% complete gezet 8) ;)

10 second ninja DONE

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12 19:29

Bear

wench

(jarig!)
*pling* me eerste (en ik denk ook meteen me laatste :+ ) telltale game: Tales of the Borderlands platinum gehaald. Het verhaal was best vermakelijk

nu verder met Uncharted 4 en The Lost legacy :9

[ Voor 15% gewijzigd door Bear op 13-09-2017 14:33 ]

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

• rabotgangster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-12 23:26
Bezig met shadow of mordor, gemakkelijk maar top game.
Erna beginnen met the lost legacy.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/1/rabotgangster.png[/IMG]

Ik heb mijn 300 sterren bij 10 second ninja x, moet ik dan echt nu de marathon mode gaan spelen :o

10 second ninja DONE

• arcanis
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:30 ]

Lol, ik heb pas net mijn eerste Destiny 2 trophy zien poppen :P
Heb de trophylijst ook nog niet gezien.

Hmm weinig activiteit hier, en dat nu ik net stappen maak met 10 second ninja (die door minder dan 1% van de eigenaren gemaxed is) zou dus een mooie zijn voor de voorgestelde challenge.

uhm......that is.....eerste marathon mode 'wereld' bestaande uit 8 levels op C ranking gezet. Maar ik ben er van overtuigd dat ik de benodigde X ranking echt moet kunnen halen (helaas zijn er volgens mij meer dan 10 andere werelden, maar je moet ergens beginnen :P )

10 second ninja DONE

• dvd-linden
@Sagat: Klopt ja, misschien moeten we vanaf 1 oktober weer met een challenge beginnen zodat er ook weer meer activiteit is hier. Nou ben ikzelf momenteel alleen maar met BF1 bezig en aangezien ik daar de meeste trophies al van heb ben ik ook niet echt trophies aan het verdienen de laatste paar weken. Maar goed, we kunnen het wel proberen hier een beetje levendig te houden :D.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ja sorry, ik haak een beetje af op dit moment. Heb effe niet zo'n drive om trophies te halen. Als ik game heb ik op dit moment meer zin in leuke games (waar ik niet persé veel trophies voor wil halen). Misschien komt het wel weer. Ik blijf dit topic sowieso lurkend volgen, maar vooral omdat ik blijf strijden om in de top 10 te komen/blijven. 😁

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

once again, ik kom hier omdat ik het hele trophy gebeuren wel erg leuk vind, maar ik ben natuurlijk verre van een hunter. Dus ik wil zeker niet voor de hunters/regulars spreken. Echter imho is het jammer dat er deze maand niets gebeurd, dus ik ga zeker met dvd linden mee en stel voor dat we in oktober wel een challenge doen, en tenzij er betere suggesties komen, dan dus die rare trophy/achievement challenge.

10 second ninja DONE

• Tweakmans
Ik ben zelf nu rustig Knack 2 aan het spelen, die onlangs door een foutje eventjes gratis in de store stond. Als de nieuwe challenge start, doe ik ook wel weer mee. Heeft @exactor it trouwens al iets met de prijzen gedaan van de vorige challenge? :P

Verwijderd

Tweakmans schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 18:01:
Ik ben zelf nu rustig Knack 2 aan het spelen, die onlangs door een foutje eventjes gratis in de store stond. Als de nieuwe challenge start, doe ik ook wel weer mee. Heeft @exactor it trouwens al iets met de prijzen gedaan van de vorige challenge? :P
Nope. Ben nog even op de grote baas aan het wachten. :)

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23
Prijzen? Wat heb je gewonnen? 😊

Sorry, altijd nieuwsgierig.. 😉

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-09-2017 18:23 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• timmie271
spaceboy schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 16:59:
Ja sorry, ik haak een beetje af op dit moment. Heb effe niet zo'n drive om trophies te halen. Als ik game heb ik op dit moment meer zin in leuke games (waar ik niet persé veel trophies voor wil halen). Misschien komt het wel weer. Ik blijf dit topic sowieso lurkend volgen, maar vooral omdat ik blijf strijden om in de top 10 te komen/blijven. 😁
Het enige wat ik op het moment doe is Halo mcc, Halo Wars 2 en Forza motorsport 6 uitspelen.. Dus dat schiet niet erg op.. Wel 2 grote games op mijn lijstje weg gespeeld dan :D
Tweakmans schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 18:01:
Heeft ze stiekem zelf gebruikt }) }) })

(Geintje :9)
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 18:14:
Prijzen? Wat heb je gewonnen? 😊

Sorry, altijd nieuwsgierig.. 😉
Het topic beter volgen :+

Ging om de challenge van juli/augustus.

Verwijderd

Ik ga als een dolle deze maand hoor. 3 games op 100% en flinke vorderingen en 2 andere. :)

https://www.trueachievements.com/gamer/exactor+it/periods

@timmie271 Je moet wel je best doen voor je gamerscore challenge.

• timmie271
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:27:
Ik ga als een dolle deze maand hoor. 3 games op 100% en flinke vorderingen en 2 andere. :)

https://www.trueachievements.com/gamer/exactor+it/periods

@timmie271 Je moet wel je best doen voor je gamerscore challenge.
Komt wel goed als ik weer wat leuke snelle 1k games heb :) maar wil nu even wat backlog wegwerken :+

En jij moet even wat rustiger aan doen :9

Verwijderd

1e playthrougj van Dishonored-2 is net klaar. Denk dat ik even wacht op de One X voor de volgende 2.

Kunnen we gelijk door naar fifa 18 (haal ik dus 1000gs in de komende 6 maanden)

• timmie271
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 00:12:
1e playthrougj van Dishonored-2 is net klaar. Denk dat ik even wacht op de One X voor de volgende 2.

Kunnen we gelijk door naar fifa 18 (haal ik dus 1000gs in de komende 6 maanden)
Dat is het betere werk, kan ik mijn achterstand weer even inhalen :)

• Mrsrd13
Ik heb zelf ook even een kleine pauze ingelast voor het trophy hunten. Ben weer even aan het genieten van games, die ik echt zin heb om te spelen. Ben verslaafd aan Destiny 2 (Easy trophylist t.o.v. Destiny 1). Deze week komt ook FIFA 18 uit. En dan hebben we het nog niet eens over de Backlog. Wil heel graag verder met Bloodborne en mijn 3e run van The Witcher 3.

• Tweakmans
Grappig: In Australië heeft PlayStation een wedstrijd gelanceerd waarbij gamers die platinums unlocken in FIFA 18, Gran Turismo Sport of Call of Duty: WWII één van de vier unieke Platinum-trofeeën kunnen winnen.

• MisterMichel
Vorige week m'n voorlopig laatste platinum gehaald denk ik. Dat was die voor Alienation.
Nu ben ik sinds een paar dagen aan het rondvliegen in de ruimte in Elite Dangerous. Dat is nou niet bepaald een game waar de platinum 1, 2, 3 binnen is. Dit is ook niet echt mijn doel. Het is wel een spel waar heel veel uurtjes in gaan zitten en waar ik denk ik veel van ga genieten.

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:00
Iemand die wil helpen in FIFA 17 onderstaand trophies te halen?

Friendship endures
Still friends?

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Afgelopen half jaar Star Wars Battlefront van 0 naar 100% gebracht :).

Op naar de volgende uitdaging!

Denk komende tijd wel wat meer trophies van verschillende games in plaats van weer een grindfest. Zal alleen mijn completion rate waarschijnlijk wat inkakken, maar het zij zo.

PSN ID: Hanssuh

• Mrsrd13
Gait schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:54:
Iemand die wil helpen in FIFA 17 onderstaand trophies te halen?

Friendship endures
Still friends?
Dat wil ik vanavond wel even doen. Ik moet Friendship endures ook nog.

PSN: Mrsrd13

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:00
Mrsrd13 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:55:
[...]

Dat wil ik vanavond wel even doen. Ik moet Friendship endures ook nog.

PSN: Mrsrd13
Top, ik heb je uitgenodigd. Tussen 1630 en 1900 ben ik online als dat niet lukt even een ander moment inplannen.

• Mrsrd13
Gait schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:58:
[...]

Top, ik heb je uitgenodigd. Tussen 1630 en 1900 ben ik online als dat niet lukt even een ander moment inplannen.
Dat wordt tussen 1800 en 1900 dan. Maar in dat uurtje moet het makkelijk lukken.

Edit: Gisteren Fifa 17 platinum! Mooi 1 dag voor de release van Fifa 18.

[ Voor 10% gewijzigd door Mrsrd13 op 29-09-2017 10:17 ]

dvd-linden schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:46:
@Sagat: Klopt ja, misschien moeten we vanaf 1 oktober weer met een challenge beginnen zodat er ook weer meer activiteit is hier. Nou ben ikzelf momenteel alleen maar met BF1 bezig en aangezien ik daar de meeste trophies al van heb ben ik ook niet echt trophies aan het verdienen de laatste paar weken. Maar goed, we kunnen het wel proberen hier een beetje levendig te houden :D.
Misschien moeten we aan de topic starters/contributers vragen om hier een uitspraak over te doen?
@Svennie
@Meelobee
@exactor it
?

En mogelijk is het een idee om hier nog iemand aan toe te voegen en/of mensen te laten wisselen?

10 second ninja DONE

• dvd-linden
Zijn er al goede ideeën voor een challenge dan? Of gaan we gewoon voor een simpele?

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:10

TDB

misschien ook weer eens een keer de lijst op de 1e pagina updaten?

PSN: TDBtje

Wat mij betreft de zeldzame trophy/cheevo challenge. Maar laten we een poll maken. Ik ben nu via iphone maar doe dat vanaaf wel anders.

10 second ninja DONE

• arcanis
-

[ Voor 129% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:28 ]

Klinkt goed, helaas wat later dan geplanned maar hierbij alsnog de poll:
Note: voor de xbox-ers onder ons, lees voor trophies ook achievements echter bij het voluit typen werd de poll layout wat brak

Poll: De oktober challenge
Haal zo veel mogelijk trophies
Haal zo zeldzaam mogelijke trophies
Iets anders namelijk...
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=399394&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik stel voor dat we tot en met woensdag mogen stemmen en dan starten met den oktober challenge!

10 second ninja DONE

Everybody's Golf krijgt van mij een 9+ qua platinum moeilijkheid, allemaal dankzij de 3 condors die je nodig hebt. Er hangt zo verschrikkelijk veel geluk aan vast; ik ben nu een uurtje of 7-8 bezig om condors te grinden en heb er nog niet één.

Lekker dat Destiny 2 dan weer zo'n simpele platinum heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 02-10-2017 14:11 ]

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dvdkiwi schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:10:
Everybody's Golf krijgt van mij een 9+ qua platinum moeilijkheid, allemaal dankzij de 3 condors die je nodig hebt. Er hangt zo verschrikkelijk veel geluk aan vast; ik ben nu een uurtje of 7-8 bezig om condors te grinden en heb er nog niet één.

Lekker dat Destiny 2 dan weer zo'n simpele platinum heeft.
Beetje off topic maar is Everybody's Golf ook op lange termijn de moeite? Is het eigenlijk ook toegankelijk voor niet-fanatieke gamers?

Het is uitermate toegankelijk voor de casual gamer :*)
Vergelijk het een beetje met de golfgame op de Wii.

*na 9 uur mijn eerste Condor, nog 2 te gaan :P

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 02-10-2017 18:22 ]

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:02
Eindelijk de "Filled the Stockpile" trophy gehaald van Battlefield 1.

1.97% Ultra Rare

Die zal de komende weken nog wel Ultra Rare blijven. Maar uiteindelijk zal de massa hem wel halen.

Hij is niet zo heel moeilijk. Wel erg tijdrovend. Gelukkig ook best vermakelijk. Speel nooit als sniper. Nu wordt je gepushed om met alle classes te spelen. Uiteindelijk heb ik toch een hoop kills gemaakt met de scout class. Ga nu denk ik wel vaker als sniper spelen.

En het slaat helemaal nergens op dat je 2 vliegtuigen moet neerknallen met een LMG. De enige pittige en luck based assignment voor deze trophy. Die tripwire kills kunnen ook best pittig zijn.

De rest is prima te doen.

• arcanis
-

[ Voor 100% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:28 ]

Nou mensen:
Afbeeldingslocatie: https://static3.fjcdn.com/thumbnails/comments/bdowns+rolled+a+random+image+posted+in+comment+2199+at+_63541af361ae0f2f4a3a2d6b2868ccd7.png

Dus we gaan vanaf vandaag gewoon de 'rare trophy/achievement' challenge starten?

Verder gisteren weer een sf5 trophy gehaald, zonder echt mijn best te doen ben ik gewoon bijna halverwege qua trophies.....47%

Zou dan niet Diablo maar dit mijn eerste plat ooit worden? :*)
(al hoewel het ranken naar gold nog wel lastig kan worden met mijn gebrek aan combo skills :X )

10 second ninja DONE

• Juhrat
Juhrat schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:17:

Regels:
2. We gaan uit wat PSN-Profiles op 4 December zegt, dus niet op het moment van het behalen van de trophies (dit tevens om het zoveel mogelijk eerlijk te laten verlopen).
Willen we het in dat geval onder deze regels doen? Daarbij beginnen we op dus op 5 oktober 2017 en loopt deze door tot 4 December 2017, kan iedereen op Sinterklaasavond wat anders doen 8)7.
Ik zeg doen, maar wat mij betreft lekker alleen voor oktober.

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 06-10-2017 11:40 ]

10 second ninja DONE

• Tweakmans
En dan de melden-binnen-72-uur-regel van @Verwijderd aanhouden zodat het topic wat levendig blijft?

• dvd-linden
Helemaal goed wat mij betreft.

• arcanis
-

[ Voor 97% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:28 ]

Hoewel de Destiny 2 platinum redelijk simpel is vind ik de opzet ervan echt dikke prima:
Speel alle content die de game te bieden heeft en krijg voor elk stukje content dat je voltooit een trophy.
Geen onzinnige opdrachtjes zoals 17 man met één granaat vermoorden, 70 man met een 360 no-scope headshot vermoorden of dat soort onzin.
Gewoon lekker alles spelen wat de game te bieden heeft en je krijgt je platinum. Chapeau Bungie _/-\o_

• arcanis
-

[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 30-01-2020 10:27 ]

• Juhrat
De Nieuwe 50-Day Challenge start op 10-10-2017 00:00 uur en loopt tot 30-11-2017 23:59.

Gedurende 50 dagen ligt de focus op de moeilijkere Trophies, we gaan hierbij uit van de waardering die PSN-Profiles toekent aan de trophies.

De Puntentelling is als volgt:
- Ultra Rare Platinum: 10 Punten
- Very Rare Platinum: 6 Punten
- Rare Platinum: 2 Punten

- Ultra Rare Trophy: 5 Punten
- Very Rare Trophy: 3 Punten
- Rare Trophy: 1 Punt

Regels:
1. DLC's worden uitgesloten van deze challenge, het gaat enkel om de trophies van de "Base-game".
2. De moeilijkheidswaardering van PSN-Profiles op 30-11-2017 23:59 is leidend, dit houdt in dat je zowel punten kunt verliezen als onverwachts kunt krijgen.
3. Het is van belang dat bij het behalen van punten dit binnen 72 uur wordt doorgegeven, dit om de topic actief te houden en enige vorm van tussenstand bij te kunnen houden. (Dit is géén harde eis maar wél een richtlijn).
4. Mocht er interesse zijn vanuit de Xbox-community om mee te doen dan stuur me even een PM, dan zoeken we even naar hoe we dit kunnen implementeren.
5. Ik zal zoveel mogelijk proberen de tussenstanden te posten, neem het me niet kwalijk mocht dit er ooit bij inschieten.

"Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favor."
- Suzanne Collins, The Hunger Games

[ Voor 12% gewijzigd door Juhrat op 09-10-2017 13:50 ]

• Mrsrd13
Ziet er goed uit @Juhrat. Misschien leuk dat, wanneer het een platinum trophy betreft, je dubbele punten krijgt?

• Juhrat
Mrsrd13 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 13:42:
Ziet er goed uit @Juhrat. Misschien leuk dat, wanneer het een platinum trophy betreft, je dubbele punten krijgt?
Goed idee, toegevoegd (Y)

• Tweakmans
Goed, tijd om de spits af te bijten dan maar. Vandaag Knack 2 uitgespeeld en de eerste puntjes verdiend.

You've Got the Knack (rare) = 1 punt
Knack: The Ultimate Invention (rare + platinum) = 2 punten
Eindstand: 3 punten
Het onmogelijke gepresteerd: na ca 15uur grinden zijn de 3 Condors in Everybody's Golf binnen en daarmee ook gelijk de laatste secret vs char.
Nu nog wachten tot de laatste Special Rank vs char een keer verschijnt, die verslaan en de platinum is binnen :)

*update
Platinum :*)
Deze blijf ik nog wel tussendoor spelen; wat een ontzettend leuk spelletje!

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 11-10-2017 14:40 ]

• Juhrat
Vandaag dan ook eindelijk mijn eerste puntjes binnen gesprokkeld.

FIFA 18:
- Should've brought my sunglasses -> Rare -> 1 Punt
- In Perfect Harmony -> Rare -> 1 Punt
- What a comeback -> Very Rare -> 2 Punten

Ik geloof echter nooit dat deze trophies over 50 dagen nog Rare zijn maar dat zien we dan wel weer :9

• hanssuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-12 17:52
Leuke challenge, doe voorlopig weer (serieus) mee :)

Catherine (PS3)
A new look -> rare -> 1 punt
Mother inferior -> rare -> 1 punt
Sake sensei -> very rare -> 3 punten
Beer baron -> very rare-> 3 punten
Cocktail connoisseur -> rare -> 1 punt
Whisky wiseman -> very rare -> 3 punten

Totaal 12 punten.

PSN ID: Hanssuh

mijn motivatie om is goed te gaan zitten voor mijn 10 second ninja trophies is laag :(
Zelfde geld voor d3 (die ook nog is niet rare zijn geloof ik).
Mogelijk haal ik nog wat binnen voor sf5 dan.

Doen er trouwens nog x-boxers mee met deze challenge? Ik heb een 2 week gold trial en kan daarmee mogelijk een mp achievement clean up gaan doen :)

10 second ninja DONE

• Tweakmans
Nog een paar puntjes gepakt met CounterSpy op PS4:

Silent Killer (rare) = 1 punt
Sleeping on the Job (rare) = 1 punt
Professional (rare) = 1 punt
First Strike (rare) = 1 punt
On Target (very rare) = 3 punten
Nieuwe eindstand: 7 + 3 punten = 10 punten

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-12 15:13
Een weekend de PSVR te leen gehad, wat perfect uit komt voor deze challange aangezien niet veel mensen dat ding hebben :)

The Playroom VR
Master of VR! - Very Rare Platinum (6 Punten)
Busy Day For The Sheriff! - Rare Trophy (1 Punt)
Not in the face! - Rare Trophy (1 Punt)
Friendly Fight - Rare Trophy (1 Punt)
Gatch'em all! - Rare Trophy (1 Punt)
The Good, the Bot and the Ugly. - Rare Trophy (1 Punt)
The call of nature - Rare Trophy (1 Punt)
Silence is golden - Rare Trophy (1 Punt)
Who's There? - Rare Trophy (1 Punt)
Battle of nerves - Rare Trophy (1 Punt)
Mayday! Mayday! - Rare Trophy (1 Punt)
Float like a butterfly... - Rare Trophy (1 Punt)
Peekaboo! - Rare Trophy (1 Punt)
Dose of freaky ghost! - Rare Trophy (1 Punt)
We came, we saw... - Rare Trophy (1 Punt)
Super Rescue Team! - Rare Trophy (1 Punt)
Flight of the VR Bot - Rare Trophy (1 Punt)

Playstation VR Worlds
Members Only - Ultra Rare Trophy (5 Punten)
Death from Above - Ultra Rare Trophy (5 Punten)
Training Wheels - Ultra Rare Trophy (5 Punten)
Legend - Ultra Rare Trophy (5 Punten)
Cone Free Zone - Ultra Rare Trophy (5 Punten)
Ace Pilot - Ultra Rare Trophy (5 Punten)
Galactic Explorer - Rare Trophy (1 Punt)
Born Scavenger - Rare Trophy (1 Punt)

Totaal: 54 punten

Misschien een idee om de maximale aantal trophies en/of punten van een game te beperken?

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Pagina: 1 ... 80 ... 119 Laatste